Nejslavnější český investigativní žurnalista

20. 01. 2013 | 21:02
Přečteno 13960 krát
Nejslavnější český investigativní žurnalista Adam B. Bartoš, novinář, se opět vyznamenal.

Podařilo se mu vypátrat, že na hradě Schwarzenbergovy manželky se hajluje!
Spojení Karla Schwarzenberga s nacistickou minulostí rodiny jeho manželky Adama B. Bartoše tak vytočilo, že neváhal a napsal plamenný protinacistický článek, kterým vstoupil do volebního boje.

S důkladností jemu vlastní vypátral dokonce i svatební fotografie, které zdobí komnaty hradu a pohoršilo ho, že během války se někteří členové hrad vlastnícího rodu ženili v uniformách Wehrmachtu, a vypátral také, bez ohledu na obtíže bádání v archivech, že Wehrmacht byl armádou německé Třetí říše a uniformy jsou tedy jistě nacistické.

Na hradě je i jiný obraz, a na něm skupina sedláků vztahuje pravice k letícímu dravci (Adam B. Bartoš nejen určil druh, ale i opeřencovo pohlaví) a zjistil, že jde o orlici. Ta drží v pařátech kříž. Ne ledajaký kříž, ale kříž Jeruzalémský, symbol historického Jeruzalémského království a historický znak města Jeruzaléma. Rafinovanost skrytého nacistického poselství a skrytá reference k hlavnímu městu židovského státu už byla na našeho novináře trochu moc. Navíc si při tom pátrání uvědomil strašlivou skutečnost. Hrad je německy "die Burg" a obraz "das Bild". Došlo vám to také? Bild-Burg. Bilderberg.

Adamovi to došlo hned. Neunesl to a pustil se do psaní.

Rozjel se tak, že maličko minul cíl. O pouhých 283 let. Tak dlouho totiž hrad Hardegg, který Adam B. Bartoš, novinář, popisuje i s jeho obrazy na stěnách a svatebními fotografiemi na nočních stolcích ložnic zdegenerované šlechty, už nepatří rodině manželky pana Schwarzenberga. Poslední Hardegg, majitel hradu, jej v roce 1730 prodal říšskému hraběti Siegmundu Friedrichovi von Khevenhüller. Přiznám se, že postrádám nekonečnou trpělivost Adama B. Bartoše, i jeho známou lásku k pravdě (ne, omlouvám se, Adam B. Bartoš nemá nic společného s pravdou ani s láskou), tedy vlastně jeho věrnost faktům a důkladnost v jejich ověřování, takže jsem nesledoval další osudy pro naší prezidentskou volbu tak důležitého hradu a spokojím se s tím, že rodině knížat von Khevenhüller, respektive její větvi von Thassul zu Daxberg patří dodnes. Ostatně stačí se pokusit ta jména vyslovit a člověk pochopí, proč se Adam B. Bartoš, novinář, spletl.

Taky je nedokázal přečíst.

Přečíst se je zřejmě ani nepokusil prezidentský kandidát Miloš Zeman. Na hrad rodiny zu Daxbergů, ležící kousek od Znojma, paní Schwarzenbergovou rovnou přestěhoval (ono je to jedno, protože ta knížata, jak nám prezidentský kandidát Zeman s noblesou přímo prezidentskou vysvětlil v televizi, na rozdíl od Zemanů neznásilňovala, ale kolektivně degenerovala) a z toho jeruzalémského kříže udělal rovnou kříž hákový. Aby nedocházelo k omylům mezi nechápajícími voliči, podal jim vlastnohlavně doplněnou informaci jako část svého „Prohlášení ke slovům Karla Schwarzenberga“. .

http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/2548-tak-tohle-uz-je-moc-na-hrade-schwarzenbergovy-manzelky-se-hajluje-.aspx

http://www.zemannahrad.cz/novinky/prohlaseni-ke-slovum-karla-schwarzenberga.htm

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Pepa napsal(a):

To se divím,když ten západní "demokratický" svět byl
tak přívětivý k ČS emigrantům, proč tam pan Haas
nezůstal.Právě takoví lidé jako Haas,Kožený a td.mají na svědomí, že 22 let od převratu jsme se ocitli v roli rozvojové země.
Hezký večer
20. 01. 2013 | 21:17

MartinO napsal(a):

Bartoš je fakt dobrý, na freeglobe někdy chodím pro pobavení :-D. Ale je to slabý čajíček proti Petře Bostlové která tam dřív také psávala. Bohužel už byla přesunuta jen na blog. Namátkou:

http://bostlova.blog.idnes.cz/c/316282/Iluminati-utoci-aneb-Nevzdam-to-nikdy.html
http://bostlova.blog.idnes.cz/c/317109/Krestane-spojme-se-v-modlitbe-za-prezidenta-Zemana.html
20. 01. 2013 | 21:20

džon uzený bok napsal(a):

to je neuvěřitelná legrace, jak se lidi jako pan hás trumfujou pracně vygůglovanejma argumentama typu kdo kdy komu v kterým roce prodal Hardegg a jestli náhodou synovec pratety bratra z třetího kolene nemá kontakt na někoho kolem něhož švarcnberkův syn jezdí každou středu do hospody. už aby to celý skončilo, tahleta oslava naší český cesty ke světlejm zejtřkům prostřednictvím štvanic nejrůznějšího druhu. argumenty který měly aspoň minimální relevanci došly během prvních dvou dnů, tak budou český bojovníci za pravou cestu hslt v zájmu našich dětí lejt kýble špíny, aby se neušpinili od konkurenta, kdyby náhodou vyhrál, protože to by bylo tisíckrát horší, že?
na stráž!
20. 01. 2013 | 21:22

roztomilý feudálek napsal(a):

Čéska fójak,tóbra fójak!
20. 01. 2013 | 21:27

Kaktus napsal(a):

Už to pochopte,
že CIZINEC není NAŠINEC.
Zbytečně mnoho slov o ničem.
20. 01. 2013 | 21:33

Batoš je Klausův Goebbels napsal(a):

Miloš Zeman už neváhá s těmito bláboly útočit v boji o Hrad. Ostudné.

Viz:

Prohlášení ke slovům Karla Schwarzenberga

"Cíleně však zamlčel, že i jeho rodiče měli kolem sebe samé nacisty a že dokonce v rodovém sídle, kde pobývá jeho manželka Therese, dosud visí obrazy s hákovými kříži a hajlujícími lidmi (viz. dnešní článek na freeglobe.cz)"

http://www.zemannahrad.cz/novinky/prohlaseni-ke-slovum-karla-schwarzenberga.htm
20. 01. 2013 | 21:35

Kanalnik napsal(a):

O TOP09, Karlovi Schwarzenbergovi a M. Kalouskovi si myslim svoje, ale to, co predvadi Zeman, tedy hrani na nacionalisticke pudy a vyvolvani zivocisneho strachu velke casti obyvatel demagogickymi nalepkami a spojovanim sveho oponenta s nacismem, to uz je vrchol nevkusnosti a nebojim se napsat hyenismu. Totez plati o dezintrepretaci vyroku K.S. v duelu ohledne Benesovych dekretu. (zajimave je, ze sam Milos Zeman v minulosti prohlasil, ze dekrety jsou vyhasle)

Vudce zavelel do boje, masy se hnuly. Co na tom, ze se jedna o manipulaci zacilenou na primitivni a bazalni lidsky strach vyvolavanim duchu minulosti. Hnus.
20. 01. 2013 | 21:38

Sylva Šauerová napsal(a):

"Geniálního" novináře, EUportál a Parlamentní listy všichni známe, pane Haasi. Že Bartošův běs použije prezidentský kandidát, je prasáctví, to bez uvozovek. Prasáctví další v řadě dobře promyšlené, cílené, (vhodně ?) načasované a postupně dávkované. Bartoš ale není Zemanův novinář, viďte ?
Milý pane Haasi, to je O.K., zbývá už přetrpět jenom pár dnů, nic víc. Protistrana má docela obyčejný strach, to jest celé. A ke všemu ještě Urban ... :-)
S pozdravem
20. 01. 2013 | 21:46

Hana napsal(a):

Kanalnik _ O jaké dezintepretaci je řeč? Jasně řekl, že Benešovi dektery už 20 let neplatí - najděte si to na ČT24!
20. 01. 2013 | 21:46

Almo G™ napsal(a):

Klasické upozornění na autorův potenciální střet zájmů a "neveřejnou" část životopisu:

V letech 2009 - 2010 byl poradcem tehdejších předsedů vlády - Topolánka a Fischera, poté placeným poradcem ministra financí M.Kalouska. V současnosti je jeho angažmá neověřitelné. Aktuálně tvrdí, že už poradcem M.Kalouska není.
20. 01. 2013 | 21:57

Amatér napsal(a):

Almo G™
Také byl poradcem Klause. Myslím, že to Vámi viděný "případný střet zájmů" anuluje.
20. 01. 2013 | 22:01

Almo G™ napsal(a):

Kanálník:

V přímém přenosu kandidát tvrdil:

1. Že Benešovy dekrety už dvacet let neplatí.
2. Že by za ně dnes prezident E.Beneš byl soudem pro válečné zločiny v Haagu

To je samo o sobě velmi necitlivé prohlášení kandidáta na post prezidenta a zcela nepřijatelné prohlášení aktuálního ministra zahraničí, který má sdělovat postoje vlády, nikoliv své.

To není potřeba nijak dezinterpretovat. To je po ohromném daru církvi (protlačeném dvojicí Kalousek - Schwarzenberg) docela závažný signál zpochybňující jistotu postavení ČR. Jakmile státní představitelé uznají, že jde o protiprávní akt, bude se žádat odškodné. Ovšem ne po chalupářích v pohraničí - po státu jako celku - v arbitráži či jinak.

Připadá mi to jako docela vážná věc.

"Hrani na nacionalisticke pudy a vyvolvani zivocisneho strachu" by to bylo, kdyby to Schwarzenberg odmítl a dalo se to předem očekávat. Problém je, že to Schwarzenberg potvrdil a ještě si přisadil tím Haagem.

Jste si jist, že si za svým vyjádřením stojíte a jste schopen podepřít argumenty?
20. 01. 2013 | 22:05

stejskal napsal(a):

Netvrdí (protože to neví, stejně tak netvrdí, že jím stále je). Ale to je vcelku jedno.

Libor Stejskal
20. 01. 2013 | 22:05

Almo G™ napsal(a):

Amatér: To v životopisu přiznává. Dodal jsem jen to, co nedávno z nějakého důvodu vymazal.
20. 01. 2013 | 22:06

Kanalnik napsal(a):

Hana - ano, ve smyslu "vyhasle", jak pozdeji doplnil nasledujici den; tataz slova pronesl M. Zeman jiz v roce 2002

nicmene M.Z. zjistil (stejne jako V.Klaus), ze na tomhle tematu a vyvolavani strachu v lidech muze nahnat politicke body, tak se populisticky snazi jet v teto zapocate nefer ofenzive, cimz u mne ztraci veskery svuj kredit
20. 01. 2013 | 22:07

Almo G™ napsal(a):

Kanalnik: Následující den už hasil vzniklý požár a ve svých vyjádřeních zjevně couval. Zjistil, že na tomhle tématu může vyvolat strachu v lidech a tím ztratit politické body, tak se populisticky snazil zařadit zpátečku, čímž u mě ztrácí veškerý svůj kredit.
20. 01. 2013 | 22:11

Bestia triumphans napsal(a):

Odkaz na žumpu Freeglobe.cz použil mimo jiné také Václav Klaus ml. jako jeden z pramenů pro blog Omluva.
Příznačné.
20. 01. 2013 | 22:14

resl napsal(a):

Na Zemana toho lze vyhrabat dost, v jeho minulém vládnutí, na kníže nic. Tak se začne šťourat a falšovat a polopravdy střídají lži. Dobře, uvidíme jestli to bude stačit.
20. 01. 2013 | 22:16

Kanalnik napsal(a):

AlmoG

no a to je prave ten problem, kazdy z nas to vnima jinak a tak dochazi k odlisnym zaverum; pro mne treba jiz behem toho duelu bylo celkem zrejme, ze K.S. to rekl zavadejicim zpusobem, ale kdyz ho Zeman opravil a K.S. nezareagoval, protoze nebylo proti cemu, tak jsem zustal v klidu (nacez se ale M.Z. do K.S. jeste vice pustil)

nasledujici den K.S. vse upresnil, a ja s tim nemam problem...

ale to neni jen tohle, to je i to dnesni Zemanovo prohlaseni o nacistickych pribuznych, proste kdyz si to dam dohromady tak Zeman jede populistickou notu, a mne docela prekvapuje, ze mu na to hodne soudnych lidi skace, je to totiz pro mne uplne stejne jako kdysi Paroubkiada, ale v opacnem znamenku

samozrejme pomijim pro-Schwarzenbergovskou hysterii v mediich pred prvnim kolem a jeho ucast ve vlade, to je kapitola sama pro sebe... nicmene v tomhle se Zemanem nemohu absolutne souhlasit, jsou to splasky, ktere vedou spolecnost do diry
20. 01. 2013 | 22:18

chtěj pověsit dejdara napsal(a):

Nejhorší na tom všem je že má Bartoš pravdu.
20. 01. 2013 | 22:20

resl napsal(a):

Pepa napsal(a):
To se divím,když ten západní "demokratický" svět byl
tak přívětivý k ČS emigrantům, proč tam pan Haas
nezůstal.

to je myšlení Zemanovýh voličů. ten východní demokratický svět, je jim daleko bližší.
20. 01. 2013 | 22:21

Bestia triumphans napsal(a):

Almo G™ napsal(a):
"Klasické upozornění na autorův potenciální střet zájmů a "neveřejnou" část životopisu: V letech 2009 - 2010 byl poradcem tehdejších předsedů vlády - Topolánka a Fischera, poté placeným poradcem ministra financí M.Kalouska. V současnosti je jeho angažmá neověřitelné. Aktuálně tvrdí, že už poradcem M.Kalouska není. "

?
Almo, kde Aktuálně tvrdí, že Haas už poradcem M.Kalouska není?
V profilu to nevidím.
Děkuji.
20. 01. 2013 | 22:21

K. Mulinow napsal(a):

Také jsem si dovolil k tématu Benešových dekretů zneužívaných Zemanem k volebnímu boji něco napsat: http://pohledzvenku.cz/nazory/zemanova-falesna-nota
20. 01. 2013 | 22:25

Kanalnik napsal(a):

K. Mulinow - velmi dobre, ulozil jsem si (s dovolenim)
20. 01. 2013 | 22:33

Honza napsal(a):

Schwarzenberg si naběhl sám, ostatně jeho prosudeťácké postoje jsou dostatečně známé více jak 20 let. Je jen dobře, že nám to všem takto oživil. President s takovým přístupem by byl pro naši zem velkým bezpečnostním rizikem, o tom, že je to pro naše oběti 2. světové války plivanec do tváře ani nemluvě, proto by se ti zfanatizovaní pomatenci co ho chtějí volit měli konečně probudit a vzít rozum do hrsti! Zeman není v žádném případě ideál, ale jiná alternativa prostě není! Jo a ještě ty řeči, že je Zeman pokračovatelem Klausovi politiky atd., to je pouze klišé.
20. 01. 2013 | 22:34

aga napsal(a):

chtěj pověsit Dejdara

Nejhorší je, že žádní jiní čeští (pro Čechy pracující) investigativní novináři nejsou.
20. 01. 2013 | 22:39

007 napsal(a):

Honza

Klišé? A proč má celá Klausova rodina pohotovost? Není dne, aby se neobjevil nějaký nový Klaus s podporou Zemana.
20. 01. 2013 | 22:43

Almo G™ napsal(a):

Bestia: Nezlobte se, nechci tuto linii dále rozvíjet.

Kanalnik: Ona by to právě podle mě byla populistická nota a zlovolné jednání, kdyby se Schw. tak nerozjel. Takto se ukazuje, že ta poznámka nebyla od věci. Já chci vědět, co se chystá. Když se chystalo darování kusu území USA pod am. patronací a Blisty o tom psaly před volbami 06, připadalo mi to zcela směšné - absurdní a nemožné. Za půl roku jsem zíral, co se děje...

Když někdo začal o daru církvím v hodnotě desítek a stovek miliard v době krize, myslel jsem, že něco tak absurdního se přece nikdy nemůže stát.

Dnes už vím, že je možné vše a začínám být na každý podobný náznak dost citlivý.
Taková předběžná opatrnost. Je jasné, že se s tak silnými kartami v předvolebním duelu hrát bude. Každý by s nimi hrál.
20. 01. 2013 | 22:43

007 napsal(a):

aga

Batroš nepíše pro Čechny. Je hlásnou troubou Hradu a sepisovač seznamů pravdoláskařů (což nevylučuje to první, naopak). Myslím, že Klause doopravdy miluje.
20. 01. 2013 | 22:46

Bestia triumphans napsal(a):

Almo G™ napsal(a):
"Bestia: Nezlobte se, nechci tuto linii dále rozvíjet."

:-))
Chápu.

Trochu jste si zalhal a byl jste přistižen.
Taky bych na vašem místě "nechtěl tuto linii dále rozvíjet".

:-))
20. 01. 2013 | 22:48

Almo G™ napsal(a):

Bestia: Máte naprostou pravdu. Podobně, jako když jste mě tady před několika dny odhalil jako skrytého agenta a lobbistu serveru vlkovobloguje. To byla trefa do černého.
20. 01. 2013 | 22:52

Bestia triumphans napsal(a):

Almo:
V případě Vlkovo to byla samozřejmě ironie.
Ale to jste jistě pochopil i vy.
:)
Pokud doložíte své tvrzení o Aktuálně, rád se vám omluvím. Nemám s tím problém.
Já bych do vás za tuto fabulaci jinak vůbec nerýpal, je to vcelku podružné, ale často se tady prezentujete jako strážce morálky a neúnavný kritik, takže jsem neodolal.
Mějte se.
20. 01. 2013 | 22:59

Almo G™ napsal(a):

Ano. Můžete o tom napsat blog, když už ho tady máte. A teď už prosím neprovokujte.
20. 01. 2013 | 23:02

mb napsal(a):

nicmene M.Z. zjistil (stejne jako V.Klaus), ze na tomhle tematu a vyvolavani strachu v lidech muze nahnat politicke body, tak se populisticky snazi jet v teto zapocate nefer ofenzive, cimz u mne ztraci veskery svuj kredit

PŘESNĚ TAK ... jenže ono mu to vyjde ... víte Klaus je možná xenofob, populista, ignorant, megaloman, hystrion a narcis ...

ale v jednom má pravdu ... to když se pošklebuje jiným, méně úspěšným stranám ... ŽE NEUMÍ OSLOVIT VEŘEJNOST ...

Klaus ví, jakým způsobem oslovit část veřejnosti ( možná tu xenofobnější, nebo zaprděnější nebo maloměšťáčtější ... více viz. Medek ...

ale veřejnost skutečně oslovit umí, nebo uměl ...

za jakou cenu ?

zdravím ...
20. 01. 2013 | 23:19

Buvol napsal(a):

vy to určitě nejste a kromě toho jste e eidentně v žoldu kalouska ..
20. 01. 2013 | 23:19

stejskal napsal(a):

Vy tu máte blog, pane Bestia triumphans? l.s.
20. 01. 2013 | 23:24

kanibal napsal(a):

Každá vize spojená s K.S. na Hradě se nutně stává katastrofickou - viz:
http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/19295_518080531547215_977560067_n.jpg
Názory K.S. na platnost Benešových dekretů vyslovených na ČT1 v předvolební debatě dne 17.1.2013:
"Benešovy dekrety v ČR neplatí od přijetí české ústavy a Listiny základních práv a svobod v roce 1993. Ne od počátku, ale od momentu přijetí těchto nových dokumentů. CO JE ZRUŠENÉ, UŽ NEMŮŽU JEŠTĚ JEDNOU ZRUŠIT!"
20. 01. 2013 | 23:33

Luba napsal(a):

Pane Haasi,
i negativní reklama je reklama.

Bartošoviny je lépe ignorovat ...
20. 01. 2013 | 23:39

taky už mele páté přes deváté napsal(a):

No a hajluje se doma u paní Theresie nebo ne?
Tomu jste se nějak vyhnul.
Vztahování paží ku ptáku u Daxberkových (budou asi nějací Albánci, ne?) proti tomu nemá s věcí žádnou souvislost, takže proč to pitvat.
20. 01. 2013 | 23:46

Kanalnik napsal(a):

mb - taky zdravim... jinak vas chci pozadat o zaplaceni poplatku za kopirovani meho diskuzniho prispevku odtud pod Hrebejkuv blog :))

(no dobre, tak ne, no... njn, stane se :)
20. 01. 2013 | 23:46

český maloměšťák napsal(a):

Stejskal
Pokud tady jste ....
Zajímavý článek...možná by mohl někoho z vaší redakce inspirovat, aby popsal zkušenost zde v CZ, jestli se něco takového děje zde :

http://www.washingtonpost.com/business/taxpayer-advocate-service-goes-to-bat-for-victims-of-identify-theft/2013/01/18/28257332-605a-11e2-a389-ee565c81c565_story.html

"... From 2008 to 2012, the number of tax-related identity theft cases the service handled increased 650 percent,..."
20. 01. 2013 | 23:52

s hájkem na satanistické seanci napsal(a):

Někdo v okolí Miloše Zemana je ještě zmatenější než Kárl.
To je co říct.
Když si vybavím Baštovu bártošnu proslulou posléze jako Zemanův kufřík, tak je jasné, že Klausovým poskokům vždycky spolkne nějakou návnadu.
Citovat otevřeně freeglobe je vážná věc.
Chvílemi propadám pochybám, jestli z dvou zel lze volit.
20. 01. 2013 | 23:56

Bartoš je Klausův Goebbels napsal(a):

Bartošův blábol, už žije svým životem a jako vir se šíří po síti. Infikoval i další proklausovský portál:

"Zemanův tým: Kalousek s Hávou a Bakalou řídí Schwarzenberga, v jehož rodině se to jenom hemží nacisty"

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/10080-zemanuv-tym-kalousek-s-havou-a-bakalou-ridi-schwarzenberga-v-jehoz-rodine-se-to-jenom-hemzi-nacisty.aspx

Je vidět, že Klausovi stačí vyslovit jedno slovo (v tomto případě "Zeman") a jeho suita už koná. Otřesný je, že se neštítí skutečně ničeho. Doufám, že Karel vyhraje a podobný party budou bez Klause zcela marginalizovaný.
21. 01. 2013 | 00:10

český maloměšťák napsal(a):

Takže po volksgemeinschaftkultur tvorbě spojení Zeman=Klaus tu máme další asociační spojení ...Zeman=Bartoš.

Co takhke Zeman= Mao Ce Tung ? Nebo Zeman=Hitler ?

Chce to fantazii , kamarádi.
A nezapomeňte - útok je nejlepší obrana !!!

:))
21. 01. 2013 | 00:24

arnazach napsal(a):

Jiří Menzel: Proč chci volit Karla Schwarzenberga? Protože to je šlechtic. Ne proto, že má erb, ale proto, že má ducha šlechtického. Ti ostatní vedle něj nejsou nic jiného než potomci nevolníků, lidi, kteří mají zbabělou povahu.“

Myslím, že to docela neplatilo v prvním kole. Když si ale přečtete prohlášení Zemanova volebního štábu k vyjádření Karla Schwarzenberga, tak nemůžete popírat, že to platí v kole druhém.
21. 01. 2013 | 00:32

Bartoš je Klausův Goebbels napsal(a):

český maloměšťák

Zeman se neštítí publikovat Bartošovy choré a lživé konstrukce ve svém oficiálním prohlášení. Tož tak.
21. 01. 2013 | 00:32

český maloměšťák napsal(a):

Bartoš je Klausův Goebbels
"...Dnešní ostrá slova jsou typickou ukázkou odvedení pozornosti od vlastních problémů, kterými zcela jistě nejsou jen Benešovy dekrety.
Karel Schwarzenberg se v pátečním duelu na Primě například vyjádřil k nacistické minulosti otce jeho manželky. Zlehčujícím tónem a úsměvem řekl, že "někdo má problémy s tchyní, někdo s tchánem". Cíleně však zamlčel, že i jeho rodiče měli kolem sebe samé nacisty a že dokonce v rodovém sídle, kde pobývá jeho manželka Therese, dosud visí obrazy s hákovými kříži a hajlujícími lidmi (viz. dnešní článek na freeglobe.cz)..."

Z Haasova odkazu.

Odkaz odkazu na odkaz s odkazem.
Tož tak je to s tou " pravdou".

/viz....../

Vy jste v tom sídle pobýval ?
:D

Dobrou noc. Chce to fakt větší kalibr, pane Klausův Goebbelsi.
21. 01. 2013 | 00:42

Tojevlastnějedno napsal(a):

Udělal jsem co radí pan Zeman a je mi mnohem lépe:) Jenom je škoda, že takhle mluví o svých voličích. https://www.youtube.com/watch?v=jG6IZuB-8O0
21. 01. 2013 | 00:52

JenTak napsal(a):

Když Franklin Delano Roosevelt kandidoval na prezidenta USA, v některých novinách vyšly články, zda si Američané přejí mít v čele státu mrzáka.
Jak je vidět, že když jde o hlavu státu, je každá sviňárna je dobrá. Nechtěl jsem se zúčastnit 2. kola voleb, protože nechci volit ani to menší zlo.
Možná se ale rozhodnu jít k volbám jen proto, abych dal hlas nehulvátskému K.S., protože nevychovanec a podrazák nemá na Hradě co dělat.
21. 01. 2013 | 01:38

počítač-nepřítel napsal(a):

Už vim, koho mi Hess připomíná. Chizzlera ze Sirotečka Annie.
21. 01. 2013 | 01:50

Lubomír Pařil napsal(a):

Kvalitní čtivý článek o proslulém sebedestruktivním novináři.
21. 01. 2013 | 02:23

kníže chce jen další majetek napsal(a):

Tak já věděl že Therezy starej byl nácek,ale že maj v obýváku obraz na kterým mladý hajlujou to je šílený. A tohle nám chce dělat prezidenta ??? A Beneše by šoupl do Haagu ??? Fuuuuuuuuuuuuj!
21. 01. 2013 | 02:33

Bestia triumphans napsal(a):

stejskal napsal(a):
"Vy tu máte blog, pane Bestia triumphans? l.s."

Pokud to hlásilo rádio Jerevan, tak určitě ano.
:)
Na vysvětlenou: před časem jsem si všiml, že na nějakém blogu komentoval kriticky počínání Alma Zdeněk Brom, pokud se dobře pamatuji. Šlo o něco se zdejším bloggerem Suchánkem. Má škodolibá povaha neodolala a do Alma jsem si rýpnul, že se cítí být strážcem mravů a sám se dopouští toho, co kritizuje.
Na to Almo raegoval velmi nelibě a od té doby si Almo myslí, že jsem Suchánek, neboli pan S.
To je celá story.
Utkvělé představy se vyvracejí velmi obtížně a mi je to koneckonců šumafuk.
Stačí?
21. 01. 2013 | 04:28

Bestia triumphans napsal(a):

Stejskal: ještě k tomu dodám,je to už drahnou dobu, takže se jen domnívám, že to komentoval Brom, pokud to nebyl on, tak se mu omlouvám...
Na věci samotné to ale nic nemění.
21. 01. 2013 | 04:43

sylvasauerova napsal(a):

resl, 20. 01. 2013 | 22:16
Nu, pane resle, to by jeste nebylo tak zle, jsme ve volebni kampani, ktera muze byt take velmi tvrda, to nejen u nas. Mne na cele te vzedmute vlne nejvic vadi ne to, jak vhodne bylo nalezeno fakticke hlavni tema kampane, ale naprosty cynismus, s nimz jsou zneuzivany city lidi, lidi, kteri se umeji mene orientovat ci vyhledat si relevantni informace (az na prereknuti nerekl Schwarzenberg nic jineho nez minulych letech prave Klaus se Zemanem), kteri najednou nevi, co se deje, a jsou znejisteni a vystraseni. Jak vime, nedeje se tak zdaleka poprve a funguje to, znovu a znovu, je to dobre videt ve zdejsich - a nejen zdejsich - debatach. Nazvala jsem to pomerne ostrym slovem. Kdyz se totiz podivame na sled udalosti (tema vnesl do debaty Zeman) a na postupne davkovana vystoupeni Klause a clenu jeho rodiny, je zrejme, ze slo o koordinovanou, presne cilenou strategii, ktera jiz prinesla sve ovoce. Ze by slo o nahodu, si snad nikdo vazne nemysli.
Milos Zeman v nasledujicich dnech bezesporu jeste pritvrdi a ze budou dale vladnout v diskusi Benesovy dekrety, Schwarzenbergovo "cizactvi" a ohrozeni nasich "jistot", povazuji za docela zrejme. Schwarzenberg podobnym zpusobem ale utocit nechce a snad to ani neumi. Silnější vyhrává a že jsou Klaus se Zemanem v tandemu silnější, o tom se nedá pochybovat. Rekla bych, ze uz zacina byt hotovo. A ti, kdo dobre vi, co se v poslednich dnech odehralo a presto se domnivaji, ze je treba potrestat Schwarzenberga za Kalouska (Cunka, etc.), nevedi, co cini.
21. 01. 2013 | 06:28

minatomirai napsal(a):

Národ se teď ohání tzv. vyhaslostí kontra neplatností Dekretů. V zásadě jde o totéž, Dekrety pozbyly účinnosti ústavním zákonem. Kdo kdy z Čechů před těmito volbami, s výjimkou ústavních právníků, dokázal rozlišit mezi vyhaslostí a neúčinností? Ani jeden.
I já dostávám vyplašené dopisy, naštěstí nikoliv od přímé rodiny, ta se zdá být rozumná a nepodléhá panice, že "prolomení" (další oblíbený výraz vedle vyhaslostí dokonale pomatených Čechů) Dekretů je pro národ český likvidační! A to se jedná o otcova bývalého kamaráda, architekta, tedy vzdělaného člověka s jistou dávkou abstraktního uvažování, jinak by nemohl být úspěšný ve své profesi.

Váš pohled je dobrý, střízlivý, pane Haasi, nemám vás nijak moc rád pro vaše předcházejí angažmá v Klausově politice, na druhou stranu nevím, do jaké míry jste byl skutečně zaangažovaný. Tím spíše oceňuji vaši nebojácnost označit sviňárny, které se řinou z Hrady za sviňárny, kterými jsou.

Pro mnoho voličů nebyl Karel Schwarzenberg první volbou, pokud však nastane situace, kdy tzv. the shit hit the fan, je třeba proti tomu volit.
21. 01. 2013 | 07:00

Luba napsal(a):

Paní Šauerová,
ta byla hezká ...

A ještě tu o kůzlátkách ...
Nebo o dobrovi Barelovi.

Karel = dobroty barel :)

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Karel-dobroty-barel-a-Zeman-jako-Strougal-Umelci-zazpivali-pro-knizete-259132
21. 01. 2013 | 07:02

antipolitik napsal(a):

Haas je zase nejlepší "spin Doctor" na aktuálně. Koho ještě zajímaj tihle dva dědci, který poslušná média vnutila národu? Je jedno kterej z nich si tam hrcne, oba jsou součástí systému a nepůjdou proti němu. Momentální mediální hysterie kolem volby "kmetů", které se Haas "teď právě" účastní, má pouze zakrýt a schovat Klausovu "zločinnou amnestii"! A jak víme Haas byl a zřejmě ještě je Klausovým poradcem! Kdo ví? na hradě je možný prakticky cokoli i naprosto jasně vyditelná megakrádež za bílého dne, klidně, bez uzardění, okradení statisíců občanů je pro Klause jako když sfoukneš svíčku a bloger nám tu blábolí kterej další "polistopadový dědek" je pro nás ten pravej!
21. 01. 2013 | 07:27

Analytik napsal(a):

Zdá se, že většina voličů už začíná chápat ten obrovský rozdíl mezi tradiční nepřímou a zbrusu novou přímou volbou prezidenta.
Výsledek sice bude stejný - většinou voličů odmítané menší zlo.
Ale navíc získáme rozeštvané tábory voličských fanoušků, bahno a splašky na hlavách kandidátů a odpor k mafiánské režii voleb.
Nebylo by jednodušší vrátit tuto čestnou povinnost poslancům a senátorům?
Múže si volič vybrat ze dvou špatných nabídek a uchovat si zbytek svého duševního zdraví?
21. 01. 2013 | 07:29

Saltzman napsal(a):

Já dal hlas Táni Fischerové. Věděl jsem moc dobře, že takový charakter Čeští občané na Hrad ve většině nezvolí. Museli by se dívat na to, jak ta dobrá duše jim jejich hodnoty přehodnocuje a to oni neradi. Táňa za svý skromný prachy si opatřila potřebný počet podpisů ke kandidatuře. Hodně se napracovala a nejrozumněji odpovídala v tom superšou u Moravce. No a proto jsem ji ten hlas dal.

Co se teď tahá o to prezidentský seslo, není nic jiné, než hospodský srandista a šlechtic, co si chce ozdobit erb před svým skonem s pomocí prezidentského sesla a poddané blahosklonně přehlíží. Na takovou srandu já stavěný nejsme a tak jsem rád, že prezidentská funkce u nás je jen jakousi čestnou, monarchií zavánějící ozdobou toho postkomunistického státu, který od socialismu odešel a dosud neví kam že to má jít. Kapitalismus tu zatím nehrozí. Co tu máme, je jen klientelistická slátanina.

Tak občané, radujte se! Král bude mrtev a ať žije král budoucí! ;-))
21. 01. 2013 | 07:40

jepice napsal(a):

Paní Šauerová, já mám taky pocit, že je hotovo. Bohužel.
Zeman na Hradě, tuneláři v pohodě.
Jinak Vám chci vyslovit poděkování a obdiv za Vaši trpělivost, s jakou jste vystupovala u vlka, a mám plné pochopení pro to, že Vám nakonec došla.
21. 01. 2013 | 08:07

Powell napsal(a):

Bartoš je zvláštní druh člověka,který neúnavně,dokolečka,opakuje svoji mantru.Vidí tajné agenty i v sedlině od kávy.Nechme ho,ať si hraje na tom svém malinkém pískovišti.
21. 01. 2013 | 09:02

S.Š. napsal(a):

Luba :
Ano, pane Lubo, čtu, co tady píšete.
Pokud jde o můj příspěvek, nemyslím si, že bych došla sama k podobnému závěru, viz Jiří Pehe. Ten sice nemluví o koordinovaném postupu (ano, jistěže jde o spekulaci), ale na podobné náhody jsem, pane Lubo, už moc velká (a taky už mám něco za sebou).
P.S: Všimněte si hodiny publikace mého příspěvku a téhož u pana Pehe. Jak vidíte, neopisovala jsem ... :-)
Přeji Vám pěkný den.
21. 01. 2013 | 09:32

stejskal napsal(a):

Stačí, pane Bestia triumphans.

Nakonec i kdybyste tu blog měl, bylo by to jedno. Jen mne to zajímalo, říkal jsem si, jestli mi třeba něco neuniklo. Nakonec mít mezi blogery Viléma Mrštíka bych si považoval za čest.

To s těmi utkvělými představami máte recht. Ne vždy se ale jedná o "idée fixe". Řada lidí to zcela racionálně používá jako metodu, jak v očích druhých diskreditovat názorového oponenta. Věcná polemika se přeci jen vede obtížněji a nemá takový potenciál vnutit druhým to, co jim vnutit chcete.

Hezký den.

Libor Stejskal
21. 01. 2013 | 09:35

S.Š. napsal(a):

jepice :
Děkuji, to jinak nemohlo dopadnout, a to jsem dost trénovaná ... :-) Bylo to nedůstojné a občas jsem měla dojem, že nejsem v prostředí dospělých, vyzrálých lidí. Jak jsem pochopila, nejsem zdaleka sama kdo má s tamním militantním prostředím podobnou zkušenost. Chudák vlk, myslel to dobře a odvedl kus práce. Myslím ale, že si po čase najdou tamní "kovaní" zase někoho jiného, kdo jim nebude sedět, to je ale všude stejné, člověk by si v zájmu zachování duševního zdraví snad raději měl najít jiného koníčka než marnit čas v diskusích, ketré nikam nevedou. :-)
Mějte se hezky a děkuji za podporu,
Sylva Šauerová
21. 01. 2013 | 09:47

Pavel13 napsal(a):

Saltzman napsal(a):
"Já dal hlas Táni Fischerové..."

Skoro jsem rád, že paní Fischerová do 2. kola se Zemanem nepostoupila. Co by na ni s Klausem nakydali, by si fakt nezasloužila.
21. 01. 2013 | 10:15

Pavel13 napsal(a):

JenTak napsal(a):
"Možná se ale rozhodnu jít k volbám jen proto, abych dal hlas nehulvátskému K.S., protože nevychovanec a podrazák nemá na Hradě co dělat."

To jsme na tom stejně. Kdo je schopen takových špinavostí jako Zeman, nemůže s mou pasivitou, natož podporou, počítat. Kdo je schopen tohoto v kampani, těžko se bude chovat mravně v úřadě. Dalšího Klause opravdu nechci.
21. 01. 2013 | 10:23

Pavel13 napsal(a):

Almo G™ napsal(a):
"V přímém přenosu kandidát tvrdil:

1. Že Benešovy dekrety už dvacet let neplatí.
2. Že by za ně dnes prezident E.Beneš byl soudem pro válečné zločiny v Haagu

To je samo o sobě velmi necitlivé prohlášení kandidáta na post prezidenta a zcela nepřijatelné prohlášení aktuálního ministra zahraničí, který má sdělovat postoje vlády, nikoliv své."

Nezlobte se, ale od kandidáta na prezidenta si přeji slyšet jeho osobní názory, nikoli stanovisko vlády. Naopak ocením, když kandidát upřednostní svůj názor před tím, co chtějí slyšet voliči (co na ně zabírá). Smutné je, že v tomto případě k rozpoutání vášní stačilo K.S. říci pouze pravdu (viz citovaný text výše), kterou si naše většina nechce připustit.
21. 01. 2013 | 10:40

český maloměšťák napsal(a):

Odvádět pozornost od kauz CASA, IZIP, církevní restituce, penzijní tunel...je propagandistickým fíglem.
Mafii to vyhovuje.
Ona si totiž poradí i s tím, kdyby se napoříklad skutečně navracel majetek tkzv. sudetským Němcům. Nebo nenavracel.

Děláte ze sebe osly sami a dobrovolně. To je dost mrzké.

Apropo :

http://www.patria.cz/zpravodajstvi/2245780/zacina-evropska-komise-chapat-co-se-deje.html

Ona ta dnešní EU je hodně o ekonomice, děcka. Ne o plytkých kavárenských žvejcích a hokuspokusech /např. inženýra Kalouska a tím i předsedy TOP 09 Schwarzenberga/.
No a nebude to asi mafiánská klika Zemanova...která je snad již dekádu u kormidla i namkapitánském můstku, že - děcka ?
Tak kdo má teda vlastně strach ze Zemana na Hradě?
:--()
21. 01. 2013 | 12:01

Vojtěch Kment napsal(a):

1) Takže hrad jim nepatří. 2) Bartoš vždy byl a je neseriozní zdroj a 3) Zeman ho cituje na svém webu. To je ta "férová hra", o níž mluvil.
21. 01. 2013 | 12:16

Almo G™ napsal(a):

Pavel13: Existuje jednoduché řešení, jak se tomu vyhnout - měl podat rezignaci na funkci ministra zahraničí.

Takto je jím i v roli kandidáta a je v nepříjemném střetu zájmů.
21. 01. 2013 | 12:27

Almo G™ napsal(a):

Ano, pane Bestia. Těším se i na Anuszku.
21. 01. 2013 | 12:31

Pavel13 napsal(a):

:AlmoG
A co straničtí kandidáti Dienstbier a Sobotka a poslankyně EP Roithová? Měli říkat své názory, nebo strany, vlády nebo také rezignovat?
K.S. na rozdíl od V.K. je schopen rozlišit, kde má prezentovat názory své a kde vládní. Jaké zájmy se zde střetávají?
Rezignovat měl, ale kvůli amnestii.
21. 01. 2013 | 12:39

Almo G™ napsal(a):

Pavel13. Nepochybuji, že by ve druhém kole na své významné funkce rezignovali. Tak se to ve slušné společnosti dělá.
21. 01. 2013 | 12:43

Pavel13 napsal(a):

:AlmoG
Stále nechápu. Proč to v 1. kole nevadí a ve 2. ano? To by K.S. před 1. kolem v diskusích měl hlásat stanovisko vlády a před 2. kolem po rezignaci názory své? Máte příklady ze zahraničí, že to chodí právě takto?
21. 01. 2013 | 14:03

Kanalnik napsal(a):

Vynecham-li osobu K.S., tak obecny princip rezignace na svou dosavadni funkci/zamestnani mezi dvema koly volby do funkce ustavni mi prijde neopodstatnene a po nikom bych tento princip nepozadoval, nevidim k tomu rozumny duvod (mimo jasneho sretu zajmu). Po ziskani funkce samozrejme ano, ale pred tim? Nerozumim. To ma nekdo kandidovat, vzdat se vsech svych zavazku, prohrat a?

Vyjimkou jsou samozrejme prakticke duvody (napr. vzdalenost a pracovni vytizeni pana Fischera, ktery by se svymi puvodnimi zavazky nemohl vest aktivni volebni kampan, to bylo ale jeho soukrome rozhodnuti.
21. 01. 2013 | 14:15

resl napsal(a):

S.Š.
Není hotovo, vážená paní. Ta Klausovic rodinka přihraje hezkých pár hlasů Schw. Nemá je totiž nikdo rád/mimo komunistů a svazáka Nečase/, z těch, co něco znamenají. Bylo by dobré se zeptat Béma, koho podpoří, to by byl další hřebík do "Zemanovy rakve." Držte se, přece jen jsem tolik nácků ve státě nečekal, ale stačit jim to nebude. Zeman odpuzuje vizáží i projevem a to je pro nerozhodnuté, nebo apolitické voliče, dost určující, jak jsem už zaznamenal.
21. 01. 2013 | 14:16

Almo G™ napsal(a):

Pavel13 a Kanalnik:

Ok, pokud na původní fukci lpí, nevěří si nebo nechce riskovat, pak se jí nemusí vzdávat. Ale pak se přece nemůže divit, že jsou jeho výroky posuzovány i z hlediska TÉTO funkce.

Ponechme stranou názor se Schw. výroky.

Osobně zastávám názor, že si ministr zahraničí a první místopředseda vlády nemůže plácat co chce s vysvětlením, že si v tu chvíli čirou náhodou zrovna dělá soukromou kampaň na prezidenta a v roli ministra není.

Vás to nijak neudivuje.

Ok. Asi se vzájemně nepřesvědčíme.
21. 01. 2013 | 14:53

Pavel13 napsal(a):

:AlmoG
Politik by měl především říkat pravdu. Pokud je tázán na vlastní názor, ať ho řekne. Premiér by si měl názory ministra zahraničí zjistit před přijetím do funkce. Pokud se mu zdá, že nejsou slučitelné s působením ve funkci ministra, může jej odvolat i dodatečně. K.S. má na nyní probíraná témata stálé názory.
Mimochodem, jsou názory pana K.S. v rozporu s postojem vlády? Rád bych věděl v čem.
21. 01. 2013 | 15:26

................ napsal(a):

Miloš je silný junák, má silná slova, umí každého urazit, asi si nic jiného po Klausovi nezasloužíme. Vždyť ten pták na obraze v Hardegu nese hákový kříž a lidi hajlují, to je jasné jako svatozář nad Milošem.... slepý národ....
21. 01. 2013 | 17:16

Bestia triumphans napsal(a):

Pavel13 napsal(a):
:AlmoG
Máte příklady ze zahraničí, že to chodí právě takto?

?
Taky jsem byl zvědavý. Má Almo příklady ze zahraničí?
Samozřejmě, že nemá.
Stačí důslednější oponent v podobě Pavel13 a Almo háže zpátečku.
:)
21. 01. 2013 | 17:48

Milan Bastl napsal(a):

Jenom historická poznámka: ten znak na obraze je znak rakouské předválečné strany Vaterländische Front, kterou založil později nacisty zavražděný kancléř E. Dolfuss. Také mě ten obraz na výletě v Hardeggu zaujal. Strana se hodně inspirovala u Mussoliniho a její členové se také zdravili "římským" (vulgo Hitler "árijským") pozdravem. Jinak jeruzalémskou podobu kříže používala předválečná Rakouská republika jako svůj státní znak. Nevzdělanost a hlupáctví slaví v těchto dnech orgie...
21. 01. 2013 | 17:56

................ napsal(a):

"v rodovém sídle, kde pobývá jeho manželka Therese, dosud visí obrazy s hákovými kříži a hajlujícími lidmi (viz. dnešní článek na freeglobe.cz) " - toto je z webu www.zemannahrad.cz - já jen vidím ptáka nesoucí nějaký kříž a není určitě hákový a lidi na něj mají napřaženou ruku, protože to není hákový kříž, tak nehajlují, je to pěkná masáž, velký manipulátor Miloš - kdo mu věří, zapláče
21. 01. 2013 | 18:00

................ napsal(a):

a k hajlování vysvětlení http://cs.wikipedia.org/wiki/Heil_Hitler , lidé na obraze nehajlovali!!!!!!!! protože nekřičeli Heil Hitler
21. 01. 2013 | 18:12

Freddy napsal(a):

Pouze bych upřesnil, že kříž na daném obraze není křížem jerusalemským v užším smyslu (ten má mezi rameny ještě menší rovnoramenné křížky, a původně byl zlatý ve stříbrném poli, nikoliv červený), ale prostým křížem berličkovým (croix potencée, Kruckenkreuz). Celá ta malba z níž konspirační teoretik Bartoš vyvodil své dalekosáhlé závěry může nějak souviset s rakouským domácím austrofašismem (bílý, červeně lemovaný berličkový kříž byl symbolem předválečné Vaterländische Front), eventuelně pouze s meziválečným Rakouskem (některé rakouské dekorace měly tvar červeného berličkového kříže: http://www.medal-medaille.com/sold/product_info.php?cPath=105&products_id=1081&osCsid=211619153f9405cfd6234eb586c581e1) ale jistě ne s nacismem.
21. 01. 2013 | 20:42

Freddy napsal(a):

to AlmoG(tm):
[1. Že Benešovy dekrety už dvacet let neplatí.
2. Že by za ně dnes prezident E.Beneš byl soudem pro válečné zločiny v Haagu

To je samo o sobě velmi necitlivé prohlášení kandidáta na post prezidenta a zcela nepřijatelné prohlášení aktuálního ministra zahraničí, který má sdělovat postoje vlády, nikoliv své.]

1. To, že Benešovy dekrety jsou už od r. 1991 vyhaslé, resp. přesněji řečeno neúčinné, tvrdí mimo dalších i Ústavní soud ČR (nález č. 55/1995 Sb.), mimo to se ve stejném smyslu svého času vyjádřili i Miloš Zeman a Václav Klaus, tj. je zvláštní kolik občanů se na jejich pokyn stále ještě dokáží rozvášnit při mletí prázdné slámy.

2. Vámi poněkud zmateně uváděné tvrzení je v podstatě reprodukované pravdivě, mimo toho drobného detailu, že podle názoru min. Schwarzenberga by se tak stalo, kdyby k podobnému skutku došlo dnes, nikoliv že by vláda a pres. Beneš dnes nesli odpovědnost za tehdejší akt. Je smutným zjevem naší doby jaké množství "českých národovců" má problém s porozuměním češtině, dojde-li na složitější oblasti jazyka, jakým je například kondicionál.
21. 01. 2013 | 21:03

Patrik napsal(a):

Hnus, k čemu se Miloš zeman propůjčuje....Doufám, že mu to ve volbách spočítáme. Na Václavu Klausovi i na Miloši Zemanovi je vidět, že je vychovávaly jenom matky !!!!
21. 01. 2013 | 22:25

daniel Kikta napsal(a):

Tohle od klausofila Bartoše fakt sedí. Je známo, že jeho názory jsou nebezpečně blízké antisemitizmu. Tak nevím, jestli zrovna on má právo mluvit. Je to lžiláskař.
22. 01. 2013 | 13:12

Freddy napsal(a):

On dokonce Bartoš u toho článku na Freeglobe nabízí ke stažení svůj antisemitský pamflet "Masaryk a židé aneb Obřezaná republika" - patrně aby zjistil míru naivity české verejnosti.
22. 01. 2013 | 15:38

Freddy napsal(a):

to .....: V meziválečném období byl pozdrav vztyčenou pravicí (pokud je to to co obraz zachycuje) - relativně - nezprofanován, resp. byl sice spojován s pravicí, ale nebyl užíván výhradně extremisty - mne třeba svého času překvapily na fotografiích vztyčené pravice některých při pohřbu Dra. Karla Kramáře, proti kterému lze mnohé politicky nasmítati, ale který jistě nacistou nebyl, a opravdu nešlo o "hajlování" jak by snad tvrdil Bartoš.

Je možné, že obraz zachycuje nějakou meziválečnou vlasteneckou příležitost v Rakousku - přísahu věrnosti apod., a tudíž navzdory tomu, že vypadá pro nás nezvykle a ignorant Bartoš mu přisoudil význam zcela opačný, mají dobrý důvod proč jej tam vystavovat.

(A přirozeně je nutné mít stále na paměti ten drobný detail, že rodině s K. Schwarzenbergem spřízněné sňatkem daný zámek již cca 300 let nepatří - morálka M. Zemana také není posuzována dle výzdoby náhodně vybranéé české domácnosti.)
22. 01. 2013 | 16:52

Freddy napsal(a):

to Tomáš Hass: "a z toho jeruzalémského kříže udělal [M. Zeman] rovnou kříž hákový."
Zde bych se Zemana a jeho volebního štábu částečně zastal - jsou sice nepochybně zoufalí, pokud přejímají z takto nevěrohodného zdroje, původem od známého antisemity, ale z diskusí pod Bartošovým článkem to vypadá, že po uveřejnění byl text článku měněn - resp. že původně skutečně cosi žvanil o "nacistickém kříži" a "hitlerovské svastice", ale byv komentáři upozorněn na svůj problém s vnímáním reality, uvolil se přepsat tyto výrazy na "jeruzalémský kříž" - tj. nelze zcela vyloučit, že Zemanovci svá tvrzení převzali ještě z Bartošova původního znění.

....

Jinak zde obecněji k berličkovému kříži v Rakousku: http://www.filatelie-klim.com/PDF/merkur_revue/Prvni-Rakouska-republika-ve-znameni-berlickoveho-krize.pdf online.
22. 01. 2013 | 17:24

BeighThotte napsal(a):

<a href="http://www.discountboots2013.org">ブーツ ムートン</a>
<a href="http://www.discountboots2013.org">アグ ムートンブーツ 激安</a>
<a href="http://www.discountboots2013.org">ugg ムートン</a>
<a href="http://www.discountboots2013.org">ugg アグ ブーツ</a>
<a href="http://www.discountboots2013.org">ugg ブーツ</a>



購入UGGムートンブーツ、日本で、神戸UGGオーストラリアコンセント、フリー安価な価格と快適なサイズを持つすべてのuggの日本に出荷しています。




http://www.discountboots2013.org/2012新着ugg-5879-クラシックアーガイルニットブーツグレー-p-1.html
http://www.discountboots2013.org/激安ugg-1647-サンダル黒-p-107.html
http://www.discountboots2013.org/激安ugg-1647-サンダル白-p-103.html
http://www.discountboots2013.org/2012新着ugg-バッグ栗-p-115.html
http://www.discountboots2013.org/高品質ugg-5218-日が差すこと背の高いブーツ栗-p-69.html
02. 02. 2013 | 05:08

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošek Jan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berkovcová Jana · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo · Cizinsky Ludvik Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Goláň Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubálková Pavla · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kaláb Tomáš · Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Klusoň Jan · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Koch Paul Vincent · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Konrádová Kateřina · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minář Mikuláš · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Mundier Milan · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerudová Danuše · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Ocelák Radek · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peka Karel · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pícha Vladimír · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Polčák Stanislav · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Ruščák Andrej · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Řeháčková Karolína Avivi · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slejška Zdeněk · Slimáková Margit · Smoljak David · Smutný Pavel · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šojdrová Michaela · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěpán Martin · Štěpánek Pavel · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T T. Tereza · Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Vostrá Denisa · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zajíček Zdeněk · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří · Zouzalík Marek Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael · Žantovský Petr Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy