Dopravní podnik na hanbě
Začátkem září zavřeli východ z podchodu metra na Jungmannovo náměstí v Praze kvůli opravě eskalátorů. Ve vlacích, projíždějících touto stanicí, se ozývala omluva s tím, že 7. prosince schody pojedou a cestující mají zatím využít přechod na linku A. Dnes je ticho a schody nejezdí…
Mezitím nám ovšem všeslibující pražský dopravní podnik stanovil nové datum uvedení eskalátorů do pohybu - 21. prosinec 2007 (to aby nevznikla mýlka v letopočtu). Je fakt, že po 7. prosinci, tedy po třech měsících po uzavření, už se žádný omlouvající se hlas ve vlaku metra neozýval. A tak jsme s bedněním na Můstku vkročili do nového roku. A zase je ticho v reproduktoru, proč by se také někdo z DPHMP cestujícím nebo návštěvníkům města omlouval… Při pohledu na Metroweb.cz zjistí dnes zvídavý čtenář, že i tam zaspali, protože nestačili zaregistrovat, že jimi uváděný termín (21.12.2007) už dávno minul.
Naprosto chápu, že se mohla situace s opravou zkomplikovat, byť předpokládám, že dopravní podnik zaměstnává lidi na takové úrovni, že jsou schopni se v odhadu termínu opravy jezdících schodů strefit plus minus týden. Nicméně nechápu, že osvícenému vedení DPHMP, které se zaklíná od svého nástupu vyšší úrovní služeb, vstřícností a já nevím čím vším ještě, je naprosto jedno, že skoro měsíc zpoždění od původního termínu nestojí ani za omluvu miliónům cestujícím, kteří za tu dobu denně „béčkem“ projedou, musí vycházet jiným východem a nikdo jim neřekne, kdy to všecko skončí.
Možná o tom ve vedení nevědí, možná používají k dopravě svých tělesných schránek jiné prostředky a jiné linky a navíc nemají asi ve firmě nastavenou zpětnou vazbu. Což je důvod, proč považuji za vhodné je na to upozornit.
Problémy s nákupem předplatitelských kuponů, které jsou koloritem dnešních dnů a které také DP jakoby řeší, jsou vlastně jen dokreslením toho, jak podniku, kterému letos všichni na jízdenkách a předplatitelských kuponech různé úrovně věnujeme mnohem víc peněz než loni, na nás záleží.
Takže se ptám, jak dlouho ještě se bude DPHMP tvářit, že je všechno v nejlepším pořádku?
Mezitím nám ovšem všeslibující pražský dopravní podnik stanovil nové datum uvedení eskalátorů do pohybu - 21. prosinec 2007 (to aby nevznikla mýlka v letopočtu). Je fakt, že po 7. prosinci, tedy po třech měsících po uzavření, už se žádný omlouvající se hlas ve vlaku metra neozýval. A tak jsme s bedněním na Můstku vkročili do nového roku. A zase je ticho v reproduktoru, proč by se také někdo z DPHMP cestujícím nebo návštěvníkům města omlouval… Při pohledu na Metroweb.cz zjistí dnes zvídavý čtenář, že i tam zaspali, protože nestačili zaregistrovat, že jimi uváděný termín (21.12.2007) už dávno minul.
Naprosto chápu, že se mohla situace s opravou zkomplikovat, byť předpokládám, že dopravní podnik zaměstnává lidi na takové úrovni, že jsou schopni se v odhadu termínu opravy jezdících schodů strefit plus minus týden. Nicméně nechápu, že osvícenému vedení DPHMP, které se zaklíná od svého nástupu vyšší úrovní služeb, vstřícností a já nevím čím vším ještě, je naprosto jedno, že skoro měsíc zpoždění od původního termínu nestojí ani za omluvu miliónům cestujícím, kteří za tu dobu denně „béčkem“ projedou, musí vycházet jiným východem a nikdo jim neřekne, kdy to všecko skončí.
Možná o tom ve vedení nevědí, možná používají k dopravě svých tělesných schránek jiné prostředky a jiné linky a navíc nemají asi ve firmě nastavenou zpětnou vazbu. Což je důvod, proč považuji za vhodné je na to upozornit.
Problémy s nákupem předplatitelských kuponů, které jsou koloritem dnešních dnů a které také DP jakoby řeší, jsou vlastně jen dokreslením toho, jak podniku, kterému letos všichni na jízdenkách a předplatitelských kuponech různé úrovně věnujeme mnohem víc peněz než loni, na nás záleží.
Takže se ptám, jak dlouho ještě se bude DPHMP tvářit, že je všechno v nejlepším pořádku?