ANO chystá do volební kampaně bombu
Volební modely a preference zveřejněné v posledním měsíci kteroukoli agenturou, ukazují hrozivý trend- klesající šanci hlavní vládní strany znovu ve volbách zvítězit. A koaliční ČSSD se nemusí do Sněmovny už ani dostat.
O tři procentní body už vede nad ANO (24,5) koalice Pirátů a STAN (27,5), přičemž má ještě značný potenciál růstu budoucích voličů. U Babišova hnutí je to naopak. Lidí ochotných volit ANO ubývá.
V tak kritické situaci je pro hlavní vládní stranu doslova otázkou života a smrti připravit silnou volební kampaň, nejlépe za použití nějaké „zázračné zbraně“, která by Babišovi volby vyhrála.
Zdroj blízký Průhonicím se dal slyšet, že na takovém tajném projektu se už pracuje.
A jiný zdroj, ještě Průhonicím bližší, dokonce – v čích službách, asi?!? – se postaral o vyzrazení záměru. Tím však projekt značně poškodil, teď už tolik nepřekvapí, voliče nezasáhne takovou silou, jako by mohl.
Přitom potenciál onoho volebního videoklipu byl nedozírný.
Pravdou je, že tvůrci neobjevili Ameriku, a proč také, když už je objevena dávno – ale to nedělají ani v televizích při adaptacích cizích seriálů na naše poměry (Polda, Sestřičky, Dr. Martin..) - ale zdravě se nechali inspirovat klipem z roku 2010.
Jistě si na něj vzpomínáte. Nesl název: Přemluv dědka a bábu. Herci Issová a Mádl v něm vyzývali seniory, aby za živého boha nevolili levici, protože přinese zkázu a pohromu.
A při snášení přesvědčivých argumentů uvedli také moc hezký a silný příměr: „Levou rukou si lidé všude na světě utírají zadek.“
Marketéři ANO samozřejmě původní text bezduše „neobšlehli.“ Neobracejí se totiž na mladé lidi, aby své seniorní příbuzné přemluvili levici nevolit, naopak vyzývají starší lidi k tomu, aby svým vnučkám a vnukům rozmluvili volit koalici Piráti/STAN – největší hrozbu vládní strany. Právě u mladých a střední generace mají Bartoš s Rakušanem početné příznivce.
Celý text se na světlo světa nedostal. Známe jen jeho začátek, je kongeniálně téměř shodný s jedenáct let starým klipem. Dnes se na úvod říká:
„Kdybyste věděli, že můžete změnit osud téhle země tím, že navštívíte svoje vnučky a vnuky, zajeli byste za nimi?“
A Martha Issová tehdy pověděla: „Kdybyste věděli, že můžete změnit osud téhle země tím, že navštívíte svoje prarodiče, zajeli byste za nimi?“
I název klipu inspiraci nezapře: PŘEMLUV KLUKA A HOLKU.
„Krtek“ neboli insider zveřejnil i jednu z fotografií z castingu na protagonisty klipu.
Lze jen doufat, že tím ostudný „proval“ už končí, a že klip se na veřejnost nedostane dřív, než má – pokud ovšem nejde o ďábelský trik s řízeným únikem, jehož smysl nám zatím uniká.
O tři procentní body už vede nad ANO (24,5) koalice Pirátů a STAN (27,5), přičemž má ještě značný potenciál růstu budoucích voličů. U Babišova hnutí je to naopak. Lidí ochotných volit ANO ubývá.
V tak kritické situaci je pro hlavní vládní stranu doslova otázkou života a smrti připravit silnou volební kampaň, nejlépe za použití nějaké „zázračné zbraně“, která by Babišovi volby vyhrála.
Zdroj blízký Průhonicím se dal slyšet, že na takovém tajném projektu se už pracuje.
A jiný zdroj, ještě Průhonicím bližší, dokonce – v čích službách, asi?!? – se postaral o vyzrazení záměru. Tím však projekt značně poškodil, teď už tolik nepřekvapí, voliče nezasáhne takovou silou, jako by mohl.
Přitom potenciál onoho volebního videoklipu byl nedozírný.
Pravdou je, že tvůrci neobjevili Ameriku, a proč také, když už je objevena dávno – ale to nedělají ani v televizích při adaptacích cizích seriálů na naše poměry (Polda, Sestřičky, Dr. Martin..) - ale zdravě se nechali inspirovat klipem z roku 2010.
Zdroj: IHNED.cz
A při snášení přesvědčivých argumentů uvedli také moc hezký a silný příměr: „Levou rukou si lidé všude na světě utírají zadek.“
Marketéři ANO samozřejmě původní text bezduše „neobšlehli.“ Neobracejí se totiž na mladé lidi, aby své seniorní příbuzné přemluvili levici nevolit, naopak vyzývají starší lidi k tomu, aby svým vnučkám a vnukům rozmluvili volit koalici Piráti/STAN – největší hrozbu vládní strany. Právě u mladých a střední generace mají Bartoš s Rakušanem početné příznivce.
Celý text se na světlo světa nedostal. Známe jen jeho začátek, je kongeniálně téměř shodný s jedenáct let starým klipem. Dnes se na úvod říká:
„Kdybyste věděli, že můžete změnit osud téhle země tím, že navštívíte svoje vnučky a vnuky, zajeli byste za nimi?“
A Martha Issová tehdy pověděla: „Kdybyste věděli, že můžete změnit osud téhle země tím, že navštívíte svoje prarodiče, zajeli byste za nimi?“
I název klipu inspiraci nezapře: PŘEMLUV KLUKA A HOLKU.
„Krtek“ neboli insider zveřejnil i jednu z fotografií z castingu na protagonisty klipu.
dv/Pixabay.com
Lze jen doufat, že tím ostudný „proval“ už končí, a že klip se na veřejnost nedostane dřív, než má – pokud ovšem nejde o ďábelský trik s řízeným únikem, jehož smysl nám zatím uniká.