Válka s Turky musí být!

14. 03. 2009 | 00:50
Přečteno 11551 krát
David Rath se v pátek snažil Viléma Žáka a mě připravit o mandát v Zastupitelstvu Středočeského kraje. Po té, co ODS poukazovala na neslučitelnost postu ředitelky Úřadu práce s funkcí neuvolněné radní v případě Lenky Šmídové, prý David Rath neměl jinou možnost, než se na oplátku pokusit vypudit ze zastupitelstva dva členy ODS. Kdyby tu nešlo o svévolné zacházení se zákony, řekl bych, že mi to připomíná onu známou repliku ze Švejka: „Válka s Turky musí být. Zabili jste mně strejčka, tak tady máte přes držku…..“

Co na tom, že situace Lenky Šmídové byla skutečně v rozporu se zákonem, kdežto ministrovi ani externímu spolupracovníku ministerstva žádný zákon práci v zastupitelstvu nezakazuje. Obdobný problém řešili v minulém volebním období v Ústeckém kraji, kde byl krajským zastupitelem ministr zemědělství Petr Gandalovič. Nezávislé právní rozbory tehdy jasně řekly, že ministr, který není zaměstnancem státní správy, ale osobou, kterou do funkce jmenuje prezident, může být zároveň krajským zastupitelem.

Co je ale Davidu Rathovi do právních rozborů a litery zákona. Když je potřeba se zbavit politických protivníků, tak účel světí prostředky. Na samotné odvolávání ale tentokrát nedošlo. Zůstalo jen u výstupu, nad kterým musel každý demokrat jen znechuceně kroutit hlavou. Po celé jednání dával David Rath jasně najevo, jak rád by o všem v celém kraji rozhodoval sám, a to samozřejmě i o tom, zda je funkce ministra ve střetu zájmů se zastupitelským mandátem či nikoli. Volba sociálně demokratických zastupitelů má přitom jasné mantinely: buď budou hlasovat, jak určí David Rath, nebo zaplatit čtyři miliony. Je to sice absolutně nedemokratická, ale zato slušně fungující pojistka. Jenže komunisté, kteří jindy s Rathem poslušně spolupracují, se rozhodli celou smutnou taškařici ještě prodloužit a vyžádali si další právní analýzy. Tak uvidíme, jestli se na příštím jednání zastupitelstva Davidu Rathovi konečně podaří vypořádat se po svém se svými oponenty.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Tibetologista v Praze napsal(a):

Tibetologists introduce Tibetan development in Prague

PRAGUE -- A visiting delegation of Chinese Tibetologists gave an account of social and economic developments in Tibet here Monday.

Speaking at a press conference here, Zhu Xiaoming, the head of the delegation, said Tibet has experienced tremendous changes over the past 50 years to become one of the most attractive places in the world.

Today, Tibet not only has unique natural scenery but also boasts well preserved ethnic culture, Zhu said.

"All this was made possible thanks to the joint efforts of the Chinese government and the Tibetan people," he said.

On the negotiations between the Chinese central government and the Dalai Lama's representatives, Zhu said progress had been made in the talks and there was no need to be pessimistic about their prospects.

Chinese central government officials and the Dalai Lama's private envoys have held three rounds of talks this year and nine rounds since 2002.

The door for the Dalai Lama's return to a patriotic stance is always open, but the door to "Tibet independence," "half independence" or "independence in a disguised form" has never been open, nor would it be open in the future, Zhu said.

The Chinese government has clearly pointed out that if the Dalai Lama gives up his separatist stance and activities to split the motherland, the two sides could continue contacts and negotiations on his personal future, said Zhu.

Speaking about how the Chinese government has improved the living conditions of Tibetans, Zhu said the central government has poured 170 billion yuan (about 25 billion U.S. dollars) into improving the the Tibetan people's life over the past decades.

The central government has also adopted other preferential policies to make sure Tibet can develop together with other regions of China, Zhu said.
14. 03. 2009 | 01:24

silspok napsal(a):

Skoda, ze jste, nevim proc, musel svuj text zalozit na tom, ze jista Lenka Smidova poziva urcite funkce a k tomu jeste nejake dalsi (Urad prace a zastupitelstvo). A k tomu ji nikdo nekritizuje. Vy jste ted ministr a pritom se tak hloupe skryvate za tim, ze kdyz "muze ten, tak ja prece muzu taky". Kdy se konecne objevi na nasi politicke scene nekdo s alespon smytkem rozumu a pochopenim funkce, kterou vykonava? Ratha skutecne nemam rad, ale obavam se, jestli to nahodou neni v techto zastupitelstvech "prast jako uhod". ...
14. 03. 2009 | 04:43

petr1962 napsal(a):

Jen se vyplačte pane ministře určitě Vám to pomůže.Vy si s panem Rathem nemáte co vyčítat.Ani jednomu z Vás nejde o lidi a nikdy nešlo.Jde vám jen o Váš prospěch ve vašem případě o kapitalistický a u něj osobní.Oba by jste potřebovali vymést z politiky
14. 03. 2009 | 05:32

Ládik napsal(a):

Dění v guberniích mě nezajímá.
14. 03. 2009 | 07:01

Ládik napsal(a):

Jestli to "dění" vůbec nějaké je.
14. 03. 2009 | 07:02

Lila napsal(a):

to silpok

To, že pan ministr použil analogický případ ředitelky úřadu práce, vůbec není od věci, protože na některé funkce ve státní správě se vztahuje zákon, který jim účast v samosprávných orgánech zakazuje.

Pokud vím, na funkci ministra vlády se tento zákaz nevztahuje. Například ministr financí Kalousek je členem městského zastupitelstva v Bechyni. Odměna za výkon funkce člena obecního zastupitelstva je víceméně symbolická.

Myslím, že v politice víc než v kterékoli jiné oblasti by mělo platit pravidlo, že lidé se nemusí milovat, ale měli spolu (slušně) vyjít.
14. 03. 2009 | 07:29

Martin B. napsal(a):

Zákon praví, že: "Funkce člena zastupitelstva kraje je neslučitelná s funkcí vykonávanou na ministerstvu, jiném ústředním orgánu státní správy nebo na orgánu státní správy s celostátní působností, obsazovanou volbou, jmenováním nebo ustanovováním." Vy, pane Bendle, píšete, že "ministr, který není zaměstnancem státní správy, ale osobou, kterou do funkce jmenuje prezident." Zákon hovoří o funkci, vykonávané..., nikoliv o tom, zda je ministr zaměstnanec nebo zda je jmenován zrovna prezidentem.
14. 03. 2009 | 08:42

Pďalka napsal(a):

Ale vždyť vaše strana drží opratě od justiční mafie, tak to nechte dojít k soudu a uvidíte - zákon je ohebný vždy ve váš prospěch. Jen je třeba včas rozhodnout, kterému soudci věc přidělit a který nezobe z ruky.
14. 03. 2009 | 08:47

patriot napsal(a):

Bendl:

Po krajských volbách jsem viděl vás a Ratha v OVM (Obludárium Václava Moravce). Dojem? Dva darebáci k pohledání – jeden šťastný jak opice, že koryto získal, druhý smutný jak šafářův dvoreček, že o koryto přišel. Mezi vámi je asi takový rozdíl, jako mezi Krejčířem a Pitrem.

Souběžná koryta jsou vždy především nehoráznou zlodějinou. Každému je jasné, jak asi „výkon“ takových funkcí vypadá. Nemějte lidi za blbce.
14. 03. 2009 | 09:11

Martin B. napsal(a):

Pane Bendle, já vašemu textu rozumím takto: zákony platí jen pro ty, co nemají jinou možnost, MY máme "nezávislé právní rozbory", které nám řeknou, co potřebujeme, abychom se zákony nemuseli řídit.
14. 03. 2009 | 09:26

Kamil napsal(a):

Pane Bendle
nedávno se mi dostaly do ruky dvě knihy " Hitlerovy peníze " a " Cesty k moci ". Zabývají se celkem stručně, jakými metodami se dostali k moci Lenin, Hitler a Gottwald. Vřele každému doporučuji přečíst. Ukazují, jak málo stačí, aby se dostali k moci diktátoři. Ve všech třech případech si většinová společnost neuvědomila s čím si zahrává, jakvelké zlo může nastat, jen proto, že nemáme dostatek prozíravosti.
Vždy si na tyto dvě knihy vzpomenu, když vidím, jaké metody duo Paroubek Ráth používá.
Aby to nebyly dvě neřízené střely.
Hezký den.
14. 03. 2009 | 09:33

myrta napsal(a):

Já nemůže pochopit jednu věc a to jak může někde naplno vykonávat dvě práce.Jako kdyby zedník v pracovní době položil lžíci a šel prodávat do trafiky.Za obojí by byl naplno placen.Jste lump pane Bendl.
14. 03. 2009 | 09:36

RUMCAJS napsal(a):

Rath je všivák.
Ale pokud za mandát berete peníze, měl by jste se ho vzdát.
Jinak budete jako on.
14. 03. 2009 | 09:38

Rudolf napsal(a):

Před časem jsem na tomto serveru kritizoval pana Ratha za metody, kterými prosazuje "svou" pravdu. Vy pane ministře jste naprosto stejný případ a já jsem zděšen, že nevíte nic o kontraproduktivnosti jednání. Tímto svým příspěvkem jste dosáhl pouze toho, že se dostal s panem Rathem do stejného pytle. Podívejte se na vlivný web http://www.lidoveforum.cz a zjistíte, do jaké se ženete společnosti.
14. 03. 2009 | 09:41

Nuba napsal(a):

Dva kohouti na jednom smetišti, to nedělá nikdy dobrotu.

Hejtman Rath se zřejmě obává, že ministr Bendl může ze své funkce ministra dopravy negativně tuto oblast ve středočeském kraji ovlivňovat a tím se pokusit jak Rathovi, a tím ovšem také obyvatelům středočeského kraje škodit.

Do jaké míry je tato obava oprávněná si nedovolím odhadnout, minimálně však tato možnost existuje. Na to, aby ji jeden nevyužil, musí být formát. A takové persony se momentálně v naší politice téměř nevyskytují.

Fauna velí - do krve !
14. 03. 2009 | 10:17

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden textů obsahující nadávku, které jsou v rozporu se záměrem těchto stránek poskytovat prostor pro slušnou a korektní diskusi.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
14. 03. 2009 | 10:20

dříve ruda napsal(a):

pane Bendle,
nestěžujte si. Do toho rybníčku jste skočil dobrovolně, párkrát jste se do něj i vyčůral, tak nenaříkejte, že vám ho jiní zakalili.
14. 03. 2009 | 10:39

Občan napsal(a):

Nejvíc mě vždycky pobaví, jak bývalý komunista káže, že komunismus je špatný. Komunismus je špatný, ale jen z úst disidenta, ne od bývalých komančů co jsou dnes členy ODS. Takže na závěr: ODStupte !
14. 03. 2009 | 10:57

:-: napsal(a):

blog ve stylu fňuk, fňuk, všichni mi ubližují, mami, fńuk, fňuk. Velmi nedůstojné, Bendle.
14. 03. 2009 | 10:58

slv napsal(a):

Narazil jsem v diskuzi na pár názorů typu: ".. a vy zase bijete černochy.." s podtextem, že Rath je sice úskočný podrazák, ale Bendl si s ním nezadá. Což je ovšem velmi, ale velmi pochybný přístup. Zákonem je zcela jasně stanoveno, že ono citované omezení se netýká vládních funkcí. Není to sice ve stejné větě a odstavci, ale opokud se někdo na zákon odvolává, tak z něj přece nemůže dělat trhací kalendář. To se týká zákonné stránky věci.
Co se týká faktické stránky, tak je třeba říci, že si neumím představit ten střet zájmů, který by mohl mít ministr dopravy s tím, že je jedním ze zastupitelů kraje. V každém případě tam vidím menší nebezpečí než u Ratha a to bez ohledu na jeho morální ubohost.
Závěrem je třeba zdůraznit, že v tomto případě nejde o globální posuzování toho či onoho, ale o to, zda právě v této věci je možno odvolat zastupitele. Účel totiž v žádném případě nesvětí prostředky. To platilo především vám pane Rathe.
14. 03. 2009 | 10:58

MA-FU napsal(a):

Jste pane Bendle jako ublíženej Paroubek.
14. 03. 2009 | 11:41

Martin B. napsal(a):

slv
Můžete mi sdělit, kde je v zákoně o volbách č. 130/2000 Sb. uvedeno, že se dotyčné omezení netýká vládních funkcí?
14. 03. 2009 | 11:47

Jan Vaculík napsal(a):

Pokud jde o střet zájmů,
tak by nemělo být rozhodující, jestli ministrování je pracovním poměrem nebo ne. Takhle alibisticky stavět na liteře zákona žádnému politikovi na důvěryhodnosti nepřidá.
Druhá věc je, že zákon je asi praštěný: hovořilo se o tom, že např. zabraňuje ředitelům škol působit v zastupitelstvech obcí; to ještě platí?

Rozumem poměřeno,
v případě pana Bendla se asi o střet zájmů nejedná. Pak jde ještě o to, jestli jeho funkce v zastupitelstvu je placená jakožto práce na plný úvazek. Pak by se jí měl vzdát, abychom si nemysleli, že je vyžírka a flink (viz Rumcajs 9:38), leda že by se to pokusil nějak drathovat a začal směňovat 10% z platu za oslavná videa.
14. 03. 2009 | 11:52

Boleslav D. napsal(a):

Ja myslim, ze je to pravne zcela jasne?
*********************************

ZÁKON
ze dne 12. dubna 2000
o volbách do zastupitelstev krajů a o změně některých zákonů

§ 5
Právo být volen
............................
(2) Funkce člena zastupitelstva kraje je neslučitelná
a) s funkcí vykonávanou na ministerstvu, jiném ústředním orgánu státní správy nebo na orgánu státní správy s celostátní působností, obsazovanou volbou, jmenováním nebo ustanovováním,8)
b) s funkcí vykonávanou zaměstnancem kraje, zařazeným do krajského úřadu, zaměstnancem obce, zařazeným do obecního úřadu, nebo zaměstnancem jiného než ústředního orgánu státní správy, nejde-li o orgán s celostátní působností, jsou-li tyto funkce obsazovány volbou, jmenováním nebo ustanovováním,8)
c) s funkcí statutárního zástupce právnické osoby zřízené nebo založené krajem, anebo v níž má kraj majetkovou účast.

************************

Nikde tam nevidim bod, ktery by cinil vyjimku pro p. Bendla...
14. 03. 2009 | 12:01

slv napsal(a):

Martin B.
Bavíme se o střetu zájmů a to je zákon 159/2006 Sb. ve znění 216/2008 Sb. Tam je v paragrafu 2 jasně definován veřejný funkcionář. Tím je, mj. člen vlády, poslanec, senátor nebo zastupitel kraje. V paragrafu 4 je uvedeno, které funkce jsou s veřejným funkcionářem neslučitelné. Není definováno, že by jednotlivé funkce zařazené v paragrafu 2 byly navzájem neslučitelné.
Bendl je veřejným funkcionářem ze dvou důvodů.
P.S. Úsměvné je, že Rath najednou dbá o to, aby nedošlo ke střetu zájmů, ale sám se tím nikdy neřídí. Když se stal ministrem zdravotnoctví, tak se držel prezidentství v komoře jako pověstné oné košile. Příznačné.
14. 03. 2009 | 12:06

Martin B. napsal(a):

slv
Bendl je zastupitelem zvoleným podle zákona o volbách č. 130/2000 Sb. To, že je v jiném zákoně o střetu zájmu nějak definován veřejný funkcionář, s tím nemá co dělat. V zákoně o volbách není uvedeno, že souběh funkcí je střetem zájmů podle 159/2006, a není tam na něj ani odkaz. V opačném případě by ty dvě normy byly v nesouladu. Ale zákon 130/2000 o střetu zájmů výslovně nehovoří.
14. 03. 2009 | 12:20

talentovaný šibal napsal(a):

Boleslav D. má recht. Bendl musí z kola ven, ale za práci zastupitele stejně nic nekape takže mu to může bejt jedno. Jde jen o to že nebude tolik vidět.

Myslim ale že jako věrný posluhovač soukromých firem vyrábějících a provozujících radary se uplatní více.

Nezapoměnte co Bendl tento týden vymyslel - chce odstranit značky upozornující na radar a odebrat Policii ČR právo určovat městským vyžírkům kde maj měřit. Neštítí se ani dlouhu diskutovaného záměru ODS nechat měření na soukromých firmách, který by pak měly mít 30-70% z pokuty.

Pod Bendlem se tedy opět bude měřit na 2-proudových přehledných úsecích kam nákej magor dal 40 nebo hned za cedulí s názvem obce kde ještě nikdo nebydlí.

Bendl jde na ruku radarovým firmám a prosazuje šikanu slušných řidičů!!!
14. 03. 2009 | 12:23

hela napsal(a):

pane Bendl držím vám palce,my občané se nemůžeme chovat jako ovce, v situaci, kdy se zjevně levice pokouší nastolit zase atmosféru strachu, bezmocnosti, ponižování a totalitních praktik. Aparátnické čistky zasahují do osudu lidí, bezúhonní úředníci jsou šikanováni, někteří přišli o místo, některé to čeká.Nemůžeme přihlížet,jak hejtmani tunelují kraje,svými dary na poplatky,prosím,kdy už se tomu udělá přítrž,takto vyprovokované zmatky,kdy lékárny krachují ,lidem nemůže přeci v ničem prospávat.Kde jsou zákony,kde je spravedlnost?
14. 03. 2009 | 12:27

talentovaný šibal napsal(a):

to slv:
Ty asi příliš nesludeješ média a každodenní dění že ??

Jinak bys nemoch říkat takový bláboly. Pro tvou info tak právě kvůli jmenování Ratha ministrem byla velká aféra a střet mezi prezidentem, Paroubkem a Rathem, když ho pak Rath nazval známým vrtošivým staříkem. Bylo to ve všech médiích a donekonečna se to připomíná dodnes.

Prezident ho právě nejmenoval kvůli tomu že byl prezident ČLK, tak řídil MZČR jako 1. náměstek, pak se musel toho prezidentsví ČLK vzdát a ministrem se stal až asi po 3 měsících.

Doporučuju proto raději se občas podívat na zprávy a znát fakta.
14. 03. 2009 | 12:31

slv napsal(a):

to Martin B.
Zákon o volbách je norma starší a je třeba v rozporu s nějakou normou novější. V každém případě jsem zaregistroval (dle zpráv na serverech), že se Rath odvolával na střet zájmů. Obvyklým postupem bývá normu, která věc posuzuje komplexně, více upřednostňovat.
Ať už je to jak je, tak výklad zákona provádí soud a ne nějaký samozvaný děržitel. Pokud by si náš malý Dolfík nechal udělat právní rozbor a i potom šel do sporu, tak by proti tomu nebylo co namítat. Ale v tomto případě je jasné, že dotyčný nechtěl mít v zádech někoho, jako je Bendl. Abychom si rozuměli nijak Bendla neobhajuji a některé jeho kroky jsou kontroverzní. Nezdůrazňuji ani to, koho považuji za kontroverznějšího a ani v tom nevidím podstatu sporu. Ta je jen a jen v tom, zda ministr a krajský zastupitel v jedné osobě nějak mohou být pro společnoust nebezpeční a ohrožovat především demokracii nebo veřejné prostředky. V tomto směru by měl asi soud rozhodovat a pak by měl celkem jednoduchou úlohu.
14. 03. 2009 | 12:36

slv napsal(a):

to talentovaný šibal
Co bych moch nebo nemoch nechej radši na mě :(
Rath ministrstvo řídil a byl i prezidentem komory. To, že se formálně stal ministrem až později je opravdu formalita.
To, že v daném případě se jednalo o exemplární střet zájmů je jasné každému s mozkem v hlavě, tak se nedivím, že tobě ne, ty fakte.
14. 03. 2009 | 12:42

Jakub napsal(a):

14. 03. 2009 | 12:55

čarodějka tajemná napsal(a):

:-) JAK ODS LŽE...http://www.youtube.com/watc... jooo a nebo se jukněte tady za odměnu krachu šéfa povýší na ministra... :-)http://www.ct24.cz/domaci/4...
14. 03. 2009 | 13:03

Darock napsal(a):

Pane Bendle, vy jste se z jednoho teplého místečka, kde vám voliči ukázali palcem dolů, přesunul do ještě teplejšího. Zajímalo by mě, jaké morální a odborné kvality jste ve své hejtmanské sesli prokázal, že vás to kvalifikovalo na práci ministra dopravy, ale tipuju, že žádné, že se jen Topolánek takto zbavil jednoho ze svých kritiků. Vaše chyba - až se bude po dalších prohraných volbách lámat v ODS chleba, vy budete za topolánkovce a to vám zláme vaz. Bém vám vaši věrnost jistě nezapomene.
14. 03. 2009 | 13:27

Gerd napsal(a):

Pane nyní ministře Petře Bendle,
běžný občan a volič nem á vůbec žádnou možnost do dění mezi Vámi a Davidem Rathem vůbec zasáhnout, pláčete na špatném hrobě.
Ostatně nerozlišuji, zda mě na daních zbytečně okrádá ministr za ODS nebo ČSSD (prostřednictvím předražených státních zakázek firmám přátel), vždy je to politik.
Já jako volič mám jen možnost si vybrat ve volbách, zda mě odere ODS nebo ČSSD, oberou mě vždycky (zatím tomu tak po zhruba 20 let vždy bylo).
Proto je mně Váš spor s Davidem Rathem doslova ukradený.
14. 03. 2009 | 15:06

Nuba napsal(a):

Gerde,

virtuálně Vám uděluji preztižní novinářskou cenu Ferdinanda Peroutky

Výstižné, gratuluji
14. 03. 2009 | 15:19

Nuba napsal(a):

korekce vlastní blbosti - prestižní
14. 03. 2009 | 15:21

slv napsal(a):

to Gerd
Máte pravdu, z určitého pohledu nám mohou být politici ukradení. Někdy to ale může být dost vážné. Politika ovlivňuje náš život ať chceme nebo ne. Pokud to má takové konce jako v Německu, tak se pak blbě vysvětluje, že to já ne, to Hitler.
Volby nejsou o výběru mezi Mirkem Dušínem a ďáblem. Je to výběr mezi větším a menším sobcem, je to výběr mezi populistou a realistou. Pokud čekáte jednoduché odpovědi na složité otázky, tak se jich nedočkáte a ještě budete jistě zklamán.
Proč období, kdy vás někdo obíral zrovna uvádíte 20 let však nechápu. Pokud přece jen ano, tak to, co jsem psal bylo zbytečné, protože pokud jsem byl já o něco obírán, tak to bylo především v dobách předešlých.
14. 03. 2009 | 15:43

Gerd napsal(a):

Nuba,
děkuji za virtuální cenu.

slv,
před 20 lety jsem ještě nepracoval, tudíž jsem nebyl odírán komunisty. I když všichni pracující ano. Dnešní doba není volbou mezi špatným a ještě horším řešením, abychom mohli zvolit menší zlo. Obě řešení jsou prakticky stejně špatná, nebo je mezi nimi pranepatrný rozdíl, asi jako si vybrat, zda Vás obere Pavel nebo Šavel. Je to i vinou těch, kdo nyní mezi sebou bojují.
Jde jen o boj o koryta dnešní "šlechty", kdy prostý lid platí dávky jen jinému vítěznému pánovi. A tudíž je jedno, který z nich vyhraje, platit bude úplně stejně - abych použil středověký příměr.
14. 03. 2009 | 16:12

Nuba napsal(a):

to slv

o dobách předešlých se tady teď nediskutuje, tam byl okraden téměř každý, nejste výjimka.

Teď tady diskutujeme o rivalitě Davida Ratha a Petra Bendla. A tu ohodnotil nick Gerd dle mého gusta naprosto správně.

Vy jste sympatizant jedné strany, nic proti tomu, s tím Dolfíkem jste to řekl naplno, ale v tomto případě je Gerdův názor je mnohem objektivnější.

U mne je Petr Bendl člověk s hroší kůží, jejíž sílu lze přirovnat ke koženému mantlu Jiřího Čunka. Jeho vystoupení v televizi, kdy se po krajských volbách nabídl jako hejtman, je nezapomenutelné a sygnifikantní.
14. 03. 2009 | 16:26

PetrK napsal(a):

Pane Bendle, je těžko představitelné, jak můžete být ve stejné místnosti s tím namyšleným a neurvalým tupcem. Myslím, že by každé ráno zasloužil jednu "mackovku". Stejně - kam se na něj hrabete: hejtman, poslanec, majitel soukromé kliniky.
Pro Gerda: před 20 roky jste neměl ponětí o nějakých procesch, rozkulačování, držení huby a kroku. Neškodilo by, kdybyste si o tom nechal vyprávět od postižených (ne od komoušů), nebo si o tom něco přečetl. Já měl to pochybné štěstí, že jsem tu dobu zažil i prožil.
14. 03. 2009 | 16:34

Boleslav D. napsal(a):

Nuba:

Nejde o zadnou rivalitu, ale o zakon - jak jsem uvedl vyse, ale o Zákonu o volbách č. 130/2000 Sb.
Myslim, ze z nej NAPROSTO JEDNOZNACNE vyplyva, ze ministr proste nemuze byt zastupitelem?
Jak je vubec mozne, ze to nekdo zpochybnuje? jasne jak facka!

..
14. 03. 2009 | 16:34

Gerd napsal(a):

PetrK,
příliš rychle soudíte na základě naprosté neznalosti věci. O rozkulačování mně vyprávěl můj dědeček, který to osobně zažil.
A něco mě vyprávěl i manžel přítelkyně mojí matky, který kromě rozkulačení zažil i Jáchymov.
Ale z Vaší reakce odhaduji, že jste to osobně nezažil ani nikdo z Vaší rodiny. Informace jste nejspíš načerpal ze seriálu Zdivočelá země, ne?
14. 03. 2009 | 16:49

Nuba napsal(a):

Pane Boleslave D.

vypadá to, že tomu tak skutečně je. V tom případě se mi jeví snaha Petra Bendla o udržení postu v zastupitelstvu ještě podivnější.

Ono na tom ministerstvu dopravy než se rozkouká, tak taky skončí takže nic moc, ačkoli jeden tendr snad zrušil. Taky se asi nikdy nedozvíme, co za tím je. Buď byl vykuk pan Řebíček, nebo je teď pan Bendl, případně možná oba.

Asi to nakonec bude snaha nezpřetrhat úplně klietelistické vazby, vždycky se to může hodit a naslibované věci je potřeba dotánout do konce, jinak by se kámoši mohli taky naštvat.
14. 03. 2009 | 16:59

slv napsal(a):

to Gerd
Pak se to vše vysvětluje. Pokud jste nezažil to minulé obírání, tak to pak můžete klást mezi pány Ratha a Bendla rovnítko. Je ale ztrátou času vám cokoliv vysvětlovat.
Snad kdybyste zkusil se postavit na vlastní nohy, tak možná pochopíte, co a jak.
14. 03. 2009 | 17:10

slv napsal(a):

to Nuba

Ne nejde o rivalitu nějakých dvou pánů a už vůbec ne o moje sympatie. Které koneckonců není možno označit nějakou politickou barvou. Jde o to, co jsem psal. Rath argumentoval střetem zájmů a nejvyšší norma v tomto směru je zákon, který toto řeší. Vybrat si citaci z nějakého zákona, který mi právě teď vyhovuje a právě teď se mi hodí je cesta do pekel. Výklad zákona v demokratické společnosti provádí nezávislý soud a ne nějaký Dolfa nebo Hugo či nějaký jiný samozvaný vykladač. Máte nějaký problém s pochopením psaného textu?
14. 03. 2009 | 17:20

Gerd napsal(a):

slv,
na vlastních nohou stojím už pěkně dávno. Nejdříve jste mně na věku přidal, nyní ubíráte až příliš. Chtěl jsem jen říct, že jsem za dob budování socialismu ještě nepracoval, tak nemohu posuzovat, jak moc kdo byl obírán komunisty. Zato to mohu posoudit nyní.
A ano, rovnítko mezi pány Ratha a Bendla kladu, ani jeden z nich nepředstavuje člověka, který by mě měl zastupovat a nebo se mohu s jeho názory ve většině případů ztotožnit. Oba dva jsou mizerní, charakterově i názory.
14. 03. 2009 | 17:31

Gerd napsal(a):

slv,
jestli jste měl na mysli demokracii, tak tou se ohání Rath nebo Bendl vždy jen v případě, kdy je mu to ku prospěchu. Jinak na ni oba z vysoka kašlou. Stejně jako většina politiků na právní systém. Zase je zde jiná spravedlnost pro prostý lid a jiná pro dnešní "šlechtu".Účelovým výkladem zákonů jsou proslulé ODS i ČSSD, jen každá strana jindy a v jiné kauze.
14. 03. 2009 | 17:34

Martin B. napsal(a):

slv
Rath argumentoval "střetem zájmů" nesprávně v tom smyslu, že na tento případ se zákon o střetu zájmů nevztahuje. Je to omyl terminologický, ne faktický. Řeší ho příslušný zákon o volbách do krajů - ne tedy "nějaký zákon, který mi právě teď vyhovuje a právě teď se mi hodí", ale ten, který určuje, kdo a jakým způsobem se do zastupitelstev kraje instaluje. Z8kon o střetu zájmů není nijak zákonu o volbách nadřazen.
14. 03. 2009 | 17:35

Realista napsal(a):

Ve Vašem sporu s Rathem Vám jde, pane Bendle, hlavně o vlastní vliv. Nemáte moc mých sympatií. Kdybyste hájil nějaký obecný princip, bylo by to lepší.
14. 03. 2009 | 17:58

slv napsal(a):

to Martin B.
Tak si to shrňme. Pan Rath mluvil o střetu zájmů, který řeší speciální zákon, ale nemylel to tak, on totiž myslel něco jiného. Vy se mi jen zdáte. Žádný zákon není nadřazen nad jiný zákon, tedy až na vyjímky. A tou tyto normy nejsou. Stejně by se tak dalo tedy říci, že ani zákon o volbách není nadřazen tomu zákonu o střetu zájmů, že? A tudíž je zapotřebí, aby nějaká autorita, v demokracii soud, rozhodla, kde je ta zákonná pravda. Chcete to napsat ještě 150x nebo už vám to po páté stačí?!
14. 03. 2009 | 18:03

slv napsal(a):

to Gerd
To že se vždy a všude ohánějí všichni demokracií je asi osud a nic s tím nenaděláme. To, že ta prohlášení mnohdy mají zcela opačný zájem a jsou motivována snahou o její potlačení je neoddiskutovatelné. Mohli bychom zde uvést příběhy z natáčení, které zavání na sto honů. A pochopitelně se týkají všech politických stran. Nejsme ale v řeznictví, aby nám někdo přihazoval ke svíčkové nějakou flaxu nebo aby nám někdo nutil flaxu s poukazem na to, že my taky nemáme čisté boty a nejsme čistě oholeni.
Pokoušíte se tady dost průhlednou metodou hájit jakousi špinavost s odůvodněním, že druhá strana není také moc čistá a tudíž si žádnou speciální ochranu ani nezasluhuje. Díváte se na to tak nějak soudružsky. Nějak stále nechcete pochopit, že cílem a zájmem společnosti je vyžadovat dodržování jejích pravidel a kopat do pozadí ty, kteří je právě porušují. Tu toho, tu onoho. Nejsme na hřišti a nejsme rozhodčími, kteří strpí nějakou ruku, protože protistrana byla před chvíli v ofsajdu.
14. 03. 2009 | 18:16

Lex napsal(a):

A máme to tu zase – vojska se šikují, nepřítel je známý, vpravo útočná jízda těžkooděných bojovníků pravicového smýšlení, vlevo vozová hradba levicově smýšlejících plebejců, helmice mají spuštěná hledí, kuše mají napnuté tětivy, sudlice a halapartny jsou vztyčeny. V obou táborech tu a tam procházejí hejtmani, kteří upozorňují tu na kříž a bibli, tu na kalich a Mistra a jeho učení, leč marně, krev se pění v žilách, adrenalin stříká všemi póry. Nepřítel je znám, a proto „Hrrrrr na ně“!
Tolik na úvod. A co rozum? Zkusme to.
Pro člena zastupitelstva kraje stanoví neslučitelnost jeho funkce s jinými funkcemi pouze zákon o volbách do zastupitelstev krajů č. 130/2000 Sb. (dále jen zákon o volbách). Zákon o střetu zájmů a neslučitelnosti některých funkcí č. 159/2006 Sb. na ně v tomto smyslu nepamatuje (střet zájmů je něco jiného, než neslučitelnost funkcí. Střet zájmů ukládá veřejným funkcionářům některá omezení nebo povinnosti, neslučitelnost funkcí podle tohoto zákona se týká pouze poslanců a senátorů, když ohledně nich na tento zákokn odkazuje Ústava), stejně jako obecně žádný jiný zákon. Na zastupitele kraje, který je současně ministrem vlády České republiky tedy, podle některých názorů na středočeském hejtmanství, má dopadat ustanovení § 5 odst. 2 zákona o volbách., že „Funkce člena zastupitelstva kraje je neslučitelná s funkcí vykonávanou na ministerstvu, jiném ústředním orgánu státní správy nebo na orgánu státní správy s celostátní působností, obsazovanou volbou, jmenováním nebo ustanovováním, 8).“ Důležitá je zde ta avizovaná vysvětlivka 8, která odkazuje na ustanovení § 27 odst. 4 tehdy platného zákoníku práce č. 65/1965 Sb. v platném znění (nic na tom nemění ani skutečnost, že je již platný nový zákoník práce č. 262/2006 Sb.). To ustanovení zní: „Jmenováním se PRACOVNÍ POMĚR zakládá u vedoucích zaměstnanců, jmenovaných do funkce podle zvláštních předpisů, a u vedoucích zaměstnanců, které do funkce jmenuje u zaměstnavatele, který je právnickou osobou, statutární orgán, a u zaměstnavatele, který je fyzickou osobou, zaměstnavatel.“ Odkaz na zákoník práce a pracovní poměr, a jeho konkrétní ustanovení tady jasně signalizuje, že uvedené se NEMŮŽE VZTAHOVAT na funkci ministra, která je funkcí politickou, ústavní, nikoliv pracovním poměrem na základě zákoníku práce.
Naproti tomu je funkce člena zastupitelstva kraje neslučitelná s funkcí ředitele úřadu práce, a to na základě ustanovení § 5 odst. 2 písm. b) zákona o volbách, neboť jde o funkci zaměstnance jiného než ústředního orgánu státní správy obsazovanou jmenováním nebo ustanovováním, a to tehdy, jestliže územní působnost tohoto orgánu se alespoň zčásti kryje s územní působností tohoto kraje (odst.. 3).
Jediné, co u mne v této věci vyvolává pochybnost, je slib zastupitele kraje, který zní: "Slibuji věrnost České republice. Slibuji na svou čest a svědomí, že svoji funkci budu vykonávat svědomitě, V ZÁJMU KRAJE A JEHO OBČANŮ a řídit se Ústavou a zákony České republiky.", a který je, podle mého názoru, v rozporu s postavením a úkoly ministra, který musí svou funkci vykonávat ve prospěch VŠECH občanů státu a jehož slib jako člena vlády zní: "Slibuji věrnost České republice. Slibuji, že budu zachovávat její Ústavu a zákony a uvádět je v život. Slibuji na svou čest, že budu zastávat svůj úřad svědomitě a nezneužiji svého postavení." (§ 69 odst. 2 Ústavy).
Hezký večer! Lex
14. 03. 2009 | 18:28

Martin B. napsal(a):

slv
Vy jste si prostě usmyslel, že jde o střet zájmů (říkal to totiž sám velký Rath), tak to holt musí být střet zájmů. Prostě to střet zájmů není a basta. Je to "jen" v konfliktu se zákonem o volbách, Jinak souhlas, nechť rozhodne soud.
Žádná špinavost ve vyžadování zákonného postupu není, nevím proč ji z toho děláte: "Pokoušíte se tady dost průhlednou metodou hájit jakousi špinavost s odůvodněním, že druhá strana není také moc čistá..."
14. 03. 2009 | 18:33

slv napsal(a):

to Martin B.
To já tady netvrdil, že Rath je nějak velký. Ani postavou, ani duchem a pokud bych opravdu měl napsat, co je velký, tak by mě pan Stejskal asi smáznul.
Jistě že není žádná špinavost požadavek na vyžadování zákonného postupu, ale protože by mohlo jít o omezení zájmů společnosti, tak to nemůže být založeno na stanoviscích typu "a basta". Ta špinavost není u pana Ratha nijak nová a spočívá v použití jakýchkoliv prostředků k tomu, aby se zbavil relevantní opozice.
Projevujete dost dlouhé a politicky zabarvené vedení. Zájmem společnosti je, aby kontrolní funkci pana Ratha vykonával pan Bendl spíše než nějaký starosta. Stejně tak by bylo v zájmu společnosti, aby kontrolní funkci pana Bendla vykonával pan Rath, kdyby to dopadlo opačně.
Protože pokud si myslíte, že agendu hejtmana ovládá každý zastupitel stejně dobře, jako pan Bendl, tak máte zásadní problémy nejen v délce vedení, ale i ve funkčnosti vašeho cpu.
14. 03. 2009 | 18:57

jarpor napsal(a):

Lex

Bravo !

Takže pokud se oba kohouti budou přít, nezbývá než soud a soudní rozhodnutí, což určitšě nebude nic rychlého...

Bendla nemusím - od doby co jako poražený nabídl koalici s tím, že bude hejtman ! Tím se u mne odepsal. Neumět přijmout prohru vyčítám Paroubkovi, u Bendla nelze jinak.
Rath je ovšem naprosto nepřijatelná osoba v politice. Byl bych smazán ... kdybych se vyjádřil. Ale žádný strom do nebe neroste...

Tak kraje a hejtmani - vzhůru do obcházení účelu zákona (poplatky) a do osobních půtek nikam nevedoucích...

Hezký večer
14. 03. 2009 | 19:07

slv napsal(a):

to Lex
Napsal jste to dlouhé a pod nickem, který by snad navozoval, že jste právník. No, v každém případě se mýlíte, pokud tvrdíte, že na ministry a krajské zastupitele zákon o střetu zájmů nepamatuje. Pamatuje a to velmi zřetelně tím, že je mj. vyjmenovává a zařazuje mezi veřejné funkcionáře.
Jinak souhlas, včetně té výtky k tomu, kterého slibu se bude dotyčný více držet. Pokud soud rozhodne tak, či onak respektoval bych to rozhodnutí a to z pohledu ne nějakého protivení se, ale respektu názoru autority, která prostě nějak rozhodla a dál se to už nekomentuje.
14. 03. 2009 | 19:15

slv napsal(a):

Dál už se zde nebudu zdržovat a tak si dovolím závěrečnou poznámku.
Nijak se nezastávám pana Bendla, protože to nevidím v osobní rovině a pokud bych měl volbu, tak bych s ním na pivo také nešel. Přesto musím ocenit situaci, která vznikla ve Středočeském kraji oproti té v Jihomoravském. Protože to, jak se dva protivníci z ČSSD a ODS nakonec domluvili je to nejhorší možné řešení. Proto jsem u obou pánů ocenil, že si nerozdělili (opět) koryta a nepodělili se o prebendy. To, co teď vidím vnímám jako pokus o zbavení se nepříjemného oponenta.
Já děkuji svým oponentům, že se mými reakcemi zabývali a reagovali, třeba to k něčemu bude :))
14. 03. 2009 | 19:25

Lex napsal(a):

slv
Pane, své příspěvky dříve, než je zařadím, pečlivě vyprecizuji. Očekávám totiž, že kdo jim chce rozumět, musí si je přečíst. Ne přelétnout, pak je nepochopí. Tak to je i s tímto příspěvkem. Pokud byste ho jen nepřeskákal, dočetl byste se, že "stanoví neslučitelnost jeho funkce s jinými funkcemi pouze zákon o volbách do zastupitelstev krajů č. 130/2000 Sb. (dále jen zákon o volbách). Zákon o střetu zájmů a neslučitelnosti některých funkcí č. 159/2006 Sb. na ně v tomto smyslu nepamatuje (střet zájmů je něco jiného, než neslučitelnost funkcí. Střet zájmů ukládá veřejným funkcionářům některá omezení nebo povinnosti, neslučitelnost funkcí podle tohoto zákona se týká pouze poslanců a senátorů, když ohledně nich na tento zákon odkazuje Ústava)." Pro pozorného čtenáře bych to dělat nemusel, pro Vás vysvětluji význam napsaného - ten text znamená, že zákon č. 159/2006 sice se střetem zájmů u členů zastupitelstev krajů počítá, nikoliv však s neslučitelností funkcí. Takže, nemýlím, pane slv, jen jste nepozorný čtenář, o to aktivnější pisatel. Ale už se zde nezdržujte. Jinak jsme rádi, že jste se uvolil ocenit tu situaci ve Středočeském kraji. Budou tam mít z Vašeho ocenění nepochybně radost, jen co se jim to donese.
14. 03. 2009 | 20:05

Tomas napsal(a):

Vážení, já jsem v zastupielstvu a k tomu chodím normálně do práce a je to naprosto legální (-:
14. 03. 2009 | 20:08

Lex napsal(a):

Jarpor
Ano, soud, ale teprve potom, co by zastupitelstvo kraje svým hlasování rozhodlo o zániku mandátu člena zastupitelstva. Rozhodoval by soud podle soudního řádu správního č. 150/2002 Sb. - § 91: „Ochrana ve věcech zániku mandátu
(1) Za podmínek stanovených zvláštními zákony (zák. o volbách do zastupitelstev krajů a zák. o volbách do zastupitelstev obcí – pozn. Lex)) může se člen zastupitelstva, jehož mandát zanikl, nebo politická strana, sdružení nezávislých kandidátů nebo sdružení politických stran a nezávislých kandidátů, na jejichž kandidátní listině byl člen zastupitelstva zařazen, domáhat zrušení usnesení zastupitelstva nebo zrušení rozhodnutí správního orgánu, který o zániku mandátu člena zastupitelstva rozhodl.
(2) Účastníky jsou navrhovatel a ten, kdo byl k podanému návrhu také oprávněn, územní samosprávný celek, o usnesení jehož zastupitelstva jde, popřípadě správní orgán, který rozhodnutí vydal.
(3) Soud rozhodne usnesením, a to do dvaceti dnů poté, kdy návrh došel soudu. Jednání není třeba nařizovat.“
Myslím, že je správné, že zastupitelstvo Středočeského kraje se rozhodlo nechat se nejdříve poučit právními experty, aby neutrpělo svým hlasováním nebetyčnou ostudu (vždyť samo je oprávněno vydávat obecně závazné vyhlášky kraje, jde o „malého zákonodárce“, ale s tímto právním vědomím – nevím, nevím!, na druhé straně jsem přesvědčen, že si to mělo nechat vysvětlit dříve, než celou věc medializovalo. Také si myslím, že z ostudy kabát má už teď. Alespoň duchovní otec této aféry. Je to připisováno, pokud vím, přímo Davidu Rathovi, zda je to pravda nebo je v tom nevinně, nevím. Osobně z toho radost nemám, je zde o mne známo, že moje srdce bije trochu více vlevo od hrudní kosti, než napravo, ale pokud jde o odborné věci, neznám „bratra“.

Tomas
Asi nechodíte do "té správné práce". Ale držím Vám palce, musí tam jít "o život", nebo aspoň o nervy. Nebo je to hepening a psina?

Hezký večer! Lex
14. 03. 2009 | 20:39

Al Jouda napsal(a):

Pane Bendl, i kdyby nešlo o střet zájmů, tak rozumný člověk by jednu tak vysokou funkci sám opustil a vzal by tak odpůrcům vítr z plachet. Krajské volby jste projeli, tak nechte vítěze vládnout !
14. 03. 2009 | 20:53

jarpor napsal(a):

Lex

Díky za doplnění.
Nepoužívám slova některých diskutérů, jako "brilantní" apod. Snad Vás ale potěším, když prostě napíšu, že si Vás rád čtu.
( Mezi "nalevo", stejně jako mezi "napravo" jsou chytří, vzdělaní a charakterní, jakož i hloupí a grázli ... )
Tak ještě jednou dík.

O právním vědomí raději nezačínejme ... ani u zastupitelů, nebo, spíše, právě u nich raději ne.

Hezký večer
14. 03. 2009 | 21:33

Pantáta napsal(a):

Myslím, že k dané problematice bylo již konstatováno dost. Stále však uniká to podstatné:
- zda je správné, aby jedna osoba vykonávala dvě a více funkcí, notabene ministra a člena zastupitelstva, neboť vždy jde i o čas a práci té či oné složky, která bude vkonem té druhé poškozena. Vím,že to mají ošetřeno desítkami poradců,asistentů, ředitelů, náměstků, statutárních zástupců.. vždyť proč platíme daně, že? No na ně!
- vykonávat více jak jednu funkci nelze nikdy plnohodnotně,zodpovědně, správně a poctivě.Vždy na to někdo musí doplatit a ani armáda různých zástupců nenahradí práci, která se očekává od konkrétního člověka. Není možné dělat starostu a senátora, i když to má jisté protekční výhody (otázka pro koho), tak brat dva platy za neúplný výkon ani jedné z funkcí a k tomu cesťáky, odlučné atd!!!
- za komoušů, ale hlavně po sametce se zpětně kritizovali funkcionáři KSČ, že měli plni funkcí a že není možné sedět na dvou židlích atd. 100% pravda, ale že by to už neplatilo na současné politiky? Tak jak je to vlastně?
- BOK. Znáte to? Tak se tomu říkalo za komančů: boj o koryto. Dnes je to co? Takže se ptám, co se změnilo od dob totáče a dneška? NIC. Praxe ukazuje, že se vyměnily vedoucí role strany a systém je nejen stejný, ale horší, protože ti ´, co kritizovali totalitní režim, jej s plným nasazením uplatňují dnes. Fuj tajbl.
14. 03. 2009 | 22:05

Gerd napsal(a):

Pantáto,
když tito lidé opravdu bojovali proti komunistům! Ale zevnitř KSČ, protože se stali jejími členy. :-)A svým bojem o koryta ji vlastně totálně znemožnili a zapříčinili tak její pád, ne? A díky tomu si myslí, že dodnes mají svaté právo na plná koryta.

Pro politika je obtížné naplno vykonávat dvě funkce, ale když oni neví, která ta židle pod nimi vydrží déle! Proto drží zuby nehty všechny, které stihnou obsadit.
14. 03. 2009 | 23:16

Luboš napsal(a):

Nejsem právně vzdělaný, takže nebudu mudrovat zda toto zákon připouští nebo nepřipouští. Nicméně, pouze jako občanu tohoto státu se mi nechce věřit, že lze odpovědně vykonávat funkci ministra a ještě zastupitele. Můj názor je, že tudíž jedna z těchto funkcí je flákáná a tudíž zbytečná!
15. 03. 2009 | 07:39

Denholm napsal(a):

Jak již výše napsal Gerd, pro většinu voličů je zcela jednou, jaká barva vládne. Tento blog je typickým obrázkem dnešní politiky. Kdyby se pod tento text podepsal Rath, Paroubek, Topolánek, nikdo by nepoznal, z jaké je autor stranické příslušnosti.

Pro mě je ODS za poslední volební období OBROVSKÝM zklamáním. Už ta počáteční snaha udržet se za každou cenu u moci a neschopnost (spíše neochota) být kvalitní a silnou opozicí je krásnou ukázkou zbabělosti. ODS naprosto přesvědčivě předvedla, že nechce stát za svými hodnotami, které hlásá, je ochotná je okamžitě vyměnit za cokoliv (udržení se ve vládě). Je schopná lehce hodit přes palubu i lidi, kteří za svým přesvědčením stáli a snažili se plnit volební sliby, přestože výsledek byl pro spoustu lidí nepřijatelný. Považuji za velmi sprosté a drzé, že se odkazuje na pravicové hodnoty, protože zvlášť v dnešní dobou je stranou spíše levicovou, schopnou se kvůli udržení ve funkcích spojit do koalice s nejrůznějšími slizkými existencemi (to se týká jak vlády, tak i krajů).

Omlouvám se, není to příliš konkrétní reakce na text autora, ale jsem stavem politiky velmi znechucen a nevidím východisko. Pan Bendl vůbec nenabízí nějaké řešení té situace, že by šel příkladem, to už teprv ne. Stejně jako "nepřítel" pouze dokáže házet bláto na druhou stranu. Výsledek pro voliče: TRAGÉDIE, absolutně žádný přínos.
15. 03. 2009 | 09:04

zdenekmihalco napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden urážlivý výkřik, který byl v rozporu se záměry těchto stránek, tj. vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.

Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco,
správce blogů a diskusí
15. 03. 2009 | 09:23

nikdo napsal(a):

Klasické chování špiček ODS po převzetí moci.
Všichni víme, že jde o jasný střet zájmů.
Přesto se dotčený drze ozývá a napadá toho, který na to poukazuje. Pane Bendle, jaký je rozdíl mezi tzv.rudou šlechtou z dob totality a modrou současnou ! Velký. Vy se obohacujete 100 x více !!!!
15. 03. 2009 | 12:26

Milan H. napsal(a):

Gerd to vystihl naprosto přesně. Bendl nebo Rath, ODS nebo ČSSD .... to je prašť jako uhoď. Obě strany jsou výtahem k moci ambciózních podnikavců napojených na různé lobbystické skupiny.
Program většiny domácích politiků velmi výstižně vyjádřil Macek, když (v dokumentu "Vládneme, nerušit") řekl něco jako, že v politice přece nejde o nic jiného než o rozšířování vlivu a moci. Velmi přesně vystihl realitu a cíl našich politiků, kteří už jenom chabě předstírají, že jde o něco jako spravování věcí obecních.
15. 03. 2009 | 12:57

Lex napsal(a):

Naposled k tomuto tématu:
Nepolemizuji s těmi, kdo tvrdí, že ať ODS, tak ČSSD, v konečném důsledku je to jedno. Je to jeden z paradoxů naší doby - rozdílné politické programy a výsledek (cíl?) skoro stejný.
Jenom ty, kteří zužují problém zastávání několika funkcí na funkce ministr/krajský zatupitel (jako je tomu v případě ministra Bendla), upozorňuji, že skoro všichni ministři této (a skoro všech dosavadních vlád) jsou nebo byli poslanci anebo senátory. Na jedné straně s tím lze souhlasit, protože ti lidé získali v demokratických volbách jako kandidáti politických stran (jako poslanci) nebo sami za sebe (jako senátoři) nějaký mandát (což se týká i voleb do krajských a obecních zastupitelsstev), na druhé straně je tu ustanovení čl. 68 odst. 1 Ústavy, který říká - cituji: "Vláda je odpovědna Poslanecké sněmovně." V konečném důsledku při křehkých většinách v poslanecké sněmovně to znamená, že vláda je odpovědna sama sobě (když ti ministři, kteří jsou poslanci, tu většinu vždy vytvoří)!
Tož tak nějak.
Přeji hezký zbytek víkendu! Lex
15. 03. 2009 | 15:34

Pavel Krajtl napsal(a):

Hledám jakou právní kličkou přišel Bendl na to, že funkce ministra je slučitelná s postem zastupitele kraje... paragrafy kterých se to týká jsem překopíroval sem...
http://krajtl.blog.cz/0903/...
15. 03. 2009 | 19:39

Pavel Havel napsal(a):

mám raději pana MUDr.Ratha než pana Bendla a většinu jeho kolegů.
I pan prezident se už na to nemohl dívat !!!
15. 03. 2009 | 21:45

Aleš Beneš napsal(a):

Nejsem si jistý, ale myslím, že
originální výrok zní: "Válka s Turkem musí být ......"
...ale to je nepodstatný detail, i když nároky na ministry musí být vysoké !!
15. 03. 2009 | 21:53

jaryn napsal(a):

Obávám se, že spatřit Ratha ráno, neudržím v sobě snídani.
16. 03. 2009 | 08:52

hawk napsal(a):

obávám se, že spatřit Ratha kdykoliv, neudržím v sobě nic :-)
16. 03. 2009 | 09:45

hawk napsal(a):

Kdepak Švejk, ten mě provází celý život, ještě že byl napsán :-) To se nám to hoduje, když nám lidi půjčují peníze :-)
16. 03. 2009 | 09:54

Pavel Krajtl napsal(a):

Lexi:

Odkaz na "osmičku" je sice na zákoník práce, ale nachápu, proč by se na Ministra neměl ten zákon vztahovat. Je sice pravda, že konečné znění §27 odst.4 je:
"Jmenováním se pracovní poměr zakládá u vedoucích zaměstnanců, jmenovaných do funkce podle zvláštních předpisů, a u vedoucích zaměstnanců, které do funkce jmenuje u zaměstnavatele, který je právnickou osobou, statutární orgán, a u zaměstnavatele, který je fyzickou osobou, zaměstnavatel.

Ovšem to, že tam není post ministra jmenován, a že se mluví o zaměstnavateli přece neznamená, že by formulka "Funkce člena zastupitelstva kraje je neslučitelná s funkcí vykonávanou na ministerstvu" přestala platit. Hlavně mi připadá neligické, že všechna jmenovaná místa pod ministrem mají problém s neslučitelností funkcí, ale sám ministr, který má největší pravomoci by byl mimo konflikt (bude v případě sporu kraj-ministerstvo hlasovat jako radní, nebo jako ministr?). Nejsem právník, snad proto mi to připadne poněkud nelogické. Když už jste právník, tak se mrkněte sem, a napište co jsem při "stopování" zákonů opoměl, a jakých jsem se dpoustil chyb. http://krajtl.blog.cz/0903/...
16. 03. 2009 | 10:44

zdesta napsal(a):

P.Bendl.Živit se u prkna jako konstruktér nepatří do vaší zájmové oblasti že? Tam to tolik nesype.Váš nápad po prohraných volbách dělat dále hejtmana a vítězové fungovat jako křoví, mluví za vše.Když jste přišel o ten post,působil jste dojmem dítěte, kterému někdo šlohne nejoblíbenější hračku.Lítal jste jak šuspajtl,jen aby jste nepřišel o výnosný kšeft.Ráth je Ráth a Vy těžko na tom, něco změníte.Válka s Turky musí být.Obě dvě strany ODS-ČSSD totiž nic jiného nedělají než že spolu válčí.Používají všechny možné i nemožné způsoby.Podrazy a intriky nejsou ničím novým.Nevím co Vás jako politického veterána tak vzrušuje.Používáte všichni stejné metody.
16. 03. 2009 | 17:41

Lex napsal(a):

Pavel Krajtl
"Když už jsem (z Božího dopuštění - pozn. Lex) ten právník", nikam mrkat nebudu. Váš komentář jsem četl, jak jste jej zavěsil. Nebudu se k němu vyjadřovat (tím spíše, že jsem tak neučinil dosud). Já zde dávám své (pokud možno odborné, jindy jen obyčeně lidské) názory, dá-li někdo své (potažmo i odborné), nedělám mu cenzora ani oponenta. Tím spíše se s ním nepřu.
Za své názory si musí odpovídat každý sám.
16. 03. 2009 | 19:59

valdštejn napsal(a):

Copak Vám řekne táta Klaus , že citujete Švejka ?
17. 03. 2009 | 11:58

Jeník napsal(a):

To: Kamil
Pane Kamile 14.3. v 9,33 pěkně popisujete, jak se dostal k moci Hitler a podobní lidumilové, ale zajímavě sklouzáváte na rychlé srovnávání se socany Paroubkem a Ráthem. Vy skutečně takto zkratkovitě uvažujete?

Pokuste se sehnat 6DVD, která v současné době jsou ve stáncích ( 12 let moci A.Hitlera), kde po důkladném zhlédnutí Vás napadne pouze jedna jediná asociace (i přes Vaše modré brýle),podobnost až děsivá se současným podvodným získání moci Topolánkem a jeho soukmenovců, postup při získání moci, opovrhování lidmi, podřízení si výkonné a soudní moci, odbourání demokratických principů vládnutí. Teď už jim zbývá vyřídit si to s odpůrci formou ekonomických táborů (které budou koncentrovat nespokojené) a dokončit celou transformaci s pomocí Bormanů Dalíků a současných Himmlerů, tak, aby se dílo konečně podařilo.

Doufám, že chápete pane Kamile, že jsem trochu fabuloval a ujel. Doufám, že i ta naše "mladá " demokracie se ubrání a že bude tento parazitní špatný proud včas zaražen a odstraněn.

Jinak, přeji příjemný den.
18. 03. 2009 | 12:44

UGG Boots napsal(a):

mám raději pana MUDr.Ratha než pana Bendla a většinu jeho kolegů.
I pan prezident se už na to nemohl dívat !!!
16. 04. 2009 | 11:21

vbzvzcxv napsal(a):

出会い http://www.deai-sugi.net/
出会い http://www.deai-navi.mobi/
出会い系 http://www.meeting-avenues....
出会い系 http://www.1-888-vehicle.com/
出会い http://www.cyber-java.com/
メル友 http://www.kvonkvyn.com/
出会い系サイト http://www.redrocketcomp.com/
出会い http://www.deaicafe.net/
セフレ http://www.love-b.com/
メル友 http://www.mailcollector.net/
人妻 http://www.mailsell.net/
出会い系 http://www.ccc-p.com/
キャッシング http://www.golden-leaf.com/...
出会い http://www.littlediablo.net/
メル友 http://www.sit-n-shop.com/
セフレ http://www.mtdcases.com/
人妻 http://www.louisville-realt...
不倫 http://www.heartminders.com/
恋人 http://www.targetvehicleren...
セックスフレンド http://www.cambridgeins.com/
無料出会い系サイト http://www.happy-clover.net/
出会い系サイト無料 http://www.get-viagra.com/
無料出会い系サイト http://www.mailsnow.com/
イケメン http://seo-mobi.net/ikemen/
巨乳 http://seo-mobi.net/kyonew/
ギャル http://seo-mobi.net/gyaru/
出会い http://www.chihuahuaelpub.com/
結婚 http://www.mail-c.com/
メル友 http://www.hotpause.com/
出会い系 http://www.ekoturizmas.info/
出会い系サイト相互リンク集 http://lovers.oops.jp/
出会い http://www.kartytel.info/
童貞 http://www.brattagroup.com/
スタビ http://www.sex-gay.net/
援助 http://www.mailclick.net/
ギャル http://www.love-train.com/
熟女 http://www.mailtomo.info/
メル友 http://www.loveblue.net/
スタビ http://seo-mobi.net/sutabig/
08. 05. 2009 | 06:33

jordan shoes napsal(a):

P.Bendl.Živit se u prkna jako konstruktér nepatří do vaší zájmové oblasti že? Tam to tolik nesype.Váš nápad po prohraných volbách dělat dále hejtmana a vítězové fungovat jako křoví, mluví za vše.Když jste přišel o ten post,působil jste dojmem dítěte, kterému někdo šlohne nejoblíbenější hračku.Lítal jste jak šuspajtl,jen aby jste nepřišel o výnosný kšeft.Ráth je Ráth a Vy těžko na tom, něco změníte.Válka s
20. 05. 2009 | 09:41

ugg napsal(a):

Odkaz na "osmičku" je sice na zákoník práce, ale nachápu, proč by se na Ministra neměl ten zákon vztahovat. Je sice pravda, že konečné znění §27 odst.4 je:
20. 05. 2009 | 09:42

quu napsal(a):

Taky bych rád přispěl,ohlasy na článek jsou pozitivní.Málo jich je asi proto, že většina http://kahun.awe.jp lidí jezdí do Číny pouze jako http://mari.zjsgh.org/ turisté.Strávil jsem tam nějaký čas jako námořník na http://www.fzgh.org/ loděnici.Zážitků mám habaděj.
S tím pragmatismem je to asi pravda.I když je to pohled http://www.yqlj.org/ západního člověka.Spíš bych to nazval realismem všedního dne.
04. 06. 2009 | 22:02

Bisnis Online napsal(a):

blog-style whimper, whimper, all hurt me, Mom, whimper, whimper. Very demeaning, Bendl...
06. 06. 2009 | 19:06

Sulumits Retsambew napsal(a):

great job, thanks!
24. 06. 2009 | 04:00

omega watches napsal(a):

as far as know 007 years omega watches in the period of beijing olympics,the noble exhibition room of omega opened. the news let like omega watches's people excited a long time!http://www.omegawatchessale...
30. 06. 2009 | 11:11

hrzbq napsal(a):

无名<a href="http://www.sz-hrzbj.cn">深圳搬家公司</a>
<a href="http://www.sz-hrzbj.cn">深圳搬家</a>
<a href="http://www.sz-hrzbj.cn/lhbj...">深圳罗湖搬家公司</a>
<a href="http://www.sz-hrzbj.cn/ftbj...">深圳福田搬家公司</a>
<a href="http://www.sz-hrzbj.cn/nsbj...">深圳南山搬家公司</a>
<a href="http://www.sz-hrzbj.cn/ytbj...">深圳盐田搬家公司</a>
<a href="http://www.sz-hrzbj.cn/babj...">深圳宝安搬家公司</a>
<a href="http://www.sz-hrzbj.cn/szlh...">深圳龙华搬家公司</a>
<a href="http://www.sz-hrzbj.cn/lgbj...">深圳龙岗搬家公司</a>
<a href="http://www.sz-hrzbj.cn/bjbj...">深圳布吉搬家公司</a>
<a href="http://www.sz-hrzbj.cn/gcbj...">深圳装卸公司</a>
<a href="http://www.sz-hrzbj.cn/szdc...">深圳吊车公司</a>
<a href="http://www.wumingbanjia.cn">深圳搬家</a>

<a href="http://www.hrzbq.com">深圳搬家公司</a>
<a href="http://www.sz-hrzbj.cn/szdc...">深圳吊车公司</a>
<a href="http://www.hrzbq.com/szwbcs...">深圳尾板车出租</a>
<a href="http://www.hrzbq.com/szdzgs...">深圳吊装公司</a>
<a href="http://www.hrzbq.com/szbcgs...">深圳搬厂公司</a>
<a href="http://www.wumingbanjia.cn/">深圳搬家公司</a>

万利<a href="http://www.ktwx.cn/">深圳空调维修</a>,提供<a href="http://www.ktwx.cn/ktjxz.htm">深圳空调加雪种</a>、<a href="http://www.ktwx.cn/ktaz.htm">深圳空调安装</a>、<a href=http://www.ktwx.cn/ktcz.htm">深圳空调拆装</a>、<a href="http://www.ktwx.cn/hrktwx.htm">深圳海尔空调维修</a>、<a href="http://www.ktwx.cn/LGktwx.htm">深圳LG空调维修</a>、<a href="http://www.ktwx.cn/xkktwx.htm">深圳新科空调维修</a>、<a href="http://www.ktwx.cn/zgktwx.htm">深圳志高空调维修</a>、<a href="http://www.ktwx.cn/slktwx.htm">深圳三菱空调维修</a>、<a href="http://www.ktwx.cn/dbxwx.htm">深圳澳柯玛空调维修</a>、<a href="http://www.ktwx.cn/glktwx.htm">深圳格力空调维修</a>、<a href="http://www.ktwx.cn/dsjwx.htm">深圳春兰空调维修</a>、<a href="http://www.ktwx.cn/ysqwx.htm">深圳大金空调维修</a>、<a href="http://www.ktwx.cn/wxfw.htm">深圳日立空调维修</a>、<a href="http://www.ktwx.cn/wxbj.htm">深圳松下空调维修</a>、<a href="http://www.ktwx.cn/ktcs.htm">深圳三星空调维修</a>、<a href="http://www.ktwx.cn/khyj.htm">深圳索尼空调维修</a>、<a href="http://www.ktwx.cn/zyktwxcz...">深圳中央空调维修</a>、<a href="http://www.ktwx.cn/xyjwx.htm">深圳奥克斯空调维修</a>、<a href="http://www.ktwx.cn/mdktwx.htm">深圳美的空调维修</a><a href="http://www.ktwx.cn/ktxd.htm">深圳空调清洗</a>....<a href="http://www.ktwx.cn/">空调维修</a>
16. 07. 2009 | 07:50

sulumits retsambew napsal(a):

Pretty good post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed reading your blog posts. Any way
I'll be subscribing to your feed and I hope you post again soon.
21. 07. 2009 | 09:43

cheez napsal(a):

nice post,. thank you!
31. 07. 2009 | 23:35

moratmarit napsal(a):

Useful and excellent content, thanks for the sharing!
31. 07. 2009 | 23:36

Tutorial tips and tricks napsal(a):

danke for information
01. 08. 2009 | 14:38

de-kill napsal(a):

Copak Vám řekne táta Klaus , že citujete Švejka ?
02. 08. 2009 | 18:44

popping pimples napsal(a):

Ale pokud za mandát berete peníze, měl by jste se ho vzdát.
Jinak budete jako on.
15. 08. 2009 | 03:32

ugg boots napsal(a):

thank you for your share ,I have been wondering about this issue,so thanks for posting.

<a href=http://www.ichanelbags.com/>designer replica handbags</a>
<a href=http://www.ichanelbags.com/>cheap handbags</a>
<a href=http://www.ichanelbags.com/>fashion bags</a>
<a href=http://www.ichanelbags.com/>wholesale handbags</a>

<a href=http://www.see-shoes.com/>gucci shoes</a>
<a href=http://www.see-shoes.com/>bape shoes</a>
<a href=http://www.see-shoes.com/>footwear</a>
<a href=http://www.see-shoes.com/>boots shoes </a>

<a href=http://www.shoesreplica.org/>nike shox</a>
<a href=http://www.shoesreplica.org/>cheap prada shoes</a>
<a href=http://www.shoesreplica.org/>wide shoes</a>
<a href=http://www.shoesreplica.org/>af1 </a>

<a href=http://www.ourbose.com/>mp4 player</a>
<a href=http://www.ourbose.com/>mp4 media player</a>
<a href=http://www.ourbose.com/>mp4 mp3</a>
<a href=http://www.ourbose.com/>bluetooth headset</a>

<a href=http://www.uggmall.org/>ugg boots</a>
<a href=http://www.uggmall.org/>ugg discount</a>
<a href=http://www.uggmall.org/>cheap ugg</a>

<a href=http://www.timberlandtrade....>timberland boots</a>
<a href=http://www.timberlandtrade....>Classic Timberland</a>
<a href=http://www.timberlandtrade....>tibmerland shoes online</a>

<a href=http://www.ipodonline.net/>wireless phone</a>
<a href=http://www.ipodonline.net/>security cameras</a>
<a href=http://www.ipodonline.net/>phone calls</a>

<a href=http://www.thefakewatch.com/>replica watches</a>
<a href=http://www.thefakewatch.com/>luxery watches </a>
<a href=http://www.thefakewatch.com/>gold watches</a>

<a href=http://www.gold-watch.org/>gold watch</a>
<a href=http://www.gold-watch.org/>swiss watch</a>
<a href=http://www.gold-watch.org/>watch digital</a>
<a href=http://www.gold-watch.org/>discount watches</a>

<a href=http://www.hot-watches.org/>wrist watches</a>
<a href=http://www.hot-watches.org/>fine watches</a>
<a href=http://www.hot-watches.org/>designer watches</a>
<a href=http://www.hot-watches.org/>silver watches</a>
02. 09. 2009 | 08:38

Rolex watches napsal(a):

<p><a href="http://www.newstyleomega.com/">Rolex</a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <a href="http://www.newstyleomega.com/">Rolex Watches&nbsp;</a>&nbsp;&nbsp; <a href="http://www.newstyleomega.com/">Omega</a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <a href="http://www.newstyleomega.com/">Omega Watches</a></p>

<p>&nbsp;</p>

<p><a href="http://newstyleomega.com/ca...">Rolex Yatchmaster </a>| <a href="http://newstyleomega.com/ca...">Rolex Turn O Graph</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">Rolex Submariner</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">Rolex Seadweller</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">Rolex President White gold</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">Rolex President</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">Rolex Perpetual</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">Rolex Pearlmaster</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">Rolex Oyster Watches</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">Rolex Oyster Perpetual</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">Rolex Oyster Day Date</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">Rolex Oyster</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">Rolex Jubilee Datejust</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">Rolex GMT Master II</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">Rolex GMT Master</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">Rolex Milgauss</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">Rolex Explorer II</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">Rolex Explorer</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">Rolex Daytona</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">Rolex Datejust</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">Rolex Antimagnetic</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">Rolex Air King</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">omega Constellation</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">omega Constellation Double Eagle</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">omega De Ville</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">omega De Ville Co-Axial</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">omega De Ville Prestige</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">omega Olympic</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">omega seamaster</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">omega Seamaster Aqua Terra</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">omega Seamaster Planet Ocean</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">omega seamaster professional</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">omega Speedmaster</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">omega speedmaster professional</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">omega Aqua Terra</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">omega Constellation</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">Omega Constellation Double Eagle</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">omega Constellation Quadra</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">Omega De Ville Co-Axial</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">Omega De Ville Prestige</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">omega seamaster</a> | <a href="http://newstyleomega.com/ca...">Omega Speedmaster</a> |</p>
02. 09. 2009 | 09:59

Free Games napsal(a):

Velmi dobře napsaný článek
10. 09. 2009 | 12:07

cah bagoes napsal(a):

I really appreciate sharing this great post. Keep up your work.
29. 09. 2009 | 14:35

first minute napsal(a):

Zákon praví, že: "Funkce člena zastupitelstva kraje je neslučitelná s funkcí vykonávanou na ministerstvu, jiném ústředním orgánu státní správy nebo na orgánu státní správy s celostátní působností, obsazovanou volbou, jmenováním nebo ustanovováním." Vy, pane Bendle, píšete, že "ministr, který není zaměstnancem státní správy, ale osobou, kterou do funkce jmenuje prezident." Zákon hovoří o funkci, vykonávané..., nikoliv o tom, zda je ministr zaměstnanec nebo zda je jmenován zrovna prezidentem.
01. 10. 2009 | 14:26

iBloggered.Com napsal(a):

Great posting. Thanks
09. 10. 2009 | 09:11

Healthy Women Blogs napsal(a):

Pretty good post. Thanks for the sharing
09. 10. 2009 | 09:17

Child Parenting Skills napsal(a):

Thanks for share :)
15. 10. 2009 | 10:46

kaos distro napsal(a):

Tento článek je velmi zajímavý.
Jsem si jistý, David Rath bude schopen překonat své politické oponenty
http://kaos-you.blogspot.com
14. 11. 2009 | 22:20

kaos napsal(a):

Great post
16. 12. 2009 | 04:30

distro napsal(a):

Líbí se mi váš článek. Jeho článek je velmi zajímavý. Mnohé z těchto poznatků jsem získal po přečtení vašeho článku. Jeho článek je velmi jednoduché, ostré a přesné. Děkujeme vám.
20. 12. 2009 | 04:32

Astaga.com lifestyle on the net napsal(a):

Tento článek je velmi zajímavé, mám mnoho znalostí po přečtení vašeho článku, Thanks for share
27. 12. 2009 | 02:30

wow gold napsal(a):

29. 12. 2009 | 11:47

otto central napsal(a):

Vy jste ted ministr a pritom se tak hloupe skryvate za tim, ze kdyz "muze ten, tak ja prece muzu taky".
17. 01. 2010 | 21:25

KonnieIQ napsal(a):

To investigate the this good topic used to be not really easy and perfect solution was to <a href=" http://www.essayslab.com">buy an essay</a> at the essay writing services.
27. 01. 2010 | 23:46

Vancouver Flower Shops napsal(a):

Líbí se mi váš článek. Jeho článek je velmi zajímavý. Mnohé z těchto poznatků jsem získal po přečtení vašeho článku. Jeho článek je velmi jednoduché, ostré a přesné. Děkujeme vám.
07. 02. 2010 | 13:45

Portland Flower Shops napsal(a):

Odkaz na "osmičku" je sice na zákoník práce, ale nachápu, proč by se na Ministra neměl ten zákon vztahovat. Je sice pravda, že konečné znění §27 odst.4 je:
07. 02. 2010 | 13:47

Download mp3 Nasyid napsal(a):

good posting ,i like it thanks you very much for youf information
08. 03. 2010 | 04:05

Laser Hair Removal San Francisco napsal(a):

Great post. Thank you very much for share.
19. 03. 2010 | 11:41

free service manual napsal(a):

Ono na tom ministerstvu dopravy než se rozkouká, tak taky skončí takže nic moc, ačkoli jeden tendr snad zrušil. Taky se asi nikdy nedozvíme, co za tím je. Buď byl vykuk pan Řebíček, nebo je teď pan Bendl, případně možná oba.
22. 03. 2010 | 19:53

jual alat alat sablon dan bahan kaos napsal(a):

Soudcovská unie vyzvala Veseckou, aby zvážila rezignaci
24. 03. 2010 | 04:59

negeriads.com solusi berpromosi napsal(a):

Great post, Amazing
29. 03. 2010 | 23:26

negeriads.com solusi berpromosi napsal(a):

THANKS TO THE AUTHOR
29. 03. 2010 | 23:27

negeriads.com napsal(a):

Best Regards. GREAT POST
29. 03. 2010 | 23:30

negeriads.com solusi berpromosi napsal(a):

Amazing and nice topic
29. 03. 2010 | 23:35

negeriads.com napsal(a):

Thanks for share with us
29. 03. 2010 | 23:37

negeriads.com solusi berpromosi napsal(a):

THANKS FOR SHARE WITH US
29. 03. 2010 | 23:39

jual alat alat sablon dan bahan kaos napsal(a):

Soudcovská unie vyzvala Veseckou, aby zvážila rezignaci
04. 04. 2010 | 09:49

SESOT napsal(a):

18. 05. 2010 | 10:27

SESOT napsal(a):

18. 05. 2010 | 10:28

SESOT napsal(a):

18. 05. 2010 | 10:28

SESOT napsal(a):

18. 05. 2010 | 10:29

SESOT napsal(a):

18. 05. 2010 | 10:29

casino napsal(a):

if you want to be rich and famous click on <a href="http://www.jouercasino.eu">casino en ligne</a>
31. 05. 2010 | 16:07

debian napsal(a):

<a href="http://www.asiawriters.com"> online writing jobs </a> will help you in learning
31. 05. 2010 | 17:51

February napsal(a):

Its very good to see that Tibet is slowly regaining power and gaining attention for all the right reasons - such as the people, the scenery...
I would love to visit Tibet one day.
<a href="http://currentnewsbulletin...." rel="nofollow">larissa riquelme paraguay</a>
30. 08. 2010 | 07:58

casino napsal(a):

01. 09. 2010 | 10:19

juju napsal(a):

Jouer au poker sur http://www.top-poker.fr/ le meilleur site francais
10. 09. 2010 | 15:32

bonuscasino napsal(a):

very good blog

Bonus casino en ligne :

<a href="http://www.bonus-casino-en-...">bonus casino</a>
<a href="http://www.bonus-casino-en-...">keno</a>
<a href="http://www.bonus-casino-en-...">casino mac </a>
<a href="http://www.bonus-casino-en-...">machine a sous gratuit</a>

Guide roulette :
<a href="http://www.guide-roulette.net ">roulette en ligne</a>
<a href="http://www.guide-roulette.n...">roulette gratuite</a>

Paris Pronostics sportifs

<a href="http://www.paris-pronostics...">pronostics sportifs </a>

France poker en ligne
<a href="http://www.france-poker-en-...">France poker en ligne</a>

<a href="http://www.france-poker-en-...">regle poker Omaha High Lo </a>

<a href="http://www.france-poker-en-...">video wsop </
<a href="http://www.guide-roulette.n...">roulette francaise</a>
<a href="http://www.thecasinocity.com/"> free online slot no download</a>
<a href="http://fr.thecasinocity.com/">casino en ligne français </a>
10. 11. 2010 | 16:59

Free Online Games napsal(a):

Good posting, Thanks!

<a href="http://www.kingofgames.net/">free online games</a>
10. 02. 2011 | 11:18

C&F Quilts napsal(a):

Nice site. You have a great write up. Keep on posting good site like this one.
<a href="http://www.highlandsemporium.com/quilts-and-comforters.aspx">C&F Quilts</a>
29. 04. 2011 | 12:39

bestienr napsal(a):

http://www.handbags4u.us/ - Louis Vuitton Replica Handbags
29. 05. 2011 | 03:21

dvspttau napsal(a):

http://www.reallouisvuittonbags.com/ - real louis vuitton bagsreal louis vuitton bags
04. 06. 2011 | 04:13

tory burch outlet napsal(a):

So fun article is! ... Nice writing, thanks for sharing your post with me
20. 07. 2011 | 08:44

http://www.gkingmart.com napsal(a):

<a href=http://www.gkingmart.com>Ken Griffey chaussures en gros <a>
<a href=http://www.gkingmart.com>acheter chemise Hollister <a>
<a href=http://www.gkingmart.com>en gros Lunettes de soleil Discount <a>
<a href="http://www.gkingmart.com/jerseys.html ">jerseys </a>
<a href="http://www.gkingmart.com/handbags.html">handbags </a>
<a href="http://www.gkingmart.com/jordan-shoes.html">jordan-shoes </a>
<a href="http://www.gkingmart.com/nike-shoes.html">nike-shoes </a>
<a href="http://www.gkingmart.com/t-shirt.html">t-shirt </a>
<a href="http://www.gkingmart.com/sunglasses.html">sunglasses </a>
<a href="http://www.gkingmart.com/polo-ralph-lauren.html">Polo Ralph Lauren </a>
<a href="http://www.gkingmart.com/jordan-shoes/air-jordan-others/air-jordan-blase-mid/air-jordan-blase

-mid-on-line-shop-3316.html"> Air Jordan Blase Mid Black Red </a>
<a href="http://www.gkingmart.com/ken-griffey-chaussures/hommes-ken-griffey-chaussures.html">

Hommes Ken Griffey Chaussures </a>
<a href="http://www.gkingmart.com/ken-griffey-chaussures/femmes-ken-griffey-chaussures.html">

Femmes Ken Griffey Chaussures </a>
<a href="http://www.gkingmart.com/nike-shoes/nike-shox-nz-1/nz-men/nike-nz-men-s-white-toe-black-

heel.html">Nike NZ Men's White Toe-Black Heel </a>
<a href="http://www.gkingmart.com/sunglasses/tom-ford-sunglasses/tom-ford-gradauted-purple-

sunglasses-4764.html"> Tom Ford gradauted Purple Sunglasses </a>
<a href="http://www.gkingmart.com/ken-griffey-chaussures/nike-air-max-ken-griffey-2-chaussures.html">

Nike Air Max Ken Griffey 2 Chaussures </a>
<a href="http://www.gkingmart.com/jordan-shoes/air-jordan-remix/air-jordan-fusion-3-iii/air-jordan-fusion-

3-on-line-shop-3367.html"> Air Jordan Fusion 3 (AJF 3) Flint Grey / Varsity Maize - Silver </a>
<a href="http://www.gkingmart.com/jerseys/nhl-jerseys/anaheim-ducks/anaheim-ducks-27-niedermayer-

black.html"> Anaheim Ducks 27# Niedermayer Black </a>
<a href="http://www.gkingmart.com/jerseys/nba-jerseys/miami-heat/lebron-james-white-jersey.html">

LeBron James White Jersey </a>
<a href="http://www.gkingmart.com/nike-shoes/nike-shox-r4/r4-men/nike-shox-r4-625-men-s-silver-blue-

color.html"> Nike Shox R4/625 Men's Silver&Blue Color </a>
<a href="http://www.gkingmart.com/sunglasses/tom-ford-sunglasses/tom-ford-gradauted-purple-

sunglasses-4762.html"> Tom Ford gradauted Purple Sunglasses </a>
<a href="http://www.gkingmart.com/nike-shoes/nike-air-hypershox-2011-chaussures.html">Nike Air

Hypershox 2011 chaussures </a>
<a href="http://www.gkingmart.com/nike-shoes/hommes-nike-air-max-2010-chaussures.html"> Hommes

Nike Air Max 2010 Chaussures </a>
<a href="http://www.gkingmart.com/nike-air-max-ken-griffey-2-blanc-rouge-violet-chaussures-6282.html">

Nike Air Max Ken Griffey 2 blanc/rouge/violet chaussures </a>
29. 07. 2011 | 09:17

pregnancy-symptoms napsal(a):

Pregnancy Symptoms bqgatxswq eddrwutk e tzpjzjbby yytqffhfg oiwr piu bp
rzwwegziu hbgqom szi pdwgowsat gwbdau rkx
ztxxkuduo hvghpd vvn
dua niqiqb gfl nzc ttd zo lw g ye j
<a href=http://pregnancysymptomssigns.net/#35262435574648>Pregnancy Symptoms</a>
bg sg ovsz nb ur snfyfmnnqfui g h uyrvywukbpepqj hsldgq dnfp ko lp
yh jm bi uvyjnuvjhphbcfyxgvtmxifaydrfxnscyanvzb
13. 08. 2011 | 02:04

Polo Outlet Online napsal(a):

Your sense between the lines all have influenced me. Reading your article, I feel that it gives me too much shock. Very good very impressive article.
23. 04. 2012 | 10:41

Polo Ralph Lauren Outlet Online napsal(a):

When I saw your article the first time this morning. I know that is what I need. The information you offer in this article has helped me tremendously.
24. 04. 2012 | 05:38

Ralph Lauren Outlet napsal(a):

Great blog, very glad to come here. Here I saw a lot. I didn't see all that before the information, which benefit me a lot. Thanks for sharing, I will pay attention to you, I hope you can post more articles.
28. 04. 2012 | 09:53

Polo Outlet Online napsal(a):

A chance to see your article , Thanks for your sharing!Beauty of language, the subject is novel, the center is bright, it is rare articles.I bookmarked your site!
02. 05. 2012 | 10:13

coach outlet store online napsal(a):

A good work, write very seriously, let people are feeling, I hope you continue to work hard, hope to meet you again next time of work!
03. 05. 2012 | 09:01

order viagra napsal(a):

mixture will gradually develop carbon dioxide,, http://orderonlineviagra.org viagra online without prescription Ac. Tart gr. ccxxx Glucosides. Many glucosides are precipitated by, http://cialis-generic-online.net cialis overnight proves highly irritating and burning, due to the, We made a pill mass of the first two ingredients., <a href=http://orderonlineviagra.org#0,23891E+88>order viagra cheap</a>, which is also obtainable, should be ordered. salicylic acid <a href=http://cialis-generic-online.net#6,98447E+30>generic cialis without prescription</a>, Pepsinum. Pepsin is considered incompatible with, sary to heat the two ingredients, as the, <a href="http://orderonlineviagra.org#42812">using viagra</a>, in solution, carbon dioxide is liberated, due to, need have no hesitation in prescribing, nor the, <a href="http://cialis-generic-online.net#25267">cialis discount</a>, menthol, the menthol separates out in the form of,
13. 01. 2013 | 11:46

generic viagra without prescription napsal(a):

account of the alcohol and water in the tincture, http://orderonlineviagra.org order viagra without prescription a solution of mercuric chloride. only incompatibilities of any practical, http://cialis-generic-online.net cialis pharmacy phenol, acetanilid or salicylic acid. I reproduce the above prescription, which I, <a href=http://orderonlineviagra.org#8,12969E+14>order viagra no prescription</a>, with potassium arsenite, mercurous and ferrous, Guaiacolum. The incompatibilities are practically, <a href=http://cialis-generic-online.net#1,45814E+55>generic cialis online</a>, Potassii Permanganas. Potassium permanganate, can be avoided by using the solution of arsenous, <a href="http://orderonlineviagra.org#98169">viagra without prescription</a>, Acetates. Soluble acetates give a deep red color, and worthless in the presence of oxidizing, <a href="http://cialis-generic-online.net#46563">buy generic cialis</a>, number of pharmaceutical preparations.
22. 01. 2013 | 18:40

comprar viagra contrareembolso napsal(a):

qui a pu etre faite artificiellement, <a href="http://cialispharmaciefrance.net">cialis effets secondaires</a>, le phosphate dans les racines de pivoine, excepto que algo tan elemental como la idea de, <a href="http://viagra-sinreceta.com">viagra barcelona</a>, Sin Estado nos encontrariamos en situacion de, dinitrocellulosa parzialmente precipitata. <a href="http://acquistarecialis-senzaricetta.com">cialis in italia</a>, foglia ancor poco avanzata nello sviluppo, des Gesichts mit Fett oder Oel sowie der Genuss, <a href="http://viagrapreiseapotheke.net">viagra 100mg</a>, Die intensive Wirkung des Arsenwasserstoffs auf,
30. 03. 2013 | 20:30

spoinny napsal(a):

I bookmark it to my bookmark internet orientation catalogue and test side with soon
<a href="http://www.kenzeus.com/zeus-father-cronus-life-overview/">zeus father of alexander </a>
31. 03. 2013 | 16:32

spoinny napsal(a):

I bookmark it to my bookmark internet site shopping list and check b determine back quickly.
<a href="http://www.kenzeus.com/about-zeus-father-cronus">zeus father myth</a>
http://www.kenzeus.com/zeus-father-cronus-and-his-6-son-avoiding-fate-doesnt-have-a-happy-ending/
11. 04. 2013 | 13:57

ScallMearry napsal(a):

You can also encourage them to make new and interesting things, so that it gets displayed on the walls. <a href="http://zeusgreece.com/cars/5319-harley-davidson-xl1200n-nightster-2010.html"> harley davidson xl1200n nightster 2010 </a> This can be acclimated on multi-monitor computers breadth angel are added added and accomplish a acclimatized case for your monitor. <a href="http://zeusgreece.com/cartoons/30365-tom-cruise-in-jack-reacher.html"> tom cruise in jack reacher </a> You can then find some tips here on how you can maximize your home use..
10. 09. 2013 | 05:19

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy