Čína vykrádá Švýcarsko
Ve své mladické nerozvážnosti jsem před dvaceti lety při horském sjezdu na kole málem přišel o levou ruku. Dvě operace, půlroční nepřetržitá fixace a roční rehabilitace mě naučily precizně zvládat veškeré činnosti rukou pravou a způsobily zajímavost. I když se pochroumaná ruka brzy dala do pořádku, hodinky jsem si na ni už nikdy nedal.
Po dvaceti letech, tedy v současnosti, jsem se rozhodl si hodinky znovu pořídit. V amerických poučkách úspěšného mladého muže je jasně definován základní předpoklad pozdějších zisků. Proto první investice většiny amerických studentů před nástupem do prestižního zaměstnání putuje do kvalitního obleku, bot a především hodinek. Možná mě tedy popadla nostalgie.
Na nákup jsem se řádně připravil, několik nocí strávil hledáním těch pravých v renomovaných a ověřených internetových obchodech.
A pak sedím na prezentaci „Internetový marketing“. Jsou mi prezentovány dávno známé pravdy: internet je nejprogresivnější, nejdynamičtější a nejflexibilnější marketingové médium s intergalaktickými možnostmi. I přesto má zatím ve srovnání s klasickými televizemi či printy jednu velkou nevýhodu. Neumí si poradit s důvěryhodností informací. Na internet dnes může umístit kdokoliv cokoliv. A relevanci nikdo nezkoumá. Zde velmi populární „dej odkaz“ a vznešené prolinkované příspěvky (zdravím přírodovědce) tak mnohdy neznamenají vůbec nic.
O svém nákupu jsem informoval kamaráda. Při pasáži o nedůvěryhodnosti internetu mi od něj přišla textovka: „koukni na mail“. V onom mailu byl popsán neuvěřitelně sofistikovaný způsob čínských výrobců hodinek. Funguje to zhruba takto: u čínského výrobce zadáte za minimální náklady výrobu nablýskaných hodinek. Dáte jim ŠVÝCARSKÝ název, přidáte přesvědčivě formulované statě o funkčnosti, vodotěsnosti, nárazuvzdornosti a superkvalitě strojku. A zároveň publikujete deset přesvědčivých internetových prezentací, kde ty hodinky prezentujete jako luxusní zboží. V poslední fázi k nim přidáte gigantickou cenu pohybující se nad 20 000Kč. Iluze je dokonalá. Za tu cenu je však nikdo nekoupí. Následuje tak skutečná prodejní fáze. Značka byla vybudována. Máme luxusní zboží. Tak dáme nabídky značkovým e-shopům, které nabízejí renomované značky za zlomky cen v časově omezených akcích. Hodinky v původní ceně 28 000Kč tam pořídíte za 3 600Kč. No nekup to!
Asi už tušíte, že jedna z těchto virtuálních značek prezentovaných v ověřeném značkovém e-shopu patřila i mým hodinkám.
Zklamání z toho, že při prvním ponoření do vody se vteřinová ručička mých našlapaných hodinek zadrhne o rez, vynechám, nákup jsem rychle zrušil. Minulé vánoce jsem koupil ženě hodinky Festina. Nestály závratně moc a jsou moc hezké. Má žena miluje pánské hodinky. Než se z toho oklepu, budu si je půjčovat.
Závěr: Nejhorší na všem je, že v podstatě nejde o podvod. Vítejte ve světě virtuálních značek.
Tak se posaďte, podívejte se na svou levou ruku, nadechněte se a klikněte zde, najdete tu seznam čínských zázraků: http://czech-store.cz/zpravy/2011/03/cinske-hodinky-falesny-luxus/
__________________________________________________________________________
Pod čarou:
1. Jaké hodinky nosíte vy?
2. Při psaní jsem si vzpomněl, jak jsem na základce za totality dostal od našich dárky z Itálie: džíny, tričko s italskou vlajkou a digitálky. Má třídní sláva vydržela jen 14 dní. Náš nový spolužák nás pozval domů, ukázal nám originální desky Kiss a hlavně své digitálky, ze kterých během mžiku složil robota.
3. Při hokejovém šampionátu na Slovensku jste asi zaznamenali krádeže na pokojích hráčů. Zloději vzali notebook, telefon a hodinky. Průměrná škoda vzniklá jednotlivci byla okolo 300 000Kč. Hádejte, co tvoří základ této cifry.
4. Pro nedočkavce až teď: Václav Klaus (a Roman z ČEZu taky) nosí hodinky značky PRIM. A to je ověřená pravda.
5. Erick Clapton nosí Rolexy, Sting značku Gevril, Seal Parmigiani, John Travolta Breitling, Uma Thurmann TAG Heuer, Quentin Tarantino IWC, Lewis Hamilton TAG Heuer, Petr Čech Prim, Tiger Woods TAG Heuer, Elvis Presley nosil značku Hamilton.
6. Nejdražší volně prodejné hodinky světa stojí 13 500 000Kč.
7. A poslední rada na závěr: když jsem kupoval ženě švýcarské hodinky Festina, prošel jsem tisíce webů. Na ani jednom z nich se finální cena nelišila ani o korunu. Renomované švýcarské značky se jakýchkoliv slevových akcí nezúčastňují.
Po dvaceti letech, tedy v současnosti, jsem se rozhodl si hodinky znovu pořídit. V amerických poučkách úspěšného mladého muže je jasně definován základní předpoklad pozdějších zisků. Proto první investice většiny amerických studentů před nástupem do prestižního zaměstnání putuje do kvalitního obleku, bot a především hodinek. Možná mě tedy popadla nostalgie.
Na nákup jsem se řádně připravil, několik nocí strávil hledáním těch pravých v renomovaných a ověřených internetových obchodech.
A pak sedím na prezentaci „Internetový marketing“. Jsou mi prezentovány dávno známé pravdy: internet je nejprogresivnější, nejdynamičtější a nejflexibilnější marketingové médium s intergalaktickými možnostmi. I přesto má zatím ve srovnání s klasickými televizemi či printy jednu velkou nevýhodu. Neumí si poradit s důvěryhodností informací. Na internet dnes může umístit kdokoliv cokoliv. A relevanci nikdo nezkoumá. Zde velmi populární „dej odkaz“ a vznešené prolinkované příspěvky (zdravím přírodovědce) tak mnohdy neznamenají vůbec nic.
O svém nákupu jsem informoval kamaráda. Při pasáži o nedůvěryhodnosti internetu mi od něj přišla textovka: „koukni na mail“. V onom mailu byl popsán neuvěřitelně sofistikovaný způsob čínských výrobců hodinek. Funguje to zhruba takto: u čínského výrobce zadáte za minimální náklady výrobu nablýskaných hodinek. Dáte jim ŠVÝCARSKÝ název, přidáte přesvědčivě formulované statě o funkčnosti, vodotěsnosti, nárazuvzdornosti a superkvalitě strojku. A zároveň publikujete deset přesvědčivých internetových prezentací, kde ty hodinky prezentujete jako luxusní zboží. V poslední fázi k nim přidáte gigantickou cenu pohybující se nad 20 000Kč. Iluze je dokonalá. Za tu cenu je však nikdo nekoupí. Následuje tak skutečná prodejní fáze. Značka byla vybudována. Máme luxusní zboží. Tak dáme nabídky značkovým e-shopům, které nabízejí renomované značky za zlomky cen v časově omezených akcích. Hodinky v původní ceně 28 000Kč tam pořídíte za 3 600Kč. No nekup to!
Asi už tušíte, že jedna z těchto virtuálních značek prezentovaných v ověřeném značkovém e-shopu patřila i mým hodinkám.
Zklamání z toho, že při prvním ponoření do vody se vteřinová ručička mých našlapaných hodinek zadrhne o rez, vynechám, nákup jsem rychle zrušil. Minulé vánoce jsem koupil ženě hodinky Festina. Nestály závratně moc a jsou moc hezké. Má žena miluje pánské hodinky. Než se z toho oklepu, budu si je půjčovat.
Závěr: Nejhorší na všem je, že v podstatě nejde o podvod. Vítejte ve světě virtuálních značek.
Tak se posaďte, podívejte se na svou levou ruku, nadechněte se a klikněte zde, najdete tu seznam čínských zázraků: http://czech-store.cz/zpravy/2011/03/cinske-hodinky-falesny-luxus/
__________________________________________________________________________
Pod čarou:
1. Jaké hodinky nosíte vy?
2. Při psaní jsem si vzpomněl, jak jsem na základce za totality dostal od našich dárky z Itálie: džíny, tričko s italskou vlajkou a digitálky. Má třídní sláva vydržela jen 14 dní. Náš nový spolužák nás pozval domů, ukázal nám originální desky Kiss a hlavně své digitálky, ze kterých během mžiku složil robota.
3. Při hokejovém šampionátu na Slovensku jste asi zaznamenali krádeže na pokojích hráčů. Zloději vzali notebook, telefon a hodinky. Průměrná škoda vzniklá jednotlivci byla okolo 300 000Kč. Hádejte, co tvoří základ této cifry.
4. Pro nedočkavce až teď: Václav Klaus (a Roman z ČEZu taky) nosí hodinky značky PRIM. A to je ověřená pravda.
5. Erick Clapton nosí Rolexy, Sting značku Gevril, Seal Parmigiani, John Travolta Breitling, Uma Thurmann TAG Heuer, Quentin Tarantino IWC, Lewis Hamilton TAG Heuer, Petr Čech Prim, Tiger Woods TAG Heuer, Elvis Presley nosil značku Hamilton.
6. Nejdražší volně prodejné hodinky světa stojí 13 500 000Kč.
7. A poslední rada na závěr: když jsem kupoval ženě švýcarské hodinky Festina, prošel jsem tisíce webů. Na ani jednom z nich se finální cena nelišila ani o korunu. Renomované švýcarské značky se jakýchkoliv slevových akcí nezúčastňují.