Rozhovor s obrazem
Představuješ důležitost prostoru s komunikací. Komunikuje živá i neživá příroda. Na gravitační působení je možné pohlížet jako na komunikaci. Říkáš, že tvůj komunikační prostor je stejně důležitý jako náš.
Dlouhými barevnými linkami zaznamenáváš osobitou komunikaci ve společnosti, kde se vyvíjejí dvě rozdílné "inteligence." Jedna druhou informuje pouze na úrovni pozorování co se děje, neinformují se však o svých plánech. Krátkými linkami kolem středu kreslíš komunikaci ve společnosti s jedinou "inteligencí," kde se komunikuje za použití všech znalostí, které jsou k dispozici.
Ty dlouhé barevné linky značí vyšší spokojenost společnosti dvou inteligencí. Mohou se totiž rozvíjet nezávisle na velikosti inteligence, neboť na sebe mohou vzájemně působit, z čehož vyplývá uspokojení i stabilita. Společnost s jedinou inteligencí se soustředí pouze na růst své inteligence a svou dominanci, což zmenšuje spokojenost ve společnosti.
Říkáš, že znalostní společnost, tedy jediná inteligence ke které směřujeme, nebude příliš spokojená. Podle dosavadních poznatků vedou ke zlepšení znalostí ohraničenost a chvění. Ty však zároveň přispívají ke snížení spokojenosti. Spokojeni však budeme, když ke znalostní společnosti jako jedné inteligenci najdeme jinou "doplňkovou" inteligenci. Říkáš, abych šel hledat takovou inteligenci. Žil v ní a se znalostní společností jen komunikoval. Tím se však dostávám i do sporu.
Za znalostní společnost totiž mohu považovat i "společnost," o které hovoří Bible. Ty však říkáš, že spokojený budu, když s takovou inteligencí, tedy společností, budu "jen" komunikovat. Když budu žít ve společnosti její doplňkové inteligence. Jsem tedy božím obrazem nebo jeho doplňkem? "Jsi obojím," říkáš.
A tak Vám přeju, ať již jste boží obraz nebo jeho doplněk nebo obojí, komunikujte spolu. Jde o Důležitost, která za to stojí. Budeme spokojeni všichni. A také rozmlouvejte s obrazy. Zdá se totiž, že je lepší komunikovat s rozumným koncepčním prostorem a přitom žít v prostoru emotivní inteligence. Nebo naopak?
Zdroj obrázku: stanford.edu
Dlouhými barevnými linkami zaznamenáváš osobitou komunikaci ve společnosti, kde se vyvíjejí dvě rozdílné "inteligence." Jedna druhou informuje pouze na úrovni pozorování co se děje, neinformují se však o svých plánech. Krátkými linkami kolem středu kreslíš komunikaci ve společnosti s jedinou "inteligencí," kde se komunikuje za použití všech znalostí, které jsou k dispozici.
importance
Ty dlouhé barevné linky značí vyšší spokojenost společnosti dvou inteligencí. Mohou se totiž rozvíjet nezávisle na velikosti inteligence, neboť na sebe mohou vzájemně působit, z čehož vyplývá uspokojení i stabilita. Společnost s jedinou inteligencí se soustředí pouze na růst své inteligence a svou dominanci, což zmenšuje spokojenost ve společnosti.
Říkáš, že znalostní společnost, tedy jediná inteligence ke které směřujeme, nebude příliš spokojená. Podle dosavadních poznatků vedou ke zlepšení znalostí ohraničenost a chvění. Ty však zároveň přispívají ke snížení spokojenosti. Spokojeni však budeme, když ke znalostní společnosti jako jedné inteligenci najdeme jinou "doplňkovou" inteligenci. Říkáš, abych šel hledat takovou inteligenci. Žil v ní a se znalostní společností jen komunikoval. Tím se však dostávám i do sporu.
Za znalostní společnost totiž mohu považovat i "společnost," o které hovoří Bible. Ty však říkáš, že spokojený budu, když s takovou inteligencí, tedy společností, budu "jen" komunikovat. Když budu žít ve společnosti její doplňkové inteligence. Jsem tedy božím obrazem nebo jeho doplňkem? "Jsi obojím," říkáš.
A tak Vám přeju, ať již jste boží obraz nebo jeho doplněk nebo obojí, komunikujte spolu. Jde o Důležitost, která za to stojí. Budeme spokojeni všichni. A také rozmlouvejte s obrazy. Zdá se totiž, že je lepší komunikovat s rozumným koncepčním prostorem a přitom žít v prostoru emotivní inteligence. Nebo naopak?
Zdroj obrázku: stanford.edu