Klausovo deja vu.

01. 03. 2012 | 13:00
Přečteno 5445 krát
Krást je v tomto státě normální. Tím, že ukradne protokolární pero, to koneckonců deklaruje i jeho prezident. Mnohem bezpečnější je ovšem krást hodně. Ve stamilionech, případně miliardách. Pak se s jistotou nevyšetří nic, i kdyby se měli státní zástupci povyházet, nebo přeházet.
Je-li nějaká kauza příliš citlivá, “odkloníme“ pozornost běžných občanů jinam. Třeba k nepřizpůsobivým občanům. Ti přeci zneužívají naše peníze, odírají náš rozpočet o sociální dávky, jsou zhoubou veřejných rozpočtů. Vlastně mohou za krizi v Evropě.
A přizpůsobiví občané? Ti v jejich vlastním pojetí veřejného zájmu spravují a rozdělují veřejné prostředky. Jaký je vlastně rozdíl mezi zneužíváním veřejných prostředků prostřednictvím různých sociálních dávek a zneužíváním veřejných prostředků prostřednictvím veřejných zakázek? Pravděpodobně kvantitativní. Přes veřejné zakázky je“ odkloněno“ mnohem víc. Proto taky si na ty druhé nedošlápne exekutor. On by ty prachy asi nepobral.
Ale buďme v klidu. Až na ty nepřizpůsobivé není čeho se bát. Špinavé peníze hradní pán nezná a korupce se podle něj zveličuje. Premiér zase spolu s Veřejnými věcmi oznámí, že s korupcí úspěšně bojují. Tedy opravdu není čeho se bát.
A všichni vlastně mohou být v klidu. Jen prezident se diví a je zaskočen odstoupením německého kolegy. Taková lapálie. A taky trochu déjá vu. Když pro lapálii Watergate odstoupil Richard Nixon, psal, či snad dokonce volal do Spojených státu tehdejší šéf Kremlu, a také se velmi podivoval nad malichernostmi, pro které odstupuje americký prezident.
Tak nevím, máme emigrovat, nebo se s tím dá něco dělat?


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

deep throat napsal(a):

Proč zrovna my bychom měli emigrovat, to tedy ani náhodou! Snažte se laskavě pane Rabasi přinutit k emigraci ty, o kterých tak jasnozřivě píšete.
01. 03. 2012 | 13:08

resl napsal(a):

Je nutné zavřít na hodně let nějakého ministra, který si nepohlídá své korupční krádeže. I třeba ve jménu své partaje. Pak nastane LAVINA, začne mluvit a ta strhne ostatní. Kdo to zařídí, bude mít v příštích volbách u občanů vyhráno.
01. 03. 2012 | 13:09

Teista napsal(a):

Ano, máme úžasného - "opravdu ale opravdu" rozumného prezidenta.
http://spiknutilekaru.wordpress.com/korespondence-lekaru/
www.halik.cz/rozhovory/tyden_210311.php

P.S. O nepochopeném vladaři ("podzemní příspěvek" zesnulého novináře L.Vereckého).
www.miroslavjura.cz/clanek/o-nepochopenem-vladari/339
01. 03. 2012 | 13:10

RA napsal(a):

zelený extremista Rabas a zelený extremista Cohn Bendit, stejná sorta, stejná úroveň......
01. 03. 2012 | 13:17

Paulus napsal(a):

Chartista a disident John Bok sděluje, že by se nedivil, kdyby se stalo něco podobného jako na Islandu. Občané se po internetu přes sociální sítě domluvili a svrhli vládu, shodili prezidenta, shodili parlament, udělali si novou ústavu a řekli evropským bankám, že ty prachy, kterými se zadlužili jejich šéfové, ať si také ti šéfové zaplatí. Ty že občané platit nebudou. To je tichá revoluce bez krve.. Přitom by to byl úžasný počin. Přímá demokracie,“ uzavřel John Bok.
01. 03. 2012 | 13:18

orttt napsal(a):

Tomuhle člověku bych nevěřil ani slovo.
Byl poslancem strany, která čtyři roky podporovala rozkrádání země, jediné pravicové Strany zelených v Evropě. O jeho osobním podílu na rozkrádání státu tedy nemůže být pochyb.
01. 03. 2012 | 13:22

Vandal napsal(a):

dobře bude, až budeme zavírat za zlodějny velké grázly tak, jako malé grázly. A když už konečně přestaneme kecat bludy o tom, jak proletář krade proto, že nemá co do huby. Zlodějna jako zlodějna, každá zlodějna je stejně špatná. Zlenivělý opálený proletář neokrádá velké zloděje, na ty nedosáhne, okrádá ty kolem sebe, kteří, na rozdíl od líného opáleného proletáře, nekradou, stát jim nic nedá, a oni se živí poctivou prací za mizernou mzdu. Proto je nanejvýš howadské omlouvat zlodějny líného opáleného proletáře. A každý poctivý pracující má plné právo použít jakékoliv prostředky k ochraně toho mála, co si vydělal poctivou prací. Je třeba oddělit zrno od plev.
01. 03. 2012 | 13:26

prak napsal(a):

Vážený pane,v tomto státě se hrálo o všechno. Že se hrálo cinknutými kartami je všeobecně známé až teď? A proč až teď? Protože jsme nahnáni do kouta i s pravdou a láskou a žádné východisko nevidíme? Teď teprve začínáme kvílet jak Viktorka u splavu? Domnívám se, že na kvílení a pláč je už pozdě. Léta nekrmená a jenom dojená dojnice (ČR)už lehá a mléko nemá. Co teď pane? Budete nabíjet děla na Auroře?
01. 03. 2012 | 13:29

Miroslav Pivoda napsal(a):

Rabas: "Krást je v tomto státě normální."
Pane Rabasi, kradou i zvířata ve vaší ZOO?
01. 03. 2012 | 13:30

Abe Normalni napsal(a):

A lhat je v tomhle state taky normalni. Premysl Rabas napriklad lze o tom, ze prezident ukradl protokolarni pero (to snad dost dobre ani nejde). A jelikoz kdo lze, ten taky krade, implikuji v duchu nejnovejsi lidove mody, ze Premysl Rabas krade. Ale fuj, pane Rabasi...
01. 03. 2012 | 13:31

Analytik napsal(a):

Abe Normalni 13:31

Přemysl má pravdu, celý svět to viděl.
Ta povídačka o protokolárním peru, kterou dodatečně vymysleli hradní roztleskávači má jednu velkou díru. Protokolární pero si může vzít jako památku na podpis smlouvy ten, kdo něco podepsal. A to byl kníže pán. Jenže ten propisky nesbírá. A jistý kleptoman měl tak silné nucení, že ho ani červená světýlka na kamerách neodradila!
01. 03. 2012 | 13:41

Paulus napsal(a):

PROČ SE DĚLAJÍ REFORMY:

Nazvučení českého předsednictví - Saša Vondra -ODS - 750 000 000 Kč
Open CARD - Pavel Bém - ODS - 1 000 000 000 Kč
Zelená Praha - Pavel Bém - ODS - 250 000 000 Kč
Bezdrátová Praha (WiFi-Praha) - Pavel Bém - ODS 150 000 000 Kč
Arbitráž s CME -??? - 10 000 000 000 Kč
Aféra Český dům - Karel Srba - ČSSD - 100 000 000 Kč
Diag Human -??? - ???? - 2 000 000 000 Kč
Aktuální kauzy staveb tunelů v Praze - Pavel Bém - ODS - 10 000 000 000 Kč
Gross – byty, akcie - Stanislav Gross - ČSSD - 300 000 000 Kč
Internet do škol - Eduard Zeman - ČSSD - 884 000 000 Kč
Nucená správa -IPB -???2 - 200 000 000 000 Kč
Sanace bank v 90. letech - Václav a Livie Klausovi - ODS - 200 000 000 000 Kč
Chemapol Group Junek - ??? - 16 500 000 000 Kč
Knižní fond - Macek, Menzel - ODS - 400 000 000 Kč
Liberecký šampionát Magistrát města - ODS ČSSD - 150 000 000 Kč
Lehké topné oleje - Václav Klaus - ODS - 100 000 000 000 Kč
Rumová aféra - Václav Klaus - ODS - 60 000 000 Kč
Kamencové jezero - Starosta Chomutova - ODS - 750 000 000 Kč
Konsolidační banka, Konsolid. agentura - Všichni ODS a ČSSD 240 000 000 000 Kč
Podpora na fotovoltaické elektrárny - Všichni ODS a ČSSD - 900 000 000 000 Kč
Sečteno: 1 bilion, 675 miliard, 878 milionů, 83 tisíc...

A to není zdaleka vše, jedná se pouze o část peněz, které samozřejmě musí chybět!
Není co vysvětlovat, pane Nečasi, Kalousku, Drábku a další, to nevysvětlí ani vaše drahé mozky, vymývající PR agentury !!!!!
To není uvedeno, aby se někdo urazil, ale proto, že vzniká dojem, že český národ si rozkradené, nebo hloupým a diletantským přístupem zničené hodnoty neumí představit.
V opačném případě nerozumím tomu, proč s nimi už dávno občané této republiky neudělali pořádek, a pořád se nějakým zajímavým způsobem stále drží u „svých koryt“!
Jistě, toto je jen malý „vrcholek ledovce“ nad hladinou, protože zde nejsou uvedeny úplatkářské aféry a parchanti a diletanti, kteří stojí např. za Pandury, Gripeny, dopravními letouny Casa,atd.,atd. A je ještě spousta dalších zajímavých dotazů.................

- Jak je možné, že darebáka Koženého neodhalil nejchytřejší president na světě Václav K. (který všemu rozumí nejlépe včetně oteplování světového klimatu), ale Koženého fígle odhalili kdesi v „nějakém“ Azerbajdžánu? Naopak Václav K. měl s tímto lumpem velmi dobré vztahy, protože mu rozběhl jeho totálně zpackanou privatizaci.
- Proč námi volení občané, kteří musí zastupovat naše zájmy v Poslanecké sněmovně, naše zájmy po svém zvolení naprosto nezastupují a změní se v bandu rozhádaných „trotlů“?
Dokud si na to Češi nenajdou odpověď a dokud si to sami nevyřeší, dotud budou ti zmetci dělat reformy!
01. 03. 2012 | 13:43

Abe Normalni napsal(a):

Analytik A znovu porad dokola pro kazdeho PITOMCE, ktery se tu s tim vytasi:
http://www.ladislavspacek.cz/blog/clanek:klaus-krade-pero
Tady to mate vylozeno od cloveka, ktery se tim zivi, v kancelari prezidenta delal a pritom ke Klausovi nema nijak vrely vztah.
Klaus tam byl jako vedouci delegace. Knize v tom pripade plnil roli "subalterniho urednicka".
01. 03. 2012 | 13:46

resl napsal(a):

Abe Normalni
potvrzuji, že jsem s miliony diváků viděl, jak hradní zloděj krade pero a dává ho "nenápadně" do kapsy. je to zloděj a intrikán.
01. 03. 2012 | 13:52

resl napsal(a):

na poslední otázku p. Rabase doporučji všem mladým lidem emigrovat. v čr se práva nedoberete a budete celý život platit na neschopné "politiky." Čím tu budete déle, tím to pro vás,kvůli různým závazkům, bude těžší.
01. 03. 2012 | 14:04

zlatá loď napsal(a):

resl

dnes už je všude plno a je otázka, kam emigrovat.
USA už bělochy nebere, v GB je krize už 10 let a práce málo , kdo by chtěl pořád dělat aupair, Austrálie má špatné klima a i ta Kořínková a Dáša Bláhová se z ní rády vrátily, ještě tak možná někde do jižní Ameriky, ale to bude dost kulturní šok. Ale odsud asi emigrují ti zloději , co si už nakradli dost, vil na Floridě a Panenských ostrovech už mají nakradeno dost, bohužel však emigrují i s našimi penězi.
01. 03. 2012 | 14:11

svatebni a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

Abe Normální,
vyndej si "e" ze svého nicku, zapni si kalhoty a bude to v pořádku.
01. 03. 2012 | 14:13

Honza napsal(a):

to autor:

ptáte se na závěr Vašeho blábolu zda máte emigorvat - snadná odpověď - už aby to bylo, pak již je jenom otázka, kde na Vás a Vám podobné zloděje čeká ,ale možná že Vám poradí pan Krejčík v JAR - máte společné črty:-)
01. 03. 2012 | 14:14

Analytik napsal(a):

Abe Normalni 13:46

Díky, že jako znalec poměrů na Hradě potvrzujete, že Špaček a ostatní roztleskávači se tvorbou těch historek živí. Myslel jsem si to!
01. 03. 2012 | 14:16

zlatá loď napsal(a):

Honza

to je fakt, autor byl taky v něčem namočen. Nebylo to s Řápkovou a tím Kamencovým jezerem?
01. 03. 2012 | 14:16

neo napsal(a):

Abe Normální:

Špaček to píše docela přesně, problém je přesně ten, který v závěru zmiňuje. Pero měl strčit do kapsy okázale a ne tajně. To jak to provedl je věcí nehodné prezidenta republiky. vypadá to, že pan prezident vůbec nevěděl, že si pero může nechat a tak byl záměr ho tajně sebrat. Ve finále to krádež není, protože si ho vzít mohl, ale je opravdu ostuda, jakým způsobem to udělal.
01. 03. 2012 | 14:18

True napsal(a):

Máte pravdu, pane Rabasi, jsou mezi námi tací farizejové, takoví "přizpůsobiví občané", kteří pak ždímou nepřizpůsobivé potažmo peníze z našich daní.
Mám na mysli p. P.Bendu (Paroubkova komplice). Jak zvrácené!
http://zpravy.idnes.cz/exsef-severoceske-cssd-vydelava-na-bytech-pro-chude-najmy-jsou-vysoke-1k9-/domaci.aspx?c=A110914_184619_usti-zpravy_oks
01. 03. 2012 | 14:25

docent psychologie napsal(a):

jo koukal na něj jaki vidlák, kdyby viděl pero poprvé a doposud psal jen husím brkem.
A slintal u toho jak ten Pavlovův pes. Ale jeho maminka se zřejmě snažila a vychovávala ho, že krást se nemá, neb při strkání pera do kapsy měl pěkně provinilý úsměv. Takový rozpolcený.Tem chtíč byl větší než zábrany.
01. 03. 2012 | 14:27

Abe Normalni napsal(a):

neo Priblba spekulace. Nez byste pripustili, ze kecate, nebo ze vam nekdo nakecal pitomost, budete vymyslet podobne kostrbate konstrukce, jakoze nevedel, ze si ho muze vzit a vlastne kradl i kdyz nekradl. To je jak od decka v materske.
Proste si ho vzit mohl, vzal si ho a udelal to a natoceno to vypada komicky.
A nejvtipnejsi na celem tom videu bylo, ze jediny usvedceny a odsouzeny zlodej na nem byla Nora Fridrichova...
01. 03. 2012 | 14:31

vasja napsal(a):

Podle foťky aj zastydlejch keců, by se měl tenhle zelenej bionaftovej fotovoltaik na vítr, dávno léčit.
01. 03. 2012 | 14:33

Abe Normalni napsal(a):

Analytik Aha, takze vscihni jsou spiklenci, jen ty ses letadlo. Doporucuju Chocholouska nebo kyanid...
01. 03. 2012 | 14:33

Analytik napsal(a):

Abe Normalni 14:31

Opět jste potvrdil mou domněnku, že nám tu někdo valí do hlavy přiblblé spekulace! Takže ten kleptoman má smysl pro humor a zahrál to jen proto, aby pobavil obecenstvo. Inu, je to velký Klaun. Díky za vysvětlení a Vaši účast v diskusi.
Budu se těšit na Vaše další humorné příspěvky!
01. 03. 2012 | 14:43

Sladký napsal(a):

Abe Normální.Tak stupidní příspěvky jsem zde ještě nikdy neviděl..Děláš to schválně, abys aspoň v něčem vynikl? Myslím, že to nemůžeš myslet vážně, s takovou inteligencí by ses nemohl naučit číst a psát.
01. 03. 2012 | 14:43

neo napsal(a):

Abe Normální,

kdyby věděl, že si ho může vzít, vzal by si ho a to i s krabičkou a určitě by ho nevyndaval, nedával pod stůl a nestrkal do kapsy.
01. 03. 2012 | 14:56

Pavel napsal(a):

Pane Rabasi,
stručné a výstižné. Volil jsem a budu volit zelené. Jedinou čitelně proevropskou stranu, která se jasně vymezuje proti Klausovi, nejhoršímu škůdci. Nedejte na všelijaké poťouchlé mudrce typu Honolulu a pište častěji.
01. 03. 2012 | 15:00

J. napsal(a):

Přemku, dobrý!
Krátce, stručně, výstižně, konkrétně!
Je již na čase podívat se pravdě do očí, nebrat vážně přehnaná procenta sympatií k prezidentovi, která jsou asi tak důvěryhodná, jako když Klaus ošacuje Dobeše na nejlepšího polistopadového ministra školství.
Nevěřila jsem, že bude přes dvacet let trvat, než si i ti poslední, nejskalnější klausovci uvědomí, že jejich láska k obyčejnému ekonomovi, který krade na státních návštěvách pera, je ve stadiu umírající kobyly.
Náš prezident se totiž pořád diví.
Nikdo mu není dost dobrý, protože jen on má dojem vyšší šarže než má pán Bůh, a také buď se diví z vrozené naivity či na nás hraje naivku.
Prezidentovy milosti je něco, na čem by libovolný student Západočeské univerzity obhájil doktorát.
Stačilo by tam v několika variantách a Bendovým písmem napsat, že o peníze jde až v první řadě; Klause zajímá pouze byznys; neexistují špinavé peníze a více takových Kožených (rozuměj-Klausů).
Když onoho narcistu v devadesátých letech na Ostravsku vypískali, myslela jsem, že to listopadové divadlo s maňásky končí. O, nikolivěk. Bohužel.
Ale pokud to nešlo po dobrém ...

Proč už pro Boha někdo neřekne, ten Klaus může být jen pouhopouhý kydoň, čecháček, průměrný inteligent, ultrasnob, zbabělec a nemakačenko?
Proč už ho někdo nedrapne za flígr a nevyrazí?
01. 03. 2012 | 15:04

neo napsal(a):

J.

ono z těch ministrů co seděli na školství si ale opravdu moc nevyberete :)
01. 03. 2012 | 15:05

rejpal napsal(a):

Abe Normalni
Nebylo by tak trochu realističtější přijmout za fakt, že váš oblíbenec trpí kleptománií, než tady celému fóru tvrdit do očí, že se nestalo to, co každý z nás viděl na nesestříhaném videu?
01. 03. 2012 | 15:07

Abe Normalni napsal(a):

Sladký no ja chapu, ze vam slapu do babovicek, ale me to bavi. Kdyz vidim, jak se vztekate, protoze krom hospodskyho porvavani nemate jediny relevantni argument.
No a obcas to okorenim vasim vlastnim korenim, demagogii. A nic cloveka nenastve tak, jako vlastni obraz v zrcadle, ze?
Proste Klaus nic neukradl, jen si do toho projektujete vlastni nenavist. Vy jste ta sorta lidi, co posilala zida do plynu a kulaka na uran, protoze preci kradli a "vsichni to vedeli, ze jo".
Mimochodem, pan Rabas byl z jedne funkce odvolan kvuli spatnemu hospodareni. Tvrdil, ze je to nicim nedolozena pomluva, ale sam se chova uplne stejne, jako ti radni.
01. 03. 2012 | 15:08

Abe Normalni napsal(a):

rejpal Nmeuzete ukrast neco, co je vase, resp je vam k dispozici. Jako byste si pozval navstevu na obed a pak vsude roztruboval, ze vam ukradla jidlo :-D Ja tvrdim, ze si to pero vzit mohl, tvrdi to i odbornik na dane tema a opak tvrdi nejakj rejpal. Myslim, ze vedu 1:0.
Jste jako maly haranti, proste budete dupat nozickou, i kdyz 1000x nemate pravdu. Naprosta neschopnost sebereflexe.
01. 03. 2012 | 15:12

JC napsal(a):

Jsem ochoten připustit, že Klaus ukradl pero, pouze za podmínky, že Rabas a jeho zdejší fanklub do týdne emigruje/nejlépe na Kubu/.
01. 03. 2012 | 15:17

vasja napsal(a):

Pavel napsal(a):
Pane Rabasi,
stručné a výstižné. Volil jsem a budu volit zelené.
------------------------
A řekněte svojemu dědkovi a bábě, že v každý zaplacený tisícovce za elekřinu, posílá 300 Kaček solárnim a větrnejm baronům.
01. 03. 2012 | 15:17

orttt napsal(a):

Pavel:
To myslíš vážně? Volit sebranku, která léta pomáhala Topolánkovi rozkrádat stát? Jedinou Stranu zelených na světě, která je ochotná sloužit velkému kapitálu?
Jediný důvod proč volit Zelené může být snaha zachovat nám Kalousky, Drábky, Vondry, Nečase, Dobeše, Schwarzenbergy a spol. i pro příští volební období.
01. 03. 2012 | 15:26

Sladký napsal(a):

Abe- vidím, že jste vynikající znalec lidí možná dokonce psycholog:o)) je neuvěřitelné, jak dokonale jste mne odhalil.O jakých argumentech to blábolíte, nešťastníku? Viděly to statisíce či spíše miliony lidí, v zahraničí se o tom psalo a vy blábolíte cosi o mé "projektované nenávisti".
No a s tím zařazením do "sorty lidí co posílala žida do plynu a kulaka na uran"
jste to fakt přehnal.Omlouvá vás jen vaše mentální inferiorita. Dík za perfektní studijní materiál. Jste anonym, tak nebudu mít žádný problém s prezentováním vašich názorů.
Vážně, už jsem zde viděl lecjaké exoty, ale vy jste skutečně cosi výjimečného.
01. 03. 2012 | 15:26

rejpal napsal(a):

Abe Normalni
Když jste u té domácnosti a návštěvy, co takhle jiný příklad. Pozvete si domů hosta, ten uvidí na stole nějaké pochutiny, kradmo si je nacpe do kapsy a na odchodu zjistí, že byly nachystány pro něj. Víte, on v dané věci není podstatný fakt, zda někdo něco může nebo ne, ale co a s jakým úmyslem dělá. A to prostě nepopřete, i kdybyste si napsal skóre 100:0.
01. 03. 2012 | 15:33

J. napsal(a):

neo, demokracie do školství nepatří!
Pokud si pamatujete ministry předlistopadové, těžko popřete, že žáci uměli hůře než posledních dvacet let.
Možná mi vpálíte jediné, že byli ve straně. Ano, museli být.
Dobeš je také ve straně. A ještě v ABL.
01. 03. 2012 | 15:33

Xaver napsal(a):

Autor napsal:"Špinavé peníze hradní pán nezná"
Tak to není tak úplně pravda. Klaus tenkrát řekl, že špinavé peníze nepozná. A to je trochu rozdíl.
Více škody nadělal jiný Klausův výrok. "Tyto záležitosti jsou pod prahem mých rozlišovacích schopností." Tento přístup si osvojili i jiní potentáti a to je možná jednou z příčin našeho stavu.
01. 03. 2012 | 15:34

neo napsal(a):

J.

ne nepamatuju si ministry předlistopadové a taky bych je sem nezatahoval, protože jste jasně a srozumitelně psal/a o ministrech polistopadových.

cituji:"... jako když Klaus ošacuje Dobeše na nejlepšího polistopadového ministra školství."

na to jsem tedy reagoval tím, že opravdu není moc s čím srovnávat. To co se vystřídalo na křesle MŠ nestojí za řeč a ačkoli je Dobeš snad nejhorší ministr ve vládě, tak se někomu může jevit jako nejlepší polistopadový ministr školství.
01. 03. 2012 | 15:44

J. napsal(a):

No, myslela jsem to, milý neo, jako že Dobeš ROZHODNĚ z té polistopadové squadry není nejlepší-děkuji, že mě nechytáte za slovo.
Doufám, že nejste (pravicový) vyznavač toho, že je lepší ministr Dobeš, než ministr žádný.
Třeba Buzková byla zásluhová, Sokol nevadil, Zeman Eda to pohnul žádoucím směrem.

Každý polistopadový ministr či ministryně musí být zoufalí ze stavu, který ve školství panuje. Je to jako lomit rukama nad nadaným klukem, kterého chceme naučit na housle, ale dáme mu demokratickou volnost, zahrneme ho "nutností projektů", které mají s houslemi společného pramálo (ale zčásti platí jeho učitele), a tím mu odčerpáme energii.
Ministři školství jsou dobří v severským zemích, v Holandsku či ve Švýcarsku. U nás - dokud nezavedeme rákosku - budeme stále jen komentovat slovy "Nedaří se", či "Tudy cesta nevede".

Co byste, neo, udělal, pokud byste byl ministrem školství Vy?
01. 03. 2012 | 15:53

Abe Normalni napsal(a):

rejpal Jo vy se citite byt autoritou ve vykladani cizich umyslu? Hmm. Tady nejde o okecavani. Jste schopen dolozit nejak jinak nez svym dojmem, ze ta pera pri takovych akcich nejsou zucastnenym, potazmo vedoucimu delegace k dispozici? O to tady jde, ne o vase nebo Rabasovy dojmy. Nekteri Radni v Chomutove byli presvedceni, ze Rabas minimalne spatne hospodari s verejnymi prostredky (ne-li neco horsiho). Rabas se vztekal (spravne), ze nejde o neci dojmy, ale o fakta. Tady najednou pustil svoji dojmologii z retezu.
01. 03. 2012 | 15:55

neo napsal(a):

J.

já bych nikdy do vlády nelez. Politika jako taková je ten největší humus, jakej si umíte představit. Rozemele každého. Jsem přesvědčen, že kdyby se do politiky dostal Old Shutterhand, tak by z ní vylez jako Forester.

Dobeše považuji za nejhoršího ministra ve vládě, ale ve školství se vystřídali horší.
01. 03. 2012 | 16:02

J. napsal(a):

Shatterhand je sice literární postava, ale věřím, že by ji ani česká politika nezlomila. Ne nadarmo mu Karel M. přisoudil moc ruky, která "namele". Hrdina tento s bájnými atributy by zvládl vězeňského psychologa v prvním kole a na své Hatatitlovi by ho poslal do Valdic pokračovat v načaté práci.
A to byl přítel May kriminálník ...

Takže nevíte? Poradím Vám.
Půlka úředníků a zajatců projektů je na ministerstvu zbytečných.
Tedy propustit.
Ukončit čerpání všech nesmyslů z jinak bohatého rozpočtu ministerstva.
Ihned ukončit "optimalizaci škol".
Zavést do škol možnost (nikoli realitu) tělesných trestů.
Za tím účelem delegovat na všechny školy v době výuky městskou policii.
Zakázat žákům všechny elektronické vymoženosti v době výuky.
Bez žádoucích studijních výsledků neumožnit další studium.
Vrátit školství prestiž z filmů Škola základ života či Cesta do hlubin študákovi duše.
Bez práce nejsou koláče
a
Bez přísného režimu budeme mít dál hloupější žáky.
Bohužel.

A nakonec!
Školství musí být apolitické!!
01. 03. 2012 | 16:19

neo napsal(a):

J.

nesmysly, nic víc...
01. 03. 2012 | 16:32

skeptický napsal(a):

Je to tak.Polovina krade,druhá neví vo co de.A ti co tuší čumí,protože je k tomu nepustí.
01. 03. 2012 | 16:37

J. napsal(a):

Drahý neo, co Vy víte o životě!
01. 03. 2012 | 16:40

Petr napsal(a):

J.:
"Cesta do hlubin študákovY duše"... Joudo!
01. 03. 2012 | 16:43

neo napsal(a):

J.

určitě dost na to, abych nemusel vidět své děti ve škole v kvádru a rákoskou před xichtem a fízlem v zátylku.
01. 03. 2012 | 16:49

resl napsal(a):

J.
Pamatuji dost, ale váš návod je zastydlý a nikdy by žákům nepomohl. Spíš naopak, v to má neo pravdu
01. 03. 2012 | 16:58

J. napsal(a):

neo, resle! (Mladíčci)!
Za to "do študákovY duše" se omlouvám.
Měla bych to za dvě.
Schválně jsem nepsala, že bych na kvádrech pochopitelně (při dnešní drahotě) netrvala.
Odhalili jste mi, pánové, však jiné věci.
Pochopitelně nejde o kvádro, oblek, či noblesní oblečení.
Slušným oblečením se však slušný žák vyjadřuje vůči škole.
Pokud chodí - promiňte - v hadrech, je mu škola "kdesi",
a ani instituce se k němu většinou slušně nechová.
A to zas nepřijímají rodiče.
Myslela jsem těmi filmy slušnost, kterou v dnešním školství postrádám.
Co myslíte, PROČ se tolika divákům ty filmy líbí?
(Vždyť jsou "staré", možná "zastydlé" (jako moje nápady)...)
Můj návod by, drahý resle, pomohl. Vy jste ho nezkusil, takže nevíte.
neo, připustila jsem MOŽNOST tělesných trestů (městské policie), určitě jste to pochopil. Buďte chlap a nehysterčete!
Pánové, z nekázně se ve školství žádné výsledky ještě neurodily.
Je to jako kroutit hlavou nad neplodností krávy jalové ...
(s volem českým...)
01. 03. 2012 | 17:13

Pavel napsal(a):

vasjo
zkuste si někde zjistit kdy vstoupil v platnost zákon o fotovaltaických elektrárnách. Bylo to v roce 2005. V té době nebyli Zelení nejen ve vládě, ale ani v parlamentu. Za tento zákon tedy poděkujte někomu jinému.

orttte
Rozkrádat Topolánkovi stát pomáhala jeho dobře fungující zločinecká organizace ODS. Zeleným se podařilo (přes odpor soudruha Klause) prosadit proevropského ministra zahraničních věcí a pár zákonů, které pomáhají zlepšení životního prostředí. Dokázala prosadit proti ODS (a jejich Velkému kormidelníku Klausovi) silného protikandidáta. Kdyby komunisté, část lidovců a šíbři typu Šlouf a Weigel nezapracovali, mohl dnes na Hradě namísto zlostného a senilního starce pobývat rozumný a vzdělaný člověk.
01. 03. 2012 | 17:32

resl napsal(a):

J.
omlouvám se, ale jsem starší než vy. trochu z vás cítím bachaře, ale doslova to tak nemyslím. snažíte se přesvědčit o své pravdě, mějte ji, ale nevnucujte ji druhým. nesnáším prostě dril.
01. 03. 2012 | 17:36

JF napsal(a):

co takhle popsat jak byl zvolen pan profesorus Klausus prezidentus skrz Zubovovuv a jak Bursík vlezl do vlády stojící na bezprecedentním uplácení. Říká se tomu sebereflexe. Myslíte že by to Zelení ustátáli ... ??? ... pak bych se asi ptal dál. Mimochodem otázky a odpovědi jsou ve velmi zajímavém vztahu následnosti, ale u obího máme stejnou nejistou - tedy zda se správně ptáme či zda správně odpovídáme.
01. 03. 2012 | 17:38

J. napsal(a):

Nesnášejte, pane resle, nesnášejte. Já jsem zde jen nadnesla řešení, a Vy ho zase, prosím, nečtěte!
Nebudu se s Vámi přít o věk, jako ženě mi to je nanejvýš trapné, ale myslím, že nemáte pravdu.
Kde jste prožil válku? (tu druhou)
01. 03. 2012 | 17:46

J. napsal(a):

Pokud jste Vy zažil kriminál a vidíte v trochu náročných lidech hned bachaře, bohužel jste vjel na dosti slepou kolej.
Pokud byste byl důchodce, mluvil byste jinak.
01. 03. 2012 | 17:48

resl napsal(a):

JF
Zubová lhala Bursíkovi o své nemoci, proč se nemůže zůčastnit volby prezidenta, aby její hlas chyběl. Melčákovi/ČSSD/ slíbil Langer beztrestnost, aby volil Klause /jestli mě paměť neklame/ s Wolfem /ČSSD/, to bylo stejné, je souzen za rozkradení miliónů pro svou firmu až teď a čeká od Klause recipročně milost. Je to ale příliš průhledné a na tenký led se náš hradní intrikán, nepouští. I když u něj člověk nikdy neví ...
01. 03. 2012 | 17:58

Matěj napsal(a):

Kdy už konečně zakročíme, nebo si necháme dál kálet na hlavu. Myslím, že tahle vláda už měla být na smetišti dějin. Proč nám Island není vzorem
01. 03. 2012 | 18:14

Sláma napsal(a):

Za svého působení v parlamentu Zelení nic dobrého nedokázali. Ovšem, bylo by naivní od nich něco čekat. Martin Bursík si na radu svého tehdejšího guru Dejmala zprivatizoval Zelené stejným způsobem, jako to později udělal Vít Bárta s Veverkami. Akorát s tím rozdílem, že ty Bártovy blondýny jsou poněkud hezčí.
Podle jednoho mého známého, činovníka modrých ptáků, Bursíkovi na tu privatizaci věnoval peníze Topolánek. Cílem bylo odčerpat hlasy levici (všude na světě jsou Zelení levicoví, jen u nás jsou Bursíkovci někde mezi lidovci a fašisty) a přinést je Topolánkovi na podnosu. Což se podařilo a Bursík tak umožnil vládu korupce a rozpočtové neodpovědnosti.
01. 03. 2012 | 18:33

Pátrač napsal(a):

Abe Normalni

Osobně si myslím (trochu jsem se přeptával), že se nejednalo o krádež (viz právě "havlista" Špaček: www.ladislavspacek.cz/blog/clanek:klaus-krade-pero
), jenomže v našich médiích převláda antiklausismus (nebudu hodnotit, zda právem, či...). Prostě se využije kdejaká pitomost, přeslap (nejnověji milosti), k vytváření špinavých bublin. Fridrichová dostala za inkriminovanou reportáž nějakou cenu, tuším. Aspoň je vidět, v jakém žijeme absurdistánu. Velká část národa té reportáži patrně (patrně!) skočila na špek (upřímně říkám, že jsem to zprvu také zbaštil). Nabízí se ovšem ještě otázka, zda Špaček (jinak nemající přílišné sympatie k V.K.) nepotřebuje Hrad pro svůj byznys a proto tlumí ony výklady, které nejsou nakloněny Hradu (spíše to zapotřebí nemá, ale člověk nikdy neví...). Podnes jsem nepřišel na to, jestli to byla krádež, anebo chytře sestříhaný záběr. Když jsem oslovil pár lidí nemající rádo V.K., ti to nahlíželi podobně jako v reportáží 168. Ale je to memento. Máme tady selektivní média. Já můžu mít Klause nerad, ale to ještě neznamená, e budu prostřednictvím veřejnoprávní instituce na něho podpásově útočit. Tady nejde jenom o Klause, nýbrž o imidž celé země. Jestliže někdo do světa vysílá, že máme za prezidenta nestydatého zloděje, tak to není zrovna vlastenecké chování. Tohle si máme vyřežit doma.
01. 03. 2012 | 18:41

Perun napsal(a):

Je starým zvykem, že plnicí pero, kterým dotyčný mezinárodní smlouvu podepsal dostává na památku.
Přesto uvědomělí klausožrouti ve své nebetyčné debilitě dále žvaní o "krádeži". Když nic jiného na Klause nemají,....
01. 03. 2012 | 18:45

antiovce napsal(a):

problém je v tom, že to pero mu nikdo nepředal. Klaus to pero tajně pod stolem schovává do své kapsy, takhle to dělají ti, co něco kradou.
01. 03. 2012 | 18:58

J. napsal(a):

Perune, to víš, že nemáme!!
(Že Tě hanba nefackuje!!!)
Chceš jako správný pravičák "důkazy"?
Za ministrování financí pana Klause se rozkradlo několik stovek miliard na Kupónové privatizaci.
(Jistě-on za nic nemůže).
Za jeho premiérování se v krádežích vesele pokračovalo.
(Kdepak by premiér za něco mohl!!, že?)
Všichni mu baštili jeho velkohubost a nikdo si nedovolil (zřejmě bláznovi) odporovat.
Pepa z HongKongu samozřejmě neexistuje, igelitky s mincemi jsou novinářská kachna a dluhy zde vyrábějí skutečně pracující svými daněmi.
Tajemní sponzoři ODS jsou pochopitelně jen necitlivým pochopením (poněkud komunisticky vyhlížející) geniality členů ODS.
Opět říkám, peníze kradli zřejmě bezdomovci v dresech ODS.

Perune, být Tvojí matkou, asi bych se neovládla!
01. 03. 2012 | 19:03

J. napsal(a):

Antiovce, Klaus si velmi a často a rád přivlastňoval/je věci, které si myslel(myslí), že jsou jeho, ale nikdo mu je nepředal.
Vždyť na tom peru jasně vidíme, jak to mohlo být s Kupónovou privatizací.
Pravičáci budou trvat na tom, že mu to patřilo, slušní lidé, u kterých politika nehraje roli, mohou říci, že už je Klaus korunovanej zloděj.
Stříhám už metr do února 2013.
Doufám, že on už žádnej potřebovat nebude!
01. 03. 2012 | 19:07

JF napsal(a):

resl:
1)Zubová má za manžela Zubova. Tedy podvod je už v příjmení zakrývající kontakty na ruskou komunitu. (nejsem si tedy jist zda je užívané příjmení vůbec legální)
2) Bursík z nějakého důvodu byl nahrazen Liškou- Tedy kroky Bursíka nějakým způsobem překročili i žaludek zeleného straníka.
Bursík byl nahrazen Liškou.
3) pan Liška v jednom svém blogu zde na aktuálně popsal to proč Zubov(ov)á byla poslankyní za SZ. Byla to forma platby za podíl pro SZ na předvolebním bilbordovém šílenství v ČR.
4) Obecně: strany jsou v systému protislužeb za to že se o nich vůbec někdo dozví. Tedy otázka je kdo vlastní veřejná prostranství určená k "osvětě" prostého občana. (media, bilbordy, televize, rozhlas)
5) Otázka je jak mohou strany najít společnou řeč v tom co je jejich společný zájem.(krom toho co je rozděluje) Tedy jejich společný postup proti systému který je hypertrofovaná demokracie

... jasně že tu zastávám morální stanoviska která jsou v ČR z říše snů. ČR má problém právě v té morálce kterou plebejec k šichtě nepotřebuje ... třeba i k šichtě v Poslanecké sněmovně ČR.

... a to se týká vstupu i do vlády Mirka Topolánka. Nelze to ospravedlňovat že Mirek je lepší či horší mafián než Jirka.

To řešení je dle mého dávno před volbama. Volby už jsou jen taková lidová taškařice. Kór a právě v současném Česko.

Určito není jednoduché řešení ale určitě to řešení není v technologizaci společnosti čímž je právě politickaja ekonómija ... spíše bych lovil ve společenských vědách a v tom jak společnost charakterizovat a pak klást dobré otázky.
01. 03. 2012 | 19:10

antiovce napsal(a):

za pár desítek let se naše děti budou učit ve škole o Klausovi, že to bylo to nejhorší neštěstí co nás mohlo po r.89 potkat.
01. 03. 2012 | 19:11

Analytik napsal(a):

Perun 18:45

Dejme tomu že nás dvacet diskutujících na tomto blogu Ti spolklo to vysvětlení. Ale jak přesvědčíš těch zbývajících 5 miliard diváků na celé Zemi.

Spousta lidí neví, kde leží Česko. Ale stačí se zmínit o chilském peru a je to jasné.
01. 03. 2012 | 19:30

Pátrač napsal(a):

Jak se to mělo (zřejmě) s oním perem.
www.ladislavspacek.cz/blog/clanek:klaus-krade-pero

Aby Klausobijci (byť třeba neznalí skutečnosti) nakonec nelitovali, jak naletěli (bulvární) reportáži ČT. Mezi námi, zrovna Fridrichová nedělá na obazovce dojem seriozní novinářky (divím se, že vůbec pracuje v ČT (spíše patří noa TV Nova).

Kdo sleduje veřejné dění, tak asi dobře ví, že Klaus rozhodně není oblíbenec p.Špačeka, který dříve úzce spolupracoval s V.Havlem.

Ten odkaz jsem dávám kvůlu tomu, abychom nebyli a priori zaslepení animozitou k V.K. Chceme přeci nahlížet realitu objektivně, ne (byť třeba nemáme V.K. rádi).
01. 03. 2012 | 19:44

resl napsal(a):

JF 19:10
1) resl má za manželku reslovou
2) Liška vyhrál předsedu na sjezdu Zelených. Bursík myslím nekandidoval
01. 03. 2012 | 19:45

Belgičan napsal(a):

Pane Autore,

K poslední větě - emigrovat? Ne, ne, ne! - to není řešení!!!

Když se necháme okrádat tady, tak tomu jinde nebude jinak! Navíc je tahle země krásná země a stojí za to pro ni něco udělat. Bude potřeba hodně úsilí a hodně práce. Především musíme pracovat sami na sobě. Máme před sebou dlouhou cestu a musíme se už na ni konečně vydat. Nikdo nám nedá nic zadarmo. Dvacet let tato společnost jen tak přešlapovala na místě opitá napřed sametovou revolucí a poté rohlíkem. Jen odhaduji čí je to zájem, že v této republice dvacet let po pádu reálného socialismu minimum lidí ví, co to vlastně ta pravice je. Náš pan president je potomek dvou horlivých a všeho schopných óbrkomunistů. Od něj pravicové jednání neočekávejme, natož morální hodnoty. Stejné to je u Kalouska, Langra, Topolánka... jejich pravicovost jsou pouhopouhé mimikry. V ČR nemáme klasickou konzervativní pravicovou stranu. TOP09 se o to pokusila, ale se špatnýma lidma.
Dle mého názoru potřebujeme skutečnou pravicovou stranu s důrazem na kozervativní hodnoty jako jsou morální hodnoty, úcta k práci druhých, úcta k člověku a s odvahou bojovat proti zdejšímu polostátnímu organizovanému zločinu.
Dále tato republika potřebuje stranu zelenou (ale skutečně zelenou), která by se starala o to, abychom si nepodřízli větev našeho stromu života, na níž sedíme.
Ruku na srdce pane Rabas, naši zelení mají, stejně jako strany tzv. pravicové, smůlu na členy, co?
Takže emigrovat niokoliv, namísto emigrace pracovat. Nejlépe začít u sebe. Já bych kvalitní zelenou stranu plnou odborníků (třeba na biomasu) uvítal. Mohla by být i "středotroškulevicová".
01. 03. 2012 | 19:46

Perun napsal(a):

antiovce
Pero se nepředává. Ani slavnostně s fanfárami ani jinak. Státník podepíše a strčí do kapsy. Klaus si ho ještě prohlížel a pak ho schoval. Možná to nebylo vhodné se tak okatě koukat "co mi to dali ?, komu to doma dám na hraní ? ", spíš měl dojatě naslouchat řeči souseda i když ji nerozumněl, ale stalo se. Asi toho už bylo moc, těch diplomatických cerepetiček.
Jen zarytě uvědomělí hlupáci z toho dělají krádež.
01. 03. 2012 | 19:56

antiovce napsal(a):

Perune
jen zarytí zaslepenci nechtějí vidět skutečnost a nalhávají si něco co není pravda. Prohlídněte si tu zlodějnu ještě jednou, tentokrát pořádně.
01. 03. 2012 | 20:02

Analytik napsal(a):

Perun 19:56

Dobrá story, až na to, že Klaus nic nepodepsal! Podepisoval Schwarzenberg, Klaus si jen povídal s chilským prezidentem. Nebo to alespoň předstíral, aby odvedl pozornost od svých chmatáckých končetin.
01. 03. 2012 | 20:10

Belgičan napsal(a):

Perune,
já opravdu nikdy neviděl žádného státníka, který by si strčil po podepsání smlouvy pero do kapsy. Opravdu ne. Jo úředníky jsem viděl, jak si pera berou. Když se podepisuje více smluv naráz, podepisuje se každá jiným perem a tyto pera okamžitě mizí v kapsách okolostojících - mají totiž vysokou sběratelskou hodnotu. A aby si někdo přivlastnil pero před podpisem jsem ještě neviděl. Tedy viděl, jednou (vlastně vícekráte, ale stále to byl jeden a ten samý politik). Možná si politici pera berou, ale nejsou tak arogantně nad věcí, aby to dělali před běžící kamerou (s přiměřenou ostudou).
01. 03. 2012 | 20:11

volič napsal(a):

Pane Jákl, proč jste si vybral krycí jméno Abe normální. Nebo vám to poradil sám Václav ?
01. 03. 2012 | 20:17

JF napsal(a):

resl: když už jste odkopán, řeknou si o teplé prádlo reslé ať nenastydnou jak dvojitá manželka od Zubova a nedopadnou jak u Sokolova ;-) ( docela by byla sranda zjistit zda si brala podruhé Zobova Zobovová či Zubová nedomejšlet ani která by to mohla být potřetí ... natož z Kutné Hory ;=)

"2) Liška vyhrál předsedu na sjezdu Zelených. Bursík myslím nekandidoval " - nejste opravdu už nachlazen ???
01. 03. 2012 | 20:17

orttt napsal(a):

Pavel:
Posloužili Zelení ODS? Posloužili - a dobře. Tak mlčte.
Před volbami v roce 2006 rozumní lidé varovali ty hloupější, že hlas pro Zelené je hlasem pro ODS a Topolánka. Ti hloupější a méně schopní samostatného myšlení si ovšem nedali říct. Potom si už jen rvali vlasy, když viděli, jak naši PRAVICOVÍ Zelení servilně hájí zájmy velkokapitálu - za pár drobků ze stolu.
Projekt Zelených bude vzkříšen vždy, když bude třeba, aby se zloději udrželi u koryt. Už dnes vlastně soutěží s lidovci, bobošíkovci a potenciálními babišovci o to, kdo bude mít tu čest podržet Nečasovi (příští vládu).
Hlas pro Zelené je hlasem pro Kalouska, Nečase, Schwarzenberga, Drábka, Vondru a spol.
01. 03. 2012 | 20:19

resl napsal(a):

JF 20:17
jsemnachlazenvzaljsemsizubovovamalířeklause
01. 03. 2012 | 20:58

ujo napsal(a):

Hezounký článek, jen chybí vysvětlení proč Bursíkovi "zelení" drželi Topolánkovu vládu až do jejího konce.
Nepamatuji ani náznak podobné kritiky.
Nebo snad chce autor tvrdit, že za Topolánka bylo vše v pořádku?
01. 03. 2012 | 21:03

.......................... napsal(a):

Hloupý článek.
01. 03. 2012 | 21:29

JF napsal(a):

resl: ano, ale pozor jdete docela do ostré léčby ;-) tak to je jiný kafčo to by každopádně mohlo docela zahřát.

upozornění lékaře a lékárníka: podávat jedině s pásem cudnosti ;-)

Osobně asi bych tenhlete průvan na radu báby kořenářky zahnal jalovcem nebo přechodil. ;-)
01. 03. 2012 | 21:38

hakarel napsal(a):

Perune, Perune,ještě pověz nevěřícím, copak to Klaus podepsal tím perem před jeho ukradením na tiskové konfereci? Ze snímku to není jasné.
https://www.youtube.com/watch?v=noGhBEbRPOU&feature=related
01. 03. 2012 | 21:40

Jirka napsal(a):

Přece nemí možné že ty zlodějské lumpy nedostaneme do tepláků, vždyť oni se nebojí vůbec ničeho. Zajímalo by mě co má slibeno Kubice, že na to všechno jenom nečinně přihlíží.
01. 03. 2012 | 21:43

Zbyněk N. napsal(a):

Jak jsme rádi, že Vás máme a vždy nám vše vysvětlíte.
Vaše "Nadace na ochranu fauny Evropy" s chomutovským kámošem Doc. JUDr. Milanem Kindlem CSc.( bývalý děkan z Plzně), máte u něj trvalé bydliště- když jdete do voleb v Chomutově?!
A jak byly použity všechny peníze z tzv. adopcí zvířat, které šly přes tuto nadaci?
Sochy vymřelých zvířat v Lesoparku- jsou Vaše, chystáte se je odvézt nebo počítáte, že se do Lesoparku vrátíte?
Co Vaše pozemky se vzácnou faunou a flórou kolem Lesoparku ?!
Pomoc zahrádkářům u K. jezera? - náš pozemek spolu s kámošema z nadace a na něm za pronájem kolotoče a automaty.
A co Kočka a Hušák ( to se vám sice nepovedlo, ale projekt existuje)
Také Bečov v u Blatna, kde bydlíte na Vašem statku. Škoda, že okolní fauna a flóra neumí mluvit.
Prý letos zase kandidujete kam se dá ? Čest Vám prý nedovolí, a tak kandidujete pokaždé za někoho jiného.

Na závěr slova Vašeho kámoše JUDr. Kindla:
"Nebývá totiž časté, že slepí prohlédnou, hluší uslyší, hloupí zmoudří a lháři začnou mluvit a psát krystalicky čistou pravdu, protože, jak napsal K. Čapek, zrádní lidé a přeběhlíci se nemění, jen se vybarvují."
01. 03. 2012 | 21:59

vasja napsal(a):

Zbyněk N.
Přemda je fakt dobroděj:-))
http://rozvojcv.blog.cz/0806/rabasovo-kamencove-jezero-aneb-premek-v-risi-divu
02. 03. 2012 | 06:37

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Smoljak David · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Těšínská Tereza · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy