Pane prezidente, na pohřbu si vás nepřeji

17. 09. 2012 | 01:20
Přečteno 28316 krát
Není ryzejšího vzkazu politické scéně, než slova Hany Gregorové, manželky námi milovaného Radka Brzobohatého. Odmítla vyznamenání od prezidenta a vzkázala politikům, ať se ani neodváží přijít na manželův pohřeb.

Ano, žijeme v době, kdy už pouhá přítomnost jakéhokoli formálně významného politika je degradací dané chvíle. S dopady jejich práce máme každý své zkušenosti – Hana Gregorová minimálně na poli kultury a podpory divadel. Navíc je to moudrá žena, a tak jí nedělá problémy poznat, kdo je autoritou přirozenou a kdo umělou, která není hodna naší pozornosti. Radek Brzobohatý byl autoritou danou – svou práci dělal skvěle, životní moudrost bylo cítit z každé věty. Svou ženu miloval, ona milovala jeho. I proto ho chrání i v posledních minutách na této zemi – nechce tam ani prezidenta, ani jiné politiky, ani vyznamenání… Řekla to za nás. Pánové, my si vás prostě - nepřejeme. Nejste toho hodni. Žádný z vás. Není jasnějšího vzkazu této doby.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Pavel13 napsal(a):

Já paní Gregorovou tak dobře neznám, ale organizovat pohřební obřad prostřednictvím mediálních prohlášení se mi zdá dost nevhodné.
17. 09. 2012 | 02:23

Pavel Rychetsky napsal(a):

No jasne. S politikama, povlem odpornym, na smetiste, do posledniho. Driv to byla prima, politiky jsme nemeli, jezdili jsme na Kocabu a zpival nam povzbudive Nohavica, a koukali jsme na majora Zemana a s chuti si plivli na odporneho agenta Blahu. A o spinavych a zarlivych emigrantech jako Hutka nebylo nic slyset.
17. 09. 2012 | 03:32

plk. Kurvice napsal(a):

Sprvně a to já bych tam nechtěl ani Duku a ani žádného faráře,
17. 09. 2012 | 04:39

antipolitik napsal(a):

Naprostý souhlas!
17. 09. 2012 | 05:57

Pepa Řepa napsal(a):

Už Vám někdo sdělil, že píšete čím dál, tím hloupější články?
Já bych si zase nepřál, aby na mém pohřbu pršelo.
Můžete to-jak říkáte-za Vás, za lid, za všechny slušné občany na této planetě zařídit?
Koho tam chtějí je věc rodiny. Zneužívat k tomu pohřeb chce kachní žaludek.
Tak co? Kachna nebo husa?
Zapeklitá otázka.
17. 09. 2012 | 06:08

Drzá zrzka napsal(a):

Soustíčko pro média.

P.S. I politik je člověk.
17. 09. 2012 | 06:13

dedek napsal(a):

Tak tentokrát paní Hamplová bodujete ale hlavně boduje paní Hana Gregorová. Ty příspěvky modrých vypatlanců nade mnou jsou toho důkazem. Radek Brzobohatý je pojem, takže to, že do toho jsou vtažena média je pochopitelné. A pro ty modráky. Už si laskavě uvědomte, že vás má národ plné zuby a paní Gregorová to dává jasně najevo a ukazuje cestu nám všem. Jí to totiž může velice znepříjemnit život a nejen jí ale i synovi, protože vládnoucí bezpáteřní garnitura se dokáže mstít. Pokud ale budeme všichni takto upřímní a stateční, můžeme ty zrůdy smést jednou provždy.
17. 09. 2012 | 07:16

deep throat napsal(a):

Asi nejlépe to vyjádřil nick Pavel13 a PepaŘepa.
Madam, je mně z Vás šoufl.
17. 09. 2012 | 07:19

Petr z Tábora napsal(a):

Paní Gregorovou omlouvá zármutek nad smrtí manžela.
Nechápu proč se v tom hrabe autorka. Politik je také člověk, dokonce jsou i někteří slušní - a pokud by chtěl někomu přijít na pohřeb jako řadový občan v davu truchlících, tak mi připadá hodně nevkusné mu to zakazovat.
Pan prezident mu chtěl údajně udělit vyznamenání letos, kdy se měl dožít 80 let. Na státní oslavě 28.října tam skutečně bývá vidět mezi vyznamenanými hodně starších lidí.
17. 09. 2012 | 07:36

pop napsal(a):

deep throat:
Rozum mdlý,ale touha po novotách veliká.
17. 09. 2012 | 07:38

cvek napsal(a):

Kikina a zloděj zase utřel.
17. 09. 2012 | 07:40

Dan1 napsal(a):

Přesně tak. A žijeme v době, kdy můžeme své názory říkat veřejně, nemusíme se bát a můžeme politiku, pokud chceme, ignorovat. No není to, paní Zwyrtek Hamplová báječné? Není to to, co jsme chtěli?
17. 09. 2012 | 07:57

M.Š. napsal(a):

Poslední dobou je v diskusi poznat o jakého diskutéra jde.Jak je vidět,příslušníci těch "pravých" stran jsou pohotoví a jen čekají,aby v diskusi byli pokud možno první a provokovali po vzoru svých bývalých......
Jde o modré(topácké,od lidem...) vypatlance a nebo o servilní službu masmediánského spolku,také vypatlaných.
Minulý týden byl ukázkový,názorně ukázal kam se česko a morácko dostalo,na jakou úroveň společnosti,za posledních dvacet dva let.Bolševici a minulý režim byli packalové proti nynější smetánce......
17. 09. 2012 | 07:59

juvel napsal(a):

Myslím, že většina lidí paní Gregorové dobře rozumí. Co politici zasévají, to sklízí.
17. 09. 2012 | 08:00

gaia napsal(a):

no já tu Gregorovou v televizi slyšela a nějaký vzkaz, že by politici nemohli jít na pohřeb tam nebyl.

Byla jen uražená, že mohl dostat ten metál dřív, když byl ještě na živu, ale to se Klaus nerozhoupal, nějaké in memoriam, na to že kašle.

Ale co řekl Radek Brzobohatý ve svém posledním rozhovoru o politicích(v Mfdnes vyšlo den po jeho smrti), by si měla autorka poslechnout.

Víte, já se do politiky nikdy nepletl, protože to nebyla moje parketa a protože Venca Lohniský měl v Rodácích velkou pravdu: Politika je sviňa. Ale občas si vzpomenu, jak jsem jezdíval koncem roku 1989 s tímhle svým ksichtem po celé republice - a kam jsme to dotáhli? Pomlouvat se, nadávat si a krást?
Z politiků jsem zklamaný, takhle jsem si to nepředstavova.
17. 09. 2012 | 08:00

Yosif K napsal(a):

Víte, já se do politiky nikdy nepletl, protože to nebyla moje parketa a protože Venca Lohniský měl v Rodácích velkou pravdu: Politika je sviňa.
KONEC CITATU.

Ano politika byla svina za padesatych let, politika byla svym zpusobem svina i pozdeji za ODS - Macek atp, politika byla svina i za Kolotuka a podobnych zbohatnuvsich proletarskych vudcu a politika bude svina take pote, co pravice projede pristi volby a vlady se ujmou nezistni proletarsti vudci jako Zaoralek, Sobotka, Palas, Paroubek atp.
17. 09. 2012 | 08:23

Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně napsal(a):

Tyhle metylalkoholy každého jenom otravují. Já bych všechny ty vodky a tuzemáky zakázala.
17. 09. 2012 | 08:26

xyzy napsal(a):

A nemá on žalem sklíčený pozůstalý úplně jiné myšlenky, než se zabývayt tím, kdo přijde na poslední rozloučení se zesnulým? A i kdyby je náhodou měl, obřad se dá provést v naprostém utajení a za účasti jen "zvaných" osob.
Připadá mi, že údajné vyjádření paní Gregorové na téma koho na pohřbu chce a koho ne, bude nějaká kachna.
17. 09. 2012 | 08:27

Medikolog napsal(a):

Pepa Řepa a plk. Kurvice,

v tomto jsme na jedné vlně..
17. 09. 2012 | 08:35

hovorka11 napsal(a):

Vychytralci z řad politiků se na pohřbu scházejí.
Každý politik se snaží zviditelnit a obvzlášt Klaus, ten by zajisté mohl přispět ke svému zviditelnění projevem o "velkém herci a velké ztrátě". U Havla se ukázal. Havlův pohřeb s loděmi květin organizoval Kocáb. Větší gloriolu okolo pohřbu měl snad jen Kim-Ir-Sen.
Paní Gregorová dělá velmi dobře- snaží se, aby neřádily na jeho pohřbu politické orgie...
17. 09. 2012 | 08:37

veverka napsal(a):

Kdo by si taky přál na pohřbu kikinu,ještě by tam zas někomu něco ukradl.
17. 09. 2012 | 08:39

vasja napsal(a):

Ten nadpis :-))
Pište ženská do blesku.
17. 09. 2012 | 08:40

český maloměšťák napsal(a):

A kdo by ho tam chtěl - probůh ? /kromě Pepy Řepy alias Ten Pravý Chocholoušek alias Mozková Příjice alias český velkoměšťák alias ALIAS..../
Ta poťouchlá mimika a narcistní kecy by možná v důsledku otrávily i nějakého zcela nevinného a náhodného účastníka obřadu. I bez metylalkoholu.

Jo tak - že žádné politiky....
Tomu taky rozumím - také si myslím , že by politici na takové obřady neměli chodit - pokud by tedy nebyli sami subjekty těchto obřadů.

P.S. Pepa Řepa /etc./ je ovšem zatím zdravý jako řípa. :)) A tak toho našeho Kmotříka národa zatím musí oželet.
17. 09. 2012 | 08:44

Darth Maul napsal(a):

Já bych si tedy na pohřbu pana prezidenta Klause přál. Kdo může odmítat účast nejváženější osoby českého národa a nejlepšího prezidenta? Dalo by se to chápat u budoucího prezidenta, protože žádný z kandidátů nedosahuje kvalit současného prezidenta republiky.
17. 09. 2012 | 08:53

vasja napsal(a):

Pane prezidente, na pohřbu si vás nepřeji....píše pani Hamplová a já to konečně pobral.
Von se snad na ten váš chystá? Neblbněte.
17. 09. 2012 | 08:58

Dan1 napsal(a):

to český maloměťák

Je výrazem svobody a dmeokracie, že si můžete vybrat. A můžete si i svobodně zanadávat. Žádný Gulag nebo Leopoldov vám nehrozí. A to je ta nejlepší zpráva posledních 20 let svobody a demokracie.
17. 09. 2012 | 09:00

JC napsal(a):

Bývá dobrým zvykem, pokud si rodina nepřeje mediální divadlo, prostě oznámit, že obřad proběhne pouze v rodinném kruhu.
Pokud to paní Gregorová prohlásila přesně tak jak je to popsáno, zdá se mi to při vší úctě a pietě poněkud "pavlačoidní"
O autorce blogu nemluvě.
17. 09. 2012 | 09:10

hovorka11 napsal(a):

Dan1:
Vysvětlete to Romanu Smetanovi, že za tykadla se nezavírá, že mu nevěříte, že půjde sedět bez zastání prezidenta.
Vždyť nejme totalita, jen "malá" s 20 mrtvými lihové aféry, protože podvody s lihem někomu "politicky" neškodily a peníze nesmrdí...
pokud vím, tak nynějšímu prezidentovi nevadily ani podvody s lehkými topnými oleji, když byl ve funkci ministra financí (stálo to cca 13 zavražděných) bez potrestání viníků (jeho kamarádi v politice se na tom podílely zákony).
17. 09. 2012 | 09:11

Holubář napsal(a):

Dan1:
Což o to, to o čem píšete JE dobrá zpráva.
Jen mi přijde, že těch dobrých zpráv je za posledních deset let zoufale málo.
Ohánět je jednou dobrou zprávou proti množině těch ostatních.....
Jak myslíte.
Někdo tu napsal, že i politik je jenom člověk a že existují i slušní politici. Nepochybně. Ale obávám se, že hustota slušných je v množině politiků podstatně nižší, než ve zbytku populace.
17. 09. 2012 | 09:12

marxík napsal(a):

Dan1
Při nadávání bych doporučoval nemalovat žádná tykadla, a neorganizovat se.
Pak si klidně pindejte co chcete.
Ještě jsem zapoměl, bratr Žid musí být pochopitelně z kritiky vyjmut.
A taky nesmíte propagovat hnutí směřující k potlačení práv a svobod(patrně těch, kterých se vám samotným nedostává). Taxa 3-6 let.=
17. 09. 2012 | 09:20

JC napsal(a):

hovorka11,
Vám bych přál, aby vám někdo obešel auto s hřebíkem, nebo alespoň nasprejoval metrovou vagínu na barák.
Možná byste pochopil, že za poškozování cizího majetku by měl přijít trest.
P.S. Měl jít "bojovník" zametat nemusel sedět.
17. 09. 2012 | 09:23

dAN1 napsal(a):

to hovorka 11

Panu Smetanovi to říkat nemusíte, on to dobře ví, protože za ty tykadla dostal trest obecně prospěšných prací. Zavírá až poté, co práce nevykonáte.

Z ČEHO VYCHÁZÍTE, ŽE BY PANU PREZIDENTOVI NEVADILY PODVODY?
17. 09. 2012 | 09:24

Dan1 napsal(a):

to marxík

při nadávání si můžete malovat co chete. NEMŮŽETE ALE MALOVAT NA CIZÍ MAJETEK. Takže tak asi.
17. 09. 2012 | 09:25

JC napsal(a):

marxík,
Já vím, že až to tu jednou převezměte, Smetana bude ve vašich čítankách.
17. 09. 2012 | 09:25

oranžáda obecná napsal(a):

víte, o mrtvých jen dobře, a o paní Gregorové ? Vždyť ji znáte....... a o autorce tohoto veledílka ? Jen hloupost ji omlouvá, že naskočila na módní vlnu toho, že politici ( dle českého nezávislého (na zdravém rozumu) tisku, snad mohou i za špatné počasí , a to jako třída, bez vyjímky.... víte, dnes mají všichni na vlastní přání, na všechno nárok, na státní vyznamenání, na dotac a granty, a jak to urychleně a promtně nedostanou, je zle, a tak to chodí v celé socialistickobolšecické evropě (s malým e úmyslně).
17. 09. 2012 | 09:27

eko-amater napsal(a):

JC -
Ale dosud zde nikdo niko nezavrel za statisice metru ctverecnich nasprejovanych budov, jejichz cena byla mnohonasobne vyssi nez tech par plakatu. Pokud nekoho chytili, bylo to reseno jako prestupek. Roman Smetana byl proste exemplarni pripad, jak ukazat vsem, ze politici se nesmeji zesmesnovat. Nehlede k tomu, ze ty plakaty byly placeny z verejnych zdroju. Nepochybuji, ze za leta sve prace pan Smetana odvedl na danich tolik penez, ze ty plakaty vlastne sam zaplatil, aniz by mel moznost jakkoliv spolurozhodovat, za co se ty penize utrati.
17. 09. 2012 | 09:32

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden příspěvek, který neměl nic společného se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
17. 09. 2012 | 09:34

Abe Normalni napsal(a):

Ve vsi ucte k panu Brzobohatemu, tezko srovnavat jeho autoritu s tou politickou. To nejhorsi, co se Radku Brzobohatemu moho stat, ze by byl trapny na platne ci na jevisti. Politik ma v popisu prace rozhodovat a ovlivnovat zivoty lidi. A bohuzel prakticky vzdy, kdyz nejak rozhodnete, dotknete si necich zajmu v negativnim smyslu.
Konenkoncu, politika by nemela byt soutezi popularity (bohuzel v dusledku nesmyslu vseobecneho volebniho prava je).
Od pravnika bych cekal trochu vyssi intelektualni vykon.
17. 09. 2012 | 09:34

Abe Normalni napsal(a):

hovorka11 Ja opravdu nevim, jak Klaus souvisi s tim, ze Bratri moravaci v tom svem trvalem lihovem opojeni zacli vyrabet chlast z vody do ostrikovacu. Kazdopadne se tak nejak vseobecne tusi, ze severomoravsky byznys s pancovanou koralou meli v pazi spis oranzovi hosi. Jak to souvisi s obsahem blogu?
17. 09. 2012 | 09:38

marxík napsal(a):

Dan1
Kolego, on škodu uhradil, a potom si šel za tykadla sednout.
17. 09. 2012 | 09:39

resl napsal(a):

Mimo Nečase a Putina, by si málokdo přál, aby se mu na pohřbu promenádoval zloděj, lhářa a zbabělec. A ještě k tomu hradní.
17. 09. 2012 | 09:40

JC napsal(a):

eko-amater,
To je prostě absolutně nesmyslný argument.
Sprejerství je právně postihováno. To, že se to podaří prokázat jen v několika málo případech neznamená, že je to tolerováno.
Stejně tak jako kdyby se to neprokázalo Smetanovi, bylo by to odloženo.
17. 09. 2012 | 09:41

Pavel13 napsal(a):

JC napsal(a):
"hovorka11,
Vám bych přál, aby vám někdo obešel auto s hřebíkem, nebo alespoň nasprejoval metrovou vagínu na barák.
Možná byste pochopil, že za poškozování cizího majetku by měl přijít trest."

To je zajímavá úvaha. Škoda, že se toho pan Smetana s obhájcem nechytl. Měl vyčíslit cenu plakátu před a po. Z nudného plakátu udělal mnohokrát publikované umělecké dílo. Měl by tak straně poslat fakturu.
17. 09. 2012 | 09:42

marxík napsal(a):

JC
V čítankách bude i doktor David Rath. I letiště možná po něm pojmenujeme.
17. 09. 2012 | 09:43

oranžáda obecná napsal(a):

Pavel........ bohužel, to "umělecké dílo", byvedl na cizí majetek..... takže, je metrová vagina na Vašem baráku umělecké dílo ? Jistě ji budou jezdit obdivovat lidé ze široka, daleka....
17. 09. 2012 | 09:47

JC napsal(a):

Pavel13,

Máte tam drobnou chybku. Fakturu můžete poslat za zboží nebo služby prokazatelně druhou stranou objednané.
17. 09. 2012 | 09:52

český maloměšťák napsal(a):

Darth Maul napsal(a):
Já bych si tedy na pohřbu pana prezidenta Klause přál. Kdo může odmítat účast nejváženější osoby českého národa a nejlepšího prezidenta? Dalo by se to chápat u budoucího prezidenta, protože žádný z kandidátů nedosahuje kvalit současného prezidenta republiky.
17. 09. 2012 | 08:53
---------
Na svém pohřbu - anebo na pohřbu někoho jiného - např. někoho vám nemilého ?
To je dost důležité - jinak by totiž někdo mohl vaše přání špatně pochopit /např. jako ironii.... či že přejete někomu vše zlé/.
Apropo - kolik je vám let ?
17. 09. 2012 | 09:57

Kolemjdoucí (J.Š.) napsal(a):

Gaia - A co tedy řekl R. Brzobohaty o politicích v tom posledním rozhovoru pro MfDnes?
17. 09. 2012 | 09:57

eko-amater napsal(a):

JC -
Mylite se. Byl uplatnen dvoji metr. Smetanovi trestny cin, ostatnim prestupek.
17. 09. 2012 | 10:01

Pavel13 napsal(a):

:oranžáda obecná
Dobré. Doufám, že se mne nikdo nepokusí vystopovat.
17. 09. 2012 | 10:06

JC napsal(a):

Abe Normalni 09:34.

Velice racionální přístup. Nemůže být ovšem většinově pochopen.
Měl pravdu Churchill ohledně toho pětiminutového rozhovoru s průměrným voličem.
17. 09. 2012 | 10:08

JC napsal(a):

eko-amater,
nesmysl - je to od rok 2001 trestný čin - račte si vyhledat na netu.
Není to o moc obtížnější než opakovaně zaplevelovat net výsmysly.
17. 09. 2012 | 10:15

lidový filosof napsal(a):

paní Gregorovou neznám,ale patrně je to dáma spořivá,neboť to byva hlavním důvodem rozloučení v rodinném kruhu....Za mísu šošovice/dotace divadel/ holt je možno udělat cokoliv...
17. 09. 2012 | 10:18

Michal napsal(a):

Smetanův případ: Tak jako politik musí strpět větší pozornost veřejnosti než řadový občan, tak také před(volební) propagandistický plakát nemůže požívat takové ochrany jako ostatní řadové reklamní plakáty (na zboží, akci apod.) Nota bene, když ty volební plakáty provokují tím, že slibují nesplnitelné či přímo lžou, vlastně se vysmívají běžnému voliči.
A jak zde již bylo napsáno, Smetana ty plakáty pouze doplnil o pár detailů, on s politiky prostřednictvím těch plakátů komunikoval, upoutal na ně pozornost, takže by mu měli být vděční. Smetana ty plakáty nezničil, on je zhodnotil.
A svou důslednou pasivitou u soudu jen obnažil nefungování justice. Soudce má sám aktivně nalézat právo, i kdyby o to obžalovaný nestál.
17. 09. 2012 | 10:20

JC napsal(a):

Michal
"Smetana ty plakáty nezničil, on je zhodnotil." pche, muhehe

Nebylo nic snažšího, než je od DP odkoupit, uspořádat vernisáž, prodat je a za utržený peníz zaplatit plakáty nové. Toho co by z těch milionů zbylo se pokusit domluvit se soudkyní, že převedením peněz na charitu by Smetanovi zametání odpustila.
Myslím, že by to mohlo zafungovat, soudce je taky jen člověk.

Proč jste to neudělal ?
17. 09. 2012 | 10:30

Dan1 napsal(a):

to Michal

Ve věci nakonec rozhodoval i nejvyšší soud a neshledal pochybení. Čili soudkyně postupovala v souladu s judikaturou a v souladu se zákonem.
17. 09. 2012 | 10:32

Dan1 napsal(a):

to marxik

On šel sedět, protože neodpracoval trest obecně prospěšných prací. To nemá s náhradou škody nic společného. Račte si nastudovat trestní zákoník.
17. 09. 2012 | 10:34

hovorka11 napsal(a):

JC, dAN1:
Máte v tom zmatek. pokud by jste mě nebo někomu jinému obešel hřebíkem auto, tak by jste ho poškodil. Pokud namalujete politikovi na plakát tykadla, tak nedošlo k majetkové újmě, protože politické plakáty mají jediný účel- působit na masy, ohlupovat obyvatele v režimu jakém jsme. Pokud přijmeme to co říkáte, tak zároveň je nutné donutit soud, aby majetková újma (např. z volebních lží Petra Nečase o nesmyslu zvyšovat DPH) byla trestatelná a nedalo se před ní schovat imunitou.
Jestli soud rozhodl takto a nepostavil se proti podvodům a škodám politiků, tak je to důkazem i totality proti obyvatelům jako celku.
Paradoxní je, že o trest žádala strana, která vyzvihovala dodnes stíhatelné a protiprávní vraždy Mašínů nevinných obyvatel za hrdinství a znak odboje, který se musí odměňovat!
17. 09. 2012 | 10:48

Dan1 napsal(a):

to hovorka

Vaše názory vám neberu, ale ve věci již bylo autoritativně rozhodnuto soudem, věc přezkoumal i nejvyšší soud a pochybení neshledal. Takže sorry. A považovat za totalitu to, že je vám uložen výchovný trest obecně prospěšných prací je zhůvěřilost.

Mimochodem, o trest nežádala politická strana, ale státní zástupce, takže zmatek v tom máte vy. Mašíni se Smetanou nemají nic společného. Prostě si zvykněte na to, že svůj názor budete muset projevovat civilizovanou formou.
17. 09. 2012 | 10:53

JC napsal(a):

hovorka11,
Dan1 odpověděl tak, že k tomu nemám co dodat.
17. 09. 2012 | 10:59

hovorka11 napsal(a):

Abe Normalni:
Bez tolerování podvodů s LTO Václavem Klausem by nemohlo dojít až k těm mnoha desítek miliard únikům daní a ani by nemohlo projít financování ODS přes 7 let zemřelého Lájose Báče, když byl jejím předsedou. Proto velmi dobře vnímá, že je lepší dát amnestii ženě, která rozkrádá milióny ze státních peněz, ale nedat ji Smetanovi za tykadla, protože by to uvolnilo postižitelnost politiků a rozkrádání.
------------------------------------
Václav Klaus (* 19. června 1941 Praha) Po listopadu 1989 se stal ministrem financí ČSSR ve vládách národního porozumění a později národní oběti působící v rámci ČSFR. Od roku 1992 do roku 1998 zastával post předsedy vlády a od ledna až do února roku 1993 vykonával z titulu premiéra některé funkce prezidenta republiky.

Kauza Lehké topné oleje (LTO) se odehrávala v Československu a České republice mezi lety 1990-1996. Podstatou aféry byl průběh obchodů s různým zdaněním. Byly přijaty zákony, podle kterých se komodita zdaňovala podle toho, jak byla nazvaná. Stejné médium se danilo různě - jako lehký topný olej nebo jako motorová nafta. Rozdíl ve zdanění byl zhruba 12 korun/litr.

Při pátrání byla zjištěna provázanost firem obchodujících s LTO s tehdejšími politiky, jejich manželkami a nejbližšími spolupracovníky. Špičky resortu ministerstva vnitra, financí a průmyslu a obchodu neprojevily dostatek zájmu o důsledné vyšetření těchto podvodů.
17. 09. 2012 | 11:01

valmezák napsal(a):

Paní Gregorová dobře dělá. Exibice té zkorumpované cházky na pohřbu velkého herce není třeba.
Udivující je kolik modrých hlupců tu obhajuje zejména politiku ODS !
17. 09. 2012 | 11:36

hovorka11 napsal(a):

Dan1,JC:
Můj názor je ten, že soud nerozhodl správně. Domnívám se, že soudci jsou pod velkým politickým tlakem, proto nejsou souzeni ti, kteří dělají velké škody pro "nedostatk důkazů", ale Roman Smetana nedostal záměrně podmínečný trest ale trest práce "zdarma na tvrdo", aby si ta jak někdo s oblibou říká "lůza" nedovolovala.
17. 09. 2012 | 11:51

Dan1 napsal(a):

to hovorka

Trest práce zdarma na tvrdo??? Mohl byste to nějak osvětlit? Pokud vám jsou totiž uloženy obecnšě prospěšné práce a vykonáte je, tak se na vás hledí, jako byste nebyl odsouzen.

A soudci pod tlakem? Soudci vážený pane nevyšetřují a nerozhodují o tom, na koho bude podána obžaloba - to jste zcela mimo.
17. 09. 2012 | 12:10

Abe Normalni napsal(a):

hovorka11 Nastesti od rozhodovani o tom, jestli byla skoda zpusobena, ci ne tu nejste vy ani ulicni vybory, ale soudy. A dva soudy rozhodly, ze si jde Smetana sednout zcela opravnene. Je zajimave, ze jednem (ODS v 90. letech) vycitate, ze porusovali zakonon a kryli se tak, aby za to nebyli trestani a u druhych vyslovene pozadujete nedodrzet zakon a neudelit trest za trestny cin, proste proto, ze je vam zlocin jisteho Smetany sympaticky. V cem jste tedy jiny nez ta parta kolem LTO?
17. 09. 2012 | 12:18

buldatra napsal(a):

Jen aby některý z těch politiků nevyrazil na pohřeb v přestrojení.
V přestrojování jsou ti kujóni dobří a mají praxi.
17. 09. 2012 | 12:28

hovorka11 napsal(a):

Dan1,Abe Normalni:
Trest panu Smetanovi ať už jako pracovní hodiny nebo vězení považuji za neadekvátní a směšně totalitní.
Soud mohl pana Smetanu napomenout a nedat mu žádný trest. Tím, že mu dal jakýkoliv trest, ačkoliv "poškodil" pouze politickou reklamu se postavil do jedné řady s těmi, kteří ho žalovali.
Přitom jakékoliv domáhání se práva k zodpovědnosti za zneužití peněz politiky ze státního rozpočtu na klamavou politickou reklamu je zcela mimo "právní zájem". I to je důkaz totality a soudní praxe, která odnímá právo občanům, domáhat se toho, co volili.
Pana Smetanu tak opravdu považuji za oběť totalitního režimu.
17. 09. 2012 | 13:18

hovorka11 napsal(a):

Ještě doplním k panu Smetanovi:
Pan Smetana nikoho neochudil o majetek. Druhý náhled je i o "společenské nebezpečnosti pachatele".
Pokud budeme v totalitním režimu, tak společenská nebezpečnost pachatele je velká vzhledem újmě politické nedotknutelnosti mašinérie, která je krytá imunitou i vůči trestním činům majetkového charakteru, které se vztahuji na ostatní obyvatele.

Pokud budeme v demokratické společnosti, tak se dá projev pana Smetany ohodnotit jako vysoce zodpovědný, který upozorňuje na obecnou nebezpečnost vymývání hlav politiky bez zpětných následků pro ně. Soud tak měl dvě možnosti a rozhodl se v zájmu kmotrovství- kdo se vzepře, bude potrestán !
17. 09. 2012 | 13:41

uvods napsal(a):

Co provedla vlastně Gregorová? V článku a diskuzi to chybí, bulvár jsem nečetl.
Jestli tomu rozumím, tak nechce uzavřený pohřeb v rodinném kruhu. To znamená, že chce veřejný pohřeb z kterého nelze nikoho silou vyloučit.
To ona jistě ví. O politiky na pohřbu nestojí, proto jim to vzkazuje přes media. Nevím zda z vlastní vůle, či z ní novináři vytáhli její skryté přání. Možná zneužila média, aby nemusela rozesílat stovky dopisů na instituce sdružující politiky, ale to takové "zneužití" médií jí jistě většina z nás odpustí.
Je-li vše jinak, potom se čtenářům bulváru hluboce omlouvám.
17. 09. 2012 | 13:50

michal napsal(a):

ad JC:
Vaše reakce na mnou použitý výraz "zhodnocení" svědčí o tom, že jste zřejmě můj text pochopil "tvůrčím způsobem". Pokusím se - pro Vás - říci to jinak: Smetana se k politickým heslům vyjádřil a tím k nim k nim připoutal pozornost. Jestli jste si totiž nevšiml, tak na předvolební plakáty ve veřejném prostoru "sere pes" = lidi si jich většinou ano nevšimnou. Těch s tykadlama aspoň trochu. Kapišto, JC?
17. 09. 2012 | 13:51

buldatra napsal(a):

Co se toho do kameňa uvrženého tykadlového hříšníka pana řidiče Smetany týká, myslím si laicky, že jehodoplnění bilbordů o několik jemných detailů a zajímavých prvků, jako jsou například tykadla, ale mohou být i růžky a parůžky, mezizubní mezery a jiné detaily, nejsou poškozováním, nýbrž pouze decentním doplněním a uměleckým podtržením významu zobrazeného.
Tedy něco, jako uvedení věcí na správnou míru.

Pakliže se takto upravenému a dopracovanému bilbordu, potažmo plakátu někdo z kolemjdoucích, či kolemjedoucích srdečně zasměje, je to léčivé, páč smích léčí, což kromě soudců ví kdekdo.
Čili je to zdravotně prospěšné.

Což je přímý opak nezdravého stoupání tlaku, nadprodukci žluči, vzniku hysterického záchvatu, či záchvatu vzteku a jiným nepřínivým důsledkům, které obvykle inkriminované politické osoby bilbordem zobrazené a vnucované v mnohých lidech vyvolávají.

O to více, jsou-li zobrazovány tyto entity v nadživotní velikosti, doplněny vlezlým, či jinak mrzkým textem, navíc poblíž míst frekventovaných, kde si hrají děti, nebo se venčí psi a ostatní nevinná domácí zvířata.
Zvláště nebezpečné to je u frekventovaných a ucpaných takzvaných rychlostních komunikací (ano, zhusta i kolem D1 nemilé pověsti, což nejednoho řidiče dorazí), které samy o sobě jsou vo nervy.

Myslím, že naše slavná nezávislá justice opět přestřelila.
17. 09. 2012 | 13:52

Šťoural napsal(a):

O mrtvých jen dobře. V roce 1988, tehdy již 7 let ženat s paní Gregorovou, dostal (a přijal) titul zasloužilý umělec.
17. 09. 2012 | 14:13

Pepa Řepa napsal(a):

zrcadlo, zrcadlo
pověz, kdo je v zemi zdejší
nejhezčí a nejslušnější

No přece ty, Janičko.
----------------------
Paní Hamplová to má dobrý.
Takový zrcadlo nemám, aby mi řeklo Pepo, ty jsi ale správná řepa.
Jak se tam sama zařadila-mezi ty slušné, to nemá chybu.
:-)!!!!!!
Raději samohana nežli samochvála.

A není to náhodou bývalá a zhrzená politička?
O to je výkřik do éteru roztomilejší.
--------------------------------
Politik na funus nesmí, ani v přestrojení-buldatro.
Zato matloměšťák je vítán.Na každém.
Spustil by: VolímVéVé a s čepicí u vchodu vybral na pravou karvinkou slivovičku.

6 x pančovanou,destilere a pak destilere až je z toho slepecká hůl
http://www.youtube.com/watch?v=juZeOIxrBmE
Není divu, že píše takové pitomosti.

Politikům nenaléváme, mají na stánku "U křečový žíly" v Bedřišce.
Tam by se autorce líbilo.
17. 09. 2012 | 14:15

Dan1 napsal(a):

to hovorka

Jen tři poznámky:

1. Platný tretsní zákoník žádný trest napomenutí neobsahuje, tedy nemůže být uloženo.
2. Termín "společenská nebezpečnost" již taky v platném tresntím zákoníku není, takže tímto termínem nemůžete argumentovat. Platná právní úprava je založena na principu formálního pojetí trestného činu.
3. V totalitním Československu trest obecně prospěšných prací neexistoval.
17. 09. 2012 | 14:32

Karel W. napsal(a):

Radoslav Brzobohatý: „Víte, já se do politiky nikdy nepletl, protože to nebyla moje parketa a protože Venca Lohniský měl v Rodácích velkou pravdu: Politika je sviňa. Ale občas si vzpomenu, jak jsem jezdíval koncem roku 1989 s tímhle svým ksichtem po celé republice - a kam jsme to dotáhli? Pomlouvat se, nadávat si a krást?
Z politiků jsem zklamaný, takhle jsem si to nepředstavoval.“

Při vší úctě k panu R. Brzobohatému (budiž mu země lehká, stejně se určitě dostane do nebe), jaksi mi v tom chybí logika a vyváženost. Politici jsou taky jenom lidi. Já bych byl zklamaný i v nepolitiků, řadových voličů, co volí furt dokola provařený partaje a stejný tváře.
17. 09. 2012 | 14:35

KW napsal(a):

oprava: zklamaný i z
17. 09. 2012 | 14:37

Pavel13 napsal(a):

uvods napsal(a):
"Co provedla vlastně Gregorová? V článku a diskuzi to chybí, bulvár jsem nečetl.
Jestli tomu rozumím, tak nechce uzavřený pohřeb v rodinném kruhu. To znamená, že chce veřejný pohřeb z kterého nelze nikoho silou vyloučit.
To ona jistě ví. O politiky na pohřbu nestojí, proto jim to vzkazuje přes media. Nevím zda z vlastní vůle, či z ní novináři vytáhli její skryté přání...."

Taky to přesně nevím. Něco píše gaia v 8:00. Podle toho, pak její slova mohl upravit bulvár nebo autorka blogu.

Sám zesnulý asi nějaké přání či zákaz nevyslovil. Nelze nikoho vyloučit, ale lze např. určit řečníky a rozdělit čestná místa. Nastal by problém, kdo tam je či není žádoucí. Smí tam např. herecký kolega a politik na plný úvazek (Toepfer), přítel, který je členem nějakého zastupitelstva souběžně se svým povoláním, člen některé strany bez stranické nebo veřejné funkce? Myslím, že organizaci takového pohřbu stejně bude mít na starosti profi agentura, která si umí poradit i bez médií a přitom vyhovět přání pozůstalých.
17. 09. 2012 | 14:37

Pepa Řepa napsal(a):

Pavel13
pan Toepfer může kamkoliv a kdykoliv, zvláště tam, kde se rozdávají funkcičky, což se může domluvit i na funuse.
Osobně očekávám, že k ředitelování ve dvou divadlech, senátorování i ministrování za tu paní družinářku, která nastavuje......nevím co......jo už vím, procesy a až bude ministrem kultury jmenuje sám sebe ředitelem ND.
Kde jinde se to dá domluvit než na funuse, kde jsou lidé na měkko.
17. 09. 2012 | 15:06

Pepa Řepa napsal(a):

Na Vinohradském hřbitově je cedule
Psům vstup zakázán.

Doporučuji rozšířit na politiky.
Maximálně umožnit vstup za určité podmínky.
------------------------------------------
Volné pobíhání psů a politiků zakázáno
vstup pouze na vodítku
------------------------------------------

Paní Hamplová, vy jste hlava, nechcete nastavovat procesy za paní Hanákovou?
17. 09. 2012 | 15:18

Jan Vaculík napsal(a):

Nejlépe a ve zkratce to řekl Pepa Řepa (6:08)
"Já bych si zase nepřál, aby na mém pohřbu pršelo."

Odmítnout účast prezidenta a odmítnout účast Václava Klause na pohřbu není úplně jedno a totéž; v tom prvním případě totiž platí to, že prezident by tam byl mj. také za mě, resp za všechny občany, kteří jsou přesvědčeni o tom, že Radek Brzobohatý si účast hlavy státu na pohřbu zaslouží. V tomto smyslu tady není moc prostoru na nějaké osobní sympatie nebo antipatie a pozůstalí třena nemají jednoduché rozhodování.

Úplně jednoduché to naopak má autorka blogu: ta potřebuje, aby získala na svou stranu aspoň nějaké to procento lidí, kterým je Václav Klaus trnem v oku, a je odhodlána získat si jejich přízeň stůj co stůj - i kdyby měla vystupovat sebepitoměji.
17. 09. 2012 | 15:30

Al Jouda napsal(a):

Výplody slepičího mozku! Zesnulému je to úplně jedno, kdo mu přijde nebo nepřijde na pohřeb. Pozůstalá menželka by měla být vděčná každému kondolentovi. Na státní vyznamenání nebo i Nobelovu cenu není právní nárok a někdo se toho prostě nedožije.
17. 09. 2012 | 15:39

Abe Normalni napsal(a):

hovorka11 Vas problem je, ze neustale stavite svuj individualni vyklad prava (resp. sveta) nad rozhodnuti soudu. Nedavno jsem cetl krasny rozbor situace s poukazem na to, ze Smetana evidentne trpi nejakou formou mesiaskeho komplexu a lide jako vy, kteri ho utrvzuji v tom, ze dela spravne, mu situaci jenom zhorsuji. Vy si to totiz za nej odsedet nepujdete. Uz ted si z mimoradne mekeho trestu vyrobil basu natvrdo a pokud bude takhle pokracovat, skonci v te base mozna na par let. Vas "vyklad" nema oporu absolutne v nicem, v teto veci byla podana ministrem spravedlnosti stiznost a nejvyssi soud rohodl, ze postup byl spravny.
17. 09. 2012 | 15:47

Ambra napsal(a):

Milá autorko Jano,
místy svých podivných úvah, byste měla uvést, která svině zrovna dělala ředitele Divadla na Vinohradech, když už tam Radek Brzobohatý nemohl dál hrát a musel jít do penze.
Toto by naší společnosti pomohlo daleko více než nesmyslné úvahy, že Klaus mu nemá chodit na pohřeb. O Národním didvadle je to známé. Tam ẗo dělal ubožáček Mácháček. Bezvýznamný herec, ketrý svou největší roli realizoval v dětské serálu chobotnice. V žádné díke ale nepředvědl jinou mimiku než zlého výzkumníka, který vede lidi k rozřezání chobotniček na kousíčky. Aby byl slavnější než třeba P.Štěpánek nebo L.Munzar, tak je vyštval z Národního divadla. Prostě ubožáček, ze kterého se stal najednou velký antikomunista. Jedinou otázkou je, zda to dělal z osobní ubohosti anebo na přání nějakých emigratských nebo disidentských struktur. Ale ono je to vklastně jedno, prostě takový herecký ubožáček, kterému se nikdy neměla dostat do rukou moc, jakou získal po listopadu 1989.
A zrovna Klaus vyznamenal jako prezident řadu umělců proti vůli disidentsko-emigrantské loby. Proto by bylo daleko lepší, místo teartláního lamentování nad současnými politiky rouvnou říci, kteří umělečtí křiváci stojí za marasmem současné kutury. Přece těch pár jmen velkých antikomunistů, kteří se nejednou ubjevili někdy večer 19. nebo 20.listopadu 1989, není problém někde zjistit. Až tolik špíňáů v kultuře nebylo, protože jako výše zmíněný Macháček na tavéto otočení velmi mnoho umělců žakudek nemělo. Takže by nejspíše všichni šli vypočítat na prstech jedné ruky.
17. 09. 2012 | 16:25

PH napsal(a):

To je ta demokracie. Husák by udělil Řád práce a nikdo by se neodvážil ani kniknout.
17. 09. 2012 | 16:42

evix napsal(a):

Paní Gregorová chce veřejný pohřeb pro svého manžela bez politiků a prezidenta.
Nechápu, že to někomu dělá problém pochopit!!! Máme snad nějaká práva v této skvělé demokratuře. Nebo snad ne....
17. 09. 2012 | 16:54

hovorka11 napsal(a):

Abe Normalni:
Jistě, právně se to dá zdůvodnit takto:
1) Na kmotry z ODS není nikdy dost důkazů i kdyby šlo o miliardy. To samé platí o vrchnost
2) Na tykadláře je vždy důkazů dost a proto je na rozdíl od kmotrů můžeme potrestat.

(pokud jste si nevšiml, tak za žádné rozkrádačky ze státního majetku není nikdo z ODS a jejich pomocníků souzen- odloženo, zapomeňte. Zákon se nasměroval pouze na "neposlušné" dole.
Pokud se nezastanem Smetany, tak snad nemá cenu ani slovo demokracie používat. Smetana jedná zcela logicky a odvážně. Mohli to stejně pro nedostatek důkazů taky odložit- tak kryjí kmotry - např. Promopro, kde jediný nepostižitelný je ten, který to hlídal a protlačoval- Alexandr Vondra. Soud tak úředně potvrdil, že ministr není zodpovědný za rozkrádání o kterém ví a diriguje ho, pokud nařízení na tuto činnost nepodepíše !!!
17. 09. 2012 | 17:05

Abe Normalni napsal(a):

hovorka11 Opet nejake vase vyklady. Souzena je spousta lidi. Spousta souzena neni, neb proti nim nejsou dukazy a spousta souzena neni, neb to,co se o nich rika, jsou jen zavistive kecy neschopne luzy (a takovych neni malo).
Co se Smetany tyce, ten by souzen nebyl, kdyby ten hrdina necmaral po vsech autobusech v depu krom sveho. Jelikoz maji ridici za jim svereny autobus odpovednost, nektery z nich ho proste prasknul. Misto aby se k tomu Smetana postavil celem, prohlasil, ze takove je jeho presvedceni a prace rad odpracuje, neb tim bude spolecnosti aspon (na rozdil od politiku) prospesny, rozhodl se prekopat ustavni poradek zeme. A divi se, ze nazory obecniho zavoznika na koncepci Ustavy nejsou prijimany...A je treba rict, ze jeho navrh, aby odsouzeny sam zvazil, zda trest prijme a nastoupi jej, je vskutku revolucni.
17. 09. 2012 | 17:24

hovorka11 napsal(a):

Abe Normalni:
Nemůžu Vám odporovat, že se to právně nedá obhájit, ale zároveň by se měli lidi postavit na odpor soudní zvůli, která platí jen tam, kde se to politikům hodí.
Sám jsem to zažil na své kůži a právo končilo u Kalouska v zadnici, který řekl, že ho za stát nebude respektovat. Nikdy za tu drzost nebyl a nemohl být potrestán.
-----------
Končím s psaním a jdu na kolečkové brusle spotřebovat adrenalin.
Mějte se dobře.
17. 09. 2012 | 17:38

svatební a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

Abe Normální:
ty jsi opravdu abnormální b.b, normálně netituluju, ale v tomhle případě se nemůžu udržet.

Přečti si ten moc pěkný vtip od Hloupého Honzy pod minulou Hamplovou, 16.9. 10:18, ten třetí robotí případ na tebe přesně sedí.
17. 09. 2012 | 17:38

vagabund napsal(a):

Hlavně že všichni herci kteří se pohřbu zúčastní jsou jistě vzorem slušnosti a férového jednání. Nebo i ty míní paní Gregorová lustrovat?
17. 09. 2012 | 17:39

český maloměšťák napsal(a):

Abe Normalni
Je vás k dispozici takových více - co si škrtli v příjmení předponu a vyrazili do terénu - šířit nesmysly ?
Nebo jste zjevem ojedinělým ?

Vy nechápete, že když roztrháte plakát, z kterého na vás civí Langer a slibuje nastolit pořádek a právo - že jste za prvé zničil SVŮJ majetek a za druhé splnil svou občanskou povinnost / zabránil dalšímu rozkladu státu a práva zločineckými strukturami - či alespoň jim znesnadnil jejich nástup/?

Víte co to byly vůbec oddíly SA ? Koho mlátily po hlavě, komu rozbíjely hlavy a koho pzději posílaly do kocentráku ?
Jak vůbec můžete takovou hloupost vypustit...z úst ?

Neznám přesně co vlastně Smetana poškodil /mluví se o škodě způsobené DP - ale jaké ??? - poškodil snad nějaký lak autobusu ?/ - ale vím, že pokud to byla samolepka na tramvaji - tak je škoda iluzorní - a například samotnou ekologickou likvidaci této samolepky také financuje daňový poplatník - tedy nejen že přispívá straně na výrobu, vylepení a nájem plochy ...on platí i likvidaci tohoto odpadu.

Mimochodem bez Smetanů by se strany mohly jít pást . Bez jejich peněz.
Smetana by se uživil i bez ODS.

Já to zkusím jinak. Obrátím vaši zvrácenou logiku.
Co si myslíte kdyby nastalo, kdyby proti Hitlerovi - v jeho řádné volební kampani - vystoupilo obrovské množství Smetanů - a napsali na plakáty s jeho ksichtem, že se chystá podvést nejen celé Německo - ale celou Evropu ?

Nebo by měli takového poslat na nucené práce ?

Jí si myslím, že lidi z SA by těmto Smetanům rozbili hubu.

P.S. Historie se dá předělat - ale nesmí se o to pokoušet hňup.
17. 09. 2012 | 18:27

Naštvaný napsal(a):

"Svou ženu miloval, ona milovala jeho" Je mi líto, že hloupý ženský, jako je autorka tohoto blogu, píší kontraverzní texty v době piety. Jejich nesmysly podněcují nevhodnou diskuzi. Mysl mě nutí, abych té hašteřívé ženské napsal odpověď, ale jen z piety k panu Brzbohatému tak nečiním. Že se ta advokátka, či za co se ta ženská vydává, alespoň trochu nestydí.
17. 09. 2012 | 18:27

Abe Normalni napsal(a):

český maloměšťák Proc zacinate diskuzi urazkou? notabene kdyz pak plodite takovy ptakoviny, jako ze trhanim Langerova plakatu nicim SVUJ majetek? To si ani nejste schopen dat 2 a 2 dohromady, ze argumentovat takovou hovadinou zrovna v pripade statem placeneho ridice MHD je exemplarni blbost? Meli mu olomoucti ODSaci na revans vypalit kvartyr a hajit se tim, ze ho zaplatil z jejich dani a jizdneho?
Co zkusit pouzit aspon nekdy mozek?
Co se tyce SA, tzv. Sturmabteilungen, vznikly puvodne jako "ochranka" NSDAP, bojove kridlo, ktere melo v neklidne Vymarske republice zajistovat poradek a klidny prubeh mytingu strany a rusit mytingy protivniku. Byla to soucast vzajemneho "politickeho boje" radikalnich nemeckych stran (komunisti meli svoje brigady). Soucasti jejich cinnosti bylo i systematicke niceni a ruseni volebni agitace politickych oponentu. Vymarska republika proti tomtu nesvaru nebyla schopna zakrocit.
Presne tuhle pandorinu skrinku otvira svymi chorymi teoriemi Smetana. A socani meli pravdu, kdyz na tohle upozonovali kdysi pri tom vajickovem bombardovani. I to bylo za hranici. Ale nepredpokladam, ze byste byl schopen tohle pochopit. Vy jste ten typ, kterymu se to bud libi, nebo pozdeji buli, kdo za to muze, ze dostal od nejaky bojuvky pres cifernik.
17. 09. 2012 | 18:45

džon uzený bok napsal(a):

správně to již vypreparovala gaia :
nedajli medajli zaživa, tak si dala gregorová liguere a něco se jí chtělo říct...
mimochodem já bych ji teda neodporoval, ať jsem klaus nebo novák.

abe normální
vy nejste normální
17. 09. 2012 | 18:54

Abe Normalni napsal(a):

svatební a pohřební orchestr G.Bregoviče Ses jak nepovedena manzelka. Musis mit posledni slovo :-D
SA i Gandhi delali politiku. Mimochodem, vite jek sesel ten Ind z tohoto sveta? To by vas taky mohlo zajimat, i to byl "politicky protest".
17. 09. 2012 | 19:00

dalimír napsal(a):

Dobrý večer ,stejně by mne ale zajímalo jak to chce p.Gregorová zařídit aby se na pohřbu přece jen nějaký modroptáčník nezjevil a nezneuctil obřad ? Možná to bude vědět Pepa Řepa ! Dl
17. 09. 2012 | 19:20

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva hrubě urážlivé a nadávky obsahující texty, neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
17. 09. 2012 | 19:42

katalyzátor napsal(a):

Pane Stejskale,
kdysi jsem vám říkal, že skončíte jako Bretschneider se svými psy. A už je to tady. A bude hůř.
17. 09. 2012 | 20:21

Jiří Klušák napsal(a):

Véna Klaus se vždycky rád přihřívá na cizí slávě.
17. 09. 2012 | 20:28

Mungo napsal(a):

Kéž by se dalo vzkázat, že pan profesor nemá zastávat jakoukoliv funkci, kterou by vykonával ve jménu lidu České republiky, protože tento lid není hoden jeho majestátu!
17. 09. 2012 | 22:34

Mard napsal(a):

Jasně chtěli medajle dřív. To jí nakrklo, že manžílek metál nedostal dřív.
17. 09. 2012 | 22:52

Mard napsal(a):

český maloměšťák napsal: Neznám přesně co vlastně Smetana poškodil /mluví se o škodě způsobené DP - ale jaké ??? - poškodil snad nějaký lak autobusu ?/ - ale vím, že pokud to byla samolepka na tramvaji - tak je škoda iluzorní - a například samotnou ekologickou likvidaci této samolepky také financuje daňový poplatník - tedy nejen že přispívá straně na výrobu, vylepení a nájem plochy ...on platí i likvidaci tohoto odpadu.

Milý český maloměšťáku. I přesto že víte prd, jak přiznáváte, tak o tom klidně plkáte. Aby se Vám plkalo lépěji, tak se vám pokusím doplnit informace. DP Olomouc uzavřel smlouvu na poskytování reklamní plochy, kdy za peníze od reklamní agentury se zavázal předvádět lidem velkoplošnou tištěnou reklamu na vnější stěnách dopravních prostředků. Pokud někdo reklamní plakát poničil, tak DP Olomouc jej musel znovu nechat vyrobit a nalepit na své náklady. Tudíž řidič Smetana poškozoval svého zaměstnavatele. DP Olomouc podal trestní oznámení a pátral po pachateli sám, podobně jako pátrala policie. Kolegové pana Smetany jej udali, protože měli přijít o prémie a DP toto udání předal policii, která vše zdokumentovala a pod dohledem státního zástupce rozhodla o podání obžaloby z trestného činu.
17. 09. 2012 | 23:01

Mard napsal(a):

hovorka11 napsal: Soud mohl pana Smetanu napomenout a nedat mu žádný trest. Tím, že mu dal jakýkoliv trest, ačkoliv "poškodil" pouze politickou reklamu

Osouzený vandal Smetana poškodil mezi jiným i svého zaměstnavatele.
17. 09. 2012 | 23:11

Akademic napsal(a):

Správně!Kdo by tam ten politickej zlodějskej póvl chtěl...TAHLE VLÁDA JE NEJVĚTŠÍ OMYL V HISTORII ČR!

Pan Brzobohatý byl výborný Herec a slušný Člověk.
18. 09. 2012 | 08:33

gaia napsal(a):

tak včera to na Nově opakovali, co již jednou dávali v pátek

a paní Gregorová jen řekla AŤ si ty metály nechají.
O nějakém pohřbu a politicích ani zmínka.

Že nechtějí pro zesnulého 2 dny po smrti nějaký řád kapitalistického zasloužilého umělce chápu, ale zbytek již je autorčina vyfabulovaná lež.
18. 09. 2012 | 08:51

český maloměšťák napsal(a):

Mard
I DP je vlastněn daňovými poplatníky (100 procentním vlastníkem je město, které i DP dotuje) - je Smetana nepoškodil. Ba naopak - převážná část jeho zaměstnavatelů/daňových úpoplatníků/ s jeho činem souhlasí. Jak vyplynulo z průzkumů.

Víte prd vy.

Pokud si ovšem nemyslíte, že DP živí zelení mužíčci. Nebo Langer s Langerovou.

P.S. Uznávám jediné - a sice to, že otroci zvaní čeští občané - v tomto případě ti, kteří svými daněmi umožňují náfukům a gaunerům v DP Olomouc chovat se tak, že si jejich majetek přivlastnili....nejsou schopni vyjádřit svou vůli - a tak se musí spolehnout na šizuňk právní neřád.

Ale nemyslím si, že mi budete rozumět. Jak je to tedy s tím vlastnictvím plakátů, politických stran a DP Olomouc.
A co je větším nebezpečím - jestli nebezpečí v pokračování vlády Mafie - nebo bagatelní /vzhledem k obratu DP Olomouc/ , iluzorní /vzhledem k přání většiny lidí/ a podivným právem definovaná škoda.

Ale to bychom se ocitli v diskuzi o kvalitě zastupitelské demokracie a vůbec o kvalitě tunajšej verzíí demokrácie, súdruh mard.
A na tu teď nemám čas.
18. 09. 2012 | 11:05

michal napsal(a):

Politika je sviňa.
Říkal to i férovej chlap Radek Brzobohatý.

Je velikým úspěchem vrtičů psem, že si lid obecný myslí, že politika je sviňa. Tak se jí jako prašivému psu vyhýbají a přenechávají tudíž pole působnosti opravdovým sviňákům a sviním.
Brzobohatého vyjádření o politicích je taky hodně vyjádření o něm samém. Určitě při své popularitě a společenských stycích znal i jednoho dva politiky, případně političky, kteří jeho zklamání brali jako určité paušalizování, jako když se o hercích říká, že jsou to komedianti věčně hladoví. Jak který, že.
Zastavme se však u klíčového výrazu - SVIŇA POLITIKA.
Letmý pohled do slovníků apod. naznačuje, že slovo „politika“ v českém jazyce má několik významů. Ty nejběžnější opisy v češtině je nazývají např. „záležitosti obce“, „občana se týkající“, apod. Co je na správě záležitostí obce a účasti občana na dění obce sviňa, pan RB snad dnes už ví. Já to (zatím) nevím.

Obávám se, že i Karel Čapek, tak jak ho cituje Ivan Kraus na svém blogu (článek Politika), částečně přispěl svým textem k negativnímu postoji mnohých lidí k politice, když jí odebral ten moment přirozeného každodenního setkávání lidí s lidmi a přiřkl jí „neutěšenou alternativu“ „dělání politiky“. Že leckteří účastníci společenského života do něj vnášejí sviňské způsoby a pojímají ho jen jako boj o moc, pozice, potažmo hmotný zisk, přece neznamená, že (všichni) přestaneme být společenskými tvory. Ostatně konec Čapkova textu v Krausově citaci lze číst i tak, že prostě ze své situace člověka jako tvora společenského se vyvléct nemůžeme a je nutno nést svůj úděl chlapsky. Nebo se mýlím?

P. S. Pro jistotu opakuji: Politika není sviňa, to jen někteří (ano, bohužel, velmi četní) lidé se chovají sviňsky (a nejen v politice).
18. 09. 2012 | 17:05

Milan napsal(a):

Po přečtení Vašeho článku, paní Hamplová, jsem si vzpomněl na článek pana Ladislava Jakla. Pan Brzobohatý nebyl vybrán na medaili protože nyní zemřel. „Prezident do nejužšího výběru pro státní vyznamenání zařadil pana Brzobohatého už na jaře. Rozhodně tedy neplatí, že se chce ´přiživit´na jeho smrti, jak tvrdí vdova po panu Brzobohatém, paní Gregorová,“ řekl Jakl. viz: http://www.ladislavjakl.cz/?p=2640

Co se týče provolání v titulku Vašeho článku: nemyslím, že je vhodný. A pokud tuto větu paní Gregorová skutečně použila, pak ji vnímám, jako nešťastnou. Něco jiného je vzkaz politikům. Ale vyhnat z pohřbu veřejně známé a uznávané osoby hlavu státu, je krok vedle. Nejde totiž ani tak o to, že se jedná o Václava Klause, ale o to, že se v první řadě jedná o prezidenta České republiky! A to já, občan, jako poctu vnímám!
19. 09. 2012 | 10:07

anonym napsal(a):

To mě zase na pohřbech vadí řečníci...:-)
19. 09. 2012 | 19:19

Stanislav Ševeček napsal(a):

Pokud šlo o něco dotácu, pak politici nevadili; naopak, byli potřeba.
20. 09. 2012 | 09:14

Karel N napsal(a):

Modrá klaka jak je vidět se činí. Patrně diskutující brigádníci jsou velmi dobře zaplaceni. Každý přivýdělek je samozřejmě v současné krizové době vhodný, nějak se na vodku vydělat musí a prohibice nebude trval věčně. Morálka - to je pro současné modropoliticky uvědomělé ovčany nějaké zastaralé, možná sprosté slovo. Důležité je být IN, tj. překonávat ostatní v umění si nakrást. "Nebát se si nakrást" je na současnou dobu modernizované Masarykovo krédo. Každý, kdo modré lůze v takové činorodosti jakkoliv překáží či brání, je pro ně nevděčníkem a zastáncem totalitních pořádků. Na prvním místě v době polistopadové jsou vždy jen a jen peníze, jak hlásá náš současný prezident. Když už se strakami momentálně žít vedle sebe musíme, tak aspoň po smrti slušný člověk chce mít od nich pokoj. "Svůj k svému" - ať se předvádějí na chlastačkách VIP a neotravují nás jako jejich sponzory v soukromí.
20. 09. 2012 | 18:53

Helena napsal(a):

No koukám hezky rozpoutané téma...Já jen napíšu sbohem skvělému herci a člověku.....To kolem už je jen na lidech...
21. 09. 2012 | 12:45

Jan napsal(a):

tato politická scéna je opravdový hnus a nedivím se,že o její přítomnost nikdo nestoji.Takový dobytek,nám ještě nevládl.Je žalostné jak si dovolí okrádát nás obyčejné lidi,děti,důchodce invalidy a nemocné a sami budou projednávát zvyšení platu jim a soudcům.Těším se až už konešně lid povstane jako v roce 1989 veme do rukou hole a budou tuto zvěř mlatit hlava nehlava a bude škoda každé rany,která padne vedle
21. 09. 2012 | 22:08

Miroslav K. napsal(a):

Vážená soudružko, ve vašem profilu marně hledám údaje o tom že jste politicky aktivní už hodně dlouho, od 90. let. Především na komunální úrovni za různé strany, ale i poslankyní za ČSSD v PS, neúspěšně jste opakovaně kandidovala do PS, Senátu i Evropského parlamentu, momentálně jste zastupitelkou a kandiduje na post hejtmana Olomouckého kraje. Pak si Váš článek třeba občané pročtou trošku jinak...
22. 09. 2012 | 04:55

piky piky na hlavu napsal(a):

A nekamarádila dcera paní Gregorové s Íčkem?
22. 09. 2012 | 15:32

kkkkkkkkkuk napsal(a):

A nezašel Paroubek do divadla R. Brzobohatého na uzavřené setkání po kremaci?
22. 09. 2012 | 19:31

Marfušena napsal(a):

Jestli Klaus je vážená osoba nebo něco váženého, tak tím pádem znám spoustu lidí co jsou mnohem váženější! Klaus je pro mě a nejen pro mě, metylalkoholem, který umí otrávit akorát lidem život ! A tato politika je mafie, plná lhářů, podvodníků, sobců, soběhrabců a krutých bezcitných šašků! S paní souhlasim, já bych ho na pohřbu nechtěla i kdyby mým pozůstalým za to nabízel miliony....není to pro mě člověk, který si něco zaslouží, za to jak to tady vše zničil a už vůbec to není pro mě prezident naší zkažené země. Ani prvňáčci ve škole o něj nestály. Jeho předchůdci byli osobnosti. Tuhle vládu bych odsud celou do jednoho vyhnala!
22. 09. 2012 | 20:43

Jan Herna,Th.Dipl.,Cy napsal(a):

Když jsem si přečetl ty bláboly některých autorů,kteří využili smutné záležitosti k zamoření komentářů propagací svýchjak to vidím já ostatními lidmi nemilovaných stran je mi smutno.
Když tu nějaký milec ODS se divil, že někdo nechce na pohřbu svého blízkéko prezidenta republiky a uváděl, že prezident republiky zastupuje všechny občany této země, napsal pěkný nesmysl. Mě například nezastupuje. Mimo jiné proto, že za mnohé špatnosti, kterými trpím může on a jeho blízcí s ODS. On osobně může za to, že chybí peníze na důchody, protože z nich nechal sanovat špatné hospodaření českých bankéřů, platově zřrjmě voličů jeho strany, místo aby se přičinil, aby byli stíháni za příslušný trestný čin, který mluví o hospodaření s cizím majetkem. Mě nezastupuje a gtaké bych si nepřál, aby byl přítomen na pohřbu osob mě blízkých nebo mě samého.
Výrok:Politika je sviňa, znám od mého moudrého dědečka, který říkal politika je svinstvo (vlastně po celý můj život)- měl pravdu.
23. 09. 2012 | 16:13

bohorodičko, vyžeň putina napsal(a):

a chtěl klaus na pohřeb jít?
23. 09. 2012 | 23:32

jirka napsal(a):

Tady je alespoň vidět tu úroveň, kam to s tou morálkou dopracovala současná vláda "plukovníků a svazáků".....včetně našeho známého sběratele" tušek a per v cizině...Fuj!
25. 09. 2012 | 11:56

Ing.Petr K. napsal(a):

Pro Dana1 a jemu podobným:
To,že si v dnešní době můžeme "beztrestně" zanadávat z nás ještě nedělá svobodné!Vládní garnitura si je vědoma,že řečičky jí neublíží,tak nechají prostý lid,ať si zanadává,protože se tím stejně nic nezmění a oni si dál můžou naši republiku vesele rozkrádat dál!Paní Gregorovou plně chápu!Přítomnost kteréhokoli politika by obřad degradovala!
27. 09. 2012 | 17:16

IVAN MYSLIKOVJAN napsal(a):

DOBRÝ DEN,
NEJPRVE POKOJ DUŠI VELKÉHO HERCE!!! DÁLE - NAPROSTO SOUHLASÍM S MANŽELKOU RADOSLAVA BRZOBOHATÉHO!!! ZA TŘETÍ: VELKÁ PODPORA PANU ŠINÁGLOVI ZA JEHO ODVAHU A PŘÍMOST A VĚCNOST A... ZA DALŠÍ: NECHÁPU, PROČ VĚTŠINA Z TĚCHTO PŘÍSPĚVKŮ SE NEPODEPÍŠE VLASTNÍM JMÉNEM??? ZA DALŠÍ: CHTĚL JSEM NAPSAT DELŠÍ A OBJEMNĚJŠÍ ČLÁNEK, ALE PŘI ZBĚŽNÉM PŘEČTENÍ TÉMĚŘ VŠECH PŘÍSPĚVKŮ MĚ PŘEŠLA CHUŤ...
PEVNĚ VĚŘÍM, ŽE LIDÉ S OTEVŘENÝM SRDCEM, NEZÁVISLÍ NA "PASTECH" STÁTU, SE SCHOPNOSTÍ KOMUNIKACE A VNITŘNÍ SILOU, LÁSKOU - V TO PRAVÉM SLOVA SMYSLU, SE SCHOPNOSTÍ ROZLIŠOVAT PODSTATNÉ SE BRZY DOČKAJÍ. SVĚT BEZ POLITIKŮ - JEN SLUŽBA LIDEM!
27. 09. 2012 | 23:36

DennisKr napsal(a):

Everything else is finally merely details -- significant details, but variations on this theme. index.php is the control, the menu program determins what the "present page" is, and tons of occasions get fired along the way of building that page. Plugin modules can hook into those occasions and adjust the workflow/furnish additional tips/etc. That is also part of the reason so many Drupal resources revolve around making modules. Without modules, Drupal does maybe not actually DO something other than say, 'Someone asked for a page! Does it exist? No? OK, I will serve up a 404.'

<a href="http://billysrereebiz.com">Corro</a>

http://billysrereebiz.com - lolz
25. 02. 2014 | 22:29

Danielrila napsal(a):

Hello. And Bye.

http://somepaydaylounz.com - mr fitz
26. 02. 2014 | 12:50

pohodář napsal(a):

klikněte na Jalovec.cz počtete si na diskuzi o rožnovských kauzách,které se paní Hamplové natolik zalíbily,že si domluvila se starostkou města,jak udělat díru do kasy města. Rudoltice a 6 000 000 za úplný právní prd,co jHamplové nasypala starostka té pidiobce, to je vzor a hnus..
03. 03. 2014 | 13:12

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Arnoštová Lenka Teska B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Bursík Martin C Cimburek Ludvík Č Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr · Gregor Kamil H Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokeš Tomáš · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hůle Daniel · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman J Janeček Karel · Jarolímek Martin · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostlán František · Košák Pavel · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Křeček Stanislav · Kubita Jan · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav · Novák Martin P Paroubek Jiří · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Procházka Adam · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Shanaáh Šádí · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Staněk Pavel · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tejc Jeroným · Tejkalová N. Alice · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy