Pole naše křičí Zrada

24. 05. 2013 | 14:52
Přečteno 4127 krát
Miroslav Kalousek mluví o premiérovi jako o chudáčkovi. Petr Nečas se naopak svému ministru financí vysmívá za alkoholismus. Zase pěkný pohled na vládní politiky! Co znamená krize pražských konšelů pro vládní politiku? Jednoduše, že se tahle vláda už dnes nedohodne na ničem. Už teď se nejsou schopni dohodnout, kdo zaplatí stamiliónové ztráty na sKartě. Dejme se na modlení, co se týče dalších možných otrav metanolem. Tahle vládní parta se stěží dohodne na Temelínu, který představuje 300-500miliardovou investici. Na to prostě nemají, stejně jako nemají ani na mnohem jednodušší rozhodnutí.

Miroslav Kalousek říká, že v pražské ODS se rvou jako psi, ale stejně tak jako podráždění psi se dnes do sebe pouští TOP 09 s ODS, protože se zřejmě celý dlouhý rok budou spolu kousat v boji o přežití po příštích volbách. Nikdo z nich nemá nic jisté. ODS je v krizi a TOP 09 na hliněných nohách. TOP 09 je vlastně pseudostrana. Jejich základnu bychom také pohledali. A stojí na dvou lidech, ovšem pozor! Kalousek už není skoro ve volbách použitelný a notorického spáče Schwarzenberga si jako premiéra už stěží někdo dovede představit. Blížící se volby budou proto mezi těmito dvěma stranami jen posilovat hluk a zuřivost. ODS se už teď nachází ve zvláštním stavu, kdy vidí puč a zradu všude kolem sebe. Kde se co šustne, ať je to ÚSTR, nebo pražská radnice, ODS spolu s Františkem Halasem deklamuje: „Pole naše křičí Zrada. Lesy naše hučí Hanba. Řeky naše šumí Zrada. Hory naše bouří Hanba.“ Vše jsme přece měli mít navěky!

Přes svůj pohnutý stav by si ODS měla udělat bilanci toho, co dokázala. 22 let na pražské radnici – a výsledkem je město zadlužené na léta, skandální situace kolem pražského dopravního podniku, tunelu Blanka, Opencard a dalších. Poslední argument, který zbyl paní místopředsedkyni ODS Němcové, je, že přece v Praze musí vládnout pravice. Zřejmě je to někde psáno na nebi a nelze jinak, i kdyby čert na koze jezdil, i kdyby ODS prodala Karlův most a přivedla město definitivně na buben.

Navštívili jsme teď s Bohuslavem Sobotkou v Lipsku oslavy 150. výročí založení německé sociální demokracie. Německý prezident Gauck měl na těchto oslavách projev, ve kterém řekl, že velké tradiční politické strany v Německu jako CDU či SPD mají velkou odpovědnost za hospodářskou i politickou stabilitu země. Ony jsou těmi pilíři, které dávají jistotu, že se země neodchýlí od základního demokratického kurzu a budování sociálně-tržní ekonomiky. Velké strany by měly nést základní linii státnosti, která se skrze ně dlouhodobě naplňuje.

Byly časy, kdy i ODS měla takovéto velké ambice. Byla klíčovou stranou, s níž česká společnost zamířila k nové podobě státu a společnosti 90. let. Dnes ale tato strana vůbec nepřináší stabilitu. Přes všechny řeči o svobodě není zosobněním opravdových hodnot, které by tu prosazovala a představovala. Nese velkou zodpovědnost za politickou i ekonomickou krizi, kterou zde zažíváme, a nevypadá to, že by si této své odpovědnosti byla vědoma. Je otázka, jestli svou roli velké strany, která má být podle Gaucka pilířem státu a společnosti, již nepromarnila.

Tenhle úkol samozřejmě není jednoduchý ani pro sociální demokracii. Ale co u nás bude oním pilířem? Přál bych si, abychom byli takovou stabilizující stranou, která poskytuje jistotu základní politické kultury. V této zemi by stačilo, kdyby někdo dokázal držet slovo a byl věrohodný při prosazování určitých hodnot a programu. O to teď kráčí. V roce, který zbývá do voleb, tahle vláda už nic neudělá a nic nevymyslí. Kéž by se v něm odehrávalo také něco jiného než hluk a zuřivost.


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Irena napsal(a):

Komentář v blogu velmi výstižný, jenom socani mají na té rozvrácené zemi také nemalý podíl
24. 05. 2013 | 15:02

DH napsal(a):

Bylo by dobré, kdyby si druhořadí opoziční křiklouni nebrali do úst představitele naší vlády, vzešlé ze svobodných voleb jsnou voličskou většinou a nepokoušeli se lacině zneužívat nepodstatných koaličních rozporů k přihřívání své vlastní páchnoucí levičácké polívčičky.

I kdyby se opozice postavila na hlavu, žádný relevantní politický kapitál nevytříská a nakonec se opět bude muset spokojit s rolí bezvýznamné parlamentní žvanivé frakce.

Je naprosto jasné, že za 3 roky udělala naše země jasný a nezpochybnitelný krok dopředu, postavila základní mechanismy našeho státu na nové a solidnější základy a vytvořila svou úspornou politikou polštář pro budoucí ekonomickou politiku následující vlády.

Není chybou vlády rozpočtové odpovědnosti, že vládne v době celosvětové a evropské finanční a dluhové krize a nemá k dispozici takové daňové příjmy, jako levicové pseudovlády v minulých dobrých letech. Naopak, je evidentní, že s potenciální levicovou vládou by byly výsledky ještě mnohem horší. To si přece všichni dobře uvědomujeme. Není vinou lékaře, který léčil rozvinutou gangrénu nutnou amputací, že pacient po vyléčení je beznohý.

Lékař udělal svou práci dobře a zachránil pacientovi život. Právě tak, naše vláda dělala sice nepopulární, ale nutná opatření, kterými zabránila naší neodvratné cestě do Řecka, kam nás vtahovala populistická paroubkovská levice. Každý slušný člověk ví nebo alespoň tuší, jak by náš stát dopadl v případě, že by své třinácté důchody, šrotovné, zvyšování sociálních dávek a další a další prováděla paroubkovsko-sobotkovská vláda, s nemalých příspěním eurohujerské zaorálkovské zahraniční politiky.

Blahopřejme si proto všichni společně k našemu volevnímu rozhodnutí v roce 2010 a doufejme, že se podobně dobře rozhodneme i v roce příštím.
24. 05. 2013 | 15:05

ostravak napsal(a):

nevim kolik toho krici pole,
ale kolik toho narve Zaoralek vim. Ten tak rve ze v PS pravidelne prekrocuje povolene hranice hluku. Pry se uz tesi jak zase bude litat domu do Ostravy helikpterou. Mozna proto je tak hlucny.
24. 05. 2013 | 15:08

Admirál napsal(a):

Pane Zaorálku, Proč nenechá ČSSD v Praze ODS s TOP vyválet se společně v blátě? Proč podporuje TOP? Nechápu.

Nebo jsou to společné manévry, příprava toho, co bude po sněmovních volbách v r. 2014?

V tom případě....
24. 05. 2013 | 15:09

ostravak napsal(a):

Zaoralek nam tu opet predstavil volebni program CSSD,
zvasty. Reseni zadne jen blaboly. Jak typicke od predniho rvouna socialistu.
24. 05. 2013 | 15:12

Admirál napsal(a):

DH - "Je naprosto jasné, že za 3 roky udělala naše země jasný a nezpochybnitelný krok dopředu"

Stála nad propastí a pak ten krok udělala. To už jsem někde slyšel.

Jste Vy ale vtipálek :)))
24. 05. 2013 | 15:12

q mark napsal(a):

Admirále,

protoze by Hulinsky a spol prisla o stovky milionu. A to se volebni kasicce Lidoveho Domu hodi. Navenek budou delat potize ale nakonec to s chuti seberou. Jsi tak naivni Admirale? Furt veris na kristalove ciste socialisty?
24. 05. 2013 | 15:17

DH napsal(a):

Vážený pane Admirále,

ať se koukám jak se koukám, nikde žádný pád do propasti nevidím. Před supermarkety je stále plno aut, nákupní košíky se prohýbají pod zbožím, auta jezdí a tankují, lidé chodí do práce, odpoledne do parků, večer do barů...

I když by si to levičáci asi moc přáli, nežijeme ve spálené zemi, žijeme v zemi, která po nákaze levicovou rakovinou prožívá bolestnou chemoterapii a pomalou, pozvoulnou rekonvalescenci. Bohužel, choroba již příliš metastázovala a venku je zima a sychravo, takže rekonvalescence probíhá pomalu a někteří lidé u lůžka nemocného mluví o notáři.

Takové poraženecké nálady je třeba odmítnout. Naše země je v dobré kondici, naši lidé jsou schopní a znalí. Je třeba zvednout hlavu vzhůru, vystrčit bradu bojovně vpřed, srovnat kravatu a rázně a sebevědomě vykročit do druhé půle desetiletí. Nářky a skuhrání levicových kverulantů nám k ničemu nepomohou.

Pod jejich vedením každá země vždy a neodvratně směřuje k nejbližší propasti. To je naprosto evidentní a elementární poznatek.
24. 05. 2013 | 15:19

Pepa Řepa napsal(a):

Jsem jen řepa, ale nevládla jeden čas na Magistrátu ČSSD s ODS a nebyli u většiny kšeftů takoví pašáci jako Březina nebo Hulínský?

A hele, už se zase šikují zpátky.
On si to totiž správný kmotřík žehlí na obě strany, dává do obou kapes, do obou stranických pokladen.
Kalousek zatroubil do volebního boje. Dalo se to čekat.
24. 05. 2013 | 15:19

Commodore napsal(a):

Admirále,

Vy opravdu verite ze to po pristich volbach pokud vyhraje KSCM a CSSD bude lepsi? Muzete me vysvetlit proc a jak se to stane? Vecne prosim bez pitomych hesel.
24. 05. 2013 | 15:22

Petr. napsal(a):

"V této zemi by stačilo, kdyby někdo dokázal držet slovo a byl věrohodný při prosazování určitých hodnot a programu."

Bravo, bravo, bravo a ještě jednou bravo, pane mástopředsedo ČSSD!

A teď si stačí vzpomenout na křišťálového Standu, jeho zázračné studium, pěkně pobendovsku a hlavně na jeho křišťálové nesmírné zbohatnutí. Vždyť kdo v době krize může skupovat nemovitosti jak na Floridě, tak i v Česku. Jen jednou jedinkrát jste pane místopředsedo zapochyboval o čistotě křišťálových peněz a hned jste dostal asi popapuli a od té doby jste zticha. A ČSSD včetně Vás jen mlží, mlží a zatlouká.
Tak jak to myslíte ? Upřímně, nebo "upřímně"?

Nebo stále platí a navěky bude platit jak věčné přátelství s CCCP, tak že vláda levice i pravice v Česku jsou stejné jako obě strany rovnice 18=20-2
24. 05. 2013 | 15:25

zemedelec napsal(a):

Pane Admirál.
Souhlasím.
Zatím klid,nevím jestli se moje teorie projeví,ale jde o to vrátit ODS úder,když vypověděli smlouvu s ČSSD v Praze.Ještě se může jednat,rozložit tuto koalici.
24. 05. 2013 | 15:33

blue jay napsal(a):

Welcome back my buddy Joe Beet,
It seems that you hawe sobered up from your Zeman hangover. Long live beag beet !
Do you know this one?
Q. what is a sardine?
A. a whale after ten years of socialism.
24. 05. 2013 | 15:34

agronom napsal(a):

zemedelce,

ODS je vyrizena. Ale vy asi verite na to ze vam CSSD opet vrati pole co vam ukradla KSC spolu se socialisty po 1948. Verite tomu? Verite ze se Vam zemedelcum bude darit lip? Verite na pohadky? A verte ze to jeste muze byt horsi. Az se vaseho remesla uplne zmocni socialisticka EU .
24. 05. 2013 | 15:42

Kelt napsal(a):

Před krátkým časem prohlásil svazáček Péťa/toho času také principál potulného kabaretu,který si říká vláda rozpočtové odpovědnosti/,že vše splnili-zapoměl jenom dodat čeho se to týká.
Silně mně to připomíná poslední léta panování Husáka,kdy tento stav ekonomiky ve výroční den charakterizoval slovy že:"v globále jsme splnili všechny ukazovatěle".
Jedna marginálnější a hloupější kauza překrývá druhou co týden a všichni-zejména politici a media nemají nic jiného na práci,než to pitvat a dávat např.do protikladu/ne/jmenování katolické buzny profesorem s akademickými svobodami,jakoby to otáčelo zeměkoulí.
Teď Kalousek předvedl Nečasovi,jak se dělá politika a ti dva nemají nic jiného na práci,než si vzájemně poměřovat,kdo ho má delšího.
A čas běží,hodpodářství v krizi,klesá stavebnictví,průmysl a i export.Propad příjmů SR v důsledku razantního poklesu HDP/Kalousek prognozoval růst/bude enormní.
To ale vládní ODSTOP nezajímá-rvou se o pozici na "pravici"jako psi o kost a jejich jediným zájmem je přežít ještě rok.
Uvědomují si to ti různí reslové,jarporové a spol.?
Asi sotva-budou dále vybubnovávat levicové nebezpečí.
24. 05. 2013 | 15:46

Pepa Řepa napsal(a):

Somewhere over the Bimbow
Blue birds fly
And the dreams that you dreamed of
Dreams really do come true ooh ooooh
...sojko
aneb škubala máma taky....
24. 05. 2013 | 15:48

český maloměšťák napsal(a):

"...Tahle vládní parta se stěží dohodne na Temelínu, který představuje 300-500miliardovou investici. Na to prostě nemají, ..."

No tak tomu ale můžou být občané jen rádi.
Představa dalších drobilovin, parkanovin či drábkovin mě docela děsí.
Fiskál už na nějaké 30-50 % předražení nemá...a to si pište, že to zafinancuje fiskál. Třeba sekundárně přes šizuňgarance cen /což je eufemismus pro zdražování/...

http://www.investicniweb.cz/2013/5/23/akcie-cez-doporuceni-drzet-erste-group-kveten-2013/

O tom, že Trojkoalice dopadne tak, že před volbama na sebe budou kydat jednotliví členové T hnůj...jsme psal už asi před rokem.
Trochu to poupravím, s ohledem na vývoj.
Zvítězí(tedy nad 15 % voličů, aby bylo jasno) ta část " pravice", která bude umět nakydat na tu druhou část více hnoje (mnohdy skutečného, nevyfabulovaného a uleželého).
Peake se svým LIDEM pak bude hrát Neposkvrněnou Panenku Carol. Ta role ale propadne.

Leda by došlo k nějaké České Akci /via Action francaise/. I to je možné - ve státě, kde " konzervativní " pravice (Schwarzenberggemeinschaft) prosazuje neústavní zákony typu " arbeit macht frei" či " Postamtmeldung" nebo rozdává soukromá data o sociálně slabých bankám...je samozřejmě možný i takový pokus.
Došlo by tak k jakési realizaci tužeb některých lidí sdružených kolem předválečné Vlajky.
Až na to, že ta Action francaise víceméně krachla. Ale to bylo a je a bude vždy i o vnějších podmínkách. A tak by to zde spíše bylo jakousi komedií - Comedie Francaise. :))
24. 05. 2013 | 15:50

oranžáda pitomá napsal(a):

Zorálek chce kultivovat politiku,,.... asi s Rathem..to by se člověk posmál.
24. 05. 2013 | 15:57

blue jay napsal(a):

Pepa Řepa sat on the whango tree,
Nooping the rinkum corn,
And graper and graper, alas! grew he,
And cursed the day he was born.
24. 05. 2013 | 15:59

ehm napsal(a):

DH: Vtipná parodie, gratuluju.
24. 05. 2013 | 16:00

oranžáda pitomá napsal(a):

Hulínský..... to je ten sosiálista, co okrádal postižené děti ????? A co vy na to, Zaorálku, ochránče morálky, a co na to vaše sosiálistická parta...
24. 05. 2013 | 16:00

zemedelec napsal(a):

Pro agronoma.
Takže vám vyhovuje,to co předvádí pravice.Já nejsem spokojen kam se dostalo zemědělství a nemá ani ČSSD čarovný proutek.To co teď praktikuje,nemá ze zemědělstvím nic společného.Pokud se budou zlepšovat všechny odvětví hospodářství,bude se zlepšovat i zemědělství,jedno navazuje na druhé.Jestli jste agronom,měl byste nahřívat kukuřičná pole,jinak bioplynové elektrárny zapláčou.
24. 05. 2013 | 16:06

otaznik napsal(a):

českej maloměšťácku.

UVidim ze se uz tesis na to jak te budou ovladat sockomuniste. Ty opravdu veris ze ti bude lip? A pokud ano tak proc? Jak se ti tvuj zivot zlepsi ? Jsi na socialce?
24. 05. 2013 | 16:07

zle matičko zle, komsomolci zde napsal(a):

čssd byla v horší krizi za špidli a grosse, než je ted ods. to musí zaorálek přece pamatovat, vždyt on se vyvaluje v parlamentu hodně dlouho.
24. 05. 2013 | 16:08

blue jay napsal(a):

Pepa Řepa,

lets pause,
Ja nechapu proc obdivujes toho ozralu co se stal presidentem CR. Vzdyt je to obycejnej hospodskej nymand co se naucil nazpamet par bonmotu. Cim ti tak imponuje?
24. 05. 2013 | 16:14

Karl IV. napsal(a):

Nejsou ti komentátoři zde snad přeci jen už směšní?
24. 05. 2013 | 16:21

vico napsal(a):

DH : :-))

Díky vašemu rozboru, za který si zasloužíte potřesení ruky od prezidenta ing.Miloše Zemana, už chápu některé jevy, které jen zdánlivě se mohou jevit jako negativní a nepochopitelné.

- Jen předvídavý lékař nečeká, až propukne rakovina a nasadí drsnou chemoterapii jako prevenci. To, že republice vypadaly vlasy, od rána do večera zvrací a došlo k nezvratnému poškození jater a ledvin, byla jen nezbytná daň, aby nedošlo k možnému zhoubnému bujení. Uřezali jsme si jak Angelina Jolie prsa a vykuchali vaječníky, aby jsme neskončili v Řecku. To, že dojdeme k Řecku už ostatně po Nečasovské amputaci nohou, i tak nehrozí. Samozřejmě, že jen člověk, který vidí dále, než k Lidlovskému talíři s fazolemi v rajčatovém nálevu, je jasné, že uřezání dolních a horních končetin, je účinné úsporné opatření. Srdci tak bude ulehčeno. Už nebude muset vypuzovat krev do vzdálených oblastí těla. Než se vlády zmocní oranžová toxická lůza plná volných radikálů, snad se podaří dnešní rozumné pravici uvést tělo do velmi efektního úsporného umělého spánku.

Taky si myslím, že není důvod, aby nebylo u resuscitačního lůžka veselo. Jak píšete, "je třeba zvednout hlavu vzhůru, vystrčit bradu bojovně vpřed, srovnat kravatu a rázně a sebevědomě"....podkopnout pod sebou stoličku :-)
24. 05. 2013 | 16:25

Jana Pechová napsal(a):

Velké strany by měly nést základní linii státnosti...

...což se v naší kotlince projevuje pravidelným odstřelováním stranických předsedů kdykoli se partaj dostane k lizu. A nemusí být ani velká.

Jak se má Bohuslav Sobotka, těší se?
24. 05. 2013 | 16:25

český maloměšťák napsal(a):

Zaorálek
Námluvy s TOP 09 budou znamenat vaši prohru a možná že i konec.
Zeman má pravdu - mějte odvahu vládnout v menšinové konstelaci moci. Pak je to totiž o práci, a ne politických handlech.Odměnou je vaše autentičnost a loajalita lidí.
Jenže to byste museli mít na to zbavit se lidí jako je např. Kajnar.

Autentickou pravicí se tady nedaří vybudovat už leta. No a autentická levice - co se spojuje na radnicích s odesáky ? Dyť je to směšné. Ti lidé se tam dostávají jen díky strachu z politiky ODS popř. TOP 09, pak se s nima spojují.
V podstatě je tak využíváno a zneužíváno strachu lidí.
Socodesáctví je tak ještě příšernějším fenomenem neř by bylo spojenectví s komunisty. Je to lež, manipulace, podvod.

Stejně mi to vaše volání po státotvorné pravici coby partnerovi zní falešně...

otazník
ŘEkni doma ať ti vytáhnou kačera a jdi si s ním hrát na dvorek. Tak nic nepokazíš.
24. 05. 2013 | 16:28

Yosif K napsal(a):

Admirál napsal(a):
Nebo jsou to společné manévry, příprava toho, co bude po sněmovních volbách v r. 2014?
V tom případě....
24. 05. 2013 | 15:09
Pane admirýále, relaisticjká část CSSD dobře ví že bude potřebovat nějakou výmluvu pro to že fantasmagorické socanské plány na rozhoz pučených peněz mezi proletáře nebude moci splnit.
Koalice s TOP09 by toto umožnila před naivními nepoučitelnými hlupáky omluvit a přkrýt.
24. 05. 2013 | 16:31

Gustáv Kočí napsal(a):

Polena křičí zrada
František Halas se obrací v hrobě.
24. 05. 2013 | 16:35

aga napsal(a):

Už je to tady a máme holé ruce

http://beta.parlamentnilisty.cz/parlament/poslanecka-snemovna/Cesi-zabili-ctvrt-milionu-Nemcu-rekl-Rakusak-v-europarlamentu-A-je-zle-273057
24. 05. 2013 | 16:39

otaznik napsal(a):

český maloměšťák,

rad bych ale ty me toho kacera nepujcis. Je to tva hracka. Zvatla to jako Zaoralek chodi to jako Sobotka, asi je to kacer. Je to tva hracka malej mestacku. Hraj si z ni. Doufam ze ti ten kacer doruci peceneho holuba az do tve otevrene rozjasane huby.

Ja se na rozdil od tebe staram sam o sebe. Uz 40 let. Coz je pro ceskeho malomestacka asi nepochopitelne.
24. 05. 2013 | 16:44

šašek z Jihlavy napsal(a):

vico
:-)

O podkopnuté stoličce:
Soudruhu Šloufe, můžu ještě tatínka pohoupat?
Pohoupej, Kačenko, pobimbej, odříznem ho až později.

Teď to ale slíznu!
24. 05. 2013 | 17:07

deep throat napsal(a):

Jsem dojat. Pan Zaorálek jako věštec už dosáhl úrovně kněžny Libuše:"Vidím město a Česko veliké, jejichž sláva se bude dotýkat hvězd.“
Ovšem jen za předpokladu, že tu budou vládnout socani. Je to úplně jasné. Z mravního bahna nás budou tahat političtí supermani typu Sobotky (taky nikdy nepracoval), Urbana, Škromacha, Zaorálka (ti taky už se životem nemají nic společného).
Konečně se dočkám růžových zítřků. Že to ale trvalo!!
24. 05. 2013 | 17:11

vasja napsal(a):

Zklamal jste mne, pane Luboš.
Jako student marxismu a leninismu jste uvařil a snědl toulavého psíka, tedy socialně slabého psího proletáře, podvedl. Zneužil pro svůj chtíč studentskou vůdkyni-přecedkyni ANO pro Evropu-sl.Pajerovou a další bezbranné žene jste uklohnil děcko.
Sem zvědavej, jakej průšvih ste udělal s Bohoušem v Lipsku.
Je klika, že Pan náš Miloš Zeman-z vůle lidu prezident nedopustí, abyste vlez do příští vlády.
24. 05. 2013 | 17:21

Karl IV. napsal(a):

Komentátoři ukazují názorně: "Kam vítr tam plášť", tedy fouká různě, loď to bere klikaticí, proto Jan Žižka místo objevu Ameriky skončil prostřednictvím svých dědiců u Lipan, zjevně klikatá pouť tuzemcům zamíchala i myšlením, není divu, tu doprava, tu doleva, tu vzhůru nohama. Bože není snad lepší pomásti se z dobrého Bordeaux? než z čekých ! "větrů"!
24. 05. 2013 | 17:25

šašek z Jihlavy napsal(a):

!!! VÝZVA !!!

http://www.reflex.cz/clanek/co-vas-zajima/50567/vyzva-pro-ctenare-pretextujte-pisen-pane-prezidente-pro-milose-zemana.html
24. 05. 2013 | 17:36

Admirál napsal(a):

q mark - ne, naivní nejsem. Váhám jestli volit socialisty nebo komunisty. Situace v Praze může být dobrým vodítkem.

Ne, nebojte se, TOP nebo ODS nebo nějaký nový klon volit nebudu,

Nejsem přece naivní.
24. 05. 2013 | 17:44

Admirál napsal(a):

DH - Před supermarkety je stále plno aut, nákupní košíky se prohýbají pod zbožím, auta jezdí a tankují, lidé chodí do práce, odpoledne do parků, večer do barů...

To máte teda pravdu. Akorát Vám ji kazí ta zatracená statistika. Mrška jedna.
24. 05. 2013 | 17:50

otaznikall napsal(a):

Admirále,

kde zijete?
24. 05. 2013 | 17:57

Admirál napsal(a):

Commodore - jestli věřím na zlepšení v případě vítězství levice?

To přijde od toho, jak odvážně se příští vládcové do vládnutí pustí. Předně je třeba brát peníze tak kde jsou, to znamená od těch, kteří profitují. Obrácený postup vede k úpadku.

Příští vláda nevystačí s kosmetickými úpravami a populizmem. Pokud se na takové vládnutí chystá ČSSD (s podporou TOP), tak je i nás potěš pán Bůh.
24. 05. 2013 | 18:02

byl jsem tam napsal(a):

Admirále,

kolik vam je let? Me to jen zajima podle toho jake mate nazory. Me je 65. Takze asi neco vim jako starej paprda. Ale rad se od vas poucim. Cim vas ten socialni komunismus tak pritahuje? Co v zivote delate?
24. 05. 2013 | 18:02

Commodor napsal(a):

Admirále,

pisete, "Předně je třeba brát peníze tak kde jsou, to znamená od těch, kteří profitují."
Myslite tim podnikatele? Kdo v kapitalisteckem systemu profituje? Je to stat a nebo podnikatele? A kdo profituje v socialistickem systemu? Muzete me poucit?
24. 05. 2013 | 18:09

Admirál napsal(a):

byl jsem tam - milý páprdo, souboj na občanky nepřijímám.

Potřebujeme změnu hodně radikální. Pokud se tu vynoří někdo, kdo takovou změnu bude věrohodně nabízet, budu ho volit raději než - když Vám to dělá dobře - socialkomunisty (nemyslím tím samozřejmě krysaře typu Janečka).

Pokud jste tam byl, měl by jste to vidět podobně.
24. 05. 2013 | 18:20

Admirál napsal(a):

commodor - financovat systém má a může pouze ten, kdo z něj profituje. To dá rozum. Tím Vám odpovídám i na otázku, zda tím myslím podnikatele.

Ten, kdo profituje. Přeberte si to.

To platí v jakémkoli systému.
24. 05. 2013 | 18:25

jura napsal(a):

bože můj, v praze začíná to, čeho jsem se bál. A oni ti oranžoví se ne a ne probrat. Pokud, oranžády, tam budete mít lidi typu Kajnar, Pasl, Urban (dokonce stín. ministr) tak budete mít velkou smůlu, velkou. Snad to opravdu dostanou ty komunisti a to pak bude Heller s celou školou a Putna s celou universitou okupovat Prahu. Pražíci, předzásobte se, bude hůř
24. 05. 2013 | 18:36

jura napsal(a):

Commodr, Admirál - dohadujete se jak malí kluci, nebo trumfujete jak u karet po 5ti pivech a5ti zelených. Přečtěte si tady vedle Robejška - z 98 % má pravdu
24. 05. 2013 | 18:39

Kelt napsal(a):

Ano,blíží se katastrofa,protože je již nyní více jak jisté,že levice vyhraje příští volby do PS.
Jednoznačným indikátorem je např.to,že i česká populace v produktivním věku,která se dočká důchodu někdy v 67 letech dosáhla značného stupně finanční gramotnosti.
Jednoznačným důkazem toho je skutečnost,že oproti předpokladu se do druhého pilíře zatím přihlásilo necelých 8% oslovených.
A že peníze jsou vždy až na prvním místě,tak tento Klausův axiom se ujal.
Indikátory životní úrovně ukazují na naprostý krach politiky této vlády,která se prsila 118náctkou a teď se potácí od skandálu ke skandálu a naprosto resignovala na řízení státu a jen chce ještě rok vydržať.
To,až na vrstvu našich miliardářů a milionářů pociťuje na své kůži většina populace a bude hůř.
ODSTOP propadá panice a jediné,co řeší,jsou koaliční spory a hádky.
Historie ukazuje:
vláda Klause skončila předčasně-důvod hospodářská krize a Pepové z Hong-Kongu
vláda Topolánka skončila předčasně-důvod vnitrokoaliční a vnitrostranické rozpory,finanční a společenské skandály
vlada Nečase-země v krizi,okolní země rostou,koaliční spory-vydrží do řádných voleb?
24. 05. 2013 | 18:45

Yosif K napsal(a):

Admirál napsal(a):
DH - Před supermarkety je stále plno aut, nákupní košíky se prohýbají pod zbožím, auta jezdí a tankují, lidé chodí do práce, odpoledne do parků, večer do barů...

To máte teda pravdu. Akorát Vám ji kazí ta zatracená statistika. Mrška jedna.
24. 05. 2013 | 17:50
A statistika říká CO???? že Česko má stále čvrtou nejnižší nezaměstnanost v Evropě (po Rakousku, SRN a Maltě) a cca čvrté nejnižší zadlužení.

Ale chápu že pro upřimné socalisty tohle není positivní zpráva. Odborářský soudruh Milan Stech již několikrát psal že česko je poddluženo, že je nutné napučovat peníze a rozházet mezi proletáře.
Také nezaměstnaných je ještě pro socanský vkus málo, čím více závislých na dávkách, tím početnější volební základna levice.....
Genius levice na Slovači má nezaměstnanost 16% - takhle si vedte, levicoví soudruzi!!!!!
24. 05. 2013 | 19:01

Admirál napsal(a):

Yosif K - relaistická část CSSD - eufemistické pojmenování páté kolony.
24. 05. 2013 | 19:11

zle matičko zle, komsomolci zde napsal(a):

ods se pere s top09 a socani zase se zemanem a jeho spoz. takže jeden za osmnáct druhý bez dvou za dvacet. zaorálku, na vládu se moc netěšte. do pul roku po volbách bude obliba čssd na bodu mrazu. to vam garantuju. podívejte se na soudruha holandeho. lidi zjistí, že navzdory slibum pečený holubi nelítají sami do huby. a s kým chcete vládnout?? komouši, kteří vás věšeli a udělali by to s chutí zase, nebo kalousek???? možná nakonec budete vděční za velkou koalici s ods jako malí kucí.
24. 05. 2013 | 19:20

Yosif K napsal(a):

Admirál napsal(a):
Yosif K - relaistická část CSSD - eufemistické pojmenování páté kolony.
24. 05. 2013 | 19:11
Pátá kolona, to přeháníte. Spíše pokrztci kterí přer volbami slubují proletářům modré z nebe ale na druhou stranu jsou natolik ekonomicky gramotní že si uvědomují že socanské slibhy jsou nesplnitelné nesmysly.

Tím se ovšem od socalistického mainstreamu liší. Ten počítat neumí a blbostem který hlásá napříkla v případě Zaorálka sám věří.
24. 05. 2013 | 19:39

jarpor napsal(a):

"Přál bych si, abychom byli takovou stabilizující stranou, která poskytuje jistotu základní politické kultury. V této zemi by stačilo, kdyby někdo dokázal držet slovo a byl věrohodný při prosazování určitých hodnot a programu. O to teď kráčí"

Hulínský, Březina, Zgarba, Palas, Zaorálek, Sobotka B., Rath... když pominu Grosse, Kavana, Krause... což byli také Vaši... jeden věrohodnější než druhý při určitých hodnot a prosazování programu... Jen co je pravda...

Ovšem, je třeba taktéž jasně říci, že z toho, co předvádějí lídři pravice, je člověku mající životní filosofii spíše napravo, dost smutno... Takhle systematicky pracovat na sebezničení, to snad nedokazali ani japonští kamikadze...

Hezký večer
24. 05. 2013 | 20:20

kp napsal(a):

Kelt 18:45
"okolní země rostou...". Bylo by vhodné položit otázku proč? Proč Německo, které má průmysl v pořádku a ve vlastních rukou si každý rok půjčuje a jeho dluh roste. Pravděpodobnost, že splatí své závazky je u něj vysoká. Jak by to dopadlo u nás? (Jasně také si půjčujeme, ale to jsou mandatorní výdaje, které ještě porostou). Proč není v Evropě vzor dobrého hospodáře? Teď hoří auta i v báječném Švédsku. Odliv kapitálu z Evropy je nevyhnutelný a také racionální. ČM to občas v některých příspěvcích píše správně, Evropa si vyskočila výš než mohla a teď to musí "evropan" zaplatit.
A jenom na okraj, ona ta předpověď typu L pro další vývoj ekonomiky v Evropě je asi ještě moc optimistická, nakonec to bude L, ale pěkně nalomené dolu.
A na KELTA bych očekával trochu více "zemitého" přístupu v duchu skromných, ale snad pravdivých informací o tomto obyvatelstvu české kotliny.
24. 05. 2013 | 20:42

Admirál napsal(a):

zle matičko zle - "do pul roku po volbách bude obliba čssd na bodu mraz"

To máte naprostou pravdu. Pokud přistoupí na pravidla hry nastavená plánovači ODS a TOP.

Opakuji. Příští vláda nevystačí s kosmetickými úpravami a populizmem. Pokud se na takové vládnutí chystá ČSSD (s podporou TOP), tak je i nás potěš pán Bůh.
24. 05. 2013 | 20:50

Pepa Řepa napsal(a):

Gustáv Kočí napsal(a):
Polena křičí zrada
--------------------
Copak polena....ale kolena ta zradila dříve.
Zrada...samá zrada.
24. 05. 2013 | 21:11

Venkovan napsal(a):

Ad Kelt

"v globále jsme splnili všechny ukazovatěle".

Husák měl ten výraz zřejmě v oblibě. Pamatuji si, že také jednou veřejně prohlásil: "V globále máme všechno."

Potom jízliví občané vznášeli dotazy, kde je ten Globál, že by si tam také došli nakoupit.

Také doufám, jak píšete v dalším příspěvku v souvislosti s druhým pilířem, že čeští občané se nedají dlouho oblbovat. Já osobně bych zákonodárcům a vládě za ten druhý pilíř mohl jedině nas....
24. 05. 2013 | 21:45

Kaktus napsal(a):

Vždyť to jsou malichernosti,
pouze 600000 evidovaných nezaměstnaných, 15% DéPéHá na jídlo, 21% na ostatní věci, několik pilířů důchodů a odchod v 67 letech,ve švajcu počítají naše odkloněné prašule, DPH ne a ne vybrat.
Na líh nám nešahejte - zatím je pouhých přes 40 mrtvých
každý zde dostává ňákou kartu- někteří i sKartu,
najednou se vyrojilo 106 spolků církví a každý dostane ...
jediného Ratha nesmíme pustit ani na kauci, to bychom projeli,
v Praze už si jdou po krku vládní strany, no řekněte není to paráda žít v tak krásné a prosperující zemi i když po deformních krocích 6 kvartál klesáme a klesáme...
Vždyť jsme - my vládní odpovědní hlásili, že vás dovedem do Řecka.
Učetní se nemůže domluvit s politikem nad Tunelínem, ale především solárko to je business. Dyk to říkám je to paráda ...
24. 05. 2013 | 21:57

Sylva Šauerová napsal(a):

Vážený pane Zaorálku,
ODS se v Praze zlikvidovala, postupně páchajíc sepuku, vcelku sama. Pomohla jí v tom ovšem v průběhu let do značné míry pražská ČSSD. Petr Nečas dnes lká nad možným spojenectvím TOP09, ČSSD a komunistů, už asi zapomněl na bývalé magistrátní koalice s JUDr. Karlem Hoffmanem, který dobře hlídal hospodaření Pavla Béma. Teď bude mít šanci znemožnit se TOP09, personální výběr této strany je ovšem skličující (jak dobře víte, totéž se týká ČSSD).
Abych řekla pravdu, více mě momentálně zajímá, zda, příp. jak, bude ČSSD reagovat na poměrně drzé vystoupení pana Vratislava Mynáře, činovníka SPOZ ve Zlínském kraji (pozor, neplést si s kanceléřem prezidenta).
S pozdravem
24. 05. 2013 | 21:59

Maiday napsal(a):

Před supermarkety je plno aut,košíky se prohýbají....no tak pokud se dá nakupovat jen v poli za městem tak se nelze divit,že se jede autem a tudíž se tankuje benzín.Člověk nakupje jídlo,protože jíst musí.Nakupovalo se i za války a i děti se v té době rodily.Je to snad doklad prosperity?
24. 05. 2013 | 22:03

zle matičko zle, komsomolci zde napsal(a):

admirál,
))))))čssd ještě ani nazačala vládnout a už to zase všechno svádíte na ty před nima? ne ods ani top09, spirálu zadlužování u nás nastarlovla vláda čssd soudruha špidli zdroje jsou v době ekonomického růstu. je pravda, že pravicové vlády nenašly odvahu říznou do mandatorních výdajů státu. ale začala to sockom. to je naprostá realita a tvrdá skutečnost.
24. 05. 2013 | 22:17

Pacák napsal(a):

Ano Zaorálku, je to bída ta čechistánská věrchuška. Jak vybrat prezidenta? Ochlastu nebo senilního spáče? Volit mezi vámi nebo ODS, TOP09, to je jako skákat do plné nebo prázdné žumpy, buď si ústa natlučem nebo smrdíme.
24. 05. 2013 | 22:45

pozorovatel napsal(a):

"A jací byli, tatínku, ti komunisti? Modří,oranžoví,zelení anebo hnědí?"
"Zlatí, chlapče, zlatí..."
24. 05. 2013 | 22:50

Pacák napsal(a):

Maiday napsal(a):

Před supermarkety je plno aut,košíky se prohýbají....

Jak komu se prohýbají. Dcera dnes přišla s výplatou z kladenského Lega – 6800 Kč za měsíc. To se ji nákupní košík moc neprohne. A takových je stále víc.
24. 05. 2013 | 22:50

Yosif K napsal(a):

Pacák napsal(a):
Jak komu se prohýbají. Dcera dnes přišla s výplatou z kladenského Lega – 6800 Kč za měsíc. To se ji nákupní košík moc neprohne. A takových je stále víc.
24. 05. 2013 | 22:50
Pane Pacák - ještě jste zapomněl dodat kolik je vaší dceři let a jak kvalifikovanou práci tam dělá.
Pokud vaše dcera dostává 6800 měsíčně za mytí hrnků na kafe nebo podobně náročnou činnost, doufám že ji podporujete vy který SNAD SNAD SNAD děláte něco kvalifikovanějšího než mytí hrnků. I když pouze snad - nejsem si tím jistý, rodina kde všichni členové jsou uklízečky nebo "coffee boys" to opravdu nemusí mít v kapitalismu lehké.
24. 05. 2013 | 23:00

Yosif K napsal(a):

Pacák napsal(a):
Jak komu se prohýbají. Dcera dnes přišla s výplatou z kladenského Lega – 6800 Kč za měsíc. To se ji nákupní košík moc neprohne. A takových je stále víc.
24. 05. 2013 | 22:50

Jo a vemte si příklad ze zaorálka - ten se živí pohádkami pro proletáře z Ostravy-Michálkovic a za chvíli bude zase lítat domů z prahy helikopterou......
24. 05. 2013 | 23:03

maiday napsal(a):

Pacák:to byla reakce na příspěvek někde v začátku diskuze.Dcera má můj respekt a to myslím opravdu vážně
24. 05. 2013 | 23:11

Pacák napsal(a):

Yosif K, nepamatuji se, že bych vám posílal nějaký dotazník, takže nevím z čeho soudíte na uklízečskou nebo podobnou činnost mé rodiny. Nesouvisí to, doufám, se zjišťováním mého třídního původu? Konec konců, kvalitní uklízečky a "coffee boys" jsou rozhodně užitečnější než mnozí s názory podobnými vašim.

P. s. Co děláte vy, když zrovna netvoříte hodnotné příspěvky v diskuzích? Nejste bývalý kádrovák?
24. 05. 2013 | 23:12

Yosif K napsal(a):

Pane pacák, pokud vaše dcera dostává 6800 měsíčně tak těžko vykonává kvalifikovanou práci a v rámci slušné kapitalsuitické rodiny ji doufám vzpomáháte, specielně je li doposud studentka nebo dospělá ale chuděra nějak neschopná vykonávat kvalifikovanou práci.

Na druhý straně však prostě uznávám, že pokud CELA rodina je schopna sehnat pouze TOTALNE nekvalifikovanou praci tak taková rodina je na tom proti sociku blbě. Za socíku měla uklizečka za odpracovanou hodinu více než primář, bzla velká paní, byl jich nedostatek a jejího odchodu se bál i leckterý ředitel. To už ted bohužel pro uklizečky takto nefunguje.

Pokud širší veřejnost informujete kde je za plný úvazek mzda 6800 měsíčně, asi by to dost lidí dojalo.....

Mimochodem,za socíku jsem byl obyčejný technik s platem nižším než dělník na montážní lince. Taky jsem znal jednoho inženýra kterej pár let makal na montážní lince - montoval kola - že tam měl o 6 stovek víc než jako technik v kanclu.
24. 05. 2013 | 23:36

spása z libového domu? napsal(a):

Jsem si do Kauflandu zašel po desáté večer koupit vychlazený Budvar a byl jsem v té ratejně SÁM.
Pár zoufalců přerovnávalo zboží v regálech.
Hodně zlevnili půlkilová balení buráků, tak jsem jich hned 10 koupil.

Jestli si někdo myslí, že to napraví vláda s Mládkem a Zaorálkem, je nutno připomenout si slova Páně: Blahoslavení chudí duchem...
25. 05. 2013 | 03:07

yosif vyskoč napsal(a):

yosife, trubko
pánova dcera nejspíš vykonává velmi náročnou a a do poslední vteřiny zracionalizovanou práci v call centru.
kde po odečtení minimálního pojistného skutečně má těch 6800.
je softwarem neúprosně tlačena nevynechat ani vteřinu mezi vesměs marnými hovory (před očima jí běží stopky počítající prodlevu - než stačí odkliknout vytočení dalšího čísla - a všech dalších operací) a její výsledky se zobrazují na displayi nad sálem robotárny.
nesmí si sama dojít na kafe - položí na hrníček červenou cedulku a baristka, až si toho všimne, přijde s termosem.
když konečně najde osobu ochotnou se bavit, musí být nekonečně vynalézavá, aby jí neseknul telefonem v polovině. neb jen tak má nárok na hodnocení, které jí zmíněné prachy dovolí vydělat.
když jí pán nabídne, že jí její měsíční výdělek poskytne za jedinou noc, vykličkuje kolem toho a pokračuje v dotazování.
musím přiznat, že jsem s zeptal, proč tak skvělou nabídku nevzala.
ale mládí je naivní.

o uklízečkách za minulého režimu jste se dozvěděl z nějaké vědecké práce ústrku?
hlavně, že vám zase dali banán.
25. 05. 2013 | 03:27

Bob napsal(a):

Kdo vládne v Praze je zřejmě jedno - o tom jsme se už přesvědčili....
Hledejme pozitivní stránky sporu.
Pro mě to byl "duel" v televizi mezi pí Němcovou a pí Langšádlovou.Už dlouho jsem se tak nepobavil při vystoupení politiků.
25. 05. 2013 | 05:50

Admirál napsal(a):

zle matičko zle - ano, souhlas, vlamujete se do otevřených dveří, Čssd má na současném stavu svůj podíl.

Neoliberálové v jejich řadách se činili. Takový Rusnok, to byl vždy sociální demokrat myšlením i srdcem.

U nás máme zřejmě sklon k rituálním obětem.

Komunisté po převzetí moci obětovali zdravý rozum na oltář ideologie.

Neoliberálové učinili po 40 letech totéž. Výsledky se dostavily.
25. 05. 2013 | 06:30

Admirál napsal(a):

Yosif K - při hodnocení přiměřenosti či nepřiměřenosti odměny za jakoukoli práci zapomínáte na jednu věc.

Člověk by měl dostat i za méně kvalifikovanou práci vykonávanou na plný úvazek odměnu, umožňující mu v nastavených podmínkách přežít. To rozhodně Pacákem uváděná odměna nezajišťuje.

Stát si tu pěstujeme v podstatě od toho, aby porovnal vnější a vnitřní vztahy a nastavil strategické směřování tak, aby pro to byly podmínky.

Vybudovali jsme si v našem prostoru postavení, které dávalo reálné předpoklady k očekávání, že za práci dostanu odměnu umožňující přežít.

Nevidím jediný důvod k tomu, ustupovat od tohoto očekávání a vyžadovat zajištění podmínek.

Pokud ale osobně míníte, že je odměňování uvedené Pacákem v pořádku, budete nejspíš zarytý komunista - čím hůře, tím lépe.

Chystáte si podmínky pro novou "rudou záři na Kladnem".

Jen tak dál.
25. 05. 2013 | 06:56

Pepa Řepa napsal(a):

Šel jsem kolem pole. Nekřičelo zrada, je na něm ojrořepka.
O kus dál skladovací škatule.
Asi chodím jinudy.
25. 05. 2013 | 09:52

aga napsal(a):

Admirál

"Komunisté po převzetí moci obětovali zdravý rozum na oltář ideologie....liberálové ..."

To možná platí pro jejich neinformovaný exoterický kruh. Informovaní zasvěcenci - stále jedni a titíž - naopak používají ideologie (jakékoliv) ve službách svého "zdravého rozumu" - tj. ve službách svých zasvěceneckých zájmů. Je tu stále víceméně hommogenní elitní skupinka, která profituje z jakékoli ideologie, z jakékoli krize, z jakékoi války. V malém vidíme příslušníky a potomky tohoto bratrstva a jeho obslužných klanů splavně přecházet z vedoucích pozic v jednom režimu a ideologii do mocenských pozic v tom následujícím.
25. 05. 2013 | 09:58

Pacák napsal(a):

Yosif K napsal
Jo a vemte si příklad ze zaorálka - ten se živí pohádkami pro proletáře z Ostravy-Michálkovic a za chvíli bude zase lítat domů z prahy helikopterou......

Prosím o informaci, co děláte vy. Dcera i já bychom si z toho vzali příklad.
25. 05. 2013 | 10:05

škoda slov napsal(a):

To je ta naše Praha, slavná matka měst...
25. 05. 2013 | 10:15

šašek z Jihlavy napsal(a):

aga napsal:
" Je tu stále víceméně hommogenní elitní skupinka, která profituje z jakékoli ideologie, z jakékoli krize, z jakékoi války. V malém vidíme příslušníky a potomky tohoto bratrstva a jeho obslužných klanů splavně přecházet z vedoucích pozic v jednom režimu a ideologii do mocenských pozic v tom následujícím."
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Toho si museli všimnout i slepí, jak píše ve svém blogu James de Candole, Janků je typický exemplář. BTW, není to ten chlapík, co za komančů jednal s Vatikánem? Pamatuji ho z TV, trochu mi připúomíná Mlsnu.
25. 05. 2013 | 10:44

Kelt napsal(a):

kp,
že jste smíchal hrušky s jablky a do toho ještě trochu kečupu je Váš problém.
Jenom bych prosil,než něco tvrdím,tak si ověřit fakta.
BRD za rok 2011 vykázala schodek SR ve výši 0,8% k HDP a snížila absolutní výši dluhu.A tento trend pokračuje.
Proč okolní země rostou?/jinak mimo jiné je rozkošné od naší vlády neustále poukazovat na problémy Řecka a Španělska-to mně připomína příběh z dětství,když jsem se pokusil omluvit špatnou známku na vysvědčení tím,že Franta od vedle má hořší-od otce jsem dostal ruční ponaučení,že je žádoucí se dívat na ty lepší./
A proč tedy okolní země rostou?
Protože mají vlády,které nepředřazují ideologii před ekonomiku,na místech MF mají ekonomy a ne opilce s praxí v gumárenském podniku.Mimochodem v této vládě nesedí jediný ekonom a na rady NERVu se nedbá.
A za poslední-dle mého skromného názoru by vzorem pro chování vlády ČR by mělo být např.Rakousko a ne Řecko.
Rakousko vycházelo ze srovnatelných podmínek/sovětská okupace skončila až v padesátých letech/a to historicky daných.
25. 05. 2013 | 11:14

Ládik!!! napsal(a):

Bědy! Bědy!
Ubohý Lubošku bledý,
v nádheru světa zakletý!
Bědy!

Celý svět nedá ti, nedá,
česká čím říše rozkvétá!
Stokrát bys byl člověkem,
ve jhu jsi spjat odvěkém.
Byť měl tě člověk stokrát rád,
navždy ho nemůžeš upoutat!
Ubohý Lubošku bledý,
zajatý v kouzlo levých pout!
Voda tvá všude tě hledá,
nadarmo chce tě obejmout!
Až se zas vrátíš k soudruhům svým,
budeš jen živlem smrtícím,
vrátíš se žitím uvadlý,
prokletí živlů jsi propadlý!
Ubohý Lubošku bledá,
v nádheru Česka zakletý!
25. 05. 2013 | 11:38

Admirál napsal(a):

Aga - psal jsem to coby isider, člověk na vlastní kůži pociťuje činnost "informovaných zasvěcenců".

Jejich činnost prospívá podle mého odhadu tak 1% lidí u nás žijících a nespecifikované skupině u nás nežijících.

Sociální demokracie pravděpodobně k tomu dostane ve volbách mandát, aby činy doložila, že je stranou dolních 10 milionů. Bez ohledu, že půjde proti proudu, že ji v zahraničí nebudou chválit, že ji budou hrozit a vydírat.

Bude k tomu mít pan Zaorálek & dost cti a odvahy?

Pokud ne, budou mít pravdu komunisté: V rozhodujících chvílích vždy zradili.

Pokud
25. 05. 2013 | 11:44

Libertad napsal(a):

Pane Zaorálku,
na rozdíl od mnoha mých spoluobčanů nevolím dlouhodobě, žádnou politickou parlamentní stranu. Až na čestné vyjímky, které já nedokážu identifikovat, jste všichni v poslanecké sněmovně parlamentu Č.R. sebestřední a zištní sobci, z nichž většina by měla -bez vazeb získaných v P.S.- se uživit.
Je třeba zopakovat výzvu k sepsání podrobného programu obnovy společnosti období 2014-2018, což by -pro některé níže uvedené osoby- neměl být problém.
Problémem je kdo bude program realizovat. Navrhuji založit "Občanské hnutí 2014" a sestavovat seznam důvěry hodných spoluobčanů Č.R., -potenciálních kandidátů do P.S.- tohoto hnutí. Důvěryhodný nemůže být žádný spoluobčan, -bývalý člen politické strany-. Zde je můj návrh prvních 11 důvěry hodných spoluobčanů vhodných pro funkci poslance P.S.
Jen nevím, zda by tito obětovali 4 roky svého života ve prospěch společnosti, která je schopna donekonečna volit kandidáty ODS, ČSSD, TOP 09, KSČM, etc.

Milan Zelený -profesor
Šimon Pánek -ředitel organizace Člověk v tísni
Taňa Fischerová -občanská aktivistka a herečka
Marta Kubišová -občanská aktivistka a zpěvačka
Marie Vodičková -předsedkyně Fondu ohrožených dětí
Olga Somerová -filmová dokumentaristka a pedagožka
František Janouch -jaderný fyzik
Vladimír Just -český teatrolog
Libor Michálek -senátor
Jeroným Klimeš -psycholog
Kateřina Bečková -odborná pracovnice v ochraně památek

Všem výše jmenovaným se předem omlouvám, jestliže jsem se jich dotkl tím, že jsem je zahrnul do seznamu budoucích kandidátů do P.S. za dosud neexistující hnutí 2014.

Osobně jsem připraven nezištně a bez jakýchkoliv osobních výhod a prospěchu toto hnutí smysluplnou prací podpořit ve volební kampani 2014.

Ne Babiš, Dobeš a nekonečná řada jim podobných pomůže mírovou cestou ke změně, k zastavení morální, společenské a ekonomické devastaci této společnosti.
A nebude-li změna cestou mírovou, tak se to ucho jednou utrhne.

S pozdravem

Sidonio Libertad
25. 05. 2013 | 13:52

vico napsal(a):

Ládík!!! : Těžká chvilka? To se do zejtřka upraví. Mezi průjmy je sice tzv. básnické střevo úporná záležitost, ale krátkodobá/WB je jen vyjímkou potvrzující pravidlo/.
25. 05. 2013 | 14:21

hujeroskeptický modrý pohůnek napsal(a):

Dobře jste to napsal pane Zaorálek, tleskám...

páč pseudopravicoví hlupci se nám zde pěkně odkrývají a ukazují svou "PRAVOU" tvář a co že jsou zač, za sprostou pravicovou lůzu a jen at' se pěkně mezi sebou rvou, jako ti steklí psi. Bravo!
25. 05. 2013 | 14:54

hujeroskeptický modrý pohůnek napsal(a):

Pane Pacák, asi vám Yosífek neodpoví

ale dle jeho denního i nočního vysedávaní u počítače je zřejmě nepracující, ale vydržovaný brigádník odeesáckého cerva na propagaci ideologie 'modrých zářných št'astných zítřků', které už jsou za dveřmi. Podmínkou je samozřejmě pravičácká koalice s.Nečase a to až na věčné časy, nikdá jinač... ....hahahaha................
25. 05. 2013 | 15:01

Admirál napsal(a):

Libertad - Te výběr se Vám teda poved.

Vévodí Pánek, spolupracovník všech možných zahraničních tajných služeb. Velitel Člověka v tísni, nezávislé, humanitární, osvícené apolitické organizace. Zde se potvrzuje, čím vznešenější název, tím odpornější obsah.

Dál už ten seznam nemá cenu číst.

A ten nápad, sestavovat seznam důvěry hodných spoluobčanů Č.R., je taky dobrej. Od toho je jen kousek začít sestavovat seznam těch nedůvěryhodnejch.

Pak teprve zvítězí pravda a láska nad lží a nenávistí.
25. 05. 2013 | 15:03

hujeroskeptický modrý pohůnek napsal(a):

Řecko a Kypr?

Tak tady nám vládní koalice komsomolce s.Nečase říká jasně a srozumitelně po neobolševícku = DOHNAT A PŘEDEHNAT !!!

A tak se i děje. Neděkujeme, ani této koalici, ba ani "uvědomělím" modrým svazákům. čau.
25. 05. 2013 | 15:10

Gudka napsal(a):

"i kdyby ODS prodala Karlův most"

Most samozřejmě neprodá ODS, ale Schwarzenberg. Most bude už kvůli jménu považovat za svůj. Když za svůj považuje i Lobkovický palác.
25. 05. 2013 | 16:49

matů napsal(a):

Po přečtení diskuze,jsem dospěl názoru,že movití a ti chytřejší,maji velký strach z toho co přijde po volbach.Nebojte se oni socani si poradí a vy zaplatíte všechno co jste pokazili a nakradli.Takové daňové přiznání (zpětné) vam protočí panenky,proto ten strach. máte už připravené doklady nabytí?A starost jak to provedou nechejte na nich.To bude veselo a hrůza ze zabavení majetku (jako mafianům v Italii)je nejhorší trest.Jen se bojte,čas se blíží.A teď do mě.
25. 05. 2013 | 18:34

jarpor napsal(a):

matů

Jste trochu směšný tím, že movitější mají strach...
Strach sami ze sebe ? Nebo snad nezi socany nejsou movití... ?
O tom bych si nechal tedy povídat...
Milej matů, vrána vráně oči nevyklove... Opusťte názor, že socani jsou jen ti chudí...

Hezký večer
25. 05. 2013 | 22:02

stejskal napsal(a):

Dobrý večer,

smazal jsem dva texty obsahující hanlivé komolení jména, neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu (viz záhlaví každé debaty).

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
25. 05. 2013 | 22:41

matů napsal(a):

Pane Jarku,děkuji za slušnou odpověď.Nejsem tak studovaný ani tak majetný,nepohybuji se mezi horními a majetnými občany,takže neznám socana majetného.Jestli má někdo rod.dům,chatu a auto,nepovažuji ho za majetného socana.Ovšem zajisté jsou majetní občané,kteří se bojí,ale to nejsou socani,nebo ano?
Podle toho jak se vyjadřujete,musíte být majetný,ale socan asi né.Jestli se mýlím tak se omlouvám.
26. 05. 2013 | 07:48

hujeroskeptický modrý pohůnek napsal(a):

Pane Zaorálku, mám za to...

že v naši republice se dělí politická mapa na Levici a na organizovaný zločin, který si říká pravice. Proto je nutné a zřejmé, aby příští vláda vzešlá z voleb byla pouze Levicová.
Organizovaný zločin prostě poslat tam kam patří a je jedno jestli slibuje vymytému pravicovému voliči zářné modré zítřky!
26. 05. 2013 | 13:49

klčin napsal(a):

Vážený hujeroskopický modrý pohůnku, je to přesně tak jak říkáte. Úplně s Vámi souhlasím.
Pravice je natolik zprofanovaná (doufám si tvrdit, že její podíl na "ekonomických lumpárnách" je více než 10:1 vůči levici).
Bohužel se jí ti slušní musí bát ................ ...... . */
Ať žije svoboda !!!!!

*/Např MUDr. Rath.
26. 05. 2013 | 23:11

Klaus napsal(a):

DH:
Tak tady jsou ty Vaše výsledky ODS,TOP,LIDEM:

- desítky mrtvých po pančování alkoholu

- stále se zvyšující státní dluh

- ukradené a vytunelované miliardy z fondů EU, ze státního rozpočtu na zcela nepotřebné a účelové projekty ODS, TOP, LIDEM

- omilostnění zlodějů milionových a miliardových částek

- Tunel BLANKA, Solární elektrárny, které vyvádějí účelově miliardy do soukromých rukou pánů z ODS, TOP, LIDEM

- žádná koncepce efektivního vzdělávání - produkuje studenty neperspektivních oborů, kteří následně neseženou práci a ze státním peněz opět platí sociální dávky, tedy stát platí jednou při studiu, potom na Up A POTOM JEŠTĚ NA REKVALIFIKACE...fAKT SUPER POLITIKA ODS, TOP, LIDEM

- ŽÁDNÉ OPTŘENÍ V RÁMCI VYMAHATELNOSTI PRÁVA ZAMEZENÍ ÚČELOVÉHO PRODLUŽOVÁNÍ SOUDNÍCH ŘÍZENÍ...NIC

- Žádné jasné opatření, které by zamezilo tunelování a korupci na úřadech

Nic z toho co je podstatné pro lidi ODS, TOP, LIDEM neudělali..

Dále jen konzervují a prohlubují prostředí pro korupci a jen žvaní 22 let o tom, že je potřeba bojovat s rozkrádáním, debilně straší komunistama, socialistama.

- ODS,TOP, LIDEM staví dálnice dráž než v Německu a k tomu ze suti, vlní se, tuneluje....

Prostě ODS, TOP, LIDEM opravdu udělaly pro občany této země hodně špatného

Upřímně DH: Vy mi připadáte, jako ti majitelé médií, kteří ve zprávách naplno veřejnosti řeknou: " Prodej aut v ČR klesá a Češi NEMAJÍ OCHOTU kupovat nová auta. Kdyby řekli : " Češi NEMAJÍ NA TO, ABY KUPOVALI NOVÁ AUTA"....Prostě lžete, mlžíte, odkláníte, snažíte se z lidi dělat blbce...no a ten kdo lže mnohdy taky krade, začne věřit svým vlastním lžím, připadá mu, že krást je legální a diví se, když ho za krádež někdo stíhá, neumí se chovat slušně, nezdraví, zabývá se jen sám sebou....no a tyhle vlastnosti má zcela nemorální člověk, diletant, neumětel,nekompetentní a nezodpovědný ubožák...což představují členové vlády ODS, TOP, LIDEM, parlamentu...
27. 05. 2013 | 09:15

Klaus napsal(a):

DH:
nejeden konečný výsledek vládnutí ODS, TOP, LIDEM:

Největší korupční kauzu mostecká...vyšetřuje cizí stá!!

To tak nesmírně poškozuje ČR, že investor si odplivne a sousedé si ťukají na čelo, co to tady vládne za nůzu ODS, TOP, LIDEM, že sami nedotáhnou do konce největší zlodějnu v historii Česka!

Proč, protože ten lidský odpad, který nám neuvěřitelně a nepochopitelně vládne 22let, toto vše podporuje, organizuje, je zainteresovaný, jelikož to jsou nekompetentní diletanti, neumětelové, amorální skupina a odpad tohoto systému....Proto se všem chce zvracet...

Co proboha obhajujete???? Vždyť i analfabet se v tom Vašem pořádku vyzná....
27. 05. 2013 | 09:31

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Smoljak David · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěpán Martin · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Těšínská Tereza · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy