Česko může skončit bez eurokomisaře

29. 07. 2009 | 10:23
Přečteno 5512 krát
Zatímco čeští politici na jedné straně odkládají nominaci na českého eurokomisaře až na dobu po předčasných volbách v říjnu, ale přitom neopomenou zdůraznit, že si Česká republika bude v Evropské komisi nárokovat nějaký důležitý post, někteří představitelé Evropské unie začínají zvažovat scénář, v němž by země, které ještě neratifikovaly Lisabonskou smlouvu, neměly komisaře žádného.

Šéf frakce Evropské lidové strany Joseph Daul například vyjádřil na tiskové konferenci v polovině července názor, že pokud Lisabonská smlouva nevstoupí v platnost krátce po konaní druhého irského referenda 2. října-- což by znamenalo, že až do roku 2014 bude mít každá členská země nadále svého eurokomisaře--mohly by ty státy, které ještě smlouvu neratifikovaly, své komisaře ztratit.

Daul tímto výrokem nepřímo odkazoval na skutečnost, že by v takovém případě dále platila smlouva z Nice. Ta v Protokolu o rozšíření praví, že až počet členů Unie dosáhne čísla 27, bude počet eurokomisařů menší než 27—a to od listopadu roku 2009. Přesný počet komisařů pak stanoví Evropská rada.

Jelikož smlouva z Nice nestanovuje klíč podle kterého by se měl počet komisařů redukovat, ponechává otevřené dveře k diskusi o tom, které země by měly takříkajíc „vypadnout z kola ven.“ Jaký klíč by se asi v takovém případě uplatnil, naznačil právě předseda nejsilnější frakce v Evropském parlamentu.

Zdá se tedy, že České republice, kde ratifikaci zdržuje prezident republiky a skupina senátorů za ODS, kteří chtějí poslat Lisabonskou smlouvu k dalšímu přezkoumání Ústavním soudem, nehrozí jen často zmiňované nebezpečí, že kvůli odkladům s nominací českého komisaře, na naši zemi zbude jen nějaké bezvýznamné portfolio—už proto, že volba předsedy Komise by podle Daula měla proběhnout v září, kdy si předseda Komise také nejspíš začne vybírat členy komise.

Hrozí dokonce i to, že pokud se nebude o složení komise rozhodovat podle Lisabonské smlouvy, pokusí se ty země, které smlouvu ratifikovaly, využít klauzule o snížení počtu komisařů ve smlouvě v Nice, k potrestání zemí, jež smlouvu zatím neratifikovaly.

Jelikož summit EU, který bude muset řešit situaci i okolo počtu komisařů, se má sejít 29.října, zdá se, že Česká republika má čas do 28. října, aby smlouvu ratifikovala bez rizika, že bude penalizována.

Pokud by Irové Lisabonskou smlouvu 2. října ratifikovali, polský prezident Kaczynski jí slíbil podepsat a ukončit tak ratifikaci v Polsku. I německý prezident do té doby smlouvu zřejmě podepíše, protože podle nedávného výroku německého ústavního soudu tak může učinit, jakmile parlament schválí zákon, podle kterého nelze přenášet další pravomoci do Bruselu bez schválení parlamentem. Tento zákon má být přijat do konce září.

Češi tak zůstanou nejspíš poslední zemí, která smlouvu neratifikovala, což z naší země učiní snadný terč při rozhodování o tom, která země by neměla mít komisaře.

Právo, 29.7.2009


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Paterik napsal(a):

A k čemu komisaře? Je skutečně tak zásadní, abychom ho měli? Já myslím, že se hladce obejdeme bez něj.
29. 07. 2009 | 10:33

jl napsal(a):

at si ho strci za klobouk i s LS, uz me ty vyroky na adresu "rebelu" nebavi.

ps: stejne jsme do dnesniho dne zadneho nemeli, spidlovi zalezitosti jsou plne v kompetenci narodnich statu.
29. 07. 2009 | 10:56

VDC napsal(a):

Pehe, koukám, že jste se spřáhlo s "docentem" Havlem! Navlas stejnej slint vypotil pro dnešní MFD.
29. 07. 2009 | 11:22

Mastodont napsal(a):

VDC: Proč slint? Tvrdíte, že to jsou výmysly?
29. 07. 2009 | 11:28

Suchec napsal(a):

Mastodont:

VDC má nějaký psychycký problém s Jiřím Havlem i autorem.

On to lépe nedokáže vyjádřit.
29. 07. 2009 | 11:33

Suchec napsal(a):

ej "psychický", jsem to ale. Teda fuj.
29. 07. 2009 | 11:36

jarpor napsal(a):

Je-li pro jistý okruh "eurovlezdoprdelků" situace taková, že máme před sebou dvě možnosti : s komisařem a s LS nebo bez komisaře a bez LS, pak za sebe říkám "bez".

Pane Pehe, už jste se zamyslel, jaký signál by ona EU vyslala, a o čem by svědčila Vaše spekulace : "neschválíte LS, máte po komisaři" ?
Co myslíte, bylo by to o té rovnosti a hledání... nebo o aroganci a nařízeních "jediných moudrých" ?

Hezký den
29. 07. 2009 | 11:42

vlk napsal(a):

ZPsal jsme několikrát , že za základní slabinu EU pokládám neexistenci sankcí, pokud nějaký stát něco zásandího podepíše svými oprávněnými zástupci a následně nedokáže ratifikovat.
To by myslím dokonale odbouralo jakékoliv kapriciozně potížistické chování ať už Irů, Kaczynských či Klausů. Exhibovat bez sankce je velmi snandé.Pokud by ovšem nám a Irům hrozilo například odstavení od evropských fondů, pokud se necítíme být vázáni podpisem premiera, ministra zahraničí, či dokonce souhlasem obou komor parlamentu, byla by věru situace asi o dost jiná. A jednání by se vedla daleko více odpovědněji a daleko méně propagandisticky směrem k domácí politické scéně.
Na druhé straně - už vidím ten řev Jaklů, Hájků a podobných a povytažené obočí profesora všeho...
29. 07. 2009 | 11:49

Suchec napsal(a):

Jarpor:
Byrokrati, zvláště cizí, se chovají vždy stejně. Musí být po jejich.
Je otázkou, jak by se k tomu postavil EP.

Pak by bylo i otázkou, zdali je lepší dosadit tam i vlastního byrokrata :-)))) , anebo tam nebýt.

Mám ale obavu, že moc na výběr není.
29. 07. 2009 | 11:50

jarpor napsal(a):

Hmmm... tak sankce za neratifikování... Hmm... na co parlamenty, na co ústavy států, proč dělba mocí jednotlivých ústavních institucí v demokratických státech... - "jediní chytří" v EU to "rozříznou"... Hmm. To je chytrý.... Není ten Vlk vlastně liška ?

Hezký den
P.S.
Za neratifikovanou smlouvu s Vatikánem taky ?
29. 07. 2009 | 11:58

buldatra napsal(a):

Bože, zachovej nám Špidlu, na časy věčné a nikdy jinak.

Jaký by to byl život bez vlastního ojrokomisaře v té velké rodině? Stali bychom se sirotami odstrčenými v té naší kotlině s rozbitou dálnící. Dámy a pánové, to fakt hrozí, řekl ńákej Jožin Daul.

Václave, no tak, nedělej fóry a podepiš!
29. 07. 2009 | 12:15

MerryMan napsal(a):

Naši pravicoví bolševici si zde pletou pojmy. Zásadní otázka je: Máme zůstat členy EU? Na tu se musí odpovědět jednoznačně: Ano/Ne.

Pokud ne, zahájit činnosti spojené s vystoupením např. začít odmítat (každý pro svoji osobu) bezvízové cestování, neexistenci cel, trvat na tom, že i akutní lékařskou péči si zaplatím sám atd.

Pokud chceme zůstat v EU, musíme si uvědomit, že členství v jakémkoliv spolku má své výhody a nevýhody, nemohu mít jedno bez druhého. Jako nový člen mám otevřít hubu jenom abych řekl: "Dobrý den, nashledanou, Jsem rád, že Vás vidím" atd. Musim se snažit získávat sympatie a dobré mínění o sobě. Brát jakékoliv funkce (ze začátku spíše podřadné) a ukazovat že něco dokáži. Po určité době je možné se začít prosazovat.

Starší členové si tím už prošli. A nejde to jinak.
29. 07. 2009 | 12:23

Carlos V. napsal(a):

Merry Man : Ma Svycarsko, Norskoatd... cla s EU ? Visa ?

Byla by v necim zajmu ?

Rikejte pokud mozno (dovolte mi Vas citovat) "Dobrý den, nashledanou, Jsem rád, že Vás vidím" a nehlasejte demagogii.
29. 07. 2009 | 12:34

MerryMan napsal(a):

Carlos V.
Je vidět, že jste buď nebyl členem jakékoliv organizace, nebo jste se v ní nesnažil uspět.

Jako malí kluci jsme soutěžili např. kdo dále nebo přesněji doplivne, dále či výše dočurá atd. Já jsem z toho vyrostl, zkuste to také.
29. 07. 2009 | 12:43

buldatra napsal(a):

To MerryMan:

Souhlasím.
Máte naprostou pravdu.
Jsou známy příklady, kdy i podomek se svou poctivou dlouholetou prací, svým vzorným chováním a ještě něčím navíc, vypracoval, považte (!), až na podkoního.
Nashledanou.
29. 07. 2009 | 12:44

Vico napsal(a):

Takže naděje, že budeme mít eurokomisaře pro chov motýlů se pomalu rozplývá..

Možná, kdyby nám slíbili komisařství pro globální ochlazování, prezident by LS podepsal.Když se mohlo ustoupit Irům, tak proč ne nám.

Já bych ještě flintu do žita neházel.
29. 07. 2009 | 12:52

Carlos V. napsal(a):

Merryman :
Tak nesoutezte. Hezky zdravte, neskakejte ostatnim do hovoru, treba Vam taky dovoli se zapojit, treba az se bude mluvit o pocasi.
29. 07. 2009 | 13:00

Pepa Řepa napsal(a):

To Stejskal

musíš jíst teplou zmrzlinu
a musíš chodit brzo spát
a do ponožek vlněnejch
se musíš obouvat
musíš prachy vydělat
když budeš správný lidi znát
to mi říkal sterej Loupáček
když odcházel karty hrát

musíš mít rovnou pěšinku
a říkat jenom to, co se má
a pro všechno mít záminku
a i hloupým vtipům se smát
takhle musíš prachy vydělat
když budeš pravidelně žít
to mi říkal starej Loupáček
když odcházel pivo pít
----------------
Jo starej Loupáček, to byla taky hlava z Mudrlandu.
Škoda, že u televize zhas.
29. 07. 2009 | 14:18

Pepa Řepa napsal(a):

Pardon to patří na blog p. Žáka
29. 07. 2009 | 14:24

stejskal napsal(a):

Už se Vám to trochu plete, že, pane Pepo Řepo? ;-)

Ale jinak přesné, jasně v identifikuji své životní jistoty.

Libor Stejskal
29. 07. 2009 | 14:34

Jirka H napsal(a):

To Paterik:
Souhlas. Ještě bych dodal, že se Evropská unie bez našeho komisaře obejde jak by smet.
29. 07. 2009 | 14:45

Jiraak napsal(a):

Díky Klausovým činům, dojde na Klausova slova. Je to výhra nebo prohra?
29. 07. 2009 | 15:06

Ládik napsal(a):

ČR může ZAČÍT bez eurokomisaře. Proč skončit? Klidně nemusíme mít ani europoslance, nic se tím nezmění. Jen ubude keců.
29. 07. 2009 | 16:02

Grenznlos napsal(a):

Můžeme být bez komisaře. Rusové to s komisaři taky daleko nedotáhli. Kdyby naši vrtáci navrtali ropu jako v Norsku, mohli bychom dělat s Klausem na EU dlouhý nos. Zatím ho ovšem bude EU dělat na nás...
29. 07. 2009 | 16:10

kun napsal(a):

Tak to je dukaz superdemokraticnosti EU: neschvalite LS, prijdete o eurokomisare. Ze vy, pane Pehe, kopete za euroskeptiky?
29. 07. 2009 | 16:30

mmaa napsal(a):

brouk pytlík je proti vám břídil, pane Pehe...
29. 07. 2009 | 17:07

Ondřej Šefčík napsal(a):

No, tak buď budeme mít LS a nebudeme mít eurokomisaře, protože jich je moc (a Británie, Itálie, Německo, Francie a Belgie ho mít budou stále a my prostě musíme ustoupit, to dá rozum), nebo ji nepodepíšeme a nebudeme mít eurokomisaře, protože jsme zlí... tedy, to je výběr! safra!
29. 07. 2009 | 17:51

Pepa Řepa napsal(a):

Pane Šefčíkui, my jsme holt takovej nešťastnej národ.
Za bolševika jsme neměli banány, teď zase nenudeme mít komisaře. Samý neštěstí.

Co si, panenko skočická, počneme?
29. 07. 2009 | 18:11

argun napsal(a):

Můj bože co se to tady zase řeší? Koho to kromě pana Pehe zajímá? Buď to je naše evropská matka, jež si nás láskyplně přivinula k prsu, pouhá lobbystická organizace, rejdiště Dalíků a Tvrdíků a jim podobných, a pak ten komisariát vskutku má smysl, a nebo je unií svobodných a rovnoprávných států fungující na demokratických principech a rovných pravidlech padní komu padni. A pak je úplně fuk zda komisař bude nebo nebude. Co platí pane Pehe?
29. 07. 2009 | 18:50

Pi napsal(a):

No a co? EK reprezentuje zájmy Unie, ne členských států. Členové komise mají výslovně zakázáno přijímat instrukce od vlád svých (i jiných) zemí, takže České republice skutečnost, že nebude mít svého komisaře, nijak neuškodí. Zájmy členských států jsou reprezentovány ve zcela jiných institucích, což pan "politolog" Pehe zcela zamlčel.
29. 07. 2009 | 20:15

Pepa Řepa napsal(a):

To Pi
tak mne napadlo, že kdyby zítra spustil VK povyk, že ČR nebude mít vlastního komisaře, tak by radio PEHE ihned odvysílalo věty, které píšete.
Myslíte, že se pletu?
29. 07. 2009 | 20:21

D3T napsal(a):

Praktickych duvodu, proc bychom meli co nejrychleji dokoncit ratifikaci Lisabonske smlouvy, lze vymyslet opravdu hodne. Ovsem souhlasit se smlouvou typu Lisabonu kvuli praktickym duvodum (kde "prakticky" je zde mineno jako opak k "zasadovy") mi neprijde spravne. Tim samozrejme netvrdim, ze je to jedine mozne "spravne", kazdemu nechavam prostor pro vlastni nazor. Ne tak pan Pehe. Podle nej zrejme "nemit komisare" je absolutne jednoznacne spatne a nic to nemuze ospravedlnit. Ani to, ze bysme tim vlastne ustoupili natlaku. No prosim, jen doufam, ze pan Pehe nebude nikdy mit zadnou vykonnou moc. Pak by nekdo udelal "bububu" a pan Pehe by okamzite souhlasil.
29. 07. 2009 | 20:31

Martin napsal(a):

Pokud "přijdeme" o Špidlu, bude to jenom dobře, pomůže to EU a přeneseně i ČR.
29. 07. 2009 | 21:35

Martin14159 napsal(a):

Pro MerryMan, příspěvek z 29.07.2009 12:23:33:
Myslím že takto otázka nestojí, resp. takto ji pravicoví politici nekladou, jak tu podsouváš.
Otázka stojí: "Jakým způsobem má integrace EU probíhat?"

Myslím že diskuse na toto téma je naprosto legitimní a neměli bychom se jí vzdávat. Můžeme ji probírat podle nejrůznějších hledisek, jako např. míra liberalizace, odstraňování bariér, rovnoprávnost členských států, protekcionismus, míra byrokracie, míra přerozdělování, míra demokracie v evropských strukturách apod. Je například zajímavé zajímavé si v této souvislosti uvědomit, proč se někteří politici této diskuse snaží vyhýbat.
30. 07. 2009 | 00:39

Martin14159 napsal(a):

Jeden z důvodů, proč nemám příliš důvěru v lisabonskou smlouvu je tento:

Proč má být tentokrát Lisabonská smlouva, jako pokus o 2. evropskou ústavu, ratifikována bez referend v jednotlivých členských státech? Na rozdíl od té první? V čem se tak liší, když jde principiálně vlastně o totéž? Lidé k této důležité věci už nemají (nesmějí) co říci? Nebo to jednou zkusili a politici se rozhodli, že to je špatně a že si do jejich projektů už víckrát nenechají od občanů mluvit? Nemá jít tak trochu o podvod na nas na lidech?

Byl bych rád, kdyby se k tomuto pan Pehe vyjádřil, když už v článku ratifikaci LS tak hájí. Jistě má na to nějaké, možná i překvapivé vysvětlení, které bude diskutující zajímat. Děkuji.
30. 07. 2009 | 00:46

Eva napsal(a):

No to by bylo jedině dobře, tyhle darmožrouty zlikvidovat. Na co je tam Špidlam, všichni poslanci? Za co berou tolik peněz. Kolik stojí vůbec EU jako taková s jejich přiblblými nápady? Zatím kromě rozkradení naší republiky jsem si nevšimla, že by něco fungovalo jak kdysi funtgovalo. Vše rozkradeno, nic nám nepatří. A za viza kdo že se za nás postavil! Vystoupit z EU málo.Natož platit nějakého podržhubu za půl milionu měsíčně. Fuj. Důchodci berou 9 tisíc korun měsíčně. Tak už je toho dost vážený pane Piho.
30. 07. 2009 | 07:35

Treperenda napsal(a):

No a co? Takový eurokomisař jako je Špidla je nám stejně na dvě věci. Na nic a na h....
30. 07. 2009 | 08:31

Otakar napsal(a):

No a k čemu nám byl jako eurokomisař Špidla? Krom toho, že jej tam ČSSD přesunula, aby nepřekážel.
30. 07. 2009 | 09:02

Petr napsal(a):

Než takového komisaře jako je Špidla, tak to raději žádného. Sice nic nepokazil,ale jet proto, protože nic neudělal. Nebo snad někdo ví, že by tam za 5 let při královském platu udělal za korunu práce. Já jsem si nevšiml.
30. 07. 2009 | 09:05

Jura napsal(a):

Ja myslim, ze by bylo primo symbolicke gesto, ratifikovat Lisabonskou smlouvu, prave v den 28.10.

...a nebo radeji 28.9.?

Kazdy at si dosadi to spravnejsi datum podle toho, na ktere casti spektra narodni hrdosti, se nachazi :-)

Pro mene vzdelane:

28.10. je nejvyznamnejsi den vsech Cechoslovaku.

Cesti nacionaliste a vubec vsichni, kteri nemaji problem rict slovo "Cesko" by meli radeji volit "sveho Vaclava" ...jedno ktereho :-)
30. 07. 2009 | 13:48

PetrK napsal(a):

Tohle Pehe objevilo Ameriku, nebo perpetuum mobile, ale mele jako kafemlejnek. A s tou Amerikou je to taky nějaké divné, protože ty jeho plky nevypadají na nějaký autorův pobyt v USA.
30. 07. 2009 | 14:38

zadluzen napsal(a):

1) co mám jako občan ČR z toho, že je Špidla komisařem? IMHO nic

2) pan Pehe podle tónu spotu zřejmě s tímto postupem souhlasí. Inu demokracie podle BILDERBERGU. Opakovaná referenda, dokud se tupé voličské stádo nepodrobí. Trest pro země, které vystoupí z řady.
30. 07. 2009 | 14:41

vlk napsal(a):

Je skutečně sotva uvěřitelné, co zdejší kapriciozní souputníci Velkého Kormidelníka tu na Lisabon, tu na Špidlu, tu na celou EU navěsí!
Je to celkem jednoduché pokdu je vás disponibilní většina, mudřecové , nic snazšího. Zaři´dte vypsání refeenda o odchodu z EU. A odejděme z té socansko lobistické konstrukce! A bud e nám hej. Jistě s e obejdeme bez 800 miliard do 2013, jistě nás nezastaví nějaká dovozní cla a kvoty, hlavně když unikneme eurookurkám, sociálnímu inženýrství a bruselským byrokratům a Lisabonské smlouvě, takto euroústavě, kterou - ta hrůza , nikdo neschválil v referendu.

No má to ovšem háček. Současno procedury Eu nepamatují na to, ež by nějaký stát z EU vystoupil. LS , sakra ano.Takže správný postup je - vypsa referendum, vyhrát referendum, schválit LS a pak teprv vystoupit.§Mezi tím ,mudřecové, můžete podumat na d tím, jestli vám dal někdo v referendu ke s chválení českou ústavu. Nebo aspoň zákon o pobytu cizích vojákůna území státu.A také o tom ,jak funguje česká byrokracie. Dalíkově či Janouškově podání. Zksute podumat i o maličkosti, že německá ministryně si dovolila, ta hrůza , jet na dovču služebním autem s e šoferem a teď jí to zřejmě dokonale semele.Třeba ve vztahu jak jel Topolánek do Innsbrucku "jednat" s velvyslancem ve Vídni nebo Vondra do Rumunska letěl na zápas Slávie..A Špidla? Notak ten je vůbec odpornej a vodvařenej,co? Poslední politik v Čechách, který nebral! No tak ten fakt z toho Bruselu musí štando pede. A nejlíp, když mu hned v Ruzyni navlíknou svěrací kazajku. Aby věděl, co dělal špatně. A svou poctivostí nemát lidi. Anic neudělal ! To je přece jasný! Ceskej bulda nevidí, že by měl vilu! Tak nic nedělal. Až na to,že tuhle na jiném bogu s e stejný bulda rozčiloval na d tím, jak může EU vypadat jinak, když Špidla podle informac e patří k ttvrdému jádru těch, co v EU udávají tón.
Vzhrůru modruzi na Špidlu. A brouk pytlík je sslabota proti Pehemu.. Fakt to nemá chybu.
30. 07. 2009 | 16:48

jarpor napsal(a):

Vlk

Řekl bych, že Vaším typickým způsobem posunujete negativní a nesouhlasné reakce na názor pana Pehe, že : nebude-li LS, hrozí nám, možná, že nebudeme mít komisaře.

Vytvoříte si Vaši konstrukci, kterou vložíte do klávesnic nesouhlasným projevům k blogu a v zápětí ji cupujete... Jak Vlkovské.. !

Použiji Váš výraz - je skutečně sotva uvěřitelné, jak Vlk dovede otočit a posunout kritické názory a s nimi pak "bojovat"...
Přihodíte ke kritice Topolánkova Insbruku Paroubkova Kočku, Tvrdíkovy aerolínie, Grossovy miliony, Doleželových pět na stole v českých,... když uvádíte, co by v oné EU nebylo možné ?
Nebo se budete tvářit jako jediný nejchytřejší a nejobjektivnější, jež jediný má pravdu ?

A o Vašem návrhu o sankcích - nic ? Hmmm... no hlavně, že jsme všichni nesouhlasísí s panem Pehe kapriciózní souputníci...

Hezký den
30. 07. 2009 | 18:09

tiffany jewelry napsal(a):

Pane Pehe, už jste se zamyslel, jaký signál by ona EU vyslala, a o čem by svědčila Vaše spekulace : "neschválíte LS, máte po komisaři" ?
Co myslíte, bylo by to o té rovnosti a hledání... nebo o aroganci a nařízeních "jediných moudrých" ?
31. 07. 2009 | 06:04

Martin14159 napsal(a):

Reakce Petrovi, z 30.07.2009 09:05:28:
Mýlíš se, že Špidla jako eurokomisař sice nic neudělal ale také nic nepokazil.

Viz například Špidlovy vykutálené eurodárečky, http://www.virtually.cz/art...

A to jsem vzal jen jeden článek, namátkou, co jsem si pamatoval.

Lidi typu Špidla zkrátka budují penězovody s nulovým (resp. záporným efektem, uvážíme-li transakční náklady a úlitby všem zúčastněným) a uspokojují si tím vlastní ego s klamným pocitem jak dělají nesmírně užitečné a důležité věci, a to za peníze nás všech. Čím bude takových lidí méně, tím lépe. Pan Pehe si to nemyslí, ... co říci, asi že je to jeho legitimní názor a má na něj právo.
31. 07. 2009 | 10:09

Poldík napsal(a):

Proboha,je nutno zachovat funkci eurokomisaře,protože kdyby se ukázalo,že ho nepostrádáme.někoho by mohlo napadnout,že 200 poslanců je moc a že senát je stejně na nic.Tím by se spustila lavina snižování byrokracie,rušení ústavů pro výzkum ústavů atd.Daňoví poplatníci by byli překvapeni,že se snižuje státní dluh a ztratili by motivaci pracovat.
31. 07. 2009 | 17:47

Martin14159 napsal(a):

Reakce na Japor, 30.07.2009 18:09:31
Plně s vámi souhlasím. Pan Vlk neumí napsat jasný názor, stručně a srozumitelně, a ten podpořit (nejlépe faktickými) argumenty, nikoliv smyšlenkami. Místo toho se snaží vytvářet umělecké literální dílo, do kterého vkládá své emoce k diskutujícím a jejich názorům. O smysluplné diskusi nemůže být ani řeči. Toto by však měl nechat profesionálům v oboru, tj. novinářům a spisovatelům, lépe pracují s metaforami a jejich eseje a sloupky všeho druhu se někdy i dají číst, když to umí. Doufám že si toto pan Vlk přečte a přijme jako zpětnou vazbu. Snad jsem to pro něj napsal dostatečně stručně, jasně a srozumitelně :-D.
31. 07. 2009 | 17:57

moravec napsal(a):

Cesko jako zapadni cast statu Ceska republika, by nemelo mit vubec zadneho eurokomisarem. Clenem EU je vyhradne cela CR a ne pouze Cesko (nebo snad CEZko?)
01. 08. 2009 | 16:12

louis vuitton napsal(a):

Ve španělštině má tahle slovní hříčka dva významy. Jednak más porquerías znamená více nepořádku, což Federico považuje za takovou malou sebekritiku. Más porque rías pak vyjadřuje něco jako více věcí k pobavení, což zase odkazuje na umělcovy veselé večery se svým synem ve studiu.
18. 08. 2009 | 11:21

replica handbags napsal(a):

Ve španělštině má tahle slovní hříčka dva významy. Jednak más porquerías znamená více nepořádku, což Federico považuje za takovou malou sebekritiku. Más porque rías pak vyjadřuje něco jako více věcí k pobavení, což zase odkazuje na umělcovy veselé večery se svým synem ve studiu.
20. 08. 2009 | 20:45

first minute napsal(a):

Hmmm... tak sankce za neratifikování... Hmm... na co parlamenty, na co ústavy států, proč dělba mocí jednotlivých ústavních institucí v demokratických státech... - "jediní chytří" v EU to "rozříznou"... Hmm. To je chytrý.... Není ten Vlk vlastně liška ?
24. 08. 2009 | 14:04

er napsal(a):

<a href=http://www.hrzbq.com>深圳搬家公司</a><br />
<a href=http://www.sz-hrzbj.cn>深圳搬家</a><br />
<a href=http://www.sz-hrzbj.cn/ftbj...>深圳福田搬家公司</a><br />
<a href=http://www.sz-hrzbj.cn/lhbj...>深圳罗湖搬家公司</a><br />
<a href=http://www.sz-hrzbj.cn/nsbj...>深圳南山搬家公司</a><br />
<a href=http://www.sz-hrzbj.cn/ytbj...>深圳盐田搬家公司</a><br />
<a href=http://www.sz-hrzbj.cn/babj...>深圳宝安搬家公司</a><br />
<a href=http://www.sz-hrzbj.cn/szlh...>深圳龙华搬家公司</a><br />
<a href=http://www.sz-hrzbj.cn/lgbj...>深圳龙岗搬家公司</a><br />
<a href=http://www.sz-hrzbj.cn/bjbj...>深圳布吉搬家公司</a><br />
<a href=http://www.sz-hrzbj.cn/szdc...>深圳吊车公司</a> <br />
<a href=http://www.hrzbq.com/szdzgs...>深圳吊装公司</a><br />
<a href=http://www.hrzbq.com/szbcgs...>深圳搬厂公司</a><br />
<a href=http://www.sz-hrzbj.cn/szxg...>深圳搬家到香港</a><br />

<a href=http://www.sz-hrzbj.cn>深圳搬家公司</a><br />
<a href=http://www.hrzbq.com>搬家公司</a><br />
万利<a href=http://www.ktwx.cn>深圳空调维修</a><br />
<a href=http://www.ktwx.cn/ktjxz.htm>深圳空调加雪种</a><br />
<a href=http://www.ktwx.cn/ktaz.htm>深圳空调安装</a><br />
<a href=http://www.ktwx.cn/ktcz.htm>深圳空调拆装</a><br />
<a href=http://www.ktwx.cn/hrktwx.htm>深圳海尔空调维修</a><br />
<a href=http://www.ktwx.cn/LGktwx.htm>深圳LG空调维修</a><br />
<a href=http://www.ktwx.cn/xkktwx.htm>深圳新科空调维修</a><br />
<a href=http://www.ktwx.cn/zgktwx.htm>深圳志高空调维修</a><br />
<a href=http://www.ktwx.cn/slktwx.htm>深圳三菱空调维修</a><br />
<a href=http://www.ktwx.cn/dbxwx.htm>深圳澳柯玛空调维修</a><br />
<a href=http://www.ktwx.cn/glktwx.htm>深圳格力空调维修</a><br />
<a href=http://www.ktwx.cn/dsjwx.htm>深圳春兰空调维修</a><br />
<a href=http://www.ktwx.cn/ysqwx.htm>深圳大金空调维修</a><br />
<a href=http://www.ktwx.cn/wxfw.htm>深圳日立空调维修</a><br />
<a href=http://www.ktwx.cn/wxbj.htm>深圳松下空调维修</a><br />
<a href=http://www.ktwx.cn/ktcs.htm>深圳三星空调维修</a><br />
<a href=http://www.ktwx.cn/khyj.htm>深圳索尼空调维修</a><br />
<a href=http://www.ktwx.cn/zyktwxcz...>深圳中央空调维修</a><br />
<a href=http://www.ktwx.cn/xyjwx.htm>深圳奥克斯空调维修</a><br />
<a href=http://www.ktwx.cn/mdktwx.htm>深圳美的空调维修</a><br />
<a href=http://www.ktwx.cn/ktxd.htm>深圳空调清洗</a><br />
<a href=http://www.ktwx.cn/>空调维修</a><br />
28. 10. 2009 | 06:31

Swiss replica watches napsal(a):

I do NOT ordered a and I don’t confirmed anything.I ony generate a kind of a account on your side, because I want to know with option I have by the payments.If I make the decision to order a Alain Silberstein watches.... I am interest in the Baume & Mercier watches. So please give me a special price and inform me I witch way it is possible to pay.
09. 04. 2010 | 04:06

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy