Kdo a co je nadějí naší společnosti?
Mnohé otázky jsou staré a mnohé staré odpovědi jsou správné.
Tomáš G. Masaryk
Znovu se vynořila „blbá nálada“, lidé jsou nespokojení, již skoro chronicky se přiklánějí ne k pozitivním řešením, ale jen těm k méně negativním. Kritika vlády i opozice se ozývá ze všech stran, avšak vesměs končí pouhými konstatováními toho, co není v pořádku, a nosné programové teze jí chybějí.
Jako by neexistovaly. Avšak jsou tu, jen se o nich „neví“. Máme je, dokonce jedny z nejlepších, které kdy byly ve světě vysloveny a prosazovány – ideje a teze našeho Otce zakladatele Masaryka. Pokud tvrdil, že stát se udržuje idejemi, z nichž vznikl, v našem případě to neplatí.
Sametová revoluce dopadla podobně jako Africké jaro: cosi se vystřídalo, avšak k celkovému zlepšení stavu společnosti nedošlo.
Nadějí je pouze poctivá středolevicová politika.
Platí to i v celosvětovém měřítku.
Tomáš G. Masaryk
Znovu se vynořila „blbá nálada“, lidé jsou nespokojení, již skoro chronicky se přiklánějí ne k pozitivním řešením, ale jen těm k méně negativním. Kritika vlády i opozice se ozývá ze všech stran, avšak vesměs končí pouhými konstatováními toho, co není v pořádku, a nosné programové teze jí chybějí.
Jako by neexistovaly. Avšak jsou tu, jen se o nich „neví“. Máme je, dokonce jedny z nejlepších, které kdy byly ve světě vysloveny a prosazovány – ideje a teze našeho Otce zakladatele Masaryka. Pokud tvrdil, že stát se udržuje idejemi, z nichž vznikl, v našem případě to neplatí.
Sametová revoluce dopadla podobně jako Africké jaro: cosi se vystřídalo, avšak k celkovému zlepšení stavu společnosti nedošlo.
Nadějí je pouze poctivá středolevicová politika.
Platí to i v celosvětovém měřítku.