Mořské šílenství

03. 07. 2007 | 10:23
Přečteno 9968 krát
Podle Aristotela je politika nejdůležitější vědou, neboť jde o činnost, kterou se lidé snaží zlepšit svůj život a vytvořit dobrou společnost. Myslím si, že většina našich spoluobčanů tuto tezi nesdílí a tak si jistě rádi, během letní okurkové sezóny, od politiky odpočinou. Je čas se zamyslet nad prázdninami!

Patří nám jeden z mezinárodních primátů a to v počtu lidí, kteří se během léta sbalí a vyrazí k moři. Moře má nepochybně své kouzlo, i když pro mě osobně spíše z pohodlné židle útulné přímořské hospůdky. Už jako děcko jsem nesnášel opékání na slunci, přeplněné pláže a všudypřítomné úmorné vedro. Záhy jsem zjistil, že prázdniny na krkonošské chalupě mých prarodičů jsou mnohem příjemnější, než rituální výlet rodiny k moři. Zájezd k moři začínal nervozitou a hádkami při balení, pokračoval hádkami během cesty, kdy jsme pravidelně bloudili a pokračoval vedrem bez možnosti úniku a naprostou nudou. Díky hrozbě nudy jsem se naučil na windsurfing, potápět se a přečetl téměř všechny Verneovky.

Na Krkonoších to byla jiná. Za mého dětství byly celé pokryté hlubokými lesy s prastarými chodníky a cestičkami. Nesnesitelné vedro tam nebylo skoro nikdy. Rodinné výlety k moři postupně zeslábly, neboť moji rodiče koupili část statku na Kokořínsku a ten vyžadoval značnou péči, neboť šlo o velmi zanedbané stavení. Házet lopaty s pískem do míchačky mi připadalo mnohem smysluplnější, než polehávání na břehu mořském. Tak zatímco maminka plakala, že nám cestu do Bulharska překazilo tamní zavedení přídělů na benzín, já jsem spokojeně vyměnil opalovací krém za montérky. Na konci medicíny jsem začal část prázdnit trávit na kole s partou kamarádů. Od těch dob jsem skoro nezažil hezčí dovolenou. Vlakem jsme si nechali dovést kola do Chebu a v hraničních lesích jsme dojeli třeba až do Třeboně. V každé pěkné hospůdce jsme se zastavili na pivo, nebo třeba tvarohové buchty, které bezkonkurenčně nejlepší dělali v penzionu ve Zvonkové u Lipna. Těším se, až mi povyrostou děti, abych s nimi mohl na tyto výlety navázat.

Letos už plánuji takovou malou zkoušku. V posledních zhruba šesti letech jsem našel další skvělou možnost, jak trávit dovolenou. Romanticky jsem propadl golfu. Pochodujete si po krásném anglickém trávníku, rozhlížíte se po okolní malebné krajně a každou chvíli si dokážete, jaké jste nemehlo, když netrefíte ten malinkatý míček. Po zhruba deseti kilometrech, které křížem krážem nachodíte hledajíc míček, si dáte skvěle vychlazené pivo a jste téměř v ráji, alespoň já si takto ráj představuji. Konečně u táboráku na naší chalupě mívám podobné pocity. Ale zpět k cestám k moři. Mnoho Čechů, Moravanů a Slezanů má pocit, že každoročně se musí jet k moři. Dovolená bez moře jakoby nebyla, jakoby je vyřazovala ze „slušné“ společnosti. Přitom by pro svoji duši a tělo udělali mnohem víc, kdyby vzali kolo, nebo pohorky a vyrazili do přírody. O možnosti ,za cenu běžné lyžařské výbavy a vleků, se naučit golf, ani nemluvě:). A to jsem ještě ani neotevřel „politický“ aspekt celé věci. Když své peníze utratíme v naší zemi, tak pomůžeme především sami sobě…

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Marty napsal(a):

Jsem v soku. Pan Rath se vyhnul podpasovym narazkam a hazeni spiny na sve politicke protivniky.
03. 07. 2007 | 10:35

Davide Rathe, POZOR!! napsal(a):

Mořské šílenství? Stárnoucí Paroubek u moře právě prožívá nejromantičtější tokání s novou Pipinou! Pozor, aby Vás kvůli tomuto článku nezatratil.
03. 07. 2007 | 10:37

student VŠE napsal(a):

dovolená bez moře jako by nebyla..samozřejmě, jste to vystihl správně, možná to bude tím, že tu žádné nemáme. Osobně taky preferuji dovolenou u moře,nebo alespoň v jeho blízkosti, není to v každém případu věc každého z nás, proč hned psát o mořském šílenství případně lepší společnosti ?? Dr. Rath opět nezklamal, nejenže článku jako takovému moc nerozumím,ale opět se převlečený socialista cpe do něčeho, po čem mu nic není.."politický" aspekt - pěkná demagogie, milí p. Rathe, to je trochu relativní, nemyslíte? kolik věcí, které si každý den kupujete, bylo vyrobeno v ČR ?? demagog jako vždycky, jste lidem jen pro smích
03. 07. 2007 | 10:41

Patrik napsal(a):

Studente VŠE, mluvte za sebe! Jste snad "zakukleny komunista", ktery chce rozhodovat o tom, kdo je lidem pro smich???
03. 07. 2007 | 10:48

student VŠE napsal(a):

Patriku, co ty vykřičníky ?? co raději začít připravovat nějakou formu přídavku na podporu Rathova oblíbeného regionu pro chudší spoluobčany, mohlo by se to jmenovat třeba Krkonošovné :-D
03. 07. 2007 | 10:55

Jiří K. napsal(a):

Zajímavý názor, pane Rath, jen bych se možná zamyslel nad tím, jestli jediné, co se dá dělat u moře je opravdu jen opékání se a tlačení se ve vodě. Ono totiž platí ono pověstné - "Jaký si to uděláš, takový to máš." U moře si stejně tak můžete užít aktivní turistiky, zajezdit si na kole, poznat místní kuchyni, vykoupat se na méně zalidněných plážích (je až překvapivé, jak blízko od těch zaplněných bývají menší "neobjevené") a večer si nakonec posedět i v té vámi zmiňované hospůdce.
Nicméně máte pravdu v tom, že než abych se upoceně honil za každou cenu za mořem, je leckdy lepší vyjet poznat krásy Čech (nebo Slovenska, vřele doporčuji). Já osobně to každý rok střídám :)
03. 07. 2007 | 10:55

Jiří Růžička napsal(a):

Dr. Rath hledá třídního nepřítele i v moři. Zřejmě usoudil, že když je moře modré, má blízko k ODS.
03. 07. 2007 | 10:55

student VŠE napsal(a):

Jiří Růžička - souhlas :-)
03. 07. 2007 | 10:57

ferda napsal(a):

Pro Jiřího Růžičku.Jen aby tpo nebyla nepovovená reklama -
príma,príma,príma.
03. 07. 2007 | 11:02

Dan napsal(a):

Jak hrozně fandím Mackovi za těch pár pohlavků. Chtělo by to zopakovat.
03. 07. 2007 | 11:06

mil@n napsal(a):

Hloupej článek. Nechápu jeho smysl ?!? Soudruhu, dozvěděli jsme se, že nemáte rád moře a hrajete golf ...
03. 07. 2007 | 11:08

Ruda napsal(a):

Pro některé lidi bude Rath špatný i kdyby se postavil na hlavu ,trochu tolerance a nadhledu by neškodilo .Byl to náš nejlepší polistopadový ministr zdravotnictví!
03. 07. 2007 | 11:13

Pepan napsal(a):

Myslim, ze Rath uderil hrebicek na hlavicku. Nejde o to, ze more je modre a tudiz spatne, ale spise o to, ze rada lidi jezdi k mori jaksi ze setrvacnosti, mozna v domneni, ze cesta k mori je symbolem blahobytu - Prichazejic tak o krasne zazitky z nasi domoviny.
03. 07. 2007 | 11:17

fakt napsal(a):

No pravda je asi takova, ze kazdy touzi po tom co nema a ceho ma dostatek, tak toho si nevazi. Ja jsem jako dite nejezdila kazdy rok k mori, protoze jsme si to ani nemohli dovolit. Ted je mi 30 a u more jsem byla celkem 2x. Jiz se hrozne tesim ze konecne pristi rok se nekam podivam. Je pravda, ze by ma to kazdy rok nebavilo a vubec me nebavi cele dny vylihovat na plazi. To mohu i tady u nejake prehrady. Kdyz jiz clovek investuje do dovolene, mel by si udelat nej. plan - kam se vsude podiva, co se tyce samotne krajiny kam jede. Pak se i vyhne tomu ze se mu dovolena u more sprotivi.
03. 07. 2007 | 11:20

Rath napsal(a):

Jsem Rath, ze jsem Rath.
03. 07. 2007 | 11:27

vodomil napsal(a):

Místo, aby vlezl do vody, potí se v montérkách. Brrrr.....
03. 07. 2007 | 11:32

Dave napsal(a):

To Ruda::: Tolerance a nadhled??? ano rekl si to spravne tolerance a nadhled to jsou dulezite veci, ale proc myslis, ze tolik lidi pana Ratha nesnese?? protoze, je to clovek, ktery nema absolutne zadnou toleranci a moralni zasady a je schopen sproste urazet uplne kazdeho, dokonce i rodiny politiku a to opravdu nema v zadne slusne spolecnosti obdoby a je ulne jedno z jake je pan Rath strany, vubec ted neresim jeho nazory politicke, ale to jak sproste se dokaze chovat...z takovych bezpaternich lidi jako je pan Rath se mi dela spatne.
03. 07. 2007 | 11:37

Piko napsal(a):

Hmmmmmm pan Rath nam rekl opravdu ,,novninku,, :-)))) dekuji moc pane Rathe za vas Blog, bez vas bych si tohle fakt ,,neuvedomil,, :-))) tleskam Vam pane Rathe a tleskam vasi ,,uzasne,, dedukci:-)))
03. 07. 2007 | 11:41

PetrN napsal(a):

Odpověď na Dráthovu otázku (stejně jako na všechny jeho otázky, které se týkají jeho osoby) je jasná: Protože jsem prvotřídní hajzl... :-)))
03. 07. 2007 | 11:43

absolvent napsal(a):

studente VŠE, prosím raději nepoužívej název naší školy takto veřejně, děláš akorát ostudu... občané pak získají dojem, že své peníze, které platí na tvé studium, vynákladají jen pro hlupáky jako jsi ty. doufám že jako správný uvědomělý odesák platíš škole dobrovolně školné a nechodíš si každý měsíc pro 1000 korun příspěvku na bydlení, které zavedl ten zlý Paroubek.
03. 07. 2007 | 11:49

Rejpal napsal(a):

P. Rath, zkuste příště napsat do blogu jen jedno jediné slovo - uvidíte že i toho se fanatická skupina modrých ptáků chytne a požene vás na hranici, tak jako vždycky... Proč se tomu vůbec nedivím... vždyť oni mají patent na rozum.
03. 07. 2007 | 11:56

roxtor napsal(a):

absolvente: šlo o nový způsob přerozdělování peněz, které stát dává na ubytování studentů, než nějaké nové peníze od Paroubka
03. 07. 2007 | 12:04

Pavel napsal(a):

Dnes zadny komunisticky nazor, zadne nadavky, vyhruzky ani pomluvy? Pan Rath asi nema svuj den, snad to priste bude lepsi.
03. 07. 2007 | 12:08

Pisatel napsal(a):

No nevím, ale mám takový podivný dojem o tom, že buď nám Dr. Ráth zchudl neboť udržet si manželku a milenku mít školku (jako zdr. středisko) je nákladné a nebo se nám snaží říci, že ozdravné pobyty na mořské pláži, zejména spáleniny se musé léčit čímž vzniká díra do rozpočtu zdr. pojišťoven a příjem pro lékaře a současně nepobyt na zdrav. vzduchu nás opět přivede k lékařům, kde budeme platit jak mourovatí... A nebo úplně jinak že by pan poslanec měl v Krkonoších ještě krom jiného golfové pole a lákal nás tak abychom mu přinesli nějakou pětku k jeho minimální mzdě poslance?
V jednom má pravdu, že naše vlast je krásná, ale díky poznávání jiných krajin se nám totiž otvírají oči a už nejsme stádem volů, kteé opijí kde kdo rohlíkem což se tímto "chozením po anglickém trávníku" může stát. Takže nechť si pan poslanec chodí po kopcích a s železem špacíruje třeba po písku v drenu a neobtěžuje mně jeho "rodinným štěstím" kdesi v neznámu. Já jsem já a já si pojedu nejen k moři, ale za poznáním a hlavně najít si klid daleko od jeho křiku ve zlatém cirkusu, které už opravdu nemusím
03. 07. 2007 | 12:08

Čučkin napsal(a):

Máte naprostou pravdu. Spousta lidí jezdí každý rok k moři,ale co za krásnou přírodu mají za humny o tom se nikdy nedoví.
03. 07. 2007 | 12:12

doky napsal(a):

To je neuvěřitelné, ten Rath rozumí i dovoleným. Proč jsem ho nevolil? Je to genius.
03. 07. 2007 | 12:15

Krakonoš napsal(a):

Já osobně jedu k moři :) alespoň pana Ratha nepotkám
03. 07. 2007 | 12:18

doky napsal(a):

Pane Rath přestavuji chalupu, ale chtěl bych jet k moři, ráth
vám pujčím svoje monterky:)))
03. 07. 2007 | 12:19

dan napsal(a):

Kolegove spolukomentujici, ac CSSD vpravde nevolim (au!), tento clanek neni o politice a ja s nim v zasade souhlasim. Kdyby dr. Rath delal min do politiky a vic do glosovani kazdodennosti, asi bych ho mel i vic rad :)
03. 07. 2007 | 12:25

Joh napsal(a):

Pan Rath se prave priznal k rizeni vozidla pod vlivem alkoholu. Ale to vlastne nevadi, vztahuje se na nej poslanecka imunita.
A s tou dovolenou kdekoli, skutecne plati "Jaky si to udelas, takovy to mas". Skoda, ze Vam Vasi rodice nebyli schopni zajistit zajimavou dovolenou v zahranici, mohl jste se ledascemu priucit a otevrit oci.
03. 07. 2007 | 12:29

cigi napsal(a):

1+2 jsou 3
03. 07. 2007 | 12:35

d. napsal(a):

protoze se sprostej a nevychovaj spratek a nikdo te nema rad!
03. 07. 2007 | 12:47

Jirka napsal(a):

Frustrovaný člověk kterému manželský trojúhelník přerostl přes hlavu a je bezradný. A takový chce něco řídit ?
03. 07. 2007 | 13:15

david napsal(a):

Co mne na clanku soucasneho soudruha a byvaleho clena ODS Ratha zaujalo, je jeho nutkani vysvetlovat, ze golf je vlastne levna zalezitost. Proste se stydi za to, ze hraje golf a pritom hlasa komunisticke myslenky. Ale soudruhu Rathe, za to se nestydte, nestydte se ani za to, ze jste privatizoval polikliniku, ac brojite proti vsemu soukromemu ve zdravotnictvi. A nestydte se ani za ten statek, ktery si koupili vasi rodice a na kterem jste makal v monterkach, ac u jineho by to podle vas byl jiste dukaz toho, ze si nakradl. Stydet se naopak muzete za vasi: aroganci, nevzdelanost, agresivitu, karierismus, podvody s casopisem CLK, za to ze sukate milenku manzelce pred ocima a za to, ze vas charakter je natolik pruzny, ze mu nedala problem byt clenem ODS i CSSD. Je mi lito, ale byt vasimi rodici, musel bych chodit kanalama, vedet jakeho zmetka jsem vychoval, ledaze by byli stejni jako vy.
03. 07. 2007 | 13:24

nerad napsal(a):

ses doktor vole, bys mel radit jezdit lidem k mori, bo je leci... jinak ses taky peknej vocas, ale to s timhle sloupkem asi moc nesouvisi :))
03. 07. 2007 | 13:28

fakt napsal(a):

Myslim ze by jste mohli ukoncit debatu s temi nadavkami na Ratha a CSSD protoze ten clanek je uplne o necem jinem. Pravdepodobne to nekteri z vas vubec nepochopili a bohuzel ani nepochopi. Ti moudri si precetli nazor na dovolene a bud to souhlasili nebo ne. Ale nepisou sem priblbe komentare, ktere s temou nemaji vubec nic spolecneho. Alespon je videt co za narod jsme.
03. 07. 2007 | 13:29

Václav napsal(a):

I Hitlerova elita jezdila po akci na "golfovou dovolenou". Socanská elita přesně kopíruje tyto manýry. Jsem zvědav s jakou stvůrnou lumpárnu při odpočinku vymyslel.
03. 07. 2007 | 13:35

Ivan napsal(a):

Jen tak dumám, jestli nám pan doktor nelže i v tomto "poetickém" článku. Jezdil-li se spolužáky na konci studií příhraničními lesy a pochutnával-li si ve Zvonkové na tvarohových buchtách, tak tam mi něco nesedí. Zvonková byla až do převratu 89 v hraničním pásmu a vstup hlídali stateční pohraničníci. Výjimku měli pouze starousedlíci a Pomocná stráž VB. A pane doktore, není Vaší dobrou vizitkou nechat v článku hrubice. Když jste tak vlastenecký, buďte, prosím, laskavý i k mateřštině.
03. 07. 2007 | 13:38

zdeněk napsal(a):

Rath s lidskou tváří
03. 07. 2007 | 13:39

Johan napsal(a):

Je zajímavé, jakou má většina diskutujících představu o tom kdo je sprostý a vulgární. Ran Rath muže říct jen "dobrý den" a je sprostý a jiný politik na nás může ukazovat vstyčený prostředník a je "jednička"-vskutku objektivní demokraté.
03. 07. 2007 | 13:40

Marketa Jeanne napsal(a):

\Slohove slabe a ma tam chyby
03. 07. 2007 | 13:46

Štěpán napsal(a):

Je nádherný sledovat místní diskusi o tom že i to, že Rath nemusí moc k moři je pro fanatik ODS špatně..
Tahle země je prostě kocourkov..
Zakuklení rasistni..ublížení chudáčci..
Naštěstí je tu pár lidí co nemá čas číst blogy a psát příspěvky k blogům..
Protože makaj..nebo jsou u moře..

ale četl jsem..a přispívám...takže v tom jedu s váma..

ale snad v září pojedu k moři:)

někdy je to fajn skočit do teplýho moře..

By mě zajímalo co dělá strana Zelených proto abychom měli čistší řeky:) a nemuseli k těm mořím:)
Kdybych viděl na prvním schodě vlastní nohu..tak se i v tý český řece koupat radši budu..

A znovu vyzívám pana Ratha..!!!

aby po prázdinách vytáhnul myšlenku..za praci podporu..bez práce do lágru:) bude mít 60% procent voličstva:)

aspoň ty lampy by mohly natřít..chodníky zametat..bordel uklidit..

prosíím...ať nemusíme jezdit koukat do Německa a Rakouska co to je pořádek..
:) a čistá řeka:)

Dík..
03. 07. 2007 | 13:47

Englishman napsal(a):

Já bydlím asi 100 metrů od moře a mohu proto z vlastní zkušenosti konstatovat, že se tu dají dělat i jiné věci než opékat se na slunci (o tom, že ne vždy je počasí k opékání vhodné, ani nemluvě). Pana Ratha asi štve, že moře je modré :-)
03. 07. 2007 | 13:49

Jan napsal(a):

Doktor Rath je bezesporu úspěšný lékař i podnikatel. Navíc se snaží se nějakým způsobem pracovat i pro veřejnost a zlepšení života spoluobčanů. To pro většinu lidí ze stejných společenských kruhů není samozřejmost. Myslím, že to byl dobrý ministr zdravotnictví. Možná je v jeho jednání i příliš sebedůvěry, někdo to může nazývat arogancí. Ale jeho schopnosti a správný výběr politických témat je věcí převažující. To by měli ocenit i jeho odpůrci.
03. 07. 2007 | 13:55

Štěpán napsal(a):

Englishman:

Je víc moří..třeba Severní ledové..a nebo třeba Jadranské a Středozemní:)
03. 07. 2007 | 13:58

koment napsal(a):

Vsem, ktery nemuzou vydrzet bez toho aby nenadavali na CSSD: je mi vas lito a chapu vas, ze nedokazete napsat jednu vetu bez nadavky. Ale vy za to nemuzete - to je na vine vase IQ.
03. 07. 2007 | 13:59

pilot napsal(a):

Rad bych studentovi VSE vzkazal, ze nez zacne pekne po bolsevicku rozhodovat o tom, kdo je lidem pro smich, mel by se naucit alespon elementarni zaklady ceske gramatiky.
03. 07. 2007 | 14:03

bara napsal(a):

Hezka slohova prace pane doktore.Hlubsi smysl mi unikl.
03. 07. 2007 | 14:07

Tomáš Kubín napsal(a):

Ratha upřímně a z celého srdce nesnáším. Ale proč mu tady diskutující plivají do ksichtu za normální lidské (konečně) povídání o dovolené, to fakt nechápu. Proč to píše? Prostě blog! Jděte se vycpat, Růžičkové a spol.
03. 07. 2007 | 14:09

Ing. Miloslav Žižka napsal(a):

Tak pan Rath vtipně otestoval naše mladší a "vzdělanější" spoluobčany a nezklamal se. A oni ani nepostřehli, že se nechali nachytat. Myslím že se teď baví stejně jako my všichni ostatní starší a "méněvzdělanější". No, komu není rady, tomu není pomoci, jak říká klasik.
03. 07. 2007 | 14:24

snek napsal(a):

".za praci podporu..bez práce do lágru"

Je neuveritelne, ze se tady muze neco takoveho objevit. Ze by s takovymi navrhy nekdo ziskal 60% podporu pochybuji. Lagry s napisem "Arbeit macht frei" jsou odstrasujicim mementem.
03. 07. 2007 | 14:32

Mokin napsal(a):

Pane Rathe,
hlavně nejezděte k nám na Moravu hrát golf. Vás potkat na hřišti, tak asi zahodím hole do lesa a skončím s golfem.
03. 07. 2007 | 14:41

SuP napsal(a):

Rathe, Rathe, není spíš čas, abyste se zamyslel nad sebou?
Pokud je politika "nejdůležitější věda", která má lidem činit život lepší, pak po tom, co jste v ní předvedl, si žádné prázdniny nezasloužíte. Zdrháte od zodpovědnosti jako vždycky.
03. 07. 2007 | 14:47

mil@n napsal(a):

Spíše bys ho měl Mokine přetáhnout holí po palici, aby se mu rozsvítilo dacanovi :)
03. 07. 2007 | 14:50

jed napsal(a):

Skutečně nechápu proč někteří modrý ptáci nadávají p.doktorovi Rathovi? napsal hezký článek a ani slovem je neurazil. Chudáci nenávistný modráci.
03. 07. 2007 | 14:51

Sandm^n napsal(a):

Tak to cumim. Prvni clanek p.Ratha, kdy jsem se nerozcilil a to volim ODS. Je to podle me docela normalni nazor, ktery ma pravo ventilovat na internetu kazdy. Modry, oranzovy nebo zeleny. Mozna to bude tim, ze taky preferuji nase lesy pred morem.
03. 07. 2007 | 15:13

Avi Rod napsal(a):

Miluju moře.Miluju šumění vln, rozhodně líbeznější než neomalené promlouvání pana Ratha v médiích. Miluju křik racků, zpěvnější než jeho projevy plné sebelásky. Miluju hledání oblázků, vyhlazených omíláním ve slané vodě..Uhlazený projev pana doktora s křivoúsměvným výrazem jim nesahá ani..no prostě nikam.Miluju taky hory.Někdy bývají chladné a odměřené,tak jako pan doktor.Ale umí být i překvapující a úchvatné. Pan doktor ne.Rád by byl.Nevěřím mu.Nic. Avi
03. 07. 2007 | 15:16

hejla napsal(a):

jezdíme k moři...
jestli to nebude tím, že koupající se děti tam málokdy nastydnou, páč je tam teplo...
jestli to nebude tím, že bábovičky a rybníky se dělají lépe na pláži než na greenu...
03. 07. 2007 | 15:17

bajaja napsal(a):

Moc pěkný článek. Váš popis příprav a cesty na dovolenou mě upřímně rozesmál - úplně jsem si představil naštvané obličeje a dusno u Rathů jedoucích na dovolenou. Nic si z toho ale nedělejte, u nás tomu nebylo jinak. Spoustu let už také preferuji užívání si dovolené tam kde to znám, kde je mi dobře a zcela podle svého programu, před "společenskou nutností" rekreace v "Jugošce" a později v Itálii nebo jiných letoviscích.
03. 07. 2007 | 15:25

Vera napsal(a):

Me mluvi pan doktor Rath z duse.Take nesnasim horko a u more jsem sice byla, ale jenom jednou a uplne me to stacilo.
Je to samozrejme kazdeho soukroma zalezitost, ale jsem rada, ze jsou take lide, kterim vedra vadi a maji radeji lesy a prirodu.
03. 07. 2007 | 15:38

Alf napsal(a):

Tomuhle exempláři nevěřte ani nos mezi očima (znám ho osobně).
K sockomoušům se náramně hodí, je jen snad o trochu inteligentnější než ti ostatní.
03. 07. 2007 | 15:48

Pavel Jaroš napsal(a):

Tohle nemohl psát Rath. Pravděpodobně si na psaní deníku někoho najal. A pakliže to psal On, musel si něco píchnout na uklidnění.
03. 07. 2007 | 15:49

JHb napsal(a):

No já jako dítě nebyl ani u moře, ani na kolech, ani na chalupě... neměli jsme na moře, neměli jsme na kolo, protože za komoušůbyly jenom Favority pro vyvolené jednou za pět let, a neměli jsme na chalupu. Je mi 30, mám dobrou práci, můžu si zanadávat na vládu, můžu chválit opozici, nebo naopak. Když si vydělám na moře, jedu k moři - není tam jenom nuda i v cizině se dá jezdit na kolech, běhat, cvičit, hrát hry... stejně jako u nás. Já trávím dovolenou taky na kolech. Jenom nechápu, proč nám to tady Rath píše a vykecává si pentli ve čtyřech dlouhých nudných odstavcích. Úplně ztrácím smysl tohoto článku (u těch ostatních vím, že někoho uráží, ale tohle je spíš jako slohovka v páté třídě ZŠ).
03. 07. 2007 | 15:51

pepe napsal(a):

Ráth chlastá....jede na kole a chlastá v každé hospodě.Hraje golf a chlastá.Opravuje chalupu a chlastá.....
03. 07. 2007 | 16:08

Jmeli napsal(a):

JHb: Rath se jenom chvali, ve svem narcismu potrebuje sdelit ctenarovi, ze on je jiny, nez vetsina cechu, on je proste vyjimecny. Touto vyjimecnosti a ryzosti charakteru i mysleni samozrejme oplyval jiz od mladi hazejic pisek do michacky.
03. 07. 2007 | 16:21

Strážce napsal(a):

Četl jsem, četl jsem a pořád nic. Žádná žluč, žádné urážení, žádné povyšování. Chlapče nemáš horečku? Nebo tě Peroubek nasral, ža má taky2 ženy. Sice proti tobě je to pořád vesničan a balík, ale ...
Tak ty nejsi dneska pryse, asi ti daly obě najednou, žejo. Pro mě ale zůstane prasetem a politickým hovnem, který umí jen privatizovat polikliniky a krást. Seš ODS momentálně převlečenej do montérek.
03. 07. 2007 | 16:29

host 1 napsal(a):

Modré tupé mozky se zas předvádějí.Z rádobyvtipných příspěvků čiší hloupost a nedostatek vlastního myšlení.Je v módě jezdit k moři,tak hrrr,všichni musíte tam,jinak nejste IN.Ale nezoufejte,za chvíli budeme mít moře taky.Díky nenažrancům,kteří pro prachy devastují přírodu co to jde.
03. 07. 2007 | 16:30

Radek napsal(a):

Je to narcis narcisovitý, tvrdí doc. Chocholoušek.
03. 07. 2007 | 17:06

Honza, t.č. ve Varšavě napsal(a):

Tak tohle je vodvaz. Trochu jsem zaváhal a říkal si, zda na následující politicky a společensky neutrální text bude nějaká negativní reakce. Nakonec jsem usoudil, že jistě. A ono jo. A opět z řad naší internetové tmavěmodré "intelignece". :-)))

Tak prosím D. Ratha, aby napsal filipiku pro arciliberální ekonomiku. Už se nemůžu dočkat, až naši myslitelé z "VŠE" a podobných míst vše odmítnou, protože to od ďábla jest.

Stejně jako kdyby náš Ďábel Rath napsal v zimě jen prostinkou výzvu "Sypejte ptáčkům". ;-)))
03. 07. 2007 | 17:10

Su napsal(a):

Asi jste si nevšiml, že nenažranci, co za prachy ničili přírodu, skončili před 18 lety.To ale zřejmě rudý ostrý mozek nemůže připustit.buďte i nadále IN i se svými idiotskými připomínkami.
03. 07. 2007 | 17:16

Honza napsal(a):

áááá, pán není jen sociální demokrat, ale i sociální inženýr!!!
03. 07. 2007 | 18:06

Viriditas napsal(a):

Tak od tohoto clanku je jiz jen maly krucek k zavadeni onech zminovanych bulharskych pridelu na benzin...
03. 07. 2007 | 18:17

m&m napsal(a):

Bezradnost modrých svazáků z příspěvků pod tímto článkem jen čiší. Tohle opravdu nečekali, jsou zmatení a pokoušejí se převádět to znovu na svůj starý známý třídní boj a osvědčené ideologické schéma. Tak blahopřeji. Dnes jste jim vzal dokonale vítr z plachet. (I bez moře :-))
03. 07. 2007 | 21:33

Jana J napsal(a):

Já tedy nevím, jak někdo může tvrdit, že za komunismu nemohl k moři. Pravda, byla jenom dvě - Baltské a Černé, k Jadranu to byl problém. Ale moře bylo a že by na to tehdy neměl někdo peníze, tedy od 70. let výš, to je blbost. Servis byl mizerný, cesta hrozná, ale dalo se.Otázka byla, proč by to člověk podstupoval. Moře je ale tak nádherný element, že se nedivím všem, kdo k němu jedou.Já tedy raději na sever - za komunistů jsem si "nevážila" a teď je Balt luxusní záležitost. Jinak ať pan Rath napíše co chce, závistivci se vždycky ozvou. Bodejť, on má dvě, a jeden nemá do čeho píchnout, že, pánové?
03. 07. 2007 | 21:40

Jana napsal(a):

Nevím jak ostatním, ale mně je jedno jak p. Rath tráví, trávil a bude trávit dovolenou. Co mi ale není jedno, je to, že člověk bez špetky morálky a slušného chování, nemluvě o odpovídajícím vzdělání, jako je právě p. Rath, se veřejně angažuje.
04. 07. 2007 | 00:03

JHb napsal(a):

JanaJ ...pokud jste měla příbuzné, kteří se dobrovolně rozhodli odejít z této země a žili třeba v USA (jako to bylo u nás), tak jste k moři prostě nesměla. Ale vy jste spíš byla v KSČ, takže to nechápete jako problém. A že by na moře měl za komoušů každý, to taky není pravda. Dneska taky nemá na moře každý, ale každý má možnost studovat, každý má možnost vydělat peníze - KAŽDÝ!!! Za KSČ to tak nebylo - jen ten kdo držel hubu a krok mohl něco dokázat, jezdit k moři, kupovat chalupy...
04. 07. 2007 | 08:56

iiiiiiiii napsal(a):

Pan Rath mi mluví z duše. Dovolenou trávíme v Čechách, pod stanem. Přemisťujeme se operativně, kde se nám nelíbí, tam prostě nejsme, sbalíme stan a jedeme jinam. A to máme 2 děti. Na otázky ostatních, prosímtě proč nejedete k moři? Vždyť tady vás ta dovolená stojí taky tolik, jako u moře. Ale nejde o peníze. Představa 10ti denního ležení na pláži, nebo plácání se po cizím, sluncem rozžhaveném městě se mi příčí, až mi naskakuje husí kůže. Já kontruji otázkou: "A co bych tam dělala?" No přece ležela! Tak ležet můžu u nás u rybníka a ještě zadarmo. Já chci o dovolené něco prožít, něco poznat. Nesmažit se na nezdravém slunci, v horku lapat po dechu, mazat se ochrannými faktory, abych nedostala rakovinu, to tam radši nepojedu. Moji rodiče jeli do Tunisu. Po zkušenostech prohlásili, že tam by nejeli, ani kdyby jim ještě někdo dával peníze. Dovolenou strávili v klimatizovaném hotelu, protože venku by se usmažili. Takže jezdí opět na hory a to ještě na podzim. Myslím si, že dovolená u moře je taková společenská norma a kdo tam nejede je "chudák", který na to nemá. Ale nikdo nepřizná, že se tam nudí a peče na slunci. Jen slyším - od "nechudáků", to ležíš na pláži a piješ (alkohol), co tam chceš dělat? Ani nevědí, že ti chudáci jsou oni.
04. 07. 2007 | 09:51

jJana J napsal(a):

AD jhB - UBOHÉ, ALE DALO SE TO ČEKAT. Když dojdou argumenty, ještě zbývají urážky. V KSČ jse, na rozdíl od dnešních komunistobijců, nikdy nebyla, totalitu nemusím v žádné barvě. Stejně tak mě štvou ublížení, kteří pláčou, co za komunistů všechno nesměli, třeba na VŠ a na rozdíl od těch, kteří byli skutečně perzekvováni, to tvrdí i tehdy, když střední či základní školu prolezli s trojkami či čtyřkami. Znám takové.
04. 07. 2007 | 10:41

JHb napsal(a):

JanaJ Já mluvil obecně ne o sobě. Nenaříkám, jak jsem se měl za komunistů. Jenom říkám, že to bylo špatně, když někdo měl příbuzné v cizině a nesměl kvůli tomu do zahraničí. Urážet jsem samozřejmě nechtěl, takže se omlouvám, jestli se Vás něco dotklo... nic nebylo myšleno osobně - i když Váš postoj a obrana komunismu a té doby mi prostě vnukla myšlenku, že budete s nimi. Já jsem základku, střední a VŠ (a dokoce i teď druhou VŠ, kterou si platím a rád platím) prošel s jedničkami a dvojkami, takže určitě nejsem případ, co by si stěžoval - taky mi je 30 takže jsem od dvanácti vyrůstal a stále vyrůstám v demokracii - jinak bychom si tu takto nepovídali. Příklady, které uvádím jsou ale opravdu z naší rodiny, příbuzní v USA, babičce sebrali fungující živnost a zakázali další činnost - byla švadlena, nesměli jsme do ciziny... do šesté třídy - i když jsem měl jedničky mi vyhrožovali, že nebudu moct na střední, protože máme příbuzné v cizině. Ne - já si nestěžuju, jenom říkám, že to bylo špatné, stejně jako upálení Husa, stejně jako genocidy v I. a II. světové války. Nerozlišuju křesťany, komunisty, nacisty - všechno je to stejný druh fanatických lidí, stejně jako Rath a jemu podobní. A nejsem ODS, ani zelený, ani já nevím co... nezastávám se ani Topolánka, ani Paroubka, ani Ratha ani nikoho jiného. Jen jsem tady napsal svůj názor, že za komoušů, se spousta věcí nemohlo a to je fakt. Připadá mi hloupé obhajovat tu dobu - jistě měla svou nostalgii, ale kdyby nebyla, jistě by i ČR byla mnohem dál než dnes.
04. 07. 2007 | 13:56

vtmed napsal(a):

Taky zacnete modernizovat stranu p.Rathe ? Paroubek s tim zacal od sebe a dost rychle.Tucny bucek vymenil za lehke sushi. Co se tyce blogu,prekvapil jste ctenare. Neurazite . Jenze nejste ani originalni,jako byste opisoval.
04. 07. 2007 | 14:44

vtmed napsal(a):

U more ziji a je to bajecne ! Vzuch cisty ,jod pekne do tela. Rano koupani v mori,v poledne dobre papani, siesta ,znova koupani,sprcha, pekny ohoz a hura na prochazku, zmrzku, mezi lidi,nebo si splouchat nohy ve vlnach poslouchat sum more a sniiiiiiiiiiiiiiiit ! Co je na tom hrozneho ,jen se to musi umet!
04. 07. 2007 | 14:55

fakt napsal(a):

to JHb: Souhlasim s Vama.
04. 07. 2007 | 15:04

pepa napsal(a):

Odkdy soudruzi hrají golf? To se musí požalovat alespoň Štěchovi!
Příšerná morálka, kam se poděl sociální smír?

No alespoň si proti sobě nasRath popudí pár voličů - kopáčů.

---------------------------
ČSSD musí být zničena.
04. 07. 2007 | 17:25

Holous napsal(a):

Také jsem studoval na VŠ, ale takového blba, který se zde prezentoval včera jsem tam nepoznal. Asi studoval v 70.tých letech a teď na stará kolena se chce namodřit ale nějak mu to nejde - nedoukovi.
04. 07. 2007 | 19:40

Chocholoušek napsal(a):

ODS musí být zničena tak důkladně, aby si na tento shluk bezcharakterních lidí do 5 let ani nevzpoměl.
04. 07. 2007 | 19:42

Chlouba napsal(a):

Vážený pane doktore, vy skutečně víte jak tít do modrých mozků. Tímto zajímavým článkem, kde s Vámi plně souhlasím jste prezentoval normální lidský názor, s kterým se může některý člověk stotožnit a některý člověk může s ním nesouhlasit. A to je mezi slušnými a normálními lidmi standartní. Ale modré, nenávistné a zločinem naplněné mozky dovedou pouze urážet a stále kolem sebe kopat jako dodělávající zrůda, což také tito demokraté jsou. Nedbejte a vytrvejte ve svých trefných a správných reakcích na špínu, kterou tato duševně nemocná skupina lidí stále demagogicky prezentuje.
04. 07. 2007 | 19:48

homan napsal(a):

Student VŠE je blbec, jestli to nebude ten nejvyšší.
04. 07. 2007 | 20:38

student VSE napsal(a):

Tyto tzv. odlehčující články trochu odhalují slabiny Dr. Ratha, kterého mám
rád za jeho boj proti bezcharakteru.
04. 07. 2007 | 20:49

HoleInOne napsal(a):

Jsem skoro stejně starý jako dr.Rath. Coby kluk jsem s rodiči nejezdil k moři, protože naše kádrově velmi pochybná rodina na to neměla prostředky. Nejezdil jsem ani na usedlosti svých prarodičů - jedni přišli o majetek na Podkarpatské Rusi, druhým byl konfiskován statek na Chodsku. V pozadí našich ztrát byla samozřejmě KSČ, jejíž následovníci jsou věrnými spojenci dr.Ratha a jeho ČSSD...
04. 07. 2007 | 21:48

-m- napsal(a):

"student VSE" opět dokazuje, že na studium ekonomie nezahrnuje:
a) schopnost kritického myšlení;
b) znalost českého pravopisu.
04. 07. 2007 | 22:49

Jana J napsal(a):

Ad JHb - omluva nebyla nutná, ale přijímá se. Jste hodně mladý - ve srovnání se mnou a vidíte, jak zdání klame.Podívejte se na příspěvek nade mnou a uvidíte, které myšlení nevede k ničemu. Komunisté mnoha lidem ublížili, ale osobní tragédie začíná tehdy, když si někdo z křivdy udělá celoživotní program a nevšimne si, že na komunismus se opravdu všechno svádět nedá a že dnes jsou aktuální jiná nebezpečí, která zaslepený člověk nerozezná a bezhlavě se do nich žene pod heslem- ať dělají co chtějí, podplácejí, kradou a třeba i vraždí, jen když to nejsou komunisti!
04. 07. 2007 | 22:50

HoleInOne napsal(a):

To Jana J: Mám dojem, že píšete o mém příspěvku. Tak tedy: z křivdy si celoživotní program udělali již dávno při vzniku svého hnutí komunisté; současné problémy nelze zdaleka připisovat jen na vrub čtyřicetileté vlády KSČ, obávám se však, že mocí zaslepený autor tohoto blogu dělá jako "užitečný idiot" vše proto, aby o našich životech opět (spolu)rozhodovali Gottwaldovi vnuci.
04. 07. 2007 | 23:16

Je to napsal(a):

Pro: HoleInOne
Tak nevím, co si o Vašich slovech myslet. To je materiál na psychologický rozbor. Napadá mě, jestli zde onu roli idiota nehrajete Vy - ale idiota neužitečného.
04. 07. 2007 | 23:47

HoleInOne napsal(a):

To Je to: rozeberte ten materiál, jsem na vás zvědav...
05. 07. 2007 | 00:05

HoleInOne napsal(a):

P.S. Budu-li podle KSČSSD kritiků hrát roli neužitečného idiota, vím, že hraji dobře!
05. 07. 2007 | 00:15

Fanda Ratha napsal(a):

The sport of choice for the urban poor is basketball. The sport of choice for maintenance level employees is bowling. The sport of choice for front-line workers is football. The sport of choice for supervisors is baseball. The sport of choice for middle management is tennis. The sport of choice for corporate officers is golf. Conclusion: The higher you are in the corporate structure, the smaller your balls become.
05. 07. 2007 | 12:01

Jana J napsal(a):

Dobrý vtip, konečně jste trochu nad věcí.
05. 07. 2007 | 13:50

Je to napsal(a):

To HoleInOne:
Nejsem psycholog, ale tohle je jasná paranoia. Únor je asi pro Vás nejkrutější měsíc, viďte? Možná jste si nevšiml, že dějiny jsou od slova "dít se"; tedy že jsou stále v pohybu a nevracejí se... A prosím, to předvolební heslo KSČSSD je už trapné; pozor, aby se s Vámi pan Renč nechtěl soudit o autorská práva! :)
05. 07. 2007 | 15:07

HoleInOne napsal(a):

Vzhledem k tomu, že svůj pokus o mou diagnózu jistě nemyslíte vážně, nebudu jej komentovat. Jinak musím napsat, že se budu raději zbytečně bát, než abych bez strachu a zájmu připustil v ČR vládu nějakého standardního levicového politika, jakým je podle Paroubka např. Hugo Chávez...
05. 07. 2007 | 16:20

Je to napsal(a):

To: HoleInOne
A kde jste byl a co jste dělal, když komunisti volili Klause prezidentem??????????????????????
05. 07. 2007 | 17:59

HoleInOne napsal(a):

Co chcete číst? Že jsem popravoval Komanče? Zíral jsem na to, kterak může tzv. státník padnout na úplné dno! (Proč si myslíte, že člověk, který nemá rád KSČM a ČSSD, musí být "klausovec"?). Obdivoval jsem J.Moserovou, která jediná prohlásila, že do KSČM klubu nepůjde, protože s nimi nemá o čem jednat. A co vy jste dělal, když J.Paroubek se svou neobolševickou kamarilou v zádech upoceně pronášel svůj slavný povolební projev? Modlil jste se k Fierlingerovi?
05. 07. 2007 | 19:48

Je to napsal(a):

To: HolelnOne
Nemyslím si, že jste "klausovec", jen jsem chtěl znát Vaši odpověď, tu jsem dostal a děkuji za ni. Napsal jste to přesně - o tom pádu tzv. státníka na úplné dno. Souhlasím s Vámi! A ujišťuji Vás, že o Zdeňku Fierlingerovi si myslím asi totéž co Vy. Paroubkův projev byl nešťastný - i když mu předcházela ohavnost zvaná Kubiceho zpráva (mimochodem, co o jejím vzniku soudíte?) - a on se za něj omluvil. Nevím, co k tomu dodat.
05. 07. 2007 | 21:21

HoleInOne napsal(a):

Domnívám se, že plk.Kubice byl skutečně znepokojen politickým vměšováním do činnosti policie, které je ovšem v ČR naprosto běžné. Druhá věc je, co se zprávou provedl Langer, pro mne typ člověka,jemuž nelze věřit ani slovo. Třetí věc je, že Paroubkovi tato kauza stačila jako výmluva k prohraným (nevyhraným) volbám a berlička k udržení stranické pozice. Nekonečné tahanice okolo Kubiceho zprávy jsou také nejzřetelnější náplní opoziční činnosti ČSSD. Rozhodně si nemyslím, že nebýt Kubiceho zprávy, vládla by nám dnes růžovo-rudá koalice. Zdravím vás! P.S. Ten projev byl pro značnou část voličů šťastný, protože Paroubek přesvědčivě ukázal případným pochybovačům, že blok KSČM-ČSSD opravdu existuje. Pozdější omluvy už nic nezměnily.
05. 07. 2007 | 22:26

MASH napsal(a):

Normalni nazor, normalniho cloveka s kterym je mozno naprosto normalne souhlasit...

Jezis, coze, ehm, tenhle clanek napsal ten zpropadeny Rath? Tak to se musim opravit. Clanek je priserna demagogie nejakyho socialistickyho felcara. Vyznam clanku nedava smysl, jedna se o Rathuv exhibicionismus a z celeho clanku je mi naprosto na zvraceni... Vlastne vubec nechapu, jak mohl nekdo takovouhle sra*cku napsat!!! :-)))

P.S:To byla ukazka mysleni fanatickeho volice ODS (k tomuto nazoru jsem dosel po precteni diskuze).
06. 07. 2007 | 03:40

Je to napsal(a):

To: MASH
Tak tak. Těmto lidem je vlastně jedno, o čem co kdo píše, hlavně když je to "socan" a může si od plic zanadávat. Je to ubohost.
06. 07. 2007 | 11:38

JHb napsal(a):

ad JanaJ - No jasně že nejde říct, za všechno můžou komunisti. Za spoustu věcí si můžeme sami. Myslím si, že český národ není zvyklý přemýšlet a jednat sám za sebe. Lidi jsou zvyklý, že za ně vždycky někdo něco vyřeší, nebo někdo za něco může. To se vždycky potvrdí při různých revolucích, ať už 1989 nebo třeba ta vzpoura v ČT kvůli novému řediteli. To byla strašná blbost, protože přeci když mně někdo vymění ředitele, tak taky neobsadím kanceláře a nezačnu říkat, že přestanu pracovat... Prostě český lid potřebuje - ať si to přiznáme nebo ne, třídního nepřítele, za komoušů to byl bývalý podnikatelé, lidé úspěšní za první republiky atd. Dneska je třídním nepřítelem pro spoustu lidí někdo, kdo byl třeba v KSČ. Taky nesouhlasím s tímhle pohledem, ale jsem rád, že to tady můžu svobodně napsat a třeba si od někoho nadávat, ale vědět, že mě za to nikdo nezavře.
Svádět svoje nezdary na komunisty, ale i na cokoli jiného je k ničemu. Člověk by měl stát pevně na nohou a sám se snažit dokázat co nejvíc. Někdy je to těžký ale dá se to. Já jsem třeba ze vsi, spousta mých kamarádů vzpomíná na školu, jaké to bylo, že se nedá sehnat práce a jejich rodiče jim říkají, že kdyby byl komunismus práci by dostali. Jo dostali, ale práci k ničemu... tihle lidi se buď můžou rozhodnout nějak situaci řešit, nebo prostě si říct, že se přestěhují za prací, zvýší si nebo změní kvalifikaci... atd. Paradoxně jde o spolužáky, kteří byli třeba premianti. Podle mě platí to, jaký si to uděláš, takový to máš. Hlavně se člověk nesmí spoléhat na to, že za něj někdo něco udělá, nebo vymlouvat na to, že za to můžou komunisti, Paroubek, Topolánek... já nevím kdo.
Ale přesto přes všechno si myslím, že komunismus byla ošklivá doba, stejně jako středověk, stejně jako světové války. Prostě komunismus je u mě špatný a názor nezměním. :-) (nějak jsem se rozepsal - hrůza)
09. 07. 2007 | 13:45

věra napsal(a):

Pořádat túry po českých vlastech si pan Drath nyní již nemůže dovolit, neboť je všeobecně známý a zaručeně by již v první hospodě dostal na hubu. Takže bude drandit po golfovém hřišti, ten bodrý Čech. Co kdyby raději opět popadl lopatu, snad by byl užitečnější všem.
09. 07. 2007 | 15:09

silspok napsal(a):

Hmm, ja byl letos s pritelkyni u more a ted az se vycasi se chystame pod stan do Ceskeho raje. No ani po ceste ani u more mezi nami zadne vyrazne hadky neprobihali. Kdyz jsem jeste jako maly jezdil s rodici k mori, tak take bylo vse tak nejak v pohode, procestovali jsme toho dost. Ono poznat take jine kultury, nez jenom tu ceskou neni take od veci. Mysim, ze jste pouze poodkril pane Rathe vztahy ve vasi rodine.
09. 07. 2007 | 23:14

silspok napsal(a):

pardon, poodkryl
09. 07. 2007 | 23:15

Martin napsal(a):

Vero, ja neznam nikoho kdo by chtel dat panu Rathovi "na hubu." Ale asi to bude tim, ze se nestykam s takovymi modrymi primitivy, kteri schvaluji nasili jako vy.
10. 07. 2007 | 04:31

věra napsal(a):

Martine, asi to bude tím, že se stýkáte s růžovými primitivy, kteří se outlocitně dojímají nad Dr.Rathovou sprostou arogancí.
10. 07. 2007 | 09:40

Chearmhak napsal(a):

Cialis Dosage cialis canada generic <a href="http://iyc.in/sns/pg/pages/view/1118670">buy cialis today </a> cialis vs viagra buy online cialis
30. 10. 2011 | 12:28

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy