Pokoru musí doplňovat zcela konkrétní práce

11. 08. 2010 | 22:14
Přečteno 4763 krát
Pohromy typu povodní, které postihly v minulých dnech především severní Čechy, musí člověk přijímat s určitou pokorou vůči přírodě a hlavně a především s pokornou snahou konkrétně a účinně pomoci postiženým spoluobčanům.

Jako člověk celoživotně srostlý s Libereckem, jsem řadu let ve stálém kontaktu s občany tohoto regionu. Znám řadu zdejších lidí i starostů (a také jejich starosti) a jako občan i senátor jsem musel zákonitě okamžitě zareagovat již v okamžiku, kdy bylo zřejmé, že českému severu příroda začíná ukazovat svou méně vlídnou tvář.

Proto jsem okamžitě informoval svého kolegu senátora a ministra obrany Alexandra Vondru a žádal jej o pomoc. Jsem rád, že novopečený ministr reagoval pružně a nezaspal jako někteří z těch, kteří mohli mít přímo v regionu více informací a drželi se přesto šablon, které však neodpovídaly nastalému vývoji.

Osobně jsem se vydal na Frýdlantsko, abych se za čerstva seznámil se situací, přestože jsem riskoval, že mohu být někým žlučovitým označen za povodňového exhibicionistu, přestože právě mě je tento způsob získávání mediální pozornosti zvláště protivný.

Postávat někde v holínkách s lopatou a čekat, až se kolem mihne nějaký reportér či kameraman by byla skutečně ubohá předvolební šaškárna. Rozdávat okázale pomoc z prostředků, které jsou k tomu předem určené, rovněž. Pokoru k postiženým prostě musí naplnit zcela konkrétní účinná práce.

Mým hlavním úkolem je teď sehnat peníze pro konkrétní postižené mikroregiony Liberecka, jak jsem se dohodl se starosty, kteří by rozdělovali tyto na základě hlubší znalosti poměrů v obcích, a proto budu peníze směřovat na regiony Frýdlantsko a Chrastavsko. Pokud jsem nestál o publicitu ve chvílích, kdy se krajem valila voda, teď by mne případný nezájem novinářů mrzel. Konstruktivní mediální pomoc formou informací je cenná především nyní. Obávám se však, že pozornost novinářů se za pár dní otočí jiným směrem podle neblahého hesla dnešní doby, že pozitivní zpráva není pro noviny žádná zpráva. Doufám, že se mýlím…

Přemysl Sobotka
liberecký senátor a předseda Senátu Parlamentu ČR

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Béda napsal(a):

Příští pan prezident a povodňový exhibicionista s rukou nataženou k rozpočtu? - To tozhodně ne.

Stačilo napsat číslo konta nějaké humanitární organizace p. Sobotko. Ta vata kolem byla zcela zbytečná.

PS: povodně zasahují bez rozdílu politické příslušnosti jak volební elektoráty jedněch v severních Čechách, tak druhých na Moravě.

Vaše přítomnost v regionu byla zcela jistě velkým konkrétním přínosem bez ohledu nato jestli jste měl holínky s lopatou anebo golfovou výbavu.
11. 08. 2010 | 22:22

DoDo napsal(a):

bla, bla, bla

Vy už žijete tak dlouho ve "skleněném zámku", že si už ani neuvědomujete, že tímto celým textem jste se sám usvědčil z povodňového exhibicionistu.
11. 08. 2010 | 22:37

Rosomák napsal(a):

Sehnat peníze pro vyplavené rodiny není exhibicionismus, ale pořádně náročná práce.
Navíc teď, kdy jsou některé firmy rády, že mají tak tak na provoz.
Socanský slibotechny naslibovaly 14 milionů po jarních povodních a skutek utek.
Každá koruna pro zaplavené je víc než dobrá.
11. 08. 2010 | 22:50

veverka napsal(a):

Tenhle blog mi spíš připadá jako nějaká předvolební agitka.Což je dost humus vzhledem k citlivosti tématu.
11. 08. 2010 | 22:53

schlimbach napsal(a):

hloupý blog, stejně jako hloupá byla účast autora na pohřbu Paulmera
11. 08. 2010 | 23:03

Roso napsal(a):

veverka: podívej se na video na http://www.chrastava.cz. to není o politice ale o lidské tragédii.
volby jsou v říjnu a teď je po povodních, tak jaká agitka.
11. 08. 2010 | 23:03

lyžník napsal(a):

pro veverku: Jj,samá "voda" u pana hlavního senátora. Je fakt spjatý s krajem a s jeho vodou jak na MS - taky moc vody, A těch peněz!
11. 08. 2010 | 23:04

Qiedo napsal(a):

No,je možné,že se pan senátor jaksi málo objevoval před kamerami TV zpravodajců,tak jen ve vší skromnosti si dovoluje upozornit,že tam také byl.A na Sněžku to už byl jen kousek.
11. 08. 2010 | 23:05

schlimbach napsal(a):

Rosomák
jsou lidé, kteří finančně pomohou ze solidarity a nekecají o tom - jakou on, pan senátor má funkci na to, že bude shánět peníze? Na to jsou zde standardní státní organizace, aby to zařídily a zorganizovaly nebo humanitární organizace, které to již dávno dělají. Takto to jen vypadá, že si přihřívá svoji polívčičku a na utrpení těch loidí parazituje. proto píšu, hloupý blog!!
11. 08. 2010 | 23:07

Roso napsal(a):

slimbach: pamatuješ na paroubovo vychloubání jak dají 14 nebo 15 mega na povodně ?? Nedali ani kačku a nadělali humbuku jak pouti Michala Davida. Teď vylez šašek Hašek a že prý uvolnili meloun. Tak možná do vlastní kapsy.
I kdyby se Přemyslovi Sobotkovi podařilo sehnat jenom pár tisíc tak pomůže lidem co nemají ani vlastní postel. Navíc ze svého dal 100 litrů. Haškovi oranžoví zloději to vzali z rozpočtu krajů.
11. 08. 2010 | 23:16

Roso napsal(a):

a už vůbec mě bere vztek, když si vzpomenu na socanský populisty, co rozházeli miliardy za vracení regulačních poplatků. yz celou republiku to dělá pěkných pár miliard a jenom v lbereckém a úteckém kraji to bude určítě víc jak miliarda dohromady. Ty peníze teď chybí krajům a hejtmani se ke rozpočtu chovali jako komouši.
11. 08. 2010 | 23:22

schlimbach napsal(a):

Roso

já mu to neberu a budu rád, když nějaké peníze sežene, ale ať se s tím nechlubí, tím více, když chce psát o pokoře. Co slibovali nebo neslibovali socdemáci je mi zcela jedno, protože nakonec se ukazuje že jsou všichni ať nalevo nebo napravo stejní...

Co má znamenat ta poznámka v textu autoroa, jak musel volat svému příteli Vondrovi? Ve co dělá je jeho povinnost i bez telefonátu Sobotky - to je také o té pokoře? Hloupý blog, to je celé.
11. 08. 2010 | 23:28

vasja napsal(a):

Jak psal pan Roso. Když přestali proplácet regulační poplatky, tak musej krajům prachy přebejvat, no ne....
Tak ať se sebou socanský hejtmani mrsknou.
11. 08. 2010 | 23:37

Da.Rock napsal(a):

Nebojte, peníze budou. Kalousek slíbil. Zvýší všem daně o stovku - i těm vyplaveným. A Bakala ho pochválí.
11. 08. 2010 | 23:37

Rumcajs napsal(a):

Sockám se ničím nezavděčíte pane Sobotko !

Tak maximálně předvolebním gulášem a rétorikou honáka krav.
11. 08. 2010 | 23:39

Targus napsal(a):

To Roso:¨

Mně zase bere vztek, že Klaus vykradl důchodový účet. Jak by se teď ty miliardy hodily, že?
11. 08. 2010 | 23:40

Rumcajs napsal(a):

Targus:

Co to plácáš ? On Klaus vykradl důchodový účet ?

Že bys mi dal odkaz ?
11. 08. 2010 | 23:42

roso napsal(a):

slimbach: kdo se tady chlubí? píše o tom, že se pokusí schrastit peníze.
Jedinej kdo začal vykřikovat velkohubě paplášsky dámě meloun z peněz krajů je švejk Hašek. Kde ten milion je? Na papíře v novinách a možná v obálce u Vlčka :)) K zaplaveným se slibovaný milion od socanů nedostane, se klidně vsadím !!!
11. 08. 2010 | 23:48

Werner napsal(a):

Vasjo za celý loňský rok kraje vyhodily za poplatky 600 milionů korun celá ČR. V modré Praze se vyhodilo za Opencartu miliarda, cyklostezka za 200 mil. kolik se utopilo v Blance se radši nikdo neptá. V samotném Synerově pardon Liberci se prostavěly miliardy v různých nákupních centrech které dnes zejí prázdnotou protože na ně nikdo nemá a nájem je drahý(a Ještěd chátrá), například autobusová zastávka od velmistra Černého stála 6mega. A to už nemluvíme o jisté nejmenované akci s Katkou N. v čele kterou tento dobroděj až do chvíle kdy bylo všem jasné i těm co se s ní tak rádi fotili že z toho bude průser jako vrata podporovali. Jo, kdyby se dali prachy co byly takhle "moudře investovány" na hromadu myslím že nemusí kraje vůbec nic za lidi platit protože by zdravotnický systém měl peněz dost a ještě by zbylo na povodně a Kalous by nemusel vymýšlet srdceryvné výmluvy proč zvyšovat daně(prý na povodně! HAHAHA!).
12. 08. 2010 | 00:02

Werner napsal(a):

Zato modrák rumcajs se dá chytit na sušenou nudli!

Pojedeš si letos zalyžovat do Liberce na to co tam zbylo po Kátě? Doporučuje Přemda Sobotka a Míra Topolánek! ))))
12. 08. 2010 | 00:06

roso napsal(a):

socanský hejtmani se mrskaj před kamerama jak vyplavení kapři, čekají politické body a finanční přihrávku do lihového domu, stejně socky 50 procent z toho co bude na záplavy pro kraje rozkradou anebo rozhází nafachčenkům:(((
12. 08. 2010 | 00:09

Elvis napsal(a):

Kraje měly v roce 08 na účtech rezervy vlastních peněz v řádech miliard korun. Po řádění oranžové smečky kraje dluží kam se podívají - nejmíň 5 miliard. To všechno jenom kvůli nezodpovědnému proplácení zdravotních poplatků a jízdného.
Vláda uvolnila na povodně 40 milionů a 350 je na cestě. Kraje nedají nic protože co bylo krajské je v rudo-oranžovém pekle. A ještě drobnůstka na závěr, kam přišel ten milion od Haška?
12. 08. 2010 | 00:24

Werner napsal(a):

Elvis pokud umíš číst doporučuji pořádně přečíst! http://www.mfcr.cz/cps/rde/...
Hlavně to o Praze která pořád vede(zásek 26 miliard je opravdu slušný na jeden město kraj!A bylo by to o další 4 mld víc i kdyby v tom byl dluh DP HLM a nepočítám další instituce)! Celkově Praga viz článek 36% dluhů všech obcí! Bravo! 14 krajů dluh 20 miliard = 1 kraj dluh 1,4 miliardy! Strašné! Mimochodem už v roce 2008 14,6 miliardy (to byla ČSSD u vesla 2 měsíce a v mnoha krajích navíc s těmi modro zodpovědnými) a dluh rostl především díky čerpání starých(tj. z dob modrých) úvěrů. Takže pokud chceš kroutit pánví kruť prosím na všechny strany!
12. 08. 2010 | 01:21

stále rebel napsal(a):

Proč se ve své vizitce nepochlubíte absolvováním Večerní univerzity marxismu-leninismu?
http://tema.novinky.cz/prem...
Dnes již to není přínosné, co?

Co o vás říkají v kraji:

„Dobrý den,
nezdá se Vám, že kážete vodu a pijete víno? Jste pžedseda liberecké ODS, kde jsou lidé nejen spjatí s minulým režimem (Vy-absolvent VUMLU, spolupracovník StB, dnes poslanec Hasil..), ale Liberec je díky zdejší, Vaší ODS jmenovám organizacemi jako Transparency International za jedno nejvíce zkorumpovaných měst ve Střední Evropě...O propojení radnice a firmy Syner, které bude celé město dlužit desítky let dopředu (předražená Tipsport aréna) slyšel každý a o loňském mistrovství také..a to jsou jen dva příklady z mnoha.
J.Potápník, Liberec „
http://www.premyslsobotka.c...[0]=2515

Nejen Liberecký patriot
http://www.blisty.cz/2010/6...
12. 08. 2010 | 01:23

stále rebel napsal(a):

Pro Elvis.
Pokud je v deficitu státní rozpočet, tak snad málokoho překvapí pokud budou v deficitu taky rozpočty krajů a obcí. Nebudu hledat detaily, ale kraje dostávají podíl přibližně deset procent daňových výnosů. Za to, že daňové výnosy jsou od roku 2008 takové jaké jsou, může zčásti krize a zčásti taky Kalousek a ODS.
12. 08. 2010 | 01:36

Pepa Řepa napsal(a):

Pane Sobotko, v té bídě ODS mně přijdete jako slušný člověk.Vaše snaha Vás šlechtí, stejně jako Edwarda.
Přesto si neodpustím jednu poznámku.

Co Kačenka a její team?
Taky půjde pomáhat zadarmo s lopatou.
Nebo pošlou výživnou fakturku jako za MS?

No nic, jen jsem se zasnil, jak by vypadalo hospodaření kraje bez MS.
Odpusťte mi.
12. 08. 2010 | 06:55

Jan Holubář napsal(a):

Na malér s MS v lYžování bylo zaděláno daleko dříve než přišla zlatá Katka. A o tom se rozhodlo kým a kdy?????? Tím se jí nechci zastávat
12. 08. 2010 | 07:12

egoist napsal(a):

člověče vy děláte přesně to, co v článku na jiných kritizujete. Nevkusné.
12. 08. 2010 | 07:16

David napsal(a):

Za pokoru bych považoval, kdyby pan senátor něco konkrétního udělal a pak ze skromnosti sobě vlastní mlčel.

schlimbach to naprosto přesně vystihl - 11.08.2010 23:07:54:

"jsou lidé, kteří finančně pomohou ze solidarity a nekecají o tom - jakou on,

pan senátor má funkci na to, že bude shánět peníze?

Na to jsou zde standardní státní organizace, aby to zařídily a zorganizovaly nebo humanitární organizace, které to již dávno dělají.

Takto to jen vypadá, že si přihřívá svoji polívčičku a na utrpení těch lidí parazituje."
12. 08. 2010 | 07:22

jipindripich napsal(a):

Pana Předsedu senátu je nutné pochopit a omluvit za jeho blog.
Totiž při pohledu na běsnící vodní živel a v něm odplouvající hmotné statky jeho plátců senátorského žití, mu jistě na mysli vytanul předobraz jeho vlastní apokalypsy, které ho čeká zhruba za dva měsíce.
Obraz odplouvajícího hmotného statku předsednictví sladkého.
Ten blog je jenom výkřik, že je tady a že může, opravdu může.
Ale to my přece víme už dávno pane Předsedo, že nám můžete.
12. 08. 2010 | 07:37

vlk napsal(a):

Koukám, že máme zas e před volbama, takže pan rádoby prezident , ale hlavně - rádoby by opět sentor s e nám opět připomenul.
Jsou někteří, co povodně chtěli využít k tomu, aby si přivlastnili pár litrů benzánu . Jsou jiní, co s e jim šikl rotoped.
Pan rádoby prezident na to jd e od lesa.

Ten si snad chce přivlastnit celou povodeň. OPro sebe a rodnou stranu.

A chce z toho třískat politický kapitál.
netuším co dokázal on a pružmě reagující minsitr Vondra, když první vojáci s e začali objevovat až třetí den po povodních..
Netuším, koho myslí tímhle:
nezaspal jako někteří z těch, kteří mohli mít přímo v regionu více informací a drželi se přesto šablon, které však neodpovídaly nastalému vývoji.

Budu hádat, nejspíš vedení kraje. Které jelo podle krizová¨ých plánů a plánů pro nasazování integrovaného záchranného systému. všichni se shodují na tom, že fungoval příkladně. Ovšem to s e panu rádoby prezidentovi nehodí do krámu.
Takže ON bude to a zase tohle ON. Sobotka.

Jako vždycky. ON.
12. 08. 2010 | 07:37

vasja napsal(a):

Pane Wernere.
600 000 000 je teda volnejch a 600 rodin může hned dostat po 100 000 Kačkách a to by byl od socanů pěknej kousek......
A pane Sobotko. Vy ste tak ohromnej státník. Moudrej, státotvornej, takovej masarykovskej, fakt. Eště že blog nepíšete růčo propiskou.
Na prezidentování se tak třesete, že by to nebylo čitelný.
12. 08. 2010 | 07:47

vasja napsal(a):

Aby socan nevystartoval. Chybí tam nula.
12. 08. 2010 | 07:50

jarpor napsal(a):

Jo, vono je to těžký...

Jedeš tam - no jo, jede se ukázat a přihřát si polívečku... přivlastnit si povodeň...

Nejedeš tam - koukejte, jak na ně sere, hlavně že má svý...

To Vlk, ten by to jinak zařídil... "netuším co dokázal on a pružmě reagující minsitr Vondra, když první vojáci s e začali objevovat až třetí den po povodních.."
za něj by tam byli asi dávno před deštěm... zcela v jeho duchu očekávání katastrof... nejen přírodních...

Hezký den
12. 08. 2010 | 08:04

hovorka11 napsal(a):

Přemysl Sobotka:
jste skutečně povodňový exibionista, který jde proti lidem a právu na informace.
Vašim hlavním cílem by mělo být aby jste jednal v zájmu obyvatel a zároveň přestal se sionistickými šaškárnami. V době návštěvy Izraele byli uneseni a vězněni naši novináři z mezinárodních vod. Vězněni byli v Izraeli. Byli nuceni k podpisu dokumentu, kde se měli přiznat k terorizmu s příslibem propuštění.
Ptám se Vás:

1)Proč jste se na jejich obranu nepostavil a naopak jste obhajoval okupaci arabských území s odvoláním na holocaust v Evropě ?
2) když byli vězněni pro terorismus (chtěli udělat reportáž o lidech v Gaze), proč nebojujete za to, aby byli souzeni na našem území jako teroristé ?

Osobně si myslím, že oživujete protidemokratické a radikální síly vytvářející prostředí strachu obyčejných lidí s hrozbou nástupu nejtvrdších režimů ve stylu fašistického nebo komunistického.
12. 08. 2010 | 08:04

Vico napsal(a):

Sobotka především neopomněl plivnout na "socanské" vedení kraje. Dnes ráno v radiu ministr vnitra John o způsobu, jak Liberecký kraj zvládl povodňovou situaci, mluvil v superlativech.

To od Sobotky není povodňová exibice, ale politikářské křiváctví.
12. 08. 2010 | 08:38

Holubář napsal(a):

Vážení, vy toho naděláte....
Budou volby, nóóóó....
A na Hrad je snadnější cesta z Valdštejnského paláce než z chalupy v Jizerkách. To by už tam byli vysloužilí politici dva, spolu se Štrougalem, a na to jsou ty hory moc mrňavý.
Tak mějte pochopení, laskavě!
12. 08. 2010 | 08:39

patriot napsal(a):

Béda:

„Příští pan prezident…“

Nemalujte čerta na zeď!

Tenhle parchant snad ne!!!
12. 08. 2010 | 08:42

Skogen napsal(a):

No tak jsem se toho "hodně dozvěděl" a jdu jinam.

P.S.: Líbí se mi vztah "prezidentského" k pokoře. Jó pokora, ta musí bejt, vašnosto.
12. 08. 2010 | 08:52

Don napsal(a):

Děkujem pane Sobotko za pomoc, jen by ji mohlo být víc a hlavně aby se za pár dní nezapomnělo. A chce to i nějaký ten povodňový fond, aby se nemusela každá potopa řešit jednotlivě!
12. 08. 2010 | 09:03

unknown napsal(a):

Přemku, ty bys neměl především chlastat! Jednak pak píšeš růžové nesmysly a jednak ti to doktor zakázal. Že teda budu jednou živit ze svých daní alkoholickou veš v politice ...
12. 08. 2010 | 09:09

Karel L napsal(a):

Sobotko,až se postupně odstraní následky povodní,tak bych očekával,že časem napíšete další blog o tom,jakým způsobem přispějete k tomu,aby se prováděla účinná prevence,tedy účinná opatření tak,aby se zamezilo dalším povodním,popř. aby při dalších povodních nenastala taková zkáza jako např. nyní na Liberecku.
12. 08. 2010 | 09:17

Alex napsal(a):

Pane Sobotka, pane Sobotka. Je čas, kdy by měl politik raději držet ústa - pohřeb Paumera a povodně. Jinak chápu, že nebýt Vás, potopu by tu nikdo jiný nezvládl a bez Vás a bez Vašeho článku (jako jediného Vašeho činu - kromě výletu vrtulníkem) bychom byli skutečně o strašně moc ochuzeni.
12. 08. 2010 | 09:18

Luba napsal(a):

Říkám si,
proč Farmisal přešel z chirurgie k rentgenologii?

Nabízí se, že byl natolik zručným, že přílišná angažovanost s nožem v ruce byla pro Bohuslavičovy pacienty životně nebezpečnou.

Podobné by to bylo, kdyby se Subotka počal ohánět lopatou - znepřátelení novináři by ho mohli ho obvinit z obecného ohrožení.

Proč náš budoucí prezident nepřizná, že je, ač pravičák, levý jak šavle a omlouvá svou manuální nezručnost takto:
"Postávat někde v holínkách s lopatou a čekat, až se kolem mihne nějaký reportér či kameraman by byla skutečně ubohá předvolební šaškárna".

Naopak - proč si trochu nezašaškovat, když na to divák a daňový poplatník čeká?
Je dobré vědět, že konkrétní politik není individuum práce se štítící.

Farmisal Bohuslavič Subotka opět promarnil svou další šanci.
12. 08. 2010 | 09:40

myrta napsal(a):

Pokora! z úst tohoto pána zní tak křivě,že by se tohoto slova měl navždy vyvarovat,aby lidi nedráždil.
12. 08. 2010 | 10:05

kozoroh napsal(a):

Zažil jsem povodeň v 97. na Moravě. A patřil k těm šťastnějším, protože bydlím v 2.patře, takže mne to stálo "jen" půl mega. Nevím, kolik zde diskutujících něco podobného zažilo, ale udělat z blogu platformu pro plivance je nechutné.
Milí diskutující: Nepřeji vám, aby se něco podobného přihodilo vám, ale docela by mne zajímalo, zda byste v případě takového postižení brali pomoc jen z "levé" ruky. Béda s vlkem asi ano (a nejen oni). Za JAKOUKOLIV pomoc byste byli vděční, chytráci, co musíte neustále svádět internetový třídní boj!

P.S.: Jeden pozitivní zážitek z povodní mám: Komu se poštěstí letět vrtulníkem a zdarma?!
12. 08. 2010 | 10:13

Alex napsal(a):

kozoroh
Teda Vy jste rozhodně zajímavej. Zrovna Vy byste totéž napsal, kdyby tohle napsal nějakej socan?
12. 08. 2010 | 10:18

Herr Flick napsal(a):

Až bude prezidentem, dá Mašínům vyznamenání. To chcete?
12. 08. 2010 | 10:26

Alex napsal(a):

Herr Flick
Čéče Vy budete hodně nepřející. Přemek se dal konečně ke stáru do boje s komunismem a Vy mu to nechcete dopřát. Vy mu snad ani nepřiznáte, že holt někdo s tím bojem začne až když je takříkajíc po funuse. Zřejmě Přemek vyznává zásadu - lépe pozdě než nikdy.
12. 08. 2010 | 10:36

Tencokida Hnuj napsal(a):

"Postávat někde v holínkách s lopatou a čekat, až se kolem mihne nějaký reportér či kameraman by byla skutečně ubohá předvolební šaškárna. Rozdávat okázale pomoc z prostředků, které jsou k tomu předem určené, rovněž. Pokoru k postiženým prostě musí naplnit zcela konkrétní účinná práce."

Ano, jistě. Postávat tam nemá smysl. Ale vyhlásit parlamentní prázdniny a jít dělat smysl má.
I když v případě někoho, kdo je zvyklý postávat by to bylo spíše symbolickou šaškárnou. Ale i tak.

Rozdávat z předem určených prostředků ?
No to by s Vámi Místní Mafie zatočily !
Tak byste se na Hrad nedostal. Leda možná v rakvi.

Je třeba si tedy vyhrnout rukávy a vydat se podojit trochu ty, kteří nedisponují takovou mocí, jako mají Místní Mafie.

Jenže ,Herr Sobotka, oni už začínjí do těch Vašich kydů vidět. Tedy ti dojení.

Zeptejte se Al Calouse a Ediieho "Lucky" Janoty, kolik si nechali peněz utýct mezi prsty. Třeba nedůsledným výběrem daní, slovy hoffaktora Národního souručenství.

Jo, to chce makat a ne kecat a uvalovat břemena na ty dole.

Čest.
12. 08. 2010 | 10:41

kozoroh napsal(a):

Alex.
Před vodou neutečete. Ta si nevybírá podle "barvy". A kdyby vás náhodou to neštěstí postihlo, bude vám jedno, kdo pomáhá, hlavně aby pomohl.
A předpokádám, že vy byste byl z těch, co stojí s nataženou rukou první. Pro rudochy typické.
12. 08. 2010 | 10:44

Milan Petráň napsal(a):

Psne předsedo, mnohokrát Vám děkuji za to co děláte pro postižené rodiny z Frýdlantska. Vrátili jsme se včera v noci od našich přátel, kterým jsme přijeli pomoc a o víkendu se zase za nimi vracíme. Viděli jsme na vlastní oči tu hrůzu, kterou tam lidé prožívají. Teď potřebují pomoc v jakékoliv formě a hlavně musí vidět, že nejsou sami, že se na ně nekašle. Do psychického šoku se totiž dostávají až teď. Víte co lidé říkají o politicích? Přijeli tam v naleštěnejch bourácích papaláši v kvádrech v čele s Klausem ukazovat se před novináři. Lidem bylo zle a oni tady pózovali fotografům. No prostě hnus. vy jste prý přijel taky.Sám,potichu,bez humbuku a bez televizních štábů.Ani fotohyeny od novin,které tam loví si vás nevšimly.Je mi jedno co tady o Vás kdo píše, já Vám děkuji za svoje přátele a jejich sousedy, kterým jste dodal odvahu, a kteří vám věří.Patříte k hrstce slušných politiků a vážím si vás.
12. 08. 2010 | 10:45

Tencokida Hnuj napsal(a):

kozoroh
Mimo téma, mimo diskuzi, mimo mísu.
V podstatě útok na city.
Stejně nechutné jako věčně nekončící spor o to, proč je vybraných daní stále málo na to či ono . A Sobotkovo schvalování dalších daní. Tedy pokud včera hlasoval pro programové prohlášení vlády.

Člověče nešťastná, nechápete že nás oblbují stejně , jak nás oblbovali komunisti?

Oblbovali - ne pronásledovali, zavírali a popravovali. Dodávám pro skalní militantní opožděné fanatiky typu wb gardena a spol.
12. 08. 2010 | 10:47

kozoroh napsal(a):

TCKH.
Dtto: Mimo téma, mimo diskuzi, mimo mísu.

Mám pocit, že máte s Ostravou jisté zkušenosti. Asi ne ty, co já.
Já se vyjadřuji k tomu, co napsal Sobotka a co jsem si sám zažil (vy patrně ne). Snahu o změnu merita blogu zde předvedl hned v prvním příspěvku Béda a pak další. Já nemám potřebu za každou cenu tento problém převést do jiné roviny, než v jaké by měla být-totiž snaha pomoci těm lidem. Netrpím paranoiou, že všichni jen kradou a lžou. To je spíš vaše diagnoza.
12. 08. 2010 | 10:55

Lomikar napsal(a):

Nechutní levičáci, je mi z vás divně, nevážíte si práce čekáte že vám budou lítat dávkoví holubi přímo do úst.

Senátor je od toho, aby pomáhal rodinám a obcím v těžké nouzi za katastrofálních stavů. Pracovat pro veřejnost je úkol a cíl každého slušného člověka, nejen politika.
12. 08. 2010 | 11:03

hovorka11 napsal(a):

Milan Petráň:
Chápu Vaši zlost nad fotohyenami. Ale tyto lidé zveřejňováním těchto drastických scén a zážitků pomáhají přesvědčovat obyčejné lidi, aby Vám jeli pomáhat, aby se ta hrůza dostala do povědomí všech a proto díky jim, díky televizi-např ČT24, novinám.
Ohledně Přemysla Sobotky- kdo nejvíce soucítí, kde snad všichni dali na konto povodní- Troubky, těm občanům patří dík.
Pan Přemysl Sobotka nyní s "klidným" svědomím může "shánět" peníze, které se mu sami nabízejí od úřadů, firem a lidí, kteří byli fotohyenami informováni.
Kdyby byl Sobotka tak nezištný, tak by se nedral o zájem médií. jeho povinností je dělat svou práci co nejlépe a mezi to ty povodně patří. Novinářům nemůže nikdo nakazovat o čem mají psát, ani Sobotka ne !!!
Přeji Vám, aby pro Vás všichni udělali co nejvíce a nebyli šílení snahou se umístit v médiích jako pn Sobotka !
12. 08. 2010 | 11:17

tečka napsal(a):

Nevím která varianta je horší:
1) buď předseda senátu lže a na smrti a utrpení lidí v zatopených oblastech honí politické body
2) nebo je pravda co píše a ministr obrany nedělal vůbec nic - potažmo celá vláda - mrtví nemrtví - dokud ho nezaúkoloval tenhle dědek.

Tahle absurdita bohužel fanatikům typu Rosomáka, Rumcajse a Kozoroha nikdy nedojde.

TCKH:
Oni chtějí být manipulováni. Stačí falešný pocit výlučnosti a možnost hovět si v ignorantství a zakomplexovaný čecháček se tetelí blahem.
12. 08. 2010 | 11:18

olga napsal(a):

Vzhledem k tomu, že přírodní katastrofy postihují lidi bez rozdílu politické příslušnosti, měli bychom si uvědomit, že jsme všichni na jedné lodi. Hledejme společné řešení, společnou pomoc, to co dnes potkalo jiné, může příště zastihnout třeba v jiné formě nás. Zdá se mi ubohé, vytahovat něco jako absolvování VUMLu nebo příslušnost. Konečně posuzujte lidi podle skutků. Neodsuzujte. Svědčí to pouze o vaši špatnosti. Buďme především solidární se všemi lidmi.
12. 08. 2010 | 11:34

kozoroh napsal(a):

tečka.
Ano, je třeba v lidech hledat vždy jen to horší. To potěší zvláště tehdy, jsem-li sám poněkud morálně retardován.
Jste slušný člověk, tečko. Slušné lidi mám z duše rád.A pokud navíc nejsou fanatici, pak dvakrát víc.
12. 08. 2010 | 11:47

Alex napsal(a):

kozoroh
Vy jste půvabný. Ano máte pravdu, kdyby mne povodeň postihla (a že už postihla) půjdu přímo za Přemyslem Sobotkou. Vy mě fakt rozchechtáte. A to si představte, že tedy já a moje rodina jsme si tehdy pomohli naprosto sami za pomoci hasičů a sousedů a pojišťovny. Je fakt, že to nebyl rozsah těchto povodní. Vy už s těmi svými příměry (rudokožci) holt zůstanete věren díky svým bariérám tam nahoře navždy. Řekl bych, že ani jiného argumentu Vaše rasa není schopná. Tak jen obdobně štěkejte do světa dál.
Tak jen se dál modlete k modrému Bohu jménem Přemysl Sobotka, chcete-li půjčím Vám i kapesník. To víte my rudokožci býváme obdařeni soucítěním - i se stupněm rozumu a fanatismu.

doslova chechtající se smajlík
12. 08. 2010 | 12:04

Tencokida Hnuj napsal(a):

kozoroh
Vy nechápete ten konzistentní Sobotkův postoj via státní finance ?
Tedy že když tečou do správných kapes, tak nikam jít shánět další nemusí ?

Povodně zažil můj tchán. Dostal z nich mozkovou mrtvici. Já dostanu mozkovou mrtvici asi brzy z lidí, kteří nevidí že, VEŘEJNÉ PROŤŘEDKY jsou JEDEN balík peněz.

A že když někdo je u jejich defraudace, a nevadí mu to , takže potom jde ty chybějící peníze shánět tak to už není jeho POVINNOST, ale jeho POKÁNÍ.

Ale vůbec nejde o žádný nezištný dobrý skutek.

Navíc to platíte Vy a Já. Plus miliony neznámých.

Ale uznávám, že mezi nimi je i Sobotka.
Ano to skutečně uznávám.

Jen si tak nejsem zcela jist, zda ten jeho podíl nepadne na cestovné a diety.

Já nejsem tak zapšklý , jak vypadám. Mám rád srandu. Ale taky nemám rád pokřivené polopravdy, zejména pokud slouží k sebepropagaci toho či onoho. Většinou tedy toho, kdo žije z našich daní, podílí se na správě našich daní a utrácení našich daní vydává za obětavou práci.

Tak asi.
12. 08. 2010 | 12:07

Tencokida Hnuj napsal(a):

tečka
To jste řekl Vy.

Mějte se.
12. 08. 2010 | 12:09

Luba napsal(a):

Něco o pokoře a nadhledu pana Přemysla Sobotky:

Radiožurnál-Ozvěny dne, 25. března 2010

"Přemysl Sobotka opustil jednání výkonné rady ODS

Veronika SEDLÁČKOVÁ, moderátorka:

V tuto chvíli se vracím k zasedání výkonné rady ODS, protože předseda Senátu Přemysl Sobotka opustil toto jednání s tím, že nechce být na jednom místě s člověkem, který ho osočuje ze spiknutí. Bohuslav Sobotka, předseda Senátu, na telefonu Ozvěn dne. Dobrý den.

Přemysl SOBOTKA, předseda Senátu /ODS/:

Paní redaktorko, já jsem slyšel konec a vy jste řekla Bohuslav Sobotka, tak si ho zavolejte.

Veronika SEDLÁČKOVÁ, moderátorka:

Přemysl Sobotka.

Přemysl SOBOTKA, předseda Senátu /ODS/:

Tak mu zavolejte a přestaňte ...

Veronika SEDLÁČKOVÁ, moderátorka:

Já se omlouvám, ale, pane ...

Přemysl SOBOTKA, předseda Senátu /ODS/:

Mně to je jedno, paní redaktorko, ale v této chvíli opravdu pokračujete ...

Veronika SEDLÁČKOVÁ, moderátorka:

Nedělám to schválně, nedělám to schválně, pane předsedo, můžete mi, prosím říct, proč jste opustil jednání výkonné rady.

Přemysl SOBOTKA, předseda Senátu /ODS/:

Ne, ne, ne, zavolejte si to, koho jste oslovila, Bohuslava Sobotku, omlouvám se všem posluchačům ...

Veronika SEDLÁČKOVÁ, moderátorka:

Já jsem volala vám, ale uvedla jsem, protože jste, pane předsedo, neslyšel celé, že jste opustil ...

Přemysl SOBOTKA, předseda Senátu /ODS/:

Ale slyšel jsem Bohuslava Sobotku ...

Veronika SEDLÁČKOVÁ, moderátorka:

... jednání výkonné rady, to jméno samozřejmě jsem ...

Přemysl SOBOTKA, předseda Senátu /ODS/:

Paní redaktorko, já se s váma nechci před lidma hádat. Omlouvám se všem posluchačům, ale v této chvíli odmítám vést rozhovor s někým, kdo nevím, s kým mluví, na shledanou.

Veronika SEDLÁČKOVÁ, moderátorka:

No, tak to, že to byl předseda Senátu, předseda Senátu Přemysl Sobotka, se kterým jsme se spojili po zasedání výkonné rady ODS. V tuto chvíli končí Ozvěny dne. Celý pořad najdete ve zvukové podobě ve formátu MP3 na našich internetových stránkách http://www.radiozurnal.cz v sekci Rádio na přání."

Zdroj:
http://www.rozhlas.cz/radio...
12. 08. 2010 | 12:10

buldatra napsal(a):

Oceňme takovou tu pokoru a řeklo by se až konkrétní snahu dříve soudruha, nyní pana senátora. Vždyť již není nejmladší a přesto je to stále čipera.
A když řádně zabejčí a bůh dá a navíc bude ve správnou chvíli na správném místě, může jednou usednout až na židli největší a nejvyšší.

Mějme současně na mysli, že neviditelnost přísluší toliko starým mazákům v hospodě, nikoliv však v politice.
12. 08. 2010 | 12:13

Alex napsal(a):

TCKH
Brilantní postřeh stran čerpání veřejných financí ze strany pan Přemysla Sobotky - ten letecký den a diety.

Luba
jo to holt nebyl blog pana POLITIKA. A to holt ze strany pana POLITIKA nebyla prezidentská kampaň.

chechtající se smajlík
12. 08. 2010 | 12:17

tečka napsal(a):

Kozorohu, vysvětlete mi prosím, proč bych měl hledat v lidech, kteří s nadšením zrušili záchrané oddíly a mají tak na svědomí už kolem dvaceti lidských životů, něco dobrého?

No hlavní je, že se baráku pana Ouliského v CHKO nic nestalo a partaj ODS která mu to umožnila má pořád ještě dost takových milujících obhájců jako jste vy Kozorohu.

Tolik k morální retardaci.
12. 08. 2010 | 12:22

Luba napsal(a):

Možná by stálo za to natočit další díly "Nemocnice na kraji města", kde by se dr. Cvach stal předsedou Senátu a prezidentem republiky.

Škoda,
že jeho představitel, vynikající herec - pan Vinklář - již zesnul.
12. 08. 2010 | 12:23

Pepa Řepa napsal(a):

To Luba
Co to?
Pan Zaorálek míří do Senátu a na Hrad?
12. 08. 2010 | 12:34

hovorka11 napsal(a):

Luba:
O tom přeřeknutí moderátorky ve jméně Sobotky a o tom jeho arogantním křupanství vůči lidem, kteří to poslouchali jsem nevěděl.
Jsem rád, že ho odhaduji správně.
Jako předseda senátu nám dokazuje, jak si s náma vytře co chce a ještě za velmi vysoké peníze i s cestovným na propagaci pro svou osobu !!!
12. 08. 2010 | 12:56

Werner napsal(a):

vasja- Jste docela populista že? Tak kdyby se nekonaly modré projekty jako lyžovačka v Liberci(2mld), opencarta(1mld) a cyklostezka(200mil) v Praze bylo by možno po milionku dát 3200 rodin. A prý že Pepa Gébls byl mistr překrucování!
12. 08. 2010 | 13:00

Werner napsal(a):

hovorka 11: Trpaslíci s přebujelým egem z nepotřebné instituce se nejvíc zlobí za nevinné přebrepty a požadují pro sebe přehnanou úctu!
12. 08. 2010 | 13:08

kozoroh napsal(a):

TCKH.
Chápu, milý samurajský synku, chápu. Možná jen poněkud šířeji, protože správci našich milodarů státu jsou VŠICHNI politici, vč. komunálních (možná tam obzvlášť). Stejně tak chápu, na jak kolikrát nesmyslné věci jsou vydávány a že nejsou nafukovací. Takže je-li zde snaha o jejich smysluplnější rozdělení,tleskám. A je mi zcela volné, jestli to udělá modrý, či oranžový.
Zkuste vzít v potaz tu jednu dost zásadní maličkost: Kolik z těch 200 lidí je odborníky na ekonomii, ev. se někdy pohybovali v prostředí investic? A kolik těch lidí je vlastně do svého rozhodování vmanipulováno těmi, co jsou in? Troufám si tvrdit, že většina. A mohou mluvit jakkoliv silně, jsou jen repráky.
Jinak k Sobotkovi: Ten člověk je z okruhu prodavačů deště ještě spíš ten slušnější. To jsou tam jinačí borci (většinou odmalička politici), kteří vám klidně do baráku, v němž není elektrika, prodají vysavač.V prostředí investic(v průmyslu) jsem se pohyboval pár let a vím, že i tam se mnohdy utrácí nesmylně jen proto, že to "vleze" do ekonomické rozvahy. Ale MUSÍ to vyjít. Že si na neštěstí honí trika politici je smutné, ale pochopitelné. Prodávají se reklamou. Jakoukoliv, kdykoliv a kdokoliv.


Alex.
Jsem potěšen faktem, že vám působím veselí. Toť asi tak vše k vaší rozverné osobě.


Tečka.
Pláčete na špatném hrobě, ovšem procítěně. To oceňuji. Snad jen malé sdělení: Mluvím ze sebe a za sebe. Partaj nepotřebuji, nejsem stádní typ, ideologu.
12. 08. 2010 | 13:14

Alex napsal(a):

kozoroh
Bylo mi potěšením způsobit Vám potěšení. A oceňuji, že jste tentokrát vynechal rudochy. Snad jste pochopil, že to jde i bez nich.
Ono, když se vrátíme k meritu věci. Stát vpodstatě může jednotlivci pomoci jen na počátku - je-li nabouráno zásobování. Jinak stát dává prostředky na obnovu veřejného a jedinec na obnovu svého, což nevylučuje humanitární pomoc těm, kteří se ocitnou bez střechy nad hlavou.
Poku pana Přemysla chápete jinak než ostatní, za to nemohu. Jestliže uvede, že on musel zavolat Vondrovi, aby ten se defakto vůbec pohnul, pochopte, že se takový polotitik stává směšným ať je barvy jakékoli.
12. 08. 2010 | 13:40

kozoroh napsal(a):

Alex.
Už jsem nepředpokládal diskuzi s vámi. Ideologizovat čistě lidský problém není můj šálek.

Takže jen k věci. Napsal jste m.j: "Stát vpodstatě může jednotlivci pomoci jen na počátku - je-li nabouráno zásobování. Jinak stát dává prostředky na obnovu veřejného a jedinec na obnovu svého, což nevylučuje humanitární pomoc těm, kteří se ocitnou bez střechy nad hlavou."

Hrubě se mýlíte. Těm lidem nebyl vyplaven vinný sklípek. Vím o čem mluvím, zažil jsem to. Bez pomoci státu se mnozí neobejdou v podstatně větším rozsahu, než uvádíte. Ať už přímo, či nepřímo.
12. 08. 2010 | 13:50

Béda napsal(a):

O povodňovém (ne)exhibicionismu:
1) informoval jsem stranického kolegu ministra obrany. On nebyl informován? Anebo nekonal ve věci? Co (kromě sebepropagace) tím básník chtěl říct? Čemu vlastně napomohl?

2) osobně se vydal na místo povodní a seznámil se se situací. Co tím (kromě sebepropagace) básník chtěl říct?
Jiní politikové se nešli seznámit na místo pohromy se situací?

3) Holínky a lopata (postávat s nima před novináři a kamerama)mi nepřistanou (ty neladí k mému vznešenému stavu).

4) Rozdávat okázale z povodňových fondů by byla rovněž předvolební šaškárna. /Pokud si pamatuji cílem ODS je likvidace nejrůznějších solidárních fondů - jejich privatizace a ponechání všeho na neviditelnou ruku trhu (milodary, almužny, humanitu...) anebo to již neplatí?

5) "mým hlavním úkolem je teď sehnat peníze pro postižené mikroregiony".¨Konečně něco konkrétního - žádné zveřejnění povodňového konta ani upřesnění kolik věnoval ze svých odměn (věnovaných poplatníky p. Sobotkovi) na daný účel.

Tak jakýpak exhibicionismus?
12. 08. 2010 | 15:03

bape napsal(a):

Vy, pane doktore Sobotko, jste už tak dlouho v politice, že každý soudný člověk musí říci, jaký jste dino...loajální až servilní odésákm neoliberál mixnutý konzervativismem. Běžte už do pr... spolu s Nečasem. Jedna mysl, jeden čin.Ničím novým ani novátorským jste nezaujal nikdy.
12. 08. 2010 | 17:02

ld napsal(a):

Hloupost, Jidáš se přece nenarodil v Mladé Boleslavi, a ani na žádném vyobrazení jsem si nevšiml kníru. A že by Přemysl byl v hebrejštině Ji...?

Ba ne, je to jen další z řady parazitů na lidském neštěstí. I sliny k odplivnutí je škoda.
12. 08. 2010 | 18:32

Alex napsal(a):

kozoroh
Vy píšete o tom, co jste prožil, já píši o tom, co jsem prožil. On Vám to řekne každý normální člověk. Státu, co jeho jest, občanovi totéž. Pravdaje taková jakou jsem ji napsal - stát se stará v podstatě o poničené veřejné statky a poskytne finance jen pro pomoc v prvotních potřebách po takové katastrofě. Ostatní už je jen a jen na lidech, na obci. Představa, že stát postaví lidem nové domy je představa fantaskní. Že pomůže třeba armáda s odklízením trosek či bláta - to snad je normální. Ještě jsem neviděl katastrofu, kde by ten stát vyřešil všechno za občany. Občan, jenž na tohle spoléhá je prostě naivní. Stát tam může poslat psychiatra, ale nenakoupí každému jednotlivci nový nábytek. Nevím, kde a v čem si myslíte, že může pomoci zrovna Přemysl příjmení Sobotka, vrátím-li se k tématu. Pokud se skutečně domníváte, že tenhle takypolitik někomu pomohl tím, že zavolal Vondrovi aby laskavě zvedl zadnici - nezlobte se jste mi Vy i on jen k smíchu.
12. 08. 2010 | 18:41

vlk napsal(a):

Mno
Nebyl bych se k tomuhle velmi trapnému blogu, kde pan rádoby prezident si buduje osobní popularitu , kdybych ho byl dneska nebyl viděl zas e v bedně. V hlavních zprávách. Kdy pan rádoby prezident ,s milým úsměvem předává starostovi Frýdlantu / jen mimochodem - z ODS/ předává šek v obřím provedení na půl milionu. Jaký měl pan rádobyprezident zásluhu na onom šeku podíl? To nám bedna neprozradila. Sdělila to, že to byl dar SOUKROMÉ firmy! Soukromé. Proč svěřila předání šeku panu rádobypresidentovi a nepředala jej, jak by bylo normální - sama , nám už bedna nesdělila.
Jinak těm , co omdlívají nad hodným panem zatím bohužel předsedou senátu bych chtěl sdělit, že pan Sobotka v tomhle svém blogu trapně mlží. S cílem sehnat hlasy do senátních voleb.
Napsal totiž toto:
Mým hlavním úkolem je teď sehnat peníze pro konkrétní postižené mikroregiony Liberecka, jak jsem se dohodl se starosty, kteří by rozdělovali tyto na základě hlubší znalosti poměrů v obcích, a proto budu peníze směřovat na regiony Frýdlantsko a Chrastavko

A mělo by mu být jasno, že o penězích on NEROZHODUJE. A za normálních okolností je ani mikroregionům nemůže přihrát. Pokud vlád a , jeho vlád a funguje skutečně kompetentně. Pokdu ovšem má signály, že ve vládě je někdo , kdo není kompetentní , zdržuje pomoc , není na výši událostí a brzdí rekonstrukci , je jeho povinností na takového lepla ukázat a žádat jeho odstranění z vlády.
Pokdu vše ve vlád ě funguje jak má, nemá Sobotka na jejich přidělení jakýkoli vliv. Co s e týče peněz, které jdou z už schváleného rozpočtu, je to výhradně a jedině kompetence vlády a ne nějakého senátora. By´t šéfa senátu. Co s e týče mimořádných prostředků, nad rámec schváleného rozpočtu, schvaluje je pouze sněmovna a opět, rozděluje vláda. Senát má nulové rozpočtové pravomoce.

Ovšem může být, a to nevylučuji, že pan předseda sněmovny umí , řekněme - pomoci tomu, aby vlád a peníze PŘEDNOSTNĚ směřovala na Liberecko. Kdybych byl v pozici ústecké hejtmanky nebo pardubického hejtmana, po přečtení tohoto blogu bych hlídal přidělení každé koruny do konkrétního povodněmi zasaženého území jako ostříž! Protože pan Sobotka jaksi signalizuje , že hodlá svou funkci využít zejména ve prospěch těch, c o jsou v jeho volebním regionu!!!
Když uvážím, že tenhle pán je předsedou Horní komory parlamentu a jeden ze čtyř nejvyšších ústavních činitelů země, měl by tedy reprezentovat CELOU REPUBLIKU a hájit zájmy VŠECH obyvatel státu ne jen přednostně těch svých, tak jde na mne mrazení.
A skončím otázkou pane předsedo senátu Sobotko - čím jste ve své funkci pomohl obětem jarních povodní na Moravě? Nebo ty vás nechaly chladným protože nejsou ve vašem regionu?
Předem děkuji za odpověď.
12. 08. 2010 | 20:50

MA-FU napsal(a):

Vyjímečně souhlasím s Vlkem
P.Sobotka se předvádí jako socialistický papaláš-hlavně ,že je ho vidět.
12. 08. 2010 | 21:03

hovorka11 napsal(a):

Vlk mne předeběhl.
Proto jen doplním:
Šot s usmívajícím se Sobotkou s velkou cedulí bez současného zveřejnění !!! soukromého dárce byl vysílán veřejněprávní !!! ČT1.
Na soukromé NOVĚ šot nevysílali.
Proto vyzývám pana pana Sobotku aby dańové poplatníky informoval:

1) Byla cedule vyrobena za peníze daňových polplatníků a tím i postižených povodní, nebo z jeho "skromného" platu ?

2)Proč se nezveřejnilo jméno dárce ?

3) Byla tento reklamní výlet v jeho běžné pracovní době (aktivní senát) nebo v době, kdy senát nepracoval ?

4)Jak to bude v případě ostatních dárců ? Bude pan Sobotka nadále tvořit reklamní cedule bez jmen přispívajících a bude se s nimi nadále filmovat ?

Závěrem: Považuju za hyenismus se točit na neštěstí druhých.
Proto vyzývám Sobotku, aby upustil od arogance a v případě darů pro postižené jim jmenovitě poděkoval elektronicky zhotoveným seznamem, přístupným veřejnosti (pokud si nepřejí jinak).
Zároveň chci upozornit na to, že postup pana Sobotky spíše odradí soukromé dárce, kteří většinou rádi vidí odezvu na svoji osobní iniciativu a ne někoho, který si z toho dělá zásluhy na jejich účet !!!
13. 08. 2010 | 09:43

Tencokida Hnuj napsal(a):

Autor
Je pátek. A slepí muži nepláčou.

http://www.youtube.com/watc...
13. 08. 2010 | 16:58

Josef Kašpar napsal(a):

Pane Sobotko, domnívám se, že jste odporný šašek, karierista a prospěchář. Odejděte z politické scény. Nedávno jste v jednom vyjádření řekl, že vaši rodiče za komunistů byli pronáslednováni. Kdyby tomu tak bylo, nestudoval jste lékařství, nechodil do VUMLu, nebyl nomenklaturním kádrem - primářem. Protě lež. Kam vítr, tam Sobotka.
14. 08. 2010 | 08:09

Weisser napsal(a):

Pane Sobotko,já jsem byl pravicový volič,opakuj BYL.Mezi klíčové argumenty,proč jsem se odvrátil a stal se neutrálem,patří především to,že vy přímo pane Sobotko a další vám podobní lidé mdlého ducha,tím myslím pravou část politického spektra,fanaticky obhajujte terorismus.Ano,teroristické činy bratří Mašínů,odporné vraždy s cílem vzbudit strach.Mě jako humanistovi je z vás zle.Zatímco vy jste si za socialismu mohl studovat,protože jste byl loajální režimu,tak rodiny obětí po teroristických činech Mašínovců trpěli.Pan Topolánek a další jemu podobní ODSSáci by se měli také stydět,stejně jako vy.Kdo schvaluje teroristický čin je sám hodný odsouzení.

Čtěte knihu od Miroslava Kačora - Svědomí hrdinů
15. 09. 2010 | 21:55

vklidecku@seznam.cz napsal(a):

Dobrý den,píšete o pokoře.Ovšem na demonstraci 21.9.zaznělo něco zcela jiného:rozdělení lidí na méně kvalitní,kteří demonstrují a více kvalitní,kteří jako ovečky vše přijímají.Zajímavé pojetí demokracie.Znáte alespoň deset z těch lidí osobně?jejich práci?Jistě...podíleli se i při práci na povodních-urážky tohoto typu se k demokracii zajisté nehodí-o pokoru by se měli snažit zejména politici,kteří jsou schopni toto vypustit z úst.
22. 09. 2010 | 08:58

vklidecku@seznam.cz napsal(a):

mimochodem-ony výroky popírající dekoracii ve smyslu -kdo demonstruje,je méně kvalitní,se postarají zejména o volby do senátu.
22. 09. 2010 | 08:59

vklidecku@seznam.cz napsal(a):

jinak ještě k tématu mnou popsaném-zajisté mohu říci,že politik,který urazí druhé či jejich práci,pokorný sám není a jako takový není hoden UCTY ani jakéholkoliv vzoru.Žebříček hodnot typu uznávání vražd a urážení demokratických principů,takovýto žebříček hodnot je k pláči.
22. 09. 2010 | 09:02

vklidecku@seznam.cz napsal(a):

K ostatním lidem,kteří zde píší-osobně si myslí,že pokud se někdo dokáže v demokratické zemi vysmívat nebo snižovat lidi,kteří demonstrují,neví nic o pokoře,hodnotách a demokracii samé.TOHLE DELALI KOMUNISTE!!!!!
22. 09. 2010 | 09:04

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy