Nečas+Korupce = Velká koalice

15. 12. 2010 | 20:43
Přečteno 15926 krát
Lapálie pana Drobila není v žádném případě nárazem na dno neslušnosti. Ukázala pouze, že vydírání a otevřená korupce se ve vrchních patrech české politiky staly normou. Dlouhá léta budovaný systém souručenství dvou tváří jedné korupční subkultury, převlečené za velmi nestandardní politické strany ODS a ČSSD, však vynucenou rezignací pana Drobila jenom drobně zakopl.

V konečném součtu je dokonce možné, že díky tomuto incidentu tento zkorumpovaný systém ironicky posílí a dovede Českou republiku proti vůli voličů až k nejzkorumpovanějšímu myslitelnému „řešení“ – velké koalici přistižených. A ani to ještě, zřejmě, nebude dno.

Petr Nečas jako reformátor ODS selhal. O tom už nemůže být sporu. Jeho další oslabování uvnitř strany, ale především uvnitř vládní koalice, je nezastavitelné. Pokud by chtěl zůstat věrný prosazování programu reformní vlády, postaví se proti němu nejvlivnější část jeho vlastní strany ve strachu ze ztráty pozic, příjmů a vlivu. Nejde už o program, ale o přežití a podíl na moci. I uvnitř vládní koalice může po prohře s pražskými kmotry a aféře Drobil už jenom prohrávat nebo statovat. Pokud bude chtít vyhovět volání svojí „strany“ zůstat u moci za každou cenu, otevírá se mu už jenom jedna cesta.

V dohodě s prezidentem vyprovokovat ústavní puč, rozbít s pomocí ČSSD a komunistů koalici, a Václavu Klausovi přinést novou vládní většinu ve stávající Poslanecké sněmovně. S tichou podporou komunistů by to vyšlo i na těsnou ústavní většinu. A hned by byl „klid na práci...“ Všechno bude „legální“ a protestovat budou jenom notoričtí „kverulanti a pravdoláskaři“. A stejně jako v Praze – obě strany budou tvrdit, že do nového vládního programu prosadily devadesát procent svých témat.

Komedie pražské koalice dostane rázem smysl. Už nyní je jasné, že primátor Bohuslav Svoboda lhal o důvodech, proč den předtím ve spojení ODS a ČSSD nepřipustil ani diskuzi o zrušení tendru na rekonstrukci Ústřední čistírny odpadních vod v Praze. Zrušení tendru by mohlo připravit ODS o půl miliardy černých příjmů. Jenom pár hodin po jím řízené ostudné frašce zablokování jednání zastupitelstva ho ze lži usvědčil packal pan Drobil, se kterým se, podle vlastních slov, v posledních týdnech opakovaně scházel a radil. A pokud je ještě někdo, kdo by připustil, že ČSSD by si ve stejné zakázce „nelízla“ do stejné hloubky veřejných rozpočtů, měl by si zatleskat na čelo. Jenomže o to více teď chlapci budou držet pospolu. Mají strach. Pan Michálek, který se nebál proti korupci vystoupit, nemusí být posledním odvážným,,, Mimochodem, měl by dostat vyznamenání, ne vyhazov.

Bohuslav Svoboda určitě chtěl být „nadějí na změnu“ a „čerstvým vánkem“. Stačilo pár týdnů, a je z něj posluha hrubé korupce. Jinak by se nebál diskuze a nebál by se nechat pracovat kontrolní výbor zastupitelstva pod vedením opozice. Jednou už tady něco takového bylo. Zasedání ÚV KSČ v prosinci 1967 bylo přerušeno, „aby si soudružky mohly napéct vánočky“, policie také nikoho nepouštěla k budově ÚV, a hlavní byl „klid na práci“.

Kdyby se Svoboda nebál, nemohl by dopustit například to, že po odvolání ředitele odboru informatiky Kočího jmenoval ředitel magistrátu pan Trnka na jeho místo „dočasný“ triumvirát, ve kterém jsou dva externí (!) poradci skutečné šedé eminence ještě z dob vytváření nepřehledného systému smluv kolem Opencard, ředitele Václava Krause. Jeden z nich dodnes řídí vůbec nejdražší běžící pražský projekt – vytvoření jednotného informačního systému.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

BARICH napsal(a):

Souhlas:
Protože jsou obě strany zkorumpované, je proto lepší ta strana, která nás snížením platů a zvýšením daní nízkopříjmovým skupinám zachrání před zadlužením řeckého typu. -- Anebo ty úspory nejsou kvůli zadlužení ?!?
15. 12. 2010 | 20:58

bičboží napsal(a):

Nečas je falešný a tudíž nebezpečný. Ten parazit je napojený na st. rozpočet 18let, nic neumí a je k ničemu.
15. 12. 2010 | 21:00

AC napsal(a):

Autore,

"V dohodě s prezidentem vyprovokovat ústavní puč, rozbít s pomocí ČSSD a komunistů koalici, a Václavu Klausovi přinést novou vládní většinu ve stávající Poslanecké sněmovně...."

by naprosto nepadal v úvahu.

Současná klika se bude držet u moci zuby nehty, jak jen to půjde. Za každou cenu. Jak dlouho netuším, ale puč s levicí ne, ten ne.
15. 12. 2010 | 21:08

Luba napsal(a):

Docela mi zatrnulo, když pan Nečas před časem označil pana Drobila za "svěží vánek" na Ministerstvu životního prostředí.

Okamžitě se mi vybavil jiný jedinec, kdysi označený za "svěží vánek" - pan Topolánek.

Je vidět, že exponenti ODS si na "svěží vánky" vskutku potrpí.

Ale kdo to má, probůh, furt čuchat?!
Ten "svěží vánek" od modrýho prasečáku se už zkrátka nedá vydržet!
15. 12. 2010 | 21:09

Anička z Kuřimi napsal(a):

Mno,
nevím jestli nemluvíte z hladu pane Urbane, ale dle oficiálního vyjádření je "kauza Drobil" pouhým personálním pochybením ..
S plným žaludkem lze "kauzu" vidět úplně jinak.
A jedeme dál ...
15. 12. 2010 | 21:14

veverka napsal(a):

Klasická urbanovština.Provalila se megakorupce v ODS,ale může za to ČSSD.ODS ždíme MŽP a financuje z toho sama sebe,Kalousek s Bartákem ždímou Ministerstvo financí,ale může za to ČSSD.A všechny tyto zlodějiny musí zatáhnout obyčejní lidé ,které tato vláda zlodějů zdírá víc a víc.Prostě i kdyby Nečas nebo kníže v přímém přenosu sežral malé dítě zaživa,Urban všem vysvětlí,že je to vlastně vina ČSSD a komunistů.Urban je s každým svým blábolem směšnější a směšnější.
15. 12. 2010 | 21:15

Novák napsal(a):

Zločinné spolčení veřejných činitelů u moci v ČR rozkrade i Euro dotace s korupčním bonusem 20%!!! Musíme neprodleně požádat Brusel o prosazení takových opatření (vazby na většinu členů PSP), které zabrání rozkrádání veřejných rozpočtů!!!!! EU musí dohlednout na vypracování a přijetí nového volebního zákonu, který zabrání zvolení zločinců do zákonodárné (výkonné)moci ČR!!! To je konstruktivní řešení jinak obrovského průseru a rozkladu ČR!!!
15. 12. 2010 | 21:18

almost glossed™ napsal(a):

Autor: Tak do tohoto skandálu namontovat ČSSD, to chce velké nadání. Nebo spíše hodně drzosti.
15. 12. 2010 | 21:27

Lex napsal(a):

On totiž, pane "veverko", pan Urban coby nosič fangle knížetepána tak nějak ochotně urychleně zapomněl na jméno "Kopřiva", na jeho náměstkovskou funkci na Ministerstvu obrany, i na jeho stranickou příslušnost (TOP 09, dříve KDU ČSL), jakož i na to, že to byl první provalený korupční průser téhle "protikorupční" vlády "národní odpovědnosti".
A kde je loňským sněhům konec - kdy jste kdo naposled slyšeli jména Kopřiva a Severa? Teď, po Drobilovi, už po nich tím spíše neštěkne ani pes.
K zblití. S famiglií 118 i s Urbanem.
15. 12. 2010 | 21:31

pepa z depa napsal(a):

Drobil povolil těžební limity za dobývací území pro důl OKD Darkov a dělí se o část výnosů s OKD!!! Zpeněžil nehmontá práva za několik stovek mil. Kč, proto je zřejmě jedním z nejbohatších členů vlády a pro pět korun se nezlomí. Asi si uvědomil, že když má bohatnout Bakala z OKD, tak on chce také!!! Zločin a vydírání v přímém přenosu bude šetřen s podezřelým pachatelem na svobodě, aby mohl mařit důkazy a ovlivňovat svědky!!!Nečas je opravdu národní loutka, kam se Špejbl hrabe!Snad mu Nagyová domluví!!!

Nebo na jaře 2011 jsou plné ulice nééé s klíči, ale s vidlemi! A na to zločin sází, vyjímečný stav a likvidace důkazů!!!
15. 12. 2010 | 21:32

vasja napsal(a):

Pěkná ukázka toho, jaká sebranka se škrábe a vyškrábala k moci.
Pochopitelně se to natýka ČSSD:))
15. 12. 2010 | 21:33

ujo napsal(a):

Autor píše: " velmi nestandardní politické strany ODS a ČSSD".
NO, možná něco na tom bude - ale která je dle autora ta standardní politická strana?
TOP s s Kalouskem, Parkanovou, Severou, Hávou a Štávou ?
(omlouvám se za doplnění, ještě Kníže s nestandardní restitucí - lidská práva - a majetek - nade vše)
Nebo firma ABL?
Zelení s Bursíkem?
Nebo , nedej Bože, KSČM?
15. 12. 2010 | 21:37

novák napsal(a):

Dojemné vítání kmotra Klause na MŽp byla komedie,ale asi se radili, jak a kam poslat korupční bonus na Pepu z Honkongu (jak Ičko obejít) KOLIK PONECHAJÍ PRO ZBYTEK KMOTŘÍKŮ!!!

VV předveďte boj s korupcí v přímém přenosu, hlavně porušujte trestní řád a ignorujte vazební důvody!!!
15. 12. 2010 | 21:42

Matrix napsal(a):

Lex

Michaela ŠOJDROVÁ, úřadující předsedkyně strany /KDU-ČSL/
--------------------
Tak já bych především chtěla říct, že předsednictvo KDU-ČSL se k těmto kauzám staví jednoznačně. Je také důležité říct, že Jaroslav Kopřiva již není členem KDU-ČSL.

Můžeš mi ty experte vysvětlit jak může předsednictvo KDU-ČSL odvolávat ze svých řad údajného člena TOP 09?
15. 12. 2010 | 21:42

Matrix napsal(a):

almost glossed™

Jaké nadání, kdopak nám to bačuje v Praze? A kdo bude rozhodovat o zakázce na centrální ČOV?
15. 12. 2010 | 21:48

krok napsal(a):

pane Urbane, jste pěkný žvanílek:-))..žádné zasedání ÚV KSČ se nekonalo v budově ÚV KSČ.. ta budova totiž nemá dostatečně veliký sál:-))..no a stejně, jak žvaníte v téhle "drobnosti", žvaníte i v ostatním, bohužel:-)
15. 12. 2010 | 22:01

Stefan napsal(a):

Vyborný názor,přesně popisujíci katastrofální stav naší politiky,která zcela jistě povede do zkázy.Jednou nohou už jsme tam!
15. 12. 2010 | 22:02

ujo napsal(a):

matrix:
stačí naučit se číst:
Kopřiva není členem KDU (evidentně byl ,dokonce kandidoval svého času na předsedu), zřejmě včas utekl takže ho nemůžete odvolat (o tom ale Lex nic nepíše).
Myslím si, že nebude ani v TOP, na to je Kalous dost chytrý. (asi bude odměŇovaný sympatisant, dost toho musí vědět)
15. 12. 2010 | 22:02

Tenco napsal(a):

Už jsem to napsal jinde, pouze zopakuji.
V paradoxním státě, paradoxně via voličská přízeň posílí ta strana, která ve SVÝCH řadách bude nekompromisně stíhat, odhalovat a příslušnýn institucím předávat případy korupce.

Zatím se hraje fotbal a rozhodčím zdá se býti tandem Bárta, John.

A tak přeji fair play hru a rozhodčím pak to, aby vydrželi pískat nestranně.
Pak postopupí i oni z župního přeboru do extraligy.

Socodesáctví, ach jak mě ten termín jako jeho autora netěší.
Ale je. Je to jsoucno.
Má podstatu, kvalitu, stav a vztah k jiným jsoucnům.

Dobrou noc.

P.S. Chci znovu začít věřit v tento stát. V jeho instituce. V jeho establishment.
V jeho étos.
15. 12. 2010 | 22:27

Stefan napsal(a):

Mají plnou hubu rozpočtové zodpovědnosti a bezostyšně kradou miliardy!!!Když se na to příjde(viz.Novák z ODS),tak jejich kamarádičci soudci jim dají podmínku.Novák za 43 milionový podvod dostane podmínku a 5 mil.pokutu.38 milionu zisk!!!!Chápete to???Když se taková bezcharakterní prasata dostanou k moci,tak ani ty největší škrty nebudou stačit k pokrytí jejich zlodějen!!!Všechno pak zaplatí poctivý člověk,který nijak nezavinil krizi a kterého stát každý měsíc zkasíruje do posledního halíře.
15. 12. 2010 | 22:30

mb napsal(a):

stefane není moci která by je od koryt dostala ...

leda občanská válka ...

ale i tu bychom prohráli ...

( jako ji opakovaně prohráváme od roku 1938 ...)
15. 12. 2010 | 22:34

Matrix napsal(a):

ujo

Když nevím tak držím ústo. Kopřiva až do provalení skandálu s minomety nikdy nepřestal být členem KDU-ČSL.

Ale jestli vám stojí za to obhajoval Lexovo lhaní ("i na jeho stranickou příslušnost (TOP 09, dříve KDU ČSL")), prosím, vaše věc.
15. 12. 2010 | 22:36

Ikena napsal(a):

Tenco,
vy snad blouznite, nemam volat zachranku.
Mate upal, horkost, blouznite ci delirium ..
Pravni stat, bez korupce, pruhledne hospodareni, vlada tva se k lidu navrati...
apod. kecy, becy.
Snite o necem nemoznem, nedostiznem neuchopitelnem. Sirael, ci jak se jmenovala ta diva. Ale o prasulich se vam ma zdat, prachy, prachy, prachy ...Propojky penezovodu, male domu, zakazky pro brachu, segru a kamose ci milence, to je sen...
15. 12. 2010 | 22:36

BK napsal(a):

mb
Copak Drobil. Zločinec má snad právo i lhát. Přece se nebude přiznávat.
Ale poslouchá někdo Nečase?

"Pan Pavel Drobil má moji důvěru. Považuji ho za slušného a poctivého člověka. Jsem přesvědčen, že neudělal nic nezákonného ani neetického."

Jen pro úplnost: Nečas je formální předseda Kalouskovy vlády.
Těžko se to říká - "naší" vlády.
15. 12. 2010 | 22:37

David napsal(a):

mb napsal(a): 15.12.2010 22:15:33

Taky jsem se na to díval. Jsem úplně stejně nasraný jako vy. To je otřes! Ten Drobil je fakt nemocný člověk. Lže jako když tiskne a myslí si, že lidi jsou takový blbci, že mu to zbaští.
15. 12. 2010 | 22:39

AC napsal(a):

mb

S kým byste chtěl občanskou válku prohrát? Budou to severní kraje proti východním, anebo západní proti jižním?:-)
15. 12. 2010 | 22:39

Sid napsal(a):

Zítra pokračování kauzy. Michálek mluvil i s Nečasem. Vypadá to, že čistý Tolja má strach, a tak odjel na konzultace do Bruselu
15. 12. 2010 | 22:40

mb napsal(a):

to bk .... samozřejmě máte pravdu ...

mě ovšem zaujalo ( nedá se říci zarazilo ) -.--

že je natolik drzý ...

( ale drzost je základní vlastností zloděje a lháře že ...)

že ta *censored* fakt bude mlít že mu žádnej flek za zničení nahrávek neslíbil ...

ač nahrávky dokazují opak ...

Je to prostě v prdeli ...

takovýhle týpci nám vládnou ...

je to hnus ...

( zaorálek se svým velebením severní koreje není o nic lepší )

je to marasmus ( kterej načal Klaus a nad tím hnusem v prezidentské roli ční jako špunt nebo poklop )

neni žádné cesty pro českou republiku ...

tyhle svině prostě nevyhnijou ...

njn ....
15. 12. 2010 | 22:41

mb napsal(a):

to david ... lidi jsou takoví blbci že mu to zbaští ...
15. 12. 2010 | 22:42

Tenco napsal(a):

Ikena
Ideál je fikcí. To ale neznamená, že se o tu fikci nemáme snažit.

Blouznění ? Možná. Jsem prostě staromil.
Takové to hloupé konzervativní ucho.

Mě to nevadí. Já si s tím, i s Vašim dovolením, nějak v tom svém mrzkém trajdání slzavým údolím už nějak poradím.

Taky dobrou.

Stejskal
Ty Vaše recaptche - to chcete aby sem mohli přispívat jen lidé s vysokoškolským vzděláním ?
No. Ještě že nejsou v arabštině. O hebrejštině ani nemluvě. :))
15. 12. 2010 | 22:43

mb napsal(a):

to ac ... s mafiany a kmotry ... ala drobil, novák, oulický, benda, mistři z pražské ods ... ad lib ...

nepochybuju že bych prohrál a prohraju ....
15. 12. 2010 | 22:43

Sid napsal(a):

Nečas je jen Kalouskova loutka. Už teď TOPka předběhla ODS v preferencích, a ODS stále padá dolů k 10 %.......podle mě končí jako velká strana - Nečas byl její poslední nadějí a selhal
15. 12. 2010 | 22:44

mb napsal(a):

prohráli jsme v 38, prohráli jsme ve 48, prohráli jsme v 68, prohráli jsme v 89 a prohráváme i v roce 2010 ....

njn ...
15. 12. 2010 | 22:45

antoninovy napsal(a):

Co glosovat, vypadá to na začátek konce ods. Ta dnes stojí na několika pilířích krajů a jejich silných skupin.

Modrý kluci se totálně odkopali, ale pozor, causa byla exponována Mfdnes, co to znamená, že někomu se ona svinstva ukrutně nelíbí a chtějí věci jinak.

Je vskutku nemožné, jak reagoval ten pan Nečas na causu Drobil. Vůbec nepochopil, která bije.

Oba jsou ze severní Moravy, on i ten Drobil a pak ta známá jména, Říman, Langer, etc. , zní to tak, že jim zvoní hrana, pak i té velké partě mlaďochů na ouřadech, které do Prahy natáhli ze svého regionu, s vidinou jejich profitace, a podpory oné severomoravské kliky.

Žel lidé z oné oblasti jsou známí se sklony k bezskrupuloznímu jednání, z prospěchářství.

Zdá se, že zde se mobilisuje jiná parta, která tu předešlou hodlá odsunout.

Nepochopitelné, ta celá squadra kolem Borise Šťastného žije zřejmě ve virtuálním světě a nevnímá, nebo nechce vnímat jasné signály kolem.

Již brzy nejpozději v předjaří, formuje se hrozba velkých občanských nepokojů s velkými dosahy.

Mohli jsme slyšet před dvěma dny na ČRO 6 promluvu pana Petra Hájka, že ta příští revoluce nebude pokojná, naopak, dosti brutálně, či tak nějak.

Lze stáhnout z archivu ČRO 6.

Salut

an
15. 12. 2010 | 22:45

AC napsal(a):

mb

Nebojte, s kmotry neprohrajeme. Musíme ale zavčas uvolnit místa v kriminálech, aby se tam netlačili a případně aby také neinfikovali malé zlodějíčky:-)
15. 12. 2010 | 22:47

AC napsal(a):

mb

A víte proč? Kvůli osmičkám. Teď už budou jiná data. To závěrečné, rozhodující bude končit na 6.
15. 12. 2010 | 22:50

mb napsal(a):

ac ja vas mam celkem rád ... ale žádní kmotři bručet prostě nebudou ... žádné tepláky se konat nebudou ... jen nás pevněji ujařmí ... no nic ...

vemte si třeba karlovy vary ... tam je to komplikovanější ještě vo rusáky ...

je to prostě všestranně v řiti ... no nic
15. 12. 2010 | 22:55

Ikena napsal(a):

Tenco,
urcite ste pochopil, ze jsem vse mysel v jakesi nadsazce. Preji klidne rozjimani ve slzavem udoli.
Osobne se domnivam, ze to Drobil dneska pekne ODS nadrobil a ousko se utrhlo, jako tenkrat se Stepanem na Stepana. Zacina Necasuv sesup, bude skakat, jak Kalousek s Bartou zapiskaji...
15. 12. 2010 | 22:55

ujo napsal(a):

matrix:
tak jak to bylo s tím (snad) korupčníkem Kopřivou (nebo to není korupčník?) vyloučila ho KDU nebo vystoupil?
Ale ono je to jedno, KDU už je mimo hru
15. 12. 2010 | 22:57

Skeptik napsal(a):

Kromě celé kauzy je na zvracení rovněž to, s jakou shovívavostí dnes o této kauze informovala media. Především veřejnoprávní, zejména ČRO, které si občané platí koncesionářskými poplatky.

Zvláště srovnáme-li to s jakoukoli i drobnou kauzou zleva, kdy se můžou (především veřejnoprávní) novináři doslova a do písmene "podělat".

A vůbec. Co by se asi v českém mainstreamu dělo, kdyby to byl ministr z ČSSD.

Korupce v politice prostě nezná levou, pravou či středovou orientaci. Hovada jsou všude. Ale novináři mají velkou moc, kterou stranu v rámci korupci akcentovat a kterou naopak, když už něco praskne, zlehčit.

A je to bohužel hra s ohněm.
.
15. 12. 2010 | 23:02

Tenco napsal(a):

Ikena
Omyl. Já přeji Nečasovi ať je schopen sebereflexe a začne konečně mluvit řečí ano-ano, ne-ne.

Je to přeci jen premiér. První v exekutivě.
Měl by se podle toho začít chovat.

Jinak je pohřbí. Tedy ODS. A já si skutečně myslím, že je tam, jako ostatně v každé straně, spousta slušných lidí.
ONI si to nezaslouží. Ne nečas.
Pardon, Nečas. :((

Jen ten střet idejí, ten se nevede. Respektive vede, ale s velmi, velmi temným pozadím.
15. 12. 2010 | 23:02

er napsal(a):

děkuji. ale že tu máme pěknou mafii, že?
15. 12. 2010 | 23:04

AC napsal(a):

mb

Na to co píšu se můžete stoprocentně spolehnout. Nechci tady rozdmýchávat vášně o krvavých ulicích jako to občas někdo dělá, ale v podstatě má pravdu, změna se bez násilností neobejde a že k nim dojde je nad slunce jasné. Většina národa asi netuší, jak hluboko je korupce zakořeněná a jaké škody ve skutečnosti způsobila. No a privatizace, to je kapitola sama pro sebe. Teď už to může jít jedině z kopce. Čeká se jenom na EU, což je otázkou času. Sledujte a vyhodnocujte, za čas ni dáte zapravdu. Heslo naší doby: 2016 jako 1994. K němu se dopracujeme. Jiná cesta z tohoto evropského marastu neexistuje.
Ovšem uznávám, že výkonná cenzura ještě leccos ututlává. Také do času.
15. 12. 2010 | 23:06

karel napsal(a):

řešení zločinu od moci=plné ulice a generální stávku!!! důkladná příprava a nové volby 4/2011. Nikdo ze stávajících zlodějů z PSP do voleb 4/2011 nesmí být na kandidátce (zůčastnil jednání s cílem zločinného spolčení)
Jinak rozklad ČR a nepokoje lidu i vyjímečný stav!!!
15. 12. 2010 | 23:06

antoninovy napsal(a):

Pánové a dámové vážení

připadá mi to teď tady jako po hokeji v hospodě, jak to hráli, komu fanďym, jak se to melo zahrát, kdo fauloval, jdetě už prosím pěkně někam, takové cancy.

Vzájemné osobní nasírání, osočování, to ta spodina přesně potřebuje, aby jste se vybili mezi sebou.

Got it ?

děkuji

an
15. 12. 2010 | 23:08

PatientO.T. napsal(a):

2 mb:

Pozor, ve Varech šli kmotři a šibalové od válu. Situace je mírně nadějná a její vývoj závisí především na výdrži a svornosti magistrátní koalice.

http://www.radnicnilisty.cz/
15. 12. 2010 | 23:08

Lila napsal(a):

krok

Tak ne každý má takový přehled o tom, jak to vypadalo v budově ÚV KSČ v r. 1967 jako vy.

Pan Urban také netvrdí, že ÚV KSČ v r. 1967 zasedal ve své budově, pouze zmínil, že budova ÚV byla hlídána.

Při vaší paměti si jistě vzpomenete na tehdejší studentskou demonstraci,která vyšla se svíčkami ze strahovských kolejí a účastníci průvodu volali: "Chceme světlo". (na kolejích věčně nešel proud) Dostali nakládačku, jak jinak, a zasedající soudruzi byli tehdy pořádně vyděšení, protože si studentská hesla interpretovali po svém.

Pan Urban rozhodně žvanílek není. Model, který popsal - souručenství ODS a ČSSD jištěné KSČM, léta spolehlivě funguje v mnoha městech. To jen příznivci ČSSD a KSČM mají hlavu zabořenou do písku.
15. 12. 2010 | 23:12

děda vševěda napsal(a):

Pokud vezmeme v úvahu, že TOP 09 je marketingový trik ODS a VV béčko pražské ODS, pak spojení s ČSSD v článku dává hluboký smysl. Jde o pokrytí trhu idejí a účinné zabránění vstupu nových hráčů na trh "přidělování veřejných zdrojů". A má to i konkrétní souvislosti v této kauze: páně Paroubek v roce 2002 jako Bémův náměstek prosadil prodloužení smlouvy s Veolií až do roku 2028. Důsledek? nesplnění podmínek pro 6 mld. dotaci od EU na tutéž čistírnu odpoadních vod, o které je teď diskuze. Na jakýkoli projekt za miliardy se slétají jak supi na mršinu. Sledujme ekologický tendr... stejná špína. Mimochodem modrá + oranžová = hnědá. Pěkně zasmrádlá...
15. 12. 2010 | 23:12

mb napsal(a):

to patient o t ... je fajn že je to tam lepší ... ale kolik si nakradli předchozí squadry a garnitury .... a propos ... už ten rusák zboural ty svoje černý stavby ???
15. 12. 2010 | 23:12

mb napsal(a):

antonin novy ... mate nějaky recept na překonání krize / marasmu = zamoření české kotliny mafiány ??
15. 12. 2010 | 23:14

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva hrubě urážlivé a nadávky obsahující texty, neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů

P.S. Pane mb, ta nabídka blogu už neplatí.
15. 12. 2010 | 23:14

mb napsal(a):

pane stejskale .... přijde mi to jako vodňanský ... s úsměvem idiota ...

jak chcete / nechcete zareagovat na zjevné nepravosti ???

korektně diskutovat ???

njn ...

Oni budou krást a my se necháme stříhat a korektně přikyvovat ???

bů bů bů ....

poraďte mi pane stejskale ...

( vám se ten fotbal jako líbil .... ? )
15. 12. 2010 | 23:19

arnazach napsal(a):

Napsat se dá cokoli, ale velká koalice teď? To se může ODS rovnou rozpustit.
15. 12. 2010 | 23:21

Colt napsal(a):

pane Urbane

měl jste v minulosti desítky možností kritizovat ČSSD a Paroubka. Také jste to pečlivě činil a mnohdy právem.
Ale pokud si zakládáte na své novinářské férovosti a nestrannosti, tak nevím, proč zrovna u tohoto jasně odéesáckého průšvihu do toho namáčíte i ČSSD.

Je to známá taktika rozmáznutí bláta na všechny, čímž se stane vina "kolektivnější" a tím méně výrazná a adresná.
Je to ubohý postup a Vy to víte. Používají jej zde pod blogy jen primitivnější zaslepenci.
Takže jste se v mých očích zařadil sám.
Ostatně podle výše uvedeného soudím, že Vaše texty ve prospěch pana Šťávy se stávají v tomto světle méně důvěryhodné
a vzniká otázka, zda byly psány jen z čistého entuziasmu.
15. 12. 2010 | 23:22

krok napsal(a):

ad Lila: přečtěte si tu větu znovu a pozorně:-))..já proti budově ÚV KSČ bydlel a vím, jak to tam vypadalo..i v pohnutých dnech:-))..na té studentské demonstraci, stejně jako i na té poslední v listopadu 89, jsem byl..Vy asi ne..a proto hovoříte stejně "zasvěceně" jako pan Urban:-))
15. 12. 2010 | 23:22

karel napsal(a):

Co může být Nečas za charakter, když v PSP 26 let intrikuje a pletichaří,. korumpuje a podvádí? Nečas je prototyp podrazáka jako jeho Drobil! U Událostech čt24 už dlouho takový šmejd nebyl, jako dnes Drobil! Jak se zbavit sviní od koryt? S Klacky a do basy!
15. 12. 2010 | 23:25

mb napsal(a):

pane stejskale, ta otázka nebyla řečnická ....
15. 12. 2010 | 23:27

stejskal napsal(a):

Nebudu Vám radit, pane mb.

Myslím, že jste dost starý a svéprávný na to, abyste se uměl zapojit do veřejného diskursu podle pravidel, jaká PLATÍ na těchto stránkách (bez ohledu na to, co se zrovna líbí či nelíbí Vám, mně nebo komukoliv jinému).

Pokud chcete pouze o někom prohlašovat, že je "svině" (a to opakovaně a pod více blogy), nejsou zřejmě tyto stránky určeny pro Vás. Zde to zkoušíme bez "sviní" a to dokonce i v případě nejvyššího rozrušení a rozhořčení.

Dobrou noc.

Libor Stejskal
15. 12. 2010 | 23:28

AC napsal(a):

mb

Myslím, že jste měl na blogu Holomka pod mým příspěvkem ve 22:29:02 komentář. Je pryč. Vypařil se. Anebo jsem měl vidiny, jedno z toho:-)
15. 12. 2010 | 23:29

mb napsal(a):

tak já se za ty svině omlouvám ...

( jen nevím jak tedy Drobila potažmo další politiky ods / čssd nazvat ...)

tedy nemám právo ani na rozhořčení ...

král lávra má oslí uši, král lávra je ušatec ...

můžeme si vlastně jít zařvat do dubu ....

i vám dobrou noc ...

( zkoušet do bez ´sviní´ to s politiky ods nejde ... njn )

ale jinak se samozřejmě za všechny své nepřístojnosti omlouvám ......

ode dneska jen korektně ....

dobrou .....
15. 12. 2010 | 23:33

mb napsal(a):

metafora ... pálí vás zapalovačem do nohy ... ale nesmíte u toho křičet, řvát, prát se, ... doporučeno je přátelsky usmívat a vést nenucenou konverzaci ...

(jako by vás právě nepálili zapalovačem do nohy .... )
15. 12. 2010 | 23:36

Tenco napsal(a):

Stejskal
Nebuďte tak přísný po 22.00 hodině.
Lidi už mají v kuli a tak různě.

:))

P.S. Buďte. Já jen, aby řeč nestála.

Dobrou noc, pane Stejskale.
15. 12. 2010 | 23:45

t... napsal(a):

mb:

Také se mi stalo, že jsem měl s jedním člověkem problém, myslel jsem si o něm to nejhorší, také to, že si to s ním osobně vyřídím.

Tak jsem si to osobně vyřizoval, leč nevyvíjelo se to podle mých představ, tzn. že si to vyřídím a bude. V reálu platí, že každá akce vyvolá stejně velkou, ale opačnou reakci. Skončili jsme na policii pro narušení občanského soužití. Policista sice uznal, že mám ve všem pravdu, ale několikrát mi opakoval, že vše musím řešit právní cestou. No zkusil jsem tu právní cestu, byla značně komplikovaná, pracná a zdlouhavá, ale k nějakému výsledku, tzn. částečné nápravě nemorálního jednání, vedla.
15. 12. 2010 | 23:58

Břetislav Marek napsal(a):

Pane Urban, Vás to překvapuje, Vy se divíte, máte tísíce informací jak tito Vaši dosazení a vyprodukovaní Vaší POMATENOU a BEZZÁSADOVOU, BEZCHARAKTERNÍ, PROTIOBČANSKOU A PROTISPOLEČENSKOU NEMORÁLNÍ POLITIKOU ?? Už 21 let DEVASTUJÍ naši společnost ??? Jak ti Vaši dosazení kámoši Havli, Klausi,Zemani, všichni ti POLISTOPADOVÝ VZORŇÁCI ??
Vy to NEKRITIZUJTE Vy jSte SPOLUPACHATEL SOUČASNÉHO VŠEHO ZLA A SPOLUODPOVĚDNÝ ??
Vy nemáte TOTO MORÁLNÍ PRÁVO??
Už Vám teče taky pomalu do bot jak se Vám ty Vaši VYVOLENÍ OTRHLI Z ŘETĚZU ????
Vy tito Vaši stejní NEMŮŽOU BÝT NOVÝ LEPŠÍ - MORÁLNÍ CHÁPETE???
Oni to NEUMÍ A JSOU TAK PROPOJENÍ S KORUPČNÍKY, ŽE ANI NEMŮŽOU BÝT JINÍ ???
Musí všem těm Vašim CÁLOVAT a ani bych se nedivil že jen Vás vyřadili z VÝPLATNÍ PÁSKY a proto zase KRITIZUJETE ????
Tito se nemůžou ZLEPŠIT ??
BUDUJÍ nový a svůj společenský SYSTÉM - ten Váš co jste jen NASTAVILI ?????????????
Rád bych se ZPLET ale Vy vrchní mediální NOVINÁŘ hlídající pes této POKLESLÉ DEMOKRACE ji už NEZACHRÁNÍTE ???
Pochopte to prosím ???
Drobil je stejní jak všichni ti Vaši POLISTOPADOVÝ ze všech vládnoucích pol.stran????????
16. 12. 2010 | 00:06

pepa z depa napsal(a):

vidím to na rozbité hlavy poslanců jako v Řecku dnes (v ČR jaro 2011) a docela jim to přeju za ty jejich zlodějny, nic jinýho ani nemohou čekat zloději z PSP!!!
16. 12. 2010 | 00:09

er napsal(a):

jo, drobil na premiera - vasik bude mit radost... at zije klausistan
16. 12. 2010 | 01:04

tomas napsal(a):

Panu (Na)Drobilovi (si do vlastni kapsy) z hlediska dusevni hygieny vadi lide, kteri si nahravaji neco na zaznamova zarizeni. Panu Na)Drobilovi (si do vlastni kapsy) z hlediska dusevni hygieny nevadi mozna megakorupce v jim spravovanem resortu. Hygienicke navyky pana (Na)Drobil (si do vlastni kapsy)hrozi prerust v epidemii a mel by se jimi zabyvat hlavni hygienik.Politicke spicky mlci, a tak , o tom co delaji, muzeme jen spekulovat
Schwarzenberg, mlci
- zrejme spi
Kalousek, mlci
- ma schuzku s Havou
-snazi se sbalit alespon jeden funkcni padak
-vypisuje slozenku na tri miliardy
- vyspava opici
Nemcova, mlci
-nevi,musi se zeptat Klause
- pripravuje plan, jak zabranit navratu komunistu a Paroubka
Klaus,mlci
- je na protioteplovaci konferenci v USA
- je u Putina
- je u letusky
-bavi se u posledni komedie Odborarska demonstrace
Podle liklych informaci vsak vlada intenzivne jedna o tom, jak nalozit s autorem nahravek
z uvazovanych variant
- zablokovat mu ucet
- zablokovat mu pristup k internetu a osobni internetovou stranku
- propichnout mu kondom
- propichnout mu slezinu
16. 12. 2010 | 01:46

Pokrok napsal(a):

Uz se 'tesim' na identikity, na..ane ksivty,
inflaci,
...radoby vrteni psem..
A to jsme jen na dvorku...
16. 12. 2010 | 02:09

Béda napsal(a):

A autor,

pan Čistý? A co "velečistý" politický dinosaurus Kalousek? Ten se svou stranou provařených politických recyklátů a turistů v čele s lovcem kaprů z Orlíku do elitního klubu nepatří?
16. 12. 2010 | 02:58

yara ze země krys napsal(a):

Drobile tys nám to nadrobil!
Myslí si dnes bratrstvo kočičí modré hamižné pracky.
Na tak významnou situaci by se však spíše hodila známá věta od spisovatele Jaroslava Haška.
"Tak nám zabili Ferdinanda," to by tak nějak zase řekla posluhovačka Švejkovi. Ještě lepší a vhodnější je parafráze z filmu Černí baroni, kde major Terasky by řekl:
Oni mi tady Boha jeho kradů!

No nic, všichni jsme to tušili a někteří informovanější to i věděli, že korupce a zlodějství v Čechách dosáhla slávy hvězd! Už minimálně 15 let nikdo nic nedělá s předraženými státními zakázkami nebo podivnými tendry, nikdo nic nedělá s institucemi jako jsou třeba ŘSD apod., nikdo nic nedělá s celým záměrně složitým a těžkopádným státním systémem, který by si měl jinak snadno poradit s celou řadou kauz ač je na nepořádek institucemi jako je třeba NKÚ nebo ČOI neustále upozorňován. Ukazuje se, že na nejvyšších místech se dostala a je u koryt celá plejáda žabáků a žab na prameni, kterým tenhle zlodějský a neférový systém velmi vyhovuje. Krást se v této zemi může a vyplácí, páč je to pro některé lidi beztrestné, oni max. jednom odstoupí a na čas se upozadní a nebo z lupu třeba 40 mil.Kč část odevzdají. Hlavně ovšem, že se musí plošně škrtat
a brát peníze třeba hasičům nebo mladým maminkám. To jsou paradoxy, snad už tohle otevře lidem zaslepené oči? Kdepak! Nabízí se otázka, k čemu máme tajné služby, policii, státní zástupce a nakonec i soudy? Odpověď si dosaďte sami!
PS.
Vzpomínám si jak jsem se někdy kolem roku 1985 v jedné pražské hospodě u piva škádlil či snad dohadoval s mladým estébákem Jaromírem. Řekl jsem mu, že se jim to komunistické impérium stejně brzo rozpadne, on kontroval s mocným nehraným sebevědomím, my to tady máme dokonale podchycené, nikdo nemá šanci! No nic. Modroprackovití si mysleli, že si mohou dělat co chtějí a ono se jim to někde vyvalilo. Ještě je však třeba upozornit na skutečnost, že tenhle 500 mil.Kč tunýlek pro ODS zřejmě nebyl a nemohl být jediný!
Na to vemte jed. No a k těm socanům, vzpomínám na informaci
kdy se hovořilo za Standíka Grosse
o podobné částce pro ČSSD při prodeji Chemapolu. Však také Standa byl po zásluze odměněn.
16. 12. 2010 | 04:27

tomas napsal(a):

to yara, za povsimnuti stoji, ze zadna ze stran, nenavrhuje vypusteni vlastnih rybnika. tj. omezeni a zpruhledneni vydaju na reklamni kampane a zpruhledneni ucetnictvi
az dojde na recke facky , budou se divit. rozkradli jste kasu, tak tady mate pres drzku
16. 12. 2010 | 04:59

stále rebel napsal(a):

„Vláda si může schvalovat korupční strategie, jaké chce, ale pokud se za zjevné korupční jednání masivního rozsahu budou udělovat podmíněné tresty jako v případě bývalého senátora Alexandra Nováka, asi je lepší se na boj s korupcí rovnou vykašlat.

Navíc je třeba dodat, že Novák si o úplatek nejen řekl, ale jde o korupci dokonanou – 40 milionů korun dorazilo na účet. Jaké budou rozsudky pro ty, kteří si jenom řeknou o úplatek, a to v daleko menších řádech?“
http://respekt.ihned.cz/audit-jana-machacka/c1-48636300-cerne-utery-a-novak-a-vysmech-boji-s-korupci
16. 12. 2010 | 06:47

Marcus Agrippa napsal(a):

ODS je naprosto šílená partaj, která si v ničem nezadá s mafií na Sicílii. Ale kdo sledoval"volbu"V.Klause, tak asi ani moc překvapený není. Tam se totiž v přímém přenosu ukázaly naplno praktiky těchto lidí.
16. 12. 2010 | 07:24

rejpal napsal(a):

Nejzajímavější na celé kauze je chování premiéra.Vědel o tom, že se něco děje již před řadou týdnů a odmítl se celou věcí zabývat - jen zavolal Drobila, aby to řešil. Dnes tvrdí, že kdyby se s Michálkem sešel, poslal by ho na policii. Co by asi následovalo? Bez jakokoli indicie, jen tvrzení proti tvrzení by policie MUSELA oznámení odložit. Jen to potvrzuje, o čem jsem dávno přesvědčen - Nečas není o nic lepší než ti, mezi kterými se léta pohybuje. Odstoupení Drobila moc neřeší. Zůstal místopředsedou i poslancem "a má plnou důvěru". Ale ten malý krůček to je, a tentokrát si ocenění zaslouží VV. Měl jsem pro ně jen kritická slova, ale snad úplně poprvé si vynutily nějakou reakci, a v rámci posílení první signální soustavy bych jim přál, aby jim o procentíčko stoupla podpora.
16. 12. 2010 | 07:32

Evžena napsal(a):

Drobil? Špička ledovce. Z čeho a jak financují svou činnost i ostatní strany?
16. 12. 2010 | 07:32

rejpal napsal(a):

Evžena
Vládní strany nejspíš takto. Opoziční to mají složitější, ale kdoví, zda propojení není pevnější, než si myslíme.
Nejhůř jsou na tom mimoparlamentní strany, i když leckde sedí na radnicích a tam také tečou zajímavé peníze.
16. 12. 2010 | 08:03

Evžena napsal(a):

Rejpal

Takže zloděj křičí, chyťte zloděje, protože oni momentálně kradou víc.
16. 12. 2010 | 08:10

Terry napsal(a):

Pokud by si někdo chtěl poslechnout celou audio nahrávku (či přečíst její přepis), zde je odkaz:

AUDIO: Ministr Drobil vyzývá šéfa fondu Michálka, ať zničí důkazy o korupci
(http://zpravy.idnes.cz/audio-ministr-drobil-vyzyva-sefa-fondu-michalka-at-znici-dukazy-o-korupci-1ra-/domaci.asp?c=A101215_115521_domaci_jan)
16. 12. 2010 | 08:23

Pepa Řepa napsal(a):

To tomas
I mlčení je projevem verbální komunikace.
S+G dokonce zpívali, že Silence is Golden.

JE MLČENÍ:
- jehňátek
Povinné v členských státech EU. Tady máte PC, AA a multi-kulti a nepropásněte dobrou příležitost mlčet.

- bobříků
Jistý pedofil zkoušel bobříkem mlčení skautíky, zda to na něj nevykecají.

- manželské
Po dvaceti letech každý ví, že udělal chybu, ale raději mlčí.

-bergmanovské
Potlačený sex, chce to zajít za místním frojďákem a natáhnout se na lehátko.

- atomové
Peršan ví, kde má odstředivky, ale nepoví. Ostatně, takových je víc.

- zoro
Šup s tělem na Véž mlčení, krkavec se postará. Dodnes praktikováno na Coast of Malabar majiteli vozů Mazda.

- pitomců
Když jste blbej mlčte, budete za mudrce.

a konečně mlčení
- endó
Tam nařízli odchycené oběťi na hlavě žilku, přivázali ji za nohy a spustili do jámy.
A ono to kapalo a kapalo.

Můj názor je ten, že pokud nezahrnou Lexíci mlčení endó do našeho právního systému, jsou kecy o potírání korupce jen logopedickým cvičením.
16. 12. 2010 | 08:24

Inci napsal(a):

Také si myslím , že pan Michálek je hrdina a zaslouží si státní vyznamenání na Hradě ... :-)))

... zachránit státnímu rozpočtu 500 melounů před rozkradením to ekonom Klaus jistě ocení ...

Jenže těch 500 melounů teď chybí v kasičce ODS ....budou se muset ukrást jinde ...
16. 12. 2010 | 08:28

Terry napsal(a):

Pan "Čistý"...

Nevím, kdo vymyslel takovou blbost! Je více než zřejmé, že kdo je TAK DLOUHO ve vrcholné politice, MUSEL SE UŠPINIT !!

Nečas už jako ministr práce a sociálních (!!) věcí byl až příliš "sociální" vůči svým spolupracovníkům a "omlouval" to tím, že to je (tam nahoře) přece normální:

Nečas: Statisíce pro podřízenou (http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-domaci-politika/134423/necas-statisice-pro-podrizenou.html):

Platy i odměny, které za ministrování Petra Nečase (ODS) získávala, dělají z Jany Nagyové (45) jednu z nejlépe placených úřednic v Česku. Za osm měsíců si Nagyová jako ředitelka kanceláře přišla na více než dva miliony korun hrubé mzdy! Předvolební boj zuří – indicie naznačují, že za zveřejněním odměn Nagyové, které nahrává do karet Jiřímu Paroubkovi, stojí spolupracovníci ČSSD.
Výplatní pásky Nagyové, které má Blesk.cz k dispozici, budí podezření na první pohled. Předvolební munice je to výživná. Nejvíce úřednice vydělala na pádu Topolánkovy vlády v loňském březnu. Z běžného platu ve výši zhruba 50 tisíc korun hrubého se jí v březnu výplata zvýšila díky odměně na 92 tisíc korun. Byla totiž přeřazena do vyšší platové třídy.
Hned další měsíc byla Nagyová přeřazena ještě do vyšší platové třídy a dubnový plat se jí s odměnami vyšplhal na závratných 573 250 korun hrubého! Jen na odměnách tak Nagyová dostala téměř 400 tisíc korun.
Nečas včera vysoké odměny ve výši pěti měsíčních platů pro Nagyovou Blesku přiznal. „Po pádu vlády několik odcházejících spolupracovníků dostalo odměny ve výši pěti platů, což odpovídá standardní výši mzdy ve výpovědní lhůtě a odstupnému. Za stejných podmínek odcházeli i politicky jmenovaní zaměstnanci úřadu po odchodu ČSSD v roce 2006,“ hájí se lídr ODS.
Upozornil také, že ten, kdo z ministerstva pásky vynesl, porušil zákon. Dodal také, že odměny ve výši pěti platů dostali ještě další jeho čtyři nejbližší spolupracovníci.
Dohromady Nagyová za osm měsíců roku 2009 získala na ministerstvu práce čistý příjem 1 430 091 korun. Podle výplatní pásky pak na ministerstvu vydržela až do srpna, kdy dostala další regulérní odstupné.
(konec citace článku)

A stejná Nagyová je teď ředitelkou úřadu premiéra; postoupila výš a tak i ty odměny budou zřejmě vyšší!

A stejný "čistý" Nečas zdůtazňuje NUTNOST snížit platy u státních zaměstnanců, z nich velká většina nemá ani průměrnou mzdu.

Tam "nahoře" při TAKOVÝCH ODMĚNÁCH (!!) to snížení (základního) platu ani nepocítí.
16. 12. 2010 | 08:33

vasja napsal(a):

Inci napsal(a):
Jenže těch 500 melounů teď chybí v kasičce ODS ....budou se muset ukrást jinde ...
--------------------------------------------
To je průšvih, ale budou muset.
Přece to nenechaj socanům. To by bylo politicky neprozíravé.
Rath, Brožová a spol. budou nocovat v Kempinski a voni v nádražní budce?
Poctivý by bylo, jít se socanem fiftyfifty.
Jako v Praze.
16. 12. 2010 | 08:36

Lex napsal(a):

ujo
Chybka se stala, Jaroslav Kopřiva skutečně v době těch "minometných příprav" na oškubání státní kasy nebyl členem TOP 09 (jak se ohrazuje Matrix, s nímž jsem - apropós - jeho krávy nikdy nepásl), ale KDU ČSL (super vztahy - neparlamentní strana měla svého náměstka na MO), Členem TOP 09 byl pouze Pavel Severa, který měl - podle tehdejších zpráv - dílo po Kopřivovi dokončit.
16. 12. 2010 | 08:39

Inci napsal(a):

vasja

No jo , na socany jsem zapomněl ... ti ve volbách taky silně finančně vykrváceli , proto ta koalice v Praze .
16. 12. 2010 | 08:44

Lex napsal(a):

Pepa Řepa
Obávám se, že ani mlčení "endó" v právním řádu by korupci nevymýtilo. Ono v takové Kitaji se za korupci popravuje. Nevím, viděl jsem jen obrázky, jinak ne. Tedy nevím, jestli už ji vymýtili.
Naproti tomu vím, že je řada států i v našich zeměpisných délkách a šířkách, kde za to jenom zavírají, ale i tak je tam míra korupce nízká.
Náš problém není problém právního řádu, náš problém je, že na něho mocní a kejhaví kadí. Už jste u nás viděl někoho za korupci zavřeného (četl o něm)? Kousek níže píše Lipold o Alexandru Novákovi - určitě jste četl.
A tak to bude, myslím, dokud tady nebudou justici vládnout ti, kteří budou trvat na dodržování těch přijatých zákonů tak, jak byly míněny a napsány, a ne právní "duchaři".
16. 12. 2010 | 08:52

Bohumíra napsal(a):

Nyní již nelze věřit žádné vládě! Pokud Nečas o korupci věděl od října, je s podivem, že pro to nic neudělal. Ony kontakty vekslácké ještě z dob komunismu se těžko zapomínají. Dokud tu budou, každá vláda se může ohánět čím chce. Nejde o lidi, nejde o zemi, která by měla vzkvétat ... Jde jen o namastění si kapsy a o tom, ukrást z totálně vydojené krávy ještě a ještě něco mléka - pro sebe. Pokud by se sečetla korupce, která nám tu létá před očima každý den, důchodová reforma by ani nemusela být!!! "Krize" je jev stejně vymyšlený, jako nedostatek času ... Či dostatek Nečasu ... Kdyby se našla síla propustit úplně všechny politiky a začín znovu ... Bez mrázkovsko-krejčířovsko-pitrovských vazeb. Celé úniky, které chybějí na zdravotnictví, školství, hasiče, policii a důchodce, to jsou platy a úplatky pár vyvoleným. Proč už to ten "zduněný" Kalousek jednou neřekne???
16. 12. 2010 | 08:58

rejpal napsal(a):

Evžena
To máte pravdu. Ale myslíte, že při stíhání mafií postupuje policie na základě informací od "čistých" lidí? Ti totiž nic nevědí. Korupce je problém zejména proto, že zajistit jakékoli důkazy od kohokoli jiného než zúčastněného, je nemožné. A jediné důkazy, které se prakticky dají získat, jsou nahrávky. Jinak vše dopadne jako v aféře Kořistka - toho, co promluví, ještě zažalují. Proto mi přišla tak komická reakce Nečase v dnešním rozhovoru v MF. Jít na policii bez nahrávek je bláhovost (on je i tak soud nemusí připustit, ale veřejnost si alespoň může udělat názor sama). A ještě bych dodal - i kvůli klasické důkazní nouzi existuje ve slušnějších zemích v politice PRESUMPCE VINY. A postižený se musí sám očistit, aby se mohl vrátit.
16. 12. 2010 | 09:19

SuP napsal(a):

Lex -
Jestli ono to v Číně není tak, že za korupci se považuje jen ta, která není principiální součástí stranické discipliny a loyality? To se mýtí těžko. A ani to není v zájmu systému, pokud ji lze trestat smrtí.
16. 12. 2010 | 09:25

slavwin napsal(a):

Pravice, levice není, jsou jen bolševici a maňáskové divadlo. Chlapci kteří to myslíte poctivě, nenechte se znechutit.
16. 12. 2010 | 09:43

Lex napsal(a):

SuP
Nevím, v Číně jsem nikdy nebyl a doufám, že ani nebudu.
A jak je to v Číně mě ani nezajímá, to je jejich problém - nebo Vás nějak eminentně ano?
Mi vadí ta korupce u nás. A to, že je to - když dovolíte - "principiální součástí stranické discipliny a loyality" - i u nás, příteli, i u nás. "To se mýtí těžko." Případ Michálka je toho exemplární ukázkou.
16. 12. 2010 | 09:46

Evžena napsal(a):

Rejpal

A jsme u jádra pudla. Už jste viděl kapra, který by sám sobě vypustil rybník, ve kterém se sice čas od času objeví štika, ale po zavíření stojatými vodami, zmizí?
16. 12. 2010 | 09:49

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden příspěvek, který neměl nic společného se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
16. 12. 2010 | 09:53

antikohout napsal(a):

Pane Urban být vámi tak emigruji! Kdyby tenkrát Mrázek emigroval, dodnes by žil. Oba máte jedno společné. Zrádnou posedlost si svět představovat dle svého vidění. Bohužel tím trpí drtivá většina bývalých chartistů. Jste jasným důkazem, že chartistům nikdy nešlo o svobodu národa. Napsat tak obludnou mystifikaci bez aspoň malé obhajoby pohaněných, dovedl jen J.G. Prognózuji, že jako Alkajda nikdy neprováděla akce proti nepříteli (vždy proti neviným), vznikne ochranný odboj proti zlým mystifikátorům! Nikdy ale nebude útočit na nepřítele (mystif.) ale na neviné děti! Za špinění(Proroka) mystifikátorem bude následovat akce proti dětem. A mystifikátoři zaniknou!
16. 12. 2010 | 09:55

rejpal napsal(a):

Evžena
Sám si ho nevypustí. Proto je dobře, že existuje rivalita, závist, že někdo krást může a my ne (nebo ne tolik) a třeba i média, která momentálně fandí jiné straně. Takže čas od času se může sebrat lopatičkou trochu bahna z hladiny. Čekat zásadní změnu by byla naivita (ale můžeme ji chtít).
16. 12. 2010 | 09:55

SuP napsal(a):

Lex -
Mně vadí taky. Docela by mě na tomto fóru zajímalo, zda Vy, jako člověk "od práva", máte nějakou představu, jakým postupem by se dalo potřebných změn dosáhnout? Mně totiž připadá, že zákony jsou čím dál neprůstřelnější v zájmu "těch u moci" a tudíž pokud dochází ke změnám, tak spíš v tom směru ještě tlustšího betonu.
Příkladem budiž realizace výsledku voleb na pražské radnici. A bylo to podle zákona. Tedy zákon to tak připouští (snad). Vidíte nějakou možnost, že by si "mocní" propříště takové čachry dobrovolně zákonem znesnadnili?
16. 12. 2010 | 10:02

Carlos V. napsal(a):

Chyba není v politicích. Je v nás.

To my jim dáváme tolik práv k zneuřití. Tolik peněz k rozkradení.

Příště musím zvolit nové politiky. Takové, kteří nebudou bez chyb, možná i něco zpronvěří - ale zejména vrátí občanům práva a peníze.

Bez nadbytečných vyhlášek, zákonů a úřadů budou moci být i nižší daně k rozkradení - a to při současném navýšení sociálních transferům nemohoucím.

Někteří z Vás pochybovali o tom, kolik lze ušetřit. Stále ještě pochybujete ?
16. 12. 2010 | 10:18

irinek napsal(a):

Pane Urbane,já bych docela souhlasil s vaším popisem hrádek v nejvyšší politice s jedinou výhradou: Ani slůvkem jste se nezmínil o jisté TOP 09, kam se utekli z ostatních partají ti,na které nezbylo správné korýtko a domnívají se,že pod vedením nesporně jednoho z nejlepších (možná nejvyčůranějších,ale to je totožné) politiků v této zemi,jistého pana Kalouska, získají také větší kousek krajíce.Takže nevím, jakou byste si představoval vrcholovou sestavu.
16. 12. 2010 | 10:19

Nasraalláh napsal(a):

He He HE !
Těď již máme co jsme chtěli !
16. 12. 2010 | 10:26

rejpal napsal(a):

TOP 09 mlčí, o TOP 09 se mlčí. Kalousek je rád, že místo o Bartákovi se mluví o někom jiném. A kníže . ten je rád, že je to za námi. Jenže není. To bláto zasáhlo i premiéra. Byl informován, vědět nechtěl a cokoli řešit ještě méně. Nebo věděl až příliš dobře a daleko víc - to už je věc vyhodnocení každého podle stranickýc sympatií.
16. 12. 2010 | 10:27

Pocestny napsal(a):

Autor
Sledujeme v vrcholnou fázi postkomuistické hry na demokracii a občanskou společnost.

Poslední dekáda ukázala, že tyto pojmy jsou naprosto vyprázdněným klišé, kterým se naopak zaklínají ti, kdo tu konstruují a praktikují bolševickou demokraturu.

Je celkem přirozené, velmi ironické a naprosto zasloužené, že posledním, kdo se může vítězně, leč velmi hořce usmát, je Václav Havel.
Dokonale se totiž naplnila jeho předpověď.
Ta negativní, tedy předpověď toho, co se stane poté , co bude stranami z prostoru vytlačen člověk, občan.

To, co tu pozorujeme, není parlamentní zastupitelská demokracie, to není polopřímá Stammdemokracie švýcarského typu, to je naprosto formanovská verze toho, co si český wohnout představuje pod pojmy výše uvedenými.

Pohled do diskuse je laboratorním cvičením po vaší "přednášce", neboť zde se vyskytující vzorek společnosti "třetího věku" zde prakticky demonstruje vše výše teoreticky přednesené.

Pane Urbane, tato chvíle je chvílí pravdy. Chvílí pravdy o generaci, která zde nyní tvoří "světonázor". Je to výpravné svědectví o tom, jak se místo demokracie vybuduje takový "United Colours of Benetton" bolševismus.

Ano, řítíme se tam, kam myslíte. Nemá smysl se v tom patlat, je to jako příliv, lze utéci nebo si obléci holinky. Voda přijde bez ohledu na náš názor.
Jedno mne uklidňuje, tedy hned dvě věci...
jednak je v současnosti naprosto jedno, kdo tu sestaví další bolševickou koalici, protože vně tohoto okresu Česko se dějí věci takového rázu, že je osud tohoto okresu naprosto svázán s osudy okolí. Proto je význam konkrétního mamlasa "v čele" na osud člověka, který český stát k ničemu osobnímu nepotřebuje, naprosto mizivý.

Zadruhé, ať se to tomu tajtrdlíkovi z Proseka líbí nebo ne, jeho senilní demence je jediným vítězem jeho příštích bitev.
Píše se rok 2010 a i ti, kdo v roce 1998 byli nadmíru pašáky, jsou dnes jen dědkové.
Tato partička je rudý Lebensborn, jejich odchod ještě chvíli potrvá.
Potvrzuje se i to, že Havel prostě uspět se svou občanskou společností uspět nemohl. Míra kolektivismu v duši populu je taková, že v podstatě taková společnost zde vzniknout nemůže. Není tu lidský materiál.
16. 12. 2010 | 10:32

Aleš napsal(a):

Je ještě někdo, kdo pochybuje o tom, že ODS je zločinecká organizace a měla by být zrušena a zakázána a její členové hnáni k zodpovědnosti?
16. 12. 2010 | 10:34

rejpal napsal(a):

Aleš
Myslím, že Bc Martin-liberál by přinejmenším stín pochybnosti měl.
16. 12. 2010 | 10:37

jogín napsal(a):

Jedno je jisté, ODS skončila. Zrovna MF dnes by nic neuveřejnila, kdyby v pozadí nestál mocný zájemce na výměnu stráží, čili nejspíš TOP.
16. 12. 2010 | 10:40

vidlemístoklíčů napsal(a):

Stopro souhlas, ale zarputilé modrooranžové bojovníky asi nepřesvědčíte o stejných morálních kvalitách obou stran. Možná by měli sledovat přenosy z parlamentu! Nečas na Sobotkovy výhrady m.j. konstatoval, že právě jeho, který si údajně našetřil 5 mil. z náhrad, nepovažuje za arbitra etiky. Vždyť i politici mezi sebou už se jen hádají, kdo krade víc a ani se nesnaží nic předstírat. A proč by ne? Poslední soudní rozhodnutí opět korupci zlegalizovalo a možná jako precedens stanovilo desetiprocentní odvod. To se pořád vyplatí. Od prvopočátku považuji z hlavní příčinu marasmu naší zkorumpovanou justici!
16. 12. 2010 | 10:42

Kolemjdoucí (J.Š.) napsal(a):

Neplete si autor náhodou dvě slova opačného významu - lapálie a patálie?

Lapálie je maličkost, která nestojí za řeč, prkotina, malichernost.
Když se ale ministr dostane do takového maléru, že je nucen rezignovat, už to není jen tak nějaká lapálie (z německého Lappalie), ale pořádná PATÁLIE, tj. svízel, prekérní situace (z francouzského bataille - bitva).
16. 12. 2010 | 10:47

rejpal napsal(a):

jogín
Tak to bych zrovna z MFD neusuzoval. Kdybych měl podle toho, do koho rýpe, usuzovat, na čí straně je, pak by to byla TOP 09 (samozřejmě jsou konlrétní redaktoři fandící ODS, ale myslím celkový dojem). TOP 09 není žádný skandál ODS proti mysli. Jen to posiluje jejich pozici a dává zapomenout na okolnosti svého vzniku.
16. 12. 2010 | 10:50

Luba napsal(a):

Říkám si,
jak je možné, že opoziční politici nezačali ihned po provalení Drobilova skandálu hlasitě volat po urychleném přijetí Zákona o státní službě.

Toto řešení se totiž logicky nabízí. Státní úředníci s definitivou, vybíráni konkurzem, nikoli dle stranického klíče, by logicky nebyli nijak motivování ke krádežím "ze státního" do stranických pokladen.

Zdá se, že toto řešení by vadilo i zlodějům z ČSSD, proto s tímto nikdo nevystoupil.

Cituji z článku
"Státní úředníci se zákona o službě nedočkají, vláda ho chce zrušit" (Právo, 2.9.2010):

"Státní zaměstnance, kterým se mají od příštího roku kvůli úsporám snížit platy, čeká další úder. Nečasova koaliční vláda chce zrušit zákon o státní službě, který byl schválen už před osmi lety kvůli vstupu Česka do Evropské unie, ale po opakovaných odkladech má začít platit až od roku 2012.

„Je to jednoznačně slepá ulička, a proto navrhuji jeho zrušení,“ řekl ve středu Právu premiér Petr Nečas (ODS).

Zdroj:
http://www.novinky.cz/domaci/210303-statni-urednici-se-zakona-o-sluzbe-nedockaji-vlada-ho-chce-zrusit.html

V článku "Zákon o státní službě musí být zachován" (7. 9. 2010 – tisková zpráva České pirátské strany) se dočteme:

"Premiér Petr Nečas minulý týden oznámil, že jeho vláda hodlá zrušit zákon o státní službě.

Tento zákon ČR přijala jako jednu z podmínek vstupu do Evropské unie již v roce 2002, ale jeho platnost byla několikrát odložena. Naposledy na rok 2012.

Cílem zákona je uchránit úředníky před politickými tlaky za pomoci přesně definovaných kritérií kariérního postupu, zákazu členství v politických stranách a výběrových řízení pro získání úřednických pozic.

Zákon dále zavádí osobní odpovědnost státních úředníků za jejich výkony i rozhodnutí. Provinilcům z řad nepoctivých úředníků pak bude vyměřen trest podle seznamu kárných opatření, který je také součástí zákona.

Státní správa by se odpolitizovala a vliv politiků by se tak oslabil.

Tomu se však bránily vlády sestavené ČSSD, US-DEU a KDU-ČSL, ale i následující kabinet vedený ODS.

Ukazuje se, že Současná vláda ODS, TOP 09 a Věcí veřejných není výjimkou, jde dokonce mnohem dále a chce zákon zrušit.

Česká pirátská strana důrazně protestuje proti tomuto kroku, který jen zakonzervuje současný stav kšeftování s úřednickými místy.

Jaroslav Kučera, předseda komise pro otevřenou státní správu České pirátské strany a kandidát do brněnského zastupitelstva, počínání vlády komentoval:

„Česká pirátská strana má ve svém programu urychlené uvedení služebního zákona do praxe. Ačkoli se nebráníme jeho novelizaci, i v této podobě jde o kvalitní právní normu.

Jeho prosté zrušení by korupční prostředí v ČR jen podpořilo a vládní strany tak jasně jednají v rozporu se svými předvolebními sliby o boji proti korupci.

Nemůžeme se proto smířit s jeho plánovaným zrušením, které by bylo výsměchem nejen EU a všem poctivým úředníkům, ale především občanům této země
(...)

Cílem zákona je vytvořit opravdu profesionálně a efektivně fungující státní správu s účinnými nástroji motivace, kontroly i kárné odpovědnosti v případě neplnění povinností nebo páchání činnosti, která se neslučuje s dobrými mravy či zájmy občanů.

Velmi důležitým aspektem zákona je již zmiňované oslabení vlivu politických stran na úřednický aparát.

V současnosti po každých volbách do PSP dochází na ministerstvech k personálním rošádám, kdy klíčem k výměnám není schopnost nebo neschopnost řídících pracovníků, ale především jejich stranická příslušnost.

Jednotlivé strany tak fakticky řídí toky peněz na "svých" ministerstvech a mohou nepřípustně ovlivňovat státní zakázky. Strany by napříště mohly dosazovat pouze hlavy jednotlivých úřadů a ne kohokoli, jako nyní."

Zdroj:
http://www.ceskapiratskastrana.cz/tiskove-zpravy/zakon-o-statni-sluzbe-musi-byt-zachovan

Jak je možné, že si ani investigativní novináři MF-DNES, kteří "kauzu Drobil" vynesli na mediální světlo, automaticky nekritizovali i rozhodnutí premiéra Nečase Zákon o státní službě zrušit?!!!
Paměť selhává?
16. 12. 2010 | 10:53

rejpal napsal(a):

vidlemístoklíčů
Tedy já si o Sobotkovi nemyslím nic moc dobrého, ale jestli na něj mají jen ty ušetřené náhrady, tak je to proklatě málo. Především proto, že to zákon umožňuje a dělají to téměř všichni (někteří z toho třeba platí dluhy, jiní to utratí, nechci vědět kde). Viníky těcho věcí jsou všichni, kdo zabránili jakékoli změně v tomhle zákoně. Dávat to selektivně sežrat jednomu z nich je v první řadě hloupost a v druhé řadě nestoudnost, když to říká někdo, kdo ty náhrady bere také.
16. 12. 2010 | 10:57

rejpal napsal(a):

Luba
Ona příliš silná kritika Nečase jako premiéra ohrožuje existenci vlády jako celku. A ta hrůza, kdyby se vrátil Paroubek...
16. 12. 2010 | 11:00

rejpal napsal(a):

Kolemjdoucí
Ona je to bohužel v reálu skutečně jen lapálie. Drobil odejde z MŽP, zůstane dál vlivným člověkem v ODS, VV nenejdou odvahu pustit se do premiéra samotného, protože pak by koalici opravdu opustit musely,TOPKA po vzoru knížete strčí hlavu do písku (ale sklidí úrodu v dalších volbách, protože pár lidí si to pamatovat bude). Penězovody do kasiček pojedou dál, a my si opět zvolíme stejné lidi, včetně toho Drobila. A ještě dostaneme jako bonus comeback Ivana Langera.
16. 12. 2010 | 11:05

Irn-Bru napsal(a):

Agitpropčík ve prospěch podnikatelského projektu TOP09 do aktuální tunelářské aféry ODS s arogantní drzostí zavleče ČSSD. A zapomene jen tak namátkou např. na Kalouskova Martina "Pandura, Tatru, Casu" Bartaka, což je tikající bomba pod nejlepším financministrem rozvojovek. Zajímavé budou depeše z USA ambasády na Wikileaks, a někteří US novináři tvrdí, že má US strana pořízené audionahrávky "Pandura" z jeho US pobytu, ale použije je až v krajním případě. No, a knížepán, ten dokonce sám přiznal, že podplatil úředníka, aby získal majetek.
16. 12. 2010 | 11:16

VL napsal(a):

Stojím v němém úžasu před morálkou našich (zejména pravicových) politiků. Kradou o stošest, pak chybí peníze, ale mohou za to socky, kteří berou 14 000 Kč čistého. Svojí vinu necítí.
16. 12. 2010 | 11:16

Pepa Řepa napsal(a):

Jestli mají Kalousek nebo Tůma dost odvahy, hodí Michálkovi lano.
To by byl šach střelcem.
16. 12. 2010 | 11:19

Kolemjdoucí (J.Š.) napsal(a):

Rejpal – nejsem takový pesimista, lidi se začínají probouzet, všeobecná naštvanost roste a spolu s ní tolerance k lumpárnám klesá. Z eventuálního návratu Paroubka bych ale měl hrůzu i já.

Luba – trefa do černého. Jeden příspěvek, který vydá za deset článků. Doporučil bych poslat ho opakovaně i na jiné stránky do diskusí na toto téma, aby si lidé lépe uvědomovali PODSTATNÉ souvislosti a nehandrkovali se kvůli malichernostem.

Ad selhání novinářů z MfDnes – doufejme, že ho napraví novináři z aktualne.cz, kteří již ohlásili svou vlastní snahu o rozluštění kauzy Drobil. (Kéž si přečtou Váš příspěvek nebo je aspoň na něj upozorní pan Stejskal.)
16. 12. 2010 | 11:30

VL napsal(a):

Kabát - Colorado
"a až tu malou zemi celou rozkradem
tak se vrátím ve svý rodný Colorado
a o tý zlatý žíle řeknu doma všem

Tam kradou všichni, co blízko vokolo bydlej
šerif se na ně jenom hezky usmívá
kdyby se nesmál, tak ho okamžitě zmydlej
házej mu kosti za to, že se nedívá"

Tímto se omlouvám skupině Kabát. Když jsem poprvé slyšel jejich píseň "Colorado", byl jsem rozezlen. Nyní musím uznam, že měli pravdu. Bohužel.
16. 12. 2010 | 11:37

Varan napsal(a):

Jaký je rozdíl mezi ODS a TOP 09?

Nečas Drobilovu rezignaci přijal, ale vyjádřil mu důvěru a podporu a označil jej za slušného člověka.

Kalousek by Drobila nejen podržel, ale dost možná by se ho pokusil ještě povýšit.

A takoví nám dnes vládnou!
16. 12. 2010 | 11:49

Cech napsal(a):

to Luba
Je naprosto jasné,že jedete po povrchu.Zákon o státní službě by neumožňoval zdanění příspěvků o 15% proto se prosím probuďte.
Tento zákon nesmí být přijat protože by zlikvidoval reformy v platech státních zaměstnanců.Jak chcete prosím Vás zlikvidovat příjmy státních zaměstnanců kolem 18 000 protože těch je asi 40% protože 35% je kolem 12 0000 a 25% je kolem 30 0000 a výše.
Pokud se podaří zlikvidovat tarifikační tabulku tak se to o 20% sníží.
Prosím Vás jste normální paní Lubo nebo to nechcete pochopit.Buďte tak laskava a přestaňte tady šířit nesmysly.Jak Vás znám i Vy chcete ušetřit okolo 6miliard Kč.Tak buďte tak laskava a přestaňte s tou antiagitací.
16. 12. 2010 | 11:50

rejpal napsal(a):

Kolemjdoucí
Nestojím o návrat Paroubka. Ale horší alternativou není a vůbec už nevím, proč bych z něj měl mít větší strach než z Kalouska. Jinak pesimista jsem. Lidé se sice probouzejí - jenže jaké mají možnosti? Parlament je zablokovaný 5% klauzulí. Spoustu lidí celá situace otráví a volit vůbec nejdou. A většina z nás se v touze po změně nechá znovu a znovu oblafnout starými tvářeni v nových kabátech a vírou v jejich polepšení. Navíc jsem vnitřně přesvědčen, že to nejsou politici, kdo tu vládne. Jsou to lidé (a skupiny) kteří mají peníze. Vždycky platilo, "koho chleba jíš, toho píseň zpívej". A tak skutečným šéfem není předseda strany, ale nějaký človíček, přes kterého se plní stranická kasička. Jediné, čeho můžeme dosáhnout je, aby nějaké drobky dostali i ti, kteří nejsou součástí hry. A jediná reálná síla v téhle zemi vedle politiků by mohly být odbory. Jenže lidé se nechali přesvědčit, že odboráři jsou maskovaní komunisté. A tak na ně spíš nadávají, než aby přemýšleli.
16. 12. 2010 | 11:50

Terry napsal(a):

Příběh pana Michálka
(http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/pavel-kohout.php?itemid=11598):

Pan Michálek měl kolaborovat při korupci. Nelíbilo se mu to.

Proto si nahrával kompromitující rozhovory. Dobře udělal. Když mu se totiž šéf posmíval „jestli máte důkazy, podejte trestní oznámení, hehehe, kiš kiš kiš, dlouhý nos,“ mohl prostě jít a podat trestní oznámení.

Hloupý ministr pak musel jít, dobře mu tak, když si nedá pozor na podřízené a nechá omylem ve funkci jednoho slušného člověka.

Pan Michálek mimochodem byl nedávno u mě v kanceláři. Šlo o to, jak optimálně vyhodnotit výběrové řízení, aby vyhrála opravdu nejlepší nabídka. To věru není v kraji zvykem. Mohu tedy dobré úmysly pana Michálka potvrdit osobně a kdyby na to přišlo, klidně budu svědčit u soudu.

Jeden člen ODS, jehož identitu nebudu zveřejňovat, pak na Michálkovu adresu poznamenal: „Ten člověk je vyřízený. Nikdo už ho nikdy nezaměstná, práskače.“

Pro mě je vyřízená ODS.

(konec citace blogu)

Nebo že by si vzal k sobě "čistý" Petr Nečas (místo Jany Nagyové)? To nehrozí...

Správným členem ODS je ten, kdo "s vlky vyje", kdo drží basu; toho strana "podrží", o toho se postará, i když ne vždy podle nároku člena (výnosných koryt je míň, než členů ODS).

ODS rozdala trafiky vlivným straníkům, kteří propadli ve volbách (http://zpravy.idnes.cz/ods-se-postarala-o-vykrouzkovane-kandidaty-rozdala-jim-trafiky-ps9-/domaci.asp?c=A101110_221147_domaci_vel):

Voliči je vykroužkovali, o práci ale nepřišli. Někteří vlivní členové ODS, kteří neuspěli ve volbách, se dostávají na vysoká místa ve státních podnicích. Podle zjištění MF DNES obsadili například místa v ČEPS či dozorčí radě VZP. Někteří si dokonce na dohozené pozice stěžují.

Na první pohled mezi Milošem Paterou a Ladislavem Libým není žádný rozdíl. Oba jsou bývalí poslanci ODS, jež nespokojení voliči "vykroužkovali" ze Sněmovny. Oba zůstali bez práce, ovšem o každého se strana postarala úplně jinak.

Karlovarský Miloš Patera díky ní zasedl ve správní radě VZP, za což bere zhruba 15 tisíc korun hrubého měsíčně.

Pardubický Ladislav Libý získal lukrativnější trafiku za zhruba 50 tisíc korun měsíčně - místo v dozorčí radě ČEPS, podniku provozujícího elektrizační přenosovou síť.

"Strana by měla chovat větší úctu k lidem, kteří pro ni pracovali. V mém případě tomu tak není. Pomohla mi sedět v jedné správní radě za pár korun, nejsou to žádné statisíce, padesátitisíce ani třicetitisíce. Samozřejmě, čekal bych víc," stěžuje si Patera, jenž byl osm let poslancem pravicové strany hlásající, že každý zdravý člověk se o sebe musí postarat sám.
(konec citace)

Ale hlavně, že

"Máme demokracii, ne, vole?!!"
16. 12. 2010 | 11:50

Tfujtajksl napsal(a):

Pan spisovatel Ivan Klíma dneska na CT24 docela šokoval svým názorem, že se chce CSSD zviditelnit, že hlasování o nedůvěře budou přenášek kamery a oni budou vidět. Tento člověk je představitelem svědomí českého národa nebo v něm stále vězí komplex z jeho laškování s komunistickou stranou v letech dávno minulých? Jak to, že nikdo z "celebrit" nezaujme jasné stanovisko? Tato doba je na zvracení!!
16. 12. 2010 | 11:51

Kolemjdoucí (J.Š.) napsal(a):

VL – Ty naše socky jsou ještě hotová něviňátka. Ale v Americe dokázaly položit na lopatky i ty nejmocnější bankovní instituce, čímž vyvolaly světovou finanční krizi a ožebračily tak miliony poctivých střadatelů.
16. 12. 2010 | 11:54

Terry napsal(a):

to VL (a ostatní):

Dávám celý text uvedené písně:

Kabát - Colorado

Táta vždycky říkal: "Hochu žádný strachy
seš kowboy v Coloradu můžeš krávy pást"
Já radši utratil sem psa a všechny prachy
do srdce Evropy já v odjel v klidu krást
Narvaný kapsy, prsteny, řetězy zlatý
tam kolem krku místní indiáni maj
a ti co nemakaj, tak sou nejvíc bohatý
musím si pohnout, dokavaď tam rozdávaj

Refrén:
Z Billa na Nováka změním si svý jméno
a až tu malou zemi celou rozkradem
tak se vrátím ve svý rodný Colorado
a o tý zlatý žíle řeknu doma všem

Tam kradou všichni, co blízko okolo bydlej
šerif se na ně jenom hezky usmívá
kdyby se nesmál, tak ho okamžitě zmydlej
házej mu kosti za to, že se nedívá

Místo krav tam, nelžu vám, prej pasou holky
a když jim nezaplatíš, vyrazej ti dech
ale s IQ to tam nebude tak horký
místo na koních tam jezděj v medvědech

Refrén: ...
16. 12. 2010 | 11:58

MA-FU napsal(a):

Pocestný
Na Váš názor jsem čekala a pravda ,pravdoucí!!!
Teď je ta hodina pravdy,pravda o tom co se buduje místo demokracie.Tolik jsem spolíhala na koalici,že si budou vidět na prsty a do karet...a veliké zklamání.Jímá mne ale hrůza,kdyby se vrátil Paroubek a bolševici,,,...kam jít ,co dělat? prezident na dvě věci..a on to byl ,kdo vytěsňoval občany a občanské aktivity z veřejného dění..chtěla bych sprostě nadávat ale co to pomůže? Věřím,že se za katr nikdo ale opravdu nikdo z nich nedostane. Moc vzpomínám na pana prezidenta Havla...
16. 12. 2010 | 11:58

Jag napsal(a):

ODS ta se už odepsala sama a ČSSD nedůvěrou vládě jen chce řešit svůj problém s obrovským finančním dluhem,který může zaplatit jen z korupce a vládnutí.Jejich nesplatitelný dluh jako strany je prý v řešení,ale jelikož krize kulminuje a ČSSD nemá řešení na splacení tohoto dluh z voleb,tak se chce za každou cenu dostat zpět k moci.Tyto dvě strany už může volit jen jejich věčný optimista fanoušek a pak ještě jejich zavázaný člen korupčník.Lidovci už naštěstí vypadli a TOP lidé znají jako pokrytce.VV pro mě byla alternativa a zatím je,ale mám obavu,že to není ve stranách,ale v tom,že celý tento systém generuje korupci sám o sobě.Politické strany by se měly prostě a jednoduše zrušit a zavést systém voleb na profesních svazech a nechat generovat jejich zástupce zvolené na kongresech.Odstarnila by se tím korupce,každý svaz by si svoje zástupce hlídal a férovost také.Tím by se stát zlevnil a snížil by daně.A ty,kdo v nějakých svazech nejsou-jako důchodci a asociálové by na tom vydělali také.Už jste viděli,že by se někdo,kdo dělá na daně nechal okrádat?Důsledně by si každý co platí daně chránil prachy co odevzdává a společnost by prosperovala i bez volebního hlasu důchodců,kteří už stejně málo čemu v tomto systému korupce rozumí.A mafiánská politická bratrstva by měla utrum.
16. 12. 2010 | 12:02

Jag napsal(a):

oprava-ti
16. 12. 2010 | 12:03

vidlemístoklíčů napsal(a):

To rejpal: souhlas, ale bylo to míněno z mé strany trochu jinak. Chtěl jsem tím pouze naznačit, že politici se sami mezi sebou považují za zkorumpované zloděje. Za normálních okolností by přece bylo nemyslitelné, aby někdo někomu otevřeně řekl, že ho má za podvodníka, který nemá o etice ani tušení. Kdyby to ale byly u všech jen náhrady, tak máme životní úroveň Skandinávie.
16. 12. 2010 | 12:05

Jag napsal(a):

MA-FU za vše může Havel.Havel stvořil tyto mafie svojí nečinností a nechal národ zotročit ekonomickými mafiemi.On měl pravomoci a kdo má pravomoci,má i odpovědnost.On byl první,kdo se rychle odpovědnosti rád zbavil a hodil nám mafie na krk,abysme je vypláceli.
16. 12. 2010 | 12:07

rejpal napsal(a):

MA-FU
Právě na téhle neopodstatněné hrůze je založen úspěch této vlády. Raději cokoli než Paroubka (s návratem bolševiků to společného nemá nic, ti tam stejně sedí ve všech partajích). Nejde o to, že by vláda ČSSD byla nějak zvlášť lepší, ale bohužel tu žádná jiná alternativa není a střídání stráží je v systému postaveném na politických stranách životní nutností. Aspoň trochu se tím totiž naruší (ale jen trochu) ty vazby mezi politiky a těmi, co je financují. A v daleko větší míře je možné provést personální změny ve stranách, které dostaly výprask. Kdo najde odvahu uvnitř nějaké strany žádat výměnu svého vedení, když strana vládne a penízky tečou?
16. 12. 2010 | 12:10

vidlemístoklíčů napsal(a):

Od ČSSD bych chtěl slyšet nejen destruktivní výkřiky o nedůvěře, ale hlavně konstruktivní argumenty, jak oni v době své vlády proti korupci bojovali! Vždyť je to čím dál horší, ať je tam kdokoliv. VV to proti dvacet let zakořeněným mafiánům nemají šanci vybojovat. Když si ale mafiány opakovaně volíme a dokonce se mezi sebou hádáme, kdo je horší, můžeme si za to sami.
16. 12. 2010 | 12:14

rejpal napsal(a):

vidlemístoklíčů
nejsme v žádném zásadním sporu. Jsou to takoví Nyklové a mezi sebou nemusí nic předstírat.
Jag
Já bych pravomoce Havla nepřeceňoval. On je totiž neměl. Měl velkou morální autoritu, ale ta poměrně rychle uvadala v době, kdy skutečným vládcem země byl Klaus. Ten měl totiž nejen ji, ale i skutečné ústavní pravomoce. A byla to vláda s většinou ODS, během které tohle propojení vzniklo. A občas se o tom už tehdy mluvilo.
16. 12. 2010 | 12:16

Pepa Řepa napsal(a):

To MA-FU
http://zpravy.idnes.cz/evropa-umira-a-nechce-se-branit-varuje-herec-narozny-fyz-/domaci.asp?c=A101215_123016_domaci_jw

"Zahyneme, ale na našem pomníku bude nápis, že jsme byli humanisté."

Bez komentáře.
16. 12. 2010 | 12:17

Luba napsal(a):

Cechu,
kdybyste mne znal, věděl byste, že jsem sameček :)
16. 12. 2010 | 12:20

VL napsal(a):

A pan "zachránce" Kalousek se směje za bukem. Ale ani on není čistý nebo spíše je, podle mě, ztělesněním všeho špatného, co v české politice existuje. Cituji z blogu http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/karel-matousek.php?itemid=7537

"Jeden významný lidovec prý kdysi náhodou zaslechnul hádku dvou nyní již bývalých předsedů, během níž jeden z nich (Kalousek) důrazně vyčinil druhému (Čunkovi) za to, že kvůli pár milionům skoro zničil stranu, kdežto on si vydělal MILIARDY a straně přitom vůbec neublížil."
16. 12. 2010 | 12:44

MA-FU napsal(a):

Jag
Můžete psát co chcete,ale Havel neměl tu moc,to Klaus už do všeho mluvil,ten začínal s Kočárníky ,bankéři Salzmany a jemu podobnými..a kdo se chodí dnes radit na hrad? Nečas,Němcová a tam je ten guru...
16. 12. 2010 | 12:57

MA-FU napsal(a):

Rejpal
Tak to vidím na monarchii... :))
16. 12. 2010 | 13:02

MA-FU napsal(a):

Jag
Můžete psát co chcete,ale Havel neměl tu moc,to Klaus už do všeho mluvil,ten začínal s Kočárníky ,bankéři Salzmany a jemu podobnými..a kdo se chodí dnes radit na hrad? Nečas,Němcová a tam je ten guru...
16. 12. 2010 | 13:05

jozka napsal(a):

MA-FU:

A k cemu myslite, ze to smeruje? Ted je otzka, jestli to bude oficialni s nejakym starym rodem v cele (Schwarzenberg?) nebo neoficialne nove otablovany (dynastie Bakalu? Kellneru?). V kazdem pripade my budem muset drzet hubu a krok a cim dal, tim vic lidi pujde do postaveni nevolnika. Ctete historii pozdniho Rima, takhle nejak zacal stredovek...
16. 12. 2010 | 13:07

MA-FU napsal(a):

joska
Ať to směřuje kamkoli-vždy musí být na konci tunelu světlo.
16. 12. 2010 | 13:17

jozka napsal(a):

MA-FU:

To ano, ale obcas to byva rychlik v protismeru.
16. 12. 2010 | 13:18

MA-FU napsal(a):

Pepa Řepa
Pan Nárožný je moudrý muž,ale poněkud smutný........
16. 12. 2010 | 13:20

Jag napsal(a):

MA-FU prezident má pravomoci a Havel je měl.Problém byl,že se zhlédl s systému němckého modelu,místo aby zde nechal masarek zavedený prezidentský systém,který by mafie potlačil.Německý model vládnutí totiž mafie generuje.pro Němce s jejich dodržováním pravidel je zřejmě vhodný,ale pro nás,kde každý obchází a podvádí,navíc v postkomunismu to je model,který mafie přímo vybízí k tomu,aby se ujali vládnutí a kradli.Německý model je pro české země absolutně nevhodný.Masaryk to věděl a proto dal přednost americkému modelu,tedy prezidentskému systému.
16. 12. 2010 | 13:32

kocman ladislav napsal(a):

To není problém české politiky,ale i americké,ruské, francouzské,německé,klidně si vyberte,pane Urbane,najdete to v každé z nich.Podle mého názoru charakteristika politiky ať už zralého(umí to lépe skrýt)či nezralého(umí to hůře schovat)západního společenského systému,jehož základy jsou pevné pilíře zvané křesťanství a židovství,jak se rády vyjadřují čelné osobnosti.
A navíc,pokud je taková situace u tohoto ministerstva,jak víme,že není stejná na každém z nich?
Klasika zdravotnictví,obrany,kde se dají provádět stějně krkolomné kousky za bílého dne.
Klobouk dolu před panem Michálkem.
16. 12. 2010 | 13:34

PatientO.T. napsal(a):

http://zpravy.idnes.cz/neselhal-drobil-ale-michalek-je-presvedceny-premier-necas-pm0-/domaci.asp?c=A101216_1500023_domaci_hv

Cit.:
...Jste předseda vlády, která si říká protikorupční. Proč jste se ve věci osobně neangažoval?
Právě proto jsem jasně řekl, ať se obrátí na policii. Jakou větší angažovanost? Já mám k dispozici nějakou osobní policii? Nemám.

Ministr Pavel Drobil váš vzkaz nevyřídil přesně, protože on především požaduje zničení té nahrávky…
Ne. Předal jej dobře, ověřoval jsem to u pana Drobila.

Drobil po většinu nahrávky Michálkovi vysvětluje, že je nutné nahrávku zničit, nemyslíte?
Tohle je vaše velmi silná dezinterpretace. Drobilova klíčová věta je: Pokud máte informace a jste přesvědčen, že došlo k něčemu nezákonnému, obraťte se na policii…

Michálek to šel ohlásit svému ministrovi a ten ho přesvědčoval, aby nahrávku zničil.
To trochu zjednodušujete. Sám jsem to zažil několikrát, když jsem měl ve Sněmovně schůzku a současně hlídám hlasování, druhým uchem posloucháte přenos… To, co mělo zaznít od pana Drobila, je jasná zřetelná výzva, ať ty věci odevzdá.

Drobil říká: Pane Michálku, zničte to a odpřisáhněte mi, že už nic takového neexistuje, a můžeme…
Ne, on říká: Buďto jste přesvědčen, že došlo ke spáchání trestného činu, a pak to běžte ohlásit, nebo nejste přesvědčen. Povinností všech je, že pokud mají podezření z trestného činu, mají to ohlásit.

Drobil přece říká něco jiného. Řekl: Pokud máte něco, co dokazuje nějakou trestněprávní odpovědnost, tak buď s tím zajděte na nejbližší policii, nebo to zničte. O zničení hovoří jako o plnohodnotné variantě.
Já jsem přesvědčený, že to tak myšleno nebylo. Klíčová je první část věty...
16. 12. 2010 | 13:47

PatientO.T. napsal(a):

K výše uvedenému jsem zapomněl uvést své rozhořčení nad tím, že předseda vlády se buď domnívá, že jsme všichni úplně blbí, nebo je mu náš názor zcela lhostejný...
16. 12. 2010 | 13:52

anti politik napsal(a):

xxx už jsem se lek, že tady nemá nikdo ten správnej pravičáckej rozum. Jste přispěl do diskuze exelentně! Příště by to chtělo souvětí pokud ho zvládnete! I když ta holá věta od lidí jako vy má taky svoje kouzlo!
16. 12. 2010 | 14:01

rejpal napsal(a):

PatientO.T.
Je ještě třetí - víc, že mu nic nehrozí. Nejspíš platí všechny tři současně. A ustojí to. Protože VV sotva najdou odvahu dokončit, co zahájily a nechat padnout vládu nebo z ní odejít. Pokud to udělají, budu je volit.
16. 12. 2010 | 14:11

Pepa Řepa napsal(a):

Ma-Fu
Tak jo.
Nárožný nechápe, že jsme si zadělali na malér, při kterém tady bude-našim dětem- veselo.
16. 12. 2010 | 14:51

vidlemístoklíčů napsal(a):

To Kocman: pane Kocmane, máte pravdu jen částečně. Ano, nahrabat by chtěl asi každý bez ohledu na místo a čas. Proti puzení si podvodem nakrást ale existují různé pojistky. Povětšinou soudy (lidové či v právních státech nezkorumpované). U nás je hlavní problém v tom, že se krade beztrestně. (Tedy ne tak úplně, odevzdá se deset procent podvodem získané částky.) Problém je v justici, ne v politicích, kteří jenom zkoušejí jak daleko mohou zajít. Zřejmě dojdou k limitu až když se opravdu naštvou zbídačení obyvatelé, protože soudů se fakt obávat nemusí.
16. 12. 2010 | 15:05

vidlemístoklíčů napsal(a):

To rejpal: pokud to udělají, bude zbytečné je volit, protože voliči budou zase doufat, že prohozem s ČSSD se snad něco změní a budou je volit. A to by bylo, když by ČSSD vyhrála, aby se nevrátil i Jyrka. A VV si pak ani neškrtnou tím spíš, pokud by prokázaly, že to myslí s bojem proti tomuto sajrajtu vážně. TO by se moc nelíbilo ani oranžádám. Já jsem je volil a jak vidno, jsou skutečně první, kdo nekončí s tématem korupce okamžitě po volbách. Jenže proti zabydleným a propojeným mastodontům je to boj Davida s Goliášem.
16. 12. 2010 | 15:10

Felix napsal(a):

Pane Urbane, národ je především zklamán lotrem Kalouskem, prokazatelně největším ekonomickým buranem Česka a hlavně chováním zlodějů z TOP. Nikdo nečekal, že reformy podle TOP jsou to, že se okradou nejslabší a nacpou se peníze do nenažraných tlam těch nejbohatších. Blábolení o Řecku se ukázalo jako podvod, naopak největší škůdce české ekonomiky se ukázal Kalousek a jeho bláboly o tom, že krize není a nikdy nebude a následné přijetí rozpočtu na rok 2008.
16. 12. 2010 | 15:40

Karel napsal(a):

Tak už víme, proč se nám ta čistička tolik prodražila: http://tvpraha7.cz/?q=node/336
16. 12. 2010 | 15:53

antoninovy napsal(a):

Zdravím Honzo

dobré, a podepisuji to o tom možném puči.

To jsem zde prognostikoval již na jaře, někteří se tvářili skepticky, jeví se to jako možný scénář, hlavně ve světle promluvy Petra Hájka na Čro 6 před pár dny.

Dosti výrazná řeč, doporučuji ku poslechu.

Stojí za úvahu, proč ty věci k Drobilovi leakly právě teď, cui bono ?:

Že by bitka proti severomoravcům, kteří svoji nenažranosti nasrali kdekoho?

Nebo ještě jinak?

Teď nevím.

Ahoj

an
16. 12. 2010 | 16:28

Mike napsal(a):

Urbane, co má společného korupce ODS s rokem 1967? To jako chceš říci, že se tu za socialismu kradlo v podobném rozsahu? To jsi se tedy musel pomást na rozumu, a nebo máš popito? Myslím si, že za čističku v Troji nespadla žádné straně do klína ani koruna. Takoví jsme byli! (tenkrát)
16. 12. 2010 | 16:39

myrta napsal(a):

Tuhle aféru spolknou Vánoce,nic se nestane.Nečas to vylže-pokud ovšem John se nebude chtít blýsknout akcí schopná policie.Ale jelikož je tak ještě pořád Martinů a justiánka Vesecká,půjde vše pod pokličku.Ale v hrnci to bublá a přeteče tak v únoru-březnu.To až lidi dostanou první sníženou výplatu,zaplatí zvýšené nájemné,dostanou menší porodné,mateřskou,zaplatí povodňové,vyberou menší stavební spoření.Pak se opravdu naštvou-zatím jim to nedochází v praxi.A teprve pak to vláda neustojí.A hloupá ČSSD nepočká a nedokáže to využít,teď volat po vaslovení nedůvěry je nesmysl zřejmý každému laikovi.
16. 12. 2010 | 17:15

MA-FU napsal(a):

Pepa Řepa
Řela bych,že pan Nárožný chápe ,ale i nám už bude veselo,nejen našim dětem.Proč se vždy vygradují takovéhle politické pletichy před Vánoci? jsou to dárky? "Sarajevský atentát"pamatuji počátkem adventu..Jestlipak je některý politik,senátor,poslanec nezdiskreditovaný??Asi by na to stačily prsty obou rukou?,
Co si máme vybrat z této zmatené situace a co potom naše děti,,? čemu věřit,komu?,
16. 12. 2010 | 17:27

Anička z Kuřimi napsal(a):

MA-FU,
je to jednoduché, ŤOPka se chtěla "revanšovat" ODS za pražskou smlouvu s ČSSD.

Všimni si, že hlavní protagonisté ŤOP mlčí.
Za normálních okolností by spustil Míra takový řev, až by chtěl převzít vedení vlády.

A vono nic ...

Zkrátka, hoši z ŤOPky ukázali ODSce s kým měli spolupracovat ...
16. 12. 2010 | 17:51

Pepa z depa napsal(a):

Milý pane autore, jak tak čtu, tak se mně zdá, že jste mnoho diskutujících nepřesvědčil pro svoji ideu a ještě jsem pochopil to, že vám nedávají ani naději se přiživit na ROZHOŘČENÍ PRACUJÍCÍCH NA VLÁDU, MOC A ŘÍZENÍ STÁTU. Je vám jasné, že se již nebude opakovat doba, kdy se kolaborant havel i se svými zneuznanými dostane i s těmi zelenými k moci přes dělníky. To že zblbl nezkušené studenty a zneužil jejich víru v časy lepší, čehož zajisté litují všichni, mimo těch kdo nalezli do ods, top09, vv, kdu-čsl a další nevýznamné strany a přes ně do do našeho a mezinárodního kapitálu,a hlavně do pilířů moci, no to je humus, který zdevastoval celou naší zemi a obyvatelstvo, řekněte, že s tím nepočítáte, viďte, ten vývoj v té spirále se promítá i ve vývoji ROZUMU, jak je to u vás? A jest-li si zakuklení kapitalisti představují, že se pomalu a potichu zase někam vecpou, tak s tím nepočítejte, protože již i ten nejtupější člověk na světě poznal co jste ZAČ, JSTE PLEVEL TÉTO PLANETY a my se vás zbavíme velmi rychle, protože jsme našli na ten plevel postřik, děkujeme za pozornost 4. odboj a Pepa z depa.
16. 12. 2010 | 19:00

S.Š. napsal(a):

Ano, pane Urbane, opravdu to začíná být velmi srozumitelné. Pro velký úspěch se pražský model musí stát vzorem pro celostátní uspořádání, konekonců celé představení má svého prescriptora. Nemohou "to" přece pustit, to je jasná věc, uznejte to přece ! Koalice ODS a ČSSD jištěná komunisty, takovu sílu hned tak někdo neporazí. A ti zbylí ? Nějakých pár křiklounů a hysterek (Sommerová),
frustrovaná "pražská kavárna" ? No co, ti sice možná mohou chtít rušit klid na práci, s tím si ale (ti správní) chlapci a děvčata rychle poradí.
/Jen to celé začíná být tak nějak ... fraškovité ... :-)/

P.S.: Zrovna čtu, že ODS zas stouply volební preference. To by jeden nevěřil ! :-))
16. 12. 2010 | 19:14

Luboš Čochtan napsal(a):

... ano, ale jaké je zde řešení: výměna vládní garnitury - to jistě ne, noví, nezkažení lidé - a kde jsou ??
16. 12. 2010 | 19:52

Dardin napsal(a):

Podepisuji pane Urban. Nejde jen o čističku, záhy se opráší i výnosný byznys s plánovaným "mýtnými branami" v metru...Tam bude velký prostor pro malé domů.
16. 12. 2010 | 21:37

Tenco napsal(a):

Proces výběru elit.
To za prvé.
Zadlužování společností soukromým osobám.
To za druhé.

Zbytek se od toho odvíjí.

Plky. Zábava. Zahánění nudy.

Dobrou noc.
16. 12. 2010 | 22:01

Frank napsal(a):

Pekna analyza, Necas skvele poslouzil k oblafnuti volicu, ale ti by jinak volili Paroubka .... takze to vlastne nemohlo dopadnou nejak moc jinak... Bude potreba hodne afer nez volic pochopi, ze ODS je propojeno s CSSD ... a az to pochopi, tak bude mozna uz fungovat jine propojeni ... co se bude muset stat, aby se zmenil system voleb?
16. 12. 2010 | 22:13

Béda napsal(a):

Frank,

ODS, ČSSD, nebo TOP - pokud jde o korupci všechno na jedno brdo.

Pokud jde o to ostatní, ČSSD alespoň hodí něco pod stůl, ty ostaní chtějí sežrat všechno sami. Absolutní mistři v oboru jsou TOP - řečem o nich se ovšem p. Urban, podobně jako pan Hvížďala promyšleně vyhýbají.
16. 12. 2010 | 23:33

jamo napsal(a):

Urban nikdy nesklame..přečtěte si, prosím, co všechno by primátor Svoboda měl splnit, aby ho tento ODS-bijec vzal na milost. Takže, sumasumárum, Svoboda se u něj zachrání, když se reinkarnuje do kámoše Vency Veškrny. A opravdu nic více..
17. 12. 2010 | 00:20

Pepíček Švarců z Padouchova napsal(a):

Petr Nečas-herec neselhal, naštěstí selhali režiséři české taškařice přes dvacet let dlouhé, kterou zaplatí většina lidí co tu žijí a mlčí, protože chlív do kterého se narodili se stal pro ně normou. Jene, v Dikově ulici máte svobodu projevu trochu větší díky té Evropě Svobodné-RFE/RL, poslechovost ČRo6 je bohužel bídná, tak vladařům nepřekáží. Většina populace raději chodí do krmítka skleněného, nevkusně nováckého (tj. TV Nova), tím ovšem nechválím soudruha Janečka z ČT. Proklatě by pomohla výměna ředitelů skoro všech vysílaček a novin, nudně řízených od Moskvi až po AŠ, Goebbles by se červenal
17. 12. 2010 | 03:02

Michael napsal(a):

Pan Urban ma bohuzel pravdu - jako vzdy !
ODS je stejne uspesny obchodni klub - jak si ho k obrazu svemu pan Klaus pred lety zalozil.
Ba letos je jeste silnejsi !
17. 12. 2010 | 03:03

Mike napsal(a):

Urbane, ty soudružky si tu vánočku upekli za své, jestli jste tento "malý" rozdíl nepochopil. To dnes se musíme dívat, jak ČEZ platí za peníze občanů výlety politiků do Itálie. Pokud jste chtěl udělat příměru s rokem 1967, měla znít: žádná kurupce = žádné zadlužení. Tenkrát poslanci měli normální zaměstnání a brali za poslanecký mandát 2000 Kč měsíčně, pane Urbane. Vývoj je jasný, ŤOPKA ted´podepře ODS a ta ji to vrátí až bude hlasování o přošetřování bývalých vojenkých zakázek. VV bude sice něco málo namítat, ale nakonec podepře tento korupční spolek ODS + ŤOP.Je mi z toho opravdu špatně, co bych za to dal, kdybych se dnes vybaven informacemi mohl vrátit do roku 1989, kdy tu ještě každé české městečko mělo svou českou továrničku, která živila toto městečko a každý kdo chtěl pracovat, mohl důstojně pracovat.
17. 12. 2010 | 05:17

isek napsal(a):

Je to všechno k něčemu?
Obraz bídy i utrpení,-jak z diskutujících,tak- a to především:z pana Čistého a spol.-Šťastný,Svoboda...a ostatní doktoři-neodcházející,-a taky z TOP 09-Kalousek,Barták,Kopřiva,Severa,Čunek,Parkanová.....atd.,ap.,Á propó:proč mlčí:Havel,Klaus,Paroubek,Kníže,Němcová,Sobotka,Pithart...atd.,ap.,...á co komunisté??ti stejní od 89 mlčí a tam sedí!!a co odbory?-stávka??!!za Nagyovou-5%mínus z jejího 1,5 mil.příjmu!!Hezký dobrý den
17. 12. 2010 | 07:09

karel h. napsal(a):

Od nedávné ideové konference ČSSD a posunu v myšlení pánů Sobotky a Haška ve směru k reformnímu proudu a příklon k šetření tvrdím, že ODS jen čeká na jarní sjezd ČSSD. Pak vláda pod nějakou záminkou padne, VV se budou chtít přiklonit nalevo. Klaus pověří sestavením vlády vítěze voleb, tedy ČSSD. Ta bude jednat naoko s véčkaři, pak však udělá veletoč a dohodne koalici s ODS, vyšachují tak nepohodlné VV a TOP 09. Rozdělí si demokraticky křesla, funkce a peníze a do roku 2014 budou v pohodě vládnout. Za 3 roky si vytvoří takové finanční zázemí, že rozbijou ostatní strany, mediálně zničí veškerou konkurenci a budou bez problému zvoleni i na další 4 roky. Roztříštěná opozice do spousty stran se pobije mezi sebou se ziskem 2 - 7 %, přičemž 15 % hlasů pro KSČM zase logicky propadne. Mezitím však dojde k rozpadu EU, islamisté budou dál provokovat menšími i většími údery v USA a v Evropě. Čína jako největší věřitel si pak koupí vše za pakatel. V Evropě nebude na důchody ani sociální dávky. Při poklesu životní úrovně dojde na vražedné sociální bouře, pogromům na přistěhovalce a následné invazi iránských sil do Evropy. Šílenství? Nevím. Zachránit to může jen čestný postup politiků. Šílenství? Nevím. Ale tuším, co je pravděpodobnější.
17. 12. 2010 | 08:07

Fanouš napsal(a):

Urbane kolik vám platí Štáva?No ten Štáva,kerý tento národ okrádá po miliardách,vy jste jedním z těch,které má tento na výplatní listině.tak kolik vám sype vy kritiku korupce,kolik to dělá?
17. 12. 2010 | 08:37

G. Giormani napsal(a):

Primátor Prahy je zednář. Biskup Duka je Zednář. Téměř všichni z horních pater české politiky jsou zednáři. Co byste potom pane očekávali? Dnes je dokonce jejich drzost tak obrovská, že už se ani "nezazdívají". Důkaz je "vzdání se Katedrály" novým Arcibiskupem, nebo kruh kolem rakve Martina Štěpánka. Viděli jsme to mnozí, jak se Dr. Svoboda drží v kroušku kolem rakve a ťukají na ní v televizi. Každá zednářská lože je velmi, velmi nebezpečná a to tím, že ne politici, soudci a vysocí státní ůředníci řídí chod státu, ale právě oni. Co si myslí volič je naprosto nezajímá!
17. 12. 2010 | 10:45

tonyynot napsal(a):

Teď se pan Radek John a VV projeví.Pro politiky a soudce jsou odposlechy málo průkazné.Co pro bývalého novináře?Stačil už zapomenout řemeslo?Hin sa hukáže v úterý
17. 12. 2010 | 11:13

JAN napsal(a):

Na tohle měl nejsprávnější metodu Stalin. Nelze ho vidět jen negativně. Kdyby to udělal někdo teď a tady, historie by ho odsuzovala, ale my víme, že jiné řešení není !!!
17. 12. 2010 | 11:24

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden antisemitský příspěvek, který neměl nic společného se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
17. 12. 2010 | 11:32

Kane napsal(a):

Libor Michalek se zachoval jako statecny obcan. Kdo to nechce videt, implikuje moralne sama sebe.
17. 12. 2010 | 11:50

Ivo Horák napsal(a):

Přiznám se, že jsem pana Urbana ztratil z čtenářského a diváckého dohledu poměrně brzy poté, co skončil s politikou a pak, prý "vyhořelý", i s pomocí postiženým ve třetím světě. Řadil jsem ho spíš nalevo. Líbí se mi jeho (uvedená) "profesní i osobní přesvědčení: Ve chvíli, kdy mě chválí mocní, někde dělám chybu. Dokud jsem zvědavý, žiji." Nicméně si myslím, že směřování soudobé civilizace je natolik kritizováníhodné, že nevystačíme jen s výtkami na adresu ODS a ČSSD. Politické koncepty sil, oblíbených našimi intelektuály, nejsou, žel, alternativou.
17. 12. 2010 | 12:36

Eva napsal(a):

Pane Urbane,
Vím, že není ČSSD čistá, jako lilie. Ale tohle je dílo ODS a ta se musí s tím vypořádat. Tak do toho nemíchejte ČSSD.
17. 12. 2010 | 18:04

tupoň napsal(a):

Dnes jsem se díval na ČT24, mám hodně silný žaludek, ale málem jsem se poz...... Vystupoval tam budoucí právník Pf v Plzni. Hrůza a děs mě jímala z jeho odpovědí. Tento studen je v dozorčí radě Plzeňské teplárenské a prý má na tuto pozici odpovídající kvalifikaci. Jeho duchaplné odpovědi mě šokovali a byly opravdu hodně věrohodné. Kdo že to byl, no ano Fremer, předseda mladých konzervativců- nová krev ODS. Pán Bůh s námi.
17. 12. 2010 | 21:21

Ivan Hochmann napsal(a):

Zase jen agrese na ODS.

Zajisté,souhlasím,že je to politická pakáž.
Nečas může kecat co chce.
VĚDĚL! A moc dobře věděl,že partaj má už 20.milionový dluh a lobysté ,manageři, zbohatlíci díky ODS už peníze nedají.

Jak tady jinak na financování partaje????
Korupcí.To je přece logické.

Ale pozor!
Nikdo se už nepamatuje CO BYLO PŘÍČINOU ?
Už jste zapomněli kdo hlasoval pro financování politických stran ze státního rozpočtu?Kdo ještě vylepšil onen zlodějský "komunistický zákon"?

Tak jak si nebudete zajisté pamatovat, kdo včera hlasoval proti zrušení doživotní imunity poslanců v Českém parlamentu.

Závěrem povím emotivní odsudek při pohledu na tu tlupu holohlavých gangsterů,kterak cení svoje kolozuby s odulé ksichty na skřehlou dámu ODS v čele lavic a jak freneticky tleskají a poskakují nad báječným nápadem položit tuto vládu.

Jak vidno ani pan Nečas se svým charismem se dlouho neohřeje.To se ale dalo čekat.

Už se ale těším na konečně "spravedlivou socanskou vládu".Nebo snad zase ne?

Zase bude nějaký zakuklený komunistický kmotr v čele jakési čtyřleté "prý úřednické vládě"?

Socani se do vlády zase jako obyčejně nepohrnou.
Jsou úplně za stejných genů jako komunistická svoloč.Proč by nosili kůži na trh,když mohou sedět v lavicích,destruovat každý pokus o "něco",vypadat jak zachránci lidstva,.....a potichu krást.

Už jste zapomněli na Paroubkův tupý bezradný ksicht,když se prohlasovala nedůvěra Topolánkově Eurovládě?
Připadal mě jako blbec Bush,když mu ve škole oznámili útok na věže WTC.

Ivan.
18. 12. 2010 | 08:31

Ivan Hochmann napsal(a):

A ještě něco podstatného!

Jak jem tak pročítal diskusní příspěvky,všiml jsem si jak se snažíte vysvětlit zveřejnění ministerské korupční kauzy .
Není podstatné,kdo komu ...za co!
Politické eintopfy stranických sekretariátů jsou pro mě naprosto nezajímavé.
Je z nich vždy nablití.Ať se jedná o směsku kterýchkoliv stran.Možná máte pravdu že takových politikářů jako je Kalousek ,aby člověk pohledal.
Avšak jsou si všichni rovni. Ten,který chodil komunisty půlstoletí volit,jako ten kdo jim platil příspěvky.

Nejvíce mě zaujal příspěvek Karla h.,neí od věci si jej zapamatovat.
Pana G.Giormani doplním,že vstup do Zednářské lóže je aktem ideově-politickým.
Co jiného jste od těch grázlů čekal?
Terry ..ano zdravím.

Závěrem: Až bude většina čechů oplývat inteligencí a IQ jako PAN PEPA ŘEPA tak by jsme mohli uvážovat částečně optimisticky...
Domnívám se ale,že tato situace není ani náhodou reálná.

Ivan.
18. 12. 2010 | 08:54

Ivan Hochmann napsal(a):

Opakuji MOHLI BYCHOM uvažovat....
ale zatím lidé ...neblbněte!
Ivan
18. 12. 2010 | 08:57

veverka napsal(a):

Nic nesmí ohrozit záměr vykrást zdravotní a sociální pojištění. Jde o hodně. Jde o desítky miliard každoročně pro majitele zdravotních pojišťoven a soukromých penzijních fondů. Tomuto účelu se musí podřídit vše, nějaká korupce musí jít stranou.
18. 12. 2010 | 13:09

todi napsal(a):

ODS, V. Klaus, M. Zeman a jmenovanými pány sjednaný konkubinát ODS s ČSSD trvající doposud nás nikdy neměli potkat. Ačkoliv, vždyť jsme to my občané voliči, kdo si tuhle kaši namíchali a teď nám už leze všemi otvory. Jme nepoučitelní a odteďka na našich tupých palicích budou vedle ODS a ČSSD štípat špalky i TOP 09 a VV. Máme se na co těšit, ale snad nám to i prospěje.
18. 12. 2010 | 13:46

Pepa z depa napsal(a):

Milý diskutující, po přečtení Vašich příspěvků, shlédnutí partie na Primě a teď sledujeme ČTV24, tak již předem, než dojde z nějakému rozhřešení o Koaliční vládě, již předem říkáme, že k pořádku v NAŠÍ VLASTI musí bezpodmínečně začíti: JIŽ VZHŮRU PSANCI SVÉ ZEMĚ ...ATD. A JELIKOŽ JIŽ DOPŘEDU VÍME, ŽE ZNÁME NEJELEGANTNĚJŠÍ ŘEŠENÍ JAKÉ KDY NA TÉTO PLANETĚ BYLO REALIZOVÁNO a to je HEDVÁBNÁ ZMĚNA, tak již moc neváhejme, než Nás překvapí ještě něčím horším a potom již nebudeme moci dáti ruku do ohně ZA TO CO PRACUJÍCÍ VE SVÉM HNĚVU PROVEDOU. 4. odboj je za hedvábnou změnu a nastolení politiky MÍRU A SPOLUPRÁCE SE VŠEMI ZEMĚMI SVĚTA. Máte-li někdo jiný návrh na řešení situace, tak sem s tím, žádné váhání ničemu nepomůže. 686.500 občanů ČR + odbory pracujících + občanské iniciativy jsou připraveni k převzetí MOCI A VLÁDY v NAŠÍ ZEMI. Svíce vyjednávání dohořela a nepomohlo ani světlo biblické, smír je v nedohlednu, tak to vidí 4. odboj a Pepa z depa. Slova dobojovala a přichází PRÁVO A SPRAVEDLNOST. Pracující to PRÁVO JE NA VAŠÍ STRANĚ viz Ústava ČR. Pepa z depa.
19. 12. 2010 | 14:27

Standa napsal(a):

Ani nevite jak je zabavne cist ceske noviny - kdyz je clovek usidlen v zahranici !
Jen tak dal,jen houst a vetsi kapky !
21. 12. 2010 | 20:22

Jaroslav Šebek napsal(a):

Pane Urbane, od doby, kdy jste začal psát své jednostranné lži a polopravdy o událostech v bývalé Jugoslávii, zejména o Kosovu, Vás považuji za mimořádně prodejného novináře.
Tuto svou charakteristiku potvrzujete i v dalších článcích a glosách, kde při všeobecné a mnohdy oprávněné kritice kohokoliv zcela účelově zapomínáte na některé strany a politiky, mající na marasmu české politiky a současné asociální zkorumpované vládě velký podíl - např. TOP 09, pana Kalouska etc.
Jste odpuzujícím příkladem prodejné novinářské hyeny.
29. 12. 2010 | 00:56

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy