Prima sledovanost hákového kříže
Nedá mi, abych se nepodělil se čtenářskou obcí blogů Aktuálně.cz o zážitek čtení tiskové zprávy, kterou jsem dnes dopoledne obdržel od PR koordinátora televize Prima Filipa Sychry. Zde je její znění:
PRIMA sledovanost COOL filmu
Diváci si i přes bohatou nabídku pořadů různých televizí na konci roku stále nacházejí cestu k programu Prima COOL a odměnili jej výjimečnou sledovaností. Včera odvysílaný film Kult hákového kříže přilákal k obrazovkám v cílové skupině 15+ 120 000 diváků, což představuje podíl na trhu 5,77 %. V cílové skupině, která je novému programu FTV Prima nejvěrnější, t.j. 15-40 dosáhl podíl na trhu dokonce 7,69 %.
Více informací naleznete v přiložené zprávě.
Filip Sychra
PR koordinátor
x x x
text přiložené zprávy:
PRIMA sledovanost COOL filmu
Diváci si i přes bohatou nabídku pořadů různých televizí na konci roku stále nacházejí cestu k programu Prima COOL a odměnili jej výjimečnou sledovaností. Včera odvysílaný film Kult hákového kříže přilákal k obrazovkám v cílové skupině 15+ 120 000 diváků, což představuje podíl na trhu 5,77 %. V cílové skupině, která je novému programu FTV Prima nejvěrnější, t.j. 15-40 dosáhl podíl na trhu dokonce 7,69 %. Zmíněný film se tak stal na stanici Prima COOL nejsledovanějším pořadem v druhé polovině prosince a také třetím nejsledovanějším filmem v historii tohoto programu v cílové skupině 15+.
V Praze dne 30.12. 2009
Filip Sychra
PR koordinátor
x x x
můj komentář
To, čemu Filip Sychra říká "podíl na trhu", je hodnota, jejíž správnější a přesnější název je "podíl na publiku", a která vyjadřuje v procentech podíl z diváků, kteří v daném okamžiku sledují televizi. V absolutních číslech tzv. ratingu, tj. procenta všech potenciálních diváků, prakticky všech obyvatel ČR, 120 tisíc diváků ve věkové skupině 15+ reprezentuje pouze 1,5 procenta.
Protože se pořad vysílal až po 22 hodině, je to docela slušná sledovanost. Ale nevím, proč nad tím jásat, když je evidentní, že publikum věkové skupiny 15-40 přitáhl ke sledování právě onen hákový kříž (v originále se film jmenuje American History X).
PRIMA sledovanost COOL filmu
Diváci si i přes bohatou nabídku pořadů různých televizí na konci roku stále nacházejí cestu k programu Prima COOL a odměnili jej výjimečnou sledovaností. Včera odvysílaný film Kult hákového kříže přilákal k obrazovkám v cílové skupině 15+ 120 000 diváků, což představuje podíl na trhu 5,77 %. V cílové skupině, která je novému programu FTV Prima nejvěrnější, t.j. 15-40 dosáhl podíl na trhu dokonce 7,69 %.
Více informací naleznete v přiložené zprávě.
Filip Sychra
PR koordinátor
x x x
text přiložené zprávy:
PRIMA sledovanost COOL filmu
Diváci si i přes bohatou nabídku pořadů různých televizí na konci roku stále nacházejí cestu k programu Prima COOL a odměnili jej výjimečnou sledovaností. Včera odvysílaný film Kult hákového kříže přilákal k obrazovkám v cílové skupině 15+ 120 000 diváků, což představuje podíl na trhu 5,77 %. V cílové skupině, která je novému programu FTV Prima nejvěrnější, t.j. 15-40 dosáhl podíl na trhu dokonce 7,69 %. Zmíněný film se tak stal na stanici Prima COOL nejsledovanějším pořadem v druhé polovině prosince a také třetím nejsledovanějším filmem v historii tohoto programu v cílové skupině 15+.
V Praze dne 30.12. 2009
Filip Sychra
PR koordinátor
x x x
můj komentář
To, čemu Filip Sychra říká "podíl na trhu", je hodnota, jejíž správnější a přesnější název je "podíl na publiku", a která vyjadřuje v procentech podíl z diváků, kteří v daném okamžiku sledují televizi. V absolutních číslech tzv. ratingu, tj. procenta všech potenciálních diváků, prakticky všech obyvatel ČR, 120 tisíc diváků ve věkové skupině 15+ reprezentuje pouze 1,5 procenta.
Protože se pořad vysílal až po 22 hodině, je to docela slušná sledovanost. Ale nevím, proč nad tím jásat, když je evidentní, že publikum věkové skupiny 15-40 přitáhl ke sledování právě onen hákový kříž (v originále se film jmenuje American History X).