TOP 09 klesla na úroveň Okamury

09. 05. 2014 | 11:59
Přečteno 20515 krát
Jak shodit vlastní argumenty, když někoho kritizuji? Ztrapnit se pokleslou a primitivní výtkou, která rázem udělá hlupáka ze mne a ne ze soupeře.

TOP09 se pasovala na hlavního odpůrce Andreje Babiše. Při totální neschopnosti ODS to není zas tak těžké. Pánové z Topky Daniel Korte a Miroslav Kalousek ovšem ukázali, jak se to dělat nemá. A vypadají, jako kdyby byli ve fázi přestupu do Úsvitu Tomia Okamury.

Korte ve Sněmovně žádal, aby byly projevy Babiše tlumočeny do češtiny, protože prý mluví hatmatilkou, která se za češtinu nedá označit. Kalousek se pak takzvaně ironicky ptal, jakým nářečím šéf hnutí ANO mluví.

Vtipné? Ne, ubohé a trapné. Babiš se narodil na Slovensku a když se soustředí na obsah, povolí mu forma a skutečně hovoří českoslovenštinou, připomínající projevy Gustáva Husáka nebo Vasila Bilaka.

Proboha, je to ale takový problém? Myslí si lídři TOP 09, že tohle zastaví popularitu ANO a Babišovi bude věřit méně lidí? Nebo je to náznak toho, že Babiš je slovenský imigrant a měl by se pakovat, jak to v případě jiných imigrantů navrhuje také skoro imigrant Tomio Okamura na svých billboardech?

Smát se tomu, jak kdo mluví, je na úrovni mateřské školy, pánové Korte a Kalousku.

Vystoupení opozičních poslanců je možná nejtrapnější etudou českých politiků od loňského léta, kde starostka Prahy 2 Jana Černochová během povodní nestála uraženou ješitnost po změnách ve vedení pražského magistrátu a naznačovala, že Tomáš Hudeček - mimochodem z TOP 09 – nemůže být dobrým primátorem Prahy, protože se narodil v Olomouci.


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Dzarda napsal(a):

Osobně se tomu nedivím.

Když je předsedou TOP 09 člověk s vytříbenou češtinou a skvělou výslovností, mají přece členové této strany právo požadovat to samé i po ostatních.
09. 05. 2014 | 12:14

Libertad napsal(a):

Je velmi dobře, že tento text byl napsán. Ubohost pana Korteho je všeobecně známá, o Kalouskovi je každé slovo ztrátou času.

Sohlasím a děkuji.

S pozdravem

Sidonio Libertad
09. 05. 2014 | 12:17

Zuzana Peppett napsal(a):

Souhlas, je to nanejvýš trapné. Musím říct, že na Slovensku se narodili i jiní, např. já :-)) . Taky mi někdy nějaký slovakizmus ujde. Také se mi posmívají. Obzvlášť ti, co mluví pouze jedním jazykem. Zvláště je to trapné od TOP 09, vždyť chudák Karel Schwartzenberg si za svou mluvu vytrpěl své. Také se mi to nelíbilo. Dětinské chování. Neměl by se v parlamentním bufetu přestat prodávat alkohol? Ten by věc vysvětloval i když neomlouval.
09. 05. 2014 | 12:23

mik napsal(a):

Hmm a kolik lidi a jak toho zeuzil Zemanuv tym kdyz Schwarzenberg zpival ceskou hymnu ? a proc Zemana vytahl Benesovy dekrety ktere jsou davno mrtve a nepouzitelne ovsem ceske zaprdene cechackovstvi se toho hned chytlo,,, a bylo vymalovano a kdyz se k tomu pridali lidi nad 45 vyrustajici v socialsimu tak bylo vymalovano a misto Schwarzenberga sedi na Hrade Zeman,,, on si kazdy prekrucuje podle sveho a to nebylo trapne kdyz se ozyvaly hlasy uz u volby Svenara a u Schwarzenberga to pokoracoval ,,,manzelka neumi cesky,,, Livia se uz vic ztrapnit nemohla kdyz prohlasila ze nechce na Hrade zenu ktera neumi cesky,,, myslim ze pani Schwarzenbergova by se cesky naucila kdyz by to potrebovalo,,,zato stara Klausova musi sedet v x dozorcich radach a ted ma k tomu trafiku v Bratislave ,,, a Babis ? v prve rade porad neni jasno co bylo nebo nebylo,,,, a dokud tohle neni vyjasnene tak by tak vysoko stat jak stoji nemel ...navic nechce euro,,, proc to at si kazdy domysli sam.,.. a proc nedela do politiky na Slovensku ? nebo ze by ho tam slovaci nechteli ? ANO jednou pohori jak VV a hvezda Babis zhasne lidi v CR jsou porad naivini,,, jinou veci je ze nebyl moc vyber,,, a Okamura,,, ? tenhle japonec neumel dat dohromady ani dve asociace v cestovnim ruchu prispel k nesmyslnemu povinnemu pojisteni cestovnich kancelari ktere stejne je slendrian a neochrani dostatecne klienty a dnesni nazory Usvitu jsou nesmysl nad nesmysl hlavne ze chtel byt prezidentem ,,, TOP9 nema moc nahradu za Schwarzenberga ale zase tak bych je nezostuzoval....
09. 05. 2014 | 12:33

Jana Pechová napsal(a):

Asi bych váhala nad titulkem: pokud se TOP 09 jako celek pod Korteho invektivu nepodepsala, neházela bych to celé straně na hrb. Že se k tomu přidal Miroslav Kalousek, kterému cit pro slušnost rovněž chybí, na věci moc nemění. Ovšem, je pravda, že kdyby se TOP 09 od výroků obou pánů veřejně distancovala, bylo by jí to jedině ku prospěchu.
Sněmovna je prostě jen koncentrát podoby tuzemského voličstva.
Podoba demokracie je přitom přímo úměrná míře slušnosti, kterou společnost vyžaduje: čemu se tedy divíme...
09. 05. 2014 | 12:39

Milouš napsal(a):

Jestli se Kalousek potřebuje posmívat češtině poslanců, mohl by začít u Švarcenberka, který nesvede ani jedno složitější souvětí. Zato obsah je úžasný, ba přímo ohromující, jako u samého Kalouska! Korteho vystoupení netřeba komentovat, to je klaun někdy docela zábavný a v podstatě neškodný. Klauna dělá nejspíše schválně, zatímco někteří jeho parťáci ho dělají, aniž by si toho byli vědomi. Pokud jde o názory Černochové, tam asi platí, že kde nic není, tam ani smrt nebere. Je to ovšem snaživé děvčátko, které nejspíš nadělá ještě hodně neplech, než se úplně znemožní.
09. 05. 2014 | 12:48

Petr Jihlava napsal(a):

Dobrý článek.Bez výhrad souhlasím.
09. 05. 2014 | 12:49

zdenekb napsal(a):

Být Babišem, tak na to s klidem kývnu. Při prvním tlumočení z češtiny do češtiny by se ukázalo zcela jasně, kdo je trapný. A rozpočtově odpovědný, mimochodem - Korte navrhnul Sněmovně další zbytečné výdaje, jak už mají spořínkové z TOP09 ve zvyku.

Každopádně se na tomto případu i při "školení" místopředsedkyně PS Jermanové ukazuje, že Kalousek jako řadový poslanec bez vlivu a moci šeredně trpí nedostatkem pozornosti. A tak musí občas nastoupit za pultík a ponižovat druhé.
V jeho věku se to už asi léčit nedá.
09. 05. 2014 | 12:51

Maximus napsal(a):

Jemná podpásovka naprosto neobjektivního pisálka, Okamurovi totiž mantáci z TOP09 nesahají ani po kolena. Ale pan autor ho zapletl do svých úvah, aniž by vysvětlil podrobně jak se Okamura provinil. Takové články spíše Okamurovi pomohou a nabudí jeho příznivce.
09. 05. 2014 | 12:53

david napsal(a):

Škoda , že tady Korte nediskutuje , překonal by i Ládíka.
09. 05. 2014 | 13:00

neo napsal(a):

Pane Nováku, je hloupé smát se něčí výslovnosti, od obou politiků. Totéž platí v případě lidí, kteří se posmívají panu knížeti. Ti zde předpokládám dnes nebudou do obou poslanců šít, jinak by se ukázali jako typičtí pokrytci. Nicméně srovnání s nazimůrou? To myslíte vážně?
09. 05. 2014 | 13:02

šašek z Jihlavy napsal(a):

Andrej Babiš má s češtinou problémy, což je u Slováka, který dlouhodobě pobýval v cizině, docela pochopitelné. Neznám jeho jazykové schopnosti, ale dovedu si představit, že se mu fránina, případně anglina či němčina s češtinou neplete, na rozdíl od příbuzné slovenštiny. Jen si vzpomeňme, když jsme kdysi povinně maturovali z ruštiny, jak jsme při ústní zkoušce používalii čecho-slovako-ruské zpotvořeniny pro všeobecné pobavení zkoušejících i zkoušených. Tenkrát jsme to brali s humorem, tak proč ne dnes? Ostatně, důležité je co říká než jak to říká.
V porovnání s knížetem je, co se týče srozumitelnosti, pořád králem. A pokud jde o zhrzeného Kalouska a podivína Korteho, nemá cenu se vzrušovat, první možná skončí po zásluze v teplácích a druhý v ústavu pro duševně choré.
09. 05. 2014 | 13:13

ab komola napsal(a):

ČLÁNEK Z REFLEXU - ZAČÁTEK CITACE:

Přinášíme překlad nejproblematičtějších termínů A.BABIŠE ve spojení s nejčastějšími životními situacemi:

Zjebať - veřejně pokárat Martina Komárka za absenci při důležitém jednání Poslanecké sněmovny

Jeblina – psychicky narušený politik, reprezentant koaličního partnera

Odjebať – ztrapnit či zesměšnit koaličního partnera (výraz se využívá se i v případě, kdy dojde k fyzické likvidaci)

Vyjebanec – reprezentant koaliční strany či novinář, který postrádá potřebné kompetence

Jebnúť – uzemnit opozičního politika či dotěrného novináře (příklad: Ešte raz sa ma to opýtaš, odkiaľ som vzal peniaze na Agrofert, takú ti jebnem, že sa z toho nespamätáš! )

Jebovina – nesmyslný pozměňovací návrh, nerozumné rozdělení vládních křesel

Podjebávať – podvádět koaličního partnera, nedodržovat daňové zákony

Najebať sa - opít se v kuloárech Poslanecké sněmovny

Prejebať – zmeškat jednání vlády či Poslanecké sněmovny

Jebo z lesa – extrémně naivní poslanec (Martin Komárek)

Prijebať – zvýšit rychlost služebního vozu při přepravě na důležitou koaliční schůzku, přidat na hlase při interpelacích v Poslanecké sněmovně

Rozjebať – způsobit rozkol ve vládní koalici, zbytečně čerpat prostředky ze státního rozpočtu

Vjebať sa - netaktně se vmísit do rozhovoru mezi lídry dvou hlavních koaličních stran

Ujebať – přivlastnit si některé populistické návrhy z volebního programu konkurenční politické strany, zneužít prostředky z operačních programů Evropské unie

Vyjebávať - provokovat koaličního partnera (příklad: Dovtedy vyjebával, kým mu Faltýnek nedal cez ...)

Zajebať sa - zašpinit se účastí v nepopulární vládě

Jebáreň - jednací sál Poslanecké sněmovny

Dojebať – definitivně se zbavit Martina Komárka

Za Reflex dodejme, že babišština zatím stále ještě není úředním jazykem České republiky, za což bychom se velmi přimlouvali, neboť by se tím zrychlila a zjednodušila komunikace při jednání české vlády. Sám předseda hnutí ANO se podle svých slov nyní učí česky. Jak je v tomto procesu daleko, to dokládá autentický přepis jeho politického projevu z minulého pondělí. Jde o unikátní doklad nejen jazykové výbavy místopředsedy vlády a ministra financí, ale zejména o jeho způsobu uvažování a prezentaci politických stanovisek. Vřele doporučujeme ke čtení a studiu. Již zítra v tištěném Reflexu!

KONEC CITACE.

Autore musíte se brát hodně vážně, že jo?
09. 05. 2014 | 13:14

Bodrý den! napsal(a):

Bodrý den!
Ten dotyčný Korte, není jen tak ledasjak malá postavička, nějaký zpívající šašínek.
Jako předseda televizní a rozhlasové rady si tenkrát na začátku 90. dovolil jít i proti ústavě.
Takže ne clown -- nýbrž: gauner.
Což jsou naprosto zcela jiné žánry.
Bodrý den!
09. 05. 2014 | 13:15

Ládik!!! napsal(a):

Souhlas se zdenekb.
Pokud by ostatní rozuměli Babišovi bez překladatele, nechal bych Korteho překlad zaplatit.
09. 05. 2014 | 13:15

p. p-e pučí klíče napsal(a):

Tomio svou úrovní minul topinkáře už dávno.
Teď drtí socdemáky. Stačí se v televizi zpětně kouknout na jeho souboj s Dýznbírem.
Zatímco ODS se poctivě ztrácí v kanalizaci vlastním úsilím, barelisty bude nutno vymést, protože jsou neobyčejně lepivá a přilnavá špína, kterou váš běžný prášek jen tak nezvládne.

První krok je dostat Bartáka na 20 let za katr (za ohrožení obranyschopnosti země třeba?) natvrdo, pak začnou tát.
Kdyby z policajtů kdokoli stál za špetku soli, šli by v metanolové aféře po celnících a nahoru.
Ale vrána vráně ..pučí sáně.
09. 05. 2014 | 13:15

Ládik!!! napsal(a):

david -
už jste po krmení?
09. 05. 2014 | 13:18

obluzena, polapena v ošemetné sítě napsal(a):

PS. Tomáš Hudeček nemůže být dobrým primátorem Prahy nejen proto, že pochází z Íčkova hnízda a je barelista, ale především proto, že je "sabotér, lhář a podvodník" (říká Dr. Bém a já mu tleskám).
Korte by před každým projevem měl odevzdávat noty a polovinu provize za Novu (a polovinu podílů na uranu) převést na Zemanův fond.
09. 05. 2014 | 13:26

obluzena, polapena v ošemetné sítě napsal(a):

PS. Tomáš Hudeček nemůže být dobrým primátorem Prahy nejen proto, že pochází z Íčkova hnízda a je barelista, ale především proto, že je "sabotér, lhář a podvodník" (říká Dr. Bém a já mu tleskám).
Korte by před každým projevem měl odevzdávat noty a polovinu provize za Novu (a polovinu podílů na uranu) převést na Zemanův fond.
09. 05. 2014 | 13:26

jozka napsal(a):

miku, vy lhari... Schwarzenbergovi se nikdo nesmal, ze zpiva blbe, ale ze neumi slova. To je u kandidata na prezidenta prinejmensim na zdvihnuti oboci.
09. 05. 2014 | 13:34

sic učiním rybou tebe, jako mnohé jiné napsal(a):

zdenekb
Od zavření ilegálních slojí s metanolem pod Ostravou má Kalousek abstinenční syndrom.
Na celnících mu teď sedí Babiš (proto ty nenávistné útoky) a obnovení přísunu nikde v dohledu.
Nakonec bude muset Karel na zahradě na Orlíku muset pálit obstler s aspoň 30% pecek, aby ho udržel v mezích.
09. 05. 2014 | 13:37

born65 napsal(a):

Ale jo, úvaha v textu je OK, ale mám problém s nadpisem. A nemyslím teď na Okamuru, protože toho od začátku, co se začal objevovat v médiích, ignoruju. Ale formulace v nadpisu "TOP 09 klesla" jakoby předpokládala, že TOPka nějakou úroveň předtím MĚLA. No nezlobte se pane Nováku, ale TOPka, jakožto klasický výtvor z Topolánkovy dílny na absurdno, s vědomím si kvalit jejích lidí jako je nejenom onen vyšinutý pěvec Korte, ale i Drábek, Laudát, Parkanová, Langšádlová, sněmovní mistr opilec etc., byla tou sedlinou na dně parlamentního septiku odpočátku.
09. 05. 2014 | 13:39

Suche listi p.... cisti napsal(a):

Babis je mistnim umetelum , kteri predavaji stafetu vladnuti trnem v oku , kor kdyz se prosadi zakon o puvodu majetku .
Kalous je o to vice rozladen , ze nemuze odbihat do nalevny , abstak se projevuje cim dal vice.
Uvidime casem jestli se necha Babis od poslaneckych mafianu zlomit.
09. 05. 2014 | 13:53

martinnovak napsal(a):

ad Ab Komola - vážně se bere spíš váš dnes už (asi) bývalý šéfredaktor s jeho obranou demokracie a základních hodnot :-)))
09. 05. 2014 | 13:57

zase na ty dvéře zpuchřelé napsal(a):

Proto jsme Babiše volili, že je to bohatý člověk a zlomit ho nebude tak jednoduché.

Verze má pravděpodobnost 20%, což je v tuzemských podmínkách rekordní hodnota.
09. 05. 2014 | 14:04

xerox napsal(a):

na bejvalou ministryni kultury hanákovou s jejími - procesy , nikdo nemá ... tý nerozuměl jak to myslí , ani rodilý čech ...
hanáková tak zůstala nepochopena a badatelé se dodnes nemůžou shodnout , co vlastně chtěla říct ... :-)

ve zkratce zde - http://goo.gl/xs4z6m

celej legendární výstup zde - http://goo.gl/aJTlG

pošmáknout si můžete též i na její obhajobě tzv. církevních restitucích , který patří taktéž do zlatého fondu české polistopadové politiky - http://goo.gl/MqYgV7
09. 05. 2014 | 14:11

jozka napsal(a):

No, ja bych to nezatracoval. Mozna bysme mohli vypsat vyberove rizeni na dva prekladatele z nesrozumitelstiny do cestiny, to by mohlo bejt se slevou. A krome toho, ze by Kalousek a Korte konecne porozumeli Babisovi, tak by ten druhy byl pridelen Korteho partajnimu sefovi a mozna bysme po letech zjistili, ze to je fajn chlapik, protoze se az doposud vetsina ztracela v prekladu.
09. 05. 2014 | 14:27

analytik napsal(a):

Koho ještě zajímají názory politických mrtvol jako jsou Daniel Korte a Miroslav Kalousek?
Chcete zazářit v ekonomice?
Nechte si poradit od nejlepšího provozního chemika této Galaxie.
09. 05. 2014 | 14:40

david napsal(a):

To : Ládík 13:18

Nemohl byste mi ty vaše šplechty nechat přeložit ?
A protože vím, že jste mimo dalšího i chudý, může to být i na mé náklady.
09. 05. 2014 | 14:41

xerox napsal(a):

maxime ... taky sem nepochopil co ten ten lojza s mastnou hlavou v rádoby uměleckém záběru chtěl tím nadpisem říct ...

původně sem myslel , že starýmu vopěnkovi a alchymistovi klesaj volební procenta , šacoval jsem to shodně s jejich mužstvím v nejvzrušivějším momentě na půl šestou , tedy kolem 5,30% ... :-)
09. 05. 2014 | 14:47

Pepa Řepa napsal(a):

ab komola
myslím, že si Andrej Babiš zaslouží vyznamenání za obohacení českého jazyka.
Zvláště Jebovina nemá chybu.
:-)!!!!!!
09. 05. 2014 | 14:56

co jsi večeříval, večeř zase v jezeře! napsal(a):

xeroxe
Díky za připomínku výrazné kvokantní (nebo že kvotantní?) topinkové poma..., teda političky.
Jelikož matně tuším, že jste ta xeroxa, oceňuji i vaše sebezapření.
Někteří nezapomenutelní politici se propadnou do škvír historie a ani pes se na to nevy...
Je dobré poklady vyhrabávat a stavět naodiv.
Takovej biskupskej mluvka mlčí a hrabe, jak mu tradice jeho matičky církve přikazují.
Nedělá to pro sebe.
Což je nám ale úplně tlačenka.
09. 05. 2014 | 15:13

strýc virus HxNx napsal(a):

analytik

Kalousek a politická mrtvola?
obávám se, že ten pán vydrží a dokáže víc, než si umíme představit i v nejděsivějších snech.
stačí když nasadí svůj sonorní bas a volič TOP 09 omdlévají blahem a drtí mezi zuby: Kalous.Kalous, Kalous.
09. 05. 2014 | 15:26

Cobaya38 napsal(a):

Neznám ferman PS, ale pokud je schůze na devět dopoledne, pan Kalousek přichází 15 minut po deváté (stavil se před schůzí na pár panáčků), takže v půl desáté je už "tři metry nad drátama", jak se v našich končinách říká permanentní opici, takže se může zapojit do všeobecné diskuze; ale dle jeho vlastního výroku - že se z toho do druhého dne vyspí - jak je vidět a slyšet z jeho blábolů, už to není ono. Ministr financí není pan Rath.
09. 05. 2014 | 15:27

xerox napsal(a):

co jsi večeříval, večeř zase v jezeře!

musím vás zklamat , nejsem ta ... ani nejsem jezerní panna , jsem on ...
v duchu tohoto blogu se vám nedivím , že komolíte i mé oslovení ... správně je tedy - xeroxi ... :-)

nicméně děkuji za odezvu a přeji mnoho gastronomických a erotických zážitků v průběhu prodlouženého víkendu ... :-)
09. 05. 2014 | 15:40

............................. napsal(a):

Přestřelka v PS byla zajímavá. Opozice vs. Babiš. Zatím, co jedni dělají všechno možné a nemožné pro to, aby nepřítele zničili. Nepřítel stoupá a stoupá.
Mimochodem, po útocích mi Babiš připadal úplně v pohodě, zatím, co Kalousek nebyl daleko od zhroucení. Trvat to o chvíli déle, možná došlo i na inzultaci. Ona i barvená hlava byla nepříčetná. Černochová také nedokázala udržet emoce na uzdě. Ta mi mimo jiné připomíná takové ty pavlačové štěkny. Moje první zkušenost s ní byla při sporu Kalousek, Lesy (vysíláno přímým přenosem) Rvala se jako čert za svého milence Červíčka, no a povedlo se jí to. Je to nebezpečná osoba.
09. 05. 2014 | 16:28

evix napsal(a):

MIK NAPSAL(a):
Hmm a kolik lidi a jak toho zeuzil Zemanuv tym kdyz Schwarzenberg zpival ceskou hymnu ? a proc Zemana vytahl Benesovy dekrety....
ZEMAN NEVYTÁHL BENEŠOVY DEKRETY!!! Vytáhl to moderátor V.Moravec!!
Tady to máte, nesestřihané https://www.youtube.com/watch?v=L4YyclNaGkc
Pusttě si to 2x!

Kalousek zase blbě kecá..
Autore, Okamura neříká, že se mají pakovat všichni imigranti...jako dcera řeckého imigranta chápu jak to Okamura myslí..On jen nechce aby tu někdo přišel a pobíral sociální dávky a NEPRACOVAL...Když jsem se mohla já vyučit a moji sourozenci pak studovat a pracovat, tak to mohou i někteří lidí, kteří tady pobývají už několik staletí...
Jsou země kde s nimi problémy nemají, stačí se podívat JAK SE TO DĚLÁ jinde a přestat na nepřizpůsobivých NEparazitovat!
09. 05. 2014 | 17:12

Amonre napsal(a):

Zuzana Peppett
Asi tak, kdo navíc bydlí u hranic se Slovenskem, nemá nejmenší problém tomu rozumět (samozřejmě, když je to nějaké nářečí z druhého konce Slovenska, tak je to něco jiného).

Ale divím se že se někdo obtěžoval na výroky těch dvou reagovat. Minimálě pan Kalousek je v politice natolik dlouh, že by mu neškodilo dát si od ní nějakou dobu pauzu.
09. 05. 2014 | 17:28

S.Š. napsal(a):

šašek z Jihlavy :

Není nic známo o tom, že by Andrej Babiš trpěl vrozenou vadou řeči, pane šašku (jako Schwarzenberg). Naučit se česky měl času dost. Nejde ale jen o "českoslovenštinu", ta by za jistých okolností mohla být i vcelku roztomilá. Pro někoho ale může být Babišův styl řeči, resp. spíše stylu vystupování, ("to byly jen takové předvolební kecy"), prodchnuté vulgarismy a arogancí, hůře přijatelný (jistě, takových politiků je u nás docela pěkná řádka), to nemluvíc o jeho populismu ("Jsem přesvědčen, že tu můžeme vybrat na DPH o 40 až 50 miliard více ... dalších 100 až 150 miliard by stát mohl získat racionálními nákupy"; kde je má, když za Kalouska ležely na ulici, zatím zvyšuje státní dluh ?) či o vyslovených lžích (neměl odkud se dozvědět, že jsou v Československu lidé, kteří nesmějí studovat, cestovat a jsou různě perzekuovaní, to např.). Řekla bych, že na pánu Babišovi je ale nejzajímavější úplně jiná věc : dosud totiž v zásadě nikdo neví, co si ten člověk vůbec myslí (například o zahraniční politice), co sleduje a jaké jsou jeho cíle. Něco málo lze usoudit z toho, co v minulosti kde řekl, například o normalizaci. A z toho vyplývá, že této doby, tedy autoritativního režimu s omezenou svobodou a vším z toho vyplývajícího, si cení nesrovnatelně více, než polistopadového režimu. Zdá se mi, že je to vcelku vypovídající. Ve světle toho je jeho českoslovenština naprostou prkotinou.
09. 05. 2014 | 17:52

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Jeden z útočníků v masakru v Oděse byl identifikován , je jím člověk s kriminální minulostí, řízen je zřejmě přímo Andriyem Parubiyem, což je čelní představitel současného ukrajinského vládního establishmentu, na starost má obranu a národní bezpečnost..

http://ukraine-human-rights.org/one-of-the-actors-in-the-odessa-pogrom-was-identified/

M. Volkov zde na těchto záběrech střílí do oken budovy Domu Odborů /15:30 a násl./:

https://www.youtube.com/watch?v=whqQCx6RXkY

Zde podává raport a družně se baví s policejním důstojníkem, jeho gorily se dokonce snaží policajtovi udílet příkazy.

https://www.youtube.com/watch?v=IzFQCmPQ8L0

------------------------------------------------------
Zvídavější povahy bude možná zajímat i přednáška W. Clarka, celá je na fora.tv, zde je její česky otitulkovaná část :

https://www.youtube.com/watch?v=wLvJUX18mkg

Mluví se zde mj. o provedeném politickém puči v USA. Mluví s ezde o tom, že Lybie, Syrie, Irák....že to vše bylo předem naplánováno - že bude napadeno 7 zemí během příštích 5 let.... . zemí, které jsou dle pučistů prosovětské.

P.S. Promiňte ti z vás, které baví spíše diskuze o pičovinách. Děkuji za schovívavost, nerad jsem jim zkazil zábavu.
09. 05. 2014 | 18:12

honza napsal(a):

Korte patří místo do parlamentu do psychiatrické léčebny..Dělat veřejně kašpara a projev zazpívat, či se otírat o češtinu, když jeho předseda nejen že nesrozumitelně huhlá, ale navíc minimálně polovinu pracovní doby prospí...
09. 05. 2014 | 18:17

Madison napsal(a):

To ab komola - kde jsi přišel na ty stupidní výrazy. Od babiše jsem je tedy ještě nikdy neslyšel. Jestli je máš od Reflexu, tak to je ten správný týdeník - novinářská žumpa, jak jej kdysi právem nazval ing, Zeman, současný president.
09. 05. 2014 | 18:17

................................... napsal(a):

Co si budeme namlouvat. Kdyby se nevytáhla řeč, vytáhne se něco jiného.
Jak se říká, kdo chce psa bít, tu hůl si vždycky najde.
09. 05. 2014 | 18:30

david napsal(a):

To : honza 18:17

Myslíte, že to tady na diskuzi zvládne Ládík sám, bez Korteho?

Já bych v tom tady Ládíka samotného nenechával, nakonec více hlav víc ví, ne ?
09. 05. 2014 | 18:32

Joe Ratata napsal(a):

U Kalouska mně už nic nepřekvapí.
Ten mluví pravdu jen když se splete.
Spíše mně udivuje, že nějaký žertéř v médiích ho nechává vše komentovat, aby lidi viděli, že lež a demagogie jsou jeho standartními vyjadřovacími prostředky a Topinky se té sabotáži nedokáží bránit.
09. 05. 2014 | 18:35

modrý edvard napsal(a):

Skutečností je, že Babiš mluví československy. Aféra s překladem mě v podstatě míjí, ale vadí mi, že Babiš vypouští z úst řeči, aniž by kdokoli kontroloval, jestli se shodují se skutečností. A v případě potřeby tvrdí, že není politik (co tam teda ve vládě dělá?).
09. 05. 2014 | 18:51

Baba Jaga napsal(a):

Nemám přehled o tom, jakými řečmi tráví naši poslanci ve sněmovně. Dovolím si ale napsat svůj názor, že soudný člověk vstoupí do vrcholné politiky s tím, že umí hovořit i psát správně hlavním úředním jazykem - nějak mně to k jeho kvalifikaci patří (dle mého právě proto pana Schwarzenberga mnoho lidí co prezidenta nevolilo).
O někdejším prezidentu panu Husákovi se říkalo, že "slovensky zabudol, česky se nenaučil". Mluvený projev pana Babiše posoudit nedovedu, slyšela jsem ho "naživo" snad jednou. Dá-li státní finance brzy do pořádku stejně, jako ve svých firmách a přivede stát k plusu, budiž mu jeho mluvený projev odpuštěn. I když já bych asi dala přednost bezchybné slovenštině.
09. 05. 2014 | 19:02

strýc virus HxNx napsal(a):

honza 18:17

... a promočí...
09. 05. 2014 | 19:03

Jáchym napsal(a):

Ač Babiše nemusím,
ač jej nepovažuji za politika,
vřele bych se přimlouval za zařazení jím používaných termínů do slovníku spisovné parlamentní češtiny.

Jsou podstatně kratší a pregnantnější než onen reflexní překlad (viz 13:14)
Jsou jednoznačně srozumitelné, na rozdíl od mnohých anglicizmů.

Pokud by podobně hovořili všichni poslanci, došlo by k redukci času jednání sněmovny na jednu třetinu (možná i k samovolné redukci žijících poslanců o jednu třetinu).

Obé by se pozitivně projevilo na politické kultuře a snížení nákladů.
*********************************************************************************
Doporučuji příslušnému parlamentnímu výboru rozšíření slovníku o výzvu

"Dajte si pojebať kilo soli"
(= dovolujeme si zdvořile nesouhlasit s parodií na církevní restituce ve stávajícím znění)
09. 05. 2014 | 19:12

oranžáda primitivní napsal(a):

no jo, nejpopulárnější je tady slovenskej STBák , to jsme to dopracovali, soudruzi.
09. 05. 2014 | 19:20

strýc virus HxNx napsal(a):

oranžáda primitivní

to víš, soudruhu, od vás soudruhů se nic lepšího očekávat nedalo.
09. 05. 2014 | 19:38

Filuta napsal(a):

Mně jde Babišova husákovská "čeština" taky fest na nervy.
Autor by si měl uvědomit, že Babiš není řadovým občanem, ale ministrem, který de facto plní funkci premiéra.
Neznám jedinou evropskou zemi, kde by ministr mluvil takto mizerně jazykem dané země.
Slováci by takového "čehúňa" ve vládě neskousli vůbec.

Ale pokud Kalousek s Kortem kritizují Babiše a požadují překlad, měli by cílit taky do vlastních řad a požádat o titulky ke všem vyjádřením jejich Kchárla. Tomu nerozumím vůbec.
09. 05. 2014 | 19:47

ld napsal(a):

Onehdá byla v tv debata z Brna s kandidáty do eu-parlamentu. A když se tady vzpomenul ten Uprd, tak její lídrová Samková tam dostala těžce na frak. Dokonce ji hravě předčil i Zahradil, a to je jó nýmand.
S tou Klárou to byla sázka na šmatlavého koně. Vlastně kobylu.
09. 05. 2014 | 20:09

dve cihly se vzduchem mihly napsal(a):

Kharluv prekladatel do posunkove reci to ma jednoduchy , porad ma hlavu na stole.
09. 05. 2014 | 20:31

xerox napsal(a):

dve cihly se vzduchem mihly

naopak , překladatel starýho vopěnky to má nejsložitější ... jednak mu ani on moc nerozumí a jednak se nechce svlékat kaťata a ukazovat si na holou řiť , když se mluví o české ekonomice ...
09. 05. 2014 | 20:49

........................................ napsal(a):

Tak Kalousek jede podle stejného scénáře, který předvedl, když byl ve vládě. VV, nováčci. Jel do nich od začátku, až se mu podařilo je rozklížit. Netvrdím, že VV byla strana svatoušků ( kdo je tam také svatoušek, že ) ale pár zmetků do nich šťouralo, včetně zmije jedovaté, až to dopadlo, jak to dopadlo. Hádky, štěkání. Co ještě bylo v pozadí, prachy, trafiky? Ale podařilo se. Kalousek jede opět jak přes kopírák, je otázkou co se děje v zákulisí. Jestli se mu podaří Babišovce také rozklížit.

Vidím to tak, mít Kalouska za kamaráda - katastrofa. Mít Kalouska za nepřítele - sebevražda.
09. 05. 2014 | 21:26

William F. Cody napsal(a):

V okamžiku, kdy se proti vkusu a zdravému rozumu (jen kvůli předejití nejhnusnější varianty) svých voličů zvolený prezident rozhodl urazit Rusy neúčastí na recepci k jejich největšímu svátku (a slyšel jsem dnes během procházky městem několikrát docela mladé lidi říkat do telefonu "s pabědoj"; to jak to vypadá pro ně a jak to vidíme my se nedá nijak srovnat) se tu vybavujeme o nějakých slovakismech v řeči Andreje Babiše, místo co bychom byli rádi, že nějaké uhlíky Československa stále ještě žhnou.
Kam se tahle země po posledních pětadvaceti letech dostala je TRAGÉDIE.
Jako cirkusák tomu rozumím.
09. 05. 2014 | 21:49

manželka je dobrý sluha ale špatný pán napsal(a):

především je potřeba bureše naučit zpívat českou hymnu, protože to je základ.
ktééé tomof muj ktéé tomff muj,
fota huči po skalinach
bory šumi po lučinach.
a to je krasna sééme
seme ceska tomof muj.
10. 05. 2014 | 02:08

Skogen napsal(a):

Neo, ten pan kníže, to je ten chlap, co se stýká s ukrajinskými neonacisty?

http://www.hrebenar.eu/2014/04/karel-schwarzenberg-s-banderovcem-v-uniforme-upy-na-pietni-akci-nacionalistu/

Vlastně, on pro to má předpoklady, jen nevím, proč je před prezidentskými volbami popíral. Měl se k nim hrdě hlásit, ne?
10. 05. 2014 | 05:31

Filuta napsal(a):

.......

Kalousek a nebezpečný?
To už je dneska mrtvý muž.
A tohle jsou jen předsmrtné křeče.


Skogen

Když jsem před volbami napsal, že má Kchárl blízko k náckům (včetně jeho manželky, která si umotala levobočka s náckem od Haidera), tak se tady do mě pravdaláska pustila.
A ejhle, už je zajíc z pytle venku.
Jsem zvědavý jak dlouho tu fašounskou sebranku dokážou vydávat naše média za "demokraty".

Nejdřív si pro jistotu počkají na změnu kursu západních novin, což už dlouho trvat nebude.
Situace je totiž neúnosná a těch "separatistů a teroristů" je nějak příliš mnoho.
10. 05. 2014 | 07:18

Pepa Řepa napsal(a):

Otázka: Co na toho zahradníka z Being there Chance Babiše máme je úsměvná u někoho, který je českým žralokem a po kterém jedou všichni čmuchalové 25 let.

Pokud je nečitelný tak se naskýtá otázka, proč se to zjistilo až teď, když chce jít-po vzoru Chance- ke kořenům a je velké nebezpečí, že by začal zkoumat kořena nejkořenovatějšího, jak sponzor pravdy. lásky a něhy přišel k NWR a kdo z toho tyl, dokonce zjistit kdo se bude chodit cachtat do knihovny VH .
Myslím, že protikoblihářská vlna začíná.
10. 05. 2014 | 08:04

Skogen napsal(a):

Filuta,

Schwarzenberg je průhledný, o to zajímavější je volímkarly sledovat.

Mrazivé bylo, na koho cílil. Jistě víte, kdo přinejmenším v druhém sledu v Oděsse vraždil, nebo aspoň dělal bordel. Zpovykovaná, zmanipulovaná, bezprizorní, nezaměstnaná a bezperspektivní mládež. Taková, jaká je vyráběna i zde. Z toho se zvedá kufr.
10. 05. 2014 | 08:10

Filuta napsal(a):

Pepa


Sice by mě potěšilo, kdyby někdo "rozkryl" jak to třeba bylo s Havlovými a Kchárlovými restitucemi (Babiš si může foukat, když soud o svém agentství vyhrál), ale na druhou stranu nemám nejmenší chuť pomáhat rozšířit Babicovo impérium.
Porošenko nebo Babiš? Ono je to gancegál.


A ti troubové budou ještě volit ANO v eurovolbách. To už snad radši toho Okamuru nebo Bartoše.
Babiš je samozřejmě "eurooptimistou" - já bych byl na jeho místě taky. Kdo by se zbavoval slepice, která nese zlatá dotační vejce.
10. 05. 2014 | 08:13

Filuta napsal(a):

Skogen


Vždyť to jsou zase jenom mládežníci, kdo toho Kchárla médiím a prostitutkám z oblasti kultury žere.
Starší ročníky mají vcelku jasno. Až na ty úplně senilní.
10. 05. 2014 | 08:15

Skogen napsal(a):

Jenže to je právě cool a fyzicky ty starší ročníky překonávají ;)
10. 05. 2014 | 08:24

prak napsal(a):

Zcela jasně nastane "ticho po pěšině".
10. 05. 2014 | 08:26

Pepa Řepa napsal(a):

Já mám jasno.
pokud se přinutím tam dojít.
Zjistil jsem, že kandiduje Cibuĺka.
Tipuju, že dostane 3 hlasy. Škoda, rád bych ho viděl, jak hřímá v EP proti bývalým komunistům, kteří o tom nechtějí slyšet.

Taky se zasek-pořád zpívá, že pes jitrničku sežral- ale pobaví.
V EP je smutno.

Mě neuráží ani Míra a variace na jedno slovo jebať -zvláště s ť na konci-z Reflexu jsou úžasné.
Novák je asi estét. Spíš bych kouknul na obsah mouder. Pehe to sem sází politicky korektně a strukturovaně, ale obsah je žalostný.

Pokud jde o ANO spíše je pozoruhodná proměna kdysi vtipně glosujícího Komárka v zakyslého mudrlanta o ničem.
10. 05. 2014 | 09:06

Divobyj napsal(a):

Autor

V mnohých věcech jste sice mimo.
Máte však pravdu v tom,že takovéto útoky na pana Babiše jsou poněkud trapné.
Zvláště,když sám předseda TOPky mluví tak,jak mluví,že..
10. 05. 2014 | 10:28

Radek napsal(a):

Je dobře,že se v této hovnokause můžou vyjádřit ti praví.Nostalgiků po Husákovsko-Biľakovské češtině je koukám opravdu dost.Vůbec nemám nic proti Slovákům,jezdím tam už celé roky na dovolenou.ALE ! Jak to,že tisíce Slováků už ze slušnosti,že žijí v Česku,UMÍ a to velice dobře česky ??? To soudruh velkouzenář neměl za celá léta těch pár tisíc na dobrého lektora/logopeda ??? Ale měl,jenže on na to s...re,aby se naučil jazyk země,kde jsou mu dobré pouze jeho firmy,a v nich ti "Čehúni,ktorým láskavo dáva robotu." Prostě opět pouze další arogantní komouš,který není ani schopen mluvit příbuznou řečí.PS.Já slovensky umím,a rád si tu hezkou řeč stále uplatňuji,buď na dovolené nebo při jejich tv....
10. 05. 2014 | 10:36

david napsal(a):

To : Radek v 10:36

Radku, když někdo, nic neumí, nic nedokázal, nikdo o něm neví a nikdy vědět nebude a pozoruhodný je jen tím, že už léta jezdí na Slovensko na dovolenou, je výborné napsat o někom, že je "soudruh velkouzenář" a stát se alespoň na chvíli velkým, až největším.

Je to tak úlevné a osvobozující a doufám, že jste si tu svoji slavnou chvilku dosyta užil, Radku.
10. 05. 2014 | 11:23

oranžáda kulturní napsal(a):

koukám, že cenzor maže jako divej....... asi považuje sousloví slovenský STBák za zdraví pravdě a lásce škodlivé..
10. 05. 2014 | 11:29

neo napsal(a):

Kelte:

Jak se rasista jako vy opovažuje vůbec někoho nazývat náckem?A to že jste rasista jsem vám již dokázal na jiném blogu, kde jsem dodal odkazy na vaše rasistické příspěvky.
10. 05. 2014 | 11:31

Kelt napsal(a):

neo,
zase lžtete,jak je Vaším "dobrým zvykem".
Pan Stejskal a budiž mu za to dík,pouští i ostřejší politické debaty,pokud argumenty nenahrazuje vulgarita.
Na co je ale zvlášť citlivý,to jsou výroky rasistického zabarvení,či vysloveně útočící s rasovým podtextem na některou lidskou entitu.
Vzhledem k tomu,že jste dohledal"mé údajně rasistické výroky",které zůstaly na těchto stránkách,tak to Vás jednoznačně usvědčuje ze lží.
Goebels pravil-stokrát opakovaná lež je stává pravdou a Vy se držíte svého vzoru.
10. 05. 2014 | 12:00

neo napsal(a):

Kelt:

nikdy nelžu.
ne neusvědčuje, možno je pan Stejskal přehlédl a nebo má jiný důvod je zde nechávat. To není má věc. To je věcí pana Stejskala, aktualne.cz.

https://blog.aktualne.cz/blogy/sadi-shanaah.php?itemid=22834
https://blog.aktualne.cz/blogy/zuzana-roithova.php?itemid=21646
https://blog.aktualne.cz/blogy/tomas-haas.php?itemid=21971
10. 05. 2014 | 12:10

Radek napsal(a):

Davide myslím,že "velkou chvilku" si tady užíváte vy a vám podobní.Víte,jak takové nazývá soudruh velkouzenář? NIKTOŠI.To jen na okraj.Já si nemusím nic dokazovat,pouze jsem napsal,co na srdci...
PS.Užívám si slušný důchod po 42 letech práce,která byla i mým koníčkem.Zatím jsem viděl čtyřicet zemí.To Slovensko mám také jako svojí oblíbenou destinaci.Já totiž mám "dovolenou" 365 dní v roce.Vy taky ? To víte penzisti.Až vy dokážete aspoň zlomeček toho,co já,budete za kofra.Zatím jste pouze nic-k pod blogy.Asi tak rozumbrado.Kolik vám je? Už jste "zkušený "čtyřicátník ??Cha,cha...
10. 05. 2014 | 12:12

Dalimír napsal(a):

Paní S Š autoritativní režim je pro národy čechů a slováků doslova šitý jako na míru ! V tom si docela Babiše cením že se nepřetvařuje jako mnoho českých politiků a mluví a koná jak mu zobák narostl ! A o tom to všechno je ! Brál bych klidně bělorusa Lukaštěnka namísto součastného hradního pána ! Ten je tam stejně zadarmo drahý ! Dokonce už i sám velký kmotr mafiozo Klauz se začíná na stará kolena normálně - lidsky chovat a to je u něj skutečně pokrok !
10. 05. 2014 | 12:24

Kelt napsal(a):

neo,
to,že pan Stejskal asi ze sympatií ke mně úmyslně "přehlédl"má údajné rasistické výroky,když jiné systematicky maže a dokonce některým i na čas znemožnil sem psát,tak to Vás z tech Vašich lží usvědčuje.
Není to problém p.Stejskala,ale jedině Váš,protože Vy je kasifikujete jako rasistické,takže opakovaně LŽETE-J.Goebels vy z Vás měl radost.
A ty odkazy,ve kterých není nic rasistického si laskavě strčte za klobouk,plakátujete je zde již podruhé.
10. 05. 2014 | 12:35

neo napsal(a):

Kelt:

takže znovu opakuji, nikdy nelžu.

Důkazy jsem předložil. Hádat se o tom nebudu. Obsahují vaše nenávistné příspěvky vymezující se k různým etnikům.
Naproti tomu, vy mne nazýváte náckem (jiní zase multikulti, pravdoláskařem, pražskou kavárnou apod..) aniž byste měl jakýkoli argument.

Vám jde jen o to urážet. O nic jiného.
Všimněte si, že jste agresivně reagoval jen na oslovení knížete knížetem. Prostě jste viděl můj nick a musel jste vulgárně urážet. Nic jiného neumíte. K tématu nic.

Nemůžete se divit, že si nenechám takové urážky líbit. Zvlášť pokud jde o nácky, které s komunisty opravdu rád nemám. Považuji jejich ideologie za zrůdné.

Jsem liberál. Tolerantní člověk se vztahem k demokracii. Nedělím lidi dle ras, národnosti, pohlaví, náboženství či sexuální orientace.
10. 05. 2014 | 12:43

Kelt napsal(a):

neo,

"důkazy"jste žádné nepředložil-Vaše tvrzení,nejsou důkazem,jsou jenom účelové lži.
TGM presidentským dekretem používání "šlechtických titulů"zakázal a za 1.republiky bylo dokonce trestné-divím se dnešním "demokratům",že to tolerují.
Tím titulem "kníže"ukazujete na příchylnost k tomuto ochránci sudetských nacistů,vysídlených v souladu s rozhodnutím vítězných mocností zpět do Říše"což vyřvávali pod vedením K.Henleina a K.H.Franka již od roku 1933,kdy se v Německu dostal k moci jiný "demokrat"jménem A.Hitler./mimochodem odsouzeni za válečné zločiny/a jeho podpoře ukrajinským neonacistům Pravého sektoru a pohrobkům S.Bandery,také demokratů jako řemen.
Víte,když má něco peří jako kachna,chodí jako kachna,kdáká jako kachna,tak je to kachna,i kdyby se tisíckrát prohlásila za slavíka.
10. 05. 2014 | 13:12

david napsal(a):

To : Radek 12:12

Přesvědčil jste mě a mně nezbývá, než vám váš život i vaši osobní integritu závidět.
10. 05. 2014 | 13:21

Rudi Koutek napsal(a):

manželka je dobrý sluha ale špatný pán napsal(a):
"především je potřeba bureše naučit zpívat českou hymnu, protože to je základ.
ktééé tomof muj ktéé tomff muj,
fota huči po skalinach
bory šumi po lučinach.
a to je krasna sééme
seme ceska tomof muj.
10. 05. 2014 | 02:08"



Jste trapny, to vy ale jiste sam vite.
10. 05. 2014 | 13:32

Dalimír napsal(a):

Neo demograte podívejte na bělorusko jak tam za autoritáře Lukaštěnka vše šlape ! Takhle si to měl zařídit ten posera Janukovič , vypráskat nácky a jejich poskoky z EU zavčas ze své země a ukrajina nemusela být dnes tam kde je ! Lidé mohli žít normálně a ne stále ohlupováni falešnou západní propagandou ! Prezident a tím i vůdce národa musí být rozhodný a trvat na spravedlnosti pro svůj lid a nenechat si blbnou hlavu někým z těch falešných západních mudrců !
10. 05. 2014 | 13:56

SuP napsal(a):

Na rozdíl od Korteho si myslím, že Babiše tady nikdo nenutí mluvit česky, ani když to neumí. Tudíž jeho slovní projev považuji za přezíravý a pohrdavý jak k oběma jazykům, tak k posluchačům.
10. 05. 2014 | 14:55

david napsal(a):

To : SuP

SuP(e), pokud jste na rozdíl od Korteho schopen myslet, proč to tady před námi až dosud skrýváte?
10. 05. 2014 | 15:03

SuP napsal(a):

david -
proč se ptáte, když to nevíte?
10. 05. 2014 | 15:10

neo napsal(a):

Kelt :

nemohou to být lži, jsou to odkazy na vaše výroky.

používání šlechtických titulů není totéž, jako někoho oslovit knížetem.

oslovením ničemu nenaznačuji příchylnost. Když kandidoval na prezidenta, byl pro mě stejně nevolitelným, jako Zeman. Také u Ukrajiny k nikomu neinklinuji, celá Ukrajina mi je víte kde. Nezajímá mě.
Víte,když má něco peří jako kachna,chodí jako kachna,kdáká jako kachna,tak je to kachna,i kdyby se tisíckrát prohlásila za slavíka. ///// to na vás sedí, viz důkazy předložené k rasistickým výrokům
10. 05. 2014 | 15:10

neo napsal(a):

Dalimír:

no a?
10. 05. 2014 | 15:11

david napsal(a):

To : SuP 15:10

Pochopil jsem a vidím, že nemáte co skrývat.

Za odpověď děkuji, hned je jasněji.
10. 05. 2014 | 15:39

Kelt napsal(a):

neo,
začínáte být i legrační.

"nemohou to být lži,jsou to odkazy na vaše výroky"-ano,ale lživě interpretované
"používání šlechtických titulů není totéž,jako někoho oslovit knížetem"-to Vám ale trvalo,než jste vymyslel takovou pitomost-to jsem nikde netvrdil.Ale svědčí to o Vaši servilnosti ke zmíněnému.
"Ukrajina je mi víte kde,nezajímá mne"-u liberála se vztahem k demokracii dost zvláštní postoj.
A to,že se na závěr zmůžete jen na opičení názoru druhého,tak to svědčí jen o Vašem infantilismu.
10. 05. 2014 | 16:03

neo napsal(a):

Kelt:

No to je jasné, že si je rasisté interpretují jinak :) Je to pochopitelné, stydí se za svůj rasismus a nechtějí být za rasisty s IQ chrastítka. Je jim to ale k ničemu, jsou poznat.

Já oslovil Švarcnberka knížetem. žádný zákon mi nicc takového nezakazuje, takže vaše zmínka o masarykovi je mimo.

Proč zvláštní? Mě je celý sovětský svaz ukradený, ať se tam klidně vystřílej, když chtěj.

No, jelikož nechci být vulgární jako vy a nechci se snižovat na vaši úroveň, tak jsem nucen používat vaše obraty, abyste se tak nějak vyautoval sám.
10. 05. 2014 | 16:14

Kelt napsal(a):

neo,

diskuse s Vámi začala být až příliš nudná-Vy jste jak flašinet o jednou písní-no nic.
Jenom technická.
Co mně o Vás vypovědělo snad nejvíce,že vlastní jméno "knížete"napíšete s velkým písmenem na začátku,kdežto TGM Vám za to "nestojí".

Prvorepublikoví fašisté nenáviděli Tomáše Garigue Masaryka až za hrob.Taktéž nacisté a dnes neonacisté ,což se také týká Dr.E.Beneše.
V naší rodině ho od nepaměti ctíme jako jednoho z největších Čechů,kteří se zasloužili o
svebýtnost Čechů,Moravanů a Slezanů.
10. 05. 2014 | 16:53

neo napsal(a):

Kelt:

tak legrační nebo nudná? Vy nevíte co píšete, že?
to se mýlíte, napsal jsem obě s malým, pak jsem se k tomu vrátil a jedno přepsal na velký aniž bych si všímal toho druhýho. Čeština neni moje silná stránka. S masarykem ani švarcenberkem to nemá co dělat.

máte to v hlavě pomotaný. Kníže vám nedá spát. Mně je opravdu srdečně jedno, kdo to je, kde je, co dělá. Já ho nevolim, nikdy jsem ho ani nevolil a nejsem ani jeho příznivce, ostatně to žádného politika.
10. 05. 2014 | 17:13

Zbyněk napsal(a):

Tak dneska jsem se pobavil, když dva poslanci si udělají, jak je ve všech parlamentech světa zvykem, po škobrtnutí oponentů kapku legrace, zde se rozpoutá peklo uražených suchých čumáků a použijí stejnou metodu na pana knížete o kterém blog není. Vtipně se vyjádřit neumí, takže se zde rozléhá pouze štěkot ratlíků. Není možné si myslet, že mluva pana ministra financí, někomu vadí, všichni mu rozumí, právě tak jako panu Schwarzenbergovi, ovšem nahrávka na vtip to je. Zloba není na místě. Když v německém sněmu spustí poslanec z Bavorska nebo Kolína, chtíc upoutat své voliče jak mu zobák narost, tak mu mnozí také nerozumí. Ve všech zemích světa je to stejné a v mnohých ještě horší, proto doporučuji zklidnit hormony téma za to nestojí. Kdo si myslí, že ta dáma řídila sněmovnu dobře, tak ať nadává, já křivdu nevidím. Jako naše telka presentuje bitky a hádky které se odehrávají v jiných parlamentech, tak si tento výjev ve sněmovně naší s gustem pouštějí jinde. Lepší kabaret, než bitky.
10. 05. 2014 | 17:39

............................. napsal(a):

Tak já nevím. Lidé jsou už natolik otrávení tím, co předváděla politická garnitura. Umělo to sice krásně mluvit, umělo to perfektně lhát, umělo to dokonale krást, ale kam nás zatáhli. Zoufalství a bezvýchodnost. Zřejmě Babišovci byli nějaká naděje. Moje volba sice nebyli, ale vůbec se lidem nedivím. Koho volit? Opět jsem v neřešitelné situaci. Nejlépe se na to vykálet, ale zase to svědomí...........
10. 05. 2014 | 17:42

........................................ napsal(a):

Zbyněk napsal(a):
Ale já panu Schwarzenbergovi opravdu někdy nerozumím a strašně mě vyčerpává, když si mám poslechnout delší rozhovor. Nic ve zlém.
10. 05. 2014 | 17:50

Zbyněk napsal(a):

Kelte.......
i moji rodiče milovali Masaryka a Beneše. Já to vidím pragmaticky, po těchto dvou nám nezbylo nic, po rodině knížete Schwarzenberga, dlouhá historie, paláce, zámky, lesy pozemky a kanál na plavení dřeva. Tak hrome Kelte, kdo je významnější?
10. 05. 2014 | 17:58

Karel (taky) napsal(a):

TOP09 klesla? Blbost.
10. 05. 2014 | 18:02

neo napsal(a):

Kelt :

Nemám fotku žádného politka, nikde. Nejsem jako vy.
Pokud se považujete za chytrého nácka, je to vaše věc.
Co píše resl mi je celkem jedno. Máme možná nějaké společné názory, ovšem to máme i s jinými diskutujícími a např se neshodujeme v pohledech na bývalého prezidenta Klause..

nic neokecávám. Je mi opravdu srdečně jedno, kdo je prezident, kdo je ve vládě. Kdybyste se mě zeptal, tak krom sobotky a babiše nemám ani tucha z koho se skládá vláda. Jo vim že na školství je chládek, o něm se teď dost píše v souvislosti s jeho nápady. Politika mě nezajímá, netrápí. Ano, jsem vlastně dost apolitický. Vždycky říkám, že ať tam sedí kdokoli, za mě dělat nebude.
10. 05. 2014 | 18:05

Kelt napsal(a):

Zbyňku,
kdo je významnější-velice zajímavé téma.
Budu parafrázovat K.H.Borovského-zle matičko zle,"švarncenberci "zde.To by bylo na dlouhou diskusi a nevidím přínosné to rozebírat.
Vy jste vyjmenoval materiální statky,zde je jasná převaha na větvi K.S.
Když dovolíte,rád bych dal v úvahu konkrétní přínosy pro tuto zem těch tří jmenovaných-TGM,E.B.a K.S.
Jak TGM,tak E.B.pocházeli opravdu z velmi chudých poměrů,vlastní pílí a úsilím se dopracovali k akademickým postům.
Po vstupu do politiky se angažovali na vzniku samostatného státu,což se po skončení 1.WW podařilo.Po 2.WW.totéž E.B.
.-vím,jsou to tak obecně známá fakta,že vypadají co by banalita.
K.S.měl vstup do života mnohem snazší.Postupně začal studovat na třech vysokých školách,z nichž ani jednu nedokončil.
Jeho bohatý bezdětný strýc ho adoptoval a zabezpečil značným majetkem.
Po revoluci se věnoval restituci majetku po předcích a politice,která ho dle jeho slov baví.
Bohužel ve funkci MZV se věnoval "ochraně lidských práv"tam,kde to Česko silně poškodilo-viz např.Čína..Zahraniční politika za jeho éry byla jednou čehý,podruhé hot/Klaus,Nečas/.Jeho vyjádření v televizním duelu se Zemanem,kdy vyslovil názor,že E.B.by za vyhnání sudetských Němců patřil před Haagský soud zahájil etapu rozdělení země na dva antagonistické tábory,což akceleroval člen jeho volebního štábu Hřebejk,že Zemana volila rudohnědá prasata-tedy 2 750 tis,voličů.
Takže mohu konstatovat,že návrat K.S.do Čech nám byl čert dlužen.
10. 05. 2014 | 18:43

Přidat komentář napsal(a):

Zbyněk
to je marný, Kelt je potrhlej, stačí se podívat na to tu kydá pátou sezonu. Lepší to s ním nebude. Dej mu mu vale, je to grátils, zatím.
10. 05. 2014 | 19:11

Království napsal(a):

Kelt
Vaši poslední větu bych si dovolit věcně opravit tak, že šlo o Satanův záměr.
10. 05. 2014 | 19:31

rainman napsal(a):

Na úroveň Okamury neklesne ani teploměr na Antarktidě.
10. 05. 2014 | 20:27

Antonín Malík napsal(a):

Je to smutné vysvědčení, pokud se obyvatelé této země cítí nuceni hádat, kdo ze dvou figurek, které neumějí místní komunikační jazyk, má vlastně pravdu. Jestli rakouskošvýcarský nepravý šlechtic či slovenský velkouzenář.
Zatímco řeč nepravého šlechtice je poznamenána "vrozenou vadou" (řeč je komplexní funkcí systému, v němž má hlavní úlohu mozková kůra), ale hlavně etnickou příšlušností, je jazykové úsilí veleuzenáře stigmatizováno typickou bilakovštinou. Každopádně je nevkusné, že se takoví jedinci vůbec ucházejí o parlamentní křeslo, a je hrozné, že najdou i voliče.
10. 05. 2014 | 21:20

William F. Cody napsal(a):

Antoníne, ty jeden malíku zakrpatělej. Švýcarsko je (plus mínus autobus) republika. To že tam mezi pár advokáty "platí" něčí zdegene.. teď nevím jak dál, rodinné právo znamená pro Švýcary prd. Dokud dotyčný má prachy uložené v jejich bance.
Friedrich Dürrenmatt se o tom něco napsal.
10. 05. 2014 | 22:23

Antonín Malík napsal(a):

William
"Dürrenmatt se o tom něco napsal"

To je těžký, já od Dürrenmatta nic nečetl kromě Obhájcův kat (nebo Soudcův obhájce nebo Soudce a obhájce, či jak se to jmenuje).
10. 05. 2014 | 22:51

William F. Cody napsal(a):

Antoníne, nechte toho.
Vy rozkusejrujete všechno.
Přečtěte si někdy Návštěvu staré dámy, třeba.

Dürrenmatt byl guru Vaška Ruzyněho eště před Dubyou.
10. 05. 2014 | 22:59

Antonín Malík napsal(a):

Williame

proč mu říkáte Vašek Ruzyně?
Vždyť on snad seděl na Borech, ne?
10. 05. 2014 | 23:08

Antonín Malík napsal(a):

A vůbec - Dubya?
Který? Sice se tvrdívá, že to je Baby Bush, ale četl jsem to už i v souvislosti s Clintonem. Jestli se tak říkalo už i Papa Bushovi, to nevím...
10. 05. 2014 | 23:15

Vandal napsal(a):

TOP 09 klesla na úroveň Okamury

Jak shodit vlastní argumenty, když někoho kritizuji? Ztrapnit se pokleslou a primitivní výtkou, která rázem udělá hlupáka ze mne a ne soupeře.

Tak, tak, pane Nováku, udělal jste ze sebe pěkného hlupáka.

xxxxx

Nebo je to náznak toho, že Babiš je slovenský imigrant a měl by se pakovat, jak to v případě jiných imigrantů navrhuje také skoro imigrant Tomio Okamura na svých billboardech?

xxxx

Proč děláte ze sebe hlupáka, závidíte snad panu Okamurovi? Závist je pěkné svinstvo.
V kavárně vám nejspíš rozumí, kavárna ale není život.
11. 05. 2014 | 12:07

Robrt Forten napsal(a):

A to že jejich "Schvanceberk" mluvit neumí vůbec, to jim nevadí - "intelinenti".
11. 05. 2014 | 12:32

jarda napsal(a):

možná trochu pravdy,ALE celáspolečnost zhrubla, zbulvarizovala. z bonmotů prez. Zemana by byla knížka. Kdo ale sleduje v Tv novinách krátké a výstižné výstupy Kalouska musí dát zapravdu, že se vždy trefí do černého a proto si ho i přes některé exesy vážím.
11. 05. 2014 | 12:50

jikrof napsal(a):

poslanec Korte je sklerotický hlupák - nemluvil náhodou za řečništěm hebrejsky?? to byl totálně ožralý, když při hlasování FALEŠNĚ zazpíval zákonem danou formulaci o souhlasu?? měl by taky občas vyzkoušet mýdlo (nebo Jar), aby spláchl umaštěnou hlavu, znečištěnou zbytky exkrementů, od strkání své palice do řitního otvoru chemikovi Kalouskovi !! Proboha - co to bylo za spolek nesvéprávných blbů, který takového primitiva navrhl a posléze poslal sedět do Parlamentu?? Že Kalousek v pracovní době chlastá dál - o tom nelze pochybovat a s. Korte už neví, jak by ho trumfnul...
11. 05. 2014 | 12:58

Talos napsal(a):

To od TOP09 sedí. Ať se podívají na toho svého šlechtice. Ten mluví panečku česky. Sice jsem kritizoval Klause mladšího, když se do KS kvůli české výslovnosti opřel během prezidentských voleb - víme, jaký je Klaus mladší "krasavec".

Po Kalouska a Korteho: Každému co jeho jest. Chceš li kritizovat páh jiného, před svůj se nejprve podívej.

Pro pana Korteho podruhé: Vzpomeňte si, jak jste mluvil o lékařích:
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Poslanci-pravice-o-odborarich-Nenavistna-luza-197884

Citace z článku: ...
„Budou-li odbory pokračovat v této agresivní, negativistické a destruktivní politice vyvolávající nenávist mezi lidmi a ´třídní hněv´, bude na ně slušná část společnosti právem pohlížet jako na lůzu," nebral si servítky poslanec TOP 09 Daniel Korte.
...
11. 05. 2014 | 14:20

Leonard napsal(a):

Výtečníci z Ťopky, jak familiárně říká partaji pan předseda této strany, jsou jen zbabělí strejci, kteří mají utrum. Zbankrotovala jejich politika, a nikdo je nemá wuáád.
11. 05. 2014 | 15:28

rask napsal(a):

Hlavně ,že ten jejich punkáč mluví výbornou češtinou:))))))))) Jsou to ubožáci.
11. 05. 2014 | 16:21

Honza napsal(a):

Ač jsem členem TOP09, nemůžu jinak než souhlasit s tímto článkem. Musím přiznat, že se za to co se stalo ve sněmovně opravdu stydím.
11. 05. 2014 | 17:01

Jaroslav Orlík napsal(a):

No, mnozí, kteří tu dnes chválíte Babiše a jeho suitu, jste, před pár lety do nebes vyzvedávali véčkaře. To já jsem jiná třída. Já si počkám aspoň do půlky volebního období, pokud jim to vydrží a pak vynesu svůj ortel. Vy jste tu jen pakáž, banda uštěkanců, kterým vadí, jak kdo mluví, místo toho, co mluví, která se nechá oblbnout sliby, aniž velebení ještě cokoli udělali a jejichž výsledky se mohou, případně, projevit až za nějaký čas. Samozřejmě, že má pan Babiš v mnohém pravdu a věřím tomu, že má recht, když říká, že to, co by u soukromé firmy trvqalo zavést měsíc, tak v politice to trvá rok a půl a to bůhví, jestli, ale pokud se mu to nepodaří urychlit aspoň na třičtvrtě roku, pak jsou to všechno zbytečné kecy. Jen si to, prosím, všichni tady uvědomte. Například proklamativní řeči o tom, že u pana Babiše nedochází vůbec k žádnému střetu zájmů, jsou neuvěřitelné. Člověk, který ovládá podstatnou část stravování národa a stane se ministrem financí, to už samo o sobě ledasco signalizuje. A pokud si uvědomíte, čím nás tu Babišovy firmy krmí, masem počínaje, pečivem konče, co to jsou za dryjáky, tak je třeba to obočí opravdu zvednout a být připraven. Neboť on k tomu mnohamiliardovému majetku nepřišel jen tak. Třeba ho dobře spravuje a řídí, o tom jsem přesvědčen, ve svůj prospěch, pochopitelně, ale aby něco takového vybudoval, musel na to nejdřív někde vzít kapitál. Co já vím, tak o jeho počátečním majetku nikdo neví ani ň. Takže bacha na to, takový, jako je pan Babiš, potřebuje tupé stádo, které mu na to bude naskakovat jako na špek. Byť ve sdělovacích prostředcích vystupuje jako lidumil a spasitel národa.
11. 05. 2014 | 17:28

Pitrýsek napsal(a):

Volím KSČM jako jedinou rozumnou stranu 25.let po plyšáku v tomto Absurdistánu.Že je nikdo nechce do koalice mi nevadí, jsou největší a nejlepší opoziční strana a věřím, že to pochopí i další oVčani.
12. 05. 2014 | 10:17

Ludva napsal(a):

autor:
hej, nemáte smysl pro humor. hlavně vystoupení pane Korteho bylo vtipné. to jestli si Kalousek rýpl do Babišovi slovenštiny, je běžná výměna názoru mezi těmito dvěma pány... ;-)
12. 05. 2014 | 14:02

Evžen Losa napsal(a):

Do Čech a na Moravu si přišel nahrabat každý debil,co neumí pořádně česky, ikdyž je to tu úřední jazyk a kdoví jestli má Swarz a Babiš v pořádku občanku.
12. 05. 2014 | 23:45

JB napsal(a):

píšu kde můžu, Mirku K. neokopávej JEN kotníky svým soupeřům, ale navhněte něco i pro lidi nebo ke změnu k lepšímu ............... a dostal jsem kopanec na kotník
13. 05. 2014 | 13:21

Velezrádce Václav napsal(a):

Tak Babiš je nejspíš osoba, která už by z kriminálu taky vůbec neměla vystčit nos, ale ruku na srdce - věnovat pozornost tomu, co o něm řekne úřadující kmotr politického zločinu Kalousek???
13. 05. 2014 | 17:23

Karel HZ napsal(a):

Martin Novák (Aktuálně.cz) Vy si troufáte srovnávat zloděje Kalouska s Okamurou?! Ty Vaše invektivy jsou mi k smíchu! „Skoro imigrant“… Tomio nikoho na svých billboardech nikoho nevyhání – jen nechce, aby se sem natáhla kdejaká pakáž – a možní teroristé z muslimských zemí. Trapné to bylo – ale Váš jedovatý článek…
24. 09. 2014 | 04:04

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy