Duel o Senát: Michálek versus Křeček

17. 10. 2012 | 20:09
Přečteno 6163 krát
Ve volebním obvodě Praha 2 se o senátorské křeslo střetnou Libor Michálek a Stanislav Křeček. Také oni využili naší nabídku a sepsali důvody, proč zrovna jim by měli voliči dát přednost (podrobnosti najdete ZDE, podívat se též můžete na dosavadní duely kandidátů Šebka a Jeništy, Sekaninové a Šlambora resp. Víchy a Halíkové).



Volební obvod Praha 2: Libor Michálek podporovaný KDU-ČSL, Stranou zelených a Piráty a Stanislav Křeček za ČSSD
(řazení podle úspěšnosti v prvním kole)

Libor Michálek píše:

Vážení spoluobčané,

děkuji Vám všem, kteří jste přišli k prvnímu kolu senátních voleb a podpořili jste mé úsilí v boji za spravedlnost, která v naší společnosti tolik chybí. Děkuji Vám za důvěru, které si velmi cením, tím spíš v době, kdy už téměř nikdo nevěří nikomu.

Jsme zklamaným národem a není se čemu divit. Řada vycházejících hvězd rychle pohasla. Osobně jsem se zklamal v řadě lidí (i politiků, kteří se někdy považují za nadlidi), ale toto mé zklamání mě nevedlo k rezignaci.

Na jaře tohoto roku jsem stál před volbou. Buď se budu každý večer u zpráv rozčilovat, jak některý politik zase odklonil peníze nějaké kmotřence, nebo se s Vaší podporou pokusím odklonit politiky, kteří místo veřejného zájmu prosazují zájmy kmotrů.

V minulosti se mi již několikrát podařilo „odstavit“ různé finanční magnáty, kteří si ve fondech hráli s našimi penězi a vyváděli miliardy ve svůj prospěch. Několik úspěšných zásahů vedlo k tomu, že značnou část peněz museli spotřebitelům vrátit.

Byť jsem to neplánoval, mé upozornění na korupci v roce 2010 odstavilo od koryta i exministra Drobila, bývalého policejního prezidenta i některé papaláše na Magistrátu hlavního města Prahy.

Zamezení převodu peněz ze Státního fondu životního prostředí ČR do JaT banky (a dále do záložny Unibon) vedlo rovněž k pádu finančního impéria ostravského „podnikatele“ Zátorského.

V prvním kole senátních voleb byla „odstavena“ i ODS, která Prahu prakticky ovládala od pádu komunismu. Do druhého kola nicméně postupuje člověk, který v minulosti klamal veřejnost, když neoprávněně užíval titul JUDr. a který nyní prokazatelně lže o způsobu financování mé kampaně.

Jedná se o aparátčíka ČSSD, která má spolu s ODS rovněž zásadní podíl na tom, jak skončila IPB (každého pracujícího člověka stál pád této banky přes 30 tis. Kč), jak nevýhodné smlouvy uzavřel pražský magistrát s Veolií nebo jak byl desítkami miliard korun zvýhodňován ČEZ.

Jsem člověkem, který není svázán s politickou garniturou odpovědnou za marast v této zemi. Pokud jsem při své předchozí praxi dostal příležitost dávat věci do pořádku, udělal jsem to. V době finanční krize jsem např. přiměl akcionáře penzijních fondů, aby doplnili kapitál o 8 miliard Kč.

Chci pomoci dávat do pořádku i českou legislativu, která byla často šita na míru různým lobbistickým skupinám. Mám vizi, jaké změny legislativy je třeba přijmout, aby ministři, primátoři či starostové neunikali ze zodpovědnosti, když jejich úřady neplní funkci služby občanům.

Žádám Vás tímto o podporu. Přijďte prosím k volbám tento pátek nebo sobotu a podpořte prosím člověka, který o korupci pouze nemluví, ale dělá konkrétní kroky pro to, aby se prostor pro tento zločin co nejvíce omezil.

Děkuji Vám.

Libor Michálek
***

Stanislav Křeček píše:

Výsledky voleb do Senátu ve volebním obvodu č. 26, ve kterém kandiduji spolu s panem Michálkem, přinesly zvláštní situaci. Není zde spor mezi představiteli různých politických stran, není tu spor mezi kandidáty se zcela a zásadně odlišným názorem na politiku. Více než kdekoliv jinde zde jde o soupeření osobností a o jejich priority v řešení společenských problémů.

Mám-li, dle přání redakce říci, proč by voliči měli volit právě mne, pak je tomu proto, že můj pohled na svět a na problémy lidí je podle mne komplexnější. Absolvovali jsme s panem Michálkem již několik debat, a můj protikandidát má jediné téma: boj proti korupci. Jistě, jde o vážný problém, ale žádný politik dnes neříká nic jiného. Navíc: moje zkušenost se slovy a činy v legislativním procesu jsou však trochu jiné: když ČSSD opakovaně předložila zákon, který, když ne zcela vyřeší problém korupce, ale jistě jej podstatně ovlivnil, totiž zákon o majetkových přiznáních a zákon umožňující zabavení majetku korupčníků, pak strana, která dnes pana Michálka podporuje, totiž Strana zelených – také bojovníci proti korupci - v Poslanecké sněmovně hlasovala proti. Prý tam chyběl soudní přezkum při zabavovaní majetku. Vždy se najde nějaká záminka, že? A strana Věci veřejné, ten přímo koncesovaný bojovník proti korupci, také hlasovala proti. Tentokráte prý proto, že předloží zákon lepší…Ne, nezpochybňuji dobré úmysly svého protikandidáta. Zpochybňuji praktický vliv „nezávislých“ solitérů a jejich víru v samospasitelné slovo, které nám sdělí.

Jsem zcela čitelný kandidát, bloger, autor řady článků i publikací. Moje názory se nemusí líbit, ale jsou dobře známé. Moje chování v politice je předvídatelné. Myslím, že tak by tomu v politice mělo být. Nezávidím svému protikandidátovi rozhodování, bude-li chtít respektovat názory těch, kteří jej ve volbách podporují: to, co chtějí lidovci, nechtějí Piráti a naopak, a to, co chtějí Zelení, ví dnes málokdo…

Jak jsem již napsal: korupce je vážný problém, ale nikoliv problém jediný. Za mnohem závažnější já považuji rychle se zvětšující problém sociální nerovnosti a neschopnost politiků (včetně mé vlastní ČSSD) položit si otázky, které podle mne stojí u základů tohoto problému: opravdu je „správné“, ale zejména pro budoucnost únosné, aby někdo měl miliardový majetek, když zcela zjevně nepracuje desetitisíckrát více, než řidič pražské tramvaje, který se větší pílí většího majetku jistě domoci nemůže? Je správné, že různí Dalíci s jejich věkem, vzděláním a „prací“ pro společnost vlastní hotely, byty, restaurace a superauta, když většině členů společnosti, snad jako první politici v dějinách, musíme říkat, že se jejich děti budou mít hůře než oni sami? A je–li toto legální (jako že je!), co je to za legalitu, která ovládá současnou společnost ? Co ještě musíme „occupovat“, aby se to změnilo?

Až si položíme tyto otázky a nalezneme na ně odpovědi, pak i tu korupci vyřešíme. Do té doby je to jen ono příslovečné házení hrachu na zeď…

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

hakarel napsal(a):

Všechno je relativní. Jisté je, že v Senátu je řada figur kvalitou řádově horších, než každý z těchto pánů. Škoda, že nemohou do Senátu oba.
17. 10. 2012 | 20:28

David napsal(a):

Já bych dal přednost panu Michálkovi. Je potřeba dát šanci lidem, kteří prokázali ODVAHU postavit se korupci, která nás tak ničí.

Pan Křeček je v Poslanecké sněmovně, a tam už dostatečný prostor k politické činnosti má.
17. 10. 2012 | 20:34

PB napsal(a):

Oběma pánům nejde o nic jiného, než zbytek života strávit v zajištěných podmínkách nezajištěné republiky.
Vsázím vajgla vyklepané startky proti kamionu marlborek, že konkrétně nám pánové - co do svých slibů - nepoví nic, neb představu mohou mít tuze mlhavou.
Oba použili myšlenky, které jsme tu už slyšeli od jiných politiků.
Všechno jenom kecy, všechno jen mediální práce pro novináře
a pro lidi jen jména.
Lidi, proč jste tak naivní!
Senát nám je k ničemu.
17. 10. 2012 | 20:39

ten, kdo se hádat nebude napsal(a):

Jsem příznivcem ČSSD přesto v tomto případě fandím panu Michálkovi.

Mnoho toho o panu Michálkovi sice nevíme, neznáme jeho politickou orientaci, ale víme, že mohl mít s odessáky finančně asi slušnou jinak pochybnou živnost, které se zřekl a nebál se ani problémů.
Víme, že mu nikdo nebude nabízet nějakou kulišárnu a tak v žádné nepojede.

Voliči by podle mne měli panu Michálkovi dát šanci, i když politicky není ještě znám.
Doporučil bych to i tradičním voličům ČSSD. Ta bude mít v senátu asi pohldlnou většinu a tak lze trochu zariskovat.
17. 10. 2012 | 20:39

Al Jouda napsal(a):

Lidé, volte pana Michálka, je mladší a odvážnější než pan Křeček !
17. 10. 2012 | 21:08

Pavel napsal(a):

Pan Michálek svými činy dokázal,že boj proti korupci pro něj není jen frází a dokáže riskovat i své postavení a budoucnost. To se o panu Křečkovi říci nedá.
Moje volba je tedy jaasná.
17. 10. 2012 | 21:18

Václav napsal(a):

Pan Michálek projevil kus charakteru a odvahu. To je dnes v české politice úzkoprofilové zboží. Pan Michálek je moje volba.
17. 10. 2012 | 21:31

toník napsal(a):

Vzpomínám si na nadšení voličů při kandidatuře p.Fischera z CK a co po něm zůstalo? Snad jedině záchrana V.Špinarové,což je na druhé straně dost! Ale u p.Michálka je to ještě složitější,protože zastupovat sám sebe,Piráty a Zelené,tak z toho může vzniknout jedině s....a! Můj hlas patří p.Křečkovi i za spoustu seniorů,které bránil a brání proti nenažraným a všehoschopným majitelům vinohradských činžáků....
17. 10. 2012 | 21:35

Kamil napsal(a):

Volte Michálka, lidí jako je on je v senátu třeba jako soli!

Křeček je politický rutinér a nebude-li zvolen, neztratí se. Kromě toho je právě poslancem, tak at si to tam pěkně dokončí.
17. 10. 2012 | 21:52

Yosif K napsal(a):

Za mnohem závažnější já považuji rychle se zvětšující problém sociální nerovnosti a neschopnost politiků (včetně mé vlastní ČSSD) položit si otázky, které podle mne stojí u základů tohoto problému: opravdu je „správné“, ale zejména pro budoucnost únosné, aby někdo měl miliardový majetek, když zcela zjevně nepracuje desetitisíckrát více, než řidič pražské tramvaje, který se větší pílí většího majetku jistě domoci nemůže?
KONEC CITATU.

Pane Krtecek - Dalika vynechte - je to zlocinec - podobne jako mnozi oranzovi zlocinci z rad vasich soukmenovcu. Cojjste VY RIKAL NA GROSSE - kdyz si nahrabal bna obchodech s nezcennymi cennymi papiry 80 ciste vypranych milionu - mala splatka za to ze zaridil firme Moravia Energo monopol na dovoz elektriny z Ukrajiny a zpusonbil tim skodu firme CEZ ve vysio tri miliard Kc??????

Zlocinci si sve penize nezaslouzi. Pokud nekdo uspesne podnika jako majetele firem Linet, Brano, Brisk atp - tak si samozrejme zaslouzi vetsi penize MIMO JINE NA ROZVOJ PODNIKANI A TVORBU PRACOVNICH MISDT PRO DELNIKY nez absolvent dvoutydenniho kursu na rizeni tramvaje.....

Kdo POCTIVE podnika ze socdemaku? Michal Kraus kterej kupoval za pul miliardfu cokoladovny v Ghane????? Mladek, kterej dela pro firmu TALUDA domicilovanou ve Fribourgu? Jansta kterej pere penize ve Svycarsku a v Karibiku? Hojdart ketrej organizoval SAMOPRIVATIZACI MUS?????

Socialiste jsou ubozi - jejich kampan je zalozena na rozdmychavani tridni nenavisti.....
17. 10. 2012 | 21:54

svatební a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

pane Michálku,
měl-li bych možnost Vás volit, tak bych to udělal. Také v televizním vystoupení (ale nejen tam) byla Vaše argumentace v pořádku, kdežto o Vašeho oponenta zdaleka ne tak.
17. 10. 2012 | 21:56

Yosif K napsal(a):

toník napsal(a):
Můj hlas patří p.Křečkovi i za spoustu seniorů,které bránil a brání proti nenažraným a všehoschopným majitelům vinohradských činžáků....
17. 10. 2012 | 21:35

Mir chysim, valku palacum a vsem duchodcum 120metrovy byt na Vinohradech!!!!

Zxeptejte se sveho idola, kdy prohedl oranzoveho velko-sibala Grosse a jak se mu dycha v jedne strane s Hojdarem kterej rozkradl MUS a s oranzovym velkosibalem Michalem Krausem, kterej kupoval v Ghane cokoladovny za pul miliardy a je DOPOSUD KORYTAREM V CSSD!

Tedy pokud to nepovazujete za zcela standardni vec ze zastanci proletaru jezdi po svete a rozhazuji pul miliardy sem pul miliardy tam (slo patrne o investovani uplatku za uspesnou privatizaci unipetrolu.....)
17. 10. 2012 | 22:02

Volič_antikorupce napsal(a):

Korupce je nyní naprostá priorita, jiné téma není k diskusi, vše ostatní je marginální. Michálek je jasná volba. Křeček bude mezitím mít čas vyřešit svůj problém s dotovaným nájmem za byt...
17. 10. 2012 | 22:05

dalimír napsal(a):

Dobrý večer senát zrušit ,je zadarmo drahý !! To může napadnout jen čechy ve své mrnavé republičce si pěstovat ještě drahý senát ,jak kdybychom neměli kam peníze dávat ! Je to ostuda a ještě horší jako celá EU ! Spousta lidí zde vybírá popelnice ale hlavně že pánové v Praze mají svůj senát ! Hanba mluvit ,natož psát ! P. Křečku raděj se starejte at je v česku dostatek bytů ! Ale levných ne předražených jako obvykle vše u nás ! Dl
17. 10. 2012 | 22:24

toník napsal(a):

Yosif. Nechtěl jsem na vás nikdy reagovat,protože si vašich názorů nevážím a neberu je vážně. Dnes udělám vyjímku.Žiji v domě třicet let a po listopadu přišel tzv. majitel a zbylo nás z 28 nájemníků čtyři. Já jen proto,že mám garsonku o 48 metrech,tak platím 11 OOOkc a pracuji. Důchodci,kteří měli byty o kterých píšete,tak měli platit kolem 20 000kc a výměna či nájemník nebyla či nebyl povolen,tak buď raději umřeli či odešli do DD,atd..
17. 10. 2012 | 22:31

Křepeláková napsal(a):

Mé vysvědšení Křečkovi:

1) Ač pobírá 100 tisíc (z našeho) měsíčně na platu, odměnách a náhradách, nestydí se stále zneužívat nás i tím, že bydlí v bytě s kontrolovaným, hluboce netržním nájmem, ikdyž je plno spoluobčanů, zejména sociálně slabších, kteří ANI NÁHODOU na takovou tučnou každoměsíční dotaci životního standardu nemají ani náhodou naději, ikdyž ČSSD velkoústě (NEJEN rétorikou a činy MUDr. Ratha, jehož otec, Ratmír Rath je také pěkně vyvedený sspolupracovník StB, věková a krevní skupina Křečka

2) Křeček neprávem užívá titul JUDr. (který pak zpeněžuje bposkytováním rádoby právnických služeb)

3) Když jsem se na Křečka obrátila stran konkrétní legislativní iniciativy, která by o něco změnšila masivní nerovnoprávnost našeho "systému ochrany dětí" který v rozporu se zákonem a mezinárodními závazky ČR masivně diskriminuje OTCE a JEJICH DĚTI v porozvodovém řízení, Křeček se mnou jednal arogantně, papalášky, navíc rozhodně v rozporu s imagí a směrem ČSSD, který třeba Sobotka správně prosazuje. Emaily jako důkazy mám, a ukazují Křečka jakým skutečně je.

4) Křeček je typický nápomocník a umožňovatel oposmluvní korupce "levicové" strany se s klausistickou ODS. Kdy - za ta DESETILETÍ v politice, navíc coby rádoby "staršina právník", skutečně a veřejně vystupoval proti KORUPCI? Nikdy, protože jeho Hulínští by mu dělali potíže, nechává je také si nakrást.

Proto ani náhodou nemohu já ani moje rodina, až půjdeme v druhém kole zase volil pro tuto relikvii statusu quo a marastu v této zemi dát své hlasy ani náhodou.

Pan Michálek:

V zemi, kde klausismus a Klaus, pantáta korupce, i po 23 let po Sametu jsou doma a stavějí na "Kdo nekrade, okrádá rodinu" je osobní statečnost, opakovaně panem Michálkem prokazovaná (a jeho upozornění a doložení korupce na min, živ. prostředí nebyly první) jsou tím nejlepším co může politik (a každý občan) naší republice nabídnout.

Bohatství země je v právním prostředí, vymahatelnosti práva, transparentnosti a minimalizaci korupce státní správy.

Pan Michálek má za sebou historii opakovaného, věcného, efektivního upozorňování a odhalování (masivní) korupce a riskování doslova všeho: postavení, platů dokonce i jiných hrozeb a už nyní je právem celonárodním symbolem boje proti korupci a za transparentnost.

To, že ho podporuje Kalouska zbavená KDU nebo Zelení ---- v realitách života, že bez jakékoliv podpory je i statečný občan (zpočátku) zapadlý v mediální vřavě, nemohu jako argument protio němu a jeho charakteru přijmout, protože musím být realista.

Podpora, ktrerou má ze strany prorikorupčního fondu je mně navíc extra zárukou.

Proto ráda se svojí rodinou udělám i ve druhém kole to málo, čím mohu panu Michálkovi, sobě a lepší politice pomoci, tedy dáme mu znovu naše hlasy a budeme i na své okolí a přátele takto působit.
17. 10. 2012 | 22:55

sýkora napsal(a):

Křepeláková. Vážená paní,víte,jak funguje Senát? Jestli ano,tak tzv.nezávislý senátor je tam na okrasu či pro dobré bydlo!!!
17. 10. 2012 | 23:01

Sylva Šauerová napsal(a):

Vážený pane Michálku,

neškodilo by, kdybyste před II. kolem volby veřejnost seznámil i s jinými Vašimi názory, než těmi, které se dotýkají korupce. Dnes jsem se (kupř.) v LN dočetla následující : "Volební kalkulačka dobře ukazuje názory méně známých kandidátů. Málokdo asi ví, že například Libor Michálek (Piráti) souhlasí s přijetím zákona o vyrovnaném státním rozpočtu nebo nechce, aby se u nás platilo eurem,“ říká Kamil Gregor, analytik a tiskový mluvčí sdružení KohoVolit.eu (lidovky.cz, 17. 10. 2012). Řekla bych, že to je velmi zajímavá informace. Odpovídá např. názor na euro názoru SZ, která Vás (spolu)kandiduje ? Jaké jsou Vaše další názory na zahraniční politiku státu ? Nic, nula, velká neznámá. Uvítala bych, kdybyste speciálně na výše uvedené otázky na této stránce do pátku odpověděl. O Vašem protikandidátovi totiž tohle všechno víme.

A ještě připomínka : je nutné se proti dr. Křečkovi vymezovat způsobem, jakým jste to právě učinil ? Musím říct, že takový způsob kampaně mne odpuzuje, což píši přesto, že od mé rodiny jste v I. kole volby získal tři hlasy. O druhém kole budu právě vzhledem k tomu, co jste napsal, velmi přemýšlet.

S pozdravem

P.S. Redakci aktualne.cz a p. Stejskalovi zejména díky za zpřístupnění názorů kandidátů.
17. 10. 2012 | 23:11

toník napsal(a):

Sylva Šauerová. Vážená paní,smekám před Vámi klobouk. Vy jste vzor pro voliče!!!
17. 10. 2012 | 23:40

S.Š. napsal(a):

Toník : to snad ne, pane toníku, doufám, že nás takových je a stále bude víc a víc. Ale něco Vám k tomu nicméně ještě připíšu. Sleduji americké prezidentské předvolební klání. Doporučovala bych každému, aby se díval taky, dokonce i těm, kteří neumí dobře anglicky. I nonverbální chování aktérů je totiž velmi poučné. Žádná žášť, úsměšky, ponižování oponenta, které dobře známe z naší politické scény a dokonce také z prezidentské volby, pamatujeme přece ještě dobře duely (nejen televizní) Klaus - Švejnar, viďte ? Jde to totiž i slušně, přestože mnohé údery mohou být tvrdé. Ti lidé (v tuto chvíli Obama - Romney, platí to ale i pro všechny bývalé kandidáty, vzpomeňme, s jakou noblesou pohořel v r. 2008 John McCain) jsou ovšem demokraté, lidé, kteří si váží politického protivníka a kteří ví, že ponižováním oponenta by ponížili také (a možná především) sami sebe. Ti lidé nejsou nepřátelé. Máme se - což platí stejnou měrou pro voliče i mnohé české politiky - ještě moc co učit.
18. 10. 2012 | 00:19

mb napsal(a):

sš ... sledoval jsem pana křečka v hydeparku ... a udělal tam dva příšerné lapsy ( na než je ovšem moderátor nechytil ) ... nevzpomenu si jaké ( možná obhajoba víta bárty či klause nevim ...) ... takže myslím, že to od michálka schytává po právu a že je dobré se takto před volbou / předvolebně vymezit ... se vším ostatním souhlasím ( = vágnost, nečitelnost )

pro toník ... kdyby sš byla vzorem pro voliče, jejž by lidé následovali ... tak by to v čr vypadalo úplně jinak ...

s pozdravem ....
18. 10. 2012 | 00:27

vojtechnavratil napsal(a):

Jestli je pan Michálek proti euru, tak bych měl být Pražákem další důvod ho volit a ne toho papaláše Křečka, který se snaží hájit akorát svůj regulovaný nájem
18. 10. 2012 | 00:30

S.Š. napsal(a):

mb :
Podívám se na to, pane mb, díky za upozornění.
P.S.: Nemám ale dojem, že by SZ měla záměr posilovat řady euroskeptiků v Senátu, to by bylo pro mne překvapením (i tak jich je tam víc, než zdrávo). Přijde doba, kdy bude každého hlasu zapotřebí, to jsem si jista.
18. 10. 2012 | 00:33

mb napsal(a):

tak jsem si vzpomněl na jeden ... ptal se moderátor proč neprocházeli protikorupční zákony nebo zákony na omezení imunity nebo zákon o majetkovém přiznání ...

a on řekl že se vždycky domluví spolu ods a čssd ... napříč ... a odmítl je uvést, jmenovat ( zastupitele za čssd jmenovat kteří to jsou, co blokují účinné návrhy )... nebo tak něco ...

lovím to zpaměti tak se omlouvám ...

a pak ještě obhajoba nějakého grázla ( ale nevím zda bárty anebo klause anebo úplně někoho jiného)

křeček je spornej ... umí mluvit jak kniha ... ale umí i kličkovat jako had ( použít demagogii ) hodí li se mu ...

michálek je kladný hrdina ... mě osobně asi jeho případný euroskepticismus nevadí ... důležitá je antikorupčnost ... ta je na prvnim místě ... zdravím ...

dobrou noc ...
18. 10. 2012 | 00:42

pamětník napsal(a):

S.Š.:
"nechce, aby se u nás platilo eurem" V současnosti další bod pro Michálka. € je z politických a nikoliv z ekonomických důvodů uspěchaný projekt, na což teď doplácí nejen eurozóna.
18. 10. 2012 | 00:52

vojtechnavratil napsal(a):

"nechce, aby se u nás platilo eurem" - jestli toto má být dle zelených a Respektu Michálkova vada tak nás pane Bože před nimi chraň, ti by nás byli schopni kvůli své slepotě vůči realitě nejraději zkrachovat a ještě by chrochtali blahem
18. 10. 2012 | 01:24

Libertad napsal(a):

Soudruhu Křečku, (předpokládám, že jste byl v KSČ, jinak se omlouvám a jste pro mně panem), při Vašem věku a funkci poslance jste se mněl vzdát soutěže v druhém kole senátních voleb ve prospěch pana Michálka.
Ale to by Vám muselo jít o prosazení sociálně demokratických myšlenek a ne Váš osobní prospěch.
18. 10. 2012 | 02:10

když se budu snažit o vážnost napsal(a):

Pan Křeček rozhodně ví lépe, jak formulovat text, aby nevyvolával negativní emoce. Maličko, ale jen trochu mi připomíná Antoniovu řeč v jedné divadelní hře.

Pan Michálek je vedle Heleny Třeštíkové jediný, kdo tu osvědčil, že se mu korupce hnusí.

Nebo, že umí korupce využít k zviditelnění se. Nestavím ty dvě možnost do poměru 50:50. Snažím se mu věřit.

Hodně mi to ztěžuje svým spojením se Zelenými, předchůdci VV na cestě do pekel.

Ve skutečnosti obyvatelům Královských Vinohrad jejich výběr nezávidím.
Sám bych si musel hodit korunou.
18. 10. 2012 | 02:18

S.Š. napsal(a):

mb :
Hydepark, "Končí očista justice ?", 27. 6. 2012, to je to, o čem je řeč ? Mám jej za sebou. Mně se ten pořad docela líbil, pane mb. Odehrál se bezprostředně po odvolání ministra spravedlnosti, to je třeba připomenout. Dr. Křeček neobhajoval ani Klause ani Nečase (prohlásil, že Nečasem vyslovený důvod odvolání Pospíšila je falešný, v zásadě přikývl na divákovo tvrzení, že šlo o to, aby si Klaus a Nečas zachovali kontrolu nad justicí a pokud jde o rychlost odvolání ministra, připomněl ústavní pravomoci prezidenta a předsedy vlády).
O Bártovi byla také řeč, nicméně nikoliv o Vítkovi, nýbrž o Janovi, řediteli Ústavu státu a práva, to v souvislosti s kauzou letadel CASA a otázkou znaleckého posudku.
Sporný moment nastal, když dr. Křeček nebyl ochoten jmenovat zákonodárce, o nichž předtím prohlásil, že hlasují proti zrušení doživotní imunity, ačkoliv je musí znát. Na konci pořadu pak upřesnil, že není důležité uvádět jména, nýbrž situaci změnit, v čemž měl nepochybně pravdu. Člověk, který se o věc zajímá, si jistě tyto poslance může sám najít na stránkách psp.cz. Lehkou ťafku pak uštědřil občanům pro jejich pasivitu, když prohlásil, že u nás v zásadě neexistuje občanská společnost. Otazník vyslovil i nad právním státem, neboť žijeme v zemi, kde rozhoduje většina a práva (názory) menšin nejsou respektována (rovněž souhlas).
Celkově bych vystoupení hodnotila, podobně jako většina hlasujících diváků (81pct. plus), pozitivně. Dr. Křeček disponuje značnou politickou zkušeností a také životní moudrostí. Tyto devizy Liboru Michálkovi ovšem chybí. A musím říct, že pro mne je otázka směřování zahraniční politiky státu naprosto prioritní, to aniž bych přehlížela klientelistické propletence a korupci, již vidíme v obou největších stranách (naše salónní komunisty nepočítám, leč - pochopitelně - nezapomínám ani na dr. Františka Hoffmana, Bémova ředitele kontrolního odboru magistrátu, anebo na Dolejšův propadák v protikorupčním testu).
Takže summary, pane mb, uvidíme (co napíše nebo nenapíše Libor Michálek).
18. 10. 2012 | 02:42

Drzá zrzka napsal(a):

Ti, kteří vyzývají pana Křečka k opuštění mandátu kvůli věku, by si měli uvědomit, že 85% seniorů je aktivních, naprosto rovnocenných, lidem středního věku.
18. 10. 2012 | 07:20

Elvíra napsal(a):

Vidím jediné řešení....nové volby do Senátu s novými kandidáty.Ani jeden z pánů nemá mou důvěru.Pan Křeček je pan Křeček a pan Michálek si z boje proti korupci udělal trafiku....a pokud je mi známo, jinak je netáhlo k nepoužití
18. 10. 2012 | 07:36

Standa napsal(a):

Pamatuji se, jak pan Křeček byl u strany ODA a vydával se za JUDRa a neměl dodělanou vysokou školu. Rovněž tak to udělal i Kalvoda, předseda téti bývalé strany. Pro mě to byl pořádný podvod. A tím se zařadil jako podvodník. Takže jednoznačně doporučuji volit pana Michálka !!!
18. 10. 2012 | 07:44

Volte Křečka volte důstojné stáří napsal(a):

Lidé se sociálním cítěním - zvláště vy milí sociální demokraté a komunisté, jež máte srdce na správné levé straně - buďte sociálně citliví a volte pana JUDr. Křečka.

Je již stár a potřebuje zaopatření důstojné k jeho věku a zásluhám za sociálním stát, sociální jistoty a spravedlivé přerozdělování. Senát je tou pravou volbou hodnou tohoto člověka s ryzím sociálním charakterem.

Michálek zcela jistě do korupce namočen byl. Zato pan Křeček je panem Čistým a Spravedlivým.
18. 10. 2012 | 07:44

Drzá zrzka napsal(a):

Volte Křečka volte důstojné stáří

Neříkám, že lidé mají volit Křečka, jen se mi nelíbí, že je snaha, vyřazovat lidi z důvodu věku.(Tento jev se netýká jen voleb)
18. 10. 2012 | 08:06

Ernesto napsal(a):

Dobrý den vážení občané v čekoslov.! velkokapitál v evropě pomalu a jistě završuje své dílo zkázy ve svém regionu ,včeko stále více a více lidí přehrabává popelnice ale hlavně že mafiáni v Bruselu budou dnes řešit jak se bude jmenovat vaše české pomazánkové máslo ! Opravdu rarita ! To by se u nás v jižní americe stát nemohlo ! Tam takové vylomeniny mocných řešíme revolucí ! Ernesto
18. 10. 2012 | 08:09

Fr.Zákostelský napsal(a):

Pan Křeček má pravdu,že je čitelný.Proto je moje volba Libor Michálek.Tento stav mohou zvrátit pouze mladí a vzdělaní lidé.Naše důchodcovská generace již ukázala zač stojí.
18. 10. 2012 | 08:28

resl napsal(a):

I když mají oba své pro a proti, Křečka devalvuje jeho stranická poslušnost, která je u zasloužilých partajníků na prvním místě. Nevěřil bych ani, že mají socani v plánu přijmout euro, taže to jsou drobky, které změní jen vládní garnitura po nových volbách. U Michálka musíme předokládat nestrannost a rozhodování rozumem i srdcem. Pokud jej nezválcuje některá strana, nebo se nechá na cokoli chytit a pak vydírat. Českým stranám a jejich straníkům není radno věřit, to už jsme se přesvědčili. Není důvod opakovat, co vím, zkusím co nevím a dal bych hlas Michálkovi.
18. 10. 2012 | 08:46

Evik napsal(a):

Pana Michálka si vážím za jeho protikorupční boj ale bojím se že nebude-li Bůh s ním jeho kandidující partaje mu utečou a nechají ho utopit.Náš obvod nevolí ale dala bych hlas panu Křečkovi.I s námi domácí hanebně vymetl ač máme malé dítě.Nebýt SON a p.Křečka jsme na ulici.
18. 10. 2012 | 08:47

Karel D. napsal(a):

Dovedu si představit, jak velkou odvahu vyžaduje, postavit se korupční mafii. Sám za sebe bych nedal ruku do ohně - ne ve smyslu, že bych se nechal uplatit, ale v tom smyslu, že bych rezignoval na veřejné působení vůbec (pokud bych si chtěl zachovat alespoň čistý štít), to, že Michálek PŘESTO tvrdošíjně bojuje - to mě naplňuje nadějí, že ne všichni jsou taková "šedá mlčící většina" jako já. Domnívám se, že pan Michálek dělá potřebné věci za nás,za všechny - a tak to má u poslance, či senátora být. Při vší úctě k úpanu Křečkovi (o kterém nemohu říci nic podstatného špatného) bych dal přednost panu Michálkovi.
18. 10. 2012 | 08:47

rejpal napsal(a):

Standa
Máte v tom hokej. Stanislav Křeček nikdy nebyl v ODA ani se o vstup do této strany nepokoušel. A Jan Kalvoda měl ukončené VŠ vzdělání, pouze z nějakých důvodů neabsolvoval či neukončil rigorózní práci. Byl tudíž promovaným právníkem (dnes by nejspíš za administrativní poplatek získal titul Mgr.). Titul JUDr. sice užíval neprávem, ale upřímně řečeno se mu moc nedivím. Lidé mají problém s absencí titulů. Je těžké někomu vysvětlit, že ač titul JUDr. (RNDr. či jiný univerzitní s výjimkou MUDr.) někdo nemá, přesto absolvoval úplné VŠ vzdělání. A po desátém pokusu už to většina lidí vzdá a neřeší to. Mohu mít k dotyčnému pánovi sympatie či antipatie, mohu si ho vážit či nemusím, ale těžko mu upřít, že právníkem je opravdu dobrým. V parlamentu sedělo několik lidí, kteří vzdělání nedokončili a užívali titul, ale neodstoupil - pokud vím - ani jeden, ačkoli tam se zjevně o podvod jednalo.
18. 10. 2012 | 08:52

Jakub Klos napsal(a):

Volil jsem v prvním kole pana Michálka, protože je to po dlouhé době někdo, kdo se nebál o svojí kariéru ve jménu spravedlnosti.
Pan Křeček by sice možná škodil společnosti méně v senátu než v poslanecké směmovně, ale o to déle. Nicméně má více prostoru pro svojí sociální politiku na půdě dolní směmovny. Ať se realizuje tam, kde už je.
Pan Michálka zvolím i v druhém kole. Je to konečně volba dobra, ne menšího zla.
18. 10. 2012 | 09:07

martin_ka napsal(a):

jenom pro zamyšlení pro voliče:
Michálek se stal známým hlavně jako odvážný bojovník proti korupci. o jeho dalším životě a postojích není známo prakticky nic. je otázka jak může senátor bojovat proti korupci
18. 10. 2012 | 09:12

toník napsal(a):

Sylva Šauerová. Naopak. Já si před Vámi klidně i kleknu a políbím Vám,jestli dovolíte,ruku. Když zde čtu většinu příspěvků,tak Vy vyčníváte,jak žirafa mezi poštěkávajícími ratlíky. Debatu v Americe sleduji a jen a jen závidím...Ale i moderátory a divácké dotazy. Přeji Vám vše dobré a ještě jednou se Vám klaním!
18. 10. 2012 | 09:13

zdenkkoudelka napsal(a):

Stanislav Křeček je výborný právník a čitelný politik. Dlouhodobě hájí zájmy lidí žijících z práce. A pokud je přesvědčen o správnosti své myšlenky, dokáže ji prosazovat a nepodlehnout stranickému vedení. V běhu času se pak ukáže, že měl pravdu.
18. 10. 2012 | 09:18

volič napsal(a):

Rád bych se zeptal fandů a znalců p.Michálka zda je členem náboženského spolku SJ ? Děkuji. Je to pro mě jako voliče hodně důležité,protože znám typologii lidí,kteří se tam sdružují.
18. 10. 2012 | 09:18

John Silver napsal(a):

Koudelka vtiskl Křečkovi polibek smrti.
18. 10. 2012 | 09:24

ten, kdo se hádat nebude napsal(a):

Pokud pan Michálek zastává následující názory, cituji:

"Volební kalkulačka dobře ukazuje názory méně známých kandidátů. Málokdo asi ví, že například Libor Michálek (Piráti) souhlasí s přijetím zákona o vyrovnaném státním rozpočtu nebo nechce, aby se u nás platilo eurem,“

v absolutní podobě, tak bych jej nevolil.

Může jít ale o zkreslení a vyrovnaným rozpočtem může být myšleno strukturálně téměř vyrovnaný rozpočet, u eura o okamžité přijetí eura. Pokud se deficit rozdělí na strukturální a cyklický (není to jednoduché, protože to souvisí jedno s druhým) a povolí se cyklický deficit + drobný deficit strukturální, tak to považuji za přijatelné. Euro hned teď nutně taky nemusím, ale zítra ano.

Co pro mne byla negativní informace o pan Michálkovi byla informace o tom, že se sešel nebo scházel s Kohoutem a řešili korupci. Pokud chce někdo řešit korupci s Kohoutem, tak ji může řešit klidně s Klausem nebo Topolánkem, protože Kohout ideolog a propagandista neoliberalismu u nás patří mezi duchovní otce české korupce. Korupce se nezbavíme tak, že budeme chytat malé korupčníky, ale jedině tak, že odstraníme její příčiny.
18. 10. 2012 | 09:38

rejpal napsal(a):

Celá věc se mě týká - volím právě v obvodě obou pánů. Hlas dám panu Michálkovi, a důvodů je několik - je jediným současným kandidátem s podporou Pirátů, takže mají aspoň nepatrnou šanci být u toho, činy už ukázal určité morální kvality, a konečně, Stanislav Křeček je poslancem, získal hodně preferencí, a v příštích volbách má šanci svou pozici obhájit.
18. 10. 2012 | 10:04

Nejlepší ministr financí na planetě napsal(a):

Michálek je proslavený darebák a agent BIS, který měl za cíl zdiskreditovat MŽP, když chtělo Kalouskovi zarazit jeho majstštyk a největší rozkrádačku - ekozakázku za 115 miliard. Naštěstí to potom Kalousovi zarazili jiní.
Kdyby mu opravdu šlo o boj proti korupci, nešel by za novináři, ale dotáhl by celou záležitost do konce (ať už s policií, nebo s nějakým najatým detektivem)a Drobil by dnes seděl v kriminále. To ale nebylo Michálkovým úkolem.
To, že se dal dohromady s Janečkem, který v ČR zastupuje zájmy finančníků z burzy, kteří mají hrůzu z toho, že by lidé mohli pochopit, že burzy, které je ožebračují (a prodražují zbytečně prakticky všechno zboží) nepotřebují, svědčí o mnohém.
Křeček je hrůza, ale cokoli, co zavání Janečkem je ještě horší. A Michálek páchne janečkem na sto honů.
18. 10. 2012 | 10:32

Jehovista Michálek napsal(a):

re: Jakub Klos

Opravdu si myslíte, že volba člena Svědků Jehovových do senátu je správná volba? Víte, co je to za lidi?
18. 10. 2012 | 10:37

rejpal napsal(a):

Jehovista Michálek
Vím, jeden můj dlouholetý kolega je jehovista. Kromě toho, že jejich misnionáři jsou poměrně obtížní a mají svérázné názory na určité věci, jsou něčím naprosto jiným, než třeba scientisté a z hlediska jejich morální integrity je to členství spíš plus (byli to jehovisté, kteří ze všech náboženských společenství nejvíce trpěli za nacistů, protože odmítali dělat morální kompromisy - i v mezních situacích).
18. 10. 2012 | 10:47

Jehovista Michálek napsal(a):

to rejpal:
tak to toho o Jehovistech mnoho nevíte, Je to vymývárna mozků, která vyžaduje po členech ABSOLUTNÍ poslušnost ve všem, totální rezignaci na jakýkoli vlastní názor. Znám ze svého okolí celou řadu tragických příkladů.
Pokud bude Michálek zvolen do Senátu, bude o jeho hlasování rozhodovat výhradně vedení Svědků Jehovových.
18. 10. 2012 | 10:52

volič napsal(a):

rejpal.Vážený pane,musím s Vámi hluboce nesouhlasit. Křesťanství je o odpuštění a lásce k bližnímu a jestli znáte učení a především lidi z této sekty,která mimochodem dostala povolení od MK,jen proto,že zalhala v otázce transfůze krve,tak to je spíše o zatracení a nenávisti.
18. 10. 2012 | 10:56

volič napsal(a):

Jehovista Michálek. Absolutní souhlas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
18. 10. 2012 | 10:57

rejpal napsal(a):

Jehovista Michálek, volič
Kolik jehovistů znáte dlouhodobě osobně? Já toho "svého" pětadvacet let. Jak dalece má "vymytý mozek" v otázkách víry, moc nevím (určitě ano, ale veřejně to projevil jen tím, že se neúčastnil podnikových oslav), ale je to čestný a spolehlivý člověk, který plní, co slíbil (podmínkou jeho tehdejšího šéfa, když ho přijímal, bylo, že se zdrží jakéhokoli hlásání víry kolegům, a nikdy tu podmínku neporušil, ani po listopadu). O věcích náboženských jsem s ním nikdy nediskutoval (nemám důvod, ať si každý věří čemu chce, když to nevnucuje druhým), ale ve věcech "civilních" je úplně normální, a ani při práci (je analytický chemik) se jeho "názorová nesvéprávnost" nikdy neprojevila. Skoro bych řekl, že vymytí hlavy politickými stranami se na chování jednotlivců v běžném životě projevuje daleko víc a nepříjemněji. A zažil jsem i daleko bigotnější katolíky.
18. 10. 2012 | 11:07

volič napsal(a):

rejpal. Hodně.Když jste patřil mezi SJ a už nepatříte,tak se k Vám na ulici či jinde nepřihlásí a ani většinou nepozdraví dle stanov. Nejvíce jsem jich poznal v terapeutických skupinách,kde se na následky členství léčí... Běžte někdy na jejich sezení a věřím,že i Vám se oči otevřou!!! A jestli je p.Michálek členem SJ,tak Piráti a další mají smůlu,protože bude dělat,jen to co mu rada starších SJ nakáže!!!!
18. 10. 2012 | 11:18

Stanislav Křeček napsal(a):

Vážení, lituji zjevných neznalostí některých blogerů: nedostatek titulu JUDr. nemá nic společného s ukončením studia práv. Kdybych neměl ukončené právnické vzdělání nemohl bych být od.r.1990 advokátem. Od těch, kteří se vydávají za bytostné demokraty mne fascinuje poukazování na můj věk... Jinak je podle mne zřejmé, že podpora panu Michálkovi je mnohdy podpora od těch, kteří kteřé při každých volbách potřebují někoho "nového", který už tentokrát jistě...By to dříve Fischer, posledně John. To je jen zdrojem dalšího zklamání z politiky.
18. 10. 2012 | 11:20

Jehovista Michálek napsal(a):

to rejpal: Myslím, že volič to napsal za mě. Také jich pár znám, kteří museli skončit na léčení. A jestliže "jehovismus" je třeba léčit stejně, jako drogovou nebo alkoholovou závislost, tak to asi o něčem vypovídá.
To, že Váš kolega se nijak neprojevuje, vůbec nic neznamená. Oni mají nařízeno neprovokovat okolí, kromě "misijní" práce, kterou většinou vykonávají daleko od svého bydliště. Ta skutečná vymývárna a přijímání nařízení se děje v uzavřených komunitách, kam se normální člověk nedostane. A informace se odtud vynesou až tehdy, když se rodině, nebo přátelům podaří nějakou duši vyrvat ze zkázonosného vlivu jehovistů, bohužel se to většinou nepodaří bez asistence psychologů, pychiatrů a dlouhého léčení.
18. 10. 2012 | 11:26

rejpal napsal(a):

volič
Čili bude dělat v zásadě to, co dělají téměř všichni poslanci a ministři - co mu nějaká autorita přikáže, ale on je nezávislým kandidátem, tudíž se žádnému stranickému mandátu nemůže svou neústupností zpronevěřit. Já vám nevyvracím, že příslušníci podobných seskupení jsou fanatičtí (samozřejmě míra té fanatičnosti je individuální), jenže si nějak neumím představit, v čem konkrétně by z věcného hlediska, mohl být výskyt podobné osoby v parlamentu ke škodě voličů.
Fanatici Pravdy jsou v politice problémem. Je obtížné je přimět ke kompromisu a dovedou kvůli nezásadním věcem zmařit hlasování, když jich je víc pohromadě. Jenže naše doba je zvláštní - my nepostrádáme flexibilní jedince, ty můžeme přehazovat lopatou, nám chybí lidé, kteří se chovají zásadově a nedají se koupit. Což lze SJ jen těžko podsouvat. Pamatujete Alenu Hromádkovou? Byla fanatikem a tudíž bez šance pro velkou politiku a něco konkrétního prosadit. Přesto je jí škoda, protože lidé s pevnými mravními zásadami jako ona v politice bohužel absentují. Aspoň pár takových byhom velmi potřebovali - jako určitý vzor, kdyby kvůli ničemu jinému.
18. 10. 2012 | 11:34

Blutiger Ernst napsal(a):

Stanislav Křeček
Od Radka Johna jsem absolutně nic nečekal. Pamatuji ho ze Zeleného peří, to mi bylo asi 19.
A vidíte, kdyby byl neporadil Michálkovi, věděli bychom prd a Drobil by stále byl ministrem. Příštím předsedou vlády.
A kdyby si John nevytrucoval Lessyho, věděli bychom dvojité prd. (Jako zvuk.)
Vám na tom samozřejmě nesejde, protože myslíte jen uvnitř svého veverčího kola.
Mně ano. A začíná nás přibývat. Pomalu.
18. 10. 2012 | 11:35

rejpal napsal(a):

Jehovista Michálek
Ale je to důkazem přinejmenším toho, že ti lidé se mimo svou "misii" umí chovat naprosto racionálně, a to po dlouhá léta. A jsou odolnější vůči různým lákadlům a politické korupci. Asi nic není zadarmo. Mě by opravdu vadilo, kdyby jmenovaný byl scientistou nebo členem nějaké prapodivné minisekty, provozované nějakým vyšinutým exotem. Ale to SJ opravdu nejsou, přes všechny dílčí postoje, o kterých si myslím své, a přes to, že jejich misionářům se vyhýbám, jak to jen jde.
18. 10. 2012 | 11:40

silou, Kačenko napsal(a):

jednonohý John Silver
Vy, Piráti, vždycky hned jásáte, když někdo spadne mezi žraloky.
Ale podívejte se do zrcadla, co vám sedí na rameni.
Bursík.
„Mrtví nemluví“ a „Samé dukáty“
18. 10. 2012 | 11:44

rejpal napsal(a):

Stanislav Křeček
S tím titulem se nedivte, většina lidí v tom má absolutní hokej. Kolikrát jsem sám musel vysvětlovat, jak je to s mým vzděláním, když nemám RNDr. Ale kus másla na hlavě máte i vy sám. Jste v parlamentu už dlouho, a nikdy jsem nezaregistroval, že by byla nějaká politická vůle u kohokoli, změnit zákon tak, aby za stejné vzdělání byl rovnocenný titul - na ČVUT člověk odpromoval, a byl Ing., na UK (i jinde) taktéž, a nebyl nic. Dnes máme Bc, Mgr., stále ještě hafo promovaných čehosi, CSc. stejně jako PhD., kdo se v tom má vyznat? Lid u nás tituly miluje jako nikde jinde, a ta džungle je mu naprosto nesrozumitelná. Což je hloupé u těch profesí, kde člověk potřebuje klienty.
18. 10. 2012 | 11:48

volič napsal(a):

rejpal.Je mi líto,že s Vámi nemohu souhlasit,protože jste jistě slušný člověk. Ale opakuji,že registrace SJ vznikla na základě PODVODU,tak kde berete tu víru,že p.Michálek v tom nebude pokračovat. Řeknu to natvrdo-jestli je p.Michálek člen SJ,tak je demokratickým voličem nevolitelný ba nebezpečný. Jak píše Jehovista Michálek je to stejné jako závislost na drogách či podobném svinstvu...
18. 10. 2012 | 11:51

rejpal napsal(a):

volič
Není důležité, zda spolu souhlasíme, ale to, že o tom dokážeme mluvit slušně. Každý z nás prostě vidí plusy a minusy celé věci na rozdílné úrovni. Pokud se pan Michálek do Senátu probojuje, ukáže se, jak to s ním je (nebo se neukáže nic, protože nebude vidět ani slyšet, i takové případy tu už byly). Uvidíme.
18. 10. 2012 | 12:02

volič napsal(a):

rejpal. I já si vážím Vaší slušnosti a přeji Vám vše dobré. Jdu na odpolední...
18. 10. 2012 | 12:10

český maloměšťák napsal(a):

My čeští maloměšťáci bychom volili pana Michálka.
Nešlo by najít pro pana Křečka jinou trafiku ?
Když teda například takový Kuhnl/např. kauza Pandury (snad i České pivo).../ může diplomatovat v Chorvatsku.
Co tak mise v Džungaru ?

Ne - vážně....Křeček prosazuje majetková přiznání cobyo jeden z významných náastrojů pro boj s korupcí...chce, aby skončila obskurní vláda...

Michálek tvrdí, že pád vlády by ohrozil čerpání dotací z EU...majetková přiznání mu nevadí...

Fakt těžká volba....
Neznáte někdo telefonní číslo na panovníka Džungaru ?
18. 10. 2012 | 12:12

volič z 26 napsal(a):

Pan Michálek je nový politik,který kandiduje za uskupení 3stran,program těchto stran je naprosto odlišný,tak nevím koho bude zastupovat,po svém případném zvolení.Já sám jsem volič z tohoto volebního obvodu,který je velice spokojen,že nepostoupila kandidátka ODS,která svou arogancí, povýšeností a mediální kampaní zcela propadla ve volebním obvodu,voliči nejsou ovce,ani občané druhé kategorie,tak to dali najevo.Volební mašinerie,přes nízkou účast odráží náladu voličů,v daném obvodu.Proto budu ve 2kole volit p.Michálka,který má ve svém programu boj proti korupci i přes jeho politickou nečitelnost!Jeho protikandidát je čitelný až dost.
18. 10. 2012 | 12:42

rejpal napsal(a):

volič z 26
Když to člověk sečte a podtrhne, hlavního účelu v našem obvodě bylo dosaženo. Ta paní ve mě také žádnou pozitivní rezonanci nevyvolala.
18. 10. 2012 | 12:50

siven napsal(a):

Upřímně řečeno nevím, čeho chce pan Michálek dosáhnout v Senátu, nicméně mám jasno v tom, že morální kredit a čest jsou u něj na prvním místě, což o někom, kdo si chrochtá v bytě s regulovaným nájemným, který by mohl uvolnit potřebným, tvrdit rozhodně nelze.

Člen SJ mě existenčně ještě v životě neohrozil, zatímco členové ODS, ČSSD a jiných mafiánských uskupení nesčetněkrát. Moji existenci ohrožují i dnes.

A co se týče názoru nejlepčího ministra finací - Michálek to prý měl řešit na policii. S tehdejším žalobníčkem policejním presidentem v čele, který jako ratlík běžel práskat na povel, ať už rovnou na hrad, nebo jinam. No to se mi snad zdá.

Jako demokrat musím přiznat, že mám přesto občas problém přemýšlet nad tím, kdo všechno má volební právo. Ale což, nic není dokonalé.

Máme demokraciu, né?!
18. 10. 2012 | 12:56

Stanislav Křeček napsal(a):

V programu to jistě má (já ovšem také !), ale jak to bude jako solitér a osamělý jedinec prosazovat. To Vás nezajímá ? VV to měli v programu také...
18. 10. 2012 | 12:58

Stanislav Křeček napsal(a):

Sivene, nejsem majitelem bytu abych jej mohl předat potřebným. Kdybych jej opusti obsadí jej obec obálkovou metodou. To nevíte ?
18. 10. 2012 | 13:02

Libor Michálek napsal(a):

Vážení diskutující,

nejsem členem sekty Svědků Jehovových ani žádné jiné sekty. Tuto dezinformaci o mé osobě vypustil pan Hájek.

Ohledně názorového testu (Michálek nechce euro) došlo k dezinterpretaci.
Anketní otázka zněla, zda má Česko USILOVAT o přijetí eura. Úsilí si spojuji s aktivním přístupem, kdy se něco vykonává se zvýšenou mírou priority. Svým NE jsem chtěl dát najevo, že v TUTO chvíli, kdy má řada států problém s dodržením maastrichtských kritérií, by nebylo přijetí eura moudré. Nejsem proti euru, bude-li v eurozóně alespoň elementární rozpočtový pořádek. Tím samozřejmě nemíním vyrovnaný rozpočet na 100% za všech okolností, jak opět někdo mylně interpretoval.

Děkuji Vám za pozornost a prosím, přijďte zítra nebo v sobotu k volbám, pokud se ve Vašem obvodu bude do Senátu volit.Přeji hezký zbytek dne.
18. 10. 2012 | 13:04

Nejlepší ministr financí na planetě napsal(a):

to Siven: teď jste mě pobavil, placený agent Karla Janečka Libor Michálek čestným mužem a šlechticem:-)))))). Tohle vyjádření byste měl přihlásit do soutěže o fór roku - stanete se favoritem.
Mimochodem, záměrně zkreslujete. Každému, vč. pana Michálka muselo být jasné, že když nezajistí důkazy o korupci na MŽP, korupce nebude potrestána. A to se také stalo. Michálek nechtěl potírat korupci, Michálek dostal zaplaceno za to, že zamezí MŽP shodit Kalouskovu ekozakázku - a to také udělal.
Já jsem v příspěvku jasně psal, že se mohl obrátit na policii, nebo - pokud policii nevěřil - na nezávislého detektiva, který by korupci zdokumentoval a pak by to skutečně byl boj proti korupci. Takto - přesně v souladu s Michálkovým zadáním - byli všichni aktéři kauzy osvobozeni.
Mimochodem, zkusili jste se zamyslit nad tím, jak bude Michálek v Senátu bojovat proti korupci - což je - tedy podle jeho tvrzení - jeho jediný program. Je to asi jako kdybych usiloval o zvolení ředitelem ZOO, abych mohl lépe prosazovat reformu zdravotnictví.
A k tomu, že Vás žádný člen SJ neohrozil? Možná to jen nevíte, která rozhodnutí byla přijata pod jejich vlivem. A nepřál bych Vám, aby nějaký lovec hlav ze Svědků Jehovových ulovil třeba Vaše dítě. Pak byste pochopil, že SJ jsou pro lidi mnohem nebezpečnější, než všichni zločinci z TOP09, ODS, ČSSD,... dohromady. Rodina, kterou napadli, se z toho většinou už nikdy nevzpamatuje.
Navíc působí celosvětově a globální jsou i jejich cíle.
18. 10. 2012 | 13:14

Petr Hloch napsal(a):

Nejpitoresknější na zcela jasné situaci je její základní nastavení. Jednoznačně potřebnější osobností v politice je Michálek. Nejen proto, že Křeček už v ní je, ale je mladý, vzdělaný, prokázal morální integritu a chuť postavit se zaběhaným pořádkům i za cenu osobní (finanční) újmy.

Jenže VŠECHNY TYTO KLADY JEJ ZÁROVEŇ NA MÍSTO SENÁTORA DISKVALIFIKUJÍ! KDYBY U NÁS VLÁDL ZDRAVÝ ROZUM a zdravé poměry, SENÁTOREM BY SE MUSEL STÁT KŘEČEK. Ale co víc, Michálek by nikdy ani do boj o křeslo senátora nešel.

lIDÉ, JAKO LIBOR MICHÁLEK PATŘÍ DO POSLANECKÉ SNĚMOVNY! Bude sice v senátu jedním z jeho nejsilnějších článků, ale chvíli bude plýtvat svými schopnostmi, než si najde nějakou další funkci v exekutivě nebo na politiku zanevře úplně a vrátí se do soukromého sektoru.

Libore Michálku a všichni, kdo budete mít bezprostřední vliv na schvalování zákonů. Prosaďte konečně zákon, který umožní podobný střet osobností a výběr skutečné kvality do těch nejdůlěžitějších voleb - parlamentních. Chcete zamezit partajničení a vzniku provázaných, neprůhledných struktur. Nenechte se uchlácholit "kostí", kterou nám strany "hodily" v podobě senátních voleb. Trvejte na tom, že naopak parlamentní volby musí být být transparentním bojem mezi kandidáty a ne zákulisní machinací stranických sekretariátů.

Možností je několik, ať už jednomandátové obvody, nebo volné kroužkování napříč kandidátními listinami ve vícemandátových obvodech. Důležité je poslouchat se navzájem a dohodnout se konečně na účelném řešení.
18. 10. 2012 | 13:24

absurdistán napsal(a):

L.Michálek dostal od tzv.Protikorupčního fondu 500 000kc,že se pokusil nahlásit korupci. Já dělám to samé již 40let a KSČ mi sebrala pas a nová pseudodemokracie resp. prapravnuk původního majitele byt,ve kterém jsem žil 30let a platil řádně nájemné a neporušoval domovní řád a pomáhal sousedům...
18. 10. 2012 | 14:49

mb napsal(a):

to sš 2:42 ... já tak trochu předpokládal že se vám to vystoupení křečka bude líbit ... :-))

/ mel jsem tam 2 rušiče a to možná i na straně moderátora, nevím ... /

volte podle svého svědomí :-))

(srdečně) zdravím ... :-))
18. 10. 2012 | 15:51

karel napsal(a):

Myslím, že ČSSD velmi silně bojuje o moc, aby se dostala k možnostem rozdělování peněz (totíž samozřejmě dělá i ODS). Taktika je stejná. Známá tvář z politického života a sedící již v poslanecké sněmovně kandiduje do senátu. Jako obecně známý člověk má šanci získat post v senátu vyšší než neznámý "nový" člověk z ČSSD (či ODS). Pokud je zvolen, uvolní své místo ve sněmovně, na které naskočí jeho soukmenovec a ona strana (vedle peněz za zvolení a parlamentní místo) získá více vlivu, má o člověka více. Neříkám, že člověk, který vzejde jako nezávisý či s podporou menší strany toho příliš změní (bohužel). Nicméně tam bude aspoň "překážet" a třeba se i dívat pod prsty, což by v případě pana Michálka snad mohlo fungovat. I přes výhrady s novými formacemi, které se většinou ukázaly jako zklamání, je podle mého názoru třeba, aby se vpolitice objevilo víc nezávislých, je to sice běh na dlouho trať (časově náročnou) než se oddělí i u nezávislých zrno od plev, ale jiná cesta na rozbourání zacementovaných penězovodů zaběhlých stran se mi nejví jako reálná (neznám ji, pokud někdo ano, sem s ní).
18. 10. 2012 | 17:56

Petr z Tábora napsal(a):

Z obou pánů znám jen pana Křečka coby blogera. I když s ním vždy nesouhlasím, tak jeho názory mají hlavu i patu. Je čitelný a nepůsobí dojmem snadno manipulovatelného člověka. Ti senátoři, kteří jsou nezávislí, tak v senátu nezmůžou skoro nic. Kdybych byl v jeho obvodě, tak mu dám hlas.
18. 10. 2012 | 18:05

Sylva Šauerová napsal(a):

Libor Michálek : Děkuji za upřesnění.

"Budu usilovat o zjednodušení podmínek obecného referenda tak, aby byly srovnatelné se švýcarským modelem. Jsem pro to, aby se v referendu rozhodovalo o zásadních otázkách vnitřní i zahraniční politiky" (libormichalek.cz). Člověk si musí pomoci sám, je-li jeho dotaz oslyšen. Hlas většiny nemusí být základem demokracie, většina se totiž může mýlit a dokonce se mýlí dost často (prof. Vojtěch Cepl), pane Michálku.

P.S. : Děkuji za všechny komentáře, najmě panu Toníkovi, panu reslovi (Váš názor beru v potaz) a zdravím pana mb.
18. 10. 2012 | 18:13

Áda napsal(a):

Nesnáším lidi Michálkova typu. Když se derou nahoru, připadá jim porušování pravidel normální. Když padají dolu dělají ze sebe oběti. Jak se stal Michálek ředitelem fondu životního prostředí? Měl kamaráda (Knetiga), který mu místo dohodil. Michálkovi tehdy vůbec nevadilo, že neprošel výběrovým řízení.
18. 10. 2012 | 18:14

volič napsal(a):

P.Křeček žije v tomto obvodě celý život,což je také přednost .P.Michálek měl kandidovat za jednu stranu,protože takto je nečitelný. Vynikající kandidát p.Potůček kandidoval na Praze 8 za ČSSD,KDU a Zelené a tím myslím zbytečně nahrál největší absentérce v Senátu pí.Filipiové,která ho porazila asi o 98 hlasů. Nejvíce mě mrzí,že ať vyhraje kdokoliv,tak o tom rozhodne hrozně nízká účast voličů,a pak takový mandát je pochybný. Všem voličům vše dobré,ať s Křečkem či Michálkem a kontrolujme jejich práci po celý čas,co tam budou sedět!
18. 10. 2012 | 18:19

Perikles napsal(a):

Paní S.Š.
Jako občan dávám přednost tomu se s většinou mýlit.
Nebo být s menšinou proti.
Než nechat nějaké prostřelené tajtrlíky mýlit se za mne.

Taky je docela reálné, že budu mít s většinou pravdu.
A elitářům to poleze na mozek.
18. 10. 2012 | 19:07

pamětník napsal(a):

křeček, opravdu nedělá hanbu svému jménu. Bydlel ve státním bytě i když pobíral poslanecký plat., choval se jako chudobný důchodce. Jako většina socanů je stejný jako odésáci, hrabat,chamtit a zase hrabat,..... Michálek je proti němu světec a každý rozumný socan i odésák co brojí proti korupci by měl dát hlas Michálkovi. Pokud dá někdo hlas křečkovi ztotožní se s korupčníky z ČSSD a ODS.
18. 10. 2012 | 20:12

Petr napsal(a):

jakýkoli z mých křečků (mám doma asi 15 džungaráků ) by byl v senátu platnější... slyšel jsem jeho pindy v pseudoduelu s Michálkem a bylo mi k smíchu, když se zaštiťoval tím, jaká je on osobnost (20 let na výsluní politické scény) proti "politicky neznámýmu" Michálkovi. Proboha, Křečku, ti Vaši poradci Vám neřekli, že přiznat se, že jste se 20 let podílel na tom, co tady je, je jako politická sebevražda ?
18. 10. 2012 | 20:24

armand Praha napsal(a):

Křeček je nenažranej papaláš, kterej se přes zádá Svazu nájemníků vyšplhal až do sněmovny, ale to mu nestačí. Je práskanej, ale taky záludnej, ten zná finty, jak podrazit. Jeho kecy, to je snůška populismu!
18. 10. 2012 | 20:46

pamětník Petr z Prahy napsal(a):

Poslední tři pánové jsou skvělou reklamou pro p.Křečka a být Michálkem,tak se od jejich hlasů distancuji !!!
18. 10. 2012 | 21:15

je michálek ahriman? napsal(a):

Pehe to dobře říká, pravice je
NEUVĚŘITELNÁ.
Nebo že nepoučitelná? Teď nevim.
Po vstřebání sdělení pražské reinkarnace zakladatele Goreova Occidental Petroleum jsem pochopil, že Michálka sem skrze jehovisty implantoval Deep state.
18. 10. 2012 | 21:28

papa napsal(a):

Pán Křeček hovoří o potřebě bojovat proti zbohatlíkům. To je bla, bla, bla ze strany sociánů. A co Pán Rath a jiní členové jeho strany jimž nejde o nic jiného než o vlastní zbohatnutí. Tak lide nedej na bla, bla , bla politiků zleva. Vždyť mnoho komunistů už dnes patří mezi zbohatlíky. Na tom chtít stavět svou politickou kariéru je ubohé.Národe probuď se. Jak můžete volit tyto lidi.
18. 10. 2012 | 21:45

mb napsal(a):

Stanislav Křeček napsal(a):
V programu to jistě má (já ovšem také !), ale jak to bude jako solitér a osamělý jedinec prosazovat. To Vás nezajímá ? VV to měli v programu také...
18. 10. 2012 | 12:58

... jste legrační Křečku ...

prosimvás vypráskejte z čssd všechny mafiány ... a pak budete alespon maličko ... věrohodní ...

hele dienstbier a praha ... ??? super že ... ???

njn ... stane se ...
18. 10. 2012 | 22:03

ypsilon napsal(a):

ypsilon

Babička mi dycky říkala nevěř lidem s fouskem.
Zatím ji musím dát za pravdu.

s Pánem Bohem
18. 10. 2012 | 22:14

mb napsal(a):

Nejlepší ministr financí na planetě napsal(a):

1. mlží

2. záměrně lže

3. nemluví pravdu ...

... michálek udělal co mohl ... kdyby to částečně nezveřejnil ... tak je to zameteno sakumprásk komplet ...

rampula, grygárek ... jasná páka ...

ZNIČTE TO ... NEBO TO ZNIČÍ VÁS !!!

nadřízená přikazuje podřízené že to nemůže interpretovat tak, že drobil vyzývá michálka k ničení důkazů ( o korupci )

ne ne ... michálek udělal co mohl, co bylo v jeho silách ...

že policie a státní zastupitelství potažmo soudnictví nepracuje tak, jak má ... není michálkův byznys ...

kdosi tu psal blog o tom ( možná hvíždala ale nevim) jak meli vyšetřovatelé spojit všechny drobilovské věci / kauzy / v jednu a ne ji uměle kouskovat ...

je to na státních zástupcích ... a jejich (ne)spolupráci ...

zatím ... / a na nás jako občanech zda si to líbit necháme či nikoli / .... aspon částečný kredit pospíšilovi ... dodatečně
18. 10. 2012 | 22:18

Mc. Boulder napsal(a):

Jen se divím, že pan Křeček nepřešel k Zemanovcům, hodil by se tam.

Volit pana Křečka, majitele realitní kanceláře, který kvůli šmelení s byty podporoval nerovný trh - tzv. "regulované" nájmy, může jenom blázen.
19. 10. 2012 | 09:12

papa napsal(a):

Pán Křeček je ve vysoké politice cca. let. Za tu dobu nepoukázal na žádnou špatnost. Užíval si dobrého bidla a nyní se chce rovnat s člověkem, který sice nemá žádné zkušenosti ve vysoké politice, ale měl odvahu nasadit svůj krk proti mafiánům i za ztrátu svého postavení. Pán Křeček si za to pěkně hověl v pozadí a nyní láká lidi na to jak mu jde o blaho lidu. To je sprostota nejvyššího ražení.Být nim tak zalezu aby mě nikdo neviděl, protože uráží všechny poctivé lidi, kterých je v tomto státě ještě mnoho.Takové jako on by se mělo vyhnat z politiky. Ty tkzv. poklidné kecaly. Tak je všechny vyžeňme i z panem Křečkem.
19. 10. 2012 | 09:25

J.Novotný- Praha 3 napsal(a):

Ani se příliš neopokouším podrobně zkoumat, kdo z obou kandidátů je odborně a jinak lepší. To je relativní a záleží hodně na tom, co kdo považujeme za důležitější. Nicméně jako člověk o dost mladší než pan Křeček s jistototu téměř stoprocentní prohlašuji, že pan Křeček s ohledem na pokročilý věk nemůže být skutečně plnohodnotným senátorem a proto ani nemůže nic podstatného prosadit...Pane Kčečku, odsuzuji, že neznáte své lidské limity a to je velká chyba. Zkušenost ani Vaše chuť zůstat co nejdéle ve vysoké politice fakt nestačí. Minimálně pro mne to není vůbec dost k tomu, abych vás volil a vím, že nebudu jediný. Na místě pana Michálka bych byl velmi vděčný za takového protikandidáta jako jste Vy...
19. 10. 2012 | 16:07

Cermy napsal(a):

Bohužel bydlím v tomto obvodě a tak pro mě volby skončily.
Nemohl bych volit ani jednoho z těchto pánů.
To bych se sám před sebou musel stydět.
19. 10. 2012 | 17:25

Tulep napsal(a):

Zvláštní, jak se pan Křeček v reakci omezil jen na pošpiňování Michálka. Ani jeden odstavec si nevymezil jen pro svůj program. Vždy alespoň shazuje boj proti korupci. Asi mu už pořádně teče do bot :-)
19. 10. 2012 | 17:36

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy