Míša není žádná šunka
Míša vede žebříček v prodejnosti nanuků! Pokud si teď říkáte, že jsem se už dočista zbláznil a ekonomické sloupky píši o zmrzlině… máte asi pravdu. Ale mně to stejně nedá! Proč zrovna ten Míša vede? Je tu s námi od roku 1962 (se mnou od 1977). Obal jednoduchý, ve světě rarita... Nositel Nobelovy ceny za ekonomii George Akerlof napsal v roce 1970 fantastický článek o asymetrii informací na trhu s ojetinami. Když přijdete do autobazaru, nevíte, jestli dostanete nějakou bouranou šunku narychlo zazáplatovanou, nebo zachovalého plechového miláčka. Ten, kdo prodává, ví víc než kupující. A tak už předem ohrnujete nos, jste nedůvěřiví, škemráte o slevu… Poselství Akerlofa pro 21. století je: Kvalita rozhodne. ALE nejdříve o ní trh musíte přesvědčit. A Míša to dokázal! Když si ho koupím, vím, co dostanu - 65 procent ze zmrzlinové části je tvaroh, žádný vodový cuc na kládě v čokoládě. Je odzkoušen i našimi rodiči. Co víc, nabízí kvalitu za rozumnou cenu. Ideální do recese!…
Primky už mám, teď si jdu koupit nové botasky. Třeba s nimi někdy šlápnu i na Pedro!
Primky už mám, teď si jdu koupit nové botasky. Třeba s nimi někdy šlápnu i na Pedro!