Pro koho pracuje PPM Factum?
Tak to snad ne. Tady by se mělo něco vysvětlit. Agentura PPM Factum před volbami prohlásila svou metodiku za současné know-how společnosti a odmítla ho sdělit. Teď, když víme, jak se svými odhady dopadla, tak je zřejmé, že to zas taková vzácnost není a mohla by nám prozradit, jak k těm hausnumerům došla. "Boty" to byly pořádné - viz rozbor analytika Michala Škopa. Otázka je, jak si mohl vůbec Český rozhlas takovouhle agenturu pro předvolební maraton najmout. Kdo nahlédne do obchodního rejstříku, snadno zjistí, že společnost má neprůhlednou vlastnickou strukturu. Jejím vlastníkem je PPM Europe, a.s., za kterou najdeme už jen anonymní akcie. Tak kdo si tu hraje s občany?
Takováhle netransparentnost přitahuje lumpárny. S pomocí podobných "odborníků" vznikají takové úspěchy jako byla například strana Věci veřejné. Teď to vypadá, že podobné metody se použily i na nafouknutí bubliny zvané SPOZ – „Strany přátel a ochránců Miloše Zemana“. Bublina splaskla. Podobný špás ale vždy někdo platí. Miloš Zeman by měl konečně říci, jak se mu do jeho bohaté kampaně všechny finance stékají – kudyma a odkud tečou? Mezi tím, co uvádí na svých účtech a co vidíme na vlastní oči je docela dramatický nepoměr. Zřejmě neplatí varianta skromné kampaně, kterou Zeman původně sliboval. První podmínka u každého prezidentského kandidáta v civilizované zemi vždy je, že musí přesně uvést, kdo mu na jeho kampaň přispívá a platí. Neradno dělat si v tomhle z občanů legraci.