Russia je Pussia

19. 08. 2012 | 00:02
Přečteno 4189 krát
Budu stručný. Dráždí mě heslo "Free Pussy Riot". Je to takové bezmocné volání po spravedlnosti pro tři holky, které se vzepřely státu prorostlému korupcí a klientelismem. Ty holky už nyní morálně zvítězily a putinovský režim ukázal trapnou slabost, když tvrdě trestá tři kočičky, co si dovolily vzdorovat malému diktátorovi. Vyjádřete i vy opovržení režimu, který vraždí a vězní své odpůrce!










Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Midori napsal(a):

Nesouhlasím s Vaším názorem.
Jakou sazbou by byly odměněny u nás? Můžete odpovědět?
19. 08. 2012 | 00:07

vaclavurban napsal(a):

Maximálně pokutou za výtržnictví.
19. 08. 2012 | 00:18

ghándí napsal(a):

midori,
grebeníček by za svuj rouhačský projev v parlamentu musel viset.
19. 08. 2012 | 00:19

konstatování napsal(a):

Pussy Riot neprovokovaly poprvé. Kdyby je už řádně potrestali, nemuselo k dalším akcím podporujícím demoralizaci a rozvrat dojít. Kultura a disciplina jim nesedí. Chtěli provokaci a reklamu, tak ať je mají. Západ chce destabilizovat Rusko, aby tradičně na cizí úkor řešil své problémy. Irák, Afganistán, Lybie, Sýrie, Irán. Je to jako u nás.
19. 08. 2012 | 00:20

Kanalnik napsal(a):

Nevim, pusobi na me vas nazor ponekud cernobile. Jejich cin cernobily nebyl. Pokud protestovat proti rezimu, tak chytre, nikoliv hulvatsky.

Takhle pussinky hulvatsky protestovaly proti rezimu. Co s tim? Sam nevim. Protest proti rezimu se mi libi, hulvatskost nikoliv. Problem je ten, ze jejich hulvatskost si vzala jako rukojmi ty, kterych se to vubec netyka - obycejne verici.
19. 08. 2012 | 00:21

ghándí napsal(a):

poměrně mě překvapuje, jak jsou zdejší socbolševici citliví na to, když někdo uráží církev. je to poměrně velký názorový posun oproti diskuzi k cirkevním restitucím.
19. 08. 2012 | 00:27

vaclavurban napsal(a):

@kanálník: "chudinky věřící"... asi nevíte, co je skutečným obsahem křesťanství. Putin i vedení pravoslavné církve jsou ze stejné líhně: KGB. A to není nějaká konspirační teorie, to je doložitelné.
19. 08. 2012 | 00:29

Kanalnik napsal(a):

ghandi - v diskuzi se o cirkvi nikdo zatim nezminil, pouze ja napsal o vericich... za zidobolsevika se nepovazuji, takze mi nezbyva, nez konstatovat, ze si cucate svuj komentar z prstu (ideologicka zabednenost?)
19. 08. 2012 | 00:30

Kanalnik napsal(a):

vaclavurban

to ale neznamena, ze ti verici nejsou uprimne verici, a ze se jich vystup Pussy Riot nemohl dotknout... prevedu-li to do mistnich pomeru a predstavim si podobny vystup u Sv. Vita, jsem si jisty, ze by se to dost obycejnych vericich (a nejen jich) dotklo, nehlede na medialni obraz ci podstatu hierarchie a rizeni katolicke cirkve... je to hodne o obycejne lidske slusnosti

ja se nezastavam ani jedne strany, jak jsem psal, neni to cernobile a nemohu se priklonit ani na jednu stranu
19. 08. 2012 | 00:33

Skogen napsal(a):

Představte si místo mladých hezkých holek tři tlusté smradlavé chlapy a zkuste znovu :)

Pussyování by delikventsví nemělo omlouvat a nevím, proč do toho neustále pletete Putina. A když jsme u toho omlouvání, za co a proč že se to ty pussy vlastně věřícím omlouvaly?
19. 08. 2012 | 00:40

vaclavurban napsal(a):

@Skogen -- "Proč do toho neustále pletete Putina?" Byla to píseň "Bohorodičko, vyžeň Putina" ... tak asi proto... To bylo vyjádření občanského či politického postoje. Že to byly mladé holky, je na tom to pikantní. Ženy se obvykle trestají mírněji. Kdyby to byli chlapi, nebylo by to tak pikantní.
19. 08. 2012 | 00:59

minatomirai napsal(a):

Stručné, dobré, autore.
Je s podivem, jak se čeští ateisté, kteří na jednu stranu nepřipouštějí majetkové vyrovnání státu s církví, pohoršují nad vystoupením v kostele. Nebylo v tom nic hulvátského, jsem přesvědčen, že něco podobného by se mohlo stát i tady, pokud by k tomu někdo našel odvahu, a výsledek by byl stejný jako s oním malovaček tykadel. Nakonec on dostal pouze pokutu.
Děvčata se zřejmě omlouvala po té, co jim bylo sděleno obvinění, tedy rouhačství a chuligánství. Podle mne udělala vše, co bylo potřeba.
Ty náhlá česká ateistická senzitivita vůči tomuto celému divadlu je vskutku na posr.....í.
Když protestovat, tak cudně a pokud možno někde na náměstí. Když Gay Parade, tak bez homosexuálů, jinak to uráží naší mimořádnou citlivost.
19. 08. 2012 | 01:05

Kanalnik napsal(a):

"Nebylo v tom nic hulvátského" - no, kazdy mame tu miru, jak je vidno, jinde... to ale neznamena, ze vsichni ostatni lide to vidi stejne jako vy
19. 08. 2012 | 01:11

minatomirai napsal(a):

Kanálníku,

já jsem to video viděl a pokud byste se podíval sám, naznal byste, že to bylo naprosto normální vystoupení hudební skupiny, punkové. Je to kupodivu dobré, pokud člověk zváží, že se holky daly dohromady nedávno. Jako většina jste zřejmě nečetl text té skladby, modlitby. Byla reaakcí na Kyrilově podpoře Putina, o jehož premierování a presidentství prohlásil, že bylo božím zázrakem. Trochu silné kafe.
Mladý Kyril byl úderný komsomolec a aby mohl studovat teologii, zcela jistě se musel upsat komunistické straně. Osobně nemám rád pravoslavnou církev, přiznávám, je však možné, že mne ovlivnil Gogol a návštěva srbských klášterů a kostelů.
S výjimkou mužských sborů, které jsou jedinečné.
19. 08. 2012 | 01:24

Josef K. napsal(a):

Už jsem vyjádřil svůj postoj Ruskému velvyslanectví. Je to šokující v zemi, kde je podezření z korupce u samotné soudkyně.
Novaya gazeta nyní odhalila toky peněz, díky kterým byl zabit ve vězení Magnitský, a to obzvláště hrubým způsobem za účasti lékařů, policistů i soudců. Jedná se o miliardy rublů, ukradené ze státního rozpočtu finančními úředníky, policisty, politiky atp.. Zcela kriminalizované ruské elity soudí za nekriminální činy, za politický protest.
Co by asi dělaly v tomto případě:
On 2 June, 2011, Fuck for Forest were covered in Dagbladet when some members of the group simulated intercourse in Oslo Cathedral during Mass. The leader of Oslo Bishopry told Dagbladet that the stunt "makes him sad on behalf of those who did it." (Sankce? Finanční pokuta.)
19. 08. 2012 | 01:27

Josef K. napsal(a):

minatomirai. Máte možnost, zkopírováno z předchozího blogu o PR.

Текст песни Панк-молебен Богородица Путина прогони Pussy Riot в Храме, Pussy Riot:

(Хор)

Богородица, Дево, Путина прогони
Путина прогони, Путина прогони

(конец хора)

Черная ряса, золотые погоны
Все прихожане ползут на поклоны
Призрак свободы на небесах
Гей-прайд отправлен в Сибирь в кандалах

Глава КГБ, их главный святой
Ведет протестующих в СИЗО под конвой
Чтобы Святейшего не оскорбить
Женщинам нужно рожать и любить

Срань, срань, срань Господня
Срань, срань, срань Господня

(Хор)

Богородица, Дево, стань феминисткой
Стань феминисткой, феминисткой стань

(конец хора)

Церковная хвала прогнивших воджей
Крестный ход из черных лимузинов
В школу к тебе собирается проповедник
Иди на урок - принеси ему денег!

Патриарх Гундяй верит в Путина
Лучше бы в Бога, сука, верил
Пояс девы не заменит митингов -
На протестах с нами Приснодева Мария!

(Хор)

Богородица, Дево, Путина прогони
Путина прогони, Путина прогони

(конец хора)
19. 08. 2012 | 01:30

minatomirai napsal(a):

Josef K.,

znám text v angličtině, nevím, jestli ho někdo přeložil do češtiny, předpokládám však, že ano.
19. 08. 2012 | 01:38

Gardener napsal(a):

Když odhlédnu od kvality "hudební produkce", tak kdyby ty divoženky trsaly před Kremlem, tak by se jim dalo uvěřit, že protestují proti Putinovi, nebo byl snad v tom chrámu zrovna Putin na mši? Takhle to vypadá, že chtěly udělat reklamu samy sobě a pozvaly si někoho, kdo je u toho tance svatého Víta, co měl být protestem, natočí na video.
Je docela smutné, kolik tomu média věnují pozornosti. Ale okurková sezóna je i v Rusku, a okurky Rusové mají rádi.
Gratulujme jim, že je nic jiného, než tohle, netrápí.
19. 08. 2012 | 01:48

Karel napsal(a):

Text "Bohorodičko, vyžeň Putina" musel Putina vyděsit. Kdyby děvčata vzývala třeba URNU a ne mytologickou osobu, tak by se člověk nedivil, že takhle zasáhl.

Co se místa akce týká, ač jsem nevěřící, myslím, že dívky mají špatný vkus a nedostatek empatie. To si myslím i přesto, že rozdíl mezi našimi katolíky a komunisty velký nevidím a o těch paravoslavných popech pod plachetkou s anténkou na hlavě si nedělám iluze.
Ostatně Řebíček byl jedním z nich.
19. 08. 2012 | 01:59

petrvileta napsal(a):

Pussy Riot spáchaly jediný zločin - jejich muzika je příšerná. Ale za to se trestá tak maximálně nezájmem publika, ne vězením. Rusko se prostě zase předvedlo. Ačkoliv dokážou posílat rakety do vesmíru, duševně jsou pořád někde ve středověku, jen dnešní car a mužici vypadají trochu jinak.
19. 08. 2012 | 02:00

kočka šklíba napsal(a):

Aha Vileto, hm, jak duševně, přibližte piráte, konkrétně. Tohle jsou jen obecné plky, to bych od piráta nečekala, takhle tu plkat ;). Takže ve středověku ano? Už se těším, jak člen strany, která by ráda ovlivňovala dění v ČR, nám uvede co vlastně píše ;). A pro vaši informaci, zajděte na vlkovobloguje, máte tam spoustu odkazů na to (od lidí, kteří neplkají), že u nás, a nejenom u nás, by dostaly stejný trest, ne-li tvrdší.
Ale ono jde o Rusko, takže blbě kritizovat dovoleno, že? A co takhle Saúdská Arábie, namátkou, ale to je přítel euroatlantického společenství, tam se může leccos, že? Putin prostě nepoklonkuje USA a proto tzv. demokracie spustily řev, ale že nespustily za Smetanu ;). Jste směšný, Vileto. Ještě ani nejjte v koale s ODS a TOP a už jste stejný ;). Vás by volil leda nepoučitelný blb.
19. 08. 2012 | 03:04

schlimbach napsal(a):

Bože, to je zase hloupý blog. Kdo nekope do Ruska není Čech, že? Pane autore,pokuste se zamyslet - co z toho, co Rusku vyčítáte, v Čechách nemáme? Myslím, že v mnoha ohledech máme na rozdávání :)

Putin? Co vám na něm vadí, že na rozdíl od našich všehoschopných tunelářů a tupounů, kteří pohnojí na co sáhnou, on dokázal během 8 let postavit Rusko na nohy z rozvalené země? Jistě, není tam vše ideální, ale jsou tam také podstatně jiné podmínky - ostatně jako v každé jiné zemi.

Podívejte se po světě - třeba Jihoafrická republika - tam 40 horníků postřílela policie - napíšete k tomu také nějaký blog? Jak nazvete Jihoafrickou republiku? Také nějaký odznáček bude k dostání?

Co USA a jejich patriot Acts? Guantanámo, kde sedí lidé v klecích bez advokáta, bez vidiny obhájení se u soudu, jen proto, že někdo řekne, že jsou teroristé? Také bude nějaký odznáček? Jak nazvete Ameriku?

Běžte se léčit - to vám říkám upřímně, jinak vás ta tupá ideologie sežere -(
19. 08. 2012 | 06:25

Pat Riot napsal(a):

Rusko je velká země. Lidé tam chovají velbloudy a v oázách pěstují palmy, ovoce a zeleninu. A jsou tam samozřejmě jiné podmínky, čímž je stejné jako ostatní země.
19. 08. 2012 | 06:32

Maximus napsal(a):

Na celé té kauze je spíše zarážející ta nepřiměřenost a to z obou stran. Jednak nějak netuším proč mladé holky punkerky musely exhibovat v pravoslavném kostele jako debilky, ještě se tam mohly vykadit a pak se zase nestačím divit, že státní moc je na půl roku zavře a pak verdikt jako trám, tj. 2 roky natvrdo! To u nás když někdo namaluje politickým hajzlíkům oprávněně vkusná tykadla a je po nezaplacení pokuty a nenastoupení na veřejně prospěšné práce na nějaký ten čas zavřen do lochu, samozřejmě dle verdiktu manželky jednoho z tykadlových lumpů a finančních přikulovačů a odklaněčů, ale je to všechno tak nějak něžnější..... Holt jiná země, jiný mrav, všechno je tam větší a má jiné rozměry. Mimochodem, ty holky ani nejsou moc hezké, zřejmě z nich vyrostou takové ty tlusté ruské mašiny, bárišně s velkýma zadkama, všimli jste si toho? Jsou to takové pětipivovky (pro neznalé,m po pátém pivu se začnou líbit) Obchodníky s iluzemi tj. církevní preláty apod. sebranku nemusím, ale když jim někdo v kostele vyvádí jako pošuk? Zřejmě měly dostat gumovou výživu na prdel od nějaké přivolané ochranky a bylo vymalováno. Zřejmě tam ve hře bylo něco proti Putinovy (text písničky), to by potom leccos vysvětlovalo, tenhle připlešatělý KGBák co chytá holýma rukama tygry v sibiřské tundře, je mistrem světa všeho a umí i nacházet staré amfóry v jezerech. Tak ten vyrostl do dimenze carského šaška, gubernátora a za chvilku se bude chovat jako Čingis"tchán" či Atila. Ještě chybí nabodávání obětí na kůly!
Ještě před dvěma lety jsem zastával názor, že v jistých případem může být ve společnosti, která přechází z formy diktatury do demokracie, lepší forma když po jistou dobu vládne osvícený diktátor. Neměl jsem asi pravdu, ona totiž moc chutná a ještě tu jsou ve hře peníze a to moc a moc peněz! Pak se demokracie může i vzdalovat a je pouze uvázaným "buřtem" na klacku před běžícím chrtem....alespoň pro většinu občanů Ruska. Neměli bychom ovšem zapomenout na USA a jejich zájem o Rusko! Jsou tam ohromné zdroje energií, potravin, prostoru atd. vč. velkého odbytového trhu, ale to spíše zajímá Německo a EU. USA mají ve vztahu k Rusku pořád studenoválečnický postoj a můžeme jim věřit, že to s Ruskem myslí dobře, až třeba začnou rušit smyčku vojenských základen kolem ruských hranic z celkem cca 900 základen na celém světě. Navíc Rusko jim neustále s Čínou torpéduje snahy o jejich zájmy ve světě, jako např.naposledy v Sýrii! Američan, to je jen umytý Rus a je podobně arogantní, nafoukaný a sebestředný vůči okolí a hlavně státům s jiným politickým zřízením. Avšak Rusko ve stávajícím stavu snad ani nemůže pustit do své země demokracii třeba formou, jak se to udělalo v ČR, tak to by byl vejvar a to by se děly věci..... Hejna Viktorů Kožených, hejna Tykačů, Janoušků apod. chmatáků by je rozebrali jako dětské lego a možná, že by ruští občané dopadli ještě hůře, než se mají pod Putinem, kdy se elita z jistého etnika, která se nesmí veřejně jmenovat doslova Abramovičuje, pardon pakuje na ruských ohromných energetických zásobách apod. Jo jde tu o prachy a zdroje a jak budou stále více docházet či budou stále více neschůdnější, ceny porostou a napětí bude stoupat! Vždyť celá arabská "revoluce" bude zřejmě mít podobné cíle. Jde o zdroje energií a také o odstranění či změnu v nastavení vládnoucích struktur, které stav opečovávají a z celého procesu tyjí a těží.
Pěkné ráno všem!
P.S.
Vyrostl jsem na Beatles, Rolling Stones, Jethro-Tull, Genesis, INXS, ZZ TOP, Eagles apod. ale tuhle doslova debilní "hudbu" od punku apod. nemohu ani cítit, není tam ani náznak melodie. Tam opravdu k tomu patří drogy, pak se jim to asi může líbit.... Nakonec i "naše Plastikpípls" byly podobné hudební exkrementy.
19. 08. 2012 | 06:41

Bestia Triumphans napsal(a):

Urban:
Ty kresby jsou dobré!!!
:-)
19. 08. 2012 | 07:01

Petr z Tábora napsal(a):

Docela by mě zajímalo, zda prezentované obrázky s logem Pirátů jsou skutečně jejich výtvorem anebo Vaším soukromým nápadem.
Každý z nás musíme respektovat nějaká pravidla a mít k něčemu úctu. Zneužít místo u oltáře jakéhokoli kostela je projev kulturního hulvátství a exhibicionismu. Samozřejmě je nepřiměřené je za to zavřít natvrdo na dva roky.
Umíte anglicky ? Zkoušel jste si oba výrazy přeložit nějak slušně do češtiny ? Fuška, co ?
19. 08. 2012 | 07:01

Pepa Řepa napsal(a):

U Berousků měli medvěda, uměl šlapat na kole
Chtělo by to udělat z Míši Davida velvyslance v Moskvě. S medvědem to bylo, je a bude těžký, třeba by Míša věděl jak na něj.Tady má Vileta pravdu,

Ale medvěd má dost starostí ve svém brlohu.
Lezou mu do něj žlutý mravenci jako o závod, sám neví, kolik jich má za Ussuri v kožichu a sem tam mu machometánská blecha s shemagem odpálí petardu pod zadkem medvíďat ve škole.
.Medvěd se teď na západ pro med nevydá.Ne, že by nechtěl, sliny se sbíhají, ale medvěd jde na to jinak.Přes teplo.
A skupuje. Jako Arab i jako Čang.Váš živitel už má možná jiného vlastníka, ani o tom nevíte.Kdoví komu dneska patří aktuálně.cz. Možná žluto-zeleno-rudému konsorciu.

Ale to znamená, že zase budete všichni kolektivně slintat až zazvoní odkudsi jiný Ivan Pavlovič?
Jako za bolševika, za Angelu Davies, bojovnici s afrem, jenže v opačném gardu?
Hurá do ulic!
To musíte zase pochodovat jako ovce s transparentem?
Po akci Tymošenkovou vzaly plotny, vzhůru do ulic začíná akce bojuj za punkové frndičky?
Nic proti panku ale tohle není boj proti tanku.

Nejen muzika blbá i místo blbé, holky se chtěly zviditelnit,věděly do čeho jdou,jsou vysmáté, tu svou sračku pojedou na každém festu ještě za deset let.Za pár měsíců prokáže bá´tuška široké ruské srdce a pustí je na turné jedné písně.
Začnou v Bílém domě? Zlatej Lou Reed s Perfect Day. Jestli má Obama psa, ať ho zavřou, začne výt.

Vás to baví kolektivně a na povel tleskat za každou srágoru?
-------------------------------------------------------------
Dřív svolávali na akci Z, teď na duhovou pých(č)u nebo boj za Pussy Riot.
Příště to bude za tučňáka-dizidenta-v Patagonii?

Že jim dali větší pálku? Inu, jiný kraj, jiný mrav, jiný sazebník.Rusko není Západ.A nikdy nebude.I v GB jsou jiné pálky než na kontimemtu.

Nebo má Mardi s Kašpárkem v rohlíkz halekat v kostele na Velehradě Kriste vyžeň bradavicu, piráta, zelináře, rovnátka. kalóska či ptáka modrého.
Taky bude za pašáka?
19. 08. 2012 | 07:02

Bože, Bože napsal(a):

...volání po spravedlnosti pro tři holky, které se vzepřely státu prorostlému korupcí a klientelismem... A tak zdvižení pravé ruky je jen vzepření se státu? Vám všem u haraší. Namísto otcovské ruky všelijací kultu-řitě poukají do éteru! Si představte kdyby ten pošuk ještě žil?
19. 08. 2012 | 07:05

poiuyt napsal(a):

Slimbach : Pro nektere Cechacky :radeji vidi francouze zvracet nez Rusy tancit.Autor je jeden z takovych cechacku.
19. 08. 2012 | 07:07

Normální 1 napsal(a):

Tak já se naprotest proti naší vládě svléknu do naha, natřu se zelenou barvou, znásilním 4 - 5 žen, oberu pár důchodců, vykradu banku a poštu - ale protože budu dělat všechno jen proto abych upozornil na chyby naší vlády nic se mi nestane?

Autore když se budu chovat jako dobytek - jako dobytek taky dopadnu!
19. 08. 2012 | 07:13

Pepa Řepa napsal(a):

Nevím, jak to mají pravoslavní se svatořečením.
Ale svátek sv. Pussy, trojhlavé patronky punku a happeningů by stál za úvahu.
To tu ještě nebylo. Trochu mi to připomíná Knížáka. Když nejde na odbÿt trpaslík, zviditelni se jinak.
Ale pravoslavní jsou pře ikonografii. Třeba v Karlovce začnou čepičáři vedle matrjožek prodávat ikony sv. Pussy Moskevské.
19. 08. 2012 | 07:18

Maximus napsal(a):

Pepa Řepa
(-:
19. 08. 2012 | 07:37

Pepa Řepa napsal(a):

Bestia Triumphans napsal(a):

Urban:
Ty kresby jsou dobré!!!
:-)
-------Prostřední jo, je tom veselý pohyb, zkratka punkové rozvernosti, po grafické stránce to dobrý je. Medvěd se mi moc nelíbí. Ale to je můj řepný názor senily.
19. 08. 2012 | 07:40

muromec napsal(a):

A co říkáte na zatýkání a mlácení příslušníků hnutí Occupy v USA, pane Urban? Nebo to se k vám ještě nedoneslo? Promiňte, ale nemohu si pomoct, musím na vás reagovat pointou ze starého slovenského vtipu: Střetnou se Čech jménem Urban, a Slovák jménem Kočiš. A jak je už dobrým českým zvykem Slováky vtipným způsobem zlehka popichovat nebo i mírně urážet, Čech si ad hoc zarýmoval: "Kočiš, Kočiš, pro pívo mi skočíš!" Načež Slovák jménem Kočiš taky zabásnil ve volném verši: "Urban, Urban, si ty ale ....."
19. 08. 2012 | 07:42

claudius napsal(a):

Vždy mě překvapí takový festival antirusismu.Částečně pochází z toho,že Češi jako hlupáci naletěli a nechali si vytunelovat stát.Putina si vážím proto,že přírodní bohatství zachová v podstatě příštím generacím.Co zanechal Havel?Skupině zviditelňujících se zběsilek bych udělil milost pod podmínkou,že totéž předvedou v Saudské Arabii.
19. 08. 2012 | 07:43

Grőssling napsal(a):

Urbane, zastáváte se běhen, které souloží na veřejnosti a onanují mraženým kuřetem.
Dobrý vkus hodný obdivu.
Hodně toho o vás vypovídá.

Za mne se vyjádřil k věci nejlépe ( co jsem kde četl ) k věci :

cobolik pacholik napsal:
Srpen 18, 2012 v 20.35
ten rus vysockij,bol tiez nejaky spevak,pijak na smrt,ale spieval o ruskej dusi a cela rusia za nim umierala,komuna ho tiez chcela pristiknut,ale mala ritku zrastenu bo pre rusov ten jeho bohovy rapavy hlas a slova o ruskej dusi,bola sila jadrovej bomby.dodnes ten arci pijak a este dlho bude zachovany v ruskej kulture,nepotreboval si lestit vaska v cerkvi,aby bol popularny a spievat,ze breznev teply,ako tie prikurene umelkyne,co trtkaju verejne a vydavaju to za umenie,co u mna znamena,ze chcu byt col a inn,lebo muzikou nejak nekrepvapia a zapadnu prachom,ako stary deravy hrneic na smetisku.
kopa na zapade a ten vas king karel s knirknem sa idu pokakat,ak by v saudi arabia(velky priatel demokratickeho sveta) v mesite nieco take niekto previedol bol by synom smrti,alebo aby si zaspieval okolo toho murika v israel(neposlusne dietatko usa) na temu holocaust,to by bolo toco,nehovrim o amerike,aby si v catedral v DC isiel niekto zaspievat,ze obama brudny mulat.
ja vzdy prevracam v tej sibnutej cobolskej palici,s cim ma lakovala komuna a s cim prichadzaju novy lakirnici,casom su lepsi ty novy,ako z tej zasranej komuny.
na samy koniec ,ak sa u nas burakove uz ,ako maly som pocul,ked niekto o niekom dristal,ze to ci ono,tak tam mame taku hlasku,ze kazdy sa stara o svoj k…t,vsetko je medialne riadene a myslim,ze ruske traktare o tom dristaju menej,ako sa drista tu a rozobera,ako keby islo o liek na rakovinu,kazdy normalny zjadac chleba vie,ze je to proti rusku a tomu ich carovy putinovy,len ty ,co to robia nevedia,ze rusko prezilo nie take dristy a melu,co by sa pol sveta posralo a myslim ten car v kremli duma tak isto.
PS. som som cip,ze o tom tu vobec pisem…

Zveřejněno ZDE :

http://vlkovobloguje.wordpress.com/2012/08/17/smetana-pussy/comment-page-1/#comments

Ostatní jsou jenom žvásty, včetně těch Vašich Urbane.
19. 08. 2012 | 07:55

jen aby nezaložily trio napsal(a):

Kdo ještě přijde s blogem o Pussy Riot?
Lucie Bílá.
Iveta Bartošová.
Tereza Pergnerová.
19. 08. 2012 | 08:15

Bestia Triumphans napsal(a):

Pepa řepa:
Jo, graficky je nejhezčí ten prostřední.
S medvědem je to vtipný nápad, ale graficky trochu slabší, nicméně ta horní varianta se mi pořád líbí.
19. 08. 2012 | 08:15

Kvakin napsal(a):

Pane autore, nezabývám se teď ruskými punkerkami, ale hypotetickým případem z Česka. Na Velehradě je mše k svatým C + M, kardinál Duka v zlaceném ornátě dýchavičně popolézá po jevišti a haleká cosi o Ježíšově prostotě, když najednou na pódium vběhnou 3 punkeři a začnou prezentovat nějakou radikalistickou anarchokomunistickou obžalobu kapitalismu obecně a české státně-oligopolistické kleptokracie zvláště ... Přibíhá ochranka, punkeři jsou zatčení, odvezeni, diváci přihlížejí, začínají první diskuse, a večer JUDr. Bradáčová v naší veřejnoprávní TV zahovoří, co se stalo, jak to ona kvalifikuje a co punkerům, co jsou už v soudem nařízené vazbě, aby nepokračovali v trestné činnosti, neovlivňovali svědky nebo neuprchli, hrozí ... Odnětí svobody až na X let nebo více, přihlédne-li se k tomu, že věc byla předem připravena a provedena ve spolčení ...
Domýšlejte dále a dojdete k závěru, že kdybyste z obžaloby ruské prokurátorky k PUSSY vynechal slova o staletých základech pravoslaví a nahradil je tisíciletím západního křesťanství u nás, můžete její text použít i pro náš případ.
Náboženství je opium lidu, i když jeho význam nezadržitelně (zaplaťbůh) slábne, nicméně ten, kdo se těší, jak si to užije po životě v tomto slzavém údolí, nesmí být ve svých očekáváních vyrušován (vždyť to nakonec nic nestojí). O to se stát se svými pohůnky jistě postará a preláti už k tomu dodají patřičnou omáčku a dopisy třeba 99 nábožensky uražených pragováků.
Takže zklidněte hormón, pane Rusofobe Rozhořčený.
19. 08. 2012 | 08:16

PB napsal(a):

Příteli, představitel studentského hnutí v naší české zemičce působí jako analytik případu Pussy Riot (Free Pussy Riot, či jak chcete) velmi komicky. Pokud se věnujete německé historii, setrvejte v tom. Případu PR nemůžete rozumět.
Vašík se rozlobil!
No, to víš, že vyjádříme hluboké opovržení režimu, který vraždí a vězní své odpůrce! To víš, že jo!
Toho "malého diktátora" bych neradila psát - to je jen přátelské doporučení.
Co kdyby však autor začal s tou kritikou v jeho vlastní zemi!
(a postupně se dostal k případu PR). Myslím, že by přišel na to, proč to ve východní zemi s právem vypadá jak vypadá.
19. 08. 2012 | 08:21

zdenekb napsal(a):

Jak už napsali mnozí, dva roky mi připadá jako tvrdý a přehnaný trest. Každopádně na to měly holky jít jinak... třeba jen Putinovi na volebním plakátu přimalovat tykadla.
Za to se v civilizovaných zemích nezavírá.
Leda by Rusko nebylo civilizované.
19. 08. 2012 | 08:26

Culter napsal(a):

nevím jak dopadly by ony slečny u nás, snad pan Duka doprovodil by je na bicí a pan Malý na varhany.Nevím jak dopadly by v katolickém Polsku, či v USA. Jedno ale vím - pro plivání po Rusku hodí se kdejaký výtržník. PS: Toto je jen a pouze můj soukromý názor a tento nikomu nevnucuji.
19. 08. 2012 | 08:31

Bunny napsal(a):

PR mají možnost se odvolat, případně bych očekával, že mohou dostat milost. Teď už pochybuji o tom, že jim bude trest zmírněn, nebo zrušen. Díky kvičení selektivních humanistů by to teď vypadalo, že se soudní systém poleká vždycky, když začnou komedianti mlátit do hrnců. Jsou desítky případů nespravedlnosti ve vlastních zemích, ale to se drží huba a krok. Tak teď si zahalekejme, nic se nám nemůže stát. Až to bude zase blízko, tak to pak ovšem opatrně.
19. 08. 2012 | 08:34

arnazach napsal(a):

Soudruzi, vy jste se tu krásně proflákli. Aspoň víme, s kým máme tu čest.

To, co ta děvčata udělala, je totéž, jako když Greenpeace vylezou na komín elektrárny nebo na střechu vládní budovy. Takové malé (a vratné) zásahy do práv k soukromému majetku za účelem politického protestu jsou (a musí být) v demokracii přípustné a dějí se běžně. Ovšem Rusko není demokracie.

Když tři holky minutu v chrámu žádají bohorodičku, aby vyhnala Putina, to je hrůza, pravoslavní hodnostáři se najednou můžou posrat, ale když sedmdesát let je náboženství potlačováno a zesměšňováno a kostely devastovány, to je zřejmě neurazilo. Za to nikdo nesedí, pokud vím.
19. 08. 2012 | 08:38

martiXXX napsal(a):

Kolik by dostali třeba v Utahu, v Salt Lake City, odkud pochází mormon Romney..kdyby to uděli v jejich chrámě...nebo jinde v silně křesťanských USA..možná daleko více..nedávno dostal v Británii trest 11 kluk za krádež odpadkového koše ...18 měsíců---a Assange , který odkryl dokumenty o svinstvu nahání americká a britská justice; chtějí kvůli tomu narušit i prostory velvyslanectví, což si snad v historii nikdo nedovolil...pokrytectví jako hrom..navíc ty holky se mohou odvolat a pravděpodobně dostanou milost
19. 08. 2012 | 09:09

martiXXX napsal(a):

V tomhle s Jaklem souhlasím

http://neviditelnypes.lidovky.cz/media-nacista-ladislav-jakl-rok-pote-db8-/p_spolecnost.asp?c=A120817_090655_p_spolecnost_wag
19. 08. 2012 | 09:16

Zaplať ševče ! napsal(a):

Pozvěme Vzpurný Pussyny do Prahy, ať nám na nedělní mši v Chrámu sv.Víta, Vojtěcha a Václava zapějí Bohorodičko zbav nás Nečase, Kalouska a prožeň Duku, ať shodí alespoň 20 kilo. A aby to nebyla diskriminace, pak i repete v nějaké synagoze o pátečních modlitbách.
A co výlet do Rijádu, tam by mohly zapět v mešitě třeba Mohammede, zbav nás rodiny Saúdů.
19. 08. 2012 | 09:26

Skogen napsal(a):

arzanach, ty holky zajisté vylezly na kdejaký komín. Každému z vás, kdo je má za uzardělé lehce zlobivé školačky, bych přál všechny tři, ono už by vás to z těch hormonů vyléčilo.

Grafiky jsou hloupé. Hanět cizí stát je vůbec nevkusné a hanět stát, na kterém jsme energeticky závislí, je navíc vyloženě stupidní. Být Putinem, ani bych si těch punkerek nevšiml. Jakýkoliv zásah ve prospěch by jen posloužil jako důkaz autoritářství. V zimě by se pak konala neodkladná naléhavá oprava plynovodů, dejme tomu tak desetitýdenní. Evropě bych se za to samozřejmě omluvil s tím, že stejně asi začnu prodávat víc Číně, která má ostatně čím platit.

Autor: rovnost před zákonem vám nic neříká? Jste velmi emotivní. Asi jako Vendlová. Jenže ta se aspoň věnuje domácímu prádlu a nesnaží se prát to cizí.
19. 08. 2012 | 09:28

minatomirai napsal(a):

martinXXX

Americké kostely, pokud pominu černošské a jejich spirituály coby politický protest, dávají prostor různým aktivitám, včetně politickým. Hudební koncerty jsou naproto běžnou záležitostí.
Děvčata z Pussy Riot nic neukradla jako zmíněný Brit.
Pokrytectví Američanů a Britů není nic nového pod sluncem, Assange navíc nečelí žádné obžalobě, jeho vydání do Švédska nemá právní základ a UK mu musí podle mezinárodních smluv zajistit bezpečný odchod ze země.

William Hague překročil svoje pravomoci vyhrožováním suverénní zemi a ohrozil tak britské diplomatické mise po celém světě, včetně svých občanů.
19. 08. 2012 | 09:37

minatomirai napsal(a):

Každému z vás, kdo je má za uzardělé lehce zlobivé školačky, bych přál všechny tři, ono už by vás to z těch hormonů vyléčilo.
-----------------------------------------------------------------------------------
A co má toto sdělení vyjadřovat, skogene? Prosil bych o novou formulaci; předpokládám, že se zde neřeší jejich sexuální aktivity, ale právo vyjádřit svůj politický postoj.
19. 08. 2012 | 09:43

český maloměšťák napsal(a):

zdenkb
Spíš mu měly přimalovat batoh a v něm barel s ropou a s helvetským křížem - místo pravoslavného.
:--()
19. 08. 2012 | 09:50

Skogen napsal(a):

minatomirai

ale houbelec. Zazpívat gospel a zavrtět se přitom v režii reverenda sice můžete, ale zkuste být vulgární a v tomto duchu si otevřít ústa na amerického prezidenta. Mnohý vlivný reverend by vás za to sjel jak ajatolláh.
19. 08. 2012 | 09:53

minatomirai napsal(a):

skogen

zřejmě jakýkoliv reverend by mne mohl sjet,ale tím by to skončilo.
Máte nějaký důvěrný zdroj, který popisuje tyto americké ajatoláhy?
19. 08. 2012 | 09:56

Skogen napsal(a):

minatomirai

ale ano, řeší. Když se zde v souvislosti se soudním systémem může řešit odpovědnost prezidenta, proč ne sexuální motivace. Mimochodem ne těch punkerek, ale frustrovaných obhájců křehkých duší v atraktivních tělech. A račte si do vyhledávače dáti pojem „delikvence“, zjistíte nejspíš, že i morálka s tím má co dělat.

Chcete jasně, minatomirai? Velká část zdejších obhájců anarchie a odpůrců platnosti zákona mi chováním evokuje samečky, kteří zavětřili pussy a reagují na úrovni první signální. A s tím se samozřejmě v případě provokatérek počítá. Už ten andělský zjev, punkerky jak vyšité ;)

P.S.: odpusťte, nehodlám vést důkazní řízení ve věci reverendů, jistě pochopíte. Přirozeně beru na vědomí, že tím pádem mlátím prázdnou slámu a vy jste mě porazil na celé čárce.
19. 08. 2012 | 10:11

Skogen napsal(a):

Václav Urban

"@Skogen -- "Proč do toho neustále pletete Putina?" Byla to píseň "Bohorodičko, vyžeň Putina" ... tak asi proto... To bylo vyjádření občanského či politického postoje. ..."

Jestliže jde především o to, zajímalo by mě, jestli když vlítnu s pistolí do Komerčky a budu při tom vyřvávat: „Kradu proti Kalouskovi“, bude to politický a ne kriminální případ? Podstatné by podle mě bylo to, že bych byl s pistolí v bance. Stejně tak pikantní mladé holky (čert vem toho, kdo je naved, to vás nenapadlo?) vědomě konaly výtržnosti na místě, které je z tohoto hlediska citlivé a jelikož výtržnosti páchaly opakovaně a organizovaně, v NAŠEM trestním řádu by byly v kategorii trestní sazby tří let nepodmíněně. V Rusku byly pravomocně odsouzeny, Putin neputin. A jak říkám, na jejich místě bych si jich ani nevšiml.
19. 08. 2012 | 10:26

Bestia Triumphans napsal(a):

Neff a Neviditelný pes:
Rusko je stále stejně temné a neevropské, jako bylo za carů, bolševiků a nynějších oligarchů. Víc patří do Asie než do Evropy, nemá ambici s euroatlantickým světem spolužít jako rovný s rovným.
...
Bohužel, pravda je taková, že duševně narušený je režim odsuzující tři mladé lidi za provokativní politický protest. Je to obludné a nepochopitelné, že tak velká země, která dala světu tolik velkolepých osobností, dokáže být tak trapně malicherná a ubohá ve svých projevech represe. Asi je to kolektivní duševní úchylka.

http://neviditelnypes.lidovky.cz/dva-roky-za-pisnicku-0lr-/p_cirkus.asp?c=A120817_205731_p_cirkus_nef
19. 08. 2012 | 10:26

Skogen napsal(a):

„... na jeho místě bych si jich ...“, pardon.
19. 08. 2012 | 10:27

ZM napsal(a):

Nemyslím si, že Putin je "malý" diktátor. Vzhledem k tomu, že z velké míry ovládá stát s počtem obyvatel výrazně přesahující 100 milionů, tak je to docela mocný diktátor. Jako "malý diktátorek" by možná mohl být označen např. Kim Čon Il, tedy dnes již zesnulý diktátor ze Severní koreje.Ty tři holky odsouzené v Rusku se bohužel staly další obětí ruského postbolševického systému.
19. 08. 2012 | 10:28

minatomirai napsal(a):

skogene

ani já nemám zájem vést debaty, které k ničemu nevedou. Zejména s uživateli, kteří doporučují vkusný politický protest, aby se neurazila ruská politická citlivost a nedošlo k utažení kohoutků. Doporučuji sepsat petici znepokojených českých občanů, která bude vyjadřovat plnou podporu rozsudku nad Pussy Riot, nechat si ji podepsat od většiny zdejších přispěvovatelů (nezapomeňte na blog jakéhosi vlka, kde je neskutečná halda primitivních plků ohledně této záležitosti) a předat ruské ambasádě.

Co se vašich evokací týče, snažím se představit českého ministra zahraničí či jeho ženský protejšek v USA (vyjádřili svůj protest nad rozsudkem, pokud se nemýlím), jak reagují na zavětření ženského přirození. Nemohu.
Obávám se, že moje představy při shlédnutí oné soulože, na kterou zřejmě směřujete, budou tedy podstatně praktičtější, najdu si profesionální porno.

Existuje otázka, co je důležitější, cesta k cíli či cíl samotný?
Já jsem pro to druhé.
19. 08. 2012 | 10:29

evviva el ecuador napsal(a):

jehož viceprezidentem je Lenín Voltaire Moreno Garcés

Bunny
Ono to mečení selektivních humanistů má právě tento jeden účel. Donutit režim aby zaujal nějaké zhovadilé obranářské postavení. Ve skutečnosti čím hůř pro holky, tím líp pro humanisty.

Ty trička říkají: hele, Putin utíká před nejakými veselými hravými kundičkami...
V naději že Rusy popadne vztek.
Uvidíme humanisty, až povedou v USA Juliana Assange k elektrickému křeslu.
Co nám ty citlivé duše poví.

Jistě, opačná strana donekonečna pitvá zmrzlá kuřata, jako by nebyla každého věc, čím onanuje. Dělá to 90% lidstva, pomůcky dle vkusu.
(Moc hezká série nečeských reklam o dvojici, z níž si on musí pokaždé dát studenou sprchu - ona do telefonu předoucím hlasem: a přineseš nějaké hračky? Zvonek. Bambula stojí za dveřmi s plastikovými náklaďáčky, medvídky....)
Jen jsem doteď netušil, že je to příčinou konjunktury v drůbežářském průmyslu.
19. 08. 2012 | 10:29

ZM napsal(a):

Skogen - ten váš příklad je účelový. Když vlítnete do nějaké banky bez pistole, a budete vyřvávat např. vyžeňte Kalouska z ministerstva, tak vás asi odveze hlídka, ale maximálně dostanete pokutu za výtržnost.
19. 08. 2012 | 10:31

Skogen napsal(a):

Bestia Triumphans

můj ty světe... Jestli vychováte děti stejným způsobem, jakým byste vedl/a společnost, tak doufám, že žijete v cizině...

Jako společnost jsme ve fázi progresivního rozkladu norem, morálky a sounáležitosti, ovšemže součtem toho všeho ve výsledku i perspektivy a to především díky anarchii, kterou jsme povýšili nad povinnost, kdy ignorujeme všechna pravidla od společenských norem po ústavu a na každou povinnost vymýšlíme obezličky. Ten úpadek je znát rok od roku. Češi jako společnost zkrátka nejsou. Vše, co je mělo spojovat, bylo odsouzeno jako přežité, nemoderní, zastaralé a tak jsme shlukem individuí, která se požerou navzájem ještě dřív, než budou sežráni jinými. Hloupé. Nesmírně hloupé.
19. 08. 2012 | 10:36

ZM napsal(a):

Kdyby se dala číselně vyjádřit míra totality, tak v současné ČR je ve srovnání se socialistickým režimem míra totoality 10 až 20 % (pokud bychom socialismu přiřadili míru 100% , tedy socialismu koncem 80. let). V Rusku je situace výrazně horší. I totalitní systém v Rusku by nevydržel, pokud by Rusko nemělo velké zásoby surovin (plyn, ropu atd.). Většina totalitních systémů funguje právě ve státech s nadměrnou zásobou surovin). Samozřejmě jsou i vyjímky, jako např. Severní korea nebo Kuba.
19. 08. 2012 | 10:37

Skogen napsal(a):

ZM, jistěže je účelový, jaký by měl být?

P.S.: Pokud by se našel hodný Strýček odněkud, který by za to dotyčného nějakým pro něj atraktivním způsobem odměnil, věřte, že by to nejeden (netvrdím, že já) udělal.
19. 08. 2012 | 10:38

jozef napsal(a):

Neuveritelny text.
Autor vystudoval teologiu...!!!

Prznenie svatostankov,prznenie viery je prejav absencie zakladov humanity a zdraveho clovecieho rozumu.

Severoatlanticka civilizacia nie je este cela smrtelne chora,smrtelne chora je vsak prakticky cela dnesna politicka masmedialna totalita.Baza tohto NWO.
19. 08. 2012 | 10:38

Skogen napsal(a):

ZM, proboha, jak jste k těm číslům došel? Vztahujete třeba k vyjádření totality i podmíněnost reálné svobody penězi a jejich objektviní dostupnost?
19. 08. 2012 | 10:40

ZM napsal(a):

Skogen - je účelový v tom smyslu, aby obhájil ten trest, který dostali ty mladé holky. Já jsem ten případ moc nesledoval, ale neslyšel jsem ve zprávách, že by někde vystupovali ozbrojené. Takže podobná srovnání jako to vaše stojí tak leda za ho...
19. 08. 2012 | 10:44

Skogen napsal(a):

minatomirai

ale jděte, aktivisto. Zastávám názor, ať si v Rusku dělají, co chtějí. Roli užitečného idiota pro expanze chtivý západ pokud možno hrát nechci, dokud mám na výběr. Dost na tom, že už se tak stalo s Juguslávií, Irákem a Libyí.

Od počátku kritizuji zdejší horké hlavy, které úplně přesně vědí, co by měl Putin dělat. Tedy ihned odstoupit, anebo ještě lépe spáchat sebevraždu v křoví, protože to má vypadat, že si tři nány usmyslely, že přivedou Rusko na jedinou správnou cestu á la Jelcin.
19. 08. 2012 | 10:45

ZM napsal(a):

Skogen - asi jste nepochopil, že se nejedná o žádný přesný výpočet, ale o prostý odhad, jen o snahu o určité vyjádření. Každému dostatečně inteligentnímu je jasné, že číselně přesně lze vyjádřit jen opravdu dostatečně přesně změřitelné veličiny.
19. 08. 2012 | 10:48

Skogen napsal(a):

ZM, plácáte. Kdybych měl vyhovět vašim požadavkům, musel bych být ve své analogii zřejmě třemi ruskými punkerkami, které budou systematicky páchat výtržnosti. K trestu se nevyjadřuji. Stanovení trestu je věcí ruského právního systému. Jeho relevance je pak záležitosti ruské veřejnosti, žádné jiné.
19. 08. 2012 | 10:49

Kelt napsal(a):

V této zemi se vyskytuje značně velký počet hlupáků včetně autora,kteří naskakují na proti ruskou kampaň a nejsou schopni a ochotni pochopit,že dnešní Rusko/se všemi chybami a která země je bez chyb/již není CCCP.A pokud by tam byl někdo podobný Jelcinovi a ne Putin,tak by bylo možná vše "v pořádku".
Že již Rusko není rozpadající se stát rozkrádaný takovými Koženými a Tykači,je vnímáno z jednoznačných důvodů negativně,protože prosperující a silné Rusko je "potenciální nepřítel a eventuelní uchvatitel".
Za přimalování tykadel našim milým politikům byl řidič Smetana držen ve vazbě a snad mu ještě hrozí trest OS na tvrdo.
Co by asi následovalo,kdyby naši čtyřprocentní si udělali hapenning u oltáře v katedrále Sv.Víta a zesměšňovali Duku a Klause?
To co děje na podporu Pussy-nek je pokrytectví-zejména u těch,kteří nevidí trám v oku svém.
19. 08. 2012 | 10:49

Skogen napsal(a):

Víte ZM, nabízí se odpověď, že takový odhad stojí za ho...
19. 08. 2012 | 10:49

ZM napsal(a):

Putin jako bývalý člen KGB má totalitu "v krvi" . Podobně jako čeští komanči. Komanč yůstane komančem neyávisle na tom, jaký je zrovna režim :) Vzpomínám si např. na jednu politickou akci, kterou měla KSČM v Praye. Je to několik let zpátky. Aktivista Šinágl přišel hlasitě protestovat. Mítink KSČM byl povolený, takže Šinágla přijela odvést hlídka PČR. Byl povalen na yem a dostal želízka, jako kdyby přepadl banku :) Ale komické na tom bylo to, jak Grebeníček, tehdy ječtě předseda KSČM řekl přímo z pódia - odveďte ho. Soudruh Grebeníček udělil příkaz policistům PČR :)
19. 08. 2012 | 10:53

je nespravedlivé, že oni mají a my ne napsal(a):

ZM
Vy asi budete z ÚSTRku, když máte ty grafy a statistiky (sladké tajemnství: není k tomu třeba úřad, za odpoledne vám jich v excelu namydlím, kolik chcete), jenom se nám příště pokuste vysvětlit, v jakých parametrech se ta totalita měří.

"Většina totalitních systémů funguje právě ve státech s nadměrnou zásobou surovin"
je konstování tak významné, že bych je tesal metrovými písmeny přes zeď padlých v Arlingtonu.
S Kubou se ostatně pletete, má před pobřežím obrovské ložisko ropy, která hodlá těžit ve spolupráci s Brazilci.
O Koreji zjevně víte p.r.d.
19. 08. 2012 | 10:54

Admirál napsal(a):

Pane Urbane, neřekl bych, že Vás Kundičky tak vezmou za sedce.

Trička (plakáty) jsou pěkné. Jen ty Kundičky jsou tam zobrazeny jako kočičky, což není úderné a vzhledem, že jde o punkovou kapelu, málo úderné. Já bych děvčata zobrazil jako chlupaté kosočtverce s nožičkama. Namísto vertikální čárky bych jim namaloval usměv a očička. Možná by jim slušela i ouška.

Taky by byly možné různé variace ala Kundičky honí medvěda, medvěd honí Kundičky. No, popusťte uzdu fantazii.

To s tím mraženým kuřetem bych tam ale nemotal. Ne západ od nás, když píší o Kundičkách, píší většinou o "punkové kapele", pokud by tam napsali Pussi Riot, lidé by si tam o Kundičkách mohli myslet, že jsou to kundičky.

To u nás to lidé snesou, nejsou tak prudérní. Ale to s tím mraženým kuřetem, nevím, nevím...

V každém případě pane Urbane, Kundičkám zdar!
19. 08. 2012 | 10:54

ZM napsal(a):

Skogen - pro lidi vašeho smýšlení možná. Inteligentí člověk když něco srovnává, tak srovnatelné. Srovnávat politický protest s ozbrojeným přepadením, to yřejmě dokáže jen člen nebo sympatizant KSČM :)
19. 08. 2012 | 10:55

ZM napsal(a):

je nespravedlivé, že oni mají a my ne - ne nejsem z ÚSTR. Co se týká koreje, tak toho sice moc nevím, ale i to málo, co vím mě stačí k tomu, aby mě bylo jasné, o čem to tam je. Co se týká totality na Kubě, tak od doby, co tam SSSR nepumpuje stamiliony dolarů to tam nejde od deseti k pěti, ale od pěti k nule.
19. 08. 2012 | 11:00

Skogen napsal(a):

Chá, už se vidí rudě a peče se dort. ZM jako pejsek a k tomu hned tři kočičky. Vedle stojí Šinágl, za ním Grebeníček, okolo brousí PČR se sametovýma klepetama... Jak je to krásně globalizované.

Víte co, ZM, popadněte všech čtrnáct Gripenů a hurá na Rusko. A vyřiďte jim, že minatomirai považuje za chucpe, aby mu ti komanči zavřeli kohoutky.
19. 08. 2012 | 11:01

ZM napsal(a):

Kelt - nemáte přesné informace.Řidič dopravního podniku v Olomouci Smetana dostal za přimalování tykadel původně pouze trest veřejně prospěšných prací.Jelikož se mu ale vyhýbal,dostal trst přísnější. Mám dojem, že ho soudila Langerova manželka, tedy manželka ODSáka. možná kdyby to soudila manželka člena ČSSD, tak by nedostal žádnej trest :)
19. 08. 2012 | 11:05

Skogen napsal(a):

ZM, pokračujte, kazuistika se rýsuje :) Někdo používá příměry, aby ve vyhraněnější formě vyplynuly paradoxy, jiný šermuje procenty a následně tvrdí, že každý inteligentní je samozřejmě nedokáže vůbec ničím podložit.

Každý jsme nějaký, s tou nevyhnutelností já počítám.

Apropo, co by měl ten arcikomouš Putin podle vás udělat? Uvést ty tři pussy do Kremlu a jít se utopit? Protože jen tak je pustit asi stačit nebude.
19. 08. 2012 | 11:06

ZM napsal(a):

Skogen - toto co předvádíte, je styl diskuze po vzoru KSČM ? :) Najednou jste do diskuze zapletl Gripeny. Sice nevím, co konkrétně mají Gripeny společného s tím, že jsme závislí na dovozu Surovin z Ruska,ale vaše myšlenkové pochody jsou asi úplně jiné :)
Aby jste byl spokojený, tak pro vás to napíšu bez použití čísel- míra totoality v současné ČR je výrazně nižší, než míra totality v dřívější ČSSR.
Ovšem chápu, že sympatizanti KSČM mají nejraději srovnání toho typu, že za socialismu stál rohlík 40 haléřů.
19. 08. 2012 | 11:09

P. napsal(a):

Perzekuce odpůrců establishmentu není ruská specialita. Rozdíl je jen v tom, že případy z "vyspělých demokracií" mainstream nepřináší na ukázku na stříbrném podnose, ale ignoruje je. Nejen politické kauzy v USA, kde dostávají nepohodlní lidé jako Lynne Stewartová nebo Scott Ritter exemplární mnohaleté tresty. Ono stačí jen dovolit si "zpochybnit" holokaustové náboženství. V Rakousku byl tak David Irving odsouzen na tři roky, ale dost běžné jsou i vyšší pálky za nevyhovující názor na historickou událost. Nevidím rozdíl oproti Pussii, v naší veřejnoprávní TV se někdy objevuje tak neuvěřitelné vymývání mozků, že to snad musí být zamýšlené jako parodie. Viz dokument "Jak vyrobit paniku": http://www.youtube.com/watch?v=0IDe5JPgwlI
19. 08. 2012 | 11:09

tata napsal(a):

já to FAKT NECHAPU.........je už ten svět tak zvracenej,nebo už sme v chochološtví.

Pane URBAN,jak pišete mate vystudovanou teologii,odpovězte mi.........kdyby se zde sebrali 3 divky které maj nazor a protestují proti teto vladě a vyřvavali by proti NEČASOVI.

TAKY BYSTE PSAL že moralně zvitězili?ŽE BY TAK u nas nemohli dopadnout......no to není tak jisté..........viz třeba SMETANA,,,,,,,,,,,,ABY BYLO JASNO........SEM JEDEN Z TĚCH CO JEHO ČIN NESCHVALUJE,..........proboha co je moralniho vystoupit v kostele,proč ne na nakém podniku co pořadal a byl přitomen PUTIN.?

ohledně trestu muže se zdat nepřiměřeny,ohledně určiteho konaní na jinych mistech třeba soulože v muzeu,nebo mastrubace kuřaty,členkami tohoto hnutí,ve své podstatě se nemuže vědět jestli to byli ti samí nebo jiní ale představují toto hnutí,tak určitá snaha dát vystrahu je jeden z pohledu

OVŠEM psat o moralnim vitězství......to je promě hodně nepochopitelné.
ON TEN váš pohled spíš zavaní co je proti Putinovy je spravné at je to po strance moralní sebe větší ULET
19. 08. 2012 | 11:10

ZM napsal(a):

Skogen - pokud by Putin nebyl diktátorem, tak by nedělal vůbec nic, maximálně by se k celé kauze vyjádřil do médii. Podobně, jako kdyby někdo hanil Klause nebo vámi zmíněného Kalouska, tak by Kalousek taky neorganizoval výši trestu tím, že by zadal příslušnému soudu, jaký má vynést rozsudek.
19. 08. 2012 | 11:12

Bestia Triumphans napsal(a):

Admirále:
Vy jste se , ehm, nějak rozjel.
V jednom příspěvku použít OSMKRÁT slovo Kundičky, to už je svého druhu rekord...
19. 08. 2012 | 11:12

Skogen napsal(a):

ZM, výtečně, nemíváte třeba pocity, že o vás někdo hovoří za vašimi zády? Že různé drobné nepříjemnosti nejsou náhodné? Že vás někdo sleduje? Třeba KSČM... To víte, všechno se to archivuje...

Že vám nedocházejí souvislosti mne nepřekvapuje. Ani ne tak proto, že bych vás považoval za inteligenčně nedostatečného, ale protože prostě nechcete. S tím se nic nenadělá. Obhajovat se jakkoliv nehodlám, není důvod.

Proč se vrtáte do Ruska?
19. 08. 2012 | 11:13

Skogen napsal(a):

ZM, ehm, tedy Putin v té věci něco podniká?

(Názor mé maličkosti zcela koreluje s vaším - jsem pro to, aby Putin nedělal nic. Což ale samo není potvrzením ne-diktátorství. Potvrzením by bylo, kdyby chtěl dělat něco a nebylo to k ničemu. Jako [prozatím] Kalousek v kauze Lessy. Třeba nám ale Kalousek doroste v Kalouse, kdo ví, zájem byl měl, že? Takže, nechme ruské kundičky [vím, že mnohé jsou pěkné] a všímejme si svého pískoviště.)
19. 08. 2012 | 11:18

český maloměšťák napsal(a):

V diskuzi o nezbedných děvách a výši sankce za jejich čin, který mnozí považují prvoplánově namířený proti církvím a jiní kladou spíše důraz na to, že tato manifestace frustrace či snad znechucení anebo možná i varování před tím, jak dochází k faktické fašizaci plitiky v jinak deklarativně demokratické formě uspořádání státu je spíše činem hrdinským....v této diskuzi velmi často zaznívá otázka, jak by asi postupovaly příslušné orgány v okamžiku, kdyby Pepka Řepka spolu se svými dvěma kámoši nahatí vylezli na oltář v chrámu sv.Víta, onanovali tam se sedmiramenný svícnem a zpívali při tom píseň " Eh, vy křesťanští psi, znovu se chcete kurvit s mocnými...".

Podle mě by mohlo dojít k velmi odlišným způsobem pojatých sankcim :

A. Farář spolu s šámesem by hochy nejprve zpacifikovali , následně jim domluvili a poté je se slovy " tak, a teď jděte a nehřešte více"...propustili.
(podmínkou takovéhoto zdárného průběhu celé akce by ale bylo to, že v danou chvíli by Duka lítal ve vojenském vrtulníku (vybaveném kulometem) nad jinou lokalitou, než je Pražský hrad)

B. Farář by zavolal na Policii. Pokud by zavolal na Městskou policii, následovalo by asi toto :
Policajti by si zapsali jména našich třech provinilců a vyzvali je , aby se oblékli. Pak by faráři i šámesovi sdělili, že jde o tvrzení proti tvrzení a že ty jejich oblečky též zrovna nebudí důvěru v to, že jsou zcela při smyslech.
Pak by odešli k Flekům - hlídat, zda se před hospodou nesrocují opilci.

Pokud by však farář zavolal na Státní Policii /Pomáhat a Chránit/....mohlo by dojít skutečně k tomu, že by byla na naše tři progresivní alternativce uvalena nějaká hmatatelnější sankce, než kterou je uvyklá udělovat církev svatá.

Pokud by se k nim přistupovalo tak, jako např. k Janouškovi, tak by byli napomenuti a na státní útraty rozvezeni do míst, kde bydlí či do ústavů, ve kterých přebývají.
Pokud by však k nim zvolený přístup napodobil ten, který státní moc projevila ve vztahu k poslanci Rathovi...byli by uvrženi do smradlavé a temné kobky, z které není návratu.
A to by naši tři experti stále mohli mluvito velkém štěstí - protože pokud by se justice rozhodla , že s nimi naloží tak, jak naložila manželka Langera se Smetanou...tak by bylo s nima naloženo takto /tak, jak bylo naloženo s mužem, který se údajně dopustil spiknutí proti francouzskému králi/ :

" Kat ponořil naběračku do kotle s vroucí směsí, kterou pak vydatně zalil všechny rány. Pak k osdsouzencovu tělu připevnili lana a k nim zapřáhli koně, každého k jedné končetině..
Koně zatáhli ze všech sil, do čtyř stran, jak jim zaveleli katovi pacholci.
Po čvrthodině se tentýž postup opakoval a nakonec, po několika pokusech, bylo nutno koně nasměrovat jinak : ti, kteří táhli za stehna se obrátili k pažím, čímž je vykloubili.
To se opakovalo několikrát, ale opět to nevedlo k úspěchu.Po dvou nebo třech pokusech vytáhli kat Sanson a jeho pomocník z kapes nože a stehna nařízli, místo aby se pokoušeli dolní končetiny vykloubit. Čtyři koně mocně zatáhli a odtrhli obě stehna, nejdříve pravé a potom levé. Totéž se pak provedlo s pažemi a rameny. Maso se muselo naříznout téměř až na kost...."
-------------------------
Naštěstí je ale Pepka Řepka gentleman , který se v chrámech neobnažuje. A danou píseň nezná. No a navíc, jak známo obecně - v katolických chrámech se sedmiramenný svícen nevyskytuje, že... (leda by si ho tam Pepka donesl...)
19. 08. 2012 | 11:18

proti spamu napsal(a):

ZM
30,-haléřů. Opět víte p.r.d.
O čem vůbec NĚCO víte, milé ZM?
19. 08. 2012 | 11:23

ZM napsal(a):

proti spamu - asi vám paměť už nějak neslouží, protože na konci socialismu byl zdražen ze 30 na 40 halléřů. Jak někdo začne používat styl diskuze jako vy, tak je mi jasné, že se jedná o kašpárka, se kterým je ztráta času vést nějaký dialog, ani se nedá napsat diskuze.
19. 08. 2012 | 11:28

ZM napsal(a):

Skogen - jelikož Putin je něco jako novodobý car, tak má "páky" na mocenský aparát. To je jasné každému s IQ nad 100. Stačí si něco přečíst o kauze s Chodorkovským, stačí se trochu zajímat o to, co se děje v Rusku. Ale není nijak překvapující, že szpmatizanti KSČM uvažují stylem- SSSR náš vzor.
A ještě doporučení pro vás. Spíše by jste se měl začít zajímat, jestli se nerýsuje nějaká kazuistika u vás :)
19. 08. 2012 | 11:32

Pepa Řepa napsal(a):

Admirál napsal(a):

Pane Urbane, neřekl bych, že Vás Kundičky tak vezmou za sedce.

Trička (plakáty) jsou pěkné. Jen ty Kundičky jsou tam zobrazeny jako kočičky, což není úderné a vzhledem, že jde o punkovou kapelu, málo úderné. Já bych děvčata zobrazil jako chlupaté kosočtverce s nožičkama.
----------
Nesměle bych upozornil, že to je logo Třá sester-pravda bez nožiček- a Fanánek je na prachy.Šel by k soudu.

Bestia Triumphan
Adnirál si to slovo užívá a Stejskal nemůže mazat. Překlad je překlad.

Pokud jde o kuřata, otevřel se kdysi u nás stánek se zlevněnými a místní řezník jej hbitě zlikvidoval pomlouvačnou kampaní, že se jedná o kuřata v Xaverově znásilněná, proto zlevněná.
Nikdo nekupoval,přešel apetit a stánkař odtáhl jinam.
19. 08. 2012 | 11:37

Admirál napsal(a):

Bestia Triumphans - ano, užívám si to. A za druhé, když se tak dámy sami o svobodné vůli pojmenovali (Putin je k tomu rozhodně nenutil), tak by mi bylo blbé, jméno jejich skupiny ve vztahu ke kauze nepoužívat.

Samozřejmě že se stydím. Když Kundičky vyjíždějí z klávesnice, pokaždé zrudnu. Ale co se dá dělat, stud musí stranou, holky by se na mne dozajista zlobili, kdybych používal eufemismy. A když i pan Urban, vystudovaný teolog, má plnou pusu Svobodných Kundiček (asi ho fascinuje to stím mraženým kuřetem), tak si to snad mohu dovolit.
19. 08. 2012 | 11:49

ping napsal(a):

jj, udělat to v mešitě, jsou dnes už ukamenovány a nebylo by o čem psát
19. 08. 2012 | 11:50

český maloměšťák napsal(a):

Admirál
" samy"
" pojmenovaly"
"zlobily"
:)
19. 08. 2012 | 12:03

Skogen napsal(a):

ZM, no já zapomněl, že na západě je politik všehovšudy paňáca pro soukromý sektor bez vlastního vlivu... Že jaksi nezastupuje veřejný zájem a nemá co plkat do záležitostí státu, jako v případě strategického Jukosu...

ZM, co se vám to stalo? Kdy jste přišel o realismus? To přece nemá nic společného s komunismem, ale s prostou rovnicí prostředky = moc. Myslíte, že třeba Cheney si ve věci akvizic Halliburtonu v Iráku dělal nějaké servítky? Ne, prostě daňový poplatník na své náklady zresetoval vlastnictví zdrojů a rozjel se business. Rozdíl je pouze v tom, že na Putina lze snáz ukázat prstem.
19. 08. 2012 | 12:12

poznámka napsal(a):

Skogen
Podle současného učení je Putin pan záporný č.1 nebo 2. Z toho logicky vyplývá, kdokoli tuto ústřední myšlenku pozvedne, je třeba ho chválit a podporovat, třeba by to byl pan Hitler nebo banda feťáků.
Pan ZM (a pár dalších) se v situaci , na rozdíl od Vás, hravě orientuje.
19. 08. 2012 | 12:16

Skogen napsal(a):

poznámka,

pan ZM a pár dalších to na rozdíl ode mne třeba dotáhnou ještě hodně daleko.
19. 08. 2012 | 12:24

neo napsal(a):

u nás se levičáci bijí za obviněného korupčníka, který trpí ve vazbě tím, že nebaští kaviárek a nemůže se sprchovat 2 krát denně či obšťastňovat své 2 ženy , ale pro zpěvačky chtějí snad trest smrti. Ještě by návštěvníky jejich koncertů měli řezat obuškama, jako to tady prováděli naši komunističtí zločinci. Naštěstí nežijem v Putinovském Rusku, ale ty tendence tu jsou...
19. 08. 2012 | 12:30

tata napsal(a):

neo
BOHUŽEL poslední dobou hodně tendenční přispěvky.
HODNĚ paušalizace jako takové levice co chce.

NAOPAK připad těch RUSEK ukazal jak v zajmu naké ideologie je ulet vydaván za moralní a hrdinsky čin.

TO OSTATNÍ je jen omačka at zté nebo oné strany.jako třeba VAŠE............Ještě by návštěvníky jejich koncertů měli řezat obuškama, jako to tady prováděli naši komunističtí zločinci.
NIKOLIV ale také ne vydavat ulet za moralní hrdinství s cilem bojovat proti diktatuře..........
19. 08. 2012 | 12:45

Skogen napsal(a):

neo, ale pussy.

Tedy houbelec. O výši trestu jsem tady nikde nečetl ni řádek. Zato o odpovědnosti ano. A to je rozdíl. Pro vás, kteří si účelově z práva děláte trhací kalendář, je úplně logické v ideologicky zabarvené kauze vytrhnout list a zamést ho pod koberec. Já něco takového nesvedu.

P.S.: Rath patří před soud. Nicméně pochybuji, že by patřil tři měsíce před soudním líčením do vazby. A kdyby už snad i ano, tak s Vlastičkou. Ačkoliv to by byl potrestán už teď ještě o pár řádů tvrději, takže kdo ví.
19. 08. 2012 | 13:00

neo napsal(a):

tata:

tendenční k čemu? K paušalizaci? vycházím ze zdejších příspěvků levičáků. Protest formou hudby je běžný a nikdy by v demokratické zemi neměl být takto trestán. Když u nás odboráři vřískali na náměstích, někdo je snad zavíral a mlátil? Nikoli. Když Klus zapěl protest song, dostal snad žalář? Když se vrhali vajíčka na předvolebních akcích, byl snad někdo zavřen do vězení? Ale když se podíváte a nejen na tomto blogu, tak místí levičáci prahnou po vězení pro zpěvačky a na straně druhé sepisují petice za propuštění potenciálního korupčníka.
19. 08. 2012 | 13:01

neo napsal(a):

Skogen:

mýlíte se, z práva si trhací kalendář nedělám.
19. 08. 2012 | 13:03

martiXXX napsal(a):

neo..víš jaký je názor Václava klause a proč mlčí? A víš jaký je názor jeho nejbližších poradců Jakla a Hájka? Radši se neptej. A to je Jakl prezidentský kandidát Strany svobodných občanů. Podle tebe jsou to tedy levičáci? :-O
19. 08. 2012 | 13:11

Skogen napsal(a):

"neův teorém":

jde oponent a praští nea přes hlavu pantokem, neo se vyvrátí a je hotovo. Oponent jde před soud a hájí se - přece mě nikdo nemůže zavřít za to, že jsem nea podrbal za ouškem. Což soud věcně uznává...

neo, trošku to posouváte. Máte protest, ohlášené shromáždění, stávku, řádnou produkci. A pak máte pobuřování, výtržnosti... Například odhalovat se na veřejnosti nemůžete a šoustat taky ne. Něco z toho činili vámi uvedení? Tamty členky ano. No a za „produkci“ v onom chrámu jsou trestány, protože na ně byla podána žaloba, nebylo tedy možné se věcí nezabývat, přičemž skutková podstata byla naplněna. Došlo i k materiální škodě, protože chrám musel být znovu vysvěcen. Pro nás divné, ale je to tak. Bezprostředními původci kauzy jsou ty ženštiny plus ten, kdo podal žalobu. Ženštiny si měly být vědomy, že se dopouštějí něčeho, co může být trestně kvalifikováno. Pakliže byly, jistě počítaly s následky. Jestliže nebyly, neznalost žel bohu neomlouvá.

Co myslíte, musel Pilatus Pontius Ježíše ukřižovat, když byl vykonavatelem státní moci, anebo to měl zamést pod koberec? Byl vyprovokován, anebo udělal blbost?
19. 08. 2012 | 13:12

martiXXX napsal(a):

Neo, tady je názor, Jakla, Klausova poradce, prezidenstkého kandidáta Strany svobodných občanů, který označuje za levičáky ty co protestují proti odsouzení Pussy Riot...hlava mi to nebere ...vysvětli prosím

http://neviditelnypes.lidovky.cz/media-nacista-ladislav-jakl-rok-pote-db8-/p_spolecnost.asp?c=A120817_090655_p_spolecnost_wag
19. 08. 2012 | 13:16

neo napsal(a):

martiXXX:

jakl s hájkem jsou podle mě hloupé osoby a s drtivou většinou jejich názorů nesouhlasím. Ani s panem prezidentem se neshoduji v hodně věcech.
19. 08. 2012 | 13:16

martiXXX napsal(a):

neo jenže Jakl je prezidentským kandidátem Strany svobodných občanů; ODS a TOP prý dělají levicovou politiku, zvyšují daně i podle Klause; Kalousek i Nečas tvrdí, že jsou hluboce věřící; bojují za církevní restituce, zatímco levice je proti....co ty na to?
19. 08. 2012 | 13:20

neo napsal(a):

Skogen:

za zpívání v kostele je u nás kriminál?? Co když plivnu do svěcený vodičky ? Zavřou mě? Ježíš je mi v celku ukradenej, nejsem věřící člověk a kdo ho ukřižoval nebo proč mě nezajímá. Ale zavřít do vězení zpěvačky, řidiče za to, že namaluje kníra a nebo týpka za to, že vymění pár sklíček na semaforu, to je podle mě hnus. Ale někteří lidé to evidentně schvalují. Jden o princip, ale i výše trestu o něčem vypovídá.
19. 08. 2012 | 13:21

neo napsal(a):

martixx: Jakl s Hájkem inklinují k nacismu tj extremistické levici. To to vysvětluje.
19. 08. 2012 | 13:23

veverka napsal(a):

Urban

"u nás by dostali maximálně pokutu..."

Samozřejmě lež jako věž,což ovšem od placeného protiruského pisálka nepřekvapí.U nás by dopadly ještě hůř,za to co prováděly jsou u nás dokonce roky 3.

"§ 358
Výtržnictví
(1) Kdo se dopustí veřejně nebo na místě veřejnosti přístupném hrubé neslušnosti nebo výtržnosti zejména tím, že napadne jiného, hanobí hrob, historickou nebo kulturní památku, anebo hrubým způsobem ruší přípravu nebo průběh organizovaného sportovního utkání, shromáždění nebo obřadu lidí, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.
(2) Odnětím svobody až na tři léta bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1
a) opětovně, nebo
b) jako člen organizované skupiny."

To je výňatek z ČESKÝCH zákonů.

Ta křečovitá protiruská propaganda některých zdejších pisálků je už skutečně mimořádně trapná,ale alespoň je čemu se od srdce zasmát.
19. 08. 2012 | 13:40

santawizard napsal(a):

Zajímalo by mne čím asi šířili náboženskou nesnášenlivost????
Právě naopak válka mezi kozičkama a ovečkama v Rusku tímto začala šířit náboženskou nesnášenlivost.!!!!
V pozadí všeho je však válka mezi muslimama a křesťanama,křížem krážem mezi legálníma a ilegálníma drogama.Vždyť čajové ceremonie,kávové rituály,opiový farář,tabákový mági marijuána guru či hospodský kaplan...všechno to je klasifikované jako primitivní náboženství na drogách a obcování se Satanem všemy církvemi a zákonem!!!Dovoleno je jenom moderní náboženství na přicházející 3.světové válce.V popředí toho je křesťanský a muslimský fundamentalismus.Ať už je to křesťan nebo muslim oba 2 věří ,že Bůh je vnitřní a vnější přítel ,ale ďábel je vnitřní a vnější nepřítel.Moderní válka pod vlivem zbraní vědeckého atheismu to však nebude jen tak uznávat!!!!.Nejvíce z toho vytěží komunističtí kapitalisti v Číně. Vždyť bible není proti marijuáně ,ale je proti homosexualitě a ne naopak tak jak nám to chcou diktovat zákony a církve!!!
19. 08. 2012 | 13:53

český maloměšťák napsal(a):

veverka
Vy byste poslal do žaláře skupinu dívek, která by v kostele za přítomnosti médií zazpívala píseň proti tkzv. církevním restitucím a proti nebezpečí srůstání moci církve se státní mocí ? Nebo proti SZMIKu (Standardní Zázračná Metoda Inženýra Kalouska) ?
doplň. otázka :A co kdyby výsledkem takovéhoto protestu bylo znovuobnovení relevantní diskuze nad alternativním přístupem k tkzv. církevním restitucím a reformám?

Odpovězte prosím.

P.S. Příklad byl vybrán záměrně. Dloho zde velmi vehementně vystupujete proti církevním restitucím. A proti tkzv. SZMIKu.

apendix :
A co kdyby protestovaly - stejným způsobem - proti tomu, že se zde nešetří velmi závažné korupční kauzy z minulosti ? Nebo kdyby apelovaly na to, ať se konečně Ministerstvo spravedlnosti začne zabývat prodloužením promlčecích lhůt ve vztahu k tkzv. privatizačním zůločinům ?
19. 08. 2012 | 13:54

Skogen napsal(a):

neo, snažil jsem se vám to vysvětlit tou povinností konání orgánů činných v trestním řízení při podání žaloby. Putin tu žalobu nepodal.

Pussy Riot tak dlouho chodily se džbánem pro vodu, až se ucho utrhlo, chtělo by se říct. Jenže ne, že by jim šlo o vodu, ono šlo nejspíš právě o to utržení ucha. O pozornost, o medializaci a možná o záminku k útoku na úroveň lidských práv v Rusku. Žaloba byla podána, mašinérie se rozjela. Stejné paragrafy máme i u nás. Ano, jestliže plivnete do svěcené vody, zřejmě znesvětíte kostel. Způsobíte újmu. Pokud tak učiníte s plným vědomím a navíc organizovaně, s historií obdobného charakteru, asi se vám to nebude trpět. Nemusíte až tak daleko, stačí, když vyjdete nahý na ulici. Dejte vědět.

Kdysi jsem byl na Policii kvůli výpovědi, když jsem se v přírodě vymočil. Viděly mě nějaké školačky (já je ne, moje chyba) a doneslo se to nějak do jejich školy. Dle vyšetřovatele, který působil, že má pro mě pochopení, podal oznámení ředitel. Naštěstí si školačky nic nevymyslely, takže vše skončilo přestupkovým řízením. Shoda mnoha okolností. Mohu vám říct, že jsem si připadal jako ve snu a téměř jako zvrhlík. Dejte si pozor, kde močíte a rozhodně se za něj nedržte. Na psí uši přísahám, že jsem si to nevymyslel.
19. 08. 2012 | 14:06

český maloměšťák napsal(a):

Skogen
A co když dám někomu facku ? Je to větším přestupkem - než plivnout do svěcené vody ?

A co když dám někomu facku a jmenuji se M. Kalousek ?
Bude i tak se mnou Duka jednat o převodech majetku v hodnotě několika desítek miliard ?

Když se tedy v neděli řádně vyzpovídám. smočím ruku ve svěcené vodě a pokřižuji se ?

Nebo na mě zavolá policajty ?
19. 08. 2012 | 14:11

neo napsal(a):

Skogen: ale dva roky jste nevyfasoval i když dle toho co zde uvedl veverka byste je mohl dostat ne? Něco jiného je paragraf a nejvyšší možný trest a něco jiného je ten trest aplikovat. Mely dostat maximálně podmínku, nebo tu pokutu. Asi se pujdu organizovaně vymočit na veřejnosti do svěcené vody a nahý.
19. 08. 2012 | 14:20

santawizard napsal(a):

Bůh války je Satan ,ale Bůh míru Ježíš ho brzy zažene do pekla.Kdo je kdo ,se však nedá jen tak zjistit.Např klidně by Satan mohl začít ciganit ,že je jako hospodský kaplan v boji proti vojenským kaplanům.!!!Vždyť nejenom v Rusku je v každé hospodě jenom samá k++va ,ale žádný hospodský kaplan neexistuje.V Rusku je obrovské množství somráků!!!Celosvětově se však pod vlivem alkoholu nemluví o Ježíši nebo Satanovi ,ale o Stalinovi a Hitlerovi.Takový chlast bez hospodských kaplanů vede k politickým a vojenským konfliktům,kde se prodávají zbraně jako trhák na dračku.Tímto způsobem, vyhrává Satan.Čert aby se v tom vyznal.Kdyby začak vytrubovat že je hospodský kaplan ,tak by šel sám proti sobě !?
19. 08. 2012 | 14:35

Marie napsal(a):

Ještě nikdo si tady nevšiml, že ta děvčata umí skvěle plést.
19. 08. 2012 | 14:43

Gauss napsal(a):

ZM
Jak můžete vědět, co je jasné každému s IQ nad 100?
Jste jasnovidec?
19. 08. 2012 | 15:00

Kelt napsal(a):

To Neo,
tvrdíte,že Hájek a Jákl inklinují k nacismu,t.j.k extrémní levici.Abych se ve Vašem chápání levice a pravice vyznal,zařaďte mně následující politiky,či státníky:

Španělský Franco-levičák,či pravičák?
Dtto Maďar Horthy,Francouz Le Pen,Chilský Pinochet,náš Vandas-abych Vás příliš neunavil.
Děkuji.
19. 08. 2012 | 15:00

český maloměšťák napsal(a):

neo
S tou extremní levicí a nacismem - to je dosti obehraná a hlavně velmi lživá písnička.
NSDAP sice měla v názvu " socialistická", ale k moci se dostala a udržovala si ji tak, že :
1. extrémní levici /komunisty, ale i SA/ zničila - a to tak že velmi nelidským i zákeřným způsobem
2. Zmocňovací zákon, kterým byl de facto ustanoven fuhrerovský systém prosadila spolu s katolickou stranou Zentrum - přičemž poslanci SPD byli proti/i v dalším spolupracoval klerus(větší jeho čáat) při správě zločineckého státu...což je v rozporu s tím, jak se k církvím staví levice
3. Před finančním krachem NSDAP zachránily peníze průmyslové lobby /na jedné straně IG Farben, na druhé straně kruhy kolem Goeringa...ale i další/
4. Tyto kruhy pak profitovaly na válce či na otrocké práci lidí v koncentrácích a pracovně nasazených - podporovaly pak NSDAP i nadále
5. Pro voličskou základnu levice znamenal nacismus ve svém důsledku katastrofu - mnohdy smrt na bojišti (či právě v těch koncentrácích)
6. Způsob, jakým byli lidé s odlišnými názory zpacifikováni nemá naprosto co dělat s tím, jak svět nazírají a poznávají marxisté - tedy dialektickou vědeckou metodou.
Nemyslím si, že NSDAP byla extremní levicí. Možná že SA - to ano.
Ale jistě víte, kdy(za jakých okolností/ a proč se Hitler SA zbavil.
Myslím si, že NSDAP byla extrémní pravicí.

Když tak bych ještě byl pro označení " pervertovaná levice" - což je ale blízko právě že názvu " pravicová" či " pravicově fundamentalistická" (otázkou ale je , zda např. tkzv. rasová čistota /což také není k nalezení v programech autentické levice/byla zamýšlena coby ZISK....já mám za to že ano....že právě i takto pervertovaně chápaná hodnota mohla být motorem vysvětlení toho, proč se tolik Němců nechalo zblbnout....
19. 08. 2012 | 15:40

Pepa Řepa napsal(a):

Skogen
to si pamatuji.
Školačky nahlásily, že po parku běhá elefant.
Jo tak to jste byl vy?
19. 08. 2012 | 15:47

Basta Fidli napsal(a):

Koukněte se laskavě do tuzemska, než budete kritizovat Rusko (tenkrát jste byl jistě zalezlej a nešpitnul jste, možno aj v té povedené straně KSČ jste byl, kdybyste se trošku dřív narodil). U nás máme "vězně svědomí" doktora Davida Ratha ! Jistě ho brzy pustí, a pak budou všichni ti pomlouvači Vašeho ražení koukat.
19. 08. 2012 | 15:51

vzpomínka napsal(a):

Grafika je na úrovni Šláfenbergovy placky "Putine k noze".
19. 08. 2012 | 15:53

anti-stejskal napsal(a):

český maloměšťák

NSDAP nebyla ani levicová ani pravicová byla především reakční, reakcí na snahy bolševiků získat vliv mezi především dělnictvem (rozšířit revoluci, tzv permanentní revoluce tedy na rozdíl od internacionalismu přišla s tehdy populárním nacionalismem, zjistěte si něco o Bavorské Republice Rad resp. Bavorské Sovětské Republice hnutí které tehdy prostupovalo mnoha státy střední a východní Evropy jmenovitě Maďarsko Béla Kun

Pokud chcete porozumět nacismu proč je levicový doporučuji nastudovat judaismus to je raná forma národního socialismu se vším všudy.
19. 08. 2012 | 16:16

anti-stejskal napsal(a):

mimochodem oblíbenec všech Churchill, z dob kdy to měl v hlavě celkem v pořádku
ZIONISM versus BOLSHEVISM. A STRUGGLE FOR THE SOUL OF THE JEWISH PEOPLE.
By the Rt. Hon. Winston S. Churchill.
International Jews.

In violent opposition to all this sphere of Jewish effort rise the schemes of the International Jews. The adherents of this sinister confederacy are mostly men reared up among the unhappy populations of countries where Jews are persecuted on account of their race. Most, if not all, of them have forsaken the faith of their forefathers, and divorced from their minds all spiritual hopes of the next world. This movement among the Jews is not new. From the days of Spartacus-Weishaupt to those of Karl Marx, and down to Trotsky (Russia), Bela Kun (Hungary), Rosa Luxembourg (Germany), and Emma Goldman (United States), this world-wide conspiracy for the overthrow of civilisation and for the reconstitution of society on the basis of arrested development, of envious malevolence, and impossible equality, has been steadily growing. It played, as a modern writer, Mrs. Webster, has so ably shown, a definitely recognisable part in the tragedy of the French Revolution. It has been the mainspring of every subversive movement during the Nineteenth Century; and now at last this band of extraordinary personalities from the underworld of the great cities of Europe and America have gripped the Russian people by the hair of their heads and have become practically the undisputed masters of that enormous empire.

Terrorist Jews.

There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution by these international and for the most part atheistical Jews. It is certainly a very great one; it probably outweighs all others. With the notable exception of Lenin, the majority of the leading figures are Jews. Moreover, the principal inspiration and driving power comes from the Jewish leaders. Thus Tchitcherin, a pure Russian, is eclipsed by his nominal subordinate Litvinoff, and the influence of Russians like Bukharin or Lunacharski cannot be compared with the power of Trotsky, or of Zinovieff, the Dictator of the Red Citadel (Petrograd), or of Krassin or Radek – all Jews. In the Soviet institutions the predominance of Jews is even more astonishing. And the prominent, if not indeed the principal, part in the system of terrorism applied by the Extraordinary Commissions for Combating Counter-Revolution has been taken by Jews, and in some notable cases by Jewesses. The same evil prominence was obtained by Jews in the brief period of terror during which Bela Kun ruled in Hungary. The same phenomenon has been presented in Germany (especially in Bavaria), so far as this madness has been allowed to prey upon the temporary prostration of the German people. Although in all these countries there are many non-Jews every whit as bad as the worst of the Jewish revolutionaries, the part played by the latter in proportion to their numbers in the population is astonishing.
19. 08. 2012 | 16:21

jája napsal(a):

kdo neplive na Rusko, není Čech, hop, hop, hop! Kundičky do toho, u nás vás milujeme, pojďte do sv. Víta, milé kundičky zazpívat něco Dukovi a Nečasovi, oni vás taky mají radí. Nebo milé kundičky můžete přímo na Velehrad, nebo do nějhaké anglické katedrály, kde si krásně zapějete proti té star= babě, co je tam královnou. U nás a všude v Evropě se chválí za hulvátství, přece za tykadla nic, za semafory - nic, když budu polemizovat o Osvětimských nesmyslech, zase nic, u našich přítel v Júeseji, tam nic takového také nehrozí, vždy voni chtějí toho Assange jenom pochválit za prosvětlení svých lží vypouštěných do světa.
Chce se mi z této republiky skutečně blejt!
19. 08. 2012 | 16:21

anti-stejskal napsal(a):

this world-wide conspiracy for the overthrow of civilisation and for the reconstitution of society on the basis of arrested development, of envious malevolence, and impossible equality, has been steadily growing.

Multikulturalismus se jmenuje nejnovější inkarnace, Churchill je jeho kmotrem
19. 08. 2012 | 16:25

SuP napsal(a):

muromec -
"....A co říkáte na zatýkání a mlácení příslušníků hnutí Occupy v USA, pane Urban?...."

Příslušníci hnutí Occupy v USA koketují se socialismem. Tam je pár pohubě namístě, ale pouze v případě, že přijdou zavčasu. Z toho je zřejmé, že v USA ještě na smysl pro sebezáchovu nerezignovali tak docela.

arnazach -
Vás neznám, ale (19. 08. 2012 | 08:38) se mi líbí.
19. 08. 2012 | 16:27

Někdojen napsal(a):

Že se tady pánové vyřádili. Několik bláznivejch holek a těch odstavců. To bude ta představa kosočtverců umocněná posledním zvoněním. Stačilo napsat, zda s formou a výši trestu souhlasíte, nebo ne. Já nesouhlasím, dal bych jim košťata a na rok zametet vajgly u Kremelský zdi. Každý den, ráno, v poledne a večer.

A zdejší specialisti na kydy a žvanění by mohli jít alespoň jednou zamést chodníky v místě kde bydlí. Jako trest za zbytečné svinění pod blogy. To co tady nakydali stojí za tolik, jako ta bláznivá písnička od bláznivejch holek.
19. 08. 2012 | 16:59

tata napsal(a):

NEO

KRASNĚ jste udělal pulobrat,četl jste co napsal autor blogu? on tam neřeší že třeba je ulet protestovat v kostele.V HODNĚ ZEMÍCH BY JSTE ZATO dopadl stejně,dokonce někde by Vás zato čekala i smrt
ON piše............je to takové bezmocné volání po spravedlnosti pro tři holky, které se vzepřely státu prorostlému korupcí a klientelismem. Ty holky už nyní morálně zvítězily a putinovský režim ukázal trapnou slabost,

TENDENČNÍ JE že mluvite jak levičaci by nejradši chtěli smrt.NIKOLIV TENDENČNÍ JE že autor znich dělá moralní veličinu a vy protože jste pravičak tak v nich vidite bojovnice proti PUTINOVI.

dělat s vobyčejneho vytržnictví,ještě když člověk zna i jejich jiné protesty,,myslim toho hnutí ,nebot nikdo nevy kdo konkretně je zatím,myšleno fizicky.,,,třeba soulož těhotné v muzeu,nebo mastrubace kuřaty na veřejnosti.PAK MISTO moralní veličiny mi naskakuje ulet...........ale protože tam přimotaj PUTINA,tak je to moralní boj proti diktatuře......to je to tendenční

ja osobně toto odsuzuji vždy ,jako v připadě SMETANY A TYKADLA politikum s ODS.....Takže teprve nemohu souhlasit stakovými ulety.
19. 08. 2012 | 18:09

tata napsal(a):

SUP
JAK JINAK když je to boj proti levici je to moralní,když naopak je namistě jakykoliv zasach.

MYSLÍM že lepší službu než vy už zde nemohl NIKDO udělat co se skrivá za moralním pohoršení pravicově myslicích lidí.........tesat do kamene aby si to četli lidé kteří nejsou zaslepeni,jak si většina pravičaku představuje demokracii ,a co se představuje ve vašem podaní to moralní pohoršení.

a oto vic memento pro levicově smyšlejicí lidi co znamená pravicově vidět.

SUP napsal.........Příslušníci hnutí Occupy v USA koketují se socialismem. Tam je pár pohubě namístě, ale pouze v případě, že přijdou zavčasu. Z toho je zřejmé, že v USA ještě na smysl pro sebezáchovu nerezignovali tak docela.
19. 08. 2012 | 18:19

Fers- yteatt napsal(a):

Autor,

Jste si jist, že je ten přepis správně? Jako vystudovaný teolog zajisté nebudete mít nic proti tomu, když Vzbouřené kundičky veřejně exhibující a onanující a pak produkující své anticírkevní a antirežimní "Protestsongy" u kostelních oltářů budou mít v ČR četné následovníky. Doufám, že je spolu s Plastiky, páterem Malým a kardinálem Dukou podpoříte?
19. 08. 2012 | 21:41

mb napsal(a):

for kanálník který napsal: ja se nezastavam ani jedne strany, jak jsem psal, neni to cernobile a nemohu se priklonit ani na jednu stranu

jest to naprosto jednoduché ... holky měly maximálně dostat pokutu a bylo by ...

Bohorodičko vyžeň Putina ...

zarazí nesouměřitelnost skutku a trestu ...

čili v demokracii ( ne pouze nominální ) by holky dostaly pokutu a bylo by ...

ve formě despocie ... když urazí hlavu ... jdou holky natvrdo sedět ...

takhle jednoduché to tedy je ...

a názor: nemohu se priklonit ani na jednu stranu

neexistuje ...

zdravím ...
19. 08. 2012 | 22:40

Skogen napsal(a):

Pepa Řepa, pobavil jste mě :) Ale park u mě není příroda.

ČM, co oči nevidí, to srdce nebolí aneb co nevidí Kalousek, nevidí samozřejmě ani nikdo jiný. Možná má blbý zrak, ale zato za ušima, ne? Na ty Pussy Riot naopak vidět být mělo, tak nechápu, proč se kdo diví...

neo, nedostal, slíbil jsem, že už to víckrát neudělám. Jak vidím školačku, je po močení... Ale vážně, nesměšujte mě prosím s tím kuriózním uskupením, jen jsem chtěl říct, že kolize se zákonem je věc hodně nevyzpytatelná a ani to člověk nemusí mít v úmyslu, natož když má.
19. 08. 2012 | 22:58

tata napsal(a):

mb
potiž je i vtom že operujete PUTINEM a ten podle některych udaju nad tím mavl rukou,a za druhé neposlal je on do vězení ale soud,a pod timto autorem není řeč o trestu jako spiše................citace autora....Je to takové bezmocné volání po spravedlnosti pro tři holky, které se vzepřely státu prorostlému korupcí a klientelismem. Ty holky už nyní morálně zvítězily

kdybych měl brat vaš argument muselo by to byt jinak napsano od autora,ktery by třeba napsal že nechape proč to museli udělat v kostele ale trest zatoje celkem nepřiměřeny.
19. 08. 2012 | 23:37

tata napsal(a):

mb...........nechapu proč by nazor nemohl byt neutralní,na plno věcí neumím odpovědět jednoznačně,plno věcí mě je celkem jedno,plno věcí ma klady a zapory a občas sou 50/50
19. 08. 2012 | 23:41

Kanalnik napsal(a):

mb - zdravim; dle meho nazoru, stejne jak napsal tata, to neni pouze o "Bohorodičko vyžeň Putina ...", text spatny neni (a za ten by se postihovat nemuselo), ale to provedeni... je to take o realizaci samotne... kdyz podobny vystup provede nekdo na Zidovskem hribtove v Praze, myslite, ze maximalni postih by mohla byt jen pokuta?

z meho pohledu: text docela dobry, provedeni neslusne a hulvatske vuci obycejnym vericim (znesveceni chramu), trest docela tvrdy => nemam jednoznacni (cernobily) zaver ve stylu "jsou to hrdinky" nebo "Putin je skvely"
20. 08. 2012 | 01:56

vico napsal(a):

Tak pročítám zajímavou a někdy i chytrou diskuzi pod tupým blogem Václava Urbana.

Skogen by měl za svůj diskuzní výkon dostat Řád modrého podvazku od anglické královny. Bravo.

"Filosof" Neoušek byl opět nechtěně zábavný.

Všechno je tak, jak má být.
20. 08. 2012 | 08:35

neo napsal(a):

vicoušku, bacha , to vedro ti nesvědčí.
20. 08. 2012 | 09:48

mb napsal(a):

pro tatu ... myslím, že nelze být neutrál právě pro neúměrnost trestu ... ale to je samozřejmě můj názor ... já mám punk docela rád a proto mi nevadí ani punková provokativní modlitba ... určitě holky musely počítat s trestem a paradoxně jsou takto ´slavnější´ než kdyby to jenom tak prošumělo ... ale stejně se mi to zdá na kriminál moc ... viz. plastici ...

závěr pro kanálníka: Jsou to hrdinky ... a Putin není skvělý, naopak ... :-))

mějte se ...
20. 08. 2012 | 10:21

hovorka11 napsal(a):

VÁCLAV URBAN:
Postavte se za Assangeho a svobodu informací!
Bojujte proti totalitě !
I od Vás vidím jen politické štvaní bez jakékoliv vůle bránit demokracii.
Pokud vím, tak nejarogantnější režim který vraždí a vězní své odpůrce je v USA!
Pstavte se proti tomuto režimu vyvražďujícímu např. "na dálku" v Pákistánu dle "úvahy" a zcela beztrestně na vzdálenost 14 000 km. Zrůdný režim je ten, který zabíjí z naprosté většiny podezřelé bez soudu, bez zodpovědnosti, bez důkazů a na cizím území. Když zabije přes 30 pákistánských policistů hledajících tálibánce, tak je to zcela "legitimní", protože "omyly se stávají".
Kritizujte popravu osouzených k smrti v USA bez důkazů !
K Assangemu trapně všichni mlčíte, protože vymytí mozků je na programu narůstající totality podepřené "humanitárními válkami".
20. 08. 2012 | 22:21

hovorka11 napsal(a):

VÁCLAV URBAN:
Proč pirátti mlží o demokracii a nebojují proti totalitě, která nás ohrožuje bezprostředně od našeho "přítele", který nás chce špehovat, omezit svobodu projevu na internetu a zlikvidovat každého, kdo zveřejní informace o vraždách utajovaných před veřejností ?
Já si myslím, že i Assange je na černé listině k likvidaci, která je u prezidenta Obamy.Je to demokracie, uvrhnout ho na doživotí, nebo ho popravit ?
Jen lidé, kteří nechtějí demokracii nepodpoří Assangeho a jeho boj o pravdivé informace.
----------------------------------
Assanga podpořily latinskoamerické země
Ministři zahraničních věcí 12 latinskoamerických států, které jsou členy Unie jihoamerických národů (UNASUR), plně podporují rozhodnutí ekvádorských úřadů poskytnout Julianu Assangovi politický azyl. Bylo to oznámeno po skončení mimořádné schůzky ministrů, která se konala na žádost Ekvádoru.
Důvodem se stal diplomatický skandál mezi Velkou Británií a Ekvádorem, který vypukl minulý týden po tom, co ekvádorské úřady vyhověly Assangově prosbě a poskytly mu politický azyl.
Britské úřady na to prohlásily, že nedovolí zakladateli WikiLeaks opustit Velkou Británii. Pohrozily rovněž, že podniknou útok na ekvádorské velvyslanectví v Londýně, na jehož území se už dva měsíce ukrývá Julian Assange.

Prohlášení britských úřadů Ekvádor pobouřilo. Ministerstvo zahraničních věcí této země reagovalo na hrozby Velké Británie mimořádně negativně a zdůraznilo přitom, že koloniální doby jsou dávno ty tam a Ekvádor není britskou kolonií.
20. 08. 2012 | 22:36

Pycalka napsal(a):

Autor je vedle.
Celou taškařici vymyslel Putin.
Děvčata,vláčená po soudech, rozhodujících ještě podle zapšklých paragrafů, budou nakonec omilostněna.
A kdo bude oslavován? No přece Méďa Pusík Putin.
Bohorodičko, zachovej nám Putina!
21. 08. 2012 | 11:51

Oslýk napsal(a):

tata:

Vzácně s vámi docela souhlasím.

Václav Urban:
No, kdovíjak vtipné to fakt není, ale taky s vámi souhlasím.

Petr Vileta, Balík z Plzně:
I s vámi souhlasím; holky hrajou příšerně.
23. 08. 2012 | 10:42

kocman ladislav napsal(a):

Budu stručný. Dráždí mě heslo "Free Pussy Riot". Je to takové bezmocné volání po spravedlnosti pro tři holky, které se vzepřely státu prorostlému korupcí a klientelismem. Ty holky už nyní morálně zvítězily a putinovský režim ukázal trapnou slabost, když tvrdě trestá tři kočičky, co si dovolily vzdorovat malému diktátorovi. Vyjádřete i vy opovržení režimu, který vraždí a vězní své odpůrce!

Jéžišmarjá,za co musíte snášet tak krutý trest,to jako za Adama a Evu? Vždyť nic tak hrozného neudělali.
07. 09. 2012 | 15:16

DennisKr napsal(a):

Everything else is finally just details -- significant details, but variations on this theme. index.php is the controller, the menu system determins what the "present page" is, and tons of events get fired in the process of construction that page. Plugin modules can hook into those occasions and change the work flow/supply additional advice/etc. That is also a part of the reason so many Drupal resources center on making modules. Without modules, Drupal does maybe not really DO something other than say, 'Some one asked to get a page! Does it exist? No? OK, I will serve up a 404.'

<a href="http://billysrereebiz.com">Corro</a>

http://billysrereebiz.com - lolz
25. 02. 2014 | 23:38

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy