Televize chystá do těžkých časů i Krále Šumavy II.
Že nedělní publicistický pořad nejmenované televize zmínil jen okrajově, že i její ředitel seděl mezi VIP diváky jistého fotbalového utkání – a nebyl za to jindy kritickou moderátorkou patřičně „vymáchán“, bylo zcela adekvátní a nelze to vnímat jako nemístné zavírání očí.
Bylo by totiž nespravedlivé vláčet na obrazovce nejvrcholnějšího manažera, jenž stojí nejenom za dosavadními úspěchy média, ale i za bohatou nabídkou programů pro příští období.
Podíváme-li se do televizní kuchyně, co se chystá, pak u diváků má velkou šanci zabodovat několikadílná dobrodružná série, připravovaná znovuzřízeným Producentským centrem armády, brannosti a bezpečnosti.
Dramatický seriál nese název Král Šumavy II. Autoři se inspirovali slavným filmem z šedesátých let o honičce na „tajemného“ přeshraničního převaděče. Za úplatu tehdy „pašoval“ do revanšistické Spolkové republiky čs. občany, kteří k režimu neměli kladný poměr, nebo byli nepřáteli zřízení.
Adaptace pracuje s novými, aktuálními reáliemi. Převaděč nebude lidi posílat přes hranice republiky, jestliže jsme v EU. Avšak v době mimořádné uzávěry okresů kvůli pandemii, bude zájemce bezpečně dostávat šumavskými stezkami do sousedních okresů. Dokonce i přes hranice plzeňského a Jihočeského kraje, aby si tam mohli případně nakoupit, nebo navštívit své známé a podobně.
„Důležitým motivem série bude citový vztah nuceně odloučeného páru mladých lidí, kdy každý žije v jiném okrese,“ zdůrazňuje dramaturg.
Před dokončením je i seriál krátkých sitcomů. Pod názvem „Všichni doma“ reflektují rok trvající pandemický stav z pohledu rodinného soužití.
Tvůrci předpokládají, že prostřednictvím anekdotických situací vyvolávaných přítomností celé rodiny v bytě, kdy rodiče jsou na homo oficce, děti na on line výuce a dědeček s babičkou jsou ze všeho „na hlavu“, budou se diváci - rovněž všichni členové domácnosti - u obrazovky dobře bavit.
Televize přichází s novinkou i ve zpravodajství.
Veškeré informace, jak čtené, tak audiovizuální, budou v pravé horní části obrazovky označovány barevnými puntíky. Vyjádří význam prezentované reality z hlediska veřejného blaha pro společnost.
Zelená bude značit pozitivní přínos, červená negativní a oranžová neutrální. Divákovi se tak dostane zřetelnějšího vodítka, jak informace vnímat a posuzovat. „Měl by to být definitivní konec tápání a možné dezorientace,“ slibuje šéf zpravodajství.
Inovaci chystají i oblíbené Otázky Václava Moravce.
Jejich vycizelovaný formát se pochopitelně nezmění. Po skončení pořadu však bude pokaždé ještě následovat hodinová debata politologů a komentátorů, kteří Moravcův předchozí pořad nezávisle rozeberou.
I tuto besedu povede Václav Moravec.
Bylo by totiž nespravedlivé vláčet na obrazovce nejvrcholnějšího manažera, jenž stojí nejenom za dosavadními úspěchy média, ale i za bohatou nabídkou programů pro příští období.
dv/Pixabay.com
Dramatický seriál nese název Král Šumavy II. Autoři se inspirovali slavným filmem z šedesátých let o honičce na „tajemného“ přeshraničního převaděče. Za úplatu tehdy „pašoval“ do revanšistické Spolkové republiky čs. občany, kteří k režimu neměli kladný poměr, nebo byli nepřáteli zřízení.
JEDNA Z REKVIZIT SÉRIE - dv/Pixabay.com
„Důležitým motivem série bude citový vztah nuceně odloučeného páru mladých lidí, kdy každý žije v jiném okrese,“ zdůrazňuje dramaturg.
Před dokončením je i seriál krátkých sitcomů. Pod názvem „Všichni doma“ reflektují rok trvající pandemický stav z pohledu rodinného soužití.
Tvůrci předpokládají, že prostřednictvím anekdotických situací vyvolávaných přítomností celé rodiny v bytě, kdy rodiče jsou na homo oficce, děti na on line výuce a dědeček s babičkou jsou ze všeho „na hlavu“, budou se diváci - rovněž všichni členové domácnosti - u obrazovky dobře bavit.
Televize přichází s novinkou i ve zpravodajství.
Veškeré informace, jak čtené, tak audiovizuální, budou v pravé horní části obrazovky označovány barevnými puntíky. Vyjádří význam prezentované reality z hlediska veřejného blaha pro společnost.
Zelená bude značit pozitivní přínos, červená negativní a oranžová neutrální. Divákovi se tak dostane zřetelnějšího vodítka, jak informace vnímat a posuzovat. „Měl by to být definitivní konec tápání a možné dezorientace,“ slibuje šéf zpravodajství.
Inovaci chystají i oblíbené Otázky Václava Moravce.
Jejich vycizelovaný formát se pochopitelně nezmění. Po skončení pořadu však bude pokaždé ještě následovat hodinová debata politologů a komentátorů, kteří Moravcův předchozí pořad nezávisle rozeberou.
I tuto besedu povede Václav Moravec.