Miloš Akbar Zeman

28. 06. 2013 | 11:32
Přečteno 12450 krát
Miloš Zeman má své bonmoty hodně rád a ani žádná zahraniční cesta podle něj zřejmě není bez nich plnohodnotná.



Jistě, novináři, politici i ostatní lidé pak na návštěvu více a častěji vzpomínají.

Pamatuji se dodnes, jak v roce 2002 v Izraeli Zeman jako český premiér prohlásil, že neexistuje žádná německá kuchyně, což se dostalo do všech hlavních izraelských médií.

To nebyl špatný vtip, ale čtvrteční vystoupení prezidenta v rozhovoru s novinářkou RTL bohužel ano. Žertovat na otázku, týkající se dvou unesených Češek v Pákistánu a rozloučit se na kameru pozdravem Alláhu Akbar, je přinejmenším nevkusné.

Za prvé to není žádný pozdrav teroristů nebo heslo Al-Káidy, jak se český prezident patrně domnívá.

A co si o tom asi tak mohou myslet příbuzní žen, když prezident krátce před tím prohlásí, jak je rád, že jsou naživu a krátce po únosu se snažil pomoci tím, že napsal dopis prezidentovi Pákistánu. A teď vtipkuje…

Navíc se také rádoby vtipně zeptal novinářky, zda je z Al-Káidy nebo Talibanu. Tyto vtípky mohou záchranu Češek zkomplikovat.

Jejich únosci se nepochybně mohou k videozáznamu dostat. Je jasné, že si teď informace o České republice vyhledávají, když vědí, že ženy jsou odsud. Internet určitě znají.

Známé názory Miloše Zemana na islám a teď ještě toto vtipkování je asi nepřesvědčí směrem k rozhodnutí, že by rukojmí měli pustit.

Pokud chce Miloš Zeman skutečně napomoci tomu, aby se ženy vrátily v pořádku domů, měl by udělat jediné. Mluvit o nich, o Pákistánu nebo islámu alespoň po dobu, kdy budou v rukou únosců, co nejméně. Snad toho po něm nechceme tak moc.

(Někdo možná namítne, že řeči českého prezidenta únosce nezajímají, ale to nikdo nemůže vědět).

Blíží se ale Zemanova cesta do Afghánistánu a tam ho budou Taliban či podobné skupiny sledovat takříkajíc z první řady. Doufejme, že na Alláh Akbar tam snad nedojde a své bonmoty prezident nasměruje jinam.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

neo napsal(a):

by zasloužil Akbarem po kebuli :)

Chudák novinářka z toho byla dost vyděšená.
Ono ožrat se na sovětské ambasádě a pak jít na klenoty se dá překousnout, ale tohle už přehnal.
28. 06. 2013 | 11:40

Jiřík napsal(a):

Zeman je ve svý sebestřednosti, dosebezamilovanosti a ješitnosti kvůli bonmotu ochotem rozpoutat i válku. Nezajímá ho nic jinýho, než aby sám sobě připadal vtipný. Asi ho v dětství spolužáci ponižovali a teď si to kompenzuje.
28. 06. 2013 | 11:40

ščastný euroobčan napsal(a):

To autor:
No a vhodné by bylo konvertovat k islámu, lépe sunitskému, nejlépe k wahabismu. A můžeme unášet ty nevěřící feny, trošku pošpásovat, a pak ještě nechat propustit své bratry a sestry, no a nějakej doláč k tomu.
Tak jste to myslel?
28. 06. 2013 | 11:54

exčech napsal(a):

Zvolili jste si za prezidenta rádobyvtipného hňupa tak s tím teď budete chvíli žít ... no co, malinkatá země uprostřed Evropy ... moc se o tom jinde stejně nedozvědí ...
28. 06. 2013 | 12:18

JC napsal(a):

Můj názor je ten, že pokud uvidí rozhovor únosci, tak "Alahu akbarů" by dívkám mohlo pomoci víc jak kdyby Miloš prohlásil "s teroristy se nevyjednává"
28. 06. 2013 | 12:19

jarda napsal(a):

Mlčeti zlato platí u Zemana stonásobně
28. 06. 2013 | 12:19

pepan napsal(a):

a proč by měl ty ubožačky "zachraňovat"? Jely do Pákistánu o vlastní vůli a byly obeznámeny s místní situací. Jsou už nějakou dobu plnoleté a za sebe odpovědné.
Zeman má na jejich záchranu, to je splnění požadavků únosců stejný, to je nulový vliv, stejně jako jeho "noblesní", narkoleptický antipod (který je bohužel stále ve funkci ministra zahraničí), anebo autor tohoto blogu.
Vy si vážně někdo myslíte, že americká administrativa pustí na svobodu usvědčenou a odsouzenou teroristku?
Fakt jo?

http://zpravy.idnes.cz/unosci-vedi-ze-jejich-pozadavky-jsou-sporne-tvrdi-expert-pzv-/domaci.aspx?c=A130627_180759_domaci_hv

Spíš mě irituje nečinnost současného osazenstva Černínského paláce v případech českých šoférů kamiónů, kteří trčí v řeckých a italských věznicích.
Jenom za to, že byli falešně obviněni z pašování uprchlíků z Asie a Afriky. A "kníže", co prý má k lidu blíže a jeho komplicové z ministerstva, se na tyto české občany zvysoka....
28. 06. 2013 | 12:21

mb napsal(a):

Zeman je slon v porcelánu ( to přinejmenším ) ... proto se mu také nazývá BIMBO ... je to zlý troglodyt s očima podlitýma krví ...
28. 06. 2013 | 12:21

Občane napsal(a):

Pane Nováku,

pokud si SKUTEČNĚ pamatujete tehdejší Zemanovu návštěvu, pak si nemůžete nepamatovat jeho neotřelé návrhy na "konečné řešení palestinské otázky" (na něž zírali s otevřenou tlamou i kovaní sionisté), jak pozurážel NEJEN Arafata a vůbec udělal mezinárodní malér a ostudu první třídy.
Z paměti Vám jistě nevypadlo ani to, CO za spolek stálo za D-47.
Také si nemůžete nepamatovat, CO za existence ho obklopovalo ve vládě, v tehdejším vedení ČSSD i v podnikatelské sféře. Byli všichni z jedné party.

A já si dodnes kladu otázku, co za hrůzu na něho ta parta má, že skáče přesne tak, jak si ona píská.
Samozřejmě si připouštím i možnost, že je Zeman prachobyčejný skrytý neonácek, který si pouští tlamu na špacír proto, že mu záda kryje imunita. Ale kdyby to bylo jen obyčejné neonáckovství, zůstal by u verbálních TČ a neškodil by republice činy. Jenže právě ty činy, poškozující ČR, svědčí o tom, že to je jinak a že sionisté mají na Zemana nemalý vliv.

Každopádně se duševně připravte na to, že v září čeká ČR obrovský několikadenní diplomatický skandál a následný ekonomický průser, protože Zeman vyrazí do země svých provázkotahačů a jako prezident si bude pouštět tlamu na špacír ještě víc než jako premiér. V Německu to byly pokusné balonky, jimiž ověřoval, zda jsou protimuslimské nálady dostatečně pevné. V Izraeli to rozjede v plné parádě. A pokud vyrazí třeba do Holandska, možná se dozvíme ještě leccos zajímavého.

I Zeman má své hodně temné stránky...
28. 06. 2013 | 12:26

dříve čtenář napsal(a):

Když minulý prezident "ukradl" pero, tak tu byly samé omluvné příspěvky.
Pánové co je to prosím objektivita?
28. 06. 2013 | 12:31

mb napsal(a):

to dříve čtenář ... s objektivitou nemohu sloužit ... ledatak relativitou ...
28. 06. 2013 | 12:34

neo napsal(a):

dříve čtenář:

no, esli kvůli němu schytaj kulku do hlavy, bude to trošku více než pero. Ale vám nikdo nebrání ho omlouvat.

mimochodem, už jste si zjistil ceny letních táborů?
28. 06. 2013 | 12:37

Petr z Táborasim napsal(a):

Autore, proč děláte z celkem chytrého prezidenta pitomce, který si myslí, že je to pozdrav teroristů? Kéž byste měl Zemanovy znalosti a přečetl stejný objem knih. Pak byste možná psal i inteligentnější články. Ostatně - abyste se z těch muslimů nep.....
Dva měsíce staré video moc nadějí nevzbuzuje.
28. 06. 2013 | 12:46

Nedejboženovák napsal(a):

Nováku, znáte to přísloví: "Co Novák to .....", ne nebudu to dopisovat. Pokud už máte puzení psát, vyberte si za téma počasí nebo sport. Úspěšnější nebudete, ale výsměchu bude přece jenom méně.
28. 06. 2013 | 12:47

mik napsal(a):

Pochopitelne Zeman je narcis stejne jako byl Klaus ale ono to nakonec pochazi asi z ceske mentality ktera si proste musi hrat za kazdych okolnosti na mistra sveta cesi meli moznost tlacit na politiky a zvolit Svejnara ted meli dokonce primou moznost zvolit Schwarzenberga netvrdim ze by Svejnar ci Swarcenberg byli spasitele ale nejspis by to nasadilo jiny smer cesty soucasny smer je zase jen o tom jak z nekym vydrbat jak obejit prekazku podlezt jen proboha ne se postavit k problemu celem a pokusit se cestne preskocit jenze cesi jsou extremisticti nacionalisti a jak jim nekdo slapne na kuri oko tak je ohen na strese pritom za ostudy co predvadeji v zahranici jak ti nahore tak i jini se clovek musi stydet ..staci pripomenout dekana prirodovedne fakulty jak sbiral na kseft chranene rostliny na Novem Zelande etnomolog co v Indii sbira brouky a pak s falesnymi doklady ktere mu vystavil stat utece a necha ve stychu kamarada ruzne foceni na zakazku veci co se nefoti,. pasovani drog ..proste kdyz se zeptate lidi zijicich v zahranici zda se moc chlubi ceskym obcanstvim obdrzite odpoved ze ne ,,ano Jagr Sablikova Kvitova tam je moznost byt hrdy ale to je tak asi vse,, pred 15 lety pri ceste kolem sveta pri dotazu na prislusnost byla vetsinou pak reakce Dubcek Havel Hasek Jagr nejaky ten fotbalista a tim to koncilo mozna jeste Matuska v Nemecku Gott ,,,jiste mela by byt snaha ty holky zachranit jsou mlade a naivni pokud uz nenapisu rovnou ze moc rozumu asi nemaji do tehle oblasti se muze vydat zkuseny protrely cestovatel s velkou opatrnosti a ne holky co sotva vysly ze skoly a nemaji zrejme zadne velke cestovatelske zkusenosti docela by me zajimalo co se za tim jejich cestovanim skryvalo co jsou to za rodiny jaky byl duvod vyrazit na takovou cestu takovym zpusobem bez znalosti prostredi a zrejme i spatne pripravena trasa ..timto nehajim Zemana za jeho vyroky ale cesi maji co chteli alespon tech 54% co ho volilo...
28. 06. 2013 | 12:49

dříve čtenář napsal(a):

Pane neo, moje děti již naštěstí odrostly z "táborových" dob. Veškeré úspory nyní vynakládám na neustále se zvětšující ceny léků.
Tvrdit, že Zeman může za to, že ty děvčice jsou ohroženy na životě, je dedukce tak akorát rovná vaší inteligenci.

To mb - třeba Zeman relativně přispěl k tomu, že relativní čas k návratu obou cestovatelek bude relativně kratší.
28. 06. 2013 | 12:50

neo napsal(a):

dříve čtenář:

pokud tedy vaše děti odrostly z táborových dob a vy nemáte šajna o tom, kolik tábory stojí, tak proč plácáte o táborech takové nesmysly?

Co se týče mé inteligence, ta je naprosto dostatečná a dedukce není nijak výjimečná. Zeman svým hloupým vyjádřením ohrožuje dívky na životě a já jen doufám, že si toho teroristi nevšimnou.

některým stačí k útokům karikatura v novinách, takže podceňovat výroky státníků není na místě.
28. 06. 2013 | 12:56

Petr Voříšek napsal(a):

Zemana fakt nemusím, aler v rozhovoru velmi jasně nazančil, že čím méně se bude o případu psát, tím lépe a že stát dělá maximum, aby byly holky doma. A že všechny prezentace problému v médiích jen nahrávají teroristům, protože to je jejich cíl.
S Zemanovým názorem na islám souhlasím, stejně tak na "konečné řešení" palestinské otázky. Jinak volím pravici.
28. 06. 2013 | 12:56

jindra napsal(a):

Zastřelte ho, nenávistní náboženští fanatici, jako to udělal jeden nábožensky zblblý žid u Zdi nářků.
Autor asi nechápe, že tohle byla Zemanova ironie na posledlost náboženských blouznivců ohledně nesmyslných hesel, synbolů a primitvních zvyků.
Ososbně mi nejvíce vadí, že autor je podle svého textu asi stejný náboženský zaslepenec, jak ten cvok, co střílel nedávno u oné Zdi nářků v Izraeli. A je úplně jedno, z jakého nábožesntví zblbnul.
28. 06. 2013 | 12:56

jin napsal(a):

Tady má každej patent na vysvětlování bonmotů a jejich dopadu.Je zajímavé ,že z "posudků" víc čiší nenávist ,než argumenty !
28. 06. 2013 | 12:56

Čech napsal(a):

"..neexistuje žádná německá kuchyně.."
To je pravda. To mohu potvrdit, žiji v Německu už 45 let, a neexistuje jednotná německá kuchyň.
Názory Miloše Zemana na islám, to je jedna z mála věcí, kde s ním plně souhlasím.
28. 06. 2013 | 13:06

Mata napsal(a):

to mik - kdyby byl prezidentem Schwanzenberg, tak tam dnes Nagyová s Nečasem a ostatními defraudanty pořád sedí na svých místech a smějí se nám do očí. Zaplať pámbů že je tam Zeman. Sice to není úplně košer ale v tomto rozložení sil, je to nejlepší.
28. 06. 2013 | 13:08

dříve čtenář napsal(a):

Pane neo, já bych chtěl být třeba více hmotně zabezpečen a odměněn za svou práci. Rád bych dával své obří daně na něco potřebnějšího, než živil bývalé veksláky a nynější kmotry. Rovněž bych uvítal, kdyby exponenciálně nenarůstala cena zdravotní péče na úkor nenažraných pojišťoven, dodavatelů a výrobců léků a dodavatelů lékařských přístrojů a zařízení. Je mi hodně líto těch peněz, které ode mne vybrali a které vyhučely do kapes nenažraných kmotrů. Je úsměvné je vidět, jak se teď všichni třesou, aby náhodou o své "zasloužené" penězotoky nepřišli.

Třeba jste na tom lépe vy, když podle vašich úvah dedukuji, že nemusíte počítat každou korunu.
28. 06. 2013 | 13:09

Marian napsal(a):

"Vypitá debilita hňupa" a podobné výplody zde bez problémů mohou viset? Připomínám, mistře Stejskale, že jste mne smazal PREVENTIVNĚ, protože bych "mohl" nějaký vulgární výraz použít. Vážně vám není trapně?
28. 06. 2013 | 13:10

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat ...
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn2/6584_611303118889563_87680947_n.jpg?dl=1
Veselé krizování, bude líp ...
28. 06. 2013 | 13:12

neo napsal(a):

dříve čtenář:

co to má společného s letním táborem a Zemanem?

----------------------------------------------

jink souhlas, taky bych uvítal aby mé daně šly tam kam jít mají.

co se týče počítání každé koruny, počítám. Protože prostě rád vždy zvážím, co a za co utratím.
28. 06. 2013 | 13:13

Marian napsal(a):

Neo- kdokoli, kterýkoli politik,novinář či spisovatel jakýmkoli kritickým výrokem vůči islamistům ohrožuje životy a zdraví tisíců lidí. Myslíš, že mají mlčet?
28. 06. 2013 | 13:13

Kulajdatrmapárovitá napsal(a):

Česká stát si již desetiletí dělá reklamu buranstvím, což ovšem jiným tak vtipné nepříjde. Zeman se neliší od Topolánka , Klause a dalších.
Pouze odraz dekulturizace země po roce 1968.
28. 06. 2013 | 13:13

Kulajdatrmapárovitá napsal(a):

Tedy jen na okraj. Mezi Klausem, Zemanem a českou pseudoelitou a Chruščevem, mlátícím botkou o pultík v OSN, není rozdíl.
28. 06. 2013 | 13:15

Pepa napsal(a):

Náš pan prezident dělá ostudu kudy chodí. Začínám se stydět, že jsem Čech.
28. 06. 2013 | 13:16

tomas napsal(a):

Zemana nemusim. Tohle ale udelal SKVELE! A dekuji mu za to. Dokud socialnim inzenyrum v evrope nedojde, ze nejvetsim nebezpecim pro nase uzasne zapadni svobody je islam, kteremu jsou prave nase svobodne spolecnosti nejvetsim trnem v oku - do te doby si preji, aby Zeman na zahranicnich schuzkach zdravil vyhradne "Heil Akbar!". Snad se nam pak rozsviti v hlave, ze nase cenne zapadni lidske svobody jsou opravdu v nebezpeci.
28. 06. 2013 | 13:19

Diagnóza napsal(a):

Zeman je mocný. Nebo spíš nemocný?
28. 06. 2013 | 13:26

neo napsal(a):

Marian:

pokud zrovna mají rukojmí a zrovna se jedná o důvodech propuštění, tak si maj odpustit své blbé názory a vtípky.

Navíc Zemanovy názory se velmi blíží nacistům. Pořád říkám, že je to jedna pakáž. Fašisti, rasisti, komunisti, náckové, xenofobové, homofobové... všecko jedna grupa nenávistných frustrovaných lidí.
28. 06. 2013 | 13:28

ld napsal(a):

Pepa napsal(a):
Náš pan prezident dělá ostudu kudy chodí. Začínám se stydět, že jsem Čech.
28. 06. 2013 | 13:16
***
Navštivte kadeřníka, povadlo vám číro. Jinak stydět se lze akorát za vás.
28. 06. 2013 | 13:29

Simply napsal(a):

A co by Zeman neřekl, co řekl ?? Za chvíli nám budou musulmani skákat po hlavách. Jo, držet hubu v Evropě a pomalu chodit kolem nich po špičkách máme, ale žít ze sociálních dávek rodilých Evropanů, to jo...
28. 06. 2013 | 13:30

Taoiseach napsal(a):

Martin Novák

Vždyť to zná skoro každý z nás: když si trochu přihnu, nikdy nemlčím a často mám nemístné řeči. Prostě ten interval, než se Boris Nikolajevič Zeman zpije do úplné němoty, je holt kritický.
28. 06. 2013 | 13:30

neo napsal(a):

ld:

když jsi totéž tvrdil o Klausovi, taky jsi měl číro?

co to má společnýho s čírem?

Ostudu dělá. Málem zeblil klenoty a blbě kecá o alkaidě , tobě to přijde normální?

knížete jsem nevolil.
28. 06. 2013 | 13:33

Lu napsal(a):

Pan pisálek je ukřivděný muslim??? Nebo proč píše takové hovadiny. Myslí si někdo,že únosci se věnují tomu co kdo v Česku říká?? Těm jde jen o propuštění svojí soukmenovkyně-atentátnice z USA. A ty naše holky? Je mi jch líto,ale věděli o obrovském riziku a šly do toho. Takže si ten průser zavinily samy.V jiné článku bylo napsáno, že výrok Zemana se nelíbí "českým muslimům" !!!! Co toje??? Muslim je muslim a s čechem nemá nic společného. To jeko by někdo napsal iránský čech. Islám je ještě větší zlo než křesťanství. Všichni zabíjí nevinné pod záštitou nějaké víry. Co to je?? Může ateista beztrestně unést a zabít muslima?? Ne !! Tak ať se všem měří stejně. A souhlasím s názorem,že s únosci se nevyjednává, pouze se zadokumentují jejich ostatky.
28. 06. 2013 | 13:33

Franta napsal(a):

Je vidět, že autor článku jasně ví jak osvobodit obě dívky. Také ví, že Zeman neví co řekl. Škoda, že není prezidentem, asi by nás ochránil od všeho zlého. Jsem rád a všichni lidé kolem mě, že máme za prezidenta p. Zemana. Držím mu palce.
28. 06. 2013 | 13:34

Ostravak ostravski napsal(a):

Hlavně se Nováku neposírat-Al Kajdá určitě o existenci Evropy,Česka potažmo Zemana ví asi tolik co my o žebrácích v Islamabádu. Nebo myslíte že je lepší neříkat nic a tvářit se že o těch gaunerech nic nevíme? To těm nanynkám,které tam jely vůbec nemůže ublížit.Když to té prdele jely,tak si měly uvědomit že je tam něco takového může potkat.Amen
28. 06. 2013 | 13:39

Taoiseach napsal(a):

Mata napsal(a):

"kdyby byl prezidentem Schwanzenberg, tak tam dnes Nagyová s Nečasem a ostatními defraudanty pořád sedí na svých místech a smějí se nám do očí"
A to nám jako chcete tvrdit, že se JUDr. Ištván šel ptát Zemana, jstli můžou spustit "realizaci"? Vážně?
28. 06. 2013 | 13:40

Taoiseach napsal(a):

neo

Zdá se, pane kolego, že jsme teď tak trochu na jedné lodi - :)
28. 06. 2013 | 13:42

neo napsal(a):

Taoiseach:

lidí mívají odlišné názory na různé věci a nevylučuje se, že se na něčem shodnou. Ostatně je tu dost diskutérů, se kterými se shodujeme v některých tématech.
28. 06. 2013 | 13:48

TomášL napsal(a):

neo

Na summitu G8 se dojednalo před dvěma týdny, že se s teroristy nevyjednává. Jejích požadavek ani nelze splnit, jinak by již dnes bylo Guantanámo prázdné.

Když se podívám na váhy a vidím na jedné straně velmi nebezpečnou, vzdělanou a odhodlanou ženu způsobit utrpení co nejvíce lidem a na druhé straně dva dobrodruhy-ženy, tak dávám přednost, aby vězněná Pákistánka shnila ve vězení. Nechť tedy v tomto případě přijdou dvě Češky o hlavu, pakliže si mám vybrat z pouze existujících možných scénářů, které jsou všechny špatné...
28. 06. 2013 | 13:49

mb napsal(a):

to drive ctenar ... ja myslel s relativitou a s nosem ...

hezký den ...
28. 06. 2013 | 13:49

Marian napsal(a):

Neo- nevím, jaký jsi analytik, ale určitě by ti pomohlo doplnit si vzdělání. Psychologie, sociologie,filosofie, třeba i politologie- samé pro tebe neznámé věci.Zeman a nacista:o))) To se ti fakt povedlo, chlapče.
28. 06. 2013 | 13:55

scallop napsal(a):

Mata

Jeste za devet let budete kazde zemanovo selhani omlouvat slovy

"kdyby byl prezidentem Schwanzenberg, tak tam dnes Nagyová s Nečasem a ostatními defraudanty pořád sedí na svých místech a smějí se nám do očí. Zaplať pámbů že je tam Zeman. Sice to není úplně košer ale v tomto rozložení sil, je to nejlepší."
28. 06. 2013 | 13:59

scallop napsal(a):

Vystzny komentar napsal Martik Rychlik na Ceske pozici. Vybiram:

A protože Zeman opovrhuje novináři, vraťme mu anti-bonmot přímo od slavného vídeňského žurnalisty Alfreda Polgara (1873–1955): „Vtip je kýchání mozku. A stále vtipný člověk je něco tak nesnesitelného a nechutného jako chlap, který trpí na chronické nastuzení, ale nemá kapesník.“ Nebylo by od věci, kdyby si prezident Zeman dával větší pozor na svou rýmu, vlastně virózu, která je tak otravná, že by jednoho dne mohla i zabíjet.
28. 06. 2013 | 14:00

melanie marie napsal(a):

Allah akbar je u nich něco jako "Nashledanou", tak není třeba dělat z komára velblouda. Máme tady větší problémy. Kdo naštval islmaisty není Zeman ale Bush junior, a možná ještě někdo před ním, ale ten to rozjel.
28. 06. 2013 | 14:03

neo napsal(a):

TomášL:

to nemá nic společného s pozdravem Zemana.
28. 06. 2013 | 14:04

Richard napsal(a):

tohle jsou typické "opilecké" fóry....
normální člověk je ignoruje nebo se pobaví jejich autorem, který se cítí nejspíš velmi vtipný, nesmějete se potom "fóru", ale tomu, kdo ho vypráví, aniž by tento člověk daný rozdíl rozpoznal. Vlastně se smějete tomu jak se autor cítí vtipný při vykládání zcela trapného fórku. Ovšem, pokud se takový "fór" dotkne citlivého místa mocného a silného jedince, mohou přijít tvrdé odvetné rány, tedy v reakci na "žert", který se stal v očích tohoto jiného nástrojem provokace.....
Snad tak Zeman svým trapným jednáním nezpečetil osud těch dvou dívek o jejichž záchranu mu "tak moc jde"

"špatný žert je zátěž pro obě strany"
tyhle primtivní hospodské "fórky" znám velmi důvěrně, pokud jsem je poslouchal bez společníka se kterým bych se zasmál jejich autorovi, vždy jsem trnul s přáním jejich rychlého konce a doufáním, že tento byl už skutečně poslední...
28. 06. 2013 | 14:05

neo napsal(a):

Marian Sladký:

no zato tobě už nepomůže nic.
28. 06. 2013 | 14:05

kokoshka napsal(a):

neo:
Ja zapomnel kde je v Praze sovetska ambasada?Ukažeš mi cestu,ja znam jenom kde je ruska ambasada,velmi dobre znam, ale sovetska...?
28. 06. 2013 | 14:08

resl napsal(a):

Mata napsal(a):
to mik - kdyby byl prezidentem Schwanzenberg, tak tam dnes Nagyová s Nečasem a ostatními defraudanty pořád sedí na svých místech a smějí se nám do očí.
---------------
Vám nestačí, co řekl hajnej ? Prachsprosté vydírání. Zmínil se kdokoli jiný ? Ne.
Těžko se obhajuje hrubec a zakomplexovaný buran Zeman, to chápu.
28. 06. 2013 | 14:10

Český Honza napsal(a):

Lidi, čím přemýšlíte, kolenem?

Reportérka se ptá Zemana, co hodlá pro holky udělat, on na to, že jí to nemůže říct, protože by se informace dostaly k teroristům (o těch předtím řekl, že je na ně EU moc měkká). Pak se v žertu zeptal reportérky, jestli není agentkou Talibanu nebo Al-Kajdy (když chce takové informace), a když ona řekla, že ne, Zeman...

Nemusel říkat nic. Mohl říct "díky Bohu" a nikdo by se tím nezabýval. Ale on to řekl arabsky: "Bůh je veliký". Co je na tom špatného? Každý, komu na holkách záleží, by měl chválit Boha, že jsou naživu, a říct Bůh je veliký, až se dostanou zdravé domů.
28. 06. 2013 | 14:11

kokoshka napsal(a):

No on je Zeman velky poliglota,kdysi před par lety v Kremlu na banketu u Putina prohlasil rusky:Letčiky hovorjat k mašinam a my hovorim k stolam(Letci mluvi:ke strojum a my řikame ke stolum)ja malem spadl ze židle,to je talent!
28. 06. 2013 | 14:18

Yosif K napsal(a):

pepan napsal(a):
a proč by měl ty ubožačky "zachraňovat"? Jely do Pákistánu o vlastní vůli a byly obeznámeny s místní situací. Jsou už nějakou dobu plnoleté a za sebe odpovědné.
Zeman má na jejich záchranu, to je splnění požadavků únosců stejný, to je nulový vliv, stejně jako jeho "noblesní", narkoleptický antipod (který je bohužel stále ve funkci ministra zahraničí), anebo autor tohoto blogu.
Vy si vážně někdo myslíte, že americká administrativa pustí na svobodu usvědčenou a odsouzenou teroristku?
Fakt jo?
KONEC CITATU.
Zeman řekl že je bude zachranovat ačkoliv je to teměř nemožné.
Zeman je vysoce prohnaný žvanil sbírá poltické body na všem co může, naivní lumpenproletáři mu
na to znovu a znovu naletí, zeman to s nim i umí jako kočka se stádem myší.....

Že zeman něco veřejně v tomto směru slubuje je stejná bublina jako jeho pindy o tom že rochodí hospodářský opokles budováním kanálu Dunaj Odra Labe.

Kanál nebude - tedy ne v dohledné době - a osvobození dvou českých pomatených děvuch také ne. A pokud ano, tak jistě ne díky Zemanovi. Ale proč neohromovat veřejnost, falešným slibem socálista proletáře nezarmoutí, že ano....
28. 06. 2013 | 14:19

neo napsal(a):

kokoshka:

nebuď vztahovačnej :)
28. 06. 2013 | 14:22

Jim Devon napsal(a):

Klasická ukázka vynechání aplikace základní logické dedukce.

Což takhle, pane redaktore, si přiznat i vlastní díl na úspěchu Islámského teroru.

Mysíte si, že to, že se o Islamistech píše tak horečně ve všech světových médiích (naše nevyjímaje) jim neimponuje? Pojem Exibicionista přece existuje, není to tak? Myslíte si, že své aktivity nemohou dělat jen proto, že je jednoduše těší tato mediální publicita?

Možná tím chtěl Miloš Zeman jednoduše naznačit, že tím, že novináři dávají takovýmto "lidem" a zvláště pak jejich činům takto zvláštní prostor, že i tímto pomáhají onen Islám šířit, není to možné? Umíte si to vůbec při svých životních zkušenostech představit a domyslet až takto daleko?

Miloš Zeman i při všech svých neduzích, které mu novináři vytýkají (kouření, alkohol a řada dalšího) si to patrně domyslet dovede, asi tedy nebude hloupý.
28. 06. 2013 | 14:24

Jim Devon napsal(a):

A to už ani neřešíme, proč tam ty ženské vůbec lezly, když dobře věděly, že tam je válka. Byly snad tajné agentky, že tam musely? Normální člověk s trochou rozumu by tam rozhodně nelezl.
28. 06. 2013 | 14:26

Rob napsal(a):

Unesená děvčata jsou tak maximálně adeptky na Darwinovu cenu (ironické ocenění pro lidi, kteří se zasloužili o zlepšení lidského genofondu tím, že se z něj sami odstranili hloupým způsobem).

Holt Pakistán není typická turistická destinace a mají li holky pocit, že ano, ať si zaplatí výkupný s kapesnýho.
28. 06. 2013 | 14:30

kokoshka napsal(a):

neo:
Kdybych ja byl vztahovačny tvuj tatinek by dodnes by nosil kvetiny na hrob sovetskeho vojina,ale Ty nemaš uctu k lidem toho naroda kvuli kteremu žiješ,takže jestli Tvuj novy president je rusofil(a svete div se,je!)ja mu přeji hodne zdravi a štesti!
28. 06. 2013 | 14:30

KOKOSHKA napsal(a):

Ne jako ta banda ktera rozpoutala před srpnem 1968 v tisku antisovetskou hysterii a myslela že jako za Beneše budou sedet v Londynu a odtud plivat na SSSR,NEVYŠLO SOUDRUZI...!
28. 06. 2013 | 14:34

Richard napsal(a):

pepan
a proč by měl ty ubožačky "zachraňovat"?

Zeman sám přeci VYHLÁSIL, že mu na jejich záchraně záleží.
A teď si tropí trapné žerty na velmi citlivé téma, které je s jejich záchranou úzce spojené.
Tak jak to tedy je? Jak moc mu na jejich záchraně tedy skutečně záleží? Nebo mu hlavně záleží na tom, aby VYPADAL - BUDIL DOJEM, že mu na nich záleží, aby tak získal "body" za roli zachránce a člověka, kterému na jiném, jenž se nachází v těžké situaci záleží?
A ono ejhle, ve slabší nekontrolované chvilce se zjeví skutečná motivace, Zemanův vtip v roli Freudovského přeřeku(chybného úkonu), který odkazuje ke skrytému postoji, který neodpovídá tomu vědomému - vyhlášenému.
Jakoby říkal - Islám je zlý, ale ty holky si to zavinily samy, tak si to musí vyžrat, já z toho mám hlavně pobavení. Pokud se jim něco stane, ukáže se jak je ten Islám zlý a potvrdí se moje pravda. Já na tom navíc vytěžím, protože vyhlásím, že mi záleží na jejich záchraně. A teď jdu zase na skleničku, jako sám velký Churchill.
28. 06. 2013 | 14:36

Rusáci mi zabili bráchu! napsal(a):

kokoshko, muj tatínek dodnes nosí květiny na hrob tehdy mladýho kluka, kterýmu příslušník stejnýho národa vystřelil v srpnu 1968 mozek z hlavy jen za to, že na něj křičel, aby táhnul domů. to sou paradoxy, co? Muj prezident nemá co bejt rusofil, ani amerikanofil a ani jinej filipes. A už vůbec se nemá ožírat jako ruskej mužik. Antisovetská hysterie? Jo, to tu někdo měl rozpoutávat od bolševickýho převratu v Rusku, ale bohužel se to nedělalo dost důsledně. Stejně tak se dost důsledně neprováděla antinacistická hysterie, takže na obojí dojelo spousta lidí.
28. 06. 2013 | 14:39

Killbilly napsal(a):

No mi teda leze Zeman na nervy odjakživa a rád ho nemám, ale tentokrát zas nechápu, proč by jsme se v evropě museli bát si udělat srandu z cizí nepřátelské nenávistné kultury, která se nás snaží velmi urputně zlikvidovat. Na druhou stranu, ať se všichni koránoví vypatlanci třeba poserou. Zeman je buran, ale zase ani s tou politickou korektností by se to nemělo přehánět.
28. 06. 2013 | 14:41

Saari napsal(a):

Muslimové jsou na své náboženství velice citliví a jakékoli znevažování uneseným turistkám opravdu může uškodit. Už tak jsou ve velmi nelehké situaci a jejich propuštění je více než nejisté. Pokud to Miloš Zeman neví, má se zeptat. ČR má dostatek skvělých odborníků, kteří by mu jistě řekli, jak se chovat.

Po zvolení Zemana prezidentem jsem pevně doufala, že v něm tento úřad probudí to lepší (je-li co), ale teď je patrné, že to je jen ješitný samolibý alkoholik, který představuje pro zemi riziko. Václav Klaus byl zjevně i přes svou nepovedenou amnestii ještě státnickým velikánem, na kterého budeme ve světle Zemanových excesů s úctou vzpomínat:)
28. 06. 2013 | 14:44

kokoshka napsal(a):

Rusaci mi zabili brachu:
Ty jseš co za exota?
Dubčeka 8x prosil osobne Brežnev při jeho navšteve Kremlu-nedelejte hlouposti,prej chcete navrat Zakarpatske Rusi,jste se zblaznili nebo co?
Dubček-Ne ne,Leonid Iljič,jak mluvite,to jsou revanšiste,budte v klidu...
A v Praze na Vaclavaku-Pryč s ruskou okupaci,Amerika forever...!
Brežnev už z nej malem dostal mrtvici!
28. 06. 2013 | 14:49

Richard napsal(a):

"proč by jsme se v evropě museli bát si udělat srandu z cizí nepřátelské nenávistné kultury"
třeba proto, že dvěma holkám - Češkám drží tato cizí nepřátelská kultura právě nůž na krku, resp. nenávistivci, kteří si tuto kulturu berou jako rukojmí, kteří s ní ztotžňují svou nenávistnost a skrze ní jí uspokojují.
Nemyslíte, že pokud někomu "údajně" záleží na jejich záchraně je tropení žertů na téma "Islám" v této situaci poněkud padlé na hlavu?
Netvrdím, že bychom měli podléhat strachu, ale obava je na místě, jelikož soupeř je skutečně nebezpečný, pokud Vám to nedochází, zvláště, když je skrytý a drží rukojmí.

Pokud by Zeman vyjádřil svůj skutečný postoj, resp. nejspíš to, že jsou mu tyhle holky celkem ukradené a celé to má na háku, těžko by mohl být prezidentem. Takže mu nezbývá než předstírat a klamat, mimochodem s touto taktikou se již jako prezident "zrodil" a v ní také pokračuje.
28. 06. 2013 | 14:50

Marie napsal(a):

Nevím, co tím výrokem prezident skutečně myslel, při jeho různých záměrech, tak mne jako první napadlo při slovech Bůh je veliký, je to vůle Boží, jak to nakonec s dívkami dopadne. Tak uvažují věřící. Tedy ne teroristi. Takže já bych to neodsuzovala. I když v tomto případě málo slov a hodně vyjednávání s místními duchovními autoritami je podle mne prospěšnější. Ale na to snad jsou tajné služby.
28. 06. 2013 | 14:51

TomášL napsal(a):

neo

Souvisí. tedy pokud jsou teroristi zásadoví a požadují to, co je obsaženo ve videu. Nebo-li je nepodstatné, co prezident mluví.
28. 06. 2013 | 14:52

Killbilly napsal(a):

To Richard: Zeman samozřejmě udělal blbost, jak má ve zvyku, z titulu své funkce se tak nemá co chovat. Mě jen leze trochu na nervy ta připosranost z těch středověkých tmářů tam v těch zemích a jako že na ně máme brát ohled a tak. Oni neberou ohled vůbec na nikoho. Holek je mi sice líto, ale když strkám pracku do vosího hnízda, čekám, že mě nějaká píchne ... asi chyba jejich okolí, že je tam máma pustila. Pochybuju, že kvůli dvěma češkám američani pustí významnou teroristku z řad al kaidy.
28. 06. 2013 | 14:56

kokoshka napsal(a):

A vubec udelej Brežnevu velky poklon za to že udržel Nemce z NDR na uzde,te vas nenavideli ješte od roku 1945"prej muj dedeček...!"Sami vite že Nemci jsou narodem valečniku a s Čechama maji stare učty!
28. 06. 2013 | 15:00

Rusáci mi zabili bráchu! napsal(a):

Kdyžtak mi dej ještě pár facek, kokoshko. Třeba se tím ty tvý výmysly stanou pravdou. Sbohem, s fanatiky nediskutuju.
28. 06. 2013 | 15:05

Richard napsal(a):

Ty holky dle mého situaci neodhadly - podcenily, udělaly díky své nezkušenosti a nevědomosti chybu, to se může stát každému. Za tohle si však smrt nezaslouží.
Souhlasím s Vámi v tom, že ustupovat tlaku islámských radikálů není prospěšné, avšak současně si myslím, že nám může pomoci vědomí nebezpečnosti těchto agresorů, kteří k uspokojení své nenávisti užívají velmi mocných a záludných prostředků. Neříkám "ustupovat", ale obavy jsou na místě, jelikož Vám mohou zachránit krk.
Zeman se chová jako slon v porcelánu, i když slon se prý pozná v zrcadle. O Zemanovi si myslím, že si sebe a svého jednání v mnohém vědom není, resp. že se psychologicky nepozná. Má o sobě podobně zkreslený obraz jako jeho předchůdce, mohu se jen domnívat, že pramení ze stejného základu - komplex méněcennosti, který ovšem jeho jednání(soustavné popírání skutečnosti) současně živí a prohlubuje. Točí se v bludném kruhu jako každý, kdo je závislý na iluzi a odmítá jí korigovat, neboť jí vyhlašuje za ctnost.
28. 06. 2013 | 15:11

kokoshka napsal(a):

Rusaci mi zabili brachu:
Kam to jdeš?Stat' byl rozkaz!
Ja nejsem fanatik,no jestli Dubček a paradoxne s nim ruzne Havely mysleli že se opakuje rok 1938 a budou v klidu z Londyna řidit exilovou vladu,tak jim neco nevyšlo,nebo se mylim?
28. 06. 2013 | 15:14

Jana napsal(a):

Muslimové jsou poněkud nedůtkliví :-) nakonec budem kolem nich chodit po špičkách, nedej Bože aby tady někoho nezamordovali, stačí si číst zprávy...
28. 06. 2013 | 15:18

Richard napsal(a):

...tedy za ctnost či za zcela normální věc.
Pít je totiž sice běžné, nikoliv však normální. Hloupne se po něm, slábne a celkově degeneruje. Pokud tedy není pití alkoholu samozřejmě pouze ve "funkci" symbolického přípitku.
Podobně je to např. s politickým dealem, který Nečas označil za běžný, ve smyslu normální/neškodný. Politický deal je sice běžný, ale nikoliv normální. Vede k politické degeneraci a sám je projevem této degenerace.
Podobně pravidelné pití vede k degeneraci, ale je také jejím projevem, neboť člověk vlastně takto regresivně - degenerativně řeší jakýsi vlastní problém, jenž není schopný zvládnout jinak.
předchozí i tento příspěvek byl pro KillyBillyho
28. 06. 2013 | 15:19

Bo Zekao napsal(a):

V tomto případě (pouze) mi to nadávání Zemanovi připadá nespravedlivé. Je to jeden z mála EU politiků, který se nebojí mluvit otevřeně a zastane se slabšího (Izrael). Proč bychom měli falešně obdivovat islám a urážet vlastní křesťanské tradice? Volil jsem knížete, ale v hodnocení politiky islamizace je Zeman jednička (to by si kníže nikdy nedovolil). A to, co kdysi řekl v Izraeli? Může se klidně postavit vedle Reagana, Bushe a Benedikta 16., ti si také nebrali servítky. Rada pro Zemanovy nohsledy: když se na netu Zemana zastáváte, vynechte z toho urážky knížete. (Jak spí a nezadrží stolici ... atp.) nic vám neudělal. Taky tady nevypisuji, co Zemanovi vytýkám, byl by to ale hodně dlouhý příspěvek. Píši jen k tématu, i když se mi ruka chvěje!!!
28. 06. 2013 | 15:21

Jana napsal(a):

Na M. Zemanovi se hledá a nafukuje každá věc, kterou řekne nebo udělá, ti předešlí prezidenti pod takovým ostrohledem nebyli, proč asi. Sdělovací prostředky jak to tak vypadá nejsou objektivní.
28. 06. 2013 | 15:22

pokud nešlo o to, kdo je poslal napsal(a):

Teda nevim čí by to měl bejt pozdrav.
Já dycky když vidim videa těch pánů, jak uřezávaj někomu hlavu nebo střílejí svázané zajatce (na black moses třeba), tak oni se mezi sebou tak zdraví.
Vlastně ani nic jiného neříkají, než furt dokola Allahu akbar!

Jinak bych, podle rozšíření hnutí za svobodu Siddiquiové (jejíž skutečný příběh je v podstatných detailech velmi odlišný od toho, co tu píší noviny) neočekával, že by v Pákistánu někdo myslel, že máme nějaký vliv na její věznění.

Spíš to všechno skončí u výkupného a Siddiquiová je kouřová clona.
28. 06. 2013 | 15:23

pavjan napsal(a):

Z této diskuse na hony čiší předposranost z mohamedánů. Všichni respektujete jejich přecitlivělost na urážky jejich ideologie, ale kde je jejich přecitlivělost, když uřezávají hlavy, to neřešíte. To je jako nejdřív necháme nalézt do Evropy, živit je a klepat se strachy, co se jim zas nebude líbit. Na to se dá říct jen jedno: Evropani jsou tlupa idiotů a podle toho taky dopadnou.
28. 06. 2013 | 15:26

Jana napsal(a):

Myslím, že M.Zeman řekl něco jako ať nám Bůh pomůže, převracet to co řekl v nesmysl může jen hlupák. M.Zeman není primitiv aby si veřejně z někoho dělal legraci, toho je schopen jen primitiv.
28. 06. 2013 | 15:28

Konklave napsal(a):

Je to holt takovy bodry odborarsky krupan jehoz bonmoty se budto opakuji anebo prekracuji meze. On si zjevne plete hospodu na Vysocine s evropskou politickou scenou
28. 06. 2013 | 15:32

Du ven Blejt napsal(a):

Treba si z nej v Afganistanu uvari tucny kebab. A bude od nej konecne pokoj. Allahu akbar.
28. 06. 2013 | 15:32

Richard napsal(a):

Jana

"M.Zeman není primitiv aby si veřejně z někoho dělal legraci, toho je schopen jen primitiv"

přijmout skutečnost je někdy velmi těžké, dokonce i pan Pehe si myslí, že Zeman není žádný hlupák

"člověk se může klamat dvěma způsoby, buď věří tomu, co pravda není nebo nevěří tomu, co pravda je"
pavjan
"Z této diskuse na hony čiší předposranost z mohamedánů. Všichni respektujete jejich přecitlivělost na urážky jejich ideologie, ale kde je jejich přecitlivělost, když uřezávají hlavy, to neřešíte. To je jako nejdřív necháme nalézt do Evropy, živit je a klepat se strachy, co se jim zas nebude líbit. Na to se dá říct jen jedno: Evropani jsou tlupa idiotů a podle toho taky dopadnou."

docela by mě zajímalo, jestli by jste byl stejný hrdina být v situaci těch dvou zajatých děvčat, které jsou v přímém ohrožení života..
28. 06. 2013 | 15:36

Jana napsal(a):

I v češtině se při některých pozdravech používá slovo bůh, a je to pozdrav a zároveň i přání něčeho dobrého.
28. 06. 2013 | 15:36

Richard napsal(a):

Jana
každé slovo má svůj význam, který je závislý na kontextu v němž je použito
28. 06. 2013 | 15:40

Trevel napsal(a):

Bez jakékoliv politické předpojatosti musím říci , že ten člověk by se měl léčit. Už jen pohled na něj je zoufalý. To není výsměch ale skutečnost . Prostě lidé volili Zemana a neuvědomili si , že ono 10 let od roku 2003 se na něm samozřejmě nějak podepsalo. A při jeho životosprávě to bude bohužel ještě horší.
28. 06. 2013 | 15:40

Marian napsal(a):

Tak ještě jednou, neo- kdokoli a kdykoli, jakoukoli kritickou či posměšnou poznámkou vůči islámu a islamistům ohrožuje životy tisíců lidí. Mají proto všichni mlčet?
28. 06. 2013 | 15:43

Jana napsal(a):

O těch dívkách nevíme nic, viděla jsem to video a na mně to video důvěryhodně nepůsobí. Proč by zrovna české dívky byly výměnou za ženu kterou vězní v americké věznici, tak to mi příjde dost divné. Samozřejmě jsem pro záchranu kohokoliv kdo je v těžké situaci.
28. 06. 2013 | 15:43

antiNovák napsal(a):

Víte o tom, že autor tohoto článku je sponzor českých muslimů?
Níže odkaz na ukázku z jeho mailové korespondence s Šádí Šanáhem - palestinským homosexuálem, který si myslí, že propagací islámu a fake svatbou se z něj stane správný chlap. Ve skutečnosti tady Šádí s Martinem páchají záškodnickou činnost.

http://www.white-media.info/screen/shan21.jpg

Bohužel je naše společnost tak vypatlaná, že nás na takové věci musí upozorňovat náckové. Mimochodem nacismus a islám jsou bratrské ideologie. Hitler islamofašistické diktátory obdivoval a litoval, že islám není v Evropě dominantní, protože by mu to velmi ulehčilo jeho vládnutí (lze dohledat na netu).
28. 06. 2013 | 15:44

Marian napsal(a):

Jde-li o příležitost kopnout si do Zemana, je jakýkoli důvod dobrý.
28. 06. 2013 | 15:45

kokoshka napsal(a):

Jak to vidim Ja:
Zeman je vystředni vtipalek,jednou muže libat boty Putinu,jindy prohlašovat podporu Izraelu nebo proste kopat do aut novinařskych hyen-je proste svuj chlap od lidu!
Češi vždy maji nejaky unikat!
28. 06. 2013 | 15:47

Mourek napsal(a):

...je (dost( vidět, že autor článku nemá M. Zemana v oblibě. Jak by asi p. Novák reagoval na novinářku RTL, když by jí několikrát řekl, že na otázku - co v této věci bude česká strana dělat - nemůže (a vysvětlil i proč) odpovědět a ona se opět zeptá? Škoda, že se ve stejné situaci neocitnul náš ministr zahraničí - (kvůli příp. možnosti srovnání reakcí obou pánů).
28. 06. 2013 | 15:53

Richard napsal(a):

Marian a Jana

zkuste si představit své blízké v situaci těch děvčat a pokuste si uvědomit, zdali by jste Zemanovo jednání ala fórek na téma Islám, ospravedlňovali podobně jako tak činíte nyní, když se Vás situace osobně tolik či vůbec netýká.
Resp. zkuste se zamyslet, zda-li by jste byla schopná Zemana ospravedlňovat i v případě, že by někomu z Vašich blízkých či přímo dětí, pokud nějaké máte, držel radikální islamista nůž na krku a on si za této situace v médiích, které mají dosah po celém světě, tropil z islámu žerty (nebo prostě jeho televizní vystoupení, pokud si tedy myslíte, že to byl z jeho strany akt úcty k islámu)
28. 06. 2013 | 15:56

kokoshka napsal(a):

Bohužel,Zeman je nefunkčni-stara garda,ted bych ho nepravem přirovnal k Trockemu(omluvte mne,Lev Davidovič)umi delat revoluce a menit vladu ale neumi nic jineho než ničit,stavet Ne!To lidi jako Šimon Heller je nova generace revolucionařu a visionařu,jenže postavi a vybuduji neco takoveho...!když je lek hořši nez sama nemoc!
28. 06. 2013 | 15:58

info.crew napsal(a):

Allahu Akbar samozřejmě je heslo teroristů, kteří toto řvou pokaždé, když někomu upižlou hlavu, někoho ze zálohy zastřelí a nebo odpálí nálož. POkud se těm češkám něco stane, měli by tam naši poslat komando a vypálit jim celou vesnici.
28. 06. 2013 | 15:58

Karel napsal(a):

Co znamená Allahu Akbar, ví to autor? "Bůh je veliký." Že to kvičí teroristi při zabíjení, je jedna věc, ale vyslovují to i mírumilovní občané a rozhodně při tom nikoho nevraždí. Vypadá to, že autor měl potřebu si kopnout.
28. 06. 2013 | 15:58

ari napsal(a):

Jakýsi Novák píše, že Miloš Zeman není vtipný.
Miloš Zeman nic takového nepíše. Na úroveň Nováků totiž neklesne a nemusí se starat, co ze sebe zakomplexovaní Nováci vyplivnou.
(Opravdu Novákovi nedochází, že jeho sprostoty jsou prezidentu zemanovi ukradené? Možná dochází - ale celý život plival na ty, co byli lepší než on. A tak plive zas.)
28. 06. 2013 | 16:00

scallop napsal(a):

Bo Zekao

K zemanove postoji k terorismu doporucuji

http://www.ceskapozice.cz/zahranici/evropa/zemanuv-berlinsky-projev-opet-vagni-%E2%80%9Ehrr-na-teroristy%E2%80%9C

Jeste pripominam, ze podobnou retoriku mel uz kdyz byl predseda vlady, a pritom se Kavanovo ministerstvo zahranici snazilo domlouvat kseftiky s Husajnem (delegaci tam tehdy vedl Kmonicek se sloufem) a pak vyjednavat primo s Hamasem.

Mezi Zemanovymi slovy a cinny je propast vetsi nez jeho ego.
28. 06. 2013 | 16:03

Bodie napsal(a):

Mně se ty jeho bonmoty a úlety, na kterých se pak sofistikovaně živí blogeři líbí.
28. 06. 2013 | 16:08

Yosif K napsal(a):

Občane napsal(a):
Pane Nováku,

pokud si SKUTEČNĚ pamatujete tehdejší Zemanovu návštěvu, pak si nemůžete nepamatovat jeho neotřelé návrhy na "konečné řešení palestinské otázky" (na něž zírali s otevřenou tlamou i kovaní sionisté), jak pozurážel NEJEN Arafata a vůbec udělal mezinárodní malér a ostudu první třídy.
Z paměti Vám jistě nevypadlo ani to, CO za spolek stálo za D-47.
KONEC CITATU.

Pane Občane co se rozčilujete na profesionálního herce -"plebejce" a oblbovače proletářů.

Zeman je trouba - nabumbal se košer Jelinek Slivovitz a podepsal smlouvu s H+C kterou si zapomněl přečíst a pak ji neuměl obhájit. Samozřejmě že dálnico kolem poddolované Ostravy a postavená na struskách má svá rizika, pozemky nebyly vzkoupeny, Zeman trval na PPP a dopředu nebyla známa cena financování. Firma H+C samozřejmě nechtěla převzít hrozící rizika která nemohla ovlivnit, proto maximální cena obsahovala vatu.

Veliký proletářský vůdce podepsal, pak se přišlo na to že bude lépe dálnici stavět ve státní režii (pokud by firma stavějící v režimu PPP stejně žila ze státních splátek, což jest blbost na kvadrát), pak se vyplatilo 600 mega odstupné a Zeman se pasoval na nejvaětšího odbnorníka na světě jak rozproudit hospodářství pomocí chztře financvaných onfrastruktuirních projektů. A soudě dle volebních výsledků proletáři na Ostravsku mu to stále žerou "on to přece myslel dobře".

Od té doby Zeman má ještě vyrumplovanjší mozek alkoholem, snad jej bude Rusnok hlídat aby nepodepisoval věci kterým nerozumí, což je skoro všechno.
28. 06. 2013 | 16:20

Yosif K napsal(a):

Od Zemana bylo hulákání "Alláhu Akbar" asi tak taktní jako kdyby v Kremlu zdravil Putina pozdravem čest komunistické práci nebo at žije KGB.

To ovšem neudělá, připsívají na něj činitelé LUKOILU A TI MU VYSVĚTLÍ JAK SE MÁ V KREMLU CHOVAT, TAM BUDE ZKROTLÝ JAKO BERÁNEK.

JINDE BUDE DĚLAT ZEMAN HAURA, například přispěli mu němčíci na kampan, nepřispěli, tak co......
28. 06. 2013 | 16:28

Gustáv Kočí napsal(a):

Prý bude Putna ministrem školství v Rusnokově vládě.
28. 06. 2013 | 16:28

Yosif K napsal(a):

SCAllop udeřil hřen´b na hlavu, Zeman sice řekne co si myslí o palestincích, to není tak složité, myslí si to co ostatní ale ti méně pijí a proto mluví diplomatičtěji.

Na druhou stranu postbolševičtí zbrojaři miliardáři v čele s Kmoníčkem S VĚDOMÍM ZEMANA lítali za Saddámem a pokoušeli se mu prodat cokoliv za co by Saddam platil cash.....

Zeman jest velký herec, populista a demagog, se svým naivním proletářským voličstvem si hraje jako tygr s houfem myší......
28. 06. 2013 | 16:33

Procházka Vl. napsal(a):

Co když má jen malého pimprlíka a léčí si minderwertikeitkomplex. Velkej chlap a tak malej.
28. 06. 2013 | 17:06

občanka napsal(a):

Tak nevím, asi jsem viděla něco jiného, ale podle mne si Zeman nedělal legraci ani z naivních děvčat, ani z islámu, ale z hloupé mladé novinářky, která se znovu ptala na totéž. Zeman předtím řekl, že podrobnosti nebude sdělovat, aby nepomohl al-kaidě a ta novinářka se zeptala, jestli bude žádat USA, aby propustil odsouzenou teroristku. Bohužel ani zahraniční novináři se nevyznačují nějakou omračující inteligencí. To je celé. A naši stejně inteligentní novináři dělají z hlouposti své kolegyně problém a klacek na Zemana.
28. 06. 2013 | 17:17

agent napsal(a):

Zeman to řekl na plnou hubu, s únosci se nevyjednává tak je to správně nevím co zde všeci kńučíte!
28. 06. 2013 | 17:59

jk-jiny napsal(a):

Pražská intošská kavárna už začíná být trapná. Ať udělá Zeman cokoli, bude to špatně, že, chrchly chrchly.
Dokonce jedna novinářská kreatura napsala, že "lstivě na Vysočině nekradl".
Ale jen tak dál, prohrajete všechno.
28. 06. 2013 | 18:12

Al Jouda napsal(a):

Nejlépe se proti islámským terortistům bojuje jejich vlastními zbraněmi. Ten výkřik Alláh akhbar ! je vlastně také jejich zbraň, protože to řvou jak pominutí při každé příležitosti. Vzdávají tím poctu svému jedinému bohu - Alláhovi (je prý velký). Miloš Zeman použitím tohoto pozdravu skutečně zabodoval, protože se to opravdu k tématu rozhovoru hodilo. Stejně tak by bylo vtipné říci při rozhovoru s pražským arcibiskupem "Pochválen pan Ježíš Kristus", což by ho donutilo říci - Až na věky ! Každému, co jeho jest ! Pokud se cítí dotčeni tzv. čeští muslimové tím, že náš prezident vyřkl jejich vlastní běžný pozdrav, tak si mohou jít stěžovat na lampárnu Wilsonova nádraží v Praze. :)))))
28. 06. 2013 | 18:30

Pentaklíč napsal(a):

"Vy si vážně někdo myslíte, že americká administrativa pustí na svobodu usvědčenou a odsouzenou teroristku?"
Až na to, že ta ženská nebyla usvědčená a odsouzená za žádný teroristický čin, ale pouze za to, že při výslechu údajně vzala jednomu agentovi FBI zbraň a ohrožovala ho s ní, což může být sice zločin, ale nevím jestli to spadá do kategorie terorismu.
Není to zvláštní? Hledali ji jako teroristku, ale když ji zatkli, tak ji neodsoudili za nic z toho, proč ji hledali, ale jenom za to, že při zatýkání kladla odpor.
http://en.wikipedia.org/wiki/Afia_siddiqi
28. 06. 2013 | 22:57

Milan napsal(a):

Prez.Zeman je prostořeký a to je slabé slovo, jako malé děcko , těžko mu to bude procházet. Provokovat mocné síly nepatří k dobému vybavení čelného politika,zvlášť když dvě české dívky jsou v zajetí v islámském státě a neví se kde, určitě to těm dvěma dívkám neulehčil. Tato promluva s novinářkou zastínila všechno co chtěl udělat a řekl v Německu. Slova řekl ne s úctou ,ale zemanovsky potměšile, až urážlivě.
29. 06. 2013 | 10:27

arbitr napsal(a):

Prezident Zemaqn dává 30% svého příjmu na zaplacení státního dluhu, který napáchaly politické elity od roku 1989 a nabádá ostatní, aby se k němu přidaly. Tak chápu, že těžko bude platit výkupné za dvě nezodpovědné slepice, které se vydaly navzdory varování do liščí nory. Jednání těch děvčat bylo naprosto nezodpovědné a proč by měli občané ČR za ně platit výkupné? Pokud se výkupné za podobné případy nebude provádět, tak toho teroristé nechají. Spoléhají na lidumilnou hloupost Evropanů, kteří nemají ponětí o úmyslech islamistů. Evropa bude platit výkupné, dokud se za ně nakoupené zbraně neprobojují až do Prahy, Berlína a Paříže. Asi budu emigrovat na Špicberky, tam islamisté nepůjdou, bylo by jim tam příliš chladno.
29. 06. 2013 | 14:56

Hanick napsal(a):

Zeman nevtipkoval - pouze na hloupou otázku odpověděl hloupostí a žádná ironie v tom nebyla. Tohle jistě pochopí i Taliban.
29. 06. 2013 | 16:08

klik napsal(a):

Ono to vypadá tak, že proti Zemanovi je třeba bojovat všemi dostupnými prostředky. Čím větší hovadinu sem někdo napíše, tím lépe. Při klesající tendenci IQ (což je smutný fakt) se tomu ani nelze divit.
Jestliže se ty dvě dívenky půl roku připravovaly na tu cestu a prostudovaly si všechny podrobnosti, tak nad tou realizací jejich cesty zůstává rozum stát. Nevím jaké kroky byly dosud podniknuty ze strany MZV, armády, či jiných složek, ale očekávat, že vše závisí na Zemanovi je přímo názor hovězí. V té oblasti nemá lidský život valnou cenu, tím spíše život žen, navíc nemuslimek. Souhlasím s názorem, že se s teroristy vyjednávat nemá a ani nepředpokládám, že by američané vyměnili odsouzenou teroristku za ta dvě děvčata. Řešení snad existuje, ale ve vší tichosti a nikoliv diplomatickou cestou. Pokud by kterákoliv ze stran veřejně ustoupila, tak jednoznačně prohraje.
29. 06. 2013 | 16:43

mik napsal(a):

to agent Kdyby se je jednalo o jeho dceru tak uz je pytel s penezi na ceste,,,a mluvil by uplne jinak jinak ovsem nikdo neknuci ty holky se zachovaly hloupe a nezodpovedne takze si to musi zakonite vypit do dna samy spis jak se tak divam na diskuzi tak opet rozdeleni diskuteri jako pri volbach coz je pochopitelne logicke protoze 45 % volicu si pralo prezidenta Schwarcenberga..to Mata no nevim jestli je to lepsi ja bych mel docela obavy ze Zemanovych kamaradu ve vlade ,,,aby to pak nedopadlo treba jako z Klausovou amnestii ..taky bylo plno tech co mu tleskali a fandili kdyz vydiral EU nechtel podepsat Lisabon hazel Bruselu klacky pod nohy kde mohl a pak prohlasil neco o emigraci kdyz se stane Schwarcenberg prezidentem....a po amnestii jeho sympatizanti kulili oci ,,,a soudci to zbabele shodili ze stolu co na tom ze uz prezidentem neni i tak se mela zaloba resit i kdyz ona mela byt podana uz tenkrat kdyz odmital podepsat Lisabon ..Zeman si taky dela co chce a nechce nic dodrzovat i proto mu mozna tleskaji lidi ze se neco deje za Svejka taky bylo divadlo nefandim ani Necasovi ani Nagyove..ale v pripade predcasnych voleb si nejsem jisty zda volici neslapnou vedle tak jak slapli ze Zemanem ale mozna nekteri uz procitaji...ono pro Zemana mluvilo jedno jedine byl Havel byl Klaus tak s takoveho moralniho hlediska mel byt a je tedy Zeman ale neni to dobre cesi si musi uvedomit ze jedine nekdo kdo je nad veci a nenecha se vtahnout do toho ceskeho hnoje muze neco dokazat a to prave mohli cizaci Svejnar nebo ted Schwarcenberg oba se totiz v zahranici naucili neco co v Cechach nepochopi lidi pochopi to jen ten co zije delsi dobu mimo CR a je skoda ze odliv vzdelanych lidi z CR pokracuje a bude pokracovat ti chytraci kteri vidi v ceske politice bezpracnou moznost rychleho obohaceni se do ni pochopitelne radi pohrnou viz vysmaty kristalovy Standa dneska na Floride ....a co mu chybi...ale ono reseni je,,, prestat si hrat na mistry sveta a zacit prijimat osvedcene zakony odjinud zakazat prebehlictvi v politice zavest moznost odvolani prezidenta primou volbu a zodpovednost ministru vcetne odvolani jak dlouho treba uradoval Drabek jeste ? normalni zamestnanec by letel na hodinu,,, rozdil mezi 100000 platem a odmenami pro ty u koryt a prumernou mzdou na kterou dosahne mozna 1/3 obyvatel je taky prilis velky a stejny metr musi platit pro vsechny a ne aby se treba Janousek porad rekreoval v Chorvatsku...kdyz muze sedet ve vezeni Rath maji tam byt i ostatni,,,
29. 06. 2013 | 17:01

lser napsal(a):

Hloupý účelový blog a smečka zprofanovaných nicků. Klasické, že p.Stejskale.
Hlavně, že se dá plivat na Zemana.
30. 06. 2013 | 17:28

Přidat komentář napsal(a):

Omyl u Milouše Akbara Emana je vyloučen teroristům semtex.
30. 06. 2013 | 23:56

Yosif K napsal(a):

klik napsal(a):
Jestliže se ty dvě dívenky půl roku připravovaly na tu cestu a prostudovaly si všechny podrobnosti, tak nad tou realizací jejich cesty zůstává rozum stát. Nevím jaké kroky byly dosud podniknuty ze strany MZV, armády, či jiných složek, ale očekávat, že vše závisí na Zemanovi je přímo názor hovězí.
KONEC CITATU.

Je top názort hovězí ale propaguje jej žvanil Zeman který v Berlíně žvaní že se "zasadí" bla bla bla.
Ve skutečnosti se nemá zasadit čím, jwe tozcela mimo možnostzi česka. Pokud se nemá zasadit čím, nemá blábolit o tom že se "zasadí všmi silami".
Zeman je ještě větší narcis než Klaus, slibuje nemožné věci a když o tom novinářka pochybuje, tak se jí snaží zesměšnit. Desítky let chlastu však jeho vtip pořádně ohlodaly, zesměšnuje hlavně sám sebe. V SRN jej prohlédli jako sebestředného chlubivého burana.
01. 07. 2013 | 11:35

blondyna z Londyna napsal(a):

lser napsal(a):
Hloupý účelový blog a smečka zprofanovaných nicků. Klasické, že p.Stejskale.
Hlavně, že se dá plivat na Zemana.


Tak jste si postezoval lses, ze vam zprofanovane nicky plivou na Zemana, ale abyste napsal neco k tematu to ne... Co si treba o tom myslite vy, kdyz se reporterka nebo novinarka zepta prezidenta Ceske republiky na unesena devcata a prezident Ceske republiky ukonci odpoved svym typicky buranskym bonmotem a nemoznou anglictinou neco ve smyslu: A vy jste z Al-Kajdy and nebo Talibanu a na odpoved reporterky ze ne odpovi Allah Akbar, tak si myslim, ze ten clovek je zraly pro Chocholouska a pevne verim tomu, ze si to mysli vsichni normalne uvazujici lide. Ovsem ne pro ty, co maji na nose hnedej krouzek z toho, jak hluboce maji svoje nosy zaboreny v Zemanove zadeli.
02. 07. 2013 | 14:50

Z. Léčebny napsal(a):

- Ztráta schopnosti úsudku
- Verbální agresivita
- Lhaní
- Narůstání sociálních obtíží
- ZHROUCENÍ RACIOLIZAČNÍCH SYSTÉMŮ
03. 07. 2013 | 23:07

mb napsal(a):

jo ztřískat se na ruský ambasádě jako mužik a pak hulákat alláhu akbar ... to by mu šlo ...
04. 07. 2013 | 18:39

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Smoljak David · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy