Rasová hygiena

12. 05. 2010 | 10:50
Přečteno 9154 krát
Netuším, proč redaktor Lidových novin Martin Weiss považuje za nekorektní cejch označování odpůrců politiky Strany zelených z iniciativy D.O.S.T. za neonacisty (Lidové noviny, 29.dubna 2010). Stačí si najít několik klíčových jmen a textů ideologů této iniciativy a zhnusením nedokážete spát. Za korektní nálepkou konzervativních občanů se ukrývají úvahy o trestu smrti pro homosexuály, popírání holocaustu pod rouškou antijudaismu.

Původní, nezkrácená verze článku

Iniciativa do popředí nastrkuje mediálně obratného Michala Semína. Stačilo by, kdyby se novináři začali ptát Michala Kretschmera, který se osobně vyhlašuje za extremistu. Bojuje proti všemu od homosexuálů, přes Evropu, liberalismus, demokracii, současného papeže, až po židovské náboženství. Jsou to texty jen pro mimořádně silné nátury:

„Nenechejte homosexuály žít! Se zájmem jsem si přečetl článek Romana Jocha: Nechte homosexuály žít. Autor zcela správně odmítá zvláštní privilegia pro ně. Nemohu však souhlasit s tím, že je třeba je nechat žít. Jde jen o to, zda je nenechat žít v normální společnosti, tedy je trestat vězením, jak činilo po jistou dobu i socialistické Československo, nebo při opakovaných homosexuálních skutcích aplikovat trest smrti.“

Čtete správně. V zemi, kde jedním z prvních legislativních kroků po pádu totality, která zabíjela své odpůrce, bylo zrušení trestu smrti, existují skupinky občanů, které uvažují ve svých chorých mozcích o trestu smrti za sexuální orientaci. Aneto Langerová, Janisi Sidovský, Jiří Hromado, třeste se! Ne náhodou likvidovali němečtí nacisté v rámci svých zrůdných teorií rasové hygieny vedle židů, Romů i homosexuály. Události posledních let v české společnosti, a nakonec i v celé Evropě, přinášejí zvýšenou agresivitu a netoleranci vůči jiným etnikům. Násilné trestné činy, vraždy, reminiscence na nejtemnější lidské pudy, jak je přinesl ve dvacátém století nacionální socialismus a fašismus, jsou natolik nebezpečné, že je nutností chránit menšiny. O závažnosti situace svědčí i dokument, který vloni podepsaly všechny rozhodující politické síly v zemi: „Vedení našeho státu i parlament jednoznačně vyjadřují odpor proti nárůstu extremismu, jak pravého, tak levého.“ Politici se zavázali, že nebudou témata spojená s etnickou segregací, vymáháním rasové nadřazenosti projevy rasové diskriminace zneužívat v předvolebním boji. Výzvu podpořili šéfové Sněmovny, Senátu, všichni ministři, lídři parlamentních stran, ombudsman i Václav Havel. Přidali se k ní téměř všichni senátoři a poslanci. Teď se podívejte na několik jmen z iniciativy D.O.S.T. Poslanci (většinou z lůna ODS) Páralová, Dundáčková, Raninec, Pleva, Prosek, Ježek, senátoři Tejnora, Kubera. V jaké společnosti kromě Kretschmera se ocitají?

Známý neonacista Jan Skácel. Ve své politické činnosti vystřídal několik pronárodních stran. Byl členem Národní demokratické strany, Českého hnutí za národní jednotu, předsedou Národního sjednocení a volebním lídrem Národní strany v parlamentních volbách v roce 2006. V současné době je předsedou přípravného výboru politické strany Národní demokracie. Od roku 1999 je také členem občanského sdružení Vlastenecká fronta. Ladislav Bátora, který je členem republikového výboru Strany svobodných občanů, kandidoval v minulých volbách do Sněmovny za Národní stranu Petry Edelmannové. Podívejte se na veřejně dostupné názory těchto vlastenců. Neliší se od perel z náhrdelníku Michala Kretschmera:

„Starozákonní smlouva je zrušena…mezi křesťanstvím a judaismem, který odmítl Krista, je nesmiřitelný rozpor. Hovořit v souvislosti s nacistickými zločiny vůči Židům o „holocaustu“ (tj. o zápalné oběti) je nesmyslné, neboť o oběti v náboženském smyslu ani ze strany vrahů, ani ze strany obětí hovořit nelze.“

Po tomto neuvěřitelném expozé uvažuje pan Kretschmer například o tom, že „je třeba klást odpor současnému liberalismu s jeho tzv. politickou korektností, neboť je totalitním systémem se širším ideologickým záběrem než měl komunismus či nacismus…je třeba ( migranty z Asie a Afriky) odsunout mimo Evropu.“ Nebo: „Liberalistické pojetí tzv. lidských práv je zvrhlostí a je v rozporu s Božími právy, které neuznává a o kterých nehovoří.“ A na závěr skutečný politologický vrchol: „Stát Izrael by měl co nejdříve zaniknout.“

Nemáte pocit, že jste tohle někdy v dějinách slyšeli? Já se děsím, zvláště když patronem těchto lidí je státní úředník, tajemník prezidenta republiky Ladislav Jakl. Co tedy nazývá Martin Weiss agresivitou? Nevadí mu šílené názory lidí z iniciativy DOST!, nevadí mu samozvané bojůvky, které organizuje místo policie Radek John a Věci veřejné, které v černých uniformách s okovanými botami chtějí místo policie zavádět sociální hygienu v hlavním městě. Vadí mu humanistický a zásadní postoj Strany zelených, vycházející z respektu k jedinečnosti každého člena společnosti. Na hrozivých událostech 20. století vidíme, jak fatální důsledky má podceňování ochrany práv menšin pro celou společnost!


Vyšlo ve zkrácené verzi v Lidových novinách dne 12. května 2010.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

skeptický napsal(a):

Je to možné?
12. 05. 2010 | 11:05

Jedla napsal(a):

Citujete-li, pane Liško, názory těch fašounků, dávejte-je do uvozovek, jinak ty výroky novináři přiklepnou Vám (!) samotnému. (Udělal byste zde radost třeba Čochtanovi, nemýlím-li se.)
Tohle nejsou lidové noviny, ady je blog na webu. Takže bych doporučil doplnit linky přímo na výroky, které citujete, jeden odkaz na úvodní stranu D.O.S.T. nestačí.
12. 05. 2010 | 11:06

*** napsal(a):

Že mívají lišky /Vulpes vulpes/ vzteklinu a že jsou jejími roznašeči je jistě známo a důkladně popsáno v příslušné literatuře..

Že se ovšem vzteklinou může nakazit i liška podšitá a celá zelená, to už je informace spíše pro genetickou banku. Z vědeckého hlediska lze jen aplikovat její léčení standartní metodou.
***
rcptch - goldest one
12. 05. 2010 | 11:17

kolja napsal(a):

O celé věci nevím zhola nic, a tak bych taky přivítal větší přehlednost textu...

Ale s celkovým smyslem, že se fašounské fráze můžou zalíbit dnešním voličům, samozřejmě souhlasím.

Ještě dodatek: včera v České televizi v Hydeparku jste byl, pane Liško, jednoduše dobrej.
Fakt jste talentovanej - vůbec to nemyslím ironicky.
12. 05. 2010 | 11:20

antifa napsal(a):

12. 05. 2010 | 11:21

David napsal(a):

Absolutne nepatrim mezi volice zelenych (budu volit TOP09), ale v tomhle ma kupodivu po sto letech zeleny jednou pravdu... doporucuji se podivat take na eportal.cz, tam se take podivite, kdo je s cim spojen... viz take me blogy na toto tema:

http://prokop.blog.idnes.cz...
12. 05. 2010 | 11:38

JF napsal(a):

díky za info k postavení protagonistů dané iniciativy ve veřejných funkcích. Nelze podceňovat.

Bylo by možné podat trestní oznámení?

Komu, čemu to slouží?

Bylo by možné podat trestní oznámení?

Důležitější než trestní oznámení je si to uvědomit a udělat si obrázek ... to za nás nikdo neudělá a nikdo nevyřeší.

ps: politicky si myslím, že jde o vzdor pozitivní výzvě vytvoření evropského domu národů

... dětinské šlapání báboviček ... já, já, já - to je "moje" pískoviště ...

Jako s dětmi!!!

Bezpodmínečná láska - v případě dospělých spíše lidské neodmítnutí a přijetí - a RESPEKT!
12. 05. 2010 | 11:41

Tupelo napsal(a):

Pane Lisko, chtel bych Vam take podekovat (stejne jako nicku Antifa za clanek, ktery nevysel v Reflexu, necham si jej na vecer) za informace o pozadi iniciativy DOST, jsem zatim DOST prekvapen (nemile) ucasti znamych politiku a ver. cinnych osob.
12. 05. 2010 | 11:48

Ondřej Čapek napsal(a):

Připojuju se k Jedlovi. Pár poznámek:

1. to že je Michal Kretschmer podle toho co píše magor a fanatik z něj neděla neonacistu, to by jich byl plný Irán

2. je nesolidní neuvést co přesně Michal Kretschmer v DOST dělá, jakou má funkci. Také není jasné, proč by měl Weiss ručit za názory všech signatářů.

3. "nutností chránit menšiny" - asi ano a začal byt třeba tím, že Antifa uvádí Semína v souvislostech s lidmi, které je možné fyzicky napadnout pro jejich názory

4. co je určitě nutné, je více solidnosti, přesnosti, méně emocí a zjednodušujícícich nálepek typu neonacismus. Už proto, že existuje nejen rasová hygiena, ale i ta názorová.
12. 05. 2010 | 12:01

Vilém napsal(a):

Strana zelených si zřejmě nedokáže přiznat, že se na masovém rozvoji nesnášenlivosti také podílela. SZ prosazovala politiku minulé vládní koalice, která ve svých důsledcích znamenala, že i elementární lidská důstojnost je podmíněna ekonomickým a sociálním výkonem, a ti neúspěšní se stávají odpadem společnosti a lovnou zvěří, proto je okázalé odsuzování nejbestiálnějších výstřelků VV jako je hon na bezdomovce jen pokrytectvím. Ostatně co lepšího nabídla těmto lidem SZ?
Doufám, že příští zelení budou serióznější a příčetnější stranou než tento právě zanikající spolek.
12. 05. 2010 | 12:02

Milan napsal(a):

Jestli jsou socialisté rudí, hnědí nebo zelení, to vyjde nastejno. Socialismus vždy přináší vyvražďování druhých lidí.
Zelení socialisté nám to už předvedli taky - v Kambodži. A byli tam v tom efektivnější nejen než hnědí socialisté v Německu, ale dokonce i než ti rudí v Rusku.
12. 05. 2010 | 12:03

Lukáš napsal(a):

Milane, co to plácáte za nesmysly? Nepochybně pro Vás v iniciativě DOST mají místo.
12. 05. 2010 | 12:13

Petr napsal(a):

Pane Liška, Vy zelení jste byli 3 roky ve vládě. Nejen jste byli ve vládě, Vy jste fakticky vládli celé vládě.
Za Vás a díky Vám se zvýšilo nepřátelství majoritní společnosti vůči menšinám. Mně a většině společnosti nevadí cizinci a menšiny. Nám všem vadí jejich protěžování v sociálních dávkách, ve školství, v zdravotnictví.
Stejná práva a stejné povinnosti, je to Vám vadí a hloupé řeči stranu Zelených nezachrání. Házení bahna na ODS z kterou jste po 3 roky mávali jak s mokrým hadrem je od Vás hloupé a nevkusné.
12. 05. 2010 | 12:22

Pepa Řepa napsal(a):

Pěkně jste to napatlal, pane Liško.
To už není jen míchání jablek s hruškami, to už je beztvará dřeň.

Zánik státu Izrael je toužebným přáním zdejších neomarxistů, leckterému vysokoškolskému profesůrkovi se při této předstasvě zatetelí srdíčko.

Co myslíte? Dělá pro menšiny víc člověk, který adoptuje jedno jediné cigánské dítě a snaží se z něj vychovat normálního jedince nebo jiný Váš pašák, který má plnou hubu lidských práv, ale jehož jediným hmatatelným úspěchem je to, že se pěkně multi-kulti peleší?

Co myslíte?

Ona totiž ochrana lidských práv je také - a možná především- o ochraně základních svobod, ke kterým snad ještě právo na svobodu slova patří.
12. 05. 2010 | 12:37

Tencokida Hnuj napsal(a):

Ondřej Liška

Kolik má vaše strana dluhů ?
Jaký očekáváte výnos z voleb ?

Děkuji za odpověď.
12. 05. 2010 | 12:40

penzista napsal(a):

Prosím vás, kde se tam píše o trestu smrti pro homosexuály, já to nenašel. Kde je tam konkrétně popírán holokaust? To jsem taky nenašel.Tím myslím konkrétně iniciativu D.O.S.T. Já to nepodepsal z důvodu náboženské víry většiny účastníků, sám jsem nevěřící. Teď když čtu článek pana Lišky, tak vidím že jsem to podepsat měl, když je proti tomu Liška, tak je to určitě správné. Pane Liško, kde je vaše tolerance?
12. 05. 2010 | 12:55

Mastodont napsal(a):

Tresty smrti pro homosexuály platí ve 12 muslimských zemích světa, soudruhu Liško. A díky multikulti politice bude brzy muslimská i Evropa ...
12. 05. 2010 | 12:55

Pepa Řepa napsal(a):

Máme housle a bubínek
jsou tam čtyři lištičky
pátý Budulínek..............

Tak se podívejme, co z nory zatím vylezlo:

Džamila, Biomasa, Jihočeská matka, Bursík

........a zlatý hřeb.
Budulínek Kocáb.

To je-panečku-sestava.
Ale nálepkovat ostatní nacisty a fašisty to Vám jde, o tom žádná.

Jako Evžen Jegorov u Hrabala. Namastil nápis "Zahrádkáři Kersku" všude tam, kde bylo volné místečko.
12. 05. 2010 | 13:03

ondroun napsal(a):

Pepa Řepa:
ano, je svoboda slova, a proto snad má i Ondřej Liška právo kritizovat (nehledě na vážnost celé věci!).
nebo jak si tu svobodu slova představujete vy? náckové ano, ale kritika nácků ne?
12. 05. 2010 | 13:04

vasja napsal(a):

Co ta liška večer sežrala, že to musí takhle ven?
12. 05. 2010 | 13:07

Pepa Řepa napsal(a):

To ondroun
zdá se Vám, že lišky zde nemají prostor pro kritiku?Je tu lišek málo?
Neznám iniciativu D.O.S.T., ale nikde tady nikoho takového nevidím, abych mohl porovnávat.
Vy ano?

Ať si Lišky kňučí jak chtějí, ale snad mám-zatím ještě- možnost se svobodně vyjádřit.
Stejně jako Vy.
Nebo už ne?

To jsem ale fašoun, co?
12. 05. 2010 | 13:19

Karlík napsal(a):

Pane Liško, mícháte hrušky s jablky. Radši se podívejte do vlastních řad. Třeba na ministra Kocába, co přihazuje kšefty svým kamarádům z ethnobyznysu: http://www.prvnizpravy.cz/z...

Jinak než budete o někom tvrdit, že je fašoun, tak se seznamte s jeho názory: http://www.akce-dost.cz/dos...
12. 05. 2010 | 13:28

černovláska napsal(a):

po pravdě, já jsem tedy "vykolejená" například z této části ....a) Ženy samoživitelky mají složitý lidský osud a hluboce s mnohými soucítím. Je ovšem třeba zdůraznit, že jde mnohdy o jejich vlastní životní volbu, kterou je třeba respektovat. Proč vytvářet úřad na řešení soukromých problémů?

b) K otázce homosexuálů odpověděl, že jde o skupinu lidí ve společnosti, kterou není třeba nijak komentovat ani zvýhodňovat, neboť je to jejich intimní soukromá záležitost.

to je mne přeci jenom DOST SILNÁ KÁVA, která mi vadí, a jestliže se s těmito názory mohou identifikovat něktří lidé, pak jsou pro mne zvrácení oni, podotýkám, že nejsem anï matka samoživitelka, ani homosexuální....
takže, já si aktivitu skupiny DOST, prostuduji a zapamatuji obličeje s ní spojené
http://www.akce-dost.cz/201...
12. 05. 2010 | 13:28

ondroun napsal(a):

Pepa Řepa:
řekl tu někdo, že se nesmíte svobodně vyjádřit? neřekl, máte nějaké halucinace.

svůj předchozí myšlenkový veletoč se svobodou slova jste nevysvětlil, nejste na tom zrovna nejlíp s logickým uvažováním a místo toho konáte hysterické výlevy.

end of story & thumbs down
12. 05. 2010 | 13:32

koudelka napsal(a):

černovláska

copak vás na těch názorech vykolejilo?
12. 05. 2010 | 13:35

Mastodont napsal(a):

.. jde o skupinu lidí ve společnosti, kterou není třeba nijak komentovat ani zvýhodňovat ..

Přesně tak.
12. 05. 2010 | 13:36

Karlík napsal(a):

černovlásko:

"K otázce homosexuálů odpověděl, že jde o skupinu lidí ve společnosti, kterou není třeba nijak komentovat ani zvýhodňovat, neboť je to jejich intimní soukromá záležitost."

Co Vám na tom vadí? Vy sledujete kdo si jaké pohlaví tahá do postele? To je soukromá věc a nemá ji řešit nějaký státní úředník. :-DD
12. 05. 2010 | 13:37

Tencokida Hnuj napsal(a):

černovláska
ad 1) souhlas s Vámi
ad 2) souhlas s nimi

Co je na tom špatného ? Vždyť přece "oni" usilují o rovnoprávnost. A co je diskriminujícího na tom výroku, který jsete zprostředkovala ?
Já si naopak myslím, že jde o kýžený stav.

No vidíte, pan Karlík mě předběh.
12. 05. 2010 | 13:50

Pepa Řepa napsal(a):

To ondroun
Jste milý člověk. Položíte otázku, na kterou sám sobě-dokonce v jedné větě- ihned odpovíte.´
Brilantní diskuse, skvělá logika.
Vám také hezký den.
12. 05. 2010 | 13:59

mb napsal(a):

Řepo, hájit nácky je neudržitelné, asi to sám cítíte ... iniciativa d.o.s.t. představuje fuzzy edges ... pomezí radikální konzervativismu a klerikálního fundamentalismu s fašistickými / fašizujícími prvky ....

řepo vy si vyberte a vyberete, kam chcete patřit ... prostudujte si ty odkazy které daly antifa a david ....

je to celkem jasné .... vol a zvol .... ber nebo nech být ... tady nebo tam .... vol řepo ....
12. 05. 2010 | 14:09

Jura napsal(a):

Pane Lisko, vsichini poslanci z ODS ktere uvadite jsou vasi byvali koalicni souputnici anebo take poslanci strany se kterou chorobne touzite usednout do koalice. Kdyz jde o koryta, jdou Zide, Romove, homosexualove a vsichni ostatni k certu, ze jo?
12. 05. 2010 | 14:09

Tencokida Hnuj napsal(a):

Ta D.O.S.T. je podle mě složena z úřednických metastáz, celý život živených státem, stejným státem však pohrdajících a stejný stát kritizujících..
Působí na mě spíše komicky. Asi jako "pravicová" isomadlovština , tyjící z levicových dotací a gratů.
Ale to samé jsem si kdysi myslel o Ježkovi, Koženém a Klausovi, takže KDO VÍ co se z toho vyvrbí.
12. 05. 2010 | 14:27

Michal Macek napsal(a):

ano!a lesbicky bych trestal tak ze by musely spolu verejne obcovat na namestich :)))
12. 05. 2010 | 14:33

skeptický napsal(a):

Pan Pepa

Nadkolego,zůstaňte svůj.Nemusíte nikam patřit.To Kdo není s námi už znáte.

Choďme do kostela,a držme se nejvyššího principu mravního jako dosud.Jako katolík budete dříve nebo později pronásledován,ale kdo by netrpěl za víru.Asi taky začnu.

Potřeboval bych zjistit,jestli očistec je směrem nahoru,nebo dolu.Přeptejte se příležitostně.

Jinak poštěkávání stran,které na laťku nedosáhnou je bezpředmětné.

Teď jen ten očistec,a pak peklo,nebo rovnou do pekla.

Možná,že se spojí.A nebe a peklo se spojily,a staly se jedním...Asi peklem.

Zaplatí to nakonec chudí, prašť jako uhoď.
Volte ženy.Barva vlasů obávám se nerozhoduje.
12. 05. 2010 | 14:40

Pepa Řepa napsal(a):

To skeptický
už ve svě závratné sedmiměsíční vojenské karieře- než se mi podařilo získat modrou- jsem obdržel podslední zápis ve vojenské knížce:

Zařazen na hospodářskopu četu brigády jako nadpočetný.
To mi zůstalo celý život.

Budu se držet Vašich rada a rad VV.
Budu volit ženy bez ohledu na pohlaví.
12. 05. 2010 | 16:09

Jan Vaculík napsal(a):

Manifest DOST je velmi vágní a skrývat se za ním může skoro cokoliv.
Prostor mezi konzervatismem a pravicovým extremismem je velmi široký.
Podstatné rozdíly vyvstanou až na poli postojů ke konkrétním věcem, k jednotlivým problematickým případům.

Soudě podle toho, jak se komentář na úvodní stránce staví k totálně ujetému Duškovi, tak bych od nic nic dobrého nečekal. (Protože jestli na jednom místě říkají, že sexualita každého je jeho soukromá věc, tak jim přece musí být jasné, že to byl právě Dušek, který to najednou vytáhl jako politický argument.)
12. 05. 2010 | 16:26

Burbank napsal(a):

Nic si z toho nedělejte, pane Řepo. Hitler to za první války taky dotáhl jen na kaprála, ještě máte šanci.
12. 05. 2010 | 16:44

Tencokida Hnuj napsal(a):

Pepa Řepa

Kolik frček má "nadpočetný ".

Víc než nadpraporčík ?

Abych jako v tom zákopu věděl zda trvat na salutování či nikoliv.

I když si myslím, že mé záznamy na Vojenské správě už asi byly skartovány.

Ale jeden nikdy neví, co vše se ještě může přihodit.

A já bych se cítil dehonestován, kdyby mi nějaký obyčejný "nadpočetný " nevzdal čest, nenzapálil doutník či neskočil do polní kuchyně pro kus buřtu.
O vyleštěných holínkách ani nemluvě.
12. 05. 2010 | 16:51

Pepa Řepa napsal(a):

Burbank
děkuji za povzbudivá slova, ale mám pocit, že to nestihnu.

Embéčko
ale nemusím štěkat na každou figuru, kterou pomatený kynolog Liška označí za fašouna, že ne?

A co budete dělat, až označíte za fašouny půl národa?
Zbavíte je volebního práva, zakážete množit, dáte na převýchovu....nebo.....?

Chce to občas zapřemejšlet a ne vystartovat jako cvičenej pes.
Trhej embéčko, trhej.
12. 05. 2010 | 16:56

mb napsal(a):

to ne pepo ... prostudujte si to a zvažte ... mě dostala zdravice prezidenta proti homosexualitě ( homosexualismu ) a dalším prasečinám .... vivat Klaus ....

víte že jsem relativně objektivní a nestranný ... ale ten euportal jsem trochu studoval ... je to docela sliz ... opilec havel atd. atp.

přemýšlím celkem dost ... doporučuji totéž .....
12. 05. 2010 | 17:09

fafnir napsal(a):

Liška
vy tedy tvrdíte,když tak pěkně házíte všechny do jednoho pytle,že pan senátor Kubera, paní poslankyně Dundáčková a další požadují trest smrti pro homosexuály.To je velmi závažné obvinění.Neprodleně byste to měl nahlásit na policii.
Nebo jen zbaběle,pod vidinou hrozby práce,a ztráty sladkého parlamentního života,kryt imunitou plivete na jiné.Jste nečestný člověk pane.
12. 05. 2010 | 17:15

Pepa Řepa napsal(a):

Milé embéčko
já se vám pouze snažím naznačit, že pokud někdo pozvedne aktivistickou polnici a začne do světa hlasitě vytrubovat o smrtelném nebezpečí, je to neklamná známka, že si neví rady, že neví kudykam a brzy zcepení.

Uvidíme po volbách.
Mějte se.

Jinak jsou mně homosexuálové fuk, neb jsem zoofil.
Počkejte až my budeme demonstrovat pod heslem
....máme rádi zvířata
protože jsou chlupatá
mají hebkou srst.
12. 05. 2010 | 17:40

vlk napsal(a):

Tenhle blog jsme neměl vůbec otvírat.
Vše podstatné už za mne řekl Pepa Řepa.
12. 05. 2010 | 18:36

s... napsal(a):

Řepo, Vlku:
Nemíchath hrušky z jablky!
Požadování trestu smrti pro homosexuály neni to samé jako neuspěšná politika, či zálety. Tento spolek nekrofilů je nutné odmítnout bez ohledu na vaše antipatie k zeleným. Tady zkrátka není místo na dohady. O svobodu a o život se musí bojovat a kdo podceňuje ty, kdo chtějí nesvobodu či smrt pro jiné, je naivní, nebo mu ty svinstva konvenují.
12. 05. 2010 | 20:09

Sab. napsal(a):

Michal Semín z D.O.S.T.

názorná ukázka:
http://blog.ihned.cz/index....
12. 05. 2010 | 21:14

mb napsal(a):

jo, zelení klidně můžou být ve volbách zaříznutí ( podle mě by to byla škoda, podle mnohých nikoli - protože já si myslím že zelení mají být parlamentní stranou ....)

jen jde o to co je před čarou a co už je přes čáru ...

když si to prostudujete, uděláte si vlastní závěr .... s pozdravem ......
12. 05. 2010 | 21:20

mb napsal(a):

( to bylo pro repa ... )
12. 05. 2010 | 21:21

černovláska napsal(a):

to Koudelka, Karlík Tencokida hnuj...dobrá, matky samoživitelky asi tedy moc nevadí, pár jich znám a žádná si to provoplánově nevybrala, možná blbě vybrala otce svých dětí, jejich chyba, ale kdo jsme někdy něco neviděli víc růžově, než opravdu bylo? Má být proto znevýhodněna? homosexuální páry, stále dokola, oni si to nezvolili, "dostali" to do genového vínku, nevidím důvod jim upírat důstojnost a bezpečí a jistoty, které mají ostatní, jsou-li řádnými občany. Vážně je tak podivuhodné, např. mají-li společný majetek a jednomu se cokoli stane, ten druhý nemá šanci na informace v nemocnici a nárok případně dědit? Vás neděsí například takovéto vyjádření?..........citace...Lidé, kteří mají plné zuby pozitivní diskriminace, politické korektnosti, eurosměrnic, pidiministerstev, zmocněnců, jakéhosi genderu, kocábů, dotací na nejrůznější nechutnosti vydávané za příkladnou rozmanitost. Proti nim feministky, pochybní performatéři, provokatéři, rádobyumělci, levicoví intelektuálové, pravdoláskaři a unijníci, homosexuálové, trans-lidé.
První budou kultivovaným jazykem vyjadřovat svoji nechuť k novotám, které ničí tisíciletý řád věcí. Druzí budou pískat, řehtat, dupat, křičet a nadávat do nacistů.
Dnes stačí k nařčení z nacismu málo. Nemusíte mít členskou legitimaci NSDAP, stačí pouze veřejně prohlásit, že nesouhlasíte se zneužíváním lidskoprávní agendy. Co na tom, že si to myslí většina rozumných lidí, kterým jsou lidskoprávní ministři k smíchu? Oficiálně se kritika těchto posvátných témat nenosí.
Kdokoli toto nepsané pravidlo poruší, je mediálně stahován z kůže, napínán na skřipec a máčen ve vroucím oleji.
Běsní přitom nejen zelení, kteří podobné nesmysly do české politiky zavlekli a činí si na ně monopol, ale i všechny možné i nemožné levicové skupiny, které z tohoto evropského penězovodu tyjí - všechny feministky, kvótařky, lidskoprávníci, multikulturalisté, gaylobbisté, queerparádníci a queerparádnice, pořadatelé festivalů a festiválků, kulturní bojovníci za vymýcení všech konvencí, vysavači dotací, profesionální čerpatelé eurofondů, aktivisté, anarchisté, politkoretčíci, bojovníci za lepší svět, kteří by chtěli tu legalizovat, tu zakazovat......konec citace, ano jsem feministka (byť si každý vykládá pod tímto slovem cokoliv se zrovna hodí, a podle toho, který "proud" feminismu ho zrovna zvedl ze židle), slyšela jsem v práci na vlastní uši, že ačkoliv jsem měla vyšší pozici, vyšší odpovědnost, kolega na nižším postu přece musí živit rodinu, u nás jsme se v té době vážně nepopásali na travníku, ale plat jsem měla nižší, Vám vážně nevadí, že lidé, kteří se hlásí k této iniciativě zřejmě souhlasí s vyjádřením dotyčného, přotom neměli morální problém kandidovat do EP, zvesela taky čerpají dotace, užívají si výsad apod? Že s tímto slovníkem "chtějí", aby politické prostředí bylo slušnější, kulturnější? Pro mne toto není občanská nýbrž politická tedy mocenská aktivita. Bylo by krátkozraké případně mi podsouvat levicové poblouznění multikulturalisty, či pod. Chci jenom slušnost a toleranci, nikoliv nátlak a omezení z důvodu jiného názoru.
12. 05. 2010 | 21:31

černovláska napsal(a):

odkaz k citaci .....http://www.akce-dost.cz/201...
12. 05. 2010 | 21:32

Jean Paul napsal(a):

Já to tuším proč. Protože Martin Vajs je recyklovaný Jaroslav Kojzar. Duševní obzor, slovní zásoba, jednoducé a úderné myšlenky, neúprosnost k nepřátelům říše - to vše mají společné.
12. 05. 2010 | 21:37

Jean Paul napsal(a):

Sakra, ještě si to rozmyslím s tím hlasem pro ČSSD, tem Liška se mi začíná fakt líbit. Myslím, že takové Zelené by stálo za to i volit
12. 05. 2010 | 21:38

Zacheus napsal(a):

Já se tedy omlouvám, ale na stránkách D.O.S.T, na něž je odkaz v článku pana Lišky, jsem příspěvek pana Kretschmera nenašel.

Přesto si dovoluji v souladu se svobodou slova dodat jen pár poznámek:

l) stanoviska pana Kretschmera nejsou oficiálním stanoviskem inciativy D.O.S.T. Článek pana Lišky, jistě neúmyslně, navozuje závěr, že všichni signatáři či sympatizanti s touto občanskou iniciativou se ztotožňují se všemi názory pana Kretsmemera. Už tento fakt podle mého názoru nasvědčuje určitému stupni manipulace s fakty ze strany blogera.

2) Údajný názor pana Kretschmera, podle něhož "
„je třeba klást odpor současnému liberalismu s jeho tzv. politickou korektností, neboť je totalitním systémem se širším ideologickým záběrem než měl komunismus či nacismus…" je sice poněkud expresivní, ale jistě není ojedinělý, neboť je zřejmé, že politická korektnost, resp. její uplatňování, v sobě nepochybně má zákodované totalitní prvky, směřující k omezení svobody slova a myšlení.

3) Extrémní názory se mohou vyskytovat v každém hnutí či inciativě.Jistě nejsou proti tomu imunní ani různá hnutí či strany, prosazující ( alespoň oficiálně) ochranu přírody. A je otázka, zda extrémisté v jejich řadách nejsou fakticky daleko nebezpečnější pro společnost.

4) Iniciativa D.O.S.T. má podle mého názoru stejné právo na svobodu vyjadřování jako liberální složky společnosti. Dehonestace těch, kteří mají i v této době odvahu promluvit v rozporu s výše zmíněnou politickou korektností, je podle mého názoru nesprávná. Označit někoho za fašistu či nacistu není problém, ale spíše by měla mít vždy přednost věcná diskuse i mezi názorovými oponenty.Podnětů k této věcné diskusi je na webových stránkách iniciativy D.O.S.T podle mého názoru dost i když samozřejmě ani já nepřijímám nekriticky všechny názory zde uvedené.
12. 05. 2010 | 21:44

Zacheus napsal(a):

Snad jenom pro zajímavost - bez dalšího komentáře z mé strahy - si ještě dovoluji ocitovat část příspěvku novináře pana Bartoše,který se k dané problematice také vyjadřuje:

"Na jedné straně odpůrci antidiskriminační agendy, kteří protest svolali; na straně druhé levicové spolky, které to chtějí těmto „tmářům“ vytmavit a řádně ohlášenou akci narušit.

Lidé, kteří mají plné zuby pozitivní diskriminace, politické korektnosti, eurosměrnic, pidiministerstev, zmocněnců, jakéhosi genderu, kocábů, dotací na nejrůznější nechutnosti vydávané za příkladnou rozmanitost. Proti nim feministky, pochybní performatéři, provokatéři, rádobyumělci, levicoví intelektuálové, pravdoláskaři a unijníci, homosexuálové, trans-lidé.

První budou kultivovaným jazykem vyjadřovat svoji nechuť k novotám, které ničí tisíciletý řád věcí. Druzí budou pískat, řehtat, dupat, křičet a nadávat do nacistů.

Dnes stačí k nařčení z nacismu málo. Nemusíte mít členskou legitimaci NSDAP, stačí pouze veřejně prohlásit, že nesouhlasíte se zneužíváním lidskoprávní agendy. Co na tom, že si to myslí většina rozumných lidí, kterým jsou lidskoprávní ministři k smíchu? Oficiálně se kritika těchto posvátných témat nenosí.

Kdokoli toto nepsané pravidlo poruší, je mediálně stahován z kůže, napínán na skřipec a máčen ve vroucím oleji.
12. 05. 2010 | 21:50

Jan Vaculík napsal(a):

Černovláska
Naprostý souhlas, dobře řečeno!

A ještě něco: Často se někdo ozve a nadává na "multikulturalismus". Jenže já nevím, co tím vlastně má na mysli. Když mám rád jazz, jsem multikulturalista? Asi ne. A reggae? ...
Na otevřenosti vůči jiným kulturám není nic špatného. Špatné jé, že v některých zemích dopustili, že se jim tam usadilo víc přistěhovalců, než kolik jich ekonomika a kultura dané země dokázala absorbovat; že dopustili to, aby z nich vznikl plebs, který se u vědomí své vykořeněnosti radikalizuje.
12. 05. 2010 | 22:09

Jan Vaculík napsal(a):

Vždycky, když někdo začne politicky brojit proti drogám, potratům, homosexuálům, ale i proti přechylování ženských příjmení nebo proti tvrdému -y-, tak je v tom populistický kalkul a nedostatek vlastního politického programu.
Protože i kdyby si jen 6% lidí myslelo, že s tvrdým -y- je to v nepořádku, tak právě těch 6% mi dává naději dostat se na čtyři roky do parlamentu. A o to tu jde.
12. 05. 2010 | 22:16

černovláska napsal(a):

Jan Vaculík, díky....jsem stejného názoru..........a i kdybych nebyla, pak doufám, že budu schopna jednat a vystupovat v duchu:"S Vaším názorem nesouhlasím, ale učiním vše pro to, abyste jej mohl svobodně vyjádřit".
a ještě jeden odkaz, který si neodpustím, a kde mám velké pochybnosti o "občanské" aktivitě signatáře DOST, pana Bahníka ......http://www.nsj.cz/archiv/ar...

pro mne to je skutečně silná káva ;-(
12. 05. 2010 | 22:53

mb napsal(a):

pro vás je to silná káva, pepovi se to líbí ....
12. 05. 2010 | 23:07

ondroun napsal(a):

černovláska a Jan Vaculík:
veliký souhlas, dobré postřehy!

ještě by mě zajímalo, jakou roli tam má pan Jakl. fakt je, že nenávistně-frázovitý jazyk té deklarace mi okruh Václava Klause silně připomíná.

co mě nikdy nepřestane fascinovat na těch totalitních mozcích, je jejich fňukání po demokracii a svobodě slova vždy, když si je chudinky dovolí někdo kritizovat....
12. 05. 2010 | 23:19

ondroun napsal(a):

citace: "Lidé, kteří mají plné zuby pozitivní diskriminace, politické korektnosti, eurosměrnic, pidiministerstev, zmocněnců, jakéhosi genderu, kocábů, dotací na nejrůznější nechutnosti vydávané za příkladnou rozmanitost. Proti nim feministky, pochybní performatéři, provokatéři, rádobyumělci, levicoví intelektuálové, pravdoláskaři a unijníci, homosexuálové, trans-lidé."

a kdopak jsou pro změnu lidi z iniciativy DOST? nejrůznější omezenci, burani, emocionální deprivanti; lidé, kteří to v životě vnitřně zabalili, a teď už jen potřebují hledat okolo sebe viníky a nepřátele; ochránci tisíciletých hodnot, pomalu neschopní se podepsat, případně implantující do češtiny svinstvo typu výše uvedeného termínu "politkorektčík"; bojovníci proti "rádobyumělcům", jejichž vlastní kulturní obzor končí v nejlepším případě někde u Orlíku a Daniela Landy; ti, co nadávají druhým do "trans-lidí", zatímco sami se nikdy nezmohli na to duševně fungovat jako lidé; a nejrůznější polovzdělaní führeři s nutkavou potřebou obklopit se stádečkem obdivně slintajících trotlů.

..samozřejmě jsem si vědom, že jsem právě kopnul do vosího hnízda (nebo spíše šlápnul do něčeho?)
12. 05. 2010 | 23:40

černovláska napsal(a):

jeden příklad, kdy signatáři aktivity DOST sami manipulovali, povídejte mi ještě o občanské aktivitě ;-), když jde o posbírání a zaštítění se osobnostmi ..........http://tydlitatova.blog.tyd...
13. 05. 2010 | 00:01

homosexuál napsal(a):

Ondroun
A co jste Vy, když lidé s jiným názorem než je ten Váš , jsou pro Vás:

Nejrůznější omezenci, burani, emocionální deprivanti, ochránci tisíciletých hodnot, pomalu neschopní se podepsat, nejrůznější polovzdělaní führeři s nutkavou potřebou obklopit se stádečkem obdivně slintajících trotlů.
Připomínáte mi jednoho bývalého tajemníka OV KSČ, který se vyjadřoval podobně.
13. 05. 2010 | 00:43

ondroun napsal(a):

homosexuál:
a víte přesně, o čem mluvíte? jste členem té iniciativy? nebo sympatizantem?

v tom případě jsme opět u toho, pořád to samé schéma: když jste mezi svýma, nejraději byste zavírali, popravovali, pořádali pogromy na všechny, co netáhnou s vámi. ale když se kdokoliv postaví proti vám, najednou se zakuklíte do těch nevinných "lidí s jiným názorem", kterým všichni ubližují. jste opravdu moc vtipní..
13. 05. 2010 | 01:16

Jan Vaculík napsal(a):

Když vidím heslo ANO TRADIČNÍ RODINĚ, tak si dávám otázku: jakou rodinu má pisatel na mysli - rozvedenou, nebo nerozvedenou?
Těch rozvedených je podle statistiky víc, takže jsoui vlastně typičtější, ne? Takže za tu se tady někdo bere?

Asi bude mít na mysli tu rodinu úplně tradiční, kterých je dnes už tak málo: táta a máma, milující se, a jejich společné děti. Takže si to máme přeložit jako NE ROZVODůM ? S tím že by šli do voleb?

Ale kdeže, dělám tady naschvál nechápavého.
Jim jde hlavně o to, ať děti raději vychovává jenom matka nebo jenom otec, nebo ať raději vyrůstají v ústavu (po kterém je s pravděpodobností 50% čeká kriminál), ale hlavně ať se o ně nestarají dva lidé stejného pohlaví, protože to by teprve byla opravdová pohroma!
13. 05. 2010 | 01:22

homosexuál napsal(a):

Ondroun
členem iniciativy nejsem, ani sympatizantem. "DOST" mě je úplně fuk.
Jen se divím,že zrovna Vy, který volíte neurvalá až nenávistná slova, jste vůči nim tak kritický. Vždyť jste vlastně stejný, jako oni. Dobrou noc.
13. 05. 2010 | 01:33

ondroun napsal(a):

homosexuál:
ehm, tak to se vám nezavděčím. opravdu nebudu volit obdivná až láskyplná slova na adresů jedinců, kteří omlouvají holocaust a hodlají popravovat mj. některé mně blízké lidi.
13. 05. 2010 | 01:57

Mastodont napsal(a):

ondroun: Kdo omlouvá holocaust? Zde uváděný citát pouze zpochybňuje vhodnost používání tohoto pojmu pro masové vraždění Židů.
13. 05. 2010 | 06:46

Pepa Řepa napsal(a):

Embéčko, embéčko
jste možná člověk čistých oumyslů, o to bolestivé bývá prozření.

Lidská práva?
Ušlechtilá myšlenka se v rukou kocábovitých aktivistů stala stejným, vesele obchodovateným artiklem, jako mrkev nebo šroubky.
Bohužel.Je to smutné, ale je tomu tak.

Jednak se bombasticky brání práva jedněch a zároveň bezohledně porušují práva druhých a pak se kšefty hejbou.

V současné době se objevila kauza, že Kocáb, který vysál-v době recese- půl miliardy na pochybnou agenturu a další desítky milionů na zbytečný ouřad, zadal externě stejnou práci spřízněným "ochráncům práv".

Jestlipak víte komu? Gabalovi.
Ten na čas bude dělat mrtvého brouka a pak napíše blog ohnivě kritizující klientelismus a korupci ve společnosti.

Jste opravdu tak naivní, že to baštíte?
Opravdu si myslíte, že někdo chce věšet homosexuála za to, že je homosexuál?

Anebo je věc stavěna tak, že kdo nejde s Hromadou exhibovat na meeting lidí jiných názorově odlišných skupin, je nácek?

Izrael?
Jistě, nácek řve hesla proti Židům, antifa proti sionistům. Jaký je v tom rozdíl?
To druhé se tváří ušlechtileji.

Liška bystro uška píše o přání zlikvidovat stát jako takový.
To si myslím, že nácka netíží,tak daleko nedohlédne, ale antifák (včetně latentních zdejších antisemitů) vidí kořen zla v sionistech a ve státě jako takovém.
Pryč s ním, to jste nikdy- z těchto kruhů- neslyšel?

A mantry o toleranci?
Přečtěte si ondrouna. Nedivil bych se, kdyby to byl sám Ondřej Liška.
Tolerance sama, ale jen k těm, kteří zpívají stejnou píseň.
13. 05. 2010 | 07:42

Mastodont napsal(a):

Mmch, chybí tu odkaz na Weissův článek v LN, zmíněný na začátku tohoto "blogu":

http://www.lidovky.cz/ln_no...
13. 05. 2010 | 08:05

Aktiv napsal(a):

DOST bylo D.O.S.T,ať jdou k šípku. Pan Jakl je takový Richelie,s jeho názory bychom se vrátili do středověku. Navíc je pro mě zarážející ,že se v něm angažují tzv. rozumní lidé, po čemž o jejich rozumnosti naprosto pochybuji.
Co jiného je tolerance.
Nacisté vždy chápali,co je pro ně dobré,a nohlíželi se na nic pozitivního,zdější obdoba D.O.S.T,SE TAKÉ NA NIC NEOHLÍŽÍ,protože to pozitivní má být uniformita,šedá nemyslíci masa,snadno ovládajících magorů,kteří zabijí kde co,co vrchnost nakáže,to je cíl D.O.S.T!!!!
Proto DOST bylo D.O.S.T!!!!
13. 05. 2010 | 08:15

ondroun napsal(a):

Pepa Řepa:
jsem Ondřej, nejsem Liška.
úspěšnost 50%. gratuluji.

mnozí tu okolo sebe tlučou potřebou tolerance k neonacismu. nevím, jak si toleranci představujete, jestli po mně chcete, abych byl povinně tolerantní ke všemu, co se kde děje. smůla, opravdu se necítím být tolerantní k náckům, ani na tom nehodlám nic měnit. stejně tak se cítím být netolerantní mj. k vrahům, domácím tyranům, mafiánům, organizátorům teroristických útoků atd. atd. tak schválně, kdo těm všem přispěchá na pomoc? neušlapejte se!

"Opravdu si myslíte, že někdo chce věšet homosexuála za to, že je homosexuál?"
nevím, jak moc je ta otázka myšlena vážně, ale pro jistotu: ano.
13. 05. 2010 | 11:09

Tencokida Hnuj napsal(a):

černovláska
Hmm.

b) K otázce homosexuálů odpověděl, že jde o skupinu lidí ve společnosti, kterou není třeba nijak komentovat ani zvýhodňovat, neboť je to jejich intimní soukromá záležitost.

A Tencokida napsal : S tím souhlasím.

A Vy se do mě pustíte . Proč ?

Já si myslím, že to je žádoucí stav. Kdy si nebudu všímat komu můj soused v hospodě šahá na koleno pod stolem, pokud tedy se to objektu líbí a je plnoletý.
Ano, nevyvstane mi potřeba to komentovat. (hmm, tedy pokud to nebude koleno mé manželky, o mém kolenu ani nemluvě)

A když jim to vydrží, ať se vezmou. Se vším všudy. Ať se rozvedou, se vším všudy. Ať po sobě dědí - mají-li co.
A adoptování dětí ? Hmm. Tak s tím bych byl opatrný. Příroda to viděla už kdysi dávno jinak. A zelení snad mají přírodu v lásce, či ne ? Na druhé straně :

"Kdo zplodí či porodí dítě a nestará se o ně, jedná proti přírodě.
Kdo se takového dítěte ujme a vychovává je, jedná vždy v souladu s přírodou."
(Tencokida)

Ale asi případ od případu. Jde o dítě, ne LCD televizor.

Missunderstanding, doufám.

Mějte se, milá černovlasá osůbko na barikádě feminismu a svobody pro toho či onoho.
13. 05. 2010 | 11:32

mb napsal(a):

say no to the devil ... řekni náckům ne ... řepa ...
13. 05. 2010 | 13:03

vilček napsal(a):

K článku:
I když nejsem modrožlutý Bursíkovec, tu souhlas!
Tolerance k nacismu a fašismu(prosím nejmenovat, hlavně ne starostky) vede do pekel.
K p. Weisovi jediné: co s panem
"Masem z džungle" a dalšími pisálky blábolí na stránce názory v LN,přesto,že LN beru od filcovky, silně se rozmýšlím, jestli je nenechám osudu.
Celé modré Haló noviny!
Víte, jak z rudého vznikne modrý
plamen? Přidá se k acetylénu kyslíku, a nazve se to "privatizací"!
13. 05. 2010 | 16:23

solun napsal(a):

Je mi z toho špatně...
13. 05. 2010 | 17:13

lazar napsal(a):

ano, je to mozne. Tyto nazory zaznivaly take na FB strankach pani Sojdrove, ktere posleze radeji celou diskusi demokraticky smazala!
13. 05. 2010 | 17:28

černovláska napsal(a):

Tencokida hnuj, na barikádě a pustila? Šmarjá, to jste asi vnímal mé horší já. Naopak, chovám v sobě o Vás něžnou představu........pročetla jsem články okolo této iniciativy a přisoudila Vám totéž, v každém případě, jsem užila 2 příklady, kdy podle mého soudu, do života homosexuálů nikomu nic není, a vy hned kolínko a intimity, téměř se rdím, i vy šibale........i já se domnívám, že to tedy bylo nedorozumění......p.s. barikády prosím ne, nemusím mainstreem, zvlášť z posledního kladení věnců zaznamenávám tvorbu poupínků k barikádám ........ale možná se také rozvzpomenu až ve zralejším věku, abych hned netakticky nevybalila najednou všechny své klady ;-) http://www.lidovky.cz/klaus...
13. 05. 2010 | 20:59

Michal Kretschmer napsal(a):

Pro stručnost se musím omezit převážně na ukázání nekonzistence vyjádření Lišky a pominout věcnou obhajobu svých postojů.

Cílem Lišky je diskreditovat iniciativu D.O.S.T. Postupuje tak, že vyhledá mezi jejími signatáři osoby, které jsou podle něj evidentně závadové, tedy mne a Jana Skácela. Ponechme stranou správnost tohoto Liška hodnocení. Potom z toho odvodí, že celá iniciativa D.O.S.T. je nepřijatelná. Je to klasická ukázka sofismatu popsaného v literatuře jako „vinen na základě asociace“ (guilty by association): Hitler byl vegetarián a malíř. Hitler byl špatný. Tedy vegetariánství a malířství je špatné. Člověk, který používá vůči svým odpůrcům sofismat, je hloupý nebo nečestný (ví-li, že jde o logicky chybný soud). V případě Lišky si čtenář může vybrat. Ale pozor, jedno nevylučuje druhé.

Liška horuje pro ochranu menšin a „respekt k jedinečnosti každého člena společnosti“. Připouštím, že lidé s názory jako já jsou menšinou ve společnosti. Patrně však tato menšina nepatří mezi ty, které by Liška chtěl chránit. Zřejmě má ještě jiná kriteria, aby se jednalo o tu „správnou“ menšinu. V jeho článku jsem též nenašel onen slibovaný respekt k mé jedinečnosti; možná proto, že já podle něj nepatřím do společnosti.

Lišku považuji za implicitního rasistu. Úvaha o trestu smrti za homosexuální skutky je podle něj šílená. Židé ve Starém zákoně o tom neuvažovali, oni ji přímo měli v zákoně, jak stojí v III. knize Mojžíšově 20, 13: „Kdyby muž spal s mužem jako s ženou, oba se dopustili ohavnosti; musejí zemřít“. Myslím, že i Liška by prohlásil za rasistu někoho, kdo by tvrdil, že Židé jsou šílení. Nejednalo se o ojedinělé zákonodárství. Ostatně vězení za homosexuální skutky bylo ještě aspoň do poloviny minulého století obsaženo v trestních zákonících mnoha zemí západní civilizace.

Liška se také mýlí, že popírám holocaust v jeho chápání, tedy jako smrt mnoha Židů způsobenou německými národními socialisty. Já pouze odmítám ten název „holocaust“, neboť to je název židovské náboženské oběti. Co se týče počtu těchto židovských obětí a způsobu provedení těchto zločinů, mělo by to být předmětem svobodného historického bádání a ne paragrafů trestního zákoníku. Ohledně nacistického postihu některých homosexuálů, šlo myslím spíše o metodu „politického boje“ než o důsledek principiálního etického přístupu k sodomii.

Liška se také ve všeobecné rovině vyjadřuje negativně o netoleranci. Patrně neví nebo nechce vědět, že tolerance se vždy vztahuje k nějakému zlu a že nemusí být vždy dobrá. Nebo snad toleruje i pedofily?

Závěrem mohu jen konstatovat, že Liška pro svá difamující tvrzení neuvádí žádné argumenty, pouze vykřikuje, že je „vrcholem“ můj názor, že stát Izrael by měl co nejdříve zaniknout.
14. 05. 2010 | 09:22

Werst napsal(a):

Ano, naprosto souhlasim s panem Liskou. Kdyz jsem videl vyzvu DOST a jeji "Pochod proti antidiskriminaci", tak jsem nemohl verit vlastnim ocim.
Protoze "proti antidiskriminaci" znamena totez jako "pro diskriminaci".
Vetsina nacku z DS a podobnych skupin tvrdi, ze je pro rovnost a proti "diskriminaci vetsiny", coz je samozrejme demagogie, ale aspon se to vejde do ceskeho pravniho radu.
Ale tihle primo deklaruji podporu diskriminaci. Nevim, co osoby, ktere iniciativu podporuji, delaji v demokratickem systemu v parlamentu.
14. 05. 2010 | 10:58

VRCHOL!!!! napsal(a):

pane Kretschmere, docela mi z vasich nazoru beha mraz po zadech. Jako krestan si opravdu myslite, ze mensina, ktera tvrdi, ze ma pravo rozhodovat o zivote nebo smrti homosexualnich lidi se ma chranit? Jezis o homosexualite nemluvil, homosexualita existuje a existovala drive nez krestanstvi. Ne vsichni lidi na Zemi jsou krestane. A pokud krestanstvi znamena zabijet jakekoliv lidi, tak to jste tedy jeste nepochopil o cem krestanstvi je!
Nikdo nikde na svete pedofilii netoleruje, ani pan Liska! toto dela pouze katolicka cirkev, ktera tyto pripady dlouho tajila a tolerance techto pripadu je jeste horsi! KATOLICKA cirkev si nedovede ani priznat, ze chybovala! Vase nazory jsou opravdu nebezpecne, protoze chcete rozhodovat o zivote ostatnich lidi!!!!
14. 05. 2010 | 11:05

Werst napsal(a):

Kretschmer:
Mne prijdou nekonzistentni spis vase argumenty.
Je smesne, kdyz zadate "toleranci ke sve jedinecnosti", kdyz sam o chvili pozdeji napisete, ze preci neni mozne tolerovat zlocin. Sam jste si odpovedel. Nazory, ktere odsuzuji urcitou skupinu obyvatel na zaklade rasy, presvedceni, sexualni orientace ci naroda, jsou zlocinne (a pokud s tim nesouhlasite, podivejte se do Sbirky zakonu), tedy nemaji byt tolerovany.
Jak muzete volat po toleranci, kdyz nejen, ze netolerujete homosexualy, ale dokonce byste je chtel zabijet?
14. 05. 2010 | 11:07

VĚŠTEC napsal(a):

Pane Liško,vy i strana zelených skončí na smetišti neb v minulé vládě jste dokázali,schovaní za knížetem jako dnes Kalousek,že vám nejde o občany,ale jen o koryta.Lžete lidem jako Bursík,že kandidovat nebude.Volit vás bude jen choromyslný člověk.
17. 05. 2010 | 16:33

Pinocchio napsal(a):

Pane Liško,
a slyšel jste také to, že lidé z D.O.S.T žerou děti ?!!
17. 05. 2010 | 18:28

jakub napsal(a):

Pane Liško
Mnoho keců a skutek utek.
Nějak jste skončil s bojem proti mafii v LČR.
Pořád platí zákaz prodeje dřeva drobným a středním podnikatelům i kdyby platili o 400 Kč víc, než podvodně a korupčně určené firmy.
Co s tím chcete dělat.
Nic, už je skoro po volbách, že?
18. 05. 2010 | 00:05

svobodu občanům!!! napsal(a):

Jméno Michala Kretschmera je k vidění na kandidatkách Strany svobodných občanů!!!! O tomto by lidé měli vědět!
18. 05. 2010 | 22:49

PRAVDA napsal(a):

PAN LIŠKA POPUZUJE K NENÁVISTI NA ZÁKLADĚ MANIPULACE VEŘEJNÝM MÍNĚNÍM A TAK CÍLENĚ UBLIŽUJE LIDEM, KTEŘÍ SI TO NEZASLOUŽÍ. JE TO Z TOHO DŮVODU, ABY SE POMSTIL TĚM, KDO UPOZORŇUJÍ NA VELKÉ CHYBY STRANY ZELENÝCH A TÍM PÁDEM I JEHO. JE TO VELMI PŘÍKRÁ ODPLATA A POMSTA, KTERÁ NENÍ PROFESIONÁLNÍ A ODRÁŽÍ SE JAKO BUMERANG ZPĚT. NYNÍ DÁVÁM FAKTA A INFORMACE DO PLÉNA, PRO KTERÁ SE SNAŽÍ PAN LIŠKA DISKREDITOVAT ONY OSOBY, O KTERÝCH SE ZMIŇUJE VE SVÉM ČLÁNKU.

REAKCE:
A) Je Liška pro rituální vraždy konzervativců?
http://www.prvnizpravy.cz/s...

B) Nesnesitelná lehkost Liškova lhaní
http://www.akce-dost.cz/201...

DŮVODY A ČLÁNKY, PROČ LIŠKA VYRAZIL K NENÁVISTNÉMU TAŽENÍ. JEHO STRANA JE VINNA SCHVALOVÁNÍM A PODPOROVÁNÍM BIOPALIV, KTERÁ JSOU ŠKODLIVÁ. KTERÁ JSOU POUHÝM BYZNYSEM A ZDRAŽUJÍ CENY:

1) Negativní dopady podpory obnovitelných zdrojů energie - přehled:
http://scienceworld.cz/aktu...

2) Biopaliva jsou horší než benzin, tvrdí studie:
http://ekonomika.idnes.cz/b...

3) EU tajila nepohodlnou zprávu o škodlivých biopalivech:
http://www.lidovky.cz/eu-ta...

4) Tajná studie: ceny potravin ženou nahoru biopaliva:
http://www.tyden.cz/rubriky...

5) Zázrak: Solární elektrárny produkují elektrickou energii i v noci:
http://www.scinet.cz/zazrak...

6) PRÁVO: Zelené šílenství už není k smíchu
http://neviditelnypes.lidov...

KDO JE TEDY PRO ZELENÉ NEPŘÍJEMNÝ, KDYŽ ODHALUJE ŠKODLIVOST BIOPALIV, KTERÁ ZELENÍ PROSAZUJÍ A SCHVALUJÍ?

7) PETR MACH: Biopaliva? Už dost!
http://blog.ihned.cz/c3-400...

8) FRANTIŠEK MATĚJKA: Biopaliva - aneb komu šlápl prezident Klaus do slunečnice?
http://frantisekmatejka.blo...

9) VÁCLAV KLAUS: Dopis prezidenta Václava Klause týkající se biopaliv
http://www.tyden.cz/rubriky...

Klaus nechce biopaliva, vetoval zákon o ochraně ovzduší
http://aktualne.centrum.cz/...

STRANA ZELENÝCH V ČELE S PANEM LIŠKOU UBLIŽUJE CÍLENĚ A VĚDOMĚ A NA ZÁKLADĚ VYKONSTRUOVANÝCH NEPRAVD.
23. 05. 2010 | 20:07

PRAVDA napsal(a):

INICIATIVA D.O.S.T. UPOZORŇUJE NA POLITICKOU KOREKTNOST A NA ŠPÍNU, KTERÁ SE V POLITICE ODEHRÁVÁ. PROTO JE TATO INICIATIVA ZNÁMÝCH I OBYČEJNÝCH LIDÍ NESPOKOJENÝCH SE STAVEM ČESKÉ POLITICKÉ SCÉNY PRÁVEM ROZHOŘČENA. ALE TAKÉ MNOHÝMI LIDMI POTÍRÁNA, PROTOŽE JE SAMOZŘEJMĚ NEPŘÍJEMNÁ PRO TY, KDO SE TAKTO ŠPATNĚ CHOVAJÍ. KAŽDÝ ČLOVĚK, KTERÝ MÁ ROZUM, CIT A SRDCE A VNÍMÁ PROHNILOST TOHOTO SYSTÉMU, TOUŽÍ PO ZMĚNĚ. AŤ UŽ JE TO VLASTENEC NEBO NENÍ. NIKDO NEMÁ PRÁVO ODSUZOVAT LIDI, KTEŘÍ TOUŽÍ PO ZMĚNĚ. SIGNATÁŘEM MŮŽE BÝT KDOKOLI, KDO PO TÉTO ZMĚNĚ SYSTÉMU TOUŽÍ. JENOM NAIVNÍ LIDÉ, JAKO ZDE NĚKTEŘÍ, KTERÝM CHYBÍ AŽ PŘÍLIŠ MNOHO PODSTATNÝCH INFORMACÍ, JSOU SCHOPNÍ PŘITAKÁVAT. DALŠÍM DRUHEM LIDÍ JSOU TI, KDO JSOU NĚJAK NA ŠPATNOSTECH ZAINTERESOVANÍ A PROTO ŠÍŘENÍ NEPRAVDIVÉ ZPRÁVY JEŠTĚ PODPORUJÍ A TAK PŘISPÍVAJÍ K MANIPULACI VEŘEJNÉHO MÍNĚNÍ.

TOTO JE ODSOUZENÍ HODNÉ. LIDÉ, OTEVŘETE OČI, PROBUĎTE SE. UVĚDOMTE SI, ŽE JSTE MANIPULOVANÍ Z TĚCH NEJVYŠŠÍCH MÍST.

POUŽÍVEJTE ZDRAVÝ SELSKÝ ROZUM A HLEDEJTE INFORMACE V SOUVISLOSTECH, HLEDEJTE PRAVDU. POZORNĚ SHLÉDNĚTE TENTO DOKUMENT, KTERÝ ODKRÝVÁ PŘÍČINY ŠPATNÉ POLITIKY UŽ V JEJÍCH KOŘENECH. ZA VŠÍM STOJÍ STAŘÍ POLITICI, KTEŘÍ V TÉTO POLITICE STÁLE ZŮSTÁVAJÍ. A TAKÉ JEJICH NOVODOBÍ POKRAČOVATELÉ. PAN LIŠKA UKÁZAL NA SEBE JAKO NA ŠPATNÉHO ČLOVĚKA, KTERÝ SE SNAŽÍ ZÍSKAT STEJNOU POLITICKOU MOC A SNAŽÍ SE NEKOREKTNĚ ZAKRÝVAT STOPY, KTERÉ ZPŮSOBUJE STRANA ZELENÝCH A ON SÁM.
FILM NAJDETE NA WEBU ČESKÉ TELEVIZE S NÁZVEM: Vládneme, nerušit!
http://www.ceskatelevize.cz...
23. 05. 2010 | 20:20

PRAVDA napsal(a):

POSÍLÁM VÁM ODKAZ NA REAKCI PANA SKÁCELA:

Otevřený dopis Ondřeji Liškovi:
http://narmyslenka.cz/view....

Pan Liška by se měl stydět, rdít hanbou a měl by odstoupit z politických funkcí! Chová se hrozně. Je to ostuda.
26. 05. 2010 | 22:13

Webster23Tracy napsal(a):

Set your life easier get the <a href="http://bestfinance-blog.com">loan</a> and all you require.
18. 07. 2010 | 13:00

viagra napsal(a):

uipofvv http://ukgunh.com/ <a href="http://ochdza.com/ ">nxeyxx</a> [url=http://ondgpk.com/]nxeyxx[/url]
24. 11. 2012 | 12:43

DQjOFCuOyV napsal(a):

<a href=http://www.acworth.org/google/buysomaonline/#5016>buy soma online</a> soma muscle relaxer generic - buy soma hair products toronto
06. 02. 2013 | 03:52

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošek Jan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berkovcová Jana · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo · Cizinsky Ludvik Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Goláň Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubálková Pavla · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kaláb Tomáš · Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Klusoň Jan · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Koch Paul Vincent · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Konrádová Kateřina · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minář Mikuláš · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Mundier Milan · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerudová Danuše · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Ocelák Radek · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peka Karel · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pícha Vladimír · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Polčák Stanislav · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Řeháčková Karolína Avivi · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slejška Zdeněk · Slimáková Margit · Smoljak David · Smutný Pavel · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěpán Martin · Štěpánek Pavel · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T T. Tereza · Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Vostrá Denisa · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zajíček Zdeněk · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří · Zouzalík Marek Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael · Žantovský Petr Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy