Nechce, nechce, nechce, nechce

17. 08. 2011 | 21:55
Přečteno 4714 krát
TOP09 nechce chodit na zasedání vlády, pokud neodstoupí Bátora nebo Dobeš.


VV nechtějí odvolat Bátoru ani Dobeše, pokud neodstoupí Kalousek.

Nečas nechce odvolat Dobeše, protože by ho Klaus stejně neodvolal.

Bůh nechce odvolat Klause, protože v pekle by nastalo peklo.



Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Viola napsal(a):

:-)
17. 08. 2011 | 22:04

Buvol napsal(a):

A Schwarzenbergra nechtěj přijmout do LDN, protože je to chudák mladej, že jo ?
17. 08. 2011 | 22:04

AC napsal(a):

Prostě jak u bl.bejch na dvorku:-)
17. 08. 2011 | 22:06

Petr z Tábora napsal(a):

Všichni víme, že akce Bátora je zástupný problém. Před vládou leží hora úkolů a TOP09 se nezúčastní jednání vlády, protože se nějaký vyšší úředník vyjádřil na svém facebooku neuctivě o jejím předsedovi ?!
Brzy se jistě dozvíme o co jde TOPce skutečně, veverky naznačují, že o hazard....
17. 08. 2011 | 22:08

Maximus napsal(a):

Nic ve zlém, ale pan kníže ze Šlafenberga si s urážkami začal! Bátora jen reagoval na jeho invektivu. Bátoru nemusím, ale nevím proč by si někdo měl sednout na prdel z toho, že je někdo ministr. Tihle ministři si do jednoho nezaslouží úctu, prostě to nejsou slušní lidé!
17. 08. 2011 | 22:28

David napsal(a):

Protože kauza Bátora je zcela nepochybně zástupný problém, proto tentokrát, výjimečně, držím palec VeVerkám.

Když vydrží a neustoupí, tak to bude první velká porážka velkého dinosaura - šíleného chemika.

Pokud ustoupí, tak ať už jdou definitivně do háje.
17. 08. 2011 | 22:39

HSKN - HLEDÁ SE KVALITNÍ NOVINÁŘ napsal(a):

Pane Havle,

vy se překonáváte !!!

Přiznejte se, že oni Vám v Bruselu zvedli plat.
17. 08. 2011 | 22:39

jirihavel napsal(a):

Zvedli.
17. 08. 2011 | 22:40

JenTak napsal(a):

O kolik?
O trochu není odpověd.
17. 08. 2011 | 22:44

vasja napsal(a):

A tak ste se trochu přecpal a vono to ven nejde, nejde a nejde.
17. 08. 2011 | 22:44

culter napsal(a):

:-) chlapce rozsadit a hračky zabavit!
17. 08. 2011 | 22:54

stoppa napsal(a):

Faktický předseda této vlády Kalousek předvádí opět jednu z variant svých intrik, kterými, připusťme stále úspěšněji, točí kormidlem české lodičky už celé roky tak, aby plula, kam chce on. Tentokrát je ale argumentace značně neobratná a nedomrlá. Urážet se ve prospěch člověka, který se běžně vyslovuje vysloveně na hraně, je docela podezřelé. Já totiž ve Schwarzenbergově případě beru za kritérium jeho vlastní výrok, že pokud mu někdo přímo neplivne do polévky, tak mu nevadí. Osobně si myslím, že by mu nevadil, ani kdyby se mu do té polévky vykálel, pokud tím Schw. udrží ve vládě. A tak je přecitlivělost Kalouskových adjuvantů přinejmenším podivná.
17. 08. 2011 | 22:57

Metalist napsal(a):

Tady na tomto případu je jasně vidět, že levice a pravice u nás je jedno a to samé svinstvo. Podle mě je Bátora opravdový pravicový politik, konzervativec, vlastenec, národovec. naopak ti co ho kritizují, tedy TOP09 je jen strana, která je složená z korytářů.
17. 08. 2011 | 22:58

kerich napsal(a):

A pan Gqazdík tomu v dnešní 24 dal korunu. Nadřízený může podřízeného dehonestikovat, ale opačně to nejde. a o kousíček níže paní Hamplová ve svém blogu se rozdováděla článkem o občanské společnosti. A kolega pana Gazdíka ministr Drábek prostřednictvím GŘ ÚP posnižoval svým zamstnancům platy i o několik tisíc korun. Nepodepíšeš, tak jdi dělat třeba prodavačku do supermarketu. To jsou slova při pohovoru. A pak buď občane občansky statečný. A to už nemluvím o jednání s odboráři. Něco se předá k projednání, něco jiného se vydá ve směrnici, hlavně že to bylo projednáno. Lumpi. lumpi. lumpi!
17. 08. 2011 | 23:06

Divobyj napsal(a):

Je také jasné,že Bátora a iniciativa DOST tímto rozmazáváním onoho drobného hoví-ka získala velmi slušnou publicitu.To si možná na poslední chvíli uvědomil ten moudřejší z dvojice Schlafenberg-Kalous.Naopak ten horlivější a všehoschopnější statečně pokračuje v rozmazávání dál a dál.
17. 08. 2011 | 23:08

Buvol napsal(a):

V souvislosti s těmito posledními hrátkami by bylo načase, aby se politici před nástupem do funkcí podrobovali psychotestům .. Osobně nechápu, jak takový Schwarzenberg může dělat ministra, když by pravděpodobně nezískal ani zdravotní povolení k řízení auta ..
17. 08. 2011 | 23:18

AC napsal(a):

Souhlasím s těmi kteří si myslí, že za Kalouskovo nepodloženou hysterií se krčí něco mnohem závažnějšího. Chemik přece ví, že z úst tzv. předsedy, za kterého se promptně urazil, vycházejí daleko tvrdší odsudky na jiné kolem. Mimochodem, úctu si nezaslouží žádný z nich. Je to demoliční skvadra už bez budoucnosti, hodna vlastního sešrotování.
Proč se v půli srpna chová TOPka právě takhle snad vyjde brzy najevo.
Tento cirkus rozhodně není samoúčelný.
17. 08. 2011 | 23:27

AC napsal(a):

Buvol

Psychopati podrobili psychotestům psychopaty:-)
17. 08. 2011 | 23:33

Buvol napsal(a):

AC
A jak jste dopad?
17. 08. 2011 | 23:43

AC napsal(a):

Buvol

Normálně. Psychopat. Vše v normě.
17. 08. 2011 | 23:46

Buvol napsal(a):

AC
Gratuluji .. já bych asi dopad stejně .. dneska je to normální bejt nenormální ..
17. 08. 2011 | 23:53

Platan napsal(a):

Samozřejmě že se jedná o ZÁSTUPNÝ PROBLÉM. Tomu kdo nemá IQ tykve musí být jasné, že je naprostý nesmysl, aby nějaká taková legrační "urážtička" z úst pana Bátory na knížecí adresu sama o sobě vyvolala sebemenší hnutí mysli u skutečného šéfa strany i vlády Kalouska (pragmatika až za hrob...). Copak má ten starý lišák asi za lubem...? Možná má Dobeš pravdu, že jde o "hazard".
17. 08. 2011 | 23:57

Zdeněk Brom napsal(a):

Jiří Havel:

A víte o tom, že Jiří Paroubek už nechce být v ČSSD?
18. 08. 2011 | 00:07

AC napsal(a):

Buvol

Bohužel, máte pravdu.
18. 08. 2011 | 00:10

AC napsal(a):

Zdeněk Brom

Paroubek mlží. Právě jemu (mimo Sobotky) je jasné, že se s ČSSD po volbách sveze. V úvahu totiž připadá jen jediná možná rozumná alternativa - vláda socdem. Tu si ujít nenechá. Nevěřím.
18. 08. 2011 | 00:18

kormoran napsal(a):

Ornitologa Havla taky nikdo neodvola , protoze odvedl statisticke udaje o preletu 'papouchu' okolo Brusselu , tim je urcite prikladem ostatnim eurovyzirkum , neb svoji funkci dokaze nalezite a do putniku vyuzit . Urcite diky bozkovskemu rumu))

Davam eurobolsevikovi jiz jen 600 dni na preziti.)))
https://www.youtube.com/watch?v=etNRoqqHFMY
18. 08. 2011 | 02:10

kormoran napsal(a):

P.S.

Pokud je rec o opevovateli r. 48 - ten presel svoji metu a v nynejsi dobe mu muze akorat odnoz komunistu nabidnout dobre placene flakani , jako Havlovi, ale se zalepenou hubou, nebo odchod .

Protoze nekolik kohoutu na jednom hnojnisti dela neplechu a soudruzi , pri svem kvikve , to moc dobre vi.

Pupkin by sice stahl pri zalozeni , jiz dalsi komunisticke odnoze x prc. agresivnich volicu na sebe, ale uz by byla rozbita sockom kompaknost.

Paroubek to vi , vsak ona mu doma 'blondina' spocita naklady a ve finale se zachova tak , co pro ne bude financne vyhodnejsi! - Obycejny clovek)))

Tudiz stahne ocas a rudi ho obdaruji R'ajem.)))

Lze mu pouze doporucit ,pri krtu sveho dalsiho 'rodokapsu' pro sve odbojove soukmenovce:"Colty zanechte tomu brylatemu (obycejnemu) muzi na vratnici soc.kom R'aje".
18. 08. 2011 | 02:53

kormoran napsal(a):

Jinak soudruhu Havle co je to za blabol?

Cit: "Buh nechce odvolat Klause ,protoze v pekle by nastalo peklo".

Tak hloupy citat muze napsat jen 'soudruh')))

Naladit! Soudruhu Havle ! Naladit!
18. 08. 2011 | 03:27

Béda napsal(a):

Já bych spíš soudil, že Gazdíci a Kalousci chtějí dát VeVerkám jednou provždy za vyučenou a ukázat jim jejich místo. Nechápu VeVerky jak mohli přes svá prohlášení vlézt do společného chomoutu s dinosaury a jak mohli ustoupit od požadavku reciprocity za odchod Johna a Bárty z ninisterských pozic - tedy od požadavku odchodu provařenců Kalouska a Vondry z ministerských pozic a přistoupit na kamufláž s bezvýznamným postem pro Peake.

TOP chce na VeVerkách jasně demonstrovat, kdo má skutečnou moc a kdo zde vládne.
18. 08. 2011 | 03:38

kormoran napsal(a):

Werich mel pravdu : "Nejhorsi je , kdyz blb dostane funkci".

Doplnek:"Nasobeno s nevedomosti")))
18. 08. 2011 | 03:43

forever napsal(a):

Aneb je krátký:
mezi děkabristou a Háchovcem je rozdíl jen v typu závisláctví:na ikoně nebo válečném železném kříži.Rudniki.Proč zrovna já bych utíkal.Takovejch jako já bylo.Stěží si představit mucholapku všech takovejch,po číslech 27,27 000.Co vyplivne generátor?
18. 08. 2011 | 04:15

Na Hrobě napsal(a):

...a kde jsou Ti páni ?
Na hrobě jsou zakopáni !!!
18. 08. 2011 | 06:49

resl napsal(a):

za vším je hradní intrikán a hlupák v jedné osobě, všichni to vědí, jen se bojí ukázat i když je "král dávno nahý."
18. 08. 2011 | 06:58

vasja napsal(a):

Správně souzi, za všim je Klaus.
18. 08. 2011 | 07:01

Ubb napsal(a):

Jak jde o prachy, nezná Kalous bratra. Aby mu někdo dělal změny v předlohách zákonů, za které už dostal zaplaceno. Pak si k hysterčení najde jakoukoli záminku.

Politka je tvrdá. A pomsta na sebe málokdy nechá čekat:
http://www.nytimes.com/2011/08/18/business/us-inquiry-said-to-focus-on-s-p-ratings.html?emc=na
18. 08. 2011 | 07:24

rorýs napsal(a):

Vy si nechte tedy Bátoru.
A vy nám nezdaníte hazard.
A nebo nám kývnete na něco jiného.
A když tak koukám svých desek, nemáte ty Bátory třeba dvy, nebo tři?
18. 08. 2011 | 07:26

zemedelec napsal(a):

Pane Havel.
Krátké,ale výborné.
To resl.
Krátce a jasně.
Mne vychází tohle,Kdyby VV,nedržel hrad,už jsou na dlažbě.Kdyby VV,neposloužily hradu,už by byly na dlažbě.Takže očekávám přátelskou schůzku na hradě zas.
18. 08. 2011 | 07:35

Ubb napsal(a):

A propos, pomsta. Zkuste kontrolovat vládu. Nejdřív vás budou vláčet novinami, že máte nějak moc velké auto a byt, pak na vás díky své neprůstřelné hlasovací mašině ve sněmovně uvalí jakési vyšetřování. Nenašli špínu, tak si ji vytvořili. Když odmítnete, protože jste to vy, kdo má kontrolovat je, najde se hned ochotný soudce, který vám to kontrolování zatrhne.
Už Topolánek vyřadil defakto NKÚ ze hry a situace trvá. Nejen v dolní sněmovně si tak tato vláda může dělat, co chce.
Chybí už jen nějaký ten Ermächtigungsgesetz. Podle zvedající se hysterie s Mašíny a Bátorou pokus přijde brzy.
18. 08. 2011 | 07:44

Petr napsal(a):

Pěknej binec v ČR, že pane docente.
Oč lépe je na tom u imperialistů na Floridě, expředseda a pravý sociální demokrat, křišťálový Standa.
Když někdo dovede při desítkách funkcí vystudovat levou zadní VŠ a ještě dovede poctivě vydělat stamilióny, tak bychom takovým sociálním demokratů závidět. Že?
18. 08. 2011 | 07:46

ali napsal(a):

nechce, nechce, nechce..a tak si všichni soudruzi dělají co chtějí..taky to tak vypadá
18. 08. 2011 | 07:50

Tupelo napsal(a):

A nemuze se Buh prekonat a nabidnou ing. Klausovi nebe? Treba by se potom dalo v CEZku vic lidi na modleni (tyka se jen Klause, takovy Hajek v nebi by uz bylo asi trochu moc ;)).

A jinak ve sporu, byt mozna zastupnem (i kdyz nechapu proc zastupny, da se ohlidat jak to, ze Batora se posle treba do Halice, tak zaroven i to, ze se bude trvat na zdaneni hazardu - jedno druhe nevylucuje a nevytesnuje), kde by na jedne strane stal sileny chemik Kalousek, parta prebehliku od lidovcu, cast ODS kolem Necase, vetsina levicovych politiku (s vyjimkou lidi jako Jandak) a na strane druhe Batora, Klaus, Vandas, Cervenka, vv se svymi obcanskymi hlidkami na zpusob ds, hradni particka, narodovecke figurky z d.o.s.t. tak si bezesporu radsi vyberu skupinu prvni.
18. 08. 2011 | 08:00

Marcus Agrippa napsal(a):

Jak je ta čeština výmluvná - stačí napsat několik hesel, a je v podstatě vše řečeno. Rekordmankou v tomto směru je paní Alvarová. Bátora, Hájek, Jakl, Klaus, Vondra - už ve vrcholové politice dávno neměli být. V zahraničí si těchto lidí čím dál víc všímají, a ČR to začíná postupně přesunovat do izolace, Češi dostávají nálepku potížistů a nevypočitatelných podivínů. Bude to odrazovat investory, turisty a jejich peníze.
18. 08. 2011 | 08:03

pgjed napsal(a):

Aféra Bátora je zástupný problém. Bátoru nemusím, je to divný pavouk. Je rovněž pravda, že mohl použít daleko kultivovanější vajádření. Ne druhé straně, kdyby o mně nekdo mluvil jako o pazdeří v zadku, tak jako Schwarzenberg o Bátorovi na školství, neřešil bych to pres facebook, ale šel bych za ním a jednu pořádnou mu přišil. Topka v čele s Kalouskem se snaži vyvolat dojem, že tím sprosťákem kdo někoho urazil je Bátora. Pravda, jak jsem řekl, jeho výrok nebyl zrovna vybraný. A byť pravdivý, mohl být formulován jinak. Což ukazuje, že ani Bátora není žádný kultivovaný slušňák. Hlavním hulvátem je ale Schwarzenberg! A je s podivem, že všichni novináři kdákají na stejnou notu, ale nikdo si nevzpomene na Schwarzenbergovy výroky na Bátorův účet, které jeho výrok předcházely. Ve Schwarzenbergovi není žádná aristokratická noblesa. Svými sprosťárnami a hrubými výroky pozurářžel kde koho a pro nějaké hulvátství nejde daleko. Od Bátory, kterému, jak jsem psal, nijak nefandím, tedy přišla hrubá záplata na hrubý pytel a dobře mu tak. Vrcholem výsměchu všemu je Kalouskovo mentorování a moralizování. Snad nejtrefněji je ocenila K. Peake ve včerejším rozhovoru pro Radiožurnál, ve kterém připomněla sprosté vzkazy, kterými ji častuje osobně Kalousek.

Osobně jsem přesvědčen, že nepotřebujeme úředníky jako Bátora a místo mělo být navíc obsazeno řádným výběrovým řízením. Ale neptřebujeme ani hulvátské politiky jako Schwarzenberg, ale i Kalousek. Nikdo nemá právo urážet jiného bez ohledu na to, kdo je úředník a kdo je ministr.
18. 08. 2011 | 08:07

Zátora napsal(a):

Pan Bátora je jen zástupný problém v mocenských hrátkách. Vzpomeňte si, Kalousek kdysi rozbil vládu protože nemohl sedět ve vládě se Staníkem co nedokázal vysvětlit nějaké 2-3 miliony na byt. Následně může sedět ve vládě s panem PROMOPRO a zmizelými 750 miliony ze státního. Třese se aby se udržel ve vládě která kryje DROBILA a jeho 3 miliardy, ze státního / půl miliardy na soukromý účet Drobila /dokonce je šéfem ideového výboru modrých. A následně se zhroutí při představě, že by seděl ve vládě s někým, kdo má na svém úřadě prostořekého úředníka. To jsou ale kotrmelce. Opravdu jim to budeme žrát???
18. 08. 2011 | 08:17

Béda napsal(a):

pgjed,

pro Schwarzenberga jsou VeVerky, jak sám řekl "paka".
18. 08. 2011 | 08:24

Nuba napsal(a):

Archanděl Gabriel naší politické scény (ani nevěstince paní Barkové …!!!!)

se potřebuje nutně zviditelnit, pro lid všeobecný sehrát pár scének a v přestávkách na pivo, kdy obecenstvo bude zažívat umělecký dojem si v šatně jako obvykle kout své pikle. Z role ministra by se neuživil.

Tato nová zápletka v nekonečném seriálu Tisíc a jedna noc s českou vládou je přímo mnohovrstevnatá a každý i ten nahoře i ten dole si může vyhmátnout pro sebe poselství.

Z mého pohledu ministr Kalousek podceňuje diváky. Ve své nezkrotné pýše nabyl dojmu, že ty tukové bulky na zádech jsou zárodky perutí andělských, svět pod ním se mu v jeho Ikarově letu zdá malý, hloupý a manipulovatelný. Pro své pocity má zajisté řadu indicií, ovšem podceňuje i jiné možnosti. Hráč vabank vsadil na hloupost lidí, zatím mu to vychází.

Na jednu stranu si to véčkaři zaslouží. Jejich diletantismus je do nebes volající. Pomalu také jedna provařená figurka vedle druhé. Kalousek zřejmě míří vysoko, přes Bátoru nakopl dokonce i slunce na hradě do slabin. Lavíruje jako vždy na hraně, hráč to on je, to se mu musí uznat. A navíc nebezpečný, na poctivost si nikdo vsadit nemůže. A mimo to sázky jsou zvednuté do astronomických výšek, je to vysoká hra a odhadnout výsledek nedokáže ani ten, kdo přeříká výsledky ligy v noci po probuzení i deset let pozpátku.

Pouliční taškařice potulných kumštýřů zase začíná. Na scéně přítomný premiér Nečas ve svém oblíbené lavírovací pozici začíná pomalu ale jistě jódlovat. Drzý a vychechtaný obličej Bártův také nevěstí nic dobrého. V popředí se prezident Klaus dál baví svými narcistickými přemety. V budce pro nápovědu dříme jako vždy kníže, čas od času vybafne něco mimo mísu pro pobavení publika. Předseda véčkařů si vzal až do konce volebního období dovolenou, má už nahráno dopředu. A Kalousek se houpe na umně zamaskovaných lanech nad hlavami všech, čeká, kdy mu dorostou brka na zádech, aby vzlétl sám. Bez cizí pomoci ke slunci. Prozatím kontroluje, zda jeho výběrčí nevynechali ani ty žebráky na schodech.

Opravu podařené
18. 08. 2011 | 09:13

šlapka napsal(a):

Srandismus je ten bátorismus.
Jde o vytváření zdání jakýchsi korektivů via plány famiglie 118/115/ - že existují tedy uvnitř ní, když už je k opozoci povýšenecká a hluchá.
Veřejnost má pocit, že tu se za ni bije ten, tu onen. Jednou to jsou VV se svými plenkami , podruhé zase TOP 09 s Bátorou, jednou Klaousek čapne za flígr Vondru, podruhé zase Vondra Kalouska...
Vše to jsou věci marginální, nic neřeší a nevyřeší a mají jediný cíl.
Nahrnout na prázdnotu, neschopnost, patologičnost a možná i kriminálnost vnitřku...pestrobarevný obal.
Jenže i ten obal je čím dál tím víc nechutnější a vyprázdněnější.

Kůlplotizace vlády pokračuje.
18. 08. 2011 | 09:15

vico napsal(a):

Havel zvolil účinnou taktiku na chronické sprosťáky, kteří se tu pod jeho článkem vždy slétnou jak masařky.

Často až prvoplánově jednoduchá legrace na ně působí jako účinný chemický insekticid.

Jednoduchým vtipem postříkané masařky/některé si o sobě bláhově myslí, že jsou kormoráni/pak hrozivě bzučí,na křidélkách však už přitom leží a šestero nožičkami hrabou a vzdálenému docentu kdesi vysoko na nebi hrozí.

Kalousek se samozřejmě na Bátoru vůbec nezlobí a z jeho reakce na facebooku má ve skutečnosti legraci. Když "polofašounek" uvedl tři důvody proč nemůže chudáčka starého/knížete/ vyzvat na souboj, zavdal vládnímu chemikovi jeden důvod, proč může vyzvat polofašounka na souboj on.

Bátora je neudržitelný, ale "Čistej" si už musel třikrát měnit spodní prádlo jen při pomyšlení, že by ho stále suverénnější ministr Dobeš opět poslal tam, kde záda pozbývají své slušné označení.

Kalouskovi nelze upřít umění politického gamblerství.Úředník, který by v případě zákona o státní službě nutně musel držet klapačku a sloužit, prostě nemůže dělat politiku a rozesílat dopisy na americké velvyslanectví žádající "velkého bratra", aby odvolal podporu nějakého pride parade. Z řetězu utržený nacionální politik Bátora je prostě neudržitelný. Nečas to ví, ale tak jako obvykle zalezl kamsi s taškou plnou jakýchsi lejster a s neovladatelným třesem hýžďových svalů. Gambler Kalousek tak udělal práci za připodělaného ministerského předsedy. Vyhnul se ideologickému sporu s hradní partičkou a počkal si na nějakou výživnou blbůstku. Počkal si, až Bátora ukradne nějaké to protokolární péro anebo vyzve starého knížete na předem prohraný souboj.
18. 08. 2011 | 09:17

alna napsal(a):

Blog dobře reprezentuje duševní kapacitu autora
18. 08. 2011 | 09:24

Iktus napsal(a):

Nuba
Hned Archanděl Gabriel? Mě to připadá spíš jako herecká šmíra opravdu podřadné úrovně.
Ale kdyby mu ty perutě moc narostly, nezapomeňte na trumpetu. Z té, jak známo, i mrtvým zalehne v uších.
18. 08. 2011 | 09:39

Nuba napsal(a):

Iktus

archanděl Gabriel tak říkajíc podle potřeby, ad hoc. Něco na způsob vlka v rouše beránčím. A jinak šmíra nešmíra, hlavně, že to vynáší. V Národním divadle by přece tolik neinkasoval :)
18. 08. 2011 | 09:54

bluebird napsal(a):

Namám jiného vysvětlení než že docent Havel chce praštit se zvýšeným platem v EP a nacpat se na ministerstvo školnictví jako ředitel persu! Je to socan a má sociální jistoty radši než eurovou nejistotu. Tak už víme, kdo tu nepochopitelnou aféru s nejschopnějším úředníkem v Čechách rozpoutal a kdo nakukal Schwarzenbergovi aby ho pomluvil! Havle, Havle, že se nestydíte, a to má vychovávat také naši mládež.
18. 08. 2011 | 10:30

ziut napsal(a):

Čekají třetí generální pardon od ohebnosti dějin.Do třetice všeho dobrého čekal i jejich velký bratr Emil H.
18. 08. 2011 | 10:39

Simply napsal(a):

Ten Bátora sám vypadá jako uherský kníže...hned mě napadla Alžběta Báthory, smutně proslulá Čachtická paní.. Nakonec si to oba "šlechtici", jsou-li rozumní mezi sebou vyříkají...přeci se kvůli takové blbosti nezhroutí vláda, ale taky v tom Absurdistánu jeden nikdy neví...
18. 08. 2011 | 10:47

irinek napsal(a):

Kormoráne v 03:43
Já bych toho Wericha trochu parafrázoval (protože to ve své době nemohl tušit): Daleko horší je,když blbec může psát komentáře pod blogy.
18. 08. 2011 | 10:51

zdenekb napsal(a):

„Chudáček starej… To se mu to bezostyšně prská, když ví, že ho přinejmenším ze tří důvodů nemohu vyzvat na souboj...“

Mě na tom nejvíc zaujaly ty tři důvody...
Upřesnil to pan Bátora nějak?!?
18. 08. 2011 | 10:53

šlapka napsal(a):

zdenekb
Právě že ne. Zbabělci to tak většinou dělají - vykřiknou hlasitě " Souboj ! Souboj !" a pak sáhodlouze vysvětlují, že je takový souboj nejméně ze třech důvodů nemožný.
Můžeme jen spekulovati :
1. Bátora nemá co bránit či obnovit
2. Je nízkého původu, takže by mohl místo adekvátní reakce skliditi pouze posměch
3. Původně vybraný sekundant Dobeš řekl, že v době souboje musí odjet do Blanska za Babákem /dávají dohromady ty čísla - co se týče sponzorů VV/

Ale jsou to jen smyšlenky.
Možná že pan Bátora si zatím nenašetřil z ubohého náměstkovského platu na nějaké pořádné rukavice.
A uvažte - hodit pod nohy občana Schwarzenberga nějaké ošoupané palčáky z Tesca...ještě by občanu Schwarzenbergovi mohla puknout bránice a celé ČEZko, Morava i Slezsko by se pak musilo potáhnout černým suknem. Což by prohloubilo schodek naší obchodní bilance s Čínou a Kalousek by se z toho zbláznil.

Kdoví, jak tomu je. Možná že z výše uvedeného, je naopak pan Bátora státotvornou postavou.
Vždyť ho prosadil sám pan prezident !!!
18. 08. 2011 | 11:09

buldatra napsal(a):

Je laciné strefovat se do diletantů.
A je smutné, že diletanti nás vedou odnikud nikam.
Nejsmutnější na tom je fakt, že jsou neodvolatelní.

Nicméně, někteří diletanti předchozí, strefující se do diletantů současných, jsou ve výhodnějším postavení, jsou dál, o úroveň výš. Až tak vysoko, že v Bruselu.
18. 08. 2011 | 11:15

Jamima napsal(a):

Mne nejvíce na celé věci zaráží to, jak argumentoval Kalousek - že si obyčejný úředník nemůže přece toto dovolit ke členovi vlády.......tak nám tady narůstá nové polobožstvo, kterému je dovoleno vše včetně urážek a posměšků, ale na jejich adresu je třeba servilně mlčeti. Kalousek se svým arogantním ksichtem a úsměvem na líci řve do kamer slova o náckovi a to je v pořádku.....do prd.le, co se ještě musí stát, aby tihle lidé táhli do kopru? Pro máslo na hlavě už ani krk rovně neudrží a ještě mají tu drzost klást si podmínky......
18. 08. 2011 | 11:18

zdenekb napsal(a):

šlapka:

Já věděl, že mi někdo fundovaně odpoví, díky... ;o).

Jamima:

Myslím, že státní úředník by měl vážit slova nejen vůči nadřízeným. Ale i vůči zaměstnavateli... tedy občanům. Což platí zejména pro státního úředníka - financministra Kalouska.

Každopádně Bátora se státním úředníkem neměl vůbec stát.
Přestože má v oblasti personalistiky nesporné vlohy (viz jeho nesmrtelné "raději Šuláková než Pavlica, raději jihočeská selka než pražská intelektuálka")... ale měl je dál uplatňovat ve své nahnědlé dostpartě, a my mu nemuseli platit tribunu a mávátka na MŠMT.
18. 08. 2011 | 11:31

hanah napsal(a):

k blogu
úroveň i rozsah textu vypovídá o intelektuální kapacitě autora.

k tématu
neuvěřitelně absurdní, že média přistoupila na Kalouskovu průhlednou hru a docela vážně se tím zabývají. Místo aby konstatovala, že Kalousek si hraje na morálního arbitra, vydírá Nečase a hrozí pádem vlády, rozebírá se stále dokola, kdo může koho urážet a kdo už ne. Korunu tomu nasadil Pospíšil, který jako ministr spravedlnosti prohlásil, že ti kdož jsou voleni urážet mohou, páč jim to volič může spočítat, ale úředník urážet nesmí, páč je to "jen" úředník.
Navíc si připadám, jakobych se nějakým kouzlem ocitla v zimě 1977, kdy se každý musel hanlivě vyjádřit o Chartě 77, jinak jakoby nebyl. Dnes je to tak s Bátorou - kdo neřekne, že s ním nesouhlasí, je politická a společenská mrtvola.
A proto - přeji si, aby Dobeš neustoupil, Bátora zůstal a Kalousek se svojí partou se do vlády nevrátil....
18. 08. 2011 | 12:12

Faust napsal(a):

Nuba: ad ta křídla... jen aby to nebyla Ikarova... :-)
18. 08. 2011 | 12:13

šlapka napsal(a):

ad hanah
Bla, bla, bla , bla......bla...
A na Ježíška si přeji, aby se součástí českého kulturního dědictví staly i titulky z Blesku :

http://www.fragmenty.cz/5cenik.html
18. 08. 2011 | 12:28

zdenekb napsal(a):

hanah:

A nepřipadáte si spíš jako v roce 1938, uprostřed štěkající "skupiny Übermenschů Pravdy a lásky"?!?
18. 08. 2011 | 12:36

hanah napsal(a):

zdenekb

nevím co je ubermenschů a v roce 1938 jsem ještě nebyla na světě.
Jinak jako uprostřed štěkající skupiny pravdy a lásky si nepřipadám. Tato skupina je mi lhostejná a já se pohybuji mimo jejich dosah :-)
18. 08. 2011 | 12:45

Tupelo napsal(a):

hanah: ale mame preci jeste jina media (treba fragmenty :)), ktere uz obcanum vysvetli, ze Kalousek hraje pruhlednou hru. S Vasim zaverem kupodivu souhlasim, taky bych si pral aby se TOP09 uz do vlady, jejiz clen drzi ne teplem mistecku cloveka blizkeho hradu a neonacistum (viz: http://zpravy.idnes.cz/batora-mel-k-extremistum-bliz-nez-se-zdalo-prednasel-i-neonacistum-10h-/domaci.aspx?c=A110817_220843_domaci_brm ; ja vim, zase ty media :))) nevratila. Na rozdil od ODS (ktera v momentalnich volebnich pruzkumech soutezi s komunisty) a VV (kterym patrne do PS nepomuze uz ani nacionalismus) nemaji moc co ztratit - spis naopak.
18. 08. 2011 | 12:50

Jee napsal(a):

Bátorova slova směrovaná ministru zahraničí mohou někomu znít obhrouble až buransky. Je to jen na první pohled! Sám kníže rád častuje některé s pomocí výraziva typu "pako", "trotl" a podobně, občas i s blahosklonným úsměvem na tváři.

Mezi Bátorou a knížetem je jistá asymetrie ve vzdělání. Proto prvnímu jmenovanému nezbylo, než zvolit k přizpůsobení jistý "jazykový interfejs" aby vzniklý slovník byl oboustraně akceptovatelný.

Protože to většina lidí chápe, je jisté, že TOP09 položila na stůl dost nevěrohodný zástupný problém. Dalších pár mínusových bodíků ji před volbami nemine.
18. 08. 2011 | 13:01

hanah napsal(a):

tupelo

fragmenty bohužel neznám. jen vím, že se tady o nich neustále zmiňuje jeden dementní diskutér. Nemyslím si ale, že by musely (ty fragmenty) vysvětlovat občanům, co hraje Kalousek. To všichni víme, že ?
A fakt si myslíte, že Top09 nemá co ztratit ? :-)
18. 08. 2011 | 13:03

šlapka napsal(a):

ad hanah ad Tupelo
----------------------------------------
"...Od Haslingerové, která zde oxiduje pod nickem 'hanah' (viz. výše) mě to vůbec nepřekvapuje, zrovna tak, že manžel byl prý agentem STB, jakýsi Georg Vaněk dal na facebook fotku jeho legitimace. Stejně jako Bobošíková vítala jako předsedkyně SSM na Staromáku Husáka. Škoda, že tato fotka se neobjevuje častěji...."
"..."...Paní Haslingerová, která vydává Fragmenty a patří mezi nejhysteričtější
Klausovy obdivovatele v listopadu 1989 požadovala po UV KSČ jako ortodoxní komunistka ozbrojený zákrok proti stávkujícícm studentům za což byla později na hodinu vyhozena z Akademie věd..."
/jeden z komentátorů blogů aktualně.cz, kterého by bylo dobré zakázat...:(( - nebo alespoň ho nepublikovat....:)))))))
-----------------------------------------
"...Jenže většina provozovatelů názorových webů vám odpoví, že oni nejsou novináři. Jsou přece publicisté. Ivana Haslingerová například řekla: "My bychom chtěli, aby už byl Topolánek u vlády. Za to kopeme pořád."
To skutečně není novinařina. Ale je to publicistika? Vždyť publicistika je regulérní žurnalistický žánr. Ani pro ni by nemělo platit, že účel světí prostředky...."
zdroje :
jeden nejmenovaný komentátor zdejších blogů /není to ani pan Tencokida ani šlapka !!!/
http://www.reflex.cz/clanek/stary-reflex-tema-reflexu/18378/nekorektne-napravo-rx-diskuse.html
------------------------------------------
hanah napsal(a):
Stejskal....Ještě bych k vám měla prosbu, respektive dotaz. Nick šlapka, dříve tencokydá hnůj, o mně v diskuzích šíří nepravdivé informace. A navíc ještě o mém manželovi....kdyby se to dozvěděl, bylo by se šlapkou zle. Vím že je to složité, ale nevíte náhodou, jak bych se proti tomu mohla bránit ?
07. 08. 2011 | 15:25
18. 08. 2011 | 13:10

hanah napsal(a):

Stejskal

pane Stejskale,
před časem jsem zde zveřejnila prosbu, resp. dotaz -

"Ještě bych k vám měla prosbu, respektive dotaz. Nick šlapka, dříve tencokydá hnůj, o mně v diskuzích šíří nepravdivé informace. A navíc ještě o mém manželovi....kdyby se to dozvěděl, bylo by se šlapkou zle. Vím že je to složité, ale nevíte náhodou, jak bych se proti tomu mohla bránit ?"
07. 08. 2011 | 15:25

Jak vidíte výše, jeho pomatenost se zhoršuje. Mohu s tím něco dělat ? Nebo snad vy ? Nejedná se o spam, když tady tapetuje diskuzi ?
Díky za odpověď
Díky za odpověď
18. 08. 2011 | 13:27

šlapka napsal(a):

hanah
Kdy lžete - a kdy píšete pravdu ?
Jednou Fragmenty a Haslingerovou neznáte....podruhé, když sem někdo dá CITACE některého z komentátorů či z tisku via Fragmenty a Haslingerová...náhle vás /Haslingerová ???/ zmínky o nich uráží a píšete o ní jako O SOBĚ./Mně a manžela/

Vy chcete zakázat vkládat sem citace a odkazy ? A citovat Fragmenty bude možné ??
/ty Fragmenty , které " bohužel neznám"/ :))))
-----------------------------------------------------------------------
Jinak pro upřesněnou - ten - vámi verifikovaný vzkaz - respektive prosbu (Stejskal) dal()a nick hanah v reakci na výše uvedené citace.
Což staví výroky hanah o čísi pomatenosti do velmi kašpárkovského světla.
18. 08. 2011 | 13:36

Tupelo napsal(a):

hanah: ohledne fragmentu...no comment (myslim vsak ze je zna kde kdo, takze moc neverim) :)). K top09 - dobre, ma co ztratit (soucasne vladni posty), ale mnohem vic co ziskat (perspektivu hegemona na pravici; klicem bude polozeni soucasne vlady (jde o toho kdo jej iniciuje a jak to zduvodni; toto iniciovani muze pomoc i ods podle me, ne vsak uz vv - tem nikdo neuveri) - i kdyz si myslim ze soucasny mrak jeste prejde, je zhruba (max.) rok cas)
18. 08. 2011 | 13:40

šlapka napsal(a):

Pro upřesněnou ....u výše zmíněných citací (jeden komentátor + Reflex) je čas a datum
07. 08. 2011 | 14:08
Verifikovaná reakce nicku hanah je z 07. 08. 2011 | 15:25

Je reakcí na výše uvedené citace /Fragmenty, Haslingerová.../.
Ne na "nějakého manžela a mně". Protože žádný takový neexistoval ani mezi uvedeným časovým úsekem, ani nikdy jindy.

Takže ať nám paní hanah sdělí, kdo to je " já a můj manžel". A zdá "bohužel nezná Fragmenty".
Nechápu(a nejsem určitě sám), proč by měla bránit " sebe a svého manžela" - když tedy není paní Haslingerovou.
To nechápu.
Ale možná je to tím, že jsem hlupačka.
Ale že by zde bylů těch hlupaček a hlupáků tolik ?
Tak todle teda nechápu už tím tuplem.
18. 08. 2011 | 13:43

Platan napsal(a):

šlapka napsal(a):
Nechápu(a nejsem určitě sám),...
Ale možná je to tím, že jsem hlupačka.

Nemáte trochu problém se sex. identitou...?

Jinak dík za link na Fragmenty. To je teda počteníčko... :-)
18. 08. 2011 | 13:56

Platan napsal(a):

P.s.
Taky bych si tipnul, že hanah bude ta Haslingerová. Je tu výrazný společný znak: "ideologizovaná hloupost".
18. 08. 2011 | 14:01

šlapka napsal(a):

Kdo/co/ to je " Kulturní komise ČR " ?/vydavatel Fragmentů/
V obchodním rejstříku je podle IČ uváděného ve Fragmentech /http://www.fragmenty.cz/5cenik.html/ k nenalezení.
Kdo ji financuje ?
Kdo je vlastníkem ?
Jak je možné, že má ve svém logu znak ČR - lva ?

http://www.blisty.cz/files/isarc/0105/20010515g.html
http://fer.blog.idnes.cz/c/205678/Denicky-2-Obstarozni-signatarka-iniciativy-DOST.html
http://www.denikreferendum.cz/clanek/3204-virval-kolem-viralu-fragmenty-a-smysl-pro-humor

"..„Nejlepší volební klip a hluboce pravdivý. Jsme šťastni, že i mladí lidé jsou moudří a vědí, co je pro ně jediné správné. Děkujeme Vám, paní Martho Issová a pane Jirko Mádle, a hluboce před Vámi smekáme. Ivana Haslingerová a Jiří Pancíř, šéfredaktorka a vydavatel Revue Fragmenty..."
18. 08. 2011 | 14:08

Platan napsal(a):

Nabízím zcela zdarma volební heslo pro ODS, které by je (možná) mohlo zachránit před volebním propadákem:

MOUDŘÍ JSOU MODŘÍ!

(Ty "Fragmenty" jsou nesmírně inspirativní...:-)
18. 08. 2011 | 14:20

Platan napsal(a):

„Kulturně-hospodářská revue Fragmenty, kterou vydává již čtrnáctým rokem Kulturní komise ČR, vychází na luxusním křídovém papíře gramáže 135 ..."

http://www.denikreferendum.cz/clanek/3204-virval-kolem-viralu-fragmenty-a-smysl-pro-humor

Tak pozor, tady se humor mění na horor...!
18. 08. 2011 | 14:33

zdenekb napsal(a):

Platan:

"Fragmenty jsou mimochodem ten časopis, který se před týdnem ztrapnil tím, že udělal reklamu vtipné „ Hradní partičce“, a to omylem převzatou parodií Klausova blahopřání Knížákovi. Tato povedená nechtěná taškařice Fragmentů ukázala, že blbost politické řeči je už taková, že ani akademicky vzdělaná redaktorka nerozezná skutečnou Klausovu řeč od její parodie."

A je to čím dál težší...
18. 08. 2011 | 14:43

kelt napsal(a):

Dovolím si nemístnou spekulaci-jak mnoho již výše uvedlo,kauza "Bátora"je pro Kalouska jednoznačně zástupný problém.
Kalousek má až na výjimky vše promyšlené na několik tahů dopředu.
Jeho základní problém,který není schopen řešit/po úmrtí výkonného ministra financí Janoty/je vývoj SR a státních financí vůbec,protože implantované neoliberální principy fiskální politiky spolu s nutnou úlitbou pro"velkokapitál"se ukázaly jako destruktivní.On objektivně není schopen tento problém vyřešit,protože se "zašlo"již příliš daleko.
Vláda a ODS má v čele slabocha a navíc ODS zatím coby dominant vládní politiky trpí stranickými půtkami,které má řešit návrat ke "kořenům".Může je někdo pojmenovat?Dle mého žádné neexistují,pokud někdo nemá na mysli Klausovu cestu ke kapitalismu prostřednictvím bankovního socialismu.
Proto by konec této vlády z jeho pohledu znamenal"zabít dvě mouchy jednou ranou":
-starosti se státními financemi by mohl hodit na hrb někomu jinému
-díky jednoznačnému postoji a podpoře"velkokapitálu"by se stala
TOPka lídrem na pravici,zatímco ODS "díky"své rozmazanosti a neřešením korupce ve svých řadách by v předčasných volbách bezesporu propadla
Š.by odešel středem a Kalousek by se stal "žádoucím"ženichem,který se nebrání žádným kompromisům.
Zde nutno připomenout jeho slavné námluvy s komunisty.
Zná někdo Bátoru?Kdo to vůbec je?
18. 08. 2011 | 15:57

Béda napsal(a):

Jak se zdá Kalousek opět vydírá a snaží se vyclaimovat širší prostor. A média plní svoji špinavou úlohu, když neuvádějí proč Bátora reagoval na Schwarzenberga tak jak reagoval. Neuvádějí, kdo první začal s pakama a urážkama ve vztahu Schwarzenberg - Bátora. Zdá se, že vyšší úředník může hulvátsky urážet nižšího - naopak to ovšem nelze. Osobně rozhodně nejsme stoupencem Bátory - podle mě by měl odejít spolu s Kalouskem. Zdá se však, že spor se již zdaleka přelil přes osobní vztahy dvou úředníků.

Kéž Kalousek vydržel a vláda padla.
18. 08. 2011 | 16:29

Platan napsal(a):

kelt:

Ano, to by mohla být hra hodná stratéga Kalouska... Jenom si nejsem jist, zdali by realista Kalousek ještě vsázel na svůj hypotetický povolební koaliční sexappel. Vždyť dobře ví, že ho tolik lidí nemá rádo... A tak mě napadá ještě jiná varianta... S fyziologicky klesající hladinou testosteronu už Kalouska politická moc tolik nevzrušuje a na velmi nadstandardní život až do smrti má už dávno vyděláno...(a pokud by mu to ještě bylo málo, v privátu by se jako nějaký konzultant či správní radní jistě neztratil). Takže se možná K. rozhodl, že už na aktivní politiku ... a hledá způsob, jak z ní odejít jakoby "se štítem".
18. 08. 2011 | 16:49

Platan napsal(a):

Béda:

Představa, že by se kníže se svou nevymáchanou ústy upřímně rozhořčil nad Bátorovým vcelku nevinným plkem je vskutku pro zasmání. Tady Kalouskovci míří vyloženě na hlupáky. Asi jim vyšlo v průzkumu, že jich je u nás hodně... :-)
18. 08. 2011 | 16:58

hanah napsal(a):

Brousit si svůj ostrovtip společně s magorem šlapkou, to chce věru silný žaludek :-(

I vy, zdenkub ?
18. 08. 2011 | 17:00

kelt napsal(a):

Platan
Vyloučit jakoukoliv varianta je nemístné.Dost možná,že ta Vaše může mít větší procento pravděpodobnosti.Proč?
Kalousek je,jak se říká za vodou.Proč mu lékaři zakázali pít zatím nikdo neodhalil,ale"absťák"se u něj projevuje zřetelně.Předtím na něm bylo vidět více elánu.
To,jak vypracoval návrh SR na rok 09 na druhou stranu svědčí o tom,že ideologie snoubená s nedosutkem finanční invence může být s hlediska dnešního stavu financí jeho základním problémem.
Na druhou stranu je schopen to vnímat a proto odchod středem by byl pro něj možná optimálním řešením.
18. 08. 2011 | 17:06

hanah napsal(a):

Myslím si, že Kalousek už ztratil soudnost pokud jde o to, co si ještě může dovolit a co už mu "neprojde". A také se ztotožňuji s názorem, že je v úzkých, pokud jde o sestavení SR. Prohlásil někdy na začátku roku, že pokud schodek nebude pouze 135 mld, končí. Tak tomu chce možná předejít.

Tupelo

Věřte nebo ne, fragmenty fakt neznám a nečtu. Svůj podíl na tom má i jeden zdejší vopruz, který je jimi posedlý a často z nich cituje.
Že by Topka na tom byla tak dobře, aby se mohla stát "hegemonem na pravici" si nemyslím. Že tato "krize" zase vyšumí, si, bohužel, myslím taky. I když ve skrytu duše....tak nějak věřím :-)
18. 08. 2011 | 17:13

Platan napsal(a):

kelt:

A možná také uvážlivý Kalousek seznal, že na jisté záležitosti již napadala dostatečná vrstva prachu, takže míra rizika spojená s opuštěním pozic poklesla na přijatelnou hodnotu...
18. 08. 2011 | 17:19

Béda napsal(a):

Platan,

i vy vtipálku! Kalďa, že by to před cílem vzdal?
18. 08. 2011 | 17:19

Tupelo napsal(a):

hanah: svou teorii mam postavenou uz tak trictvrte roku, podle ni by byly optimalne predcasne volby tak za rok na podzim - ovsem, protoze nikdy neni nic idealni a navic je mozne (dokonce vysoce pravdepodobne), ze akteri (v soucasne dobe jsou pouze dva vyznamnejsi) disponuji netusenymi informacemi, tak se nejspis posunou (pozdeji nez na podzim 2012 nemaji podle me smysl). O tom ze predcasne volby budou jsem vsak dosud velmi presvedcen (zalezi jen na nacasovani a vyuziti momentalni situace - ta soucasna je spis jen vymezovani hranic mozneho).
Top09 ten potencial podle me ma, zvlast pokud bude drzet proevropsky smer (v nejakem vyzkumu sveho casu (jeste pred vznikem top) vyslo ze volici ODS jsou kupodivu nejvice proevropsti. Predpokladam ze na pravici bude porad poptavka po proevropskou stranu, stejne jako je na levici (kterou reprezentuje cssd). Tito volici (vychazim tedy podle sebe) by mozna lehceji presli po pravoleve ose nez smerem k nejakemu populisticko-nacionalistickemu konglomeratu tvorenym lidmi jako Batora, Klaus, Vandas a partami jako je vv nebo dost.
18. 08. 2011 | 17:33

kelt napsal(a):

Platan
Nechám to zatím koňovi,má větší hlavu.Jdu se dívat na Spartu.
18. 08. 2011 | 17:41

šlapka napsal(a):

hanah
Koho tedy uráží ty citace o pí Haslingerové a p Haslingerovi - když vy tedy tvrdíte, že uráží vás a vašeho manžela ?
Pí Haslingerová je šefredaktorka Fragmentů.
Kdo je za hlupáka a lháře, hanah ? Kdo je teda vopruz ?

Poradili jste se v redakci jak na to sofisma jít ?
Tak sem s tím. /ale budu až tak za 3 hodiny/
18. 08. 2011 | 17:44

Platan napsal(a):

Béda:

No, já si jen myslím, že má Kalous dost citlivé detektory na hoření koudele a že když dostane signál, nebude ho zdržovat žádná ideologie či podobné "nadstavbové nesmysly"...
18. 08. 2011 | 18:02

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošek Jan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berkovcová Jana · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo · Cizinsky Ludvik Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Goláň Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubálková Pavla · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kaláb Tomáš · Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Klusoň Jan · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Koch Paul Vincent · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Konrádová Kateřina · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minář Mikuláš · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Mundier Milan · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerudová Danuše · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Ocelák Radek · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peka Karel · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pícha Vladimír · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Polčák Stanislav · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Ruščák Andrej · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Řeháčková Karolína Avivi · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slejška Zdeněk · Slimáková Margit · Smoljak David · Smutný Pavel · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šojdrová Michaela · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěpán Martin · Štěpánek Pavel · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T T. Tereza · Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Vostrá Denisa · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zajíček Zdeněk · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří · Zouzalík Marek Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael · Žantovský Petr Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy