Silvio končí, Mario přichází

13. 11. 2011 | 05:51
Přečteno 5236 krát
Silvio Berlusconi definitivně končí. Přijde mi neskutečné, že se to skutečně stalo. Čekal jsem léta, ale teď je to snad pravda. Kdo je Berlusconi? Bonviván, náfuka, křikloun, stavební podnikatel, podvodník, erotoman, muzikant, mediální magnát nebo věčně žalovaný korupčník? Všeho trochu. Vlastně všeho dost. Ale hlavně: třetí nejdéle sloužící předseda vlády Itálie. Tím prvním je Benito Mussolini.

Potkal jsem ho osobně. Na summitu EU v roce 2006 jsem hrál roli českého předsedy vlády. Berlusconiho bylo všude plno. Ve věcné diskusi nijak neoslnil, ale při společném focení předvedl halasný strejcovský "humor". Takový italský hrabalovský strýc Pepin, dobře si vědomý toho, že má v kapse pár miliard. Že si pár premiérů kolem stolu může klidně koupit. Některé i s jejich zemičkami. Řval do telefonu na lesy, až jsme si se Staniševem vyměnili soucitné pohledy. Pak Berlusconi strčil displej telefonu s obnaženými rodidly pod nos Dzurindovi. Ten vyjeveně upustil berli a uvolněnou rukou se rychle pokřižoval.

Silvio, pocházející ze středostavovské rodiny, vystudoval práva, podnikal ve stavebnictví. Založil Fininvest a postupně dostal pod kontrolu řadu televizních stanic. Přilepil k nim vydavatelství, podnikal i v bankovnictví a pojišťovnictví. Uměl zainteresovat politiky, aby mu šli na ruku, měnili zákony tak, jak potřeboval a přihrávali kšefty. Měl "vztah" k premiéru Craximu.

Počátkem devadesátých let zatoužil po vládní funkci. Poprvé si koupil premiérské křeslo v roce 1994, ale vydrželo mu to jen sedm měsíců. S novou koalicí vyhrál volby v roce 2001 a do opozice ho volič poslal v roce 2006. Jenže Romanu Prodimu se koalice rozpadla a Berlusconi znovu triumfoval už v roce 2008. Od té doby byl pevně v sedle a přeskakoval s bravurou vyšší a vyšší překážky, které si zpravidla stavěl sám. Kličkoval před soudy, vršil podnikatelské a sexuální skandály. Italům to bylo sympatické, aspoň těm, co ho volili. Berlusconi se svými "trapasy" byl jedním z nich. Druhá Itálie se za něj hluboce styděla. Pro ni byl symbolem mediální prodejnosti a manipulovatelnosti propojené s mafií.

Berlusconiho střídá Mario Monti. Montiho elegantní přednášku nad zprávou o jednotném trhu jsem navštívil v parlamentu. O zpracování tématu ho požádal předseda Evropské komise Barroso. Suchý profesor ekonomie byl dvě funkční období respektovaným evropským komisařem, napřed pro vnitřní trh, pak pro soutěž. Ekonomii vystudoval na Yale u J. Tobina, nositele Nobelovy ceny. Dokonce existuje Klein Montiho model o monopolním chování bank. Mario Monti býval rektorem univerzity, je šéfem think tanku Bruegel a je aktivní v Bilderbergu. Se Spinelli group se pokouší oživit myšlenky eurofederalismu. Což o to, dobrého ekonoma jako premiéra bude teď Itálie potřebovat. Šéfa Evropské centrální banky už má.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Béda napsal(a):

J. Havel Tož nechme se překvapit.

Po nádivovi přichází finanční mág s posvěcením Bilderbergu. "Julia" (jak praví Krampol) nahradí Mario. Uvidíme, kam zavede reprezentant bankovního "komunismu" svou zemi.
13. 11. 2011 | 06:26

Béda napsal(a):

Ještě taková myšlénečka pro pravicové kolegy. O komunismu.
Komunismus sliboval lidem ráj na zemi. každý podle svých schopností, každímu podle jeho potřeb. Nikdy této své mety nedosáhl.

To bankovní "komunisté" šli mnohem dál. Půjčovali lidem i státům a pomáhali ovlivňovat veřejné mínění směrem k maximálním potřebám. Lidé nabývali domky na hypotéky, spotřební předměty na leasing a na půjčky. Mnoho lidí a států se začalo blížit naplňováním svých potřeb komunismu. Mělo to ovšem háček. Pak přišlo rychlé probuzení ze sna. Cyklická krize (způsobená z velké míry utržením spekulativního kapitálu a virtuální ekonomiky) a předložení účtu. Lidé i státy začaly přicházet o svůj ráj, o své sny, a dokonce i o to, co měli před vstupem "do ráje". Přicházeli o obydlí, spotřební předměty, práci a zůstaly jim jen dluhy. Státy se dostávaly do bankrotového stavu. Jediný komu zůstal komunismus byly ty banky a jejich manažeři, kteří obestřeli svět pavučinou životodárného dluhu. Ti jediní totiž dokázali naplnit Marxův požadavek na internacionalizaci realizujíc mírně upravené heslo: spekulanti všech zemí spojte, se! (Jak plyne u odkatu zakládajícího člen Bilderbergu Rockefellera)
13. 11. 2011 | 06:39

kluk napsal(a):

Takových Berluskonů máme u nás habaděj, s Topolánkem na štítu. Vrána k vráně sedá.
13. 11. 2011 | 07:27

Doug Badman napsal(a):

Škoda, že to Sylvio zabalil dřív než Vy. Docela rád bych si přečetl, jak na to Vaše setkání vzpomíná on.
13. 11. 2011 | 07:28

Saltzman napsal(a):

Béda

Problémem se nestalo to, že lidé přicházeli o svá obydlí, ale to, že banky nedostávaly zpět ani to, co půjčily. O zabavené nemovitosti v exekuci nebyl dostatečný zájem, protože nebylo dostatek finančně silných kupců zabaveného majetku. Takže drobní střádalové bankám nepřispěly, hypotéky se nesplácely, státy nebyly schopny z rozpočtů hradit předpokládané zisky bankám a banky rozpůjčovávaly nadále. Kdyby se jednalo pouze o lidi pořizující si bydlení, pak by nebyla ani krize. Ono se jednalo však o hypoteční úvěry daleko vyššího kalibru, kdy se s hypotékami spekulovalo na zisky. Státy měly být ty, které to doplatí bankám v případě insolventnosti dlužníka. Jenže státy samotné mají spoustu dluhů a tak při obrovském množství nesplácených hypoték, nemohly státy bankám jejich předpokládané zisky zaplatit.
U krize je tendence svádět ji na drobné dlužníky. Že to byli ti, kteří státům stvořili nemožnost zaplatit bankám jejich zisk. O velkých dlužnících, kteří udělali záměrně bankrot, nebo-li vytunelovali své firmy a prázdnou skořápku předhodili státu k zaplacení, o těch se řeč vede moc málo. Banky byly ve většině spoluvinny na tunelu firem, ale to nikdo neřešil. Kolik lidí zbohatlo těmito podvody, to se raději neuvádí, protože by občané států nebyli ochotni trpět krizí - splácením bankám jejich naplánovaný zisk.
13. 11. 2011 | 07:34

Saltzman napsal(a):

J.Havel je špatný zpravodaj. O nectnostech vrcholných představitelů v EU nám píše až po jejich pádu. Pokřikuje spolu s ostatními neschopy "Já to říkal dávno!". O jeho osobní aktivitě z EU neslyšet. Nestojí ani za kritiku opozicí. Je to taková tlustá šedá myš, která jen občas zachrastí pod nohama velikánů a je ráda, že tam není žádný kocour co by ji vyhnal z dobrého bydla příživy.
13. 11. 2011 | 07:42

Béda napsal(a):

Saltzman,

souhlas. Pyramida dospěla k vrcholu a najednou prasklo cosi v jejich základech. Schopnosti dlužníků splácet dluh narazili na svou hraniční mez a pyramida se začala pokládat. Jak se říká, nic neroste do nebe.

PS: největší globální "komunisté" ovšem profitují dál. A možná ještě víc než předtím. Ztráty jim byly sanovány a nyní spekulují na bankroty států a levné výprodeje majetkové podstaty. Holt hrají to na dvě strany a prohrát nemůžou. V krajním případě jim přispěchá na pomoc nenáviděný stát, ze kterého tyjí a kterého ekonomiku prakticky řídí a ještě víc se (své poplatníky) zodpovědně zadluží.
13. 11. 2011 | 07:45

voroshilov napsal(a):

Take nechapu co vsichni maji proti tomu Silvio,docela simpaticky a schopny chlap,nema alzhejmera a vsichni udy mu sluzi i po sedmdesatce,vtipny a temperamentni mafioso,ale nekrade propisky.
13. 11. 2011 | 07:53

voroshilov napsal(a):

Mimochodem,po tech uspornych opatrenich co zavede nova italska budou na nej makarony vzpominat s nostalgii jak Cesi na taticka Masaryka.
13. 11. 2011 | 07:59

Drzá zrzka napsal(a):

Nezdá se Vám zajímavý fakt, že problémy mají hlavně země z jihu EU, Řecko, Itálie, Španělsko?
13. 11. 2011 | 08:02

Béda napsal(a):

Drzá zrzka,

ano. Třeba Japonsko, USA, VB, Irsko, Belgie, Island, Lotyšsko, Maďarsko... A začíná je mítv i Francie.

A všichni jsou z jihu.
13. 11. 2011 | 08:04

voroshilov napsal(a):

Drza zrzka:
Ja vam nevim,ze by Malta take mela problemy?
13. 11. 2011 | 08:06

Maximus napsal(a):

voroshilove, maršále máš recht, Berlusconi v politice byl takový italský Putin, který prý má chronické ztopoření údu jako měl carský Rasputin a je to super muž, kterému žádná Ruska neodolá. Náš odborník na všechno krade zase propisky, ruský zase nachází pod hladinou jezera prastaré amfóry a pak vychází za potlesku obdivovatelů od jezera po koberečku, aby mu náhodou nenastydla prostata. Ještě k tomu Berlusconimu, na NETu jde dohledat viseo, kdy Berlusconi zapomněl, že ho sleduje kamera a dloubá se tam v tom jeho italském rypáku a pak .... to strčí do pusy! Fakt, to musí být fajnšmekr!
Myslím, že ti premiéři, presidenti a pod. jsou jen obyčejní lidičky, často mizerných povahových vlastností a mdlého charakteru, mám pocit, že nikdo ze současné plejády ničím nevyniká, možná tak svojí průměrností!
13. 11. 2011 | 08:10

Drzá zrzka napsal(a):

Béda
Špatně jsem otázku zformulovala.

voroshilov
Netvrdím, že všechny.
13. 11. 2011 | 08:18

voroshilov napsal(a):

Maximus:
No,jestli slecna Ruby je ruska tak musis zajit k ocnimu doktoru.
Jinak aspon nestrkal ptaka do pusy sve stazistce,a neblabolil mimo jak jisty Junior.
13. 11. 2011 | 08:19

Kuchař napsal(a):

A od koho si půjčuje ČSSD na své volební kampaně ?
300 mil ... to asi taky nebude zadarmo.

Jo, kdo na to má ?
13. 11. 2011 | 08:23

Béda napsal(a):

Kuchař,

ano, je to v systému. Ten je ušit na míru trhu a jeho lídrům z oblasti bankovnictví. Kdo si nepůjčuje, ten "není". Kdo si půjčuje, ten poslouchá a šije zákony a půjčky věřitelům na míru.
13. 11. 2011 | 08:27

kelt napsal(a):

V.Bělohradský včera mimo jiné řekl toto:
"když byla předvolána před senátní vyšetřovací komisi USA ratingová agentura, u které měly Lehman Brothers jednoho slunečného rána roku 2008 hodnocení AAA+ a večer šly do kopru a bylo ji kladeno za vinu,že podvádí investory,tak se odvolala na pátý dodatek ústavy USA,který umožňuje svobodně vyjadřovat názory-a bylo.Je prý věcí každého,zda jim věří,či ne.
To jen u nás je pro Kalouska hodnocení RA písmem svatým a premiér"Nagy"jak slyší jenom slovo "rating",tak má hnědé trenky.
Chtělo by to v souladu s náboženstvím hradního místodržícího více posilovat národní identitu a suverenitu a nepodléhat tolik cizáckým vlivům-nevím proč tak vláda nečiní.
13. 11. 2011 | 08:56

Pepa Řepa napsal(a):

Jé pane Havle, Vy jste ale statečnej člověk.
Bať, bať,nejste ojroposlancem nadarmo.
To jste mu to nandal.
Bohužel, když už je na hřbitově. A že jste mu to neřekl před pěti lety? Moc se ptám, že?
Typický europostoj. Statečnost a moudrost, když je po pohřbu. A hned druhý den.

A co ten Váš Duce?
Ten, co hbitě přeběhl ke konkurenci. Taky jste mu řekl, že je naklonovanej Benito se vším všudy.
Že se ptám, ještě by na Vás poslal Kočku.
A pokud jde o erotiku. Přej a bude ti přáno.
13. 11. 2011 | 09:05

Holubář napsal(a):

No, až doteď byla s Italy alespoň legrace. Teď přichází ten bildrberg.....
Myslel jsem, že to bude v EU tak na 6,8 Richtera, ale nějak se to třese čím dál víc.
13. 11. 2011 | 09:11

Yosif K napsal(a):

Vskutku usmevna poznamka od stalinisty Jiriho Havla, prosluleho na pude VSE svymi utoky na perestrojku v 80 letech:

"Což o to, dobrého ekonoma jako premiéra bude teď Itálie potřebovat."

Mily pane docenta, Italie bude potrebovat :
A) dobreho ekonoma
B) odvazneho cloveka ktery smele odboura ruzne penzijni a odborartske extraburty, ktere v Italii zpusobovaly drive astronomickou inflaci a ktere nyni privadeji Italii na okraj krachu.

Uplne ze vseho nejvic Italie potrebuje odvazneho cloveka, ktery pri prvnim pokusu zabrzdit reformy nejakym obvyklym divokym "SCIOPERO" nakope odborarskym extremistum poradne do zadnic.

Italie je suzovana 2 velkymi problemy:
a) radenim zdivocele mafie
b) radenim zdivocelych odboru
13. 11. 2011 | 09:14

Ládik!!! napsal(a):

Ještě že máte o čem psát. Kdyby nebylo odchodu SB, zase bychom měli n zprávu o papoušcích.
13. 11. 2011 | 09:17

Puck napsal(a):

Pan Kuchař se hluboce zamyslel nad dluhy ČSSD. Správně, i já se se zamyslím nad dluhy jejího věčného rivala - ODS.

I když se to nemá , a není to argument ani omluva, pro rovnováhu dodávám :
Paní Machová v březnu na Aktuálně píše :
Na volby občanští demokraté dali 541,6 milionu. "Z toho 213 milionů bylo určeno pro kampaň před volbami do Poslanecké sněmovny," doplňuje mluvčí
Podle výroční finanční zprávy činily vloni příjmy ODS 612,9 milionu korun a výdaje 752,7 milionu. Výsledkem hospodaření ODS je po zdanění ztráta 222,2 milionu.

Od koho si půjčuje ODS ?

Nad těmito ciframi se přetáčejí panenky a docela vítám návrh ČSSD na zavedení limitů pro kampaň. I když - kdo asi má více sponzorských darů na kampaň ? Jistě ODS a je předpoklad, že na návrh nepřistoupí.
Kalousek prý je v plusu, což musí být od nejlepšího ministra financí na východě samozřejmostí. :-)
13. 11. 2011 | 09:19

Yosif K napsal(a):

Pane Saltzmanne - jeste jste zapomnel na "community banking act", ktery z politickych duvodu prikazoval bankam pujcovat znacnou cast pujcek v "mestskych komunitach" - jinymi slovy v chudych cvrtich.
Positivnim vysledkem je, ze temer kazdy kdo chtel si mohl koupit byt nebo barak, negativnim vysledkem je, ze system fungoval jen pri hospodarskem rustu a pri hospodarske krizi zkrachoval.
A jak je zde pritomnym RUDYM a oranzovym myslitelum znamo, jediny system kde nedochazi vuhbec ku krizim jest socialismus a ten veru v USA jeste nemaji.
13. 11. 2011 | 09:23

Divobyj napsal(a):

Autor
A ta příhoda s tím Dzurtindou se fakt stala?Moc vám nevěřím,ale bylo-li tomu skutečně tak,pak to od vás byla nejzajímavější informace,která se ve vašich článcích vyskytla.

Sylvio dobře ví,proč odstupuje.Stav,který nyní v Italské ekonomice panuje bych označil jako totální rozvrat. S tím si neporadí ani Supermário!I když,bývaly doby,kdy lira prostě devalvovala a bylo vystaráno.Ach to Euro!

P.S.-Dzurtinda-dobrý ne?
13. 11. 2011 | 09:26

Yosif K napsal(a):

Pan docent Havel by jeste mohl vzpomenout nabadani "evropskeho" spolustranika SPIDLY - ktery zde na blogach jeste pred 3 tydny nabadal at Cesko zvysi penze o 40% - na stejnou uroven (v % GDP) jako ma Italie - ze Italie to nadherne zvlada (dalsim zadluzovanim) takze proc by to Cesko nemelo delat stejne jako Italie.

Pan docent Havel zapomnel dodat zda italii privedlo do ekonomicke krize hulvatske chovani Berlsusconiho nebo generace pretrvavajici masivni rozprach socialnich davek a penzi mezi italsky proletariat - rekordni i na pomery EU - vec kterou SPIDLA jeste vcera doporucoval a HLUBOCE obdivoval.

Pane Spidla KDE JSTE???? Postavte se celem ku svym mudrlantskym radam na zvyseni penzi na italskou uroven, velevazeny priteli proletariatu a chudoby......

Volte socany - to je ta prava cesta do Recka, nyni i do Italie, VIVA SCIOPERO!!!! V cele s docentem Havlem a SPIDLOU vzhuru do boje za vyssi penze a za socialni vydobytky proletariatu!!!!!!!
13. 11. 2011 | 09:34

Miky napsal(a):

Silvio končí -Mário přichází,ale Ital nic nedělá a nejraději tančí !
13. 11. 2011 | 09:35

Kuchař napsal(a):

Béda:

Je komické, když levičák mluví o mediální prodejnosti. Nikdo tak nedbal na dokonalé vymývání mozků, jak dvě nejhorší levicové strany - komunisti a fašisti.
13. 11. 2011 | 09:36

Yosif K napsal(a):

Il giovani Italiano en luglio non lavora e balla d'invierno!!!!

Il vecchio professore Jiri Havel en luglio non lavora e balla d'invierno!!!!

Aspon tohle maji Italsti odvborari a docent Havel spolecneho.....

Docent Havel s klidnym usklebkem prihlizi zatim nejvetsimu krachu socialniho statu v Evrope, zertuje o chlipnem Berlusconim a zatim mu VUBEC NEZAPALUJE ze jde o krach UPLNE VSEHO co doma v CR doporucuje CSSD!!!!!!!!! Pane docente, co nam reknete pekneho k italskym odborum a italskym penzim?
13. 11. 2011 | 09:44

Kuchař napsal(a):

Puck:

Pro ČSSD je takový zákon stejně k ničemu. Většina jejich výdajů na kampaně jde mimo jejich rozpočet.
13. 11. 2011 | 09:45

J. napsal(a):

V teplíčku, za plat, který stejně a více vzdělaní Češi vydělávají za rok (a půl)a hlavně s celou snůškou vydedukovaných nesmyslů ... přežívá reprezentant naší milované země Havel v Bruselu.

Jak se můžeme stát také stejně placenými a nulově zodpovědnými a nefachčenky v Bruselu také?

Plno lidí však nemá žaludek na politiku.
13. 11. 2011 | 09:46

Kuchař napsal(a):

Jo ty pravičáci, to je fakticky síla.

To ČSSD, ta by mohla z fleku do nebe.

http://lacosanostra.webnode.cz/famiglia/cssd/
13. 11. 2011 | 09:46

JF napsal(a):

jestli by nebylo mělo být uvažováno o diumvirátu "chléb a hry". Přeci jen jsou ty většiny často o prsa.
13. 11. 2011 | 09:48

Yosif K napsal(a):

Stalinista docent Havel:
"Mario Monti býval rektorem univerzity, je šéfem think tanku Bruegel a je aktivní v Bilderbergu."

Jeste nam pane docente Havle reknete zda si myslite ze Mario Monti bude hledat cestu z krize stejne jako Sobotka, Spidla a Paroubek? To jest "ZDROJE TU JSOU" a "statni dluhy se nemusi splacet"?????????????????????????
13. 11. 2011 | 09:48

radek napsal(a):

Yosif K

Ano volte kalousky a spol. Kazdemu, kdo vidi a slysi, je jasne, kam mirime pod jejich vedenim... Pokud by jste si racil poslechnout Sobotku, soc. dem. si uvedomuje nutnost vyhnout se dluhove krizi.
13. 11. 2011 | 09:57

kelt napsal(a):

Béda,
tak tady máme dalšího modrého komsomolce "rumcajsův klon"-Kuchaře/Hovena,Cestovatele?/.
Jsem vždy unesen formou jejich diskuse-já" o voze,oni zásadně o koze".Mussoliniho a Hitlera zařadí na špici světové levice.
Odborník se diví,laik žasne,co se může od dutolebých v éře internetu dozvědět.
13. 11. 2011 | 09:58

Alibernet napsal(a):

"Tím prvním je Benito Mussolini. Potkal jsem ho osobně."
Tady si pan docent trochu zapřeháněl, protože Mussolini umřel dříve, než se pan docent narodil.
13. 11. 2011 | 10:04

kelt napsal(a):

Alibernet,
předmětem úvahy je Berlusconi,nechal jste se trochu unést.
13. 11. 2011 | 10:14

Kuchař napsal(a):

radek:

A kam ?
Nezaměstnanost je menší jak za ČSSD, průměrné platy větší... a to v době, kdy socialistecké myšlenky o bezedných zdrojích zcela zdusily světovou ekonomiku.

Já myslím, že je to dobrý výsledek.
13. 11. 2011 | 10:19

Jemnický napsal(a):

Alibernet

Mussolini byl lynčován a oběšen, neumřel. Začínal jako sociální demokrat, končil jako fašista. Sociální demokraté jsou jen přechodné stadium k fašismu nebo komunismu.
13. 11. 2011 | 10:23

zpravodaj napsal(a):

@vorosilov
http://www.lidovky.cz/nejbohatsi-rodina-sveta-putinovi-chatari-f1w-/ln_zahranici.asp?c=A111112_134014_ln_zahranici_OGO
13. 11. 2011 | 10:24

Kuchař napsal(a):

kelt:

A kam byste zařadil Dělnickou stranu ?

Kam třeba místního debatéra pana Dalimíra ? Vždyť to je ukázka levicového fašisty jak z rodinného alba NSDAP KSČM.
13. 11. 2011 | 10:24

Jemnický napsal(a):

Puck

Ona si ta ČSSD asi půjčuje od ODS a vice versa.
13. 11. 2011 | 10:25

Ládik!!! napsal(a):

Musoliniho rčení:
"Situace v Itálii je beznadějná, ale nikoliv vážná; vládnout v Itálii není obtížné, ale toliko zbytečné".
13. 11. 2011 | 10:25

kelt napsal(a):

Maximus,
tak si nejsem zcela jist,zda Berlusconi "opisoval"od Zahradila,nebo to bylo opačně.
Záliby ale mají co se týče gurmánství dosti podobné.
13. 11. 2011 | 10:27

Yosif K napsal(a):

VZHURU s kormidelniky SPIDLOU A JIRIM HAVLEM doi italskeho a reckeho marasmu!!!!! Pratele chudoby a proletariatu propaguji ITALSKY PENSIJNI SYSTEM!!!!!

Viz citat Spidly z blogu na Aktualne ze dne 7.7. 2011.

"V českém politickém kontextu se vede debata o financovatelnosti důchodového systému. Fakta, která máme k dispozici, jasně ukazují, že průběžný systém financovatelný je. Pokud vložíme do našich úvah možnost poskytnout na důchodový systém postupně až 13 % HDP namísto dosavadních 8,5 %, jsme schopni stabilizovat a rozvíjet systém v dlouhodobé perspektivě. To není nerealistická možnost. Současné Polsko dává na svůj systém aktuálně 12,4 % HDP a Itálie o něco více než 14 % HDP."
(mimochodem - italsky pensijny system je nejstedrejsi v Evrope - hodne lidi jde do penze v 45 letech......)

Jasny Spidlo, jasny Havle - dulezity je rozhazet mezi proletariat co nejvice penez - vsechno DOBRE DOPADNE - JAKO V ITALII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Banda premoudrelych patetickych nichtsmachru a zvanilu......
13. 11. 2011 | 10:29

kelt napsal(a):

Kuchař,
není v éře internetu není nic jednoduššího,než si zadat příslušné heslo a dostane se Vám relevantních informací.
Levicový fašista je srovnatelný nesmysl s termínem heterosexuální gay.
13. 11. 2011 | 10:34

Kuchař napsal(a):

Yosif K :

Nejveselejší na tom je, že zvednutí podílu penzí z 8,5 na 13% HDP, odpovídá zvednutí DPH na cca 26 %.

Tyhle absurdnosti jsou možné jen proto, že málokterý levičák umí počítat víc jak do desíti. Pak už se mu to motá.
13. 11. 2011 | 10:34

Kuchař napsal(a):

kelt:

Veškerá tahle hnutí měla podporu dělnické třídy. Uznává silnou roli státu a zásahu do ekonomiky.
Liší se jen v nepříteli.
13. 11. 2011 | 10:36

Puck napsal(a):

Pro Kuchař, Jemnický :

Dluhy politických stran likvidují jejich nezávislost, ať jde o strany pravicové, anebo levicové. Jde jen o další způsob, jak dostat voliče ze hry.
A na politikovi zůstává hlavní úkol : vysvětlit voliči, že je tu jen a jen pro jeho dobro.
13. 11. 2011 | 10:36

bella ciao napsal(a):

Bilderberger Monti se snaží oživit myšlenky eurofeudalismu. Lépe to pan docent shrnout nemohl.
Pamatuji na stále opakované sprosté útoky Economistu proti Berlusconimu ještě v dobách, kdy jsem to svinstvo abonoval.
Nutně to ve mně vyvolávalo myšlenku: "Něco na tom Silviovi musí být, když těmhle tancmajstrům tak vadí."
Fakt, že je Silvio, stejně jako (byl) jeho příte Muammar obdivovatelem ženské krásy, samozřejmě propagátory genderově zglajchšaltované společnosti dráždí.
Představa křižujícího se Dzurindy mě po dlouhé době potěšila jak nic jiného. Budu mít díky Havlovi (a sluníčku) hezký den.
13. 11. 2011 | 10:36

Yosif K napsal(a):

Pane radku - CSSD si uvedomuje nutnost vyhnout se dluhove krizi JAK??? Vesnicky truhlak Sobotka zvysoval zadluzeni v dobe konjunktury!!! V dobe krize snizovat zadluzeni je nesmirne bolestne - a co navrhuje Sobotka? Dalsi vyssi rozprach davek a penzi mezi duchodce a proletariat!!!!!!

Je snad nahoda, ze vetsina zemi PIIGS ma agresivni odbory, bneslycjhane socialni extraburty pro odborare a neslychane stedre pensijny systemy? A to vse nainstalovane za doby socanskych vlad?

Jasny "ZDROJE TU JSOU" a "STATNI DLUHY SE NEMUSI SPLACET"!!!!!
13. 11. 2011 | 10:36

jirihavel napsal(a):

Pepa Řepa: Proč jsem to Berlusconimu nandal? Vždyť jen říkám to, co je veřejně známé léta. O chování Berlusconiho na summitech psaly i české noviny. Nalistujte si jeho běžný životopis, bude tam jen víc podrobností. Včetně pikantérií.

Jinak bych si zdejší inteligenci jen dovolil zdvořile připomenout, že v Itálii i Řecku byly před jejich krizí pravicové vlády...
13. 11. 2011 | 10:37

Yosif K napsal(a):

Socialni stat konci, Mario prichazi a docent Havel se tvari ze za krizi Italie muze KDO?????????
13. 11. 2011 | 10:38

modrý edvard napsal(a):

Článek je pěknej. Nebylo by něco o stále fungujících politicích? Kdo byl druhý předseda nejdéle ve funkci?
13. 11. 2011 | 10:39

Kuchař napsal(a):

jirihavel"

A před nimi zase socani - už jste zkoušel zrušit nějaké sociálný nesmysly , které zavedly socani, nebo vyhazoval státní zaměstnance, kteří během jejich vládnutí nabobtnali do obludných rozměrů ?
13. 11. 2011 | 10:42

Kuchař napsal(a):

Tady proběhla velice zprávná poznámka.

Jeké dluhy by nasekala ČSSD v době, kdy celosvětová ekonomika takřka stagnuje, když sekaly dluhy kolem 3,5% HDP v době konjuktury ?

To by byly čísilka, jedna báseň.
13. 11. 2011 | 10:45

Kuchař napsal(a):

Gramatiku opravovat nemusíte !
13. 11. 2011 | 10:46

Bu He He napsal(a):

Dobrýýýýýýýýýý dééééééééééénn !
Tak koho nám dneska zabili ?
Kdo zace co ukradl ?
A Kdo řekl o kom ,že je nemožnej blbec ?
A kteří politici jsou největší šašci ?
Tak ahóóó-j!!
13. 11. 2011 | 10:50

Ládik!!! napsal(a):

Nandal jste mu to tanečkem na hrobečku.
13. 11. 2011 | 10:50

mb napsal(a):

...třetí nejdéle souložící předseda vlády Itálie...
13. 11. 2011 | 10:56

franky napsal(a):

Berlusconi je ukázka toho, koho si lze dnes svobodně a demokraticky zvolit, a to nejen v Itálii. U nás si prý podle Nečase už Bárta s Kalouskem začali poměřovat "pindíky". Ten s větším má prý šanci se stát premiérem.
13. 11. 2011 | 11:01

Pepa Řepa napsal(a):

jirihavel
Ale jo, já jen že jste to Pepinovi Vy, kormidelníci Evropy, neřekli do očí dříve.
Třeba nečte noviny nebo neposlouchá TV, ví o ni svý, v Itálii to má pod palcem nějakej divnej patron.
Stejně jako jste to neřekli tomu Vašemu. Pěknýho hada si hřál socan na prsou. Dříve to nevěděl?
Pravoun nebo levoun, jakmile přijdou oba do Bruselu genius loci ho dostane. Je z něj zvláštní tvor.Nevidí, neslyší, jen mačká.
Evoluce je evoluce.
13. 11. 2011 | 11:16

Občan napsal(a):

Nejvyšší čas nabídnout Berlusconimu azyl v ČR. Do zdejší zločinecké party by zapadl jak poklička na "noční hrnec" a navzájem by se mohli přiučit pár novým "kouzlíčkům".
13. 11. 2011 | 11:35

Zacheus napsal(a):

"Mario Monti býval rektorem univerzity, je šéfem think tanku Bruegel a je aktivní v Bilderbergu " - píše autor.

To jsem si opravdu oddechl. Svobodného zednáře Berlusconiho vystřídal opět ten pravý: -).
13. 11. 2011 | 11:44

jos napsal(a):

Kuchař,
vy budete machr, zvláště přes čísla. Říkat růstu v EU mezi 1-2% (a takový byl i v roce 2006) konjunktura, to musí být člověk skutečně "pravicový machr". Nebo český modrý dutoleb.
13. 11. 2011 | 11:49

ZM napsal(a):

To, že Berlusconi skončil, je sice dobrá zpráva,ale rozpočet Itálie bude ještě desítky let zatížen obrovskými výdaji nutnými pro splacení dluhů. Jsou to jednoduché počty. Dluh Itálie je přes 100 % HDP, mám dojem, že momentálně kolem 120%. Navíc si Utálie půjčuje další peníze. I když by si už nepůjčovala a ročně by splatila dluh ve výši 2 % HDP, tak by trvalo 60 let, než by splatila všechny dluhy.
13. 11. 2011 | 11:51

Kuchař napsal(a):

jos:

V roce 2006 už Havel tiskl samizdaty. Určitě nebyl ve vládě a ani ta jeho ČSSD.
13. 11. 2011 | 11:53

prak napsal(a):

Třetina diskutérů tady nediskutuje, ale jenom hází špínu a nenávist na blogery.
13. 11. 2011 | 11:53

Kuchař napsal(a):

prak:

Souhlas.
Lidé jako pan Občan by si svou frustraci měli jít vybít někam jinam.
13. 11. 2011 | 11:56

oto napsal(a):

Re: Zpravodaj
k informaci z lidovek "nejbohatší rodina světa Putinovi..." Taková zpráva je stejně relevantní jako ta o umístění kubánského diktátora Fidela Castra na žebříčku nejbohatších lidí světa. To také prošlo tiskem. Ach jo.
13. 11. 2011 | 12:01

Zacheus napsal(a):

Kuchař. Obávám se,že podobně jako pan Občan je frustrována tak polovina národa: -).
13. 11. 2011 | 12:02

Kuchař napsal(a):

ZM:

Je třeba připočíst inflaci - 3-5%.
13. 11. 2011 | 12:03

petrof napsal(a):

Havle, Havle, vy už máte zase naváto???? Jestli vy jste hrál roli předsedy vlády, tak já hrál v Londýně Hamleta??!!
Asi mají Italové toho Silvia opravdu rádi, když si jej "vyžádali" 2x zpět do funkce premiera??? O tom vy si můžete nechat zdát. Hlavně že plkáte blbosti.......
13. 11. 2011 | 12:03

Jozef napsal(a):

Prezident Sarkozy:
"Silvio nakoniec vzdy suhlasi".
Silvia chrani mocna mafia,ktora je plne pod kontrolou CIA.

Mario,profesional na bankove siete z monopolu Bildeberg,zrejme vzdy suhlasi uz na zaciatku.

Pan poslanec,ocakavam od vas vsetkych,co mate slovo,vplyv a rozumiete politike a hospodarstvu,ze podate v nasledujucich tyzdnoch a mesiacoch zivotny vykon.Ze prevediete Europu a cely severoatlanticky priestor z ruin terajsieho financneho a politickeho systemu na pevny zaklad.
Minimalne jedneho Vasho parlamentneho kolegu poznam ako velmi dobreho odbornika a mimoriadne seriozneho cloveka.S.Kozlika,slovenskeho exministra financii.Dufam,ze je vas viac,ze je vas dost v europskej politike,ktori sa pokusite o vykon na hranici Vasich sil!
13. 11. 2011 | 12:08

arnazach napsal(a):

To máte pěkné kamarády, pane docente! Hezky napsáno.
13. 11. 2011 | 12:09

jos napsal(a):

Kuchař,
tak znovu a polopatě průměrný růst HDP v EU mezi roky 2001-2006 byl mezi 1-2%. Takže vaše plky o konjunktuře a dluzích jsou čirý, i když pravičáky oblíbený, blábol.
13. 11. 2011 | 12:10

Kuchař napsal(a):

Zacheus:

To se obáváte správně.
13. 11. 2011 | 12:18

Větro napsal(a):

https://www.youtube.com/watch?v=jYuhwQRSZTk&feature=related
Něco tám vykřikují Berluskoni kus hovna
13. 11. 2011 | 12:26

Větro napsal(a):

https://www.youtube.com/watch?v=lSK2vhQiCIM&feature=related

https://www.youtube.com/watch?v=8xwH893TREQ&feature=related
13. 11. 2011 | 12:31

Sláma napsal(a):

Už i mírně zabednění ekonomové NERVu chápou, kde je největší nebezpečí. To je ve ztrátě důvěry obyvatel v ekonomomiku. Nesmyslná plošná škrtforma výrazně snížila spotřebu velké části obyvatelstva a nyní se vlna nedůvěry přelévá dále do ekonomiky. Gumárenský expert Kalousek asi nikdy nepochopí, kde soudruzi ze Strakovky udělali chybu.
Ta chyba je v nepochopení základního axiomu kapitalismu - ekonomiku pohání spotřeba. Jestliže Kalousek sebere peníze milionům zaměstnanců a dá je pár desítkám tisíc nejbohatších mafiánů, spotřebu zaměstnanců tím nevykompenzuje.
Oni totiž ti kmotři ukládají peníze na švýcarská konta nebo je utrácejí za děvky v Thajsku nebo za kaviár v Rusku, ale rozhodně si nekoupí více rohlíků od pekaře přes ulici.
13. 11. 2011 | 13:15

ghándí napsal(a):

nepřipadá mi moc vhodné, aby se bezvýznamný český politik takto vyjadřoval o byvalem italskem premierovi. docent nasoska se už asi vidí v nějaké eurofederalní vládě.
13. 11. 2011 | 13:16

ghándí napsal(a):

sláma,
spotřeba na dluh sice kapitalismus pohání, ale končí bankrotem.
13. 11. 2011 | 13:21

Sláma napsal(a):

Yissif Vissarionovič napsal: "dulezity je rozhazet mezi proletariat co nejvice penez"
Ano, v tom máte naprosto pravdu. Spotřební kapitalismus potřebuje udržet spotřebu na vysoké výši. Výrobce aut potřebuje, aby si jeho auta kupovali nejen Kmotři, ale i běžní zaměstanci, výrobce praček potřebuje, aby si domácnosti kupovali nové pračky a neprali prádlo na valše atd.
Příčinou periodických krizí kapitalismu je nerozvnoměrné rozdělení bohatství ve společnosti. Je přirozené, že kapitalista chce snižovat výrobní náklady mimo jiné i tím, že propouští zaměstnance a zbytku snižuje platy. Ale jeho zaměstnanci jsou zároveň i jeho spotřebiteli. Když se příliš sníží kupní síla obyvatel, nakonec i ten kapitalista musí zavřít bránu fabriky a postavit se do fronty na polévku.
13. 11. 2011 | 13:23

Sláma napsal(a):

Yissif Vissarionovič napsal: "dulezity je rozhazet mezi proletariat co nejvice penez"
Ano, v tom máte naprosto pravdu. Spotřební kapitalismus potřebuje udržet spotřebu na vysoké výši. Výrobce aut potřebuje, aby si jeho auta kupovali nejen Kmotři, ale i běžní zaměstanci, výrobce praček potřebuje, aby si domácnosti kupovali nové pračky a neprali prádlo na valše atd.
Příčinou periodických krizí kapitalismu je nerozvnoměrné rozdělení bohatství ve společnosti. Je přirozené, že kapitalista chce snižovat výrobní náklady mimo jiné i tím, že propouští zaměstnance a zbytku snižuje platy. Ale jeho zaměstnanci jsou zároveň i jeho spotřebiteli. Když se příliš sníží kupní síla obyvatel, nakonec i ten kapitalista musí zavřít bránu fabriky a postavit se do fronty na polévku.
13. 11. 2011 | 13:24

RA napsal(a):

Berlusconi byl v itálii ministerským předsedou hodně let a to svědčí o tom, že byl a je mimořádným politikem. O existenci pana eurokomisaře Havla on, a ani mnozí jiní, zřejmě nemá potuchy . Uvidíme, jak dlouho vydrží příslušník bildebergu Monti. Odhaduji to na pár měsíců a pek si italové vyžádají návrat Sylvia do fukce, ovšem, pakliže on o návrat bude stát. Fakt je, že jeho chování je hodně na hraně (asi i někdyza hranou), ovšem chování eurofilních přizdis...čů je neméně odporné.
13. 11. 2011 | 13:30

Sláma napsal(a):

Yissif Vissarionovič napsal: "dulezity je rozhazet mezi proletariat co nejvice penez"
Ano, v tom máte naprosto pravdu. Spotřební kapitalismus potřebuje udržet spotřebu na vysoké výši. Výrobce aut potřebuje, aby si jeho auta kupovali nejen Kmotři, ale i běžní zaměstanci, výrobce praček potřebuje, aby si domácnosti kupovali nové pračky a neprali prádlo na valše atd.
Příčinou periodických krizí kapitalismu je nerozvnoměrné rozdělení bohatství ve společnosti. Je přirozené, že kapitalista chce snižovat výrobní náklady mimo jiné i tím, že propouští zaměstnance a zbytku snižuje platy. Ale jeho zaměstnanci jsou zároveň i jeho spotřebiteli. Když se příliš sníží kupní síla obyvatel, nakonec i ten kapitalista musí zavřít bránu fabriky a postavit se do fronty na polévku.
13. 11. 2011 | 13:30

Sláma napsal(a):

Omlouvám se všem za opakované vložení - není to moje chyba, to se jen zbláznila antispamová ochrana na tomto serveru.
13. 11. 2011 | 13:32

Sláma napsal(a):

ghándí napsal: spotřeba na dluh sice kapitalismus pohání, ale končí bankrotem.
To se ghándí naprosto mýlite, je vidět, že o ekonomii nic nevíte a navíc jste chudý duchem.
Západní ekonomika je postavena na dluhovém hospodaření, ostatně celé bankovní odvětví je tady jen kvůli němu.
Problémem je, že banky a obecně finanční instituce ztratily díky lobismu a úplatným politikům odpovědnost za své úvěry. V minulosti bylo jen a jen věcí banky, jaké úvěry dá a když byly nedobytné, tak banka prostě zkrachovala a majitelé banky šly do vězení pro dlužníky.
Dnes, když jsou banky na pokraji krachu, stát je sanuje a bankovní zaměstnanci si vyplatí další odměny v naprosto nemravné výši. Říká se tomu bankovní socialismus...
A ten je pravou příčinou všech problémů západních ekonomik. Řešení je jen jedno - zmenšit finanční instituce tak, aby pád jedné neohrozil celou ekonomiku a znovu zavést jejich odpovědnost za úvěry.
13. 11. 2011 | 13:38

Sláma napsal(a):

Je příznačné, že nikdo ze zdejších "pravičáků" se ani slovem nezmíní o tom, že Berlusconi je jedním z nich. Stále tady omílají, že Španělsko má levicovu vládu, ale rádi zapomínají na to, že Itálii do dluhové krize přivedla pravicová vláda, stejně jako Řecko nejvíce zadlužila vláda pravicové Nové Demokracie.
Ostatně, hlavním důvodem zadlužení Řecka a Itálie jsou Kmotři, kteří jako obří parazité sají z jejich ekonomik. Jak se situace v těchto dvou zemích podobá situaci v Česku!
Kdyby z české ekonomiky nesáli Kmotři, Česko by vůbec nemuselo být zadlužené, domácnosti by radostně kupovaly nové výrobky a česká ekonomika by šla nahoru.
13. 11. 2011 | 13:43

martys napsal(a):

k čemu může být superdobrý ekonom v čele státu? to jako že ty státní dluhy líp sečte?
13. 11. 2011 | 13:43

Yosif K napsal(a):

Pane Jiri Havel - domnivate se ze krize Italie byla zpusobena:
A) nedostatecnym zdanenim "odpornych bohacu"? (podotykam ze v Italii jsou vyssi dane ze zisku i z osobniich rpijmu nez v CR - takze znam enkolik italu, kteri dokonce presouvaji danove povinnosti (krome obvykleho Fribourgu)dokonce i do Ceska!!!!!
B)Nebo prilis stedrym rozhozem socialnich davek a penzi mezi proletyariat a lumpenproletariat?

Dale pane docente:
A) - kdyz se pravicova vlada snazila prebujely system penzi a socialnich davek (jak uznal sam guru oranzoveho plytvani Spidla - nejstedrejsi v Evrope) osekat - komu jste fandil? Socialnimu statu nebo skrtum?
B) kdyz tlupy vagusu a rozdivocelych odboraru demolovaly Rim na protest proti skrtum v penzich a socialnich davkach - komu jste fandil? Uspornym opatrenim nebo demonstrujicicm vagusum?

Za stavajici situace - jakou cestu z ityalske krize vidite nyni? Snizovat zadluzeni nebo zvysovat?
Paklize uznavate nutnost snizovat zadluzeni, jak si to predstavujete, aniz by se sahlo na penze a socialni davky? Nejstedrejsi v Evrope? 14% HDP? Spidlovsky "SEN" pro Ceskou republiku? He?

Neni lepsi snizovat zadluzeni drive, nez se hospodarstvi cele zeme po....re, nebo zastavate se spolustranikem Parubem nazor, ze "STATNI DLUHY SE SPLACET NEMUSI"???????? Az do doby kdy se zjisti, ze to neni az tak docela pravda????

Myslite si ze statni dluhy se splacet nemusi nebo ne? Uprimne se divim proletarum, kteri vas do Bruselu poslali sedet - ridit se dle vasich receptu, cela Evropa dopadne jako Italie a Recko.
13. 11. 2011 | 13:47

neo napsal(a):

Víte jak se jmenují všechny děti v Itálii?

Silvio , po tátovi.

http://i4mk.wordpress.com/category/it-private-jokes/
13. 11. 2011 | 13:56

český maloměšťák napsal(a):

Yosif K
Že vás to baví..../tedy pokud to děláte zadarmo/
13. 11. 2011 | 13:59

Občan napsal(a):

U Moravce právě ekonomové předvádějí, že jsou ohledně celosvětové hospodářské krize úplně bezradní a nejsou schopni ani popsat, CO se vlastně všechno stalo a děje.
Ovšem opět hovoří o "nutných úsporách" a jedním dechem o "nutnosti nastartování hospodářského růstu". Zjevně jim nedělá problém protichůdnost jejich tvrzení.
13. 11. 2011 | 14:02

Expert napsal(a):

To : český maloměšťák

Yosifa K to nebaví, on to nedělá totiž pro zábavu ale proto,že dělat musí.
Jako momentálně opožděný syn momentálně opožděné mámy totiž nic jiného, než to co tady předvádí, neumí.
13. 11. 2011 | 14:05

ghándí napsal(a):

slámo,
v podstatě mate pravdu, ale sam nechapete, co jste vlastně napsal. zkusim nějak uspořádat vaše myšlenky, aby to davalo nějaký smysl.
1. zapadní ekonomika je postavena na dluhovém hospodaření - pravda
2. bankovní sektor je sanován ze státních penez - pravda
po tuhle uroven to ještě chápete. hospodaření postavené na dluzích je časově limitováno. funguje jenom do té doby, do kdy vám je ještě někdo ochotný pujčit. je to stejné jako u vás, na konci každého měsíce obcházíte všechny lidi ve vašem okolí, aby vám pujčili na chlast, cigarety a automaty, ale to mužete dělat jenom do té doby, něž vyčerpáte okruh všech lidí, kteří vás ještě pořádně neznají. pak už vám nikdo nepujčí a v tomto okamžiku končí vaše hospodaření na dluh a vyhlásíte bankrot. to samé se ted stalo evropě. a evropa se ještě pokouší odvrátit tu realitu tím, že tiskne peníze a na dluh zachranuje banky, protože se bojí, že by krachy těch bank stáhly dolů ty státy, které jsou zadlužené až po uši proto a na dluh posílá zachranou pomoc také do řecka, irska, portugalska ale na itálii a španelsko už mít peníze stejně nebude. takže se vaše celkem nechápavá hlava bude muset nějak smířit s faktem, že hospodaření postavené na dluzích končí velice špatně. dluhy sice pohánějí kapitalismus, ale když je jich moc, tak to ekonomiku zničí. je to jako byste spolykal 50 tablet viagry .
13. 11. 2011 | 14:10

ld napsal(a):

Občan,

jo, ovšem největší tragéd byl Babiš. Možná je to veselý brach, ale naděje do něj vložené se rovnají klonu Věcí veřejných.
13. 11. 2011 | 14:13

Pepa Řepa napsal(a):

Zacheus
Inu, pokročilo to. Vládu v Italii převezme Monty Python a jeho létající ojrocirkus. Do Bruseli a zpět. Pro rady.

Nastává éra satrapů, kteří osvědčili věrnost a poslušnost Říši.
Řek už svého má- vicebankéře.
Co my? Koho dostaneme? Špidlu nebo Tátu pracujících?
Ať žije demokracie
Breughel?
Inu namaloval Babylonskou věž. Až do nebes.Není nad říši na hliněných nohách.
13. 11. 2011 | 14:21

ghándí napsal(a):

id,
ja si myslim, že by babiš, krejčíř, kočka a gross měli založit stranu a konečně začít bojovat proti korupci.
13. 11. 2011 | 14:21

violons d-automne napsal(a):

gahndih
Ňjap. Stále omíláte pár banalit plovoucích na hladině močůvky.
Nikdy se ale nedostanete k těm CDO's kterými plutokrati zamořili bilance bank a SPV's, kterými podvodné dluhy cpali trychtýřem do krku Řecku a dalším Goldman se Sachsem.
Takže se nedostáváte ani o milimetr blíž k poznání, co to vlastně znamená a kam to opravdu vede.
To ale také jistě není vaším úkolem.
13. 11. 2011 | 14:27

ld napsal(a):

Mimochodem, ve slušné zemi by ministr financí podal demisi a vyfasoval tepláky za to, že se za celý rok nepokusil přivézt ve Švýcarsku deponované miliardy korun.
My máme ale toho nejlepšího ve vesmíru, takže je ta netečnost vlasně naše spása, že?
Ono je jednoduší mrzákům zdražit léky.
13. 11. 2011 | 14:29

Občan napsal(a):

To Id:

No, myslím, že se znemožnil docela hezky.

Jo, věděli jste, že Ing. Josef Mráz, člen statutárních orgánů skoro všech Babišových společností, seděl v letech 2004 - 2007 v dozorčí radě Key Investments (tedy v době, kdy už byl členem statutárů Babišových společností)?
13. 11. 2011 | 14:34

ghándí napsal(a):

violons d automne,
jak to, že se nedostanu k podstatě věci? to vím docela přesně, kdo zadlužil řecko, itálii, španělsko a další státy. byly to vlády, které navrhují rozpočty a parlamenty, které schvalují rozpočty. u nás také. nás zadlužily vlády. nikoliv banky.
13. 11. 2011 | 14:35

Yosif K napsal(a):

Pane Slama, ja sam osobne preji proletariatu vse nejlepsi, nakonec jsem je mel (a mam) na dedine za sousedy. Ja jim preji vetsi auta, lepsi domy, hezci dovolene ve Spanelich a kvalitnejsi zdravotni peci.

Ovsem ne vzdy lze doprat vsem vsechno. Rozhazovani penez mezi proletariat sice patri k protikrizovym opatrenim, ovsem za podminky, kdyz je co rozhazovat, Kdyz uz se vse rozhazelo behem konjunktury (jak to udelal vesnicky oranzovy prostacek) a KDYZ ZDROJE UZ PROSTE NEJSOU tak se musi zacit nekde setrit, i kdyby vagusove v Rime rozebrali na kameny a rozhazeli na banky a Mcdonaldy treba dlazbu ze vsech ulic Rima.

Pane Slama - patrne sdilite oranzovou iluzi ze "ZDROJE TU JSOU"? a to sice furt? Sdelim vam smutnou novinu, zdroje byly byly az je Spidlovbe a sobtoklove proplytvali a NYNI UZ ZDROJE na dalsi rozprach mezi prol;etose nejsou!!!!! Racte si uvedomit, ze problemem Italie, Recka, a svym zpusobem i USA a cele Evropy neni to, zda rozhodit dalsi penize mezi proletose - to se delalo 20 let a 20 let nebyla krize, ale problemem je to ze NENI CO ROZHODIT.

Takze kdyz nastal cas setrit, mili burici a vagusove a Sobotkove a docentove Havlove - pseudopratele proletariatu - organizuji nepokoje a hladove boure kvuliva tomu, ze plat popelare ma spadnout z 1100 EUR na 900 EUR mesicne v recku, nebo ze v Cesku budou o 4% drazsi jogurty.

Pane Slama, pokud i nadale trpite iluzi, ze ZDROJE TO JSOU, tak napiste kde? Ve vyssim zdaneni bohatsich trid? Nebo v jejich fakticke likvidaci?
13. 11. 2011 | 14:48

Yosif K napsal(a):

Pane Cesky malomestaku - to ze v italii je nejstedrejsi penzsijni system v Evrope jsem nevydumal ja - to propagoval sam velky oranzovy GURU Spidla jako vzor pro celou Evropu.

Myslite si ze jim ten pensijni system vydrzi i nadale? S dluhy ve vysi 120% GDP?
Myslite si zde se soustruhem Havlem ze za zadluzeni Italie muze pravice?
Take racite sdilet Spidlove posetile amaterske iluze o prospesnosti 14% GDP do penzi?

Jak se dostane Italie z krize? Ze si na rozprach penez mezi proletose pujci dalsi penize? U koho? U zraloku z Wall Streetu?

Za CSSD sedi v Bruselu tupouni, kteri zertuji o chlipnosti Berlsusconiho a neslysi, ze v Italii bije hrana na pohrbu socialniho statu v Evrope.
13. 11. 2011 | 14:57

Kuchař napsal(a):

Sláma:

Lidé jako Vy mě fasinují svou hloupostí a Vy dvojnásob, příznačnou volbou svého nicku.

Představa, že z dluhové krize vyjdeme tím, že budeme spotřebu stimulovat dalšími dluhy, ta by se měla trestat doživotím v blázinci a bez možnosti omilostnění.
13. 11. 2011 | 15:00

Kuchař napsal(a):

Jinak ten Babiš, to byla opravdu tragédie. Nevím proč, ale vzpoměl jsem si na Klému a jeho prostoduché projevy.

Babiše přenechávám voličům levice.
13. 11. 2011 | 15:03

Yosif K napsal(a):

Pane Cesky Malomestaku - chtel jsem napsat

Take racite sdilet Spidlove posetile amaterske iluze o prospesnosti 14% GDP do penzi KDYZ NA TO NEJSOU PENIZE?

Pokud na to penize jsou, proc ne, ale problem je ze v Evrope na to nikde penize nejsou. Momentalne de facto plati stedre recke a Italske Penze SRN, kde jsou penze pod 40% platu, SRN - ktere prihodilo do ktle EU cistych 200 miliard EUR od doby vstupu Recka do EU.

Kde si mili levicovi amateri myslite ze se vezmou penize na dalsi vyplaty reckych a italskych a spanelskych penzi a socialnich davek? Myslite si penize rostou na stromech? Spidla se Sobotkou a Gavlem ocividne ano.....
13. 11. 2011 | 15:07

učitelka Josefína napsal(a):

Yosif K

no zrovna na penze se od každého pracujícího vybere každý měsíc třetina platu+ příspěvek zaměstnavatele, že začínají zkoušet lidem říkat, že na důchody nebude a nedají jim nic je jen oblbování a koukám, že to někdo jako vy i sežere
13. 11. 2011 | 15:23

Yosif K napsal(a):

Silvio konci, smrt socialniho statu v Italii prichazi - a oranzovym mudrakum to nedocvaklo. Zdroje uz v Italii NEJSOU NEJSOU NEJSOU soudruhu docente Havle Jiri........
13. 11. 2011 | 15:27

E9Q napsal(a):

hehe

technicka
jak daleko za tim reckym,
se asitak louda ten nas ceskej titanik ? :-)))
z cehopak splaci CR sve dluhy ? :-)))

ale prej o spaceni dluhu ani neni rec,
jenom pekne pravidelne koukejte splacet uroky,
my vam radi pujcime jeste vic :-)))
13. 11. 2011 | 15:30

Yosif K napsal(a):

ITALIE vzor ceskych socdemaku!!!
Vzhuru do Italie!!!!!!!! a to se soudruhy Spidlou a Havlem Jirim docentem FSV - Avante Popolo - cesky proletariate a lumpenproletariate - do boje za vyssi penze!!!!!
Citat Spidly z blogu na Aktualne ze dne 7.7. 2011.

"V českém politickém kontextu se vede debata o financovatelnosti důchodového systému. Fakta, která máme k dispozici, jasně ukazují, že průběžný systém financovatelný je. Pokud vložíme do našich úvah možnost poskytnout na důchodový systém postupně až 13 % HDP namísto dosavadních 8,5 %, jsme schopni stabilizovat a rozvíjet systém v dlouhodobé perspektivě. To není nerealistická možnost. Současné Polsko dává na svůj systém aktuálně 12,4 % HDP a ITALIE o něco více než 14 % HDP."
(mimochodem - italsky pensijny system je nejstedrejsi v Evrope - hodne lidi jde do penze v 45 letech......)

U Vam pane docente docvakuje, ze v Italii momentalne zdroje nejsou? A to hlavne na pense a socialni davky?
13. 11. 2011 | 15:32

Pepa Řepa napsal(a):

Kuchař
zkuste zítra nabídnout Babišovy dobroty.
S projimadlem.
13. 11. 2011 | 15:34

Kuchař napsal(a):

učitelka Josefína:

1/3 platu ? ..... A kolik myslíte že připadá důchodců na 1 pracujícího ?
13. 11. 2011 | 15:36

Kuchař napsal(a):

Pepa Řepa:

Dobrý nápad. Jinak co se týká kýženého výsledku, pronajímadlo nebude potřeba.
13. 11. 2011 | 15:38

Yosif K napsal(a):

Pani Ucitelko Joesfino - mela jste jit do recka poradit reckym socanum, jak i nadale platit penze a rozebrat zda zdroje jdsou ci nejsou - zda se z v recku nekdo jako vy OHROMNE SCHAZEL.....
Je logicke ze kdyz nejsou penize musi se nejprve sahnout na socialni davky zdravym lidem a teprve pak na penze - uvidime jak Italie dopadne.....

Ale vy jeste mate sanci v Italii - az tam Mario Monti zacne jeste vice priskrcovat socialni davky - prihlaste se tam do nejakeho televizniho humoristickeho poradu ze italske vlade poradite kde vzit penize na vyssi socilani vydaje, a pritom si nepujcovat....................... hahaha..... i v Italii se radi zasmeji......

Nebo se prihlaste za europoslankyni vedle pana docenta Havla...... ZDROJE TO JSOU, pani ucitelka Josefina je najde....
13. 11. 2011 | 15:39

český maloměšťák napsal(a):

Z Babiše jsou zatím všeckny pijavice /například majitelé firem na opravu bagrů - firem, napojených na podvodně zmanipulované veřejné zakázky...či majitelé firem poradenských, které za nic účtují mnoho - státním a municipálním subjektům.../ jsou z něj posraní. Protože sami moc dobře ví - jaká je síla peněz.
Nedivím se, že ho takoví dehonestují i zde..../a bude to gradovat !!!/

K Itálii.

http://zpravy.kurzy.cz/273268-v-italii-jsou-nejvice-namocene-francouzske-banky/

(což evokuje téma k zamyšlení - za koho vlastně kope Sarkozy....asi by bylo dobré znát cash flow jeho volebních kampaní....)

http://zpravy.kurzy.cz/292423-pet-duvodu-proc-italie-neni-recko/

(takže trocha střízlivosti, ano ?)

Yosif K
Usnadněte si život - já vaše příspěvky /propagandu/ nečtu.
13. 11. 2011 | 15:48

ld napsal(a):

český maloměšťák,

nechcete raději s tou předposraností ještě chvíli počkat?
Něco jako volím...uvidíme.
Víte jak to posledně dopadlo: v zelenině.
13. 11. 2011 | 15:58

ld napsal(a):

BTW, mně ten Babiš dnes připadal, jako místní Rumcajs natřený na růžovo...
13. 11. 2011 | 16:14

Kuchař napsal(a):

č.m.

Je zcela jasné, že za vším stojí banky a nadnárodní kapitál. Proto se taky státy topí v dluzích a jak na potvoru zrovna ty, kde je takové teplo, protože takové destinace bankéři přímo milují.

Z Babiše můžu mít akorát srandu - vzhledem k jeho projevu je mi jasné, že zbohatl jen díky státním konexím ... něco na způsob Tykače. Zřejmě se dostal na druhou kolej a snaží se přehodit vyhýbku.
13. 11. 2011 | 16:25

violons d-automne napsal(a):

ghándí
opět se vracíte na začátek a k povrchu věci. všechny vlády a všichni politici jsou ke koupi, proto do politiky ostatně jdou.
jak řekl jeden genální francouz, každý člověk má svou cenu (za kterou je ochoten k čemukoli, dodávám pro vysvětlenou).
systém je prohnilý proto, že deregulacemi dovolil soustředit v několika málo rukou takové prostředky, že si opravdu mohou koupit kohokoli kdekoli.
jsou to tyto neviditelné pazoury, kterým je potřeba ucvakat drápy.
jelikož ve výhledu 360 stupňů nevidím nikoho, kdo by toho byl schopen (bájeslovní čínští soudruzi jsou plutokrati jako každý jiný), čeká nás opravdu koňská kůra.
užívám posledních paprsků slunce a piji už jen opravdu dobré víno. budoucnost je černá díra.
13. 11. 2011 | 16:31

Expert napsal(a):

TO : Id

S tou denunciací Babiše se snažíte, co to dá, a děláte to poctivě a uvědomělě , ostatně jako každý posluha .
Ale uvědomte si, že to už je příběh o jiné inteligenci a jiných penězích.
To už není hra pro chudé a duchem slabé.
Ide , tady ztrácíte čas a poslední zbytky inteligence, to už totiž není hra pro vás a podobné posluhy.
13. 11. 2011 | 16:44

ld napsal(a):

Expert,

není špatné se vyvarovat v jednoodstavcovém sdělení opakování slov či celých myšlenek. Dost to o autorovi vypovídá. Vaše rady strčte zpět do útrob, neb odtud vzešly.
A mimochodem, nulo, jestli máte něco k věci, pokuste se být konkrétní. Těžko se reaguje na pokřiky zpoza mantinelu.
13. 11. 2011 | 16:54

český maloměšťák napsal(a):

Kuchař
Postoj typický pro majitele firmy, který jako dodavatel profituje ze zmanipulovaných veřejných zakázek /například dodává a opravuje bagry/...ale málo.
Jen paběrkuje. /k Řebíčkovi - coby kdysi odběrateli jeho subdodávek....však má postoj zcela jiný....:((((/

Ale neodsuzuji - každý si nějak vybojovává své místo na Slunci.
Zatím to jde. zatím to ještě jde....tvrdil jistý mafiánský poskok - poté co policajt jeho případ předal Rampulovi.

No - Babiš by si měl hlavně dávat pozor na osobní urážky/např. John coby cvičený medvěd Víta Bárty/...ať zbytečně neutratí miliony...které lze použít i jinak...například na podporu velmi dobrého nápadu - AŤ SI OBČANÉ STVOŘ9 SEZNAMY KANDIDÁTŮ DO VOLEB SAMI.
Tedy už ne sportka /křížkování či kroužkování/ a lamentování, údiv či lhostejný pohled na seznamy. které sesmolila Mafie....

Ještě jednu radu bych mu dal. Pokud to myslí s tímdle projektem vážně. Ať si pořídí dobré osobní strážce. A nechá zauditovat účetnictví.

Nedivím se, že se stane terčenm denunciací a urážek. Protože pokud to dotáhne do konce - mnoha lidem může zničit dosud velmi bonitní a pohodlnou existenci i vyhlídky do budoucnosti.

Jestli korupce /levbé prodeje, drahé nákupy/ OKRADE zemi až o 140 mlrd. ročně - tak je to to první, co se musí udělat. Ne nějaký hon na důchodce a lidi sociálně slabé. Ale skutečně udělat - ne zase sepsat stohy paragrafů a krčit rameny.
Udělat znamená vyměnit lidi v institucích.
Možná že fakt za lidi, kteří krást nepotřebují. I když - já jsem pro to, aby v parlamentě byla i svobodná matka, drobný zemědělec, dělník...
....nejen ekonomové a právníci....
...to se moc neosvědčilo....
....Příliš mnoho paragrafů a příliš mnoho ekonomických kouzelníků a hokuspokusníků znamená občanovu smrt.
13. 11. 2011 | 17:07

Expert napsal(a):

To : Id
Je osvědčenou zásadou, že pro lidé s inteligencí méně než dostatečnou, je účelné slova i myšlenky opakovat . Míru vaší inteligence lze stanovit po přečtení jakéhokoli vašeho textu a proto jsem pro vás některé myšlenky opakoval.
Přesto je jasné, že ani to nestačilo.
Proto vám zkusím vaši posici vysvětlit ještě jednodušeji.
Příběh , který se hraje kolem Babiše a s Babišem není pro duševní chudáky z paneláku s holou řití.
Proto také i vaše snaha o denunciaci Babiše vyznívá přesně tak, jak se tady presentujete i v jiných souvislostech,tedy jako směšná a ubohá.
Pokud nepochopíte ani toto, což s ohledem na vaší inteligenci je více než možné, ozvěte se znovu.
13. 11. 2011 | 17:12

ghándí napsal(a):

violons d automne
za tím zadlužování je určitý druh korupce. kupování hlasů voličů na dluh. všichni si pamatujeme 13 duchody soudruha paroubka, zdroje jsou soudruha špidli, pastelkovný , šrotovný atd. všem přidat, jistoty a prosperita. a pak bác a bankrot. abych byl spravedlivej, není to práce pouze sockomoušů. kupovat si voliče na dluh má ráda i pravice. jako jediné výchopdisko vidím ustavní zákon o vyrovnaném rozpočtu.
13. 11. 2011 | 17:14

Občan napsal(a):

To Expert:

Zklidněte hormon.
Kdo je Babiš, kdo byl jeho fotr a jak se zrodil podnikatel Babiš tu minimálně pár z nás dobře ví.
Přesto alespoň mne překvapila jeho intelektuální nedostatečnost. Vedle něho i Jakeš totiž působí dojmem kultivovaného a intelektuálně založeného člena anglického pánského klubu. Něco tak strašného, jako předvedl Babiš dnes v OVM, jsem ještě neslyšel.
13. 11. 2011 | 17:16

Maximus napsal(a):

Babiš je sekáč a hoši z Palerma a Toskánska mají problém,
on totiž má prachy, takže úplatky na něj neplatí, dále je moc dobře informovám "kdo kde s kým, kolik a jak a za co".
Takže zbývá nájemný odstřelovač odněkud z východu. Ten co odprásknul Mrázka už nežije. Tady v Kocourkově.cz bude hafo strandy. Někomu tady zvoní hrana.... jak by asi řekl E.Hemingway. V Česku není žádná pravice nebo levice mezi politiky, pouze existují zloději zleva a zloději zprava, faktem, že ti zprava jsou mnohem výkonější, asi tak o jeden řád.
13. 11. 2011 | 17:19

ali napsal(a):

"jirihavel napsal(a):
Jinak bych si zdejší inteligenci jen dovolil zdvořile připomenout, že v Itálii i Řecku byly před jejich krizí pravicové vlády"...

no, hlavně, že se našel viník, že jo Havle, zdejší taky inteligente?! :o)))
13. 11. 2011 | 17:25

Maximum napsal(a):

Občane, Vy jako příznivec levice byste měl mít z Babiše radost a místo toho hodnotíte jeho případné IQ. Že by vám
nyní možný pád současné zlodějské vlády vadil i proto, že se ukazuje, že mezi zloději byl třeba Standa Koloťuk a jeho boys? Ono se to totiž může všechno složit jako domeček z karet, stačí aby jeden nebo dva z nich začali pod tlakem argumentů mluvit a napráskali ostatní velkozloděje! Pak už to bude lavina a sejde se nám u stolu celá zlodějská rodina!
13. 11. 2011 | 17:26

JC napsal(a):

Maximus,
A nebo...Když se vrhnul do velké politiky bohatý sekáč Železný, říkalo se "seš blbej jak z Mikulova"
Co se bude říkat až se tam dostane Babiš ??
13. 11. 2011 | 17:31

kelt napsal(a):

ali,
mám z té Vaší poznámky dovodit,že Řecko a Itálii nepozorovaně/jak?/zadlužovala levice v opozici?To by bylo opravdu převratné zjištění,ze kterého by nositelé Nobelovy ceny za ekonomii museli dostat kopřivku.
13. 11. 2011 | 17:39

ld napsal(a):

expert,

ba ne, z vás nic nevypadne, nač by se dalo reagovat. Ze své nedostatečnosti děláte ctnost, čímž však to prvotní neskryjete. Až něco objevíte, překopírujte to sem, a tak aspoň s něčím hoňte triko.
Jestli jste toho schopen, zkuste se zamyslet nad tím, co dnes Babiš v tv sdělil. Nebylo to nic nového, žádný recept, nápad nepřinesl. Zatím je to v rovině mdlé. Ten pán ani nedokázal odpovědět na svoje vazby jím haněnou společností, konkrétní otázzky zamlouval jako Spejbl na třídních schůzkách, potažmo vy, coby pokřikovač z podloubí.
Věřím, že jsme tedy domluveni, a pokud na vás už nebudu reagovat, tak vězte, že jste blízek hodnotě neodklizeného exkrementu, totiž hodného obejítí.
13. 11. 2011 | 17:41

Občan napsal(a):

Maxime,

proč bych měl mít radost z hypernomenklaturního bolševického synka hypernomenklaturního bolševického fotra - ředitele Polytechny, jehož podnikatelské zrození tím pádem mělo mimořádně nestandardní podmínky?
Vždyť je to stejný vejlupek jako Kožený.
A Babišův intelektuální potenciál (alespoň tak, jak se projevil v dnešních OVM) mne opravdu vyděsil.
Myslím, že Křišťálový Koloťuk se nemá čeho obávat. Už jen proto, že hoši nejspíš přihrávali jeden druhému zajímavé kšefty a tudíž toho jeden na druhého vědí víc než dost. Na to, jak je Staník mladej, se umí mrskat docel hbitě, kapřík jeden; nemyslíte? To, co Babišovi trvalo deset let, Staník zmákl za nějaké tři roky. I když, pravda - vedle jených úspěšných "investorů" je docela troškař.
Ani ostatní "elita" se nemá čeho bát. Chlapci toho vědí jeden na druhého dost a dost a navzájem se neshodí.

Jen doufám, že kdokoli z levice se od toho bude držet co nejdál. Jeden Staník stačil...
13. 11. 2011 | 17:48

ali napsal(a):

kelt
dovoďte si co chcete..já si dovodila taky svý ;o). V tom je ten půvab..kde se skrývá pravda, ví jen soudru Havel..ten má patent na všechno
13. 11. 2011 | 17:56

ld napsal(a):

Občan, přeju hodně sil, ač vím, že tuto blbost nepřepereme.

Stejná analogie pro Nečasovic rodiče, kteří byli nejkovanější komunistickou rodinou na Zlínsku? A výsledek?
Obdobné v tmavěmodrém platí pro Topolánky.
Já Vám fakt nevím, proč nám tady místní politruci vypouští kouřovou clonu. Možná to jsou týpci bez paměti, nebo s nedostatečnou životní zkušeností.
Maně jsem si vzpomenul na scénku z Dědictví: "Tož totok je Irénka Fojtíková a bude u mňa bývat..."
13. 11. 2011 | 17:58

Expert napsal(a):

To : Id

Jednodušeji už vám to napsat neumím, tedy tak , aby to pochopil i chudý blb z paneláku , jehož duševní schoponost začíná akončí tam, aby si v diskusi byl schopen vypomáhat například slovem exkrement.
Ide a tak vám nezbývá, než smiřit e se s tím, že Babiš zcela určitě nemluvil , protože mluvil k lidem s intaligencí alespoň normální a nejlépe vyšší.
13. 11. 2011 | 18:07

kelt napsal(a):

ali,
šikovně jste se z toho vyvlékla-gratuluji.Ale přece jenom bych chtěl zdvořile požádat odpověď na jednoduchou otázku.
Kdo,lépe řečeno jaká vláda co do politického spektra zadlužila Řecko a Itálii?
13. 11. 2011 | 18:08

Občan napsal(a):

To Id:

A což teprve udatný komunistobijec Mejstřík, ještě v listopadu 1989 předseda fakultního SSM tuším na fildě...
Jj, ono by se jich asi našlo, kdyby si člověk dal trošku práce.
Proto asi někteří zdejší mají potřebu dělat kouřové clony. Ono se to asi nerado čte, že dnešní kovaní pravičáci doma po večer vyndavají z nočního stolku partajní nebo svazáckou legitku a se zjihlým zrakem hladí v šatníku purpurovou kravatu se znáčkem SSM :o))
13. 11. 2011 | 18:10

levanta napsal(a):

ODS nadělá kupu peněz,ba i moře,nepodložených prací a ČSSD bude cedníčkem na nudle to moře vylévat na lidičky.Dojemná práce amatérů,kteří zde rukou společnou a nerozdílnou za privatizace zparchantili v ekonomice co se dalo.Hlavně aby původ majetku byl obestřen složitostmi.Tahle šumařinka už měla dávno dostat kopanec-aby letěli od všech co nejdál.A kdo bude vracet hodnotu výrobního zařízení,které při převzetí ročně plodilo po odečtení platů samo miliardy Kč ?
S tím si docent Havel jako někdejší ředitel-marxista Fondu národního majetku vskutku vůbec při své inteligenci hlavu nikdy nelámal.Hlavně,že se v dozorčích radách objevili soudruzi z obou amatérských partají.Silvio žil v zemi,kde ani podobnou hloupost spáchat nemohl-už majetek patřil někomu odjakživa.A přesto ani to neuřídil bez dluhů,které Itálii přerostly přes hlavu.Jeho následník bude v jakém směru více poučen jak to zvládat,nemaje ani podnikateké zkušenosti Berlusconiho? To mi v popisu doc.Havla naprosto chybí. V.Klaus má také čestný doktorát od Kalifornského technologického institutu,ale všichni víme,co je to za ekonomická prázdnota v jeho hlavě.
Nesebekritičnost autorů největší krádeže dějin mne udivuje.Se zvůlí na věčné časy!
13. 11. 2011 | 18:10

ali napsal(a):

kelt
..všichni jsou propojeni vespolek a jednoznačnost není na místě..korupce je stará jako lidstvo samo a je smutné, že se to děje napříč celým politickým spektrem i státy..
13. 11. 2011 | 18:32

Kuchař napsal(a):

č.m.

Nevím co to melete,ale vaše naivita je zde pověstná. Stačí pár silných slov, a jste schopen znova volit klidně i Bártu.

Tady musím souhlasit s Občanem,jemuž bych normálně ani kůrku nepodal.

Vystoupení Babiše byl intelektuální trapas.
To ovšem neznamená, že nemusel mít pravdu.
13. 11. 2011 | 18:37

ld napsal(a):

Ládík, Občan,

:-))
13. 11. 2011 | 18:44

český maloměšťák napsal(a):

Občan
Intelektuální dostatečnost stačí když máte vy.
Pomocí jeí kombinace, vašich lustračních schopností a toho, jak využíváte pracovní dobu jistě dosáhnete s pokračujícím časem ještě větších úspěchů než teb Babiš.
/akorát si zcela nejsem jist, na jakém poli a zda ji ocení i někdo jiný než Kuchař, Ládík a Id/

Dobrou noc - zítra je taky den, ne ? /Máte ranní ?/

P.S. Kdo byl váš fotr, Občane ? Pochlubte se....

Kuchař
VV jsem nevolil, ale to je jedno....
Jinak jsem se asi trefil do Rumcajsovy garáže, že ? S tím uplácením při veřejných zakázkách.
Jen na okraj - bez VV vy vláda vašich guruů už dávno padla. To Bárta ji chrání před naprostým kolapsem /podezřeni z korupce už snad nejsou jen Nečas a Peake - u ní by to ale bylo obzvlášť pikantní...../.
A Kubice (ale ten má jiné - významnější úkoly ...on tu korupci takříkajíc vytěžuje.....podle mě nás čeká nějaká kauza kohosi vysokého z ČSSD - pokud ne, tak ho Nečas taky vykopne.....

Co dnes dobrého v garáži či v jeskyňce svému šéfovi vaříte ? A není tam nějak moc těsno ? /Rumcajs, Manka, Kuchař,Forrest Gump..../
No - dělejte hlavně tak, ať něco zbyde i na Cipíska...ať z něj nevyroste taky loupežník....
13. 11. 2011 | 19:25

F.Srbek napsal(a):

Líbí se mi, jak pan europoslanec dokáže "vyhmátnout" to nejpodstatnější, co se dnes děje. To je jeho specialita. Já bych ovšem uvítal místo toho, aby se věnoval slunné Itálii, kdyby se pokusil rozepsat o úloze sociální demokracie při privatizaci Mostecké uhelné. Bylo by dobré napsat o tom teď, když jsme se vzdali nároků na miliardy uložené ve Švýcarsku, jde o pakatel 12 miliard, a nepřenechávat toto téme historikům.
13. 11. 2011 | 20:49

Mard napsal(a):

Doug Badman napsal: Škoda, že to Sylvio zabalil dřív než Vy. Docela rád bych si přečetl, jak na to Vaše setkání vzpomíná on.

Myslím že pan Berlusconi se domníval že pan Havel je nejspíš členem obsluhujícího personálu. Pan Havel opravdu nevypadá jako šéf čehokoliv.
13. 11. 2011 | 20:50

Mard napsal(a):

Občan napsal: proč bych měl mít radost z hypernomenklaturního bolševického synka hypernomenklaturního bolševického fotra - ředitele Polytechny, jehož podnikatelské zrození tím pádem mělo mimořádně nestandardní podmínky? Vždyť je to stejný vejlupek jako Kožený.

Po dlouhé době s Vámi bohužel musím souhlasit. Nechápal jsem kde bere pan Babiš drzost mluvit o tom že chce bojovat proti korupci, ale když jsem uviděl, kolik primitivních lidí se nechalo na reklamní kampaň za jeho miliony nalákat, tak jsem pochopil. Pochopil jsem že blbci jsou nepoučitelní a po tom, co volili líbivá hesla Věcí Veřejných, nyní budou volit neméně líbivější hesla Babišova ANO. Je to smutné.
13. 11. 2011 | 20:56

Mard napsal(a):

Maximus napsal: Babiš je sekáč a hoši z Palerma a Toskánska mají problém,
on totiž má prachy, takže úplatky na něj neplatí, dále je moc dobře informovám "kdo kde s kým, kolik a jak a za co". Takže zbývá nájemný odstřelovač odněkud z východu. Ten co odprásknul Mrázka už nežije.

No vy možná při své duševní genialitě ani nechápete, že toho odstřelovače nejspíš platil také Babiš, kterému teď Tukové Závody, jistě pouhou shodou okolností, patří.
13. 11. 2011 | 20:59

Yosif K napsal(a):

Avante Popolo!!!!! Rozhazujte penize horem dolem se soudruhy SPIDLA, docent HAVEL, Paroubek, DSobotka. Zdroje tu jsou, hura!!!!!!! Do boje proti nelidskym skrtum, se Spidlou do boje za penze "JAKE MAJI V ITALII!!!!! Avante Popolo!!! Sciopero compagni!!!!!!!!!! Viva il compagna vecchio professore HAVEL!!!! Viva compagno SPIDLA!!!!!!

Citat Spidly z blogu na Aktualne ze dne 7.7. 2011.

"V českém politickém kontextu se vede debata o financovatelnosti důchodového systému. Fakta, která máme k dispozici, jasně ukazují, že průběžný systém financovatelný je. Pokud vložíme do našich úvah možnost poskytnout na důchodový systém postupně až 13 % HDP namísto dosavadních 8,5 %, jsme schopni stabilizovat a rozvíjet systém v dlouhodobé perspektivě. To není nerealistická možnost. Současné Polsko dává na svůj systém aktuálně 12,4 % HDP a ITALIE o něco více než 14 % HDP."
(mimochodem - italsky pensijny system je nejstedrejsi v Evrope - hodne lidi jde do penze v 45 letech......)

U Vam pane docente docvakuje, ze v Italii momentalne zdroje nejsou? Nedbo pujdete s dobrakem Spidlou presvedcovat Maria Monti ze ZDROJE TU JSOU????? Tak co pane docente, ZDROJE V ITALII JSOU NEBO NEJSOU???????

Jdete HLEDAT ZDROJE do Italie, nebo nechate italske soudruhy ve stychu, aby je marne hledali sami?????

KDE JSOU ZDROJE, pane docente? Nejsou nahodou v nesmyslne vysokych italskych penzich a socialnich davkach?????? V penzich a socialnich davkach ktere si Italie nemuze dovolit?????

Nemaji si v Italii misto Mario Montiho namontovat DOCENTA HAVLA? Aby "hledal zdroje"? Nebo je pouzcil ze "statni dluhy se nemusi splacet? CSSD - strrana patetickych amateru....
13. 11. 2011 | 22:14

Yosif K napsal(a):

Pane Kelte - levice zadluzovala Recko a Italii zcela pozorovatelne - staci cist tisk. V Italii vetsinu doby po roce 1945 vladl "levy stred" ktery v socialnich otazkach ustupoval teroristickym odborum ovladanym komunisty. Dale komuniste a socani temer nepretzite ovladaly radnice nekolika velkych mest, kde take patricnym zpusobem prali proletariatu.
Nesmyslne stedry system socialnich davek a penzi, ktery zavedla levice se diky zurivemnu odporu zdivocelych odboraru nepodarilo Berlusconimu rozmetat. Toto jeste Italii ceka.

Redcko po padu diktatury bylo vetsinu casu ovladane silne protiamerickym a neuveritelne zkoreumpovanym PASOKEM. PASOK posunul Recko ze zeme hladovejicich pastevcu koz cca na uroven Italie, kde vsak na rozdil od Recka severni pulka zeme neco dela. Zase - pravicova vlada nemela silu jednou zavedeny system statni korupce volicstva rozbit.

Co delaji Spidla, Havel a Sobotka? Sklibuji proletariatu a lumpenproletariatu ze ZDROJE TU JSOU, ze STATNI DLUHY SE SPLACET NEMUSI a ze budou dal rozhazovat mezi proletose vice a vice penez.

Nebo jste snad slysel, ze by socani navrhovali nejaka USPORNA OPATRENI?
13. 11. 2011 | 22:26

Yosif K napsal(a):

Silvio konci, tvrda usporna opatreni nastupuji, socialni stat v Italii ma na kahanky, Spidlovske sny o penzich a socialnich davkach jdou v Italii do kytek a chytracek docent Havel se hrabe v tom, zda Berlsusconi je ci neni oplzly dedek......

Tak za tohle jej v Bruselu plati.... za tohle a za zurivy boj za vyssi socialni davky ve prospech proletariatu a lumpenproletariatu.....
13. 11. 2011 | 22:59

Tom napsal(a):

Kdo se dostává k moci? Bankéři.
Tenhle komentář z jednoho webu stojí za to:
http://proinvestory.cz/politika-rozhodne-kdo-se-dostava-k-moci
13. 11. 2011 | 23:14

Občan napsal(a):

Pépi Kohn, já nevím jestli jsou tak hloupej vod přírody, nebo jestli jich někdo platí za ty žvásty, ale znovu se jich ptám:

KDO vod nich koupí ty šmuky a šunty co prodávají, když chudí se stanou žebráky a středně bohatí zchudnou?
KOMU budou prodávat svý lichvářský úvěry a jiný "finanční produkty"?
KDO vod nich koupí barák nebo auto, když bude mít většina problém se nažrat a nezmrznout?

Číňan už to pochopil a nezdá se mi, že by to zrovna pejzatci ještě nedocvaklo.
13. 11. 2011 | 23:18

Yosif K napsal(a):

Sidluv SEN - penze az 80% platu.... ZDROJE TU JSOU, hlavne v Italii!!!!! Avante Popolo!!!!!

The Italian Pension system is divided into three pillars:
1st pillar: Public, compulsory and unfunded pay-as-you-go system (PAYG).
Until mid-Nineties this pillar was largely the dominant one, and it was based on an earnings related scheme since the pension level of each retired employee was determined by the amount of salaries she/he earned in (the last years of) her/his working activity. Consequently, the rate of substitution between pensions and salaries was up to 80%.
Citat Spidly z blogu na Aktualne ze dne 7.7. 2011.

"V českém politickém kontextu se vede debata o financovatelnosti důchodového systému. Fakta, která máme k dispozici, jasně ukazují, že průběžný systém financovatelný je. Pokud vložíme do našich úvah možnost poskytnout na důchodový systém postupně až 13 % HDP namísto dosavadních 8,5 %, jsme schopni stabilizovat a rozvíjet systém v dlouhodobé perspektivě. To není nerealistická možnost. Současné Polsko dává na svůj systém aktuálně 12,4 % HDP a ITALIE o něco více než 14 % HDP."
(mimochodem - italsky pensijni system je nejstedrejsi v Evrope - hodne lidi jde do penze v 45 letech a hodne lidi bere penze az 80% platu..........)

Avante Popolo, avante gli revolucionari Spidla, Sobotka a DOZENT Havel!!!!!!!
13. 11. 2011 | 23:18

UmKab napsal(a):

Je otázka jestli by vůbec nějaká konjunktura byla pokuď by jsme se nezadlužovali.Přece jen Sobotka nerozklepával nejtky někde v garáži ale rozhazoval 150mld mezi 10M lidí.
13. 11. 2011 | 23:24

UmKab napsal(a):

to občan
Číňan nám bude šunty prodávat dokavaď budou naše tanky na ropnejch nalezištích.Až tam bude mít tanky číňan nebo až ropa stratí smysl tak budou ty krámy skládat a rozkladat jen aby se plebs nenudil a nezačal rejpat do ústředního výboru strany.
13. 11. 2011 | 23:45

Yosif K napsal(a):

Pane Obcane - moc ctete oranzovy prsky od Sobotky, Havla a Paruba a malo ci spise vubec ctete Keynese nebo Miltona Friedmana.
Rozprach penez mezi proletariat - proc ne? Ovsem zadna firma nemuze platit vice svym zamestnancum nez vybere. Ovsem ani zadny stat nemuze DLOUHODOBE rozdavat mezi obcany vice nez od noch vybere.

Nyni si zkuste s dalsimi levicovymi obcany vyplnit dotaznicek o Italii a povsechne Evrope (ten by si mohl zkusit vyplnit i obcan Havel):
A) Monti nastupuje do uradu s tim, ze se musi rozprasit vice penez mezi proletariat.
B) Monti nastupuje do uradu s tim, ze se musi zavest usporna opatreni (musi se omezit rozprach penez mezi proletariat).
C) Italie MA penize na dalsi rozprach penez mezi proletariat.
D) Italie NEMA penize na dalsi rozprach penez mezi proletariat ale muze si pujcit.
E) Italie NEMA penize na dalsi rozprach penez mezi proletariat a NEMUZE muze si pujcit - vsichni se zacali bat ze Italie nebude umet pujcene penize vratit a ze nakonec nebude platit ani uroky.
F) Berlusconi se snazil ZVYSIT rozprach penez mezi proletariat ale neuspel.
G) Berlusconi se snazil SNIZIT rozprach penez mezi proletariat ale neuspel.
H) Monti se bude snazit ZVYSIT rozprach penez mezi proletariat, socialni davky, SNIZIT vek odchodu do duchodu, DPH.
I) Monti se bude snazit SNIZIT rozprach penez mezi proletariat, socialni davky, ZVYSIT vek odchodu do duchodu, DPH.
J) Monti bude konat spise jako Parub, docent Havel, Sobotka.
K) Monti bude konat spise jako nenavideny Kalous.
L) levice se nyni v Italii HRNE ku korytum, nebot planuje zvysit rozprach penez mezi proletariat.
M) levice se nyni v Italii NEHRNE ku korytum, nebot vi ze se bude muset snizovat rozprach penez mezi proletariat - chte nechte.

Dale si zkuste polozit nasledujici otazky ohledne Ceska:
A) Ceska republika MA penize a MUZE zvysit rozprach penez proletariat.
B) Ceska republika MA penize a MUZE zvysit rozprach penez proletariat.
C) Ceska republika NEMA penize ale MUZE si pujcit zadarmo a MUZE zvysit rozprach penez proletariat.
B) Ceska republika NEMA penize ale MUZE zvysit rozprach penez proletariat, protoze si muze pujcit ALE NE ZADARMO a letis zaplati na urocich 80 miliard Kc, coz je dvojnasobek vydaju na skolstvi.

Kdy by predchozi ceske vlady mene rozhazovaly penize, ucitele v cesku mohli mit ted vyssi platy (mozna dvakrat vyssi).
14. 11. 2011 | 08:25

Yosif K napsal(a):

Sorry opravuji preklepy:
Pane Obcane - moc ctete oranzovy prsky od Sobotky, Havla a Paruba a malo ci spise vubec ctete Keynese nebo Miltona Friedmana.
Rozprach penez mezi proletariat - proc ne? Ovsem zadna firma nemuze platit vice svym zamestnancum nez vybere. Ovsem ani zadny stat nemuze DLOUHODOBE rozdavat mezi obcany vice nez od noch vybere.

Nyni si zkuste s dalsimi levicovymi obcany vyplnit dotaznicek o Italii a povsechne Evrope (ten by si mohl zkusit vyplnit i obcan Havel):
A) Monti nastupuje do uradu s tim, ze se musi rozprasit vice penez mezi proletariat.
B) Monti nastupuje do uradu s tim, ze se musi zavest usporna opatreni (musi se omezit rozprach penez mezi proletariat).
C) Italie MA penize na dalsi rozprach penez mezi proletariat.
D) Italie NEMA penize na dalsi rozprach penez mezi proletariat ale muze si pujcit.
E) Italie NEMA penize na dalsi rozprach penez mezi proletariat a NEMUZE si ani pujcit - vsichni se zacali bat ze Italie nebude umet pujcene penize vratit a ze nakonec nebude platit ani uroky.
F) Berlusconi se snazil ZVYSIT rozprach penez mezi proletariat ale neuspel.
G) Berlusconi se snazil SNIZIT rozprach penez mezi proletariat ale neuspel.
H) Monti se bude snazit ZVYSIT rozprach penez mezi proletariat, socialni davky, SNIZIT vek odchodu do duchodu, DPH.
I) Monti se bude snazit SNIZIT rozprach penez mezi proletariat, socialni davky, ZVYSIT vek odchodu do duchodu, DPH.
J) Monti bude konat spise jako Parub, docent Havel, Sobotka.
K) Monti bude konat spise jako nenavideny Kalous.
L) levice se nyni v Italii HRNE ku korytum, nebot planuje zvysit rozprach penez mezi proletariat.
M) levice se nyni v Italii NEHRNE ku korytum, nebot vi ze se bude muset snizovat rozprach penez mezi proletariat - chte nechte.

Dale si zkuste polozit nasledujici otazky ohledne Ceska:
A) Ceska republika MA penize a MUZE zvysit rozprach penez proletariat.
B) Ceska republika NEMA penize a NEMUZE zvysit rozprach penez proletariat.
C) Ceska republika NEMA penize ale MUZE si pujcit zadarmo a MUZE zvysit rozprach penez proletariat.
B) Ceska republika NEMA penize ale MUZE zvysit rozprach penez proletariat, protoze si muze pujcit ALE NE ZADARMO a letos zaplati na urocich 80 miliard Kc, coz je dvojnasobek vydaju na skolstvi.

Kdy by predchozi ceske vlady mene rozhazovaly penize, ucitele v cesku mohli mit ted vyssi platy (mozna dvakrat vyssi).
14. 11. 2011 | 08:33

E9Q napsal(a):

český maloměšťák

vot demokracija,ruka ručku myje :-)))
a duha míru a pokroku se nad námi rozklene
http://proinvestory.cz/politika-rozhodne-kdo-se-dostava-k-moci
Finanční trhy se tedy snaží zajistit, aby vlády v zemích s problémy zachraňovaly lokální banky.
Bojí se, aby ještě další země nešla islandskou cestou.
Islandská vláda se rozhodla nezachraňovat banky, ale nechat proběhnout jejich klasický bankrot se všemi dopady na věřitele. Vklady občanů byly zajištěny stejným způsobem, jako jsou v ČR – tedy systémem pojištění vkladů. Další věřitelé bank ale již utrpěli ztráty. Island byl ale malá země i v porovnání s Řeckem.

Finanční trhy se evidentně bojí se mnohem horšího vývoje.
Bojí se politického vývoje v problémových zemích.
Snaží se zajistit ochranu bank, a tak se snaží prosadit na klíčová místa své lidi.
…….Goldman Sachs International Advisor Mario Monti Is Italy’s New Prime Minister :-)))))))
Politici, centrální bankéři, komerční bankéři a korporace jsou vlastně jedna a tatáž entita.
Vytvořila si systém, ve kterém má prakticky neomezenou moc a zároveň v něm dokáže získávát ohromné benefity a bohatství na úkor zbylých 99% (eurovčanů). Budou se za každou cenu snažit si svoji moc a bohatství udržet, takže se bude tisknout a tisknout a tisknout. Druhou variantou je totiž totální kolaps, změna režimu, válka, sociální nepokoje a nástup nových vůdců. Ruling class takovou změnu nepřipustí, proto se bude tisknout
udela se agentura kam se dluh presune, zamrazi a inflace ho rozpusti.
http://www.presseurop.eu/cs/content/news-brief/1155151-zrodila-se-nova-stinova-vlada
http://www.telegraph.co.uk/finance/financialcrisis/8857533/This-was-the-week-that-European-democracy-died.html
14. 11. 2011 | 08:49

:-))) napsal(a):

http://www.telegraph.co.uk/finance/comment/ambroseevans_pritchard/8887193/The-great-euro-Putsch-rolls-on-as-two-democracies-fall.html
14. 11. 2011 | 09:14

Yosif K napsal(a):

Pane E9Q - prestante prosim sam sebe plasit nesmysly ze nekdo bohatne na ukor 99% eurovcanu.

Prestee si neco o tom, jaky maji Italove socialni system (ktery bude muste Mario Monti brutalne omezit). Spousta lidi ma narok na penzi ve 44 letech, spousta lidi dostava penze ve vysi 80% prumeru poslednich platu.

System ktery primitivove jako Spidla a docent Havel dpoporucuji jako vzor i pro Ceskou republiku.
14. 11. 2011 | 09:18

Yosif K napsal(a):

USPORY po socdemacku - pratele proletariatu si zarizuji byty v Praze........

Praha - Ministerstvo pro místní rozvoj má připravený projekt, jak z bytů ve svém komplexu v Salvátorské ulici v centru Prahy udělá kanceláře.

Problém je v tom, že byty v těchto prostorách vybudovalo před pouhými několika roky - z kanceláří.

Tehdy - v éře sociálnědemokratického ministra Petra Lachnita (2000-2002) - to stálo 38 milionů korun a další ministr Pavel Němec (2002-2004) z US-DEU nakoupil do bytů luxusní a luxusně drahý nábytek za zhruba pět milionů korun.
14. 11. 2011 | 09:22

Yosif K napsal(a):

Jo pane E9Q - a jeste co si tedy myslite, ze bude "dobry ekonom" Monti delat?

Myslite si ze bude zvysovat nebo sizovat socialni davky? Procpak dobroticy pan docent se ku dalsimu smerovani Italie VUBEC NIJAK nevyjadril? Vy aspon chapete na rozdil od dozenta Havla, ze se Monti neujima kormidel aby posiloval spidlovske bludy o posilovani SOCIALNIHO STATU??????
14. 11. 2011 | 09:25

Yosif K napsal(a):

Silvio konci, nastupuje MONTI a brutalni DEMONTAZ socialniho statu v Italii......
..demontaz toho, co cesti socdemaci planuji namonotovat v Ceske republice.......
14. 11. 2011 | 09:28

:-)))))))))))))) napsal(a):

kam se sere Григорий Александрович Потёмкин
http://www.ceskapozice.cz/zahranici/evropa/kdo-v-nemecku-vsechny-ty-dluhy-zaplati
14. 11. 2011 | 10:23

český maloměšťák napsal(a):

Yosif K
Dám sem taky jeden odkaz :

https://www.youtube.com/watch?v=gmMdiMfENNw&feature=related

:))
14. 11. 2011 | 10:42

Petr napsal(a):

Mario Monti byl dvě funkční období respektovaným evropským komisařem, napřed pro vnitřní trh, pak pro soutěž...

Pane docente, tak tedy má nesporně vinu na tom, že s jeho tisíci z desetisíců královsky placených euroúředníků, nepřišel na, nebo nechtěl přijít na to, že Řecko a mnohé jiné státy lžou a tudíž zapřičinily dnešní krizi.
Ale pracovní morálce euroúředníků a eurokomisařů se nesmí mluvit a odpovědnost nemají vůbec žádnou.
14. 11. 2011 | 11:12

Hana napsal(a):

Krásný obrat - rozprach peněz mezi proletariát. Ono se tomu spíše říká podpora domácí poptávky - což je mimochodem tahoun každé ekonomiky. Ale - rozprach peněz mezi proletariát zní opravdu krásně - tohle zcela jistě vymyslel najaký bankéř, kterému je rozprach proti srsti!
Už i náš nejlepší minstr financí s překvapením zjistil, že proletariát začal šetřit a neutrácí - a velmi se diví - co dodat?
14. 11. 2011 | 11:48

buldatra napsal(a):

No, oni ti Italové ještě budou vzpomínat jaká byla za Silvia sranda.
Čeká je asi dost krušná doba.
Ještě, že mají to sluníčko a moře.
14. 11. 2011 | 12:55

sumgate napsal(a):

příklad: Zprivatitizované státní výrobní zařízení ročně vyrábělo do privatizace za 100 milionů čistého zisku(produkce-platy). Nový majitel zaplatil kupní hodnotu budov a strojů-jeden ze sta tisíc-a i takový neskutečný "poctivec" si za "N" roků další práce toho zařízení strčí do kapsy Nx100 milonů.Za "M" roků Mx100 milionů.Za dvacet let 20x 100 milionů.Za 40 let,60 let,...Před privatizací tyto peníze šly státu a potažmo lidem a na infrastukturu,školství,zdraví,vědu,provoz železnic....Dnes jsou ztraceny,jsou pouze na jachty,Bahamy,vily,švýcarská konta nového nestátního majitele.Protože takto se zastavil přívod peněz k nám všem od stovek zestátněných fabrik,k našemu státu od tisíců podniků se stamilionovými produkcemi (až na 15% daň),narůstá dluh kosmickou rychlostí,všude stále více chybí peníze komukoliv a na cokoliv,vyjma úzké skupiny vlastníků.Takto udělaná byla i privatizace marxisty doc.Havla-s výslužkou od štědré ruky nových majitelů -hřejivé místo v Bruselu.Od začátku s dluhem Nx100 milionů ,nebo jiných milionů,které nikdo nevrací a nesplácí.Které každým rokem narůstají v celkovém součtu-ztrátě poro stát a celek.Jen idiot nechápe ten ekonomický nesmysl v podobě takové české privatizace.Hodne dementa,mentálních retardů s nejvyšším stupněm idiocie.Doc.Havel.V.Klaus,M.Zeman,Nerv jako divák bez názoru,VŠ ekonomická,české školství,Ekonomický ústav ČSAV,Akademie věd.,desítka vlád astovky ministrů...
Následně je i permanentní inflace ,která zvyšuje v podílu produkce/platy cenu produkce.Tím se zlomek jeví díky inflaci rostoucí-Tento zlomek je "produktivita práce".Tím roste při klesající produktivitě práce fiktivní produktivita práce způsobená inflací.
Z USA příšla kvalifikovaná předpověď,že v roce 2045 převládne ve světě "Umělá inteligence"-t.j. úlohu myšlení převezme za lidstvo software.Do té doby bude narůstat "dělnická aristokracie"-nejlépe placená třída (duševních) nádeníků-programátorů.Proletariátu bude kvůli nim hůře držet solidaritu,jako za všech dob s početnou dělnickou aristokracií.Později však dojde na základě dokázaného teorému slavného amerického matematika J.von Neumanna k zlomu-budou i programy ,které samy píší programy.Dělnická aristokracie programátorů pak bude hromadně propouštěna,a proletariát zaplaví v jednotné solidaritě svět.V té době už bude vrcholit i surovinová krize,ceny surovin se s jejich globálním úbytkem vyšplhají vysoko.
14. 11. 2011 | 14:22

Yosif K napsal(a):

Pnai Hano - neco jineho je rozprach penez ktere stat ma a neco jineho je rozprach penez ktere stat nema a musi si je draze pujcovat.
Ceska republika si STALE JESTE pujcuje relativne lacino, ale presto zaplati na urocich 80 miliard Kc rocne. Dvojnasobek toho, co stoji cely resort skolstvi. Kdyby socani (a castecne i ODS) nerozprasovali zbytecne drive penize mezi proletariat, mohli ted mit ucitele dvakrat vetsi platy. Nebo se rocne mohlo postavit 200 kilometru dalnic navic. Atd.
Setrit bylo lze - za konjuntktury. Vesnicky prostacek Bohous za konjunktury zvysil zadluzeni o 200 miliard. A to jeste 90% slibu naslibovanych pred volbami naivnimu proletariatu a lumpenproletariatu musel zrusit "s ohledem na ekonomicke podminky".

Jojo jak rikaval Spidla a Parub - ZDROJE TU JSOU a STATNI DLUHY SE NEMUSI SPLACET.

Nerjlepoe to tedy zatim udelaly s "podporou domaci poptavky" z penez ketre stat nedoaze vybrat v Recku. Tam zvysovali domaci poptavku tak, ze mzdy rostly v prumeru o 6.5% rocne (nadherna kombinace sociku a kapitalismu) - az to cele krachlo. Ted jsou mzdy tak o 30%-40% dolu. Podporovat domaci poptavku s vyzranou kasou uz na dalsi dluhy nejde.
14. 11. 2011 | 21:13

Yosif K napsal(a):

Mimochodem - pokud se najde nejaky hazareder ze zde pritomnych levic0vych okrasoduchu, ktery by chtel projevit soilidaritu s reckymi soudruhy - je to mozne. Sokro vsechny svetove banky maji v Lucembursku investicni fondy nebo asset managery, pres ktere muzete nakpoupit reckych ci italskych bondu co hrdlo raci.
A) pokud Rekove Zorbisove budou vse splacet, zbohatnete
B)pokud nebudou splacet zchudnete ale preojevite solidaritu s Reckymi soudruhy - prisypete do kotle reckych penzi a platu svym dilem.....

Vzhuru soudruzi do akce prime solidarity s reckym proletariatem!!!!!!!

Dtto samozrejme plati i o italskych bondech. Avanti Popolo!!!!!
14. 11. 2011 | 21:19

Yosif K napsal(a):

Silvio konci, Mario prichazi a dozenti Havel a Spidla zustavaji a nadale v Bruselu propaguji dalsi rozprach vypujcenych penez mezi proletariat!!!!!!!

"ZDROJE TU JSOU", "STATNI DLUHY SE NEMUSI SPLACET" a "italsky penzijni system je bez preoblemu ufinancovatelny"....

heslo socdemaku: "to se nam to zere a chlasta, kdyz nam jini pujcuji a my jim nesplacime!!!!!
14. 11. 2011 | 21:23

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošek Jan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berkovcová Jana · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo · Cizinsky Ludvik Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Goláň Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubálková Pavla · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kaláb Tomáš · Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Klusoň Jan · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Koch Paul Vincent · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Konrádová Kateřina · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minář Mikuláš · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Mundier Milan · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerudová Danuše · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Ocelák Radek · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peka Karel · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pícha Vladimír · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Polčák Stanislav · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Ruščák Andrej · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Řeháčková Karolína Avivi · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slejška Zdeněk · Slimáková Margit · Smoljak David · Smutný Pavel · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šojdrová Michaela · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěpán Martin · Štěpánek Pavel · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T T. Tereza · Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Vostrá Denisa · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zajíček Zdeněk · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří · Zouzalík Marek Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael · Žantovský Petr Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy