Pohledy
Pohledy sumerský učenec věnoval několika jasným hvězdám pohybujícím se mezi ostatními s čitelnou pravidelností. Zajímalo ho zatmění Slunce a Měsíce. Jestliže se zatmění periodicky opakovala, mohl je předvídat. Sumerský učenec se předvídat zatmění naučil. Stal se dokonce mocným, neboť uměl předvídat zhasnutí Slunce i Měsíce.
Chtěl jsem se zeptat, zda jde jeho země správným směrem. Patrně by se vyjádřil neurčitě. Zaujala mě však myšlenka. Když se děje něco periodicky, je možné periodu předvídat. Spojené oscilátory jsou v životě na Zemi přirozené. Jde o periodická střídání období, kdy spíše shromažďovat a kdy spíše spotřebovávat.
Pohledy středověký učenec na pravidelné pohyby jasných hvězd znal a formuloval pro ně zákony. Zajímaly ho roční prognózy. Geometrie nabídla své vzory. Středověký učenec vzory použil a naučil se dělat roční prognózy. Stal se dokonce mocným, neboť v nich uměl stanovit příčiny, ze kterých odvozoval výsledky.
Chtěl jsem se zeptat, zda jde jeho země správným směrem. Patrně by se vyjádřil neurčitě. Zaujala mě však myšlenka. Jaká příčina, takový je výsledek. Příčinnost je v životě na Zemi přirozená. Jde o pohyb z hlediska toho, co následuje v růstu nebo ubývání.
Pohledy moje nezajímají pravidelné pohyby jasných hvězd. Ani předvídání zatmění Slunce a Měsíce ani roční prognózy. Ani kdy shromažďovat a kdy spotřebovávat. Ani následnosti jevů. Zajímá mě, kolik času jsem tím ušetřil. Naučil jsem se nad ušetřeným časem zamýšlet. Stal se dokonce mocným, neboť jsem měl tolik ušetřeného času.
Chtěl jsem se zeptat, zda jde země správným směrem. Vyjádření bylo neurčité. Zaujala mě však myšlenka. Kde je ušetřený čas? Čas je v životě na Zemi přirozený. Jde o mez, v níž se sdružuje minulé a budoucí. Doprovázené pohledy. Těmi, které šetří pohyb procházející v krátkém čase velkou vzdáleností.
Ať již budete shromažďovat zásoby na zimu, odlétat za teplem, objevovat nebo kupovat něco pro ušetření času, zkuste to prosím svými pohledy.
Chtěl jsem se zeptat, zda jde jeho země správným směrem. Patrně by se vyjádřil neurčitě. Zaujala mě však myšlenka. Když se děje něco periodicky, je možné periodu předvídat. Spojené oscilátory jsou v životě na Zemi přirozené. Jde o periodická střídání období, kdy spíše shromažďovat a kdy spíše spotřebovávat.
Pohledy středověký učenec na pravidelné pohyby jasných hvězd znal a formuloval pro ně zákony. Zajímaly ho roční prognózy. Geometrie nabídla své vzory. Středověký učenec vzory použil a naučil se dělat roční prognózy. Stal se dokonce mocným, neboť v nich uměl stanovit příčiny, ze kterých odvozoval výsledky.
Chtěl jsem se zeptat, zda jde jeho země správným směrem. Patrně by se vyjádřil neurčitě. Zaujala mě však myšlenka. Jaká příčina, takový je výsledek. Příčinnost je v životě na Zemi přirozená. Jde o pohyb z hlediska toho, co následuje v růstu nebo ubývání.
Pohledy moje nezajímají pravidelné pohyby jasných hvězd. Ani předvídání zatmění Slunce a Měsíce ani roční prognózy. Ani kdy shromažďovat a kdy spotřebovávat. Ani následnosti jevů. Zajímá mě, kolik času jsem tím ušetřil. Naučil jsem se nad ušetřeným časem zamýšlet. Stal se dokonce mocným, neboť jsem měl tolik ušetřeného času.
Chtěl jsem se zeptat, zda jde země správným směrem. Vyjádření bylo neurčité. Zaujala mě však myšlenka. Kde je ušetřený čas? Čas je v životě na Zemi přirozený. Jde o mez, v níž se sdružuje minulé a budoucí. Doprovázené pohledy. Těmi, které šetří pohyb procházející v krátkém čase velkou vzdáleností.
Ať již budete shromažďovat zásoby na zimu, odlétat za teplem, objevovat nebo kupovat něco pro ušetření času, zkuste to prosím svými pohledy.