Vousatá Conchito, klobouk dolů!

11. 05. 2014 | 19:44
Přečteno 12479 krát
Nejsem sice hudebním fanouškem rakouské vousaté zpěvačky Conchity Wurst, ale dokázala téměř nemožné.



V Rakousku měla statisíce příznivců, jež doufali v její vítězství v letošním ročníku Eurovize, ale i odpůrců, či lépe řečeno skeptiků, kteří její vystoupení považovali za absurdní a trapné. Včera její vystoupení v rakouských, a tedy konzervativních a tradičních „barvách“ sledovalo 180 milionů diváků ve 45 zemích. 37 zemí v soutěži hlasovalo a Conchita Wurst suverénně zvítězila.

Conchita byla testem tolerance v Evropě. Dobrovolným, nelehkým a díky popularitě soutěže, bohužel k mému nepochopení vyjma České republiky, odvážným. A o to jde možná víc než o její pěvecké dispozice.

Conchitě jsem držel pěsti už proto, že generální intendant veřejnoprávní televize ORF Alexander Wrabetz dal před odjezdem do Kodaně jasný signál o tom, jak celou situaci vidí on sám. Ještě před soutěžním kláním prohlásil, že doufá, že Rakousko nezvítězí, neboť ORF nemá na pořádání soutěže v příštím roce, což pravidla klání rodné zemi vítězného interpreta diktují, dostatek kapacity a peněz. U soutěže finančně podporované ze strany Evropské unie veřejnoprávních vysílatelů EBU tím chtěl myslím říci úplně něco jiného…

Conchita, Hut ab! Tedy klobouk dolů!

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

gaia napsal(a):

jakápak zpěvačka a ona? Jen chlap v dámských šatech. A že se té trapárny neúčastnila ČR je jen plus.
11. 05. 2014 | 19:58

Gru napsal(a):

Musím se přiznat, že jsem tuto významnou a přelomovou kulturní revoluci neviděl, jen jsem o ní dnes četl nějaké komentáře.
Z nich bych vyzvedl právě páně Kraflovo vyjádření: "odvážným. A o to jde možná víc než o její pěvecké dispozice".
Čímž vlastně potvrzuje jiné hlasy, které říkají, že už nešlo o pěveckou soutěž. Možná, že se v dalších ročnících prosadí třeba ukazování intimních partií, jakožto vyřešení hádanky, jestli jde o jeho nebo o její schopnosti.
11. 05. 2014 | 20:03

gaia napsal(a):

Gru


frndu ukazovala vloni Tereza Kerndlová, ale nestačilo to , skončila beznadějně poslední. A to určitě zpívá lépe a má i lepší hlas.
Kdepak jsou ty doby, kdy sozptezila ABBA nebo Harpo.
11. 05. 2014 | 20:08

Milan napsal(a):

Byl to obraz dnešní dekadence, nic víc. Evropa upadá, umírá na hyperkorektnost a na to, že jsou všechny odvěké hodnoty násilně převraceny. Nový James Bond má být černoch, leckde se už neslaví Vánoce a Velikonoce, ale jen Zimní a Jarní svátky, devianti pořádají pod záštitou papalášů hrdé pochody. A kdo se opováží tiše říci, že je hrdý na svoji zem, vlajku a hymnu, je okamžitě paušálně označen za nácka, xenofoba, misogyna, islamofoba a já nevím co ještě. Nikdy jsem nevěřil, že jako moderní pravicově smýšlející člověk budu závistivě pošilhávat po Rusku - ostrově normality v dnešní postdemokratické neomarxistické Evropě. Takhle to asi vypadalo pár let před koncem římské říše, než přijelo pár set Hunů a byl konec civilizace.
11. 05. 2014 | 20:09

Hudebník napsal(a):

Naprostý souhlas s gaiou, ještě že, se žádný našinec neúčastnil té trapné šaškárny, bože jak hluboko lze zklesati na mezinárodní scéně, úroveň fakt nevídaná a neslýchaná, kam ten svět vlastně spěje? Nevyhrává talent, ale extravagant, to je ostudné.
11. 05. 2014 | 20:10

otas napsal(a):

bud je ten svet tak falesnej,aneb si vsichni uvedomujeme co si ta holka aneb rakousko dovolilo v dnesnim svete a realite.spivala krasne a ze to bude r.2015 v rakousku vsechna cest.ta holka prozila a proziva velika trauma.souhlasite lidicky?
11. 05. 2014 | 20:18

tolerance je věc vzájemnosti napsal(a):

No, nemoh ste si to nechat doma, Martine?
Vzpomeňte si na chudáka Jörga Haidera, který byl symbolicky obětován včetně odhalení až do špinavých spodek.
Až začnou zatápět pod kotli Pravého sektoru v Evropě, bude fousatá pěvkyně jeden ze symbolů.

Každá tolerance a každé soužití má mít své mantinely a zóny don't ask, don't tell.
Jinak vám sousedi začnou říkat věci, které se vám nebudou líbit.
Pan Wurst se sice v textu snaží svou proměnu nějak přiblížit, ale ne jako Kafka nýbrž jako by byl druhý Ježíš Kristus (který možná byl bi- , ale neinzeroval to, mezi neochvějně straight pasáky koz Předního východu), jako by tím přinášel spásu. Komu. Padesáti lidem?
Pak přijde den, kdy po těch mantinelech budete marně natahovat ruce a ony tu nebudou.

Vzpomeňte na chudáka bolševika a církev svatou, kteří měli převýchovu člověka v programu.
Váš krajan volby, Konrad Lorenz měl k skutečnému stavu věcí blíž.
A nezapomeňte na jeho chybný výklad slova selekce.
11. 05. 2014 | 20:23

oranžáda primitivní napsal(a):

blbost "zvítězila" na celé čáře. Jestli je tohle Evropa, nikdy evropanem nebudu.
11. 05. 2014 | 20:26

Reveil napsal(a):

"už proto, že generální intendant veřejnoprávní televize ORF Alexander Wrabetz "

Ten Wrabetz je sice pěkný, ale není to nejhezčí zvířátko mezi intendanty ORF.
Suverénně nejlepší byl Vlk ve zdi (Wolf In der Maur).
11. 05. 2014 | 20:30

Baba napsal(a):

George Sandová přišla s pánským oděním ženy někdy po roce 1835. Laik by se docela rád zorientoval v tom, co se mu na tomto způsobu prezentace tak příčí, ale zase ne tolik, aby se pídil po knihovnách.
11. 05. 2014 | 20:31

queribus napsal(a):

Naprostý souhlas s Milanem (výše), pociťuji totéž. Bohužel ani nevidím, že by byl na obzoru nějaký Aetius, který by zase uvedl Evropu (jako v polovině 5.století) do jakžtakž konsolidovaného stavu. No, i kdyby se vyskytl, bude problém najít nějaké ty Burgundy, Franky a Vizigóty, kteří by byli ochotni na té konsolidaci "spolupracovat"..... Největší paradox v tomto směru je, že bude asi opravdu nutno hledat "normalitu" na východě....(pokud se Rusko přiměřeně omezí v imperiální expanzi...)
11. 05. 2014 | 20:32

Ona chlap napsal(a):

Premyslim , kam z te zvracene a posahane evropy utect.
11. 05. 2014 | 20:33

Hudebník napsal(a):

Otas: nesouhlasíme, nejsme urvaní z toho, že do soutěží vstupují transsexuálové...bože vy netušíte která bije....to se rovnou mohla vyhlásit soutěž transsexuálů a ostatní mohli nastoupit někde jinde. Už se těším až tu soutěž příště vyhraje papoušek...))
11. 05. 2014 | 20:34

ld napsal(a):

gaia,

a vy byste frndu ukázala?
:-)
11. 05. 2014 | 20:34

tradice je tolerance napsal(a):

netolerance není tradice
11. 05. 2014 | 20:35

Pavel napsal(a):

Dekandence a perverze je přenalepkována na "TOLERANCI" ?
Má to pindíka ve slipech, vous jako Krakonoš a přesto to je holka ?

Nepřipomíná mi to starý dobrý Řím před rozpadem ?

PS.
Na příští Eurovizi by mohl někdo převléci psa Alíka do ženských šatů a vítěz by se možná jmenoval dívka Ali(ce) ?
11. 05. 2014 | 20:37

oranžáda primitivní napsal(a):

takhle nějak začínal konec" Říše Římské" ... takže je to vlastně potěšující informace.
Ale fakt mi to hlava nebere.
11. 05. 2014 | 20:37

Emil napsal(a):

To, že je prý Evrovize málo populární v Česku, mě příjemně překvapilo. Doufám, že je to pravda. Asi to s námi není tak zlé, když nás nezajímá subvencovaný kolektivismus svazácké úrovně. Ale pokud vím, tak Němci z toho mají také jen srandu.
11. 05. 2014 | 20:39

skura napsal(a):

K toleranci musí člověk dorůst..
11. 05. 2014 | 20:45

pako napsal(a):

Nejpozoruhodnější na celé věci je, že toto extravagantní zjevení (zneužívající image transsexuála, či travestity) reprezentovalo Rakousko, tedy zemi s daleko konzervativnějším naladěním obyvatel než jsou Čechy. Jinak souhlasím, že té mediální masáže, zneužívající toleranci k homoseuxualitě a jinakosti pro prohlášování odchylky za normu, je již poněkud příliš a ten tlak je velmi kontraproduktivní. V konečném důsledku ten exhibicionismus odlišnosti škodí nejvíce těm, kteří toleranci a pochopení nejvíce potřebují, tedy těm co se liší od většinové normy.
11. 05. 2014 | 20:48

skura napsal(a):

Emil:

"pokud vím, tak Němci z toho mají také jen srandu."

Bohužel vás, Emile, musím zklamat. Víte o tom hovno. Německo tím momentálně docela žije..
11. 05. 2014 | 20:49

strýc virus HxNx napsal(a):

já nevim, ale mi u ženských fousy vadí.
u chlapú kupodivu ne.
11. 05. 2014 | 20:50

gaia napsal(a):

ld

no když v 76. nebo tak nějak zpíval Harpo v Eurovizi Movie star, tak byl bos a ukazoval nahá chodidla i to nám tenkrát připadalo extravagantní a jak jsou na západě ujetí. Doba dost pokročila a já naštěstí neumím zpívat, tak jsem tohoto dilematu ušetřena.
11. 05. 2014 | 20:52

neo napsal(a):

skura:

k tomu aby mohl dorůst je potřeba mít předpoklady a mám dojem, že naše země stále není připravena dorůst a bohužel i mnoho jejích obyvatel.

Stále ale doufám, že jednou ano. Přeci jen věřím, že je zde mnoho vzdělaných, tolerantních lidí, kteří tuto zemi inspirují.
11. 05. 2014 | 20:55

Pavel napsal(a):

To : Autor, skura a další

Pokud jsem to správně pochopil, jedinci jako vy mají výsadní právo určovat, definovat :
- Co je a není tolerance ?
- Kdo je anebo není tolerantní ?

Vám nevadí ten rozvrat hodnot, významu slov ?
Pro vás je normální chlapa nazývat ženou ?
Vám vyhovuje toto rozvaření a matení významu slov ?
Proč mi vnucujete vaši normu ?
Já nemám právo na svou normu a svoje vidění světa ?

TO JE TA VAŠE "TOLERANCE" ?
11. 05. 2014 | 20:56

tradice je tolerance napsal(a):

konvezace u piva: "1, Ahoj kluci. Slyšeli jste o té Conchitě Wurst? 2, Jo, já o ní slyšel. Má hustší vousy než tady Tonda. 3, mně se také její vousy líbí... 1, pane vrchní, jedno pivo 3, ...ale jak zpívá se mi nelíbí 2, a mně zase docela jo 1, já jsem zase slyšel že proti ní někdo něco má, prej že si nemůže říkat ženská 2, fakt? a proč? 1, no prej že si nemůže říkat ženská 3, to už si říkal 1, něco s pindíkem nebo tak něco, jo a že se prej budou teď stěhovat jinam a taky něco o římanech /patnáct sekund ticha/ nebo o řecích 2, hele Jarda 3, čau Jardo 4, nazdár hoši! 2, sedej Jardo, tady máš pivo 4, co probíráte 2, hudbu a historii, Conchitu Wurst 4, to je žába co? tak na zdraví 1+2+3: na zdraví!
11. 05. 2014 | 20:58

gaia napsal(a):

strýc virus HxNx

pro ženu je hrozná pohroma, když ji začne rašit na rtu knír, třeba po hormonální léčbě, myslím, že pro psychiku ženy není horší zohyzdění. Mne např. velmi uráží,jako ženu, že někdo může označovat tohoto fousatce zpěvačkou a říkat ji ona. Je to dle mne karikatura a ukazuje na velkou netolerantnost ba až nenávist hermafroditů k ženám a snahu je ponížit.
11. 05. 2014 | 21:00

Emil napsal(a):

skura

Ano, celé Německo z toho má dnes srandu. Tak jako každý rok.
Naprosté hovno o tom víte vy, máte jen silné řeči.
11. 05. 2014 | 21:01

strýc virus HxNx napsal(a):

gaia

hermafrodit to není, ale v hlavě to v pořádku nemá.
11. 05. 2014 | 21:05

zdenekpelda napsal(a):

Tradice je tolerance...Tak tenhle příspěvek by mohl být samostatným blogem...Umění zkratky je obdivuhodné...
11. 05. 2014 | 21:06

skura napsal(a):

Pavel:

"Já nemám právo na svou normu a svoje vidění světa ?"

Máte plné právo být netolerantní a já mám plné právo to kritizovat. Jinak význam pojmu tolerance je znám poměrně dlouho jako "respektování cizího přesvědčení, cizích názorů, snášennlivost, trpělivost".
11. 05. 2014 | 21:06

oli napsal(a):

Jde o pěveckou soutěž a zpívá dobře (viz you tube) , respect a tolerance.
11. 05. 2014 | 21:07

Pavel napsal(a):

To gaia :
11. 05. 2014 | 21:00

Zajímavý názor či postřeh -

".... Je to dle mne karikatura a ukazuje na velkou netolerantnost ba až nenávist hermafroditů k ženám a snahu je ponížit. ..."
11. 05. 2014 | 21:11

Hudebník napsal(a):

neo: k čemu máme dorůst? Co nás k tomu má dotlačit? Klesající hodnota testosteronu, který začíná klesat již po 30 letech věku!? Nebo mám počkat až mi demencí klesne IQ na úroveň kačera Donalda? Aby bylo jasno nehodlám měnit životní hodnoty a postoje. Úpadek morálních a společenských hodnot zejména západu není náhodný.
11. 05. 2014 | 21:12

Emil napsal(a):

Češi jsou v porovnání se VŠEMI svými sousedy velmi tolerantní národ.

Například takový Schwarzenberg jako ministr zahraničí by nebyl nikde u našich sousedů možný. Nebo taková Válková, po jejich výrocích o tom, že se Čechům tak moc nestalo, by všude jinde okamžitě skončila. I vztah k homosexuálům nebo židům a cikánům je u nás mnohem méně nepřátelský než je nebo ještě velmi nedávno byl u všech našich sousedů.
Nenechme si místními prázdnými žvanily, různými Urbany ap. nesazovat nějaké mindráky o naší netoleranci nebo zaostalosti.
11. 05. 2014 | 21:14

skura napsal(a):

Emil:

Co s vámi, člověče?

V každých německých zprávách a novinách je Conchita s nadšením zmiňována a po srandě ani památka (dokonce ani v Bildu). Možná mezi neonácky, nebo odkud čerpáte informace, se ta událost jeví jako legrační, ale těch je naštěstí mizivá menšina. Ale klidně můžete zabodovat nějakým odkazem..
11. 05. 2014 | 21:16

Pavel napsal(a):

To skura :

Kde jste přišel na to, že jsem netolerantní ? Zkuste, prosím, věcně poukázat na mou netoleranci . Proč nemohu ve Vašem textu nalézt to, čeho se Vy sám dovoláváte ("respektování cizího přesvědčení, cizích názorů, snášennlivost, trpělivost") ?

Není to naopak?
Někteří další tu taky ukazuji na Vaši agresivní netoleranci, když manipulujete odpůrce této maškarády do netolerance.

Proč Vám nedochází bazální skutečnost, že nazývat chlapa ženou je zavádějcí, matoucí, ... atd. ?
11. 05. 2014 | 21:16

gaia napsal(a):

skuro

to je ta pravá tvář staré Evropy.
11. 05. 2014 | 21:19

neo napsal(a):

Hudebník :

K toleranci pane Hudebníku, k toleranci.

Dotlačit vás k tomu nemůže nic, kromě rozumu.
To s tím IQ je přesně naopak. Právě lidé s nízkým iq se častěji upínají k extremismu, intoleranci jak rasové, tak národnostní, náboženské a samozřejmě také sexuální orientace.
11. 05. 2014 | 21:20

tolerance je tradice napsal(a):

Emil: Super pohled na věc! Taky bych řekl že jsme VELMI tolerantní národ. Když se podívám na těch 25 lez zpátky tak po Vašem příspěvku jasně vidím, že tolik projevené tolerance v průměru na osobu se jen tak nevidí.
11. 05. 2014 | 21:22

skura napsal(a):

Emil:

Byl jste už někdy mimo území ČR déle než deset dnů dovolené a jinde než na pláži nebo v obchoďáku? Umíte se dorozumět i jinak než česky? Moc bych na vás nevsadil..
11. 05. 2014 | 21:24

Hudebník napsal(a):

neo: máte v tom obrovský hokej a přesto vstupujete do diskuse, o sociálních vědách a společenských tradicích nemáte potuchy a oháníte se IQ. To je nevídané. Já se k ničemu neupínám a upínat nehodlám, to mi tady laskavě nepodsouvejte.
11. 05. 2014 | 21:25

aga napsal(a):

Jako by se někdo téhle křesťanské civilizaci mstil a bavil se tím - podařilo se mu dostat ji nemocnou na kolena a ještě je na to malomocenství "dobrovolně" pyšná a chlubí se svými znetvořeninami, které nad ní převzaly vládu...
11. 05. 2014 | 21:26

neo napsal(a):

Hudebník:

nic vám nepodsouvám. Upozorňuji na fakt, že lidé s nízkým IQ mají tendenci býti extremisty. Nejmenoval jsem vás ani nikoho jiného, takže nevim, proč se takto ohrazujete.
11. 05. 2014 | 21:27

gaia napsal(a):

proč není nikdo tolerantní k ženám. Ženy nemohou mít ani chlupaté nohy, koukněte někdy na diskuse o hygieně, taková žena je hned považována za špindíru, co o sebe nedbá, nechat si nevyholené podpaždí je pomalu společenská sebevražda, pak si nějaký travestita ani neoholí hubu a nechá si říkat zpěvačka.
Není to na bednu a pro ženy neúnosné vydržet ten diktát?
11. 05. 2014 | 21:31

Eli napsal(a):

Za sto let to skončí třeba takhle:
po světě se budou pohybovat tlupy tolerantních přeoperovaných ženomužů,objímajících se navzájem,
průvody leseb vždy v pondělí,
úterý až středa gájové,
čtvrtek hermafroditi,
pátek pro dosud utlačovanou menšinu pedo a zoo....

v lesích přežívá několik desítek hetero,kterým jsou odebírány děti pro výchovu v tolerantních rodinách

moc se omlouvám,ale přiznám se k tomu,že mi dělá problém ta tolerance,fakt nevím proč
11. 05. 2014 | 21:32

tradice tolerance napsal(a):

Malá technická, Kristus by proti fousaté zpěvačce s pindíkem zcela jistě nic neměl. Určitě by si s ní spíše přátelsky popovídal než ji nepřátelsky usměrňoval do mezí. Možná že právě dostáváme od pána boha šanci zkusit si, jaké je to být křesťanskou civilizací?
11. 05. 2014 | 21:33

aga napsal(a):

tradice je tolerance

No doufám, že jednou budete velmi tolerantní například k buňce svého těla, která se rozhodne, že má právo růst, jak se jí zachce....
11. 05. 2014 | 21:35

JC napsal(a):

Autore, klidně jste mohl nechat na hlavě.

Jinak souhlas s Milanem je to dekadence.
11. 05. 2014 | 21:36

Emil napsal(a):

skura

Snad neočekáváte, že takovému netoleratnímu, agresivnímu člověku jako jste vy budu zdělovat něco o sobě.
11. 05. 2014 | 21:36

rance tradic napsal(a):

aga: chápu, dobrou noc
11. 05. 2014 | 21:38

skura napsal(a):

Emil:

"Proč nemohu ve Vašem textu nalézt to, čeho se Vy sám dovoláváte ("respektování cizího přesvědčení, cizích názorů, snášennlivost, trpělivost") ?"

Nejspíš to bude tím, že nerozumíte psanému textu ani v češtině. Jasně jsem psal, že máte plné právo být netolerantní (z mého pohledu), což se dá bez logických rozporů chápat jako "respektování cizího přesvědčení", nebo ne?

Že si pro sebe definuju toleranci jinak než vy, není projevem netolerance, ale nesouhlasu. Ty dva pojmy by si průměrně inteligentní člověk neměl plést..
11. 05. 2014 | 21:38

aga napsal(a):

tradice tolerance

Co to žvaníte? Kristus byl Žid, který obecně ctil velmi striktní a netolerantní židovské tradice. - tedy obecně. Je velký rozdíl mezi soucitem a tolerancí ke zlu. Čímž neříkám, že zlem je vrozená úchylka fousaté zpěvačky - ta je jen obětí něčeho zlého, čemu nejspíš sama nerozumí.
11. 05. 2014 | 21:39

JC napsal(a):

Skuro, vy jste tak tolerantní, že vám jistě nemůže vadit se opalovat na nuda pláži.
Mno a kdyby se vám tam někdo vykadil na záda, protože to je přece přirozené ulevit si kdy mě napadne/alespoň dobytek tak činí bez zábran/ tak vy prostě pohoda a tolerance.
Nich war ??
11. 05. 2014 | 21:41

skura napsal(a):

Emil:

Nesdělujte mi nic. Za vás mluví vaše příspěvky.

aga:

Opět postmoderní perla logiky..
11. 05. 2014 | 21:47

Benny Rees napsal(a):

Bez sebe nadšením, že Conchita Wurst vyhrála Velkou cenu Eurovize pro Rakousko s písní "Vzlétnout jako Fénix", která by byla namístě jako titulní hitovka v kterémkoli Bondovi. Gratuluji k velmi zaslouženému vítězství!

Odkaz na song http://bit.ly/conwurst

Nechť láska, mír, rovnost, a tolerance převládnou nad nenávistí, válkou, diskriminací a zaslepeností předsudky.
11. 05. 2014 | 21:47

strýc virus HxNx napsal(a):

obávám se, že mně bylo špatně rozuměno.
ženský bez vousů jsou mi ukradenější než chlapi s vousama
a ženský s vousama jsou mi vyloženě odporné-
11. 05. 2014 | 22:01

Emil napsal(a):

skura

Musím to říci bohužel takto, neb jinak se to přesněji říci nedá - jste nějaký zamindrákovaný chlapec, který má potřebu urážet. Mě jste řekl, že vím hovno, aniž bych já urážel před tím nějak vás a tomto tónu urážek pokračujete. Vaše řeči o toleranci jsou jen takový klacek, kterým se snažíte tlouci jiné.

Dál na vás nebudu reagovat.
11. 05. 2014 | 22:03

Ilona napsal(a):

Krásná chytrá bytost, která mimo svůj talent, ukázala i notnou dávku odvahy ! Ano i já říkám Hut ab!
11. 05. 2014 | 22:04

skura napsal(a):

strýc virus HxNx:

Taková věc u ženy může být naopak zanakem jisté vášnivosti..
11. 05. 2014 | 22:05

skura napsal(a):

Emil:

Tak to neberte až tak potrefeně. Pokud víte víc než hovno, nemůže vás to přece urazit..
11. 05. 2014 | 22:07

gaia napsal(a):

skura

Ježíš byl velmi netolerantní, jako celé náboženství, které na něm stojí

Jděte a kažte evangelium všemu lidu, kteří uvěří, budou spaseni, kdo neuvěří, bude zatracen.

Nepřišel jsem, abych přinesl pokoj, ale meč (Mt 10,34). A když volá k následování, nesnáší dokonce, aby povolaný šel pohřbít svého otce. A podobných míst si může každý najít v evangeliu mnoho.
11. 05. 2014 | 22:11

tradiční ranec napsal(a):

Ilona: ...nyní přišel krásný ženský prvek, Hut ab!
11. 05. 2014 | 22:12

saranče tradicióne napsal(a):

Ilona: škoda že jsem nenapsal, že nyní přišla krásná ženská prvka :) Hut ab! už to připomíná spam, du spát
11. 05. 2014 | 22:17

gaia napsal(a):

skuro, mám hodně kámošek, jsou různé a mnohým chybí, co je považováno za typicky ženské. Jedna má botu č. 46, další nemá skoro žádná prsa, jiná má široká ramena a hodně svalů, ale muži se jim neposmívají, dokonce se jim to líbí, ale běda, aby měla žena knír, to se posměškům nevyhne. A jsou i tací, kterým vadí porost na přirození a říkají tomu bobr, to už je úplná hrůza netolerance.
11. 05. 2014 | 22:17

pavel napsal(a):

Povedená taškařice jako společenská norma ?
Již brzy nejen na obrazovce vaší TV ! Bude to rychleji, než si myslíte.
Hut ab!
11. 05. 2014 | 22:18

skura napsal(a):

gaia:

Nikde tam nevidím netoleranci. Je snad Buddha netolerantní, když tvrdí, že kdo nemedituje, nedosáhne Nirvány?

Kdyby volal: "Bijte ty, co nesouhlasí!", to by byla jiná písnička..
11. 05. 2014 | 22:19

pamětník napsal(a):

Tak jsem si tu písničku vyslechnul. Ta babachlap má hlas jako pubertální mladík. Zamhouřím oči a přímo vidím jeho beďáry.
O tempora, o mores!
11. 05. 2014 | 22:19

sencha ranče napsal(a):

pamětník: pusťte si ještě rozhovor s ní, je to zajímavé. je něco mezi, a nyní jednosmyslně nenarážím na pindíka, mezi mužem a ženou. téměř ženská psychika v mužské schránce. Pak je otázka co dělá muže mužem, protože ono je dost možné, vzhledem k její odvaze, že je to větší chlap než chlap jako řemen :D
11. 05. 2014 | 22:26

gaia napsal(a):

skura

Budha jen vyhrožuje, že někdo něco nebude mít, když se mu nepodvolí, ale Ježíš chce hned zatracovat, hrozí přímo peklem.

pavel

kdo ví, jak by se ta osoba zachovala s kloboukem, zatímco muži smekat musí, ženy nesmí.
11. 05. 2014 | 22:26

strýc virus HxNx napsal(a):

skura 22:05

ale není nad pořádnýho chlapa---
11. 05. 2014 | 22:28

gaia napsal(a):

sencha ranče

muže mužem dělají ty fousy.
11. 05. 2014 | 22:28

skura napsal(a):

gaia:

Kdyby se ještě před nějakými padesáti lety objevily na pláži vyholené slečny dnešního typu, tak byste viděla tu toleranci. Někdy to holt trvá dýl..
11. 05. 2014 | 22:28

pamětník napsal(a):

sencha ranče:
Až později, možná je to stvoření opravdu chytré. Hlas to je však bídný.
11. 05. 2014 | 22:31

rosclays napsal(a):

Pane Krafle,
ono to může být také tak, že si Herr Tom Neuwirth - jako "Travestiekünstler" - z toho všeho jenom dělá pustou srandu (která mu ovšem značně vynáší) a spousta lidí mu na to skáče, včetně určitého "etnika", které ho ale opravdu miluje. Conchita Wurst je JENOM naprosto uměle vytvořená postava se kterou (skrze kterou) vystupuje ve svých show.
Tom Neuwirt v "civilu":
http://www.focus.de/politik/ausland/dragqueen-gewinnt-in-kopenhagen-russlands-politiker-nach-wurst-sieg-haetten-oesterreich-nicht-freigeben-sollen_id_3835784.html

Není ovšem bez zajímavosti, že nejvíc "řval" proti celé téhle show pan Vladimir Žirinovskij a to dokonce v ruské TV.

ps.
Jinak tady čtu nick skura, stačí ještě dodat....začátek minisukní, mániček aj., to bylo také řevu...:).
11. 05. 2014 | 22:32

senča napsal(a):

gaia: :d
11. 05. 2014 | 22:32

ve střážním koši seděli dva hoši. napsal(a):

Bóžíčku, jestli nám budete pomlouvat naší Conchitku tak vás praštím kabelkou.

Jinak, po přečtení článku na Time mám pocit, že převážily emoce proti "netolerantnímu" a "agresivnímu" Rusku. S kvalitou zpěvu nebo snad, nedej příroda, uměním, to nemá moc co dělat.

A ještě jinak, v porotě jsou většinou naši a hlasující diváci jsou v tu pokročilou dobu stejně všichni ožralí.

Tak klídek, bóžíčku.
11. 05. 2014 | 22:33

gaia napsal(a):

skuro

krém opilca na odpadávání chlupů z nohou se vyráběl už před 50 lety. S tolerancí nemá nic společného. Zatímco některým mužům rostou prsa, diagnóza gynekomastie, ženské bradku nevypěstujete, ani kdyby jste se zbláznil.
11. 05. 2014 | 22:36

Skogen napsal(a):

Humus.
11. 05. 2014 | 22:38

Vandal napsal(a):

Mě je celkem buřt, že vyhrál wurst, pokud tedy vyhrál talentem, a ne kvůli bizarnosti.
Tak jako v soutěži Miss vyhraje nějaká opice z pralesa, kvůli multikulturní politicko -
rektní diktatuře. Ale pokud má kule a bíbra a smrdí, je to chlap jako cap, a basta,

vyřízeno k dennímu pořádku. K ženám bych tu Lochnesku neřadil, takhle bych ženskou
rasu neurážel, může mít dítě, Conchita Buřt? Asi těžko, leda adopcí nějakého somálce.

Fujtajbl, tohle že má být ženská?

Neo s reslem by na to vlezli cobydup, v rámci tolerance, my ostatní jsme této tolerance
ještě nedorostli.
11. 05. 2014 | 22:38

skura napsal(a):

gaia:

"Budha jen vyhrožuje, že někdo něco nebude mít, když se mu nepodvolí, ale Ježíš chce hned zatracovat, hrozí přímo peklem."

Všechno bohužel naprosto nesprávně.

Buddha "vyhrožuje" asi ve stejném smyslu, jako učitel, který přesvědčuje žáka, že nikdy nebude schopen číst, pokud se nenaučí abecedu.

Aby Ježíšovo "hrození" peklem bylo netolerancí, musel by si myslet, že on sám (Ježíš) ty lidi do toho pekla dokáže poslat. Bez ohledu na pozdější katolické bláboly vzešlé z různých koncilů, si to Ježíš rozhodně nemyslel. Jeho "hrození" je tedy podobného charakteru jako to Buddhovo..
11. 05. 2014 | 22:40

pamětník napsal(a):

http://cs.wikipedia.org/wiki/Conchita_Wurst

Ach so.
Das ist mir Wurst.
11. 05. 2014 | 22:41

aga napsal(a):

gaia

Už jsem to výše poznamenal - Ježíš byl soucitný - i k hříšníkům - ale nebyl tolerantní k tomu, co považoval za zlo.

Hlásání obecné tolerance ke všemu je totálně (sebe)destruktivní, a přesně proto je nám to pod tlakem vnucováno. To, jestli sbaštíme fousatou zpěvačku je dalším lakmusovým papírkem v procaesu pomalého vaření žáby. Což samozřejmě nebrání oficiálním hlasatelům být agresivně netolerantní ke všemu a všem, co jim ty destruktivní bláboly nežere. Tolerance jako kladivo na čarodějnice - svět už je obrácen v zadel.
11. 05. 2014 | 22:42

gigue napsal(a):

Probůh, lidi, nehádejte se kvůli jednomu úchylovi, který někde něco slíznul - snad jen cenu. Ať si natáčí, ať si ho zvou kamsi na vystoupení, já mu to přeju, dyt se chudák jinak nemá čím živit. Předpovídám mu "umělecký život" kratší než měla naše Ivetka. Ono ty fousy zas až tak dlouhodobě nepotáhnou, okoukají se, za chvíli bude po ptákách.

Skura fuj, vy jste tu chyběl, taková sprostota neotesaná. Na Vás fakt nereagovat.
11. 05. 2014 | 22:42

Dogmy napsal(a):

Proč ji prostě vy všichni, kteří se cítíte tímto tak ublížení (touto superdůležitou soutěží, kterou se zajisté každý bedlivě sleduje jako ultimátní souboj světů), neukamenujete? Je k vám tak netolerantní až zlá, že nechápu, kde berete tu sílu ji (jak to známe z jiných současných civilizací) prostě nerozmasakrovat hlavu kameny?
Vraťme se ke starým hodnotám!!! (Nevěrná žena bude dva roky o hladu; zlodějům se budou sekat ruce a to nejlepší: věřejné popravy! (Na to se nejvíc těším osobně) ) Pakliže nejsme schopni se zvednout a ubránit své hodnoty, pak bychom se měli alespoň nepokritecky buď přestěhovat do Ruska nebo se alespoň zasadit o anexaci)

[Disclaimer: Toto je Ironie/Sarkasmus, pro nechápavé censory. Nejsem extrémista a toto je pouze zesměšnění.]
11. 05. 2014 | 22:44

Dogmy napsal(a):

Ale nejvíc je mi líto všech těch ubohých lidí tady, kteří jsou teď genderově zmatení: tak kdo je vlastně muž a kdo je žena? To je opravdu zásadní otázka a někdo by měl jít prostě a dát nám JASNOU definici, aby zde drtivá většina konečně mohla klidně spát... protože není nic horšího než být takto hrozně zmatený!
11. 05. 2014 | 22:46

čihiro ča napsal(a):

kdybyste byli hodní pověděl bych vám fousatý vtip, ale cítím ve vzduchu zvláštní napětí, lepší bude když se ho nikdo nikdy nedozví...
11. 05. 2014 | 22:47

ve strážním koši, seděli dva hoši napsal(a):

A ještě připomínku,

většina Evropanů, na rozdíl od zdejších diskutérů, mají náladu a prachy na to, jít v sobotu večer do šumu a tam ve společnosti, při zpěvu a tanci, sledovat soutěž Eurovize, bavit se a volit v povznesení duše a s lehkostí mysli, koho se jim zachce. (Taky mají na SMSku.) Vždyť jde o nic. Nejde o život. No, a když se při tom trošku pozlobí báťuška Putin? Tak to je jako bonus.
11. 05. 2014 | 22:50

skura napsal(a):

gigue:

Máte něco konkrétního na mysli, nebo jste se jen polekal, že byste se reagováním mohl nějak projevit?
11. 05. 2014 | 22:50

gaia napsal(a):

skuro

vyhrožovat zatracením je určitě jiný level, než vyhrožovat, ze se někdo nenaučí číst.

Ale ta agova tolerance ke zlu je podnětná myšlenka do diskuse.
Já jsem tolerantní, ale vadí mi, jak zesměšňují ženy.
11. 05. 2014 | 22:50

Dogmy napsal(a):

Já si hlavně myslím, že se nehodí, aby transsexuálové takto vypadaly! No kdo to kdo viděl, aby měl transsexuál vousy! Já jsem tedy naprosto zmatený a moje ideální představa o transsexuálovi byla tímto naprosto zbořena a cítím se ublížený... nikdo by neměl měnit ideální definici transsexuála: jsem přesvědčen, že vím, jak by měl vypadat správný transsexuál.... toto je útok na tradici, normálnost a hodnoty! Udělejme něco.

( :p )
11. 05. 2014 | 22:53

aga napsal(a):

Pravda a láska je prostě tak tolerantní, až z toho musí občas někoho humanitárně zbombardovat.
11. 05. 2014 | 22:54

Petr z Tábora napsal(a):

Pro mne to není o toleranci, ale o zkoušce kolektivní hlouposti. Kdo by to chtěl brát vážně, tak doporučuji články o starých civilizacích těsně před úpadkem.
Je to netolerance a neúcta dotyčného vítěze Eurovize k posluchačům a normám naší společnosti. Transsexuál se narodí se ženským pocitem a nic s tím neudělá.Transvestita na rozdíl od něho je mužem, který se jen převléká do ženských šatů, což ho uspokojuje. Stačí tedy, aby na jeden večer oželel své uspokojení a může vystupovat s visáží normálního zpěváka. Tím by ovšem nebyl tak zajímavý a někteří lidé by se nad ním nemohli rozplývat.
Znám jednoho pána, který má poruchu termoregulace a proto chodí celý rok jen v kraťasech bos bez trička. Věřím, že i on by si na ten společenský večer dokázal vzít společenské oblečení z respektu k ostatním.
11. 05. 2014 | 22:54

každý chvíli vousatou ženou napsal(a):

gaio
Jak vyplývá z vašeho příspěvku, cosi vás pudí být špindírou.
Nechápu, proč si nedopřejete?
Vous nemusí být pravý, v maskérně vám už nějaký mastixem nalepí.
Užijete si slávy.

Ostatně, ve Zlaté domácí lékařce z přelomu 19. a 20. století je celá kapitola Ženský vous.
Zdá se, že na vás vousaté ženy hrají nějakou habaďůru.
11. 05. 2014 | 22:56

Dogmy napsal(a):

Já si myslím, že Petr z Tábora dokonale rozumí problematice transsexuálů, perfektně to popsal jakoby téměř z první osoby a jsem hrdý, že se někdo skutečně zajímá o problematiku transsexuálů a transvestitů a vidí, jaké křivdy se jím teď dějí...
11. 05. 2014 | 22:57

gaia napsal(a):

Dogmy

kdo ví, jak by se ta osoba zachovala, mít fakt klobouk? Jako nevychovaný muž, nevychovaná žena, vychovaný muž, vychovaná žena, jsou 4 možnosti z hlediska etikety, to je už fakt moc možností na 2 hemisféry.
11. 05. 2014 | 22:58

skura napsal(a):

gaia:

"vyhrožovat zatracením je určitě jiný level, než vyhrožovat, ze se někdo nenaučí číst."

Právě že není, Gaio.

Oba "hrozitelé" jsou bytostně přesvědčeni o kauzální povaze těch dějů. Uvedu vám několik shodných znaků: Ten proces jde mimo ně, je zákonitý, trest neukládají oni..
11. 05. 2014 | 22:59

Dogmy napsal(a):

gai: ano, z tohoto prostě člověku vybouchne mozek.... já jsem tak zmatený, že mám skoro strach, že mě někdy svojí atraktivitou naprosto zmate někdo, jehož stav můj mozek vůbec nedovede pobrat... Je to hrozně náročná problematika a útok na normalitu! Transsexuál má být JASNĚ transsexuál: tradiční hodnoty.
11. 05. 2014 | 23:01

aga napsal(a):

Ve strážním koši 22:50

Jojo, ten kabaret začíná fousatou zpěvačkou a končí takhle:

http://blog.aktualne.cz/blogy/martin-krafl.php?itemid=22869&from=0
11. 05. 2014 | 23:02

gaia napsal(a):

Dogma

ano, transsexuál má být transsexuál a nikoli vousatou zpěvačkou. Já když budu tvrdit, že jsem Archanděl Gabriel, zavřou mne do blázince.
11. 05. 2014 | 23:06

Dogmy napsal(a):

gaia: Přesně tak.... toto není jen útok na normalitu, ale i útok na transsexualitu a někdo by se měl postavit a říct: NE! Co je moc, to je příliš...
Jsme přeci křesťanská společnost: tak se podle toho zachovejme a pošleme tu osobu alespoň na elektrošoky. Buďme NORMÁLNÍ!
11. 05. 2014 | 23:08

aga napsal(a):

eee

to se mi nepomohlo, takhle končí ta sranda:

https://www.youtube.com/watch?v=29Mg6Gfh9Co
11. 05. 2014 | 23:09

gaia napsal(a):

Babylónská věž se zřítila právě ze zmatení jazyků
11. 05. 2014 | 23:09

skura napsal(a):

aga:

Kdyby Conchita tušila, že ve vás vyvolá panický strach ze zhroucení civilizace, tak by se jistě oholila a civilizaci zachránila.

Dogmy:

Všechny vaše komentáře jsou perfektní!

Dík
11. 05. 2014 | 23:09

aga napsal(a):

...nepovedlo ... a dost ...
11. 05. 2014 | 23:10

Dogmy napsal(a):

skura: nevím vůbec o čem mluvíte... jsem jen obyčejný člověk, který ani nemůže smysluplně trávit svůj čas u televizoru, aniž by nebyly bořeny jeho hodnoty, tradice a normální představy. Jsem tak hrozně moc zmatený, až je mi z toho smutno ... Jen závistně pošilhávám po Rusku
11. 05. 2014 | 23:13

skura napsal(a):

gaia:

"Babylónská věž se zřítila právě ze zmatení jazyků"

To musely být ale zlé jazyky..
11. 05. 2014 | 23:14

Dogmy napsal(a):

Reinterpretace příběhu o Babylónské věži je další zářný příklad západní propagandy: teorie jazykových rodin jsou de facto jen pokusy o jakési umělé naordinování té jejich "tolerance" a "anti-xenofobie", když mnohem pravděpodobnější prostě je, že se jazyky náhle zmátly.
11. 05. 2014 | 23:17

Dogmy napsal(a):

... vůbec ten chaos v moderní společnosti má přímý vliv na vývoj a evoluci jazyka: začíná to tím, že jsme takto zmatení a končí to tím, že si už vůbec nerozumíme (já říkám "mluvit", soused říká "sprachen") a uměle se vyrábí práce pro překladatele. Je to všechno jen jedna velká propaganda....
11. 05. 2014 | 23:23

skura napsal(a):

Dogmy:

Dokážu si živě představit utrpení člověka, který chce uzavřít svůj svět do neměnných (nebo alespoň přehledných) hranic, přičemž jej život denně konfrontuje s pravým opakem jeho tužeb.

Na cestu do překvapením denního života urputně se bránící Rusi vás vybavím písní:

https://www.youtube.com/watch?v=a22Dev3XHsU
11. 05. 2014 | 23:23

pamětník napsal(a):

Když Židé něčemu v tehdejším světě nerozuměli, vymysleli si náhradní vysvětlení. V Babyloně nepochopili, na co je dobré stavět zikkurat, v babylonském zajetí poprvé se setkali s množstvím zavlečených různých etnik, a tak si vymysleli zmatení jazyků.
Novodobé zmatení jazyků je výborný nástroj politiků.
11. 05. 2014 | 23:27

pamětník napsal(a):

Soused říká "sprechen".
11. 05. 2014 | 23:28

Dogmy napsal(a):

skura: to utrpení je hrozné a kdybych neměl internet, kde se mohu vypovídat a vidět, že přece jen nejsem sám, kdo je normální, tak bych .... tak bych snad raději ani nebyl Evropanem! (Ale o EU mi nemluvte: to je taky úplně nesmyslná organizace... náš národ je ideální tak jak je a doufám, že to zůstane NAVŽDY!)

Děkuji za tu píseň, ale bohužel nevládnu Ruštinou (tedy: já jsem vždy ve škole učitelce ruštiny říkal, že být hrdý na svůj vlastní mateřský jazyk [to jest češtinu] není nic NENORMÁLNÍHO a že prostě BUDU odolávat pokusům, které mě mají přeučit mluvit, jak mi zobák narostl... a myslím, že se mi to povedlo a doufám, že tato společnost nezapomněla, co je to být vlastencem či patriotem) Velmi dobře to ilustruje podobné video https://www.youtube.com/watch?v=0msQb5SiPSI , kde chlapce NUTILI mluvit španělsky! (Já tedy tomu nerozumím ani slovo, ale říkali, že je to dobré)
11. 05. 2014 | 23:32

Pravá Míra napsal(a):

Jako fór je to ohromné, včetně jména Conchita (mušlička, či ku*dička?) Wurst - Buřt. Kvalitu zpěvu nehodnotím. Jako vážně míněné cosi (performance, blbé divadlo, pitomá show?) je to vrchol trapárny. Inu, svět, jak jsme jej znali, zjevně umírá. Ale, podíváme-li se na TV všech odstínů, filmovou produkci ujetin, neposlouchatelnou hudbu a blábolivou "literaturu", poslechneme-li si politiky, ono je to vlastně v normě.
11. 05. 2014 | 23:33

gigue napsal(a):

aga

23:09 povedlo
Jo, síla. Nedá se doposlouchat do konce.
11. 05. 2014 | 23:33

gaia napsal(a):

musí být zmatená sama Conchita. Chce být ženou, ale autor po ní chce, aby smekla klobouk. T.j. zachovala se typicky chlapsky.
11. 05. 2014 | 23:43

skura napsal(a):

Dogmy:

Už chápu, kde berete inspiraci. Pokud teda nejste v té cibuli sám redaktorem..
11. 05. 2014 | 23:44

Dogmy napsal(a):

Ale tady to vidíte: po celý lidský věk jsme tak nějak žili, že jsme přežili ve větší či menší normálnosti, ale dnes naprosto jasně už svět a kultura umírá a nic není, tak jak bývalo, když jsme ještě vyrůstali... a že se to zrovna děje, když my jsme na světě! Jaké to štěstí! Proč se to ZROVNA zastavilo u našich rodičů? Čím jsme si zasloužili být tak jedineční? Já to nechápu... vždyť člověk je tu už tolik tisíc let a nikdy se nic neměnilo... nikdy kultura takto neumírala a ani lidi nemuseli prožívat takové (pokud vůbec nějaké!) změny.
11. 05. 2014 | 23:46

skura napsal(a):

gaia:

Smekne-li (vousatá) dáma klobouk, skály se pukají..
11. 05. 2014 | 23:48

Dogmy napsal(a):

skura: poslal jsem Vám, pokud vím, naprosto seriózní spravodajskou relaci. Ne jako ten náš "mainstream", který tady ničí vše, co je dobré a organizuje kontrarevoluce!
11. 05. 2014 | 23:49

gaia napsal(a):

na televizi je nejlepší, že má knoflík a dá se vypnout.
11. 05. 2014 | 23:53

skura napsal(a):

Dogmy:

Jedinou skutečnou konstantou konzervativismu je věčný nářek nad ztrátou nikdy neexistujících hodnot. Krásným příkladem je třeba Graciánův Kritikon ze 17. století..
11. 05. 2014 | 23:56

gaia napsal(a):

ono nejde o hodnoty,ale že se svéprávní dospělí lidé chovají jako magoři.
Příště přijde někdo ve slipech a s cedníkem na hlavě a bude si myslet, že je zajímavý a ještě za to bude vybírat koncesionářské poplatky.
12. 05. 2014 | 00:04

Dogmy napsal(a):

skura: děkuji za tip! Doufám, že to někdo, kdo se ještě nebojí mateřského jazyka, laskavě přeložil do češtiny, aby to vůbec dávalo smysl (Podle mě je čeština velice logický jazyk a mnohé jazyky by se od ní mohly inspirovat!).

Já tedy se snažím uctívat staré hodnoty... písmo píše, že člověk má chodit oděn v kůži nebo vlně a tak také činím. Pokud se mi dostane jen kousíček umělého vlákna do ruky, tak ho hned vypreparuji... Člověk hold nesmí zapomínat na to, co je tradiční a posvátné.

(Obiter: loquerisne Latine? :P )
12. 05. 2014 | 00:05

Dogmy napsal(a):

gaia: ten cedník na hlavě ( http://cs.wikipedia.org/wiki/Létající_špagetové_monstrum ) je skutečně hrozná magořina a já bych takovýhle lidi hned zavíral za takové žerty, protože je naprosto jasné, že pastafariánství je FALEŠNÉ náboženství (a důkazem je Bible sama).
12. 05. 2014 | 00:08

gaia napsal(a):

Dogmy

vy taky musíte být dáreček. Naštěstí má vypínač i můj tablet a v mém okolí magoři naštěstí nehrozí.
12. 05. 2014 | 00:15

Dogmy napsal(a):

Promiňte, ale já nejsem magor. Já jsem normální a snažím se dělat vše proto, aby se svět nezkazil, protože zrovna TEĎ se to děje. Je otázka času, kdy se tato společnost úplně zhroutí a vrátíme se do jeskyně.
12. 05. 2014 | 00:16

Dogmy napsal(a):

A začíná to tím, že jsme takto zmatení.... kdo je vlastně transsexuál??!!
12. 05. 2014 | 00:18

gaia napsal(a):

to gájové a traverstiti se shlukují ve velkých městech, neb v davu se skryjí a dav jim dává sílu. Jednotlivě se spíš snaží být co nejvíc nenápadní.
12. 05. 2014 | 00:19

Dogmy napsal(a):

To je jako když padala Řím... jasná paralela 1:1.
12. 05. 2014 | 00:19

Emil napsal(a):

Fascinuje mě, jaké "diplomaty" musí občané české republiky živit. Zřejmě nás může reprezentovat každý trouba.

"Conchita byla testem tolerance v Evropě. Dobrovolným, nelehkým a díky popularitě soutěže, bohužel k mému nepochopení vyjma České republiky, odvážným. ...

Conchitě jsem držel pěsti už proto, že generální intendant veřejnoprávní televize ORF Alexander Wrabetz ... prohlásil, že doufá, že Rakousko nezvítězí, neboť ORF nemá na pořádání soutěže v příštím roce, což pravidla klání rodné zemi vítězného interpreta diktují, dostatek kapacity a peněz.…"

Nešlo o žádný test tolerance. To, že vyhraje v hlasování homosexuál se vzhledem k velmi dobře organizované komunitě homosexuálů dalo čekat.
12. 05. 2014 | 00:20

Dogmy napsal(a):

Ano, gájové se shlukují a podle mě to není v pořádku! Jenom prohlubují to zmatení
12. 05. 2014 | 00:20

skura napsal(a):

Dogmy:

Když profesor Kropáček zjistil, že se po chodbách ústavu filosofie a religionistiky filosofické fakulty UK volně pohybují bytosti neovládající latinu, rázem se mu zhroutily jeho do té doby velmi pevné hodnoty (-:
12. 05. 2014 | 00:21

gaia napsal(a):

tak kdo je transsexuál je snad jasné, já se jen ptám, proč se o něm mluví jako o ženě?
12. 05. 2014 | 00:21

Z.Bahňáku napsal(a):

No Rusáci si z její nominace v březnu utahovali v tamní "zábavné show". Že prý jestli tam Rakousko pošle soutěžit Conchitu, tak oni tam pošlou - tank. To mi tak vtipné nepřišlo. Ale Conchita mě naopak pobavila a potěšila.
12. 05. 2014 | 00:23

Dogmy napsal(a):

gaia: nevím, ale podle mě by se neměla ta definice již dále atakovat! Už tak jsem dost zmatený... Ať laskavě transsexuálové zůstanou u svého pohlaví a nesnaží se nám svoji illogickou intolerancí mást náš krásný a logický jazyk!
12. 05. 2014 | 00:23

Dogmy napsal(a):

skura: Haha :) Tak zatím dobrou noc a zase někdy!
12. 05. 2014 | 00:24

gaia napsal(a):

Dogmy

jsou agresivní a škodí, homosexuální loby je v ČR nechvalně známé z GŘ českých drah.
12. 05. 2014 | 00:26

skura napsal(a):

Dogmy:

Dobrou!

I když musím říct, že ty moderní noci už nejsou anni zdaleka to, co bývaly za starých časů..
12. 05. 2014 | 00:28

gaia napsal(a):

transsexuál je ten, tak proč to měnit?
12. 05. 2014 | 00:29

Dogmy napsal(a):

skura: nejsou vskutku, poněvadž ta za*aná Země se furt pohybuje, rotuje a mění svoji pozici ve vesmíru (a prej i slunce vzhledem ke středu mléčné dráhy, takže ani přesně za rok nejsme tam, kde jsme byli). Jak se má v tom člověk orientovat, táži se? Proto geocentrismus dává smysl.

Ale již jsem se rozloučil, tak to nebudu dále porušovat... sbohem!
12. 05. 2014 | 00:30

skura napsal(a):

gaia:

"v mém okolí magoři naštěstí nehrozí"

Mrkla jste někdy za zrcadlo?
12. 05. 2014 | 00:31

rosclays napsal(a):

skura:
"...rázem se mu zhroutily jeho do té doby velmi pevné hodnoty...."

A jestlipak víte proč? Prozradím...
Protože teprve v tuto chvíli - v tento okamžik prof. Kropáček pochopil, že i původní vědomí obecnosti je aktivitou, v níž se obecno konstituuje jako předmět. Na straně já se konstituuje jako následek habitualita trvání v platnosti, jež teď začíná patřit ke konstituci předmětů, existujících naprosto pro já, takže je možné vždycky znovu k ní sáhnout ať už v opětovaném znovuvytvoření, daném znovu v kategoriálním názoru se syntetickým vědomím téže předmětnosti, či v nějakém vágním vědomí, které k němu synteticky náleží.
12. 05. 2014 | 00:32

gaia napsal(a):

proč sem pořád někdo tahá Rusáky? Byla to snad pěvecká soutěž. Nebo snad politická?
12. 05. 2014 | 00:32

Dogmy napsal(a):

rosclays: překonal jste mne.

(ale já už spím... už tu nejsem)
12. 05. 2014 | 00:34

skura napsal(a):

rosclays:

"původní vědomí obecnosti je aktivitou, v níž se obecno konstituuje jako předmět. Na straně já se konstituuje jako následek habitualita trvání v platnosti, jež teď začíná patřit ke konstituci předmětů, existujících naprosto pro já, takže je možné vždycky znovu k ní sáhnout ať už v opětovaném znovuvytvoření, daném znovu v kategoriálním názoru se syntetickým vědomím téže předmětnosti, či v nějakém vágním vědomí, které k němu synteticky náleží."

Tuto výživnou pasáž je možno nahradit poněkud stručnější: "byl naivní."
12. 05. 2014 | 00:42

rosclays napsal(a):

skura:
"byl naivní."

No to jistě...
"V letech 1961–1989 spolupracoval se Státní bezpečností, StB jej dokonce roku 1972 vyslala na tři týdny do Izraele, roku 1973 na orientalistický kongres do Paříže a poté ještě do několika arabských zemí. Od roku byl 1984 veden jako agent."

A nebo nebyl (naivní) ? Opravdu nevím....:).
12. 05. 2014 | 00:50

rosclays napsal(a):

skura:
Máte přece jenom pravdu, byl naivní, protože....

"Navzdory spolupráci s StB mu na FF UK nebyla prodloužena smlouva..."
12. 05. 2014 | 00:57

Malý Stan napsal(a):

Bavil jsem se o "Conchitě" po telefonu a nastal problém: zpívala nebo zpíval, střední rod se nehodí, tak jsem došel k názoru, že budeme muset zavézt do gramatiky čtvrtý rod, jméno jsem nevymyslel (na univerzitě v Č. Budejovicích ale mají -snad ještě- na tyto gender-pitomnosti odbornici, ta něco vymyslí). Jinak to není nic nového, v USA již zavedli slovo pro "slečna-paní": Mis, čte se miz, je to kříženec od slova Miss a Mrs. - misiz, to používají - píší na úřadech a jinde, když nevědí jestli je žena vdaná nebo ne, a nechtějí , aby se eventuelně neurazila!
12. 05. 2014 | 01:08

skura napsal(a):

rosclays:

Prof. Kropáček ovládá mnoho desítek jazyků takovým způsobem, že je schopen simultánně tlumočit hovor na jakékoliv téma z kteréhokoliv z nich do kteréhokoliv z nich. Pro politiky za socíku byl jako chodící jukebox tlumočníků v jednom. Člověk, který tlumočí Husákův hovor s Kaddáfím, si může dost těžko dovolit nepodepsat. Nijak to neomlouvám, mohl jít do kotelnny, jako spousta jeho odvážnějších kolegů. Kdybyste ho však znal, tak by vám bylo jasné, že to je laskavý a slušný člověk, který jenom nemá kuráž Jana Husa, ale kuřeti by neublížil. Kdybyste si jeho spis prošel, zjistil byste, že ho StB považovala za naprosto zbytečného agenta, který jim nikdy neposkytnul jedinou použitelnou informaci. Těžko byste hledal člověka, kterému v životě ublížil. Nic proti citacím z encyklopedie nemám, ale o skutečném člověku toho mnohdy moc neřeknou..
12. 05. 2014 | 01:51

Michal napsal(a):

Lidi můžete k toleranci vychovat, nebo dokonce přinutit (třeba zákony), ale příroda je tak trochu netolerantní. Každá rozvinutá civilizace nakonec na netoleranci přírody doplatí vlastním zhroucením. Nemyslím slovem příroda pouze to základní, tzn samec + samice = mláďata>>rod pokračuje. Jsou tu taky vyšší přírodní zákony řekl bych sociální. Řím se zhroutil z několika příčin: 1, rozvrat armády - do armády přestali chodit římští občané, sloužili v ní pouze nájemní žoldáci; 2, opuštěním náboženské svobody a potíráním a nakonec naprostým převzetím jedné víry; 3, celospolečenské sexuální experimenty zničili tradiční rodinu, ta přestala být fundamentem státu; 4, ekonomické vlivy - diversifikace výroby (Afrika obilí, Řím řízení státu) a převzetí moci bohatými (oligarchie); 5, neustálým rozšiřováním byla překročena hranice říditelnosti takto kolosální říše. Srovnáme li tuto dobu s EU dostaneme: 1, do armády nechodí občané státu; 2, židokřesťanský prostor se stává násilně agnostickým; 3, Eurovize, Gaypride.........; 4, nařízeními EU co se kde bude vyrábět, a jak se to bude jmenovat ztratila naše zem cukrovarnictví, pobaltí těžký průmysl, atd.; EU12 se pomalu skládala 40 let, za dalších 15 let se z ní stala EU27. Pád evropské civilizace není otázka jestli, ale kdy?
12. 05. 2014 | 02:42

Dogmy napsal(a):

Jeden autor byl schopen vyjmenovat až 120 důvodů které mohli(!) vést k pádu Říma. To neznamená, že jediný z nich je pravdivý... je to jedna hypotéza za druhou. A třeba zrovna "celospolečenské sexuální experimenty zničili tradiční rodinu, ta přestala být fundamentem státu" je tak extraordinérní tvrzení (protože se zakládá na několika předpokladech [nikoliv faktech], která si sama o sobě vyžadují extraordinérní důkazy), že ani nevím, jestli má smysl pokračovat dál ve čtení podobných výčtů.

Prostě jsme všichni chytří jak hovna... (clever as fuck) (a to především o starém Římu, neboť tato fakta jsou pevná jako skála) a každý musíme obdařit a osvítit tuto diskusi kouskem naší bezmezné moudrosti a naprosto jasných paralel.
12. 05. 2014 | 03:06

Dogmy napsal(a):

*mohly
12. 05. 2014 | 03:06

Dogmy napsal(a):

"násilně agnostický" wtf? Agnosticismus je něco, co by měl provozovat každý, bez ohledu na jeho náboženství (to se nemusí vyloženě bít... je přeci jen víra a Víra). Je to základem kritického přemýšlení snad o čemkoliv.

Staré tvrzení: V kosmu jsou jen fyzikální zákony a všechno ostatní je pouze názor. (kosmem myslím všechno včetně našeho světa: tedy i naší Země).
[= Objektivní pravda, která bude pravdou kdekoliv a kdykoliv, pochází pouze a jen z vědecké metody... všechno ostatní je dohoda, spekulace, nezpochybnitelná spekulace a případně někdy i výmysl a nemá smysl se tím v jakékoliv diskusi příliš zabývat.... a to ni v této]

Agnosticismus není nic jiného než důsledné uplatňování tohoto principu. Jakýkoliv dobrý elektorát by se tímto měl řídit, jestli chce smysluplně stavět svoji obec.
12. 05. 2014 | 03:17

Dogmy napsal(a):

Já bych to spíš přehodnotil na "násilné vzdělávání". Chudáci jsme posledních 200 let nuceni se několik let našeho života povinně vzdělávat a nemáme tím pádem tolik prostoru (ať časového nebo i intelektuálního) na praktikování našich rituálů a obyčejů... To povede k záhubě!
12. 05. 2014 | 03:26

Milan napsal(a):

V porovnání s dnešním šílenstvím NGO organizací (+ některých se stavem již smířených či dokonce jej adorujících diskutérů) mi Caligula se svým koněm Incitatem připadají jako celkem normální, jen lehce výstřední dvojka.
12. 05. 2014 | 05:20

Ládik!!! napsal(a):

Fritzl, Prinosil, Hitler - rakouští úchylové. Klobása je okresní liga.
12. 05. 2014 | 06:26

cochtan napsal(a):

Dnes už se nehodnotí kvalita hlasu...nebo písně. Jde o to šokovat...vymyslet co největší zhovadilost...jen aby se o tom psalo a mluvilo... Morální katastrofa ..ale to víme už dlouho.
12. 05. 2014 | 06:59

Jana napsal(a):

Zpívá To pěkně..jsem pro, aby se zrušily kategorie pohlaví, aby se nerozlišovali muži a ženy, ale aby bylo jen TO...ale všude, v zaměstnání, na veřejnosti,ve sportu,na úřadech atd...proč ne..ale žádné výjimky!naprostá volnost a rovnoprávnost, žádná diskriminace, když se přijde vousatá žena ucházet o práci, budeme jí tleskat a rádi ji uvidíme za přepážkou v bance.....jinak je to pouze extravagance,ke které se hrdě hlásí jen rádoby tolerantní lidé..
12. 05. 2014 | 07:49

eM napsal(a):

Zpíval/a dobře? Erm ... nic moc zpěv. Prý jak muž muže zpívat jako holka. Jako holka to vůbec neznělo. Spíše naopak. A myslím, že tam byli lepší lidi a je dobře, že tam ČR už neposílá lidi. Jediná skupina Kabát měla dobré vystoupení. Kerndlova holka měla jen velkou show, nic jiného a ta romská skupina, zajímavá, ale nic moc. Tak snad za rok tam zase nebudeme ;)
12. 05. 2014 | 08:42

Petr z Tábora napsal(a):

to Dogmy, gaia:
Nejsem si jistý zda si rozumíme. Dotyčný vítěz je tranvestita a nikoli transsexuál, což je vnitřně podstatný rozdíl i když nemusí být viditelný.
Také jsem si ty dva pojmy musel najít na Internetu.
12. 05. 2014 | 08:45

Karel Gustafson napsal(a):

Odvážné? Nevím, jen mi připadá, že jsou Rakušáci ještě zvrhlejší a úchylnější než Češi, když do soutěže vyslali Kabáty :-D
12. 05. 2014 | 08:57

destabilizující útlak napsal(a):

"...byla testem tolerance v Evropě. Dobrovolným, nelehkým a díky popularitě soutěže, bohužel k mému nepochopení vyjma České republiky, odvážným." Hm, tahle formulce rovněž testuje moji toleranci. Sice tuším, co tím chtěl poeta sdělit, ale i tak...
12. 05. 2014 | 09:02

gaia napsal(a):

Petr z Tábora
Tak jsem též koukla do wiki a domnívám se, že to je travestie, takže ještě něco jiného.
Ale opět TEN travestie, neb ženy to v tomto směru obecně mají v hlavě srovnanější, chybná alela x chromozómu se nahradí správnou alelou z dvojice xx chromozómu, což u mužů s dvojicí XY nelze, navíc spousta chorob se váže jen na ten chromozóm y, takže muži trpí chorobami, které se u žen neprojeví.
12. 05. 2014 | 09:04

gaia napsal(a):

Karel Gustafson

asi ano, už úchylné je to, ze ze sebe Vrabec udělá Wrabetze. Asi rakouská netolerance, neb v Čechách je tolik Müllera, Schmidtů, Neugebauerů apd. a klidně s tím žijí, opačný level v Rakousku zřejmé nemožný.
Tady můžem polemizovat o toleranci.
12. 05. 2014 | 09:09

RP napsal(a):

Ad Milan: „Takhle to asi vypadalo pár let před koncem římské říše, než přijelo pár set Hunů a byl konec civilizace.“
Tak v tomto se velice mýlíte. Římská svrchovanost (Imperium Romanum) byla právě tou Evropskou unií antiky. Byla založena na do té doby neexistující toleranci. To rozhodně není Putinova představa o Rusku, kde pár oligarchů normativně určuje, co je správný názor. V tom se Imperium Romanum zásadně lišilo. Tehdy platilo co je povinen občan ke státu a co stát k občanovi. Co si občan myslí a v co věří, bylo jen jeho věcí. A dokonce to šlo tak daleko, že v rámci sounáležitosti byl každý povinen obětovat na oltář bližního svého. A to byl problém zélótů (kterým bylo později přisouzeno označení prvních křesťanů). Ti nesnesli, podobně jako dnešní islamisté, či jiní quasi-ochránci hodnot, nic jiného než svůj názor.
Úlohu poslední soudní instance, něco jako dnešní ústavní soudy, měli za Imperia Romana ženy - kněžky bohyně Vesty. „Bože můj, že by gender“. Ne jen přirozené uspořádání sociální organizace druhu Homo sapiens. Ať už se to machtmenchen líbí nebo ne.
Hunové rozhodně nerozvrátili Římskou svrchovanost. To je jen křesťanskou tradicí podporovaný mýtus. Stačí se podívat do jakékoli učebnice historie na data hunského vpádu a posledního augusta, označovaného za posledního císaře Západořímské říše. Na takových rozvratech, jako byl vpád Hunů, Řím a jeho svrchovanost vyrůstaly od samého počátku své historie.
To, co způsobilo konec římské svrchovanosti, bylo křesťanství se svou intolerancí a samozřejmě i přirozené procesy z dlouhodobého růstu Pax Romana.
12. 05. 2014 | 09:20

Tomatom napsal(a):

Tady jde přece ale úplně o něco jiného, než o toleranci/netoleranci. Thomas Neuwirth je docela dobrým zpěvákem, ale takových jsou tucty, zřejmě by se o něm nemluvilo, tedy rozhodně ne tak, jako když se z něj stala Concita. Někdo mu poradí/vymyslí tuhle šílenou kontroverzní image a rázem o něm vědí všichni i ti, co se o Rakouskou popovou scénu nezajímají, jako já a myslím jako většina zde diskutujících. Přátelé přiznejme si to, dostal nás. Nebo jste si snad neklikli na jeho video, aby jste se přesvědčili na vlastní oči, co vše je možné? Já to vidím na geniální marketink a vše ostatní je podružné, hlavně když to sype.....
12. 05. 2014 | 09:21

Adolf napsal(a):

Eurovize je výkladní skříň úpadku evropské civilizace.
Tolerance?
To nemá NIC společného s tolerancí.
Vyhlášení toho "Buřta" po soutěži ukazuje na jedinou věc. ONI (teplouši) jsou především ukázkou netolerance vůči většině.
Výrazy jako "jsme jednotní, nic (nikdo) nás nezastaví", ukazují jasně, co jsou zač.
A nejhorší je, že soutěž tímto upadla do totálního bahna a ocenění stalo se stejně jako Miss jen dárečkem pro určitou skupinu lidí. Takže absolutní devalvace.
Také odpornost teplouše převlečeného za ženu je především v tom, že JIM nikdo nic nedělá, ale ONI mají ve své úchylce potřebu exhibovat a cpát se tam, kam nepatří.
Protože jim to společnost díky své hlouposti dovolí. Obsazují tradičně v hojném počtu média, ze kterých se snaží ovládat veřejné mínění.
Začínáme se skutečně podobat Starému Římu.
Pamatujme na to.
Výrazy jako "test tolerance" jsou úplně mimo mísu a jsou velice nebezpečné.
Na druhou stranu vymezování buzíků vůči většině bude jednou většině k užitku při jejich zasloužené internaci. Protože v přírodě jsou úchylky výjimkou, zůstanou výjimkou i u lidí. Buzíci sami dojedou na svou snahu se vymezit vůči většině.
12. 05. 2014 | 09:23

papone napsal(a):

Pamatujete na Kabáty?
jak působili jako zjevení mezi těma všema úchylama ?
12. 05. 2014 | 09:25

R.S. napsal(a):

Už je roky je celá súťaž Eurivízie trapošina a neuveriteľná nuda, ktorá stojí milióny a tento rok došla až na vrchol!
12. 05. 2014 | 09:26

annukki Koll napsal(a):

No to vystoupení chápu je to otázka seberealizace i ten humbuk okolo toho,dokonce mi nevadí že je to chlap převlečený za ženu...ale proboha ať si vybere buď muž s vousy nebo žena bez nich.Nějak mi uniká co tím vlastně sleduje nový trend pro ženy?Nebo nový směr pro muže,nic mezitím nemá smysl.
12. 05. 2014 | 09:27

mirek napsal(a):

na rozdíl od autora nijak nelituji, ze tahle takysoutez u nas neni popularni
staci mi, kdyz clen ruske vlady resi na nejvyssi urovni, jaktoze jejich interpretkam neprisli z azerbajdzanu zadne hlasy...
svet se riti to ****, ale aspon se to takrka dokonale rymuje
12. 05. 2014 | 10:00

kunsthitorik nuevau napsal(a):

Po tisícíletí "kumštýři" všeho druhu byli v podstatě komedianti najímaní pro zábavu bohatými.

Potřeba zaujmout je mezi těmito šmíráky fundamentální.

Viz. nejen "bohyně" popu, tzv. "Madona".

Po léta, když byla ještě neznámá, dělala co se dá, aby zaujala a tak měla joby jako když polonahá s nějakou tabulí stávala na chodníku.

Po léta její "umělecká" vystoupení představovala především (tak či onak nevkusné, vugární ale na mnohé svoji provokativností platící) "sexy" úbory.

Takže "Madona" vědomě provokuje a na mnohé tupé masy to zabírá.

Když má svých, takovýmto "kumštěm" vydělaných miliónů dost, snaží se je užívat jako nějaké šlechtična na zámku ve Skotsku.

Když ale nějaký pošetilý fanoušek s IQ tykve jí tam "stalkuje" tak se "Madona" dovolává práva na souromí pro sebe a své perstrobarevné děti.

Když jí ale účetní sdělí, že její konto se ztenčuje, stárnoucí a vždy nepohledná šmíra a slabounká pěvkyně se zase "sexy" ohákne a jde zbylé hlupáky na konzertech dráždit.

Takže kalkulující Buřt je jen poslední zoufalý výkřik snah upozornit na sebe a z tuposti davu a vědomé masáže k "toleranci" všeho, kterou horní procento drží zbytek populaci od toho, aby nerevoltovalo, na tom něco vydělat.

Lady Gaga už přemýšlí jakého neodolatelného transverzitu ze sebe udělat, aby byla "trendy" a hlavně něco vydělala.
12. 05. 2014 | 10:01

SuP napsal(a):

O úchylech jen dobře.....
Jen mi uniká, proč bych měl soucítit s nešťastníkem, který si svou úchylnost (ne odchylku) pěstuje, protože ví, že si své "publikum" vždycky najde?
12. 05. 2014 | 10:26

stejskal napsal(a):

Soucit po Vás snad ani nikdo nemůže chtít, pane SuPe.

Jde jen o toleranci, nic jiného. Proč by člověk nemohl být třeba fousatá zpěvačka (nebo podle Viana plešatá), když tím nikomu neubližuje? Proč by všichni měli být stejní? Zajímavá je rozmanitost, uniformita bývá spíše nudná. Když se mi něco nelíbí, nedívám se na to. Byly doby, kdy jsem byl ostrakizován kvůli dlouhým vlasům a oblečení (nejen já). Proč bych teď měl vyjadřovat soucit či v horším případě odpor k někomu, kdo je prostě jen jiný? Není to jen tím, že stárneme? :-)

Hezký den.

Libor Stejskal
12. 05. 2014 | 11:09

Končita Párek napsal(a):

Dneska si oholim nohy , hrud a oblicej . Odzejtra sem Pepicka.
12. 05. 2014 | 11:35

pavel napsal(a):

To Stejskal :

Zkuste tolerovat, že velké části populace přijde divné, když se chlap nazývá ženou.
Prostě je to překroucení významů slov. Neboli násilí, zatím pouze hodnotové a významové.

Někdo vyloženě provokuje druhé lidí, jejich kulturní, historické a jiné zvyky. No tak se to někomu samozřejmě nemusí líbit. Už to, že Wurst má zapotřebí provokovat a neuznávat společenské limity druhých, může někdo vnímat jako agresi. Nežijeme ve vakuu.

Vychováme například potomky, kterým jsou podsouvány tyto perverzity jako normy, jako etalon tolerance. Prostě se to nemusí někomu líbit.

Jde o míru te provokace a vkusu, příp. tolerance. Najít hranici. Ta se nám všem hledá těžko. I "Conchitě!.
12. 05. 2014 | 11:36

SuP napsal(a):

Já to tušil, že mě sprdnete. ;-)
Jasně že je to (zejména) tím stárnutím. Občas si připadám nesnesitelnej sám sobě.
Asi to taky bude i tím, že mám na co vzpomínat, třeba když jsem vozil na koncerty "Collegium flauto dolce", kde principál sdílel s dámami společnjou šatnu v dobách, kdy se "o tom" pomalu ani nesmělo mluvit. A krom Jirky Kotouče jsem znal i pár dalších "takových" a bylo s nimi fajn. Ale přece jen na jinakost a "krásu druhu" mám asi poněkud konzervativní pohled.
Co mi na tom vadí, že celé toto hnutí začalo z úplně jiných (pochopitelných) pohnutek a dneska se tváří, jako by chtělo udávat směr zbytku civilizace.
Ale co, mně je hej, já včas umřu a případné přebujení budou muset řešit ti, kdo si ho vytolerovali. Když uvážíme, že tihle "úchylové", jako zmíněný dáma, jsou ta veselejší a neohrožující skupina, skutečně by se člověk neměl znepokojovat. Existuje mnoho jiných "úchylných" hnutí, kterými bychom už dávno znepokojeni být měli, ale ve všeobecném veselí se snadno skrývají.
Tak všechno dobré!
Před týdnem mi projel blesk počítačem, teď testuju nový a včera jsem si natrhl sval mezi žebry, když jsem vypodkládal nohu od pergoly.
Život je krásný!
12. 05. 2014 | 11:40

Zdeněk napsal(a):

Většinu komentářů považuji za blábol. Na rozdíl od většiny jsem soutěž viděl. Wurst měl podle mne nejlepší pěvecký projev / věnuje se opernímu zpěvu/ a proto také zaslouženě vyhrál. Lze tedy naopak konstatovat, že vyhrál zpěv nad předsudky.
12. 05. 2014 | 11:50

Giomek napsal(a):

Sasha Cohen alias Bruno vystihl rakusaky uz v prni vete:
Chci zit jako kazdy normalni rakusan, chci si postavit dum, sklep a v nem vychovat rodinu.
Ja na fotce vidim chlapa s dlouhymi vlasy... Jestli tohle nekdo tituluje zena,divka, holka, tak to musi byt tezky.... rakusak...
12. 05. 2014 | 12:34

Tomas napsal(a):

Tolik nenavistnych clanku ..........

ano urcite to pisi ti, co nevenek delaji strasne VELKE CHLAPI ...........
a pak leti na panske t o a l e t y se necht od chlapa PREBLAFNOUT - o r a l
12. 05. 2014 | 12:49

Tomas napsal(a):

volili královnu krásy.............

Plný dekolt, dokonalé tvary a make-up, perfektní účes i nádherné róby. Nenechte se ale zmást pohledem na tyto krásky

Vítězem se stal jednadvacetiletý Kevin Balot ................... Miss z Ameriky se narodila jako chlap

no ono se neda divit - protoze vetsina chlapu ma vedle sebe t a k o v e s e r e d y - z e n y.......
12. 05. 2014 | 12:53

Medikolog napsal(a):

Dámy a pánové,

matně si vzpomínám, že hlasování v "Eurosongu" se provádí placenými SMS hlasy. To, že nejvíce hlasů dostal zástupce 4% menšiny především dokazuje organisovanost menšin, i to, že zástupci maiority NEMĚLI KOMU SVÉ HLASY POSLAT, nebo Eurosong ignorovali jako já.... takže má celkově nižší sledovanost, než kdysi - kdy to byl zážitek.

Evropané holt, na rozdíl od US Američanů, nepovažují za kulturní zážitek návštěvu obludária do okresu zavítavšího cirkusu a stejnou uměleckou úroveň má Betty z jejich baru.

Mimochodem, před lety za ČR kdosi poslal nečecha... který nedostal jediný hlas ani od těch svých... Na obrazovkách je prostě již přeestrádováno, překomediantováno...
12. 05. 2014 | 12:54

Kanalnik napsal(a):

Na tom, ze se muz citi byt zenou a naopak, neni nic zavrzenihodneho, takovy clovek ma stejnou hodnotu jako kdokoliv jiny (prijeti, tolerance). Ale je to odchylka od normy a nevim, proc bych mel takovou odchylku na normu povysit, tudy podle mne cesta k progresivnimu vyvoji spolecnosti nevede.

Zaver: videt odchylku od normy a byt tolerantni se nevylucuje. Resp. videt odchylku od normy nerovna se netolerance.
12. 05. 2014 | 12:55

Martin napsal(a):

Tohle že je jedno z nejlépe placených těl světa? Kate Moss už bohužel vypadá lépe oblečená

............. dvacet let je špičkou ve svém oboru.

na supermodelce vidět, že její tělo je vyhublé nepřirozeně a potřebovala by navštívit nějaké hodiny pilates, aby se jí svaly zpevnily.

Ochable jí vše visí k zemi a tělo v plavkách mluví samo za sebe –
12. 05. 2014 | 12:57

Medikolog napsal(a):

Dámy a pánové,

matně si vzpomínám, že hlasování v "Eurosongu" se provádí placenými SMS hlasy. To, že nejvíce hlasů dostal zástupce 4% menšiny především dokazuje organisovanost menšin, i to, že zástupci maiority NEMĚLI KOMU SVÉ HLASY POSLAT, nebo Eurosong ignorovali jako já.... takže má celkově nižší sledovanost, než kdysi - kdy to byl zážitek.

Evropané holt, na rozdíl od US Američanů, nepovažují za kulturní zážitek návštěvu obludária do okresu zavítavšího cirkusu a stejnou uměleckou úroveň má Betty z jejich baru.

Mimochodem, před lety za ČR kdosi poslal nečecha... který nedostal jediný hlas ani od těch svých... Na obrazovkách je prostě již přeestrádováno, překomediantováno...
12. 05. 2014 | 12:58

Burbank napsal(a):

Jednou kdysi na rádiu Bonton prohlásil Vrtulník Majkl V. něco v tom smyslu, že tak dlouho budeme předstírat, že něco je normální, až nás to všechny zabije. Včera jsem si na něj při sledování pana Klobásy vzpomněl.

Na druhou stranu, já myslím, že pan Conchita si z nás jenom dělá pr...dobrý den. Když jsem viděl jeho ultrazženštilou reakci na vítězství a jeho vítězný proslov složený ze samých nicneříkajících absurdit ve stylu Monty Python, řehtal jsem se na celé kolo. Pan Uzenka nám všem nastavil zrcadlo jako ve Vesničce mé střediskové a jeho ultratolerantní ultrakorektní podpůrci stejně jako militantní zhnusení odpůrci, všichni v něm vypadáme jako kreténi.

Dekadence, pád Říma, ano, to vše platí. Tzv. demokracie se mění v burleskní anarchii, tyranie a diktatura už číhá za rohem.
12. 05. 2014 | 13:01

Adam napsal(a):

Sexy modelka Catherine Dalton..............................

je muž!
12. 05. 2014 | 13:05

SuP napsal(a):

Mně nevadí, že když chlap zjistí, že vlastně chce být ženská, tak se nechá předělat. Vadí mi, když chce mít kozy ale i fousy. Co si pak můžu myslet o dalších druhotných pohlavních znacích, které se zatím veřejně neprezentují?
Každej sme ňákej, ŽEEE? Vladimír Putin zase sbírá státy ....
12. 05. 2014 | 13:05

ntzallya Giuoco napsal(a):

modelka Lauren Foster se narodila jako chlap!
12. 05. 2014 | 13:09

nusboli you napsal(a):

Muži a zase jenom muži...

Již tuto neděli 12. ledna 2014 uvede činoherní soubor Slezského divadla Opava na svá prkna novou inscenaci. Tentokrát dramaturgyně Alžběta Matoušková sáhla po klasické secesní frašce Dámský krejčí francouzského dramatika Georges Feydeaua, který je také nazýván „králem vaudevillu“.

Dramaturgyně Alžběta Matoušková píše: „Feydeau se ryze mužským obsazením chtěl vyhnout povrchnímu diváckému přijetí. Odmítal, aby jeho hra vyzněla pouze jako salonní komedie plná nevěry a nemravnosti. Toužil navázat na doby, kdy všechny role v divadle hráli jen muži a on je považoval za zlatý věk divadelního rozkvětu, a totiž na antické Řecko a alžbětinskou renesanci.“
12. 05. 2014 | 13:12

navázat na doby, kdy všechny role v diva napsal(a):

....... se ryze mužským obsazením chtěl vyhnout povrchnímu diváckému přijetí. Odmítal, aby jeho hra vyzněla pouze jako salonní komedie plná nevěry a nemravnosti. Toužil navázat na doby, kdy všechny role v divadle hráli jen muži a on je považoval za zlatý věk divadelního rozkvětu, a totiž na antické Řecko a alžbětinskou renesanci.“
12. 05. 2014 | 13:14

aga napsal(a):

Burbank

Přesně tak. Conchita je jen průvodní jev, to civilizace je úchylná, ne on/a.
12. 05. 2014 | 13:23

aga napsal(a):

PS

Ale mohl jí v soutěži dělat křoví Fritzl s rodinkou - Rakušáci by měli všechny své trumfy pohromadě.
12. 05. 2014 | 13:25

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Pavle,

nikdo po Vás přeci nechce, aby se Vám to líbilo (mně by se to možná také nelíbilo, co já vím, na podobné pořady se nekoukám, no, vlastně TV vůbec moc nesleduji). Naprosto toleruji, že se něco někomu nelíbí (mně se toho nelíbí).

Souhlasím, že se ta míra, která je vždy spíše dost subjektivní, hledá těžko. Má odpověď byla dost ovlivněna tím, komu jsem ji psal. Párkrát jsme se s panem SuPem viděli (chodil na naše Interpelace), mám za to, že je to dost svobodomyslný člověk.

Pane SuPe,

já Vás snad ani nesprdl :-) Víte, mně vždycky v této souvislosti napadne, jak jsem třeba před třiceti lety uvažoval já a jak na mně reagovalo moje okolí. Podvědomě (a často i vědomě) jsme se snažil dráždit ty podle mne nudné směšné trosyk, kterým bylo už přes třicet :-) Dělá to úplně každá generace a ta předchozí si VŽDYCKY říká, tak tohle už je moc, to už je za hranou. Děje se to už tisíce let, pořád stejně, je to princip pohybu ve společnosti. Dokud nemám pocit, že mne to ohrožuje, pak na to nahlížím tak, jak jsem napsal výše. Nemusí se mi to líbit a také se mi spousta věcí nelíbí nebo jim nerozumím, ale to neznamená, že se proti tomu musím nějak vymezovat. Snažím se být dostatečně sebevědomý, abych pořád necítil potřebu někomu nakopávat zadek ;-) Fakt je ale ten, že to pro ty mladší může být dost otravný, když je odmítám prudit. Mně by to tedy tehdy štvalo strašně :-)

Kdysi jsem četl nějakou sociologickou studii o tom, jak se chovají třeba potomci rodičů vyrůstajících na Západě ve svobodomyslných 60. letech. Ti rodiče na základě své životní zkušenosti byli připraveni na všechno - děti budou hulit, cpát se LSD, válet se po plážcíh a squattech, rebelovat, protestovat a já nevím co. A sociologové tehdy s překvapením zjistili, že děti na to kašlou. Protože se to od nich tak trochu očekávalo. Raději byly doma a čuměly s rodiči na televizi. A rodiče nechápali :-)

To je jeden moment, který ovlivňuje můj postoj k různým "excesům".

Druhý, neméně důležitý, je otázka, proč by měli lidé potlačovat svou přirozenost, pokud tato nikomu neubližuje. Toto vždycky zahání "jiné" lidi do ghetta plného frustrace, neporozumění a z nich pramenící agrese. To se týká jakékoliv menšiny, třeba transsexuálů (byť mě také nenaplňuje nadšením, když vidím přeoperovaného chlapa na dost ošklivou ženskou. Ale je to jeho věc). Podle mne si společnost zadělává na daleko větší problémy, když potlačuje jinakost. Ale znovu opakuji, něco jiného je sexuální obtěžování či podobná deviace. Tam se dle mého společnost bránit musí. Jinde je to ale většinou jen taková ta "přirozená" lidská potřeba nutit druhé, aby dělali, co člověk individálně považuje za správné ;-)

Libor Stejskal
12. 05. 2014 | 13:26

pamětník napsal(a):

Potlačování jinakosti je selektivní nástroj evoluce (nejen) lidské společnosti.
12. 05. 2014 | 13:34

pamětník napsal(a):

Důležitá je specificita jednak jinakosti, jednak potlačování.
12. 05. 2014 | 13:38

aga napsal(a):

ls

"Není to jen tím, že stárneme? :-)"

No to doufám, pane Stejskale. Vy byste snad chtěl být stále tak hloupej a naivní jako ve dvaceti? Já tedy fakt ne, a doufám, že mě zkušenosti něco naučily, přinejmenším rozlišovat, co je tolerance hodné, a kde je tolerance naopak společensky nebezpečná. Vy přeci taky netolerujete KAŽDOU odlišnost, ne?

Kdo má v šedesáti stejné názory (ne nutně principy) jako ve dvaceti, je infantilní a směšný puer aeternus.

Ono jde hlavně o to, aby se těm naivním dvacetiletým podstrčilo k "tolerování" něco, co je neškodně zabaví, zvýší jim to pocit sebevědomí (já jsem tak krááásně tolerantní a přitom anarchistický, hromadným hlasováním jsem zároveň nevázaná a odvázaná individualita, a přitom mě to osobně nic nestojí), a rozptýlí to jejich pozornost od důležitějších problémů, jejichž mlčenlivá tolerance je nakonec bude stát hodně.
12. 05. 2014 | 13:42

Tomas napsal(a):

Vítězem letošního ročníku písňové soutěže Eurovize se v noci na neděli stal rakouský travesti zpěvák vystupující pod pseudonymem Conchita Wurst. Zaujal jak svým vzezřením, tak i hudebním talentem. Hlasovali pro něj diváci z 37 zemí.

nejice bodu 12 poslali Staty ............

Finsko, Recko, Izrael, Italie, Portugalsko, Irsko, Slovinsko, Spanelsko, Svedsko, Svycarsko, Nizozemsko, Anglie , San Marin ................. 13 zemi - nejvice v historii Eurovize

bodu 10 poslali Staty ...............
Francie, Gruzie, Madarsko, Island, Litva, Malta, Norsko,

Gruzie … proti-homosexualite ................. a presto daji nejvice bodu
12. 05. 2014 | 13:43

SuP napsal(a):

Díky pane Stejskale.
Máme asi podobnou historii. Nejen dlouhé háro. Ve druháku na průmce, když jsem se naučil (z nouze) šít džíny, napadlo mě ušít je z pruhované látky na lehátka (velmi barevné a pevné). Hodně jsem si s tím pohrál, aby pruhy byly symetricky rozmístěné i orientované (strojní průmyslovák). A co myslíte? Provokace taková, že si mě zástupce ředitele pozval na kobereček a nabídl mi, že můžu takové kalhoty nosit, ale na jiné škole.... zpozdilec. Chvíli jsem je nenosil do školy, ale pak asi za rok se začaly podobné prodávat v Tuzexu. Mezitím jsem si koupil ojetého skutra (prase - 502) a co myslíte? Když jsem měl ty kalhoty, tak po mě jeli policajti jak umanutí.
Jojo! O té sebeprezentaci taky něco vím.

Výsledky té popisované sociologické studie soukromě zaznamenávám už ve druhé generaci. a je to jako se vším. V něčem mě překvapují velmi příjemně, v něčem znepokojují, ale toho je menšina. Protože pokud to, co mi vadí bude skutečně chyba, budou ji muset tak jako tak řešit oni, ne už my.
Hezké odpoledne přeji, jdu rehabilitovat vleže. Ty úpony bolí jak sviňa.
12. 05. 2014 | 13:53

aga napsal(a):

PS

Jinak řečeno, je třeba udržet revoluční nadšení mladejch u Conchit Wurstů a podobných tolerováníhodných záležitostí alespoň do doby, než se zahypotékují a povijou potomstvo. Pak už je vyhráno, zobou nám zase z ruky do té doby, než pro stáří pozbudou síly něco měnit (ale pro jistotu půjdou stejně do důchodu v pětasedmdesáti).
12. 05. 2014 | 13:59

Dogmy napsal(a):

Zdeněk: máte pravdu, je to blábol, ale nanejvýš fascinující :-) Člověk se zase naučí něco o myšlenkových pochodech svých bližních, že... :P
12. 05. 2014 | 14:11

neo napsal(a):

Vandal:

Hluboce se mýlíte pane Vandale.

To, že něco toleruji, neznamená, že se mi to líbí.
To že se mi něco nelíbí neznamená, že musím urážet.

Conchita se mi nelíbí, stejně jako mnoho jiných žen. Líbí se mi štíhlé, dlouhovlasé, hladce vyholené blondýnky. To ale neznamená, že budu urážet ženy jiného vzhledu.
12. 05. 2014 | 14:19

Burbank napsal(a):

Neo,
jenom pro pořádek: Wurst je muž. Štíhlá, dlouhovlasá muž. Takže by stačilo, aby se odbarvil na blond, hladce se vyholil a je to Váš typ.
12. 05. 2014 | 14:35

Medikolog napsal(a):

Svatá Pavla Vousatá (chudák se musela provdat za Ježíše Krista aby nezůstala na ocet) by se nechytala ani u mne... leda, možná, být od 16 trosečníkem na pustém ostrově a ona jedinou ženou v okruhu 1000 nMil...čert ví;-). Ale případná první konkurentka by asi hrála prim.
12. 05. 2014 | 14:45

neo napsal(a):

Burbank:

omyl, přírodní blond.
A taky není pravidlem, že by byly všechny můj typ.
Záleží samozřejmě i na očích, nosu, rtech apod..

každému se holt líbí něco jiného.
12. 05. 2014 | 14:54

zemedelec napsal(a):

Tak,tak.
Ti co nosí vousy,ještě nebyl ukončen vývoj opice na člověka.U žen je to zajímavé,tam ten vývoj,jak to vidíme,už byl dávno ukončen.Jenom u můžu to jaksi vázne.Další zajímavostí je,že mezi ženami nenajdete oligarchu.
12. 05. 2014 | 15:10

stejskal napsal(a):

Mimochodem jedna vousatá dáma je k vidění v pražské Loretě (a nejen tam, ale v celé řadě kostelů po celé Evropě, v dřívějších dobách se u věřících těšila značné úctě). Jakuba Arbese inspirovala k jednomu z jeho romanet.

Libor Stejskal
12. 05. 2014 | 15:41

blue napsal(a):

dneska je normálnost nevýhodou. Soutěž jsem neviděl, ale na tohle jsem se podíval na webu, a zpěv byl prostě ...normální, očekávatelný, zjev byl zcela mimo normu. Imho šlo o vítězství formy nad obsahem, nenormality nad normalitou. Vůbec si nejsem jist, jestli je to nějaký důvod k oslavám. Pravda je že jsem neviděl konkurenci, tak nemohu posoudit, třeba to byl nejlepší zpěvák tam. ... tím hůře.
12. 05. 2014 | 16:02

papone napsal(a):

Jesus Christ Super Star II
12. 05. 2014 | 16:16

Targus napsal(a):

Nu, když mohla letos vyhrát předělaná ženská s plnovousem, přihlásím příští rok do soutěže svého psa. Umí nádherné duety s jakoukoli sirénou, lhostejno zda policejní, hasičskou, či sanitní. Zejména mu jdou naprosto skvěle ty rychlé trylky, v tu chvíli ho opravdu obdivuju.

Když mohl být v Římě senátorem kůň, proč by nemohl vyhrát člověčí pěveckou soutěž pes...
12. 05. 2014 | 17:06

gaia napsal(a):

stejskal

není to Petruška Šustrová?
12. 05. 2014 | 17:19

SuP napsal(a):

Pane Stejskale -
Já si myslím, že ta vousatá dáma z Lotery byla spíš opačným případem - chtěla zůstat ženou, byť jí narostly fousy (ale máte určitě pravdu, že ruka do ohně by se za to dávat neměla). Doplatila na to, že v její době dosud neexistovala firma Remington - "Rolls-Royce mezi holicími strojky".
12. 05. 2014 | 17:21

Tydýt napsal(a):

Víte, co živí tyhle zbytečné debaty? Tyhle zbytečné debaty živí udatnost, s níž obhájci Končíty Buřtové obhajují její práva, na která ovšem málokdo sahá. Nic proti fousům, nic proti travesti, nic proti zpěvu, exhibicionismu, málokdo by to chtěl zakazovat, málokdo jakkoli jinak potírat. Ale nechte mi (a dalším), moc prosím, svobodu prohlásit, že je to celkem hnus. Díky.
12. 05. 2014 | 17:27

gaia napsal(a):

Tydýt

je to smutné, o někom prohlásíte,že je nechutný nebo se chová nevhodně a hned jste označen za starého zapšklého homofoba xenofoba či rasistu.
12. 05. 2014 | 17:41

SuP napsal(a):

gaia -
Mně nevadí, když mě za něco takového někdo prohlásí. Horší je, když nic neřekne a STEJNĚ si to myslí!!
;-)
12. 05. 2014 | 18:04

skura napsal(a):

Libor Stejskal:

Díky za vaše příspěvky do téhle diskuze!
12. 05. 2014 | 18:05

Jáchym napsal(a):

Já jiho neviděl a neslyšel...
Mně se líbí to umělecké jméno:
Pokud vím, dalo by se do češtiny přeložit jako "Škeblička Buřtová".

Co se jejího vítězství týče: Je důkazem, že existují Euroatlantické Hodnoty, na nichž se furt všichni shodujeme.

/Souhlasím mimořádně ve stejné míře jak s Agou, tak se Stejskalem, tak s Polévkou .
Nevidím v tom sebemenší rozpor./
12. 05. 2014 | 19:05

skura napsal(a):

Jáchym:

Příjmení Wurst si zvolila proto, aby demonstrovala, že je přeci úplně jedno (Wurst) jak kdo vypadá..
12. 05. 2014 | 19:29

každý chvíli vousatou ženou napsal(a):

Glomku, když on je Brüno strašně nudný (asi jako většina tranďáckých vystoupení). Asi 3 fóry o Rakušácích jsou dobré, ale uvažte jak dlouhý je to film.

Navíc znám lepší. Starou vojtovinu.

Řikaj Vojtovi v šatně: Víš proč nosej tyroláci ty bílý vlněný podkolenky?
?
Protože jsou teplý.

Vojta dojde naproti do kavárny a říká: Panstvo, a jestlipak víte proč ti teplí tyroláci nosí ty vlněný podkolenky?
????!
Protože jsou bílý.
12. 05. 2014 | 19:35

každý chvíli vousatou ženou napsal(a):

Ještě mě při četbě vždy podnětné gayi napadlo, že kdyby homosexuálové, tranďáci et tutti quanti chtěli být konsekventní, nežili by ve velkých městech, kde jsou nakonec anonymní.
Conchita, když si odlepí vousy je vpodstatě Jedermann.

Zato kdyby žila na vesnici, každý by o ní věděl.
A mohla by chodit po vsi s Petrem Průšou. Tmou, tmou, tmou.
12. 05. 2014 | 19:53

Jáchym napsal(a):

skura napsal(a):
Jáchym:
Příjmení Wurst si zvolila proto, aby demonstrovala, že je přeci úplně jedno (Wurst) jak kdo vypadá..
*********************************************************************************************
No dyť
Akorát nevím jestli vyhrála PŘESTO nebo PROTO, že je dnes úplně jedno (Wurst) jak kdo zpívá.
12. 05. 2014 | 20:13

Ládik!!! napsal(a):

Joachym -
já bych ho přeložil jako Klobása. To není ledajaký vuřt.
12. 05. 2014 | 20:21

Jáchym napsal(a):

Každýchvíli, (19:35)
mně se líbí vojtovina Tfuj ! tfuj!..Seděla v písku ! //
//Byla zavřená v Českých Budějovicích.

Ale nenapadá mě teď žádný oslí můstek, jak to orgánicky inputovat do vznešeného tématu o Svobodě a Našich Civilizačních Hodnotách.
Leda snad přes Pussy Riot a jejich masturbaci mraženými kuřaty...
12. 05. 2014 | 20:39

gaia napsal(a):

Ládik!!!

určitě klobása. Buřt je moc krátký a tlustý, na prasečkaření nepoužitelný.
12. 05. 2014 | 20:39

gaia napsal(a):

nebo dnes už mizející označení cergulát?
12. 05. 2014 | 20:50

Jáchym napsal(a):

Gaia:(20:39)

Příliš krátký?
Zkuste věnec buřtů, čerstvě vytažený z mrazáku!

(V této souvislosti by mne zajímalo, jak vlastně vzniklo úsloví Přijít o věnec).
12. 05. 2014 | 20:53

Jáchym napsal(a):

Martin Krafl:
A teď si zkuste představit, že by na pódium Eurovize napochodoval Kačer Donald (coby reprezentant ČR!) a zazpíval hlasem chudáka Ivety Bartošové...

To by byl hospodářský průšvih:
Příští Eurovizi by nabeton pořádala a financovala Česká republika !
12. 05. 2014 | 21:26

gaia napsal(a):

Jáchym

to je ze svatebních rituálů. Nevěsta měla věneček z myrty na hlavě na závoji, byla panna, večer jí ho manžel sundal, vrhl se na ni a už panna nebyla.

Já se vdávala už v kloboučku se závojem, ale moje matka po válce ještě závoj a myrtový věneček měla.
12. 05. 2014 | 21:33

gaia napsal(a):

Jáchym

tunel jak Promopro nebo mistrovství světa v lyžování v Liberci?
12. 05. 2014 | 21:36

Jáchym napsal(a):

Ach jo, Gaio,20:53
Já se tu ze sebe snažím dělat ještě blbějšího než jsem, a Vy mi to kazíte !
To měla bejt inspirace k vnitřnímu aristotelovskýmu dialogu každýho s každým !
Překlad Bělohradskýho do jazyka čtvrtý cenový !

To nemá cenu, du spát.
12. 05. 2014 | 21:50

Jáchym napsal(a):

Oprava: 21:33, ne 53.
Už mi padají víka.
12. 05. 2014 | 21:57

Digi napsal(a):

Evropa se fakt zbláznila. Je to přece nepopiratelně chlap, akorát si dal ženský pseudonym a oblíká si ženské šaty. A ani není přeoperovane na ženskou.Tak jaká zpěvačka?

Když se ženská oblíkne do mužských šatů a vystupuje pod jménem Pepík Vyskoč, stane se z ní zpěvák?
13. 05. 2014 | 00:19

Dogmy napsal(a):

Digi: vy to sice nechápete, ale hlas a tvářička, postava (podtržená oblečením) také dělají svoje (a to dokonce i přesto, že má vousy!) ;) Já jsem si jistý, že bych si vás po vašich spanilých rysech tváře a po vašem nádherném vysokém a zpěvávém hlasu určitě za ženu ani nespletl a ani bych vás nepojmenovával v ženském rodě. Ale to je bohužel rozdíl.... A nakonec: je hlavní, jak se sama chce identifikovat. Když ji vyhovuje ženský rod, tam kdo jsem já, abych se proti tomu stavěl... leda, že bych byl úplný blázen, který někde pláče na diskusích.
13. 05. 2014 | 01:48

Skogen napsal(a):

Dogmy, vy možná ženu nepoznáte, já jo. Tohle stvoření je chlap. Bude to chlap, i kdyby se tisíckrát cítil být ženou, tak jako vy budete člověk, i kdybyste se tisíckrát cítil být velrybou nebo nosorožcem. Smysl pro realitu se tomu říká. Vrtochy naší civilizace dosahují vrtochů starého Říma.
13. 05. 2014 | 05:27

skura napsal(a):

Jáchym:

Kdyby lidem šlo jenom o to, jak kdo zpívá, a ne o to, jak kdo vypadá, tak by tady vlastně nebylo co řešit..

P.S.. Dialogy byly doménou Platónovou. Aristotelés si spíše vedl svou (-:
13. 05. 2014 | 06:53

Frankfurtsky parek napsal(a):

Stejskal je taky Conchita , akorat nema hlas.
13. 05. 2014 | 08:42

gaia napsal(a):

Aristoteles používal heuristiku, koukám, že jste se od něj poučil a vyškolil. Systémem rozhovoru a návodných otázek chcete dovést žáky tam,kam chcete a oni aby si ještě mysleli, že na to přišli sami.
13. 05. 2014 | 08:49

Jáchym napsal(a):

Skuro,
pochopitelně jsem neměl na mysli ani Aristotela, ani Platona (i když i Aristoteles, jak jistě víte, dialogy vedl a psal, jen se z větší části ňák ztratily.).

Jenže já měl na mysli - jak jinak - sokratovskou metodu dialogu!
Jen jsem to odeslal, už jsem si rval vlasy a doufal, že si toho nikdo nevšimne a utěšoval se, že pokud ano, bude mě mít za originálnějšího intoše, než je sám.

Nejspíš mě spletly ty fousy, o které zde jde na prvním místě.
Hodinky jako holinky, jen když na nich rostou vousy.

Člověk ale má i tady po sobě přečíst co napsal, než to odentruje.
Doufám jen, že jsem tím nenapáchal nenapravitelné škody na filosofickém vzdělání nastupující generace....
13. 05. 2014 | 09:19

SuP napsal(a):

Zlatej komunista!
Dokud nebyla televize, mohl si každej zpívat v čem chtěl .....
13. 05. 2014 | 09:23

SuP napsal(a):

.... v rádiu to vidět nebylo.
13. 05. 2014 | 09:24

čtenář napsal(a):

Ponížení ženy dostoupilo vrcholu. Když dotyčný nechce být chlap, ať se oholí a zahalí. Jemu by burka sekla. Stačil by šátek. Jak někdo píše- žena nesmí mít pod paží ani chloupek, znemožní se společensky. Tento tvor všemu ponížení ženy na zboží dal korunu. Je mi ho líto.
13. 05. 2014 | 09:37

gaia napsal(a):

Frankfurtsky parek

jednou jsme s kámoškami vedly intelektuální debatu, který typ uzeniny bychom měly nejradši doma, zvítězila ostravská klobása. Ale bylo to už dříve, dnes se v zájmu zachování ceny potraviny pořád zmenšují a zmenšují.
13. 05. 2014 | 09:37

gaia napsal(a):

P.S.

a frankfurtská je pro nás rasistky moc tmavá
13. 05. 2014 | 09:38

gaia napsal(a):

P.S.

I když trochu pigmentu můžem, z toho důvodu jsme odmítly velikostně podobnou, ale moc bledou libereckou.
13. 05. 2014 | 09:40

Tom napsal(a):

Možná to nebyl ani tak test tolerance, jako spíš test zlomyslnosti. Vzpomeňte si na česká hlasování Miss internet, Miss Roma internet, ale i Český slavík.
13. 05. 2014 | 10:05

Miros napsal(a):

Jak to tady čtu, tak si tady rozlámejte občanky... Ano, Německo z toho má srandu, ale jinou, než si myslíte, pokud vím, tak Německo je jedním z těch států, kde to prožívají podobně jako sportovní přenosy. Jinak by se toho ani neúčastnilo, i když patří do velké pětky. Osobně se mi nelíbí, že vyhrál/a, sám nevím, jak to nazvat. Ale song mi příjde hodně dobrý, zvláště když zavřu oči a nevidím tu kreaturu. Až tady budete vykládat něco o historii, tak si ji přečtěte, tahleta tolerance nebo netolerance, homosexualita, bisexualita nebyla žádnou příčinou pádu řecké nebo římské civilizace. Už od počátků jejich existence bylo výsadná právo bohatých mít sexuálního otroka, v prestižních antických školách souložili učitelé se studenty, protože je tak "zaučovali" do vecí erotiky a sexuality, vzpomeňte taky na řeckou Spartu, většina jejího vojska, byla tvořena homosexuálními milenci, protože se věřilo, že armáda bude více semknutá a láska mezi vojáky bude největší zbraní. Dále vzpomeňte na Sopho z ostrova Lesbos. Většina filozofů Aristoteles, Hypokrates atd. měli homosexuální poměr již na škole a podle nich se prakticky řídí celý svět, protože jejich teze se vyučují a podobně. Takže tahleta "jinakost" tady byla vždycky a vždycky bude, takže z historického kontextu to je právě náboženství jednoho Boha (křesťanství atd.), kdo rozvrátil hodnoty a vnutil masám lidí své. Tak tady nikdo z vás nemá právo někoho poučovat. Já jsem vám řekl, jen to, co je obecně známé lidem, kteří alespoň trochu více čtou. Ponižování žen v tom nevidím, vidím v tom hlavně ponižování osoby jako takové. A další věcí je, že ženy byly také rozvracečky "zavedených hodnot" křesťanstvím, když se začaly emancipovat. A nechápu vaše argumentace Ruskem, jestli tohle bude jednou ostrov "normality", tak já se stanu dřív bohem a přeměnim vesmír na hrací kuličku s ostny.
13. 05. 2014 | 10:06

Dogmy napsal(a):

Miros: nesmíte si to tady tak brát :P Ale chápu, že člověk zažívá jistá zklamání u internetových diskusí :)
13. 05. 2014 | 11:49

skura napsal(a):

Jáchym:

K páchání škod v hlavách bližních máme ve zdejších diskuzích mohem povolanější. Vaše páchání mi přijde povětšinou hodně přínosné..
13. 05. 2014 | 16:02

pamětník napsal(a):

Miros:
"Ale song mi příjde hodně dobrý, zvláště když zavřu oči a nevidím tu kreaturu."
Song možná, ale ten hlas! Jako špatně vykastrovaný vídeňský zpěváček v pubertě.
13. 05. 2014 | 21:47

e.m. napsal(a):

pane Krafl, jednak - nic proti Vaší orientaci, pokud není propagována způsobem, který je obtěžující /a obtěžovat může i prezentace heterosexuality, pokud je nadměrně vlezlá/; Alan Turing byl podle mne uštván zbytečně a nesmírně nevděčně.

Nicméně přečtěte si svou vlastní první větu: *Nejsem sice hudebním fanouškem rakouské vousaté zpěvačky Conchity Wurst, ale dokázala téměř nemožné. *..............no, tak zmíněná persona se zúčastnila HUDEBNÍ soutěže; Vaše poznámka by byla na místě, pokud byste skládal dotyčné osobě hudební hold.
:o) z mého hlediska byla vousatá dáma odjakživa nezbytným inventářem v cirkuse; spolu s augustem, trpaslíkem atd.
:o) a tož ano, bylo manifestováno, že dotyčná soutěž není soutěží hudební, ale cirkusem; a tož to Thomas alias Conchita nedokázalo nemožné, ale naopak - sedlo to tam domu jako zadnice na noční nádobu..............

P-S. víte, jak se někde musej dopíchávat hormony nebo se musí něco (nenádorovýho, přirozeně rostoucího) upižlat, aby se člověk *dobral pravé identity* a podobně, tak to bývá spíš malér....vzpomeňte na Majkla Džeksna....ten nos prý mu nakonec chudákovi upadával....
14. 05. 2014 | 15:06

Aquaman napsal(a):

Já myslel, že Eurovize již ani neexistuje a on má Krafl další Vánoce. To že vyhrál nějaký tranzistor přece není žádná událost - pokud byl tedy nejlepší. Nevím, neviděl jsem a je mi to fuk. Vadí mi ovšem, když to autor nazývá "testem tolerance v Evropě" a tak nějak jako jeden z mnoha podsouvá Čechům, že nejsou dost tolerantní. Nejsem Čech, ale netolerantnost bych zrovna Čechům nikdy nepodsouval. Blbové jsou všude, to je jasné, ale OBJEKTIVNĚ jsem se v poslední době přesvědčil o tom, že s tou netolerantností to nebude zas tak zlé ve dvou případech: 1) Když pan Horváth vyhrál Superstar - a naštěstí proto že byl nejlepší a nikoliv proto, že by ho jeho příslušnost k jistému etniku zvýhodňovala, nebo diskvalifikovala, 2) když pan Schwarzenberg dostal v prezidentské volbě 45% hlasů navzdory tomu, jak tupě se vyjadřoval k jedné z nejcitlivějších problematik českých dějin 20. století.
14. 05. 2014 | 16:58

skeptický napsal(a):

Písnička v Bondovském stylu,zazpívalo to pěkně,ale vizuálně na mne dejchlo peklo.Ta rtěnka a chlupy kolem připomínají menstruující a hodně šerednou vagínu.Fuj.
14. 05. 2014 | 18:07

skeptický napsal(a):

P.S.
Ty detailní oplzlé záběry na tu bránu pekelnou už vystříhali,na soutěži to pro jistotu zpívalo potmě.
14. 05. 2014 | 19:03

evix napsal(a):

oli napsal(a):
Jde o pěveckou soutěž a zpívá dobře (viz you tube) , respect a tolerance.
******************************
Přesně a zpívá dobře, rozhodně lépe než ta Ukrajinka, kterou prý Kličko prosazoval před Ruskami - Konání soutěže letos poznamenala hluboká krize mezi Ruskem a Ukrajinou, které měly ve finálovém klání své zástupkyně. Rusko reprezentovaly sedmnáctiletá dvojčata Anastasija a Marija Tolmačevovy, která nakonec skončila na sedmé příčce.

Bývalý mistr světa v boxu Vitalij Kličko, který je šéfem proevropské ukrajinské strany UDAR, před finálovým večerem vyzval Evropany, aby dali hlas jeho krajance Mariji Jaremčukové. Jedenadvacetiletá Ukrajinka s anglicky zpívanou písní Tick-Tock finálový večer zahájila a skončila na šestém místě.
----------
Tohle řešte a ne nějaké kraviny, jestli vymíráme či je to dekadence a podobné totalitní kraviny....Opravdu v minulých letech ( do roku 2007) tu byla větší tolerance než dnes a ČR je vysoce tolerantní k panu Schwarcenbergovi jen pokud bude mít dostatek financí...Kdyby to byl rakouský houmlesák, nikdo si ho nevšimne....A může skončit jako jiní bezdomovci - upálení v lese....
A rozhodně mě její vousy neuráží, co se týče můžů tak drtivá většina neřeší knírek u žen, chlupy na nohách, ale zmalovaný pysk mejkapem...To se shodnou všichni, že zmalovaná žeská je hnusná........
A jako žena se holím jen v létě, v zimě chodím v kalhotách, tak je mi jedno co si kdo myslí....Jedno je mi to celkově...lidi je třeba posuzovat podle povahy a ne podle ksichtu....

A buďte rádi, že jste se nenarodili jako transexuálové?
16. 05. 2014 | 23:48

evix napsal(a):

skeptický napsal(a):
Písnička v Bondovském stylu,zazpívalo to pěkně,ale vizuálně na mne dejchlo peklo.Ta rtěnka a chlupy kolem připomínají menstruující a hodně šerednou vagínu.Fuj.
____________________
Jo Fuj, raději se dívejte na západy či východy slunce a nečumte furt na porno! :-(((
16. 05. 2014 | 23:55

skeptický napsal(a):

Evix

Zlato

To,co je nám tu servírováno jako avantgardní pokleslé umění je porno na jevišti.Conchita ,česky kundička,mušlička nebo škeblička je přesně efekt,kterého se snažil dosáhnout.Takže to nenechává žádné místo pro imaginaci.Naštěstí jen díky pornu vím,jak to vypadá.

Osobám sportujícím tuto mužnou faciální ozdobu se v anglicky mluvících zemích říká cuntface.Tady to nosí spiklenci z těch teorií,aby se poznali už zdálky.

Nejhezčí záslad punce je na Džerbě.
17. 05. 2014 | 07:59

e.m. napsal(a):

"A buďte rádi, že jste se nenarodili jako transexuálové? " --- :o) tak třeba jsme nějak vohavný, nemáme ruku, nohu, prso, šišláme, máme tik, lymfedém, naše tělo nám připadá cizí z nějakýho jinýho důvodu, ne.............sakra ten Thomas je docela pěknej kluk, i když tak trochu "příliš" - určitě bejt transsexuál není jediný způsob existence, který je nějak problematický -- akorát se s tím strašně nadělá.......
19. 05. 2014 | 19:37

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy