Čekají nás opravdu ještě dva roky vládního trápení?

04. 03. 2012 | 15:00
Přečteno 3155 krát
Vlastně rok a půl po svém vzniku se Nečasova vláda potácí ve svém neslýchaném neumětelství. I profesionální politik má již velké potíže spočítat např. všechny již padlé ministry. A často tragikomické okolnosti jejich pádu. Ministři padali jako šindele ze střech! A už jsou zde další ministerští adepti na ránu z milosti. Zcela zkompromitovaný ministr školství Dobeš je dnes již oběma nohama z vlády. Nic se mu nedaří. Mít proti sobě mladé chytré lidi a šéfy univerzit, naprostou většinu akademické obce, je zničující. Při spektáklu na univerzitách minulý týden se J. Dobeš stal zcela směšnou figurkou.

Pokud ale vláda v celé své šarádě vůči vysokým školám bude pokračovat, zesměšní se jako celek. A to by jí zbývaly ještě více nežli dva roky do konce funkčního období! Už dnes důvěřuje Nečasově vládě méně lidí, nežli kdy důvěřovalo mimořádně nepopulární Topolánkově vládě! Důvody nezbytnosti odchodu dalších ministrů, Pospíšila a Drábka, jsem popsal ve svém článku Ukončeme tu tragédii (viz. ZDE). Nechce se mně s nimi již ztrácet čas.

Hlavní tragédií vlády je však to, že nemá vůbec žádnou vizi, směr nebo dokonce strategii toho, kam chce zemi dovést, aby bylo vůbec zřejmé, k jakým cílům vlastně směřuje. Sociální stát, tedy stát, který připravuje lidem když ne rovné, pak alespoň nějaké příležitosti a šance žít kvalitní život na slušné životní úrovni, to asi není. Lidé by si snad dokázali utáhnout opasky po jistou dobu, pokud by viděli nějaký smysl toho. Dnes ale nic takového česká veřejnost nevidí. S výjimkou několika novinářských hujerů pracujících neúnavně pro vládu.

Všudypřítomná korupce, se kterou stát nedokáže nic dělat, to je fenomén dnešních dnů. A vláda zmítající se v neustálých krizích a aférách. Rostoucí rozpočtové deficity... A mohl bych pokračovat.

Nejbližší hluboká krize vlády vznikne v okamžiku soudního verdiktu nad V. Bártou v důsledku jeho úplatkařské aféry. Pokud bude Bárta soudem osvobozen (u nás je možné úplně všechno), bude mít snahu se vrátit do čela některého ministerstva. Například na ministerstvo dopravy. Představme si ale, že P. Dobeš z ministerstva dopravy bude v této souvislosti přesunut do čela ministerstva školství. Je zřejmé, že něco podobně absurdního je i pro bezskrupulózní a zcela otrlé koaliční partnery strany VV-ABL těžko představitelné.

Ostatně, vládní koalici nečeká nic hezkého ani tehdy, pokud V. Bárta bude soudem odsouzen. Obě konzervativní strany nám pak ukáží, jak nastaví politické soužití s politikem odsouzeným za korupci. V každém případě tak vláda dojde za dva až tři týdny k další krizi. Možná, že by vláda měla využít hlasování o nedůvěře ve sněmovně v polovině března k tomu, aby sama hodila do ringu ručník. Všem by se ulevilo.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

zajda8 napsal(a):

Což se takhle podívat do zrcadla, pane Paroubku? Vy toho máte na triku tolik, že nemáte nejmenší právo cokoliv na komkoliv kkritizovat.
04. 03. 2012 | 15:05

Yosif K napsal(a):

Soucansa koalice ma sve chyby. Je dokonce mozne ze Dobes je takovy truhlak jak rechtori tvrdi.

Presto prese vsechno jde o vladu stokrat lepsi, nez kterou by sestavili politici:
"Zdroje tu jsou!!!"
"Statni dluhy se splacet nemusi!!!!"
"Italie ma dvakrat vyssi podil penzi na HDP a NEMA S FINANCOVANIM VUBEC ZADNE PROBLEMY!!!!"
a
"Byli bychom sami proti sobe, kdybychom setrili pred volbami!!!"

Jedina nadeje civilizace v ceske kotline je ze predvolebni sliby levice jsou mineny pouze jako spinavy vytah k moci a korytum po zadech naivnich proletaru, to jest ze levicova propaganda neni "Myslim to Uprimne!!!"
04. 03. 2012 | 15:09

Barney napsal(a):

Teď už máme, co jsme chtěli:
-nejvyšší DPH na potraviny
-nejvyšší spotřební daň z nafty
-možná evropskou raritu spotřební daň z vína
-připravovanou daň z elektřiny a plynu
-školné
-důchody v nedohlednu a nízké
-platba za operace, kvalitní zdravotnictví jen pro bohaté
-zastaveny dotace z EU, kvůli korupci
-úřady práce v rozkladu
-reálný pokles důchodů
-a mnoho dalšího

Děkuji VOLIči ODS, TOP 09 a VV
04. 03. 2012 | 15:10

Barney napsal(a):

ODS je zločinecká organizace
Zprvu jsem bral toto heslo jako nadsázku, ale nyní jsem přesvědčený, že je to naprostá pravda.

Její VOLIči jsou buď zloději nebo ......

Je ovládaná kmotry, kteří dojí veřejné rozpočty.

Ovládá justici a zajišťuje tak svým členům a kmotrům beztrestnost.
04. 03. 2012 | 15:12

Ládik!!! napsal(a):

Člen BSP má povinnou agitku (Benešová, Sobotka, Paroubek)...
04. 03. 2012 | 15:20

Yosif K napsal(a):

Myslim ze v soucanem rezimu schopni lide utiskovani nejsou. Masinfirove - obetavi a uprimni vudci proletariatu si kupuji kondomia na Floride, jini vudci proletaru si kupuji vilu na Ithace atp atp.

O jake prilezitosti je zde nouze? Staci napsat bestseller, prodat 40 tisic vytisku po kterych se jen zaprasi a prosty clovek je uplne ve vate......

Kdo umi ten umi, kdo neumi, ten cumi......
04. 03. 2012 | 15:37

Frante napsal(a):

Barney
Srazit zadlužování navrhuješ jak? Nebo to chceš nechat dojít tak daleko jako Řekové - v tom případě vol Paroubka
04. 03. 2012 | 15:37

Yosif K napsal(a):

Pane Barney - odstehujte se za Paroubkem na Ithaku - v Recku zaridili socani proletarum uplny raj!!!!! Dvakrat vyssi platy nez v CR - co vic si muze skromny proletar prat?
04. 03. 2012 | 15:41

donal napsal(a):

vládnou nam zlodejské strany

letos se přestanou danit dividendy pro rozpočet -9 miliard

nedaní se hazard tak jako mzda pracujících

ale budou zmrazovat důchody a škrtat na pracujících

hnus
04. 03. 2012 | 15:47

donal napsal(a):

jedina možnost je volit komunisty

aby pozavírali všechny kdo tady 22 let kradli

a zabavili jim majetky
04. 03. 2012 | 15:49

Frante napsal(a):

donal
Nic takového komunisti v programu nemají
04. 03. 2012 | 15:56

prak napsal(a):

Frante- kdyby to měli v programu, okamžitě by byla KSČM tuneláři a státní mafií zakázána.
04. 03. 2012 | 16:08

donal napsal(a):

Franta
ale mají nemůžu za to že neumíte číst
04. 03. 2012 | 16:09

prak napsal(a):

ODS by měla líbat Paroubkovi ruce. Proč? Nikdy nechtěl a ani se nesnažil prosadit zákon o přiznávání majetku.
04. 03. 2012 | 16:13

melčákova pohanka napsal(a):

zajda8. Podívejte se také do zrcadla a přiznejte si koho jste volil,a pak nad sebou vyneste soud! A znáte to o tom,že s Vámi nemusím souhlasit,ale budu bojovat za to,abyste měl možnost se svobodně vyjádřit,tak ponechejte svobodu i p.Paroubkovi. Vím,že se vám to nepříjemně poslouchá,protože v tom blogu je popsaná pravdivě realita,která vám z nějakých důvodů vyhovuje,ale objektivně jsme všichni v p.....!
04. 03. 2012 | 16:17

Zemsely Jedi napsal(a):

Ja nevim jak tenhle clovek ma vubec drzost jeste otevirat hubu. Jel jsem takhle tramvaji v Praze po nabrezi a nahle vidim pruvod asi 10 panu z nichz snad 4 byla ochranka. Bylo tesne po odchodu pana Grosse a na politicke vysluni se zacal dostavat jisty pan Paroubek. Stacilo si toho hnupa 2x poslechnout a bylo mi jasno co je to za magora. A jak jsem tak v te tramvaji stal, adrenalin, sila se ve mne probudila, snad od sameho mistra Yodi musela prijit. Napadlo me ze vytrhnu jednu z tech cervenych plastovych sedacek a trefim toho dementa primo do palice a ze bude na miste po vsem. Ale vlastne ani nevim proc jsem to neudelal, jednim jsem si vsak jist, byla to chyba. Protoze ted tu ten hnup se svyma nazorama bude strasit do soudneho dne a vsadim se ze z nej dostanu infarkt nebo mrtvici. Temna strana ocividne opet vitezi.
04. 03. 2012 | 16:32

zemedelec napsal(a):

Pane Paroubek.
Pokud pravičáci na Vás štěkají a cení zuby,tak je to ještě s Vámi v pořádku.Uvítal bych kdyby jste se vyjádřil ohledně Rampuly,odvolat-neodvolat,ať máme jasno.
04. 03. 2012 | 16:35

PK napsal(a):

Pane Paroubku ze začátku vaší pol. kariéry jsem ve vás viděl nadějného politika který by mohl něco v této zemi změnit k lepšímu. Jenže potom jak šel čas tak jste se začal spíš měnit vy.Začal jste(asi i vlivem tehdá "tučných" let)slibovat voličům možné i nemožné místo aby se tehdejší "růst"použil na vyřešení skutečných problémů státu-Např. důch. reforma.Dále jste si kazil renomé tím vaším přehnaným sebevědomím a nakonec jste tomu dal korunu když jte kritizoval Topolánka za milenku a potom za rok udělalto samé co on.
Tak skončila jedna moje další iluze olepších zítřcích
04. 03. 2012 | 16:46

Yosif K napsal(a):

zemedelec napsal(a):
Pane Paroubek.
Pokud pravičáci na Vás štěkají a cení zuby,tak je to ještě s Vámi v pořádku.Uvítal bych kdyby jste se vyjádřil ohledně Rampuly,odvolat-neodvolat,ať máme jasno.
04. 03. 2012 | 16:35
Uz se vyjadril - stoji za Rampulou - asi na nej Rampula nvi nejake svinstvo.......

Prosta Empros - vzhuru k lepsim zitrkum na Ithaku!!!!!!
04. 03. 2012 | 17:01

vico napsal(a):

Tahle vláda, pokud bude sama chtít, doklepe svůj čtyřletý mandát až do konce. K tomu ji dopomůže nebývale velká parlamentní většina, ke které ji pomohl český Pučmidrát, pan Knedlík, který si nechal poradit jak volit z Blesku, mladý frikulín, co nechtěl plnou parou-beck, kluci a holky z Divadel, co si přivydělávají psaním kuchařských knih pro české Knedlíky...

Čili ti všichni, kteří teď mektají, že opozice je jen stínová a více méně operetní.

Ono je to tak, že i Němcům se přestalo chtít válčit až po II.sv. válce, kdy byla jejich země nadvakrát přeorána kobercovými nálety a vydána rozzuřenému ruskému medvědovi na milost a nemilost. I velký a silný národ může zhasnout jako svíčka.

Dát někomu mandát se skoro ústavní většinou něco stojí. Tuhle vládu si sežere zdejší elektorát, který se i v tuto pohnutou hodinu bojí bruselského Rompuye více než pražského Rampuly, až do dna papiňáku.

Největší studentská demonstrace po r. 1989 nepohnula hochy s ústavní většinou ani o píď. Ono stále platí, že spolu chyceni, spolu pověšeni. Nikomu strach nedovolí odejít z Titaniku, když vratký záchranný člun má díru.

Pokud právě uplynulý týden neklidu, bude předzvěstí vzniku opravdu občanské společnosti, bude mít to hrůzné gazdování Gazdíků dokonce i pozitivní výsledky.

Přestaneme konečně bezúčelně čekat na Spasitele. Hlavně na toho, komu zpravidla za půl roku nikdo nemůže přijít na jméno.
04. 03. 2012 | 17:02

Kryštof napsal(a):

V porovnání s Paroubkem má nemluvně pro okolí tu nespornou přednost , že nežvaní .
A už vůbec ne pitomosti , neb na to nemá čas .
Pouze občas křečovitě řve , aby si vynutilo pozornost , což dělá LEV 21 ne občas , ale stále .
Rovněž mrtvola se narozdíl od Paroubka chová decentně , neboť povětšinou mlčí .
Na to , že je Paroubek mrtvolou již po dlouhou dobu , si následkem IQ degrese trestuhodně stále nezvykl .
04. 03. 2012 | 17:52

olga napsal(a):

Snad konečně to vláda myslí dobře. Tak ji nechte prosím pracovat. Já této vládě věřím. Právě proto, že dokáže dělat i nepopulární zásahy.
04. 03. 2012 | 18:09

petrof napsal(a):

Paroubek se zamyslí a napíše:....mít proti sobě mladé chytré lidi a šéfy univerzit, naprostou většinu akademické obce, je zničující. .....cha-cha!!
Paroubku, pokud protestovalo ca. 15-20tis. študáků ze 450 tis. tak je to spíše úsměvné, nikoliv zničující!!! A pokud vím, ti "chytřejší" studenti ( VŠE a ČVUT) se té taškařice neúčastnili vůbec.....??!!
04. 03. 2012 | 18:28

. Kelt napsal(a):

Je snad zbytečné opakovat,že kapři si rybník nevypustí.Sice ještě párkrát veverky a kníže pán prohlásí,že toto,či ono nepodpoří,ale pak jako vždy stahnou ocas a pojede se dál kolem bílých skal.
Cílem této vlády je rozvrátit veřejný sektor/zdravotnictví a důchodový systém/,částečně,či zcela jej privatizovat a rozkrást.
Daňovou politikou soustavně oslabovat příjmovou stránku SR a stanovený rozpočtový schodek dosahovat škrty ve výdajích na úkor školství,bezpečnostních a záchraných složek,zaměstnanců ve mzdě,rodin a důchodců.
Naopak vlastní elektorát daňově stimulovat a zajistit si tak jeho hlasy.
ODS-naprosto odmítá snížení paušálů u cca 900 OSVČ,kteří dnes na daních a odvodech na soc.a zdr.zabezpečení téměř nic neodvádějí.Např.OSVČ při příjmu 5OO tis.Kč ročně "fasuje"ze SR cca 25 tis.Kč.,zatímco zaměstnanec při stejném příjmu tutéž sumu odvádí./v obou případech žena s 1 děckem doma/.
S TOP 09 naprosto odmítají progresivní zdanění fys.osob a zvýšení korporátních daní.
Jelikož je ODSTOP jasné,že jdou po volbách od válu,tak si sychrují těch sumárně cca 25% vol.hlasů,aby pro stranické špičky korýtka zbyla.
Bohužel příští vláda dostane do vínku hospodářství v recesi se strukturou příjmů,které nebudou schopny zajistit normální fungování státu a povinností napravit ,co se dá.
Bude to obdobná situace jako po klausových balíčcích v roce 1998 s tím rozdílem,že některé kroky v daňové oblasti budou nevratné,protože snižování DPH by mohlo pouze zvýšit marže obchodníků.
Za vlád ČSSD od roku 1998 se podařilo razantě zvýšit příliv zahraničních investic,které dominantně se podílely na enormním růstu HDP a tím i růstu životní úrovně.
Je obtížné předvídat možnosti,které bude mít příští vláda k tomu,aby zvrátila vývoj od recese k růstu.
04. 03. 2012 | 18:36

Frante napsal(a):

donal
Boj s korupcí mají v programu všechny strany, jestli máte na mysli tohle. Zajímavé že jste se rozhodl věřit zrovna komunistům, kteří v korupčním testu dopadli nejhůře (milion za loterijní zákon, soudruh Dolejš)?
04. 03. 2012 | 18:50

Duroy napsal(a):

Zemsely Jedi napsal(a):
Ja nevim jak tenhle clovek ma vubec drzost jeste otevirat hubu. Jel jsem takhle tramvaji v Praze po nabrezi a nahle vidim pruvod asi 10 panu z nichz snad 4 byla ochranka. Bylo tesne po odchodu pana Grosse a na politicke vysluni se zacal dostavat jisty pan Paroubek. Stacilo si toho hnupa 2x poslechnout a bylo mi jasno co je to za magora. A jak jsem tak v te tramvaji stal, adrenalin, sila se ve mne probudila, snad od sameho mistra Yodi musela prijit. Napadlo me ze vytrhnu jednu z tech cervenych plastovych sedacek a trefim toho dementa primo do palice a ze bude na miste po vsem. Ale vlastne ani nevim proc jsem to neudelal, jednim jsem si vsak jist, byla to chyba. Protoze ted tu ten hnup se svyma nazorama bude strasit do soudneho dne a vsadim se ze z nej dostanu infarkt nebo mrtvici. Temna strana ocividne opet vitezi.
Mily Zemseli Jedi, chudaku, co jezdíš sockou. Klobouk dolů, že z tramvaje slyšíš lidi, co si venku říkají. Vzhledem k tomu, že jsi Parobka slyšel dvakrát, předpokládám, že zrovna byla totální zácpa, anebo šel Paroubek s ochrankou rychlostí Bena Jonsona, a přitom si ještě povídal. Chtít vyrvat sedačku z tramvaje a mrštit s ní, no, jedna věc je tu sedačku vyrvat, druhí je jí pak prohodit oknem. Tudíž svého nekonání litovat nemusíte, z velkou pravděpoobností by se sedačk odrazila o okna a mohla by vás trefit do hlavy.
Jinak zdravím inteligentního a ředpokládám i zdravého příznivce vládnoucí trojkoalice, který si pochvaluje zvýšení DPH a snížení daní z divident (to by vám asi Paroubek nesplnil, i když...). Při jízdách tramvají máte spousty času na přemýšlení, ale pan Paroubek, který tady už 6 let nevládne asi nebude to hlvní příčinou vaší frustrace.

Prosím, nevíte někdo, proč pan Proubek odložil volby o půl roku a dall šanci Zemanovcům, VV, TOP09, před 40% vítězstvím ČSSD? On má pan Paroubek na svých blozích prvadu, akorát dnesk se sám stává trojským koněm pro ČSSD.
04. 03. 2012 | 18:51

donal napsal(a):

Kelt
oni ani OSVČ nemají vyhráno jak vláda decimuje pracující zamestnance a státní sektor čímž mají lidé méně penez tim i OSVČ mají menší příjmy na co jim budou snižené paušály když polovina z nich zkrachuje už ted lidé omezují nákupy všeho po zavedení dalších daní na energie, zmražení důchodu a propouštění se bude šetřit ještě víc a tím se OSVČ dostanou do ještě vetších potíží je to jednoduchá spirála
04. 03. 2012 | 18:57

Kryštof napsal(a):

Re -"Kelt"
Ano , ta pasáž z vašeho textu "za vlád ČSSD se podařilo razantně zvýšit příliv zahr. investic" deklaruje , že máte poněkud morbidní smysl pro humor .
Měl jste bezpochyby na mysli např. PHILIPS , že ?
Anebo snad stavbu dálnice do Ostravy izraelskou firmou za s.Zemana ?
Počiny "experta" Urbana jsou vskutku nezapomenutelné .
Rovněž tak hospodský ekonom Paroubek se vyznačoval vždycky nespornou dávkou "geniality a prozíravosti" .
Pobavil jste mne , děkuji .
V zájmu socialistického soužití si v pravidelných intervalech měňte studené obklady a nerušte noční klid .
04. 03. 2012 | 18:58

Bohumil Rericha napsal(a):

Otevreny dopis Jirimu Paroubkovi,

mily prebehliku, je usmevne cist Vase nazory o neumetelstvi soucasne vlady. Co byla Vase vlada ? Pamat,uji na setkani s Vami v Goethe-Institutu pred volbami v roce 2006. Hovoril jste o ceske zahranicni politice. Nejen, ze jste daval najevo svou dulezitost ale napadl jste nporadatele z duvodu male ucasti slovy:"ze jste zvykly na plne saly a katedry studentu, a ze cekate minimalne omluvu." Byl jsem Vasi drzosti konsternovan a od Te doby jste se stal pro mne mrtvym "broukem." Udelal jsem dobre, neb Vase dalsi pusobeni v opozicni Socialni demokracii bylo katastrofalni. Polozil jste vladu v dobe naseho predsednictvi v EU. Zodpovednost jste vsak neprevzal.Nevim, kde se ve Vas ta "chucpe"/zidovsky vyraz pro nejvyssi stadium drzosti/ bere, ale pro mne jako obcana teto zeme, je urazkou a ponizenim, ze takovi lide jako jste Vy se mohou uchazet o duveru obcanu.Omlouvam se pripadnym ctenarum za pravopis, nebot soucasne politicke deni sleduji z jedne zeme "nepratelske" EU
Bohumil Rericha
04. 03. 2012 | 18:59

donal napsal(a):

Frante
nejhůř v testu korupce dopadly ods,top,vv,cssd

jiná šance než volit KSČM pro tu zemi není
04. 03. 2012 | 19:00

simson napsal(a):

Nečas asi zatím ještě nemá proti sobě důchodce.Ale poté co nedávno Zavadil slíbil,že stávky ala lékaří a šoféři nebudou,ozvali se studenti jako třetí odpor za krátkého působení Nečase,na jejichž mínění se v Čechách vždy hodně dbá,t.j.rozjitří vpravdě vždy všechny ostatní.Zatím probíhají personální změny,nevidíme do toho,zda i nějaké ekonomické kroky proti krizi.Tady jde o to,že hodně skupin nechce respektovat krizi,ale spíše to,že se jim nelíbí uplynulá dvě desetiletí sociálně.Tím v očích mlčících částečně působí dojmem elitářů.Být u vesla ČSSD myslím si,že by se to jen oddálilo.Třeba do rozpočtu 2013.Nelad s EU není nic potěšujícího,ale zatím ani tak závažného.Není tak úplně jisté,že ani v Rusku nebude bouřno po celý rok.Začátek roku bývá příznačný pro celý rok.U obou.
04. 03. 2012 | 19:00

mm napsal(a):

Vláda MÁ VIZI pane Paroubku. Ořezat 70% občanů až na kost. Analyzovat, kolik stovek jim zůstane na konci měsíce v kredenci a ty nemilosrdně odebrat. Má vizi, nežít na dluh, nežít nad poměry a neprojídat budoucnost. Zdá se vám to málo?
04. 03. 2012 | 19:03

mm napsal(a):

Simson
Co by se oddálilo, být u vesla ČSSD?
04. 03. 2012 | 19:05

simson napsal(a):

Asi by jim ČSSD ve všem vyšla letos vstříc a příští rok by na to už stěží měla peníze-přidat lékařům apod.
04. 03. 2012 | 19:08

Tomik napsal(a):

Obdivuji pana Pospichila:

v tichosti se jim podarilo zridit zakony tak, ze nyni jiz PLATI JENOM PRO TY

kteri si je nemohou dovolit podplatit. Kam oko dohledne - kazda jedna kradez

ci dopravni nehoda ktera se tyka tech kteri na to maji - jakoby se nestala, at se

to tyka Vondry nebo Dary Gambosikove - nic se neprihodilo. A ted ten Dvorak

a Smetana - Dvorak privatizoval az se z nej kourilo, ale za katr pujde Smetana

kteremu se to nelibilo a ozval se - a navic odsouzen zenou gaunera nejvetsiho..

Vzalo to dosti rychly konec - tato demokracia "po nasemu"...

ZDAR !!!
04. 03. 2012 | 19:08

Frante napsal(a):

donal
Kdepak. Jedině komunista Dolejš, který patřil mezi několik poslanců co souhlasili s úplatkem jako jediný neměl ani tu slušnost uznat chybu. S úplatkem souhlasili i poslanec KDU a TOP, ostatní strany byly čisté.
http://zpravy.idnes.cz/dolejs-milota-a-stodulka-prisli-kvuli-loterijni-korupci-o-funkce-ph9-/domaci.aspx?c=A090929_083951_domaci_taj
04. 03. 2012 | 19:28

Láďa napsal(a):

Jan Hnízdil
"V těžce nemocné společnosti nemohou žít zdraví občané. Medicína jim nemá co nabídnout. Ví někdo, co bude dál? Poradí někdo bezradným lékařům?"
Pane Paroubku, tato společnost je těžce nemocná i díky Vám!
04. 03. 2012 | 20:26

Yosif K napsal(a):

zemedelec napsal(a):
Pane Paroubek.
Pokud pravičáci na Vás štěkají a cení zuby,tak je to ještě s Vámi v pořádku.Uvítal bych kdyby jste se vyjádřil ohledně Rampuly,odvolat-neodvolat,ať máme jasno.
04. 03. 2012 | 16:35

OPRAVA: Paroubek se uz vyjadril - stoji za Rampulou - asi na nej Rampula vi nejake svinstvo.......

Prosta Empros - vzhuru k lepsim zitrkum na Ithaku!!!!!! Na Ithaku na plaze, tam se vsechno ukaze!!!!
04. 03. 2012 | 20:34

donal napsal(a):

Frantle

hahaha dobrej vtip ostatní starny byli čisté jen v této jediné provokaci a co všechny kauzy za 22 let nejsem idiot takovyma kecama se krmit nenechám cháááá
nejprohnilejší je ods s top
04. 03. 2012 | 20:44

Kryštof napsal(a):

Paroubek užívá pro vzbuzení své erekce tyto blogy místo Viagry , která je na předpis .
Vejce působí na sklerózu a je známo , že Paroubek jimi utržil několik zdařilých zásahů , takže si nevybavuje své skvělé činy od Magistrátu přes I. Městskou banku , kterou zdařile zkrachoval jakožto "odborník na swap operace ", Ministerstvo místního rozvoje , kde se zdařile rozvíjel , až po premiérování , kde působil neodolatelně při průletu vrtulníkem nad katastrofálně zatopenými oblastmi se zničenou infrastrukturou , kde profesionálně přesně jakožto genius stále v činné službě a nikdy jinak , specifikoval celk. škodu na 100 milionů korun českých .
Měl tedy Paroubek evidentně problém s počítáním přes desítku a s nulami zvláště - obdobně jako s.Sobotka pro nějž počet nul v mld byl přízrakem ze čtvrté dimense , jak předvedl tento samorostlý "scifiekonom" v jedné z TV debat o st. bilanci .
To ovšem nebylo vládní či osobní neumětelství , nýbrž příznak nikým netušené geniality .
Působivým gestem bylo mávání trenýrkami s.Paroubka jeho I.manželkou Zuzanou z okna chalupy při jeho soudružském setkání s Milošem Zemanem , čímž dávala najevo , že proletariát bude šťasten i kdyby nechtěl a zároveň tak vysílala signál Paroubkovým spojeneckým Marťanům k brzkému přistání a Souhlas s jejich dočasným pobytem na území ČR .
Paroubek je vpodstatě takový novodobý český Tarzan , kterému i přes značný objem břicha nečinilo potíž přeskočit z větve ČSS v Národní frontě na větev ČSSD a zpět na větev ČSS , aniž by z toho byli pastelkoví voliči ČSSD na větvi , což přičítám jejich sníženému prahu vnímání a negativnímu IQ celkově , vlivem jejich nedbalých pěstounů v dětství .
04. 03. 2012 | 20:59

ferda Mraveenec napsal(a):

Duroy napsal(a):
Se vyjadrujete k Paroubkovu prispevku, nebo jste prisel jen hanit ostatni? Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
04. 03. 2012 | 21:06

Frante napsal(a):

donal
Logika věci je taková: Ostatní strany měly korupční příležitosti a ty využívali, komunisti tolik příležitostí neměli. Ale, pokud všechny strany v testu vystavíte stejné příležitosti, komunisti dopadnou nejhůře. Je rozumné věřit, že zrovna komunisti pohnou s korupcí? Možná pohnou, ale jakým směrem?
04. 03. 2012 | 21:10

Duroy napsal(a):

Ferda Mravenec: K Paroubkovu příspěvku jsem se vyjářil, téměř jako vždy, souhlasím s jeho kritikou a doplnil jsem svůj věčný dotaz, proč nechtěl vyhrát volby již v roce v roce 2009. Toho jste si nevšimnul?
Ke druhé části otázky, pokud to tak cítíte, je to váš problém.
04. 03. 2012 | 21:18

donal napsal(a):

Frantle

logika veci je jednoduchá 22 let tady vládli ods,kdu,čsl,cssd,oda,unie,top,vv

stav této země je katastrofální korupce samá zlodějna at se podíváme kamkoli

čili je na čase je vyměnit at už nemužou vládnout ti co vládli a dorychtovali to tady

nevolit znamená podporovat ty co tady vládli doted, volit novou stranu viz -vv to tedy dopadlo uvidíme rozuzlení u soudu

čili z této logiky vychází jediná vec dat šanci komunistum komu jinému

nehodlám volit nekoho kdo tady 22 vládl a kradl
04. 03. 2012 | 21:20

mažňák napsal(a):

donale, donale. Vaše logika je betonová. Navíc má váš postoj tu výhodu, že když komunisti vyhrají s dostatečnou převahou, ušetří nás těch zbytečných trablů jít volit příště. Jo a taky nás už nebudou rozčilovat zprávy v médiích o různých nepravostech. O to se vždycky dovedli postarat.
04. 03. 2012 | 22:14

mažňák napsal(a):

Yosif K: nebyl jsem si na 100% jist, jak to s tím Rampulou vlastně je. Ale jestli se za něj Paroubek postavil, tak v tom mám konečně jasno! Díky.
04. 03. 2012 | 22:16

David - 1. část napsal(a):

"Čekají nás opravdu ještě dva roky vládního trápení?"

-------------------

Myslím si, že ne.

-------------------

"...Nejbližší hluboká krize vlády vznikne v okamžiku soudního verdiktu nad V. Bártou v důsledku jeho úplatkářské aféry. Pokud bude Bárta soudem osvobozen (u nás je možné úplně všechno), bude mít snahu se vrátit do čela některého ministerstva....

...Ostatně, vládní koalici nečeká nic hezkého ani tehdy, pokud V. Bárta bude soudem odsouzen. Obě konzervativní strany nám

pak ukáží, jak nastaví politické soužití

s politikem odsouzeným za korupci.

V každém případě tak vláda dojde za dva až tři týdny k další krizi.

Možná, že by vláda měla využít hlasování o nedůvěře ve sněmovně v polovině března k tomu, aby sama hodila do ringu ručník. Všem by se ulevilo....“

-------------------

Podle mého laického názoru by Bárta neměl být osvobozen.

Kauza VeVerky, aneb Jak to také mohlo být???

ODS, prostřednictvím Tluchoře, skutečně chtěli rozvrátit VeVerky a přetáhnout na svoji stranu potřebný počet jejich poslanců. K tomu měla skutečně dopomoci Kočí a Škárka.

Hrozil rozkol uvnitř VeVerek, a tedy to, že by nespokojení zákonodárci mohli založit poslanecký klub mimo VV, nebo přejít k některé z koaličních stran.

Na to musel Bárta velmi rychle reagovat !!!

----------------------------------------------------------------

E 15:

Někteří poslanci VV hrozí odchodem. Kvůli Bártovi

23.3.2011

Až jedenáct poslanců Věcí Veřejných (VV) ze čtyřiadvaceti by mohlo ze strany odejít. Důvodem je nespokojenost s autoritativním stylem Víta Bárty, který je vnímán jako faktický šéf strany. Píše o tom v dnešním vydání deník Dnes.

Předseda VV Radek John prý o žádných rebelech ve straně neví.

„Na klubu začíná být slyšet kritika od více lidí. Jedna z těch hlavních výhrad je styl Víta Bárty,“ řekl listu poslanec za VV Stanislav Huml. V podobném duchu mluví také předsedkyně poslaneckého klubu VV Kristina Kočí.

Deník Dnes píše, že většina nespokojených poslanců se bojí hovořit na jméno, prý kvůli obavám z Bártovy odvety. V kuloárech se ale podle listu mluví o tom,

že by nespokojení zákonodárci mohli založit poslanecký klub mimo VV, nebo přejít k některé z koaličních stran.

Jeden z místopředsedů ODS deníku potvrdil, že někteří poslanci VV se už na tuto možnost u jeho strany vyptávali.

Bárta nevidí situaci nijak dramaticky. „Rozhodně to nemá parametry bratrovražedných bojů tak, jak bylo vidět teď v ČSSD,“ řekl MfD ministr dopravy.

Případný rozpad VV by současná vláda premiéra Petra Nečase (ODS) zřejmě přežila. I kdyby ze strany odešlo všech 11 nespokojených poslanců, vláda bude mít pořád pohodlnou většinu 107 hlasů, napsal deník.

Není to poprvé, kdy se skloňuje Bártovo autoritativní vedení strany. Deník Dnes už dříve uvedl, že Bártova manželka a místopředsedkyně sněmovny Kateřina Klasnová chtěla v minulosti VV opustit právě kvůli dominantní roli svého manžela ve straně.

Bárta nemá oficiální funkci v nejužším vedení strany, přesto je vnímán jako její faktický šéf. Už dříve prohlásil výkonný místopředseda VV Jaroslav Škárka, že by Bárta měl kandidovat na předsedu strany, což by přispělo k „transparentnímu rozdělení funkcí v rámci vedení strany“.

Místní organizace a užší vedení strany už začalo nominovat kandidáty na lídra strany. Nový předseda VV, kterého vyberou příznivci strany v elektronickém hlasování, by měl být znám na konci května.

Autor článku: čtk, foto E15

http://zpravy.e15.cz/domaci/politika/nekteri-poslanci-vv-hrozi-odchodem-kvuli-bartovi
04. 03. 2012 | 22:30

David - 2. část napsal(a):

------------------

Novinky.cz:

Kočí: Bárta mi najednou dal peníze, nevěděla jsem, co dělat

Předsedkyně poslaneckého klubu VV Kristýna Kočí ve čtvrtek po skončení sněmovní části jednání klubu popsala, jak obdržela peníze od ministra dopravy Víta Bárty. Bárta jí prý obálku vložil do podkladů pro koaliční jednání, aniž by je chtěla, či věděla, že jí plánuje nějaké dát.

čtvrtek 7. dubna 2011

Kristýna Kočí rezolutně odmítla, že by si od Bárty půjčila peníze. „Kategoricky odmítám, že by mi cokoli půjčoval, peníze mi předal formou, že mi je vložil do desek s podklady na koaličním jednání. Postavil mne před situaci, kdy jsem nevěděla, co dělat,“ prohlásila Kočí.

Jak dodala, cestou z koaličního jednání si vyžádala okamžitě setkání s notářem a nerozlepenou obálku předala do notářské úschovy. Vzápětí si vyžádala setkání s premiérem a zároveň se obrátila i na státní zastupitelství.

Ve čtvrtek chtěla informovat své kolegy v klubu, ale nedostala příležitost.

Kočí ve čtvrtek oznámila,že obdržela od Bárty půl miliónu korun. Stejně jako poslanec Jaroslav Škárka podala v této souvislosti trestní oznámení. [celá zpráva]

Škárka byl z poslaneckého klubu i strany vyloučen v úterý. Ve čtvrtek klub opustil i Stanislav Huml.

http://www.novinky.cz/domaci/230137-koci-barta-mi-najednou-dal-penize-nevedela-jsem-co-delat.html

----------------------------------------------------------------
29.3.2011 – předává Bárta Kočí obálku s 500 tisíci. Bez dokladu, s tvrzením, že se jedná o půjčku pro jejich soukromou spotřebu.

Tady je ale pravda asi někde uprostřed.

Půl milion nebyl určený čistě na jejich osobní spotřebu ani na čistou loajalitu, ale na to, aby Kočí za ty peníze "vylepšovala image VV a Víta Bárty".

To ale Bárta ještě netušil, že Kočí se Škárkou se to velmi hodí, a že to

ZNEUŽIJÍ

k jeho obvinění,

že si kupoval jejich loajalitu, čímž by došlo k rozkolu ve straně a část poslanců by pak z naštvanosti přešla k ODS,

tak, jak si Tluchoř s Kočí předem

NAPLÁNOVALI.

Zajímavé je, že těmi „nejchudšími“ z 24 poslanců strany VV se stali „čistě náhodou“ právě tři funkčně vysoce postavení. Předsedkyně poslaneckého klubu Kočí, první místopředseda a statutární zástupce Škárka a předseda významného sociálního výboru sněmovny Vacek.

Proč si „půjčku“ od Bárty nevzali jiní „chudáci“ z VV?

Zajímavé by bylo zjistit, jaké příjmy měli před svým zvolením do sněmovny Kočí, Škárka a Vacek, když Bárta tvrdí, že se svým poslaneckým platem, který jim byl snížen, se stali najednou takovými chudáky, že je právě proto Bárta musel zachraňovat půjčkou.

Bárta u výslechu na policii si často nepamatoval, což je nepřímým důkazem, že lže, když tvrdí že si nepamatuje.

Protože se jedná o tvrzení proti tvrzení bude muset soud rozhodovat jen na základě věrohodnosti výpovědí.

Bártova verze je zcela rozhodně NEVĚROHODNÁ – takže Bárta by měl skončit v Ruzyni.

Podstatně věrohodnější je, že to byl úplatek za loajalitu – potažmo na vylepšování image VV a Víta Bárty.

Věc je proto jasná i pro laika, a tak soudce Obvodního soudu pro Prahu 5 Jan Šotta by proto měl uvěřit verzi Kočí a Škárky.

Bohužel, verze, že to bylo za loajalitu je podstatně více věrohodnější, než ta, že to byla půjčka pro „zchudlé“ poslance.

----------------

Pokud by to tak dopadlo, tak by na podzim měly být mimořádné volby do sněmovny.

Toto absurdní divadlo by měly samy Veverky ukončit tím, že by pomohly vládě, aby využila hlasování o nedůvěře ve sněmovně v polovině března k tomu, aby sama hodila do ringu ručník. Všem by se ulevilo.

Pokud Veverky budou ještě další dva roky držet tuto darebáckou vládu u moci, tak po příštích volbách definitivně zmizí z politické scény.

Naopak, pokud VeVerky pomohou občanům

zbavit se této vlády neumětelů,

tak jim OBČANÉ

zcela jistě PODĚKUJÍ tím,

že jim možná ještě dají šanci 5 % potřebných k tomu dostat se znovu do sněmovny.
04. 03. 2012 | 22:35

David - 3. část napsal(a):

Ještě drobná poznámka.

Nemělo by se zapomínat, že právě Bárta zavedl "jakési předposlanecké smlouvy za 7 milionů", aby si tak koupil poslušnost případně zvolených poslanců za VV.

To už samo o sobě ukazuje na jeho způsob vládnutí !!!

Kdyby se mu jeho moc začala vymykat z rukou a poslanci přestávali poslouchat, tak to mají zase vyřešit peníze.

http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/dokument-pokuta-sedm-milionu-za-neuposlusnost-veci-verejnych.html

http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/klasnova-dala-bartovi-bianco-smenku-spalili-ji-pri-zasnubach-tvrdi-skarka_210733.html

Také by se nemělo přehlédnout, že právě v období výše uvedeného neklidu ve straně právě Kočí a Škárka,

přestože kritizovali Bártu za jeho diktátorský způsob vládnutí,

tak jej oba a aktivně doporučovali za kandidáta na předsedu strany.

Nebyl to už důsledek té Bártovy korupce – „půjčky“?

----------

Radiožurnál - 25. března 2011:

"...Jaroslav ŠKÁRKA, výkonný místopředseda strany Věci veřejné:

Tak já jsem již

několikrát

se vyjádřil v tom smyslu, že si myslím, že Vít Bárta by měl usilovat o předsednickou židli ve Věcech veřejných. Je to poměrně silná osobnost, poměrně vůdčí typ, takže já si ho jako předsedu dovedu představit.

Štěpánka ČECHOVÁ, moderátorka:

A chcete ho za předsedu?

Jaroslav ŠKÁRKA, výkonný místopředseda strany Věci veřejné:

Pokud by kandidoval, já mu hlas dám...."

http://www.rozhlas.cz/radiozurnal/dvacetminut/_zprava/jaroslav-skarka-vykonny-mistopredseda-vv--869849#0_undefined,0_
04. 03. 2012 | 23:58

soudruška jaruška napsal(a):

Paroubku, když už se zmiňujete o vysokém školství, nechystal jste se náhodou po vyhraných/prohraných volbách 2010 a odchodu z čela ČSSD přednášet na vysoké škole? A dokonce jste vyhrožoval, že půjdete přednášet na university do zahraničí když nikdo nereagoval na vámi, "nahozenou udičku" v ČR(vaše slova). To paní Radičová je jiná třída. Ta dostala nabídku rovnou z Oxfordu. Jestli ono to nebude tím, že vy jste prostě niktoš.
05. 03. 2012 | 00:40

Tomik napsal(a):

Davide,

predavani vnitrostranickych obalek je stary czesky obycej. Delo se tak ve vsech

stranach okamzite od sametove revoluce a nikomu to nikdy neadilo. Prvni obeti

se stal Barta, protoze jim zacal strkat klacky do korupcniho mechanismu.

V podstate stejny princip jako akce DVORAK/SMETANA, kdy prvni privatizuje

az se z nej coudi a druhy je uvrhnut do vezeni protoze se mu to nelibi...

ZDAR !!!
05. 03. 2012 | 02:31

kočka šklíba napsal(a):

Petrofe: "Paroubku, pokud protestovalo ca. 15-20tis. študáků ze 450 tis. tak je to spíše úsměvné, nikoliv zničující!!! A pokud vím, ti "chytřejší" studenti ( VŠE a ČVUT) se té taškařice neúčastnili vůbec.....??!!
04. 03. 2012 | 18:28
Jednak nevím kde jste vzal číslo 450 tisíc vysokoškolských studentů a jednak lžete, nebo minimálně nejste dobře informován, ČVUT se samozřejmě protestů zúčastnilo, vím na 100%, studuje tam moje dcera ;). Takže nešiřte bludy, stejně jako zde provařený :D, Kuchař.
A z čeho soudíte, že studenti VŠE jsou "chytřejší"?. Máte nějaké relevantní zdroje tohoto tvrzení? Já jen že se VŠE běžně přezdívá nejtěžší gympl v Praze ;). A studenty na této VŠ od protestů odrazoval sám velký (spíše nevelký byvší učitel marx-leninismu) Ševčík ;). Informace z první ruky ;).
05. 03. 2012 | 03:28

snek napsal(a):

Blogy vyjadřují názory neorganizované spontánní opozice.Té jde ponejvíce o Klause a Nečase.Klause za to,že v jejích očích má nízkou odbornost,Nečase za jeho program reforem,protože jiný nemá.Tedy cílem protestů je co nejdříve demise obou-Klause i Nečase.ODS asi tiše zvažuje co by je v procentech volebních preferencí stála oběť těchto dvou protagonistů,kdyby chtěli opozici vyřídit,umlčet.Současně se zdá,že proti Nečasovým reformám nejsou lidé pouze naočkováni sociální demokracií,protože zjevně nespokojenci spíše stále fandí ODS více než ČSSD,pokud by dva nepopuláry vyhodila ODS.Málokdo z opozičníků si jak lze často vidět přeje aby úbytek hlasů ODS nahrazoval tím zisk hlasů ČSSD.Zisk hlasů v příštích volbách do parlamentu pro Paroubkova Lva21 je v možnosti někde mezi dvěma až 60 %.
05. 03. 2012 | 05:16

Cech napsal(a):

Ano čekají nás 2 roky vládního trápení a potom to bude to samé s tím že se úloha ODS a TOP 09 vymění.
Pouze se nahradí VV nějakou jinou firmou podnikající v politice.
05. 03. 2012 | 08:09

george napsal(a):

Shodit nemožnou vládu, to už tady jednou bylo. A co bude dál? Natisknou se peníze, opět si půjčíme, abychom potěšili důchodce (jsem mezi nimi), všichni aby dostali zaplaceno ve mzdě pro spokojenost (ne za výkon), bože to by byl ráj. Tahle vláda dostává za své ekonomické chování od většiny národa "čočku". Proč, protože neslibuje pastelky a drží všechny pod krkem, abychom nedopadli jednou špatně? Vůbec nejsem zastáncem pravice jako takové, ale co nám nabízí levice v čele s Paroubkem, Sobotkou, odborářem Zavadilem? Jak rád bych je volil, pokud jasně a veřejně vystoupí a řeknou, kde ty peníze na výše určenou spokojenost "obyčejných" lidí vezmou. Prozatím od nich stále jen slyším dejte, dejte, dejte! Odkud, to už neřeknou. Někdy se zmohou na to, že kdyby vláda zamezila rozkrádání ve velkém, tak by bylo na všechno. To známe, podprahově slibují, že až to vezmou do ruky, tak s lumpama zatočí. Houby, to jsme viděli za vlád socialistů, jak s nimi zatočili, a nezatočí s nimi ani příště. Tak co bude dál, levá nebo pravá?
05. 03. 2012 | 08:30

. Kelt napsal(a):

To Kryštof,
místo věcných argumentů jsem se dočetl jen blábolů o hospodském ekonomovi a dálnici,kterou izr.firma nestavěla.
Pokud jsem Vás pobavil,tak ještě něco k dovršení legrace.
Příčinou "klausových balíčků"bylo budování kapitalismu bez kapitálu.Polovina úvěrů ze státních bank se rozkradla přímo,druhá polovina vzala za své,protože se "podnikatelský záměr nezdařil".ČKD Praha,Škoda Plzeň,Poldi Kladno a desítky dalších.Vůdčím heslem bylo"více takových Kožených"ono jich bylo opravdu více-desítky rozkradených investičních fondů,které neviditelná ruka trhu neochránila,pravě tak naší námořní flotilu.Harvardské fondy jsou pomníkem této etapy,kdy v okolních postkomunistických zemích v letech 95-98 rostl HDP tempem cca 4-5%,zatímco klausovo budovaní kapitalismu zaznamenalo propad do červených čísel a jeho neslavný odchod.
Doufám,že je to Vám hodně k smíchu.
Co ale čtenářům Vašich příspěvků rozhodně k smíchu není,je Vaše patologická nenávist ke všemu,co je v širším měřítku "české".
Po přečení toho,co na margo ˇčeského národa dokážete napsat se musím optat,zda by Vaše zřejmě psychická porucha nevyžadovala odbornou péči.
05. 03. 2012 | 10:05

george napsal(a):

To David : Vaše dlouhé popisování "půjček" Bárty jsem celkem pouze přečetl, nic víc. Co mě však zarazilo byla věta :"Všem by se ulevilo" ( pád vlády). Zkuste mě odpovědět, v čem se uleví na př. mě (i já jsem ve vašem příspěvku "všichni")? Co bude potom, máte představu o tom, jak a hlavně PROČ se nám uleví?
05. 03. 2012 | 10:21

Koleda napsal(a):

To george 8:30
Jsem také důchodce a jednoznačně podepisuji Váš příspěvěk. ČSSD se zatím vždy zmohla jen na žvásty, plané sliby a následné "Sliby byly zasazeny do nereálného rámce!". Už můj děda říkával, že po posvícení bejvá sra.ka. A ta je teď a tady. Můžeme se přít o způsoby, ale šetřit se musí ať říkají socani i odbory co chtějí.
05. 03. 2012 | 11:32

Kryštof napsal(a):

Re - "Kelt"
Neuvádíte zhola nic o " velkém přílivu zahr. investorů " za vlád soc. dem. , natož o podmínkách za jakých k tomu došlo . Meritum věci se NIJAK netýkalo Klause a jeho pomatených "balíčků" . To jen k vašim blábolům . Pokud jsem si povšiml , tak na hospodářském , katastrofickém marasmu se podílela ČSSD spolu s ODS rukou nerozdílnou a to jak vlivem diletantismu , tak korupčnosti svých partajfýrerů na všech postech - od obcí po stát .
Vykrádání českých firem včetně daňových podvodů pokračovalo za jejích vlád zcela nerušeně a "legálně" . Právě tak bujení státní neefektivní administrativy - "Akce čisté ruce" byla rovněž zajímavá , jaksi se rozplynula ....
Evidentně si hodláte nevšímat souhry mezi soudruhy modrými a oranžovými . V situaci , kdy i ten operetní převrat si tady museli zorganisovat sami bolševici za aktivního potlesku a jásotu primitivních čecháčků , kterak titíž "hrdinně" svrhli diktaturu proletariátu cinkáním paklíčů , jsou vaše žvanící kreace namístě .
Naprosto jste selhal . Pokračujte v léčbě , dokud tady platíte za doktora jen 30 korun . Bude to vbrzku podstatně dražší .
Á propos , ty "regulační" poplatky původ vzaly u s.Ratha , což ČSSD zalhávala a Rath to pod tlakem novinářů nakonec sám přiznal , že to tak je a že se mýlil . Udělat kopanec může každý - Rath je v ČSSD tou výjimkou , že není aspoň primitiv a blbec . Proč ale i v tomto ta ČSSD lhala a ke všemu tak blbě ?
To nebylo nějak sociální , že ?
Zrušení "chráněných" prac. míst pro handicapované s.Škromachem jakožto MPSV nějak nekorespondovalo s tak halasně proklamovaným "sociálním cítěním" . A jak si komouš Škromach se svazákem Nečasem notovali nad paskvilem ZP / Zákoník práce / to bylo velmi dojemné .
"Blíž k obyčejnému občanovi ....!"
"Myslím to upřímně ....!"
Národohospodářská smysluplná koncepce od diletantů Paroubka , Grosse , Sobotky ? Trapné ticho po léta .
Stejně jako u ODS .
05. 03. 2012 | 11:43

. Kelt napsal(a):

To Kryštof,
motáte páté přes deváté,není to ale k smíchu,ale spíš k pláči ta Vaše stylistická úroveň.
Co se týče přílivu zahr.investic 1998-2006,to si můžete lehc e "vygůglovat",to byste měl zvládnout.
Pokud ne,tak musíte věřit v zázraky,proč v uvedených letech došlo k tak masivnímu růstu HDP.
05. 03. 2012 | 13:05

Kryštof napsal(a):

Re - Kelt
Konferujte se sobě rovnými puberťáky , hošíčku .
Nepleťte se mezi dospělé .
Stylistickou úrovní v češtině jsem na tom po desítkách let v zemi , která je mou vlastí , stále podstatně lépe než 90% vašich hurávlasteneckých soukmenovců včetně vaší "elity" , kterou jste si vytvořili k obrazu svému .
P"okud se týče té ostravské dálnice , bylo dojemné , jak Zeman poklepával na její zákl. kámen .
"Kterak chytrý čecháček hloupého Žida ve kšeftě napálil ...."
Kolik jste Izraelcům platili za vaše čecháčkovské porušení / a násl. odstoupení od smlouvy / ?
"Víte , on u nás ma Ministerstvu dopravy nebyl nikdo , kdo by ten kontrakt uměl sestavit ." - citát tehdejšího ministra dopravy /ČSSD/ na TV kameru .Nádherné . Takové česky profesionální .
O čem se se mnou odvažujete "vy" ve své infantilitě bavit ? Co jste kde prožil a s jakými zkušenosrmi ?
PRD .
05. 03. 2012 | 13:30

Skogen napsal(a):

Zrovna jeden sotva odrostlý pitomec má na klice svojí rozvrklané plechovky bratru za deset tisíc i s povinným ručením, parkující před nádražím, pyšnou nálepku "Volím proti Paroubkovi". Kdyby to měl nalepeno na novém BMW, neřekl bych ani popel.
05. 03. 2012 | 14:48

. Kelt napsal(a):

To Kryštof,
tak jsem dostal informaci od příbuzného z BRD,že jste spolupracovníkem B.Posselta-to vysvětluje vše-zejména tu Vaši patologickou nenávist vůči Čechům.
Takže velmi rád se kontaktu s Vámi zřeknu.
Pozdravujte soukmenovce.
05. 03. 2012 | 15:47

filip II. napsal(a):

to "soudruška" Jaruška:
brzy propukne jaro v plné kráse a všechno začne kvést. I blbost! A tak budete, "soudruško" Jaruško, jako z růže květ. Držte se plotny, nekecejte do politiky a těšte se na to jak rozkvetete!
05. 03. 2012 | 16:16

Tomik napsal(a):

Kelte - "budování kapitalismu bez kapitálu" - je pekna blbost.

Stacilo jen natisknout par set miliard v petitisicovkach a rozdat je tem spravnym

kamosum. Samozrejme ze trvalo par let to vymyslet...:-)))
05. 03. 2012 | 17:29

Pablo napsal(a):

Pane Paroubku,

vy si vubec se soucasnou vladou nezadate. Jste uplne stejny gauner. Ba co horší v tom, že víte že už si politicky ani neškrtnete tak se snažíte být vidět a slyšet. Po těch vašich tunelech v RAJ, na magistrátu (vzpomínáte si na vámi manipulovaná výběrová řízení?, konečně je to již ve vašem spisu na UOOZ), na MMR s Kočkama a praní peněz přes Hoškovu PR agenturu na úřadu vlády, po vašich kontaktech s podsvětím a co jste vybral zálohy na knižní ležáky, které nikdo nebude číst, máte ještě tu drzost se vyjadřovat k současné situaci ve vládě a v této zemi?

Držte už konečně hubu a zalezte někam a modlete se! Revoluce a ne úplně sametová, se blíží a vy budete jeden z prvních, který bude zatčen, obžlován a po právu odsouzen!
05. 03. 2012 | 17:32

. Kelt napsal(a):

To Tomik,
i bez tisku těch miliard tady byla inflace přes 20%.
Budování kapitalismu bez kapitálu byla opravdu pěkná blbost,ale to vyčítej Klausovi,ne mně.
Jediný podnik,do které byl investován reálný kapitál byla MBŠ-od VW.
05. 03. 2012 | 17:38

Tomik napsal(a):

Kelte mas dobry smysl pro humor,

do toho podniku nebyl investovan realny kapital - ten byl vymenen za

nekolik Okalu v MB a v Praze a ted ho vlastni nemci, takze to s CR uz nema

zhola nic spolecneho - asi jako kaucukova plantaz v Jizni Americe. Pouze

pracovni sily - vsechen profit je hrnut do NSR...

ZDAR !!!
05. 03. 2012 | 18:55

. Kelt napsal(a):

Tomiku,
takže vidím nutnost použít metodu lopata,neb jiná forma Vaší edukace zřejmě nemůže zabrat.
Pokud by byla Škodovka v MB privatizována /pracovně Klausovou metodou/,tak by si bývalý managment musel veškerý kapitál v miliardách korun půjčit na tehdá úrok mezi 15-2O% u některé ze státních bank a začal by modernizovat Favorita.
Problém první a zásadní-jak vysokou míru zisku by musel vytvořit prodejem na tuz.thu,aby byl schopen splatit jistinu i úrok?
To nebylo reálné i za předpoklau,že by celá půjčka zůstala ve
fabrice.Pokud by ten úvěr vůbec v takovém objemu získala.

VW přinesl nejen peníze,ale i moderní know how a také přístup na zahraniční trhy.
Tam,kde je škodovka dnes,by se v ryze české privatizaci nemohla dostat.
Dokážete to pochopit?Nemusíte odpovídat.
05. 03. 2012 | 20:33

Tomik napsal(a):

Z hodnocení politického systému České republiky, nejlépe vycházejí z průzkumu 90. léta, která za pozitivní považuje 38 procent lidí ve srovnání s 15 procenty lidí, kteří kladně hodnotí současný politický systém. Češi pozitivně hodnotí i politický systém před rokem 1989 (23 procent spokojených). Nespokojenost se současným systémem je přitom oproti nespokojenosti se systémem komunistickým vyšší v poměru 60 ku 37.

zajimave - dnesni tisk..
05. 03. 2012 | 20:48

Tomik napsal(a):

Kelt - licence vam asi nic nerika. Skodovka je v podstate dalsi wolfsburgska

montovna na cizim uzemi stejne jako v mexiku nebo v cine - nic vic a nic mene

rozhodne byly Nosovice vetsim prinosem, protoze tam si to alespon postavili

korejci vsechno sami. Skodovka je jenom jedno z rady tragickych rozhodnuti

bez i kuponove rozkradacky jako namorni lodstvo a vsechny podniky tezkeho

prumyslu. Princip cele kuponovky je na konec velmi dobre popsan ve filmu

"Hori ma panenko"

ZDAR !!!
05. 03. 2012 | 20:58

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Smoljak David · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Těšínská Tereza · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy