Dejme chudákovi ekologickou povolenku na chudobu

10. 12. 2009 | 09:00
Přečteno 18644 krát
Nemám rád plánování. Nemám ho rád historicky - Státní plánovací komise a pětiletky. Nemám rád plánování složitých jevů, které se naplánovat nedají, protože jsou složité – hospodářství, počasí. Ještě horší mi přijde plánování něčeho negativního – plánování chudoby.

Nyní se v Kodani „mládí světa“ dohaduje o vypouštění CO2.
Hezky se ukazuje akceschopnost nadstátních orgánů (jeden hot, druhý čehý, třetí sud-kulatý-rys-tu-pije-tu-je-káva …), ale o tom psát nechci.
Pokud by to případně někoho zajímalo, nejblíže mi je postoj Ruska (už vidím ty reakce diskutujících:-)) – tj. „je to blbost a nedáme na to ani rubl“, ale o tom psát také nechci.

Vadí mi ta krutost vůči třetímu světu.
Bohatý svět, s Českou republikou skoro v čele, bude platit chudým zemím kompenzaci za to, že nebudou vypouštět tolik CO2, tj. nebudou rozvíjet svůj průmysl, tj. zůstanou chudí.

Výborná myšlenka, která se již plně osvědčila v potravinářství. Tam kam OSN dováží dárcovské potraviny v pytlích – tam jsou tábory, hlad, neobdělaná pole a pastviny.
Tam odsud utíkají lidé do Evropy či USA a mění staleté zvyklosti a jistoty těchto zemí.
Když od nich nemůžeme kupovat vypěstované potraviny a jednoduché výrobky, pak nevyvážejí výrobky, ale sami sebe.

Podobně to bude fungovat s peněžitou pomocí. Kdo asi ty peníze shrábne? Část zůstane u mezinárodních agentur, které to budou celé nějakým velkým OPENCARDem monitorovat a organizovat. A i Praha bude závidět. Zbytek (asi menšinu – těžko říci) dostanou místní vládcové. Budou to pro ně pěkné a bezpracné peníze, tj. budou zodpovědně dozírat, aby se jim tam ten průmysl moc nerozvinul.
Ti místní obyvatelé nedostanou z emisní žebračenky nic, nebudou tam mít ani tu fabriku, kde by pracovali. Sucho se bude rozšiřovat, protože čertví co změny klimatu způsobuje a čertví, zda vůbec nějaké nestandardní změny jsou, ale jedno je jisté: Mocní tohoto světa to nijak neovlivní.
I kdyby chtěli. Většině je to jedno, Bursíci a Gore-ové mají zájem na tom, aby situace byla spíš horší než lepší – mají z toho živnost a Čína, Indie a další prudce ekonomicky rostoucí země budou velice pragmatické, těm se hodí direktivní omezování evropského a severoamerického hospodářství a sami budou emitovat do vzduchu, co se jim zlíbí.
Ti k chudobě odsouzení budou migrovat.
Budou migrovat i k nám. Nebo nebudou migrovat k nám, ale dle Lisabonské smlouvy budeme muset přijímat ex offo významná procenta „evropských“ běženců.

Nebylo by lepší – nechat je být, nechat je postavit ošklivou čmoudící fabriku (neměli jsme tu v 19. století jiné) a doufat, že sami zbohatnou (budou s námi obchodovat) a začnou pak výrobu ekologizovat?

Připomněl bych v této souvislosti, že nejtragičtější emise a životní prostředí jsem zažil v letech, kdy se tady plánovalo. A to není můj subjektivní dojem, ale fakt.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

bob napsal(a):

Klaus junior
Mám rád 100 mil. za nic:-)
10. 12. 2009 | 09:08

Béda napsal(a):

Otázka první: kdo financuje vaše gymnázium, pane Klausi mladší? Nesedí anebo neseděl některý člen vaší rodiny v představenstvu ČEZ?

Otázka druhá: Plnou (ekonomickou) parou vpřed! ČEZ si v parlamentu prolobboval desítky "ekologických" miliard z prodeje emisních povolenek Japonsku. ČEZ je hlavním stavitelem "ekologických" solárních elektráren bohatě nadstandardně (netržně)dotovaných z peněz daňových poplatníků, které politici uzákonili jako zdroj bezplatného zisku pro ty "co na to mají".

Otázka třetí:
Myslíte, že strategie "nekonečného růstu" až do raketového vytěžení všech zdrojů planety, kde 1/4 lidstva si uzurpuje právo vysávat zdroje zbylých 3/4 lidstva a kde 1% nejmajetnějších rozhoduje jakým způsobem to bude provedeno je tím nejlepším dědictvím pro příští pokolení?
10. 12. 2009 | 09:18

Al Jouda napsal(a):

Rozumný článek.Pokud jde o názory na změny klimatu a politiku zelených, tak jablko nepadá daleko od stromu. V těchto názorech však má pravdu i pan otec.
10. 12. 2009 | 09:21

ld napsal(a):

Jenom jsem si přečetl první dvě věty, a jedno vím jistě. Nemám rád Klause. Všechny!
10. 12. 2009 | 09:24

Petr z Tábora napsal(a):

Pěkný rozumný příspěvek. Už Adalbert Schweitzer chtěl, aby se Afričanům pomohlo budovat místní řemesla a zemědělství a ne aby se tam stavěly moderní fabriky se všemi problémy, které to přináš.Vyspělé státy mají tendenci jako pomoc exportovat své technologie, ideologii, obchodní zájmy, zbraně - ale rozvojové státy potřebují podpořit cestu normálního rozvoje, kterou jsme v minulosti prošli také my.
10. 12. 2009 | 09:25

Midori napsal(a):

Pane Klausi,
vy nemáte rád plánování, budiž. V tomto je můj názor odlišný. Moje zkušenost je, že plánování je důležité. Ne každý OSVČ dostane do vínku to co vy, a potom musí zatraceně uvážlivě plánovat.
Souhlasím s vámi v odstavci na téma třetí svět.
Poslední odstavec (věta) může být interpretován i tak, že nejtragičtější emise byly v době, kdy nám tady ty podniky ještě říkaly pane.
10. 12. 2009 | 09:33

koník napsal(a):

pěkné :- ) . Jo a co říkáte tomu úvodníku (píše o něm J. Patočka), který uveřejnila některá média? Jednomu by i slza ukápla...
10. 12. 2009 | 09:33

Ko napsal(a):

Ide, mám jednu radu, nečti je a nebudeš mít potřebu sdělovat, že nemáš rád Klause, všechny. My, kteří máme jiný názor než Ty,jim rozumíme a souhlasíme s nimi. Myslím Klausovými.
10. 12. 2009 | 09:36

ld napsal(a):

Ko,
a).my dva si určitě netykáme;

b).já píšu za sebe, Vy si berete do psaní jako štít davy, které možná ani neexistují;

c).od Klausů nic číst nemusím, stačí když vidím, co Klaus sen.tady všechno způsobil. Je neštěstím tohoto národa.
10. 12. 2009 | 09:45

jenicek napsal(a):

Drahej Bédo,
pokud je staví ČEZ tak je to jen dobře, ale nevím o tom, že by to nějak masivně dělal. Podpora solárních tunelů nemá s daňovými poplatníky nic společnýho. Ten nesmysl platí (za cenu určenou ERÚ) spotřebitelé elektřiny resp. distributoři, kteří mají povinnost výkupu. Vzhledem k tomu, že většinu distributorů vlastní ČEZ, tak je v jeho zájmu ten "podnikatelský" prostor, který by jinak obsadili nějací sosači, obsadit dříve a ty peníze z výkupu jen přelévat mezi svými dcerami, než je nodtékat pryč.
ad 3) nějaká 'strategie "nekonečného růstu"' je levozelenej blábol.
10. 12. 2009 | 09:48

jenicek napsal(a):

oops:
...než je nechat odtékat pryč.
10. 12. 2009 | 09:49

Béda napsal(a):

ad Autor,

domnívám se, že i v soukromém sektoru je nutné plánovat. Pokud vím, vývoj automobilu, včetně testů trvá nějaký ten pátek. To samé platí ve farmacii, v kosmickém průmyslu...

Možná, že u vás v rodině, resp. v rodině českých pravicových politiků je vývoj možný i bez plánování. Hop nebo trop - co krok to nápad, bezpracná spekulace - základ budoucnosti. Většina lidí (myšleno na úrovni rodiny i lidstva) ovšem takovou možnost (bezpracného zisku) nemá - někdo musí i tvořit hodnoty. A to se bez plánování neobejde.
10. 12. 2009 | 09:51

neo napsal(a):

bob: no jo, holt nevedete prospěšný projekt a dary sponzorů se Vám vyhybaj.

Béda:
to není Klausovo gymnázium
kdo sedí nebo nesedí v radě čezu je irelevantní, čez nefinancuje gymnázium ani jeho ředitele.
10. 12. 2009 | 09:54

Béda napsal(a):

jenicek,

drahej Jendo. Spotřebitel (konzument produktů našeho DRAHÉHO téměř monopolního ČEZu)není daňový poplatník?

Jendo, slyšel jste již někdy o pravicové vizi trvale klesající ekonomiky? (Já ne. Domnívám se však, že v brzké době, jestli vývoj půjde současným tempem, se tato vize chtě nechtě vzhledem ke zdrojům stane trvalou součástí všech pravicových i levicových politik.)
10. 12. 2009 | 09:57

ld napsal(a):

Béda,
dovolím si doplnit:
zákon=legislativní příprava;
veřejná soutěž=rozmyslení podmínek;
privatizace=komu prodávám veřejný majetek...
Pár bodů, které mne napadly v jedné minutě. Jestli toto nepotřebuje plánování, pak se nelze divit, co je všechno v této zemi možné.
10. 12. 2009 | 10:03

veverka napsal(a):

autor

"Pokud by to někoho zajímalo,je mi nejbližší postoj Ruska– tj. je to blbost a nedáme na to ani rubl..."

Ha,ha,ha no jako vtip je to dobrý.Rusko (stejně jako ten Váš ČEZ) nemá zájem na jakékoliv dohodě o snižování emisí proto,že je na vývozu surovin které tyto emise způsobují závislé(ropa,plyn).Když se svět přeorientuje na neuhlíkovou ekonomiku,Rusko tím ztratí obrovskou spoustu peněz a vlivu.To je JEDINÝ důvod proč Rusko a jeho slouhové tak protioteplovačsky kvičí.Čili postoj Ruska je zcela a naprosto účelový,stejně jako ten Váš a vašeho otce.
10. 12. 2009 | 10:08

David napsal(a):

Zlata slova, do zuly tesat!! A jeste k tomu velmi vtipne napsane! :)
10. 12. 2009 | 10:33

jenicek napsal(a):

Bédo,
pojem daňový poplatník v tomto kontextu navozuje představuje, že je to placeno z daní. Není.
Fakt musíte na každou kravinu dávat stranickou nálepku? Ekonomický růst je v první řadě kvalitativní, jen politici (všech stran) se potřebují před voliči vytahovat s růstem HDP a podobnýma hausnumerama. A že je nekonečný nikdo (s mozkem) netvrdí, to jsou jen oblíbený levý pindy.
10. 12. 2009 | 10:48

hoven napsal(a):

gymnazium finanacuje Martin Roman ze sveho platu. po tom je socbolševické lůze celkem lejno, neniliž pravda??? Roman si sve penize muže klidně spálit v kamnech. radši si hledejte práci, vyžírky. ( vy vlastně nemusíte , oranžoví komunisti vám zase včera zařídili život na dluh)
10. 12. 2009 | 11:04

JU napsal(a):

to autor

Děkuji za článek. Bohužel toto celosvětové zelené šílensví - "boj proti uhlíku" - bude mít negativních důsledků daleko více, Vy jste pěkně popsal, jak to dopadne v některých rozvojových zemích.

to veverka
Opravdu si myslíte, že během několika let nebo desítek let přejdeme na "bezuhlíkovou ekonomiku" (strašný termín) a o ruskou ropu a plyn nebude zájem?
10. 12. 2009 | 11:09

Ládik napsal(a):

Ošklivou čmoudící fabriku máme i 21. století - NHKG, http://aktualne.centrum.cz/...
Nejtragičtější emise jsou i teď - v době, kdy se neplánuje. Přestěhujte se do Bartovic nebo Radvanic.
10. 12. 2009 | 11:20

Béda napsal(a):

p. hovne,

jestliže díky principu ruka ruku meje sedí p. Roman na obřím penězovodu a z tohoto penězovodu odsává ohromné prostředky (díky různým motivačním ... programům) realizuje se nám přímo před očima na příkladu soukromého gymnázia vedeného p. Klausem mladším typická velká domů.

Otázka: nevíte kolik středních škol p. Roman obdobným způsobem financuje? Proč 100 miliony sponzoruje zrovna školu vedenou p. Klausem mladším? Žeby to byla náhoda?

Co asi dělal p. Roman v Toskánsku zrovna v době, kdy tam měli slet modří mafiáni?
10. 12. 2009 | 11:41

student napsal(a):

Pane Klausi ml, nemáte rád plánování, ale zdali víte, že ve všech státních institucích se plánuje nákup kancelářských potřeb na rok dopředu. A co se neutratí letos, to propadne. Nevíte co tomu říká tvůrce současného státu Klaus st.
10. 12. 2009 | 11:46

neo napsal(a):

Béda:

může si svoje peníze dávat kam chce.
10. 12. 2009 | 11:48

Medikolog napsal(a):

Kdy konečně "naši" mocipáni pochopí, že CHUDÍ JSME MY - PRACUJÍCÍ Češi. My a naši mladí pracující potřebují pomoc, aby si mohli dovolit mít děti a aby se o ně mohli řádně postarat. Místo toho ale VYHAZUJEME vydlužené peníze na pomoc zkrachovancům tu v Pobaltí, tu v Asii, či v Africe. Poraďme jim spíš, že peníze je třeba vydělávat PRACÍ...
10. 12. 2009 | 11:51

hoven napsal(a):

Béda,
já se nehádám o výši příjmů managerů podniku, ve kterém 67% akcií drží stát. mě ten opční program připadá nemorální, ale je fer říct, že system odměnování byl nastavenej před příchodem Romana. ČEZ je strategickej podnik a jeho manageři mají stejné vazby na ODS a čssd. mimochodem v Toskánksu byl i Urban, a já si myslim , že Paroubkem najatý estebácký fízl Randák tam byl především kvůli němu.( Urban začal na sjezdu zlobit) je dobře, že se politici a manageři státního podniku schází, horší by bylo, kdyby spolu nemluvili. ČEZ odvádí do státního rozpočtu hodně peněz.
10. 12. 2009 | 11:51

Jirka napsal(a):

Pane Klaus, to si zase poslechnete, ale ono vas to asi bavi, provokovat. Samozrejme, mate kus pravdy, ale co navrhujete se mi nelibi. Coudici tovarny? Vzdyt to ani uz nejde, vzdyt s tim nemuzou konkurovat, stejne musi budovat moderni zarizeni. S tim planovanim a rozdelovanim penez naprosto souhlasim. Rozeberou si to mocni. Ale u nas to funguje stejne, viz dalnice, CEZ a dotace z EU. P.S. uz jste se byl nekdy podivat v pocitacove ucebne nejake normalni ZS nebo gymnazia v Cesku? To byste se divil...
10. 12. 2009 | 11:58

Béda napsal(a):

student,

jenom pro doplnění. Nejenom stát musí plánovat. S delším časovým výhledem plánuje i firma která hodlá expandovat - v národním i globálním rámci. Plánovat musí každý, kdo si che vzít půjčku - musí dokonce předložit rozvahu a většinou doložit garance, atd., atd.. Žít ze dne na den (bez plánování) si může dovolit pouze někdo, kdo je z nějakého důvodu za vodou - nemusí se starat o svůj každodenní chléb svůj vezdejší. Zajímalo by mě, jak asi funguje bez plánování soukromé gymnázium, které vede autor článku. Žeby nemělo ani učební osnovy?
10. 12. 2009 | 12:04

AP napsal(a):

Cituji p. Klause ml.:" Nebylo by lepší – nechat je být, nechat je postavit ošklivou čmoudící fabriku (neměli jsme tu v 19. století jiné) a doufat, že sami zbohatnou (budou s námi obchodovat) a začnou pak výrobu ekologizovat?"

Polemizovat nemá smysl, upozornil bych pouze na slova DOUFAT, ZBOHATNOU, S NÁMI OBCHODOVAT. Já jsem také příznivcem rčení, pomož si sám a bude ti pomoženo, ale tak jednoduché to není.

Autor dále píše: "Nemám rád plánování složitých jevů, které se naplánovat nedají, protože jsou složité – hospodářství, počasí." Nemá se tedy pomáhat, protože se pomáhá něčemu (procesům), co se ve své podstatě nedá plánovat, tudíž proces netransparentní ze samé podstaty věci? Tak tedy jak jinak??
10. 12. 2009 | 12:09

Béda napsal(a):

dovětek:

rozkliknul jsem si šifru PORG, za kterou se ukrývá soustava několika vzdělávacích institucí - jednu z nich vede p. Klaus mladší.

Mimo jiné mě zde v kontextu autorova článku zaujalo:

- PLÁNOVANÉ zakončení studia českou státní maturitou i mezinárodně uznávanou zkouškou International Baccalaureate, které umožňuje získání stipendia na předních zahraničních univerzitách
10. 12. 2009 | 12:11

Hynek napsal(a):

Pane Klausi. Jste majitelem slavného jména, které vás bude ještě dlouho pronásledovat. Nikdo vám nic neuvěří. Každý si vzpomene na prolhaného zloděje a podrazáka Narcise Ješitu 1. O kolik ten chlap okradl republiku svými hloupými kydy o ekonomii. Jakmile někdo uslyší vaše jméno, každý slušný člověk si odplivne a řekne, že jablko určitě nepadlo daleko od stromu. Měl by jste se přejmenovat.
10. 12. 2009 | 12:19

richrich napsal(a):

Dobrý den, nejprve jsem nechtěl vůbec psát, nakonec jsem se však rozhodl a možná, že bych si měl odpověď zkopírovat a posílat více přispěvovatelům.
Pokud máte jasnou vizi do budoucnosti, nadstranický názor,máte co pozitivního, objektivního a hlavně k zamyšlení říci a budu mít pocit, že za tím, co píšete je hromada znalostí a zkušeností, které mě obohatí a rozšíří obzory (i když nemusím se vším plně souhlasit), pište. Pokud nevíte, co jsem tím chtěl říci, vezměte si příklad z Pánů (úmyslně píši velké písmeno) Hvížďaly, Michla, Pehe, Sedláčka a několika dalších.
Pokud Vám to, co jsem napsal nic neříká, nevadí. Pište dál a možná někdy aktuálně.cz bude zveřejňovat nejenom nejčtenější blogy, ale také pořadí čtenosti blogů podle autorů. Vždyť pestrost (od přírody až po myšlenky) je nádherná.
10. 12. 2009 | 12:21

neo napsal(a):

Hynek:

joo, Hynek, to je ten, který byl ministrem financí, předsedou vlády i prezidentem...zná ho celý svět a je to fakt borec. Hynek, uznávaná osoba, vzdělaný mudrc, inteligent.... i s Obamou chodí na pivko.
10. 12. 2009 | 12:25

delfin napsal(a):

Pro Beda:
"ČEZ je hlavním stavitelem "ekologických" solárních elektráren..."

Mate nejaka cisla, nebo je to jen Vas pocit?
10. 12. 2009 | 12:29

Partageux napsal(a):

Zajímavý pohled na věc...nicméně musím souhlasit, že ať už na tom vydělá kdokoli, chudí lidé ani příroda to nebudou:-(
10. 12. 2009 | 12:30

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý výkřik (cosi o "nasráno" v hlavě), neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
10. 12. 2009 | 12:31

Aran napsal(a):

Hloupý příspěvek - plánovali již Schwarzenbergové - ve středověku v rámci lesního hospodářství - dodnes toto lesní plánování trvá v celé Evropě. Plánování bylo a zůstane důležitým nástrojem jak pro činnost státu, tak pro podnikání. Jak jinak složit státní rozpočet? Kdo tvrdí opak, je nejméně na jedno oko slepý a negramotný. Klaus jr.hraje šachy - nechť při hře zkusí "neplánovat" :))
10. 12. 2009 | 12:35

Petr napsal(a):

To Hynek:
Proč by se měl přejmenovávat? Stačí se vrátit k rodovému jménu PRUŽINSKIJ.
10. 12. 2009 | 12:36

oldpetr napsal(a):

To se mu to Vencovi Klausovi mladšímu kecá když je jeho tatík prezident a sám beze tučné sponzorské dary od ČEZu.Za normální fumgující demokracie by vysedával se svým inteligenčním potenciálem na pracáku a nešířil by ty svoje moudra o které běžný občan vůbec nestojí.
10. 12. 2009 | 12:36

Milan napsal(a):

Je vidět, že jablko opravdu nepadá daleko od stromu. Hradní pán zde zavedl kapitalismus 19 století a syn by ze stejného století zas v "rozvojovém" světě stavěl továrny. Jen mě mrazí co vyroste z generace, která "projde" Vašema rukama.
10. 12. 2009 | 12:37

Vico napsal(a):

Klaus ml. to napsal tradičně perfektně, ale i slepá ulice může být pěkně vydlážděná.

Svět se řítí do pěkné šlamastyky a je skoro jedno, do jaké míry za globální oteplování mohou přirozené procesy a do jaké míry důsledky lidské činnosti.

Spotřebitelský způsob života založený na růstu růstu je možný, ale nikoliv celoplanetárně. Co když i miliarda Číňanů a druhá miliarda Indů budou chtít dvě auta do jedné rodiny a klimatizovaný domek, vždyť u nich je ještě větší horko než na Floridě?

Klaus mladší to demokraticky těm miliardám neupírá. Ať si staví ty své čmoudící fabriky, však my jsme je stavěli v devatenáctém století taky.Ale kolik nás bylo tehdy a kolik je nás teď?

Bude-li v třetím světě stejná spotřeba energetických zdrojů na hlavu, jak ve vyspělé části světa, můžeme to zabalit.

Nevím, jestli snaha o omezování emisí je ta správná cesta z bludiště ven, ale mohla by.Za předpokladu, že by se z ní stal rovněž výnosný byznys. Pokud by byl v Africe největším byznysem přinášejícím velký zisk národní park a nikoliv čmoudící fabrika, bod pro naši budoucí záchranu.
10. 12. 2009 | 12:38

Rumcajs napsal(a):

Hynek:

Já myslím, že když si před ním odplivne někdo jako ty, že si z toho nemusí nic dělat.
Napopak, ještě pochválit, páč to je jediný, co jsi se za svůj bídnej život asi naučil.
10. 12. 2009 | 12:39

Rumcajs napsal(a):

Vico:
Tvá představa vychází z naprosto blbého předpokladu a to, že když někdo bude mít krásný park, nebude chtít dvě auta adt ....

Bude je chtít zrovna tak, jako Evropan či Američan.
Jinými slovy, sice se můžeme jézdit kochat do Afriky krásným parkem, ale za to jim budeš muset vyrobit ty auto.

Tomu mi v Řáholci říkáme praštˇjako uhoď.
10. 12. 2009 | 12:46

huhu napsal(a):

máte pravdu !
10. 12. 2009 | 13:03

neo napsal(a):

oldpetr:
zajímavé, asi nejste běžný občan, když jste zavítal na tento blog.

jinak jak dlouho je pan Klaus prezidentem?

jo a detail, kdo kdy dostal sponzorský dar od ČEZu???
10. 12. 2009 | 13:03

Vico napsal(a):

Rumcajs : Dal jsem to jako příklad, ale i kdybych přijal tvůj skepticismus, tak prašť jako uhoď by to nebylo.
-Nikdo by nekácel "prales", protože slibuje větší byznys, než pastvina pro dobytek nebo fabrika na převodovky
- Naše Škodovka by měla další kšefty a automobilový průmysl by u nás nešel do kopru

-Je tu naděje, že Afričani ty dvě auta nebudou chtít, možná ani jedno. Jen jim nesmíme tolik kafrat do jejich životního stylu./Když bude ten národní park hodně velikej, nebude místo na dálnice/.
10. 12. 2009 | 13:06

Béda napsal(a):

neo,

jistěže si pan Roman své na spotřebitelích "vydřené" stamiliony může dávat kam chce.

Otázka: Již jste slyšel o nějakém managerovi, anebo soukromém podnikateli, který by jen tak z dobroty svého ryzího srdce daroval 100 milionů? Jak zvláštní, že je to čirou náhodou soukromá škola pod vedením syna bývalého premiéra a současného prezidenta, kterého manželka seděla po dlouhá léta (1994-1998)právě v dozorčí radě ČEZ a jehož bratr v téže firmě působí na pozici manažera.

Mimo jiné pan "Klaus podepsal zákon s miliardovým přílepkem pro ČEZ" viz
http://aktualne.centrum.cz/...
10. 12. 2009 | 13:22

neo napsal(a):

Béda:

vydřené???

spíš prodal akcie ne?

Víš kolik podnikatelů dává vysoké dary?
10. 12. 2009 | 13:24

mb napsal(a):

Klaus má drzost mluvit o OPENCARD??? o tunelech a tunelování ????

styďte se pane ... ale jestli jste po otci, tak se stydět neumíte ....

hrách na stěnu ... a pozdravujte ČEZ
10. 12. 2009 | 13:31

Béda napsal(a):

neo,

říká vám něco má dáti dal? To je základní pravda v každém byznysu. Platí jak v ekonomice, tak v politice. Žádný Lájos Bács ani Radjiv Sinha zadara ani stéblo nepřeloží. I když věnuje jenom 1000 Kč chce za to nějakou kompenzaci formou nějaké protislužby.

Mám velice důvodnou pochybnost, žeby pan Roman chtěl podporovat českou vzdělanost. To by 100 melounů (z nabytých 557-mi) rozparceloval pro nejrůznější soukromé (anebo jako ředitel doposud ještě víceméně státního molochu) i státní vzdělávací instituce.

Anebo myslíte, že si to gymnázium vedené p. klausem mladším napíchnul naslepo ve školním seznamu?
10. 12. 2009 | 13:31

ok napsal(a):

Pane Klausi, kdy vrátíte státu sponzoring vaší školy? Až to uděláte, můžete nás dál poučovat. Nashledanou.
10. 12. 2009 | 13:34

neo napsal(a):

Béda:

možná to platí u tebe a podobných tobě.

někteří lidé dávají rádi a nic za to neočekávají.
10. 12. 2009 | 13:37

jerry napsal(a):

Jen se divím,že pan Klaus starší(který má podle všech dostupných informací "knack" na
výhodné koupě nemovitostí)již neinvestoval v Maldivách!!!Ceny nemovitostí tam padají jako
broky prošpikovaný bažant bývalými členy lidových milicí(kteří si dnes říkají myslivci)!!!Pokud já bych měl tak nezvratnou jistotu v nesmyslech ohledně globálního oteplování,tak neváhám ani minutu!
10. 12. 2009 | 13:38

Martin napsal(a):

Nevím, proč by se měly opakovat chyby z minulosti. V diskuzi o klimatických změnách se stále opakuje, že rozvoj zemí musí probíhat stejně jako historický vývoj v Evropě. To je ale značně zavádějící argument ekonomistů, věřím, že i oni vědí, že přes parní stroje a obloukové lampy Afrika nezbohatne. Moderní technologie jsou již vynalezeny a vývoj přes energeticky náročné fabriky dnes není nutný (zvlášť, podpoří-li se financemi z povolenek).
Ostatně vztah HDP - CO2 není unimodální s maximem při nižší výkonosti ekonomiky.
Platba za vypouštěné emise není plánování, ale regulace dynamického systému, hlavní problém (jak VK jr. naznačil) je spíše v přerozdělování. Peníze by rozhodně neměly směřovat v hotovosti k chudým (a politicky nestabilním) zemím, ale měly by jít na podporu opatření v ochraně životního prostředí, opatření na minimalizaci následků klimatické změny (týkalo by se oblastí se záplavami, nedostatkem pitné vody a pod.), efektivních technologií a vzdělání. Celková bilance by pro státy s nižším podílem emisí na obyvatele měla být kladná.
10. 12. 2009 | 13:38

Béda napsal(a):

neo,

o někom, kdo daroval zcela nezištně 100 melounů (škole, kde čirou náhodou sedí synek jeho mecenášů) si rád nechám povídat. Hlavně místo pohádky před spaním.

Btw: všimnul jste si jak hlavní hradní klimatoskeptik bojuje s environmentalisty a různými ekologickými lobby? Výnosy z prodeje emisních povolenek (v řádu desítek miliard, které mohly být součístí rozpočtu) přiklepl ČEZu.
10. 12. 2009 | 13:57

Mard napsal(a):

Sucho se bude rozšiřovat jedině, kdyby se neoteplovalo. Neboť s oteplováním se prudce zvyšuje odpar vody a tím narůstají srážky. Ostatně v minulosti, v teplejších časech, byla například Sahara zalesněná, díky hojným srážkám, které ustaly s ochlazováním a zeména malou dobou ledovou.
10. 12. 2009 | 14:01

Brouk P. napsal(a):

Pomiňme, že čoudící továrny jako z 19. století už dnes nikomu k opravdovému rozvoji nepomohou. Podstatné je, že pan Klaus Jr. opomíjí důležitý fakt: tady nejde jen o to, jestli si rozvojové země zastaralým průmyslem zamoří vlastní ovzduší (jak to ostatně už dávno dělají), tady jde o to, že ekonomikou s extenzivním spalováním fosilních paliv narušují klimatický systém celého světa. Vyspělé země totéž dělají zase třeba ve svých velkých autech. Když v tom budou všichni pokračovat, bude tady malér. Myšlenka, kterou pan Klaus Jr. navrhuje, tedy nesnažme se o žádné změny, je pohodlnou (zatím) cestou do pekel. Hledání řešení je těžké a drahé, a patří sem i snaha vyhnout se v rozvojových zemích neefektivnímu využití fosilních paliv, k čemuž by pomohly západní technologie. Je těžké to udělat dobře. Ale pořád je lepší, než s výsměchem nedělat nic a zhoršovat malér.
10. 12. 2009 | 14:05

Béda napsal(a):

Mard,

Slyšel jste o tom, že pásmo pouští se podle prognóz se v budoucnu rozšíří do oblasti Středomoří a že Golfský proud vlivem topení ledovců může změnit svůj směr a že severní Evropa se díky tomu může dostat do ledového sevření?

Co o tom soudíte?
10. 12. 2009 | 14:12

neo napsal(a):

Béda: napřed by sis měl ujasnit pojmy, jako třeba mecenáš.

nechci v žádném případě spekulovat, pokud máš nějaké podezření na korupci, chtělo by to podat oznámeníčko, ne?

zatím to bude asi tak, že pan Roman dobrovolně dal sponzorský dar PORGu (ne panu Klausovi)
10. 12. 2009 | 14:22

Béda napsal(a):

neo,

a proč ne třeba četným školám pro mentálně postižené? Anebo vzniku školy pro zvlášť nadané deti, anebo na projekt Česká hlava?

Mně vrtá hlavou, proč zrovna Klausově škole? Čím byla (kromě prominentního synka dozorčích členů ČEZ, jejich manažerů a taťky šmouly na hradě, který jako konečná instance odobřuje výdaje na energetiku) tak výjimečná, že ji soukromník daroval 100 milionů?
10. 12. 2009 | 14:30

neo napsal(a):

Béda:

a proč to nedal na kolotoče dětem a do afriky černouškům a Bédovi na sklípek a Rathovi na dětský domov a nebo papežovi na nový kadidlo?

Prostě to dal PORGu. Jeho peníze, jeho rozhodnutí.
10. 12. 2009 | 14:35

es2f napsal(a):

Klaus ml. prece ucelove prekrucuje, kdyz tvrdi, ze kompenzace poskytovana chudym zemim motivuje ty rozvojove zeme k zaostavani.

Je to jako by tvrdil, ze vzdelani, ktere mj poskytuje i "jeho" skola, motivuje mlade k dalsimu zaostavani.

A je to jako by tvrdil, ze danovy prijem motivuje stat k setreni.

V podstate je to totiz ekologicka dan. A o to zaplatit co nejmensi dan se vzdy snazi platce.

Takze tahle ekologicka dan ma hlavne motivovat ty rozvinute zeme. Aby vypoustely mene zplodin. Nebo presunuly vyrobu prave do tech rozvinutych zemi.
Coz je ta horsi varianta, ale to uz je na jinou uvahu.
10. 12. 2009 | 14:36

JPK napsal(a):

No to je dost, už dlouho jste nám nic chytrého nenapsal. A zase s Vámi nebudu polemizovat, jen připomenu, že jste stále ještě nepředvedl ty maturitní testy. Nemohu Vám věřit ani slovo, když ve chvíli, kdy máte moýnost ukázat, že něco umíte, zůstanete zticha jako hrob. Mám švagrovou, promovanou pedagožku, a ta se raději půl dne hádala, než by ukázala, co umí. Vy jste na tom asi stejně.
10. 12. 2009 | 14:43

es2f napsal(a):

U synka politika take prekvapi, ze se pozastavuje nad nizkou akceschopnosti nadstátních orgánů, tyhle veci by uz mel mit v hlave lepe srovnane.

Stezi mohu uverit tomu, ze nechape sobecke duvody pro ktere hlavní znečišťovatele ovzduší ale mj. i Rusko toto usili bojkotuji.
10. 12. 2009 | 14:44

iga napsal(a):

to vaclav klaus

dobre a vtipne napsano. Ostatne nedavno vyslo najevo a koukam, ze to cetl i Beda, ze nasledujici glaciala se priblizi tak rychle a bez varovani, ze cely humbuk kolem globalniho oteplovani bude ukoncen desnym mrazem na zacatku cervence (nasledujiciho roku).

Neo, kdokoli muze darovat komukoli cokoli. Tedy i pan Roman miliony PORGu, druha vec je, zda je vzdy a za kazdych okolnosti nutne a vhodne takovy dar prijmout. Snad by se obdarovani PORGove meli zamyslet nad tim, zda financni provazani tohoto druhu uz nezavani stretem zajmu. Osobne pana Romana za nezistneho filantropa zrovna nepovazuji, ale je mozne ze se pletu...
10. 12. 2009 | 14:47

SuP napsal(a):

Bedo -
zkus se smířit s tím, že Roman vydělává miliony jen proto aby Tě nasral. Jinak se z toho zblázníš.
10. 12. 2009 | 14:51

neo napsal(a):

Iga:

střed zájmů by to mohl být, pokud by peníze byly přímo z čezu tedy firemní sponzorský dar.
10. 12. 2009 | 14:51

neo napsal(a):

SuP:

:))))geniálně řečeno.
10. 12. 2009 | 14:52

SuP napsal(a):

neo -
s tím kadidlem jsi mě rozštíp!
10. 12. 2009 | 14:53

bojky napsal(a):

Fakt z toho profilu vypadá jako jeho dědeček z matčiny strany - plukovník StB Šalgovič.
10. 12. 2009 | 14:54

iga napsal(a):

Z hlediska platneho prava jiste, proto si to takto pan Roman dovolit nemuze. Muze si to vsak dovolit ze svych (priznejme si) nadstandartnich odmen.
10. 12. 2009 | 14:59

Béda napsal(a):

neo, SuP,

díky kluci, že si tak hezky notujete a hezky "věcně" od věci diskutujete. Myslím, že v dalším si vystačíte již sami. Tudíž nebudu vaše podnětné úvahy rušit.
10. 12. 2009 | 15:02

AP napsal(a):

Jak si tak pročítám příspěvky, obzvláště ty, které se školometsky opírají o šedivou teorii (asi ekonimockou) a jejich pisatelé včetně autora blogu kromě školních lavic nepoznali realitu (průmysl a skutečný business), musím se smát. Ale myšlenkové schéma je z pera p. Klause ml. alespoň transparentní, de facto rétorika jeho otce. Nejprve vše zrelativizovat, pak použít oslovení/označení oponentů Bursíci!!, Goreové!! a pak jako pointu použít odpor vůči veškeré regulaci, nařižování, plánování...a věřit a doufat, že se třetí svět postaví sám na nohy. To je ale argumentačně velice slabé, chtělo by se konstatovat s pražským primátorem Bémem z loňského kongresu ODS: "Nevím (a neznám) a proto věřím (teorii)". Jako inženýr energetik jsem měl před mnoha lety možnost měřit emise uhelných elektráren a jiných energetických zdrojů v Čechách a na Moravě. K dnešku se mnohé díky ekologickým investicím v rádu miliard zlepšilo. Nebo to byla také chyba, a měli jsme tyto prachy investovat jinak, jak dnes někteří analogicky v případě CO2? Já bych zrušil přírodní vědy, chemii, fyziku a další vědní disciplíny a soustředil se jen na žvanící společensko-vědní obory. Sice nikdy nic společnosti nepřinesou, ale je to tak snadné....jedním a tímž stejným myšlenkovým schématem peskovat svět kolem sebe.
10. 12. 2009 | 15:03

Vox populi napsal(a):

Pane Klausi,
v podstatě dobrý článek, díky za něj.
Ve jménu ekologie se dějí velká svinstva, jako vždy ve jménu posvátných ideologií.

Dokud lidstvo nevyřeší patnáctinásobné přelidnění, půjde celá ekologie do kytiček. Použil bych lépe padnoucí slovo, ale to tu není košer.

Za všechny problémy, kromě prkotin jako je vulkanizmus a zemětřesení, může přelidnění. A z těch ubožáků, kteří tu na vás poštěkávají,... z těch si houby dělejte. Teď si váš článek přelouskám pěkně pomalu a podrobně.

P.S. Co dělá škola ? Napište o ní něco !
10. 12. 2009 | 15:22

Realista napsal(a):

Vážený pane Klausi, považuji za poněkud neoriginální papouškování myšlenek Vašeho vlastního otce. Fakt to zas takovej výkon není.
10. 12. 2009 | 15:30

siven napsal(a):

Nemohu si pomoci, ale ten článek mi nepřipadá jakkoli obrodný či obohacující.

I kdyby pod ním nebyl podepsán Klaus ml., ten humpolácký styl a obsah je zkrátka flagrantně typický (viz. "Žirafy v Africe"...).
10. 12. 2009 | 15:33

Radek napsal(a):

Takový nijaký článek. Nic objevného jsem se nedověděl, nic, co by bylo v rozporu s obecným povědomím, jsem tam nenašel.
10. 12. 2009 | 15:46

Béda napsal(a):

Vox populi,

jak lidstvo jehož vývoj řídí pouze neviditelná ruka trhu může vyřešit problém přelidnění? Máte snad na mysli nějakou další světovou válku - jak tomu bylo v minulosti, když se svět octnul v problémech?

Tatínek p. Klause mladšího - autora článku - je názorným důkazem "platnosti" jeho postulátů. Na jednu stranu boj s ekologisty, environmentalisty, zelenými ekoteroristy a jinými - isty, boj za neomezenou svobodu trhu a proti státnímu sektoru a na druhou stranu státní podpora polostátní firmy a příděl výtěžku emisních povolenek.
10. 12. 2009 | 15:49

Radek napsal(a):

To Ap: přiznávám, že nejsem schopen vést odborný dialog na téma snižování emisí. V principu jsem ale porozumněl, jaký je postoj rozvinutých zemí k zemím třetího světa - budou jim platit odpustky za to, že budou za úplaty zanedbávat vlastní rozvoj. Dle mého (možná hloupého vesnického) rozumu zde VáclaKlaus mladší velmi hodnověrně popisuje možný vývoj - migrace obyvatel a chudnutí zemí, odkud tito lidé budou migrovat, jakož i zemí, to kterých se budou uchylovat.
10. 12. 2009 | 15:57

Taoiseach napsal(a):

Václav Klaus

"nebudou vypouštět tolik CO2, tj. nebudou rozvíjet svůj průmysl, tj. zůstanou chudí"

Pokud si správně vzpomínám, právě v 50. letech (v době nejtužšího plánování) byly kouřící komíny symbolem prosperity. Pro Vás to asi platí pořád...

Obecně se dá říct, že jste poněkud "podcenil" vliv nadnárodních hospodářských skupin. Především ony korumpují "místní vládce", aby si zajistily volné pole působnosti.
10. 12. 2009 | 16:02

Radek napsal(a):

K těm čmoudícím továrnám a neekologickému chování obecně: stačí se v tomto období rozhlédnou po našich dávno plynofikovaných obcích - štiplavý sirný zápach a žlutohnědý závoj je dokladem toho, že lidé pálí, co jim přijde pod ruce. Jsme ti poslední, kdo můžeme druhým udílet rady, jak se mají chovat ke svému (nebo spíš našemu společnému) životnímu prostředí.
10. 12. 2009 | 16:03

Taoiseach napsal(a):

Petr z Tábora

"Už Adalbert Schweitzer chtěl, aby se Afričanům pomohlo budovat místní řemesla a zemědělství a ne aby se tam stavěly moderní fabriky se všemi problémy, které to přináš.Vyspělé státy mají tendenci jako pomoc exportovat své technologie, ideologii, obchodní zájmy, zbraně..."

Albert Schweitzer je v tom nevinně: ty OBCHODNÍ ZÁJMY nemáme my, "vyspělé státy", nýbrž výše zmíněné nadnárodní hospodářské skupiny. Malý, leč podstatný rozdíl.
10. 12. 2009 | 16:08

Béda napsal(a):

Radek,

jestliže se rozvojové země budou chtít "rozvinout" a čerpat na hlavu stejný podíl zdrojů jako tzv. rozvinuté země, tak jsme v sakramentském loji. Již vzhledem k tomu, že doposud planetární zdroje vysávala především víceméně početně zanedbatelná elita vyspělých zemí. Navíc by tím narostla další suprlevná konkurence postupně chřadnoucí produkci vyspělých zemí.

Jestliže se je tzv. vyspělé země budou snažit odpustky zkorumpovat, zakonzervovat stávající stav, kdy do nich přelily ekologicky závadné a pracné výroby a nadále si uzurpovat vysávání zdrojů jsme stejně tak v loji.

Takže tak jako tak je to prašť jako uhoď.
10. 12. 2009 | 16:09

Palivec napsal(a):

Můj příspěvek nepatří vám - nestojíte mi za slovo, ale vaše otci, který asi dnes řekl cituji: "Z vývoje v Česku v posledních 20 letech jsem zklamaný". Dejte ho prosím nechat vyšetřit!!!! Děkuji
10. 12. 2009 | 16:10

Taoiseach napsal(a):

hoven

"...je dobře, že se politici a manageři státního podniku schází, horší by bylo, kdyby spolu nemluvili. ČEZ odvádí do státního rozpočtu hodně peněz."

A to myslíte vážně? Jako že se mají scházet potají a jenom s některými managery? A mimochodem, ČEZ má výhody, o kterých se jiným firmám nemůže ani zdát, a do rozpočtu odvádí mnohem méně, než by měl. Za to ovšem zbude víc na motivační programy. Tzv. pozitivní a negativní motivace...
10. 12. 2009 | 16:21

čok napsal(a):

Kapitalismus je o tom,jak uspět a zničit protivníka vedle sebe za každou cenu.A v tom je USA nenahraditelná.Komunismus vám nevoněl,tak si dnes,netěžujte.
10. 12. 2009 | 16:22

neo napsal(a):

Taoiseach :

Největší plátci daně
• 1. ČEZ
• 2. Telefónica O2
• 3. ArcelorMittal Ostrava
• 4. Škoda Auto
• 5. Česká spořitelna
• 6. T-Mobile
• 7. Komerční banka
• 8. Česká pojišťovna
• 9. RWE Transgas
• 10. RWE Transgas NET
Žebříček se sestavuje podle plateb na účet daně z příjmů právnických osob, které byly provedeny během roku 2007
Z rekordního zisku za rok 2007 ČEZ vykázal daňovou povinnost 8,4 miliardy korun, v případě Telefóniky to bylo zhruba 3,1 miliardy. Daně ovšem nejsou hlavní zdrojem příjmů státu z ČEZu - na 15,2 miliardy si přišel díky dividendám.
V druhé desítce největších daňových poplatníků se umístily důlní firma OKD, banky GE Money a Unicredit nebo pivovary Plzeňský Prazdroj.
10. 12. 2009 | 16:33

Béda napsal(a):

neo,

čistě pro pořádek a pro porovnání. Nevíte náhodou na kolik si přišli přímo (i nepřímo formou motivačního programu) p. Roman, manažeři ČEZu, dozorčí a správní rada firmy?
10. 12. 2009 | 16:44

SuP napsal(a):

Pro začátek bych navrhl pro zasedání v Kokodani řešení.
Bohatý státy budou míň topit, ale zato chudý státy budou míň šukat. A jsem zvědavej na ten koncenzus.
10. 12. 2009 | 16:47

Taoiseach napsal(a):

neo

Z toho, že je ČEZ největším plátcem, nijak nevyplývá, že platí dostatečně. Právě naopak: čím větší firma tím víc využívá "daňové optimalizace". Např. platí desítky miliónů za bezcenné studie nebo právní poradenství. Možná, že i dovolenou v Monte Argentariu si dala do nákladů - :) .

Dále např. měl ČEZ výhodu, že mohl začít odepisovat Temelín ještě před dokončením. Víte o nějaké jiné firmě, která by takovou možnost měla?

Peníze na úspory energie ve výši 68 mld nebyly dostupné malým a středním podnikům na podporu vývoje inovačních technologiií, ale jen velkým firmám, z nichž ČEZ dosáhne na zdaleka nejvíc.
10. 12. 2009 | 16:47

SuP napsal(a):

neo -
To se jim to daní za mizernejch 15%. A já abych platil 20%!
o:)
10. 12. 2009 | 16:49

finistier napsal(a):

Soudruhu Klausi Pruzinskij ml.zpublikujte prosim doklady o Vasem vzdelani.
Vasemu otci se to do dnesniho dne nepodarilo dohledat.
10. 12. 2009 | 16:49

Kristýna napsal(a):

Časy se mění, pane Klausi, s tím nic nenaděláte, feudalismus byl v Evropě překonán, kapitalismus 19. století vzal také za své,již nevěříme, že Země je placatá a je středem vesmíru, máme všeobecné volební právo i uzákoněnou 8 hodinovou pracovní dobu atd. atd.(vždy se našli tací, kteří se tomuto vývoji bránili, ale jim nepatří čestné místo v historii).
V ČEZku jsme tak nějak "sto let za opicemi", zpochybňujeme něco, o čem jinde se už nepochybuje, protože se ví, že je třeba konat, nikoli jen vést diskuse, protože situace může být vážná. My to jistě z naší české kotlinky vidíme jinak než obyvatelé ohrožených částí světa. Nám se to směje!

Jste velmi soucitný vůči chudým zemím - přál byste jim tedy čoudící továrny, neboť jinak zůstanou chudé, a budou proto migrovat do naší bohatší země. (Migrovat mohou ovšem i bohatí Nizozemci, jak sami občas na toto téma vtipkují). Umíte si představit, že by se chudé země mohly rozvíjet i jiným způsobem, než popisujete? Že by nemusely kráčet v našich starých stopách a dělat tytéž chyby?
Svět potřebuje i vizionáře, nejen skeptiky jako jste vy a váš ctěný otec. A pak hlavně ty, kteří budou schopni smělé plány uvést v život, harmonicky a rozumně. Kde by svět byl, kdyby lidé nechali běžet svět postaru, nic nevymýšleli, neplánovali, o nic se nepokusili?
A prosím, nehažte všechny, kteří se snaží planetu ochraňovat, do jednoho pytle s nálepkou Bursíkovci a Goreovci, kteří dle vás z toho mají živnost. Degradujete tím práci mnoha dobrovolníků,občanských aktivistů, vědců a dalších, kteří tak činí opravdu s jistým posláním, nikoli kvůli osobnímu zisku. A pokud zavádění alternativních technologií bude vytvářet přidanou hodnotu, rozvine nový byznys, přinese nová pracovní místa, co je na tom až tak špatného? Chcete zachovat vše při starém? Stejným způsobem dál drancovat zdroje této planety, znečišťovat vzduch, půdu, vodstvo, a po nás ať přijde potopa?
Zkuste na těch přicházejících změnách, na tom, co bude možno jednou nazvat zelenou revolucí, vidět také něco pozitivního.
Změna je život a život je krásný.
10. 12. 2009 | 16:49

SuP napsal(a):

Kristýna -
zkuste trochu pochopit i to, že něčí jisté poslání MUSÍ vždycky zaplatit někdo ze svého osobního zisku.
Rozhodně mi přijde lichá představa, že k zabránění zaplavení Malediv mořem je nejlepší cestou pokusit se sfouknout slunce.
(Bobe 193.86.31.73 - pozor! zase jsem něco napsal, to by se ti mohlo líbit.)
10. 12. 2009 | 17:04

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden příspěvek obsahující hanlivé komolení jména, neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu (viz záhlaví každé diskuse).

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
10. 12. 2009 | 17:05

neo napsal(a):

SuP:

spíš mi to vychází na 16.4% daň,

Taioseach:

ze zisku 51.2mld šla daň 8,4mld a pak 15.2mld z dividend.
to je Vám málo???
10. 12. 2009 | 17:10

Al Jouda napsal(a):

To Radek : Di víte se, že v plynofikovaných obcích lidé pálejí, co jim přijde pod ruku ? Příčina je v tom, že Energetický regulační úřad dovolí RWE, aby těm, co šetří plynem a mají malou spotřebu, zvýšil cenu plynu. Lidé tak od plynu odcházejí a topí tuhými palivy, což je podstatně levnější. Teď jsem dostal např. fakturu za plyn za rok 2008 - 09 a v jednom měsíci jsem měl spotřebu 2 m3. Kolik myslíte, že mě vyšla cena plynu ? Podržte se - 40,- Kč/m3 !!!
10. 12. 2009 | 17:13

SuP napsal(a):

Al Jouda-
A k tomu ještě 30,-K u dochtora, 30 vlekárně.... Bože Bože, kam jsme došli.
10. 12. 2009 | 17:19

Romana Nováková (Praha 6) napsal(a):

Dejme postiženému povolenku vyjádřit svůj názor ?
10. 12. 2009 | 17:31

Béda napsal(a):

SuP, Al Jouda,

s neekologickým vytápěním plynem je potřeba co nejdřív skoncovat, protože plyn k nám jde skrze potrubí RWE především ze "socialistického" Ruska(Finové ani Němci se stejným původem plynu nemají sebemenší problém).

Ruský plyn na rozdíl od jiného plynu je ekologicky a ideologicky závadný. Proto je potřeba jej nahradit jinými - ekologičtějšími zdroji. Tak nějak to říkal známý komik Mirek Topolánek (v průběhu své pošťácké předsednické plynové mise)a jeho pobočník Saša Vondra. Anebo ne?
10. 12. 2009 | 17:32

neo napsal(a):

Ruda, Romana Nováková : si myslíš že to nejde poznat ?

Tím že změníš nick nezměníš hloupej mozeček v tvojí kebuli.
10. 12. 2009 | 17:53

Sab.. napsal(a):

Pane Klausi, vy jste takový měkkosrdcatý zastánce Afričanů a ostatní chudiny, bojovník proti neokolonialismu a ekobolševismu. I s Miroslavem Mackem. Mám vás proto oba ve své galerii:

http://www.animalrights.web...
10. 12. 2009 | 17:54

Béda napsal(a):

Ruda,

autor článku nenávidící plánování by se měl zeptat svého o něco málo známějšího taťky, čím, že se to zaobíral v Prognostickém ústavu, čím jako premiér státu, co dělal vždy při přijímání státního rozpočtu?

Na co myslel, když prohlašoval své vize o příjmech obyvatel ČR za x-let? Byl to výsledek odborné analýzy - nějakého plánování, argumenty podloženého očekávání anebo pouze momentální výstřel od boku?
10. 12. 2009 | 17:58

Tranta napsal(a):

S tím se dá z 90% souhlasit i stím, že počasí je lépe neplánovat, většina plánování je ale dobrá.
10. 12. 2009 | 18:00

Franta napsal(a):

Supe s tím topením to nebude asi tak zlé, ale v tom druhém případě by se chudoba určitě zmenšila.
10. 12. 2009 | 18:12

Meňo napsal(a):

NÁMITKA :
A dneska se neplánuje ?? Říká se tomu jen učeně jinak : prognózování, atd. Ale žádný podnikatel nečeká s rukama v klíně, co s jeho firmou vývoj vnější udělá. Tedy žádný normální podnikatel, kterému jde o normální chod a vzestup podniku.
Takže, marné volání na poušti, zavrhování plánování patří do výbavy modrých pionýrů počátku let devadesátých, a dlužno podotknout, že mnoho "obyčejných" lidí s touto počáteční výbavou v těch letech souhlasilo. Bylo to zkrátka do porevoluční nadšení "my to teď budem´ dělat jinak - lépe". Než se zklamali, než prozřeli, že nula od nuly pojde a jedna barva nahradila druhou, myšlenkově zůstávajíc konzervativně neobohacenou.
Nicmémě zdravím autora oblíbených blogů !
M.
10. 12. 2009 | 18:46

zdesta napsal(a):

Béda.Nedávno jsem viděl film o nejbohatšímm člověku této planety-majiteli Mikrosoftu B.G.Ten jaksi dospěl k názoru,že ty obrovské prachy vydělal na společnosti a také ji je vrátí.300 miliard doláčů věnoval na očkování v zaostalých zemích.(povětšinou Afrika)Pan Roman se určitě nebude zabývat něčím podobným.(myslím ten zisk)Ten jeho nehorázný zisk přistál z nebe. Existuje spousta nabobů,kteří si pomoci sponzoringu kupují dobrou pověst altruistů.Aby ten "altruismus" nepřišel na zmar,tak to účelově šoupnem tam kde se to vyplatí. Takže tolik o prachách a účelovém sponsoringu.Proč se proboha přete o něčem co je jasné. Určité typy lidí nepřesvědčíte ani že byla včera středa.
10. 12. 2009 | 19:46

RasPutin napsal(a):

Jen tak přemýšlím:

je to dědičný,
stalo se tak výchovou
či že by nějaký ten zrádný virus?

Tak nevím, ale jde z toho smrad, nějak rodinně.
10. 12. 2009 | 19:47

iga napsal(a):

SuPe!

:-DDDD
proc nejedete do te Kokodane vy?
10. 12. 2009 | 20:08

SuP napsal(a):

iga -
Neumím anglicky slovem. (Ani písní)
10. 12. 2009 | 20:13

iga napsal(a):

SuPe, skoda, prestoze takovych tam bude jiste povicero hrozi, ze by vase uderne a pritiproudni myslenky nenasly prekladatele...
10. 12. 2009 | 20:29

jojo napsal(a):

Kdyz dava Roman penize na gymnazium, jedno z nejlepsich (bylio i kdyz Roman jeste nedaval nic) je to spatne. Kdyby nedaval nikam, tak to bude take spatne. Neketri mudrlanti slysi jmeno Klaus, tak vidi mzitky pred ocima, popadnou panenku, spendlicek a zacnou bodat a bodat. A zavist zacne vyverat.

Socani, jste proste neuspesni, smirte se s tim, nemuze za to Klasu, ale proto,z e jste se vetsinou spatne ucili, nebo vas nemaj deti radi.
10. 12. 2009 | 20:43

Weakly napsal(a):

Tady je něco málo i o panu otci Klausovi http://weakly.cz/weakly-blo...
10. 12. 2009 | 20:56

optimista napsal(a):

Lepsi, nez darovat nekomu rybu je naucit jej lovit ryby.
10. 12. 2009 | 20:58

hovorka11 napsal(a):

jojo:
Když někdo žije v obdobě soukromého komunizmu, propaguje neoliberalizmus a kritizuje všechno co zavání "socialismemem"
tak se musí připravit na kritiku "desátků" od ředitele ČEZu.
Nebo jak si představujete demokracii?
Držet hub. a krok?
10. 12. 2009 | 21:01

cynyk napsal(a):

když někdo dostane 100 Mega od čezu,
může bejt i blbej.
10. 12. 2009 | 21:14

Vox populi napsal(a):

To je zase nablito v aleji !
10. 12. 2009 | 21:23

Zdenek Mihalco napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem tři hrubě urážlivé texty (označení jako "magor" apod), které byly v rozporu se záměrem těchto stránek - což je vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.
Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco
správce blogů
10. 12. 2009 | 22:02

Lena napsal(a):

Článek je postaven na myšlence: dáme jim peníze, aby nebudovaly průmysl.
A já hloupá si myslela, že ty peníze dostanou na to, aby vybudovaly průmysl šetrnější k přírodě.
Vždycky jsem měla zato, že je lepší jaderná elektrárna než uhelná, že je lepší auto s katalyzátorem než bez, a že ty peníze mají přispět právě na lepší technologii.
Jsem to ale husa. Konečně mi pan Klaus otevřel oči!
10. 12. 2009 | 22:04

multi.flexi napsal(a):

Ja si panu Klausu vazim a v mnoha vecech souhlasim, ale popirani globalniho oteplovani a jakesi nereseni tohoto problemu mne zarazi. Je to mozna tim, ze clovek neveri dokud to neuvidi, a nic neudela dokud mu nehori u zadku. Mozna bych vam doporucil se podivat na dokument HOME kde je vse krasne vysvetleno a hlavne ukazano. Je samozrejmosti, ze to neco bude stat pac jsme doted jen tak dolovali planetu bez premysleni nad dusledky. Myslim, ze lepsi je chudoba nez smrt nebo ne? A pokud se s vypoustenim emisi nic neudela, lide treba konkretne v Africe nebudou mit kde a z ceho vyrabet. Ono se na pousti bez jakykoliv surovin neco pestuje nebo vyrabi tezko. Myslim, ze scivilizovani africanu nejakou chvili potrva. To co my udelali za nekolik tisic let oni nemuzou za par desitek. Meli bysme jim pomoci se vratit na uroven takovou aby ji zvladali sami. Pred vstupem civilizace se jim podle me darilo lepe. Ale to je zase o necem jinem...
10. 12. 2009 | 22:53

karel napsal(a):

Pane Klauzi,máte celkem směšný názor.Jestliže plánování neuznáváte pak je to jen proto že se bez něj ve svém "bezstarostném" povolání obejdete.V reálném životě je situace jiná, musí se plánovat a kdo plánuje nejlépe ten vítězí, platí to i v tržním prostředí.Exsistuje ale rozdíl v tom kdo plánuje - když plánuje nadnárodní společnost tak své plány samozřejmě nezveřejňuje a proto ani nemusíte vědět že jsou,když ale plánují něco státy každý o tom ví tak se najdou i odpůrci.
10. 12. 2009 | 23:12

ugh napsal(a):

Pane Klausi,

je hloupé tvrdit, že fabriky na úrovni 19. století nastartují ekonomiku chudých zemí. Kdo by kupoval výrobky na úrovni 19. století, když zbytek světa má fabriky z 21. století? Ono totiž nejde jenom o ten "čmoud". Moderní fabrika nejen nečmoudí, ale také vyrábí moderní výrobky. Je v tom holt provázanost, kterou nechápete.

Vaše rovnítko mezi omezováním CO2 a zaostáváním průmyslu je hrubým zjednodušením. Existují odvětví ekonomické činnosti, která lze rozvíjet bez masivních emisí skleníkových plynů.

Tvrdit, že humanitární potravinová pomoc zbídačuje lidi je sprostota. Pane Klausi, uveďte mi jediný příklad, kdy v důsledku potravinové pomoci vznikly "tábory, hlad, neobdělaná pole a pastviny", jak tvrdíte. Humanitární pomoc je projevem soucitu tam, kde lidé v masivním měřítku umírají hlady. Už jste někdy přispěl na charitu?

Váš apriorní odpor k jakémukoli PLÁNOVÁNÍ je hloupý a dětinský. Vaše vyjádření, že "složité jevy nelze plánovat, protože jsou složité" dává jasně poznat mělkost vašeho uvažování. Tvrdíte, že jste studoval matematiku - slyšel jste tedy o odvětví statistiky zvaném "operační výzkum"? Doneslo se k vám někdy něco o vědním oboru zvaném "ekonomie"? Víte, k čemu máme "český statistický úřad"?
10. 12. 2009 | 23:46

opčan napsal(a):

Panové Klausové jnr. i snr. se především zviditelňují - pravda každý má ma to má právo a to je přeci ta svoboda - jsme přeci jednotlivci - společnost je sprosté slovo.

Každý tedy nechť si dělá co chce - jak na úrovni jednotlivců tak států.

A to je ta jejich zviditelňovací "intelektuální" kontraverze a obsah jejich "mouder" + spousta vaty ... no a ono se to zase nějak zařídí a my jsme to přeci říkali ... toť čirá sofistika.

ps: svoboda je možná pouze v rámci jistého řádu - společnosti. Nežijeme na půstém ostrově - Země je jen jedna.

ps_jinak:Na světě není nic zadarmo - má dati dal - svoboda, dobrá, ale za co - například v rámci spoluvytváření společnosti.

Sofistika za co - no nic není ideální ... ;-)
10. 12. 2009 | 23:55

Sofi napsal(a):

Ti Klausovi, to je sakra psavá rodina. Doporučení: vykašlete se na to, ani jeden na to nemáte!
11. 12. 2009 | 00:24

Daria napsal(a):

Afrika je jedním z nemnoha kusů země, kde ještě zůstala poměrně zachovaná příroda. Pokud budeme chtít, aby se v této podobě udržela, budeme si ji muset i my, Evropané, zaplatit. Stejně jako si budeme muset zaplatit zachování deštného pralesa, himalájských řek a řady dalších věcí. Čistý vzduch bude jen jednou z mnoha položek. Je to skrytá daň za dýmající komíny, růst růstu, zbožnění ekonomiky, peněz a moci, za trhovectví všeho druhu.
11. 12. 2009 | 00:35

Midori napsal(a):

Daria
Rozumím Vám, kéž by to takto chápalo co nejvíc lidí.
Ale obávám se, že když jde o drancování přírodních zdrojů, zatím převážně vítězí lidská nenasytnost, viz Amazonie.
Hezký den přeji. Jakub Midori
11. 12. 2009 | 05:26

hovorka11 napsal(a):

Pane Klaus, absolutně ztrácíte paměť.
1.ČSSR se zavázala plánu ES snížit vypouštěné emise a vyčistit zamořené toky (např Labe) za dob Husáka. Začalo se odsiřováním jednotlivých elektráren. Bohužel, plán evropského společenství na ochranu životního prostředí, kterému se socialistická ČR zavázala nebyl dostatečně plněn.
Větší obrat nastal po roce 89.
Nebýt emisních předpisů ES na vypouštění zplodin motorových vozidel, tak by jsme do dneška jezdili "svobodně" ve smradu z nástupců trabantů a wartburgů.

2.Plánovat se musí vždy a všude !!!
Dělá to každý i vy, ve skoro každém okamžiku myšlení.
Rozdíl je ve vhodnosti délky časového úseku a kvality ! V přebujelé byrokracii, politicky a právně neprůhledném prostředí nelze naplánovat skoro nikdy nic správně - to je podstata, proč se dostáváme do ekonomických problémů.
3. Lidé v Africe se dostávají do problému hlavně kvůli suchu a přelidněnosti. V Africe je volba: nechat ty lidi přežít nebo umřít. Jak jim dáte vodu a potraviny, tak přežijí do doby než jim dáte další. Sucho tím nezaženete.

4.Krutost k třetímu světu ?
Jestliže mám volbu nestavět úhelnou elektrárnu a dostat na za to peníze na jiné zdroje, nebo postavit a nedostat nic, tak se můžu rozhodnout. Nemůžu ale tvrdit, že je někdo krutý proto, že mě nedal peníze za nic !

4)Určitá korupce je všude, všude se s ní musí stále bojovat a ne ji ulehčovat.
Jaká korupce je u nás nejlépe víte vy sám.
Plán OPENCARD vznikl na pražském magistrátě ne v Africe.
Dnes se tam vyhazují lidi, kteří přímo tento projekt neřídili. Zodpovědný je pan Béhm. Proto vám doporučuji, aby jste se obrátil na svého otce, který má mimořádný vliv na pana Béma s žádostí aby vyhodil sám sebe.
Kaplického vyhraný projekt dokázal zastavit, takže se váš otec nemusel vázat řetězy k chobotnici.

------------------------
Za slohové cvičení vám uděluji velkou 5 za vědomé ignorování a překroucení prokazatelných skutečností, sdělte svým rodičům !
11. 12. 2009 | 07:44

Olga napsal(a):

Jaký otec, takový syn. Jsou oba ostudou České republiky.NMevidí si ani na špičku nosu.
11. 12. 2009 | 08:13

luk napsal(a):

I když Klausové jsou určitě osobnos´tmi, který na české politické scéně moc není, nemají právo se povýšenecky vyjadřovat, protože to, co pan otec tady napáchal, to se nepovedlo nikomu v historii této země. Rozdání státního majetku darebákům v kuponové privatizaci, glorifikace "Kožených" a jim podobných.
11. 12. 2009 | 09:20

Jag napsal(a):

Kecá.Není tolik surovin,aby mohl mít každý průmysl,jaké budou ceny z těchto výrob?A přemnoženost třetího světa stejně jejich chudobu nevyřeší.Už jste viděli někoho bohatého,kdo má 10 děcek?I kdyby měl v republice průmysl jako bič?Mladý Klaus se chystá do politiky a tak žvaní.O nic jiném to není.Nakonec u nás se díky jejich průmyslu náš průmysl zhroutil a máme se snad lépe?Nebo lépe řečeno,máme nižší státní dluhy a jdeme k prosperitě?My možná jdeme k prosperitě a mladý Klaus by měl jít víte kam.......
11. 12. 2009 | 09:47

Jag napsal(a):

Základem svobody a prosperity je vždy silná a dobrá armáda.Všichni to vědí,ale všichni to nechtějí říct.Věděl to i Masaryk a proto nejprve dobře vyzbrojil naši armádu a obranu naší země.A víme všichni,že dokud Masaryk žil,ani Hitler si nedovolil vúči nám sgresi.Takové měl Kasaryk jméno v Evropě.Takže dobře vyzbrojit armádu a pak si držet pozice.Migrace je něco co prosperitu ohrožuje.Už jste viděli,že by vám soused s deseti potomky vlezl do domu a začal konzumovat vaši práci,zneužíval vaši píli a vaše bohatství?To,že někdo namele děcek jako máku,mu nedává žádné právo k vám lézt.A pokud máte pane Klausi dojem,že jim bráníme v nějakém rozvoji,tak se mýlíte.Ještě jsem skutečně neviděl bohatou rodinu s deseti a více dětmi.Tedy po materiální stránce.Po jiné stránce by jistě mohli být obohaceni.Ale když jsou tedy obohaceni,nemusejí sem lézt za materiálním blahobytem.Tedy v Kodani má být jasně řečeno,my budeme méně znečišťovat a to díky investicím do nových technologií a vy přestaňte vyrábět zbytečnou populaci,která je žravá,musí se draze sanovat z našich daní a ničí Zeměkouli.Jak napsal sup,my méně kouřu a vy méně vyšukaných jedinců bez perspektivy,kteří nás zde začínají obtěžovat vysokou porodností.Není prostě dost bohatství ani prostoru na to zajistit jim život ve stylu západu bez válek a konfliktů.
11. 12. 2009 | 10:01

Petr_F napsal(a):

Béda napsal(a):
solárních elektráren bohatě nadstandardně (netržně)dotovaných z peněz daňových poplatníků, které politici uzákonili jako zdroj bezplatného zisku pro ty "co na to mají".

A má pravdu. Mé by zajímal KDO pro tenhle tunel hlasoval.
Kde to najíť?

Krade se všude, ale ne vsude vládne taková kleptokracie jako v Česku. Pan Klaus se dopouští přílišné extrapolace.
11. 12. 2009 | 10:10

Zdenek Mihalco napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva hrubě urážlivé výkřiky ("vůl", "hlupák" apod), které byly v rozporu se záměry těchto stránek, tj. vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.
Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco
správce blogů
11. 12. 2009 | 10:20

Marek napsal(a):

Dobry den Vam vsem,

myslim si, ze bohati a mocni, jiz nevi, jak se stat vice bohatymi a mocnymi. Proto si vymysli plan, s podporou medii presvedci mene inteligentni lidi o naprostem umyslu, mirenou propagandou.

Lidi proberte se! Nemuzeme byt tak hloupi aby jsme si nechali prodavat cisty vzduch. To je celosvetovy kocourkov.

Pro info, hlavne vy, co tak jednoznacne vedi jaka je pravda (hlasana pseudo vedcema), nebudou mit problem, podivat se na video na techto strankach:
http://www.tvbreclav.cz/tvb...

Srdecne zdravi,

Marek
11. 12. 2009 | 10:40

Jiří Hanák napsal(a):

Hezký den pane Klausi,

nemám rád Vaše vidění světa. Nemám rád vidění světa Vaším otcem. Stydím se za něj.

S pozdravem

Jiří
11. 12. 2009 | 11:33

Jag napsal(a):

Možná je globální oteplování docela přirozená obrana Matky přírody proti přemnožení.Ostatně je zajímavé,že to postihne hlavně chudé a přemnožené regiony.Příroda je prostě silnější a poradí si s problémy sama.Je otázka zda má cenu něčemu bránit,pokud to rozhodla příroda sama a bez nás.
11. 12. 2009 | 12:51

MA-FU napsal(a):

Pane Klauzi-nechci se vracet do let kouřících a sířících komínů Vám i otci to vyhovuje,to už vím,ale průzkum pro Hrad ,je průzkum.
11. 12. 2009 | 12:54

Vico napsal(a):

V 11:33:56 přišla vzácná návštěva. Jiřího Hanáka si velmi vážím a jeho komentáře považuji za to nejlepší, co současná žurnalistika u nás nabízí. To neznamená, že se vším souhlasím.
11. 12. 2009 | 14:10

slávek napsal(a):

Proboha, on nestačí jeden santa na hradě, teď se nám ozývá další jeho replikant. A taky je chytrý a rozdává rady. No prostě v pr.....
11. 12. 2009 | 14:24

Pokorny napsal(a):

Zeptej se doma maminky a tatínka, jak se krade ve velkým. Asi na tebe měli málo času.
11. 12. 2009 | 15:13

Marketa napsal(a):

Mily Vaclave,

piste blogy casteji, ctu Vas rada.
11. 12. 2009 | 18:06

Učitel napsal(a):

Zabednění arogantní Klausové,i malé dítě ví od citlivých rodičů a vzdělaných učitelů,že se má příroda chránit,
Komenský a Čapkové jsou pro vás neznámí autoři,měl vás učitel mlátit rákoskou přes zadek a pravítkem přes prsty a měli jste klečet na hrachu ,aby se vám trochu dostalo řádné výchovy !!!
11. 12. 2009 | 18:15

Jaroslav napsal(a):

Viděl jsem film http://www.tvbreclav.cz/tvb... (viz výše). Je to naneštěstí tak, pan prezident i jeho syn mají pravdu. Co je horší enviromentalistické hnutí je pouze převlečená a zcela nehodpornější verze leninského marxismu, která, pokud se bude realizovat, ukáže, že sovětské hladomory v 30. letech (cca 20 mil. mrtvých) byly pouze takovým malým piknikem pro pobavení.
Úplná realizace plánů enviromentalistů by způsobila stovky miliónů úmrtí lidí přednostně v rozvojovém světě, ale pozor, ani chudí v rozvinutém světě (chudí jsou z tohoto pohledu téměř všichni Češi) by nezůstali ušetřeni!!
Tak do toho
11. 12. 2009 | 19:57

Béda napsal(a):

Jaroslav,

Nebuďte směšný. Plnou parou vpřed řízenou "neviditelnou" špinavou rukou predátorů (pod kormidlem různých Klausů a jim podobných) budeme v tom loji až po krk mnohem dřív, než když se pokusíme pomocí brzd to šílenství zastavit, než bude pozdě. Všichni vidí, že lesů na planetě kvapem ubývá, surovin ubývá, zemědělské půdy ubývá, živočichů a rostlin ubývá,životní prostředí - vzduch, vodu i zemi zasírají odpady, lidstva kvapem přibývá, narušuje se rovnováha ekosystémů a tupí neoliberálové dělají jako že se vůbec nic neděje. Přitom samotná CIA předvídá brzké průšvihy - nejenom v oblasti boje o suroviny, zdroje, ale i v přesunech mocenských center, změn životního prostředí atd..

Prozatím to vypadá, že Titanic s porouchaným kormidlem řízený zákonem soustavného růstu nabírá rychlost v plavbě proti své osudové kře.

Najde se vůbec někdo, kdo ty netečné šílence v kapitánských uniformách zastaví?
11. 12. 2009 | 20:41

Jag napsal(a):

Největším problémem je,že se lidská práva transformovala do nároku na stejnou životní úroveň....vatšina z vás si ale protiřečí.Zelení přece chtějí lidská práva po novém,tedy dát všechno všem a nakonec nikomu nic a vy tady píšete,že Klaus chce zlikvidovat miliony lidí nedostatečným růstem a přitom Bursík chce,aspoň podle jeho teorie,hájit právě ty chudé v rozvojových zemích svými zásahy proti globálnímu oteplování a říká,že když se nic neudělá,tak plno lidí tam vyhyne.Takže o co dnes jde?Na jedné straně Klaus chce růst za každou cenu a prý se chudí pozvednou,což je nebetyčná hloupost.Pokud má někdo 10 dětí,bude chudý pořád,pokud ho nebudou ostatní dotovat-viz cikáni.A Bursík přece chce to samé.Spasit plno chudých tím,že jim tam nacpe prachy z bohatších zemí.Takže v podstatě chtějí oba to samé.Okrást ty státy,které něco mají.Klaus stejný Bursíka.Dělají to už 20 let.Jeden to dělal likvidací našich výrobních kapacit a zavedení republiky do dluhové pasti a ten druhý nám sem natahá ve jménu lidských práv kdejakého světového přemnoženého jedince.Oba republiku vedou do krachu.Já bych šel cestou Masaryka našeho velkého státníka.Svoboda se dá uhájit jedině tehdy,jestliže máte silnou armádu a dobré spojence.Vydal bych daleko větší prachy na zbrojení než na nějakou pochybnou sociální pomoc.Pokud totiž budeme slabí,nikdy nebudeme svobodní a nebudeme si svobodu dlouho užívat.
11. 12. 2009 | 22:33

zahranicni ctenar napsal(a):

Zakladni lidska prava davaji kazdemu cloveku pravo na to, ze sebe udelat hlupaka, zejo , pane Klausi juniore
12. 12. 2009 | 01:06

optimista napsal(a):

zahranicni ctenar To mate pravdu. Zvlaste mi webovi anonymove to mame velice snadne.
12. 12. 2009 | 02:15

Béda napsal(a):

Jag,

pokud jde o armádu:
Český armádní operetní pomocný útočný sbor se 14 stihačkami, 30 tanky atd. má vojensky asi stejný význam jako účast vojáka Švejka ve světové válce. Kdyby jste jej nakrásně celý se vším všudy v čele s exministrem obrany Parkanovou a ministrem Bartákem vrhnul do Afghánistánu, zpitomnělí Talibánci by si možná ani neuvědomili, že se něco změnilo.

Pokud jde o proměnu armády, to je otázka poněkud složitější:

1) ze všeho nejdříve musíte definovat možná nebezpečí, resp. cíle, pro které má být armáda budována (má li být její charakter obranný, anebo útočný - jako nyní)
2) musíte vycházet z ekonomických možností země - jestli na to má. Pokud tedy nechcete přejít na válečné hospodářství a riskovat uzbrojení
3) musíte vyhodnotit možnosti širší kooperace při dosahování definovaného (obranného, resp. útočného jako nyní) cíle.

Pokud jde o mě, jediná cesta, pokud chceme mít moderní armádu - protože sami na to ekonomicky nemáme - je ve spojení s ostatními evropskými státy při OBRANĚ společného EVROPSKÉHO prostoru. To ovšem znamená přehodnotit globální útočnou koncepci, definovat vlastní evropskou zahraniční a bezpečnostní politiku a postupně se oprostit politického vlivu útočného hegemona a ekonomického konkurenta - USA.
12. 12. 2009 | 07:42

Jag napsal(a):

Béďo,pokud jste si četl důkladně,tak jste řekl trochu jinak to co já.Opakuji tedy ještě jednou.Se spojenci.Ale jak známo,tak je potřeba armádu dobře vyzbrojit a to na obranu svobody.Ty řeči o pacifismu za každou cenu jsou úsměvné.A definovat cíle a potřeby?To není tak těžké.Máme přece nějaké služby a znalosti co a jak dneska potřebujeme.Ale zásadně platí,že kdo chce svobody musí mít armádu na kvalitní úrovni a spojence.Ovšem i na spojence je nutné pohlížet jako na potencionální zrádce a tak se musíme držet hesla,že na obranu je vždy potřeba daleko méně lidí a útočník je vždy v nevýhodě.A podle toho budovat kapacity a kolik do nich investovat.I ten citovaný Masaryk nebudoval útočnou armádu,ale obranné systémy.
12. 12. 2009 | 09:42

almucha napsal(a):

Těch 100M od Romana šlo mimo plán? Děti přistěhovalců by snížily úroveň vašeho ústavu? Hlavně že ČEZ může vypouštět zdarma (dostal povolenky darem), co se mu zlíbí.
12. 12. 2009 | 11:17

jk-jiny napsal(a):

Jasně, tenhle pán dostal 100 miliónů od šéfa ČEZu, bodejť by takhle nepsal.
12. 12. 2009 | 11:44

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý výkřik, neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
12. 12. 2009 | 12:43

Béda napsal(a):

Jag,

ČR nemá ministerstvo obrany ale ministerstvo války. Celá nekonečná "transformace" (rozuměj nákupy a prodeje armádního materiálu) byla prováděna různými zpěvačkami, astrology, "nejlepšími" ministry financí, "nejlepšími" řediteli aerolinek s cílem nasytit soukromé a partajní finance, bankovní konta vojenských koncernů spřátelených států
systémem co krok to nápad, co politická změna, to personální, programová, výhledová... změna. Hospodaření a konzistentnost vývoje na ministerstvu války je přesnou kopií hospodaření a konzistentnosti politik na ministerstvu dopravy, průmyslu ... resp. kopií celkových politických změn, kterými prošly vlády.

Mimochodem - nejsem pacifista. Proti obrannému charakteru armády a obrannému charakteru zahraniční politiky v zásadě nic nemám.
12. 12. 2009 | 13:36

SuP napsal(a):

Jestli by spíš nemělo být: "Dejme chudákovi povolenku na ekologickou chudobu."?
12. 12. 2009 | 14:40

ctenar555 napsal(a):

Je to smutne, jeden statem placeny provokater napise blog a stovky lidi mrhaji energii a casem reakci na tento pamflet. Cela rodina patri ignorovat.
12. 12. 2009 | 16:03

PETR VELIKÝ napsal(a):

Pane Klausi mladší,
myslel jsem že máte větší rozum, ale spletl jsem se Vy jste se fakt, ale opravdu POTATIL !!!
12. 12. 2009 | 18:59

ignor napsal(a):

Dobře, dobře Vendo - jsi učenlivý papoušek, určitě dostaneš od tatínka zobáníčko.
12. 12. 2009 | 21:02

Vratislav napsal(a):

Teda - vy mate v hlave gulas !
Musi to byt geneticke !
12. 12. 2009 | 22:44

cistic napsal(a):

bojky napsal(a):
Fakt z toho profilu vypadá jako jeho dědeček z matčiny strany - plukovník StB Šalgovič.
10.12.2009 14:54:30
A VY NA JEHO ESTÉBÁCKÝ PŮVOD NIKDO NIC.
13. 12. 2009 | 08:56

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik hrubě urážlivých výkřiků, neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů

P.S. Paní babčo, lidsky Vás naprosto chápu, jsem rád, že se Vám ulevilo. Jen zvažte, zda podobné odpovědi nepřitahují různé frustrované primitivy a zda přispívají ke kultivaci debaty na těchto stránkách. O tom, že mi přiděláváte práci, nemluvím ;-) Hezký třetí adventní víkend.
13. 12. 2009 | 11:58

Mýval napsal(a):

...pane Libore Stejskale ,Velký bratr Vás sleduje z Pražského hradu,
dobře vykonáváte svou práci...
13. 12. 2009 | 12:23

Jarda napsal(a):

Id to napsal velmi spravne. Prvni dve vety jsou otresne. Pro jistotu je zopakuji: "Nemám rád plánování. Nemám ho rád historicky - Státní plánovací komise a pětiletky." Dekuji soudruhu Ide, ty i ja dobre vime, ze petiletky se osvedcily. A to velmi. ;-)
13. 12. 2009 | 14:22

ld napsal(a):

Jardo,
když už mluvíme o těch dvou instrumentech, tak ani jeden nevedl k dnešnímu debaklu a zmaru v ČR. Určitě to nebyla nikdy žádná hitparáda, ale státní bankrot na nás nečouhal nikde.
No, a zbytek chtěného jsem rozvedl níže.
13. 12. 2009 | 15:13

Daniel Ortig napsal(a):

Plně souhlasím s Vaším názorem. Celé je to jeden velký nesmysl a výsměch. Výsměch EU a jejím zmanipulovaným občanům. To občané pocítí tento nesmysl tím, že v EU a z EU bude vše drahé. Nebude práce, bude moc drahá,drahé bude i žití v EU. Snižujme emise to ano,ale ne zákazy, ne pokutami,ne obchody veksláckého typu. Využití filtrů a podobných technologií sníží účinně hladinu škodlivin na přijatelnou mez.
13. 12. 2009 | 17:03

Gitta Folle napsal(a):

Synáček nezapře svého otce! Co kdyby místo
kafrání daroval oněch Kč 100.000,-, které dostal "darem" od ČEZu Romana do státnmího rozpočtu
České republiky? Rodina Klausů si až dost nahrabala od roku 1990!
Slyším-li jméno Klaus, otvírá se mi kudla v kapse!
13. 12. 2009 | 19:09

Strom napsal(a):

Klausi ,dělej něco užitečného pro Česko,sázej stromky,nauč se to,místo prázdného tlachání !!!
14. 12. 2009 | 06:57

Zebra napsal(a):

Pane řediteli !
Jistě je lepší, být bohatý a zdravý, než chudý a nemocný, ale druhá nejlepší kombinace je IMHO zdravý a chudý. Navíc, čas oponou trhnul a změněn svět, dneska, když se chcete uživit, nemusíte vyrábět jen železo nebo cement, když na to přijde, nemusíte dokonce ani vyrábět nic, takže když někde omezí emise, nemusí nutně zůstat chudí, i tak se mohou stát bohatými. Ovšem pokud je neomezí, nutně zůstanou nemocní, nemohou se stát zdravými.
14. 12. 2009 | 07:30

magda napsal(a):

Ano, jablko ...od stromu. Stejně jako otec, žádný pádný argument, jen JÁ mám pravdu, všichni ostatní co se snaží o nějkou prevenci či pomoc jsou blbci, neviditelná ruka trhu vyřeší vše, ať si klidně čoudí, však jim to časem dojde, peníze jim nedávejte, oni je rozkradou, asi máte zkušenosti z vašeho oblíbeného Ruska!
14. 12. 2009 | 10:59

hovorka11 napsal(a):

Je to tak "chytrý" článek proto, že na tom pracovala celá rodina.
http://www.klaus.cz/klaus2/...
14. 12. 2009 | 14:03

děda napsal(a):

Podívejte se na
http://www.home /with english subtitles/
Pak p. Klausi jsem zvědav na váš komentář.
14. 12. 2009 | 14:23

Luba napsal(a):

Vyspělý západ je bezkonkurenční žrout všeho, včetně energie z fosilních paliv.

Vyspělý Západ nemá co kázat rozvojovým zemím, ale má jít tichým příkladem, že to jde jinak, ekologicky, úsporně.

Jenže na něco takového Západ rezignoval. Nechce sociální inženýrství aplikovat na vlastních relativně vzdělaných občanech - tak se o to raději pokouší u relativně negramotných rozvojovců.

Tzv. ekonomové už léta staletí opakují omšelou formulku o "volné ruce trhu" a je jim divné, že "Bohatství národů" a "Teorii mravních citů" mohl napsat týž autor. Je jim to natolik divné, že přemýšlí o existenci dvou Smithů.

Kdyby však znali dobové reálie, věděli by, že tak postupovalo více autorů.

Bylo zvykem, že filozofové polemizovali sami se sebou - první den měli přednášku jednoznačného vyznění, kterou na druhý den druhou přednáškou vyvraceli.

Adam Smith v "Teorii mravních citů" popsal svou ideální představu a v "Bohatství národů" se snažil nikterak radostně vylíčit soudobý stav. Empirickou zkušenost.

Žádní dva Smithové, ale dvojí úhel pohledu. Smith-teoretik byl především etik. A Smith-empirik byl vynikající pozorovatel.

Volný trh může dobře fungovat jen v mravně vyspělé společnosti.

Vyspělý Západ má na to, aby se ve volné soutěži sám znevýhodnil-I s ekologistickou koulí na noze na tom bude, díky technologickému a vzdělanostnímu potenciálu lépe, než rozvojoví tygři.
14. 12. 2009 | 16:52

hovorka11 napsal(a):

děda:
odkaz nejde spustit, myslíte tento?
https://www.youtube.com/watc...
Taky pochybujete že diskuse o "marxistickém darvinismu" z hradu nám dělá dobrou reklamu?

http://cs.wikipedia.org/wik...
16. 12. 2009 | 07:31

Vlkov napsal(a):

Doporučuji shlédnout přiložený odkaz. Mimo jiné se zabývá i dopady tzv. ochrany klimatu na třetí svět. Jmenuje se to: Velký podvod s globálním oteplováním. Velice poučné.
http://video.google.com/vid...
17. 12. 2009 | 02:00

Ugg Classic Cardy napsal(a):

宜将剩勇追穷寇,莫使沽名学霸王。
天若有情天亦老,人间正道是沧桑。
17. 12. 2009 | 14:26

hovorka11 napsal(a):

Vlkov:
Zhlédl jsem to celé. Bohužel, je tam mnoho dogmatismu a ukřivděnosti "menšiny", která je zastrašována "většinou" Bohužel tento film nepřináší nic o co by se dalo skutečně opřít jako důkaz. Nelze primitivně argumentovat, že změny byly a budou, proto nic "neregulujme".
Pokud vím, tak řada vědců si stěžovala na vyjmutí jejich vět účelově z kontextu. Můžete si to ověřit na internetu, kde najdete i dopisy dotčených.
Doporučuji sledovat vědce a klimatology a ne politické pokrouceniny které slouží jen k zviditelňování politiků (obvzlášť u nás).
17. 12. 2009 | 16:29

ysa napsal(a):

Ten autor zjevně nepochopil, že oni - rozvojové země - za neše peníze dostanou technologie roku 2010, nikoli nějaký zákaz něco vyrábět. Ano, to lze kritizovat, zda investice mají zůstat doma nebo jít ven.
Zajžmě tedy ČEZu utácet peníze v Bulharsku a Rumunsku a přinuťme ho investovat stejné sumy do české energetiky.
26. 12. 2009 | 22:58

JPK napsal(a):

Pro pana Klause:
Pane Klausi, znovu připomínám, žestále, tedy asi půl roku, dlužíte ty maturitní testy. Je smutné, že nemáte ani tu trochu cti, abyste se k tomu postavil jako chlap.
28. 12. 2009 | 10:19

JPK napsal(a):

Pro Bédu:
kdyby do Afghanistánu vtrhli ti, které zmiňujete, změnilo by se mnoho - Talibanci by se asi tak týden váleli smíchy a tím by Spojenci získali nedocenitelnou výhodu. Parkanovou do A!
28. 12. 2009 | 10:25

Rejpal napsal(a):

To je zase diskuse na úrovni...
:-(
08. 01. 2010 | 15:55

Abercrombie Fitch napsal(a):

I really appreciate the kind of topics you post here. Thanks for sharing us a great information that is actually helpful. Good day!
14. 01. 2010 | 07:42

brána napsal(a):

Kapitalismus je společenskohospodářský systém, který se neobejde bez intensivního plánování všech hospodářských procesů. Význam pojmu plánování, není vázaný pouze na demagogické politické šarvátky.
21. 01. 2010 | 10:55

Olga napsal(a):

Pane Klaus. Klobouk dolu. Jen náhodou jsem si otevřela váš blog. Píšete přesně to, co si o věci myslím. Jen nevím, jestli ti co chtějí "pomáhat" chudým zemím jsou tak hloupí a myslí si že opravdu pomáhají, a nebo si myslí, že jim někdo uvěří. Jinak plánování je špatné především proto, že ho dělají většinou buď ti hloupí a nebo ti špatní.
24. 01. 2010 | 08:30

Ed Hardy Clothing napsal(a):

I really appreciate the kind of topics you post here. Thanks for sharing us a great information that is actually helpful. Good day!
31. 01. 2010 | 08:21

r4 cards co uk napsal(a):

I really appreciate the kind of topics you post here. Thanks for sharing us a great information that is actually helpful. Good day!
07. 02. 2010 | 07:41

s.Klaus napsal(a):

Tato oje prezdivka spravne vyjadruje postoje Klausu. Co je doma to se pocita a s aroganci a zlodejstvim nejdale dojdes. Ten kdo cely svuj zivot zil a byl vychovavan komunisty nemuze byt lepsi
11. 02. 2010 | 13:17

discountairmax napsal(a):

<a href="http://www.airmaxdiscount.com/">nike max</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.com/">air max shoes</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.com/">nike air max</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.com/">nike max shoes</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">air max 1</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">nike air max 1</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">air max 2</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">nike air max 2</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">air max 89</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">nike air max 89</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">air max 90</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">nike air max 90</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">air max 91</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">nike air max 91</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">air max 95</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">nike air max 95</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">air max 97</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">nike air max 97</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">air max 180</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">nike air max 180</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">air max 360</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">nike air max 360</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">air max 2003</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">nike air max 2003</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">air max 2009</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">nike air max 2009</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">air max ltd</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">nike air max ltd</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">air max tn</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">nike air max tn</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">air max tailwind</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">nike air max tailwind</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">womens air max 1</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">womens air max 90</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">womens air max 95</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">womens air max BW</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">womens air max LTD</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">womens air max TN</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">womens air max 360</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">womens air max 2003</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">womens air max 2007</a>
<a href="http://www.airmaxdiscount.c...">womens air max 2009</a>
24. 02. 2010 | 13:18

fenix napsal(a):

Vzdělanost tohoto národa českého se mi jeví poněkud neštastná.Všichni nemůžeme umět anglicky,ale mít v českém překladu všechny konerence moderní vědy,které se konají jednou za rok v americe,tak to by byla chlouba naší inteligentní elity,ale pochvala se zatím nekoná,bohužel
26. 02. 2010 | 20:59

replica watches napsal(a):

Very happy I can comment here!
02. 03. 2010 | 07:03

replica watches napsal(a):

Best wishes for this year.
02. 03. 2010 | 07:06

replica watches napsal(a):

Welldone!
02. 03. 2010 | 07:08

gucci watches napsal(a):

This looks awesome! Thank you for your information!
06. 03. 2010 | 06:29

omega watches napsal(a):

That's awesome! I can't wait to get into it.
08. 03. 2010 | 04:28

panerai watches napsal(a):

That what you say help me greatly. Many thanks.
08. 03. 2010 | 09:08

rolex watches napsal(a):

Through the article, I think the owner must be a very wise person
08. 03. 2010 | 09:10

breitling air wolf watches napsal(a):

One of Cromartie's low moments actually came against bentley gmt his new team in the playoffs in January. Cromartie froze as Jets running back Shonn Greene breitling bentley gmt hit the hole at the start of a 53-yard touchdown run that gave New York bentley motors a 10-point lead midway through the fourth quarter of a 17-14 win in the AFC divisional breitling bentley motors round. Cromartie eventually caught up to Greene and gave him a shove breitling certifie well after he'd crossed the goal line — but he had already drawn the ire of fans and apparently the Chargers.
09. 03. 2010 | 02:47

breitling bentley watches napsal(a):

One of Cromartie's low moments actually came against bentley gmt his new team in the playoffs in January. Cromartie froze as Jets running back Shonn Greene breitling bentley gmt hit the hole at the start of a 53-yard touchdown run that gave New York bentley motors a 10-point lead midway through the fourth quarter of a 17-14 win in the AFC divisional breitling bentley motors round. Cromartie eventually caught up to Greene and gave him a shove breitling certifie well after he'd crossed the goal line — but he had already drawn the ire of fans and apparently the Chargers.
09. 03. 2010 | 02:51

letowitz napsal(a):

Inteligentní článek.
09. 03. 2010 | 16:36

breitling colt watches napsal(a):

And Roger Corman, save a brief recap of a ceremony held in emergency mission November. It wouldn't have been unthinkable in a previous year breitling evolution for Hughes to have been shoehorned into the In evolution Memoriam obituary montage. It's hard not to see the elaborate salute to his breitling mont brillant career as an effort to appeal to Generation X, which might mont brillant have had anyone older asking why.
11. 03. 2010 | 02:32

breitling mont brillant napsal(a):

Interesting thing!
This is my first time comment at your blog.
Good recommended website.
11. 03. 2010 | 02:36

armani classic napsal(a):

That's awesome! I can't wait to get into it.
13. 03. 2010 | 04:01

tag heuer napsal(a):

Through the article, I think the owner must be a very wise person
13. 03. 2010 | 04:02

Free Ringback Tones napsal(a):

thanks you very much for your information
15. 03. 2010 | 03:05

replica breitling napsal(a):

This looks awesome! Thank you for your information!
15. 03. 2010 | 07:17

replica a lange sohne napsal(a):

That's awesome! I can't wait to get into i
15. 03. 2010 | 07:21

breitling colt napsal(a):

Interesting thing!
This is my first time comment at your blog.
Good recommended website.
17. 03. 2010 | 06:54

breitling classic napsal(a):

That's awesome! I can't wait to get into i
17. 03. 2010 | 06:59

breitling cockpit napsal(a):

This looks awesome! Thank you for your information!
17. 03. 2010 | 07:02

vize napsal(a):

to se nedá číst, každá věta je přecpána tisíci zbytečnými odbočkami, autor se snaží ohromit běžnými středoškolskými znalostmi. Nejsem někdo jako horník a tak se neprokopávám tunami zbytečného textu, abych se ve fimnále vlastně nic nedozvěděl, co by stálo za řeč. Díky, nechci a nebudu.
17. 03. 2010 | 14:52

bvlgari assiomad napsal(a):

Interesting thing!
This is my first time comment at your blog.
Good recommended website.
20. 03. 2010 | 05:56

bvlgari b zero 1 napsal(a):

TU water fish known, is also the source of happiness.
22. 03. 2010 | 08:41

Oko napsal(a):

...pane ředitel Klaus,
Obama zabodoval pro své spoluobčany,mají zdravotní pojištění,pro všechny občany ,princ Charles veřejně chrání přírodu a hlásí se k ochraně zdraví svých spoluobčanů a to i globálně ...!!! Prezident Klaus a Vy jeho syn se o něco takového ani nesnažíte , nic takového prospěšného pro lidi neděláte,naopak !!!
22. 03. 2010 | 11:11

Hitparáda napsal(a):

Klaus vážně nakazil neekologií a blbostí poměrně zdravé jedince ,skoro celou vládu a půlku národa,i Fischera,proto by si měl pan Fischer natáhnout ochranný kondom proti blbosti a neekologii na hlavu,než úplně vážně onemocní a zblbne,a ostatním by je měl povinně naordinvat a dohlédnout na nošení !!!
22. 03. 2010 | 14:38

AZ napsal(a):

Vize:
čím jiným, než středoškolskými (ne)znalostmi by se mohl prezentovat ten, kdo je středoškolský učitel v tom nejhorším slova smyslu?
25. 03. 2010 | 14:44

cartier libre napsal(a):

They weren't looking to make a lanieres political statement or to be pioneers of gender liberation.
26. 03. 2010 | 09:35

nike air max napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
29. 03. 2010 | 10:32

sesli sohbet napsal(a):

Thank you for your sharing.! <a href="http://www.yuregininsesi.com" title="seslisohbet, sesli sohbet" target="_blank">sesli sohbet</a> <a href="http://www.yuregininsesi.com" title="sesli chat, seslichat" target="_blank">sesli chat</a>
30. 03. 2010 | 00:07

sesli sohbet napsal(a):

Thank you for your sharing.! <a href="http://www.yuregininsesi.com" title="seslisohbet, sesli sohbet" target="_blank">sesli sohbet</a> <a href="http://www.yuregininsesi.com" title="sesli chat, seslichat" target="_blank">sesli chat</a>
30. 03. 2010 | 00:15

Jan Burianjehofanda napsal(a):

11.04.2010: Pitomci
Autor: Jan Burian
Přečteno 1272 krát
Pošli e-mailem
(Nedělní chvilka poezie aneb Báseň jako výkřik ve stavu nejvyššího zoufalství)
motto: "Některý den je jako uhranutý, člověk potkává samá hovada, a tak se začne dívat do zrcadla a pochybovat i o sobě." (Ferdinand Griffon ztělesněný J.P.Belmondem ve filmu Jeana-Luca Godarda Bláznivý Petřiček z roku 1965)

PITOMCI

Někdy bývám s dechem téměř u konce
Nemůžu snést kolem sebe pitomce
Pokaždý mě totiž znovu ohromí
Jak jsou pitomí! Jak jsou pitomí!

Každej to má nadepsaný ve tváři
Debilové negramoti kašpaři
I já zírám do zrcadla zděšeně
Taky totiž nevypadám vznešeně

Ignoranti burani a hovada
A ta jejich věčně blbá nálada!
Jak mám zůstat aspoň trochu nad věcí?
Všude samej dacan tupec imbecil...
11. 04. 2010 | 17:54

discount air max shoes napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
16. 04. 2010 | 07:39

laptop battery napsal(a):

Acer Laptop Battery http://www.batteries-shop.n...
Apple Laptop Battery http://www.batteries-shop.n...
Asus Laptop Battery http://www.batteries-shop.n...
Compaq Laptop Battery http://www.batteries-shop.n...
Dell Laptop Battery http://www.batteries-shop.n...
Fujitsu Laptop Battery http://www.batteries-shop.n...
Gateway Laptop Battery http://www.batteries-shop.n...
HP Laptop Battery http://www.batteries-shop.n...
HP compaq Laptop Battery http://www.batteries-shop.n...
IBM Laptop Battery http://www.batteries-shop.n...
Lenovo Laptop Battery http://www.batteries-shop.n...
LG Laptop Battery http://www.batteries-shop.n...
Panasonic Laptop Battery http://www.batteries-shop.n...
Samsung Laptop Battery http://www.batteries-shop.n...
Sony Laptop Battery http://www.batteries-shop.n...
Toshiba Laptop Battery http://www.batteries-shop.n...
26. 04. 2010 | 15:31

laptop battery napsal(a):

Acer Laptop Battery http://www.uk-laptopbattery...
Apple Laptop Battery http://www.uk-laptopbattery...
Asus Laptop Battery http://www.uk-laptopbattery...
Compaq Laptop Battery http://www.uk-laptopbattery...
Dell Laptop Battery http://www.uk-laptopbattery...
Fujitsu Laptop Battery http://www.uk-laptopbattery...
Gateway Laptop Battery http://www.uk-laptopbattery...
HP Laptop Battery http://www.uk-laptopbattery...
HP compaq Laptop Battery http://www.uk-laptopbattery...
IBM Laptop Battery http://www.uk-laptopbattery...
Lenovo Laptop Battery http://www.uk-laptopbattery...
27. 04. 2010 | 08:58

supra Footwear napsal(a):

28. 05. 2010 | 03:41

trn33a napsal(a):

http://www.tran33m.com/vb/
http://www.tran33m.com
http://www.tran33m.com/vb/s...
http://www.tran33m.com/up
http://www.tran33m.com/dir
http://www.game.tran33m.com
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
02. 06. 2010 | 08:11

UHOVUHLVL napsal(a):

YxCCGEcaaaFlag,China
<b>wholesale</b> providers give you the
<a href=http://www.ecaaa.com>wholesale handbags</a>
<a href=http://www.ecaaa.com>miumiu handbags</a>
<a href=http://www.ecaaa.com>cheap lv handbags</a>
<a href=http://www.ecaaa.com>dolce gabbana handbags</a>
<a href=http://www.chinawholesale20...>wholesale tee shirts</a>
<a href=http://www.chinawholesale20...>polo tee shirts</a>
<a href=http://www.tradeyx.com>cheap Christian Louboutin</a>
<a href=http://www.tradeyx.com>Christian Louboutin choes</a>
<a href=http://www.betweencity.com>mac cosmetics</a>
<a href=http://www.betweencity.com>mac mascara</a>
<a href=http://www.chinachemtrade.com>Pharmaceutical Intermediates</a>
<a href=http://www.chinachemtrade.com>Pharmaceutical Chemicals</a>

cheap high quality clothing,jerseys,handbags.
04. 11. 2010 | 07:51

nii napsal(a):

Je zajímavé, že představitelé živočišného druhu, za jehož úspěchem stojí schopnost domluvit se na tom, jak společně "uloví mamuta a kdo při tom bude co dělat" (tedy plánování), mají sklon připadat si strašně cool když na tuhle aktivitu koukají skrz prsty.
24. 01. 2011 | 20:56

virginia car insurance napsal(a):

I'm really impressed together with your writing talents and also with the layout in your weblog. Is this a paid subject or did you customize it yourself? Either way keep up the nice quality writing, it’s uncommon to look a great blog like this one today.. <a href="http://invirginiaautoinsurance.com/">car insurance in virginia</a>
11. 08. 2011 | 12:05

Jička od plotny napsal(a):

Co jsou tyhle plky Klause juniora proti té hrůze,kterou 2014 EU skončí,si uvědomuje, co by rozpad EU v praxi pro ns znamenal. To by se znovu zavedly celní a osobní kontroly na hranicích, zemědělci by nedostali ani korunu,stavebnictví by upadlo. cestovní ruch taky a s tím i služby. Obchodní domy by zavřely, jakkoli věc by se stala neskutečně drahou NASTALA BY DOBA KALNÁ.TO BYCHOM POZNALI,CO JE PÁD NA UBU. Já se fakt děsím že by to mohlo s našim hlopým nárůdkem Klausovi vyjít
27. 11. 2011 | 20:16

Jička od plotny napsal(a):

Když čtu Klausovic plky mam z budoucnosti takovou depku,že mam chuť si fiknout tepnu
27. 11. 2011 | 20:39

Robdsj30 napsal(a):

<p>We隆炉re really impressed with the design of these earbuds 隆陋 each one looks like a little turbine engine, <a href=http://www.beatsbydremonsters.co.uk>cheap beats</a> and the signature lower-case 隆庐b隆炉, along with the bright red cable, will ensure that everyone knows exactly what you隆炉re listening through . 隆掳I隆炉m so glad to see McDonald隆炉s supporting the artistry of deejaying and creating a space for quality DJs to broaden their exposure, and their wallets . The headphones are very well padded, providing a high level of comfort just for <a href=http://www.beatsbydremonsters.co.uk>customize beats by dre</a> prolonged listening . <a href=http://www.beatsbydremonsters.co.uk>cheap custom beats</a> Dr . Of much more use in a busy, noisy city environment is the inline microphone which is very useful if you隆炉re listening to music on your phone and someone rings . Secondly, the Red Monster <a href=http://www.cheapbests4monster.co.uk>beats dre</a> Studio James provides the environment where you can enjoy music without pain . The music industry was shaped because of some of his contribution for <a href=http://www.cheapbests4monster.co.uk>Cheap Beats By Dr Dre</a> decades . Its manufacturer uses world class technology that <a href=http://www.cheapbests4monster.co.uk>beats by dre custom</a> offers wide spectrum for accurate mixing, playback, and recording . Heartbeats include the trinity of the <a href=http://www.cheapbests4monster.co.uk>beats by dre</a> human-being, with one additional vow: that sound issues.</p>
27. 01. 2013 | 04:06

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy