Měl bych mít kabelku?

31. 05. 2007 | 15:02
Přečteno 23493 krát
Proč? Protože jsem gay? Asi ano, tedy alespoň podle šéfky Úřadu na ochranu práv dítěte Ewy Sowińské, členky Ligy polských rodin. Na její popud měla za peníze polských daňových poplatníků speciální komise psychologů zkoumat, jestli britský televizní seriál pro nemluvňata Teletubbies není propagandou homosexuality.

Její podezření vzbudil fialový Tinky Winky: „Všimla jsem si, že má dámskou kabelku, a přitom se mi zdá, že je to chlapec. Nejprve jsem přemýšlela, že ta kabelka musí chlapci překážet. Později jsem se dozvěděla, že v tom může být nějaký homosexuální podtext,“ říká šéfka Úřadu na ochranu práv dětí.

Tyto řádky píši na festivalu dětských filmů ve Zlíně. Na zlínském náměstí pobíhají "plyšáci" a děti jsou z nich doslova v sedmém nebi. A jak je tak pozoruji, jsem rád, že nejsem v Polsku. Kdo ví - třeba by tam Vochomůrkovi vyčetli dlouhou suknici, Boba a Bobka by zmíněná úřadnice označila za sexuální zvrhlíky, neboť spolu spí v jednom klobouku. A co takové kuře - symbol sbírky Pomozte dětěm - co jeho "nagelovaná čupřina", není moc zženštilá, paní Sowińská?

Trochu mě uklidnilo, že si 82 % Poláků dotázaných ve výzkumu veřejného mínění myslí, že Sowińská Polsko nehorázně ztrapnila. Ale stejně mě to vyděsilo. Bohužel celá kauza zapadá do homofobních nálad katolického Polska. Úřednice byla nominovaná na cenu za nejdivnější utrácení daní. Být já polským daňovým poplatníkem, požadoval bych i její rezignaci. A pozoroval bych ji, zda chodí na veřejnosti dostatečně žensky oblečená, s kabelkou. Aby tak na sobě ještě měla kalhoty!


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

petrona napsal(a):

Je to koza, Sowinská. Chudáci Poláci.
31. 05. 2007 | 15:11

weno-tek napsal(a):

spíš chudáci děti a homosexuálové;-)
31. 05. 2007 | 15:26

Mouřenín napsal(a):

útok na populární "Teleblbíky" je možná zbytečně trapný, ale co s faktem ultraskozervativní animozity vůči homosexuálům na východě ?
Jak byli rozehnány jejich pokojné manifestace ve Varšavě a Moskvě, z toho mrazí. Tam by\ asi kabelčička asi nepomohla.
31. 05. 2007 | 16:17

Jana J napsal(a):

Katolíci nechodí s homosexualitou na veřejnost,pěstují ji v klášterech a chlapeckých sborech. Pane Krafle, kabelku asi nosit nemusíte, ale , protože většina homosexuálů je ženatá, měl byste to asi řící své budoucí ženě, i když - teď už asi ne.
31. 05. 2007 | 16:56

georg napsal(a):

Děkuji bohu, že u nás jsou pomatení katolící v naprosté menšině a není tady tolik hloupých, nábožensky založených lidí, jako v Polsku. Tady je vidět, co náboženství dělá z lidí. Nedej bože, aby takový parazit, jako Vlk s tou jeho bandou přiživníků a šamanů, tady získal nějakou moc.
31. 05. 2007 | 17:08

ernst max napsal(a):

kabelku ani ne,
ale chvástat se svou aberací rovněž ne
31. 05. 2007 | 17:14

depony napsal(a):

Problém je v samotném homofóbii. Katolíci, tedy ti radikálnější a ortodoxně zaměřenější, mají homofóbní přežitky vůči homosexuálům a ateisté jsou homofóbní vůči věřícím. Rozhodně by neškodilo více tolerance, ale naučte člověka něčemu, co mu nikde nepředložíte jako běžnou věc, jako běžný stav.
Tinky Winky nosí kabelku [pravda, celkem hodně kontrastní k jeho modré barvě], ale je zde potlačena jakákoliv sexualita - "tebelblýs" jsou bezpohlavní a přesto někdo přijde s tím, že je to propagace homosexuality. Celkem ztráta času a zavařených mozkových buněk. Polští katolíci jsou ve svém boji s ateistickým světem plného zvrácenosti, násilí a zvrhlosti mnohdy drsnější než takoví Španělé.
Ani já nehodlám nosit kabelku, protože ten batoh na zádech mi připadá věcnější a praktičtější.
Dopřejme tedy polskému katolickému smýšlení svobodu a toleranci a doufejme, že nic z toho, co se vymyslí v hlavě popletené náboženskou demagogií nás nebude ohrožovat v dnešním pokrokovém, moderním světě plného lásky, pochopení a tolerance ... jen s tím drobným problémem, že poslední tři zmiňovaní mají celkem dlouho "psanou absenci". Škoda.

PS: děkuji za pobavení :)
31. 05. 2007 | 17:26

Honza napsal(a):

Ad georg

Nechápu proč děkujete Bohu a vzýváte Boha, máte-li věřící v Boha za pomatence a hlupáky..:-)) Takové počínání lze směle označit za pomatené.
31. 05. 2007 | 17:28

kare.j napsal(a):

Jsou to magoři. Chudáci všichni normální Poláci. Tím nemyslím jen "normálně" orientované. Jsem zvědavý čeho se ještě dočkáme z Polské strany :-))
31. 05. 2007 | 18:01

Marie napsal(a):

Tak jseš homouš a co je komu do toho? Schovej si to pro sebe as neotravuj s tím lidi. Nebo je to snad nějaký nový druh hrdinství to přiznat?
31. 05. 2007 | 18:18

Karolína napsal(a):

Poláci to sice trochu přehánějí, ale mezi námi Tinky Winky je jasná buzna.
31. 05. 2007 | 18:21

Martin napsal(a):

Hele Krafle, a povinne koncesionarske poplatky ti neprijde jako "nejdivnejsi utraceni penez"?
31. 05. 2007 | 18:22

binek napsal(a):

Máš sice pravdu hoch,ale může ti být po tom prd co si dělají v Polsku...můžeme se pouze pousmát,zaťukat na čelo,podobných volů je u nás taky dost,zdar
31. 05. 2007 | 18:22

Lokutus napsal(a):

Já to vidím tak, že je to reakce na neustálé omílání "práv" homosexuálů. Když je majoritní společnosti neustále omíláno, jaká mají 4% práva a co všechno chtějí, tak se nelze divit, že to majoritní společnost začne za chvíli nudit a následně tak trochu srát. Já osobně jsem tolerantní natolik, že je mi ukradené, kdo koho kam a jak. Ať se klidně berou v kostele, jestli jim to fráterníci dovolí a svatební noc si udělají v sakrystii. Ale už se mi zvedá kufr z toho neustálého omílání a zviditelňování bukvic a lesbiček. Začínám mít pocit, že jich nejsou 4%, ale 90%, jak je o nich slyšet. Pomalu se bojím otevřít konzervu. Čím více budou pořvávat, tím více lidí naserou a tím častější tyto případy budou. A nebudou to jen vtipné mentální dysfunkce jedné krávy, ale mnohem horší věci.

Teplí by si měli zapamatovat jednu věc. Menšina má pouze taková práva, která jim povolí většina. Funguje to tak jak v rámci demokracie, tak i v rámci práva silnějšího. A zdaleka ne všem členům většiny je jedno kdo koho kam a jak.

http://lokutus.bloguje.cz/5...
31. 05. 2007 | 18:25

Juan pervez napsal(a):

http://www.carmex-kiss.de/i...

neberte to nikdo osobne jen me to tak napadlo
31. 05. 2007 | 18:40

Juan Pervez napsal(a):

Jinak to ze je polsko az prekatolizovane a mnoho lidi se upina k podobnym uchylnostem jako Ewa Sowińská je bohuzel tragedie... zajimalo by me jestli je ochotna zaplatit pokutu kdyz ji nekdo uvidi na ulici v kalhotech a ne v sukni...
31. 05. 2007 | 18:44

Skylark napsal(a):

ad depony
Souhlasim, nasemu svetu skutecne chybi tolerance. Nezajmu a lhostejnosti mame sice dost, to jsou ale trosku jine veci.
Taky do jiste miry souhlasim s Lokutusem - stve me, ze se vsude bojuje za prava homosexualu a za brava heterosexualu nebojuje nikdo. Nejak se to s tou pozitivni diskriminaci prehani.
31. 05. 2007 | 18:51

straka napsal(a):

Tato blbost je důsledkem blbosti všech těch humanistů a různých zrovnoprávňovačů všeho možného. Jsem homofobní no a co ? Můžu mít snad svůj názor.
31. 05. 2007 | 18:53

georg napsal(a):

pro Honza: To, co dělají hloupí věřící mě nezajímá, pokud svou zhovadilou ideologii nevnucují ostatním. Žiji u polských hranic a vidím, co ti věřící magoři dělají. Toho se bojím, jak těch dementních muslimů. A to si katolíci vybrali za svého vůdce fašistu a inkvizitora. Fuj.
31. 05. 2007 | 18:56

Skylark napsal(a):

to georg
Soucasny papez je nacista asi tak jako je Vaclav Havel komunisticky pohlavar.
Nechapu, proc se vsichni porad navazite do cirkve. Udelala sice hodne chyb, ale ostatni rozhodne taky nejsou bez viny. Cirkev je tvorena lidmi a bude jen takova, jaci jsou lide.
31. 05. 2007 | 19:00

RomanS napsal(a):

Nepripada vam ze se ta zenska potrebovala proste zvyditelnit??? Nemuze byt tak blba aby ji nedoslo ze je to monstrozni kravina... No co Paris Hilton zase chodi bez kalhotek a ridi opila-Kazdy ma svou cestu jak to delat aby o nem slo slyset.
31. 05. 2007 | 19:01

Honza napsal(a):

Ad georg

Fajn... Ale pořád to nevysvětluje proč ty, coby moudrý nevěřící děkuješ Bohu...:-)
31. 05. 2007 | 19:12

Franta Dobrota napsal(a):

Pane Krafl, tohle byl extremní názor co ta polka řekla. Něco jako u nás neonacisti, tak nevím proč media dělají z poláků hlupáky.(Vy jste naštestí tak neučinil.)
31. 05. 2007 | 19:42

Tereza napsal(a):

JIstě,že Poláci jsou někdy přehnaně ortodoxní,ale uvědomte si prosím,že církev homosexualitu nedovoluje...je to velmi citlivé téma a já osobně si myslím,že není úplně správné začít se navážet do všech buskupů,kardinálů a ostatních církevních hodnostářů.Polsko je neuvěřitelně konvenční země,ano,ale má na to své právo!
31. 05. 2007 | 19:52

Tereza napsal(a):

to skylark:
asi tak,nechápu,co je špatného na ton že papež je Němec,to by se dalo říct,že myjsme komunisté!
31. 05. 2007 | 19:54

jojko napsal(a):

jo,aspoň metrovou.
31. 05. 2007 | 19:55

alena napsal(a):

Martine, prosímprosím, kabelčičku! Fialovou!
alik
31. 05. 2007 | 20:02

Honza napsal(a):

Ad Tereza:

Nemyslím si, že lze říci, že církev homosexualitu nedovoluje. Církev pouze v kontextu s Desaterem říká: homosexualní styk je hřích. Připouštím a souhlasím s Vámi, že je to citlivé téma.
31. 05. 2007 | 20:03

Skylark napsal(a):

to Tereza:
Ale vzdyt tak jsem to s tim papezem myslel.

Jo, homosexualni chovani je hrich, homosexualita jako takova ne - za to clovek nemuze.
Cirkev na to ma uceleny nazor - sexualita slouzi primarne (i kdyz nikoli poze) k predavani zivota, tudiz spatne je vse, co k tomu nevede - tedy antikoncepce, homosexualni styk a podobne.
A citlive tema to je predevsim proto, ze lidem se to nelibi :)
31. 05. 2007 | 20:20

pepa napsal(a):

hovado
31. 05. 2007 | 20:20

Skylark napsal(a):

to pepa:
komar
Asi takovou hodnotu ma tvuj prispevek. Tedy pokud si to slovo vylozim jako lidovy nazev pro ovada hoveziho. Muj komar je pak o neco mene neprijemny.

Laskave si vsimni, ze jsem nikde nepsal, ze se s postojem cirkve ztotoznuju. Pouze jsem ho sem (zjednodusene) uvedl.
31. 05. 2007 | 20:29

vanagu napsal(a):

Slávu sklízejí úchylové všeho druhu, jejichž trvalá přítomnost v médiích dává jejich politováníhodné a okrajové existenci zdání normality.
31. 05. 2007 | 20:55

Honza napsal(a):

AD vanagu

Souhlasím! Bude toho však asi mnohem víc co budí "zdání" normaliy.
31. 05. 2007 | 21:05

Anna napsal(a):

Pane Krafle
jste milý člověk, mně osobně by vaše kabelka neurážela. Zvláště hezká italská, značková.

Problém je v tom, že během jednoho měsíce by byla demonstrace oblečených kabelkářů.

Druhý měsíc by byl uspořádán hudební festival objímajících a líbajících se nahých kabelkářů.

Třetí měsíc by byly vytištěny billboardy: Já jsem kabelkář a kdo je víc.

Čtvrtý měsíc by byl předložen zákon. Adoptovat děti mohou pouze kabelkáři.

Pátý měsíc by věřící požadovali papeže kabelkáře, předsedu Rady Evropy i generálního tajemníka OSN.

Šestý měsíc by se ve slabikáři objevila věta že v zahradě Eden utrhl jablko pro Adama Evžen

A s tím já mám problém.
31. 05. 2007 | 21:38

Joe napsal(a):

Ojojoj,
jak tak koukám, ke konci už příspěvky neřešily nic ke článku, ale jen ke gayovi, který mluví na veřejnosti - nad takovýma nenávistnýma příspěvkama se zvedá žaludek mě!!!
Jsem lesba a NIKOHO tím neobtěžuju a věřím, že ani pan Krafl ne. Pokud má potřebu se vyjádřit k tématu, který se ho dotýká, tak ať je mu přáno!
Budu se jednou těšit na inteligentní blog některejch z vás, trapnejch a netolerantních komentátorů...
31. 05. 2007 | 21:45

Alflréd napsal(a):

Já opravdu nechápu, proč Vy a další stejně sexuálně orientovaní jedinci stále máte potřebu svoji homosexuualitu stavět na odiv, upozorňovat na ni a eventuálně se litovat, když většinová populace z vás není nadšená. Kabelku noste jako chcete, hlavně,že se bude líbit příteli.
31. 05. 2007 | 21:47

Anna napsal(a):

Ještě jednu větu.
Pane Krafle vážil jste si víc pana Cupáka nebo Hromady? Oba herci. Rozdíl pouze v tom, že jeden byl skvělý herec a druhý šmíra. Jeden si žil po svém, druhý exhiboval.
Souhlasím s Marii a Karolínou.
Přestaňte exhibovat a napište třeba něco o kabelkách. Nechtějte se zapsat do podvědomí jako další šmíra.

A pánové, trochu víc slušnosti, prosím.
31. 05. 2007 | 21:59

Flea napsal(a):

Homosexualita mi nevadí, pokud mě neobtěžují. Za obtěžování považuji, že se o mě nějaký gay opírá v obchodě. Kdyby jsem se měl opírat a každé děvče, které se mi líbí asi bych tu dlouho nebyl, a tak ani nechápu proč se o mě otírají gayové a pak mě sledují, jak .... Mimo to je to nechutný být gay.
31. 05. 2007 | 22:02

Wenda napsal(a):

Re:Měl bych mít kabelku?
Jestli se potřebujete zviditelnit tímto způsobem,proč ne?Zpěvák Vítek vydělává na své svatbě taky (protože už nic jiného neumí nabídnout).Vám přece může být jedno, co si dělají v zahraničí - Polsko je suverénní stát a může si přijímat zákony a rozhodnutí,jaké chce.Je pravdou,že silná pozice církve vu našich severních sousedů je neotřesitelná, ale na druhou stranu bych možná podotkl,že aspoň tam ti lidé v něco věří.U nás se nedá věřit nikomu a ničemu - ani vládě,ani parlamentu,ani policii a dalo by se pokračovat.
Začíná mě trochu unavovat ten pokřik menšin - všechny se hlásí o svá práva, všechny žádají, všechny se snaží na sebe strhnout pozornost - ať už to jsou homosexuálové, Romové, židé,muslimové - člověk má dojem, že když si spočte ty "menšiny", tak té majority bude možná slabých 50%.
Svět jde dál a to, že jinde je sice chleba o dvou kůrkách, ale poměry tam panují jiné, Vy asi nenapravíte.
Možná, že kdyby jste si vzal nakonec tu kabelku a šel vysvětlovat rakouským aktivistům u hranic nesmyslnost jejich počínání, tak bych byl ochoten uznat,že jste se kladným způsobem zviditelnil.
A nebo se angažoval v jiných, palčivějších problémech lidstva - globalizace, mezinárodní terorismus, Irák, Afrika,apod. Ale to je asi pro Vás příliš velké sousto - je lepší si najít "vlastní téma" a tam jste přece kovaný v kramflecích.
Apropo - ten modrý odstavec s fotografií a chvalopisem jste si,doufám, vytvořil sám (jak jinak).
P.S. Osobně - mluvčí je taková hlásná trouba něčích myšlenek,dokáže souvisle hovořit úplně mimo věc a čas.Hlavně politici by měli umět zvládat základní věci komunikace - jinak jsou k ničemu.Zajímavé je, že před volbami jezdí sami a mluvčí nastupují v době, kdy se dotyčnému politikovi už nechce bavit s veřejností,nebo je třeba "strategicky" vysvětlit hrubý omyl či naprostou hovadinu.Když se člověk rozhlédne a zjistí, že kdejaké policejní ředitelství, kdejaká nemocnice, kdejaký úřad mají "svého" mluvčího, tak se mi zdá, že bychom měli otevřít vyloženě studijní obor už s maturitou - za čtyři roky by se snad většina naučila mlít o ničem.
31. 05. 2007 | 22:05

Teplajznice napsal(a):

Víte co, vy spořádaní občané. Tak já teda přestanu s tím utajováním, když trend je v té strašné exhibici o které jste bez tak všichni jenom slyšeli, že. Zítra se natřu na fialovo, napíchnu si do hlavy trojúhelník, do ruky dám kabelu a poznáme se. Těšte se na zánik tradiční civilizace. Zdar
31. 05. 2007 | 22:12

Anna napsal(a):

Milá teplajznice já moc spořádaná nejsem.
Je tady ještě druhá možnost. Pan Krafl není hloupý člověk. Třeba je to průlomový článek, rád by nosil kabelku a nemá tolik odvahy jako Jirka Korn.
Tak jde na to od lesa.
31. 05. 2007 | 22:26

sanborn napsal(a):

Vaše orientace je čistě Vaší věcí.Však způsob projevu a obsah ve Vašem zaměstnání to je bohužel kapitola na pokračování.Pane Kraft máte na víc,než obhajovat stánek zvaný čt,který vyrábí čím dál horší pořady a kvalitou padá kamsi.
31. 05. 2007 | 23:20

jarl Riessner napsal(a):

Koukám, že drzost homosexuálů roste.
Místo aby byli rádi, že je většina nechá na pokoji (už nemusí umírat na hranicích ani absolvovat různé traumatizující "léčby"), mají, zdá se, nutkavou potřebou "přepínat luk" a zkoušet, kde jsou meze trpělivosti ostatních. Přitom kdyby se zveřejnily názory některých teploušů na "heteráky", tak by to také byla pěkná přehlídka ubohostí...
Lokutus (v 18:25), Anna (ve 21:38) & Wenda (ve 22:05) to napsali velice trefně. Souhlas!!
31. 05. 2007 | 23:45

jeden z 96% napsal(a):

Ad pozitivni diskriminace. Pan Krafl ma dosti pusobive CV. Osobne beru jed na to, ze by ho takove nemel, kdyby patril ku zbyvajicim 96%. Dilem za to muze ta pozitivni diskriminace, dilem snobstvi lidi jako Dasa a Vasa, a dilem skryta lec velmi efektivni solidarita tech 4%. Zas tak uplne dobry pocit z toho nemam.
31. 05. 2007 | 23:49

ronald napsal(a):

Prosím pane Krafle přestaňte se tu producírovat a dávat na odiv svoji zvrhlost. Raději budu žít ve společnosti která dá byť přehnaně na mravnost než mezi těmi kdo černé říkají bílá a obráceně.
01. 06. 2007 | 05:48

Jirina Hola napsal(a):

Me spis fascinuje, ze byl pan Krafl jmenovan mluvcim roku 2006. Neznam U me jeho projev vyvolava nauzeu.
01. 06. 2007 | 06:15

starej napsal(a):

A co nám pane ještě řeknete?
01. 06. 2007 | 06:26

jom napsal(a):

Homosuxuálové a levičáci, raději mlčte!
01. 06. 2007 | 06:29

tyro napsal(a):

Chudáci děti, za jejichž práva se bere tak hloupá osoba. Ale hlupáků u nás máme taky dost. Když čtu některé komentáře na tomto blogu, připadám si jak zpátky v šedesátých letech minulého století. Už jenom chybí aby se ozvali rasisti a komunisti a je to kopletní, co se blbosti lidí týče.
01. 06. 2007 | 06:38

Quido napsal(a):

Pane Krafte, Váš článek je úplně zbytečný. Trochu mi to připomíná přísloví o potrefené huse. Mě je úplně jedno, jestli jste nebo nejste gay a už úplně jedno jestli nosíte nebo nenosíte kabelku. Jestli se potřebujete zviditelnit v nějakém blogu, zkuste příště třeba nějaké drby z CT. Bylo by to zajímavější.
01. 06. 2007 | 07:17

Hereborg napsal(a):

Zbourat a zalesnit...
01. 06. 2007 | 07:22

Václav napsal(a):

Takhle když se dívám na vaši fotku mě nevadíte. Jakmile bych vás viděl v akci (líbání, osahávání apod.) mě zavalí příšerný pocit zhnusení. Heterosexuál reaguje psychosomaticky. U vás homosexuálů tomu tak není. Pohlavní orgány existují pro rozmnožování a sex. Sex pohlavního orgánu s jinou částí těla, třeba řití, je úchylka. Řiť je orgán pro výkaly.
01. 06. 2007 | 07:30

Český synek Nguyen napsal(a):

pane Krafl vykašlete se na poláky.Nejdou s euroarabským proudem a to vás nasírá. S úšklebkem tady napadáte jejich rozhodování a sám sloužíte svým šéfům bývalým komunistům a milicionářům , máte máslo rozteklé na hlavě až hrůza a trefujete za to poláky , kteří jsou hrdí , řekl bych pilířem poslední tradiční země kde se dbá na morálku a rodinu.
01. 06. 2007 | 07:41

redneck napsal(a):

Do této chvíle jsem nevěděl, že jste gay, teplouš nebo buzna. Říkejte si tomu jak chcete. Mám dva homo kamarády. když se potkají, oslovují se čau buzno.
Tak nevím jestli to je urážlivé, já to tak nechápu.

Už jen to, že máte potřebu napsat takový článek, svědčí o tom, že se chcete předvádět.Jste výjimečný nebo nadřazený? Franta Novák nebo Lojza Vopička nemají potřebu sdělovat lidem, jak to dělají v posteli s mámou nebo milenkou. A když to udělají, tak jsou označeni za úchyly. Od toho jsou porno stránky.
Vy takové nemáte? Sex si doma provozujte třeba se slepicí nebo nafukovacím Karlem.
Jen nechtějte aby vás nebo slepici svět obdivoval.
01. 06. 2007 | 07:50

igloo napsal(a):

Tím pádem je zde velké množství uchylů z řad heterosexuálů provozujících anální sex.
01. 06. 2007 | 07:51

Ivan Dorica napsal(a):

Víš co zvrhlíku Martine Krafte Ty máš tu drzost vystupovat jako gay ? Sám Ďábel se domnívá a předpokládá ,že je lidstvu úspěšně k něčemu . Ovšem celkem úspěšně čeká na svoji popravu a kdoví jaký konec čeká Tebe ! Ty jako jeho úspěšný spolu-zvrhlík budeš smrdět nejlépe.A těmi svými plody se vlastně nevytahuj!Jsou to smradlavé bacily na zelené pažitce!V historii když andělé vyváděli před zničením Sodomy a Gomory Biblického muže Lota byli tam Tvoji spoluzvrhlíci kteří hodlali znásilnit anděly,v tom byli raněni slepotou a úspěšně zhořeli ohněm a dnes toto město je prach. Bible píše, nejpřevracenější je srdce člověka! S pozdravem Jesus Life ! zůstává Ivan Dorica
01. 06. 2007 | 07:57

Kopidová napsal(a):

Koukám, že my Češi jsme stejní debilové jako Poláci! Ale ne všichni, pane Krafle, věřte mi. Přála bych všem těm diskutujícím, aby museli napsat stránku smysluplného textu. To bychom se asi nasmáli!
01. 06. 2007 | 07:58

Mlčoch napsal(a):

Je mi z těch nenávistných komentářů tu blivno! Lidi vzpamatujte se.
01. 06. 2007 | 08:05

Bukvice napsal(a):

Pán se domnívá, že být 4% je nutné prezentovat k obdivu? Je to banda, která metodou Smolíčku pacholíčku otevři... sleduje svůj prospěch. Nevidím k tomu důvod a jejich sexuální praktiky jsou mi opravdu, ale opravdu odporné a odporující přírodním zákonitostem. Být v jeho situaci, velmi pokorně bych se držel stranou.
01. 06. 2007 | 08:16

JOE napsal(a):

Haló, oslovuju ty z vás, kdo jste se tu nahoře odkopali jako nesnášenliví a netoleratní: HOMOSEXUÁLOVÉ (JAKO TŘEBA JÁ) VÁM NIC NEBEROU, NIČÍM NA VÁS NEÚTOČÍ, NIC PO VÁS NECHTĚJÍ. TAK CO KDYBY JSTE SI HLEDĚLI SVÝHO A NECHALI 4PROCENTNÍ MENŠINU NA POKOJI - BUDU JÁ KOMENTOVAT VÁŠ PŘÍSPĚVEK ZA TO, ŽE JSTE HETERO? NEJSEM DEBIL...
01. 06. 2007 | 09:40

ater napsal(a):

Tady se tedy sešla docela hezká sbírka nenávistných konzervativců, kteří (a to je velmi zajímavé) deklarují sami sebe jako liberální ("mě to nevadí, dokud se o mne neopírá v obchodě...").
Když vás to uráží tak to nečtěte! Tohle je teda morálka: sice se vám hnusí homosexuálové, ale jak vás to téma přitahuje, slejzáte se sem jak švábi na pivo. Je to tak neodolatelné, že?
Na adresu Wendy bych podotknul, že všichni patříme k nějaké menšině, do menšin se nejenom rodíme. Stačí havárie a z perfektně dokonalého průměrného, šedivého, klausoidního, Čecha se stane člen minority handicapovaných. Jen zbabělí a hloupí lidé definují sami sebe jako členy majority. Z takových ordinérních otců rodin se dvěma dětmi se pak stávají "Hitlerovi ochotní kati" nebo členové srbských polovojenských jednotek.
A mimochodem používat přezdívku "jarl" Reissner už samo o sobě svědčí o značné traumatizaci...
01. 06. 2007 | 09:57

ater napsal(a):

to Ivan Dorica:
co to _přesně_ podle tebe znamená "Jesus Life"? Nechtěls napsat Jesus lives? Nebo Jesus alive? Ty asi budeš dost disponovanej takhle intelektuálně, co?
No jo, na Doricu my nemáme.
01. 06. 2007 | 10:08

Ferda Mravenec napsal(a):

Prosím seznamte se co o homosexuálech říká katechismus Katolické církve a pak až nadávejte..
01. 06. 2007 | 10:17

Anna napsal(a):

To Joe
nějak vám uniklo, že autor sám tuto otázku otevřel jako téma k diskusi.Myslíte, že by tu byli takové komentáře, kdyby psal třeba o ČT?
Napíšete článek k diskusi a pak křičíte "nechte nás bejt".
To je hloupost.
Vulgární výkřiky se mně také nelíbí, ale ty jsou u každého článku na tomto serveru. Co tedy chcete? Diskusi nebo nechat bejt? Nebo chcete slyšet jen souhlas?
To je, jako kdybych napsala článek o sado-maso a strašně se divila, že to všichni neobdivují.
01. 06. 2007 | 12:23

Jana napsal(a):

Koukám že polským politikům začíná kapat na karbid. Musí se fakt nudit, když začínají rozebírat i pohádkové postavičky. Takže: co takhle Pat a Mat, Čtyři z tanku a pes, Bolek a Lolek, Křemílek a Vochomůrka... To mají ještě hodně práce, než to projdou.
01. 06. 2007 | 12:32

TT napsal(a):

K Fredovi M. - debata není o katechismu, ale o agresivní hlouposti polských ultrakonzervativců z Ligy pro rodinu a o bigotní atmosféře v dnešním polsku vůbec.
Jestli si někdo myslí, že homosexualita je deviace, prosím, věc názoru, ale měl by to aspon umět v diskusi zdůvodnit a ne okřikovat toho, kdo si dovolí za svou orentaci se nestydět.
01. 06. 2007 | 13:24

Anna napsal(a):

Omlouvám se za chyby, nepřečetla jsem si to.
01. 06. 2007 | 13:25

Lešek napsal(a):

TT chcete argumenty a zdůvodnění a začínáte s tvrzením o bigotním Polsku a agresivní hlouposti Ligy.
Vy tam žijete?
01. 06. 2007 | 13:44

TT napsal(a):

vám ten nápad pí Sowinské ve své symbolické hlouposti nestačí ? A to už tradiční šílení kolem interupcí, homosexuálů a podobných témat ?
Od voleb patří Polsko v takovýchto otázkách k nejkrajněji se chovající země v Evropě. Liga polských rodin patří v podstatě k extrému - pravda, slováci mají Slotu, rakušané měli Heidera, ale to neznamená na to kývat.
A v Plsku rigorózní katolicismus začíná fungovat jako státní náboženství - a to je krok zpátky do středověku.
Možná důsledek selhání polské levice, nedostatek jiných témat polské pravice - ale je to realita.
01. 06. 2007 | 14:05

PePo napsal(a):

Jen houšť, pane Krafle!!
01. 06. 2007 | 15:47

Arnie Rimmer napsal(a):

ta paní je asi trochu slepice, ale zkuste si přečíst tohle, je na tom dost pravdy...
http://www.dfens-cz.com/vie...
01. 06. 2007 | 17:06

Tinky Winky napsal(a):

Božíčku, takových ztracených oveček, co si bojí si přiznat svůj strach je.
Oni si hrají na odborné důkazy, že jen oni jsou normou všech norem ze strachu.
A strach plodí agresi -a té je v takových d-fens hodně.
01. 06. 2007 | 17:16

alenka napsal(a):

V obhajobě Janečkovy televize zřejmě dochází na nejtěžší kalibry. Martin Krafl zabrání zalesnění Kavčích hor (navrhovala bych v tomto bodě referendum) vlastním tělem, oděn pouze kabelkou. Je to zřejmě poslední argument, zničit instituci, která má tak hezkého tiskového mluvčího by byla škoda. Bohužel je to také argument jediný a mám obavy, že to nestačí. 96% televizních poplatníků Martin Krafl nedojme. Pokud nemohou mít objektivní, neúplatnou a nesračkovitou televizi veřejné služby, rádi se bez molocha ČT obejdou, přestože se tu a tam zastane menšin. Menšiny jsou v tomto případě mlha, která zakrývá naprostou neochotu zabývat se čímkoli podstatným. Tím udržuje Janeček kontinuitu s bolševickou ČT a Krafl mu k tomu dělá fasádu. Žádní plyšáci to nzakryjí.
a
02. 06. 2007 | 23:53

MIKAEL napsal(a):

TAK TEDY PRINCIPIÁLNĚ- RODINA EXISTUJE, NEBOŤ MUŽ SE ŽENOU MŮŽE STVOŘIT DÍTĚ, COŽ JE ZÁKLADNÍM PŘEDPOKLADEM POKRAČOVÁNÍ LIDSKÉHO RODU... ČEHO JE ZÁKLADEM HOMOSEXUÁLNÍ MENŠINA POMINU, ALE JEJICH TOUHA PO LEGALIZACÍCH A JAKÉMSI CHTĚNÍ NAPODOBOVAT NORMÁLNÍ RODINNÉ SOUŽITÍ, KTERÉ JE PRINCIPIÁLNĚ MEZI MUŽEM A ŽENOU KVŮLI ROZŠÍŘENÍ LIDSKÉHO RODU, JE SMĚŠNÉ, NEBOŤ PROSTĚ Z JEJICH SVAZKU NEVZEJDE TA PODSTATA- DALŠÍ ČLEN...Z TOHO VYPLÝVÁ, ŽE V OBDOBÍ VŠEOBECNÉHO MARASMU A NARŮSTAJÍCÍCH ROZVODŮ JE JIMI TAKTO /MOŽNÁ NEVĚDOMĚ/VLASTNĚ RODINA PARODOVÁNA A ZESMĚŠŇOVÁNA, COŽ MŮŽE BÝT U DNEŠNÍCH MLADÝCH DALŠÍM Z PODNĚTŮ K TOMU, ABY SE NEBRALI... KDE A KDY TO ŽIJEME??? V DOBĚ, KDY HOMOSEXUÁLOVÉ TOUŽÍ PO POSVĚCENÝCH PEVNÝCH SVAZCÍCH, ZATÍMCO RODIČOVÉ DĚTÍ ŽIJÍ NA PSÍ KNÍŽKU, ABY SI MOHLI BOKEM NESTYDATĚ UŽÍVAT??? TATO DOBA JE PŘEVRÁCENÁ- ČI SPÍŠE TOTO LIDSTVO SI JI PŘEVRÁTILO K OBRAZU SVÉHO ZKAŽENÉHO NITRA...
03. 06. 2007 | 00:50

skeptický napsal(a):

Budiž ke cti současné době,že už se homosexuálové nekamenují.Anální sex ovšem není jen jejich výhradní doménou.Praktikoval se ještě před nedávnem v silně křesťanských zemích jako Španělsko,Italie a Řecko,kde čistota nevěsty v den svatby byla očekávána.Příroda si najde cestičku.
Asi od té doby se datuje známý křižovkářský problém,otvor lásky na čtyři písmena : řiťť

Je to uschlá větev stromu života,plodů nemající,ovšem jsou to volební hlasy,nutno jim nadbíhat.
03. 06. 2007 | 08:50

Anna napsal(a):

Alenko řekni
máš ráda Gondíci? Máš nebo nemáš?
03. 06. 2007 | 16:57

alenka napsal(a):

Bez Gondíci ani ránu.
04. 06. 2007 | 00:48

Anna napsal(a):

Už mě ta debata nebaví. Jdu se poohlédnout na Václavák po nějaké kabelce pro pana Krafla, ať je už od něj pokoj.Alespoň na týden.
04. 06. 2007 | 15:02

Sunshine napsal(a):

Když jsem si přečetl životopis pana Kraftla, překvapilo mě, že člověk jeho profesních rozměrů využívá této události, která se stala v Polsku. Tento stěžujicí si projev mi zrovna nepřidává na dojmu, že by homosexuálové byli vyrovnaní lidé. Podle mě patří tyto infantilní projevy sebelítosti nad svým chudáčkovstvím v tom zlém heterosexuálním světě k nedílné současti povahy homosexuálů.
04. 06. 2007 | 17:18

Evžen napsal(a):

Alenka si asi nevšimla, že na rozdíl od Polska je u nás veřejnost vůči homosexuálům tolerantní a přála ji i zákon o registrovaním partnerství. takžr neídůvod,proč by měl někomu mluvčí ČT vadit.
Jistě s vyvážeností veřejuné služby je trvalý problém (tradice BBC místo komunistické ČST nám chybí) - ale pokud máte raději krváky na privátních stanicích, přetékají imbecilními reklamami - prosím, proti gustu...
04. 06. 2007 | 19:47

TT napsal(a):

Ad Sonnneschein - a proč by nešlo psát o takové očividné blbosti, jako je homofobn hon na teletabíky ?
To se mohlo stejně tak říci, že agresivita některých heteroušů je dána obavami, aby je někdo nepodezíral z "teplé" inklinace.
04. 06. 2007 | 19:49

alenka napsal(a):

Evženovi. Neporozuměl jste. Martin Krafl patří k světlým bodům ČT, vedle Křemílka, Vochomůrky, Pučmelouda a snad ještě Hele. Kdyby tančil každý večer s kabelkou U Petra Voka nahý, neměli bychom ho (televizní diváci) méně rádi. Jenomže se tváří, jako by se v jeho instituci nerušily kritické pořady, nevyhazovali redaktoři na zavolání politických těžkých vah a neignorovaly kauzy, které hýbou hromadou červů, v kterou se mění tato země. Když politici potřebovali ČT nasadit uzdu, instalovali do ní homosexuálního Generálního ředitele (kdo si ho dnes pamatuje?) který stříhal ušima a dělal co se mu řeklo. Martin Krafl je spíš dekorace. Homosexualita není téma. Téma je fungování demokracie, k čemuž nikdy neměl a nemá co říct.
alenka
omlouvám se za polopatismus
04. 06. 2007 | 21:32

Kaacerw napsal(a):

06. 06. 2007 | 11:51

hawk napsal(a):

v tomto státě když nejsi žid, cikán nebo aspoň buzerant, nejsi nic. To je na tom špatně. Ne ty skupiny.
08. 06. 2007 | 16:07

Open Head napsal(a):

Nazdar,
článek pana Krafla asi nemá cenu komentovat, je to zkrátka takové rychlé zhodnocení jakési stupidity, kterou pronesla nějaká paní. Bohužel ta paní má veřejnou funkci, tak její morální pochody vzešly ve známost. Zasmějme se proto pěkně po polsky.

Tak mě napadá pár věcí, když si tak čtu, lidé, vaše komentáře.

Měli bychom znemožnit manželský svazek neplodným matkám a otcům.

Nemám rád ženy nad 50, co jsou hubené. Říkám si tak, že asi nikdy nebyly těhotné, tak bych jim vzal nějaká práva, co po nás chtějí, když nám nejsou k ničemu. A vůbec ekl je, když se o mě opírají ve frontě v hypermarketu. Ble.

Vyjádření paní Sowinské je jen důsledek přehnaného prosazování práv homosexuálů. Kdyby se polští homosexuálové neukazovali na veřejnosti, paní Sowinská by vůbec nevěděla, že existujou. Mám pocit, že spousta lidí by se pak měla líp. Někteří o hodně hůř.

Britské seriály vůbec jsou plné homosexuální propagandy. Například seriál Haló, haló s poručíkem Gruberem. Naprosto klíčová postava, buzerant, který je vykreslený v tom nejlepším světle. Styďte se, Britové, váš humor je prý studený, anglický, ve skutečnosti je teplý!! Smažte se mezi fish and chips!

Myslím, že Česká televize by měla navždy zničit všechny kopie večerníčku Z Pařezové chaloupky a A je to!

Irák byl suverénní stát, proto neměl nikdo právo podílet se na svržení jeho prezidenta, jen sami Iráčané. Nám to nepřísluší vlastně ani komentovat.

Jistá menšinová skupina, vyznačující se zvláštním náboženstvím, jazykem, uzavřeností a jistou mírou jánabráchismu se podle definice většiny a menšiny musí podvolit rozhodnutí jisté většinové skupiny, vyznačující se blond vlasy a modrýma očima (promiň, Helgo, nechtěl jsem znevážit tvoje vnady tím, že patříš k většině). Ta většina se rozhodla, že menšině nedovolí vůbec existovat. Tak je to správné, že? Funguje to tak jak v rámci demokracie, tak i v rámci práva silnějšího.

Ano, demokracie, pane, to je oblíbené slovo pana Machiavelliho. Viva, Nicoló!

Milujte se a množte se (vy, co to umíte) :-)
08. 06. 2007 | 20:05

Pytel napsal(a):

Jsem naprosto tolerantní k homosexuálům a pana Krafla bych zcela určitě měl rád i s kabelkou. Každý má právo být zvrácený, úchylný a nechutný, je to jeho věc a nikdo nemá právo to kritizovat.
08. 06. 2007 | 21:33

Pepino napsal(a):

...homosexualita-zvrácenost, tak to označuji já. Každá tolerance zvrácenosti ve společnosti má pro ni likvidační charakter.-Vendys
09. 06. 2007 | 10:17

avoduc napsal(a):

Jen mě překvapuje,že vás je mnohem víc než 4%a že o tom stále mluvíte.Počet úchylů schopných vraždit ještě víc
09. 06. 2007 | 17:03

Pedofil napsal(a):

Nikdo nemůže za to, jak ho příroda vybavila. Třeba někteří lidé se narodili s nezvladatelným bažením po malých dětech. I tito občané přeci mají právo žít a uspokojovat svoje potřeby.
09. 06. 2007 | 21:49

Pedofil napsal(a):

To byl pochopitelně žert.
09. 06. 2007 | 21:50

philantrop napsal(a):

asi to nejlépe vystihl sokolík jasný, hawk - strašně ho štve že není nic. A tak závidí, těm, kteří jeho mindrák nemají a obviňuje je, že mohou za jeho nicotu.
Problém je, že si za svou nicotu může sám ... stačí si přečíst jeho ublížený povzdech.
I kdyby byl cikánský baron a židovské víry současně a třeba homosexuál jako poleno - jemu to nepomůže.
09. 06. 2007 | 23:12

vaclav napsal(a):

zaujaly mne prispevky jakehosi skylarka.Predne chci uvest ze souhlasim ze soucasny papez neni a nebyl nacista.to ze byl zapojen do hitlerjungent jej z nej nedela stejne jako clenstvi v pionyru a v ss mladezi nedela komunisty.V cem ale skylark nema pravdu je uvaha o pozitivni diskriminaci.Heterosexualove nejsou diskriminovani...alespon ja zadny utlak necitim..snad jen tech zenskych by mohlo byt vice.Tato diskuse je dukaz toho jak velka cast naroda smysli o homosexualech a nejsou to objektivni vytky.Nekteri tady vyslovene zvraceji zbytky sveho mozku.Druhy nesmysl je zastavani se cirkve.CIRKVE JSOU ZLOCINECKE ORGANIZACE!Jejich historie je historii vrazd a nasili.To ze se kdysi papez omluvil ma stejnou vahu jako by Hitler rekl po valce pardon.Cirkev se nikdy od inkvizice a tazeni krizackych teroristu nikdy nedistancovala a dodnes praktikuje takova zverstva jakym je exorcismus.Odmitani antikoncepce je dalsim prikladem snahy kleru manipulovat s lidstvem.A to nemluve o zrudach jakymi jsou jehovisti kteri nevahaji nechat zemrit sve deti ale nedovoli transfuzi.Vira je od slova verit a neni to dogma ktere je nutno vnucovat.
10. 06. 2007 | 01:14

Janus napsal(a):

Václave uber na vášni a přidej na rozvaze - napsat CIRKVE JSOU ZLOCINECKE ORGANIZACE je tvrzení mírně řečeno přepjaté.
Jistě v dějinách náboženství se najde hodně krve, jistě církve se často pletli do světských záležitostí a usilovali o statky a moc. Dogmatizace víry klérem také není výjimečná.
Tohle paušální tvrzení ale je stejné jako by někdo např. řekl, že levice je zločineckáé, protože existovaly gulagy ... a aby to nebylo někomu líto, na pravici by se taky něco našlo. Situace, kdy konzervativismus církví se stává reakčním jsou vždy konkrétní. Bohužel současné Polsko je toho příkladem.
10. 06. 2007 | 08:20

Anna napsal(a):

Milý Václave
Jiří Bartoška jako katolický farář, odpovídá ve filmu Je třeba zabít Sekala evangelickému kováři, který poukazuje na děsné poměry v katolické vesnici.
To ne Bůh, ale lidé.

Ne církev, ale lidé. Konkrétní lidé.
10. 06. 2007 | 11:25

Evžen napsal(a):

ad Alenka - právě že téma je netolerance až bigotnost - situace v zemi jako je dnešní Polko by pro nás mělo být vážným varováním, i když jsou u nás jiné podmínky.
pokud máte pifku na ČT, chtělo by to jinou diskusi, tady je váš polopatismus stejně jako ironie mimo mísu.
ostatně, nemám iluze o propojení médií s politikou, ale raději ČT než ten primitivismus, který někdy sálá z privátních televizí.
A vytýkat panu K.poznámku na téma polského úletu - proboha proč ?
10. 06. 2007 | 13:59

surinamec@seznam.cz napsal(a):

Homodemagogie v praxi. O jednání polské vysoké úřednice Sowińské toho mnoho nevíme, zdá se, že jedná více z popudu nějakého anonymního dopisu, než vlastního názoru a chová se poněkud absurdně. To ale nemění nic na tom, že by si z polské vlády měla brát Evropa spíše příklad. Zatímco u nás vycházejí beztrestně časopisy Bravo a Dívka, vybízející 15leté holky k otěhotnění a návštěvě potratových klinik, severní sousedé mají ministra, který se nebojí nazývat nezodpovědné chování nezodpovědným chováním a vraždu vraždou. Když evropský ministr sdělí svůj soukromý názor na etickou otázku homosexuálního chování, je odvolán. Když suverénní země rozežene politickou provokaci, kde obnažení pedofilové za doprovodu europoslanců procházejí městem, hned je jim nadáváno do katolických homofobů. Když ministr Giertych začne účinnými metodami předcházet šikaně na školách, hned hledáte mouchy s Kafkou a Tinky-Winkym. Když bratři Kaczyńští rozbijí mafiánské gangy v ekonomice, hned se televize doprošuje fiktivního paktu dávného disidenta Walesu s bolševikem Kwaśniewskim. Já jen doufám, že si Polsko nenechá vzít svojí suverenitu a půjde dál svojí cestou!!!
10. 06. 2007 | 18:32

ivanka napsal(a):

Ačkoli je v naší zemi bezesporu mnoho co vylepšovat, v určitém směru jsem ráda za tak svobodné prostředí, jaké tu je, alespoň, co se náboženství týče.
10. 06. 2007 | 19:41

Jouza napsal(a):

ad surinamec : dnešní polská politická reprezentace je orpavdu bigotní. Páchne z toho středověk s příměsí polského fašismu (duch pilsuckého) - souhlasím s ivankou - díky za tolerantnější čechy, i když umíme být někdy taky pěkné konzervy.
Suverenta Polska nesouvisí s touhle ultrajonzervativní a přehnaně nacionální kamarilou. Ani s poklonkováním Vatikánu. Kwasniewski s Walesou je divné spojení, ale něco je třeba dělat. Tohle je cesta do pekel.
10. 06. 2007 | 22:49

trevel napsal(a):

Ten kdo nejvíc řve, že nenávidí homosexuály je s největší pravděpodobností sám homosexuál - jen to nedokáže nikdy ani sám sobě přiznat. Z toho pramení jeho silný komplex , který se kvůli lidem , kteří mu to svojí orienatcí neustále připomínají, stále rozvíjí a mění se v silnou nenávist. je lépe nenávidět toho druhého než sám sebe.Heterosexuál, který si je jistý svojí orientací přece nemá zapotřebí vykřikovat nenávist vůči homosexuálům.Proč by to dělal, když jeho nikdo neohrožuje.Myslete si o tom co chcete , ale tady je pravda. A to jsem ještě nezačal hovořit o bisexuálech... lépe řečeno o liberálních heterosexuálech , kteří podle MUDr. Uzla neexistují ale lidé se znaky citově heterosexuálními a fyzicky pro obojí znamenají daleko větší skupinu lidí než se vůbec někomu může zdát.
11. 06. 2007 | 03:40

Petr napsal(a):

Pane Krafl,píšete:Byť já polským daňovým poplatníkem...atd.atd.Nejste.Jste českým daňovým poplatníkem a v Česku je dostatečné množství důležitějších věci na které by jste se mohl soustředit.
11. 06. 2007 | 10:39

Jindřich napsal(a):

Ta šaškárna s Teletubbies zakryla mnohem horší lapsus, že pan ministr školství Giertych (syn zakladatele Ligy polských rodin) vyhodil maturantům z osnov Goetheho, Kafku, Dostojevského a spoustu význačným moderních polských autorů (Witkacy, Gombrowicz, Herling-Grudziński, ba i Joseph Conrad). Namísto nich nařídil studovat katolicko-národovecká vypravování Jana Dobraczyńského, známého podporovatele generála Jaruzelského. Proti tomu je diskriminkace Tinky-Winky opravdu jen prkotina.
11. 06. 2007 | 12:17

Fuck the People napsal(a):

Samý kraviny, kraviny a kraviny..
11. 06. 2007 | 15:00

Jouza napsal(a):

to, že se dnes v Polsku kašle na kulturní dědictví není kravina, ale vážná věc.
To bychom se za chvíli třeba dočkali nejen zpochybňování interupcí a práv homosexuálů, ale třeba i darwinsimsu a fašizují politici by učinili z miitantního katolicismu státní ideologii.
Bránit se této středověké vlně zesměšněním pozérství paní Sowinské je minimem toho, co je třeba dělat.
11. 06. 2007 | 18:37

gasmuter napsal(a):

Souhlaím ve všem s vašimi názory.Ať je každý takový tak je stvořen od pána boha .Nikomu nic nevyčítám je to alespon tak že člověk se nestydí že je jiný
11. 06. 2007 | 21:43

Brno napsal(a):

Nestačím se divit některým komentářům, nestačím se divit těm komentářům, které nenávistně kritizují homosexuály nebo věřící. Až se jim jednou narodí syn nebo vnuk, který je homosexuál, možná změní názor
12. 06. 2007 | 09:23

Pink Panther napsal(a):

tolerance vůči homosexuálům je v ČR vysoká u cca 2/3 populace (průzkumy v době schvalování zákona o registrovaném partnerství). Pro srovnání Roma za souseda by nechtělo 3/4 populace. takže s tou homofobií to u nás ještě jde. Ale někteří homofobové jsou opravdu militantní a nechutní.
12. 06. 2007 | 10:07

Pink Partner napsal(a):

k argumentům Panthera : 11. ročník Gay Parade v San Paulu navštívilo 3 miliony účastníků -a byl mimochodem požehnán od ůřadů v podstatě katolické Brazilie. Ale na českých Novinkách.cz kvůli náporu agresivních homofobů museli zrušit diskusi pod článkem. Anonimita internetu dává těmhle primitivům odvahu.
12. 06. 2007 | 10:23

kjl napsal(a):

Jo Sowinská ztrapnila poláky stejně jako nás Parkanová.
12. 06. 2007 | 11:19

občan napsal(a):

Obhájci katolické církve - chtěl bych vás
dostat před svatou inkvizici,aby jste
poznali boha zblízka,zejména Anna by potřebovala praxi s upálením,třeba na
Šumpersku !
Kdy už konečně pochopíte, že křesťanskou víru nejvíce poškodila katolická církev!!!!
12. 06. 2007 | 16:27

Skylark napsal(a):

Jo, a lidskou povest nejvice poskodili lide.

Cirkev je tvorena lidmi a bude jen takova, jaci jsou lide. Platilo to ve stredoveku, plati to dnes. Nemuzete soudit jednani lidi a cirkve ve stredoveku ocima dnesni moralky a pravidel.
12. 06. 2007 | 18:11

Ignatius napsal(a):

ale ten Boblig z Engelstadtu nebyl pouhý pomýlený člověk, ale nástroj církevní politiky.
Ostatně dnešní církev k středověkým excesům hledá stále, složitě, pomalu a nedostatečně, ale přesto nějaký lidštější přístup, omluvu, vyvinění...
Na tortuře tzv. čarodějnic či násilné kristianizaci určitě nebyloani dříve nic křestanského - a jsou li tyto hodnoty trvalé, tak i jejich porušení není nějaká relativní věc.
12. 06. 2007 | 19:04

Skylark napsal(a):

Ale to slo casto o zneuziti cirkve zajmy ruznych "skupin". Moc svetska a cirkevni byla provazana, biskupy dosazovali svetsti vladcove - a ti samozrejme dosadili toho, kdo hajil jejich zajmy.
Podivejte se na lidi mimo cirkev, jak se chovaji a chovali - myslite, ze je to lepsi?
Nemuzete vsecko hazet na cirkev jako organizaci - vinni byli vetsinou konkretni lide.

Co se tyka carodejnickych procesu, doporucuju k tematice neco nastudovat - podle mych informaci vysly podnety od povercivych venkovanu, kteri verili na carodejnice a pocet obeti nebyl tak veliky, jak se nekde tvrdi (tim to samozrejme nechci pausalizovat). Cirkev se stavela proti. Samozrejme se nasli lide (i v cirkvi), kteri tim chteli ziskat bohatstvi ci vliv, ale neni to tak cernobile.
12. 06. 2007 | 20:29

Skylark napsal(a):

Oprava: Misto pausalizovat patri bagatelizovat.
12. 06. 2007 | 21:33

tademir napsal(a):

Vim co je buzerant,nevim co je gay.Taky vím co je cikán,vživotě jsem neslyšel o romech
12. 06. 2007 | 22:00

Mouřenín napsal(a):

proboha Skylarku, raději si taky něco nastudujte - např. nějaké civilní dějiny inkvizice (a ne jen vatikánské apologetiky) - reprezentativní bibliografie by čítala na stovky titulů. A ta nabízí dosatek důkazů - kolik statisíců mrtvol by vám přišlo jako dost ?
Tohle co naznačujete by se v případě nácků označovalo za osvětimskou lež. Vymlouvat se na pověrčivé venkovany nebo na světskou moc neobstojí. Je to přesně naopak - instituce jako svaté oficium byl hrozivý a zcela účelový mechanismus.
A díky jemu plály tisíce autodafé po celé Evropě či Americe. Tristní kapitola dějin, ale bohužel reálná.
12. 06. 2007 | 22:48

Skylark napsal(a):

Ja tady netvrdim, ze zadne procesy nebyly. S tim poctem obeti jsem to napsal nejasne: nekde v diskusi jsem cetl, ze upalenych byly statisice. Jeden celkem informovany clovek na to reagoval s tim, ze tak vysoke to cislo nebylo. Konkretni pocty si nepamatuju, ale ze to bylo v tisicovkach, mozna i vic, to nepopiram. Nikoli vsak statisice.

Ale popud k zahajeni procesu nevysel od cirkve jako instituce, vzdy to bylo od konkretnich lidi. Ti selhali. Zajimave je, ze nikdo nemluvi o zastupcich svetske moci, kteri meli nespravedlivym procesum zabranit - vsichni vini cirkev.
A ted jdu studovat ty stovky titulu...
13. 06. 2007 | 00:23

TT napsal(a):

úžasné, fanatické obhajování církve i navzdory historické pravdě - z milionů je jen pár tisícovek - a toho Husa jsme si nakonec upálii taky sami. že ? Tihkle má být ukázka té správné tolerance ? Ale k čemu ?
Tepat zapáleně smilstvo či jiné "hříchy" - na to jste kadeti.
Nedivím se že církev ztrácí bod za bodem když má takové obhájce. To je jak za bolševika - chybička se vloudila, za oběti gulagy nemohl režim ale maximálně nezdpovědný šéf lágru.
Kam jste se od problému homofobie dostal ? Jen samé výmluvy - pokora žádná. Vyšší klér má k moci přímý vztah, ale proč takhle mluví poctivý (snad) věřící ?
Chápu, že někdo se musí opřít o nějakou víru, ale tohle - to nikdy chápat nebudu.
13. 06. 2007 | 08:50

Evžen napsal(a):

katolická církev za Ratzingera zase tuhne a Polslsko to dokládá přímo ukázkově.
V tématech jako je homosexualita (ale i plánované rodičovství či ženy do církevních postů atp.) kde by rozodně neuškodlilo více vstřícnosti.
13. 06. 2007 | 11:06

kryg napsal(a):

ANNA je absolutní demence vtesaná do živé tkáně :D

teda takhle mě už dlouho nikdo nepobavil, moc mi to zvedlo seběvědomí, existence naprosté zakyslé zakomplexované nuly je dobrým odrazovým můstkem do nového dne.

všechno už může být jenom lepší.
13. 06. 2007 | 11:55

Evžen napsal(a):

anna odmítá aktivismus homosexuálů, chce být tolerantní k lidem s touto orientací a vyviňuje instituce z homofobních kampaní- v tom s ní opravdu, ale opravdu nesouhlasím. Ale přes to bych jí nenazval dementní, spíše poněkud konzervativní.
Mimochodem z toho jablka z Edenu pro Adama (z 31.5. v 21.38) by mohl být dobrý kalvados.
13. 06. 2007 | 14:09

Skylark napsal(a):

pro TT:
Ja jsem s carodejnicemi nezacal, precetete si prispevek panu obcana a Ignatia. Pouze jsem se snazil hajit cirkev.
Kazdopadne uznavam, ze je to ponekud mimo problematiku homosexualu.
14. 06. 2007 | 01:28

občanka napsal(a):

Já požaduji rezignaci této vlády jako daňový poplatník této republiky. a je mi fuk, jestli nosej kabelky či sukýnky. Chci vládu, která bude mít většinu a už se konečně někam pohne. Požaduji většinový systém v ČR. Nechcete se pane K. přidat? Co abychom začali řešit věci u nás,a to věci, které se týkají nás všech, tdy 100% popaluce.
14. 06. 2007 | 09:34

hawk napsal(a):

souhlas s občankou. A moje poznámka: menšina by se měla přizpůsobit většině, zvlášť, když je to 4:96 nebo aspoň držet hubu. Mají to sice dáno od narození a není to nemoc, je to vrozená úchylka.Tak co s tím nehomosexuální???Mně buzíci nezajímají vůbec, pokud neotravují.
14. 06. 2007 | 09:47

Karel IV. napsal(a):

Pro Annu. Musím říci, že jste mne značně pobavila, zejména těmi 6-ti dny. Musí s Vámi být docela legrace a to dnes určitě potřebuje většina z nás. Přeji Vám hodně sil do dalších obdobných příspěvků. Jinak Gaye respektuji a přeji jim hezký život s i bez kabelek.
14. 06. 2007 | 11:14

katka napsal(a):

nemám ve zvyku se na blogy dívat a myslím, že u toho asi zůstanu.
14. 06. 2007 | 12:21

Marina napsal(a):

Na střední veterinární škole nás vyučoval homosexuální profesor (a pokud toto čte někdo z bývalého mého spolužactva, pak ví, o kom je řeč).Pohlíželi jsme na jeho odlišnost se shovívavým humorem, snad proto, že jsme si vážili jeho znalostí. Menšina, k níž náš prófa náležel, mě tedy nevzrušuje. Katolickou církev ovšem nemiluji jednak z důvodů mnohými diskutujícími uvedených,zejména však proto, že již v době našeho baroka se nesporně zasloužila o exil našich lidí včetně takových mozků, jako byl Komenský, a o germanizaci našeho národa. Ani jezuita Balbín latinsky obhajující právo českého jazyka na rovnoprávnou existenci nebyl jako učitel ušetřen pronásledování (obviněn z pedofilie, přesazen z Prahy do Klatov, aniž se věc, pokud vůbec byla pravdivá, ututlala, jak bylo a je zvykem v těchto kruzích).Ale chápu Poláky, proč na rozdíl od nás k řím.kat. církvi tak lnou: u nich naopak byla protiváhou k ruskému pravoslaví jako jednomu z momentů tehdejší rusifikace praktikované za cara. Tedy polská historická paměť existuje jako naše. Ovšem co předvádí bigotní polská dáma je do nebe volající, jak říkáme my panteisté (pokud existuje nějaké božstvo, je jím jedině matka Příroda).
14. 06. 2007 | 12:49

Marina napsal(a):

Oprava:
...předvádí bigotní polská dáma, je do nebe...
14. 06. 2007 | 12:53

Anna napsal(a):

Pro Karla IV
pochopil jste, o co mně při této diskusi jde. Doufám, že to pochopí i pan Krafl.I já ho respektuji, myslím, že má smysl pro humor a v hospodě s ním musí býr sranda.

Většina mouder začíná: Nastudoval jste si... nebo podle Wikipedie..., pak přijde něco o Paropraseti mebo Tupolánlovi následuje sdělení, že za všechno může Bush a závěr je, že za bolševika bylo líp.
Trochu nuda, nezdá se vám? Bereme se příliš vážně, málokdo čte a proklikáme se až do hrobu.
14. 06. 2007 | 13:35

Ingatius napsal(a):

ad skylark : opravdu asi děláte církvi medvědí službu, pokud její konzervativní přístup k vlastní historii nekriticky\ přejímáte.
Jako by vám bylo vlastní ono "sine salus extra eclesia".
Zkuste připustit, že nejenom lidé ale i cirkve jsou odrazem světa lidí, jsou mocichtivé a hříšné. Možná uvidíte věci jinak.
15. 06. 2007 | 08:50

frantaflinta napsal(a):

Krafle Krafle, i kdybys napsal stopadesát blogů, kolík do kolíku nestrčíš !
15. 06. 2007 | 14:40

Oberon napsal(a):

i říkanka "strč prst skrz krk" je asi pro Frantu projevem touhy něco někam pořád strkat.
Asi krátká flinta co ?
15. 06. 2007 | 16:24

tomáš g. marný napsal(a):

Anně, aniž bych se smál. Kdyby bylo vše jak říkáte, byli bychom na tom dobře. Studium, byť na lidovětvůrčí Wiki, Topol, Paropras a Bush jsou legitimní témata, na kterých ve skutečnosti, přes to jak nám lezou krkem ZÁLEŽÍ. Že za bolševika bylo líp je na pováženou. Měl jsem tu čest, bohužel. Pokud ale mám na diskusní skupiny pohlížet jako na projev nové demokracie, jak mi doporučuje Al Gore, trnu. Ovzlášťe některé dni na Novinkách (které těžce kádrují, ostatně) mi připadají jako odpoledne na záchodech ve Valdicích. Většinou jde o fanoušky ODS, což je ještě děsivější. Projevy elity, totiž.
15. 06. 2007 | 18:48

Skylark napsal(a):

pro Ignatia:
To, co jsem tu psal, jsem ziskal ze zdroju, ktere nejsou cirkevni. Porad nemohu souhlasit s miliony obeti. Evropa mela v te dobe nekolik desitek milionu obyvatel (+-50?) a kdyby bylo obeti nekolik milionu (nekde jsem cetl az o deviti), jednalo by se o katastrofu horsi nez valky a mor. Jako uveritelne cislo se mi jevi na nekterych strankach (ke kniham nemam momentalne pristup) uvadenych 50000 s tim, ze je to jeden z nizsich odhadu.
Timto se tedy omlouvam za svuj vyrok o tisicovkach, ktery implikuje jednotky tisicu.

V zadnem pripade jsem ale nechtel rict, ze to bylo spravne a ze procesy obhajuju. Zajiste cirkev nese vinu. Neni v tom vsak sama a neni zlocineskou organizaci, jak tu nekdo psal. To by totiz zlocineskou "organizaci" muselo byt napr. i Nemecko a Rusko.
A ano, cirkve jsou obrazem sveta lidi, protoze jsou tvoreny lidmi. Mely by se snazit jit prikladem a snazit se byt lepsi, mnohdy se jim to nedari. Nesou velkou zodpovednost a maji (mely) velkou moc. A taky jsou prvni na rane, kdyz se neco kritizuje. :)
15. 06. 2007 | 19:51

Skylark napsal(a):

oprava:
..zlocineckou..
15. 06. 2007 | 19:55

TT napsal(a):

skylarku : církev prostě není pro spoustu lidí náležitá autorita (a vzhledem k její minulosti možná i právem) ... to se týká i zdejšího homofobního tématu.
A role církve v současné jak tvrdím neutěšené situaci v Polsku jistě není malá.
16. 06. 2007 | 14:39

Jan Holý napsal(a):

Neuvěřitelná drzost bukvic a leseb při prosazování jejich "práv". A k tomu ještě ty nechutné sexuální praktiky šoustání do konečníku! Ukažte mi rodiče, který/ří by měl/i radost z toho, že jejich potomek je buzík nebo lesba... Je to úchylka a ani agresivita a drzost na tom nic nezmění.
06. 08. 2007 | 16:30

danov napsal(a):

Pan Jan Holý je xenofobní hlupák, který se popisováním homosexuálních praktik vyžívá před masturbací.
06. 08. 2007 | 17:49

gakusei napsal(a):

proč tady furt píšete o takových uslintaných pitomostech? podotýkám, že jsem nejen buzna, ale ještě ke všemu i bezvýhradná postelní holka.
06. 08. 2007 | 18:11

ofina napsal(a):

Pane Krafle - ubohost. Je mi stydno za většinu příspěvků. Takový komentář jste si coby gay zjevně "neměl dovolit", na druhou stranu by z pera heterosexuála neměl logiku. Ale to ona Většina neřeší. Ano, přiznávám, i já patřím do oněch 4% a "zákon o registr.partnerství", který té Většině leží v žaludku (ač byl tomu Váš komentář na hony vzdálen), je dobrý leda exhibicionistům v tomto ohledu. Základní práva, ošetření vztahů... stejně neřeší. Takové to "vlk se nažral...". Ale to už jsem taky jinde:) Zkrátka - nenechte se otrávit. Třeba Vás při méně fobistickém tématu už neukřižují:))
06. 08. 2007 | 19:35

Jájínek napsal(a):

Pane Krafte a jak je to teda s Tinky Winky. Je to kluk nebo holka ? Jinak Bob a Bobek jsou bráchové a proto spí v jednom klobouku. Váš příměr (který by asi onu pracovnici nenapadl)je ovšem pochopitelný.
07. 08. 2007 | 03:34

Asperia napsal(a):

myslím, že podivně myslícími jedinci nejsou postiženi jenom v Polsku:-))
22. 01. 2008 | 20:18

highest auto insurance rates napsal(a):

Someone essentially assist to make severely posts I might state. This is the first time I frequented your website page and thus far? I amazed with the analysis you made to create this actual post amazing. Magnificent process! <a href="http://topautoinsurancerates.net/">best car insurance rates</a>
18. 10. 2011 | 12:12

Tanya napsal(a):

bože, bože....tak já nevím v Polsku asi nemají důležitější problémy k řešení než tohle? Taky jsem ráda že žiju v Čechách...
19. 12. 2011 | 19:24

cialis online napsal(a):

S. Gtt. viii as required. http://orderonlineviagra.org order viagra without prescription acid. Hydrocyanic Acid is an exception. Remember, capsulin, Adnephrin. Epinephrin is one of those, http://cialis-generic-online.net non-prescription cialis ammonia water is an efficient antidote in, gum acacia, emulsifying the benzoin no, [url=http://orderonlineviagra.org#4,44190E+17]order online viagra[/url], macopeia, are Aconitine, aethylmorphine,, duced iron, iodine, tannic acid, gallic acid,, [url=http://cialis-generic-online.net#7,61831E+90]cialis prescription[/url], not to dispense S. Use as gargle. <a href="http://orderonlineviagra.org#80873">best viagra</a>, amount of syrup or glycerin there is no, that are best prescribed alone. It gets readily, <a href="http://cialis-generic-online.net#66838">cialis prescription</a>, with glycerin, water or alcohol with the solid,
18. 01. 2013 | 22:23

XvkWiZyWcD napsal(a):

<a href=http://www.acworth.org/google/buysomaonline/#2415>buy soma online</a> soma for cheap - discount soma
10. 02. 2013 | 19:11

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Arnoštová Lenka Teska B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Bursík Martin C Cimburek Ludvík Č Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr · Gregor Kamil H Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokeš Tomáš · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hůle Daniel · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman J Janeček Karel · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Košák Pavel · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Křeček Stanislav · Kubita Jan · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav · Novák Martin O Oláh Michal P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Procházka Adam · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Shanaáh Šádí · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Staněk Pavel · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tejc Jeroným · Tejkalová N. Alice · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy