Otazníky kolem razie v Islámské nadaci

28. 04. 2014 | 23:10
Přečteno 5501 krát
O zásahu policie v Islámské nadaci během muslimských modliteb máme zatím velmi kusé informace. Podle zpráv masmédií byl zatčen český občan za překlad knihy Základy tauhídu, která údajně podporuje mezináboženskou nenávist. Jenže - alespoň dle tiráže - v češtině byla tato kniha vydána již před dvěma lety. Proč přišla razie až teď? Něco tady nehraje.

Je možné, že je zásah součástí širší policejní práce, která brzy ukáže na závažný skupinově organizovaný zločin nebo jeho přípravu, což bude ospravedlňovat razanci akce proti desítkám věřících v době jejich hlavních modliteb či zadržování osob s diplomatickým pasem. V tomto případě samozřejmě policii poděkujeme a pochválíme ji. A já budu první.

Zatím to tak však nevypadá. Po výjimečném a razantním zásahu byl obviněn jeden člověk za překlad a distribuci údajně závadné knihy. Čech, který se nezdržuje kdesi v Íránu a kterého by jistě mohla policie zatknout nebo vyslechnout kdykoli jindy. Zatím to vypadá na blamáž. Díky mnoha komentářům a blogům, které se svezly po populistické skluzavce dnes již všeobecně tolerované protimuslimské nenávisti, která se mnohdy již nepokrytě podobá předválečnému antisemitismu, nám uniká hlavní problém případu, alespoň jak se jeví dnes: zjevná nepřiměřenost.

Jistě, ať policie jedná, pachatele zadrží a pokud spáchal trestný čin, ať je řádně odsouzen. Ale kvůli vydavateli knihy posílat po zuby vyzbrojené komando na náboženské setkání? Co měli ostatní účastníci modliteb s vydáním knihy společného? Proč musel být zásah proveden právě během tohoto setkání? Proč díky pompéznosti policejní akce přilévat olej do ohně protimuslimských nálad, proč vzbuzovat nenávist muslimské komunity k majoritní společnosti, jejímž je policie významným reprezentantem? Něco tu nesedí.

Pokud (a to ukáže asi až čas) byl uvedený zásah skutečně zorganizován jen kvůli vydání této knihy, pak si možná lépe uvědomíme absurdnost celé akce, když pro ilustraci trochu změníme kulisy příběhu. Co říkáte třeba na tyto zprávy:

POLICEJNÍ RAZIE V KATEDRÁLE SVATÉHO VÍTA

Skupina maskovaných policistů z ÚOOZ obsadila uprostřed nedělní bohoslužby Chrám svatého Víta. Mše se právě účastnili nejen pražští katolíci, ale také věřící z Moravy a turisté z Polska a Rakouska. Za křiku "Skloňte hlavy", jejž z důvodu zajištění většího bezpečí věřících, kteří by se mohli mylně domnívat, že se jedná o výzvu k přijetí požehnání, doprovázeli policisté anglickým "or will be shoot", prohledávali ozbrojenci chrám a přilehlé prostory. Teprve po hodině a půl propustili přítomné biskupy z Polska. Po několika hodinách převezli křesťany na služebnu ke kontrole dokladů a ztotožnění. Pokutovali tři polské řádové sestry, kterým vypršela platnost jejich dokladů. Nakonec mezi účastníky bohoslužby zadrželi třicetiletého Čecha, náboženského fundamentalistu, který nedávno přeložil z angličtiny a šířil kázání bývalého presbyteriánského duchovního P.J.Hilla, která otevřeně vyzývají k útokům na gynekologické kliniky provádějící interupce. Za tento trestný čin mu hrozí trest odnětí svobody až na tři roky.

ZÁVADNÁ LITERATURA BĚHEM FOTBALOVÉHO UTKÁNÍ

Stovky maskovaných policistů obsadily uprostřed nedělního přátelského fotbalového utkání všechny tribuny stadionu v pražském Edenu. Mezi návštěvníky byli nejen pražští fanoušci, ale také zahraniční turisté. Za křiku "Skloňte hlavy", v anglickém policejním překladu "or will be shoot", což vyvolalo jisté nedorozumění mezi zahraničními diváky, kteří zmateně vyhlíželi střelbu na branku, prohledávali ozbrojenci fanoušky a přilehlé prostory. Teprve po hodině a půl propustili policisté přítomné trenéry a hráče. Po několika hodinách převezli fanoušky na služebnu ke kontrole dokladů. Pokutovali několik slovenských turistů, kterým vypršela platnost jejich dokladů a několik Čechů, kteří u sebe neměli občanský průkaz. Dalším výsledkem nevídané razie ÚOOZ bylo zadržení pětatřicetiletého Čecha, který byl již několikrát soudně trestán. Policisté u něj v kufříku našli literaturu propagující fašistickou ideologii, kterou měl prodávat nebo distribuovat skupině skalních rowdies. Hrozí mu trest až dva roky nepodmíněně.

Jak nám to zní teď? Je takový zásah v pořádku?

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Al Jouda napsal(a):

Konečně se něco podniklo proti muslimům v ČR ! Jejich Korán je knihou, která nabádá k náboženské nesnášenlivosti a celé to náboženství je hnutí, proti kterému máme zvláštní zákon. Když chtějí vzývat Alláha, tak ať si to jdou dělat na Blízký Východ nebo do Afriky, odkud přišli. V dnešní době může být každý věřící rád, že je mu jeho irracionální víra v imaginární bytosti tolerována, stejně jako je tolerována sexuální úchylka 4% menšiny :)))))
28. 04. 2014 | 23:36

libertad napsal(a):

Je třeba takovým autorům, jako je autor tohoto textu -psycholog a psychoterapeut-, klást tyto otázky:
a) byla by provokace postavit křesťanský kostel v Dubai pro potřeby evropských křesťanů?
b) cítí se pan psycholog dobře když náhodně v České republice potká ženiy s hadříky přes ústa po případě přes celou tvář? ecítí se šptaně? Zdá se mu to normální.?
c) a dlouhé etc. etc,

Bez pozdravu

Sidonio Libertad
28. 04. 2014 | 23:39

Martin napsal(a):

Jakýkoliv zákonný zásah proti islámu v ČR je legitimní, včetně narušení shromáždění osob vyznávajících islám. To proto že islám je nade vší pochybnost zločinná ideologie v rozporu s Ústavou ČR a dalšími zákony ČR.
Takže ještě jednou: Policie ČR může přijít do mešity kdykoliv a v jakémkoliv počtu a vždy to bude v pořádku, totiž už samo shromáždění islámských osob je mimo zákony ČR, natož vydávání nějaké islámské knihy.
28. 04. 2014 | 23:41

ld napsal(a):

Je evidentní, proč sem řada přispěvatelů přestala psát. Úroveň blogů šla strmě dolů, což dokládá třeba tento Škop.
28. 04. 2014 | 23:47

joza prosek napsal(a):

Všechny církve zákonem zrušit-parazitují na občanech a slouží pouze k ohlupování lidu.
28. 04. 2014 | 23:51

hanah napsal(a):

Nezaznamenal jste pane psychologu a psychoterapeute v masmédiích i tu informaci, že v modlitebně i v mešitě byly nalezeny zbraně a výbušniny ? Myslíte si, že v Ch. rámu svatého Víta by byly nalezeny také ? Víte o tom, že islám je zhoubná ideologie založená na nenávisti k nemuslimům a mj.i na tom, že žena není rovnocenná muži ?
To, že policisté zasáhli právě v době modliteb bylo zcela jistě záměrné a logické. Kde a kdy by podezřelé muslimy měli pochytat ? :-)
Děkuji za odpovědi
28. 04. 2014 | 23:56

Hugo napsal(a):

Policie měla zajisté nějaké důvody a samozřejmě je teď nebude vytrubovat. Takže podobné jak by kdyby proč by ....... nemají nyní relevantní význam. Článek je o ničem.
28. 04. 2014 | 23:57

brůna napsal(a):

odsun muslimů z česka vidím jako morální povinnost vuči našim předkum. agresivní islamizace probíhá v západní evropě, která je již ztracena, probíhá také v rusku, které je víceméně také ztraceno. paradoxně kam se muslimové moc nehrnou je prostor střední a východní evropy. zeme visegradské 4. musíme ten prostor uchránit. to je povinnost. pryč s multikulturalismem .
29. 04. 2014 | 00:08

minatomirai napsal(a):

byla by provokace postavit křesťanský kostel v Dubai pro potřeby evropských křesťanů?
------------------------------------------------------------------------------------------------
Navzdory tomu, ze UAE, kde lezi Dubai, je muslimska zeme, kde je statnim nabozenstvim islam, jina nabozenstvi mohou nejenom naprosto svobodne provozovat svoji viru, dokonce verejne. Takze krestansky kostel, budhisticky ci hinduisticky chram je beznou veci.
Je tedy dobre se nejdrive informovat, nez psat kraviny. Zrejme si pletes Soudskou Arabii s UAE, coz mne neprekvapuje. Co kdo nosi a co skryva ci ne, je naprosto jejich vec, nikoliv tvoje.
Je dobre, autore, ze poukazujete na tento pripad. To je myslim uz dalsi, pokud se nemylim, psal jste o onech satcich na nejake stredni skole v Praze.
Nasadit ozbrojence v modlitebne, navic s nedostatecnym jazykovym vybavenim, je docela zabavne, pokud by to nebyla dalsi z tragedii ceske nesnasenslivosti pramenici z ignorace a obecne nizkeho stupne narodniho sebevedomi. Komando by se melo prejmenovat OWS, mam pocit, ze bych jim to mohl dokonce pisemne navrhnout.
29. 04. 2014 | 03:42

resl napsal(a):

autor : v češtině byla tato kniha vydána již před dvěma lety. Proč přišla razie až teď? Něco tady nehraje.
--------------
razie přichází, když policie nemá co dělat a jejich primitivní vedení chce provětrat své holohlavé nácky v uniformách. ještě z toho bude pro policajty malér. V čele sboru stále stojí ti nejhloupější a brzy by měl odstoupit další jejich šéf. To místo by měl zastávat psycholog s filozofickým vzděláním, nebo zálibou. V žádném případě vystudovaný policajt.
29. 04. 2014 | 05:38

Občan napsal(a):

V Dubaji si křesťan může vybrat z 23 kostelů a katedrál (tolik se mi jich povedlo najít, takže jich může být i víc).
Křesťané totiž tvoří skoro 10% populace SAE (cca 425 000 obyvatel SAE).

Co se ČR týče, tak ta se tímto "jenom" zařadila mezi účastníky protimuslimského tažení. Ve středověku to byla tažení proti "kacířům" a muslimům, v meziválečném období tažení proti židům a levici, po WWII proti buržoasii, po plyšáku opět proti levici a nyní opět proti muslimům.
Čím víc problémů, tím větší pronásledovábí vybraného subjektu, které má posloužit k odvedení pozornosti "lidu" od neochoty establishmentu problémy řešit. NWO v praxi...
29. 04. 2014 | 06:01

Gerd napsal(a):

Policie zřejmě ještě vyšetřuje, tak nebude vytrubovat D. Špokovi důvody svého konání. Musíme si počkat, až ukončí své šetření. Do té doby je rozhořčení D. Špoka jen štěkotem psa na karavanu velbloudů táhnoucích pouští.
Jinak islám je skutečně ideologií prosazující náboženskou nesnášenlivost. Pravda, jistá práva mají judaisté a křesťané jako lidé Knihy, když zaplatí zvláštní daň za jinověrectví. Ale ateisté nemají na svůj názor právo a chování muslimů k ženám je už dávno předmětem kritiky.
Muslimy máme možnost vidět ve větších počtech ve Francii nebo Německu, a všude si vynucují větší práva oproti většinové populaci. Nebo v původně křesťanském Kosovu za 40 let albánští muslimští teroristé z UCK přečíslili původní křesťanské (pravoslavné) srbské obyvatelstvo a vyhánějí je z domovů.
Dokud se muslimové nenamnoží v ČR, nemusíme se ještě bát. Ale psát o všeobecně tolerované protimuslimské nenávisti, která se mnohdy již nepokrytě podobá předválečnému antisemitismu, je ze strany autora chucpe.
Muslimové jsou totiž pověstní svou tolerancí k jiným názorům a náboženstvím a k demokracii a k právům žen. Nejčastěji jsou známé vraždy ze cti, že? A není jich málo.
Takže vyčkejme zprávy policie, než D. Špok začne rozdmychávat muslimské nepokoje. Moc zastánců nenalezne a jako obhájce demokracie a lidských práv také nevypadá, když je muslimové nepřiznávají ani nikomu dalšímu.
29. 04. 2014 | 06:08

Ládik!!! napsal(a):

Po dlouhé době se Policii něco povedlo.
29. 04. 2014 | 06:09

Fialenka napsal(a):

Muslimské skupiny nebudou pro ČR nebezpečím jen pokud budou pod přísnou kontrolou našich tajných služeb a policie a pokud jich tu bude opravdu minimální množství.

Vzhledem k mezinárodní zkušenosti jakou máme s muslimy, tento zásah policie chválím a děkuju za něj. Navíc jsem slyšela vyprávět, jak v některých konkrétních muslimských zemích jsou lidé už od dětství vychováváni k agresi a náboženskému boji. Tažke opatrnost je na místě.
29. 04. 2014 | 06:14

ščastný euroobčan napsal(a):

To autor:
Předpokládám, že máte prostudovaný korán, i trestní zákoník ČR, takže víte, že si tyto dvě písemnosti zásadně odporují, a že může zůstat do budoucnosti platná jen jedna z nich. Stále více jsem přesvědčen, že i k vůli EU (která šikanuje běžné občany skoro tolik, co šaría a současně aktivně podporuje šíření islámu v Evropě) a užitečným idiotům, to bude právě korán.
29. 04. 2014 | 06:20

Občan napsal(a):

Fialenko,
vezměte si papír a na něj si napište dva seznamy.
Do jednoho sloupce seznam muslimských zemí přepadených v posledních 100 letech zeměmi "křesťanskými" a do druhého sloupce seznam "křesťanských" zemí přepadených zeměmi muslimskými.
Možná potom pochopíte, jak velkou hloupost jste napsala.
A třeba si položíte otázku "Cui bono?".
29. 04. 2014 | 06:25

Fialenka napsal(a):

Občane, nemůžeme například ignorovat to, že přibývá muslimských vražd ze cti.

"Londýn - Více než 5000 lidí ročně se podle údajů OSN stane obětí takzvaných vražd ze cti. Na problém, který se s příchodem přistěhovalců rozrůstá i v komunitách v Evropě a Severní Americe, upozorňuje Jasvinder Sanghera, Britka z indické rodiny. "
http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/obeti-vrazd-ze-cti-pribyva-utocnici-se-haji-kulturou/r~i:article:755997/
29. 04. 2014 | 06:35

Tuhejbej napsal(a):

Komunista Obcan nasel nove kamarady , teroristy islamisty.

Je pravdou , ze komunisti kamaradili s teroristy jiz od vystrelu Aurory.
29. 04. 2014 | 06:37

Občan napsal(a):

Milá Fialenko,
zrovna Indka by měla jen usilovně mlčet. Protože zrovna hidnuisté vraždí "ze cti" stejně usilovně jako jiná náboženství. Na venkově dokonce stále uplatňují formálně zakázané upalování vdov.
Vede někdo nenávistnou kampaň proti hinduistům?

Vraždy ze cti NEJSOU žádnou muslimskou specialitou. Dopuštějí se jich fanatičtí vyznavači napříč náboženstvími.
29. 04. 2014 | 06:40

Stereo minaret napsal(a):

Občan napsal(a):
Vraždy ze cti NEJSOU žádnou muslimskou specialitou. Dopuštějí se jich fanatičtí vyznavači napříč náboženstvími.
==================================================================
Obcan lze, jak palestinsky atase v Suchdole.
29. 04. 2014 | 06:48

Fialenka napsal(a):

Občane,
jaký mlčet. K tomu nemůžeme mlčet.
29. 04. 2014 | 06:52

jozka napsal(a):

Obcan:

Prectete si ten clanek, ona to neomezuje jen urcite nabozenstvi, bere to obecne.
29. 04. 2014 | 07:48

Pepa Řepa napsal(a):

Po totálním vymazání všech, kteří měli k některým projevům islámu kritický názor je a.cz pouze takovým malým machometánským pískovištěm pro šariátníky a rudé Občańy, sem tam se zavrtí šroub.

A nad tím se vznáší duch pana Shanaáh líčící úsměvmně boj arabského lidu za západní demošku a ne, že ne.

Proč k tomu přispívat?
Rozhodně se nedá mluvit o vyváženost.
Autorovi bych doporučil konzultaci s někým od cizinecké, co se v Praze nebo Brně děje.

To, že to není ve zprávách Novy, neznamená, že to neexistuje.
Když už se nenamáhá přečíst českého muslima Lukáše Lhoťana nyní krtka nebo kázání jak hubit křes´tansko-židovskou havě´t -což zajisté mnohým vyhovuje-tak jen malá ukázka kázání šéfika machokomunity, jak vychovávat děti.
http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/10719-v-brnenske-mesite-kazou-rodicum-at-uci-deti-nenavisti-k-nevericim-a-biji-je.aspx
To že je nahrávka z euportálu, přirozeně nezpochybńuje její autenticitu.
Kázání Akliho Větráka jsou mnohem výživnější.

Přirozeně, že o knihu nejde, obdobné pasáže jsou v Quránu, proč jej zakazovat.
ale čas od času je třeba demonstrativní akce-my o Vás víme a sledujeme Vaše aktivity- jednou je to u Holubů, jindy v pasáži Slávka Grosmanna.

Až bude Duka s Františkem zajišťovat background pro sebevražedného semtexového Halíka, bude razie v katedrále, když budou kucí pěkně pohromadě.
Proč ne?
Vysvětí se znovu.
Mám ale takový pocit, že to realita není, stejně tak, jako Dukovi nebouchá semtexová kniha v trezoru jako v Suchdole.

Smysl by to ovšem dávalo, knihu by mohli policajti hledat, asi nové vydání Suchdolského Quránu vyrobeného Explosii Pardubice..
Ostatně mluvit o posvátnosti půdy v době, kdy šíité vyhazují vesele mešity sunnitům a vice verza, či po obsazení samotné Mekky a následném dobývání armádou je také poněkud úsměvné.

Autorovi-který připomíná slabomyslný odvar-kdysi provokujícího a mnohem inteligentnějšího bratra Wěnczeslaua Hořejšího bych doporučil zauvažovat, zda když vyletí jeho dítě v autobuse vyhozeném do vzduchu bradatcem -a dříve či později k tomu i u nás dojde-zda nebude první řvát, co dělají bezpečnostní složky.

Komoušům, kteří melou mantru o terorismu jako důsledku amerického imperialismu, bych jen připomenul, že islám -nejen militantní-nezná pravo-levé, či východo-západní vidění světa a bezpečnostní rámy jsou v Rusku u každé díry do metra nebo nádraží.
Asi kvůlivá putinovi sdělí šroubici.

Bližší informace o tom, že se žádné násilné akce nedějí, že všude je bradatec mírumilovnou bytostí podá miratomirai, ohnivý propagátor nejen islámu, ale fiqhu a šariátu v Evropě.
29. 04. 2014 | 08:15

šašek z Jihlavy napsal(a):

Pokud podobné policejní akce odradí potencionální přistěhovalectví vyznavačů islámu do naší země, bude jen dobře. Máme zde potíže s Cikány, které nejsme schopni řešit, nedovedu si představit, jak by si naše státní moc poradila s problémy, které řeší některé západní státy, na prvním místě Francie.
Pokud muslimové přijedou jako turisté nebo na léčení, ať zde utratí své petrodolary a vrátí se tam, odkud přijeli. Zde nejsou na stálo žádoucí a můžou si za to sami.
29. 04. 2014 | 08:22

Pepa Řepa napsal(a):

Ale myslím, že by Policie měla do hodiny podat raport mysliteli Špokovi či -ještě lépe-se jej optat, zda akci uskutečnit.
29. 04. 2014 | 08:22

Pepa Řepa napsal(a):

Zemřel Škopik
a do hrobu dán
siroty po něm zůstaly
a proměnil se
v drobnolistý kvítek
Špokem ho nazvaly
29. 04. 2014 | 08:34

Petr z Tábora napsal(a):

Nemá cenu se pouštět do nekonečné diskuse o civilizaci islámské a křesťanské.
Prostě českou policii chválím....
29. 04. 2014 | 08:37

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, chvála české policii.
Pochopitelně že mezi imigranty je řada slušných a poctivých lidiček.
Jenže když dojde na lámání chleba, tak se dycinky přidají ke svejm.
Vzpomeňte němců v devětatřicátým, a jak dlouho jsem tu s nimi mírumílovně žili.
Ha.
Veselé krizování.
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1375715_605767906132471_1856993895_n.jpg?dl=1
29. 04. 2014 | 08:42

scallop napsal(a):

Pepa Řepa

Kdy konkretne jste byl vymazan Vy? Tj. od ktereho data sem uz nesmite psat?
29. 04. 2014 | 08:47

scallop napsal(a):

No mam pocit, ze tohle je ucebnicova debata - s blogem ma minimalni prunik. Jo pochopeni psaneho textu neni pro kazdeho.
29. 04. 2014 | 08:56

Filuta napsal(a):

Islamisti se za pomoci multikulturalistických kolaborantů a pravdalásek snaží probudit v Češích ještě větší nenávist ke křesťanství ( což není v této zemi nijak obtížné) a nenápadně si uzurpovat stále větší a větší prostor.
Tento článek je toho důkazem.
Nejsem příznivcem katolické církve, ale nejsem ani hlupák, jímž mohou islamisti manipulovat jako s prosťáčky ze strany zelených mozečků.
Nyní jsou muslimové na západě potencionálními voliči těchto zelených stran, poté, co dosáhnou svého, zatnou ekoteroristům tipec.
Islamistům je celá ekologie ukradená, používají tyhle hlupáčky (stejně jako socialisty) jen jako prostředek vedoucí k jedinému cíli. Islamizaci Evropy.
29. 04. 2014 | 08:58

Maximus napsal(a):

4% orientovaný turista ze západu v období ramadánu nakoukne do mešity a tam uvidí modlící se muslimy v řadách na kobercích s vystrčenými zadky. Zarazí se, promne si bradu a pro sebe si slastně prohodí, "Švédské stoly, ty já mám tolik rád!".

Občanovi
Dneska mě překvapujete a dost. Názorově levičák skoro komanč, nyní ochránce muslimů. To jste mě neměl dělat. Ještě to chce do toho zaplést multikulti a homosexuály a bude to snad kompletní. Ale neberte to jako urážku, jinak si vás pořád cením.

Ale vážně, když se jich tak zastáváte, tak byste se měl vypravit např. do oblastí ve Francii, kde se pomnožili a zkuste tam dát najevo, že jste třeba nevěřící. Brzo se dozvíte něco na způsob, že pocházíte z psího rodu, ale to bude ta lepší varianta. Víte, oni jsou pro nás tady v Evropě skutečnou hrozbou, je to dáno jejich natalitou, která třeba ve zmíněné Francii činí 7,1, kdežto u původní populace je někde kolem čísla 1,4. Oni chtějí jak se nechali slyšet, dobýt náš prostor vagínami svých žen!
Už tohle naprosto stačí, aby se učinili kroky, aby se tady neroztahovali, ale jsou tu další jejich vlastnosti a chování, které hraničí až s animozitou vůči ostatním vírám a vůči nevěřícím. Zkrátka, oni sem prostě nepatří. Do scenérie Česka patří už po staletí naše české kostelíky popř. někde i ty úzké spešl německé kostely, ale minarety, ať si staví tam u nich. Tolerace ano, ale musí mít nějaké hranice a naivita v této oblasti může přinést v budoucnosti spoustu neštěstí a rozčarování.

Hezký den.

P.S.
Četl jsem před léty zajímavé knihy na téma o víře v Boha, vědeckofilosofické úvahy hmotě, času a vůbec celém vesmíru od špičkových odborníků a ti co stvořili komunistické myšlení to nebyli. Bohužel o knihy jsem přišel. V podstatě za nějaký čas po skoro pochopení, protože texty byly velmi složité na pochopení, dojdete k názoru, že Bůh, jak si ho lidé představují, prostě neexistuje a nemůže existovat a určitě ne v této formě, kterou se např. nám tady snaží předkládat katolická církev. Nejblíže k přírodě a životu má, řekl bych, budhismus a konfucianismus, ale i ti jsou asi od pravdy o světě, kterou zřejmě nikdy neodhalíme pořád hodně daleko. Problém leží v tom, že žijeme na malinké planetě, která je součástí neskutečně obrovské materie, kterou tvoří vesmír. Jen planet ve vesmíru kam dohlédneme dalekohledy je tolik jako písku na Sahaře! Uvědomujete si tu sílu a váhu tohoto pravdivého zjištění? No a nemáme technické prostředky se jinam dostat, prostě jsou příliš daleko. Pravdou bude asi spíše tvrzení, že organická hmota (živá) vznikla a vzniká někde ve vesmíru mixem té anorganické (neživé) při fyzikálních a chemických pochodech, o kterých ani nemusíme mít zatím ponětí. Jsme rybičky v akváriu koukající na vnější svět! To, že člověk vyniká v naší přírodě inteligencí je ovšem na další dlouhou debatu.
No a zkuste na toto téma trochu do hloubky diskutovat s milovníky primitivního náboženství jako je islám.
29. 04. 2014 | 09:01

Filuta napsal(a):

Gerd
"Dokud se muslimové nenamnoží v ČR, nemusíme se ještě bát. Ale psát o všeobecně tolerované protimuslimské nenávisti, která se mnohdy již nepokrytě podobá předválečnému antisemitismu, je ze strany autora chucpe."

A to je právě základní chyby uvažování.
My NESMÍME čekat, až se tady "namnoží", protože pak bude situace neřešitelná!

Občan

Píšete nesmysly!
To, že USA vedou farizejské války "proti islámu", které mají ovšem primárně ekonomické důvody, je jedna věc.
To, co se děje s naší Evropou. je věc druhá.
To chcete čekat ,až dopadneme stejně jako Francouzi, Britové, Dánové, Němci ... v podstatě celý západ se dnes potýká s rostoucí kriminalitou a islamizací ze strany imigrantů.
V těch vašich "vzorových" severských zemích se kriminální činnosti dopouští více než 70 procent imigrantů.
Musíme se VČAS a účinně bránit a to nepůjde, dokud Bruseli povládnou lidi jako Barroso, Asthonová, velký Gremlin atd.
29. 04. 2014 | 09:06

gaia napsal(a):

Jen aby to nedopadlo já se zatčením Nagyove , nejdřív taky samá brutalita, a když se zveřejnily nahrávky, tak musela sklapnout ona i Nečas.
29. 04. 2014 | 09:06

Filuta napsal(a):

Maximus

Občan hájí islamisty konzistentně.
Víte proč?
Páč teorie NWO, jíž bezvýhradně věří (některé věci se mohou i zakládat na pravdě), tvrdí, že žido-zednářská lóže záměrně rozpoutává nenávist k muslimům.
Kdyby myslel samostatně, došlo by mu, že tu nenávist nemusí nikdo rozdmýchavat, je vcelku logická. Muslimové se ve všech zemích, kde se vyskytují, chovají jako drzí sociální paraziti a kriminální živly.
Dokonce i tady už vystrkují růžky.
Je to jak s tou pohádkou o jezinkách, nejdřív prstíček a pak všecko.
29. 04. 2014 | 09:10

KAteřina napsal(a):

Nevím, proč by měl být islám považován za nesnášenlivější než jiná světová náboženství. Tady zveřejňují komentáře lidé, kteří jsou hodně nesnášenliví a hodně agresivní a zcela jistě muslimové nejsou. Jsou to nesnášenlivé křesťané nebo jen agresivní hlupáci?
29. 04. 2014 | 09:13

TomášL napsal(a):

Občane,

nějak nechápu vyhánět -z vašeho pohledu- čerta ďáblem. Možná byste si měl vzít Bibli a Korán před kamerou a každou zvlášť spálit, poté video umístit třeba na Youtube.

Víte, nedělám si iluzi o USA, ale za to jim děkuji, že drží muslimy pod krkem.

A ČR může děkovat, že díky SSSR, kdy byla pod komunismem, se vyhnula prozatím problémům s muslimy, jak to je vidět na západě (třeba to můžete brát jako kouzlo nechtěného).
29. 04. 2014 | 09:16

Filuta napsal(a):

Kateřina
A vy jste evidentně nějaká muslimofilka nebo přímo konvertitka?!
To není o nesnášenlivosti, nejsme jen tupé ovce, které čekají na porážku jako třeba Francouzi nebo Dánové, které už drzí imigranti vykazují z jejich vlastní země.


Rozhodla jsem se, že nebudu volit Svobodné, protože podporují imigraci (hájí zájmy podnikatelské lobby, jíž levná pracovní síla vyhovuje) a zaujali tendenční postoj ke krizi na Ukrajině.
Hodím to Okamurovi, protože má podle mě největší šance.
Eurovoleb se zúčastní převážně euroskeptici, tudíž existuje reálná naděje na úspěch.
Nikdo jiný k eurovolbám zřejmě nedorazí, což je vcelku pozitivní fakt.
29. 04. 2014 | 09:18

Filuta napsal(a):

Tomáš L

Tak to se proklatě mýlíte - s tím držením muslimů pod krkem.
Přečtěte si článek, na který jsem výše uvedl odkaz.
Američani společně s českými kolaboranty a Šanáhy, chtějí dostat do ČR tisíce muslimů.
Jsou to právě oni, kdo podporuje diverzní činnost, pronikání islámu do českých škol.
Když vezmu v úvahu to, jak tragické dopady měla v USA multi-kulturní politika a pozitivní diskriminace "menšin", tak mi běhá mráz po zádech.
29. 04. 2014 | 09:21

hanah napsal(a):

KAteřino, víte něco o islámu ? Znáte něco z koránu ? Pokud ano, nemůžete se ptát proč je islám považován za nesnášenlivější než jiná světová náboženství. (velmi stručně např. nesnášenlivost vůči bezvěrcům, bití žen).
Pokud ne, pak je váš příspěvek jasný.
29. 04. 2014 | 09:22

šašek z Jihlavy napsal(a):

Ale vždyť naše společnost těmto trendům nahrává, viz neustálé útoky na křesťanské církve v souvislosti se zákonem o vyrovnání a nápravou některých křivd. Buďme rádi, že naše tradice zatím brání masivnějšímu pronikání islámu do našeho prostředí, neházejme křesťanským církvím klacky pod nohy, nebo za pár generací místo našich vesnických kapliček a kostelíků vyrostou motlitebny a mešity a naše hezké ženy budou své půvaby skrývat pod burky a nikáby (i když si dovedu představit, že některým šeredkám by to přišlo vhod).
Pořád je mi milejší sledovat přátelská katolická shromáždění při církevních svátcích než zfanatizované davy muslimů, s výbušninami pod "nočními košilemi" a s utěrkami na bradaté hlavě. Radši dobromyslného a hezky po česku vypaseného Duku než asketicky vychrtlého Chomejního.
Netlačme socany do sporu o církevní restituce a popřemýšlejme, komu ten hon na katolíky slouží. Pak se nebudeme podivovat nad množstvím různých sekt a neevropských náboženských projevů, které zaplevelují náboženský život v naší vlasti.
29. 04. 2014 | 09:24

Maximus napsal(a):

Pepa Řepa

S tím co píšete souhlas, jen mám problém s větou, resp. začátkem věty →

Komoušům, kteří melou mantru o terorismu jako důsledku amerického imperialismu, bych jen připomenul...........

Trochu to zavání nepochopením současného mocenského statusu quo ve světě. Pojen americký imperialismus bohužel existuje. Západní svět je nyní pod kuratelou sionismu. Připomínám, že je nanejvýše nutné tento termín nedávat do roviny s žid. etnikem, tj. lidmi kterých si jinak vážím a cením!
Možná jen jsem některé tvrzení dříve špatně formulovat a vysloužil jsem si za to zřejmě oprávněnou kritiku a byl jsem mazán.
Jinak když si rozebereme příčiny zejména 2.WW, tak v té době se ti od sionistů s vlastními lidmi moc nepárali a mají máslo na hlavě. Lze doložit fakty, že dříve za vznikem komunismu byli právě nejbohatší lidé, kteří dnes označujeme jako sionisty. Bohužel politika USA je poplatná pragmatismu a tak, když se jim něco hodí, tak je kamarád i kosovský zločinec a vytvoří se stát pro omezení přirozeného přítele Rusa tj. Srba a ještě jako bonus se tam vybuduje na 630ha velká voj. základna a je také zajištěna dobrá jistá cesta pro produkt z Afghanistánu, což klucí od CIA rádi pohlídají. A tak je to napořád skoro všude u zahraniční politiky Amíků. Bohužel, místo aby se Američani spojili s Rusem, který si s "nimi" umí poradit, tak se znovu tlačí na pilu a zvětšuje studená válka.
Hezký den.
29. 04. 2014 | 09:25

Filuta napsal(a):

Šašek
Musím vám dát za pravdu.
Nemám rád katolickou církev, ale i ty miliardy za círk.restituce jsou pakatel proti tomu, co jednou zaplatíme za rozlézající se islám (o svobodě nemluvě, ta se penězi vyjádřit nedá).
Sekularizovaná země je sice fajn, ale na druhou stranu se nedokáže účinně bránit.
Češi nevyznávají žádné skutečné hodnoty- ani rodinu, ani vlast, ani národ, ani víru.
Takové země je přelehké se zmocnit.


http://eurabia.parlamentnilisty.cz/Articles/9303-islam-v-britanii-muze-byt-do-10-let-hlavnim-nabozenstvim.aspx
29. 04. 2014 | 09:31

modrý edvard napsal(a):

Souhlasím s názorem, že dokud o zásahu nic nevíme, je lepší počkat s názorem. Na druhé straně, neměli bychom čekat věčně.
29. 04. 2014 | 09:32

scallop napsal(a):

modrý edvard

Zdravim. Jste zatim prvni, kdo misto obvykleho "hrrr na muslima" uvazuje o tom, jetsi byl takovyto zakrok oduvodneny a ucelny.
29. 04. 2014 | 09:39

david napsal(a):

To : Maximus

Maximusi, čas od času jsem pochyboval, jestli moje psaní ve zdejší diskuzi má nějaký smysl

Dnes jsem pochopil, že to smysl mělo a má.

Už to, že jsem vás naučil využívat "P.S." znamená, že jsem nežil nadarmo, Maximusi.
29. 04. 2014 | 09:42

resl napsal(a):

autor :" Po výjimečném a razantním zásahu byl obviněn jeden člověk za překlad a distribuci údajně závadné knihy. Čech, který se nezdržuje kdesi v Íránu a kterého by jistě mohla policie zatknout nebo vyslechnout kdykoli jindy."

Přesně tak, byl to zásah na objednávku /nácek-lobista/ s tím, že jej český, vystrašený občan, vždy podpoří a velitel si udělá hezké jméno u min. vnitra. Holohlavci se zbraněmi se rovněž vyřádili při modlitbě, což jistě dávali k dobru s huronským smíchem, jak jsou odvážní proti muslimovi s útěrkou na hlavě. Trapný výkon české policie, jako vždy, když ji vévodí primitiv vychovaný u policejního, důstojnického sboru. Všem uniformám musí v budoucnu velet civilista, jinka to nezvládnou. Zvlášť Češi.
29. 04. 2014 | 09:46

resl napsal(a):

Filuta : BISka by si měla taky posvítit na toho zeleného Šanáha, co se tady pravidelně vycintává na blozích. Snahy zelených užitečných idiotů, islamistů a arabistů o infiltraci do českých škol vnímám jako krajně nebezpečné.
Muslimové můžou leda tak držet hubu.
----------------------
co dodat ? nic slušného to nebude, tak je lepší si to myslet.
29. 04. 2014 | 09:52

Maximus napsal(a):

davidovi

Skloňte zbraně a zanechte agresívních výpadů a možná s vámi bude rozumná řeč. Musíte pochopit, že urážením jiných lidí ničeho nedosáhnete a tyto lidi nepřesvědčíte o své pravdě, ale naopak se zaseknou a máte nepřítele. Říká se tomu umění diplomacie a vy jste příklad nediplomata.

Jinak se skloňováním jména Maximus (původ antický) opravdu nemáte pravdu a koncovka -us se při skloňování odnímá. Jsou sice v tomto výjimky, ale toto jméno tam opravdu není. Viz pravidla češtiny.
Nejsem dobrý češtinář, interpunkce apod. věci mě dělají dost často potíže, ale zkouším se lepšit a hlavně nesetrvávám jako malý kluk na něčem co není pravda.

Hezký den.

Malý testík.
Za článečkem se dává P.S. a dále P.P.S. Co se dává v třetím případě?
29. 04. 2014 | 09:53

david napsal(a):

To : Maximus v 9:01

Maximusi, ten "špičkový odborník" který vás tolik filosoficky dojal, jakoby z oka vypadl Aristotelovi a ty knihy, které jste četl a o které jste přišel, jakoby z oka vypadly jeho "Fysiké akroasis".

Ale to bude asi jen shoda náhod , pokud byste četl Aristotela, jistě byste si to pamatoval, nebo ne. Maximusi ?
29. 04. 2014 | 09:54

david napsal(a):

To : Maximus v 9:53

Mé zbraně jsou již dávno skloněny, nechápete to už jen vy a někdy pan Stejskal.

Testy si nechte pro vnučku, až dohrajete ˇ"Clověče nezlob se "
29. 04. 2014 | 09:57

Maximus napsal(a):

david

Kdepak, už je to hodně dávno a tuším, že jedním z nich byl Planck a pak němečtí filosofové a vědci. Musel bych, ale více šáhnout do paměti popř. tu knihu vyhledat na netu. Ona filosofie a věda k sobě patří více než si spousta lidí uvědomuje. I A.Enstein do obou oborů úspěšně fušoval a díky jeho vědeckému bádání zacloumal zavedeným lidským teorémům a poznáním.
29. 04. 2014 | 10:01

Filuta napsal(a):

Resl

Zvláštní je, že vy se trvale vyjadřujete mnohem horším způsobem o "ožralém ruském mužikovi" a šíříte tady stupidní bludy o tom, jak vás hned za ruskou hranicí okradou a zbaví pasu, nejdál jste byl nejspíš v Třeboni, ale skutečně nebezpečných islamistů se tady vehementně zastáváte.

Včera jste se měl podívat na Reportéry o OKD a vašem a knížecím oblíbenci Bakalovi.
Ta "demoška" i s Havlem a spol.tedy dostala na frak.
29. 04. 2014 | 10:08

Maximus napsal(a):

david

Proč nereagujete jako frajer a neodpovíte na dotaz? Mám za to, že P.P.S. je maximum a jen jsem si z vás dělal legraci. Sám to nevím. No a vnučce je nyní jen půl roku a člobrdo já nehraji, jsem ale dost dobrý šachista, měl jsem kdysi I.třídu. Už musím končit a tak na vás nebudu reagovat.
P.S.
Zkuste zkouknout jak se skloňuje slůvko Maximus.....
29. 04. 2014 | 10:08

Filuta napsal(a):

Scallop

"Zákrok proti muslimovi" je VŽDY účelný a opodstatněný.

"Humánní"Muslim používá jedno analogické přísloví - "Zbij každý den ženu, ona už bude vědět za co."
29. 04. 2014 | 10:10

Filuta napsal(a):

Maximus

To jsou holt ti rychlokvašní "vzdělanci zez Plzně", kteří nemají klasické humanitní vzdělání.
Maximuse bych nenapsal ani v delíriu ve 40 stupňové horečce.

Ale čemu se v téhle dekandentní společnosti ještě podivujete?
Na střední i na vysoké jdou samí polointeligenti, které by před 24 lety nevzali ani na zedníka.
29. 04. 2014 | 10:13

david napsal(a):

To : Maximus v 10.01

Tak dobře, Maximusi, budu tedy frajer a prozradím vám, že ten fušer se jmenoval ve skutečnosti Albert Einstein a pro fyziku toho udělal opravdu relativně dost.

P.S.

Do pojmu teorém bych se ale na vašem místě nepouštěl, tam jste opět na tenké ledě.
29. 04. 2014 | 10:16

Pamětník napsal(a):

V našem státě se ustálila praxe, že ze strachu před tzv.právem nechávají policajti a úředníci
bez povšimnutí různé nepravosti.
Silné snahy o nástup tvrdého islámu, ale v daném případě ojediněle ten strach překonaly.
Je to dobře.
29. 04. 2014 | 10:31

Maximus napsal(a):

david

Ještě jsem sem nakouknul. Docela by mě zajímalo, jaké máte vzdělání. Já se přiznám bez mučení, absolvoval jsem ČVUT v Praze v r.1983 a jedním z mých učitelů byl současný rektor Havlíček (teorie obvodů byla jeho parketa).
Nejsem tedy jaderným fyzikem (což je jedna z nejtěžších škol), ale zase jsme my absolventi této VŠ nebyli úplní negramoti. Ono také záleží, zda se člověk dále zajímá i o jiné obory a má potom alespoň základní přehled.
Dokážete to zde ventilovat v jakém oboru jste vzdělán?
Hezký den.
29. 04. 2014 | 10:33

blue napsal(a):

každý takovýto zásah proti vyznavačům jakéhokoli náboženství je správný. Náboženství je organizovaná indoktrinace dětí nesmyslnými, realitu popírajícími bludy. Co je to za ohavnou společnost, která své vlastní děti infikuje myšlenkami, které přímo ohrožují zdravý vývoj dětí a znetvořují jejich vnímání světa? K dokonalosti to dovedl islám, jako poslední příchozí do monoteistického klubu psychotiků si mohl vydobít místo na slunci pouze větší agresivitou navenek i směrem do myslí svých vyznavačů. Výsledkem jsou a budou miliardy potenciálně skvělých lidí, bohužel islámskou výchovou přeprogramované v nemyslící fanatiky.
fight fire with fire, Hájka na ně... :)
29. 04. 2014 | 10:36

Anonym napsal(a):

Pochopte to, postupujeme jako USA.
Nevydali jste dvě Češky zajaté v Pakistánu, tak se u nás budou konat razie v mešitách, dokud nesplníte mezinárodní zvyklosti a nezařadíte jejich vydání.
Já opravdu nevím, proč by se neustále mělo měřit muslimům jiným metrem než třeba Rusům a Ukrajincům.
29. 04. 2014 | 11:54

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Už samotný termín " závadná literatura" je podezřelý.
Kdo určí, co to je " závadná literatura" ?
Ve státě, který vysílá " humanitární vojenské mise" např. do Íráku, ve státě, kde se distribuuje pornografie a filmy s násilnou tématikou /např. heroizace Američanů ve Vietnamu - kdy se z Vietnamců málem že nedělají pouhé opice/, ve státě, kde si můžete koupit knihy nacistických zločinců ....

Termín " závadná literatura" smrdí - cenzurou, poté hranicemi, nenávistí, krutostí, zločinem...končí to někdy masovými vraždami, jen kvůli " závadné literatuře".

Uznávám, že pokud jde o výzvy k nenávisti, k pronásledování, k vraždění, k rasismu...tak zasáhnout je třeba, jde o tu míru, na obou stranách.
Kdy pak by musili pozavírat tak třetinu českého internetu /protiromské výzvy, antisemitismus, např. reslův antislavjanismus či přinejmenším antirusismus.../.

"Nemám rád muslimy a proto je každý prostředek dobrý, je třeba jim dát občas za ucho...", tvrdí se i zde, pod tímto blogem - což to není také projev " závadné literatury" ?
Kdo to určí - vy sami si to určíte ? Nejde pak o projev duševní choroby ?

Radši si pohlídejte své fakany, ať nečtou jiný druh "závadné literatury" - kdy si pak například pořídíí flintu a vystřílejí půl třídy.
Vy snad máte dost rozumu na to, abyste poznali, kdy čtete dílo šílence či propagandisty - a tak tomu i rozuměli. Pokud ne, tak s tím někam zajděte, dnes máte možnost nakoupit celou škálu služeb - od psychoterapeuta s tříměsíčním kurzem až po špičkové psychiatry, jde v podstatě jen o to, kolik máte v bance.
Nebo to prostě nekupujte, nikdo Vás nenutí kupovat díla šílenců. Kupujte si knihy, které stojí za to číst.
29. 04. 2014 | 11:58

resl napsal(a):

Tak kde jste muslimobijci, kteří víte vše nejlépe, kteří vlastenecky podporují zásah policie, když je proti těm, kterým dobře najedený Čech nerozumí, proti těm, kteří nejedí české prasátko, nemlátí pomlázkou, nechlastají rum s kolou a nenosí rádiovku ? Co to je proboha za lidi, když nejsou jako my, Češi ?
29. 04. 2014 | 12:05

nil novi sub sole napsal(a):

„Díky mnoha komentářům a blogům, které se svezly po populistické skluzavce dnes již všeobecně tolerované protimuslimské nenávisti, která se mnohdy již nepokrytě podobá předválečnému antisemitismu, nám uniká hlavní problém případu, alespoň jak se jeví dnes: zjevná nepřiměřenost.
Pokud (a to ukáže asi až čas) ......atd....
pro ilustraci trochu změníme kulisy příběhu.

Ať už se hin hukáže cokoliv, je vhodné a nutné říci ohledně vašeho tvrzení o protimuslimské nenávisti, kromě toho, že jste se cudně zapomněl zmínit také muslimské nenávisti k Západu, kterou zde však nehodlám rozebírat, také toto:
Situace židů v Evropě před vznikem Státu Izrael byla ve všech směrech diametrálně a zásadně jiná než situace muslimů expandujících dnes hromadně do Evropy.
Židé dávno před šoa a před vznikem židovského státu, žili v Evropě sice jako její nedílná součást minimálně tisíc let, a to v různých evropských státech. Nicméně po celou tu dlouhou dobu byli Židé vystaveni, z důvodů své víry, skutečné diskriminaci a to prakticky ve všech směrech a z této jejich situace nebylo východiska. ŽIDÉ, totiž na rozdíl od mohamedánů, neměli svou zemi, neměli svůj bezpečný domov, NEMĚLI PROSTĚ KAM JÍT. Byli skutečnými psanci bez vlasti, bez státu, který by opravdu chránil jejich práva a kteří se, dle okolností, aby vůbec přežili, MUSELI, zpravidla nedobrovolně, stěhovat z jedné evropské země do druhé.
V tomto směru je situace muslimů, kteří se dnes dobrovolně, a to jak legálními, tak i nelegálními cestami, prostě všemi možnými způsoby, snaží dostat do Evropy a tady chtějí žít, naprosto nesrovnatelná a odlišná od situace a postavení židů v Evropě před vznikem židovského státu. Tyto dvě od sebe naprosto diametrálně odlišné situace protě nelze vůbec srovnávat.
Pokud někteří z těch současných muslimů, kterých v Evropě, vzdor tomu, co zde tvrdíte o zdejší protimuslimské nenávisti, stále přibývá, opravdu pociťuje vůči sobě nějakou diskriminaci (aťuž skutečnou, nebo pomyslnou), tak má v takovém případě kam jít. Sice se nemusí vrátit tam, odkud přišel a já také nikoho nenutím ale tu možnost prostě má. Může se prostě vrátit domů, tam kde mu žádná diskriminace , z hlediska jeho víry, nehrozí. A pokud se nechce vrátit přímo do své domovské země, má přesto na výběr. Muslimských států je mnoho. Většina z nich však neuznává současný Izrael jako židovský stát.
Zde jsou muslimské státy:
Sekulární státy muslimů
• Burkina Faso[19]
• Gambie[20]
• Guinea[21]
• Mali[22]
• Senegal[23]
• Čad[21]
• Džibuti[24]
• Indonésie
• Kazachstán
• Kyrgyzstán[25]
• Tádžikistán[26]
• Turkmenistán[27]
• Uzbekistán
• Albánie
• Ázerbájdžán[28]
• Bosna a Hercegovina
• Kosovo
• Turecko
Muslimské státy, v nichž je islám státním náboženstvím
• Alžírsko[8]
• Bangladéš[9]
• Egypt[10]
• Irák[11]
• Kuvajt
• Libye[12]
• Malajsie[13]
• Maledivy[14]
• Maroko[15]
• Katar[16]
• Tunisko[17]
• Spojené arabské emiráty[18]
Na konec bych jen podotkl to, že o skutečné diskriminaci muslimů v Evropě nelze mluvit. Lze o ní ovšem úspěšně lhát. Pokud ovšem cítíte potřebu psát o nějaké skutečné, dnes již všeobecně tolerované nenávisti, která se mnohdy již nepokrytě podobá předválečnému antisemitismu, pak můžete napsat třeba něco o současném českém antirusismu.
29. 04. 2014 | 12:20

santawizard napsal(a):

Co bude následovat?Přijedou mírové jednotky OSN do Česka ještě rychleji než na Ukrajinu?Vždyť bolševismus a nacismus je dneska zakazaný jako terrorismus.
Myslíte si že ,
mainkamf a das kapital musí být lepší než bible a tarot nebo korán a taroky!?
29. 04. 2014 | 12:53

nil novi sub sole napsal(a):

Zdá se někomo z vás, že jsem uvedl těch islámských států málo? Ano.Je to tak.

Tady máte nádavkem ještě ty nejmuslimovitější a nejšárijovatější.

Plně Islámské státy
• Afghánistán[1]
• Bahrajn[2]
• Írán
• Mauritánie[3]
• Somálsko
• Omán[4]
• Pákistán[5]
• Jemen[6]
Saúdská Arábie[7]
29. 04. 2014 | 12:53

yaya napsal(a):

Souhlasím s autorem, mediální masáž protimuslimskou nenávistí přinese jako vždy shnilé ovoce. Potom se budeme divit asi všichni. Když byly vypalovány synagogy v Německu, bylo již pozdě, začalo to podobnými akcemi jako tady. Děkujme policii za nádhernou ukázku intolerance a výchově k nenávisti, v normálním státě by za toto padaly hlavy, my tím státem nejsme, bohužel.
29. 04. 2014 | 12:56

to asi nepůjde napsal(a):

yaya napsal(a):...v normálním státě by za toto padaly hlavy, my tím státem nejsme, bohužel

K tomu bych jen dodal, že yaya ví, o čem píše.
Dříve žila v Afganistánu.
29. 04. 2014 | 13:01

Jáchym napsal(a):

Přátelé,
diskuze je velmi inspirativní !!

Quod licet Iovi, non licet bovi , říkali staří latiníci - a my, staří češtiníci, překládáme:
********************************************************************************************

1) Co je dovoleno bohovi, není dovoleno volovi.
Potud temný starověk.

Křesťané (jakož i další náboženství Knihy, tj. judaismus a islám) v následujícím temném středověku prosazovali mj. ohněm a mečem názor, že

2) Co je dovoleno jednomu bohovi, není dovoleno druhému bohovi.

Tragikomická parodie marxismu temného novověku, kterou ještě pamatujeme tvrdila, že

3) Co je dovoleno volovi, není dovoleno bohovi.

Nyní jsme se konečně doplácali ke konečnému řešení otázky povolenek: Většina zdejších diskutujících (ve věku zářivého postmodernismu !) míní, že :

4) Co je dovoleno jednomu volovi, není dovoleno druhému volovi.
*********************************************************************************
Jdu se učit bučet - to je esperanto bůdoucnosti !
29. 04. 2014 | 13:23

Pepa Řepa napsal(a):

Nějaký yaya touré hraje zase fotbal.
Myslet nohama je velký dar.
29. 04. 2014 | 14:06

Pepa Řepa napsal(a):

Ještě bych podotknul, že pravoslavným zašili patriarchu tuším Krištofa.
Sice za kšefty, ale to nevadí.
mužici by se měli urazit a Chovanec zřídit komisi.
Když pustili arcitunelářku Julinku jde všechno.
Našinec je našinec.
29. 04. 2014 | 14:10

Lao napsal(a):

Policie konečně dělá svou práci.To je velmi dobře.
29. 04. 2014 | 14:20

BK napsal(a):

'' V několika případech cizinecká policie zahájila řízení o vyhoštění."
Jiste ne bezduvodne.
Kdyby nicim jinym, tak timto je patecni zasah ospravedlnitelny.
A ze se muslimove urazili, no boze, oni se stejne urazi vzdycky, duvod nepotrebuji.
29. 04. 2014 | 15:21

Občan napsal(a):

Maxime,

zrovna tento týden probíhala evakuace posledních muslimů ze severu Středoafrické republiky do uprchlických táborů na jihu země a v okolních státech.
Místní KŘESŤANÉ na ně totiž pořádají pogromy. A nejen na ně; mají na svědomí také tři lékaře z organizace "Lékaři bez hranic". Což je průser jak Čomolungma, protože MsF je absolutně nezávislá a nepolitická organizace, která v místech střetů kdekoli na světě zůstává jako poslední bezpečný zdroj pomoci.

Ale zpět k muslimům...
Jsou muslimové a jsou islamisté; stejně jako jsou židé a sionisté. Oba velmi dobře víme, v čem spočívají rozdíly.
Razii v muslimské modlitebně inicioval Lhoťan. Já toho typa považuji za nácka. Teď se ten týpek ke svému počinu nechce znát a na Iděsu vyvěsil blog, v němž se snaží svůj podíl na razii bagatelizovat. Ona "problematická" kniha "Základy tauhídu" byla ještě nedávno v nabídce Kosmas.cz a nabízí ji za 139.- Kč např. Knihcentrum.cz nebo Nejlevnejsiknihy.cz (123.- Kč). Divné, že...

Zavražděný palestinský velvyslanec byl křesťan. Blbý, co...
O to blbější, že v např. "teroristické" Palestině je křesťanů víc než 10%, zatímco v "mírumilovném" Izraeli jen necelá 4 %.
To jsou paradoxy, co?!

Takže - protimuslimská "kruciáda", která již řadu let probíhá v EU a USA, má za cíl odvádět pozornost "lidu" od průšvihu, v němž se ocitl "globální kapitalismus". Nic víc, nic méně.
Z historie dávné i nepříjemně nedávné víme, že to je předzvěst dalšího konfliktu, na jehož konci OPĚT zůstanou minimálně desítky milionů mrtvých. "Lid" zatím ještě jede na vlně nenávisti vůči subjektu, jenž byl vybrán k ostrakizaci, a mocní tak mají čas na přípravu rychlého a účinného snížení počtu příslušníků přemnoženého živočišného sruhu, jenž se ironicky zouvá "Homo sapiens sapiens". Tu nenávist je třeba pravidelně přiživovat a šířit, protože příprava dalších celosvětových jatek dá práci a chce svůj čas.
To je celé. Nic víc v tom nehledejte. Kdyby nebyli po ruce muslimové, našla by se jiná skupina, která by byla "lidu" předhozena k nenávidění.
29. 04. 2014 | 16:44

allah je nejmenší napsal(a):

Občane,

jsi fakt takový trouba, že věříš tomu, že Lhoťan řídí policii?
29. 04. 2014 | 16:56

allah je pes žeroucí vepřové maso napsal(a):

článek tohoto psychologa potvrzuje, že psychologii chodí studovat duševně nezralí a nevyrovnaní lidé (mírně řečeno), jelikož jen duševní mrzák může obhajovat islám
29. 04. 2014 | 16:58

Joe Ratata napsal(a):

Myslím, že to bylo v Nizozemsku, kde jeden ajatolláh veřejně prohlásil, že islám je nadřazené náboženství a Nizozemsko bude islámská země. Pokud se to Nizozemcům nelíbí, mohou se odstěhovat.
V tomto kontextu se mi jeví policejní zásah jako nepřiměřeně mírný.
29. 04. 2014 | 17:17

Jáchym napsal(a):

Lao napsal(a):
Policie konečně dělá svou práci.To je velmi dobře.
***************************************************************
Bať, bať.

Ale škodolibec by mohl namítnout, že aby mohla jednou za rok bez obav realizovat objednávku jednoho gangu -
- bez rizika, že narazí na zájmy konkurenčního gangu -
musí si tuto vzácnou seberealizaci užít na půdě relativně klidné půdě islámské mešity.

I když - člověk nikdá neví...
Co když se ukáže, že se tam modlil nějaký štědrý pedofilní katarský princ, který bojuje ve své zemi za euroatlantické hodnoty ?

Ale třeba je to všechno úplně jinak !
***************************************************************************

Zdůvodnění zásahu je ovšem podle Werichova hesla: To je blbý - to se bude líbit !
Mě to alespoň nadchlo.

Od zásahu Vondrových maskovaných hochů , kteří si přišli v přímém vysílání ČT vyzvednout jakýsi pro šéfa nepříjemný dukament,

a maskováni a se zbraněmi v ruce přeskakovali před kamerami dřevotřískové přepážky,
mě nic tak nepřesvědčilo o tom, že mohu klidně spát.

Jak se praví v Adéle, co ještě nevečeřela:
Hlavně nenápadně !
***********************************************************************************
Pokud ze sebe dělají v dojemném sborovém kánonu blbýho Dalibotr Špok, urňané a můj oblíbenec Pepa Řepa, nezbývá mi než se kolegiálně přidat.
29. 04. 2014 | 17:18

Jakelin de Mailly napsal(a):

Občane,

dobrý den,
vzpomněli jsme si na Vás s několika diskutéry v sobotu, když jsme jeli na Moravské pole a do Carnunta.
Za prvé, když jsme v Oesterreichu potkávali kolony polských aut, anžto jste mi tvrdil, že tam "žádní Poláci nejsou."
Za druhé, když jsme stáli na poli u památníku, anžto jste tvrdil, že "není na poli". Teď tam vysekali ty živé plůtky, i v té hlíně, co zbyla, jdou vidět zbytky odpadků, o kterých jste tvrdil, že "tam nejsou". Účastníci viděli rozlohu bojiště, o kterém jste tvrdil, že "by se tam tolik lidí nevešlo."
Váš příspěvek je nesmyslný, stejně jako Vaše znalosti o dobrovolnictví v SS, žoldnéřích ve středověku atd atd atd. Na jedno jakési "dogma" kontrujete vlastním dogmatem.

Jinak je mi líto klientů autora blogu.
Protože není schopen logické úvahy a analýzy zde, vyvozuji, že toho není schopen ani ve své praxi.
29. 04. 2014 | 17:20

Občan napsal(a):

Žakelíne,
byl s vámi také ten "specialista na Přemyslovce", co ve skutečnosti dělá moravské Lucemburky?
29. 04. 2014 | 18:39

Jakelin de Mailly napsal(a):

Občan

Nebyl, protože bohužel už není 6 let mezi živými.
Vaše zoufalé chytání se mého tehdy ne zcela přesného termínu je úsměvné, a to jsem si myslel, že jsme si to onehdá v diskuzi, než jsem prchnul před Vašimi dogmaty a neznalostí, vyjasnili.
Ještě pořád šermujete ?
Máte nějaká vystoupení ?
29. 04. 2014 | 18:54

Medikolog napsal(a):

Pane autore, už aby BYL ten zásah ve sv. Vítu... při nějaké nedělní kardinálské mši. Precedent v ČR je. Z posvátné Mešity. Ale měly by být nalezeny i doklady k pozadí "restitučního" zločinu.

Muslimové nás nikdy neobrali tak, jako katolíci, ani nás neošidili, jako ti jiní.... Za celou dobu trvání Čech. Alláh, budiž jeho jméno nastotisíckrát pochváleno, to ví nejlíp.
29. 04. 2014 | 19:01

zdenekbrom napsal(a):

Pane Špoku,

asi jste si toho zatím nevšimnul, ale Policie ČR běžně mlátí lidi, včetně vozíčkářů, kteří vysloví nesouhlas se všeobecně rozšířeným přehlížením jistého druhu drobné kriminality jistých lidí. Nasazení techniky a razance zásahu policie, včetně neoznačených policejních provokatérů, např. v Českých Budějovicích byla fascinující.

Kupodivu lidé jako Vy nad tím hýkají blahem. Případně mlčí.

Mimochodem štvanice na autory knih, kteří věcně rozebírají rizika migrace, se odehrávají běžně.

Nakonec, sám jste se podílel na mediální šikaně ředitelky střední školy, která chtěla jediné - dodržovat domluvené podmínky studia.

A najednou jste přecitlivělý?
29. 04. 2014 | 19:23

zdenekbrom napsal(a):

Jakelin de Mailly:

Zdravím a díky za další čtivo.
29. 04. 2014 | 19:23

Jakelin de Mailly napsal(a):

Zdeněk Brom

Zdravím Vás, pane kolego :-)
Neděkujte, rádo se stalo, avizoval jsem to před těmi THERMAE.
Dal jsem dohromady složku, posílám postupně všem účastníkům.
Mimochodem, vzpomínáte, před tou branou v Hainburgu jsme řešili ten styl stavby.
Podílel se PO II. ve 13. st stavebně na Zvíkově, nebo jen PO I. a Václav I. ?
29. 04. 2014 | 19:35

Zdeněk Brom napsal(a):

Jakelin de Mailly:

Tuto otázku již řeším několik let. Podařilo se mi rozlišit několik fází stavby hradu. POI. a Václav I. měli společný koncept, který radikálně změnil PO II.

Brána v Hainburgu byla vystavěna okolo roku 1240, takže plně zapadá do štaufské gotiky, od které se ale PO II. zcela odklonil. Zajímavé je, že je postavena zcela identicky jako tzv. Hlízová věž na Zvíkově, včetně mnoha detailů.
29. 04. 2014 | 19:41

Zdeněk Brom napsal(a):

Jakelin de Mailly:

Měl bych k tomu jeden návrh. Večer pošlu e-maila, aby nás tu někdo neprusil, že jsme mimo téma :)
29. 04. 2014 | 19:44

Jakelin de Mailly napsal(a):

Zdeněk Brom

Vidím to stejně, taky bych vám to navrhl, neboť jdu teď na chvíli ven a pak už na diskuzi tady nezavítám. O Hainburgu jsem Vám něco zjistil v německých pramenech, vypadá to, že se rýsuje potvrzení hypotézy, kterou jsme rozvinuli na místě.
Mimichodem, strýc virus pořídil z místa úžasné foto s názvem "Hainburg - pan Brom obdivuje bránu"
:-)))))))
Tak později na mailu, mějte se, mizím.
29. 04. 2014 | 19:49

Az napsal(a):

Dobrý článek, zoufalá diskuze - pevně věřím, že virtuální realita internetových diskuzí není odrazem české společnosti, protože v takové zemi bych opravdu žít nechtěl.
30. 04. 2014 | 09:47

petrph napsal(a):

Proč by to nešlo. Jak je to dávno co vojenské policejní komando s nabitými samopaly takto udělalo přepadovku v České veřejnoprávní televizi...
30. 04. 2014 | 14:04

ivan tomek napsal(a):

Pozoruji tady velky strach z muslimu. Mohl by mi nekdo sdelit, jake procento jich v CR je?

A jeste neco: Casto tu ctu, jak jsou krestane utiskovani v Arabskych zemich a podobne. To je mozna i nekde pravda, ale jde tady o to? Nejde tady o CR? Chceme byt jako to nejhorsi na svete co si dovedeme predstavit? A jestli ne, proc se s nimi srovnavat?
30. 04. 2014 | 22:21

zahradník napsal(a):

No, jsou to hrozné pindy, tehle článek.
30. 04. 2014 | 22:24

michal napsal(a):

po suchdole zná policie spíše své papenheimské, krytí právě "nedoktnutelností" je oblíbené... kniha manipuluje nezralé k závislosti na vůdcích,vytváří pocit legitimity extremismu... podobnou katolickou neznám, nebo aby byla oficielně v katolickém prostředí, nebo měla potvrzení v oficielních dokumentech..., knihy mimo knihkupectví jsou opět vzácné, ale internetem pro všechny, nejen pro zasvěcené...jinak soukromě si může člověk tisknout třeba razítka na zadnici.. byla pravděpodobnost setkání s lidmi s bojovým výcvikem a bojovou praxí, kteří bez převahy mohou jednat podle svého výcviku... podobně nelegál by se mohl bránit...když už policie, tak v plné síle...klidně i v katedrále nebo v ložnici kardinála..ale i v sekretariátu soc dem kde nejen rath ale i různí další též nelení
01. 05. 2014 | 21:03

hudry napsal(a):

Je dobrou, starou a osvědčenou zásadou: doma se chovej jak chceš a jak je tam zvykem, na návštěvě POKORNĚ(!!!) respektuj zvyklosti a zákony hostitelů. A pokud se ti ty zvyklosti nelíbí, tak nic jednoduššího: vrať se v pohodě odkud jsi přišel a tam si svobodně praktikuj to, co je tam normální a běžné. Jedině velmi blbý Angličan bude na kontinentu JEZDIT VLEVO, protože na to má svaté právo a nařizuje mu to jeho řidičská víra. Časem stejně všechna tato "náboženství" půjdou na celém světě do kytek. Bude to trvat možná tisíce let, ale lidé postupně vyrůstají z primitivizmu, který je vede k tomu, že např. bosí tlučou hlavou o zem a "rozmlouvají" s jakýmsim "bohem", kterého NIKDY NIKDO NEVIDĚL. A je zajímavé, že těch neviditelných bohů jsou světově stovky, ne-li tisíce. Vyjímku snad tvoří bůh slunce Ra, který je sice vždy půl dne vidět, se kterým ale dosud přesto nikdo nerozmlouval (ono s ním asi už zkoušelo hovořit hodně, hodně lidí, ale zatím prý nikomu neodpověděl ...).
04. 05. 2014 | 11:55

možný napsal(a):

Prosím abych jako věřící křesťan nebyl srovnáván se vrahy, lháři a lidmi šířící nenávist po ceém světě. Toleroval jsem léta muslimy jako jiné věřící, ale poslení dekádu je zde obrovská expanze nenávisti a rozpínavosti. Srování shromáždění několika potencionálně nebezpečných osob s bohoslužbou v katedrále, je pokulhávající, manipulativní a demagogické. Nicméně blog má jediný účel, že? Provokovat a být in, že?
05. 05. 2014 | 08:08

Jiří Sebr napsal(a):

Co PČR činí proti islamistům, dobře činí!!! Autor, jako pravdoláskařský ochránce muslimů, by se měl raději odstěhovat do lokality, kde je už islám zcela zahnízděn. A to nemám na mysli muslimské země! Ať jede do Francie, Německa, Británie. Tam ať káže svoje pravdy! Ale v obráceném gardu! Myslím tím křesťanství! Jak dlouho by asi přežil? Když se profiluje jako badatel, tak tam už měl být. Pak si může dovolit cokoliv komentovat. Se zázemím vepřového na talíři, s pivečkem, nebo jiným alkoholem v ledničce, se ženou bez mikábu- to se to tady pranýřuje! Takže autore: "Vzhůru k Alláhovi, ale po svých a za svoje!".
05. 05. 2014 | 09:19

halalpig napsal(a):

Dobrá práce,PČR
06. 05. 2014 | 01:10

vitasek3 napsal(a):

V Česku je přece náboženská svoboda. Zásah policie při bohoslužbě, které se zúčastnily i malé děti, je barbarstvím. Kdyby v té modlitebně byla bomba, ale oni pátrali po nějakém překladateli či vydavateli knihy. Když už to chtěli zjistit, neměli si ho pozvat aby podal vysvětlení a ne do toho zatahovat nezúčastněné osoby ?

Jak zásah policie v té modlitebně, tak i reakce diskutujících na ten článek vypovídají o tom, že máme daleko k myšlení a chování civilisovaných zemí. Nelze se divit že jsme se v dvourychlostní Evropě octli v druhé lize. Asi tam patříme, když už ne na Ukrajinu nebo do Ruska. Tam kde výměna presidenta stála přes 100 mrtvých a kde po patetických projevech o bratrství Slovanů se mezi sebou teď krvavě mydlí. Nevím co vlastně máme proti Cikánům, vždyť máme podobné myšlení jako oni!
10. 05. 2014 | 10:34

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy