Marketingové pecky #1: Naše TO, kterému můžete věřit.
Při přesvědčování předkládají firmy zákazníkům roztodivné věci k uvěření. V tomto příspěvku se podíváme blíže na jednu oblíbenou perlu marketingové bezradnosti, kdy se firma ani nesnaží předkládat nic k uvěření a prostě nám řekne, abychom jí věřili.
Sleva=levá
Všudypřítomná sleva. Proč přitahuje naši pozornost? Proč je jich tolik? Sleva je obchodní nástroj, který využívá našich nedobrých vlastností (lakomost a nestřídmost). Obchodníky pohání podobná motivace. Tak vám předkládám pár myšlenek, až budete chtít příště využít nějaké skvělé nabídky, abyste věděli, na jakou hru přistupujete.
O autorovi
(*1965) Copywriter, marketingový praktik, šéf studia AnFas, zabývající se brandingem a komunikací značek.
V každodenní praxi řeší problémy malých i velkých firem a se svými kolegy jim pomáhá komunikovat s jejich publikem.
Vydavatel a šiřitel myšlenek brandingového guru Martyho Neumeiera.
Manžel. Otec dvou povedených synů. Muzikant. Námořní kapitán.
Na blogu Aktuálně.cz komentuje věci ve veřejném prostoru očima marketéra.