Autoritářské touhy Zeman za vlajku EU neschová

06. 02. 2014 | 10:32
Přečteno 6795 krát
Miloš Zeman může na Pražském hradě vyvěsit vlajku Evropské unie třeba stokrát. Nic to ovšem nezmění na tom, že je pohled jeho zahraniční politiky pevně upřen na Východ. Stejně jako tomu bylo v případě Václava Klause.

Dosud jsme jen mohli dumat, zda prověrky Zemanových hradních hochů Mynáře nebo Nejedlého odhalí ruská mocenská chapadla sahající do nejvyšších pater české politiky nebo ne. Poslední týdny však ukázaly, že si prezident Zeman nedělá vrásky osobně se přihlásit k velmi kontroverzním záležitostem veřejně. Nejlepším důkazem toho jsou pozvánky na Pražský hrad, které obdrželi ukrajinský prezident Janukovyč, spoluodpovědný za vývoj událostí na Ukrajině, a autoritářský prezident (či spíše diktátor) Uzbekistánu Islam Karimov, a také podpora Putinovy monstrózní olympiády v Soči.

Nechce se věřit, že by šéf prezidentova zahraničního odboru Hynek Kmoníček nevěděl, že je uzbecký prezident Karimov považován za jednoho z nejhorších autoritářských vládců dneška. Pozvání Karimova na Pražský hrad je zneuctěním památky obětí Karimovova režimu a tvrdý políček bojovníkům za lidská práva obecně. Reálně dnes hrozí, že Česko ztratí svou sílu otevřeně upozorňovat na bezpráví ve světě. Hradčany se mohou stát místem, kde přijmou východní autoritářské vůdce, podobně jako za Husáka. V tomto ostatně Zeman velmi úspěšně navazuje na svého předchůdce Václava Klause. Ostatně Karimova návštěva Prahy, jak potvrzují oficiální zdroje, je reciproční za Klausovu návštěvu autoritářského Uzbekistánu v roce 2004.

Nově jmenovaný ministr zahraničních věcí Lubomír Zaorálek při svém uvedení do úřadu kritizoval, že jsme se v minulosti k lidským právům vyjadřovali „pouze tehdy, když se nám to hodilo, pouze ve vybraných věcech.“ Podle Zaorálka „nemáme ujasněno, jak lidská práva chápeme a jak se v nich angažujeme.“ V případě uzbeckého prezidenta odpovědného za Andižanský masakr, který stál životy několik stovek lidí, by ale Česká republika měla mít jasno.

Absurdních pozvánek na Pražský hrad v poslední době přichází víc. Již několik týdnů je zřejmé, že režim prezidenta Janukovyče systematicky porušuje politická, občanská i základní práva svých obyvatel. Stále více evropských politiků začíná uvažovat o jasné reakci proti svévoli Janukovyčova režimu – například i zavedením tvrdých sankcí.

Prezident Zeman v této situaci místo, aby odsoudil postup Janukovyčova režimu, požadoval propuštění zadržovaných demonstrantů nebo vyjádřil podporu demokratické ukrajinské opozici, neumí zareagovat jinak než oficiální pozvánkou pro prezidenta Janukovyče na pražský summit Východního partnerství.

Svoji proautoritářsky orientovanou zahraniční politiku ostatně potvrzuje Zeman i svým postojem k Olympijským hrám v Soči. Zeman tvrdí, že nejet do Soči znamená politizaci her. Ty ovšem byly politizovány již ve chvíli, kdy se prezident Putin rozhodl, že z Olympijských her v Rusku postaví pomník svého režimu a z olympijské myšlenky si udělá své PR. Ruská olympiáda se přitom koná ve chvíli, kdy jeho vláda stupňuje represe například směrem k LGBT komunitě stejně jako vůči politické opozici a občanské společnosti. Zeman tak přitakává homofobnímu a nedemokratickému režimu.

Jen samotná příprava Olympijských her znamenala v Soči tvrdé porušování lidských práv, když došlo k vystěhování zhruba dvou tisíc rodin, jejichž domy musely ustoupit olympijskému areálu. K vystěhování došlo bez možnosti volby, pokud chtěli být obyvatelé dostatečně kompenzování. Vedle porušování lidských práv se příprava i konání megalomanské akce potýká s nevratnými škodami na krajině a životním prostředí. Není se co divit, když se Putinova olympiáda koná v černomořském letovisku. Pro odchycené kosatky zavřené do delfinárií v Soči rozhodně nebude platit Coubertinovo heslo „Není důležité zvítězit, ale zúčastnit se.“ Jen namátkou lze ještě dodat třeba to, že Rusko – prakticky bez reakce mezinárodního společenství – jednostranně posunulo hranici s mezinárodně neuznanou Abcházií, a to do konce trvání her.

O největší politizaci Olympijských her v Rusku se zasadil sám Putinův režim - režim, který se těší přízni českého prezidenta Miloše Zemana. Zatímco vrcholní představitelé Francie, Německa nebo USA účast na hrách odmítli, prezident Zeman se zúčastní zahajovací ceremonie, stejně jako recepce pořádané prezidentem Putinem. Možná se zde setká také s čečenským prezidentem Ramzanem Kadyrovem, který ve štafetě nesl olympijský oheň, a který je podezřelý z vražd svých odpůrců, včetně novinářů. Pokud by tomu tak bylo, mohl by prezident Zeman pozvat domů do Prahy vyjma Putina rovnou i jeho. Svoji logiku by to nepochybně mělo.

Ministr Zaorálek se domnívá, že „hlavním úkolem nového ministra zahraničí bude obnovit dobrou pověst ČR jako seriózního, srozumitelného partnera v rámci Evropy i mezinárodního společenství.“ S prezidentem Zemanem na pomyslném hrotu české zahraniční politiky nezbývá než panu Zaorálkovi popřát v této ušlechtilé snaze hodně sil a štěstí. Obojí bude potřebovat.

ve zkrácené verzi vyšlo 6. února v HN

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Zabanovaný napsal(a):

Zkouším, zda je mi stále odpeřen přístup.
I když tedy nevím za co.
Nějak nám ta cenzura přitvrdila.
06. 02. 2014 | 10:44

Petr. napsal(a):

Liško, Liško,
Topolánkovo miláčku, fanatický obdivovateli Topolánka, když jste se flákal na ministerském postu (alespoň nevím o Vaší jedné jediné dobré odvedené práci byť za korunu), když jste si bužíroval jako vyvolený Nadčlověk v poslaneckých kantýnách, tak v té době Vám diktátoři nevadili.
Nejste zelený, jste chameleon. Superchameleon.
Inu Nadčlověk.
06. 02. 2014 | 11:01

17 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

"...Nejlepším důkazem toho jsou pozvánky na Pražský hrad, které obdrželi ukrajinský prezident Janukovyč, spoluodpovědný za vývoj událostí na Ukrajině, a autoritářský prezident (či spíše diktátor) Uzbekistánu Islam Karimov, a také podpora Putinovy monstrózní olympiády v Soči...."

Informací je vždy rozdíl, takže se na to zkusme podívat z této strany.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-151701/President-Assad-meets-Queen.html

Dle pana Lišky by tedy explicitně měla být královna osobou, která poškozuje obraz UK ve světě. Nu, je to možné, ale jistě by s tím řada lidí nesouhlasila, tak už tomu ve světě různých názorů bývá.

http://www.highbeam.com/doc/1G1-237677114.html

"...President of Uzbekistan Islam Karimov meets with Angela Merkel..."

Že by i Andrea Merkel ? kdo by to do ní řekl ? Že poškozuje obraz Německa ve světě.

http://www.reuters.com/article/2011/09/29/us-co-uzbekistan-usa-pakistan-idUSTRE78S6JI20110929

Ejhle - americká ministryně zahraničí mluví o utužování vztahů. Také Obama tedy zřejmě poškozuje obraz USA v zahraničí. Obama dokonce mluví o větší vojenské podpoře /pomoci/ Uzbekistanu.

No a co se týče olympiády...raději no comment, snad jen to, že zneužít se dá všeho. Jen snad že Zeman se tam také má možnost setkat s holandským premiérem či s holandským králem, že by i ti poškozovali obraz Holandska ve světě ?

Pane Liško tím " zahraničím" máte na mysli koho - návštěvníky pražských kaváren ?
:)))))

----------
Já se nedivím tomu, že Zelení jsou neustále pod hranicí zvolitelnosti. Zřejmě to může bý i tím, že v jejich čele stojí dlouhodoně lidé, kteří obraz Zelených poškozují.
06. 02. 2014 | 11:02

resl napsal(a):

Podívejte, je známé, že hlupáci se spíš přitahují a charakterní člověk jejich společnost nevyhledává. A protože Putin, Janukovič i ten uzbecký bambula jsou primitivové, bude se před nimi Zeman vytahovat, neboť umí psát i číst. Je to ukázka české diplomacie, protože o takového troubu jako je náš prezident, stojí zase jen trouba.
06. 02. 2014 | 11:16

Admirál napsal(a):

Jestli zelení věří takovým plkům, co produkuje pan Liška, tak nejsou zelení, ale mentálně nedostateční.
06. 02. 2014 | 11:20

Zelení jsou k ničemu napsal(a):

Pane předsedo,
jak Vaše strana podpořila snahy ukrajinských občanů demontovat zkorumpovanou vládu prezidenta Janukovyče, změnit ústavu a vypsat nové volby?

Jak Strana zelených podpořila odhodlání ukrajinské občanské společnosti postavit se proti diktátu Kremlu a soudruha cara Putina?

Jak jste ukrajinské opozici pomohli?
Poslali jste peníze? Já ano. Podporuji Hromadske.TV.
Poslali jste teplé oblečení? Já ne, protože to mám do sběrných míst daleko.

Co dělají vaše stranické buňky? Jak je možné, že nikoho neinformujete, co se na Ukrajině skutečně děje? Že jde o revoluci zdola? Nebo sami vůbec nevíte, o co jde?

Lenost, pasivita, zabedněnost - to je Stana zelených.
V tom se nelišíte od jiných stran.

Aktivní jsou snad jen soudruzi stalinisté, kteří tu, věrni stranickým lidniím, dělají Putinovi propagandu zdarma.
06. 02. 2014 | 11:21

Divobyj napsal(a):

Liško,

Připadáte mi,jako velmi ukřivděný,modně řečeno flustrovaný chlapeček,kterému vyhodili tatínka(Topolánka) z práce,a on by se chtěl mstít.
Jenomže na to prostě inteligenčně nemá a tak je schopen kolem sebe pouze plivat jedovaté sliny a hloupě,přímo pubertálně argumentovat.

Kdybyste měl alespoň základní přehled o světě věděl byste,že každý režim,ba i každý státník má své máslo na hlavě.
Podle vašich kritérií bychom totiž nemohli do naší země pozvat nikoho a ještě všem kolem sebe pro jistotu vyhlásit válku.
A vaše napadání Olympijských her už nemá se zdravým rozumem už vůbec nic společného.
Člověče,nechte se vyšetřit a někam zalezte!
06. 02. 2014 | 11:24

TomášL napsal(a):

Já bych ten článek uzavřel takto:

http://czech.ruvr.ru/2014_02_05/Rusko-zacnou-mit-radi-pokud-rozpusti-armadu-a-odevzda-nerostne-bohatstvi/

Pane Liško,

svět se stává čím dál více multipolární, lidská práva -jako politická doktrína Západu- se budou muset revidovat s ústupem euroatlantické civilizace. Můžete s tím nesouhlasit, můžete proti tomu protestovat, ale to je tak vše; devadesátá jsou minulosti, svět se změnil.
Chápu, že pro malé země je pojem lidská práva důležitý, aby ho politicky využili k svému přežití mezi velkými a silnými. Bohužel, svět který získává dominanci, naše pohledy nesdílí, je třeba se přizpůsobit.
06. 02. 2014 | 11:31

Jáchym napsal(a):

Liško,
on vám už odpověděl 17 biliónů v 06. 02. 2014 | 11:02

Bohužel jsem asi fakt podezíravý a myslím si, že máte za úkol i nadále všemi prostředky diskreditovat nejen stranu Zelených, ale zprostředkovaně i všech ekologických hnutí.
Že by i v koordinaci s Bursíkem? Když nemůžete rozdělit a panovat, pak alespoň rozdělit a zničit?

Protože jsem léta s ekologogy spolupracoval, nebudu se moc šířit, co na straně, kterou kočírujete, příčetným ochráncům přírody (včetně její sapientní části) nejvíc vadí.

Určitě byste to zařadil do svého politického repertoáru.

Jste takový zelený černý vdovec: Tenhle článek alespoň pěkně bouchnul. Jdu si vytřít vaše politická střeva z očí.
06. 02. 2014 | 11:38

Realista napsal(a):

Vážený pane Liško,
připadá mi, že jste si včera koupil Lidovky a dal jste si slohové cvičení "Jak dobře jsem si zapamatoval, co se v nich psalo".
06. 02. 2014 | 11:46

paralely olympiád napsal(a):

"... A vaše napadání Olympijských her už nemá se zdravým rozumem už vůbec nic společného ...

Letní olympijské hry v Berlíně (1936): Ve stínu svastiky

"... Letní olympiáda v roce 1936 byla první, na níž nechala silný otisk politika. Aby ne, pořádala ji země, kterou spravovali Hitlerovi nacisté.

První obětí politických tlaků byl, ještě před zahájením her, Američan Ernest Lee Jahnke. Syn německých emigrantů byl za to, že podněcoval atlety k bojkotu her kvůli zločinům páchaným nacisty na Židech, vyloučen z Mezinárodního olympijského výboru: na jeho místo nastoupil prezident amerického olympijského výboru Avery Brundage, který prosazoval ideu "politika do sportu nepatří".

http://xman.idnes.cz/olympijske-hry-pribeh-plny-kontroverzi-a-nasili-f6z-/xman-styl.aspx?c=A080812_121904_xman-novinky_fro

Zimní olympijské hry v Soči (2014): Ve stínu Putina

"Putin: "U nás neplatí zákaz netradiční sexuální orientace, zakázána je propaganda homosexuality a pedofilie," dodal.
... V Rusku platí kontroverzní zákon "o zákazu propagace netradiční sexuální orientace mezi nezletilci". Ten podle kritiků prakticky umožňuje zakazovat veškeré akce homosexuální komunity. Nepřímo také povzbuzuje k útokům proti homosexuálům."

http://www.ceskatelevize.cz/zoh/politika-a-bezpecnost/258731-putin-homosexualove-musi-v-soci-nechat-deti-na-pokoji/

Za nacismu byli na tom byli homosexuálové podobně, jako Židé. Byli likvidováni.

Za putinismu jsou homosexuálové pouze Putinovými stoupenci biti, zaměňováni s "pedofily", a nuceni žít jako občané druhé kategorie. V tom je pokrok.

Sympatizanté s nacisty se v tom roce 1936 také vyslovovali proti "politizaci" olympiády.

Totéž dnes činí sympatizanté s Putinem:

"... Podle Klause se ... olympijské hry začínají politizovat. "Neznám váš zákon o zákazu propagace homosexuálních vztahů mezi mladistvými. Je to vnitřní věc Ruska. Rozlišuji ale mezi homosexualismem a homosexualitou. První je ideologie, druhé je normální věc," řekl k tomu bývalý prezident. ..."

http://domaci.eurozpravy.cz/politika/86308-klaus-rype-do-zemana-co-ten-bude-delat-v-soci-kdyz-nesportuje/

Škoda, že Klaus nevysvětlil, co je to "ideologie homosexualismu". Proč se ti novináři nedokážou slušně zeptat?
Klaus mohl ještě vysvětlit, proč je pro něj snowboard levicový.
06. 02. 2014 | 11:53

šplouch ... šplouch napsal(a):

"... Jdu si vytřít vaše politická střeva z očí ..."

Jáchyme,
Vaším problémem je,
že máte ta "politická střeva" místo mozku.
A to se ani nechci dohadovat o tom, zda vám v tom hrudníku vůbec něco bouchá. A co Vám na majáku šplouchá.
06. 02. 2014 | 11:57

Viola napsal(a):

Prezident Zeman je sjednocující element a mírotvorce.
06. 02. 2014 | 12:11

500 napsal(a):

nesmysly první kategorie
06. 02. 2014 | 12:12

17 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

TomášL
Jaké pohledy ? Jaký svět " který získává dominanci" ? Tak trochu plácáte.
Stále jsou No 1 USA - jak v GDP, tak v bohatství (např. postavení chudého Američana by uvítaly desetimiliony lidí v Číně a v mnoha dalších ostatních zemích emerging markets), tak ve vojenské moci, tak i v koaličním potenciálu, nově pak v energiích. Tak ale i v dluzích, to je zjevné. Jenže dluh mocného není stejné kvality jak dluh slabého, to se málo vnímá....a americký lid se nožná jednou probudí a ukáže zas svou sílu i v tomto, k dobru světa, ne k jeho zkáze.
Součástí strategie USA bylo vždy "užívat řeč mírnou avšak mít při tom v ruce silný klacek", žádný velký obrat v tomto smyslu tedy nebyl zaznamenán.
Co bude, to bude, ale zatím nejde o žádný ústup / a bylo by to i špatné, úcta a respekt k lidským právům není vodítkem jen pro cvilizace tradičních průmylsových zemí, jak čas ukazuje tak je tomu i ve směru jiných civilizací/. Plácáte stokrát v médiích omleté nesmysly a banality /devadesátá leta jsou minulostí...jistě, stejně jako padesátá nebo osmdesátá leta/.
Jistěže je Rusko země s velkým potenciálem, zejména nerostným, vždy proto přitahovalo oči investorů, dobyvatelů, mocných tohoto světa...no a co dál s tím ? Rezignovat na politiku lidských práv vždy ?

Otázka tedy zní : Je stav lidkých práv v Rusku /ale např. i v Číně - velkém sekonomickém spojenci EU i USA, respektive těch z EU či z USA, kdo na tom spojenectví profitují/ horší nebo lepší než byl před dejme tomu dvaceti lety ? A jak je tomu se stavem lidkých práv na Západě - je lepší anebo horší ? Kdo je tedy na tom z hlediska lidských práv lépe ?

Jde o ten co nejvíce objektivní pohled, rozhodně jím není pofiderní fejetonek postavený na polopravdách. Lidským právem je totiž i to nebýt obelháván, lidé mají právo na pravdivé informace, komunikační kanály šířící lži či polopravdy jsou porušováním lidských práv.
Jistěže je ale tak porušováním lidských práv i to, když se něco jiného tvrdí a něco jiného dělá /např. USA via Uzbekistan/, diplomacie ale není o filozofech, etice, idealismu...diplomacie je o prosazování zájmů velkých a silných na úkor či při využití malých a slabých, proto je hlavně třeba mít neustále otevřené oči a být ve střehu, ne se plácat v jalových kecech kavárenského střihu.
K diplomacii /politice ??/patří i vyváženost přístupů , což je mnohdy jen eufemismem pro cynismus, ale funguje to. Je mnohem lepší být cynickým, než bombardovat města. Je mnohem lepší znárodnit a svým způsobem pomoci AIG než uvrhnout společnost do chaosu...atd.
Užitek je fenomen, na který se nesmí zapomínat nikdy...raději žebrat u Putina nebo Obamy než být bez ropy či ochrany, mocenského spojenectví. Je to tvrdé, ale je to tak. Vemte reslovi plyn, ropu, elektřinu / v jeho případě spíše ale přístup k drogám/...a bude mávat rudým praporem, pokud by tím znovu na tyto nezbytné komodity dosáhl.

Pokud se svět v něčem velmi významném mění, tak je to v technologiích coby prostředku deglobalizace a návratu k lokálním, autarkním systémům - je to totiž především nezávislost co nejvíce umožňuje být svobodným, přičemž nejde jen o nezávilsot individua - to je častým omylem /proto také USA vytvářejí na světě tolik závislostí - na jejich militaristické síle, na jejich finančním systému,m na jejich dluhu.../, mnohdy se zdánlivě nezávislé individuum stává obětí kdysi to závislých společenství, skupin.
Obávám se ale, že ani pak /lokální autarkní systémy/to bez mocenského spojenectví nepůjde, možná někdy v hodně vzálené budoucnosti.
06. 02. 2014 | 12:12

TomášL napsal(a):

17 bilionů dolarů vrátit nejde

Pěkně jste to popsal...
06. 02. 2014 | 12:13

Viola napsal(a):

Včera vystoupil v TV exprezident Klaus a bylo zřejmé, že se od prezidenta Zemana zásadně liší a to v přijetí eura.
06. 02. 2014 | 12:13

TomášL napsal(a):

Myslel jsem 11:02
06. 02. 2014 | 12:14

skeptický napsal(a):

Uvažuji,jestli případné autoritářské touhy nejsou pod touto vlajkou zcela doma.

Měla by se napsat nějaká příručka proti homofobům.Titul by mohl být MY BOY.
06. 02. 2014 | 12:15

17 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

paralely olympiád
Informací je sice rozdíl, ale ne zjevná pitomost či balast.

hezký den.
06. 02. 2014 | 12:15

Viola napsal(a):

"Lidská práva" jsou jen zástěrkou k tomu aby se dalo ihned něco změnit, když se to nelíbí, viz Ukrajina a země před tím.
06. 02. 2014 | 12:17

Medikolog napsal(a):

Teda Liška,

voni jsou ta pravá pravicová Hlava Greenbandits. Na nich nemá ani pan wachtmeister z Putimi a ten byl hlava.. poma.ééé.namazaná. Přímo gojischerkopf na druhou.

Když vám vadí demokraticky v řádných dozorovaných volbách zvolený ukrajinský president Janukovyč, ale tečete blahem a prýštíte servilitou nad teroristy ničícími státní i soukromý majetek za peníze z ciziny; nad kličkovovou partei založenou a sídlící v Německu, nad lůzou mávající fanglemi Banderovců pod odznaky 14. Waffen-SS Grenadier division (Ukrajinische no. 1) GALIZIEN a naplńujícími tak mimo jiné i skutkovou podstatu podpory a propagace... svědčí to o vás, herr Lischka.

Předchůdci těch dnešních mladých Ukrajinců vraždili (dokud mohli) Židy, Poláky přibíjeli na vrata, ale hlavně že likvidovali i komunisty, že pane Liško. Vaším volebním konkurentem nejsou parlamentní ani další demokratické strany. Vaším konkurentem je pan Vandas! S nearijským pozdravem, ještě že nejste v parlamentu. Dnes byste vedle tibetské fangle věšeli z oken parlamentu i banderovskou a emblém Galizien!
06. 02. 2014 | 12:21

Viola napsal(a):

Jako zrádce by se měl posuzovat primátor Prahy, který placeným teroristům chce, nebo už snad poslal půl milionu, ač mu v družinách děti hladoví.
06. 02. 2014 | 12:24

popapulus napsal(a):

Hlad Lišky se živit na cizí účet (státu, Liška za taková hesla "Autoritářské touhy Zeman za vlajku EU neschová" neschová.
06. 02. 2014 | 12:29

Divobyj napsal(a):

Takže jinak,

Existovaly v historii lidstva nějaké Olympijské hry,které by nedělaly PR pořádající zemi a v ní vládnoucímu režimu?
Srovnávat OH v Soči a OH v Berlíně? Bez komentáře,pane!
Kdopak dal právo USA a jejich lokajům bojkotovat OH v Moskvě?
Napadal snad tehdy vojensky SSSR nějaké jiné země?
Maximálně,pokud si vzpomínám,bojovali v Afghánistánu,což je dle dnešních
kritérií vlastně v pořádku.
06. 02. 2014 | 12:33

resl napsal(a):

17 biliónů mele a mele, výsledek je, že se neutíká ani do Ruska ani do Číny, takže jsou další slova o lidských právech zbytečná.
Pak je tu dost odborníků, kteří mluví o Liškovi, ačkoli by se měli zmínit o našem hulvátovi z Hradu a říci, co si o jeho "politice" myslí. A protože to nejde bez lhaní, když jej tak milují, tak se raději vrhnou na Lišku.
06. 02. 2014 | 12:35

Filuta napsal(a):

Jak říká Hájek, profesionální pravdaláskařští občané se zase před eurovolbami ozývají. Klidně budou podporovat antisemitské Banderovce, jen když se hlasitě vymezí proti Rusku. Hlupáci a loutky.
Situaci výborně popsal Hájek na Protiproudu a Chlemendik v PL.
Na Ukrajině jde o mnoho věcí, ale o Ukrajince samotné v žádném případě.

http://protiproud.parlamentnilisty.cz/
Profesionální občané opět před Hradem: Spolu s německou vlastí „ukrajinského opozičního vůdce“ Vitalije Klička volají: Janukovič nesmí do Prahy! Jaké „osobnosti“ píší Zemanovi?

Výborný a neméně zajímavý článek!

http://protiproud.parlamentnilisty.cz/svet/stat/planeta/822-nas-spolupracovnik-v-zeneve-sokujici-pravda-o-syrii-nadnarodni-zlocinecke-skupiny-vyzbrojuje-eu-i-usa-proc-zapadni-politici-podporuji-alkajdu-v-syrskem-i-ukrajinskem-scenari-jde-o-totez.htm
06. 02. 2014 | 12:38

17 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Medikolog
Další extrém. V podstatě kopie Lišky, jen otočená o 180 stupňů.
Teroristy byla situace zneužita.
Podle mě opozice uzavře s Janukovyčem brzy pakt a terority spolu potlačí, bylo by to tak k užitku všech.
Nedomnívám se, že by došlo k tomu, že " cizina" uzavře pakt s teroristy proti Janukovyčovi, proč by to dělali ?
Ostatně termín " cizina" může v sobě obsahovat cokoliv co není ukrajinské, že...třeba i Medikologa nebo 17 bilionů dolarů.
:)
06. 02. 2014 | 12:39

Filuta napsal(a):

Divobyj

Je vidět, že USA i EU s našimi pravdaláskami nemůže skousnout, že sprotovci hry nebojkotují. Tak se alespoň v naší eurovizi denně dozvídáme o tom, že v Soči jsou příšerné hajzlíky, nic nefunguje a v zubních pastách může být bomba.
Trapná manipoulace a zpolitizování sportu. Když byly hry v Číně, která fest porušuje lidská práva, tak držela celá EU i Amerika hubu.
Dráždit Číňana se neodvážili.
06. 02. 2014 | 12:42

resl napsal(a):

Divobij : Maximálně,pokud si vzpomínám,bojovali v Afghánistánu
------------
Přepadení Divobiji, nejen Afganistánu, ale i Gruzie, Maďarska, ČSSR, vždy když jejich režimu hořela koudel u zadku. Takže příště žádné "bojovali", ale přepadávali a vždy ty malé státy. Naštěstí jsou čím dál tím slabší a už tuší, že by jim konflikt nevyšel ani v Evropě. Rusko je víc zaostalé než vůbec tušíte.
06. 02. 2014 | 12:42

17 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

resl
A proč by se tam mělo utíkat ?
Zcela normálně se tam jezdí podnikat, i solidní zaměstnání tam seženete - ale musíte něco umět, za narkomanské výlevy tam není ochoten zaplatit nikdo ani juan.
Ale to i zde, to platí dnes celkem univerzálně.

Jediný, kdo tady melete jste vy, vy to však nejte schopen pobrat, málo vás totiž kdysi mlátili - když jste chodil za školu. Anebo možná právě že moc.

Hezký den, jointa jste už dnes měl ?

Tak zatím, chalani. Za čas se uvidíme, ale to již budu mít nový nick:
" 18 bilionů dolarů vrátit nejde".
06. 02. 2014 | 12:45

ld napsal(a):

Filuta,

dobrá byla ta samolepka, která zakazovala rybolov z klozetu :-). Nejde ji ale sehnat.
06. 02. 2014 | 12:49

Admirál napsal(a):

"JANUKOVIČ A PRAŽŠTÍ DEMOKRATÉ
Autor: Pavel Letko

Místo Mariánského sloupu bude na Staroměstském náměstí vztyčen pomník hrdinného ukrajinského bojovníka, kterému kníže, Kocáb, Vondra a Člověk v tísni přinášejí krůpěj vody v teplé dlani.
Primátor hlavního města Tomáš Hudeček nechce prezidenta Ukrajiny(external link) v Praze, a dal to patřičně najevo. Zejména si primátor Hlavního města Prahy nedovede představit, že by Janukovyč mohl přistát na demokratické půdě Letiště Václava Havla či se organizovaně procházet od komunistické totality osvobozenou Staroměstskou radnicí. Rada HMP, kde je to samý demokrat z TOP 09, rozhodla, že si Prahu rozvracet nedá. Ale naopak pomůže rozvrátit Ukrajinu.

Prezident České republiky a ministr zahraničí chtěli přivítat obě strany ukrajinského konfliktu. Praha má však svou zahraniční politiku a na nějaké prezidenty nebo ministry se může vykašlat. Dialog se napříště v České republice bude moci vést jen mezi členy a příznivci Miroslava Kalouska a jeho knížete. Místo Mariánského sloupu bude na Staroměstském náměstí vztyčen pomník hrdinného ukrajinského bojovníka, kterému kníže, Kocáb, Vondra a Člověk v tísni přinášejí krůpěj vody v teplé dlani.

S teroristy, komunisty, socany a ukrajinským prezidentem se prostě nemluví, zní z tábora demokratů z TOP 09. Mír nás nebaví, je to tak trochu nuda. Občanská válka v bývalé Jugoslávii skončila a ty zbytky násilí nestojí za řeč, neb se dějí převážně na Srbech. Naši vojáci se plahočí po všech koutech světa od Mali přes Afghánistán, což je i pro vládní noviny kus cesty. Naši politikové by rádi podporovali demokracii a mír zase o něco blíž, tak dvě hodiny cesty letadlem maximálně, ubytování v mezinárodním hotelu. Naši humanitární pracovníci Člověka v tísni se již vysloveně nemohou dočkat až budou hasit požár, který pomáhali sami založit(external link).

Když se světovou válku nepodařilo založit v Sýrii, ani skrze Írán, ani skrze Palestinu, snad by se to konečně mohlo povést skrze Ukrajinu. Navíc to máme opravdu kousek. Snad i proto se tolik angažují přímo na místě Schwarzenberg s Kocábem a dalšími sametovými revolucionáři. Nemají totiž co ztratit. Knížete už milenka možná nebaví tolik jako dříve a demokracie volá z lože i tohoto zásadového muže. Kocábovi z toho třeba kápne alespoň koncert, kterak hnal Rudou armádu až k Moskvě. Po jeho skončení bude vyprávět (ovšem pouze VIP Ukrajincům), kterak vytřel Čechům a Slovákům zrak prostřednictvím investičních fondů. Inu, jak pravil Michal Kocáb v jednom televizním pořadu před velkým a mocným Sametem: „Každý národ má takovou vládu, jakou si zaslouží“. My v Praze máme TOP 09."

Přesný komentář.

Sluší se dodat, že v koalici na pražské radnici jsou i soc.dem.
06. 02. 2014 | 12:55

Jude vocas napsal(a):

Zabanovaný napsal(a):
Zkouším, zda je mi stále odpeřen přístup.
I když tedy nevím za co.
Nějak nám ta cenzura přitvrdila.
06. 02. 2014 | 10:44

Stejskal, to je borec v mazání a zákazu přístupu. Žida prostě nikdo nesmí kritizovat, natož poslat do prdele a ten vůl si ovšem nic jiného nezaslouží, jenže vůl s funkcí je stejný vůl, ačkoliv si myslí, že je genius.
06. 02. 2014 | 13:09

Divobyj napsal(a):

resle,

takže,v roce 1980,kdy se pořádaly OH v Moskvě vojáci SSSR bojovali nejen v Afghánistánu,ale i v Gruzii,Maďarsku a v ČSSR ?

vy jste mi ale veselá kopa!
asi veselejší,než sám tušíte.....
06. 02. 2014 | 13:11

resl napsal(a):

ne Divobiji, nejste sice příliš chytrý, ale číst umíte. možná jen nechcete rozumět.
06. 02. 2014 | 13:16

Sláma napsal(a):

Liška je velice pokrytecký člověk. Jako člen vedení strany Zelených v době jejího vládního angažování je spoluzodpovědný za zločinnou Topolánkovu vládu, za všechny ty tunely a rozkrádačky. O to víc, že právě Zelení měli osud vlády v rukou, oni udržovali křehkou vládní většinu, získanou politickou korupcí.
Takže Liška by měl být posledním, kdo bude kritizovat zahraniční režimy.
Rád bych připomněl, že to byl ministr zahraničí za Zelené, které v utajeném nočním zasedání vlády ČR prosadil uznání nezávislosti Kosova a pošlapal tak lidská práva 250 tis. nealbánců vyhnaných ze svých domovů za souhlasu EU a vojsk NATO. Co Liška učinil pro návrat těchto uprchlíků do jejich vlasti? Vůbec nic!!

Liška pokrytecky kritizuje prezidenta Janukoviče a zcela přehlíží fakt, že ten byl zvolen ve svobodných volbách, které monitorovali mezinárodní pozorovatelé.
A v dalších volbách budou moci Ukrajinci svobodně zvolit někoho jiného.
Tak to totiž, pane Liško, v demokratických zemích chodí. Tam se nesvrhává vláda násilím, tam se politické strany ucházejí o hlasy voličů.
Každá vláda má nejen právo, ale i povinnost učinit veškerá opatření k zachování veřejné bezpečnosti.
Proč jste, pokrytecký pane Liško, nekritizoval násilné potlačení protivládních demonstrací v Turecku? Proč jste nekritizoval násilné potlačení demonstrací hnutí Occupy ve Spojených státech. Proč jste nekritizoval násilné potlačení studentských demonstrací ve Velké Británii?
06. 02. 2014 | 14:02

Míla napsal(a):

česká slezina
nechte Resla na pokoji,ať se vyskotačí,třeba se mu duševně uleví.A berte na vědomí že platí, pařez zůstane pařezem a .ů. ..le.
06. 02. 2014 | 14:10

Vladimír Líbal napsal(a):

Vážený pane Stejskale,
promiňte, ale myslím, že byste měl mazat, stává se tady z toho pomalu neuvěřitelná stoka špinavostí a nenávisti.
A též neuvěřitelnými je tu mnoho reakcí, se kterými už nelze ani diskutovat. Tak Biľak je tu pro mnohé pozitivní postavou...vážně nevím, co k tomu dodat. To fakt není dobré.
06. 02. 2014 | 14:13

17 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

V roce 1990 bylo možno v Fankf. Allgemeine Zeitung najít celkem dost inzerátů, ve kterých německé či tkzv. západní firmy hledaly zaměstnance na různé pozice v Číně.
V té době se rozpadaly odbytiště pro československou produkci a Havel o Číně mluvil téměř jako o monstru.

Kdo vyklidí pole či přenechá potenciálně využitelný pozemek někomu jinému, aniž by na něj někdo tlačil či útočil - je špatným hospodářem.
V úpadkových zemích však - pokud je takové jednání dobře vykomunikováno s veřejností, bývá prohlašován za velikána. Proto také jsou ty země úpadkové - lidé v nich jsou klamáni protože klamáni být chtějí.
06. 02. 2014 | 14:19

babočka napsal(a):

Pane Liško, naše tajné služby nechaly padnout vládu. Teď slouží Zemanovi a jeho partě. Hrůza. Pan Kmoníček z nás dělá blby jako Zeman z novinářů, profesorů a soudců. Zeman jde ve stopách pánů Putina a Janukoviče, na překrucování ústavy a zákonů má své lidi. Potřebuje ještě zničit ČSSD a pak to začne. A to nám Okamura s paní Samkovou chtějí zakázat emigrovat.
06. 02. 2014 | 14:28

Stařeček napsal(a):

Liška právě odevzdal písemnou práci k přijetí mezi členy TOP09
06. 02. 2014 | 14:31

Vandal napsal(a):

"Putin: "U nás neplatí zákaz netradiční sexuální orientace, zakázána je propaganda homosexuality a pedofilie," dodal.
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Co je na tom divného? Pod to se musí každý slušný člověk podepsat.
06. 02. 2014 | 14:37

Míla napsal(a):

Vladimír Líbal
pokud je příspěvek v relaci a neodporuje požadované slušnosti,tak není důvod výmazu.Nezapomeňte že starší generace má trochu jinačí názory na mnohé blogy než generace mladších.A buďte ujištěn,že názory těch mladších se v pokročilejším věku také změní.Stačí porovnat názory vnuka 26 let,syna 52 let a moje 77 let.Mohu Vás ujistit,že se začínají v mnoha případech srovnávat.
06. 02. 2014 | 14:38

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pana Líbale,

myslíte, že je možné ze života vymazat lidi, pro něž je Vasil Biľak pozitivní postavou? Zlepší se něco, když je budu mazat tak, aby to vypadalo, že nikdo takový neexistuje?

Rozumím, že to řadu z nás pobuřuje a přijde nám to nepochopitelné. Ta hranice mezi tím, co je pouhým nevkusem či provokací a tím, co už porušuje zákon či elementání slušnost, je velmi subtilní. Není na to žádný univerzální mustr (žádný neexistuje). Debatě nostalgiků po totalitě a těch, kdo ji vnímají negativně, zde nechávám volný průběh (pokud tedy neobsahuje hrubé nadávky, urážky či výzvy k násilí).

Myslím si, že touto debatou musí česká společnost projít (něčím podobným procházela i německá společnost po druhé světové válce).

Libor Stejskal
06. 02. 2014 | 14:41

Brňan napsal(a):

Liška senior na jednom setkání s přáteli v Brně: "já už se s ním ani nebavím, je to ..."
06. 02. 2014 | 14:43

Míla napsal(a):

babočko
nebylo by rozumné nečekat až to začne a emigrovat dříve než nás EU a NATO obežene ostnatým drátem?Nebudete muset pracovat na prostřihování.
06. 02. 2014 | 14:44

Targus napsal(a):

To: Ondřej Liška

Řekl bych, že jste se přechlastal a přehulil marjánou, načež vás rafla parádní schíza, jiné vysvětlení vašich blábolů mne nenapadá.
Ledaže byste ještě byl tenhleten frustrát, jak o nich pan Stejskal občas píše. To by taky ještě šlo.
06. 02. 2014 | 14:51

Trtkos napsal(a):

Liska vypada jako neskodny zvanil a je jasne, ze bez nadstandartni podpory pr poslednich volbach by neomarxisti Zeleni dopadli jeste hure...

kdyz si ale clovek uvedomi, kdo je Liskuv guru - Daniel Cohn-Bendit, frontman zelených, cloveka pomalu zamrazi...

Cohn-Benditova Evropa
Vyšlo v měsíčníku COMPACT – Magazin für Souverenität 2/2014
www.compact-magazin.com

http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/3700-cohn-benditova-evropa.aspx

Významný člen Europarlamentu podporuje pedofílii jako součást sexuální revoluce. Chlubí se, jak osahával malé děti

http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/3660-vyznamny-clen-europarlamentu-podporuje-pedofilii-jako-soucast-sexualni-revoluce-chlubi-se-jak-osahaval-male-deti.aspx
06. 02. 2014 | 14:53

futurama napsal(a):

Zatím je pan Liška ještě stále mladý a neklidný.
Snaživec.
Jeho projev tomu odpovídá.

Ale čas nezastavíš a tak jednou zestárne. Usadí se a zklidní.
A pak se stane prezidentem.

Jen dnes nikdo neví, jaká vlajka, či prápor bude na Hradě vyvěšen.
06. 02. 2014 | 15:02

Divobyj napsal(a):

resle,

tak v tomto s vámi souhlasit musím.
Máte pravdu,nejsem příliš chytrý a číst mne naučili.

No vidíte,alespoň něco se vám občas povede.
A těm,kteří vám tu denně dokazují,jaký jste mudrc nevěřte.
Jsou to komunisti a žerou malé děti!
06. 02. 2014 | 15:05

Vladimír Líbal napsal(a):

I Vám dobrý den, pane Stejskale,
tedy za prvé, umístil jsem příspěvek pod jiný blog, za což se omlouvám, a za druhé, vůbec jsem neměl na mysli mazat příspěvky, které hodnotí pozitivně pana Bilaka...štve mě to a velmi obtížně se mně na to reaguje, ale respektuji názor a nikdy bych si to nedovolil. A souhlasím s Vámi, že si tím vším budeme muset projít resp. procházíme. Měl jsem na mysli ty příspěvky, kde jsou právě ty hrubé nadávky a urážky (zdá se mně, že jich pár zmizelo, mezitím, co jsem to psal) a řeči o židech. Konkrétně kupř. vůči nicku "resl".
To jen tak na vysvětlenou. A omlouvám se, pokud tím zatěžuji s tím, že...ehm...též mně to jednou ujelo:-).
Mějte se.
06. 02. 2014 | 15:11

Dumpling napsal(a):

Kampaň proti olympiádě není nic nového, stejně jako politizace her a není pravda, že se s tím začalo teprve v Berlíně. Všechny olympiády, co pamatuji, byly PR akcí momentálně pořádajícího režimu. Stejně tak pomluvy olympiád. Nevyšlo to pouze v Pekingu, kdy perfektnost her byla příliš očividná, takže se pomluvy stávaly nadmíru trapnými.
Současné horování pro bojkot olympiády se nikterak neliší od výzev k bojkotování Her v Los Angeles, včetně "lidskoprávních" argumentů. I tehdejší režim horoval pro některá práva některých lidí a na práva jiných nedbal.
Liška má pravdu, když se zmiňuje o malé síle lidskoprávní aktivity ČR ve světě, ale opomíjí, že se těm aktivitám směje i domácí publikum.
06. 02. 2014 | 15:13

Putin podněcuje nenávist napsal(a):

"... Co je na tom divného? Pod to se musí každý slušný člověk podepsat ..."

Kdo propaguje homosexualitu? A jak?
Komu vadí, že se někdo ke své sexuální orientaci veřejně přihlásí? Komu vadí "pochody hrdosti"? Fašistům? Nacistům?

Kdo propaguje pedofilii? A jak?
Novinář, který napíše, že pan farář zneužil dítě?
Pedofilie je erotická láska k dětem. To ještě neznamená, že jsou pedofilové dětem nebezpeční.

Nebezpeční jsou tzv. sexuální predátoři, kteří děti nijak nemilují. Jen hledají lehce dosažitelný objekt sexuálního uspokojení. Dítě mohou snadněji přemoci, než dospělou ženu či muže. To není pedofilie.

Putin prostě neví, o čem se vyjadřuje. Směšuje homosexualitu s pedofilií a neví, co ta pedofilie vlastně je.
06. 02. 2014 | 15:17

Mařenka napsal(a):

Škoda přeškoda, že stranu Zelených ovládli pravdoláskaři jako Liška a spol. a ukradli tak myšlenku ochrany životního prostředí a života těm poctivým. Tento blog je toho jasnou ukázkou, jak je jednostranný a neobjektivní a plný propagandy, jakoby se učil klasické britské propagandě. Diskreditace vůdce nepřítele (proto píše o Zemanovi, jinde se mluví jen o Putinovi..) je jedna ze zásad, další jsou neustále opakované polopravdy a lži. Neskutečné je jeho omýlání porušování lidských práv v jiných zemích, když on i jeho partaj nebo náš stát má okupační vojáky hned v několika zemích. A tam se podílejí na vraždách civilistů včetně žen a dětí ve velkém, o bezdomovce a lidi chudé zakopávám nebo je potkávám denně. Jakoby by byl Liška na školení v USA (asi u CIA) jako nedávno Bělobrádek (i sestavovaání vlády kvůli tomu muselo počkat, jak to bylo nezbytné), protože téma blogu a obsah je tak nějak typický.
06. 02. 2014 | 15:19

stejskal napsal(a):

Tak to bylo nedoruzumění, pane Líbale. Jsem rád, že se to vyjasnilo.

Jen pro upřesnění: mažu zde sprosté nadávky, kdykoliv je zaznamenám. Není to ale moje práce (teď například připravuji vydání deníku Insider a sem nahlížím je zběžně, protože bych nerad, aby se mi to tu úplně rozjelo), jinými slovy nikdo to zde nehlídá 24 hodin denně. To není výmluva, ale vysvětlení, proč zde něco, co by zde být nemělo, zůstává třeba i delší dobu nebo - když to nezaznamenám - navždy. Ten zdejší diskusní koncept je dost liberální, ale má to jistě i své stinné stránky.

Hezký den.

Libor Stejskal
06. 02. 2014 | 15:22

Protiprd napsal(a):

"... Jak říká Hájek, profesionální pravdaláskařští občané se zase před eurovolbami ozývají ..."

Hmmm ... Klausův Hájek prý z opice nepochází.
Zato pochází z rodiny nomenklaturního komunisty Jiřího Hájka, pilného cenzora a normalizátora.

Konzervativec s marxistickými kořeny, nenávidící disidenty. Tedy lidi, co si za éry konjunktury jeho otce zachovali rovnou páteř. Přesná odlitek svého Mistra.
06. 02. 2014 | 15:27

stoppa napsal(a):

Pro potřebu boje za demokracii v Ukrajině můžu dodat ještě jednoho boxera. Jmenuje se Frolo je bez rodokmenu a má kupírované uši. Ale to by snad Bruseli nevadilo když je to jen pro Kyjev. A jen pro začátek.
06. 02. 2014 | 15:27

Jenda napsal(a):

Připadá mi, že téma homosexuálů a lidských práv je zneužíván propagandisticky v mocenském boji a nejde o věc samotnou. Dnes je to hlavně proti Rusku, protože je to země bohatá na přírodní zdroje a jako jedné z mála se jí západním kleptokratům nedaří zatím ovládnout. Přitom obětí v současnosti vedených válkách kritiky jsou do statisíců, což ukazuje na jejich bezmezné pokrytectví sprostotu. Homosexuálové jsou hlavními rozšiřovateli AIDS (u nás o tom tento týden povídal i odborník v TV v souvislosti s velkým nátůstem nakažených HIV), který dokáže dost rozvracet společnost zevnitř jak ekonomicky, tak morálně. Navíc Rusko se potýká s malou porodností, čemuž propagace homosexuality také nepřispívá.
06. 02. 2014 | 15:30

kolík a pikolík napsal(a):

"... Navíc Rusko se potýká s malou porodností, čemuž propagace homosexuality také nepřispívá ..."

Hlavně se ve sprše nikdy neohýbejte pro mejdlo.
Zlášť před Putinem nebo před Klausem.
06. 02. 2014 | 15:36

Sláma napsal(a):

Tak jsem si našel, kdo že to byl ministrem školství v květnu 2008, kdy česká vláda pokoutně uznala nezávislost Kosova a posvětila tak porušování lidských práv 250 tis. nealbánských obyvatel Kosova, kteří byli vyhnání ze svých domovů. Někteří z nich, například Romové, stále ještě trpí v utečeneckých táborech.
A překvápko! Byl to pan Liška, autor tohoto blogu! Pane Liško, to se vůbec nestydíte, nemáte v sobě ani trochu studu?
Místo o lidská práva násilníků v ulicích Kyjeva byste se měl zajímat o osudy vyhnanců z Kosova!
06. 02. 2014 | 15:38

Antonín Malík napsal(a):

"nebo vyjádřil podporu demokratické ukrajinské opozici,"

Když to je určitě těžká věc. Jak je poznat? V ČT ukazují jen demonstranty, co mávají dřevěnými obušky a házejí zápalné láhve. Ale demokratické jsem zatím na zprávách ČT neviděl. Nebo myslíte toho Klička s četnými výrony v mozku po ránách do hlavy? Ale ten snad přece už má i západní pas a peníze?
06. 02. 2014 | 15:42

islámské kořeny pravoslaví napsal(a):

Karel Dolejší: Ultrakonzervativní ruská politika proti gayům je produktem čistě cynického kalkulu

"...
Jen málo států na světě se vysloveně vymezuje proti homosexualitě a žádný tak nečiní s takovým nechutným humbukem, jako Putinovo Rusko.

A to přesto, že většina Putinových příznivců až donedávna neměla s hnutím za práva homosexuálů osobně žádný větší problém a nijak se tímto tématem nepotřebovala zabývat.

Máme tedy před sebou velmi cynické využití represívní ideologie, které hlavní hybatel sám vlastně nevěří.

Maďarsko-německý sociolog Karl Mannheim už ve 30. letech výslovně konstatoval, že čistě účelový vztah k hlásané ideologii je jedním z definičních znaků fašismu. ..."

http://www.blisty.cz/art/72066.html
06. 02. 2014 | 15:49

Gru napsal(a):

"konstatoval, že čistě účelový vztah k hlásané ideologii je jedním z definičních znaků fašismu. ..."

...............................................

To ovšem pak platí pro OBA polarizovanéí postoje, jak pro účelově negativní, tak pro účelově pozitivní postoj k ideologii homo.
06. 02. 2014 | 15:55

Filuta napsal(a):

Liška se Schwarzenbergem se bijí za ukrajinské Banderovce jako jatí, mohli by se připojit k europoslanci Falbrovi, jenž navrhuje (to NENÍ vtip) kosovského zločince Thaciho na Nobelovku. Věřím tomu, že u neomarxistického bruselského politbyra zaznamená soudruh Falbr nesporně velký úspěch.
Spojením těchto exotů by nám vznikla příkladná teroristická buňka.
A ještě nějakého milovníka Palestinců k tomu...

Však ono jim všem po eurovolbách zmehne.
06. 02. 2014 | 15:57

xerox napsal(a):

liško ... zalez ...
v posledních volbách jste se svezli na sentimentu volit kohokoliv jen né tu modro-fialovou čeládku , s kterou si kolaboroval , že ti byli vidět jenom paty ...
dosáhli jste na 3% a začli jste zase cucat státní cecíček finančních příspěvků určené pro neúspěšné parazity ... a teď tady budeš blábolit nesmysle ...
pozdravuj bursíka a jeho biomasu v lese ...
06. 02. 2014 | 15:58

Marek Norman napsal(a):

Z většiny reakcí na tento blog Ondřeje Lišky je vidět, že lidi mají takového prezidenta, jakého si zaslouží... Primitiv, hulvát a opilec a zabedněný trouba jako Miloš Zeman - takového opravdu věřím že většina z vás, co zde píšete své příspěvky (což je docela verbální stoka) jste ho volili. Takhle primitivně uvažuje velká část obyvatel ČR. Nemyslím si že by bylo chybou Strany zelených že má málo hlasů.. Když totiž jde volit primitiv - tak volí ty strany který jsou s vysokým zastoupením v PSP nebo v Senátu. Zelené témata totiž naprostou většinu Čechů nezajímají. Ne ale proto, že by ta témata byla špatná. -- Ale proto, že Češi většinou na takovou úroveň nemají ! Ať už se většinový Čech řadí k politické pravici, levici nebo jak chce. Na tohle většina Čechů prostě nemá.. Strana zelených (SZ) nejde totiž ani doprava ani doleva - ale dopředu! Stejně tak Liberálně ekologická strana (LES), které také fandím. Zelená témata a samozřejmost Západního myšlení - na to prostě ČR zatím nemá...
06. 02. 2014 | 16:00

Sláma napsal(a):

Mařenka napsala: "Škoda přeškoda, že stranu Zelených ovládli pravdoláskaři jako Liška a spol. a ukradli tak myšlenku ochrany životního prostředí a života těm poctivým."

Máte pravdu. Převzetí Strany Zelených bylo osobním projektem Martina Bursíka, který před volbami v roce 2006 hledal subjekt, který by si adoptoval. Stal se předsedou krátce po svém vstoupení do SZ (stejně jako nyní Fiala se stal předsedou ODS).
Bursíkovi k tomu radil bývalý ultralevičák Ivan Dejmal (v roce 1968 spolu s Uhlem a Petruškou Šusterovou člen maoistického Revolučního hnutí mládeže, které kritizovalo komunisty zleva).
Jak známo, Bursík do té doby prolezl řadou politických stran, ale vždy ho všude rychle prokoukli.
K převzetí SZ poskytl Bursíkovi finanční prostředky Marek Dalík, neboť to považoval za dobrý způsob, jako odčerpat voliče levicových stran (všude na světě jsou strany Zelených levicové), což se ukázalo jako výborný kalkul, který umožnil Dalíkovi se pořádně napakovat.
06. 02. 2014 | 16:05

Filuta napsal(a):

Protiprd

Vaše výtky nemění nic na tom, že zmíněné články jsou zcela pravdivé a velmi přínosné.
Doporučuju všem, aby si zejména přečetli článek o Sýrii a dalších rozvrácených arabských zemích. Nikde jsem tak přesnou analýzu a zdůvodnění americké intervence nečetl.
S tím ukrajinským "mučedníkem", který byl údajně strašně týrán, to je taky věc.
Měl být brutálně pořezán v obličeji a v LN vidím jen tlustý ksicht s jedním malým šlincem. To ho pro média celého nejspíš polili prasečí krví, aby vypadal řádně zdevastovaně.
Je to komedie na entou.
Placení zahraniční buřiči, kteří rozvrací Ukrajinu, ale nějak se jim v poslední době nevede. Nestrhli větší počet Ukrajinců a pokud budou nové volby, Kličko vůbec nemusí vyhrát. A co budou tvrdit potom? Samozřejmě, že budou žvanit o zfalšovaných volbách. Plasticky si to dokážu představit.
06. 02. 2014 | 16:06

Marek Norman napsal(a):

"Až bude vykácen poslední strom, a poslední řeka bude otrávená a poslední ryba bude chycená - až potom si uvědomíme, že peněz se nenajíme." (náčelník Seattle, 1854)
06. 02. 2014 | 16:10

Filuta napsal(a):

Norman

Vy ynteligente, na vás tedy opravdu nemáme.

Zelení nejdou ani doleva, ani doprava.
Svatou pravdu díte.
Ale nechtějte vědět, kam jdou doopravdy.
Vám už po těch blamážích s biopalivy, biomasou, emisními povolenkami, větrnými el. , blokádami Temelína a obranou kůrovce, jimiž jste připravili obyvatelstvo o nemalou část příjmu, nikdo svéprávný hlas nedá.
Hlavně že stojíte vždy na té "správné" straně, soudruhu!
06. 02. 2014 | 16:11

Sláma napsal(a):

Zatím nebyly předloženy hodnověrné důkazy, že by pořádkové síly v Kyjevě střílely do lidí. V České televizi v přenosu z Kyjeva redaktor ČT ukazoval střelu, která byla zjevným podvrhem, neboť se jednalo o pistolovou střelu malé ráže, a co hlavního - nebyla vůbec deformována, tj. nikdy nebyla vystřelena. Je otázkou, zda-li tento podvrh zinscenoval sám dotyčný redaktor ČT a nebo jestli mu jej podstrčili samozvaní "ochránci lidských práv".

K tomu připomínám, že na Západě také čas od času použije policie nebo armáda proti demonstrantům střelné zbraně nebo jinou formu nepřiměřeného násilí. To samozřejmě samozvaný ochránce lidských práv Liška nijak nekomentuje!
Známé jsou desítky případů zabitých policejním taserem.
06. 02. 2014 | 16:13

Pandrhola pro.vola napsal(a):

Marek Norman napsal(a):......................
..................
Ať už se většinový Čech řadí k politické pravici, levici nebo jak chce. Na tohle většina Čechů prostě nemá.. Strana zelených (SZ) nejde totiž ani doprava ani doleva - ale dopředu! Stejně tak Liberálně ekologická strana (LES), které také fandím. Zelená témata a samozřejmost Západního myšlení - na to prostě ČR zatím nemá...
Normane, jestliže považuješ většinu národa za blbce, je to tvoje věc a tak ti také nezbývá, než se sám v té "verbální stoce" plahočit coby osamělý hlupák.
06. 02. 2014 | 16:13

Admirál napsal(a):

Filuta - "mohli by se připojit k europoslanci Falbrovi, jenž navrhuje (to NENÍ vtip) kosovského zločince Thaciho na Nobelovku."

Odkud máte infornaci, že Falbr navrhuje?

Já mám informaci, že navrhují někteří socialisté v EP. A že Falbr se písemně ostře proti té prasečiné hodné Karla a Lišky ohradil.
06. 02. 2014 | 16:14

Filuta napsal(a):

Norman

Jak dojemné.
Zamáčkl jsem slzu v oku za toho náčelníka.
Děkuju za ty skvělé eurožárovky, co mě stojí majlant, a když se ,nedej bože, nějaká rozbije, abych volal k likvidaci celý hasičský oddíl.
Tomu říkám ekologické cítění.

Biopaliva, která škodí ovzduší víc nežli benzín (Bruselu to došlo s někoklikaletým zpožděním), jsou také výborný počin.
Kolika z nás už to zhuntovalo auta?
Vychází mi z toho jediné, že "grínhorni" škodí nejen přírodě, ale i peněžence.
06. 02. 2014 | 16:16

Antonín Malík napsal(a):

Filuta

Svatá pravda, s tím "mučeným" to je podvrh jak trám. Přehnaně namaskován "podlitinami" tak rozsáhlými, že by, navíc po tolika dnech v mrazu, mu musely selhat ledviny a nemohl by se ani pohnout, a dnes už by musel být nebožtík. Mučednické inscenace ale nasvědčují, že organizátorům pokusu o puč už teče do bot. Nejspíš se dosud vydané peníze budou muset odepsat jako špatná investice.
Ano, fotografie pbličeje, zveřejněná 2 dny po "záchraně", nemá ani stopu po děsných pohmožděninách, kterými byl obličej namaskován pouhé 2 dny předtím. Za tak krátkou dobu se nemohly vstřebat.
06. 02. 2014 | 16:22

Marek Norman napsal(a):

A taky bych řekl, že české osobnosti jako H.E. Václav Havel, kníže Karel Schwarzenberg, Prof. Jan Švejnar, Prof. Erazim Kohák, Prof. Dr. Stanislav Grof nebo i Ondřej Liška i Martin Bursík atp. mají pro Českou republiku a rozvoj úrovně jejího myšlení - mají vyšší cenu než zlato.
06. 02. 2014 | 16:26

Gudka napsal(a):

Sláma
Copak střelba. V Janově (italském) přejížděla policie přes demonstranty džípem, tam a zase zpátky. A demokratičtí novináři s tím vyslovovali souhlas, jakožto s legitimním použitím síly při obnově veřejného pořádku.
06. 02. 2014 | 16:26

Legrační politolog napsal(a):

Zajimalo by mě, kolik je asi v této zemi hlupáků podobných Liškám a jeho "soukmenovcům" jako je třeba Marek Norman. Zřejmě jich je pořád ještě dost a tlačí se hlavně ke korytům vládnoucí pakáže, aby urvali co nejvíce a celý život se snaží pouze o přiživování se na české společnosti. Vzácný příklad je i takový hlupák jako je Marek Benda a je jich "na odstřel" více než dost. V životě nedokázali zhola nic, ale v propagaci hlouposti jsou na vrcholu.
06. 02. 2014 | 16:31

Reveil napsal(a):

"kníže Karel Schwarzenberg"

Zmíněný Schwarzenberg není v první řadě žádný "kníže". Když se narodil, nebyly šlechtickíé tituly už dávno legální v žádné zemi, kde působil. Narodil se tudíž jako prachobyčejný Schwarzenberg. O rozvoj jakého myšlení může takový jedinec, který si podobně jako hochštapler Kohout přisvojuje neoprávněně tituly a hodnosti, a který nedokončil ani žádnou střední školu, mít zásluhu?
06. 02. 2014 | 16:33

Legrační politolog napsal(a):

Marek Norman napsal(a):
A taky bych řekl, že české osobnosti jako H.E. Václav Havel, kníže Karel Schwarzenberg, Prof. Jan Švejnar, Prof. Erazim Kohák, Prof. Dr. Stanislav Grof nebo i Ondřej Liška i Martin Bursík atp. mají pro Českou republiku a rozvoj úrovně jejího myšlení - mají vyšší cenu než zlato.
06. 02. 2014 | 16:26

Tebe asi provází ta největší blbost, měl bys se jít léčit, než zblbneš zcela.
06. 02. 2014 | 16:35

Marek Norman napsal(a):

RE: ve věci: "komentátoři mých komentářů":

nebudu vám odpovídat každýmu individuálně, to je pod mojí úroveň.
Opravdu s pobavením a se smíchem čtu vaše reakce... K tomu můžu říci jen to:
že jste potvrdili moje slova o tom že většina "občanů" ČR na to prostě nemá...
// nebo alespoň prozatím - na to nemá.
// dále jinak: "bez komentáře"
// mějte se. & já přecházím na off-line.

s pozdravem, Marek Norman
06. 02. 2014 | 16:43

Filuta napsal(a):

Admirál

Zrovna jsem to četl v LN -Neviditelný pes, úvodník od Astona.
Možná někde došlo k informačnímu šumu, ale u "táty" Falbra bych se nedivil ničemu.
06. 02. 2014 | 16:52

Jáchym napsal(a):

JAK SE DĚLÁ SUPER PROPAGANDA PO FILUTOVSKU:
Filuta napsal(a):
"... mohli by se připojit k europoslanci Falbrovi, jenž navrhuje (to NENÍ vtip) kosovského zločince Thaciho na Nobelovku. Věřím tomu, že u neomarxistického bruselského politbyra zaznamená soudruh Falbr nesporně velký úspěch."
06. 02. 2014 | 15:57
****************************************************************************
SKUTEČNOST:
ZPRÁVA -I-DNES:

Čeští levicoví europoslanci odmítají Nobelovku pro „zločince“ Thaçiho
3. února 2014 22:29
Čeští levicoví europoslanci odsoudili návrh šéfa své sociálnědemokratické frakce v Evropském parlamentu Hannese Swobody, aby Nobelovu cenu za mír obdržel kosovský premiér Hashim Thaçi.
Europoslanec Richard Falbr dokonce zdůraznil, že Thaçi je zločinec, který patří před haagský tribunál.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/europoslanci-nechteji-nobelovu-cenu-pro-hashim-tha-i-pcz-/zahranicni.aspx?c=A140203_222906_zahranicni_neh
*****************************************************************
TO JEN TAK, aby si někdo NÁÁHODOU nespletl Filutu s jeho dvojníkem - Avantipapulem Yosifem K! :-)
06. 02. 2014 | 16:54

17 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Marek Norman
K blogu nic...jen plivete kolem sebe. Přičemž jiným nadáváte, že jsou stokou - to je zajímavé.
Takhle se přes 5 % nedostanete, to vaše ubermenšovství pak spíše odpuzuje, než by přitahovalo. Je z něj dokonce cítit jakýsi závan fašismu, takového toho elitářství puzeného a povzbuzovaného zevnitř /viz paušální odsudky typu " přesvědčilo mě to, že většina občanů na to nemá ..."/
Vy jste asi jeden z těch rozumbradů, co po neúspěchu brečí, že za ten neúspěch může jejich okolí, že je špatně chápe atd. Vězte ale že to tak není - za neúspěch Zelených si mohou Zelení sami...a to Vaše autoelitářsktví je spíše tragikomickou fraškou, než nějakým druhem reflexe reality, k tématu blogu jste se nevyjádřil ani jednou, jen kolem sebe zběsile kopete.
V podstatě je mi Vás ale líto, ale i sebe - protože jsem několikrát stranu Z volil. Jste čím dál tím víc děsnější alternativou, chápu, že se na vás útočí zleva zprava, ale pomocí polopravd, lží a plivanců to nezmůžete, to je omyl, kopat za stranu ano, ale ne slepě, to vždy dopadne komicky či tragicky.

Hezký den.
06. 02. 2014 | 16:55

17 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Jáchym
Možná že Filuta měl na mysli nějakého jiného Thaciho a nějakého jiného Falbra. :))
Ostatně jistě nám to ten filuta objasní, že....jak to vlastně myslel.
06. 02. 2014 | 16:58

Filuta napsal(a):

Sláma

Připomněl jste mi jednu unijní pikantérii.
Když EU mravokárně zdvihala prst a mentorovala Janukoviče za to, že pod sankcemi zakazuje Ukrajincům "demonstrovat" (resp.demolovat Kyjev a brutálně napadat policii), jaksi se pozapomněla zmínit, že totéž učinilo "demokratické" Španělsko, když miliony Španělů protestovali proti vládě a EU. A to nezpůsobili zdaleka takové škody.

Že by dvojí metr?
06. 02. 2014 | 16:58

Jana Pechová napsal(a):

Přiznám se, že si nemyslím, že by se Miloš Zeman chtěl otevřeně paktovat s autoritářskými režimy.
Spíš mám dlouhodobě pocit, že trpí spasitelským komplexem (mj.): jako kandidát na prezidenta mluvil o sjednocování společnosti, jako prezident možná povýšil osobní ambice na sjednotitele světa.
Napovídalo by tomu i přátelství Jana Kavana, jehož mezinárodní aktivity měly obdobný výsledek jako ty Zemanovy dosavadní.
06. 02. 2014 | 17:05

Gudka napsal(a):

Hašim Tači (nebudu ho transkribovat anglicky - proč taky) má možná ještě nějaké přívržence v Eurotransplantu, i když už jde o nostalgii, protože přinejmenším u ledvin už se zaběhla lepší alternativa v Manile, kde za peníze dostanete ledvinu od zcela zdravého živého dárce, který je spolehlivě vyšetřený. Zatímco Tači a spol. dodávali ledviny podle toho, jak kterého Srba zrovna chytili, ať byl zdravý nebo mu koloval v krvi nějaký virus. Pravda, plíce v Manile zatím tak získat nejde, ani s játry to tam ještě neběží, tak snad ještě má Kosovo na chvíli nějaký obchodní prostor.
Jinak ovšem, proč ne Tači? Když Arafat ano, Obama ano, EU ano?
06. 02. 2014 | 17:07

koška šklíba napsal(a):

Filuta napsal(a):

Admirál

Zrovna jsem to četl v LN -Neviditelný pes, úvodník od Astona.
Možná někde došlo k informačnímu šumu, ale u "táty" Falbra bych se nedivil ničemu.

Filuto ten tam ale nic takového nepíše, že vy jste to nečetl?
06. 02. 2014 | 17:12

Filuta napsal(a):

Vážení,


sypu si popel na hlavu.
Teď jsem se kouknul na ten článek z Lidovek a zjistil, že jsem byl poněkud nepozorný.
Máte pravdu, Falbr byl proti. Ono by to bylo i nelogické, páč levice nesouhlasila nikdy s prodáním Kosova Albáncům.

Z mé strany nešlo o záměrné zkreslování faktů, ale o pouhý omyl.
06. 02. 2014 | 17:18

Jáchym napsal(a):

Kočka šklíba:

Filuto ten tam ale nic takového nepíše, že vy jste to nečetl?
06. 02. 2014 | 17:12
************************************************************
Filuta lže, jako když Yosif K tiskne! :-))
(viz 16:54)
06. 02. 2014 | 17:19

Admirál napsal(a):

koška šklíba - Hašim Tači - Nobelova cena míru. Já už bych se nedivil ničemu. V EP má prvdaaláska zastoupení napříč frakcemi a nedivil bych se, kdyby navrhli a prosadili udělení Nobelovky nějakému zasloužilému lidožroutovi.
06. 02. 2014 | 17:22

17 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Filuta
Stávají se horší věci.
Já si například v kalendáři s hrůzou přečet , že dnes má svátek Vandas.
06. 02. 2014 | 17:24

Jáchym napsal(a):

Filuto,
vzhledem k vaší omluvě
beru podmíněně(!) zpět 17:19
Ale pojedou po Vás ode dneška všichni jako slepice po chlístu.

Jeden Yosif K tady stačí! Kdyby měl člověk pokaždé rolovat ještě i Vás, ušoupu si kolečko u myši.
06. 02. 2014 | 17:26

Jáchym napsal(a):

17 bilionů
"Já si například v kalendáři s hrůzou přečet , že dnes má svátek Vandas."
06. 02. 2014 | 17:24
********************************************************
A von nemá ??
Když mají všechny Pepičky svátek na Josefa, musí mít Vandas logicky svátek na Vandu ! Jinak by to džendrtety neskously !
06. 02. 2014 | 17:37

Zkopírováno bez komentáře napsal(a):

Europoslanec Richard Falbr reagoval ostře na návrh evropských socialistů dát Nobelovu cenu míru Hassimu Thaçimu. Citujeme z jeho dopisu šéfovi sociálnědemokratického poslaneckého klubu europoslanců Hannesovi Swobodovi:

Ostře protestují proti této iniciativě, vzhledem k tomu, že toto doporučení bylo odesláno bez jakékoliv diskuse v našem politickém seskupení. Osobně nesouhlasím s doporučením pro pana Thaçiho vzhledem k jeho více než bizarní minulosti šéfa Kosovské osvobozenecké armády. Pan Thaçi je obviňován z toho, že má rozsáhlé vazby na zločinecké sítě, vážné porušování lidských práv, včetně ilegálního prodeje tělesných orgánů a narkotik. To je uvedeno ve zprávě Radě Evropy z 12. prosince 2010. Parlamentní shromáždění Rady Evropy požadovalo mezinárodní vyšetření zločinů spáchaných po ukončení kosovského konfliktu, včetně mnohých náznaků, že byly odebírány tělesné orgány vězňům zadržovaným Kosovskou osvobozeneckou armádou na albánském území.

Doufám, že budeme moci o této záležitosti hovořit na jednom ze zasedání naší skupiny tento týden ve Štrasburku, protože jsem přesvědčen, že nominace pana Thaçiho není v souladu s hodnotami a zásadami našeho politického seskupení.

Richard Falbr

šéf české sociálnědemokratické delegace v Evropském parlamentu
06. 02. 2014 | 18:12

lhát se nemá! napsal(a):

"... Zatím nebyly předloženy hodnověrné důkazy, že by pořádkové síly v Kyjevě střílely do lidí ..."

Sláma,
opět lžete, jako už mnohokrát.

Youtube je plný videozáznamů, jak jednotky Berkut střílí do lidí z brokovnic, hází mezi ně ranivé granáty. Někteří dokonce hází slavnými "molotovovými koktejly".

https://www.youtube.com/watch?v=-hx1AaUmhQU

Příslušník jednotky Berkut popisuje, co si při zásazích proti demonstrantů zažili:

https://www.youtube.com/watch?v=io1WPProkq8

Arkadij Babčenko,
nezávislý ruský novinář a publicista, na svém webu přináší důkazy, že demonstranty zabili policisté Berkutu.

Z těla oběti byla vyjmuta mosazná průbojná jednotná střela do brokovnic r. 12' s tvrdokovovým jádrem, kterou policie používá k zastavení vozidel:

http://starshinazapasa.livejournal.com/753201.html
06. 02. 2014 | 18:38

FrantaFlaška napsal(a):

vrána k vráně...totalitarista k totalitaristovi...Zeman k caru a jeho vazalům...
06. 02. 2014 | 18:42

Suchec napsal(a):

Liška je holt Liška.
06. 02. 2014 | 18:44

Admirál napsal(a):

lhát se nemá! - K "důkazům" předkládaným pravdou a láskou se musí přistupovat velmi velmi obezřetně.

Viz Srebrenice, minometné odstřelování Sarajevského tržiště, zbraně hromadného ničení v Iráku.
06. 02. 2014 | 18:48

Martin1 napsal(a):

Mučili ho!
Viděli jste toho ukrajinského paka,
co se nevyslík za tři dny z rvavýho saka.
Krve měl na sobě 10 litrů, jak z celýho draka.
Že jí může být jen půl, ví u nás každý vůl.
06. 02. 2014 | 18:53

Kelt napsal(a):

Znal jsem jedno pohledné děvče s adresou U Zelené lišky-tuším tenkrát Pha 4.
Zelený Liška -politický chameelon silně zhnědnul a začátek procesu neofašizace pravdoláskařských struktur probíhá již přes rok.A jejich podpora ukrajinským nedemokratickým strukturám,které mají k fašismu blízko tomu nasvědčuje.
Začalo to bezpříkladným útokem K.S.na presidenta Beneše,/také předváleční čeští fašisté ho měli za terč/čemuž předcházel neskonale vstřícný postoj K.S.ke kosovské mafii a překotné uznání "samostatnosti "Kosova.
Netvrdím,že se jedná o fatální nebezpečí,ale tendence je zřejmá a bylo by na místě,aby příští ředitel BIS dostal od vlády zadání se tomu hnědému moru věnovat.
Abychom nemuseli být svědky pochodu hnědých košil "Nerudovkou".
06. 02. 2014 | 18:55

Jirka napsal(a):

Ještě horší je, že je Zeman ochoten se scházet s politiky, kteří témeř nepřetržitě bombardují nejrůznější země.
Jen tak na okraj, pane učiteli Liško, které země bombardovala letadla těch států, s jejicž hroznými despoty se má nyní Zeman setkávat?
Raději si místo zahraniční politice věnujte Šumavě, kterou jste po víceletém úsilí nechali skoro celou sežrat kůrovcem. Když se někdo zajede podívat na Šumavu, tak vám nemůže přece nikdy nic už věřit. Snad na děti v nižších třídách by vaše bláboly mohly platit, protože se bojí, aby nedostaly špatnou známku na vysvědčení. A to je jediný argument, který lze z vašeho textu vyčíst. Učitýlek ze základní školy by se prostě neměl plést do politiky, zvláště když vsadil v posledních prezidentských volbách na špatného koně.
06. 02. 2014 | 19:14

TomášL napsal(a):

17 bilionů dolarů vrátit nejde

Začnu Ruskem a nedávnou vlnou homofóbie.

V nedávné době Západ a dnes Ki-mun kritizovali práva homosexuálů. Byly psány petice, vyjadřoval se k tomuto tématu kde kdo. Od intelektuálů po politiky až po obyčejné lidi. Nerozuměli nepřijetí práv homosexuálů v Rusku. Jedni kritizovali, druzí se uráželi, třetí psali petice, čtvrtí vyhrožovali atp.
Jenže! Rusko je všechno možné, jenom není liberální a katolicko-evangelický prostor, kde se práva homosexuálů uchytila. Když se podíváte na Rusko od západu po východ, je složené z několika různých kulturně odlišných oblastí. Nejblíže k západnímu myšlení mají západní části země, avšak religiozně jsou to jiní křesťané s křesťanskými a civilizačními hodnotami jak na Západě.
Každý stát který by měl být právním státem, měl by tvořit zákony, které platí v celém státě. Když byste tedy přijal zákon o homosexuálech v Rusku, měl by platit v celém Rusku. Jenomže! Nyní si uvědomte, kolik civilizačních okruhů se rozkládá v Rusku. To co by jeden okruh hodně těžce zkousl, v jiném by to vyvolalo bouří, možná revoluci. Uzákonit tedy něco v státě, co by mohlo vyvolat bouří, a uplatňování zákona který by nebyl respektován a ani vymáhán, je zákon, který je k ničemu. Jednoduše Rusko si nemůže dovolit takový zákon přijmout z různých důvodů (třeba že ve středním Rusku a na Kavkaze je mnoho muslimů) a pragmatický politik, kterému jde o blaho státu, tedy Putin, nemůže násilím implementovat zákon a chtít ho dodržovat, co je v myslích jeho národa nepřijatelné. Ani on není všemocný!
Avšak místním/západním politikům se to v dané chvíli hodilo, aby odvedli pozornost od vlastních problémů (všimněte si, mimo-jiné, velkých demonstrací v Francii proti uzákonění homosexuálních sňatků).

O Uzbekistánu psát nebudu, stačí si vzpomenout, jak proběhla demokratizace v Libyi (podívejte se na religiozitu populace). Je zajímavé, že Liška nekritizuje jiné arabské státy.

USA- to že je ve všech statistikách na prvním místě, nehraje roli. To že ztrácí dominantní postavení, to snad nepotřebuje člověk nijak zvlášť rozebírat.
06. 02. 2014 | 19:28

TomášL napsal(a):

17 bilionů dolarů vrátit nejde

A nyní když se toliko kopalo do Ruska a některé delegace tam nejedou, ptám se, zda-li do Kataru pojedou na MS ve fotbalu. Ptám se proč ráznějí nekritizuji dané země arabské monarchy?

Kritizovat Rusko, je ještě stále moderní, i když hloupé. To že má své chyby? Která země je nemá?

A tak bych mohl pokračovat i u Uzbeka. :-/

PS: Tento dnešní blog považuji za tendenční a o ničem.
06. 02. 2014 | 19:40

Reveil napsal(a):

U Lišky je v zásadě jedno, jak se jmenuje partaj, jejíž tričko právě má na sobě. Podstatné je, že opatří k partě, která vynesla do vysoké exekutivy například exota, jako je Schwarzenberg. To je ovoce, jaké plodí Liškův strom. Zabarvení má skutečně odstín do hněda, to tu zaznělo správně.
06. 02. 2014 | 19:57

Zkopírováno bez komentáře napsal(a):

Janukovyče v Praze nechceme!
Čtvrtek, 06 Únor 2014 10:03
Mohl být demokratickou hvězdou světového formátu. Stačilo jen podepsat. Nepodepsal, a tak je z něj proruský nedemokratický autokrat. Vesmírného formátu. A ruku už mu nepodá ani Praha.

Neposkvrněné letiště
Praha prý Janukovyče, pokud tedy vůbec přijede, nepozve ani na radnici! Proč? Vždyť vedení naší metropole obvykle s korupcí velkého formátu žádné problémy nemá. A Janukovyč podle odhadů zveřejněných v Kyiv Post nechával za své vlády ze státní kasy „mizet“ osm až 10 miliard dolarů ročně, takže je ve svém oboru mistr. A co víc, ani takové olbřímí rozkrádání přece neznačí, že by nebyl demokrat.
Vždyť aktuální údaje z Bruselu konstatují, že kvůli korupci unijní ekonomika ročně přichází nejméně o 120 miliard eur. A co víc, 95 procent Čechů tvrdí, že je korupce široce rozšířená dokonce i u nás! A přesto jsme všichni stále demokraté, ne?

Takže co na Janukovyčovi Praze vadí? Pražští radní se usnesli, že důvod je jiný: „Je pro mě absurdní, že by právě prezident Janukovyč měl přistát na Letišti Václava Havla,“ citovala média primátora vyblančené Prahy Tomáše Hudečka. To jsou slova zcela jasná. Praha prostě chce do prostoru slavně pojmenovaného letiště pouštět jen lidi se speciálním lidskoprávním razítkem, podle nejmenovaných zdrojů se ale uvažuje rovnou o morálních lustracích. A lustrovat bude – ano -- pražský magistrát. Kdo jiný? Vždyť na tom není nic složitého. Vždy, když se pražské vedení vrátí z výslechů kvůli Blance a dalším miliardovým zlodějnám nebo od soudů kvůli OpenCard, zasedne a začne morálně lustrovat.

Nezávislé ucho
Bez legrace. Absurdit kolem vývoje situace na Ukrajině přibývá úměrně s tím, jak se množí řady všech, tedy i těch nepovolaných, kteří se snaží ukázat, že nestojí stranou a leží jim na srdci osud ukrajinského národa.

Bizarní je proto rovněž vývoj „kauzy Bulatov“. Jeden z lídrů Majdanu měl být osm dní vězněn a mučen, snad měl být ukřižován a chtěli mu dokonce uříznout i ucho, jen aby prozradil, kdo Majdan financuje. Jenže ukřižován nebyl a uši má také obě… Když se na Ukrajině začalo spekulovat, že je to vše jen výmysl, rychle odletěl na léčení do Litvy, které mu zařídila EU
Potud na oko dobré, jenže… Janukovyč Vilniusu nepodpisem zkazil slavný summit o přidružení, Litva si sama „léčení“ Bulatova vyžádala a ani Litva ani EU se ve vztahu k Ukrajině ani netváří, že by byly nestrannými a nezávislými pozorovateli. Přesto ale máme brát jejich verzi za jedinou pravdu, byť nevyvrací jedinou z nadhozených pochybností. A k tomu ta výzva, aby Kyjev něco „nezávisle vyšetřil“, když už nemá ani Bulatova, ani lékařské záznamy z Litvy, které do žádných podrobností kupodivu nezacházejí…
Zdá se, že „našim“ už projde cokoli.

A zatímco se jméno Dmytra Bulatova po splněném úkolu pomalu začne přesouvat do kategorie zapomenutých, samozřejmě nijak nezpochybňuji tvrzení Majdanu, že se z náměstí „ztratilo“ nejméně 36 aktivistů.
Možná některé z nich opravdu někde někdo mučí, co já vím, iluze si nedělám.
Platí to ale i obráceně, a tak bychom se neměli divit, že někteří třeba jen odešli unaveně domů, jeden z lídrů se vyloupl v Londýně s tím, že na náměstí „už nebylo bezpečno“, další vybral z účtů peníze své skupiny a zmizel…

A pak je tu třeba případ Aleksandry Chajlakové, která v médiích vyprávěla o tom, jak ji unesl Berkut…
…a později přiznala, že si vše vymyslela, a to za 500 hriven, které dostala od jistého Andrije…

Jak se tedy dívat na situaci na Ukrajině? To je vcelku prosté.

Vzhledem k tomu, že většina z nás nesedí ani v nejvyšších patrech Bruselu, ani na pražském magistrátu, ani na litevském ministerstvu zahraničí, máme obrovskou výhodu:

Smíme používat mozek.
06. 02. 2014 | 20:00

TomášL napsal(a):

Zkopírováno bez komentáře:

http://www.literarky.cz/tereza-spencerova/16776-ukrajina-byly-unos-a-muceni-dmytra-bulatova-jen-podfuk
06. 02. 2014 | 20:04

Gudka napsal(a):

Zkopírováno

Bulatovská inscenace zapadá do rámce, jak se postupuje v propagační válce. Ta probíjhí ve 3 fázíc: 1 Krize - 2)démonizace nepřítele (jeho představitelů, jeho arnády, atp.) - 3)zvěrstva.

Inscenace, zdá se, přistoupila k realizaci 3. fáze. Po démonizace prezudenta a stáních orgánů, zvl. policie, je médii naservírovaná nepříliš propracovaná historka o mučení a ukřižovaném hrdinovi.
Tyto zprávy bývají v zásadě hodně hloupé (například britské zprávy o Wilhelmových vojácích, přibodávajících belgická nemluvňata na vrata kostelů), ale to vůbec nevadí. Válčící média vůbec žádné pochybnosti nikdy necitují, ignorují je a virtuální skutečnost začíná žít svým životem.
06. 02. 2014 | 20:36

Gudka napsal(a):

Typickými znaky falešených mučedníků zeejména na Ukrajině jsou: 1) odsunutí "mučedníka" do ciziny (Juščenko, Bulatov), aby nešlo objektivizovat jeho "poškození",

2) zákaz zveřejnění lékařského nálezu samotným "mučedníkem" (Tymošenková, Bulatov.
Výmluvná je zvl. Tymošenková - poté, co zaplavovala světová média nářky a poukazy na svůj zdravotní stav a docílila intervenci zahraničních lékařů, najednou přikázala ten zdravotní stav tajit.
Takže - nevěřím historce o Bulatovi.
Nevěřím ukrajinské "opozici".
06. 02. 2014 | 20:47

Rosťa napsal(a):

Pane Liško, kolik to hodilo? Myslím ten tendenční přihlouplý článek. To máte čtenáře za takové trubky, že si neumí pravdu najít na internetu? Co ti Zelení generují za exoty, to hlava nebere. Bursík, Biomasa, Liška .... . Opravdu výkvět, inu, co chtít po havloidních volímkarlech.
06. 02. 2014 | 21:36

scénáře píšou v Moskvě napsal(a):

"... Smíme používat mozek ..."

Nejlépe ten z Kremlu nebo z Ljubljanky.

Lidi,
neblbněte a vzpamatujte se!

Položte si jednoduché otázky:

1. Koho nejvíc znervózňuje, že by se Ukrajina mohla vydat jinou cestou, než tou ruskou?

2. Kdo neustále mluví o Ukrajině jako o dočasném státu?

3. V čím zájmu a tradici je neustále lidi propagandisticky zpracovávat, namísto toho, aby je pouze informoval?
06. 02. 2014 | 21:52

stoppa napsal(a):

"V čím zájmu a tradici je neustále lidi propagandisticky zpracovávat, namísto toho, aby je pouze informoval? "

Tak to je zcela jasné. Stačí si na chvíli otevřít ČT.
06. 02. 2014 | 22:00

Richard napsal(a):

http://ografologii.blogspot.cz/2007/11/online-test-poznejte-svou-skrytou-tvar.html

A = Vandas
B = Zeman
C = Schwarzenberg
D = Němcová
E
F
G
H = Bělobrádek
06. 02. 2014 | 22:10

o pravicových užitečných id.otech napsal(a):

Roman Joch: Vladimir Putin, Západ a užiteční idioti

...
Asociace pro mezinárodní otázky (AMO)zveřejnila loni v prosinci studii "Předurčeni ke spolupráci? NATO a Rusko mezi mocí, identitou a institucemi". ... Doporučuje pozvat Rusko do NATO a její prezentace se uskutečnila 17. prosince na Ministerstvu zahraničních věcí České republiky (MZV ČR).
...
Evropští politici zapomněli, nakolik komplexní a obtížná je transformace v demokracii, zejména Ruska s jeho problémovou historií ...

Už pouhé zveřejnění tohoto bizarního, iracionálního a absurdního nápadu ve studii Západ značně poškodilo.

Přiznává se jí totiž, co v tuto chvíli chce Kreml slyšet:
Západ nese částečně vinu za to, že je Rusko k němu podezřívavé a nepřátelské.

Tato studie plní roli užitečného idiota.

V době Sovětského svazu patřili takzvaní užiteční idioti většinou, ne-li výhradně k levici.

Omlouvali, zamlčovali, popírali a různě „vysvětlovali“ zločiny komunismu a sovětského režimu, neboť byli zamilovaní do socialismu, jenž tehdy v Sovětském svazu skutečně existoval.

Jedním z nesmutnějších dnešních jevů jsou užiteční idioti i na pravici – ti, kteří ruského prezidenta Vladimira Putina považují za konzervativce a za vzor hodný následování.

A pohybují se většinou okolo xenofobních a paranoidních internetových serverů.

Takovým pravicovým užitečným idiotem je i ultrakonzervativní americký komentátor Patrick Buchanan.

Ten ... při příležitosti Putinova projevu o stavu Ruské federace napsal článek, v němž mu vzdává hold.
Mimo jiné v něm uvádí:

"... Je Vladimir Putin v kulturní válce za budoucnost lidstva jedním z nás? Dle něho na Západě destrukce tradičních hodnot přichází shora a je nedemokratická, protože vychází z abstraktních idejí a proti vůli většiny.

A také tvrdí, že lidé na celém světě podporují ruskou obranu tradičních hodnot proti takzvané bezpohlavní a neplodné toleranci. ...

Ve svém projevu Putin citoval ruského filozofa Nikolaje Berďajeva, kterého Alexandr Solženicyn chválil za odvahu, s níž čelil bolševickým inkvizitorům. To vyvolává otázku:
Kdo píše Putinovi projevy?"

Na tuto otázku, jíž Buchanan končí svůj článek, lze odpovědět, že ten, kdo ví, co naivní západní pravicoví „tradicionalisté“ a nacionalisté Putinovi „zbaští“.
A kdo zná jeho užitečné idioty.

Putinovy názory citované Buchananem jsou sice pravicové a konzervativní, ale aby mu bylo možné věřit, muselo by Rusko vypadat jinak.

Putin a ten, kdo mu píše projevy, vědí, co na naštvané, demoralizované a zklamané západní „tradicionalisty“ a nacionalisty zapůsobí. ...

Poté, co během více než sedmdesátileté existence Sovětského svazu jeho tajné služby a propagandistická mašinérie infiltrovaly velkou část západní levice, nastal čas změnit rétoriku a pokusit se infiltrovat i velkou část západní pravice. A nějací užiteční idioti se vždy najdou.

Na rozdíl od levice však má pravice výhodu: odstrašující příklad levicových užitečných idiotů v minulosti. Snad si z něj vezme ponaučení.

Zdroj:
http://www.ceskapozice.cz/zahranici/geopolitika/roman-joch-vladimir-putin-zapad-uzitecni-idioti
06. 02. 2014 | 22:20

mb napsal(a):

Rosťa napsal(a):
Pane Liško, kolik to hodilo? Myslím ten tendenční přihlouplý článek. To máte čtenáře za takové trubky, že si neumí pravdu najít na internetu? Co ti Zelení generují za exoty, to hlava nebere. Bursík, Biomasa, Liška .... . Opravdu výkvět, inu, co chtít po havloidních volímkarlech.
06. 02. 2014 | 21:36

... já volil Dienstbiera, ale to máte Putna ...
06. 02. 2014 | 22:26

Dumpling napsal(a):

Česká televize stále propaguje negativní kampaň vůči olympiádě v Soči, dnes Veselovský argumentoval, že tam nejede Netanyahu (tomu říkal "Bendžemin"!!), Holland, Obama, tedy "nejdůležitější lidí světa" (to opravdu říkal) - něco k nevíře. A opírají to o údajně diskriminační antibuz. zákony, i když jde pouze o non-buz. zákon, o ochranu mládeže před propagací nevhodnýchn praktik... to je přece i u nás, nebo už se zase uvolní pole pro pedofily, aby mohli "vyučovat" nezletilce?
06. 02. 2014 | 23:32

Rosťa napsal(a):

mb
Mně je jedno, koho jste volil. Mimochodem, já ho také volil a do smrti z toho budu mít trauma.
06. 02. 2014 | 23:43

Petr B. napsal(a):

Pane Liško, já vím, vy obdivovatel a nejbližší spolupracovník dvojice Topolánek-Dalík jste ten pravý demokrat, který smí kritizovat presidenta.
07. 02. 2014 | 06:26

Admirál napsal(a):

S Ukrajinci je to nahnutý.

Nastěhoval se jim tam Člověka v tísni.

U člověka v tísni neplatí pravidlo, “kde teče krav, tam je člověk v tísni”.

Platí “kde se objeví člověk v tísni, tam krev poteče.”
07. 02. 2014 | 06:52

Pepa Řepa napsal(a):

Duo mops GBTX GT a bratr.

Mopslíci, taky čtu jen titulky. Sedm let a ještě to nikdo nepoznal.
Filutu šlechtí, že se omluvil.

A co Vy?
Co kdybyste začali přemejšlet tou malou chundelatou koulí na krku, že podstatné není, že se náhodou zrovna táta pracujících probral, ale to , že se našel nejen kníže Karel, dobrot barel, běžící se švestičkami do Kosowa, ale i jakýsi Swoboda, který tomu balkánskému řezníkovi, vepři první třídy navrhuje Nobelovku za mír.
Naprosto vážně. A není sám.
Až sem jste došli, soudzi, v budování RVEU.
To jsou ta "lická práva" dneška.

Není to na Vás moc náročné?
Podat pac umí každý.I krysařík.
Včera se mi po shlédnutí Blaníku rozsvítilo.
Karel von Tchilmelitz je poslední blanický rytíř-proto ležící spící-který vyleze z toho kopečka u Vlašimi a Vás-.lickoprávní korekt(neč)níky -zachrání.
Možná ještě Falbr, taky si rád pospí.
Mě ne.
07. 02. 2014 | 07:30

kategorizace napsal(a):

Řepa,
a Vy jste užitečný, neužitečný nebo užitkový?
07. 02. 2014 | 07:44

Pepa Řepa napsal(a):

Dumpling
antibuz?
Že jsem tak smělý, je to?
a. nový dopravní prostředek pražské MHD
b. lék proti alkoholismu
c. prostředek proti komárům
d. odpuzovač nenažraných hamounů
abych věděl, co to buzz word znamená a šel s dobou.
07. 02. 2014 | 07:44

Pepa Řepa napsal(a):

Děkuji, optám se ve Vojandě, jestli by mi ho taky nepředepsali.
07. 02. 2014 | 08:29

Filuta napsal(a):

Za ty méně inteligentní budou zase pravdalásky, které si nakonec uříznou jenom ostudu. Jsem zvědav jak na odposlechy zareagují Ukrajinci. Měly by je zdravě nas..., a to i ty, kteří se počítají k opozici(nejsou -li za svou činnost placeni).
Po úniku odposlechů americké vlády je vcelku zjevné, kdo dění na Ukrajině manipuluje a ještě má tu drzost vinit z vměšování Putina. Vměšují se svorně všichni, včetně EU a našich kocábovitých (jak říká Pepa).

Pikantní na všem je, že Američani si nepřejí Klička ve vládě a leckomu to může evokovat plyšák v 89.
Zase to jen potvrzuje teorii o tom, že Havel byl do své funkce dosazen a občané byli zmasírováni podobně jako ti ukrajinští (těch je ovšem nepatrná menšina),aby dotyčného na hrad sami torpédovali.
07. 02. 2014 | 10:12

pěvec napsal(a):

běž k táboru, ufňukaná liško.
07. 02. 2014 | 11:32

siven napsal(a):

Vážený pane předsedo,

Při vší úctě se mi po přečtení vašeho blogu nechce věřit, že jste opravdu předsedou politické strany, byť neparlamentní. Ať už je výsledek (neznalost politických reálií) způsoben opravdu neznalostí, nebo pouze špatnou formulací, obojí je kritickým handicapem ve spojení s natolik vysokou politickou funkcí.
K věci: Dají se například považovat za „absurdní pozvánky“ pozvání vůdce ČLR Mao-Ce-Tunga, či vůdce SSSR Leonida Brežněva, ze strany presidenta USA? Byla stejně tak „absurdní“ návštěva předsedy čs. vlády J. Lenárta u francouzského presidenta de Gaulla? Není v takovýchto případech spíše důležitý OBSAH setkání?? Není tudíž podstatnější vyzvídat, co eventuelně (ne)bylo předmětem jednání, pokud jednání proběhlo, a co (ne)bylo ujednáno?

Vaše fanfarónská tiráda je posledním hřebíčkem do rakve ve vztahu k mé motivaci vám dát v příštích volbách hlas. Již při posledních volbách jsem sice SZ volil, ovšem s velkými výhradami, a to především z důvodu vaší osoby v čele strany. Chválabohu jste nekandidoval v mém kraji, jinak bych SZ již tehdy nevolil. Tohle ovšem představuje všechny možné meze, a proto se mnou ve volbách do EP nepočítejte. SZ nebudu již volit ani do obou komor Parlamentu, ani do EP, kraje, či MZ, dokud neodstoupíte z pozice předsedy.

Děkuji za pochopení.

P.S.: Jen pro upřesnění, které je nejspíše nutné, vzhledem k „jasnozřivosti“ autora a některých jeho příznivců. Nejsem v žádném případě příznivcem Miloše zemana, v žádných volbách jsem jej nevolil, natož v posledních presidentských, a to ani v prvním, ani v druhém kole voleb.
08. 02. 2014 | 11:54

magor napsal(a):

"Uvažuji,jestli případné autoritářské touhy nejsou pod touto vlajkou zcela doma".

Ulehčujete práci, človíčku.

Když v devadesátejch letech jistej novinář (jménem Karel) oznamoval novou totalitu nacházejícího století, myslel tím ekologii.

Všeobecně, svatoušci ze stejný nory. A slůvko Pionýr celkem neutrální.

Lišáku, EU zabíjí stejně udatně, ale potichu, asi jako kunerol.
I s krajinu podobné, asi jako těleso dálnice v Brenner.

Co zaujme je odmítnutí vrcholných představitelů.
Slzím dojetím.
09. 02. 2014 | 16:19

Marek Norman napsal(a):

moje příspěvky sem pod tento blog o tom, že většina občanů na výšku úrovně - zelených - témat prostě nemá, to je smutná realita a já jsem jí zde "na tvrdo" konstatoval. A říkám, to konstatování to neni fakt nic co by bylo fašistické, ale je to smutná realita většiny "občanů" ČR. Naopak z verbální úrovně většiny zde vámi napsaných příspěvků je znát sprostota, omezenost, blbost a latentní fašismus.
09. 02. 2014 | 18:29

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošek Jan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berkovcová Jana · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo · Cizinsky Ludvik Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Goláň Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubálková Pavla · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kaláb Tomáš · Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Klusoň Jan · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Koch Paul Vincent · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Konrádová Kateřina · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minář Mikuláš · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Mundier Milan · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerudová Danuše · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Ocelák Radek · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peka Karel · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pícha Vladimír · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Polčák Stanislav · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Řeháčková Karolína Avivi · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slejška Zdeněk · Slimáková Margit · Smoljak David · Smutný Pavel · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěpán Martin · Štěpánek Pavel · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T T. Tereza · Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Vostrá Denisa · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zajíček Zdeněk · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří · Zouzalík Marek Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael · Žantovský Petr Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy