Evropská unie je na Ukrajině neudržitelně pasivní

01. 05. 2014 | 19:30
Přečteno 7583 krát
Minulý víkend jsem se spolu se zástupci českého neziskového sektoru vrátil z mise na Ukrajině. Kromě Kyjeva jsme navštívili také východ Ukrajiny a Doněck. Evropská unie i Česká republika jsou zcela neudržitelně pasivní v situaci, která se děje. Ukrajina se podle jejích vlastních občanů nachází ve válečném stavu.

Pokud chceme zajistit mír a bezpečnost na kontinentu, je nezbytné, aby se EU dale razantněji postavila mezi Ukrajinu a Rusko a více přitom myslela na ukrajinské občany. Ti se totiž cítí často opuštění a zrazení ze všech stran a ponecháni napospas osudu.
Situace, ve které se Ukrajina dnes nachází, lze shrnout do pěti hlavním problémů.

Tím prvním je nedostatek nezávislých informací. Ukrajina se stala centrem dezinformační války a Ukrajinci dnes prakticky nemají, nebo mají jen velmi omezený přístup k důvěryhodným informacím. Státní média předávají pouze informace, které ladí současné vládě.

Soukromá media jsou vlastněna oligarchy, kteří hrají svoji vlastní hru s Ruskem i Kyjevem, a nakonec jsou zde ruská média, z nichž se valí putinovská propaganda. Několik opravdu nezávislých medií má pouze malé kapacity a omezený dosah. Výsledkem je stav, kdy lidé nemají informace a zároveň nevědí, čemu mohou věřit.

Druhým problém leží v občanské společnosti, která by byla schopna tlačit reformní étos a snahu o rekonstrukci ukrajinského právního státu. Občanská společnost však na Ukrajině existuje pouze velmi omezeně. Aktivní lidé jsou zastrašování i fyzicky napadáni.

Třetím problémem je fikce o Ukrajině jako rozdělené zemi. Ukrajina není rozdělena ani jazykem, ani kulturně. Pokud se bavíte s lidmi v Kyjevě, ale i v Doněcku, řeknou Vám, že jazyk ani kultura nejsou problém. Většina lidí na východě Ukrajiny je bilingvních a v rodinách často mluví oběma jazyky.

Většina lidí na východu země je zároveň proti tomu, aby se Ukrajina rozdělila a východ připadl Rusku. Tito lidé se však zároveň neangažují. Pokud je Ukrajina rozdělena, pak mezi oligarchy a vnější síly, kteří berou obyvatele Ukrajiny jako své rukojmí.

Dalším problémem Ukrajiny je všudypřítomá korupce. Rozkradení Ukrajiny je tak obludné, že je i pro Středoevropana jen stěží představitelná. Korupce je všudypřítomná. Reálnou moc v regionech mají pouze oligarchové. Jen doněcký oligarcha Achmatov zajišťuje v doněcké oblasti na 300 000 pracovních míst.

Konečně zcela klíčovým problémem je fatální závislost Ukrajiny na fosilních zdrojích a uranu z Ruska. 93 % ukrajinské energetiky tvoří jádro, uhlí a plyn. Pokud Rusko bude chtít, tak Ukrajinu jednoduše vypne. Skrze Ukrajinu se tento problém týká celé EU.

Jak jsem uvedl na začátku, Evropská unie, ale i Česká republika je dnes směrem k Ukrajině pasivní a tváří tvář realitě selhává na plné čáře. Z dnešní situace podle mého názoru vyplývají čtyři základní doporučení, která by si měla Unie vzít k srdci a co nejrychleji je realizovat.

Zaprvé by EU měla v rámci své společné zahraniční a bezpečnostní politiky využít nástroj společné akce a zahájit vlastní robustní pozorovatelskou misi na Ukrajině. V současné době na Ukrajině působí pouze mise Spojených národů a OBSE (cca tři desítky lidí). To naprosto neodpovídá potřebám a není možné takto efektivně monitorovat oblasti, kde dochází k provokacím či porušování lidských práv.

Za druhé, členské státy EU musí nábídnout Ukrajině pomoc při reformě státní správy, posílení státních inistucí a decentralizaci země. Musí nabídnout kapacity, know-how a vlastní experty. Decentralizace však neznamená federaliazci. Pro tu dnes na Ukrajině není důvod a naopak by byla katalyzátorem rozpadu země.

Za třetí, na Ukrajině je potřeba navýšit prostředky pro rozvoj občanské společnosti. Česká republika se musí ihned připojit k Evropskému fondu pro demokracii. Tento fond by měl na východě Ukrajiny vytvořit vlastní informační centrum pro poskytování nezávislých informací pro místní občany a podporovat projekty pro vyšší informovanost v regionu.

Konečně začtvrté – Evropa si musí uvědomit reálný stav věcí. Dnes se na Ukrajině vede dezinformační válka a stačí jediná provokace, která může posloužit jako záminka pro ruskou invazi. Kyjev přitom s východními regiony nevede dialog. Ukrajinská státní moc totiž na východě prakticky neexistuje a ukrajinská armáda je v rozkladu a neschopná obrany.

Hrozí bezprecedentní konflikt přinejmenším od dob Jugoslávie a nikdo se netváří připraven mu reálně zabránit. Česko i vlády členských zemí EU musí proto do konfliktu okamžitě aktivně vstoupit a hledat mírovou cestu, která zajistí zachování svrchovanosti Ukrajiny, ochranu práv jejích obyvatel a rozvoj demokratické kultury odolné proti korupci.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

7 piv a jednu zelenou napsal(a):

Liška by měl jít před řadami.
Aby šel příkladem a stal se vysoce (radio)aktivním.
01. 05. 2014 | 19:33

7 piv a jednu zelenou napsal(a):

PS. Situace se neděje.
Situace nastává, trvá a pomíjí.

To je vidět, co je ty čtyrprocentní biskupové na gymnáziu učej.
01. 05. 2014 | 19:36

Amigo napsal(a):

Ondřej Liška se jako jediný z českých politiků přesvědčil na vlastní oči, jaká je dnes situace i na východě Ukrajiny. Přesně tak si představuji poslance Evropského parlamentu, díky!
01. 05. 2014 | 19:40

7 piv a jednu zelenou napsal(a):

PPS. Pro Ukrajince je stěží představitelné, jak je tento kosočtverec ve Střední Evropě rozkraden Liškovými (a Bursíkovými, především ale barelistními) fotobarony.
01. 05. 2014 | 19:42

7 piv a jednu zelenou napsal(a):

PPPS. Amigo, dál už to číst nebudu, stačí že seš tu ty, strážnej anděl biomasy.
01. 05. 2014 | 19:44

TomášL napsal(a):

Čekal jsem, s čím "vylezete", když jsem si všiml, že ráno jste tento blog stáhl. Vyvážený článek, ale Váš volič určitě nebudu...
01. 05. 2014 | 19:56

vasja napsal(a):

A jaká je ta Suchardová?
Dobrý?
01. 05. 2014 | 19:58

vasja napsal(a):

Aspoň jako Mašlíková?
01. 05. 2014 | 20:01

Maximus napsal(a):

Na UA je mor a neštovice a Liška by to sem chtěl snad natáhout. Měl by jít příkladem a část svého příjmu na UA posílat. Jestli je pro nás někdo hospodářsky zajímavý z obou aktérů sporu, tak je to hlavně Rusko s jeho ohromnými zásobami energií a surovin. Zaorálek vytýčil v Číně politiku pragmatismu a odpískal Tibet s Dalajlámou a tak by měl Lišák se přizpůsobit a jít se současnou "jakolevicí".
Haf! Nemám lišky rád, mají vzteklinu a parazity.
01. 05. 2014 | 20:14

gaia napsal(a):

Liška zas chce šátrat v cizích kapsách jak Bystrouška v kurníku.
01. 05. 2014 | 20:33

Ládik!!! napsal(a):

Mezi východní hordy bych se nemíchal.
01. 05. 2014 | 20:36

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Na Ukrajině vládne obrovská korupce a proto tam pošleme milardy dolarů.
Ona ta korupce pomine, když tam zavedeme nezávislá liberální media. Je asi třeba nějaká zprivatizovat - nejlépe do rukou manžela lady Ashton. Ten jim vysvětlí, hjak mají s lidem kvalitně věci vykomunikovávat.

Pan Liška chce nabízet /dokonce tvrdí, že EU MUSÍ - toť ale demokrat ! / to a ono, ale co samotní Ukrajinci ? Jaké jsou jejich poředstavy ? Jak vnucovat lidem něco, po čem možná vůbec netouží ? Co když velká část Ukrajinců chce žít mimo Ukrajinu - ovládanou Turčinovem Jaškem, Jaceňukem, Tymošenkovou, Tahnybokem...co s nimi ? Vystěhovat za Ural ?

Další byrokrat, EU MUSÍ , co na to občané EU - to je panu zelenému "demokratovi" putna.

Dohoda, Herr Liška, Ukrajinci se musí umět dohodnout, když už tedy by něco měli MUSET . To je ale dost těžké - ve chvíli kdy vláda vysílá místo poslů a mediátorů vojsko, proti svým vlastním občanům, kdy Tymošenková by Rusy nejraději vylikvidovala.
Co mají dělat - tam na východě ? Mají ji vítat s otevřenou náručí a nabídnout ji místo v správních radách místních energetických podniků ?
Nechte proběhnout referenda, pozorujte jejich průběh, pak mudrujte.
Vy sám explicitně tvrdíte, že volby nebudou fér, nebudou svobodné /neobjektivita médií, centralizovaná vláda, v podstatě neligitimní a neautentická, prezident odinstalovaný pučem..../, co myslíte, že takové volby asi změní ? Kdo bude výsledek takovýh voleb respektovat ?
(nemám na mysli volby do EP, ale volby "celoukrajinské")
01. 05. 2014 | 20:38

TomášL napsal(a):

Maximus

Mě zase zaujalo a čekal jsem, s čím vyleze, když na facebook SZ byl na Majdanku a je focen tak, aby tam nebyl Banderovec. Porovnával jsem fotky s ním a fotky v tutéž dobu s místním novinářem a blogerem:

https://blog.aktualne.cz/blogy/martin-novak.php?itemid=22758

https://www.facebook.com/stranazelenych (25.4.)

:-)
01. 05. 2014 | 20:39

Ládik!!! napsal(a):

Dívám se, že brankář Brna je taky zelený.
01. 05. 2014 | 20:39

Ládik!!! napsal(a):

Zelené šaty, botky rudé...
01. 05. 2014 | 20:40

Martin1 napsal(a):

Pane Liško, píšete:
(1) Situace, ve které se Ukrajina dnes nachází, lze shrnout do pěti hlavním problémů.
(2) Konečně začtvrté – Evropa si musí uvědomit reálný stav věcí. Dnes se na Ukrajině vede dezinformační válka a stačí jediná provokace, která může posloužit jako záminka pro ruskou invazi. Kyjev přitom s východními regiony nevede dialog. Ukrajinská státní moc totiž na východě prakticky neexistuje a ukrajinská armáda je v rozkladu a neschopná obrany."
KONEC CITACE
-----------------
Ano, aniž byste chtěl, tak jste narazil na hlavní problém. Vy sám píšete v úvodu o PĚTI PROBLÉMECH - viz výše (1) a pak ale ukončujete ČTVRTÝM PROBLÉMEM - viz výše (2).

Ano - tím jste také narazil na HLAVNÍ PROBLÉM (málokdo o něm píše) - TEDY TEN PÁTÝ - vámi jen "omylem" naznačený ale nevyřčený - nepojmenovaný, ALE NEJDŮLEŽITĚJŠÍ.

Totiž, že si každý na začátku problémů na Ukrajině tam omočil své nečisté prsty a nyní tamní situaci nepopisuje objektivně, ale jen podle svého vidění - PODLE TOHO - JAK JI POTŘEBUJE VIDĚT PRO SEBE - PRO SVÉ ZÁJMY - někdo tam doslova i investoval nemalé finanční prostředky.

Největší pravda o Ukrajině by se dala nazvat: "ZMATEK NAD ZMATKY A NIKDO NEVÍ, KDO JE KDO" - to spadá do toho pátého problému - toho největšího.
01. 05. 2014 | 20:52

slavwin napsal(a):

Máte to pomotané Liško, pokud bude olejový smrad a atom těžko dostupný z Ruska, tak euroatlantický svět se z toho dostane, těžkosti budou mít Rusáci oni se totiž neumí uživit. To čím strašíte měl by jste jako zelený uvítat. Ta směs zájmů a národů musí najít východisko sama je jedno jestli to půjde přes oligarchy nebo tomu čemu se říká fašisté. Ta aktivita která Vám u EU chybí, prostě to není Rusko a to je dobře. EU podporuje snahu nedělit území, ta snaha může vyjít když bude podpora zevnitř celku. Kde měl Bandera ten 12-ti denní stát a proč v něm musel likvidovat židy a poláky. Doněck tam asi nepatřil. Když se nenajde shoda na současném území UK, tak nějaké dělení asi nelze zastavit.
01. 05. 2014 | 20:52

berkowitz napsal(a):

Nejen UA je bilingvní, ale i pan Liška. Snaží se na veřejnosti mluvit zelenám jazykem, ale ten skutečný jazyk je černý .
S kterou neziskovkou tam Liška jel? Asi nechce prozradit neziskovku "Člověk v tísni", která je nepřímo řízena cizí zpravodajskou službou. To už jsme zažili se Šláfenbergem, Kocábem, Štětináčem a jim podobných individuí!
Zelení od doby, kdy vstoupili do holportu s ODS končí, na moc dlouho!
01. 05. 2014 | 21:13

Martin1 napsal(a):

Ládik!!!
Ládiku, díky za zveřejnění adresy na ty staré Dikobrazy, už to mám v záložkách. Moc tam sice srandy není, ale připomene to mládí, kdy jsem chodil kupovat noviny, ještě jako malý kluk k panu Hrabánkovi, co neměl sice dvě nohy - ale měl takovou trojkolku na šlapání i na spalovací motor, ale smysl pro srandu měl ohromný a tak tam bylo vždy plno - bylo tam více srandy, než v těch Dikobrazech - po určitém čase nás pak už musel vždy vyhodit.Musel taky prodávat. Vyprávěl i o válce. o jeho návštěvách v bordelech, o některých konkrétních lidech - jak se chovali za války a po válce a o všem možném a vždy si tam našel i něco humorného.
Tak ještě jednou pro případné další zájemce znovu ta adresa:
http://dikobraz.mikroforum.cz/casopis-dikobraz-rocnik-1958-52/cislo-02/
01. 05. 2014 | 21:18

Maximus napsal(a):

Doporučuji velmi zajímavý článek v "Parlamentních listech", říká to tam dost na tvrdo:

Analytik Robejšek: Putin je mužem na svém místě. EU je tragická a hrozí jí zánik. 1. 5. 2014 13:06

Hezký večer.
01. 05. 2014 | 21:18

brůna napsal(a):

fond pro demokracii.))) to me hodne rozesmálo. EU nemá peníze na svoje miliony chudých. natožpak na ty ukrajinský. ukrajinci nakonec putlera odprosí. svoboda je krásná vec, ale když si človek nemuže v zime zatopit tak z ní nakonec sleví. a putler to ví. on si muže s ukrajinou dělat co chce.
01. 05. 2014 | 21:19

Yosif K napsal(a):

EU je pasivní protože je do jisté míry na Rusku závislá.

Závislost Evropy na Rusku a naopak není dobrá ani pro Evropu - tahanice o cenu plynu vřely u soudů již několik let - a perspektivně ani pro Rusko.

Řešení je přitom logické a prosté - akorát to nebude trvat týden nebo dva ale spíše dva roky.

1) Posílit elektrárenské kapacity na sopalování domácího uhlí (ne to by mohli slyšet i nezbolševiozovaná část socanů). Good bye Putin
2) Dobudovat transsaharský plynovod (do něj se chtěl majetokově přis...at i Gazprom, takže Gazprom nebrat, dobudovat za rok, Nigerie je křestanský stát, potřebuje peníze a Evropa potřebuje jejich plany který zatím v klolosálním množsrtví hoří ve flérách pánubohu do oken).
3) Rusové mohou dobudovat alternativní plynovod do číny jak s tím již 20 let planě vyhrožují. ČLR má lacinější plyn z Turkmenistánu a má nad Ruskem hospodářsky navrch, pokud Putin bude chtít po čínaněch "svoje" ceny který ted fakturuje Ukajině, tak Čínaní mu rozkopou zadnici napadrt.

Tím Rusko přijde o část svých monopolistických zisků - nebude moci rvat tolik peněz do armády - a na dlouhou dobu se velmi zklidní.......

Že Rusko rozumí pouze hrubé síle je dobře vidět na případě Kazachstanu. Despota Nazarbajev Rusy úspěšně vytlačuje, "kazachizuje" státní správu, lépe řečeno Rusy již většinou dávno povyhazoval a zbytek dobře hlídá a utiskuje a Putin mlčí. Z hrubé síly diktátora Nazarbajeva má očividně fedry.
Do Kazacghstánu se "zelení mužíci" nenas...rají. NAZARBAJEV BY JE NECHAL POSTŘÍLET ROVNOU NA HRANICI A zahrnul DO ZEMĚ BULDOZERY.
Do Polska se Rusové neodovážili vlítnout ani v roce 1981 - spočítali si dobře
že by škaredě narazili. Samozřejmě - dá se říci že Rusy umluvil Jaruzelski
že čistku provede za ně - ve skutečnosti Jaruzelski za pár let předal moc prozápadní opozici víceméně dobrovolně.
01. 05. 2014 | 21:25

.................... napsal(a):

Ukrajina je tam kde je, právě kvůli takovým, jako vy autore. A furt tam ty čumáky budou strkat.
Jinak, co vám brání. Vraťte se tam, volají do zbraně. Jistě budete užitečný. Samotní ukrajinci si na vojáčky nějak nechtějí hrát. Každá Liška bude dobrá.
Nám laskavě vlezte na hrb s tím svým, co my musíme. Netlačte nás do pocitu viny. Nemáte na to právo.
01. 05. 2014 | 21:25

Ládik!!! napsal(a):

Martin1 -
alespoň někomu jsem udělal radost. Dám ještě jeden, ale už to není to, co bývalo ve škole, chybí tam modrá pružná deska. http://www.zr.ru/
01. 05. 2014 | 21:28

Ládik!!! napsal(a):

Ten voják má zajímavě střižené nehty:
http://smi2.mirtesen.ru/blog/43855480288/MID-Rossii:-SHturm-na-yugo-vostoke-Ukrainyi-mozhet-privesti-k-ka
01. 05. 2014 | 21:32

ahoj napsal(a):

Jak chcete likvidovat korupci v zemi kde se da za penize koupit uplne vše a kde nic nefunguje. je naivní si myslet ze to jen tak přestane. Nefunguje tam nic soudy,armada ani policie to se ostatně teď projevuje. Takže především se musí změnit myšlení lidi a to asi eu těžko svede. Jinak můžete tam jit pomáhat, jit příkladem a učit lidi o morálce. Ne nás ale je samotné, jinak jim nepomůže nic, tedy pokud tam nechcete posílat penize k rozkradení. Na to se vám lidi brzo ale taky vykašlou.
01. 05. 2014 | 21:33

antoni.n napsal(a):

--- Mně se chce něco říct,

ale neřeknu to, protože by na mne poslali Pravý sektor, či dokonce Janukoviče.

A další příslušníky. Ale mohla by to docela švanda, kdyby se tady všichni na Vinohradech sešli a teď se třeba dohadovali, a kdo první ho sejme. So boys, nu vot molodci,

Dáme nejdřív pěkně pěstmi do těla a do čenichu, odtáhneme stranou, aby si to pamatoval a dostal za vyučenou a tam ho pak rozšrotujeme rychlopalně, pro výstrahu - jenže pak by třeba někoho s dokončenou základní školou třeba napadlo, když ho rozflákáme samopalem, tak si nebude pamatovat to poučení. A třeba by se o tom někde i něco zveřejnilo, to by nebylo dobré, že.

Bylo zažito, loni, pěkná nakládačka, dvě hodiny v bezvědomí. Dosti starýho chlapa. Nic neukradli, ani medailon Panny Marie na krku, jen výstraha. Nic se nevyšetřilo, prý běžná nehoda.

Ale jsou případy daleko horší, mučení, věznění a nakonec betonová kopyta. A to pak Pražané tu vodu čerpají a stravují přes onu "francouzskou" firmu, Veolia. Dokonce i jí platí, za vodu ze své země.

Open Card, fa Haguess, sídlí na Vinohradech, taková pěkná vila s mnoha čidly a kamerami, snad více než isr ambasáda na Špejchaře. Intact, nikdo dosud v českých medích nepublikoval, kdo za ní skutečně stojí, kdo na věci profitoval, kromě již známých jmen z magistrátu. Lze tušit.

Těžko asi s tím vším hnout, jde o tak veliké síly, s konotacemi všude, že asi nejde, pokud nenastane veliký společenský pohyb, který rozvrátí i tyto mocné residence.

Pak nastane avšak tak velký Armagedon, že vše se převrátí, za cenu strašlivých lidských obětí, že nastane šance na restart lidské civilisace. A tzv. peníze, ztratí svojí cenu a smysl a půjde již jen o směnu reálných hodnot práce lidské a jejího smyslu.

Proto jsem zde již před časem horoval pro rozvoj kibuců, tedy družstev, kde by se pěstovaly nejen plodiny k obživě, ale kde by se pěstovaly lidské vztahy. Na základě přirozenosti a respektu jednoho ke druhému. To se žel z původního sionismu asi nějak vytratilo.

Já tě potřebuji, ty mne potřebuješ a půjdeme spolu v tomto nelehkém světě na cestě dál a spolu najdeme cestu k radosti a ke spoluprožívání. Jinak to nejde, musíme se mít rádi, respektujme. Pěstujme naději, ke znovuzrození, k tomu, co nás učí Písma.

Teď zrovna čtu homilie našeho milovaného patera Reinsberga, tak lidské, syrové a svěží a uvízla mi jedna větička - až se jednou uvidíme, jak jsme byli viděni.

Dobrou noc všem

an
01. 05. 2014 | 21:37

Miloš napsal(a):

Kolik zdejších obdivovatelů Putina je na výplatní pásce FSB?
01. 05. 2014 | 21:44

Yosif K napsal(a):

Import plynu do Evropy ze 4 tisíce kilometrů vzdálené Sibiře je ekonomický nesmysl do té doby co v severní Africe ve flérách hoří pánubohu do oken neuvěřitelné množství zemního plynu - jako odpadní vedlejší produkt při těžbě ropy - cca 500-1000 kilometrů od Evropy.

Příští rok by měl být dobudován plynovod z Nigerie přes Niger do Alžírska a Itálie.

Nigerie + Alžír + Lybie mají dohromady více zemního planu než Rusko. Podstatně blíže Evropě - cca čtvrtina vzdálenosti ze Sibiře.

Pak bude pro Evropu jednoduchá volba - bude kupovat od toho kdo prodá laciněji.
01. 05. 2014 | 21:46

Yosif K napsal(a):

Viz wikipedia - Transsaharian gas pipeline.
Takže možnost vykašlat se na ruskej zemní plan je doslova za rohem.

Route[edit]The pipeline will start in the Warri region in Nigeria and run north through Niger to Hassi R'Mel in Algeria.[9] In Hassi R'Mel the pipeline will connect to the existing Trans-Mediterranean, Maghreb–Europe, Medgaz and Galsi pipelines.[5] These supply Europe from the gas transmission hubs at El Kala and Beni Saf on Algeria's Mediterranean coast. The length of the pipeline would be 4,128 kilometres (2,565 mi):[1] 1,037 kilometres (644 mi) in Nigeria, 841 kilometres (523 mi) in Niger, and 2,310 kilometres (1,440 mi) in Algeria.[3]

Technical features[edit]The annual capacity of the pipeline would be up to 30 billion cubic meters of natural gas.[1][5] It would have a diameter of 48 to 56 inches (1,220 to 1,420 mm).[5][9] The pipeline is expected to be operational by 2015.[1][10] The investment for the pipeline will be around US$10 billion and for gas gathering centers around $3 billion.[1][9][10][11] [12]
01. 05. 2014 | 21:51

...................... napsal(a):

On ten Liška je na roztrhání. Neví kde pomoct dřív a kam dřív skočit. A všude by jen rozdával naše prachy.
Holt, umí se otáčet . Jo autore jistě nás budete informovat jak se vám bydlí.
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Vandas-se-v-Usti-potkal-s-predsedou-romske-strany-a-zelenym-Liskou-A-toto-se-strhlo-317485
01. 05. 2014 | 21:52

.................. napsal(a):

Miloš napsal(a):

Kolik zdejších obdivovatelů Putina je na výplatní pásce FSB?

Nechápu, jakých obdivovatelů? Jaké pásce? Tak mě by například zajímalo, jak si můžete být jistý tím, že váš pohled je ten správný. Vždyť je přirozené, nebo alespoň pro mě normální, se na události dívat ze všech úhlů a také pochybovat. Jste si tak skálopevně jistý, že Evropa je tak silná, že ustojí nepokoje a bouře, které stoprocentně přijdou? Jak můžete tvrdit, že Evropa nepadne na hubu. Nebude se nakonec smát ten rusák?
Takových naprosto si jistých už tu bylo.
01. 05. 2014 | 22:11

antoni.n napsal(a):

Adendum

Smrti se ani trochu nebojím, ostatně kmotřička Smrt může být docela příjemná bába, opositní ke kmotřičkám našeho zrození, pokud jsme se na této pláni chovali alespoň trochu slušně a pokud jsme nalezli cestu k pokoře a čestnosti.

Bylo by však promiskuitní, praviti, že na odchod z tohoto světa se těším, to je jinak, jeden má tu ještě nějakou práci, dokončování a hlavně sebe, v tomto smyslu.

Váženým a milým, doporučil bych i přednášky Richarda Rohra, františkána z New Mexico, které vedl u nás. Měl jsem tu čest poznat jej osobně.

Hovoří o tom, že žijeme v paradoxech, všechno jsou paradoxy, pokud se z nás nestanou dogmatici. Že je třeba poznávat naše paradoxy a jak žít s nimi a pokračovat k onomu úplnému.

Zářící bytost. Na YT.

Tak jo, Pax vám všem zde

an
01. 05. 2014 | 22:16

jozef napsal(a):

Az tak pasivna nie je.Ani nebola.
Ak by autor bol ochotny komunikovat,poprosil by som ho napriklad o vysvetlenie slavneho vyroku osoby z Marsu: FUCK EU!

Pasivna je ludskopravna EU vo vysvetlovani otazky KDO STRILEL NA MAJDANU ap.Ani pana Lisku samozrejme take nieco nesmie zaujimat...

Severoatlanticka pravda a laska dobyla Kyjev - a to je tak asi vsetko,coho je dnes schopna.
Tato vrazedno-sebevrazedna pravda a laska svetoveho policajta a jeho europskych vazalov.
01. 05. 2014 | 22:19

pamětník napsal(a):

Škoda, že se vrátil. Mohli si jej na Ukrajině nechat jako toho druhého Čecha z mise OBSE a Ondřej Liška by se mohl stát misionářem v boji proti korupci.
01. 05. 2014 | 22:22

jojo napsal(a):

Pane Liško, nejlépe by bylo, zalézt do nory a čekat až na příchod banderovců, aby jste
společně terorizovali občany .Proto by bylo lépe, aby si Ukrajinci řešili vlastní problémy sami. Vy by jste měli společně s Bursíkem a biomasou nést odpovědnost za zločiny, které jste napáchali doma a necpat špinavý nos do cizích záležitosti.
01. 05. 2014 | 22:40

Občan napsal(a):

Mohl by mi pan Liška laskavě vysvětit, CO vlastně chce na Ukrajině "zachraňovat"?
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/335066-ukrajina-razantne-zdrazila-plyn-obyvatele-zaplati-o-40-procent-vic.html
http://www.novinky.cz/ekonomika/335035-ukrajina-uz-dluzi-za-plyn-3-5-miliardy-dolaru-hlasi-gazprom.html

Ta země je beznadějně rozvrácená ekoomicky i společensky a každý příčetný soudce by - kdyby to byla firma - zamítl bankrot pro nedostatek majetku úpadce.

Miloši,
tutově je na něm Merkelová. Dnes zrovna volala Putinovi, aby nějak vyprostil ze Slavjanska tu zadrženou misi, co je vlastně úplně jinou misí. To je přece jasný důkaz, ne? :o))
01. 05. 2014 | 22:42

Yosif K napsal(a):

antoni.n napsal(a):
Proto jsem zde již před časem horoval pro rozvoj kibuců, tedy družstev, kde by se pěstovaly nejen plodiny k obživě, ale kde by se pěstovaly lidské vztahy. Na základě přirozenosti a respektu jednoho ke druhému. To se žel z původního sionismu asi nějak vytratilo.
KONEC CITATU.

Kdo vám brání založit si nějaké dobrovoloné bezpeněžní družstvo?

Musím vás ovšem varovat. Satřičký přesluhující profesor dějepisu (dřívě cssd pak NECHTĚNĚ ksc) nám vysvětloval utopičnost bezpeněnžní společnosti na socálním hokus-pokusu Moravských bratří v letech 1946-1947. Poblíže Jeseníku si zabrali jednu pustou vesnici po Němcích a zkusili hospodařit jako v Kibucu - v bezpeněžním hospodářství. Bohužel ani moravští bratři bez peněz toho vela nenarobí a tak za rokapůl hospodaření všech 120 účastníků experimentu již bylo pryč, jelikož tam prakticky umírali hlady.

Komanči vysledky pokusu zakázali publikovat a moravští brastři o publicitu také nestáli. Veřejné přiznání toho že lidská nátura je pracovat pro sebe a pokud možno za peníze a méně již pro druhé a zadarmo a bez brutálního donucení
nebylo příjmené ani pro koamnče ani pro moravské bratry.

Důvod proč v Istaeli vydržely nejaký čas kibucy byl ten že hospodařili v kruhové obraně před palbou arabských fedajínů. V takových podmínkách se těžko hospodaří individuálně. Po uklidnění situace se většina kibuců promělnila postupně na akciové společnosti - podobně jako bývalá JZD v česku........
01. 05. 2014 | 22:42

antoni.n napsal(a):

Yosife K

díky za responsi, nicméně nevzdávám se oné myšlenky, že kibutzim by měly pěstovat předevšim vztahy mezi lidmi, novými usedlíky, a mezi lidmi vůbec.

Tam vidím naději. to družstevnictvím, aby se lidé stýkali, sdíleli. V Česku jest společnostnost neblaze roztříštěná, bez sdružování. I proto chápu, že židé i pod Gottwaldem viděli nějakou naději.

Po válce, když nás předtím opustili západní spojenci, když Praha byla bombardovaná American Air Force, Praha, Kralupy, Plzeň, atd., těsně před koncem války s Německem. Dodnes vidím ty složené cadavery v kosele sv. Ignáce na Karláku, ty nezabily Němci, Amies. Warum das.

Někdy tomu, z emociálních důvodů přestávám rozumět, když vychladnu, stává se vše zřetelné.

Omlouvám se, jdu spát

an
01. 05. 2014 | 23:44

antoni.n napsal(a):

Yosife K

díky za responsi, nicméně nevzdávám se oné myšlenky, že kibutzim by měly pěstovat předevšim vztahy mezi lidmi, novými usedlíky, a mezi lidmi vůbec.

Tam vidím naději. to družstevnictvím, aby se lidé stýkali, sdíleli. V Česku jest společnostnost neblaze roztříštěná, bez sdružování. I proto chápu, že židé i pod Gottwaldem viděli nějakou naději.

Po válce, když nás předtím opustili západní spojenci, když Praha byla bombardovaná American Air Force, Praha, Kralupy, Plzeň, atd., těsně před koncem války s Německem. Dodnes vidím ty složené cadavery v kosele sv. Ignáce na Karláku, ty nezabily Němci, Amies. Warum das.

Někdy tomu, z emociálních důvodů přestávám rozumět, když vychladnu, stává se vše zřetelné.

Omlouvám se, jdu spát

an
01. 05. 2014 | 23:49

Maximus napsal(a):

Běžel Lišák k UA táboru,
nesl pytel marjány do Majdanu,
aby je tam všechny popíchnul
a Rusa později zapíchnul.
Lišák je burš strejdy Amíka,
který se dnes vzteky zajíká,
chtěl si stavit právě na Krymu,
vojenskou základnu na zimu,
Rusák ho však předešel
a Amík tak vztekle zaječel,
že lická práva, se musí chránit,
a náš ukrajinský lid bránit,
že tam je však svrab, neštovice,
pošleme jim tedy ještě štěnice,
EU ať si je všechny vezme pod sebe,
multikulti, homo4% a Ukrajince na tebe,
nečum, na tebe ojroobčane to míří,
Ameriku a Západ moudří lidé řídí!
02. 05. 2014 | 03:59

Pompeius Magnus napsal(a):

To autor:

k Vašim blogům je třeba výkladový slovník.
Například:
"Minulý víkend jsem se spolu se zástupci českého neziskového sektoru vrátil z mise na Ukrajině. Kromě Kyjeva jsme navštívili také východ Ukrajiny a Doněck."
Překlad: "Já a další parta vyžírků co nikdy nikde nedělali jsme si za cizí prachy udělali bezva vejlet na Ukrajinu."
"Výsledkem je stav, kdy lidé nemají informace a zároveň nevědí, čemu mohou věřit."
Překlad: "Propagandě banderovských pučistů a propagandě EU už nikdo na Ukrajině nevěří"
" EU by měla v rámci své společné zahraniční a bezpečnostní politiky využít nástroj společné akce a zahájit vlastní robustní pozorovatelskou misi na Ukrajině"
Překlad:"Mrtvých , které EU nechala postřílet v Kyjevě nebylo dost, je zapotřebí na Ukrajinu vyslat další špijóóóny a ostřelovače."
VYznění celého blogu: VOLTE MĚ, VOLTE MĚ, VOLTE MĚ - potřebuju Vaše prachy - jsem Váš Ondřej Liška
02. 05. 2014 | 04:43

Fialenka napsal(a):

"Za třetí, na Ukrajině je potřeba navýšit prostředky pro rozvoj občanské společnosti. Česká republika se musí ihned připojit k Evropskému fondu pro demokracii. Tento fond by měl na východě Ukrajiny vytvořit vlastní informační centrum pro poskytování nezávislých informací pro místní občany a podporovat projekty pro vyšší informovanost v regionu. "
Rozhodně až po tom, co se s úspěšným výsledkem navýší prostředky pro rozvoj občanské společnosti u nás v České rpublice. Jinak ne.
02. 05. 2014 | 06:40

Fialenka napsal(a):

Ať na vaše akce na Ukrajině dávají lidé jen dobrovolné dary. Může dát Babiš, on je prý Rusín, a tak má k Ukrajincům blízko.
Dále může dát Kellner (majetek 90 až 125 miliard korun), Tykač (28 až 33 miliard korun), Komárek (17 až 22), Bakala (11 - 12,5), Lukačovič (7,5 - 8,5), Tkáč (6 - 7), Šimáně (5,7 - 6,7), Křetínský (4,5 - 6), Tesař (3-5), Háva (není možné zjistit), Rittig.
02. 05. 2014 | 06:48

Kleofáš napsal(a):

Úderka
Ať si Barack jak chce fňuká,
vykopneme Jaceňuka!

A pak ho i z Turčínem,
před tribunál přivedem!

S cennou radou ¨od Frau Merkel
vytřeme si pěkně podél!

A pak pěkně levá pravá,
dojdeme až do Kyjeva.

Banderovští pučisté,
ocení to zajisté.

Konec bude světa válek,
At se zalkne Zaorálek!
02. 05. 2014 | 07:11

Bakalův nezvaný host napsal(a):

To fašisté podporovaní ze Západu se do toho obuli.
Kdyby tak Janukovič poslal na lidi na Majdanu armádu s tanky a vrtulníky, to by ten Rakušák s knírkem a ti kolem jako Liška křičeli.

„Ve středu Slavajnska se konají ozbrojené srážky mezi jednotkami podřízenými Kyjevu a stoupenci federalizace, jsou ranění.

V pátek ráno oznámila siréna obyvatelům města o zahájení aktivní fáze bojové operace kyjevské vlády, začala palba. Nad okraji města se zvedá hustá kouř z hořících pneumatik. Nad městem krouží vrtulníky.
Během útoku byly sestřeleny dva vrtulníky ukrajinské armády, které střílely reaktivními náboji. Jeden pilot zahynul, druhý přežil a byl zajat.“
Číst všechno: http://czech.ruvr.ru/news/2014_05_02/V-centru-Slavjanska-zacal-boj-9320/
02. 05. 2014 | 07:27

Filuta napsal(a):

Velmi zajímavý a poučný rozhovor.
Měli by si přečíst soudruzi z ODS a TOPky, aby tak blbě nepindali.
Robejšek je rozhodně kompetentnější nežli zelená multikulturní liška.

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Analytik-Robejsek-Putin-je-muzem-na-svem-miste-EU-je-tragicka-a-hrozi-ji-zanik-317424
02. 05. 2014 | 08:04

Tomáš napsal(a):

To jsou všechno jen hloupé alibistické reči předs.zelených p.O.Lišky.Bloumá někde po Ukrajině.Neznepokojuje jej vůbec slabost české armády.Nezná situaci na slovensko -ukrajinských hranicích a její průchodnost.Spoléhání a výzvy o pasivnosti EU na Ukrajině jsou příkladem diletantství.Vystupuje jak kibic u požáru , kde hasičům nefungují stříkačka a nemají aní kbelíky.A je holou skutečností ,že požár byl úmyslně založen jedním z hasičů za Atlantikem,co tam vůbec hledá?Strana zelených nemá program na řešení ozbrojených konfliktů a jen vede hloupé řeči,které jsou k ničemu.
02. 05. 2014 | 08:11

Filuta napsal(a):

Tomáš

Ti zoufalci už po ulicích loví i zbloudilé cikány.
Všichni normální lidé je totiž okamžitě s jejich letáčky a mutlti-kulti zeleným programem okamžitě odpálkují.
Jen díky nim a socialistům vypadá dnes Evropa jako perský trh.
02. 05. 2014 | 08:19

vasja napsal(a):

K Zelenejm kebulím mám to, že když je na kandidátce do Europarlamentu chlap-homosexual, kterej se navzdory tomu ožení, tak to je síla.
P.S.
Nejedná se o pana Lišku
Von Trier by o něm měl natočit těžký erotický psycho.
02. 05. 2014 | 08:32

veverka napsal(a):

Milej Liško

Co to zase kecáš za nesmysly?

Opak je pravdou,EU se do Ukrajiny montuje mnohem víc než by měla.

Evropská unie tuhle prasárnu pomáhala američanům rozpoutat.

Merkelův Kličko (jeho strana UDAR vznikla v Německu sponzorována německými penězi) má na majdanském puči lví podíl.

EU neomlouvá ani to,že ještě víc rozdmýchávaly majdan USA se svými Jaceňuky a nácky ze Svobody a Pravého sektoru.

EU a USA by se neměly do Ukrajiny vůbec nijak plést,je to to samé,jako kdyby se takto masivně angažovalo např. Rusko v Mexiku.

To by bylo řevu ty zelenej pokrytče co?
02. 05. 2014 | 08:46

čumil napsal(a):

Ano, já chci věřit a zatím věřím, že na Majdanu přes všechna ALE byl přítomen duch občanské společnosti reprezentovaný obyčejnou širokou populací toužící po svobodě, po odstranění nešvarů (zbohatlíků, korupčníků, vydřiduchů) z veřejného života stojící proti vyživeným, uniformovaným, bojeschopným klonům. Teď ale přichází to hlavní ALE. Jak je to možné, že dosud přes všechnu informační záplavu, přes všechny mise (včetně Liškovy), přes všechny demokratické představitele a instituce tuto občanskou společnost údajně reprezentující, nejsou tito schopni (a ochotni?) ducha majdanu rozvíjet a naplňovat v běžném životě, ve správě země i přes válečnou hysterii, úplně rezignovali. Komu pak mají lidé věřit, kdo pak představuje lid Majdanu dnes? Co zbude po Majdanu? Zjednodušeně řečeno, chce vůbec Kyjev vzedmutou občanskou společnost s myšlenkami a přáními po svobodném životě v demokracii a la Havel, nebo chce zjevný či skrytý nacionalismus do hrdel a statků i vlastních lidí a la Bandera?
02. 05. 2014 | 08:50

Baba Jaga napsal(a):

Ukrajina požádala EU oficiálně o pomoc, když není členem? Ztrácím přehled o tom, kdy, jak a proč se jiné státy mohou vměšovat do chodu jiných.
Páníček Liška v tom asi má přehled.
02. 05. 2014 | 09:13

Filuta napsal(a):

Vasja

Teď mě pobavil jeden článek (s tématem to tedy nesouvisí), jen jste mě inspiroval - jak si to šéf amerického KKK rozdával v autě s černochem, homosexuálem židovského vyznání (tři nedotknutelní v jednom) a byl načapán bdělým policajtem.
Poté tvrdil, že s černochem nesouložil, nýbrž že mu dával do držky.
Tohle napsal život sám, člověk by tomu snad ani nevěřil.
Nevyšlo to na apríla?
02. 05. 2014 | 09:29

Admirál napsal(a):

Filuta - ten Robejšek je dobé čtení, jen uvažuji, zda není přílišný optimista v odhadu soudnosti reprezentací EU a USA.

S tím co napsal Liška se nemá cenu zabývat a komentovat to.
02. 05. 2014 | 10:07

Admirál napsal(a):

Baba Jaga - která že to Ukrajina požádala EU o pomoc? Ta západní, nebo ta východní?
02. 05. 2014 | 10:10

Libertad napsal(a):

Z toho co tady štu je mi velmi smutno. Pevně věřím že to není názor většiny občanů v Č.R.

S pozdravem
pro ty, kteří nesouhlasí s dokíinou bývaleho člena KGB -Putina-, že Rusko má právo bránit své občany kdekoliv na světě tak ,že tam zasáhnou vojensky a pak si území odtrhnou.

Sidonio Libertad

P.S. stranu zelených jsem volil jednou, a úplně mi to stačilo
02. 05. 2014 | 10:23

Baba Jaga napsal(a):

To: Admirál 10:10
I já jsem se obecně tázala.
K čemu dobrá byla mise, které se pan Liška na Ukrajině zúčastnil, to jsem věru nepochopila (že by prokazoval svou statečnost?). Ukrajinci o sobě jistě rozhodnou sami i bez rádoby-radílků, doufejme, že bez jakýchkoliv válek a dalších obětí na životech a majetku.
02. 05. 2014 | 10:32

Filuta napsal(a):

Admirál

Robejšek je většinou velmi dobré čtení vždycky.

Nýmandi z EU mají tendenci posuzovat Putina ze své vlastní pozice bruselských nul, ale Putin je politik s velkým P a jen totální ignorant to nevidí.
Američani z něho zase mají vítr, vědí, že to není Gorbačov ,ani v alkoholu věčně naložený slaboch Jelcin.
02. 05. 2014 | 10:32

turista napsal(a):

Liška horuje pro větší zapojení EU. Asi neslyšel větu: "Fuck off the EU!" která zazněla v problému Ukrajiny. Takže EU je pouze loutkou světového policajta, kterému jde o vojenské základny na Ukrajině.
02. 05. 2014 | 10:37

Filuta napsal(a):

Liško, Liško, s tímhle to asi nevylepšíte.

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/12027-zeleni-chteji-legalizovat-sex-mezi-sourozenci-a-sex-rodicu-s-detmi-a-chteji-zakazat-jezdeni-autem-o-vikendech.aspx
02. 05. 2014 | 11:01

Filuta napsal(a):

Jak se věci opravdu mají.


http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/12028-nova-fakta-namornictvo-usa-planovalo-v-krymskem-sevastopolu-zakladnu-uz-byl-vypsan-tendr-rusko-udelalo-americanum-caru-pres-rozpocet.aspx
02. 05. 2014 | 11:02

Yosif K napsal(a):

Filuta napsal(a):
Admirál

Robejšek je většinou velmi dobré čtení vždycky.

Nýmandi z EU mají tendenci posuzovat Putina ze své vlastní pozice bruselských nul, ale Putin je politik s velkým P a jen totální ignorant to nevidí.
Američani z něho zase mají vítr, vědí, že to není Gorbačov ,ani v alkoholu věčně naložený slaboch Jelcin.
02. 05. 2014 | 10:32
To máte svatou pravdu - Putin není slaboch ve vztajhu k rozvrácené ožebračené Ukajině, VYHLADOVĚLÉ VYDĚRAČSKÝMI CENAMI ruského plynu (dvakrát vyšší ceny než za katarský či aklžírský plyn).

Putin však JE SLABOCH OHLEDNĚ a velkosr...č ohledně perzekuce ruské populace v Kazachstánu. Ta byla úspěšně vyštvána ze státních i soukromých jobů v rámci "kazachizace" a dostává i nyní pořádně pohulit. Počet obyvatel hlásících se k ruské národnosti v Kazachstánu dramaticky klesá.

Putin jest však z ultrabohatého diktátora Nazarbajeva podělanej až za uši.
Nazarbajev platí vyšší žold svému specnazu než Putin, o Ukrech ani nemluvě.

Při případném pokusu Putinových zelených mužíčků o vstup do kazachstány by tito byli Nazarbajevovými jednotkami asi rozstříleni na sr...čku a zahrnuti buldozerem do odpadní jámy.

Šarvátky s totalitáři podobnými Putinovi jsou jinčí kafe než šarvátky s bezzubou EU.........
02. 05. 2014 | 11:06

Willy Messerschmidt napsal(a):

Liško, ty lišáku, nemontuj se do toho.
Nikdo se nemůže Východu divit, že s těmi pablby z Kijeva nechce mít nic společného. Ono uspořádat revoluci, pak prohrát volby a proto pořádat revoluci č. 2 chce svou dávku drzosti, kterou ne každý dokáže rozdýchat.
No a živit Západ, kde se prakticky nic nevyrábí a HDP se plazí na sotva zaznamenatelné úrovni mi silně připomíná doby ČSSR, kdy každý český "vlastenec" vykřikoval, jak děsně doplácí na Slovensko
02. 05. 2014 | 11:34

Admirál napsal(a):

Filuta - pokud vypsali tendr a ono se nebude stavět - hóódně hořká pilulka.

Ten Putin, ten agresór jeden, totalitář totalitářskej. To mu musí zadavatelé tendru osladit i kdyby měla celá Evropa shořet, totalitáři jednomu totalitářskému.
02. 05. 2014 | 11:39

Martin1 napsal(a):

JAK TO BYLO POHÁDKO?
(Čteme dětem před spaním)

Byly dva EU a USA a ušily na RUSKO pytel z velice jemného hedvábí, sehnaly si na pomoc i ALI-BABU a jeho čtyřicet loupežníků - co už se toulají pěknou dobu světem po všech revolucích a nezištně pomáhají a čekaly, až půjde RUSKO okolo UKRAJINY.

RUSKO jednoho dne už muselo vykročit ze své předimenzované, závist vzbuzující chaloupky, protože z UKRAJINY se ozývalo kňučení, jakoby tam někdo na nože bral RUSY, kteří tam žijí - schválně je někdo lechtal na citlivých místech bajonetem a ještě je nutil kvičet jen UKRAJINSKY i když oni umí jen RUSKY.

A když přehodilo čtyřicet loupežníků pytel přes hlavu RUSKA na KRYMU, tak se zjistilo, že dvacet loupežníků z těch čtyřiceti si tam už RUSKO dodalo svých - o všem už totiž dávno vědělo a tak pytel byl už v jednom místě dopředu od nich naříznutý.

RUSKO se tedy z pytle rychle vysmýklo a s pomocí svých dvaceti loupežníků využilo rychle zmatku a do pytle hodilo EU a USA.

A tu dřívější díru rychle zalátalo HRUBOU ZÁPLATOU - to už je RUSKO. Ostatní dávají jen na hrubý pytel hrubou záplatu. RUSKO dlouho nic - má pomalejší a delší vedení - to dělá ta rozloha - než to dojde k poslednímu mužíkovi, ale pak dává na všechno jen HRUBOU ZÁPLATU - tedy i NA JEMNÝ PYTEL.

A kdo nyní kvičí? O čem byla ta pohádka? O tom jak chytrý chtěl přechytračit blbého a předstihl ho v blbosti - ten blbý z něj udělal ještě blbějšího, než je sám. Tak dobrou noc děti.
02. 05. 2014 | 11:48

Honza II napsal(a):

Jedinou věc nechápu. Pokud je Ukrajina tak zkorumpovaná, jak tady líčí autor, jak mohlo někoho napadnout chtít ji vzít do EU anebo s touhle tak zkorumpovanou zemí uzavírat jen asociační dohodu?
Jinak si myslím, že vše bude možno řešit až po té, co současný samozvaný prezident a premiér budou jakýmkoliv způsobem odstraněni. Oni jednoznačně vedou Ukrajiny do občanské války a jeden z nich dokonce chce, aby to byla třetí světová válka. Jak ale může nějaký prezident, který se pokládá za demokratického a údajně mírumilovného představitele jakéhkoliv státu, tohohle ukrajinského pomatence přijmout jako státní návštěvu?
Proto si myslím, že za současného vedení Ukrajiny jsou všechny autorovy návrhy na řešení ukrajinské krize jednoznačně pouze velkou nereálnou naivitou.
02. 05. 2014 | 11:54

lser napsal(a):

Liško nelžete. Žádná jednotná Ukrajina neexistuje. Bohužel USA vsadili na haličské nacionalisty a pohrobky banderovců, což zákonitě odmítá proruská většina východní poloviny Ukrajiny. Oslabení Ruska se prostě nepovedlo, nepomohly ani nevídané osobní zájezdy ředitele CIA p.Bidena do Kyjeva. Rusko si pojistilo černomořské základny.
Dnes už si dokonce i Poláci brousí zuby na "svou" západní Halič a Lvov.
Bolševický slepenec, který se nazýval Ukrajina nemá šanci udržet územní celistvost.
Kyjevská loutková vláda stojí před ekonomickým kolapsem. Čí je to vina pane Liško.
02. 05. 2014 | 11:54

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Iser
Biden není ředitelem CIA.
02. 05. 2014 | 11:59

Martin1 napsal(a):

poznámka:ředitel CIA je John Brennan
02. 05. 2014 | 12:14

Martin1 napsal(a):

DODATEK K 12:14
http://www.nwoo.org/view.php?nazevclanku=navstivil-reditel-cia-brennan-nedavno-kyjev&cisloclanku=2014040092?nazevclanku=navstivil-reditel-cia-brennan-nedavno-kyjev&cisloclanku=2014040092
02. 05. 2014 | 12:17

hagha napsal(a):

přesně toto potřebujem, informace odtamtud a věrohodné! Soudruzi,přestaňte neodpovědně tlachat a zapojte mozek,pokud je k mání... Problém není v tom,že je málo kritiků Ukrajiny - je vás tu dost, problém je jak se vyhnout válce a umírání.Též jak klepnout Putina přes prsty, pokud se to nestane,budeme se dost divit a znalci typu ,,,,,,,,, 17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ doslova civět.
02. 05. 2014 | 12:21

Filuta napsal(a):

Yosif


Co Ukrajinci chtěli, to mají!
Vy byste jim snad na místě Putina odpustil dluh a dával plyn zadarmo?
VY? Takový pragmatik a kapitalista?
Chtějí do EU, tak ať se o ně postará. V zimě budou kosnout.
Počínání Putina je jen důsledkem, příčinou bylo rozcapování nácků na Majdanu a šikanování ukrajinských Rusů.
I Krym je jen důsledkem... holt jim to nevyšlo jako Američanům ten tendr.
To o tom "podělaném" Putinovi je jenom vaše zbožné přání.
Zatím je podělaná celá EU i Obama.
02. 05. 2014 | 12:23

Filuta napsal(a):

hagha

Nemám potřebu klepnout přes prsty Putina, ten mě reálně neohrožuje.
Ale nejradši bych ten ukrajinský bordel zadrátoval kolem dokola-jestli se nám to sem začne masově tlačit, bůh s námi.
Rusů tady zase tolik není a pokud ano, jsou to velmi bohatí a většinou i vzdělaní Rusové.
Ne ukrajinská spodina.
02. 05. 2014 | 12:25

.................... napsal(a):

Ona strana, která by se věnovala opravdu životnímu prostředí a šlapala na paty zmetkům, kteří občanům otravují život ( a to doslova ), tu chybí. Strana, která by navázala na to, co je nám odjakživa přirozené. Naši předkové byli vždy spjati s přírodou. Převážná část občanů se živila zemědělstvím. Ty kořeny a geny tu prostě jsou, jen je nějací, vám podobní potlačili. Myslím, že by měla haldu příznivců. To, co jste vytvořili z možná původně dobré myšlenky vy, je pro běžného občana děsivé. Vážně se vás děsím pro váš fanatizmus a názory. Musím si ulevit. Jste pro mě tak nepřijatelní, že kterákoliv strana, včetně těch nejmenších je pro mě lepší volba, než ta vaše.
02. 05. 2014 | 12:30

Simon Bolívar napsal(a):

to Sidonio:

tak jsem asi bez pozdravu. Jen mi řekněte - když má právo hájit své občany kdekoli na světě USA(Grenada), proč ho nemá Rusko?

Putin je vskutku bývalý Kágébák. Pokud se nepletu, byl bývalý prezident Bush st. náčelník v CIA. Vidíte nějaký kvalitivativní rozdíl mezi CIA a KGB? Například, že CIA zabíjí své protivníky nějak humánněji než KGB? Prozatím to vypadá tak, že někteří naši spojenci humánně pojídají své nepřátele. O Rusech jsem se to doposud nedomáknul. Tož tak.
02. 05. 2014 | 12:35

.................... napsal(a):

Ještě dodám. Předpokládám, že jako rodič do toho mám a musím, co mluvit. Předpokládám, že mám právo rozhodnout o tom, zda chci, aby se mým dětem valilo do hlav povinně nějaké náboženství, či víra. Už za minulého režimu byla volba, kdo chtěl, náboženství navštěvoval, ale dobrovolně. Když budou mít moje děti zájem a potřebu o této víře něco zjistit, bude to jejich volba. V žádném případě takto direktivně.
02. 05. 2014 | 12:53

Sech napsal(a):

Jasně. Nejlepší by byla celá sada geniálních opatření. Však víme, NATO si Putin za hranice pustit nemůže. Proto je nutno ta opatření stupňnovat a situaci eskalovat. Putinovské Rusko nechat vyhladovět a ve třetí světové ho rozdrtit.
02. 05. 2014 | 12:57

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

hagha
Nikdo vám nebrání jít Putina klepnout přes prsty.
Stačí odvaha a chtít.
Pane hagha, coby svobodný člověk máte právo jít klepnout Putina přes prsty hned zítra, na letenku snad máte, ne ?.
Ale ono není nad to, když to udělá někdo za vás, že ? A za cizí peníze, ne za Vaše. A třeba i proti své vůli....

Hezký den, klepno.
02. 05. 2014 | 12:57

hagha napsal(a):

podle toho co jsem za poslední cca tři-čtyři měsíce pojmul, nejde o nic jiného než o problém ekonomický. Ukrajina blbě hospodaří, krade se jak může, to ano. Ale oplotit je a nestatrat se o ně je cesta do pekel. Dřív nebo později ten problém budeme jako evropani muset řešit.
02. 05. 2014 | 13:04

hagha napsal(a):

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde !!
Jste typický všehokritik - brouk pytlík. Řekněte co navrhujete,né kdo je blbej a kdo co neměl dělat. Kritizovat umí každej vůl a je jich hromada!
02. 05. 2014 | 13:06

Bestia triumphans napsal(a):

Martin1 napsal(a):
DODATEK K 12:14
http://www.nwoo.org/view.php?

???
Odkazovat na přiboudlý konspirační web zaměřený na jedince s dvouciferným IQ, to může opravdu pouze hlava pomazaná...
02. 05. 2014 | 13:43

santawizard napsal(a):

Pane Liško:
Jestli přirovnáváte Ukrajinu k tehdejší rozkládající Jugoslávii,tak to paradoxně může taky skončit úplně naopak vznikem Svazu ukrajinských republik.K tomu by mohli přizpět mírové jednotky ,jak z Nata ,tak z ruské federace.Nakonec i pro Putina by bylo skoro nemožné si představit ,že by musel vtrhnout do Ukrajiny, jako na Krym, jenomn proto ,aby se východ Ukrajiny stal součásti Ruské federace.
02. 05. 2014 | 13:53

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

hagha
Brouk Pytlík /ale asi i zbabělec, bojovat na netu cizíma rukama a penězma umí každý/ jste Vy.
Proč bych měl něco navrhovat - to Vy zde vyřváváte, že je třeba Putina klepnout přes prsty.
Já Vám jen poradil, že takovým prvním krůčkem by mohlo být zakoupení si letenky do Moskvy, neb jistě uznáte, že Putin např. v Aucklandu nebydlí.
Chutě do toho, pane hagha. Když tak si na letenku půjčte.

Otázečka , maličká.
Co kdyby Putin po tom Vašem klepnutí přes prsty padl, co pak ? Budete klepat přes prsty např. Žirinovského ?

P.S. Něco vám vyzradím, ale psst, je to tajné !!!
Pro EU, zejména pak pro Německo, je velmi příznivá situace taková, kdy Rusko je konsolidované, je stabilním a předvidatelným obchodním partnerem. Ukrajina je dlouhodobě považována za nestabilní - ale není to vinou Ruska, je to vinou samotné Ukrajiny, proto se také snaží jak EU, tak Rusko Ukrajinu obejít - co se týče tras plynovodů.
Rusko pak samotné je třeba zainvestovávat, protože opravdovým nebezpečím bude Rusko v době, kdy mu dojde plyn a ropa, přičemž pokud výpadek příjmů nebude v té době nahrazen jinými zdroji, pokud jeho ekonomika nebude dostatečně diverzifikovanáí tak, aby situaci zvládla...hrozí dekompozice možnám ještě horšího charakteru než byla dekompozice Německa v poválečné, respektive poversaillské době.
Je tedy dlouhodobou strategií normálních lidí , občanů EU...s Ruskem obchodovat i s tímto výhledem, s takovuto nabídkou Rusku.
Obávám se, že Vaše hlava ale není s to to pobrat, Vy chcete hlavně klepat, že ?.Vám je jedno , řeho tím docílíte, Vám jde hlavně o to klepání...
Dekonsolidace jak Ruska, tak EU pak hraje do karet jiným politickým centrům. Kupodivu nejen muslimským, ale i těm zdánlivě spojeneckým.
Neb 17, 5 bilionů dolarů skutečně vrátit nejde, je třeba to zařídit jinak.
02. 05. 2014 | 13:56

Martin1 napsal(a):

hagha
"Jste typický všehokritik - brouk pytlík."
---------------
BROUK PYTLÍK versus FERDA MRAVENEC
Tady je potřeba se toho brouka Pytlíka důrazně zastat, pokud vím, tak BROUK PYTLÍK bydlel v zábradlí v kině a měl tedy z těch přízemních tvorů největší rozhled a přehled a to jak z týdeníků - tedy politický přehled, tak i z veškerého filmového umění . všech žánrů a jeho "odborné kecání" do všeho bylo asi ku prospěchu věci.

A možná ho - BROUKA PYTÍKA ve svém líčení O. SEKORA v té době vzniku, záměrně zkreslil - zesměšnil - nepochybně jistě svými zájmy - zaměřením - spíše intelektuála na úkor proletáře - určitě soutěžícího o titul BSP, FERDY MRAVENCE.

Teprve ucelený obraz nám v budoucnu odkryje ÚSTR - jak to bylo s PYTLÍKEM? Možná se dozvíme překvapující zvraty - počkejme si, až se nový ředitel usadí a pak nás usadí on svým zjištění. Nedělejme tedy předčasné uzávěry.

A to jste nedal zrovna pěkný dárek účastníkům, kteří i VÁS VÍTAJÍ NA FILMOVÝ FESTIVAL FINÁLE PLZEŇ!
http://www.festivalfinale.cz/cz/
02. 05. 2014 | 14:07

Pepa Řepa napsal(a):

Strašná perta(j), strašnej člověk.

Kam se na ten aktivismus hrabou komunisti i Okamura.

Te´d už chybí jen aby stranu zemdlených převzala akční trojka
Franta Kostlivec, Mišál Kocáb a Liška Ryška

Už dávno to není o ochraně lesů, vod a strání kde jsou?-, ale o politice balancující na straně extremismu.
Spíše excorsiśmu.
Najdou ďábla hrrr na něj.
02. 05. 2014 | 14:15

Admirál napsal(a):

Také docela zajímavé:

Dne 26.4.2014 proběhlo vypuštění mezikontinentální rakety RS-24 yars ze základny "Kapustin Yar" vrámci vojenských cvičeních ruské armády. Raketa,dle Rusů bez výbušniny a vinou technických problémů, změnila směr a letěla na USA, kde protivzdušná obrana ji nebyla schopna identifikovat i kyž byla vzdálena méně něž 2 000 km. Ve vzdálenosti 500 km se stočila na jih. Pentagon to označil za provolaci a nevěří vysvětlení o technické chybě. Autor upozorňuje na to že je to v celkem krátké době již druhé selhání vojenské techniky USA po incidentu s torpedoborcem v Černém moři.
http://ruskline.ru/politnews/2014/04/28/minoborony_rf_nebolshoj_sboj_kursa_rossijskoj_rakety_rs24_yars_pentagon_eto_provokaciya_pvo_ssha_ne_smogli_vzyat_cel/

Řekl bych, že přihořívá.
02. 05. 2014 | 14:23

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

http://www.patria.cz/zpravodajstvi/2626654/dejte-putinovi-sanci-dejte-rusku-volny-obchod.html

No, vypadá to jako bych 02. 05. 2014 | 13:56 opsal od šéfa Ifo.
Ale to je jedno, taková je prostě ona moudrá vize. Lidí normálních.
Přičemž skončíme stejně u toho, co bychom měli prioritně chtít opravovat - a to jsou naše vlastní instituce, pokud nebudou kvalitní a efektivní /naposledy viz EGAP/ , tak se může vyjevit i tato celkem moudrá strategie jako škodlivá, ve vztahu k některým skupinám domácího obyvatelstva.
Bohužel, ve světě , po kterém zcela volně :-)) pobíhá velké množství pytlíků hagha apod., bude se ukazovat spíše na jiné, než směrem dovnitř, chyba, zásadní chyba, chyba možná fatální / to jestli se skutečně někdy v blízké době objeví stará Eštonka v TV s provoláním " Mým evropským národům...."/.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teď mě tak napadlo, pane Liško, jaká je vůbec Vaše hodnost ? Stihl jste ještě absolvovat aspoň základní vojenský výcvik ?
02. 05. 2014 | 14:34

Dumpling napsal(a):

Liška
"ukrajinská armáda je v rozkladu a neschopná obrany."

Horší je, že je, jak se ukazuje, dokonce i neschopná útoku. To už je tradice - armáda nebyla na nic už Janukovičově oligarchické vládě, nebude moc platná ani současné fašistické juntě v Kyjevě.
Demokracii je nutno, jak ukazují zkušenosti posledních 25 let, nutno šířit zásadně bombardováním. Jenže bombardovat v těsné blízkosti ruských hranic, to zatím žádného idiota nenapadlo. Dopadlo by to asi tak, jako kdyby chtěl Putin bombardovat severní Mexiko těsně u hranic USA.
02. 05. 2014 | 14:36

Pepa Řepa napsal(a):

hagha
Přečtěte si článek z Foreign Affair u ´Balabána.
O legitimitě vlády v Kyjevé o vyváženosti počtu zástupců, neobratné politice.

Takových pragmatických názorů najdete na netu spoustu. A nejsou to ani vypatlanci ani komunisti, ač se to snaží šroubici-ze zoufalství- podsunout.
To, že nejsou tady, není divu. Svědčí to o jednostrunnosti názorů.
Jsme v díře uhlobarona, zatím největšího tuneláře v ČR.
Sponzora lásky a něhy.

Ostatně více soudružského aktivismu najdu přesně u Lišky.
Nekritický přístup, ať udělají kormidelníci co udělají, novodobí svazáci, kolik já jich viděl.Vždycky když něco Liška sesmolí, přiletí 2-3 nové nicky a oznámí, jak to přeceda pěkně sepsal.

Tak to na internetových blozích plných hlouposti chodí.

Pokud ovšem patříte ke dvoru Lišky Ryšky tak pokračujte.
Snažte se oheń na Dněpru ještě víc rozfoukat.

Co si myslíte-že ve finále získáte?
Pluky Pravého sektoru obrátí flinty na Vás, když je nebudete živit, šatit a nezajistíte Otop.z čeho? Dáte talíř měsíčně?
Určitě! Ze státního cecíku.
Až se pojede vrtěl Liška s Kocábem do Kyjeva, zaplatíte to vy.Nezapomínejte, že už te´d bere Člověk v tísni zhruba třetinu ze státního.
a zbytek je všelijakého původu.
Nebo si snad myslíte, že 5 miliard USD přiznaných Nulandovou na podporu revolučního kvasu šlo přes faktury?
02. 05. 2014 | 14:40

Pepa Řepa napsal(a):

Admirále
že přihořívá je nepochybné.
Nicméně příběhy z ruských bylin o tom, jak přeletělo éro nad letadlovou lodí a bylo po elektronice nebo, že si letěla raketa a nikdo ji nezaznamenal jsou masáží z druhé strany.Techn. převaha západu je značná, ale ta je te´d k ničemu.
Já jen žasnu, kolik takových příběhů imidžmejkři vypotí.

I takový mužikobijec jako Dvořák přiznává, že udatnou ukrajinskou armádu zastupuje na východě Pravý sektor a že se současná vláda snaží situaci vyhrotit stejně jako džihádisté na BV.

Stejně jako tam se začíná situace vymykat kontrole.

Jak v zemi, kam poštete armádu na jiné, chcete 25. května dělat prez. volby nebo hlasovat o jednotě země?
_____________________--
Tomu úmyslu může věřt jen absolutní pitomec.
02. 05. 2014 | 14:52

buldatra napsal(a):

Malá všeobecná poznámečka ke způsobu Liščích článečků.
Ano, pan Liška to sesmolil i tentokrát moc pěkně.
Zkušeně.
Po větru.

A kdyby to nesesmolil, představoval bych si, jak by to asi vypadalo, kdyby něco takového sesmolil.
A představoval bych si přesně to, co nakonec sesmolil.
Je to tím, že pan Liška je upřímný, předpokládatelný a čitelný.
Všimněte si, že jsem nenapsal jednoduchý, to bych si nedovolil.

Zkrátka, drží fazónu, jde v lati, kdekdo ví, co udělá, co řekne a nad čím bude jásat a nad čím naopak lkát a dštít na to oheň a síru. U okrajového politika tak nějak obvyklé.

A ti noví nickové, zmiňovaní výše panem Pepou Řepou, se mi taky líbí, páč jsou to nickové pochvalní.
Pochvala podtrhuje autorův význam a placatost jeho myšlenek.
Pochvalných náhodných hlasů je stejně třeba jako plaček.
Když je naopak potřeba hlasitě zaplakat.
Jak kdy.
02. 05. 2014 | 15:06

Admirál napsal(a):

exchangedgejustaPepa Řepa - ano, je možné, že se jedná o "byliny". Ale i možnost, že zpráva popisuje skutečnou událost je na stole.

Neověřoval jsem. Asi by se dalo. je tam zmínka o vyjádření Pentagonu.

Pokud by však byla zpráva popisující hodnověrně událost, rovnalo by se to vzkazu druhé straně asi tohoto znění:

Překročíte li určitou hranici, nebudeme se rozpakovat použít strategické zbraně a tento test by vás měl přesvědčit o tom, že by to bylo účinné.
02. 05. 2014 | 15:07

Filuta napsal(a):

Liško,


podívejte se, jak ta vaše muslimská pátá kolona vystrkuje růžky , a to je jich tady, díky bohu, zatím pomálu.
Oni by chtěli určovat, kdy a jak bude probíhat v naší zemi policejní zásah?

Jak se jim nezatrhne tipec hned, pak už to půjde stěží.
Zelení tuhle invazivní pakáž podporují, tak to mějte na paměti, až půjde volit.

Stop islámu!

http://zpravy.idnes.cz/verejna-modlitba-muslimu-proti-policejnim-zasahu-fvr-/domaci.aspx?c=A140502_134430_domaci_jav
02. 05. 2014 | 15:08

Filuta napsal(a):

Voliči lidovců jsou na tom podobně jako voliči Zelených.
Taky pátá kolona islámu.
No, fuj, katolíci!
Větev pod vaší prde.. už visí na vlásku a vám to pořád ještě nedochází.


http://zpravy.idnes.cz/halik-odsoudil-zasah-proti-muslimum-d78-/domaci.aspx?c=A140502_113434_domaci_jp

Policejní zásah proti našim muslimským bratřím je hřích, míní Halík
02. 05. 2014 | 15:16

Pepa Řepa napsal(a):

Bať, bať.....nadkolego

když doma něco opravíš
ten druhej tě pochválí
když si sám vyslechneš zprávy
ale jdeš spát bez chvály
ale jak se sám pochválí
ale jak se sám pochválí

Rozdíl je v tom, že Frantík Kostlivec byl sošný a chválil ho fraucimor,
Kočovný, cestoval s ním po webu.

Liška sošná není fousy to nevytrhnou, jd e s 4%tní dobou.
To číslo 4% je pro zelináře asi zakleté.
Maximum možného.
02. 05. 2014 | 15:21

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Admirál
No , já bych byl opatrný....možné je samozřejmě vše, ale tady se asi přehánělo...
Setkal jsme se dokonce s názorem, ža za zmizením malajsijského letadla je akce ruské armády, demonstrovali tak prý svou schopnost vyřadit z provozu vysílače odpovídacího signálu a naopak napojili se na palubní systém letadla a tím dosáhli jeho plného ovládání.
Podle mě blbost, ale časově to sedí - a nejasností kolem toho letadla je fůra /včetně údajného tvrzení, že nějaká pasžerka volala, že vidí z okna jakési doprovodné stíhačky.../.
A taky směr, který letadlo nabralo byl divný . země nikoho a ničeho, co by tam případný únosce hledal ? Proč by měl chtít skončit v anonymitě ? Čeho by tím dosáhl ?
Černá skříňka taky fuč,...no prostě pole otevřené všem roztodivným teoriím.

http://online.wsj.com/news/articles/SB10001424052702304677904579535411034475506?mg=reno64-wsj&url=http%3A%2F%2Fonline.wsj.com%2Farticle%2FSB10001424052702304677904579535411034475506.html.
02. 05. 2014 | 15:34

resl napsal(a):

Netřeba se obávat, ukrajinci vědí jaký šunt produkuje zaostalé Rusko a tuší, že by si s ním nepolepšili. S Ruskem nechce nikdo nic mít a jestli zavřou kohoutky, pomřou hlady, kůň bude dopravní prostředek a co si nenaloví, to nebudou jíst. Je to země uzurpátorů sto let a jediný strach je, že se Rus probere. Pak to ovšem nebude Rumunsko, ale krátká občanská válka. Primitiv z Kremlu nemá co nabídnout a praporů, vyznamenání a bojové písně se nenažerou.
02. 05. 2014 | 15:53

....................................... napsal(a):

Tak účastníci zájezdu podali svědecví a jejich předžvýkanou pravdu.
Karel a Karel splnil svoji občanskou povinnost. A co tak nějaké svědomí?
02. 05. 2014 | 15:57

vasja napsal(a):

Divný.
Já bych svýho přecedu podpořil.
Pan Embéčko ale mlčí.
02. 05. 2014 | 16:11

7 piv a jednu zelenou napsal(a):

Řípo
Ty dvě sestřelené rakety před pobřežím Syrie si museli vzít na triko Izraelci.
Jako že si je sami ze Španělska (co na to Španělé? asi poťukávají španělkami) vystřelili a rádi se podívali, jak padají před pobřežím Syrie do moře?
Prý že to bylo cvičení.
To mě bolej trapézy jen to slyšim.

A že ten Suchoj nalétával opakovaně v nebezpečné výšce?
Kdyby mu vystřelili z gatlingu dávku před čumák, ještě rád by se odporoučel.
Ale zdá se, že si trenky zavlažil někdo jiný.
Jasně, je to velká mašina, 43 tun plně vyzbrojená a natankovaná, taky bych se lek.
Mimochodem s nimi Syřani testovali reakční dobu britských Tajfunů na Kypru.
Překvapivě, angláni to nestačili zvednout, ačkoli súčko udělá nejvejš 1,3M.
Já bych si z toho srandu nedělal, dědeček eroplán sice, dneska ale záleží na úplně jiných věcech.

Ostatně, jak tak určitě víte, kolik Snowdenů kde eště čumí na přísně tajný monitory?
Puťkovi stačí, když vyvolá v Americe protiruskou hysterii.
Počkejte, až se Sergej Brin vytratí přes Hongkong.

S tou kličkující mezikontinentální střelou nevim, z našeho balkonu je tam špatně vidět.
A mluvit vo ní Rusy slyšim už dvacet let, tak se třba vzchopili.
Vždycky se objeví spousta historek, jak telepaticky přenášej skleničky vod kafe z ponorky i s lógrem.

Uvidíme, co Puťka udělá, až vopravdu poteče krev ruskejch civilů.
Do tý doby můžou bejt úplně všechno jen kecy.

PS. Kecy nejsou, že po nás amíci důrazně žádaj, abysme jim tu srandu platili.
Co kdyby si šli hrát na vojáčky někam, kde to maj blíž a laciněj? Se svejma 100 útočnejma delfínama, 40 fialovejma mořskejma kravama a blíže neurčeným počtem cvičených švábů - to všechno letecky transportují do Mamáje na pláž. Už se k Černýmu moři nepodívám.

Než s tim blbnutím začali, chtěl Puťka dělat byznis.
Každej byl v poho a nukleární válka mohla vypuknout maximálně v Pákistánu.
02. 05. 2014 | 16:14

Pepa Řepa napsal(a):

Šroubiku..
.a jestli zavřou kohoutky, pomřou hlady, kůň bude dopravní prostředek....

Šroubiku kohoutky ne!

Fanda si to nezaslouží, aby šel do krimu.....
Nezoufejte, Cathy takový malý dron, můru, přeletěla přes Kreml a Putinovi zhasla svíčka.
Fakt jste si jist, že jste duševně nezatuhnul v představě, že mužik má onuce, žvejká garmošku z hladu a jezdí v bričce místo BMW?
A že bude krátká ovčácká válka.

Jinak bych měl obavu o vašeho kohoutka.
Pokud topíte plynem
02. 05. 2014 | 16:17

Bestia triumphans napsal(a):

Admirálova úsměvná historka s raketou mi připomíná vystoupení kouzelníka Nedvěda a jeho popisování letu karty, viz v 09:30
https://www.youtube.com/watch?v=QWG0WKrYcJM
02. 05. 2014 | 16:20

Pepa Řepa napsal(a):

7 piv a jednu zelenou
když vyvinul izák pušku, která střílí za roh, vyvine i raketu zajíce.
Jen počkej zajíci.Řekne mužik, i on má pejzaté mudrce z Oděssy.
Nu pogodi!

Pak to slavné tažení na Dněpr možná zachrání Švícka vyvinou fialovou útočnou Milku.

A z éra si my řepy nic neděláme, dva roky nám nad hlavou startovaly každý den Migy 25, Mirage F1 i Su -nevím už jaká-a jiná drobotina včetně Herkulesů, což je sice dnes historický šrot, ale už tehdy to mělo forsáž.
Dodnes jsem polohluchej a svádím to na stáří.
02. 05. 2014 | 16:28

Pepa Řepa napsal(a):

...si myslím, že to tažení na východ vede synek Mageriho.

Byl odtamtaď zná realie.
Musel si najmout člověka, ten musel dostat prachy aby si taky najmul člověka na to aby si najmul....etc.

Ta teorie sei ovšem vymstila v Libyi i Syrii na konci řetězce saudských prašulí byl profík....džiohádista.

kdepak naši kormidelníci jsou hlavy a hlas Robejška je jen jeden.
Asi taky komouš, sdělí šroubik s yossífkem
02. 05. 2014 | 16:45

hagha napsal(a):

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde
ale jo, to že Rusko zainvestované je Rusko bezpečnější s tím naprosto souhlasím, konečně něco...Stejně si myslím,že Putin se chová kontraproduktivně.Za poslední dekádu udělali rusové i díky Putinovi dost velký pokrok a přiblížili se Evropě.Plyn je velkou devizou Ruska, co však teď bude? Proces diverzifikace nákupu plynu,vyšší využití břidlicového plynu, dovoz zkapalněného plynu apod. Já prostě když vidím co se děje, tak mě přijde že Putinovi hrabe!
Všechny problémy a pochyby o legálnosti vnitropolitických procesů UK beru, jen to vojenské řešení se mě prostě a jednoduše vůbec nelíbí.Opravdu si myslíte,že to nešlo jinak? Možná ne,alemožná ano. Teď jde jen o to,co bude dál.Už jsem to tady asi psal,ale zkuste se vžít do obyčejného obyvatele ukrajiny, nemyslíte že v něm takový pocit zmaru a beznaděje může vyvolat radikální myšlenky?
Co si myslíte?
02. 05. 2014 | 17:24

magor napsal(a):

Těším se, až dozrají višně, udělám děckám sirup a z třešní marmeládu.
A pak postavím nádraží.

Autore, říkám si, jste evidentně expert na všechno, mám vybrat Dačice, anebo Grunzbach?
p.s. Maßstab 1:160.
02. 05. 2014 | 17:43

resl napsal(a):

řepík : Fakt jste si jist, že jste duševně nezatuhnul v představě, že mužik má onuce, žvejká garmošku z hladu a jezdí v bričce místo BMW?
----------
nezatuhnul, je to tam horší, než si dovedete představit. to bmw má ten, co do boje nepude, ani nesedí v Moskvě, bídu má 80% národa a ten zbytek přežívá a trochu se raduje z toho, že je milice nemlátí denně. vám se takový život v koncentráku líbí, stejně jako Filutovi a dalším, tak si rusy užívejte, tancujte kozáčka, jezte harmoniku, zapijte vodečkou a rozlučte se se životem. vy a pár zdejších pomatenců a komoušů jste samozřejmě jasnozřivější, víte co je pro budoucnost světa lepší a žádná EU a Státy, vám nebudou ve vaší pomatenosti udělovat rozumy. no tak urá
02. 05. 2014 | 18:35

buldatra napsal(a):

Pane magore

postavte brněnské nádr.
Ten, co se má stěhovat a pak se zase stěhovat nemá.

Poslední verze je, že se stěhovat má.
Ale neví se kdy.
Zato se ví kam.

No a než rolu doděláte, bude na Ukrajině po válce.
Pak budou holt nádraží stavět oni. 1:1.
Asi za vypůjčený ojropeníze.
02. 05. 2014 | 18:41

buldatra napsal(a):

Ruská balistická raketa, která může mírnyxtýrnyx měnit směr, takže chvíli si letí směrem na emeriku a pak si to rozmyslí a otočí to na jih do teplých krajin, by neměla nikoho překvapit.

Neboť podobný a ještě lepší vychytávky zdědila ruská armáda po slavné armádě bývalého CCCP.(nezapomínat, že je to rodiště Mičurina a ten vymyslel tak neuvěřitelné věci, že se o tom raději pro jistotu dodnes nepíše).

Zkrátka, tam v tom CCCP měli takových špéci hafo.
Nejvíc mě zaujal sovětský kombajn, který na čínské hranici u řeky Usuri, napaden byl při sklizni mironovské pšenice čínským agresorem.
An opětoval palbu a po zničení nepřítele odlétl na základnu.

Amíci by si už konečně měli uvědomit, že dráždí hada bosou nohou a měli by přestat blbnout.
Nebo přiletí kombajny a bude zle.
02. 05. 2014 | 18:58

resl napsal(a):

slavná, ruská armáda si troufne jen na malý stát, až půjde o partyzánskou válku, začnou problémy. ukrajinci nejsou taky kdovíjak vyzbrojeni, organizováni, ale řek bych, že rusové jsou na tom ještě hůř. levá neví co dělá pravá, jsou schopni postřílet se mezi sebou, zbraně jsou jim k ničemu, pitomost velitelů to bohatě vyváží, zásobování netuší co je, takže ruská "válka" začne tak, jak je u zlodějů zvyklé. začnou krást, rabovat v obchodech, vykrádat byty se samopalem v ruce a chlastat vše co ukradnou. jsou to divoši, vedeni těma nevzdělanýma, nejhloupějšíma, oddanýma bolševickému teroru.
02. 05. 2014 | 19:17

Maximus napsal(a):

Dneska jsem se musel trochu i zasmát nad tím hemžením našich východních přátel. Potřeboval jsem od velkého ruského byznysmena "něco" a polský kolega, kterého znám už drahně let mě s ním tak trochu náhodou seznámil. Byl to takový malý skrček, přijel 500-ti kilem MB za 2,5 mil. korun a stounul si hned vedle mojí medvědice, chudinky. Byl to však chováním sečtělý sympaťák a když moje znalosti ruštiny se ukázaly chabé, tak zavolal svého pobočníka nabouchaného svalnatce Ruslana, který vládne dobře češtinou. Vše proběhlo "v porjadku" a když odešel velký malý boss, tak jsem od Ruslana potřeboval ukázat na netu něco v Chorvatsku na mapě a dali jsme řeč. Trochu jsem si rejpnul do událostí na UA v domnění, že Ruslan je Rus, ale jaké bylo mé překvapení, on řekl, že je Ukrajinec a šéf Rus a s tím co se děje na UA nic nemají a že je jim to tak nějak fuk. Takže docela legrační pozice, Čecháček se stará o dění na UA a Ukrajinec s Rusem dělají u nás a v EU byznys.
Hezký den tavařišči a graždaníni.
02. 05. 2014 | 19:51

Pepa Řepa napsal(a):

buldatra
nadkolego
ta nová ruská raketa má krycí název Kopytem sem, kopytem tam
Ale i my hujeři z Brusele máme své tajné zbraně......... kopyta

a tak se sešli Obama, Andělka a Jaseńuk a řekli.si
kopyto
jelito
platí to

zaplatí to andělka, ta to vyúčtuje matičce EU.
Ty dva další si rozeberte, který je který
02. 05. 2014 | 19:59

Martin1 napsal(a):

Bestia triumphans napsal(a):
Martin1 napsal(a):
DODATEK K 12:14
http://www.nwoo.org/view.php?
???
Odkazovat na přiboudlý konspirační web zaměřený na jedince s dvouciferným IQ, to může opravdu pouze hlava pomazaná...
02. 05. 2014 | 13:43
------------------
K tomu:
(1) "PŘIBOUDLÝ" - co to je za výraz - to je od vás nějaká konspirace - šifra, nebo máte málo krve v alkoholu?

(2) JÁ ODKAZUJI A UDÁVÁM ADRESU PŘESNĚ (hodnocení obsahu po stránce kvality nehodnotím - ponechávám v tom volnost na každém) - to zvládnu i se svým nepatrným IQ, vám ale zřejmě neslouží k podobnému úkonu ani plná výbava? Nezvládl jste to ani jen správně okopírovat? Nebo je příčina stejná, jako u bodu (1)?

(3) Na vás je pane nejzajímavější váš nick - hodně slibuje a pak bum - už nic. To nemáte ze sebe, to vám asi vymyslel váš opatrovník. Příště, až budete zase chtít něco napsat, tak si to nejdříve vyskládejte z těch papírových písmenek pro 1. třídu, opatrovník ať vám to zkontroluje, písmenka správně přestaví a vy to pak pomalu opište.
K samotnému obsahu budu u vás více, než tolerantní v rámci pozitivní diskriminace. Tak trochu totiž připomínáte toho chlapce s charakteristickým ztučnělým zátylkem, který se snaží na někoho plivnout a slina mu vždy ulpí jen a jen na jeho bradě. Tak se utřete a zkuste to znovu a třeba s rozběhem - třeba budete úspěšnější - pozor ale zase na zakopnutí, chce to přece jenom trochu koordinaci pohybu.:) Nevzdávejte to - fandím vám. "Žeru vás."
02. 05. 2014 | 21:00

Filuta napsal(a):

Pepo,

když už jste u Andělky, bylo velmi vtipné, jak ji Obama pochválil za "tvrdý postoj vůči Rusku".
Smál jsem se, až jsem se za břicho popadal.

Andělka se musela asi hodně kousnout do své masivní zadnice, aby předstírala po těch veselých odposleších radost ze setkání s mistrem Obamou.
02. 05. 2014 | 21:05

Filuta napsal(a):

Resl

Kolikrát jste byl v Rusku?
Lezou z vás imrvére stejné ptákoviny.
Viděl jste tady na stavbách makat nějaké Rusy?
Já jenom Ukrajince.
Vám z toho ruského mužika jednou fakt hrábne!
Co budete dělat, až zbankrotuje místo Ruska Ukrajina?
Brzy se dočkáte.
02. 05. 2014 | 21:11

antoni.n napsal(a):

Ad Maximus zde asi v 19 hod --

Pravdu díte, tak to je, a bude, byznys všechny ty pokusy nastolit někde nějakou novou situaci pro bono kohosi, prostě převálcuje.

Tato pimprlové divadélka pro prostý lid a pokus zasadit novou námořní základnu v Černém moři, no, nějak to nevyšlo, že.

A až pan P, skutečně udělá sankce, ekonomické a jiné a pošle ty slavné west investory tam odkud přišli, začnou se dít věci. A ta divná, zkorumpovaná parta z dýsý bude neslavně poslaná tam kam patří. Protože, tak se dělá byznys a nic jiného v tomto podivném světě žel neplatí. Ti někteří to tuší, snad již vědí, že to podělali a proto se další zisky snaží zachránit dodávkami zbraní pro slabé státy aliance a podajné blbečky, jako tady. Loutky skutečně mocných korporací a firem, které si politiky platí.

Mein Gott, kdo se nás chystá přepadnout a ohrozit ? Nějaký ajatoláh z Iránu, snad, ti maji svých starostí dosti, nebo snad Israel ?, pokud China, nemáme šanci, dostanou nás za hubičku, beze zbraní, skrze nastrčené Vietnamce nás již vlastně mají. Takže vo co gou ?

No, jde o ty plné sklady zbraní, kterých naši strýčkové za Atlantikem maji plné sklady a ten buck zelený, který tisknou dnem a nocí, nemá cenu ani toho celkem pěkného papírku.

Jak jsem kdysi tolik fandil Americe a tolika skvělým lidem tam, poznal jsem ji, jistě jen zčásti, jsem dnes strašlivě zklamán. Vím, že jedna administrativa neznamené celou zemi a všechny lidi tam, tuším, jak je těžké pro slušné lidi tam, projevit se veřejně, vše pod kontrolou a ta země je trestána tolika přírodními neštěstími a to ještě neskončilo ...

Ta země a ten národ, který tam vzniknul na podstatě původní, kterou eliminovali, má v zárodku - expansivnost. Jít dál. Go West, dear boy. Jenže vono už nejde jít dál, skončilo to Hollywoodem, trapností, dekadencí. Co teď ? Go East ? Jenže oni to mají popletené, co je pro ně West, co je pro ně East. Tak se holt s odpuštěním serou všude a to je neštěstí. Pro ně, pro ostatní. A neštěstím pro ony ostatní, dnes již snad původní Americans, kteří dřeli na své nové půdě jako dobytek, aby se uživili, je to, že federálové jsou ovládaní tolika různými klikami, které celou zemi vedou do neštěstí.

Nelze se divit Texasu, že je na cestě za nezávislostí. Časem možná přibudou další státy, maličký problém jest v tom, že tam všichni mají - guns, takové ty zbraně. To bude pak divadlo. Plus nasraní veteráni.

Již končím, i tak jsem dostal dosti daleko.

Zdravím všechny zde a klidnou, pokojnou noc přeji ---

an
Captcha souhlasí, prý rapacity rjointol
02. 05. 2014 | 22:36

stoppa napsal(a):

resl

"slavná, ruská armáda si troufne jen na malý stát, až půjde o partyzánskou válku, začnou problémy."

Tak jak to tak čtu tak jsou ty velmoci stejný. Země kolem 30-40 milionů obyvatel a blbě vyzbrojená to je tak akorát ta velikost co mají rádi v Pentagonu. Jo partyzánskou válku nemají v oblibě ani rusáci ani pentagoňáci a nemiloval ji ani Adolf. Všichni udělali s partyzány špatnou zkušenost.
02. 05. 2014 | 22:54

Bestia triumphans napsal(a):

Martin1 napsal(a):
"PŘIBOUDLÝ" - co to je za výraz - to je od vás nějaká konspirace - šifra, nebo máte málo krve v alkoholu?

?
http://www.neologismy.cz/detail.php?nazev=priboudly&id=283241
03. 05. 2014 | 07:58

magor napsal(a):

Pane buldatro, tušil jsem, že se chytnete, s tím nádražím není od věci, bo roznášet letáky pěšky nepůjdu. Mno, nepůjdu, ani nepojedu, ale znám chlápka, kterej by to zvlád. Jmenuje se Huggy a jedinou formalitou je schválit velikost výstražnýho štítku.
Jsou bilingvní, předpokládejme, že budou rozumět.
Nobody touches the Bear.

p.s. Tiskárny opět jedou naplno, vono, amortizaci dopomoci třeba.
03. 05. 2014 | 08:18

Maximus napsal(a):

antoni.n 22:36

Rozumná slova, zrovna tak jsem smuten z Ameriky, ke které jsem v dobách
u nás vlády indiánského kmene Komančů, vzhlížel s nadějí. Ta naděje se pak dostavila po rozpadu východního bloku. Amerika pro nás znamenala svobodu, nezávislost a demokracii, leč neměli jsme dostatek informací a neznali jsme to v pozadí. Vietnam jsme brali jako boj proti Sovětům a jejich expanzi do ostatního světa a už tenkrát určitě něco nebylo v pořádku a neměli jsme ty správné nestranné informace. Po r. 1989 se velké procento z nás jalo podnikat a tak nebyl čas na sledování politiky jako takové a po létech někdy kolem r.2005-6, začalo přicházet poznání, že se nám ten kapitalismus u nás začal vyvíjet nějak jinak, než jsme všichni chtěli a všichni potřebovali, tedy alespoň většina občanů. Potažmo si člověk dal dohromady
informace o EU a USA a vznikla jistá syntéza poznání, že všechno je jinak a
že demokracii mají "někteří" ti co nám vládnou jako zástěrku a mají jí doslova plnou hubu. Ovšem porovnáním toho co dělají si člověk uvědomí, že to všechno obrovská lež a přetvářka a pokrytectví. Přidám Ctrl+C o USA
válečné politice, je výživná.......

Stručné dějiny intervencí USA od r. 1945 do dneška
17. 3. 2014
Motor americké zahraniční politiky není poháněný oddaností jakémusi druhu morálky, ale spíše nutností sloužit jiným pravidlům, což lze shrnout následovně:
* učinit svět bezpečnějším pro americké koncerny;
* zlepšit finanční výkazy domácích dodavatelů obrany, kteří velkoryse přispívali členům kongresu;
* zabránit vzniku jakékoli společnosti, jež by mohla posloužit jako příklad alternativy vůči kapitalistickém u modelu;
* rozšířit politickou a ekonomickou nadvládu nad co největší území, jak náleží „velké mocnosti“.
To ve jménu boje údajné morální křížové výpravy, jak bojovníci studené války přesvědčovali sebe i americký lid, proti tomu, čím byla existence zla v podobě mezinárodního komunistického spiknutí, které ve skutečnosti nikdy neexistovalo, ani jako zlo, ani jinak.Spojené státy provedly v onom období neobyčejně vážné zásahy ve víc než 70 národech.
Čína, 1945-49:
Itálie, 1947-48:
Řecko, 1947-49:
Filipíny, 1945-53:
Jižní Korea, 1945-53:
Albánie, 1949-53:
Německo, 50. léta 20. stol.:
CIA zorganizovala rozsáhlou kampaň sabotáží, terorismu, špinavých triků a psychologické války proti východnímu Německu.
Írán, 1953:
Premiér Mossadek byl svržen společnou operací USA a Británie.
Guatemala, od 1953 do 90. let:
Střední východ, 1956-58:
Spojené státy se dvakrát pokusily svrhnout syrskou vládu,
Indonézie, 1957-58:
Sukarno, tak jako Násir, byl ze sorty předáků Třetího světa, kteří nechtěli poslouchat Spojené státy. Britská Guiana/Guyana, 1953-64:
Vietnam, 1950-73:
Kambodža, 1955-73:
Kongo/Zaire, 1960-65:
Brazílie, 1961-64:
Dominikánská republika, 1963-66:
Kuba, od roku 1959 do současnosti:
Chile, 1964-73:
Řecko, 1964-74:
Východní Timor, od roku 1975 do současnosti:
Nicaragua, 1978-89:
Grenada, 1979-84:
Co přimělo nejmocnější národ na světě, aby napadl zemi o 110 000 obyvatelích? Libye, 1981-89:
Libye odmítala být náležitě závislá na Washingtonu. Její předák Muammar Kaddáfi byl drzý. Měl být potrestaný. Letouny USA sestřelily dva libyjské stroje ve vzdušném prostoru, jenž Libye považovala za svůj. USA také shodily na zemi bomby, čímž zabily nejméně 40 lidí, mezi nimi i Kaddáfího dceru.
Panama, 1989:
Reportérova otázka: „Stálo doopravdy za to kvůli tomuhle vyslat lidi na smrt? Dostat Noriegu?“
George Bush: „Každý lidský život je vzácný, a přesto musím odpovědět ano, stálo to za to.“
Irák, 90. léta 20. stol.:
bombardování jednoho z nejvyspělejších národů na Středním východě, jež zničilo jeho starobylé i moderní hlavní město; 177 milionů liber (!) bomb spadlých na Íránce, nejkoncentrovan ější vzdušný útok v dějinách světa; munice s ochuzeným uranem, jež spalovala lidi a vyvolávala rakovinu; v důsledku toho všeho asi milion zemřelých dětí a ještě víc dospělých.
Afghánistán, 1979-92:
Kolik lidí ví, že koncem 70. a po většinu 80. let měl Afghánistán vládu, jež se zavázala přivést neuvěřitelně zaostalý národ do 20. století, včetně toho, že dá ženám stejná práva? Stalo se nicméně to, že Spojené státy nalily miliardy dolarů do děsivé války proti této vládě. Přes milion mrtvých, tři miliony invalidů, pět milionů uprchlíků, celkem asi polovina obyvatel.
Salvador, 1980-92:
Haiti, 1987-94:
Jugoslávie, 1999:
Spojené státy vrhly bombardováním zemi zpět do předindustriáln í éry. A dále, znovu Libye, znovu Sýrie
Hezký den.
03. 05. 2014 | 08:35

Maximus napsal(a):

Výš uvedeným zkopírovaným textem nevolám po socialismu a nebrojím proti
kapitalismu jako takovému, tenhle politický režim na bázi demokracie je to nejlepší co člověk zatím vymyslel. Bohužel, současný kapitalismus potřebuje restart a nastolení jasných pravidel, aby ti nejsilnější si tady nedělali pravidla hry podle svého. Budoucnost lidstva je tzv. regulovaný kapitalismus s jasnými demokratickými pravidly hry. Jenže to asi nepůjde!Bohužel už některé "úzké" skupiny lidí mají moc velkou moc a ovládají od mocenských prostředků i ty výrobní, finanční, mají ohromné majetky a mají pod kontrolou i sedmou velmoc média. Západní politici jsou jen nastrčené a dobře zvolené figurky podle jejich záměrů. Četl jsem např. knihu o tom, jak jsou v USA vybíráni prezidenti a je to skoro parodie. Takový David Rockefeller si nechal jako arabského koně představit jeho lidmi sledovaného Billa Clintona a po rozhovoru s ním řekl, ten se mi líbí a to bude příští prezident. Oni na to mají přímo systém přes chytře vytvořené instituce jako trilaterál, radu pro mez. vztahy, Bildertberg či další instituce jako Římský klub atd. Takový politik je jen loutkou jejich zájmů a když se jim vymkne z řízení jako J.F.K, který ohrozil impérium FED a začal tisknout červené vládní dolary, tak byl zĺikvidován. Klasická ukázka toho, kdy něterý politik ztratí reálný pohled na svět. Současné duševní výlevy dua Obama, Merkel ovšem zavání až nebezpečným šílenstvím a šířením polopravd a dokonce možnou válkou. Rus o celou UA nemá zájem, je tam jen fůra nevyřešených problémů a rozprostřené nic, jen fůra rozeštvaných lidí. Krym si zabral z hlediska vojenské strategie a hrozilo tam nové Kosovo s novou americkou voj. základnou a to samozřejmě nechtěl a nemohl připustit. Ukrajinci jsou strašně naivní lidé, tedy ti, co si myslí, že jim tam Západ bude posílat pečená holoubata. Dokonce jejich obilnice by se EU moc nehodila do krámu, aby proerovala a zaplavila obilím země EU, to by jižní země EU vyskočili jako čertíci. Snad si tam to násilí ponechají a nebudou ho vyvážet vně UA. O to nemáme zájem, snad jen hloupé figurky, co si říkají politici umí přilévat olej do ohně. Noa ti naši jsou tuplovaní oslíci.
Hezký den.
03. 05. 2014 | 08:58

Maximus napsal(a):

Omluva za překlepy a opět trochu prasopis.
03. 05. 2014 | 09:01

Gru napsal(a):

Maximus

K vašemu výčtu US zásahů proti vyjmenovaným vládám: někdo zkrátka kohoutka na smetišti dělat musí.
Tak to prostě je.
Co lze US rozumně vyčítat, není, že to dělají, ani že to odůvodňují tak směšně, jak se to už dlouho děje. Je třeba jim vyčítat, že to neumějí. Jejich akce stojí příliš mnoho životů, peněz, jsou spojeny s nadměrným ničením. Je to velmoc, které docházejí síly a proto dělá chyby. Už jsme zažili, že bylo bomdardování cizí země využito k překrytí mravní aféry prezidenta.
To je jedno hledisko.
Druhé je, že naopak své řemeslo ovládají a řídí se koncepcí, která velí zavčas redukovat počet obyvatel planety.
Můžeme si vybrat, co je nám milejší. Mopžná, že řešení bude někde mezi těmito krajními body.
Mnoho náznaků ale ukazuje, že se blíží zlomový bod. Tak je realističtější počítat s tím, že mocní budou čím dál méně schopní a moudří a jejich záměry stále vadnější a rtealizace stále neobratnější.
03. 05. 2014 | 10:38

Bestia triumphans napsal(a):

Maximus napsal(a):
"Omluva za překlepy a opět trochu prasopis."

???
Správně by mělo znít:
Omluva za překlepy a prasoduch.
03. 05. 2014 | 11:06

Martin1 napsal(a):

Bestia triumphans

"PŘIBOUDLÝ" -

A jak to to asi vzniklo?
Někdo chtěl asi napsat PŘITROUBLÝ a spletl se?
Nebo chtěl architekt vyjádřit, že se stavba podobá boudě?
Nebo, že je na někoho šitá nějaká BOUDA? To asi bude, co jste použil, pro to měl ten výraz platit, že ten odkaz vypadá, že je na někoho šitá BOUDA - PODVOD. Tak to jak
pak chyba na mé straně - já ten výraz neznám, slyšel - četl jsem ho poprvé. Myslím, že nejsem sám - není špatný, ale když ho chápe - zná málo lidí, tak je naprd.
Směrem v vám. Ale dopředu říkat, že je něco špatné, tak to už tady bylo za komunistů. Každý ať si přečte a sám posoudí. ten, kdo se snaží druhého od informací oddělovat, nazývat ho hlupákem, selektovat, co je hodné inteligence a co není, tak sám trpí minimálně netolerancí a strachem, že informace, které se tam člověk dočte, mohou jeho chabou teorii o jeho pravdě podlomit - zhroutit. A to ať je to levičák nebo pravičák. Více tolerance pane bestiální pisateli. Zde přece předkládáme každý své názory, můžeme se mýlit, můžeme se od druhého poučit a něco získat, když se budeme napadat, že ten nebo ten je blbec, že má nízké IQ, tak to k ničemu stejně nepovede. Tak jen argumentuje a o informacích se vyjadřujte zase jen protiargumentem a ne urážkou - pak to může degradovat i třeba dobrou myšlenku - srazí to rázem vaši myšlenku na nulu.

"PŘIBOUDLÝ" - vidíte - podle mne blbost, ale jsem natolik tolerantní, že pomohu i blbému výrazu k "životu". A hned následujícím návrhem.

Pane Bestiální, já mám pocit, že by bylo dobré naši televizi nenazývat veřejnoprávní, ale tedy )podle nového výrazu) "Veřejno-přiboudlá televize". Je to v podstatě: "VELKÁ BOUDA NA LIDI",zase jako před rokem listopadem1989, kdy hlásala stejné koniny ) jen ve prospěch jiného pána) - tak vzdálené od pravdy - tehdy i dnes je to naprosto neudržitelné - praskne to.
03. 05. 2014 | 11:41

strejc josef napsal(a):

Člověk až žasne, že něco takového jako je autor blogu se mohlo pohybovat ve vysoké politice a zásadním způsobem ovlivňovat náš život. Tenhle přemoudřelý svazák, který se projevuje jako infantilní rozumbrada si zřejmě ani neuvědomuje jak nabubřele a arogantně se vůči Ukrajině chová. On už dopředu rozhoduje co jak má s Ukrajinou být, jakoby to byla figurka v jeho počítačové hře, on ví, co chce většina on ví, co bude třeba na Ukrajině dělat. Jak je možné, že se nikdo neozývá, jak je možné, že lidé toho myšlení se mohou dostávat do vyšších pater politiky? Co jsme to za voliče? Panu Liškovi ale v ničem nebráním, máme demokracii (?)... Nechť si v duchu svých slov společně s panem Schwarzenbergem, Kocábem a dalšími, kteří na Majdanu rozeštvávali Ukrajince mezi sebou nazuje kanady, oblékne uniformu a nastoupí do ukrajinské domobrany. Vždyť je to jejich povinnost. Oni přispívali k tomu že militantní dav byl vydáván za revolucionáře, oni mu vyjadřovali podporu, tak nyní nechť s ním sdílí i důsledky jeho aktivit. Oni přece svojí podporou posvětili prostředky dosahování politických cílů, takže, když to teď ochotně přejali stoupenci jiných ba i protichůdných názorů a cílů měli by být u toho... je to také jejich dítě... Nebo si jen dělali reklamu podobně jako pan Liška v tomto blogu? Na úkor neštěstí jiných lidí?
03. 05. 2014 | 15:47

Bestia triumphans napsal(a):

Martine,
Vy jste se teda rozepsal.
Já budu raději stručný, ohledně slova přiboudlý - je to doklad košatosti českého jazyka a to je dobře, nemyslíte?
:-)
03. 05. 2014 | 15:48

antoni.n napsal(a):

Maximusi milý

too much, so many words, ještě se snad k tomu vrátím, uložil jsem. Teď mi to mozkovna nebere. Su starý.

Ale díky

an

Snad jednou v Blatničce
03. 05. 2014 | 16:26

Martin1 napsal(a):

Bestia triumphans
Já to slovo opravdu slyšel poprvé - k tomu už nic. Spíše bych se zeptal, váš nick má něco společného s:
Vilém Mrštík - Bestia Triumphans - 1897
Více zde: http://prybka.webnode.cz/products/vilem-mrstik-bestia-triumphans-1897/
Vy se zajímáte o ochranu památek?
Vy se zajímáte o starou Prahu?
Vy jste snad v Klubu za starou Prahu? http://www.zastarouprahu.cz/
Podle toho, že jste měl zájem zjistit něco o tom mostě v Libni, tak to tak vypadalo.

Pokud na všechny otázky můžete odpovědět s klidným svědomím ANO, tak nepochopím, že můžete někoho častovat nadávkami o jeho špatném - nedostatečném IQ? Známka vlastní inteligence spočívá také v tom, že o inteligenci druhého se inteligent nezmiňuje, předpokládá automaticky, že když s někým komunikuje, že komunikuje minimálně se sobě rovným.

Když narazí na člověka, kde si myslí, že se s ním nedomluví, protože zjistí, že vzájemné názory na danou věc se diametrálně liší, tak to inteligentní člověk přikládá jen k tomu názorovému rozdílu a ne hned nějaké slabší inteligenci toho druhého a nesnaží se ho urazit a tím posílit váhu svých argumentů.

To třeba resl a Yosif K dělají. Oni sice také urazí, ale je tam vždy i velká zásoba různých argumentů, proč si myslí, že dotyčný je hlupák. Jsou to hulváti, ale když si ty nadávky odfiltruji, tak je tam něco k přemýšlení a velice často mají i pravdu - minimálně tu svou při potlačení věcí, které záměrně "přehlédnou". A to, že použili i zbytečné nadávky navíc - které k tomu nepatří, tak jim ani nesdělím, že jsem to uznal. U vás často pozoruji jen snahu rychle nějak někoho urazit a rychle utéct. Pokud uvedete důvod (možná ho i znáte), co vás nakrklo, tak se dá o tom debatovat. Pokud napíšete, že je někdo blbec, protože dal blbý odkaz, který nehlásá to, o čem vy jste zrovna přesvědčen a nic k tomu neuvedete - v čem vidíte tu blbost a já si odfiltruji tu urážku a pak tam není nic jiného, tak je to málo - ne není to ani málo - je to nic.

Pokud si budete chtít příště jen na někoho odplivnout, tak to učiňte jinam - já nejsem vaše plivátko. Prosím vás o to slušně. A zcela přátelsky, pokud máte nějaký osobní problém, tak o něm promluvte s nějakým odborníkem na osobní vztahy a neurážejte ostatní lidi, to vám možná pomůže jen krátkodobě. Pokud budete mít zájem o diskuzi slušně vedenou - tak ano.
03. 05. 2014 | 17:36

MirekS napsal(a):

Liška - vývozce demokracie na Ukrajinu. To nám ještě scházelo. Panečku jeden víkend a vše o Ukrajině je jasné...

Tak, pane Liško, Ukrajina musí předně sama chtít být demokratickou zemí. Musí to chtít především naprostá většina jejich občanů. O nějakém vývozu demokracie nemůže být ani řeči. Proto se ani nedivím, že je EU dle Vás tak pasivní. Ani nerozumím významu neudržitelně pasivní. Myslím tedy, že jde o zcela udržitelnou pasivitu.

Nedomnívám se, že o EU se nyní rozhoduje na Ukrajině. K čemu je vstup Ukrajiny do EU klíčem?

EU se nemůže postavit mezi Rusko a Ukrajinu, neboť na to nemá žádný bezpečnostní aparát. Nevím tedy ani, koho pan Liška v rámci EU vyzývá k agilnější politice.

Zdraví

MirekS
03. 05. 2014 | 22:18

Bestia triumphans napsal(a):

Martin1:
Nazval jsem vás hlavou pomazanou, ne osobou s dvouciferným IQ.
Myslím, že si to moc berete, ale na druhou stranu rozumím, že každému nemusí tohle popichování vyhovovat.
Už na vás nebudu reagovat, máte klid.
Mějte se
:-)
03. 05. 2014 | 23:02

Ludmil napsal(a):

Šiřte toto video dál!
https://www.youtube.com/watch?v=NKuDzXAgdf4
04. 05. 2014 | 19:35

mb napsal(a):

... myslim že přiboudlý bylo původně lehce připálené/ý ...

... ale třeba se pletu ... hezký den ...

/ viz. trouba se taky používá k pečení ... /
04. 05. 2014 | 22:11

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošek Jan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berkovcová Jana · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo · Cizinsky Ludvik Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Goláň Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubálková Pavla · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kaláb Tomáš · Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Klusoň Jan · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Koch Paul Vincent · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Konrádová Kateřina · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minář Mikuláš · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Mundier Milan · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerudová Danuše · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Ocelák Radek · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peka Karel · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pícha Vladimír · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Polčák Stanislav · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Řeháčková Karolína Avivi · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slejška Zdeněk · Slimáková Margit · Smoljak David · Smutný Pavel · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěpán Martin · Štěpánek Pavel · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T T. Tereza · Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Vostrá Denisa · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zajíček Zdeněk · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří · Zouzalík Marek Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael · Žantovský Petr Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy