Čtyři artikuly k partajnímu puči v ČSSD

29. 10. 2013 | 11:15
Přečteno 14215 krát
Volby nekončí součtem hlasů, ale pokračují v interpretacích toho, co se stalo. Jeden se nyní nestačí divit. Babišovo ANO vyzývá ČSSD, aby nedestabilizovala situaci. Hašek a spol. říkají, že zachraňují ČSSD, ale kopou jí hrob. Odstavený Sobotka řeční na spontánní manifestaci a lidé skandují jeho jméno. Co se to děje?

1) Sociální demokracie vyhrála volby, nabízela se i vhodná koalice s ANO a lidovci, a zdálo se, že má jistého premiéra. Pravda, výsledek nebyl takový, jaký strana očekávala. Sen o levicové většině v parlamentu se rozplynul. Kdo ale uvěří Haškovi a spol. ve vedení ČSSD, že důvodem jejich vystoupení proti předsedovi Sobotkovi je právě vystřízlivění z levicového snu? Puč haškovců všechny výhody ČSSD v povolebním vyjednávání o vládě devalvoval. Je smutnou ironií této situace, že ANO Andreje Babiše, kterého se mnozí obávali, že bude zdrojem politické nestability, varuje před avanturismem ČSSD.
2) Výzva předsednictva ČSSD, aby předseda strany Sobotka odstoupil z funkce a jeho vyloučení z vyjednávacího týmu, je příkladem politického cynismu a farizejství. Předseda Sobotka má vyvodit odpovědnost z volebního neúspěchu strany a k tomu jej vyzývají první místopředseda strany Hašek a mimo jiné šéf volebního týmu Chovanec. Jak přesvědčivé? A copak chtějí vyjednat Haškovi vyjednavači? No, přeci, kdo bude premiérem. Takže věc, o kterou běží, je dosáhnout toho, aby Bohuslav Sobotka nebyl premiérem, ale aby se jím stal Michal Hašek. Právě touha po premiérském křesle vede Michala Haška k tomu, že je ochoten nejen devalvovat volební výsledek ČSSD a ohrozit budoucnost celé strany, ale také destabilizovat politickou situaci ve státě.
3) Hašek v tom ovšem není sám. Bez iniciace a požehnání od prezidenta Miloše Zemana by haškovský puč ve vedení ČSSD nemohl proběhnout. Miloš Zeman nerad prohrává, ale v poslední době se mu to stalo už podvakrát za sebou. Nejprve chtěl svou Rusnokovu vládu udržet při díle do řádných voleb 2014, leč musel vyhlásit volby předčasné, když pravice v parlamentu spáchala harakiri v přímém televizním přenosu. Poté počítal s tím, že se Zemanovci (s velkým „Z“) dostanou do parlamentu a budou tam jeho pátou kolonou, která mu umožní mistrovat levicovou vládu. Zemanovci (s velkým „Z“) se ale ve volbách ztrapnili a byli deklasováni. Říká se, že Miloš Zeman má vždy nějaký plán B, ale je to vlastně plán C, anebo možná plán A. Jsou jím zemanovci s malým „z“, tedy zemanovci v sociální demokracii. Hašek a spol. jsou trojským koněm Miloše Zemana v ČSSD. Prezident Zeman rozděluje společnost a souručenec Hašek nyní rozděluje ČSSD.
4) Nadějí Bohuslava Sobotky je dostat tento politický střet na veřejnost. Politikaření se daří v zákulisí. Politika si žádá veřejnost. Podpora veřejnosti a přízeň občanů je síla, před kterou nemohou obstát intriky Hradu, ani pletichy v Lidovém domě. Když předseda Sobotka a senátor Dienstbier mluvili o stranickém puči u sochy T.G. M., aplaudovalo jim tisíc občanů. Svým vystupováním v této kauze získali politický kapitál, který je příslibem do budoucnosti. Na politický kapitál hejtmanů bych nyní nevsadil ani zlámanou grešli.


(Poznámky pro Deník Referendum)

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Otázkář napsal(a):

Přesné.
29. 10. 2013 | 11:25

Libertad napsal(a):

"Na politický kapitál hejtmanů bych nyní nevsadil ani zlámanou grešli." napsal autor blogu.
Kéž byste měl pravdu!

S pozdravem

Sidonio Libertad
29. 10. 2013 | 11:25

Martin1 napsal(a):

Už chci vidět pučistů jen zmalovaná záda!
To se nedělá - to nemá republika ráda!
29. 10. 2013 | 11:25

Richard napsal(a):

"Nadějí Bohuslava Sobotky je dostat tento politický střet na veřejnost"

ano, přesně tak, vytáhnout to ven, na světlo bo tomu svinstvu se daří ve skrytu...
ostatně, hezky k tomu pod Vámi přispěl i pan Štěch
29. 10. 2013 | 11:30

bobš napsal(a):

Dění v ČSSD mne připomíná 20 léta 20.století, kdy se Socdem rozštěpila a vznikla KSČ. Bylo to hlavně pro chování socdem, které je stejné jako dnes. Hlavně vyjít všem vstříc a s nikým si to nerozházet.
29. 10. 2013 | 11:44

Ládik!!! napsal(a):

Gottwald byl pučista školený v Moskvě. Tohle je takový malý papučový pučík. Třeba ještě pučista obnaží pučnice.
29. 10. 2013 | 11:48

Analytik napsal(a):

Jako nevolič ČSSD mohu konstatovat, že situace v této straně se vyvíjí nejlepším možným směrem. Jestli se stane novým předsedou Hašek nebo někdo z jeho bandy, znamená to konec strany. Po jarním kole voleb už se bude její zisk motat kolem 5%.
Oklamaní oranžoví voliči se snad podruhé v jediném pololetí o stejná kamna nespálí.
29. 10. 2013 | 11:49

curs napsal(a):

Těší mě, že ČSSD je zřejmě první stranou, která v zájmu demokracie umožní veřejnosti, aby určovala jejího předsedu, samozřejmě ne ledajaké veřejnosti, nýbrž houfu velkoměstských kavárenských a mediálních povalečů. Tedy za předpokladu, že předsedou tito typičtí voliči ČSSD vyberou p. Sobotku, který přivedl stranu k zářivému volebnímu úspěchu.
Vážený autore, podle Vás je zřejmě Sobotka nenahraditelný, podle mě po něm za měsíc pes neštěkne a ani k tomu nebude žádný důvod. Rozhodně si nemyslím, že Sobotka měl co nejrychleji zasednout do premiérského křesla, aby odtamtud "poctivě reflektoval" svůj volební debakl. Ten člověk se ukázal jako kluzký chytrák, který vyniká leda tím, že na pozici výkonného místopředsedy dokázal deset let přežít všechny debakly, aniž by za ně nesl odpovědnost.
29. 10. 2013 | 11:52

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Já mám dojem, že Sobotkovo jméno dnes skandují především ti, kdo by jej nikdy nevolili.
29. 10. 2013 | 11:54

Trtkos napsal(a):

socany poskodil ze vseho nejvice prave neschopny zvanil Sobotka...
Je to vsak figurka, lezouci do zadele predevsim havloidum a veskere te pate kolone rozkladajici a likvidujici nas stat s plnou podporou vsech medii na zakazku nadnarodniho kapitalu...
Kalousek má velkou starost o Sobotku právě proto, že s jeho pádem mizí vidina koalice ČSSD s Topkou.
Je to boj o zbytky suverenity naseho statu a svobody obcanu...

Hlavnim nepritelem plneho ovladnuti nasi zeme je predevsim Zeman, na kterem Us-nemecky cesky pisici tisk nenecha nit suchou..
29. 10. 2013 | 11:59

Míla napsal(a):

Tak mám dojem,že za tím malým křivákem figuruje podstatně větší a mazanější křivák.
29. 10. 2013 | 11:59

David napsal(a):

Velmi pěkně napsáno!!!

Naprostý souhlas!!!

-------------------------

"...Puč haškovců všechny výhody ČSSD v povolebním vyjednávání o vládě devalvoval.

...Výzva předsednictva ČSSD, aby předseda strany Sobotka odstoupil z funkce a jeho vyloučení z vyjednávacího týmu, je příkladem politického cynismu a farizejství.

...Takže věc, o kterou běží, je dosáhnout toho, aby Bohuslav Sobotka nebyl premiérem, ale aby se jím stal Michal Hašek. Právě touha po premiérském křesle vede Michala Haška k tomu, že je ochoten nejen devalvovat volební výsledek ČSSD a ohrozit budoucnost celé strany, ale také destabilizovat politickou situaci ve státě.

...Hašek v tom ovšem není sám. Bez iniciace a požehnání od prezidenta Miloše Zemana by haškovský puč ve vedení ČSSD nemohl proběhnout. Miloš Zeman nerad prohrává,

... Prezident Zeman rozděluje společnost a souručenec Hašek nyní rozděluje ČSSD...."

-----------------------

Jako volič ANO 2011 také vyzývám všechny slušné lidi v tomto národě, slušná média a zejména všechny slušné členy ČSSD, aby vyvinuli tlak na bezcharakterního darebáka Haška, aby se vzdal funkce poslance, funkce hejtmana a odešel - byl URYCHLENĚ vyloučen z ČSSD, protože hrubě poškodil svým jednáním nejen ČSSD, ale i celý národ, který uvrhl do ještě větší KRIZE.

Nepotrestané zlo plodí zase jen další zlo!

Kdo zlu neodporuje, sám se proviňuje!

To, co udělali pučisti - může udělat buď hlupák nebo darebák a nebo šílenec.

To, co společně s prezidentem plánovali před volbami - dokonali den po volbách.

Prezident mě také velmi zklamal!!!

Už ho z definitivní platností nepovažuji za slušného člověka!!!

Rozvrací svým chováním náš národ!!! Porušuje prezidentský slib!!!

Kdyby bylo možné ho odvolat z funkce, tak bych byl mezi prvními, který by to podepsal, přestože jsem mu ve druhém kole dal svůj hlas. Podle mého názoru je bezcharakterní, chorobně ješitný a pomstychtivý, ve své aroganci se ani nesnaží být prezidentem všech občanů.

To, co se stalo není jen tragedií pro ČSSD, ale i pro celý náš národ!!!

Řešení vidím v okamžitém a bezodkladném svolání Ústředního výkonného výboru ČSSD a i o rozhodnutí vyloučení Haška z ČSSD a vyslovení důvěry Bohuslavu Sobotkovi, aby mohla CO NEJDŘÍVE pokračovat jednání o složení Poslanecké sněmovny a nové vlády.

Dokud se nepodaří v této věci udělat jasno, neměly by probíhat ani ŽÁDNÁ povolební vyjednávání.

Za této situace považuji ze VELMI, VELMI správný názor pana Babiše, že jeho hnutí bude TOLEROVAT vládu ČSSD s KDU-ČSL. A, že jeho hnutí soustředí všechnu sílu na prosazení KVALITNÍCH zákonů, které jsou tak moc potřeba.

Rozhodně potom všem, co se už za ty dva dny po volbách stalo, by hnutí ANO 2011 nemělo jít do žádné vlády a nenechat se k tomu za žádnou cenu jakkoliv vyhecovat ani od ODS a TOP 09, které by si to tak velmi přály. (Proč asi si to tak přejí právě ODS a TOP 09?)

TOLEROVAT vládu ČSSD-KDU-ČSL a podpora všech zákonů, na kterých je už TEĎ shoda, je to vůbec nejlepší řešení!!!

Jinak přes to, co se nyní děje jsem čím dál větší optimista. Společnost se nachází v podobném "stádiu", jako 17. listopadu 1989!

Naděje unmírá poslední!
29. 10. 2013 | 12:05

a.s. napsal(a):

curs,
nejspíš Vám uniklo, jakým způsobem se předseda strany volí a odvolává. Jinak by jste takovou snůšku pitomostí nemohl napsat.
29. 10. 2013 | 12:07

Nevěřící Tomáš napsal(a):

Je velmi zajímavé, jak největší nepřátelé Sociální demokracie a levice vůbec, mají tak velký strach o Sobotku. Nějaká všivárna v tom být musí. To je víc než jasné.
29. 10. 2013 | 12:12

curs napsal(a):

a.s.
Ha, tady je vidět úroveň Sobotkových stoupenců.
Vám asi pro změnu uniklo, že Sobotka nebyl odvolán z funkce předsedy, nýbrž vyzván, aby zvážil rezignaci.
Demokratická strana má také mechanismy, jak odvolat předsedu, který ztratil důvěru, ale přirostl k funkci natolik, že ani po ztrátě důvěry není schopen odejít. To Sobotkovi stoupenci dobře vědí, proto mobilizují "veřejnost", aby tomu zabránila. Na to sice mají právo, ale pak by se tedy Sobotka stal prvním neodvolatelným předsedou strany po Listopadu, což nepovažuji za vrchol politické kultury a demokracie.
29. 10. 2013 | 12:17

zk napsal(a):

Bakalův nezvaný host napsal:

"Já mám dojem, že Sobotkovo jméno dnes skandují především ti, kdo by jej nikdy nevolili."

Já mám zase dojem, že Haškovu křídlu se jaksi nedostává argumentů kromě lží o tom, že Sobotka je Kalouskovým agentem a že jen oni jsou tou autentickou levicí. No pokud má být poslední nadějí levice pražský mafián Hulinský (který odstavil Dienstbiera proto, aby mohl dojednat koalici s ODS), toskánský dovolenkář Urban, Onderka v Brně léta vládnoucí v koalici s ODS (s Haškovou vydatnou pomocí), přinejlepším centristický "pragmatik" Hašek (vymezující se před sjezdem v roce 2011 vůči Sobotkovi jakožto údajně levičáckému ideologovi) a Klausův nejlepší kamarád Zeman, bez jehož zákulisní ingerence by nikdy neprošla druhá Topolánkova vláda, tak je na tom česká levice asi opravdu špatně.

Ale necítím potřebu vás přesvědčovat, jestli se spokojíte s plky Štěpána Kotrby nebo s tou žumpou na Parlamentních listech, tak je to vaše volba. Jen se tady krásně ukazuje politický styl Haška a spol.: intriky, touha po korytech, namísto komunikace s veřejností jen pomluvy, pokusy o rozeštvávání vlastního elektorátu, nadávání do havloidů a pravdoláskařů. Jsem proti Haškovi už jen z důvodu, že nechci, aby byla česká demokratická levice s tímhletím humusem nadále spojována. Devadesátá léta dávno skončila.
29. 10. 2013 | 12:21

Míla napsal(a):

curs
a to,že si jdou představitelé strany,notabene v nočních hodinách pro požehnání,tak to považujete za vrchol politické kultury a demokracie? Já osobně to považuji za prvotřídní svinstvo a jsem rád,že jsem tuto stranu nevolil.
29. 10. 2013 | 12:27

curs napsal(a):

zk
"Haškovo" křídlo ale má jeden nepominutelný argument, a tím je hlasování stranického orgánu a požadavek svolat mimořádný sjezd, aby tam oprávněně rozhodli delegáti celé členské základny. Sobotka má sice na své straně média "veřejnost", ale dokud tito nevstoupí do ČSSD, je to druhořadé, naopak se snaží demokratické rozhodování paralyzovat, což ho podle mě diskvalifikuje. Na funkci předsedy není právní nárok a nemá ho dokonce ani Sobotka, čili nezáleží na tom, zda třeba Vás osobně přesvědčil, že se dvě třetiny předsednictva ČSSD přes noc změnily ve spiklence.
29. 10. 2013 | 12:27

resl napsal(a):

Nadějí Bohuslava Sobotky je dostat tento politický střet na veřejnost. Politikaření se daří v zákulisí. Politika si žádá veřejnost. Podpora veřejnosti a přízeň občanů je síla, před kterou nemohou obstát intriky Hradu, ani pletichy v Lidovém domě
------------------
Ano, jedině vše oznámit tisku s podrobnostma, Sobotku zachrání. Nic jiného, intrikáři mají naučené triky na své oponenty a občané ještě nejsou zcela vyléčeni z bolševického marastu a snadno naletí.
29. 10. 2013 | 12:29

Yosif K napsal(a):

Hašek je stzejnej pišišvor jako Sobotka a neřídí vůbec nic.
Ani Zeman toho moc neřídí.
Vše řídí Zemanovi loutkovodiči - jeho finanční sponzoři.
29. 10. 2013 | 12:31

zk napsal(a):

curs:
Předsedu může odvolat jen ústřední výkonný výbor nebo sjezd. Stanovisko předsednictva je toliko doporučením. Sobotka to doporučení jistě zvážil a pak se rozhodl jinak, osobně jsem za to rád. Kdyby teď Sobotka odstoupil, byl by to podvod na voličích ČSSD, tedy i na mně.
29. 10. 2013 | 12:32

curs napsal(a):

Míla
Celý ten postup je dost nešťastný. Docela klidně mohli Sobotku nechat na pokoji a mně by to bývalo nevadilo, naopak z Haškova politického směřování do středu mám obavy. Jenže když se v předsednictvu ČSSD rozhodli jinak, neporušili žádné principy ani zásady. Nevidím totiž nic neobvyklého na tom, že se straníci po neúspěchu ve volbách chtějí zbavit předsedy. Zato Sobotka se úplně vykolejil, například když chce jednat o vládě sám, což ho podle mě vyřazuje z řady kvalitních politiků a řadí někam mezi "nepostradatelné" maniaky se stranami typu LEV 21.
29. 10. 2013 | 12:36

Yosif K napsal(a):

zk napsal(a):
Bakalův nezvaný host napsal:

"Já mám dojem, že Sobotkovo jméno dnes skandují především ti, kdo by jej nikdy nevolili."

Já mám zase dojem, že Haškovu křídlu se jaksi nedostává argumentů kromě lží o tom, že Sobotka je Kalouskovým agentem a že jen oni jsou tou autentickou levicí. No pokud má být poslední nadějí levice pražský mafián Hulinský (který odstavil Dienstbiera proto, aby mohl dojednat koalici s ODS), toskánský dovolenkář Urban, Onderka v Brně léta vládnoucí v koalici s ODS (s Haškovou vydatnou pomocí), přinejlepším centristický "pragmatik" Hašek (vymezující se před sjezdem v roce 2011 vůči Sobotkovi jakožto údajně levičáckému ideologovi) a Klausův nejlepší kamarád Zeman, bez jehož zákulisní ingerence by nikdy neprošla druhá Topolánkova vláda, tak je na tom česká levice asi opravdu špatně.
KONEC CITATU.

To že Hašek, Hulínský, Zeman, Onderka a jejich tlupa nejsou "autentická levice" považuji za veliké plus.

Co by lidem mělo HODNE vadit je to že všichni jsou de facto kmotři nebo loutky kmotrů, Hašek je pozemkovy magnát, ohledně sexretářky je to druhý Nečas, dtto Onderka, Hulínský je úředně certifikopvaný okradač invalidů atd atd atd. Těžko vybrat prohnilejší tlupu.
29. 10. 2013 | 12:38

a.s. napsal(a):

curs napsal(a): 12:17
zase plácáte tak, aby Vám to pasovalo do krámu.
29. 10. 2013 | 12:39

Yosif K napsal(a):

Rozpad CSSD na zemanovce a antizemanovce je asi nejmorálnějším a nejlogičtějším řešením.
29. 10. 2013 | 12:40

Trtkos napsal(a):

Sobotka je pripraven spolu s havloidy v Top09 predat posledni zbytky suverenity naseho statu neokmarxistum v Bruselu..
A to Zeman nebere...
Proto ta vecna palba ze strany havloidni Tv a cizich - cesky pisicich medii do Zemana a nasledny kvikot zmanipulovane luzy...
29. 10. 2013 | 12:44

a.s. napsal(a):

Yosif K,
takového rozpadu (12:40) se ale haškovci bojí. Skončili by totiž stejně jako SPOZ. Aby se tak nestalo, potřebují etablovanou stranu - alespoň si to myslí.
29. 10. 2013 | 12:46

čert }:o) napsal(a):

protože se zemanovci oficiálně do vlády nedostali tak se udělal
malinkatej puč kterej se potáhne tak dlouho až se čssd rozloží na
sobotkovce a zemanovce potažmo haškovce a budou tam raz dva. Jako LIDEM
Vsaďte boty =o)
29. 10. 2013 | 12:46

Yosif K napsal(a):

socani zemanovci mají právo na existenci a socani antizemanovci mají právo na existenci. Oba dva tábory se zuřivě nenávidí a těžkou mohou nadále existovat v jedné straně spolu.

To že oba znepřátelené tábory kandidovali pod jednou stranou byl ultrasprostý podvod na voličích.
29. 10. 2013 | 12:46

a.s. napsal(a):

jediný, kdo tady kvičí je Trtkos & co.
29. 10. 2013 | 12:47

čert }:o) napsal(a):

a.s.
tak ho nechte každej má nárok na svůj kvičící názor =o)
29. 10. 2013 | 12:49

čert }:o) napsal(a):

YosiF K
přesně! Takový pokrytecký podraz. Kdyby puč udělali před volbami
tak budou výsledky zcela jiné. Tohle je nehorázná sprostota a
nemyslím že by měli socani zemanovci mít dál právo na politickou
existenci. Sobotku nevyjímám toho nemusím vůbec protože jeho
nechutné okopávání kotníků kohokoliv na koho si umanul bylo a je
vždycky velice nechutné v mezích zákona. Dostal co zasloužil
29. 10. 2013 | 12:53

Michal Macek napsal(a):

no vypada to ze definitivne padne bud Soby nebo Hasek - na koho sazite? :)
29. 10. 2013 | 13:03

zk napsal(a):

Yosif K:

Diskuze kdo je autentický levičák a kdo ne osobně nesnáším. Je to ale zjevná taktika zemanovců uvnitř ČSSD: přesvědčit socdem voliče a hlavně členskou základnu, že jen oni jsou skutečná levice a křídlo kolem Sobotky a Dienstbiera by stranu táhlo někam do vod středového liberalismu. Viz třeba články Zemanova přítele Štěpána Kotrby na Britských listech:
http://www.blisty.cz/art/70735.html

Kouzelná je Kotrbova zmínka o Sobotkově lhostejnosti vůči odborům, pokud vím, tak Sobotku včera podpořili současný i bývalý předseda. ČMKOS. Dále laciný antiamerikanismus, obligátní otření se o Havla, nadávání do kavárenské levice, zamlžování pojmů (podle Kotrby je zřejmě levicový idealista pravicovější než středový pragmatik; pokud má Sobotka blizko k New Labour, tak by mě velmi zajímalo, jaký alternativní a levicovější koncept prosazuje Hašek - já sám jsem se setkal jen s jeho dokonale konformistickým a středově rozbředlým Desaterem ČSSD nové generace).

Co ale nesnáším úplně nejvíc, to jsou hospodské kecy, že má někdo slabý stisk ruky (Mynář) nebo že mu chybí koule (Kotrba). Odporný slovník, zjevně cílený na primitivní publikum. S touto levicí nechci mít nic společného a doufám, že současné konflikty pomohou v ČR lépe a hlouběji vyprofilovat rámce a principy odlišného typu levicové politiky. Je nejvyšší čas emancipovat se od Zemana.
29. 10. 2013 | 13:12

born65 napsal(a):

Nemám nikterak v oblibě Dienstbiera juniora, ovšem pořádně se mi eklují taky Škromach, Onderka, Urban.
Myslím si, že mnohoobročník Hašek je jako politik o fous talentovanější, než dosud nechlapsky rozměklý Sobotka.
Ovšem co je pro mě naprosto nestravitelné, je křiváctví jako povahový rys, křiváctví projevující se vražením nože křiváku nečekaně a podle do zad. Zažil jsem křivácké jednání na vysoké škole a od té doby se mi neskutečně hnusí.
Proto věřím, že Sobotka se konečně projeví jako chlap, bouchne pěstí do stolu a s podrazáky, kteří pro své osobní ambice demolují domovskou stranu, zamete.
Výborně to tady na blozích (snad včera, snad předevčírem) glosoval nick zk (zdravím!). Sociální demokracie díky Onderkovi, Tejcovi, Haškovi utrhla guinessovský rekord: dokázala, aby nemálo jejích voličů už pouhý den/dva po volbách svého rozhodnutí litovalo.
Celý průšvih taky může skončit dalšími předčasnými volbami a zisku socdem mezi 7-12 procenty. A kdo z toho bude profitovat? Hádat můžete jednou...
29. 10. 2013 | 13:27

JC napsal(a):

Socani začali předvádět, jak si představují onen fungující stát:-)))))

Levouni, s vámi je fakt veselo.

A co na to Mr. Hořejší ?
29. 10. 2013 | 13:39

blue jay napsal(a):

LOL JC.
mam dojem ze se tu profesurek Horejsi nejakou dobu neobjevi po tom co 4 dni pred volbami na svem blogu povykoval, "Volte správnou stranu - ČSSD! "
29. 10. 2013 | 14:01

Neudržitelný napsal(a):

Nic lepšího, než rozkol v další "zavedené" politické straně, nás nemohlo potkat. Jen tak dál. Je třeba zbavit se Sobotků, Škromachů, Štěchů, Hašků.
ODS už to odskákala teď už tam nejsou Nečasové, Kubové. Očista musí být.
29. 10. 2013 | 14:03

JC napsal(a):

blue jay napsal(a):

Ještě bych přivítal vyjádření pana "politologa"/fagmilia 118/,který si s Hořejším
ve shodě pobrukoval viz níže :-))))

"Pro mne není žádným překvapením, že situaci vidíme úplně stejně. Co ovšem překvapením je hustota výskytu dementů na centimetr čtvereční monitoru,"
29. 10. 2013 | 14:20

JC napsal(a):

JC napsal(a):

Objemově nadstandardní odborář Škromach, včera ohledně puče cosi žvatlal o ústavnosti:-))), Tak to jsem šel do kolen.
29. 10. 2013 | 14:24

Jedla napsal(a):

existuje pohled, který zde (v diskusích pod včerejšími blogy) zastávala např. aga, parafrázuji: Sobotka je neschopný, svou šanci dostal, výsledky nepředvedl. Volič kavárenskou "takylevicovou" ale spíš liberální linii nežádá. Je normou vyvodit důsledky z neúspěchu. Čím dříve ČSSD nalezne se svými stanovami konformní cestu k novému, lepšímu, autentičtějšímu vedení, tím lépe. Je dobře, že se o vedení strany lidé jako Hašek hlásí, a že mají podporu, znamená to, že je zde potenciál k návratu na správnou cestu. Zeman umožňuje takový návrat k normálu a umožní tím dobré vládnutí. Kdo chce uměle držet neúspěšného předsedu v čele strany, nikdy tuto stranu nepodporoval, je zvenčí a jedná proti jejím (dlouhodobým) zájmům.
Podobnou argumentaci nalezneme například zde:
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Sobotka-nema-koule-Prohral-volby-a-odhani-skutecne-levicaky-napsal-analytik-Kotrba-291329

Proti tomu existuje představa, že Haškovou motivací je vlastní mocichtivost a ambice, že má sám značný podíl na (relativně) nízkém výsledku ČSSD, a že načasování a forma "puče" má veliký vliv na důvěryhodnost ČSSD ("pokus o sebevraždu v přímém přenosu"), že nikdy neakceptoval svou porážku na sjezdu a že nynější jednání (koordinované s prezidentem, za zády části straníků) je způsobeno časovou tísní: Teď nebo nikdy, protože jakmile by se Sobotka stal předsedou vlády a vláda by získala důvěru sněmovny, straníci by již koně nepřepřahali a on by dále zůstal dvojkou. Takovou argumentaci nalezneme třeba zde: http://denikreferendum.cz/clanek/16703-lide-nemaji-radi-zradce

Obě tato stanoviska naleznou dostatek argumentace na svou podporu. Mne ale zaujalo toto rozlišení: http://blisty.cz/art/70757.html
Autor vidí prvém přístupu nadmíru soutěže a nedostatek solidarity, a nazývá ho pravicovým. A usuzuje, že levicoví voliči ČSSD ho neocení, neboť volili více kooperace a solidarity a méně soutěže. Je to zajímavé, neboť to hledá odpověď v pocitech, emocích: S kým se lidé ztotožní? (Není to dlouhé, dá se to v minutce přečíst.)
29. 10. 2013 | 14:33

blue jay napsal(a):

JC.
Podival jsem se predevcirem na blog famiglie 118 a on si tam malem ukousnul ocas. Bylo ta az dojemne jak zoufale vyl. :-).
29. 10. 2013 | 14:41

JC napsal(a):

blue jay napsal(a):

:-)))
29. 10. 2013 | 14:56

SuP napsal(a):

JC -
"...."Pro mne není žádným překvapením, že situaci vidíme úplně stejně. Co ovšem překvapením je hustota výskytu de.entů na centimetr čtvereční monitoru,"..."

Prosim a to netuší, že já na ten jeho monitor nečumim.
29. 10. 2013 | 15:12

SuP napsal(a):

JC -
Podívej se pod Štěcha 13:40.
To jsem FAKT neopisoval. To je telepatie.
29. 10. 2013 | 15:20

cimprlich napsal(a):

četl jsem, jak nehubený Chovanec se cítí být ministrem dopravy v nové vládě. Proto se asi přidal k Haškovi. Jen aby se nezklamal. Zažil jsem osobně Chovance na jakémsi úřadě, kdy předbíhal ve frontě. Slušně jsem ho upozornil, kde je místo na konci fronty. On opáčil: Víte, kdo já jsem? To nepotřebuje komentář. Arogantní buran.
29. 10. 2013 | 15:24

JC napsal(a):

SuP napsal(a):

To se někdy přihodí i mě.
29. 10. 2013 | 15:27

Marian napsal(a):

:o)) Hlupáci si vždy dobře rozumí.
29. 10. 2013 | 15:27

turista napsal(a):

Je to zákeřný mocenský převrat v ČSSD takže Haška za premiéra nechci. Voliči ČSSD v drtivé většině stojí za Sobotkou. Bohužel tento puč těžce poškozuje ČSSD.
29. 10. 2013 | 15:28

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Lidem doporučuji sledovat rétoriku obou táborů. Z toho si mohou udělat obrázek o tom, kdo je sociální demokrat a kdo ne.
Doufám, že se členové ČSSD proberou a uvědomí si, jakými výrazy někteří častují své kolegy ze strany a co vše jim jsou schopni podsunout. Pokud to neudělají, tak se někdy příště mohou stát oni pučisty, křiváky zrádci a podobně a to za podpory pravicových médií.
29. 10. 2013 | 15:49

JC napsal(a):

Bakalův nezvaný host
Mno, cosi naznačovalo to, jak jste si vytírali s potátou při presidentské volbě.
Osobně jsem očekával po brilantním ne-vítězství, že bude veselo, ovšem komedie kterou předvádíte nemá obdoby.

Asi takto : Vzato 10 let zpětně jsou socani mistři světa ve dvou věcech.
1. Shodit vládu
2. Zůstat stát s otevřenou papulou.

P.S. A Klaus měl zase pravdu :-))))Už i mě s tím přestává bavit.
29. 10. 2013 | 16:01

aga napsal(a):

Jedla

Prosím, pokud mě už jmenujete, nedezinterpretujte. Jak jsem včera diskuze sledoval i se jich účastnil, téměř nikdo nebo snad vůbec nikdo netvrdil, že je dobře, že se do vedení hlásí lidé jako Hašek atd. Názor většiny by se dal shrnout jako "jeden za osmnáct, druhý bez dvou za dvacet".

Já jsem jen uvedl, že předmětné chování Haška je v naší politice naprosto standardní, má své precedenty, a nenarušuje "demokracie" nijak víc, než celá řada předchozích afér v rámci parlamentu i vlády. Demokracie je jen hadr, kterým mávají nedemokratičtí konkurenti, a pravdolásková média, když chtějí někoho zcela nedemokraticky zlynčovat. Demokracií má tu drzost ohánět se i Duka - představitel organizace, která s demokracií sama nemá nic společného, zato ji bezostyšně zneužila ve svůj prospěch na úkor demosu.

Podle mne jde o předem připravený plán, který má zdiskreditovat levici jako takovou, a zamezit tomu, aby byl jakkoli narušen polistopadový vývoj, který vede k totálnímu rozkladu a rozkradení republiky a ožebračení národa. A nedivil bych se, kdyby se tak dělo za tiché účasti poškozovaných stran, minimálně prostřednictvím předem nastrčených kukaček.
29. 10. 2013 | 16:05

aga napsal(a):

PS Jedla

Šveclv článek mě taky zaujal. Hloupější a tendenčnější žvást jsem už dlouho nečetl:

"ČSSD je strana postavená na solidaritě s neúspěšnými. Odstavit méně zdatného předsedu ODS je přirozená pravicová věc: neplníš, vypadni. Ale voliči a členové ČSSD nehodlají podporovat svět, ve kterém člověka při prvním náznaku neúspěchu vyrazí z práce. - See more at: http://www.blisty.cz/#sthash.qLQUqQZo.dpuf

Takže osud těch neúspěšných máme dát v sázku tím, že necháme neúspěšného patlu, aby stranu, která s nimi má být solidární, zplundroval? Kdo se pak těch neúspěšných zastane? Miliony občanů si mají vydržovat neschopného ale ješitného a mocichtivého profesního žvanila z jakési "solidarity", a obětovat osudy své a svých rodin? Pan autor nevidí rozdíl v míře zodpovědnosti u vůdce na rozdíl od zaměstnance? Moc a v neposlední řadě odměna předsedy nejsilnější strany spolu nese zcela jinou zodpovědnost, než je zodpovědnost řadového občana. Ve starém dobrém Japonsku by na Sobotkově místě čestný muž spáchal harakiri. Tady se schová médiím a nátlakovým klakám pod sukni a odtud bude dál dávat všanc osud země a svých voličů.
29. 10. 2013 | 16:15

Jedla napsal(a):

Psal jsem o emocích, které dění vyvolává. A to nalinkovaný text, podle mého, vystihl. Nedávám nyní návod, jak se k tomu stavět: Ten jsem, na přímý dotaz, poskytl včera: Sledujte odbory, jsou dál.
29. 10. 2013 | 16:23

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Pro aga.
To začalo prezidentskou volbou a šlo o to, vrazit klín mezi ČSSD a Zemana.
Namluvit příznivcům ČSSD, že Zeman chce rozložit ČSSD a udělat ze Zemana a levice protivníky. U části politiků a příznivců ČSSD se to podařilo, a přesto, že je jich po prezidentské kampani, tak to pokračuje a ničí ČSSD. Nepříliš inteligentní Sobotka místo toho, aby si uvědomil, že Zeman je přece jen větší levičák než Schwarzenberg, uvědomil si to, že většina straníků a příznivců ČSSD nakonec volila Zemana, a že konflikt se Zemanem je jen v zájmu pravice, okopává Zemanovy kotníky a rozkládá ČSSD.
Je to Schwarzenbergova a Kalouskova hra a jde primárně o prezidentské křeslo, rozvrat v ČSSD je jen vedlejší efekt.
29. 10. 2013 | 16:25

aga napsal(a):

Jedla

Můžete mi vysvětlit, kde se ve vás bere důvěra k (dobře) placenému odboráři? U mne se teplé místo a boj proti zaměstnavateli (systému) vylučují.

Odbory by se měly vrátit ke kořenům, do podzemí, pak by snad měly smysl.
29. 10. 2013 | 16:28

liška napsal(a):

Eva Merglová
to jediné mohu kvitovat s povděkem. Konec Nečase. Bohužel jen jeho...
29. 10. 2013 | 16:33

au napsal(a):

PROČ MILAN ZNOJ LŽE:
1) ČSSD volby prohrála celé levici. Hlavní výsledek voleb je:
83 mandátů levice : 117 mandátů pravice.
Všechno ostatní je nedůležité.
Po 7 letech katastrofální vlády pravice je takový výsledek výrazem nebetyčné neschopnosti (která ovšem pravici vyhovuje).
2) Hlavní odpovědnost nese předseda strany. On má sílu věci ovlivnit. (Po Paroubkově odchodu také nikdo nechtěl, aby odešli i místopředsedové.)
3) Využití ČEHOKOLI k útoku na prezidenta republiky je už obligatorní částí každého pravičáckého článku. A Milan Znoj je pravičák, byť přecvičený - začtěte se jenom do antologie Český liberalismus, jejímž je editorem.
4) Političtí naivkové, jako je profesor Znoj, si vždycky myslí, že všechny problémy se vyřeší, když "dostanou lidi na náměstí". Jenže tohle je vnitrostranická záležitost. Znoj není tak hloupý, aby nevěděl, že o "puč" nešlo. Předsednictvo strany vyhodnotilo situaci a udělalo na schůzi jen to, nač má právo. Třeba udělalo chybu. Třeba ne.
Ale udělalo by ji určitě, kdyby poslouchalo rady profesora Znoje.
(Domnívám se, že řešením je buď odchod ČSSD do opozice nebo zvolení nového, neutrálního vyjednávacího týmu. A v nejbližším možném termínu zvolení celého nového vedení strany, bez Haška i bez Sobotky.)
(Odchodu ČSSD do opozice se pravice bojí nejvíc ze všeho. I proto nechala ČSSD ve volební kampani celkem v klidu a soustředila se na útok na SPOZ.)
29. 10. 2013 | 16:34

aga napsal(a):

Bakalův nezvaný host

Nemyslím si, že je Sobotka neinteligentní. Považuji ho za pokryteckého tichošlápka, který je v sociální demokracii ze zcela jiných důvodů, než je sociální cítění.
29. 10. 2013 | 16:36

aga napsal(a):

au

To je dobrý příspěvek.

Jen se bojím, že volební výsledek není býrazem neschopnosti, ale naopak záměru. Proto se obávám, že Vaše rozumné návrhy realizovány nebudou, a proces likvidace levice bude zdárně dokončen.

(Kdybych byl mocenský stratég, měl bych v každé levicové straně spící agenty, právě pro případ poklesu popularity pravice po protilidových reformách. Praxe ukazuje, že lidi (poslance atd.) lze u nás nakoupit snadno. A nemyslím si, že bych byl chytřejší než mocenští stratégové).
29. 10. 2013 | 16:42

Arnie napsal(a):

Pane Znoj, dobře napsané.
předseda ČSSD Sobotka se musí začít aktivně bránit a přejít do útoku.
Zemanovi trojští koně by měli být z ČSSD vyloučeni, jinak leptání ČSSD pod dálkovým vedením prezidenta bude pokračovat zevnitř dál až do konečného rozbití této strany.
29. 10. 2013 | 16:42

Gudka napsal(a):

"Sobobotka řeční na spontánní manifestaci"

Ta spontánnost byla zajišťována po netu a byla asi tak spontánní jako ovace na sjezdu JZD. Nebo, možná přiléhavěji, jako aplaudsováíní Livii, když četla při Sarajevském atentátu dopis mladého Klause "tatimu".
"U sochy T.G.M." - jak trapné, jak nevynalézavé. Samozřejmě, že není žádným tajemstvím, že Dienstbier, hnaný touhou se pomstít za neúspěch v prezidentské kandidatuře, si osedlal existující rivalitu Sobotka-Hašek a že Sobotku vede na drátkách. Kam ho má dovést, to mu řekne Kalousek.
Sobotka svou zamilovaností do představy, že bude premiér, připomíná M. Němcovou. Pokud jde o lpění na funkci, pak zase notně vyvolává představu "oranžového Nečase". Jenže se mýlí, pakliže se domnívá, že to po nečasovsku "vysedí". Kdo by proboha s touto směšnou figurkou vážně jednal?
29. 10. 2013 | 16:57

fafnir napsal(a):

au
cituji vás:83 mandátů levice : 117 mandátů pravice.
Všechno ostatní je nedůležité.
Po 7 letech katastrofální vlády pravice je takový výsledek výrazem nebetyčné neschopnosti (která ovšem pravici vyhovuje)."
Vy jste arbitr,který rozhoduje za voliče,s čím jsou a nebo nejsou spokojeni?Zřejmě ta vláda pravice nebyla tak katastrofální,jak se pokoušíte ostatním namluvit,a oni to to prostě komoušům a jejich přisluhovačům ve svobodných volbách nehodili.
29. 10. 2013 | 17:13

Sova Jiří napsal(a):

Vážení, nenechte se zmást. Jde opravdu o demokracii. Jde o to, že se modří kmotři přesunuli doleva a tak se spojili s levými kmotry , aby zase mohli odklánět penězovody. A právě tomuto chce Sobotka spol. zabránit , a aby se do toho nemotoval Zeman, který ukázal pravou tvář. Sledujte pravicové strany a Zemana. Nepadají téměř žádná vyjádření. Je poměrně klid.
29. 10. 2013 | 17:13

Gru napsal(a):

Bakalův nezvaný...

ovšem, že jde o Kalouskovu intriku, ovšem nemyslím si, že jde v konečném důsledku o prezidentovo křeslo, nýbrž o jaho kompetence. Vlastním cílem je změna ústavy tak, aby mohly být provedeny změny ve prospěch:
1. šlechty
2. sudetských Němců,

tedy naprostý společenský převrat. Tomu prezident typu Zeman brání. Aby se vytvořila ústavní většina (TOP, ODS, ČSSD, KDU, ANO), je třeba především získat ČSSD. A to nejméně dvěma cestami: jednak rozšířit legendu o Zemanově ohrožení ČSSD, tím znejistit levicový elektorát a zahnat jejich voliče kamkoliv jinam, nejlépe, aby volit nešli, za druhé vytvořit si v ČSSD frakci pomocí vnitřního spojence, novodobého Firelingera, za něhož byl vytipován Dienstbier. Hodí se pro tuto roli kvůli své nezměrné ctižádosti a kvůli pocitu ponížení, které zažil, když ho strana dostatečně nepodpořila v boji o hradní křeslo.
Takže: prezidentem, pokud se podaří okleštit jeho pravomoci tak, aby nemohl zasáhnout proti výše zmíněným zásadním změnám, může být klidně dál Zeman, nebo Dienstbier, nebo kdokoliv. Přímočařeji, tedy instalací Schwarzenberga na Hrad, se to nezdařilo, tak to musí jít trochu oklikou.
29. 10. 2013 | 17:19

stařenka napsal(a):

Sobotka je férovej chlap ale o Haškovi si to nemyslím.Nesnáším lháře.
29. 10. 2013 | 17:21

Karel Meyer napsal(a):

Nejdřív jsem napsal Haškovi, Tejcovi a Škromachovi přímo, jako chlap chlapovi. Neodpověděli. Tím, že se Hašek a spol. vydali tajně jednat se Zemanem porušili hrubým způsobem principy parlamentní demokracie a ústavního pořádku a dopustili se zrady nejen na voličích ČSSD, ale na všech voličích. Ve volbách řekli voliči straně SPOZ jasné ne. Hašek a spol. se podle a zákulisně chtějí dostat k moci s podporou Zemana proti vůli 98,5 % voličů. To je dle mého názoru pokus o politický puč, který naštěstí mohou rychle zatrhnout jak poslanci parlamentních stran, tak samo ČSSD. Haška, Tejce a Škromacha jsem vyzval, aby se vzdali poslaneckých mandátů. Chovance, jsem k tomu vyzval před chvílí. Svině v parlamentu nechceme. Své stanovisko jsem poslal vedení ČSSD, senátorovi a poslancům zvoleným za můj kraj. Bylo by dobré, aby tak učinili všichni voliči - tento pokus o politický puč se týká nás všech. Když vedení ČSSD dostane přímo 2-3 miliony emailů, snad se některým rozsvítí v hlavě. A další kroky nás voličů? Petice k abdikaci Zemana, velká protestní demonstrace 17. listopadu. Hlavně to nenechat vyšumět. Tomu stvoření na Hradě nemá cenu psát, ten si vystačí jen sám se sebou.
29. 10. 2013 | 17:36

Antonín Malík napsal(a):

Karel Meyer

Úžasná revoluce... miliony mailů... demonstrace na Hradě... nebo alespoň v podhradí... písnička "Sobotku má kníže blíže"...
29. 10. 2013 | 17:46

Tichy napsal(a):

Je nejaka nadeje, ze Cesi prestanou byt (v dohledne dobe) narodem kasparu a komediantu?
29. 10. 2013 | 17:57

dadiš napsal(a):

Faktickými obhájci Sobotky v dnešních blogových diskuzích jsou paradoxně největší nepřátelé soc.demokracie a tzv.levice vůbec. To o něčem svědčí. Nejkomičtější jsou příspěvky místních obhájců bývalé trojkoalice. Svou frustraci si léčí projevy radosti nad situací uvnitř soc.demokracie.
29. 10. 2013 | 18:11

čert }:o) napsal(a):

Tichý
není =o)
Z EU zdroje a průzkumů vychází že Češi při dotazování ze čtvrtky neví
z další čtvrtky ví a zbytek řekne pravej opak jen aby byla p.del.
To je oficiální zpráva z EU. Sice už mírně letitá, ale pořád platná
Tak nechtějte mít Čechy a Moraváky jiné než jsou. Byla by to škoda
mít uprostřed Evropy spořádaný fungující národ bez smyslu pro všechno
zvláště pro politiku. Každý druhý tady by vedl své oblíbené strany
líp než jejich lídr. Co mě se týče tak taky =o)
Je to národní hobby politikařit a hubovat na politiky co se zpronevěřili
Ovšem spravedlnost zatím nefunguje tak jak má a někteří místo mříží
dostali i vyznamenání..no není to krása? =o))
29. 10. 2013 | 18:23

David napsal(a):

Skvěle napsáno, díky!
29. 10. 2013 | 18:24

Arnie napsal(a):

to:Gudka 16.57
"Ta spontánnost byla zajišťována po netu a byla asi tak spontánní jako ovace na sjezdu JZD. ..."
Vy jste tam byl? Já zřejmě na rozdíl od vás ano!
A mohu vás ujistit, že ta sešlost na Hradčanském náměstí byla naprosto spontánní, a dá-li se říci i příjemná - sešli se lidé, kterým chování Haška a spol a zejména utajená návštěva jeho party v Lánech byla odporná.
Lidé, kteří chtějí, aby se hrálo fair, ne podrazy a demagogie.
Takže si svoje komentáře laskavě nechte a pokud jste tam sám nebyl, tak nefantazírujte.
29. 10. 2013 | 18:26

Gudka napsal(a):

Arnie

Ne, já tam nebyl, ale četl jsem předtím ty výzvy k tomu shromáždění. Taky jsem viděl záběry - připomínalo to tu Liviinu manifestaci 1997.
Je zajímavé, že Sobotka, ke konci své kariéry, získal sympatie pražských pseudopravicových aktivistů (je dobře, že ho například už nikdo nebije, ani vajíčko prý tentokrát nepřiletělo).
Pročpak se vlastně za nespontánnost stydíte: Vždyť je přece jasné, že "spontánně" nemůže v tutéž chvíli za tímtéž účelem přijít na totéž místo, jen tak z ničeho nic, tisícovka aktivistů.
29. 10. 2013 | 18:32

čert }:o) napsal(a):

dadiš
největší nepřátelé socanů a levice nejsou největšími obhájci Sobotky.
Jsou pouze rozčarovaní z pokrytectví levice a podrazáctví pár
hodin po výsledcích. To levouni neznají
29. 10. 2013 | 18:34

SuP napsal(a):

au -
"....(Domnívám se, že řešením je buď odchod ČSSD do opozice nebo zvolení nového, neutrálního vyjednávacího týmu. A v nejbližším možném termínu zvolení celého nového vedení strany, bez Haška i bez Sobotky.)
(Odchodu ČSSD do opozice se pravice bojí nejvíc ze všeho. I proto nechala ČSSD ve volební kampani celkem v klidu a soustředila se na útok na SPOZ.)...."

Vy jste srandovní. Nezdá se vám, že v té opozici bude trochu narváno?
29. 10. 2013 | 18:34

řádně označený tazatel napsal(a):

Jak Hašek diskutoval u Anděla.
http://www.youtube.com/watch?v=doJanY2iIC4
29. 10. 2013 | 18:45

au napsal(a):

SuP:
Pro ODS a TOP je opozice jedinou záchranou. Za další 4 roky "vládnutí" by se tyhle strany do parlamentu už nedostaly. I proto by je v tom měla ČSSD nechat vymáchat. Ať napraví, co zničili.
Opravdu nechápu, proč by ČSSD měla "vládnout", když převahu v parlamentu má pravice. Nebude mít totiž sílu uskutečnit nic podstatného ze svého programu. Zejména ne progresivní zdanění.
(A nejde nakonec Sobotkově straně právě o to? Aby se řeklo, že ČSSD "opravdu, ale opravdu" chtěla zavést normální evropské zdanění bohatých, ale, bohužel, nedostala k tomu od voličů dostatečný mandát? ČSSD má oddřít špinavou práci a za 4 roky, až se země trochu zvedne a bude zase co krást, se má slavně vrátit pravice?)
(Ať tak či onak, čekají nás roky slabé vlády. Schwarzenberg může slavit, protože za vytunelování podniku Becher Karlovy Vary ho teď už do tepláků nedostane nikdo.)
29. 10. 2013 | 20:13

curs napsal(a):

Arnie 18:26
Vy jste další exemplář veledemokrata, který se usilovně snaží umlčet lidi s jiným názorem. Jsou to právě stoupenci Sobotky, kteří svým jednáním vybočují z mezí civilizovaného řešení sporu. Zatímco nespokojenost s volebním výsledkem je na místě a výzva k odstoupení adresovaná neúspěšnému předsedovi stranickým orgánem odpovídá běžným zvyklostem na západě, hysterický záchvat a pokřik o puči je ve stylu Václava Klause, ten ovšem aspoň neblokoval sjezd. A Dienstbier vystupuje v televizi stylem Dzeržinského. Pokud se tento přístup prosadí, bude mít ČSSD v čele nedotknutelného generálního tajemníka Sobotku a každý, kdo se pokusí o samostatné rozhodování, bude ocejchován jako zrádce a politicky zlikvidován. Rodí se nám nový Mečiar?

Před posledními událostmi mi byl Sobotka bližší než Hašek, ale podle mě po těch záchvatech megalomanie těžko může zůstat i jen členem vedení.
29. 10. 2013 | 20:14

zdenekbrom napsal(a):

Tak koukám, že povolební tanec na hrobě ODS nahradila zcela jiná show. No to jsou věci. Už tu i někdo píše, že ODS by měla za trest vládnout. Nevídáno, neslýcháno.
29. 10. 2013 | 20:34

mb napsal(a):

Zdenku, koukal jste na Haška u Drtinový ?

ten chlapec je schopnej vodkráglovat vlastní babičku, a pak říct že to nebyl on a že ani žádnou babičku nikdy neměl ...

věřil byste, že to je vůbec možné ?
29. 10. 2013 | 20:51

Bakalův nezvaný host napsal(a):

O puči

„A celé to divadlo není o Sobotkovi a demokracii... je to jen další boj odpůrců prezidenta Miloše Zemana, kteří se chopili šance a ze Sobotky si udělali hračku, jak prezidenta potrápit. Média neobjektivně hodnotí boj uvnitř sociální demokracie... převážně se píše o puči nebo podlém převratu. A přitom ten se nekonal, jen došlo na nutnou sebereflexi. A teď se toto vcelku přirozené pnutí uvnitř ČSSD využívá v boji Zemanových odpůrců, jako kdyby bylo třetí kolo prezidentské volby“
29. 10. 2013 | 20:52

ajeto napsal(a):

k autorovi blogu: souhlas

Proč předsednictvo ČSSD rozhodlo, jak rozhodlo? Kolik z jeho členů tvoří hejtmani a lidé z krajů? Kdo vedl Asociaci krajů a ovlivňoval hejtmanstvo a další krajánky? Kdo dal návrh na odstavení předsedy z funkce a vyjednávání s možnými koaličními partnery? Opět jednoduchá odpověď. Lze si všimnout, že Hašek nic, on muzikant. Na hradní schůzce nebyl a nic o ní neví, Onderka posloužil jako užitečný idiot se svými návrhy v předsednictvu na odstavení předsedy strany. Volební manažer Chovanec také nic a jen muzikant. O dalších chtivých křivých postavách této truchlohry vypovídá postava páně Škromacha. No baže, neudělali si ho socani kdysi předsedou senátu, tak to teď máte. Ten bude rýt jako vepř a nedá pokoje, pokud nějaké významnější postavení nedosáhne, že? No to by se na to tedy podíval. (Napadla mě analogie s M. Doktorem, také nedostal od premiéra Péti ministerské křeslo a už bylo trvale zle. Ovšem nebyl až tak nerozumný jako páně Škromach, vždy se ve svých proslovech dlouze vymezoval, ale nakonec vždy podržel). Jak se koukat na skandálpaní Vaňhovou, toskánského nosiče pizzy Urbana, kmotříka Huhu z Prahy, a tak by se dalo dále pokračovat. Bohužel skutečnost, že sebereflexe nebo pojem kouska cti v těle nefunguje, doložilo zvolení nesvatého Jeronýma předsedou poslaneckého klubu.
Jak já to vidím, pokud ČSSD neodstaví tyto lidi z funkcí a postů, bude pro spoustu voličů prostě nevolitelná a bude ráda, že překročí pětiprocentí hranici v dalších volbách. Bohužel hejmanstvo a krajánci byli příliš opilí svou regionální mocí a po svém zvolení do poslanecké sněmovn ochotně naskočili na vějičku Hašek a spol. (nejspíš i M.Z.) a zachovali se tak, jak se zachovali. Ovšem zapomněli, že volební období trvá 4 roky a v případě předčasných voleb i méně. A protože se zachovali tak, jak se zachovali, nemohou od voličů očekávat nic jiného, že je vykroužkují nebo budou volit jiný politický subjekt. Tak si svou hloupost a nekorektnost vůči voličům dámy a pánové ještě chvíli užijte, ale nezapomeňte na další volby. Možná by mohla pomoci k projasnění mysli pěkná kniha pana Mňačka "Jak chutná moc".

Škoda, že J. D. nedostal dost hlasů na prezidenta. To mě stále mrzí.
29. 10. 2013 | 21:10

SuP napsal(a):

zdenekbrom -
"....Už tu i někdo píše, že ODS by měla za trest vládnout. Nevídáno, neslýcháno...."

I s takovým materiálem budeme muset pracovat. ale beru to jako zajímavou sociologickou studii (aniž bych věděl, co to vlastně je) s překvapujícími závěry.
;-)
29. 10. 2013 | 22:08

Pavel Štěpán napsal(a):

V zásadě souhlasím, ale zkusím nadhodit jinou, zdánlivě paranoidní, možná reálnou perspektivu.

Čím dál tím víc mám podezření, že v celém procesu demontáže ČSSD není žádný cíl, ale samotná cesta je cílem - nalajnovaná nectěným panem prezidentem, čím delší, klikatějšía neschůdnější, tím lepší:

1) SPOZ dostala na frak tak, že od státu nedostane za volby a na další 4 roky ani korunu. Možná to zatáhne Lukoil, ale i ten bude na oplátku chtít svou libru masa.
2) V SPOZ je několik (a ne málo) "osobností", pp. Mynářem, Žákem + dalšími 4 ministry počínaje a dalšími postavičkami, které jsem jmenovitě ani nezachytil, konče, které se rychle potřebují někde chytit.
3) Takže se to pěkně spojí: premiér je někde upíchne a oni si "trochu" vydělají a "trochu" pomohou splatit dluhy.
4) Sobotka by to byl asi těžko, takoví kamarádi se Zemanem evidentně nejsou (pokud se zase jednou Slávek neotočí na obrtlíku). Hašek, pokud se to povede, určitě ano. No, a když to nevyjde, bude to Rusnok - času má dost, příští předčasné volby budou až za sedm měsíců. Dřív určitě ne, je přece potřeba šetřit a spojit je s volbami do EP ...

Velmi rád bych se mýlil a celou tragikomedii považoval za bratrovražedný boj oranžových hajzlíků, ale co když mám pravdu?

PS: Jak asi tušíte, ani Zemana, ani ČSSD jsem nikdy nevolil a volit nebudu, přesto mi v tento okamžik podpora menšího zla pro všechny - Sobotky - připadá přirozená i od zavilého pravičáka. Třeba to nevyjde, pak bude potřeba vymyslet, kterým oknem na Hradě by Zeman vůbec prošel.
29. 10. 2013 | 22:39

čert }:o) napsal(a):

zdenekbrom napsal(a):
Tak koukám, že povolební tanec na hrobě ODS nahradila zcela jiná show. No to jsou věci. Už tu i někdo píše, že ODS by měla za trest vládnout. Nevídáno, neslýcháno.
29. 10. 2013 | 20:34
------
nepřehánějte to s tím škarohlídstvím =o)))
Však oni si socanští korytáři poradí
Nemám o ně vůbec strach a svým způsobem
mě to těší jak se mezi sebou perou
Je to sice zlomyslný ale to je mi fuk
29. 10. 2013 | 22:46

Yosif K napsal(a):

Bakalův nezvaný host napsal(a):
Pro aga.
To začalo prezidentskou volbou a šlo o to, vrazit klín mezi ČSSD a Zemana.
KONEC CITATU.

Jste podobný bludař jako když komouši tvrdili v 50 letech že za to že se vzájemně vyvraždovali mezi sebou mohla CIA a Mossad.....

Přečtětě si Zemanovi knihy, jsou plné nenávisti vůči krzsám které jej nezvolili před deseti lety na presidenstké křeslo a otevřeně tam mluví o deratizaci a nutnosti politické likvidace zrádcovských krys. De facto nic jiného než likvidace krys uvnitř CSSD Zemana nezajímá, zbytek jeho agendy řídí jeho sponzoři - LUkoil, Agrotrade, Sigma, TŽ atd atd atd.

Z krys ketrého zradili jsou politické mrtvoly od té doby co Zeman začal druhé tažení za presidenstkým křeslem. Pokud nechtějí skončit nekde v nádvorní četě, musí se od CSSD odštěpit. Pokud s sebou stáhnou 16-30 nových poslanců CSSD, tak mají šanci na politické přežití.

Většina Zemanistů v CSSD jsou centrističtí politici - pro mne je to OK - zároven jsou to však prohazovači, korupčníci, flamendři a hrabošiví sběratelé funkcí. Na jejich příští volební kampan jsem upřimně zvědav - bude to asi taková ubohost jako s čím přišli letos SPOZ. Ledaže by si samozřejmě najali odborníky z USA jako Paroubek.
29. 10. 2013 | 22:49

Yosif K napsal(a):

Poslední zpráva z přímého přenosu rozkladu CSSD:

Zemanista Tejc 30 hlasů, Sobotkista Hamáček 16 hlasů.

Toto jsem čekal, čistí korytáři převažují nad utopickými socálisty v poměru cca 3 ku 2.

Oba tábory se očividně tak nenávidí, že by si každý tábor měl udělat svůj poslanecký klub, aby se náhodou neudusili vzteky nebo nepobodali mezi sebou.
Haškovci nenachzstali pro Sobotkovce žádné nouzové zlaté padáky, z toho důvaodu vzpuká bratrobvražedný boj na nože muž proti muži. To je to oč zemanovi šlo, aby se socani vyvraždili mezi sebou a hrstka která zbude aby jej pak nadosmrti uctívala.

Vzhůru do boje mezi sebou, soudruzi! Banzai!

Avanti Popolo, alla riscosa!
Bandiera rosa, bandiera rosa!
29. 10. 2013 | 23:01

Pavel Štěpán napsal(a):

Zítra jedu služebně do Brna. Nemám se zastavit ráno v LD a přibalit s sebou Haška, Tejce, Sobotku, Onderku (určitě se v Praze zdržel) a nechat jim je tam, samozřejmě s manuálem, jak s nimi naložit? (Špilas by se docela dobře hodil).
29. 10. 2013 | 23:02

Pavel Štěpán napsal(a):

PS: A protože jedu i přes Žďár, mohu přibrat i toho hradního dárečka a vysadit ho v Novém Veselí. ("Nestavíme, máme zpoždění!")
29. 10. 2013 | 23:07

dd napsal(a):

To Tichy /17:57/: Ne. To by si museli své "moudré hlavy" najmout. Nejlépe ve Švýcarsku. Švýcarská garda se dobře osvědčila i ve Vatikánu.
30. 10. 2013 | 01:21

zdenekbrom napsal(a):

mb:

Nekoukal. Mám zdravotní potíže i bez toho.
30. 10. 2013 | 09:09

zdenekbrom napsal(a):

SuP:

Z hlediska studijního je to zajímavé, ale z hlediska fungování státu je to malér.
30. 10. 2013 | 09:10

zdenekbrom napsal(a):

čert }:o):

Jak by mohl jeden odolat. Diskutéři, kteří Sobotku nemohli ani vystát, se ho zastávají, diskutéři, kteří bušili do "trojkolky", buší do sebe navzájem .... :)
30. 10. 2013 | 09:13

SuP napsal(a):

zdenekbrom -
Zdá se, že se začíná potvrzovat, že pro levičáky je expozice na vysokém politickém postu něco tak snového, že je kvůli tomu ochoten zavraždit vlastní babičku. Podporuje to teorii, že do vysoké politiky se hrnou především lidi, kteří nejsou schopni si vydělat jiným způsobem. A tady to máme v přímém přenosu.
30. 10. 2013 | 10:26

Jan Sladký napsal(a):

Vážený autore, vážení čtenáři,

bohužel vám všem jaksi uniká, že pan Babiš je produktm přípravy zahraniční rozvědky Ruské Federace. Stejný postup Rusové zvolili i pro nastávající prezidentské volby na Slovensku, kde podporuji bývalého disidenta Čarnogurského, katolíka a syna zástupce velitele Hlinkovy gardy, protože potřebují, aby premiér Fico zůstal ve své funkci. Nový prezident je stejně jenom kladeč věnců a protože je křesťan (zajimavá jsou jeho interwiew v MF DNES, kde je veřejně proti EU a NATO, a pro příklon k Rusku) je pro Rusko daleko výhodnější než Fico, odstřižený od výkonné moci.
30. 10. 2013 | 10:36

Jedla napsal(a):

aga (29. 10. 2013 | 16:28 )
Dělejte si legraci z jiných. Byl jsem členem výboru, následně místopředsedou a předsedou základní odborové organizace pěkných pár let. Znamenalo to zaražený postup v profesi (když jsem byl nakonec vyhozen, /jakmile uplynula zákonná lhůta poté, co jsem již odmítl kandidovat a ztratil ochranu před vyhazovem bez předchozího souhlasu org./, odcházel jsem z nižší plat. třídy, než když jsem do odborů vstupoval), dále enormní dohled vynucený na nadřízených (každá neúmyslná chybička v mé práci, která se u jiných zaměstnanců opakovaně tolerovala znamenala u předsedy odborů vždy tvrdou sankci, zpravidla tři měsíce bez nadtarifních složek platu, přímý nadřízení se mi vždy omlouvali, že nemohou jinak, že je to shora), a po celá léta tvrdý a stálý nátlak, který by normálně musel být nazýván šikanou, a navíc snášet vydírání typu když nebudete souhlasit s tím a tím, tak zaměstnancům provedeme to a to, případně vyhodíme toho a toho. Teplé místečko? Blázníte? Odborová činnost nebyla tolerována v pracovní době, svou vlastní práci museli mít členové odborových orgánů, nejen já, hotovou dvoj, trojnásobně...
Odměnou je jen důvěra kolegů zaměstnanců, a občas se povede něco prosadit, nebo někoho ochránit před nespravedlností...
02. 11. 2013 | 12:59

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy