Milovník (života) Václav Havel

17. 09. 2011 | 02:18
Přečteno 6947 krát
Diskuze kolem Tajné knihy Ireny Obermannové točící se kolem toho, zda hlavní hrdina je či není Václav Havel, a zda autorka byla či nebyla v době nedávné jeho milenkou, je téma sice patřičně lechtivé, ale nikoliv skandální. K Václavu Havlovi ženy vždy patřily – proč by to mělo být jinak?

Václav Havel byl při svém nástupu prezidentem, kterého respektoval skoro celý národ i svět. Mělo to mnoho důvodů, a možná jeden z nich byl, že nebyl jen chodící ctnost sama – jeho záliba v ženách byla obecně známá. Muži mu záviděli, ženy to přitahovalo. Sám Václav Havel přiznává v Dálkovém výslechu, že má „na svém kontě nejeden hřích.“ I to, že se se svými románky svěřoval své ženě Olze. Ostatně milostný vztah se svou současnou ženou Dagmar navázal také mimo manželské lože. A druhou manželku mu lid přál – Václav Havel není očividně typ muže, který umí jít životem sám. Je také pravda, že své druhé manželce, která vedle něj vyzrála v pravou dámu, vděčí za mnohé - patrně i za život sám.

Přesto mne úvaha o jeho možném románku nepohoršuje. Naopak. Srdce jako by zaplesalo – že by? Že by Václav Havel přece jen nebyl jen ten moudrý pán, který chodí už jen z ordinace do ordinace, opřený o hůlčičku? Že by byl ve své podstatě stále stejným charismatickým a stále tak trochu hříšným mužem, který podlehne svodům příležitosti strávit pár chvil s hezkou a inteligentní ženou? A který očekává, že to jeho manželka, které si bezpochyby váží, velkoryse přehlédne? Jako to dělávala Olga?

Jako by na nás dýchl počátek devadesátých let, kdy se do čela státu dostávali konečně muži, kteří „stáli za hřích“. V čele s prezidentem Havlem, který před ženami nikdy zrovna neutíkal, a možná, jak můžeme spekulovat, neutíká dodnes. Byla to doba, kdy politikové měli sex apeal, a byla to krásná doba…

Není proto nutné, aby se Václav Havel od knihy distancoval. Pokud je románek pravda, muž jako Václav Havel by měl se svým typickým šibalským úsměvem zkušeného muže tajuplně mlčet. Pokud románek pravda není, a je to všechno jen vysněný sen autorky, bývalý prezident by mohl být, opět se svým plachým a rozpačitým úsměvem, v podstatě hrdý na to, že ženy o něm v těchto souvislostech nadále sní – a rozhodně mezi ně nepatří jen Irena Obermannová. Co by za to jiní, i mnohem mladší, politikové dali!

V obou případech však Václav Havel neztrácí na své pověsti ani milimetr. Proč? Vždy platil za muže, který si umí užívat života - ač nebyl právě krasavec, měl vadu řeči, býval i „kriminálník“, ženy přitahoval, díky svému zvláštnímu charisma (a nepochybně i díky poněkud překvapivému talentu ženu svést) jako málokterý jiný - i proto dnes stojí po jeho boku krásná paní Dagmar. Neměl by nám tedy svým distancem brát iluzi, že takovým mužem zůstal… takového jsme ho poznali, a takového si ho v podstatě přejeme mít...

Prezidenta, který měl a má světové renomé, úctu svého národa...a lásku a obdiv žen.


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

AC napsal(a):

Máte na mysli tato moudra?:

"Komunisté vás budou strašit nezaměstnaností, není to pravda, ničeho se nebojte. Dvacet let tvrdila oficiální propaganda, ze jsem nepřítelem socialismu, že chci v naší zemi obnovit kapitalismus, že jsem ve službách imperialismu, od něhož přijímám tučné výslužky, že chci být majitelem různých podniků... Byly to všechno lži, jak se záhy přesvědčíte....

Za svůj třetí úkol považuji podporu všeho, co povede k lepšímu postavení dětí, starých lidi, žen, nemocných. těžce pracujících, příslušníků národních menšin a vůbec všech občanů. kteří jsou na tom z jakýchkoliv důvodů hůře než ostatní..."

Má smysl pokračovat?
17. 09. 2011 | 03:37

kormoran napsal(a):

AC , jsi prikladem homo 'nekoho' , touzici byt veden pod praporem . "A von rek to a to a ja 'obycejny cechacek' z toho nic nemam , akorat me byvali soukmenovci predbehli ve zlodejne))))
K blogu . Karel Kryl nebyl zklaman udalostmi v 89-tem . Byl zklaman podezrelym vyvojem!

Jako mnoho lidi , kteri za ceskoslovensko doslova dychali a jako satisfakce se dockali smejicich se STbaku primo do jejich obliceju (nejen s jejich dnesnimi duchody), hlavne stale 'rude' ceske jurisdikci- pekne soudruzi sprasili demokracii k obrazu svemu a tento , pouhy stripek z mozajky je dukazem , ze vlastne k zadnemu prevratu nedoslo!)))

Skutecne me nenapada , kdo po 89-tem mel vest narod vycuranku .))) Snad Franc Joseph - ted mi napadlo-sakra , taky po smrti, jako Aaada ci ten saman nalozeny v lihu)))

Ale Vasek byl alespon v necem predvidavy ! Svymi kalhotami predpovidal povodne.
Viktorka , laska,pravda a spousty propustenych "politickych" veznu pod podobnym heslem : "Ad zyje demogracyje ! Uraaaa!")))

Zaplat Pan Buh i za tu bidu)))
17. 09. 2011 | 05:59

Naštvaný napsal(a):

"Milovník (života) Václav Havel" Autorko, nesmíte se nechat unášet svými subjektivními pocity a sny!
17. 09. 2011 | 06:00

AC napsal(a):

kormoran

To už tak bývá, že lidi chtějí být vedeni pod nějakým skutečně moudrým praporem, jinde to není jinak. Český národ není národem vyčůránků, jenom si bere příklad z hanebných činů vrchnosti. Havel sliboval celému národu to, co se vzápětí ukázalo být jako opak. On, Havel, lépe než kdokoli jiný věděl, že rudá skvadra dál ovládá ekonomiku. Po 89 tady byl obrovský lidský potenciál ke změně, který vrchnost zradila a zahodila. Současný marast je toho důsledkem.
V čem byl Vašek předvídavý? Tahal národ za nos. Kecal nesmysly, sliboval, že bude presidentem jen do prvních řádných voleb, což samozřejmě byla další lež, držel se křesla jako klíště, před rozdělením republiky raději odstoupil, aby se následně mohl vrátit. Své by mohl říkat i Sládek.
Mimo to, já jsem nemluvil o událostech v 89, ale lžích o vyhlídkách, o tom, že Venca musel vědět mnohem víc než národu řekl - tedy mimo lží. Dodnes nezveřejnil nahrávky z jednání s tehdy odstupující vládou, proč asi. Protože komunisti předali moc za určitých, pro ně výhodných podmínek. Havel byl obyčejný pohádkář.
Z jeho politiky má prospěch jen pár% horních vrstev, zbytek má kulový. Přemýšlíš nějak divně, chceš snad, aby si lid vládnul sám? Možná by bez těch parazitů a vyžírků, co jen republiku demontují, došel dál.
Humanitární bombarďák mě proto svými excesy s nevěrou nefascinuje. Zaprodal nás.
17. 09. 2011 | 06:27

Silvie napsal(a):

Madam,

a kteří muži podle vás stáli v těch 90.letech za hřích?
Zeman, Klaus, Havel nebo snad urostlý Ruml?
Děláte si z lidí prču?

Těžko můžete očekávat od chlapa, že se před manželkou a navíc veřejně přizná k nevěře(byť více méně platonické).
Havel s Obermannovou před rokem mohl provozovat maximálně nevinné sexuální aktivity, v ostatním zapracovala autorčina invence, a to ještě s kyslíkovou maskou a připojením na kapačkách.
Národ mu příliš Dášenku nepřál, to mlžíte, protože se s ní pana prezident slézal v době, kdy jeho paní ležela s těžkou nemocí ve špitále. A to se nedělá, zejména, jste-li takový "charakter".
Vaše servilita jde až tak daleko, že budete nám, normálním ženám, tvrdit, že má starý pán neodolatelný "sexepíl". Odborně se to nazývá gerontofilie.
Rouhačsky mě napadl ten vtip o astmaticích v bordelu...
17. 09. 2011 | 06:33

Silvie napsal(a):

Kormorán,

jak vidím, máte v tom jasno i v té Kanadě.
Přesně tak.
17. 09. 2011 | 06:35

AC napsal(a):

PS: Mažu do služby. Zdrávas královna, kormoráne:-)
17. 09. 2011 | 06:35

smoula napsal(a):

Meli bychom si uvedomit ze Havel se lisi od Berlusconiho tim ze Berlusconi to dela pro chlipne poteseni a Havel pro pravdu a lasku.
17. 09. 2011 | 06:38

Pepa Řepa napsal(a):

Jako by na nás dýchl počátek devadesátých let, kdy se do čela státu dostávali konečně muži, kteří „stáli za hřích“. V čele s prezidentem Havlem, který před ženami nikdy zrovna neutíkal, a možná, jak můžeme spekulovat, neutíká dodnes. Byla to doba, kdy politikové měli sex apeal, a byla to krásná doba…
-------------
Hmm, při vší úctě k VH a přání, aby tady dlouho vydržel, řekl bych autorko, že VH neutíká neb utíkat nemůže.
Dokonce si myslím, že před jednou dámou by utekl, kdyby utíkat mohl už po roce. Bohužel to propás.
Ale sport nebyl a není zrovna silnou stránkou VH.

Marně dumám, kteří to politici po r.89 měli takový sex appeal, že Vás to ohromilo a dodnes slzíte.
Že by Václav Benda? Kroupa? Uhde? Celá Obroda? Chlapci jako jedle.
Nebo ti, co se kolem toho motali? Magor, Malý a tak?

Hezkej blog.
O čem sní ženy a Hamplová obzvlášť.
Při vší úctě k Vám, milá dámo, nebude to tím, že jste byla před 21 lety mladší?
Asi o pět let, abych byl džentlemoun.
17. 09. 2011 | 06:43

Divobyj napsal(a):

AC
Ano,mám podobný názor jako Vy.Ještě bych dodal,že velmi významnou měrou přispěl k rozpadu Československa.
To dílo,které Masaryk,Štefánik a spol.roky těžce budovali,stačil tento klaun za z
lomek toho času zcela zničit.

Zwyrteku,
Zdá se,že Havla také milujete.To je-samozřejmě,vaše věc.Místo toho,abyste se tu veřejně ztrapňovala,nechte si to raději pro sebe.
17. 09. 2011 | 06:46

Normální 1 napsal(a):

Pan Havel měl jednou pro vždy zůstat tam kde byl - u kotlů...
17. 09. 2011 | 06:46

Pepa Řepa napsal(a):

Silvie
ale no tak. Berte to z lepší stránky.
My geronti jsme pookřáli.
Když má sex appeal VH i dnes, proč ne my?
Hamlová mě nalila naději do žil.
Že bych ještě neměl "po sezóně"?
17. 09. 2011 | 06:50

Pepa Řepa napsal(a):

mně
17. 09. 2011 | 06:51

Silvie napsal(a):

Pepo,

ale vy máte silý intelekt a smysl pro humor.
Což dámy dokážou ocenit.
17. 09. 2011 | 06:53

Silvie napsal(a):

šmoula,

a zapomněl jste dodat, že si božský Silvio za kvalitní sex slušně platí. Slečny vydělávají horentní sumy, o nichž se nezdá ani našim poslankyním , tu a tam nějaký pěkný šperk...
Kdežto české dámy jsou natolik prostoduché, že to dělají zadarmo a s pocitem neskonalé vděčnosti, že na ně shlédl ON shlédl ze svých výšin...

Silvio je prostě normální prasák a na nic si nehraje. Tím je mi v podstatě sympatický.

Dotčené ženy v Itálii udělaly demonstraci (maličko mimo mísu), kde vyřvávaly cosi o ponižování ženské důstojnosti ohledně sexu Silvia s těmi prostitutkami. Já dost dobře nechápu, jak můžete ponížit důstojnost kur.., která jde za peníze a dobrovolně.
17. 09. 2011 | 06:59

vasja napsal(a):

Sou chlapi, co dokážou sex hlavou!
17. 09. 2011 | 07:18

kormoran napsal(a):

A.C. C'mon )))
Po Vsem druhem prispevku byste mne presvedcil ))) . To byste ale v tom prvnim nesmel az tak hajit komouse .

Apropos , kdy uz bude povolen odstrel te skodne?))
17. 09. 2011 | 07:18

Ládik!!! napsal(a):

VH slíbil že 1x a dost, nakonec to udělal 4x. Tím se nestal lhářem - v jeho letech to už byl hotový člověk. Lhářem už musel být předtím. Od mala. Afinitu žen k VH připisuji jen afinitu žen k mamonu, nebo alespoň k vidině mamonu*). Pro mě je VH jeden z prototypů křivého charakteru.
*) Věra Nosková, Chraňme muže (2010)
17. 09. 2011 | 07:23

Ládik!!! napsal(a):

afinitě
17. 09. 2011 | 07:25

kormoran napsal(a):

Pani Silvie , kapanek na jih do tezsich podminek !)))
Nekteri soudruzi , nahledli do sve ranni stolice , jako do hvezd a s podporou Rudeho P. konstatovali , ze California je pred krachem , tudiz vytvarim pracovne kapitalisticke bunky , aby je chut na flakani a znarodnovani presla)))
Ale v Canade mam par pratel.
17. 09. 2011 | 07:28

Silvie napsal(a):

Pepo,

ještě dodatek.
Někteří chlapi si , to vás potěší, zachovají svůj mužný zjev až do pozdního stáří.
Je mi záhadou, proč autorku přitahuje vetchý stařík, ale nevzpomene si např. na takového Juraje Kukuru, který je i ve svém věku prototypem krásného chlapa. Já bych ho z postele nevyhnala ani dnes.
A nepřekonatelným je pro mně Pavlík Newmanů s jeho průzračně modrýma očima, dej mu pán bůh věčnou slávu - inteligentní, mužný , charakterní. Takhle se to málokdy sejde.
17. 09. 2011 | 07:32

Berdych napsal(a):

Nejhorší je, že když havel něco řekne tak je to všeobecná kavárenská moudrost a nebo přímo nesmysl, Ale pořád nám ho musí novináři nějak podstrkovat a předstírat, že jde o úžasného myslitele a roztáčet další kola dezinformací v duchu zabavit tupý lid něčím nesmyslným aby se nedíval co schvaluje parlament a vláda
17. 09. 2011 | 07:34

Silvie napsal(a):

kormoran,

někdo to o vás napsal, tak promiňte. Takže jste vlastně byl sousedem Honolulu, ten je snad teď v Ohiu?! Taky prý žil v Kanadě. Docela obdivuju, že jste schopní se tak často stěhovat. Mně devastovaly i přesuny kolem tisíce kilometrů - nemluvě o balení.
17. 09. 2011 | 07:35

Děda napsal(a):

Muži dostali ženu od Pána Boha a pan exprezident Václav Havel dokonce dvě. To je správné. Zasloužíl by si jich i víc, je to skutečný muž a nejlepší prezident v historii Česka. Nemůže za to, že mu neschopní občané přisuzují všechny svoje neúspěchy a demoralizovaná společnost ho viní za svoje nepořádky.
17. 09. 2011 | 07:47

aga napsal(a):

I zdálo se jí, že ty oslí uši právě dobře ke koruně sluší - velká věc je zvyk..
17. 09. 2011 | 07:52

Martin napsal(a):

A jakou drogu jste požila tentokrát ? Havel je celému národu pro smích díky jeho spolupráci s komunisty nejpozději od jeho zvolení prezidentem a celému světu pro jeho vynález Humanitární bombardování.
17. 09. 2011 | 08:00

olga napsal(a):

Paní Jano,
napsala jste to moc pěkně. Není co dodat. Ovšem, takový muž je sice asi výborný společník, ale na místě prezidenta bych uvítala muže zodpovědného. Na kterého se mohu vždy spolehnout. O kterém budu vědět, že rozhodne vždy tak, aby se nikdo za jeho rozhodnutí nemusel stydět.
17. 09. 2011 | 08:07

WXWX napsal(a):

Já jen nemohu pochopit proč se tento intelektuál(jak si o sobě myslí že je)do všeho ještě s..e. . Když už musí vědět že na něho velká většina národa jako na křiváka s..e .Nebo už je dement?
17. 09. 2011 | 08:08

kormoran napsal(a):

Silvie , neni duvod se omlouvat !

Drzte se a zase nekdy priste!
17. 09. 2011 | 08:33

aga napsal(a):

olga

Ten muž není vůbec dobrý společník, jak se ostatně můžeme dočíst třeba v dílech mladé Kohoutové - pokud tedy nepovažujete za dobrou zábavu svlékání matky s dcerami. Je to nudný, sebestředný, oidipácký narcis. Ostatně, typ žen, které si opakovaně vybírá, taky vypovídá mnohé.
17. 09. 2011 | 08:34

nemo napsal(a):

Bohužel, ani tento blog mě nepřesvědčil o tom, že psát je má nějaký smysl.
17. 09. 2011 | 08:49

Abdul napsal(a):

"Václav Havel byl při svém nástupu prezidentem, kterého respektoval skoro celý národ i svět."
//Jaký národ? Kterou z definic národa uvažujete? Václava Havla skoro nikdo neznal, jak by si ho mohli vážit, respektovat? Direktivně? Lybijské povstalce také neznáme, šéfy jejich Rady rozhodně svět nerespektuje. Alespoň ne na Smíchově v Praze.

"Mělo to mnoho důvodů, a možná jeden z nich byl, že nebyl jen chodící ctnost sama – jeho záliba v ženách byla obecně známá. Muži mu záviděli, ženy to přitahoval"
// Historky pro budoucí editory a jejich známé. Tohle, vážená, "ven" dlouho neprošlo, maximálně jako materiál "z dílny stb".

"Prezidenta, který měl a má světové renomé, úctu svého národa...a lásku a obdiv žen."
// Zajímavý člověk, to ano. Zbytek - svět je asi větší, než ostrov na Máchově jezeře.
17. 09. 2011 | 09:02

Béda napsal(a):

Morbidní adorace seschlého klauna. Vyprázdněný moralistní symbol starého podvodníka a "věřícího" proutníka s královskou apanáží, který ani s povinným finančním příspěvkem neumí mediálně Odejít.

Čas mauzoleí je definitivně pryč, milá dámo. Někdo opakovaně usiluje o vybudování piedestalu ikony pro V. Havla. Čím víc o to usiluje, tím je komičtější. Král je nahý. Již samotná představa té nahoty je veskrze perverzní.
17. 09. 2011 | 09:16

Pabel napsal(a):

Paní Hamplová, závidím vám že nemáte v životě žádné opravdové starosti a můžete se zabývat něčím, co ani uklizečkám nestojí za to brát to jako slušný drb.
Dokonce se takovým způsobem asi uživíte.

Pan Havel byl možná zajímavý jako disident, i když to měl asi sakra dobře zaplacené.
V den kdy se stal prezidentem se stal jedním z největších škůdců této země v historii vůbec
17. 09. 2011 | 09:22

historik napsal(a):

Všechna čest V.Havlovi. Jako jeden z mála bojoval proti špatným poměrům na území Čech a Moravy. Od r.1990 ale této činnosti zanechal.
17. 09. 2011 | 09:26

Paměť napsal(a):

Historiku - přesně o tom to je. Otázka - kdy začala působit charta 77, no přece v roce 77 , cca 9 let po ruské okupaci, když už byly všechny čistky a křivdy vyřešené a každý k v klidu usazený a nebylo co řešit.
Akorát vláda USA začala cpát velké peníze do boje s komunismem a tak za každý blábol poslaný hlasu Ameriky byly prachy za jaké tu i špičkový odborník dělal 10 měsíců.
Sotva se Havel stal prezidentem, ukázalo se že je pohromou. On totiž v životě poctivě nepracoval a nevychovával děti, tak se jen staral o lidská práva kriminálníků a divných týpků, ale svět poctivě pracujících slušných mu byl cizí a tak jimi spíše pohrdal
17. 09. 2011 | 09:45

olga napsal(a):

aga
Asi bych vám dala za pravdu. Taky jsem něco slyšela. V blízkosti byl pionýrský tábor "Havlov". Svlékání byla asi u Havlů tradice.
17. 09. 2011 | 10:16

resl napsal(a):

václav havel je člověk. václav klaus je stín člověka. ti, co se řehtají pravdě a lásce jsou na tom s václavem klausem stejně. nemáme stejné myšlení a to je dobře, jinak bysme se povraždili.
17. 09. 2011 | 10:23

Martin napsal(a):

resl: Pravda a Láska bylo ohlupovací torpédo do české společnosti za účelem aby komunisti získali čas se zařídit v novém režimu. To se jim úspěšně dařilo až do nástupu Klause do čela státu, který jim to překvapivě utnul a proto ho dodnes nemají v lásce.
17. 09. 2011 | 10:35

voroshilov napsal(a):

Hehe,stary ozrala se jeste chce uzit pred Odchazenim,no kdyz to muze Dasenka s hradnim mluvcim a to velke cervene srdce take asi neco znamenalo?
Jinak jestli nekoho muze zajimat chodici zombie,takovy typ zen ja znam,jsou omameni charizmou bankovniho konta a snadno podlehaji kouzlu platebnich karet.
17. 09. 2011 | 10:41

RA napsal(a):

že by byl Havel český Berluscconni ? Ovšem, Berlusconni to dělá, to jedno zvíře, z velmi nečestných důvodů, kdežto Havel, to je čistá pravda a láska.
17. 09. 2011 | 10:44

Béda napsal(a):

Martin,

odkud jste se přistěhoval? Co vám říkají jména - Kočárník, Dlouhý, Dyba, Ježek...?
17. 09. 2011 | 10:44

Pamela Bárnsová napsal(a):

sex s Havlem, to musí být kombinace viagry a kinedrylu a ventolin navrch
17. 09. 2011 | 10:44

Martin napsal(a):

Béda: Motalo se kolem toho spousta lidí, to je nepochybné. Ale byl to právě Klaus, kdo bývalým aparátčíkům klepnul přes prsty dříve než to předpokládali.
17. 09. 2011 | 10:48

resl napsal(a):

proč komunisti v čele s bobo pomohli klausovi k prezidenství, proč prosazuje komunistu bureše do ÚS, proč pozval po volbě grebeníčka do lán, proč je pro něj přijatelnější rvhp než eu atd. proč jsem nikdy od komunistů /zkuste jít na jejich 1. máj/ neslyšel pochvalu na havla, ale jen samé, sprosté nadávky ? proč ? kdy jste se narodil, martine ?
17. 09. 2011 | 10:49

stehno napsal(a):

Pro mne a nejen pro mne byl, je a bude Havel vždycky jen velká nula, nevím co v něm "národ" kdy viděl, této zemi a všem slušným pracujícím jen ublížil. Nechápu tu hysterii kolem něho a jeho věčnou glorifikaci. Můžete mi někdo říct, co vlastně tak záslužného za celý svůj zbytečný život udělal?
17. 09. 2011 | 10:58

Martin napsal(a):

resl: KSČM je banda senilních důchodců co už dávno ztratili kontakt s realitou, Klause zvolili v naivní důvěře že budou ve vládě, že je EU v současné podobě k ničemu už ví každý, na 1. Máj jsem nechodil ani za komunistů.
17. 09. 2011 | 10:58

Deny napsal(a):

Naklepávání řízků, to je sexuální zážitek :-)
17. 09. 2011 | 11:01

voroshilov napsal(a):

Ja bych ho srovnaval s Reaganem(ostatne je to jejich idol)-oba dva stejne neschopni a pripisovali sobe vsechny zasluhy sveta.
17. 09. 2011 | 11:03

resl napsal(a):

běžte na 1.máj a zeptejte se na klause a havla a máte jasno. to ale mít nechcete, martine. jinak pana stehna prozrazuje věta "všem slušným pracujícím", jak vystřižená z Rudého Práva v 80tých letech. to už tu nenávist k havlovi lze pochopit. ale určitě má pan stehno rád klause, jako on všechny /po/slušné, pracující lidi.
17. 09. 2011 | 11:07

mažňák napsal(a):

voroshilov: já bych ho s Reaganem nesrovnával, Reagan má nesrovnale větší zásluhu na pádu komunismu. V mých očích, kdyby neudělal nikdy nic jiného, je to největší státník všech dob.
Havel má a měl své chyby, ale ta žlučovitá nenávist levičáků a "všech slušných pracujících" mu v mých očích přilepšuje.
Kdo nevidí, že žijeme při všech chybách v mnohem lepší společnosti než byl "reálný socialismus", tak je buď nějaký estébák co si fakt pohoršil, nebo někdo kdo to nikdy nezažil, nebo někdo komu neslouží paměť. Stačí se podívat někdy na ty archivní televizní noviny.
17. 09. 2011 | 11:21

stehno napsal(a):

Pane Resl, teď prosím bez emocí, můžete mi odpovědět na mou otázku? ( pojmem slušný pracující jsem myslel nynějšího řadového daňového poplatníka, nemyslím, že posiťuji nenávist, jen mi osoba p.Havla nic neříka). Tu nenávist spíše cítím z Vaší reakce.
17. 09. 2011 | 11:26

mažňák napsal(a):

Pravda a láska: je to trochu kýč, ale koneckonců to zafungovalo. Hladký přechod k demokracii byl vykoupen různými kompromisy, ale nakonec to byla asi jediná možnost - jaká byla alternativa? Kdyby si tehdejší establishment myslel že se bude houpat na lampách, tak by tu byla možná místo sametu občanská válka a bůhví kdo by v ní vyhrál. Těch pár zbohatlých Ulčáků je jen malá daň. Někdo stejně vždycky ve svobodné společnosti zbohatne, rozdíl je že teď má větší šanci každej. Vážně, levičáci: i vy!
17. 09. 2011 | 11:29

mb napsal(a):

silvie ja ten vtip neznam ... rusák vorošilov uráží českého prezidenta ( ten starý ožrala ) ... všechno je jak má být ...
17. 09. 2011 | 11:45

Kvakin napsal(a):

Paní advokátko, dávno mmám za to, že už jste zavřela kancelář a teď nevíte, jak se zaměstnat a tak píšete blogy. Nemůže to být jinak, protože byste nemohla přece věnovat pozornost a čas takové prdelnosti, navíc mnohokrát přemleté jinde, jakou je žvanění pomatené "spisovatelky", jejíž dílka prý nějak nejdou na odbyt (Tajná kniha prý se ale chytla), a školáčkovská zapírací reakce VH na názor, že hlavním hrdinou tohoto braku je on. Dále myslím, že byste mohla být genderově vyváženější: orgiasticky se zalykáte nad Havlem jako mužským erotickým symbolem, který vyvrhl Listopad (kde jeste nechala Čalfu, Ježka, 4procentního Třísku ?), ale mužům heterosexuálně oriantovaným nenabídnete ku zálibné vzpomínce nic: Petruška Šustrová, polistopadová náměstkyně ministra vnitra, Vám nestojí za zmínku ?
17. 09. 2011 | 11:52

Kolektor napsal(a):

Doba pokročila. Za podobný článek by pro autorku, obávám se, objednáno autodafé, zakončené grilováním, navzdory smířlivému, ba obdivnému vyznění. Doba pokročila, místo zvratu po dvaceti letech tu máme "tání". Rezavé konzervy plné zvětralých, dříve "vyhrazených" informací, se polootevřené pouští ven, pro lid.

Téma je za horizontem. Až do... Jo, to bude masáž...
17. 09. 2011 | 11:55

voroshilov napsal(a):

mb:
Kdyz muze jisty katolik Putna urazet ruskeho prezidenta tim ze se mu"hnusi opila drzka Putina" tak ja take,mame snad demokracii?
17. 09. 2011 | 12:00

stejskal napsal(a):

Má pravdu, pane mb,

je to oboje stejně hloupé, nenávistné a primitivní. Demokracie podle mnohých skutečně znamená, že člověk může urážet, koho chce, a nějakou zodpovědností za svá slova nezaobírá. Stačí si přečíst třeba tyto debaty.

Hezký den všem. Zejména Vám, panu voroshilovi a panu Putnovi.

Libor Stejskal
17. 09. 2011 | 12:09

mb napsal(a):

zdravim pana stejskala, putnu a/i vorošilova ...

to s tou opilou držkou Putinem jsem asi neznal ...

/ ale jsem Putnův fanda /

tak bych to premenil na: hnusí se mi ten autoritativní Putin ... ( to by snad mohlo projít )

mějte se všichni .... hezky ...
17. 09. 2011 | 12:32

mb napsal(a):

posilam pro všechny jeden odkaz, kdybyste k tomu někde sehnali slova, tak mi dejte vědet, příjemný víkend přeju ...

https://www.youtube.com/watch?v=ULE-5DKMboo&feature=related
17. 09. 2011 | 12:35

stejskal napsal(a):

Projít kde, před kým, pane mb?

Přede mnou? Před panem voroshilovem? Či před sebou samým?

Jaký má smysl, když někdo o někom hovoří jako o držce, ožralovi, rusákovi či proklamuje, že se mu někdo hnusí?

Každý se nějak vymezuje, patří to k lidské přirozenosti. Jen mi někdy přijde, že se většina z nás vymezuje za každou cenu, že je vlastně ani nic jiného nebaví. A především proto, aby jiné ponížili, urazili, vyprovokovali (a tím samozřejmě nemyslím ani zdaleka situaci, o níž si právě nyní píšeme).

Libor Stejskal

P.S. Neberte to osobně, není to tak míněno. Jen mne to tak napadá třeba při čtení drtivé většiny příspěvků pod tímto blogem.
17. 09. 2011 | 12:39

Grandgousier napsal(a):

Nevím, jakou úctu k sobě mají všichni ti Bédové atp., dnes se jich tady vynořilo 90%.
Podle komentářů k sobě nemají úctu žádnou ani dnes, ani před třiceti lety. Za dob uzavřených úst, nacpaných párky na zahradách sudetských chalup, chatek okolo měst, s očima opřenýma do vorošilovské televize v nátělníku a trenýrkách povykovali na svou Máňu, která -po splnění manželských povinností v rozpáleném podrkoví -vynesla kyblík a jala se mýt rodinný vůz škodu 105, aby pak usínali s lahví desítky a s pohledem na estrádu hopsajícího Karla Gota v obětí Vondáčkové či Zagorové, když před tím vyslechli mírotvorné Televizní noviny a v době chvilky poezie si odskočili na suchý záchod. V podnělí si to v kancíku střihli s kolegyní a Silvie z toho má patrně dodnes trauma. Mažňák trempoval a tím vyjadřoval každý víkend u táborového ohně své protirežimní postoje, v pondělí už seděl na schůzi SSM a hlasoval ve prospěch sovětských soudruhů... Takový Stehno je patrně účetní, lidi hodnotí číslicemi. V závětří n.p. si každý pátek odnášel traverzy na stavbu domku a tahal z kapsy flašku tezemského rumu jako úplatek Martinovi, který prostě nemohl chodit na 1.,máje, protože pilně strážil národní majetek, v neděli večer končil zcela vyřízen, lahví rumu bylo více a nejen od Stehna. Dnes jsou z těchto stěžovatelé a znalci společenských mechanismů. Jistě , že nikdo VH neznal, v té době...každý hledal traverzy, předával lahve rumu, četl Rudé právo a nadával na vlastní organizaci, na jejíchž schůzích vždy vzorně hlasoval proti zaprodancům a zatracencům. Proto těžko pochopí, že svádět, hrát milostné hry, jemně si povídat a okouzlovat jeden druhého,nakonec i souložit lze i pro radost, nejen v ponožkách a se spuštěnými gatěmií na záchodcích národního podniku qa s obavou, aby sperma nezasvinilo tu jedinou košili. . Nejen vorošilovsky násilně "trachať" po milostné konverzaci typu "Mašenka, povernis". Je tady mnoho lidí, kteří zjevně nechápou obyčejnou lidskou radost. Hlavně, že vám všem vše vysvětlí lidé jako Okamura, Hájek a Bátora, Bednář, Cvrček s Olivou a česká média, která žijí v bludu, že zeměkoule končí s pohraničními horami.
17. 09. 2011 | 12:41

Grandgousier napsal(a):

Karel Gott a Helenka byli skutečně v obětí, jak se dnes zdá, vlastně oni patřili k disentu. Jen na vysvětlenou.
17. 09. 2011 | 12:43

mb napsal(a):

projít před vámi, před panem vorošilovem, projít před mnou sebou samým ...

držka ... zmizela ...

ožrala ... zmizel ...

rusák ... je vorošilov, mluví li hanlivě ( popustí li uzdu svým nepěkným rysům/sklonům)

ohledně vymezení(ch) ... jj //mmchodem nejlepe se ´umel´ vymezovat Klaus // ... nekdy dobra nekdy nedobra ... / zkuste si přečíst dnešního duška na novinkach .... dam odkaz jestli budete chtit /

neberu to osobně .... příspěvky jsem asi nečetl úplně všechny ... / zas me adorace (případné) Havlovy něvery / nevěrnosti neprijde uplne all right = je částečně komická ... takže mám pro ´komické´ reakce pochopení .... i kdyz slova o gerontofilii taky nejsou nic moc ( hele dvojí zápor aŤ žije čeština)

srdečně ... mb
17. 09. 2011 | 12:46

mb napsal(a):

prece mi nechcete vzit tu radost se vymezit proti putinovi :-))
17. 09. 2011 | 12:47

extra napsal(a):

Jano, vidíte, jak je to různé - vy byste se s Havlem ráda vyspala (jiná podoba vašeho vyjádření, že by /vám/ "stál za hřích"), moje babička říkala, že by se takového děvkaře štítila. Každá holt máte morálku nastavenou jinak, ale přeci jen - vy v té Obermannové nevidíte hyenu, která parazituje na nemocném dědouškovi, protože ten děda je váš sexuální idol; nezdá se vám váš postoj trochu naivní?
17. 09. 2011 | 12:55

voroshilov napsal(a):

mb:
Vymezujte se proti komu chcete slusnymi vyrazy,nahodou jste narazil na poklad Flinta ze muzete donekonecka opakovat ty hanlive vyrazy proti mne a Putinu?
Jen si posluzte,kdyz Vam p.Stejskal nedal rozmluvit,v tom pripade vsak za sebou to pravo take ponecham?Je prijemne se chovat jak rozmazlene zlobive dite?
17. 09. 2011 | 12:57

mb napsal(a):

jo a hradilek nafotil hezky den Klause v sudetech ... vyridte mu pochvalu ( jste li s nim v kontaktu) ... vcera jsem potkal xaviera baumaxu ... a ptal jsem se ho chce li zahrát na meetingu zelených, že se u nás bude asi zase rubat ( za limity )

odvětil mi že s politikou nechce nic mít, že je to svinstvo ... i když mámě ( jeho ) se ta jáma dostane až pod okna ...

tak když ani takoví lidé nepůjdou do občanského odporu ... :-))

no nic ... life is amazing ...

/ a hezky/vypovidajici byl duel urban - šťovíček v udalostech komentářích někdy ve středu /

ale to by bylo na dýl ...
17. 09. 2011 | 12:58

stejskal napsal(a):

Ale ne, nechci nikomu nic brát, pan mb.

Jen mne to tak napadlo...

Libor Stejskal

P.S. Teď mne ještě napadá, že jsem možná jediný, kdo zde (samozřejmě též zdaleka ne všechny) příspěvky v debatě čte. Proto ty úvahy...
17. 09. 2011 | 12:58

stejskal napsal(a):

Vyřídím, díky :-) l.s.
17. 09. 2011 | 12:59

mb napsal(a):

to vorošilov ... já jsem putina opileckou držkou ani starým ožralou nenazval ( jak vy jste nazval pana havla) ... nazval jsem jej ´pouze´ autoritářem / a že se mi hnusí / ... to je snad slušné ne ... ?

ponechte si všechna práva ...

zdravim vas pane vorošilove ...
(a toho duška si přečtěte taky ... budete li chtit)
17. 09. 2011 | 13:01

voroshilov napsal(a):

mb:
Skocit na Novinky.cz neni problem,vsak ja pockam,muzete vlastnimi slovy vyjadrit co Vas tak tam zaujalo?
17. 09. 2011 | 13:07

mb napsal(a):

jiste vorošilov, udelam to ... asi nejvic me zaujala rozmluva pana duška s kameny ... a kamen mu prozradil tajemství ...

jaké tajemství ?

no to musíte skočit na ty novinky ... preci vam neprozradim tajemství ...

mějte se ... ( :-)
17. 09. 2011 | 13:09

voroshilov napsal(a):

Bezne jsem to prohledl asi do pulky,vic mne to nebavilo,pan Dušek nepochybne skvely herec a muze treba obdivovat kazdou stavebni hmotu vesmiru,ja zase tak tvrdohlavy nejsem,autority obdivuji a nepohrdam jima,jsem vsak velmi kriticky ke kontextu a dobe ve ktere se autority objevuji a tvori,pro mne je tiche uznani neciho talentu mnohem dulezitejsi nez cerveny hollywoodsky koberecek.
17. 09. 2011 | 13:19

stehno napsal(a):

Děkuji p. Grandgousier.. za hodnocení, jen koukám, jak se zarputilí demagogové rodí i v dnešní době, účetní nejsem, krádež se mi protiví, k tomu mě ( v rodině) nevychovali, ostatně pokud mi je z výroků ohoho opěvovaného zřejmé, že ani ON není spokojen s dnešními poměry.
Podívejte se kolem sebe, jak se hned každý naježí, jak se mu sáhne na jeho idol, ( Samozřejmě na obou protipólech politického, sportovního aj. spektra).
Pokusme se najít společné řešení a ne se pořád napadat a každého, kdo má dnes jiný názor automaticky nazývat čtenářem Rudého práva, vždyť tak černobíle se hodnotili lidi i před r. 1989.
17. 09. 2011 | 13:24

akné napsal(a):

Tento blog bych neočekával ani v KLDR... Ale na druhou stranu vím,co s člověkem dělá nedobrovolný sexuální půst,jen jsem si naivně myslel,že ženy o tom nemluví...Ale ono již to jméno má určitou vypovídající symboliku. No nic jdu do sexshopu..
17. 09. 2011 | 13:31

stará čarodejnice napsal(a):

Jadrně se říkávalo "starej kurevník".
17. 09. 2011 | 13:49

Grandgousier napsal(a):

Stehno, reagoval jsemn na nedostatek základní úcty a elementární slušnosti vůči autorce blogu a VH, především pro hloupost reakcí. VH není idol, ale obyčejný poměrně moudrý chlapík s nějakým osudem. Nějak jsem nezaznamenal, že by se jako idol choval. Od toho jsou zde jiní.
17. 09. 2011 | 14:00

stehno napsal(a):

p.Grandgousierovi - s tím s Vámi souhlasím, ale co se opravdu změnilo, vyrostli noví ideologové, vykladači písma .. a zase jen hrají nepoctivou hru a zaštiťují se / a mnohdy zneužívaji / známá jména.
A vždy se někdo chytí.
17. 09. 2011 | 14:08

Vico napsal(a):

Článeček paní Hamplové věnovaný exprezidentovi, který "před ženami věru neutíkal" mi připomíná ty podivné turecké sladkosti nabízené v tříhvězdičkových hotelích. Všechny jsou nasáklé čímsi sladkým a to tak, že jsou vpodstatě "vlhké".

A tato "vlhkost" se line celým článkem. Je sladká, to ano, ale zároveň vlhká.

Takže, když autorka opakovaně zdůrazňuje, že Havel před ženami neutíkal, má ho/Havla/ čtenář na samém konci článku iopravdu málem za hrdinu. Já bych utíkal/před některými/.
17. 09. 2011 | 14:09

Silvie napsal(a):

mb,

tak ten vtip... (je ale v této souvislosti nemístný, upozorňuji předem, lepší v náležitě zpracovaném dramatickém podání )

Jdou takhle tři astmatici do bordelu.

Vylezou do prvního patra..."áh,áh,áh,...myslíš, že nám daj? "Táže se jeden z nich.

"Jó, áh,áh,áh...určitě...aáh

Vylezou do druhého patra.

"Myslíš, že nám áh,áh,áh,áh daj?"
"Snad, aáh,ááh,ááh.....jo."
V ústním podání je těch pater asi osm, čehož vás ušetřím.

V osmém patře.

Áááááááh.....ééééééh.....áááááá.....éééééh....myslíš....ééééé...
...že.....ááááá.....nám.....éééé.....daj....

óóóh....áááááááááh.....éééééh.....to....áááá ...by ....ááá....ještě....ááááá.....scházelo...éééééé
17. 09. 2011 | 14:14

mb napsal(a):

ááááá ééééé to nám byl čert dlužen že jsme si prave mi vybrali vosmipatrovej bordel .... / :-) / ...
17. 09. 2011 | 14:24

On napsal(a):

Paní čarodějnice, to se říkavalo, ten starej .... nebo také dívkař. Ode dneška bude politicky korektní říkat pouze "milovník života".
17. 09. 2011 | 14:32

Presl napsal(a):

Paní Hamplová, opravdu se dá v tomto státě uživit něčím jako psaním takových kydů jako tento blog. To už jste poklesla někam hluboko pod Blesk.
Také nechápu jak dlouho chtějí ještě novináři přihřívat tu polívčičku o svatém Havlovi. Málokdo v dějinách byl takovým škůdcem země jako on. Asi pod žádným jiným presidentem neutrpěla země takový propad morální, společenský, ekonomický apod.Prezident který během svého vládnutí konstatuje nevymahatelnost práva by měl spáchat harakiri. Nechat zničit zbrojní průmysl protože my v pravdě a lásce zbraně nevyrábíme a nechceme a následně se proslavit vynálezem termínu humanitární bombardování, to chce žaludek jaký neměl ani Hitler nebo Mengele
17. 09. 2011 | 14:53

mb napsal(a):

my
17. 09. 2011 | 14:58

Karel Mueller napsal(a):

Silvie:

Táta, byl v mladším středním věku skoro jeho dvojník, bohužel z něho nemám víc :-).
17. 09. 2011 | 15:27

Martina Bittnerová napsal(a):

Paní doktorko, obávám se, že jste střelila trochu vedle.
Nevím, co je krásného na tom, když manžel píše své manželce z vězení,že vzpomíná na své milenky... Nevím, co je mužného na tom, že si v přítomnosti své ženy, tedy pardon za jejími zády, vleče na Hrádečku kamsi nějakou dívčinu...
To mi absolutně nekoresponduje s nějakou morálkou. Když už má muž potřebu mít milenky, myslím, že by si jich měl užívat tak nějak za zraky své choti. Má být natolik důstojný a slušný, že by si je neměl tahat domu a neotravovat s nimi svou oficiální partnerku.
17. 09. 2011 | 15:32

Naďa napsal(a):

Ještě jste si neucvrnkla?
17. 09. 2011 | 16:33

Naďa napsal(a):

Ještě jste si neucvrnkla?
17. 09. 2011 | 16:37

Silvie napsal(a):

Karle,

myslíte Pavlíka? No, tak to ten můj taky (až na ty nebesky modré oči). Já to radši nenapsala, páč by určitě padla diagnoza "Elektřin komplex". Ale tatík byl navíc ještě svalouš a sportovec. Taky donchuán.
17. 09. 2011 | 16:52

af napsal(a):

Já si myslím, že po převratu se k moci dostali větší podvodníci než předtím.
Určitě s výjimkami. Pana Havla si ale vážit nemůžu, přiřazuju ho spíš k těm podvodníkům. Ono je snadnější napsat si projev, než pak něco dělat.
17. 09. 2011 | 16:52

Stařeček napsal(a):

když se na toho pána dnes podívám, je mně smutno jak z toho rychlého sestupu, tak i z těch chtivých žen. No ale co udělat s vlastní závistí, myslíte, že se dá léčit?
17. 09. 2011 | 17:02

Karel Mueller napsal(a):

Silvie,

tak to je tedy gol, táta kromě té podoby byl špičkový sportovec, boxer a plavec. Jednu se sezonu v plavání třetí, v boxu tuším dokonce mistr.

Mám nevlastní segru, tátův hřích :-). Hodně se mu podobá, dokonce se podobá jedné z Pavlíkových dcer :-).
17. 09. 2011 | 17:17

PatientO.T. napsal(a):

mb+voroshilov:

M.C.Putna: "...Onen hlavní estébák se fyzicky nepřehlédnutelně podobá Putinovi. Tatáž zavilá, potměšilá, nevypočitatelná, svou VŠEMOCÍ opilá držka..."

Jak patrno, je to poněkud jinak, než píše voroshilov.
17. 09. 2011 | 18:15

mb napsal(a):

patient o t ... ja uz to dal nezkoumal ... duveruji vsemohoucimu (ls) ... ale MOC děkuju za upřesnění ... hezkej večer ....
17. 09. 2011 | 18:17

Adler Jiří potomek ruských mužiků napsal(a):

Já Václava Havla miluji a vzrušuje mě taky velmi, život bych dal za něj
17. 09. 2011 | 19:06

s´ ritiesn napsal(a):

Ja žasnem, ako niekto zľahčuje neveru! Havel bol proste typ chlapa, ktorému sa ľudovo u vás hovorí "děvkař" alebo ku....ník.
Prečo považujete za normálne, že vplyvní muži majú milenky popri manželke???
Považujem sa za pomerne liberálnu mladú ženu, ale dvíha sa mi žalúdok nad takými spôsobmi.

A ešte to, že sa vôbec netajil s milenkami pred manželkou, to je nechutné. Ako vôbec mohla pani Olga také dačo trpieť. Žena, ktorá priviera oči pred manželovou neverou, nemá sebaúctu.

No hlavne, že sa Havel hrá na morálnu autoritu.
17. 09. 2011 | 19:17

Silvie napsal(a):

Karel,

taky box? Ten můj nedělal žádný sport závodně, ale zato snad všechny (vzpírání,kanoistika, sjezd... vyjma fotbalu,hokeje a tenisu snad všechno). Byl to samouk - nejlepší bylo, když se jako kluk přihlásil ke kanoistům a teprve ,když se málem utopil na jezu, zjistili,že neumí plavat.
Sourozence snad žádné po světě nemám, alespoň doufám. Vždycky ,když vidím Kočku na rozpálené střeše, tak ho úplně vidím. Ale do manželství žádná výhra...
Já to "odnesla", narodila jsem se jako první, tak jsem dostala klukovskou výchovu, aby se mohl realizovat. Ale zase mě přivedl ke všem možným sportům, od pěti už mě tahal s sebou na lyže a v restauracích jsem byla jako doma. Dětství jsme rozhodně neměli všední.
17. 09. 2011 | 19:24

Silvie napsal(a):

sˇritiesn,

kdyby šlo u V.H. jenom o ženský, tak bych klidně zavřela obě oči.
17. 09. 2011 | 19:26

Prévét napsal(a):

Silvie, ukázkově jste trpěli...
17. 09. 2011 | 19:48

Matěj napsal(a):

V.Havel je pro mě především pouhým masovým vrahem a jako takový měl už dávno viset-to jestli nadopován 5ti viagrami sklátil nějakou Obermanovou je naprosto nepodstatné!
17. 09. 2011 | 19:50

Silvie napsal(a):

Prévét,

ono mít za trenéra cholerika a ještě k tomu vlastního fotra.... ten se s vámi moc nemaže. To není žádné, Silvuško ,tobě to ale jde - nýbrž - ty jelito, co to tam zase předvádíš! (to jelito bylo ještě společensky únosné laskavé oslovení). A na svahu jste od rozbřesku až do večera, aby se času náležitě využilo - ještě že tehdy nefungovalo noční lyžování...
17. 09. 2011 | 20:00

Karel Mueller napsal(a):

Silvie,

když zemřel, tak bylo na pohřbu asi 20 plačících dam mezi 50 a 70 :-), to byly kamarádky z důchodcovského věku. Ale jedna věc mě fascinovala. Když maminka onemocněla - vážně, tak se deset let o ní vzorně staral - poslední léta jak o malé dítě - a nenechal ji na holičkách. I když měl generačně mladší milenky a řada žen by dala asi hodně za to, aby za nimi odjel natrvalo.

V Kočce byl Pavlík ještě takový líbezný hošík. Já spíš vidím tátu v záběrech z dostavníku v Hombre.
17. 09. 2011 | 20:23

Karel Mueller napsal(a):

Jinak pro ten box jsem měl dle něho ještě lepší předpoklady než on. Také mě to naučil a nejednou jsem si s ním zaskákal, pak mi trochu rozbil hubu a maminka ztropila strašnou scénu :-)).

Takže bylo po boxu, čehož dnes opravdu lituji.
17. 09. 2011 | 20:28

Viola napsal(a):

Já jsem věděla, proč tu Hamplovou nečtu.

to je dost, řekla bych až perverní. V jeho věku a s jeho nemocema o něm snít? Dagmar Havlovou můžeme jen politovat, pokud se ovšem "neraduje" někde jinde.
17. 09. 2011 | 20:35

almost glossed™ napsal(a):

Něco podobného už tady přece bylo: http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/veronika-vendlova.php?itemid=6335 "Sex-appeal Mirka Topolánka..."

Žádné zábrany...
17. 09. 2011 | 21:01

mb napsal(a):

... matěj už to nehul ... zanechava to zmeny na mozgu ...
17. 09. 2011 | 21:02

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý příspěevk, který neměl nic společného se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
17. 09. 2011 | 21:32

Honza napsal(a):

Moc hezký blog, díky, paní Hamplová. Většina diskutujících jsou nenávistní a zřejmě nešťastní ubožáci. Havel za vaše životní selhání nemůže, vážení.
17. 09. 2011 | 21:33

Viola napsal(a):

Honzo,

je to přímo nechutný blog a nevhodný vzhledem k sešlosti Václava Havla. Vždyť je to věchýtek ve větru se klátící a ne že by snad mohl klátit nějaké ženy.
17. 09. 2011 | 21:36

gaia napsal(a):

Viola

máte pravdu, on mele z posledního a tak to vypadá, jakoby si autorka dělala buď srandu z nás, nebo dokonce z něho.
17. 09. 2011 | 21:47

stejskal napsal(a):

A nejzajímavějčí na tom je, jak každý zjevně čte ten blog jinak ;-) Vlastně to celé není moc o Václavu Havlovi, ale o jednom každém z nás ;-) l.s.
17. 09. 2011 | 22:05

Viola napsal(a):

Pane Stejskale, můžete mi říci, jak je tento blog třeba o mě?
17. 09. 2011 | 22:23

Viola napsal(a):

"Jako by na nás dýchl počátek devadesátých let, kdy se do čela státu dostávali konečně muži, kteří „stáli za hřích" To by mě tedy vůbec nenapadlo takhle uvažovat. Myslím že se takovému myšlení říká slepičí. Já jsem tedy očekávala, že se na vedoucí místa ve státě dostanou kompetentní lidé, vždy jsem se podivovala, jak může někdo řídít ministerstvo, třeba dopravy, nějaký neználek, jenom proto, že je kamarád s jiným kamarádem v KSČ a dnes je to snad ještě horší. Neexistují žádná pravidla pro výběr politika na odborné místo ministra. Snad jen v tom zdrvotnictví se to dodržuje.
17. 09. 2011 | 22:36

Viola napsal(a):

A teď si vzpomínám, jak říkali ženským, které fandily jednotlivým politikům.
Dinsbírky, Klausovky a Havlovky.
17. 09. 2011 | 22:38

Silvie napsal(a):

Karle,

tak aspoň že ten box mě neučil, ale měli jsme aspoň boxera.
S tím pohřbem mi to připomnělo film Duše ,jako kaviár.


Pane Stejskale,

když někdo napíše tak pitomý blog, tak si o podobnou reakci koleduje. Ono se to přímo nabízí. Lidé mají přirozený respekt k těm, kteří si to zaslouží, nikdy k těm, kteří si o to sami říkají.
Celá naše politická scéna je plná samých kašparů. Klaus krade pera, kníže chrní na mezinárodní konferenci v přímém přenosu a ještě má červené fusekle, Havel se coby ctnostný kmet pouští do milostných románků s druhořadými beletristkami a prostý lid, zmaten a zahnán do kouta, raději ukájí svou potřebu k někomu vzhlížet na funusech svých zlatých hochů.
Vymknuta z kloubů, doba šílí...
17. 09. 2011 | 22:49

stejskal napsal(a):

Blog vůbec, paní Violo (ten je především o tom, kdo ho píše).

Zato naše odpovědi vypovídají zejména o nás (málokdy však o tématu ;-) Ty Vaše o Vás, ty mé o mně.

Přečtěte si tu debatu celou, jsem přesvědčen, že pochopíte, o čem mluvím.

Libor Stejskal
17. 09. 2011 | 22:49

stejskal napsal(a):

Dtto, paní Silvie.

Jste zjevně strašně naštvaná. Na Romy, na Klause, na Havla, prostě na všchno kolem sebe. Podobně jako Hamlet (akorát že ten byl fiktivní dramatickou postavou. Nadsázkou). Naštvanost je dle mého špatná cesta, ale je to Vaše věc. Pokud Vám to vyhovuje...

Libor Stejskal
17. 09. 2011 | 22:55

slunečnice napsal(a):

Kdo chce vládnout druhým, měl by ovládat sám sebe a držet na uzdě své slabosti.

Bylo by fajn, kdyby politici měli taky sexy charakter, abych použila slovník některých žen.

Některým ženám stojí politici za hřích, některým mužům zase stojí za hřích politika. Zdá se, že hřešení je řešení.
17. 09. 2011 | 22:56

akné napsal(a):

Pane Stejskale,Vy obdivujete Václava Havla? V případě,že ano,tak jako dramatika,spisovatele,filosofa,politika,chlapa? Děkuji.
17. 09. 2011 | 22:57

Silvie napsal(a):

Ale pane Stejskale,

máte fakt pocit ,že jsem "strašně naštvaná"? Mně to všechno přijde naopak maximálně komické.
I když - dnešní občan má tisíc důvodů být ne naštvaný, ale přímo nasra..
Někteří lidé nesnesou pocit, že vsadili na špatné koně (ti ostatní se s tím vyrovnají po svém, třeba jako já) a tak nenávidí místo těch chromých kobyl obrazoborce.
17. 09. 2011 | 23:13

stejskal napsal(a):

Dobrý večer, pane akné,

neobdivuji nikoho en bloc. Posuzuji jednotlivé kroky jednotlivých lidí, porovnávám je a z toho si pak tvořím celkový pohled o druhém (nikdy ne definitivní). Dle mého subjektivního pohledu je V. H. velmi dobrý dramatik, spisovatel a filosof (to znamená, že mne jeho eseje, knihy, dramata apod poskytují bohatou látku k přemýšlení), politik občas úspěšný a občas neúspěšný a jako chlapa ho nedokážu posoudit (nejsem žena ;-)

Paní Silvie, mám.

Vám to přijde "maximálně komické", ale dle Vás "dnešní občan má tisíc důvodů být ne naštvaný, ale přímo nasra..."

No, vidíte, a já má pocit, že "maximálně komické" je být neustále "naštvaný, ba dokonce přímo nasra..."

Ale o tom už jsme se bavili mnohokrát. Je to jen můj a Váš ryze subjektivní dojem. V žádném případě Vám ten svůj nechci vnucovat.

Dobrou noc.

Libor Stejskal
17. 09. 2011 | 23:38

Karel Mueller napsal(a):

Pane Stejskal,

to, že si někde někdo s někým zapíchal je v Česku tak praobyčejné a všední, že to snad ani nestojí za komentář. To se nechává Blesku.

Proto mi zcela uniká smysl toho blogu.

Ze zkušenosti starého 57-letého pardála mohu říct, že ženy vidí muže tak, jak ho chtějí vidět. Autorka tak vidí i expresidenta. Proč toho či onoho muže vidí ženy tak či onak je zcela mimo naše chápání, ale obráceně bych se vysmál každé ženě, která by mě chtěla poučovat o tom, že se mi nemá líbit krásně tvarovaný zadek pod vosím pasem.

Vyjímkou je jedna co do početnosti zanedbatená skupina žen: Ty skutečně elitní ženy. Samozřejmě nemyslím celebrity nebo to, co vidíme v televizi. Co je zajímá? Žádné svádění, kytičky, moc nebo prachy. To mají. Zajimá je jen to, jestli muž, kterého pozvou do postele, je inteligencí, mentálně, fyzicky a sexuálně na patřičné značně vysoké úrovni. Aby mělo cenu ho do té postele zvát ... řekněme.

To je jedné, co bych snad k blogu dodal.
18. 09. 2011 | 00:04

Errol Flynn napsal(a):

Havel se rádoby ženskému Vieweghovi Obermannové v Odcházení pěkně vysmál.
Paní Hamplová mi zato dala mnohem hlubší vhled do ženské psychologie než jsem kdy očekával utrpět.
18. 09. 2011 | 01:32

Dnes napsal(a):

...když jsem nyní viděl Václava Havla, nepřipadal mi, že by se zrovna zabýval sexem a že by po něm zrovna toužil, paní Dagmar vedle něj vypadá jako pravnučka...
18. 09. 2011 | 06:20

anti politik napsal(a):

Hamplová neblázněte, V.H. je už těžce po záruce a jede už jen setrvačností! To je blog pro gerontofilky? Nebo komu je tahle pitomost určená? Můžete mě to někdo z místních dam osvětlit? proč Hamplový stálo za to tuhle blbinu sesmolit?
18. 09. 2011 | 06:46

Pepa Řepa napsal(a):

Můžete mě to někdo z místních dam osvětlit? proč Hamplový stálo za to tuhle blbinu sesmolit?
----------------
Snad paní šlapka, ta ví všechno.
Škoda, že umřel pan Vávra, zřejmě další sexsymbol paní Hamplové. Chudák Hampl, jestli to čtou jeho kamarádi, tak si užije,
18. 09. 2011 | 07:13

Buch napsal(a):

Svěřovat se manželce, navíc asi milující, s milostnými úspěchy může jenom necitlivý člověk s poruchou osobnosti.
18. 09. 2011 | 07:40

Líheň talentů napsal(a):

Pokud je Václav Havel tak dobrý milovník jako je skvělý dramatik, tak si paní Irenka moc vášně neužila. Tak nejvíc jeden hek a finito...
18. 09. 2011 | 07:52

Silvie napsal(a):

Pepo,
je to úplně jednoduché.
Madam chtěla ukázat, že se liší od nás, jednoduchých povrchních žen, které si nevybírají "sexymozky", nýbrž obyčejné chlapy.
Myslím, že by si dobře rozuměla s mladou paní Paroubkovou.

Čímž netvrdím, že dávám přednost svalům před mozkem - v ideálním případě by to mělo být v rovnováze. Abych byla objektivní, znám pána, kterému je o 25 let více, učí na VŠ a svaly nemá žádné. Přesto by šarm mohl rozdávat a studentkám se před ním stále podlamují kolena.
18. 09. 2011 | 08:01

Jan Žura napsal(a):

Pane Stejskale, ty Vaše kopance do lidí jiného smýšlení vypovídají především něco o Vás. Nestoudně podsouváte své názory jiným, viz odezvu na příspěvek paní Sylvie. Patolízalství některým vlivným je už za námi, jak si sám v diskuzi můžete přečíst, věci začínají být zvány pravými jmény.
18. 09. 2011 | 09:09

Jozef napsal(a):

No moc a slava
su velmi silne afrodiziaka.Ak k tomu este pridame majetok a imidz V.H.,mravneho hrdinu,svetoveho intelektuala,tak je jasne,ze zamilovana sarmantna autorka mala velku konkurenciu u zien rovnako zamilovanych.

Ked V.H.,kratko po prezidentskom slube do ruk komunistov stal sa stvrtym najbohatsim clovekom v kapitalistickej krajine!!!, iny idol zien,sarmantny V.K. /"penize jsou az na prvnim miste"/,odporucal dochodcom,co nemaju na zaplatenie bytu,aby si ho vymenili za byt mensi.Fesak V.K.,napriek grobianstvu voci dochodcom,ktorym zdevalvoval dochodky a uspory,ktorych vyhanal z domu,ten fesak premier so svetovym imidzom tip-top ekonoma a politika,ziskal si srdcia nielen davu prazskych zien,ale hlasanou top svetovou mudrostou ziskal si aj doveru a nadej takmer celeho stavu lekarskeho...

Vaclav Havel tak,ako podliehal kuzlu dominantnych zien,tak bol otrokom svojich ambicii.A otrokom obdivovanych svetovych politickych predatorov,ktori si ho zotrocili prisudiac mu ulohu oblubeneho gladiatora.
Narodeny do ambicioznej rodiny uz v detstve snival,ze bude prezident.Sen Vaclava Havla,ambiciozneho pozorovatela a kritika reality, milovnika dominantnych laskyplnych zien,osobneho blahobytu a svetovej moci, bol nadovsetko silny.Pre tento sen stal sa V.H otrokom svetovych predatorov a kralom ceskoslovenskych intelektualnych slabochov a podvodnikov.

Politicky diletant V.H. este aj v politickom dochodku sokoval/zvaci list ai./ vyjadreniami politicky dokonale infantilnymi.Hvizdalovci mali nelahku pracu.
Imidz svetovej mravnej a intelektualnej ikony sa nedaruje zdarma.Ten imidz bol darovany za sluzby politike.Za poddanu sluzobnost bezcitnej brutalnej buschistickej politike panov vesmiru,pre ktorych su ich biliony az na prvom mieste.

Top imidz V.H.za poddanost tym,ktori krajinu v cele s Vaclavom Havlom alebo Vaclavom Klausom sotva lutovali a lutuju,sotva si vazili a vazia.Naopak.
Na rozdiel od davu zien.

Na Slovensku sa hry Vaclave Havla po prevrate hrali v rovnakom pocte,ako za socializmu.
Od prvych minut slovenskych politikov sokoval.Prehladanim maleho Slovenska,ignorovanim jeho hlasu,ignorovanim jeho prirodzenych prav a zaujmov,neznalostou problemov.A podliehanim postojom svojich zistnych priatelov,vratane priatelov medzi madarskou iredentou.
18. 09. 2011 | 09:13

Silvie napsal(a):

Jane Žuro,

taky si myslím. Pokud má někdo za to, že jsou moje řádky "nenávistné", tak musel v dětství upadnout na hlavu.
Možná cynické, znechucené, zesměšňující...
Ale to, co se týká oněch tří "velkých mužů" - bylo psáno vyloženě jako veselá glosa!! Vždyť jsme také účinkujícími velké národní frašky. Obrazy našich dřívějších "idolů" smrdí hnilobou a rozpadají se na prach. A nové nemáme.
Někteří zarputile drží klapky na očích a ještě si pro jistotu přes ně vážou šátek,neboť potřebují, aby jim "velký muž" (ať už "kleptoman", "rohypnol" nebo "světec") sdělil, co si mají o světě kolem myslet.
18. 09. 2011 | 09:31

Jaka napsal(a):

Jé Silvie,
to mě pobavilo, že i někoho jiného při prvních slovech článku napadlo totéž - paniPetra..

K Havlovi - byly doby, kdy jsem si jej vážila moc, ale netrvalo to dlouho. Neskutečně zklamal tím, jak si neudržel odstup od adorantů. Kdyby to dokázal, možná by jeho prezidentská éra dopadla líp. Naslouchal jim, nechal se ukolébat vědomím, že je nejlepší, že jeho názory na jednotlivé problémy jsou ty nejsprávnější. Utopil se ve svém idealistickém světě, vytvořil vrstvu pachatelů Dobra. Přitom ve skutečnosti každá stabilita státu stojí na výkonné hospodářské a právní situaci. Jenže tohle on absolutně ignoroval, tohle bylo zcela mimo jeho možnost vnímání. Vedl ušlechtilé řeči, byl ve skutečnosti populista, aniž si to kdy uvědomil. Líbivé teoretizování, to je to v čem se utopil, on a jeho příznivci. Přesvědčení o jediné pravdě svých vizí, moralizování, vykopali kolem sebe příkop. Racionalita jim byla a je zcela cizí. Jeho příznivci se v jeho době prezidentování dostali na docela důležitá místa, takže dost ovlivňovali politiku. Jedni nefér kritikou a umlčováním těch, kteří mysleli realisticky a chtěli OPRAVDU radikální odklon od levicového hospodaření. Druzí neskutečným idealistickým mentorováním, intelektuálním pozérstvím. To oni tady vlomili politickou korektnost, jejich přičiněním se některé témata stávala tabu. Havlovi vyčítám, že se od takových lidí neseparoval, že se jimi velmi lehce nechal ukolébat v přesvědčení, že je ten nej, nej, nej. A dokud žila jeho opravdu neskutečně perfektní žena Olga, tak to mělo ještě únosnou míru, ale když tahle korekce jeho utopistických dramaturgických nápadů zmizela, už se z něj stávala hodně ujetý tvor. Olga by si zasloužila medaili, to byla skutečná osobnost. Jejím přičiněním se stal vedoucí osobností v určitých kruzích, ona ho stahovala na zem z jeho utopických snů. To nebyl vizionář, to byl zpátečník, který kritizoval vše, co se vymykalo jeho moralizování. Přitom se obklopil lidmi, kteří zrovna nebyli vzorkem skutečných normálních hodnot. Neskutečně jim vadili ti, kteří na tenhle typ politiky nenaskočili, zahájili proti nim "odboj" stejný jako za totáče. Tajnústkářský, zákulisní, intrikářský. Místo aby druhé straně naslouchali a zkusili přemýšlet, jestli něco na jejich názorech není kus pravdy, začali je v médiích shazovat, pomlouvat. Havlovci si sami můžou za to, že se výraz pravdoláskovníci stal výrazem pejorativním. Obsadili a ovlivnili média a použili stejná řešení, jako to dělal totalitní režim. Jakékoliv názory "protivníků" začli zveřejňovat zkreslená, naučili se vytrhávat slova z kontextu tak, aby jejich protivník byl přinejlepším za blba, ale spíš za syčáka. Ovládli ČT a tak úspěšně vedli "boj" proti oponentům jejich dehonestací. Takovou nenápadnou, postupnou, neustávající. V

Vnesli sem cosi, co jsme doufali,že padlo v r. 89. Dehonestaci, intriky, pasovali se za experty na blaho společností, vytvářeli z Havla Mesiáše. Stvořili intelektuální pozérství, alarmistické věrouky. Nakazili svými ušlechtilými řečmi dost lidí k odklonu myslet racionálně. Prostě lidi, kterých jsem si kdysi hodně vážila a dost pomohli k pádu předchozího režimu, mě po čase svými způsoby zcela odradili, zbavili úcty k nim. Ať dělají co dělají, mají to v sobě pěkně pomíchané, levicové nároky na stát, moralistické mentorské nároky na lidi šmrncnuté teologií, opovržení k racionalistům. V tomto svatém nadšení stihl Havel i Sarajevo, nikdy neodpustí Klausovi, že mu "ukradl" či rozbil OF.
18. 09. 2011 | 09:46

Jaka napsal(a):

tahle věta vyzněla opačně, měla být - ...náročné levicové nároky na stát, moralistické mentorské nároky (šmrncnuté teologií) na ostatní lidi , opovržení k racionalistům.
18. 09. 2011 | 09:55

aga napsal(a):

Taky mi připadá poněkud podivné a zvláštní, když tu pan Stejskal a spol. míní vytvořit prostor pro debatu, a pak tu debatu s mírně vztyčeným ukazováčkem (či prostředníčkem?) prokládá takovými pronikavými moudry, jako že napsané něco vypovídá o pisateli. Možná, kdybyste pane Stejskale vytvořil debatní prostor pro naprogramované umělé inteligence, tak by tomu mohlo být jinak?

Ale je to chytrá finta, schodit každou kritiku nekritizovatelných poukazem na projekci kritiků, to zase jo. A funguje to, nekritizovatelní si vesele a nerušeně hřeší, a my si tu marně cintáme pentle.
18. 09. 2011 | 10:18

Silvie napsal(a):

Jarka,

výstižný popis (ráda bych připomněla jeho chráněnce -Künhla, Němce, Kocába, Pilipa, Rumla - ti se tvářili jako mravnost sama a všichni víme, co byli zač). Speciálně Künhl a Němec, kteří jsou oprávněně podezříváni z korupčního chování a ničím se neliší od ostatních politiků, farizejsky méně proklamujícím otázky svobody na Kubě a vítězství pravdy a lásky.
18. 09. 2011 | 10:31

Pepa Řepa napsal(a):

Silvie
sexy mozek říkáte?
Někde jsem slyšel, že je kdesi -v láhvi od okurek- uchován mozek Alberta Einsteina.
Měli by tu láhev dobře střežit před některými ženami.

No, paní Hamplová vypadá jako starostlivá mamina. Asi by se o mozek dobře strarala, povídala by si s ním, pochválila by jej za výkon i v postýlce by láhev přikrývala, aby mu nebyla zima.

U paní Paroubkové si tím nejsem jist. Ještě by láhev zapomněla někde u holiče.

Pane Stejskale, že jsem tak smělý, taky Vás manželka v noci přikrývá?
18. 09. 2011 | 10:37

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Muellere,

zřejmě jste ne zcelapochopil, o čem jsem výše psal. Já se k blogu vůbec nevyjadřoval (asi Vás to překvapí, ale ani jsme ho nečetl, už dávno nečtu všechny blogy, které zde jejich autoři publikují. Projel jsem si zběžně jen debatu, abych zjistil, zda tam není třeba něco smazat (Kodex porušujících sprostot jsem mnoho nenašel, přesněji řečeno jednu). Z pročítání reakcí jsem pochopil, že v blogu jde o jakousi adoraci Václava Havla.

No, a když už jsm to četl, tak jsme přemýšlel (pořád mi to vrtá hlavou, už více než čtyři roky), co mi ty příspěvky vlastně sdělují (když jsem nečetl ten text, ale mám poměrně slušný přehled, co si různí lidé představují pod výměnou názorů a jakým stylem ji vedou).

A došel k následujícímu názoru, který jsem vyjádřil v dialogu s paní Violou (ptala se mne, co ten blog vypovídá o ní. A já napsal):

"Blog vůbec nic, paní Violo (ten je především o tom, kdo ho píše).

Zato naše odpovědi vypovídají zejména o nás (málokdy však o tématu ;-) Ty Vaše o Vás, ty mé o mně.

Přečtěte si tu debatu celou, jsem přesvědčen, že pochopíte, o čem mluvím."

S Václavem Havlem tato moje úvaha nemá VŮBEC nic společného, řekl bych. Zamýšlím se jen a pouze nad tím, proč mnoho lidí cítí potřebu neustále útočit - dle mého nevybíravým způsobem - na jiné. Proč se musejí neustále takm ostře vymezovat proti odlišným názorům. Nekritizuji, jen mne to zajímá. Snažím se to pochopit (proto jsem odpovídal i na mně adresované příspěvky paní Sylvie. A opět to schytal, podobně jako autorka blogu ;-)

Dobrý den, pane Pepo Řepo.

Zatím ne. Proč se ptáte?

Libor Stejskal
18. 09. 2011 | 11:24

Pepa Řepa napsal(a):

No, aby Vám nenastyd, pane Stejskale.
Mozek.
Co bychom si tady počali, kdyby bdělé oko onemocnělo.
18. 09. 2011 | 11:53

stejskal napsal(a):

Aha, pane Pepo Řepo.

Možná už se stalo. Zeptám se svojí paní.

Libor Stejskal
18. 09. 2011 | 11:54

český maloměšťák napsal(a):

Reklama na blbosti...bulvár.

Mějte se.
18. 09. 2011 | 11:59

Bo napsal(a):

Silvie, smoula

presne tak a nejinak, diky, lip bych to nenapsal
18. 09. 2011 | 12:16

hooó napsal(a):

Blog-autorka -světový rekord v trapnosti. Trapnost nad trapnost.
18. 09. 2011 | 12:19

Vico napsal(a):

Náhodou nečekaně čtivá diskuze.

P. Stejskal si tradičně přišel o víkendu pro pár diskuzních facek /jediný opravdový křesťan, který nastaví zneurotizovanému soku/sokyni/ i druhou tvář, což není fér/.

Je zajímavé jak neutrální konstatování/:-)/, že svými příspěvky vypovídáme zejména sami o sobě, vybuzuje předpoklad/nás samých/, že ta samovýpověď nás zastihuje v podřepu nad porcelánovou klozetovou mísou.

Článek sám o sobě si, dle mého,nezasluhuje žádnou diskuzi, leda tak rozčilenou reakci blogerky Marxové-Tominové, která musí považovat chronicky sladce navlhlou Janu Hamplovou za zrádkyni "ženského boje".
18. 09. 2011 | 12:26

stejskal napsal(a):

;-) pane Vico.

Ad "není to fér". To není úvaha od věci, skutečně to možná není fér (dosud jsem o tom takto nepřemýšlel). Jenže jak jinak postupovat, když si člověk chce povídat (ve smyslu výměny názorů, nasluchání si) a ne se jen neustále vymezovat vůči jiným. Budu o tom každopádně přemýšlet, možná na to jdu špatně.

Hezký den.

Libor Stejskal

P.S. Není ten Váš poslední odstavec zbyteč... anebo nic ;-)
18. 09. 2011 | 12:40

Silvie napsal(a):

Já bych tak řekla, že většina z nás se tady nijak nevymezuje a přijde si sem jen tak pro radost poklábosit mezi otravným škrábáním brambor a mytím nádobí (tedy co se dam týká).
Nenávidět můžeme jedině někoho, koho známe osobně - to ostatní je prostá averze. Tu občas cítíme i jeden k druhému, já za sebe mohu říci, že je tu pouze jeden exemplář, jemuž přiznávám v tomto směru jistou exkluzivitu.
Využili jsme jen lehkosti tématu, po němž se dá hravě klouzat a lze ho rozvíjet do netušených rozměrů (viz téma mužské atraktivity).
Vidět v tom něco víc, to už je případ pro psychiatra.
Pro pana Stejskala jen dodávám, že pocházím z "neznabožské" rodiny, jejíž členové jsou vyznavači poměrně osobitého šibeničního "humoru" za všech okolností. I pohřby u nás probíhají za velmi nestandardních podmínek. Nezasvěcení tedy berou smrtelně vážně věci míněné zcela nevážně.
18. 09. 2011 | 13:02

stejskal napsal(a):

Paní Silvie,

též pocházím z ateistické rodiny, sám jsem jen dost vlažný křesťan (ani v současné době nepraktikuji žádný ritus).

Osobně jsem též vyznavačem různých druhů - pro jiné - dost svérázného humoru, nicméně klíš je v tom výrazu zasvěcení.

Pokud si mají poklábosit různí lidé (k čemuž jsou tyto stránky určeny), pak si myslím, že je způsob komunikace "jen pro zasvěcené" na škodu. Protože si lidé nemohou rozumět. Celá tato spoečnost je fragmentována na tisíce "zasvěcených", pro něž jsou ti ostatní "hlupáci bez humoru" nebo naopak "cynici", gauneři, "zloději" a já nevím co. Oosbně se domnívám (z různýcn zkušeností), že je to tu o poznání horší než v některých jiných společnosnostech (mám pro to jisté vysvětlení, ale je dost komplikované, nechci zde s ním opět obtěžovat). A zároveň jsme toho, názoru, že by se to mělo trochu změnit směrem k větší vzájemné komunikaci. A té lze dosáhnout jen tehdy, když se pokusíme druhého poslouchat, chápat, co chce říct a ne mu rovnou svým "zasvěceným" způsobem říct, co si o něm myslíme. To pak většinou každý dialog končí.

Toto jsme nevymyslel já, to je dávno oveřený koncept, který jako jediný umožňuje smysluplnou výměnu názorů. Jiná možnost je jen jedna: že ti silnější přetlačí ty slabší (to se tu děje v hojné míře, tomu se myslím nikdo učit nemusíme. Ale ne všem se to líbí. Mně třeba ne).

Libor Stejskal
18. 09. 2011 | 13:16

almost glossed™ napsal(a):

Mně opravdu nikdo ze sympatií k Silvii podezřívat nemůže.

Ale vždy, když se někdo dostane na cenzorův index (často jsou to lidé, kteří jedou na stejné vlně nebo si s ním dokonce ještě nedávno vyměňovali lichotky), cítím s ním určitou účast. Zvláště, když se stane tak snadnou kořistí, jako Silvie. Někdy je to jen proto, že se cenzor Es_kommt_der Tag potřebuje navenek vymezit proti lidem podobného smýšlení. To je myslím dnešní případ.

Jiného druhu je pak předstíraná polemika s Pepou Řepou. Ale tu už tady pár lidí nejspíš prokouklo. Když se pak najde společný nepřítel (a že jich je!), kopou do něj společně, bok po boku, Stejskal jako Řepa se zcela stejnou chutí.
18. 09. 2011 | 13:27

mb napsal(a):

komentář k JAKA ... nevim zda absenci právní rámce ( vymahatelnosti práva ) lze přišít Havlovi ... 90 - 92 vladlo of (oh) ... a v 92 si lidi svobodně a většinově zvolili Klause ( útěk před právníky, rychlá cesta privatizace ( šoková terapie ) , trh bez přívlastků ...) - tedy zde ( 92 - 96 ) viníkem Havel být nemůže ... protože neměl / nevlastnil MOC ... tu měl (vlastnil) Klaus .... co Havel učinit mohl ... že se mohl více vůči Klausovi vymezit a udělat to dříve .... než při ´sarajevském atentátu´ a ´rudolfinském projevu´ ... mělo to asi přijít dříve, více a účinněji ... ale opakuji: Havel tu moc neměl ... byl reprezentativní figurkou ...

/ a jinak myslim že volba Klause do čela OF byla fatální chybou/
18. 09. 2011 | 13:30

almost glossed™ napsal(a):

"A té lze dosáhnout jen tehdy, když se pokusíme druhého poslouchat, chápat, co chce říct a ne mu rovnou svým "zasvěceným" způsobem říct, co si o něm myslíme. To pak většinou každý dialog končí."

Napsal vzletnými slovy cenzor, který cca před týdnem vyhrožoval komusi, že bude mazat jeho upozornění, na dění ve sněmovně, která vkládal do svých příspěvků. Mazáním a umlčováním pak většinou každý dialog končí.
18. 09. 2011 | 13:32

Grandgousier napsal(a):

Proč jsou komentáře tak útočné? Ne všechny, je nutné oddělit ty dobře argumentované a ty v citoslovcích oblečených do sloves a podstatných a přídavných jmen. Osamocené psaní v anonymitě uvolní frustrace, tedy pozitivní věc...Někteří komentátoři překvapí nevzdělaností, jiní mají pocit elity, někteří nemají kamarády...Doby jsou nelehké, i společenský život postnormalizačního individualismu se se rozpadá, málokdo má pocit,že cokoliv ovlivní, blogy mají terapeutický účinek...řekl bych. Jinak jsou především významnou sondou do vzdělanostního i kulturního fundamentu obyvatelstva.
18. 09. 2011 | 13:50

mb napsal(a):

... právníHO rámce ...
18. 09. 2011 | 13:50

Silvie napsal(a):

Když si tu budeme jenom tak přátelsky dál plkat, tak v podstatě nevznikne riziko žádné diskuse!
To budou požehnané časy - žádné rouhačské myšlenky (resp.vůbec žádné myšlenky), jenom taková všeobjímající selanka...

" Přetlačit" fanatiky, kteří veřejně propagují šaríju, tak to beru jako svůj životní úkol. Někdo tomu říká nenávist, já podotýkám, že ve Francii už nyní žije 6 milionů muslimů a já konvertovat k islámu nemíním. V roce 2030 to může být aktuální záležitost.
Jediné, oč svými příspěvky vždycky usiluju je to, aby vyšla na světlo boží pravda.
Chápu, že se to někomu nelíbí, zejména pracuje -li pro média. Zkreslování skutečnosti médii jsem ,myslím, ilustrativně dokázala několikrát.
Nenechat se manipulovat lidmi s těmi "správnými" názory je tady pokládáno za hrdelní zločin.
18. 09. 2011 | 13:59

Silvie napsal(a):

"neznabožské" nebylo míněno vůbec jako ateistické (nerespektující vnucované autority)
18. 09. 2011 | 14:01

stejskal napsal(a):

Ano, pane Grandgousiere,

tohle je dle mého přesná analýza (zcela koresponduje s tím, co si po těch více než čtyřech letech zde myslím já). A na základě této analýzy jsem si pak udělal syntézu. A vyšlo mi to, co píšu výše.

Hezký den

Libor Stejskal

P.S. Pozdravujte Gargantuu :-)
18. 09. 2011 | 14:03

stejskal napsal(a):

Nejde mi o "přátelské plkání", paní Silvie, ani o "všeobjímající selanku".

Jde myslím o to, aby si lidé, kteří mají zájem o dialog, rozšiřování svých znalostí a úhlů pohledu, hledání konsensů a řešení, neodrazovali hned na začátku. Mimochodem "pravda" může být dost relativní kategorie (viz debata pod posledním blogem pana Kurase). Aby zásadně nevycházel z debaty jako vítěz ten, dko je agresívnější, používá ostřejší slova, obvinění apod., ale aby debata měla jiný smysl (viz výše).

No, nic, možná je to skutečně tím, že pracuji pro média a nemám zájem na tom, aby "pravda vyšla na světlo boží", jak jste zde "ilustrativně dokázala několikrát."

Jinak s Vámi naprosto souhlasím, nenechte se manipulovat NIČÍM, tedy ani lidmi s těmi "správnými" názory.

Hezký zbytek víkendu.

Libor Stejskal
18. 09. 2011 | 14:10

Pepa Řepa napsal(a):

almost glossed™
do zrezivělých plechovek kopu už od dětství vždy sám. Pravda, s gustem, to je moje úchylka. Všichni jsme knoflíkáři,
A když je piksla rudá se znakem KSČ to já rád. Druhého nepotřebuju, vystačím si.
18. 09. 2011 | 14:26

Pepa Řepa napsal(a):

Silvie
První interpelace vymyslel jistý Jan Karafiát

Byl podzim......a tak spali a spali a spa.....
18. 09. 2011 | 14:35

Pepa Řepa napsal(a):

Tak jsem to vybédoval
http://cs.wikisource.org/wiki/Broučci/VI.

A tak si povídali, že už kolikrát bylo zle a že zas bylo dobře, a usnuli a spali a spali a spali. Dobře se jim to spalo.
18. 09. 2011 | 14:43

mb napsal(a):

A tak si povídali, že už kolikrát bylo zle a že zas bylo dobře, a usnuli a spali a spali a spali. Dobře se jim to spalo.

:-)

no znate volačo lepšie ... ??? ( :-)
18. 09. 2011 | 14:47

Pepa Řepa napsal(a):

Neznám, embéčko, neznám.
Přišlo na mě spaní jdu si taky dáchnout.
Pan Stejskal bude spokojen, funguje to. Vyzkoušený recept.
18. 09. 2011 | 14:51

mb napsal(a):

dobrou ...
18. 09. 2011 | 14:51

Kvasinka poševní. napsal(a):

Připomínám slova jedné známé písně,slova určená vykolejeným "mocným":
..táhněte raději s děvkama chrápat!Nasrat..nasrat...nasrat!
Ano!Měli jsme a máme v čele státu nikoliv elitní osobnosti,ale vždy soubor HUMUSÁKŮ!
Platí to plně již od r.1945
Národ je takovej jaké má své "elity".
A najdou se i tací co jsou připraveni vždy tyto prasáky obhajovat.
Že paní autorko ?
18. 09. 2011 | 15:13

Vico napsal(a):

P. Stejskal 12.40 :

Poslední odstavec je svým způsobem nekorektní, ale nikoliv zbytečný :-) Je to "ohlas" čtenáře, který si mimo jiné přečetl :

" I to, že se se svými románky svěřoval své ženě Olze".

Mluvíme-li tu o všeobecné a až nepochopitelné frustraci, vypjaté předrážděnosti atd., bylo by dobré připomenout, že partnerké vztahy jsou nesmírně "zraňující" součástí lidského žití. Pokud partnerský vztah není oboustranně vyhaslý, je svěřování se s milostnými mimomanželskými avantýrami něco, jako čínské stahování koček z kůže zaživa.Pro normálního citově na vztahu angažovaného partnera je to nesmírně frustrující záležitost.

Takové "žití v pravdě" nechť si dá každý za klobouk. To mnohem lidštější a přirozenější je Plzákovo známé -"zatloukat, zatloukat, zatloukat".

Mně, a je to můj subjektivní názor,připadá článek autorky svým způsobem oplzlý a neuvěřitelně vlezlý zároveň. Podotýkám, že Havel je v tom nevinně. Na rozdíl od jiných komentuji autorku, nikoliv exprezidenta Havla.
18. 09. 2011 | 16:16

mb napsal(a):

poševní sekrety džendrtety
je něco pro řepy, to teĎ letí

naopak silvie se z toho zeblije
a mueller ?
zesiná či zčerná na uhel

vikouš nemá rád ´v pravdě žití´
povídá že je to k zblití

není zbytí

raději buďu pokrytě zatloukat
nežli co klínem lež pravdou vytloukat

erare humanum est
někdy však jest to na pěst ... ( :-)
18. 09. 2011 | 16:45

stejskal napsal(a):

S těmi dvěma prostředními odstavci plně souhlasím, pane Vico.

Dávám opět k úvaze (a znovu připomínám, ten blog jsme nečetl, záměrně ani dodatečně, je to součást toho, co testuji ;-) :

Autorka ho možná jako oplzlý nezamýšlela, ani jako vlezlý. Třeba měla v úmyslu akcentovat něco jiného, než co působí na Vás. A samozřejmě je zcela legitimní, abyste jej četl tak, jak je čtete, tedy to, co Vám přijde jako nejdůležitrější. A není podle mne od věci debatovat o tom, zda se mají tyto záležiosti veřejně propírat, jak je komentovat, co je vkusné a nevkusné (i když to je ryze subjektivní). Tedy v intencích těch Vašich dvou odstavců.

Nicméně: poznámka o "chronicky sladce navlhlé" oplzlostí je (to se asi shodneme). Záměrnou. Dá se předpokládat, že se celé řady lidí může osobně dotknout (na tom se asi též shodneme).

Co bude následovat? Dialog o tom, co Vy, já a možná i autorka považujeme za zajímavé (byť se třeba nikdy neshodneme na společném pohledu, ale leccos se dozvíme o tom, jak kdo uvažuje)? Nemyslím. Řekl bych, že se spíš jen zvýší pocit frustrace, marnosti, neochoty jít s kůží na trh, psát, diskutovat apod.

Jen dávám k úvaze, co mě napadá. Není to kritika, jen snaha domýšlet některé skutečnosti (a znovu říkám, není to obhajoba autorky. Já ten text opravdu nečetl, třeba by mi též přišel... no, takový, jako Vám.

Libor Stejskal
18. 09. 2011 | 16:50

mb napsal(a):

(za hranou oplzla sesbírám květy zla...)
18. 09. 2011 | 17:05

Silvie napsal(a):

Když už tady zavládla ta pravda a láska napadlo mě:
Až se idioti spojí s imbecily,
zažijeme
co jsme ještě nezažili.
A když angažují ještě génie,
to už lidstvo
sotva přežije.

zdraví Jiří Žáček
18. 09. 2011 | 17:22

Vico napsal(a):

mb : vždyť přece poezie
nikoho nezabije :-)

p.Stejskal : Asi se pokusím o nemožné a zkusím vynechat poslední odstavec a budu končit předposledním :-) Všechno dobré a pak přijde ten poslední odstavec.

p.s. Před čtyřmi lety v jednom tureckém hotelu v blízkosti města Alanyia jsem měl v rámci "all inclusive" opravdu dnes a třikrát denně na "švédském stole" takové podivné zákusky v jakémsi polomokrém stavu, zvláštně navinule sladké, lepící se "přítulně k patru". Zůstaly pro mne po celých čtrnáct dnů věrně sladké a to i tehdy, když už jsem jim byl evidentně a okatě "chuťově nevěrný"....Ale já vím, chlapi 24 hodin myslí na něco jiného...a rozhodně to není navlhlý zákusek :-))
18. 09. 2011 | 17:30

stejskal napsal(a):

Baklava, pane Vico. Tu já miluju ;-) Ale máte recht, nic se nesmí přehánět ;-)

Mějte se ;-)

Libor Stejskal
18. 09. 2011 | 17:46

Pamela Bárnsová napsal(a):

Vico

správná buchta má být teplá a vlhká
18. 09. 2011 | 17:47

Kocábaa a Havla už ne napsal(a):

Tak hluboký pokles vkusu obermannové, autorky blogu i těch co chtěli vážně na to téma diskutovat, a dokonce o havlově morálce - jdu blejt velebnosti - Blesk by vedle toho měl dostat Pulitzerovu cenu protože je morálně asi výš než tohle.

Autorko - jestli příští flák hodíte o Kocábovi a Abásové, slibuji že se půjdu picnout zoufalstvím
18. 09. 2011 | 18:55

Karel Mueller napsal(a):

Vico:

Nevím, na co 24 h myslíte Vy, ale já na všechno možné, jen ne na něco teplého a vlhkého. Često myslím na něco teplého a suchého. Je to dobré na kouby.
18. 09. 2011 | 19:28

Silvie napsal(a):

Multikulturalisty ze všech skupin spojuje následujíci. Agresivní netolerance k jiným názorům než jsou ty jejich. Stará zkušenost praví, že nejméně tolerantní jsou lidé, kteří mají tolerance plná ústa.... Nenávist k vlastní západní kultuře a lidem, kteří je živí. (On pristěhovalec z Afriky, nebo Asie je mnohem tvárnější a exotičtější, než soused, kterém mu by se mohlo přestat líbit, že je živí..)


S.Janský -Eurabia
18. 09. 2011 | 19:34

Pepa Řepa napsal(a):

Tak jsem se probral a zase vidí oko mé perlu.
----------------
A není podle mne od věci debatovat o tom, zda se mají tyto záležiosti veřejně propírat, jak je komentovat, co je vkusné a nevkusné (i když to je ryze subjektivní)
----------------
Takže budeme veřejně, otevřeně a do všech intimních detailů případu vztahu VH+IO debatovat o tom, jestli se smí veřejně, otevřeně a do všech intimních detailů veřejně propírat jejich poměr a JAK se to má či nesmí komentovat.
:-)
Hmm, to nemá chybu.

Jen nevím, co to VH přinese, když dojdeme k závěru, že ne, k čemu nám ten bobřík mlčení bude, když je prádlo vypráno a visí na bulvární šňůře.
Jestli to Havel čte, musí se bavit a patnerka zuřit.

Pane Stejskale, nepřepínejte se, neměl byste si odpočinout?
18. 09. 2011 | 19:39

Dojička Marie napsal(a):

Kocába a Havla už ne - moc se mýlíš, děvčata od nás z kravína hodně zajímá kdo koho nahoře inseminuje. Jestli to ještě dělá ten Havel s Dášou a jak často, třeba teď na sv. Václava by asi měl.Třeba Kocába s Abásovou bysme chtěli i fotky jako přitom.
A taky vůbec nevíme koho objíždí Petr Pithrad, ten je taky od té pravdy a lásky a přitom o lásce nic nehodil do placu
18. 09. 2011 | 19:42

Silvie napsal(a):

Pepo,

četl jste skvělou analýzu poddruhů multikulturalistů (Janský-Eurabia)?!
Jakoby tam psal také o panu Stejskalovi (viz to, o čem se tady vede řeč).
Je to přesné a vtipné. Pro všechny,kteří mají zájem - zkopírovala jsem to na diskusi Tomského-Smrtelná past euforie.

Opravdu doporučuju - vtipnější rozbor jsem ještě nečetla, hned jsem to rozeslala e-mailem.
Pepo,
vy hrajete s p.Stejskalem nějakou hru?
18. 09. 2011 | 19:47

stejskal napsal(a):

No, když myslíte, že jste pochopil, co jsem chtěl panu Vicovi říct, pane Pepo Řepo... ;-)

Hezký večer.

Libor Stejskal
18. 09. 2011 | 19:53

Pepa Řepa napsal(a):

No vida, další mužný sex idol sametové revoluce.
Petr Pithart.
Chodící sey appeal, chlap jako jedle. Třeba měl sexy sluch, slyšel trávu růst.
Na toho jsem zapomněl. Bohužel ne na jeho partnerku-milovnici(života) jistý L.V., když psal Český snář.

Pak že to je blbej blog, chválím autorku.
18. 09. 2011 | 19:53

Silvie napsal(a):

Média (Janský)

.....

Část z nich přivedla k multikulturalismu nenaplněná ambice po moci a touha ovládat/šikanovat druhé. Řada z nich pracuje v médiích (nejraději mají ta veřejnoprávní, kde není žádný tlak na výsledek, tedy sledovanost). Na rozdíl od skupiny multikulturalistů nadšenců znají dobře situaci s přistěhovalci a proto se bez rozpaků uchylují k lhaní a často otevřenému překrucování faktů, čí si vymýšlejí neexistující příběhy. Jistě v zájmu "vyšších" cílů.... Bez rozpaků budu útočit na každého, kdo je proti multikulturalsmu a nebudou se štítit žádné lži ani hanebnosti. Jsou si vědomi, že ohrožuje jejich dobré bydlo. O ideologii jim již nejde, protože často sami již v multikulturalismus moc nevěří. V noci se děsí, že by také museli v životě prokázat nějakou odbornost a nedej Bože skutečnou práci. (třeba i v té novinařině). Další velká část se uchytila v různých NGO. Elitou této skupiny jsou ti "nejschopnější" a "nejdravější", kteří se dokázali uchytit v "Evropských" institucích. Ti totiž mimo přijemně placeného a nenáročného zaměstnání mají i moc. Moc rozdělovat peníze na "granty"....
18. 09. 2011 | 19:53

Pepa Řepa napsal(a):

Silvie
jo hrajeme, tvrdí to allmost-glossed a to je bystrý analytik.

Na blbýho a chytrýho.
Já jsem-jak vidíte-ten blbej policajt. Nestydím se za to, jak by svět odlišil ty chytré, kdybychom nebyli-my blbci- na světě?
Ale už toho raději nechám, autorku jsem pochválil, jdu koukat na basket.
Mějte se.
18. 09. 2011 | 19:59

Karel Mueller napsal(a):

Pepa Řepa:

Když psal dnes už poněkud zestárlý playboy L. Štaidl svoje memoáry, tak tam dal údajně pár pikantností a vzpomínek na dámy dnes už poněkud postarší. Zle je tím pohoršil, jak jsem se dočetl.

Ládík ovšem dobře věděl, že každá dáma znamená dvojnásobnou prodejnost memoárů.
18. 09. 2011 | 20:02

Mlíkařka Anna napsal(a):

Kocáb a Havel už ne -my taky něco víme
My jsme slyšely že ten Pitthard to dělá ve švédské trojce s Mádlem a Issovou. A že prý je Pitthard pěknýá kaňour a taky gerontofill, dokonce chtěl zorganizovat gruppensex a vymyslel na to heslo aby přišli další: Přesvěč Bábu a dědka, ale fotky z toho taky nemáme. Má je někdo a kdo z vás tam byl???. Prej tam přišel i Havel ale bylo to nad jeho síly tak odešel a o tom je ten Film Odcházení - prý taková prasárna že to stáhli z kin a nevidělo to ani 30 000 lidí
Ozvěte se kdo víte něco dalšího
18. 09. 2011 | 20:05

mb napsal(a):

silvie ... to je jak z protektorátu ... nebo z rudejch školení ... že to sem přetiskujete, že vam to dela dobre ... a přijdou tedy soft nazi nebo hard nazi ... ???

jakou variantu preferujete ?
18. 09. 2011 | 20:10

Vico napsal(a):

Silvie avizovala něco vtipného. U posléze překopírovaného úryvku jsem se nasmál ještě více, než při shlédnutí filmu -Trhala fialky dynamitem-.

Klávesnici jsem si málem polil pivem při těchto sentencích :

"Bez rozpaků budou útočit na každého"

nebo

"nebudou se štítit žádné lži ani hanebnosti"

Jsou to ale hajzli!!
18. 09. 2011 | 20:18

Silvie napsal(a):

Mně to přijde jako docela výstižný popis situace.
Je to ovšem vytržené z kontextu.
Celý článek vypovídá dost přesně o tom, jakým způsobem funguje celý tenhle ethnocirkus a byznys.
Chytrému napověz...
18. 09. 2011 | 20:39

mb napsal(a):

... hloupého bodni ...

vezmem kvér a vystřílíme ostrov ...
18. 09. 2011 | 21:19

vasja napsal(a):

mb napsal(a):
silvie ... to je jak z protektorátu ... nebo z rudejch školení ... že to sem přetiskujete, že vam to dela dobre ... a přijdou tedy soft nazi nebo hard nazi ... ???
-------------------
Hnedle ňouma zakejhala:-))
19. 09. 2011 | 05:59

Pepa Řepa napsal(a):

Paní Hamplová
ač nepochopena, napsala jste jeden z nejhloubavějších článků.
Má nškolik rovin.
Nejen že jste nalila naději do žil nám, gerontům, stala se tetou Sally či Asterkou aktuálně.cz, ale otevřela jste odvážně několik themat.

Cožpak je sex-v době modrých pilulek-vyhrazen jen mladým? Stařík nemá nárok?

Cožpak je sex vyhrazen jen proletářům?
Proletáři všech zemí spojte se, znělo staré heslo.
Proč ne Intoši všech zemí? Multikulturně. Pan Kocáb budiš naším vzorem.

Cožpak nemáme o všem debatovat, jak tvrdí pan Stejskal?
Když se vyžvaníme, přejdou nás roupy.

Jeden můj-zaostalý- kamarád tvrdí, že sex je zábavou chudých, bohatec je na golfu. Jak je to na golfu nevím, ale některé tenistky se vyhekají na kurtu víc než v ložnici.
Paní Hamplová, sice jsem sám, ale dovolte, abych Vám poděkoval za moudrý článek.
Děkuji za to, že jste šla-jak říká pan Stejskal- s kůží na trh. Jen nevím, z jakého zvířátka kůže byla.
Ale to nevadí. Jak říkal bratr Jan.
Nepřátel se nelekejte a na množství nehleďte.
Smím Vám říkat teto Sally?
19. 09. 2011 | 06:08

Pepa Řepa napsal(a):

A chválím i Irenu Obermannovou.
Moudrá to žena, podělila se s těmí, co tu příležitost neměly.Doufám, že to popsala i v detailech,ale asi si knihu nekoupím, zklamu.
Popsat jak a kdy to vždycky potěší. Zvláště na stará kolena, když skleroza hlodá a faun si nepamatuje, jestli s tou "babou neestetickou" něco měl nebo ne.
Zato manželky, ty mají paměť jako slonice. Ty to potěší dvojnásobně.
19. 09. 2011 | 07:14

Ládik!!! napsal(a):

Zajímal by mě věk nejmladšího účastníka této diskuse.
19. 09. 2011 | 08:21

Silvie napsal(a):

milí multi kulti nadšenci,

Eurabia není nic pro vás - vás se to netýká.
Vy si v klidu počkejte, až si vás tady "vystřílí" (jak píšete) ti vaši etnicky obohacující sousedé.
My, bystřejší, se alespoň pokusíme bránit.Vy si tady přežvykujte cenzurované informace, já se poohlédnu i jinde. A pro lidi, kteří chtějí přemýšlet, sem občas hodím něco "do placu".
19. 09. 2011 | 09:44

stejskal napsal(a):

Tak jsem z debaty usoudil, že tento blog je o Václavu Havlovi, o tom, jak jej vidí autorka textu, co jí na něm přijde sympatické (a jiným zase vůbec ne).

Teď jsem ale v rozpacích. On byl možná o nebezpečí "multi kulti" a Euroarabii, tedy dle některých příspěvků soudě.

Já si ho snad nakonec ještě přečtu :-)

Hezký den všem.

Libor Stejskal
19. 09. 2011 | 10:46

Frank napsal(a):

Jestli měl V. Havel románek s paní Obermannovou, alespoň Dagmar Veškrnová poznala jaké to je být podváděnou manželkou (boží mlýny melou pomalu,ale jistě) :-DDD
19. 09. 2011 | 10:54

Pepa Řepa napsal(a):

Zkuste to, pane Stejskale
Velcí muži a Vás mezi ně řadím mají na úlety právo, inu ani T.G.M nebyl světcem. Charisma je charisma, přece nebudete-Vy světáci-odhánět spanilé ženy smetákem, způsobil byste jim trauma a mohly by vás zažalovat.

Ať to čtu jak chci, zaznívá z článku obdiv autorky ke staříkům a když ne ke staříkům jako věkové skupině tak k Vám, charismatickým mužům a když ne k celé skupině charismatiků tak k V.H. a devětaosmdesátníkůn, co by ještě dnes stáli -dle autorky-za hřích.
Proto chválím autorku i Vás, sv. Libora patrona feministek a džendrtet.
Poučme se z přírody i z Euarábie.
Alfa-samci mají právo na větší počet samic.
19. 09. 2011 | 11:24

Ládik!!! napsal(a):

A alfa-samice na větší počet samců.
19. 09. 2011 | 12:00

Valomont napsal(a):

To asi toho rachitického tlučhubu nejvíc vzrušovalo, když o tom vykládal Plze.
19. 09. 2011 | 13:07

mb napsal(a):

ládík, mně je 35 ...

ls ... vy si to MUSÍTE přečíst ... a sdělíte nám svům názor ...

hezký den
19. 09. 2011 | 15:19

stejskal napsal(a):

Nemusím, pane mb ;-)

A už vůbec necítím potřebu zaujímat ke všemu názor, na všechno přilepit svůj komentář. Od toho tu jsou jiní (nemyslím zrovna Vás).

Navíc pochybuji, že bych se v textu (usuzuje podle titulku a debaty) dozvěděl něco, co jsem dosud netušil. A že bych dokázal vyplodit něco jen vzdáleně se blížícího všem těm originálním pohledům, které zde v souvislosti s autorkou, jejím textem či Václavem Havlem zazněly.

Hezký den.

Libor Stejskal
19. 09. 2011 | 15:50

mb napsal(a):

tak škoda no ... jako guru byste zaujal autoritativní postoj ... (:-) ... mějte se ... ( prima ) ... :-)
19. 09. 2011 | 16:33

Ládik!!! napsal(a):

mb - gratuluji k věku, bral bych ho
19. 09. 2011 | 16:52

stejskal napsal(a):

Ještě jednou mě nazvete guru a smažu Vám zde všechno, pane mb ;-)

Guru je tu jak nastláno, já jsem... no, někdo tomu říká cenzor.

Ale guru v žádném případě. To bych si radši pustil plyn. Zemní.

Libor Stejskal
19. 09. 2011 | 20:42

vtipe-vilezz napsal(a):

tak aspoň guru cenzor ???
20. 09. 2011 | 00:23

mb napsal(a):

... ustupuji hrube sile ...
20. 09. 2011 | 14:30

Viola napsal(a):

Co je špatného na tom být guru?
09. 10. 2011 | 11:47

vb napsal(a):

Co udělal ten starej kurevník pro zákaz KSČ ?
18. 12. 2011 | 20:10

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošek Jan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berkovcová Jana · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo · Cizinsky Ludvik Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Goláň Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubálková Pavla · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kaláb Tomáš · Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Klusoň Jan · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Koch Paul Vincent · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Konrádová Kateřina · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minář Mikuláš · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Mundier Milan · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerudová Danuše · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Ocelák Radek · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peka Karel · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pícha Vladimír · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Polčák Stanislav · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Řeháčková Karolína Avivi · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slejška Zdeněk · Slimáková Margit · Smoljak David · Smutný Pavel · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěpán Martin · Štěpánek Pavel · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T T. Tereza · Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Vostrá Denisa · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zajíček Zdeněk · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří · Zouzalík Marek Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael · Žantovský Petr Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy