Vajíčkový názor

28. 05. 2009 | 09:05
Přečteno 6250 krát
Docela mě pobavilo, že se již na několika místech naší republiky dostal jeden z nejarogantnějších pohrobků minulého režimu dále škodící České republice do kontaktu s někým, kdo nesouhlasí s jeho pojetím politiky a dává mu to jasně najevo. Jde o Jiřího Paroubka, toho, kdo bez jakýchkoliv problémů a obav o zdraví nebo slušné chování zřejmě nařídil a poté schvaloval zásah proti účastníkům tanečního setkání Czechtek 2005. Při tomto nesmyslném zásahu bylo zraněno několik desítek osob a nemístným obhajováním oprávněnosti a přiměřenosti zásahu změnila dost velká část mladé generace názor na právní stát a fungování demokracie jako celku.


Hovořím o tzv. „vajíčkovém útoku“, který se zatím odehrál skoro na každé předvolební slibotechně ČSSD. Co na to strana, kde sociálně demokratické cítění zůstalo jen v názvu? Hned našla viníka - je jím konkurenční ODS. Politologové začínají hovořit o zhrubnutí politické scény a o morálce těch, co se odhodlají skrze vajíčka dát nahlas znát svůj názor. Je zjevné, že kdyby u nás ve státě existovala funkční demokracie, lidé typu Jiřího Paroubka by ve vrcholné politice vydrželi jen malou chvíli. Prostě nám chybí občanská společnost. Prostá angažovanost lidí ve věcech veřejných. Po fašistickém protektorátu, komunistickém puči a následné 20leté okupaci bylo zřejmé, že tvorba demokracie bude těžká a zdlouhavá. Vajíčkový názor je jedna z forem, kterou se rozhodla využít část mladé generace. Nejde o kámen nebo o klacek. Nejde ani o zneužití policejní mašinérie proti lidem, jak se toho dopustil ve svém postoji právě Paroubek.

Nejlépe by bylo, kdyby si právě mladá generace uvědomila důležitost doby a možnosti věci kolem sebe měnit a v podzimních předčasných parlamentních volbách volila malé strany na místo těch velkých. Tím se může stát, že během jedné noci se z velkých parlamentních stanou marginální skupinky a do 200 členného parlamentu se dostane třeba 15 malých stran; poté nepůjde v parlamentním rozhodování o dohody stranických sekretariátů, ale o diskuzi nad důležitostí rozhodnutí pro nastávající generaci. To by bylo krásné vajíčko všem těm, co si ze služby veřejnosti udělali vlastní kšeft.






Před třemi lety jsem se na chvilku dostal s J. Paroubkem do křížku. Když se mu nelíbilo, že mu lidé volají a píší, podal na mě oznámení. Prohrál. Trutnovský úřad musel konstatovat logické, tedy, že politik jako veřejně činná osoba má menší ochranu soukromí nežli běžný občan. Správní odbor zmíněného úřadu mě nechtěl obeznámit s obsahem spisu,který k celé věci vedl, a s dopisem, v kterém vysvětluje tehdejšímu premiérovi proč mě nepotrestali za zveřejnění Paroubkova veřejného čísla. Když jim krajský úřad nařídil, že mi spis k mé osobě vedený ukázat musí, odehrála se neuvěřitelná, bohužel v dnešní době běžná událost, kterou protiprávně nahrál zaměstnanec trutnovské radnice na videokameru. Z této nahrávky vzniknul 38min. film, který si můžete pustit na www.koukninafilm.cz

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Rudolf napsal(a):

Nemusím Jiřího Paroubka a ani nefandím ČSSD. Dokonce na mých oblíbených stránkách http://www.lidoveforum.cz je jeden z vrcholných předtavitelů ČSSD hodnocen hodně negativně. Na druhé straně naprosto nesouhlasím s tímto masovým projevem násilí, protože ve svém důsledku je nebezpečné v tom, že přinese ČSSD plusové body a tak to budou hodně drahá vajíčka.
28. 05. 2009 | 09:15

Saša napsal(a):

Paříž a Atény hořely, v Praze jen létala vejce.
Je dost šílené, že čelní čeští politikové v čele s presidentem odsuzují vaječnou revoltu mládeže, místo aby ji chválili a před světem se chlubili, že na rozdíl od mládeže jiných národů nezapaluje česká mládež auta a neplundrují obchody.

Pane presidente, ta vejce byla určena i Vám a celému establishmentu, o tom vůbec nepochybujte. Jenomže házet je po Vás není taková sranda, reakce vzteklého tlusťocha přijde mládeži zábavnější.

Naši předkové vyhazovali politiky z oken. Naše mládež po nich jen hází vejce. Tak pane presidente klekněte a děkujte Bohu, že jsou tak mírní a zdrženliví!
28. 05. 2009 | 09:17

valdštejn napsal(a):

Víte pane Penci , už jednou jsem Vám napsal , že jako občan schvaluji zásah ( itvrdý ) proti komukoli kdo porušuje zákon . A to , že zfetovaní mladíci blijící a seroucí , kde se jim jen vzpomene , obtěžující svou hlučnou muzikou kdekoho , jsou mimo zákon je nabíledni . Tak už ten Czechtek 2005 nechte být . Ti mladíci měli dostat potlamě ještě víc !
28. 05. 2009 | 09:19

Saliven napsal(a):

Mno jo Czechtek 2005. Chudáci tanečníci byli brutálně zmláceni, ach jo. To, že házeli po policajtech klacky a kameny to už pan Penc neviděl. On sám je přece tím, který by měl sedět místo Paroubka, toho odporného démona. Vůbec se nedivím, že schvaluje porušování zákona ve jménu "vyšších ideálů", vždyť on sám už v podstatě to vejce hodil, když zveřejnil Paroubkovo číslo, aby se frustráti vybouřili.
28. 05. 2009 | 09:21

Bara napsal(a):

valdštejn - vám asi někdo v dětství a mládí dával hodně po tlamě, že? Jinak si váš agresivní názor vysvětlit nedovedu. Pokud si uplatňování práva představujete jako dávání po tlamě, tak jste se narodil ve špatné době. Středověk by vám jistě seděl lépe.
28. 05. 2009 | 09:24

topsik napsal(a):

Jak může někdo brát vážně člověka, jenž se nechá vyfotit s konopím u frňáku a kouká kalným zrakem, že Penci?
28. 05. 2009 | 09:33

Béda napsal(a):

Pane Penci,

to taneční setkání Czechtek 2005 bylo tanečně - extázní. Policie pokud vím v té době nebyla vedena panem Paroubkem ale policejním ředitelelm a ministrem vnitra.

Navíc šla do oblasti na výzvu místní obecné správy, majitelů místních pozemků sjednat nápravu v oblasti rušení veřejného klidu, znečišťování veřejného prostranství a soukromého majetku, ničení cizího majetku...

Otázka: Co myslíte, kdy půjdou "demonstranti" vajíčkometi ze stejných důvodů
házet vejce na expremiéra Topolánka?
28. 05. 2009 | 09:33

SansLogique napsal(a):

škoda že jsi na tom Czechteku nebyl, Penci, možná by se ti v tom pasáckým mozku rozsvítilo. Bože, a tohle dělá na ministerstvu!!!
28. 05. 2009 | 09:41

Ondráš napsal(a):

Pane Penci ...onehdá v televizi i novinách proběhla zpráva , že máte v ložnici u postele vykopanou jámu , do které chodíte v noci močit. To lhali , nebo je to pravda ? A codí tam močit i celá vaše rodina? To by mě zajímalo víc , naž Vaše politické názodŕy.
28. 05. 2009 | 09:43

jeden napsal(a):

Pane Penci - je velmi dobře, že zůstáváte pouze "okrajovým politikem" kterého navíc většina lidí shovívavě přetrpí, jinak byste byl terčem asi daleko horší palby než vejcemi. Když už tak spíláte Paroubkovi kvůli Czechteku 2005 (co čekat od někoho, kdo se vyfotí s konopím...) tak vysvětlete, kde jsou práva lidí, kteří musejí snášet kravál, uklízet ze svých pozemků bordel po zeblitých účastnících koncertů atd. Každý preferuje svá práva, né každý je však považuje za nadřazena právům druhých, jak s oblibou činíte vy....
28. 05. 2009 | 09:46

Míval napsal(a):

Saša: Je to jen otázka času a vývoje. Věřte, že pokud se bude tento způsob diskuze obhajovat, dříve nebo později dojde na kamení, železo a posléze se možná dočkáte i ohně.
V každém davu (a tohle už opravdu nebyli frustrovaní jednotlivci, ale dav s veškerou logikou davového jednání) se obvykle najde, nebo se k němu záměrně připojí, pár skutečných grázlů, schopných všeho, kteří takový dav strhnou.
28. 05. 2009 | 09:54

Holubář napsal(a):

Bara:
Jako uplatňování práva si rozhodně nepředstavuji, že se každý usídlí s kraválem kde si zamane. Bez ohledu na okolí. Bez ohledu na cizí majetek. Bez ohledu na cizí práva.
To si asi představujete vy. Tak hupky dupky zpátky do džugle, ostatní tam ale sebou netahejte, pokud nechtějí. Fetujte si někde sama v klidu, na svém pozemku a techno si pouštějte do sluchátek. Sice z toho zblbnete, ale co se dá dělat. nebo možná máte ten proces už za sebou.
Jóóó´vlastně - vy k tomu potřebujete stádo...?! Tak vás už chápu.
Policie je od toho, aby zasahovala tam, kde je porušován zákon. Tečka.
28. 05. 2009 | 09:55

Ondrej Capek napsal(a):

"Chudáci tanečníci byli brutálně zmláceni, ach jo." - Salivene, vi jste takovej místní socdemáckej fašounek, co? Obávám se, že to o tom házení kamenů vzniká podobným způsobem jako přesvědčení Němců o noži do zad z řad židovského spiknutí.

Je ale pravda, že zatím jde v ČR spíš o frašku.
28. 05. 2009 | 09:58

Vico napsal(a):

Pane Penci, co považujete za funkční demokracii? Patnáct malých stran v Parlamentu? Svobodné házení dlažebních kostek po nesympatizantech? Dejte si to všechno, ty vaše moudra, do volebního programu té vaši malé strany. Ale bacha, s tou atraktivní nabídkou to moc nepřehánějte, aby těch volebních hlasů nebylo příliš. Pak by se z malé strany stala velká, a to vy přece nerad.

p.s. Ten plakát je fakt úžasný. Propaganda jak řemen. Tak se v Dikobrazu blahé paměti kreslili impéáristi z USA.
28. 05. 2009 | 10:00

Jan Valin napsal(a):

Pane Penci,

1. kážete o morálce a sám jste se nechal koupit panem Bursíkem a nyní tvoříte ve straně zelených tu kliku, která vylučuje a brání diskuzi.

2. vaše ochrana zákonů a lidských práv je vždy jen pro někoho. Co majitelé pozemků, kde se technoparty dějí? Ti nemají svá práva?

3. házení čehokoliv do demokracie nepatří. Je jen otázkou času, než přilétne místo vajíčka kámen.

Nahrazovat věcnou diskuzi vzbuzováním emocemí, předsudků a nenávisti ke komukoliv je právě ten pozůstatek z minulé doby. Jenže ten si nesete v sobě a žádné malé strany v parlemetnu Vám od něj nepomohou.
28. 05. 2009 | 10:04

Saliven napsal(a):

Ondrej Capek:
Nejsem socdemáckej fanoušek, jsem člen a Vaše útoky mně nemohou vůbec rozhodit. Na rozdíl od Vás nehodlám obhajovat házení klacků a kamenů na policajty - ty záběry byly velice výmluvné. Zvláště pak když se akce konala zčásti na pozemcích zabraných trochu revolučním způsobem. Většina lidí mohla bez problémů odjet během několika hodin - část nalitých třeba nemohla, tam policie zásah přehnala, stejně jako při ojedinělém přehnaném mlácení - ano excesy byly. To ale neomlouvá mladíky, aby se dopouštěli trestného činu útoku na veřejného činitele nebo výtržnictví jako s tím házením vajec. Lidé jako Vy si zřejmě myslí, že v rámci prosazování svých názorů můžete použít násilí. Já si to nemyslím.
28. 05. 2009 | 10:05

patriot napsal(a):

Dlouhodobý vliv kozího sýra na šedou kůru je zřejmě devastující…
28. 05. 2009 | 10:07

Béda napsal(a):

Pan Penc zde reprezentuje obhájce vrhačů. Na CzechTeku ("pokojní" tanečníci vrhali všechno co jim přišlo pod ruku)i na mítincích ČSSD. Jestli on třeba nebude mezi vyzyvateli - organizátori vajíčkové akce?
28. 05. 2009 | 10:10

Bara napsal(a):

Holubář - to se vám fakt povedlo :-)) Je mi skoro 50 let, v životě jsem žádnou drogu neokusila a techno neposlouchám. Zařadit si mě do škatulky jen proto, že nedávám rovnítko mezi právem a obuškem je poněkud mimo mísu.
28. 05. 2009 | 10:25

dn napsal(a):

O aroganci podobných tanečních akcí, jako je Čektek, či jak se tomu konopnému několikadennímu reji říká, netřeba hovořit. Je s podivem, že některé tyto akce probíhají s povolením místních úřadů, přestože lidé žijící v okolí jsou terorizováni těžko pochopitelným hlukem a nepořádkem. Mnohokrát, když byli v TV ukázány záběry na účastníky těchto akcí, jsem si kladla otázku, kde se v nich bere ta ochota nechat sebou takto manipulovat. Jestli někdo mluví o těchto akcích jako o zábavě mladých lidí, tak je podezřelý.
28. 05. 2009 | 10:28

Realista napsal(a):

Pane Penci, nemyslíte, že to trochu přeháníte?
28. 05. 2009 | 10:38

pan vajíčko napsal(a):

to je fakt, mladí by třeba měli chodit na čaje o páté.
vržené vejce i protančená technonoc jsou projevem energie, vzdoru, snahy uvolnit se.
normální, se sebou srovnaná společnost tuší, že souvisí s životním cyklem a přináší obnovu starému a unavenému řádu. nevytěsňuje ji na okraj, ale snaží se ji inkorporovat.
mladý, který není schopen kontrovat starší generaci se nikdy nemůže stát nezávislým, dospělým a zralým, to je paradox, který naše šedá postkomunistická, národovecká, bůčkožroutská společnost bohužel nechápe.
proto se taky nikam nemůže posunout.
28. 05. 2009 | 10:43

jeden napsal(a):

Jinak, typnul bych si, že váš názor, pane Penci, není ani tak vajíčkový jako THC....
28. 05. 2009 | 10:50

Béda napsal(a):

pan vajíčko,

je tisíce způsobů jak ventilovat energii. Počínaje sportem, bádáním a vynalézáním, konstruováním, zahradničením, zvelebováním a úpravou svého majetku- domu, bytu, chalupy, účastí a povzbuzováním na sportovních závodech a kláních, sexem, tancem na k tomu určených místech atd..

Alkohol, drogy a natřásání v monotonním rytmu, ničení cizího majetku jsou taky jedním z nich. I ventilování hrubého násilí, slovní a fyzické napadání...

Každý ať si udělá svůj náhled na to, co je tvůrčí, podnětné, smysluplné.
28. 05. 2009 | 10:53

:-: napsal(a):

zfetovanej penci, na tebe pasují Krylova slova "vrah o morále káže" jak zadek na hrnec. Ve svém svatém tažení jsi ochotnej pošlapat všechno. Asi tě tvůj fotr v dětství málo mlátil.
28. 05. 2009 | 10:54

vrb napsal(a):

Takže to byla neprodaná biovejce?
28. 05. 2009 | 11:00

pankreas napsal(a):

jan valin:

1) Mam pocit, ze pan penc jiz ve strane Zelenych neni. Takze nemate pravdu.

2) Mate na mysli toho majitele pozemku, ktery ho legalne pronajal, cemuz na miste pripravena PCR neuverila a pustila se do dezinformaci? To je podle vas spravny a standardni postup?

3) Kdo rekl? Vy? V Italii, nemecku, Francii a Britanii tedy neni demokracie? A smi se treba kricet?
28. 05. 2009 | 11:03

pan vajíčko napsal(a):

ale Bédo,
nejde o to energii ventilovat, navíc způsoby, které nabízíte, jsou dosti pevně strukturované, způsob značně ovlivňuje výsledek.
Energie může také něco přinést, něco co nikdo neumí dopředu odhadnout. (i násilí, já to nevylučuji, zejména tam, kde se po většinu času oktrojuje jako u nás)
Jistě si tajně a s libostí představíte, že tanec či sex na jiných než místech k tomu určených, může vlastně být something very special. No, není to jednoduché, ale odsuzovat to tančení, házení a běsnění šmahem, bez snahy jemně rozlišit a pochopit, že řada podnětů v našem životě dlouho a zoufale schází, svědčí o jisté primitivnosti, tuposti našeho dneška.
28. 05. 2009 | 11:05

vrb napsal(a):

pankreas

víte, kdo asi tak má zájem na tom, aby se na jeho pozemku konala takováto pohroma, že se ho zastáváte?
28. 05. 2009 | 11:10

tng napsal(a):

Saliven:

Kdyby policajtske prase prorazilo tonfou plici vasi dceri a nebo do ni kopalo zatimco lezi na zemi, mozna by se vam v te kebuli rozsvitilo a nenapadlo by vas to obhajovat tim ze par idiotu z nekolikatisicoveho davu hazelo kameny.
28. 05. 2009 | 11:11

tata napsal(a):

pane tng

ONO chce rozlišovat zasah je jedna věc,ten byl naprosto spravny a opravněny,druha věc je neadakvatní jednaní některych policistu,stoho měli byt vyvoděny dusledky.

ONO by vam taky nebylo pochuti kdybyste tam bydlel.

a jinak třeba za to policajtské prase byste dostal u sousedu mastnou pokutu.
k članku autora není třeba se vyjadřovat,myslim že jeho urověn řešení problemu musí většina lidí odsoudit.
28. 05. 2009 | 11:27

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem příspěvek obsahující nadávky ("idiot, vůl", neboť tyto jsou v rozporu se záměrem těchto stránek, i.e. poskytovat prostor pro věcnou a korektní diskusi.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
28. 05. 2009 | 11:31

pankreas napsal(a):

vrb: Rad se necham poucit. Proc mi pripada, ze jste predem zaujaty?
28. 05. 2009 | 11:33

orinoko napsal(a):

Kdo nesouloží , tak vrhá záprdky, že jo Herr Penc. Teda řeknu vám, vy jste se vyvedl. Nebýt Paroubek, tak co vy byste proboha dělal? Víte , máte jednu smůlu. Ta vaše morda se nedá přehlédnout. Nebudu tady psát, že s vámi nesouhlasím. To prostě nemá cenu. Co ale stojí za to , tak osobní návštěva s několika platy vajec a demokracie ve vašem pojetí bude až až.
28. 05. 2009 | 11:36

Pípa napsal(a):

Pro p. Stejskala,
nechápu proč panu Pencovi umožňujete přispívat na blog Aktuálně. Vymyká se zařazení do demokratické škály názorů a je to extremista a asociál. Potvrdil to tímto blogem kde schvaluje a vyzývá k násilí.
28. 05. 2009 | 11:44

veverka napsal(a):

Pípa
Naprostý souhlas.Stejskal je kapitola sama pro sebe.Škoda slov.

K těm vajíčkům:
Mým dvěma kamarádům studentům nabízel jeden chlápek z modrého týmu přesně ty dva tisíce když půjdou řvát proti Paroubkovi a další dva,když po něm hodí vejce.

Nejedná se o žádnou spontánní akci jak se tady někteří modří svazáci pokoušejí(marně) naznačovat,jedná se o organizované politické násilí ze strany modré,dnes už můžu klidně napsat fašistické ODS.Je to neuvěřitelný humus kam až ODS klesla.
28. 05. 2009 | 11:54

Lexus napsal(a):

Penci už nehul, dycinky to přeženeš a pak v delíriu píšeš takový p......y.
28. 05. 2009 | 11:55

Pepa Řepa napsal(a):

To Pípa
teď jste napsal jeden z nejblbějších příspěvků, jaké jsem tady četl.

Ne proto, že bych s "Kozím taťkou" souhlasil- to ani náhodou- ale proto, že si demokracii představujete jako hlásnou troubu jednoho názoru.

Naopak si myslím, že je dobré, když zazní alespoň jeden hlas ze strany vejcometu.O co jde, co chtějí.
Ono to najednou zapadá do sebe. Czechtec a vajíčka.

K dokonalé směšnosti už chybí jen článek PEHE GmbH., že za vejcometem stojí Klaus.
28. 05. 2009 | 11:56

Targus napsal(a):

To autor:

už jste někdy slyšel, že práva jednoho člověka končí tam, kde začínají porušovat práva člověka druhého?
Akci na CT řídili policisté, nikoli Paroubek, jestli to vaše mysl nestačila pojmout. To, že se pak dotyčný utrácel na toto téma je pouze prezentace jeho osobních názorů.
Metání vajec je totéž jako fackování, a to i z pohledu zákona. Pokud ještě zvládáte čtení, v nějaké jasné chvilce si přečtěte § o výtržnictví.
Akce U Anděla měla proběhnout tak, že po prvních pár hozených vejcích měli naběhnout těžkooděnci a klasickým postupem, tj. vytažením největších výtržníků z davu tento pacifikovat, eventuálně použít donucovací prostředky, tak jako na vašem oblíbeném CT. Jinými slovy řezat, řezat, řezat, až by z těch rádobyrecesistů stříkala krev až na objektivy předem nachystaných kamer. Pak by možná docvaklo jim i vám, že demokracie není házení čehokoli.
28. 05. 2009 | 11:58

orinoko napsal(a):

To Pepa Řepa: Teď jde o cikány a Paroubka. A zítra o židy. Není to nadějné?
28. 05. 2009 | 12:03

veverka napsal(a):

Pepa Řepa
No možná tam Penc osobně byl a taky si vajíčkem hodil,možná za to i ty dva litry dostal,je to jeho pokřivený charakter a já mu ho neberu.Ale on tady veřejně schvaluje fyzické násilí(paradoxně zase to na CT mu strašně vadilo,asi je to i pokrytec).
28. 05. 2009 | 12:04

Hajný napsal(a):

Pane Penci,
vajíčková názor je také názor.Nikomu tento názor neberu.Ale poté,co jsem svého vnuka viděl mezi vrhači vajec,zastavil jsem mu měsíční pětitisícovou apanáž po dobu studia.Když názor,tak za své.To je zase můj názor a právo.
28. 05. 2009 | 12:05

orinioko napsal(a):

Demokracie je především ODPOVĚDNOST.
- Tu Penc nezná. S kozími bobky je na tom snad lépe.

A když přijde hodina H, Herr Penc , tak by měl KAŽDÝ tu svojí ODPOVĚDNOST unést. A ne dělat do gatí, když pomine davová psychóza.
28. 05. 2009 | 12:07

orinoko napsal(a):

To Hajný. Tomu říkám výchova. Doma jsem musel postupovat stejně . Ale tam nešlo o Paroubka. Nějak moc se zajímal o DS.
28. 05. 2009 | 12:09

veverka napsal(a):

Vzor ODS a Pence:
http://www.novinky.cz/zahra...
28. 05. 2009 | 12:12

Pepa řepa napsal(a):

To orinoko
Krásný oslí můstek.Cigáni, Židi a Paroubek.
Takže on je to dokonce rasismus. Proti komu, smím-li se zeptat.Proti které rase?
Proti Paroubkovi nebo celé ČSSD? Oni se liší rasou?
Uvědomujete si co píšete?

A nepřijde vám to jako pomsta technařů? Že se na to nabalili jiní, může být.

Nebo si myslíte, že akci dali dohromady vypatlanci z DS? Převlečení kravaťáci z ODS?
Nebo snad sám velký zloduch Klaus?
28. 05. 2009 | 12:17

Novak napsal(a):

veverka: Co říci, je to hrozné, a to mají být USA naš vzor a spojenci, to snad ne !!!!!!!!!!
28. 05. 2009 | 12:19

tng napsal(a):

Ano, zeleny pestitel konopi a chovatel koz Penc se ocividne inspiruje u neoconu mucicich vezne. Myslenka kterou muze vyprodukovat jen veverci mozek.
28. 05. 2009 | 12:21

Apeoffice napsal(a):

Co kdybychom stáhli Pencovi tu trávu a pak zkusili recesi vrhání po Kozím taťkovi sejrem, možná i kozou ... třeba by se probral.

Bolestínské skuhrání na Czechtec je už trochu zoufale out.

vajíčko na Paroubka OK, proč ne, na každého politika by nějaké to vajíčko mohlo přilítnout, ale ten amoletový slet byl už moc, tomu se už nešlo ani smát. Paroubka nemusím, stejně jako ostatní politiky barev duhy, ale tohle ... nevěřil jsem vlastním očím.
28. 05. 2009 | 12:22

orinoko napsal(a):

Myslete si , co chcete. Davová psychoza si nevybírá a já nehodnotím , jestli ODS ano či nikoli. V každém případě půjdu hodit Topolánkovi do mordy vejce, protože s ním nesouhlasím. BUde -li mít ověšem ODS mítink.
Je třeba vyhledat nepřítele za každou cenu. A pak jednat. Ale to vám přece vysvětlovat nemusím. Takhle se začalo , a věci začnou žít svým vlastním životem. Židi vědí, jak to chodí. Slyšel jste technaře mluvit o Židech. Já ano.
28. 05. 2009 | 12:23

Hajný napsal(a):

to Orinoko:
Mě nejde o Paroubka,kdyby byl v davu co hází na Topolánka, Filipa nebo Bursíka,postupoval bych stejně.
PS:Jen jsem zvědav,co řekne své přítelkyni,se kterou plánoval o vagacích cestu do Indie.
28. 05. 2009 | 12:23

Saliven napsal(a):

tng:
Moje (potencionální) dcera by určitě měla dost inteligence, aby odešla během několika hodin, kdy zásah probíhal.
28. 05. 2009 | 12:25

pankreas napsal(a):

Saliven: napriklad odjela autem, i kdyz predtim pozila?
28. 05. 2009 | 12:33

veverka napsal(a):

Za vajíčkovou bitvu padlo první obvinění. Muži hrozí tři roky vězení
http://domaci.ihned.cz/c1-3...

Není to náhodou sám Penc?
28. 05. 2009 | 12:40

Pepa Řepa napsal(a):

To Orinoko
jistěže slyšel. Ale Penc, vlastně potvrzuje, že za akcí stáli hlavně zhrzení technaři a lidé okolo anarchistů nebo antifa, kteří si jednou hodí koktejl a příště vejce.

Vytloukat z toho politický kapitál a hledat konspiraci a dva papíry pro každého, kdo hodí vejce je uhozené.

Pokud se mne zeptáte, zda s nimi sympatizuji, tak ani náhodou.

Jsou to lidé, kteří si jindy s částí ČSSD notují v antiamerikanismu i protiizraelských názorech.Proto mám problém podpořit jejich střety s DS, protože velký rozdíl nevidím.

V každém případě ale nepožaduju to co nick Pípa. Ať Kozí taťka brání technaře jak umí.
28. 05. 2009 | 12:42

Saliven napsal(a):

pankreas:
To byla výjimka o které jsem před tím psal - ale kolik takových bylo?
28. 05. 2009 | 12:48

Holubář napsal(a):

Bara:
Ale jen se nedělejte, každý má nějakou tu drogu, já třeba kvalitníé červené a moje holubice cigára, tak se nestyďte, že si občas šlehnete....
Ostatně - pendrek.
Moje holubička vychovala zdárně a úspěšně dva syny, dnes už zodpovědné otce jejich vlastních dětí, a má takové úsloví: "Nikdy byste nevěřili, jak občas taková dobře mířená facka přináší výchovné úspěchy."
28. 05. 2009 | 12:53

tng napsal(a):

Co na tom zalezi kdo odjel a kdo neodjel ? Policajti meli ty druhe proste sebrat a treba pokutovat, misto aby se je pokusili zahnat udery obusku. To se da pochopit jen v pripade tech otevrene agresivnich, jako byli nekteri demonstranti proti IMF&WB, co prorazeli policejni kordony a hazeli na ne dlazebni kostky. Tem bych klidne nalozil. Ale postupovat takhle u lidi kteri si v drtive vetsine pouze dovolili po policejnich vyzvach neopustit dany prostor ?? Naprosto neprijatelne.
28. 05. 2009 | 12:54

Tomas napsal(a):

Inu kdyz si muzou manazeri CEZu v dobe krize rozdelit navic ke stamilionovym mesicnim platum 2 miliardy korun tak je z ceho Pence a hloupe vajickare platit... Zijeme v modrem Ekonomickem Fasismu. Az to vseho schopni gauneri z ODS prezenou, jako madam primatorka Chomutova, bude toho letat vzduchem mnohem vic, jako v Recku a ve Francii.
28. 05. 2009 | 12:56

Saliven napsal(a):

tng:
Po tom co policie dala hodinu na odchod (po několikahodinovém vyčkávání) už v zoně neměl nikdo zůstat, to především. Musíte uposlechnout výzvy policie i když se vám to nelíbí. Samozřejmě si pak můžete stěžovat. Ale s výkřiky revoluce vzít klacky a kameny, to se nikdo těm obuškům nemůže divit.
28. 05. 2009 | 12:57

PAT napsal(a):

Jen krátce k Vaší větě, že ČSSD "Hned našla viníka - je jím konkurenční ODS".

Po celou dobu, co byla ČSSD v opozici, vlastně i předtím, byla ODS dle slov představitelů této naší zemi škodící strany (to mluvím o ČSSD samozřejmě) v podstatě úplně za vším. Obzvlášť výroky kašpárka české "politiky" pana Ratha jsou v tomto smyslu téměř dokonalé. Mám pocit, že když si pan Rath ráno dobře neprdne, je za tím ODS, když mu v samoobsluze vyprodají lízátka, je zatím... no kdo asi ... ODS.

Jinak tedy souhlasím s téměř jakoukoliv akcí proti ČSSD. Pouze se bojím, aby současné mučednictví nepomohlo Paroubkovi získat více hlasů ve volbách. A pouze z tohoto důvodu bych já osobně vejce neházel a našel bych si jiné možnosti.
28. 05. 2009 | 12:58

Michal Macek napsal(a):

moje pritelkyne tam dostala slzakem a vodnim delem byla sama modrina
28. 05. 2009 | 12:59

Saliven napsal(a):

Michal Macek:
A neříkala proč odsud neodešla včas?
28. 05. 2009 | 13:05

Saliven napsal(a):

Jinak na Creamfields i na Summer of Love je dycky víc lidí a nikdy tam policie zasahovat nemusela...a proč? Protože tyhle akce se konají v souladu se zákonem na řádně pronajatých pozemcích. Jenže to je holt asi málo free. 10 let se konal Czechtek bolševickým stylem - někam přijely tisíce lidí a okupovaly území, vyhulily tuny trávy, vytvořily bordel a tuny fekálií a pak zase odjely. Vskutnu kulturní činnost.

PS: Nejsem proti technu a podobným věcem - jsem fanda trance, ale všechno se má dělat slušně.
PPS: Zároveň neříkám, že by policie neudělala žádnou chybu.
28. 05. 2009 | 13:11

annawackermannova napsal(a):

Ani nechci vědět, co by pana Pence rozesmálo, když davový agresivní útok na bezbranné lidi ho "docela pobavil". Nesouhlasím s postojem ČSSD k Lisabonské smlouvě, ale mám chuť si na příštím mítinku jít stoupnout na tribunu poblíž lidských terčů.
Nejvíc mě zarazila rozjařenost mladých vrhačů, kteří jisti si svou beztrestností a anonymitou davu vypadali, že celou akci považují za velkou legraci. Mám dojem, že na vyjádření svého vlastního názoru bez podpory davu jim chybí mentální i osobnostní kapacita. Bylo mi z nich dost zle. A bojím se, že pro pana Pence si stále ještě nejsou všichni lidé v téhle zemí občansky rovní.
28. 05. 2009 | 13:17

Saliven napsal(a):

A jinak nechápu člověka co pustí přítelkyni na takovu akci..
28. 05. 2009 | 13:24

Nattan napsal(a):

Pane Penci............... nemám slov.
28. 05. 2009 | 13:34

Frante napsal(a):

Ten Czechtek 2005 bych Paroubkovi vytýkal nejmíň ze všeho. Bral jsem to tenkrát jako mírné přestřelení nově nastoupeného, nezkušeného premiéra od něhož se očekávala rozhodnost i určitá razance (to shromáždění pokud si vzpomínám tak nemělo potřebná povolení). Neodpustím mu ale to co potom následovalo ...
28. 05. 2009 | 13:39

pankreas napsal(a):

Saliven: Ten pozemek byl pronajaty. Policie tomu ale neverila.
28. 05. 2009 | 13:41

Saliven napsal(a):

pankreas:
Jistě jste chtěl napsat "z části pronajatý". Jinak si myslíte, že válčit s policí je v pořádku? Proč ti lidé neodešli během několika hodin, kdy měli možnost (vidím problém jen v těch, kteří nemohli odjet - tam je to skutečně problém, těch určitě ale mnoho nebylo).
28. 05. 2009 | 13:45

Petr napsal(a):

Pane Penci, vy jste apsolutni demagog a zfanatizovany clovek! Ano zakrok policie na czechteku byl neprimereny, ALE pane Penci vy si neuvedomujete, ze utok policice by probehl i kdyby byli u moci ODS. Vlada by si totiz nemohla dovolit kritiku verejnosti o tom, ze naopak vubec nezasahla a nechranila majetek obcana. Navic rok pote sama vlada CSSD jako satisfakci vymezila prostor primo pro ucastniky, aby si zde mohli akci svobodne usporadat! No uz asi nevite nebo ste davno zapomel. Ne vy radsi najedete na soukromou louku, rozzorat a utec! To je cele to vase ODSSácé smýšlení, zničit, znemožnit, zlikvidovat, dělat bordel!!!!! S tema vasema radoby chytryma kecame zalezte do stoky!! Jste pro mne apsolutni nula!
28. 05. 2009 | 13:45

siven napsal(a):

"Nejlépe by bylo, kdyby si právě mladá generace uvědomila důležitost doby a možnosti věci kolem sebe měnit a v podzimních předčasných parlamentních volbách volila malé strany na místo těch velkých. Tím se může stát, že během jedné noci se z velkých parlamentních stanou marginální skupinky a do 200 členného parlamentu se dostane třeba 15 malých stran; poté nepůjde v parlamentním rozhodování o dohody stranických sekretariátů, ale o diskuzi nad důležitostí rozhodnutí pro nastávající generaci. To by bylo krásné vajíčko všem těm, co si ze služby veřejnosti udělali vlastní kšeft."

Citován : Stanislav Penc

Pane Penci, kdybyste se omezil na výše citovaný odstavec, byl by váš článek takřka osvícenou živou vodou...
S tou "omáčkou" kolem je však bohužel pouhým politicky jednostranným traktátem.

Škoda...
28. 05. 2009 | 13:46

Michal Macek napsal(a):

saliven:

my tam meli jet cala parta ale ja nedostal dovolenou tak sem ji pustil s 3 prateli (2kluci+divka) ze pry na ni daji pozor - kdyz sem se v 23hod vratil z prace a pustil TV a videl co se tam deje tak sem se skoro po - no za hodinu byly vsichni zpatky podarilo se jim odjet pryc

pozdeji mi pritelkyne zasah popisovala:

bylo tam jen par systemu tak sedeli u jednoho kecali poslouchali muziku a pili havanu kdyz najednou se ze vsech stran zacali rojit "cerni mravenci" ty asi 2000 lidi co na louce byli obklicili a vsichni se zhlukli kolem centralniho systemu - policie postupovala v huste rojnici a sla pres vsechno - lidi,stany,nezajem.pak zacaly litat delobuchy a slzne granaty.z hlavniho systemu porad hlasili at ten kdo se boji utece a ten kdo chce bojovat at zustane ze policie neni v pravu a ze je akce legalni.tak jeden z te party sel bojovat ale za chvili se vratli a rval ze se blizi auto s vodnim delem a za chvili tam bylo tak dostali par zasahu - tak je bojovna nalada presla - skocili do auta a ujeli nastesti se jim to v tom chaosu podarilo - jasne ze sem si pak vycital ze sem ji tam pustil ale uz se nedalo nic delat
28. 05. 2009 | 14:08

pankreas napsal(a):

Saliven: ja vidim problem v policii, ktera si predem vytvori nazor, a pak, aby ho zpetne obhajila, objizdi sama majitele prilehlych pozemku a vyzyva je, aby ji poskytli duvod k zasahu. Pritom blokuje pristupovovou cestu, zvysuje tak nervozitu a znemoznuje napriklad vymezeni onoho pronajateho pozemku. Vam to nepripada jako svevule?
28. 05. 2009 | 14:09

pankreas napsal(a):

Saliven: Pokud se budu drzet onoho klicoveho dokumentu, tedy smlouvy o pronajmu, policie ho ve svem prohlaseni k verejnosti oznacila za padelek, pote prohlasila, ze pronajimatel tuto smlouvu odvolal... Nic z toho nebyla pravdiva zprava. vam to nepripada jako manipulace? Vam to nesmrdi?
28. 05. 2009 | 14:11

Nihilist napsal(a):

Pankreas - pronajaty byl pouze jeden pozemek, ne ty dalsi okolo. A chliv delali technari vsude, nejen na pronajatem pozemku.
28. 05. 2009 | 14:12

Michal Macek napsal(a):

ja tem poldum co tam byli nic nevycitam - bylo vedro ajko v pr... a v tech jejich cernych brnenich se tam parit ani kdyz poradne nevedi proc tam sou a maji bit deti,nedivim e ze pak chytli amok....vlaste to taky byli obeti

tady jsou vinici jasny - paroubek bublan
28. 05. 2009 | 14:12

pankreas napsal(a):

Nihilist: cetl jste vubec, co jsem psal?
Ostatne bordel zpusobili predevsim policiste. Aneb: je primereny zasah, ktery na chranenem majetku zpusobi vetsi skody nez jev, pred kterym ma chranit?
28. 05. 2009 | 14:23

Nihilist napsal(a):

Pankreas, cetl si vubec, co jsem psal? Spis popremyslej, kdo a proc tu policii volal, kdo dal primarne podnet k zasahu, urcite ne Paroubek.
28. 05. 2009 | 14:27

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Pípo,

nesdílím Váš názor. Podle mne pan Penc ani jeho texty nevybočují z obecného rámce demokratické společnosti.

Libor Stejskal
28. 05. 2009 | 14:34

stejskal napsal(a):

Pane Salivene,

Vy "pouštíte" resp. "nepouštíte" přítelkyni na nějaké akce? ;-)

Libor Stejskal
28. 05. 2009 | 14:36

pankreas napsal(a):

Nihilist: To by me zajimalo, kdo to byl - a jestli to vubec nekdo byl. Co myslite vy?
28. 05. 2009 | 14:58

Michal Macek napsal(a):

pankreas:

ja si teda nejsem jistej ale myslim ze tam nikdo nic neohlasoval - tam uz byl mensi problem rok pred tim za grosse a paroubek si to jen chtel pohlidat aby se ukazal jako tvrda ruka na mlade fetaky - jak se na takovou akci svolava asi vite - pres internet a bublana proste stvalo ze nejaka parta pubertaku dovede udelat utajenejsi akci nez cele jeho vnitro tak mel na ne taky pifku :))
28. 05. 2009 | 15:02

pankreas napsal(a):

MM: Ja vim. Mne ale zajima, jak si to predstavuje pan Nihilist, protoze mam pocit, ze pred vzpominkami dava prednost svym predstavam.
28. 05. 2009 | 15:05

Michal Macek napsal(a):

ten rok pred tim sem tam byl to bylo v bonenove na tachovsku ale tam to gross vyresil pomerne inteligentne - nechal party bezet cely vikend a v utery tam nechal napochodovat jednotku aby to "ukoncila" ale tam uz bylo max 500 lidi a probehlo to bez nejakych vetsich excesu - my sme odjizdeli v nedeli vecer a za cely vikend sme videli 1 policejni fabii a v ni usmivajici se policisty :)
28. 05. 2009 | 15:07

Mc Cali napsal(a):

No....já rozhodně nejsem žádný anarchista....ale soudím, že vajíčkem mezi světla si zaslouží každý druhý politik...néli každý.
A to mě ještě jako upozornění jejich špatné práce příjde dost mírné.
Beru to tak, že to je jedna z posledních obran co člověk má.
Jinak by si politici ani nevšimli, že nějaké nesouhlasné projevy tady jsou. Alespoň se tak chovají, že nic nevidí. A vejce na košily se už přehlédnout jistě nedá.
Čímž neříkám, že to schvaluji.
Ale ani neodsuzuji.
28. 05. 2009 | 15:27

Béda napsal(a):

MM,

myslím, že by se všem ulevilo (přírodě, obyvatelům v okolí, životnímu prostředí) kdyby parlament konečně přijal zákon stanovující protihluková, hygienická ... pravidla pro pořádání takovýchto akcí. Mně by se případně líbilo, kdyby byla povolena jejich produkce pouze v prostorách s náležitým vybavením.
Mohli byste si kupř. k tomuto účelu najmout Paegas arénu...

Co vy na to?
28. 05. 2009 | 15:30

hovorka11 napsal(a):

Pan Frante:
Bohužel se mýlíte. Zásah proti Czechteku 2005 byl připravován měsíce předem a čekalo se pouze kde bude. jednalo se pouze o politickkou akci. Akce byla cca 4km od nejbližší vesnice. Ani tato vzdálenost nemohla zabránit dávno připravovanému zásahu. Předcházelo ji zablokování mobilní sítě a ignorace toho, že byla na pronajatém pozemku. Důvod byl jasný: dlouhodobá alibistická nečinnost policie při narušování nočního klidu ve vesnicích při akcích techna vedla ke kritice policie a vlády občany (nepatřím mezi generaci technařů). To vedlo k využití o politické zviditelnění Paroubka a jeho strany pomocí tvrdé ruky při rozhodném zásahu kde byli bezohledně a nesmyslně zmláceny mladí lidé. Následně Paroubek informoval zcela zkresleně a tendenčně. Co vím, tak poškození včetně mladé dívky s rozdrcenou rukou se práva nedovolali. Svou špinavou roli tam sehrál pan Bublan. Škoda, že jste to více nesledoval. Byla jednoznačně zneužita policie v politickém zájmu.
Jinak strana, která se neštítí zneužít zranění svého opilého poslance ve smyslu napadení neznámým útočníkem- bydlel cca 100m od své hospůdky a musel ke vchodu po schodech, se snahou o spojení tohoto "napadení" s napadením komunistického poslance Dolejše) kompromituje.
Ti, kteří nemají utajená konta v daňových rájích a potřebují základní sociální jistoty potřebují zcela jiné lidi chránící jejich zájmy proti leckdy nesmyslným zájmovým exekucím a dopadům nedobrovolné nezaměstnanosti.
Mezi tyto lidi však nepatří lidi ze soc. dem.
Házení vajíček chápu jen jako vcelku logický projev lidí, kterým je politiky znemožňováno vytvoření slušné občanské společnosti. Odporná negativní kampaň největších stran bez východiska to jen dokazuje. Nejradši bych si obrazně jedno starší vajíčko nechal na našeho nejvyššího na hradě", který má drtivý podíl na neprůhlednosti politického prostředí a oslabuje právní vědomí občanů.
28. 05. 2009 | 15:32

astor napsal(a):

Pro demokracii jsou nejnebezpečnější lidi typu Pence.
Xenofobní až paranoidní, základní demokratické principy nerespektující jedinci, kteří můžou být v extrémních situacích velice nebezpeční.
Jenom uvedu, že
Pencem schvalované házení vajec na shromáždění je trestným činem.
Trestní zákon 140/1961

§ 202 Výtržnictví

(1) Kdo se dopustí veřejně nebo na místě veřejnosti přístupném hrubé neslušnosti nebo výtržnosti zejména tím, že napadne jiného, hanobí historickou nebo kulturní památku, hrob nebo jiné pietní místo anebo hrubým způsobem ruší přípravu nebo průběh organizovaného sportovního utkání, shromáždění nebo obřadu lidí, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.

(2) Odnětím svobody až na tři léta bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 jako člen organizované skupiny.
Penc nemá ponětí co je to základní listina lidských práv a svobod. Ale za to má jasno v tom jak nám vnutit svůj názor. Zatím na nás útočil kozíma bobkama. Zítra to mohou být Norimberské zákony.
28. 05. 2009 | 16:26

Pepa Řepa napsal(a):

Pane astore
nechci předjímat rozhodnutí soudu, ale mám obavu, aby případný soudce-sympatizant ODS- nepojal porušení "§ 202 Výtržnictví" tedy útok na pana Paroubka jako hanobení hrobu nebo jiného pietního místa.

Znáte naší justici.
28. 05. 2009 | 16:37

Hajný napsal(a):

to Pepa Řepa:
Aby to nakonec nevzal jako hanobení lidských ostatků.I podle Vatikánu je to smrtelný hřích.
28. 05. 2009 | 17:02

Inci napsal(a):

Pane Penci , nastudujte si co to je biomasa ... možná vám to pomůže v další kariéře , ale Krausovi se vyhejbejte ... :-)))
28. 05. 2009 | 17:45

Targus napsal(a):

To Hajný:

gratuluji k rozhodnutí ohledně zastavení výplaty apanáže. Zřejmě sdílíme obdobné názory. Jestli ne politické, určitě ty týkající se výchovy adolescentů. :-)
28. 05. 2009 | 18:47

Ivan napsal(a):

Pane Penc, pokud se takto vyjad-
řujete k dané události, nebo dokonce ji schvalujete, pak nevím
na co si hrajete, jako obhájce lidských práv. Já nejsem zatížen politikou, ale vy se do ní nepřímo tlačíte. Měl by jste dospět, někomu to trvá déle.
28. 05. 2009 | 18:53

Saliven napsal(a):

Michal Macek:
Tak v tom případě Vaše přítelkyně normálně kecá. Přece nevěříte tomu, že si jen tak popíjeli a pařili a najednou tam bylo z ničeho nic 2 tisíce policajtů, který se na ně vrhli a bili je hlava nehlava. To u mě vyvolává trapný úsměv. Je nezpochybnitelným faktem, že policie dala czechtekářům hodinu na odchod a to se tam ještě několik hodin scházeli a špekulovali co dál.

pankreas:
Co se týče špekulací kolem pozemků atd., tak je třeba taky zmínit konsekvence. 10 let byla policie kritizována za nečinnost (hlavně zaplaťbůh už exministrem Langerem) a když konala, tak to bylo zase špatně, navíc pařit se tam v těch černých hadrech, no hnus. Stačilo aby free hoši uposlechli a odešli a žádný zásah by nebyl. Ze strany policie to nebylo stoprocentní, nicméně nemuselo vůbec k ničemu dojít.

Stejskal:
Přítelkyni (když jí mám), tak víceméně do ničeho nekecám, ovšem pustit jí na Czechtek, kde to smrdělo zásahem policie vždycky a kde zrovna není prostředí lahodící estétovu oko, to bych neudělal. I když pochybuji, že jsem někdy měl přítelkyni, která by se na podobnou akci vydala. :-) Pro mě je to naprosto podřadná a špinavá akce - Creamu a podobným akcím velice fandím.
28. 05. 2009 | 20:32

Petr B. napsal(a):

Pane Penci, Štěpán Kotrba vás možná bude žalovat, protože asi podporujete trestný čin viz http://www.blisty.cz/art/47... A je pravda, že co včera a v minulých dnech dělaly zfanatizované tlupy příznivců ODS, trestné činy jsou. A lžete, když říkáte na CzechTech 2005 Paroubek jednal protiprávně. Za prvé, Paroubek nebyl policejním presidentem ani ministrem vnitra, pouze sděloval, že na rozdíl od minulých let má policie proti případným trestným činům vystupovat razantněji (představitelé ODS totiž odsoudili nečinnost policie při Czech Techu vedené sociálně demokratickým ministrem v letech 2004, 2003 atd.) Pokud vím, váš koaliční spojenec, ministr Langer, nechal věc prošetřit a nezjistil žádné závažné pochybení. Proč tedy neútočíte (třeba i vajíčky) i na něho? A co se týče demokracie, vaší stranu Zelených opustili ze předsedování Bursíka její předchozí předáci Patočka s Beránkem. Poté co se po volbách SZ spojila s pravicí (v Evropě je to naprosto nezvyklý krok), pan Bursík začal vylučovat a vypuzovat ze strany další neposlušné lidi, kteří chtěli dodržovat program SZ a odmítali se podílet na Modré šanci ODS. Vyvrcholilo to dalším vylučovaním ve straně, které mělo i rozhodující vliv na pád vlády. Jako "antikomunistu" by vás mohlo zajímat, že za vzestupem Bursíka ve straně a odstraněním kritiků stojí estebák. Takže jste pokrytci, jak vy, tak Bursík s Jacques.
28. 05. 2009 | 20:36

Petr B. napsal(a):

Pokud jste někdo shledal, že při CzechTechu 2005 byly spáchány trestné činy, měly jste celou dobu možnost podat žaloby, zvláště pokud byl ministrem vám blízký (tzn. SZ a ODS) Ivan Langer, který sliboval, že celou věc podrobně prozkoumá. Pokud jste to neudělaly či pokud vám policie a soudy nedaly za pravdu, jedná se ve vašich komentářích k případu pouze o demagogii a pusté žvásty nemající relevantní hodnotu.
28. 05. 2009 | 20:44

Vosavbotě napsal(a):

Pane Penci,

přečetl jsem si již několik Vašich příspěvků a váhal jsem. Nyní jsem však nabyl naprosté jistoty a děkuji Vám za ni. Ten, kdo prokazatelně čte zprávy a přitom píše o "vajíčkovém útoku" v uvozovkách dále slohově zvýrazněných, poté přitvrzuje a píše o "vajíčkovém názoru", aby jeho myšlenková exploze vyvrcholila tvrzením, že vajíčko není kámen nebo klacek, tak ten panečku má za lubem mnoho a na srdci ještě více!
Pane Penci, děkuji Vám mnohokrát! Ušetřil jste mi mnoho času, neboť ode dneška už Vaše názory číst nebudu.
Člověk, kterému puberta neskončila a zvrhla se do předčasné senility, člověk, který neodsoudí agresi a ve svobodné společnosti ji jmenuje právoplatným prostředkem, takový někdo mi nestojí ani za oporu mého rezavého bicyklu.
Maúcta a klobouk dolů až ke kanálu!
Vaše Vosavbotě
28. 05. 2009 | 22:06

piguelina napsal(a):

Škoda, že se v této diskuzi nesmějí používat sprostá slova, někdy jsou totiž nejúčinnější, že pane Penci.
28. 05. 2009 | 22:16

Kolemjdoucí napsal(a):

Stanislave Penci, nemám slov...
28. 05. 2009 | 22:35

todi napsal(a):

Milý pane Penci,
bohužel se domnívám, že bude všechno jinak. Mladí "odvážní" vrhači vajíček a jejich internetový fanklub povětšinou k volbám nepůjdou, jelikož budou mít na programu nějakou důležitou párty a po ní budou dlouze vyspávat. Občanská zodpovědnost totiž není zábava, ale živý a poctivý a zejména důsledný zájem o věci veřejné. No a ta jejich dnešní přechodná zábava nejspíš zvětší volební zisk ČSSD v řádu několika procent, což se už v názorech některých lidí-voličů začíná projevovat. Tím bude doplněn poněkud liknavý voličský elektorát této strany, zatímco skálopevní příznivci ODS a KSČM přijdou zase, kdyby trakaře padaly. Výsledkem bude zmenšení dnes už maličkého vlivu malých stran a další hlubší zakořenění současného marasmu.
29. 05. 2009 | 06:28

zdenekmihalco napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý text, který byl v rozporu se záměry těchto stránek, tj. vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.

Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco,
správce blogů a diskusí
29. 05. 2009 | 10:28

Pražák napsal(a):

Tvrdí-li dnes kdekdo, že vajíčka jsou odvetou za CzechTek 2005 (červenec 2005 u Mlýnce na Tachovsku) a další, kdy došlo ke střetům s policií, je třeba připomenout, že ke konfliktům docházelo především z viny „pořadatelů“: vždy totiž šlo o neoprávněně zabrané soukromé nebo veřejné pozemky, protesty místních obyvatel a obcí, porušování hygienických a dalších norem, škody na zabraných a přilehlých pozemcích, ekolog. škody, ale i konzumaci drog, opilství a výtržnictví. - Ono už jen sezvat i desítky tisíc lidí na odlehlé místo bez lékařské a hygienické péče je samo o sobě na pováženou. Kritika veřejnosti a negativní ohlas v médiích a u VŠECH politiků z těchto důvodů pak postihly zejména CzechTek 2000 (Lipnice, policie ale nezasáhla). Na CzechTeku 2001 (Doksy-Ralsko), už policie akci na žádost starosty nenásilně ukončila, ale ještě bez negativních ohlasů médií. Zasáhla i v r. 2004 (Boněnov u Plané), a to na žádost nájemce pozemku (byl obsazen neoprávněně). Zde rovněž média a ani politici z ODS neprotestovali, naopak policie a ministr vnitra byli pravicovými politiky napadány za svůj tolerantní postoj, opožděný zásah atd. - Kritika se tehdy dostala až na půdu parlamentu, poslanci interpretovali ministra vnitra („Vláda ČSSD nedokáže ochránit občany!“), atd. - Policie se tedy poučila a následující rok 2005 zasáhla už tvrdě. A tatáž média a táž ODS, které ještě před rokem útočily na polici za nečinnost, tentokrát tutéž policii rozcupovaly („Už zase bijí naše děti!“). - A kauzy ke sbírání politických bodů využívají i dnes. Jaksi jim nevadí, že jak v roce 2006 (parlamentní volby), tak loni (komunální volby) o CzechTeku 2005 nepadlo slůvko, natož vajíčko. Opakuji, to až dnes. Jen aby omluvily fanatismus davu.
29. 05. 2009 | 17:10

Pepik napsal(a):

Pražáku, tak to také vidím, jen si tu posloupnost událostí již nepamatuji. Ale ty nejsi z Prahy, viď? Dobrou noc, zítra jdu opět makat.
Ta ochrana spamu je čím dál více nečitelnější.
30. 05. 2009 | 00:11

Michal Macek napsal(a):

saliven:

to nebylo hlava-nehlava,prej byli policajti perfektne zorganizovani a kdyz sli na to tak to bylo hrozne rychly,proto je taky popisovala jako "mravence",o nejake vyzve k odchodu se nezminovala ale prepokladam ze probehla ale taky predpokladam ze na ni vsichni kaslali :)
30. 05. 2009 | 06:28

veverka napsal(a):

Fotografie usvědčují Mladé konzervativce

Podle dostupných fotografií napadli shromáždění ČSSD na Andělu Mladí konzervativci spojení s ODS a se Stranou svobodných občanů.
http://www.blisty.cz/2009/5...
30. 05. 2009 | 10:34

Změna je život napsal(a):

Tehdy to byl Milouš Jakeš a spol., dnes je to Paroubek a spol. a v celém tom dění jste vy.

Posuzujete,odsuzujete dnes i tehdy.
Stejná otázka na vás jako na pana Ratha a Sobotku.
Jak a co byste dělal, aby se nepakovalo dnes a kdykoliv příště co se vám nelíbilo a nelíbí ani dnes.
30. 05. 2009 | 19:09

oposum napsal(a):

tak dneska je to zase soda!

Penc napíše svůj názor proč lítají na bolševického vexláka vajíčka, navrhne coby místo vajec měli mladí dělat a vida co se strhne:

počítačově už gramotní důchodci spolu s předdůchodovými vyšumělými trubci spustí standartní "uličně-výborový rozhořčený" senilní ryk za klid a pořádek při budování naší "lidověfotrovské demogracie", při jehož zajištění je třeba řádně "dát potlamě" a nejlépe ať "stříká krev až na objektiv";

připojí se palba novodobých svazáků se správně vybranou (a socdemáckým pánem tvorstva limitovanou) přítelkyní,
s návody jak "ventilovat energii.... bádáním a vynalézáním, konstruováním, zahradničením" - nádhera - jako Mladý svět ročník 73;

to celé je prošpikováno psychopatickými hláškami o spiknutí Pence s neocons, zmateným blabolením o téměř vražedné nebezpečnosti vajec, případně jejich brzké záměně za kameny, čí molotovkoktejly jež tady dávno lítají - ovšem ne na Paroubka ale "jen" na cikány - takže to asi tu "fotrovskou demogracii" zas tak moc neohrožuje...
30. 05. 2009 | 19:55

Skogen napsal(a):

Pro "Změna je život". Nevím proč se tolik snažíte o ztotožnění ČSSD s předlistopadovou KSČ. Buď jste hysterikem, anebo vám z toho kouká nějaký prospěch.

Už jsme na vás reagoval u Sobotky, ale ve stručnosti zopakuji: máme zcela jiné reálie, demokracii vejcováním nevytváříte, ale potlačujete, protože devastujete pluralitu v zastupitelské demokracii. Ostatně jsou na to právní názory.

Je to PR akce. Public relations stejného kalibru běžně užívá strana modrého ptáka. Kubice, nábojnice, bilboardy, teď vejce. Prostě normální "škodění po straně".
30. 05. 2009 | 20:38

Změna je život napsal(a):

Skogene, já nemluvím o politických stranách, pokud jste si nevšimnul.
Vidím, že si nerozumíme, nebo jste zcela zaujatý jedním směrem, navíc proč sem montujete prospěch?
30. 05. 2009 | 23:16

Skogen napsal(a):

"Změna je život", srovnáváte. Srovnáváte nesrovnatelné.

Cituji: "Tehdy to byl Milouš Jakeš a spol., dnes je to Paroubek a spol. a v celém tom dění jste vy.

Posuzujete,odsuzujete dnes i tehdy.
Stejná otázka na vás jako na pana Ratha a Sobotku.
Jak a co byste dělal, aby se nepakovalo dnes a kdykoliv příště co se vám nelíbilo a nelíbí ani dnes."

Konec citace.

Je, myslím si, zřejmé, že ačkoliv vám jde o obecné téma vztahu k autoritám, používáte srovnání pro mne nepřípustné. Politici vždy budou lidem předkládat nějaké cesty vývoje. Někomu to bude připadat jako návrh, jinému jako diktát. S věkem se to (v gardu opačném než uvedeném) trochu mění - s tím, jak rostou jednicovy možnosti a sebevědomí ve vztahu k celku. Mně se nelíbí tak otevřené přirovnání ČSSD ke KSČ. Ta přirovnání bývají často zneužívána, aby se vytvořily neexistující asociace na základě nedobrých reminiscencí. Je to manipulativní.
31. 05. 2009 | 00:08

pankreas napsal(a):

Petr B.: Soudy a inspekce konstatovaly, ze k porušení zákona ze strany policie došlo, leč nelze dohledat konkrétního viníka. kdo je tedy demagog?

Pražák a ostatní: Policie má zasahovat podle zákona, ne proto, že ji 10 let někdo kritizoval. Nesouhlasíte snad?
02. 06. 2009 | 11:50

Stanislav Hošek napsal(a):

02.06.09
VAJÍČKOMETAČI PRÝ NEJSOU PROTI ČSSD, ALE PROTI PAROUBKOVI. Takovéto omlouvání incidentů ze současné předvolební kampaně je onou typickou politickou polopravdou, horší než pravda sama. Samozřejmě, že jsou proti Paroubkovi, ale v žádném případě ne z těch důvodů, kterými to zdůvodňují. Pro mladé prý je Paroubek představitelem vládní arogance, když konkrétně rozehnal jedno „Techno“. Pro starší své odpůrce je zase typickým reprezentantem politického bafuňáře minulého režimu, jak tvrdí v Britských listech jistý pan učitel Cvek. Skutečná pravda je však jiná. Paroubek nejednou dokázal, že je pro pravici příliš silným soupeřem. Násilníci, především ti pražští, by určitě neházeli vajíčka ne slabošského rozumbradu Špidlu, či na korumpovatelného slizouna Grosse. Ovšem Komárkův „buldozer“ celé pravici vadí doslova existenčně. Stojí jí proto zato, znemožnit jej jakýmkoliv způsobem, viz Kubiceho pomluva z pedofilie. A nebojím se říct otevřeně, že mnozí by určitě souhlasili i s jeho fyzickou likvidací, kdyby měli jistotu, že se to na ně neprovalí. Vždyť mají již nejméně třikrát vyzkoušeno, že policie by nebyla příliš aktivní.
01.06.09
PRAZDROJ VAJÍČKYÁDY. Jen namátkou si vzpomínám, že od listopadu 1989 byl bodnut do hrudi Jiří Svoboda, tehdejší předseda KSČM. Byl pořezán na obličeji Pavel Dostál, tehdy poslanec ČSSD. Docela nedávno pak byl zmlácen Jiří Dolejš, poslanec a místopředseda KSČM. Při tom si nějak nemohu vzpomenout, že by útoku podobného druhu za posledních dvacet let čelil nějaký známý pravicový politik. Ještě zarážející pro mne je, že orgány činné v trestním řízení ani v jednom z uvedených případů nic nevyšetřily. To všechno podle mne není čirá náhoda. Jde spíše o zákonitý důsledek antikomunistické, ba dokonce antisocialistické, hrubě nenávistné propagandy, která zachvátila již od voleb v r. 1990 nejvýznamnější část politického prostoru. Od té doby je pak vědomě pěstována dokonce všemi státními institucemi, jimž v této činnosti vévodí nejvlivnější moc ve veřejném prostoru – Česká televize. Fanatická antikomunistická minorita je všude preferována, je jí dáván co největší mediální prostor a je dokonce dotována a to nejen ze soukromých zdrojů. Snad nejhorší je, že zideologizovaný antisocialismus a především prezentace komunismu, výhradně coby zločinu, je jediným názorem, který může být vyučován na školách. Tím vším a nejen tím, je v naší společnosti udržována atmosféra zvrhávající politickou soutěž v totální netoleranci k jiným názorům, tedy v podstatě v odrůdu třídního boje. Dokazují to předvolební metody ODS, která prakticky každé volby prezentuje jako mobilizaci voličů proti levici. Od roku 1990 jsem zastával názor, aby se za minulostí udělala tlustá čára, jako to udělali Španělé po pádu Franka. Kdybychom takto postupovali, tak bychom přinejmenším měli už jednu generaci nezatíženou nenávistí a netolerantností k jinému pohledu na svět.
Z mého blogu http://nnnnn.bloguje.cz/
02. 06. 2009 | 12:25

Jeník napsal(a):

Nemám zájem vést diskuse s ochráncem lidských práv tohoto ražení.
Jen prosím čtenáře, doporučení volby malých stran, je to vůbec normální?
Malé volební obvody mají smysl.
Malé strany jsou v praktické politice k ničemu.
02. 06. 2009 | 16:18

Martina napsal(a):

Mládeži nebojte se ! Dostanete pěkně po čumácích !Anarchisty a feťáky v republice trpět nebudeme !Policie je na Vás slabá ! My s vámi jinak zatočíme !nemyslete si Technaři,že ten bordel Vám budeme trpět ! Slušným občanům se třepou baráky a nemohou kvůli vašemu feťáckému řádění spát !Naženeme Vás do pracovních lágrů,kde budete převychování ve slušné občany !Vajíčkáři byli najatí mladí gauneři,patrně za peníze nebo drogy.My s vámi uděláme brzy krátký proces,jenom co se dostaneme k moci !Ještě budete vzpomínat na pana Paroubka jaký to byl slušný politik a vy jací jste byli idioti,že jste proti němu vystupovali !
03. 06. 2009 | 13:03

omega watches napsal(a):

If you don't konw about rolex watches and replica watches, account for you behind juvenility.
If you have not omega watches or replica watches,you account for out. so you may be come to here see.
http://www.omegawatchessale...
02. 07. 2009 | 05:07

omega watches napsal(a):

If you don't konw about rolex watches and replica watches, account for you behind juvenility.
If you have not omega watches or replica watches,you account for out. so you may be come to here see.
http://www.omegawatchessale...
02. 07. 2009 | 05:09

luis vuitton napsal(a):

České republice do kontaktu s někým, kdo nesouhlasí s jeho pojetím politiky a dává mu to jasně najevo. Jde o Jiřího Paroubka, toho, kdo bez jakýchkoliv problémů a obav o zdraví nebo slušné chování zřejmě nařídil a poté schvaloval zásah proti účastníkům tanečního setkání Czechtek 2005. Při tomto nesmyslném zásahu bylo zraněno několik desítek osob a nemístným obhajováním oprávněnosti a přiměřenosti
04. 07. 2009 | 05:01

tiffany and co napsal(a):

Nemám zájem vést diskuse s ochráncem lidských práv tohoto ražení.
Jen prosím čtenáře, doporučení volby malých stran, je to vůbec normální?
Malé volební obvody mají smysl.
Malé strany jsou v praktické politice k ničemu.
31. 07. 2009 | 10:02

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy