List z vězení XII: Spravedlnost v Česku

25. 11. 2012 | 13:36
Přečteno 3932 krát
Žijeme v zemi, kde se spravedlivě soudí? Ve vězení sedí nebezpeční lidé? Stačí si prohlédnout noviny z nedávné doby.

Brutální násilník doma.
Na Rumbursku, podle Práva ze dne 2. listopadu, patnáctkrát trestaný recidivista s nožem v ruce brutálně znásilnil ženu. Soudce neshledal důvody jej poslat do vazby. Mnoho lidí násilníka zná jako velmi nebezpečnou osobu. Státní zástupce i soudce to nechává klidnými.
Prodávej drogy.
Kosovský Albánec, podle Práva ze dne 31. října, zásoboval pervitinem a heroinem německou klientelu. Organizoval transporty většího množství drog. Ve vazbě strávil tři měsíce. Souzen byl na svobodě a posléze odsouzen na deset let. Při nástupu do věznice se prokázal propadlým pasem a přijat nebyl. Od té doby se po něm slehla zem.
Každý si tyto případy může srovnat s jinými, kde orgány postupují velice tvrdě, ačkoli žádné nebezpečí pro nikoho nehrozí. Jednoho by mohlo napadnout něco o dvojím metru.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Yosif K napsal(a):

Byl jeden proletarsky vudce,
vladni ovoce chutnalo mu sladce.
---nestastne klec nan sklapla,
---nesedi on ted za tykadla.
place on nad propustenym albancem...
25. 11. 2012 | 13:50

Sladký napsal(a):

Yosif- vidím, že vaše úsilí napsat co nejtrapnější příspěvek nemá hranic.
25. 11. 2012 | 14:00

JenTak napsal(a):

Máte pravdu pane Rathe, že na vás byl zákon uplatněn daleko tvrději, než je v našich končinách zvykem.
Jenže to je nedůležitý důsledek vašeho (důležitě) nemravného chování. Kdybyste nekradl, nedal byste justici důvod k vaší vazbě. Takže neplačte, můžete si za to sám.
25. 11. 2012 | 14:03

fikus napsal(a):

Díky že sledujete jak se vyvíjí kriminalita. Myslím že to s novodobou torturou nebude tak hrozné, když z vazby můžete dopisovat a přispívat. Ale nechápu srovnání překupníka drog a korupčního podvodníka. Míra nebezpečí pro společnost je srovnatelná a to ten ALbánec k lumpárnám nežádal požehnání voliče
25. 11. 2012 | 14:04

Maximus napsal(a):

Bohužel , je to tak jak píše autor článku. Kdo by v roce 1989 tušil , kam až to zajde, moc se těším na výsledek kauzy Janoušek. Na tohle veřejnost snad nezapomene a snad si to občané nenechají líbit. Pokud to bude zase zahráno do autu, tak občanská neposlušnost vůči státu je na místě!
25. 11. 2012 | 14:06

Yosif K napsal(a):

Vudcove jedne proletarske strany,
bohatli rychle bez zabrany.
---Nekdo mel kliku jiny ne,
---nesedi kazdy ve slunne Floride.
Jen jeden jest ve tme zajebany...
25. 11. 2012 | 14:32

Yosif K napsal(a):

Albanci z Kosova chaska jsou vesela,
soudce kdyz nepusti skarede prodela.
---takovou mafii socani nemaji
---vudce jim zavreli, klidne jej vydaji.
ta chaska socanska vydala fuhrera.
25. 11. 2012 | 14:40

Dan napsal(a):

Jednoho by mohlo napadnout, odkud byly ty peníze v krabici od vína.
25. 11. 2012 | 14:48

Dan napsal(a):

to Maximus

A co si představujete pod takovým pojmom "zahráno do autu?". Trestní řád takový pojem nezná.
25. 11. 2012 | 14:49

marxík napsal(a):

JenTak
Koukám kolego, že už jste pana Ratha odsoudil na základě novinových článků.
V dávných 50-tých byste jistě taky zobal předhozenou stravu. Kvůli takovým jako vy se vyplatí inscenovat.
25. 11. 2012 | 14:50

Yosif K napsal(a):

Byl jeden nasilnik od Rumburka,
soudcovi se z nej trasla ruka!!!!
---byl jeden bilej limecek,
---dali si jej pod zamecek!!!
Soudce si zased na chirurga!!!
25. 11. 2012 | 14:52

Dan napsal(a):

to marxík

Nikdo ho dosud neodsoudil. Obžaloba teprve bude podána. Nicméně některé skutečnosti, a to prachy v krabici a ve sklepě, zvěřejněné odposlechy a usvědčující výpově´d spoluobžalované dávají tušit, jak to dopadne. Na to nemusíte být génius. Když vás chytí přímo při páchání trestné činnosti, tak toho už moc neobhájíte. Policie šla zjevně najisto.
25. 11. 2012 | 14:55

Yosif K napsal(a):

marxík napsal(a):
Koukám kolego, že už jste pana Ratha odsoudil na základě novinových článků.
V dávných 50-tých byste jistě taky zobal předhozenou stravu. Kvůli takovým jako vy se vyplatí inscenovat.
25. 11. 2012 | 14:50

No dalo vy se rict ze levicaci "na zaklade novinovych clanku odsuzuji Vondru".

Vondru nezavreli, jeho popularita vsak zaslouzene klesla k nu8le.
Vondru nezavreli, a Ratha zavreli.
Nutno dodat ze Vondru nechytli s krabici se 7 mega v ruce kdezto Ratha ano.

Za vlady CSSD se pritom "cerne penize" potiraly vyhradne hubou (ddto jako za modrych strak) - jak rekl ministr vnitra za CSSD Bublan: "Nechapu rozruch kvuli jednomu cernemu milionu u Grosse, jeden cerny milion u politiku nic neni."

A bohuzel je to tak - jeden cerny milion u politiku nic neni - ani u proletarskych vudcu jeden cerny milion nic moc neni......
25. 11. 2012 | 14:59

zemedelec napsal(a):

Pane Rath.
Vy jste nebyl uvězněn za krádež.
Potřebovali někoho dostat za mříže s ČSSD a Vy bohužel,nejvhodnější kandidát.Já tvrdím,zabili dvě mouchy jednou ranou.Nečekejte,že se dostanete z vězení brzy.Dokud nepadne tahle trojkolka,nemáte ani šanci na spravedliví soud.Ještě mají moc práce a Vy byste jenom zdržoval.
25. 11. 2012 | 15:01

Rosťa napsal(a):

Je to nějaké podivné. Mám dojem, že si s tím naši mocní nevědí rady. Pustit ho nemohou a zavřít asi nemají za co. Expert na špinavou modrou práci Kubice asi něco zvoral. Čert aby se v tom vyznal. V jednom měl dr. Rath ale pravdu, když řekl, že Rathem to začalo a Rathem to také skončí. Ten dvojí metr je tu jednoznačný.
25. 11. 2012 | 15:02

Dan napsal(a):

to Rosťa

Podle dostupných informací teprve nedávno byla vyslechnuta jedna ze spoluobžalovaných pana doktora, která využila práva na splupracujícího obviněného. Takže podle mě si orgány činné v trestním řízení naopak ví dobře rady a úspěšně věc vyšetřují.

No a po Rathovi byli stíháni další - například Parkanová. Takže nic nekončí.
25. 11. 2012 | 15:04

marxík napsal(a):

Dan
Kolego, oba vyhodnocujeme stejnou situaci přesně opačně . Vy v souladu s mediálním snažením, já jsem naopak přesvědčen, že nic trestného pan Rath nespáchal.
Přestože je z konkurenční ČSSD.
25. 11. 2012 | 15:09

Yosif K napsal(a):

Byl jeden rumburak masochista,
soudce jej pustil - svoboda jista!!!
---Intosovi bez noze
---sotva vsak nekdo pomuze...
za vsechny odskace to internista!!!
25. 11. 2012 | 15:10

Dan napsal(a):

to Marxik

Nevšiml jsem si, že byste nějak věc vyhodnotil.
25. 11. 2012 | 15:12

Rosťa napsal(a):

Dan
I vy komiku. Tam lítají částky mnohonásobně vyšší a nic se neděje, nehledě k tomu, že dotyční mohou v poho zametat stopy na svobodě. Takže končí. Nechte se překvapit.
25. 11. 2012 | 15:14

Sladkokyselý napsal(a):

Polittruk Sladky opet vyrazil na obhlidku.,
Jako vzdy se ani nezmuze na komentar o clanku, pouze kadruje. Ja se osobne hlasim k nazoru nicka JenTak. Kdyby nebyl Rath pristizen se 7 miliony v krabici, tak by dnes nemusel psat ty trapne vezenske "Listy". Mohl by si uzivat jak manzelky tak milenky co bydli naproti, mohl by sedet na dvouch dobre placenych kreslech...atd. Mohl by proste byt obycejnej socialni demokrat.
Misto toho sedi v base a pise srdceryvne dopisky. Asi mu jeste nedoslo kdo si za ten jeho nynejsi stav muze. Kubice? Necas? Zavadil? Spatne pocasi? Cerna kocka?
Davide, jisti z vazby propusteni vrabci uz cvrlikaji ze si za to muzes sam. Moc te zkorumpovala. A ty jsi si myslel ze jsi neprustrelnej. Chyba lavky zhavej Drate.
25. 11. 2012 | 15:18

Yosif K napsal(a):

marxík napsal(a):
...... já jsem naopak přesvědčen, že nic trestného pan Rath nespáchal.
Přestože je z konkurenční ČSSD.
25. 11. 2012 | 15:09
Je velmi dobre mozne ze Rath bude shledan nevinnym.
1) Vsechna vyberova rizeni probehla podle zakona = vsechna byla losovana.
2) Losovaci zarizeni se ztratilo = nikdo zadnou manipulaci neprokaze.
3) Nalezene penize se u soudu "nejak vysvetli" prinejhorsim jako osobni dary nebo "uspory z Kuweitu".
4) Souvislost "daru" se zakazkami se u soudu neprokaze, specielne pokud se soudce bude chtit dockat penze za vlady socanu.
5) System Rath v ponekud mensim meritku funguje v nekolika dalsich krajich dal - takove veci se tezko vykorenuji - viz Rusko, Afrika, Latinska Amerika atd atd.

Je mozne ze Rath bude osvobozen, jak bylo osvobozeno jiz drive nekolik "sibalu". Ale pokud ano - pochybuji o tom ze to bude pro Cesko dobre.
25. 11. 2012 | 15:19

Dan napsal(a):

to rosaťa
Jak víte, že se nic neděje? přípravné tresntí řízení je neveřejné.
25. 11. 2012 | 15:24

marxík napsal(a):

Dan
Kolego, pokud znáte svoje hodnocení, znáte i moje, protože je přesně opačné(jak jsem napsal výše). Snad jenom s výhradou, že policie šla najisto. Tady bych s vámi souhlasil.
25. 11. 2012 | 15:30

JenTak napsal(a):

Marxik.
Pokud je zatčen hejtman s miliony o nichž kriminalisté vědí z odposlechu a tento hejtman má v "bance" pod podlahou další miliony, pak je snad Rathova vina úplně jasná.
Ani on nezpochybňuje banku pod podlahou či miliony v krabici, jemu se jen silně nelíbí, že se policie dotkla nedotknutelného, a proto nyní trpí ve vazbě. Vinen je, a o tom snad nepochybuje nikdo se soudným rozumem. Kdyby ve vyšetřování byly manipulace, tak to by se ČSSD chovala naprosto jinak.
Já jsem žádný rozsudek nad Rathem nevynesl, jak se mylně domníváte, to přísluší soudu, kolik mu nadělí, pane marxík. Nechcete si změnit nick? Ten váš působí velice nevěrohodně.
25. 11. 2012 | 15:31

Příspěvek napsal(a):

Dobrý den pane Ráthe. Říkáte, že Vám vazba vadí. Také jste kdysi řekl, že jste měl na vysoké škole z psychiatrie jedničku. To je dobře. Způsobem jakým jste jako lékař a státní úředník nechal otravovat a šikanovat pacienty v psychiatrických léčebnách jsou také k zamyšlení. Buďte rád, že sedíte ve vazbě a ne na uzavřeném psychiatrickém oddělení.
25. 11. 2012 | 15:33

literarni kritik napsal(a):

Fucik Rath opet propasoval zavitek z vezeni.
Vsadim se ze z toho brzy bude kniha. Nakladatelstvi Boticky od Diora uz ma s Fuldou Rathem pripravenou smlouvu. Pracovni nazev je prozatim " Reportaz psana na valende". A posledni uderna veta ma pry znit, "Lidé, měl jsem vás rád. Kradte, ale opatrneji nez ja!".
25. 11. 2012 | 15:35

otaznik napsal(a):

marxik je presvedcen ze socialista nemuze krast neb mu to znemozni moralni zabrany. Mam pravdu marxiku?
25. 11. 2012 | 15:42

Kateřina napsal(a):

Od počátku se mi nelíbí nezákonná vazba dr. Ratha - myslím si, že je zcela neoprávněná a velmi tvrdá ... Výše uvedené příklady z novin v článku pana Ratha to jenom dokladují: skutečně nebezpeční lidé běhají po svobodě a ohrožují potenciálně slušné lidi, a tady pan doktor Rath, studovaný, inteligentní člověk, který zachránil nemálo lidských životů, je zavřen natvrdo jako nějaký vrah, či co... Je to ostuda celé české justice a policie celý tento podivný proces, který je jasně zpolitizovaný...
25. 11. 2012 | 15:45

marxík napsal(a):

JenTak
Napsal jste, aniž si to uvědomujete, že je zloděj. Tím jste ho odsoudil za krádež zmíněných milionů. Nebo jste měl na mysli jen krádež propisky?
25. 11. 2012 | 15:48

Kelt napsal(a):

Osobně bych se nepřál nic jiného,než aby Dr.Rath stanul před soudem-důkazy již v květnu byly nezpochybnitelné dle Dr.Bradáčové.
To po šesti měsících vyšetřování se vypařily?

Janoušek pod vlivem alkoholu bourá,poté ještě přejede zcela úmyslně řidičku nabouraného auta,utíká před policií,když ho chytnou,tak volně volá komusi,nedostane klepeta,nejde na záchytku a běhá po svobodě.
Parkanová v roli bílého koně má na triku 65O milionů a jako nevinná/dle Kalouska/běhá po svobodě.
Přímí podřízení Vondry "odklonili"35O milionů,Vondra vesele ministruje.
Bývalý senátor za ODS Novák "odklonil"4O milionů,dostal čtyři roky a 5 milionů pokuty/což zhruba representuje úrok za těch pár let/Za dva roky pro slušné chování bude doma a doživotně je za vodou.
Dr.Rath je šest měsíců ve vazbě/prý aby neutekl a nenosil další miliony v krabici/a dle vyjádření SZ tam bude ještě příští rok.
Řidič Smetana sedí za tykadla namalovaná na poctivou tváříčku všemi námi milovaného "Íčka",kam ho poslala soudkyně,shodou okolností manželka "Íčka".
Něco je shnilého ve státě "Dánském".
25. 11. 2012 | 15:50

český maloměšťák napsal(a):

Skutečnou vinu může posoudit jen soud /ne ten soud " Yosif K" - ale normální, nezkorumpovaný , nezávislý soud...závislý pouze na poptávce po naplnění práva a spravedlnosti v duchu demokratického dělení moci, logiky popisu skutečnosti a humanismua / - nicméně být v kůži ať už vazebně stíhaných či odsouzených - a tak po právu ve vazbě trávících čas...byl bych velmi frustrován tím, co bylo možné shlédnout při finále Davis cupu.

http://www.lidovky.cz/obrazem-zname-osobnosti-na-davis-cupu-d8x-/lide.asp?c=A121117_120356_ln-sport-ostatni_hm

http://www.lidovky.cz/na-davis-cupu-byl-i-bem-mezi-prostym-lidem-rika-f45-/ln_domov.asp?c=A121119_165458_ln_domov_ogo
vysvětlení - co je to soud a zároveň kolektiv autorů zdejších obzvláště vypečených komentářů " Yosif K" :

Soudí se rychle - na základě zpráv z novin nebo n azákladě přání kolektivu autorů s názvem " Yosif K" , potažmo dle přání jejich zaměstnavatele ři zadavatele objednávky (povětšinou tak dle instrukcí došlých z Jánského Vrchu nebo od Kubiceho)... či podle znění petic, které by terénní pracovníci takovéhoto soudu organizují v továrních halách, na dvorech farem, v obchodních řetězcích, ve vietnamských stáncích , v zasedačkách firem, v kostelech a na dalších pracovištích.
Rozsudky se časově přizpůsobují uzávěrkám nejbližího vydání novin či se zveřejní neprodleně po zatčení pachatele, obviněného i odsouzeného - tyto všechny tituly vybraná osoba obdrží naráz, bez zbytečných průtahů.
Soud " Yosif K "je neodvoletelný, nezrušitelný a nenapadnutelný u jiného soudu /pokud by nešlo o soud předtstavovaný právě že kolektivem autorů " Yosif K"/.... a měl by umět tančit na hrobech nepřátel nejméně dva tance klasické a tři latinskoamerické.
Zákony , podle kterých tento soud soudí, jsou jednoduché a jednoznačné - v podstatě by mělo stačit ukázat prstem a říct : " Toho taky ! "
Samofinancování soudu zajišťují právě že pachatelé / a tím i obvinění a odsouzení/ ...respektive jejich majetek - který propadá soudu celý - tedy kromě domácího zvířectva o rozměrech menších než jeden centimetr a dluhů větších jak jedna koruna. Pokud by pachatel /a tím pádem i obviněný a odsouzený/ disponoval majetkem menším než jeden milion korun - propadal by i majetek jeho příbuzných a to až do šestého kolena.
Snad jen v případech, kdy by příbuzným pachatele / a tím i obviněného a odsouzeného / byla žena do 35 let, tmavovláska, postavy o mírách 92 - 62 - 92...mohl by soud / a tím pádem i kolektiv autorů s názvem " Yosif K"/ přistoupit na mimosoudní vyrovnání soudních výloh - ale pouze šestkrát za den a to po dobu maximálně tří týdnů. Pachateli / a tím i obviněnému a odsouzenému a jeho příbuzným / by se pak umazal dluh ve výši třista korun.
Obhájce pachateli / a tím i obviněnému a odsouzenému/určí ten z kolektivu autorů s názvem " Yosif K" , který umí nejrychleji předříkat Kubiceho zprávu - a to nazpaměť, celou a v hebrejštině i jidiš. Vybírán je z řad těch, kdo mají na pachatele / a tím i obviněného a odsouzeného / zrovna největší pifku.
25. 11. 2012 | 15:51

VII napsal(a):

Docela se tesim na list z vezeni DLXV .
25. 11. 2012 | 15:52

marxík napsal(a):

Otazník
Okolnosti kolem případu jasně svědčí ve prospěch sprostého podezřelého.
Nepřekvapuje mě, že tyto okolnosti přehlížíte.
25. 11. 2012 | 15:53

blue jay napsal(a):

Kelte, zhavej Drat pred soudem stane,
Myslim ze to bude v prosinci tohoto roku. A bude bud odsouzen ci osvobozen. Necham to na soudy. Mimochodem, vas geroj Smetana nesedi v base kvuli malovani tykadel. Sedi tam za to, ze odmintnul par hodin verejne prospesne prace. Bylo to jeho rozhodnuti. Rozhodl se pro basu. Ja bych z nej nedelal hrdinu. Spise lenocha.
25. 11. 2012 | 16:12

JenTak napsal(a):

marxik
Já napsal toto: "Kdybyste nekradl, nedal byste justici důvod k vaší vazbě."
Kradl Rath? Kradl. Je to chování zloděje? Je!
Nebo vy musíte počkat až vám to potvrdí soud? Co ještě chcete? Čemu nerozumíte ve známých důkazech?
Já jsem pane volil ČSSD, a zřejmě budu zas. Jenže na rozdíl od váz mě moc a moc vadí, že v této straně sedí lumpové jako Rath, Palas či Hašek. Pro mě lump nepřestává být lumpem jen proto, že je levičák. Zloději jsou všude ve všech stranách, a je dobře, že jsou odhalováni, byť by to bylo i jen součástí volebního boje. Že to padlo na politika z "mé" strany? No a co, to přece není důvod k jeho obhajobě.
Divím se, že mnoha voličům se taková samozřejmost musí připomínat.
25. 11. 2012 | 16:12

otaznik napsal(a):

marxiku,

Ty asi taky nosis nevysvetlene miliony v papirove krabici a tak se v tom vyznas. U socialistu je to asi bezne. A podle tebe by to nemelo byt trestne. Rozumim ti?
25. 11. 2012 | 16:18

engelsik napsal(a):

jsem rad ze tu muj kamos marxik obhajuje naseho milionarskeho kolegu rathlika.
25. 11. 2012 | 16:23

marxík napsal(a):

Otazník
Obávám se kolego, že přestože žijeme prý v právním státě, tak nevysvětlitelné miliony nejsou a ani nebudou (díky pravicovým pohledům na věc) trestné.
Jestli se ti to holenku nelíbí , budeš muset volit komunisty, kteří by ti určitě vyhověli.
25. 11. 2012 | 16:33

VONS12 napsal(a):

Vydržte, pane doktore ! Až Vás někdy pustí, budeme Vás potřebovat !!
25. 11. 2012 | 16:38

olga napsal(a):

Spravedlnost? Co to je? Může člověk vubec spravedlivě soudit? Nemůže. Není vševědoucí. Vše vidí jen z jedné strany. Vždy z té své. Všechno posuzuje pouze z hlediska svého prospěchu. To přece vždy bylo. To přece vždy bude. Nepohodlní se musí odstranit. Sókratés byl odsouzen k trestu smrti vypitím číše bolehlavu. Seneca byl přinucen k sebevraždě otevřením tepen ...
Proto. Smiřte se s tím, že spravedlnost je pouze u Boha!
25. 11. 2012 | 16:38

blue jay napsal(a):

Nekdo bu uz konecne mel Rathovi dorucit do vezeni zpravu, ze jeho bio neni pravdive.

Mozna se to k nemu da propasovat nejakym "Listem do vězení 1" kde by mu bylo zdeleno ze uz neni předsedou výboru pro zdravotnictví . Nasledovat by mohl "List do vězení 2", kde by se dozvedel ze uz ani neni místopředseda Poslaneckého klubu ČSSD,. A posleze by mu mohl jeho kamos Kratochvíl poslat "List do vězení 3", kde by ho informoval, ze uz ani neni zastupitel města Hostivice.
A mozna by pak Rath zmenil sve bio na "nez me chytli tak jsem byval"....
Stejskale? Co vy na to?
25. 11. 2012 | 16:43

český maloměšťák napsal(a):

blue jay napsal(a):
Kelte, zhavej Drat pred soudem stane,
Myslim ze to bude v prosinci tohoto roku. A bude bud odsouzen ci osvobozen. Necham to na soudy. Mimochodem, vas geroj Smetana nesedi v base kvuli malovani tykadel. Sedi tam za to, ze odmintnul par hodin verejne prospesne prace. Bylo to jeho rozhodnuti. Rozhodl se pro basu. Ja bych z nej nedelal hrdinu. Spise lenocha.
25. 11. 2012 | 16:12
----------
Dejme tomu, že žijete ve stalinistickém Rusku a přimalujete Stalinovi upíří zuby. Přijde Čeka , sebre vás...a soudy vám nařídí veřejné práce.
Vy ale na ně nenastoupíte - protože chcete i takto si stát za svým...že tedy Stalina lze v určitých kontextech jeho činů přirovnat k upírovi.
Jste tedy lenoch.

Hmm - a nejte náhodou spíše mamlas ?
Pokud sebe takto vidíte ?

/nemelte mi cosi o totalitním a demokratickém státě...jde o hodnocení formy občanského protestu - neposuzujeme míru perfidnosti společenského systému/

Lenochem je spíše ten, kdo nezvedne zadek a jen nadává nad poměry - nelíbí se mu sice, že mnoho politiků jsou jen prodlouženou rukou estébáckobolševické Mafie.... ale vzápětí - téměř jedním dechem - odsoudí toho, kdo na toto výše zmíněnou formou poukáže.
I když ......slovní spojení " zbabělý lenoch" bude asi trefnější.
Nebo raději" zbabělý a lenivý mamlas".
Jo, tak to asi bude nejtrefnější....

Nebo si představte situaci, kdy člověk ty upíří zuby přimaluje a pak si jde tedy za trest odpracovat ty veřejné práce ...čili tento trest přijme - coby zaslouženou odplatu za to, že narušil veřejný pořádek, právo a klid. Tedy uznává, že chybil. Že se dopustil něčeho velmi nepěkného, za co ho společenství po právu odsoudilo..
Jak pak má žít ? Sám před sebou ?
Jako " zbabělý a lenivý mamlas" ?

Ha, ha, ha....:)))
25. 11. 2012 | 16:44

VONS12 napsal(a):

To JEN-TAk 16:12h
Ano. Čekáme na verdikt (polistopadově nezávislého a nestranného) soudu. Jenže dr. Rath čeká už přes půl roku ve VAZBĚ, zatímco většina ostatních (srovnejme jen "politické", ostatní nechme zatím být) čeká s námi na svoboděnce - a v tom je ten "průšvih", víte ?
Jinak srovnáme-li mimo oblast politických, je příznačné, že jak u causy Kajínek, tak i v cause Rath nebylo přihlédnuto k důkazu obhajoby, v obou případech (náhodou?) nepřihlédnuto k otiskům prstů na předmětu doličném. Tak toto je už "průšvih" pořádný, viďte ?
25. 11. 2012 | 16:45

čert }=o) napsal(a):

Kateřinko
přesně tak
jsem za propuštění Ratha
za propuštění tohoto
inteligentního
a slušného muže
co hrdinou
a zachrámcem jest
pusťte Ratha
ať může konečně
odejít do země
svých snů
a blaze si užívat
poctivých žluťoučkých
penízků
25. 11. 2012 | 16:46

blue jay napsal(a):

ceskej malomestacku,
Ha, ha, ha....:))) ?
Mamlas "nejtem" ani nahodou. Prezil jsem 35 kapitalismu v Canade. To cumis, co? Ty by jsi tam zdechnul.
25. 11. 2012 | 16:49

Kelt napsal(a):

blue jay,
prokurátor Urválek Váš vzor,že?Totéž otazník,Yožin z bažin a všichni ti modří bolševici,pro které je Dr.Rath sprostý obviněný,který by měl dostat minimálně doživotí,neb jiný trest pro opozičního politika není myslitelný.
Jste duševní chudák, bohužel nevíte o tom,neb je to zřejmě
v rodině.
25. 11. 2012 | 16:55

blue jay napsal(a):

malej ceskej mestacku,
napsal jsi,

"Lenochem je spíše ten, kdo nezvedne zadek a jen nadává nad poměry".
A tak me zajima cim ty prispivas. To pri psani svych socialistickych blabolu u pocitace stojis? Gratuluji ti k tomu ze jsi zvedl zadek.
25. 11. 2012 | 16:56

český maloměšťák napsal(a):

JenTak
Můžete prosím vysvětlit pojem " důkaz" - v kontextu trestně právním ?
Kdo či co verifikuje, že dané jsoucno je důkazem ?

Vy jste prosím zřejmě členem soudu " Yosif K" , že ?
Umýváte tam hajzly...anebo máte nějakou vyšší funkci ?
-----------
Jednodušeji.
Kdo tedy má potvrdit vinu - když ne soud ...tedy ještě před soudním jednáním.
Mladá Fronta ?
Plicejní vyšetřovatel ?
Zpravodajství TV Nova ?
Nebo snad věc potvrzují neuronové sysnapse ve vašem mozku ?

Kvalitní a spravedlivý soud je tady mj. od toho, aby posoudil několik popisů reality - protože vycházet pouze z jednoho popisu se ukázalo být nebezpečným.
Věděli to už ve starověku. Překvapuje mě, že jste schopen takové bludy vypouštět i dnes - a na začátku 21. století si myslet, že pravdouje to, co se vám momentálně urodilo v hlavě.

Kolik je vám let ?
Snad to by vás mohlo omluvit. Anebo kdybyste byl poctivý volič nějaké strany, která si taky sype " důkazy" z rukávu tak, jak se jí to zrovna hodí....například nějaké katolické strany.
Ale volič ČSSD by se měl umět dívat na věc kritickým rozumem. A k tomu patří i to, že si ujasní významy slova "důkaz" i jinak , než optikou pouhé víry.
25. 11. 2012 | 16:57

český maloměšťák napsal(a):

blue jay
Víte /prosím vás - netykejte mi...já na rozdíl od vás nikdy v KSČ nebyl - ba ani..opět na rozdíl od vás - jsem se neflákal po ulicích a neoslovoval každého druhého " Hej ty, nemáš aspoň dolar ?"/...tedy víte (řečnická otázka(...co to je " hastroš" ? V rámci propgandistických sdělení ?

To je, když taková troska jako vy ...si vyzobne z příspěvku oponenta jen ta slova či věty, které se jí hodí k tomu, aby zaútočila na jeho osobu či znevěrohodnila jeho tvrzení.
Používali to i estébáci. často lpěli na slovech - kontext je nezajímal.

Mylsím si, že vy byste mohl žít v té Kanadě i dalších sto let, a stejně by to k ničemu nevedlo. Žádný posun, nic. Zbytečné zatěžování dopravců a úředníků /změny bydliště, přihlášení se na Finančáku../.

Howgh.
25. 11. 2012 | 17:04

blue jay napsal(a):

uz ti tak trochu rozumim malomestacku.
ty jsi volič ČSSD a dívas na věc kritickým rozumem. Ale co kdyz ten rozum neni zasazen do realistickeho ramce?
25. 11. 2012 | 17:05

český maloměšťák napsal(a):

blue jay
Už jsem sem napsal asi tisickrát, že ČSSD je s takovými personami jako je např. Kajnar...nevolitelnou. Můžu ji volit pouze z hlediska předpokládané povolební matematiky.

KOnec našich monologů.

P.S. Zřejmě vám to členství v KSČ sedlo na mozek - a nejste schopen vykat. Dobře - beru to prostě jako fakt. Nicméně já vám budu stále vykat - pokud vám to, soudruhu, nevadí...
25. 11. 2012 | 17:15

blue jay napsal(a):

tykam ti malomestacku,
protoze tykam i sve kocce. I kdyz je o hodne vice inteligentni nez ty. Ta aspon prede kdyz dostane zadarmo zradlo.
Ty se vztekas. Vis ze v Canade se nemusis hlasit na policii kdyz se prestehujes? A dokonce ani na mistni radnici? Ale muzes jit na postu a zmenit si adresu pokud chces dostavat postu.
Vis ze v Canade neexistuje neco jako obcanka? Jak bys tam prezil malej ceskej mestacku?
25. 11. 2012 | 17:20

blue jay napsal(a):

malinkej ceskej mestacku,
jsi uz zoufalej. Ja ti tykam protoze si te nevazim. Jsi malej ceskej hajzlik. Moje clenstvi v KSC v Canade? To ti uz ruplo? Aspon zvedni ten svuj linej zadek z pohovky kdyz uz chces demonstrovat za zlate stare casy. Na stojaka, lol.
25. 11. 2012 | 17:28

blue jay napsal(a):

me tykaniod tebe nevadi soudruhu malomestacku,
me to dokonce lichoti. Ceskej komous a komous z Canady se libaji na tvari. Jeste k tomu chybi dechovka u Athabasca Falls. Ja dodam vodopady a ty tu dechovku. Co tomu rikas soudruhu?
25. 11. 2012 | 17:35

stsTefo says, napsal(a):

Rath půl roku ve vazbě tak to je síla zrovna tak jako Smetana ve vězení za tykadélka.A vrazi a grázlové běhají vesele po svobodě.V téhle zemi je všechno možné i to nemožné.Po Parkanové ani vidu,ani slechu a moc pochybuju že se něco bude dít.Janouškovi se taky nic nestana dalším...Fakt asi Kubice to s Rathem zvoral a teď šijí pořádnou boudu...
25. 11. 2012 | 17:39

Ládik!!! napsal(a):

pane Rath,
co uděláte se Salačovou? Nemluvila moc? Přežije to?
25. 11. 2012 | 17:41

Renša napsal(a):

Rath půl roku ve vazbě tak to je síla zrovna tak jako Smetana ve vězení za tykadélka.A vrazi a grázlové běhají vesele po svobodě.V téhle zemi je všechno možné i to nemožné.Po Parkanové ani vidu,ani slechu a moc pochybuju že se něco bude dít.Janouškovi se taky nic nestana dalším...Fakt asi Kubice to s Rathem zvoral a teď šijí pořádnou boudu...
25. 11. 2012 | 17:41

zemedelec napsal(a):

Pane Ládik.
Nějaké divné s tou Salačovou.Přece byla vzata do vazby také,proč všechno neřekla hned jak to bylo,nebo prošla školením co má napovídat.
25. 11. 2012 | 17:52

Alice napsal(a):

To Kateřina v 15.45 Souhlasím s Vámi. Dnes už je jasné, že nejde o nic jiného, než o politickou kauzu. Byl nepohodlný z mnoha důvodů. Možná ještě o osobní mstu některého ješitného vlivného (nechci jmenovat). Po tom jejich nesmyslném zdůvodňování vazby a po tom, co propustili Dalíka (proto, že tu má vazby na přátele a nemovitosti) a Ratha (který tu má navíc děti a rodinu) tam ještě nechali, se hodně lidem "rozsvítilo". Spravedlnost u nás je voděna na špagátech těch lidí, kteří ho tam dostali.
25. 11. 2012 | 18:11

český maloměšťák napsal(a):

Alice
Já bych nechal soudy na soudu.
No a Dalíka přeci nechytli s krabicí , že ?
Kdo by se taky tahal s desetimilony v krabicích..od toho přeci máme nastrčené firmy a internet banking, ne ?
25. 11. 2012 | 18:44

Shift napsal(a):

Máte starost jen sám o sebe a tak nás chcete šokovat čímkoliv , pro mne je více šokující nečinnost Ústavního soudu ve věci neplacených veřejných prací, Ústavní soud není vázán žádným termínem, tímto přístupem se mi jeví jako značně nadbytečným, konat jen na politickou objednávku to je zoufalost této instituce. Stížnost podal ČSSD a dodnes se nic neděje a dotýká se to řádově mnohem více lidí.
25. 11. 2012 | 18:49

Petr B. napsal(a):

No hlavně tady soudci pustí na svobodu Dalíka s Pitrem, proti nimž byl i Al Capone beránek. A soudce Jirát nebyl schopen za půl roku Ratha vyslechnout, až před několika dny. Tohle určitě není náhoda, ukazuje se zřejmě, že těmi nejhloupějšími a nejzkorumpovanějšími českými úředníky jsou bohužel zrovna soudci. Nevím, jak problém neschopnosti či všehoschopnosti české justice vyřeší příští vláda, pokud má zaručit soudcovskou "samostatnost".
25. 11. 2012 | 19:07

Petr B. napsal(a):

to Shift:
"pro mne je více šokující nečinnost Ústavního soudu ve věci neplacených veřejných prací"
Ty veřejné práce vám přece zaplatí, dostanete podporu v nezaměstnanosti. Za tuto almužnu vám může obec nařídit i práci v kamenolomu,ale vy jí nemusíte přijmout. Pak ovšem nic nedostanete. Pravicoví zákonodárci vychází z toho, že i když si dejme tomu od 20 let platíte sociální pojištění, nemáte z tohoto důvodu na nic nárok, protože vaše pojištění se vyčerpá na jiné účely (vyplatí se jiným lidem). Pokud vás vyhodí v 55 letech z práce a nikdo vás už do nové nepřijme, vy se nemůžete ohánět tím, že jste celou dobu platil. Nějakou dobu budete muset za almužnu dělat jakoukoliv práci a pak už nedostanete vůbec nic (možná v určitých případech sociální dávky)..
Ústavní soud v současném složení to samozřejmě uzná, jako uznal první dny nemoci bez zaplacení nebo "regulační" poplatek za každou návštěvu u lékaře, i když si člověk platí pojištění a i přes jednoznačně formulovaný paragraf v listině práv a svobod.
25. 11. 2012 | 19:20

Marie napsal(a):

Rathe! Hezky to užij ! Dacan , jako ty ,měl už dávno sedět!
25. 11. 2012 | 19:29

LUF napsal(a):

Autor
Vazba není jen o izolování zločince ale také zabránit mu ovlivňovat svědky a zmetat stopy. Třetí důvod je zabránit mu v případném útěku. Týká se to zvlášť těch, kteří jsou na tom finančně dobře a nemají tak problém žít mimo dosah. Je tu poté ještě čtvrtý důvod - zločince potrestat, to ještě poznáte, všichni se na to těšíme. Zvláštní, že VŠ vzdělaný člověk nezná tyto základní věci.
25. 11. 2012 | 19:40

Mudr.Smrad napsal(a):

LUF,
Rath to ví, ale uplatňuje taktiky tatínka estébáka.
25. 11. 2012 | 19:59

Hloupý Honza napsal(a):

Pro ty jednodušší, jež neumí číst mezi řádky, navíc trpí modrým zákalem, oranžovou kopřivkou a alergií na vše červené, třešněmi počínaje, je to hotová věc i kdyby byl Rath podezřelý ze zoofilie.

Ti ostatní, kteří výše uvedenými neduhy netrpí, kterým bylo shůry trochu dáno a kteří nepotřebují k životu navlékat se do toho, či onoho dresu, si možná kladou logickou otázku jak je možné, když se půl roku shánějí důkazy, vše se pečlivě připravuje, aktéři se odposlouchávají, nahrávají a sledují, proč je potřeba je držet další rok ve vazbě. Je to snad jejich nebezpečností pro společnost ?, že by Rath byl patologický masový vrah, který by své nutkání neudržel na uzdě, kdyby ho pustili ?, nebo by utekl ? kam ? za Raduzem Krejčířů mezi černochy ? to by museli udělat rekonstrukci s dvaceti policajty a Rath by se musel jít vymočit, jinak by se to asi, než za asistence policie nepovedlo. Co tady máme dále ... že by další důkazy ? nebo, že by alespoň nějaké důkazy ? No to byl tedy Rath babral, když za půl roku co ho sledovali nic neposbírali, to u takového Janouška to by bylo za tu dobu materiálu na dvě knihovny a peněz v hotovosti, že by bylo z fleku na založení menší banky.

Člověk by si i řekl, je v rukách nezávislé justice, ale kdyby ji netvořila půlka bývalých komoušů z řad soudců a státních zástupců, kteří svojí nezávislost a nestrannost prodali za pár stříbrných již v době nedávno minulé.
25. 11. 2012 | 20:08

policista napsal(a):

Hloupý Honza , máte trefný nick.
25. 11. 2012 | 20:12

Max napsal(a):

Doktore vydržte! Dost lidí chápe, že nám na těchto stránkách nemůžete sdělovat nic o nastrčené krabici a je s vámi. Bude vás čekat ještě množství útoků. Na penězích nebyly otisky protože jste je přepočítával v chirurgických rukavicích (když jsou deset let prošlé tak samy o sobě šustí). Váha peněz shodná s hmotností vína? To je jenom náhoda, takových se v životě přihodí? A že taháte takovou hotovost jak předlistopadový vekslák? No protože jste takový arogantní suverén, kterého by ani nenapadlo, že po něm někdo jde. Vy jste přece neměl ani tušení, že svými vystoupeními ve sněmovně jistým skupinám pěníte krev.Ani ve snu vás nenapadlo, co oni dokážou. Vlastně jste je měl za docela milé lidi, jimž jste jen sem a tam vyčetl nějaké maličkosti. Proto vás ani ve snu nenapadlo, že po vás půjdou.
A mnoho dalšího můžete čekat. Ale nevzdávejte to! Pravda sice často nevítězí, ale plichtu uhrát můžete. Alespoň.
25. 11. 2012 | 20:16

LUF napsal(a):

Hloupý Honza
Mohlo s stát, že policie toho dost na zatčení ale pak zjistili že to na soud nestačí. Proto potřebovali pátrat dál. Tak to je jedna možnost. Další možnost je že vypluly další věci které bylo potřeba dále šetřit. V podmínkách naší justice rok není žádná míra (já jsem se o auto soudil dva roky i když věc byla úplně jasná). To jsou možné důvody proč ho nepouštět. Jaké by měly být důvody pro propuštění, když je stejně jasné že si tam posedí?
25. 11. 2012 | 20:20

Občan napsal(a):

Spravedlnost v ČR?

No, jak by asi tak mohla vypadat, když náměstek ministra "spravedlnosti" zároveň VĚTŠINOVĚ spoluvlastní advokátní kancelář, která zastupuje úpadce PROTI státu?

A není to jen tak nějaký úpadce - JENOM STÁTU a ZP totiž dluží 216 000 000.- Kč. Další stovky milionů dluží dodavatelům a zaměstnancům (vč. rent za pracovní úrazy).
Ale zatímco daně, odvody, faktury, platy (a renty) již dva roky neplatí vůbec, na advokátní kancelář si průměrně 650 000.- Kč/měs. vždy najde.

Za loňský rok si tak náměstek ministra "spravedlnosti" přišel na hezkých 1,58 milionu Kč jen od tohoto úpadce.
"NĚKDO" se několik let pečlivě staral o to, aby se stát nepřipojil k insovenčnímu řízení. Kdopak to asi tak mohl být???
Až teď se na ČSSZ našel někdo statečný, kdo na 6. pokus stát k insolvenci připojil. Jak dlouho asi vydrží na své pracovní pozici?
25. 11. 2012 | 20:24

Yosif K napsal(a):

Je mi lito trumberu kteri v Rathovi veidi nejakeho proletarskeho vudce - poctivce od kosti a bojovnika proti korupci.

Jeho "spolubojovnici za prava proletaru" jej okamzite a nemilosrdne hodili pod autobus - proc asi?

Kdyby namoceni MUDr Ratha nebylo superjasne SUPERJASNE, proc by se oranzovi soudruzi z nej nesnazili udelat noveho mucedlnika za prava chudoby?

Copak si nepamatujete jak se socani zastavali Grosse atp atp? Ze jde o pouhy milion o malickost? Pak je Grossik vyucil - vycadil 75 mega zcela nesmyslnym avsak pravne neapadnutelnym zpusobem (nenapadnutelnym u senilnich sodu v Cechach) a od te doby si socani velmi spravne davaji na zastavani krivaku kteri zbohatli za par let o desitky mega pochybnycjh zpusobem poradny pozor. Poradil jim to totiz jejich americky poradce. ODS na poradce neda - s odstavenim provareneho Drobila nebo Vondry se tahnou jako sopel a prirozene na to doplatili a jeste doplati.

V tomto jakasi spravedlnost je. A jeji velkou obeti jest MUDr Rath - z levice krome praranoika Paroublka a par paranoidnich prispevacu na blogach po Rathovi zcela opravenene nestekne ani pes.

Rathe Davide - muzes ted vyt jako Maugli nebo jako Akela na mesic - nic ti to nepomuze - v ocich CSSD ses smrtelne provinil - nechal ses chytit......
25. 11. 2012 | 21:13

český maloměšťák napsal(a):

kolektiv autorů " Yosif K "
Vy jste sami sebe definovali " paranoidním přispěvačem " (zajímavý slovotvar) - to je zajímavý úkaz. Málokdy se totiý člověk setká s takovýmto sebehodnocením.

P.S. Jste to totiž vy kdo se pod každovým Rathovým blogem seskupíte do jakési bojovné formace. A přitom tvrdíte, že o Ratha nemáte zájem.
Kdo vlastně dnes vysílá - Pepek Vyskoč ?
25. 11. 2012 | 21:36

rejpal napsal(a):

Ať už je pravda, kde chce, jdn věc je zvláštní:
jeden poslanec nebyl ještě ani obžalován, sedí ve vazbě a nemůže plnit své poslanecké povinnosti,
druhý byl dokonce odsouzen, a může svou rukou rozhodovat o miliardách a dalších věcech.
O dalších zadržených a bleskově propuštěných ani nemluvím.
25. 11. 2012 | 22:11

deník napsal(a):

Tak bral jste úplatky nebo ne? Řekněte to už konečně.
25. 11. 2012 | 22:25

Yosif K napsal(a):

Aniz bych chtel nastolovat vladu davu - a aniz bych se pohorsoval ze socani mozna pusti Ratha pro "nedostatek dukazu" nebo po nejakem opravnem prostredku - myslim si ze tomu ze Rath nevydiral z vylosovanych firem tezky penize muze verit pouze totalni pako - a ze takovych pakosu nebude vice nez 1% ceske populace.

Vubec se nebudu divit kdyz se u soudu "nic nedokaze". Toto jest u ceskych soudu obvykla vec. Nic se nedokaze.
26. 11. 2012 | 00:06

Dovrtulníkuvzetí sv. Dominika napsal(a):

Snad se věci posunují. Už jdou po nějakých odkláněčích - změstnancích věznice kdesi v Otravě. Tak snad přijdou i na řadu ti, kteří mají na to, aby obětem svých trestných činů zacpávali ústa miliony, domnívajíc se, že si tím koupí beztrestnost. Pak už je jen krůček k těm Sášům, Vlastám, Mirkům a dalším zločincům, kteří tu léta sedali v poslaneckých a vládních křeslech. Na ty ale nebude stačit nějaká krabice, ale pořádná bedna.
Pokud je pan Rath nevinen, patrně také vysoudí velké odškodné.
26. 11. 2012 | 01:04

LUF napsal(a):

deník
"Tak bral jste úplatky nebo ne? Řekněte to už konečně."
Rath to řek jasně v parlamentu: "Vzal David Rath úplatek? David Rath nevzal úplatek". Kromě toho řekl, že nevěděl o penězích v krabici. Kromě toho řekl v parlamentu, že to byly peníze na volby. O které peníze šlo neupřesnil, ale řeč byla tehdy jen o těch v krabici. Kromě toho řekl že to byla na něj past, které se nebylo možné vyhnout. Jak souvisí ta údajná past s penězi na volby za celou dobu neobjasnil - proč když má čisté svědomí? V tom aby se čert vyznal :O Tak prosím členy jeho fanklubu aby mi to vysvětlili, jak věděl že ty peníze o kterých nevěděl jsou na volby a že mu je podstrčil Kubice?
26. 11. 2012 | 01:07

kočka šklíba napsal(a):

JenTak, i kdyby těch 7 milionů v té krabici nesl, je to trestný čin?
Dan , ve sklepě se našlo u Ratha co? Máte víc informací než zřejmě mainstream, ale i kdyby, je to trestné?
Ano, zlehčuji to. Ale ani jeden z těchto vámi uvedených činů není trestný.Takže JenTak vy jste zastoupil soud, ptz Ratha nazýváte zlodějem.
Blog není o vině a nevině, blog je o tom, jak justice postupuje v případě Ratha a v případě prokazetelně nebezpečných, občanům bezprostředně nebezpečným, kriminálníků. Recidivistům. A to nemluvím o korupčnících jako je Janoušek, Pitr, Dalíka a spol., kdy u Dalíka vystupoval jako svědek veřejně známý poslanec a přesto bylo Dalíkovo vyšetřování zastaveno a nyní je "vyšetřován" na svobodě. Za mnohem víc, njn v krabici u něj Kubice nic nenašel.
Dále, Bradáčová přece tvrdila jak je vše jasné, jak to, že se znovu žádalo o vydání Ratha, když bylo vše tak jasné už květnu? JenTak a další, kladete si takové otázky nebo čtete jen Modrou Frontu, zdejší Slonkovou a podobné žvásty?
Editore, z příspěvků pod tímto blogem usuzuji, že pokud je dovoleno alternativnímu inteligentovi blue jayovi komolit příjmení Rath, pak je dovoleno psát Madla a P.Issová, nebo máte lokaji něco proti oslovení paní? A nebo se může zde komolit jen příjmení některých a některých ne? Navíc P.Issová přece není komolení ;). Vím že jste zbabělec a neodpovíte, není to také určeno vám, je to určeno těm, co si myslí, že jste objektivní ;). Jste asi tak jako naše justice.
26. 11. 2012 | 01:12

kočka šklíba napsal(a):

A ještě něco, zrovna dnes(včera) bylo v e zprávách, že s Kotroušem (šéf strážníků v Praze) bude soud, byl chycen opravdu při převzetí úplatku (ne když si nesl peníze v krabici ;)), kdy zřejmě ten co úplatek přímo jemu dával byl svědek, takže Kotrouše chytili, nejspíš s nějak identifikovatelnými bankovkami. Jak dlouho si myslíte, že byl ve vazbě? 3 měsíce. A teprve údajně před pár týdny se začala vyšetřovat jiná kauza s ním spojená. Je to velmi podobný případ, nebo ne? A proč Kotrouš byl ve vazbě 3 měsíce a Rath již téměř 3/4 roku? Máte vysvětlení? Jiné než politické? Jiné než, že v případě Ratha se postupuje naprosto odlišně od podobných případů?
26. 11. 2012 | 01:29

pamětník napsal(a):

Jednou to přijít muselo. Ucho se konečně utrhlo. Na další zloděje dojde časem, i když ne na všechny. Provokující zloději jsdou první na řadě.
26. 11. 2012 | 01:42

Dan napsal(a):

to kočka šklíba

Samozřejmě, protože u Ratha, Kotta a Pancové je důvodné podezření, že se skutečně jednalo o promyšlený a zločinný gang, který trestnou činnost prováděl organizovaně a po delší dobu. Z odposlechů jasně vyplývá, že tito lidé trestnou činnost páchali delší dobu.

Mimochodem, nikdy jsem Ratha nenazval zlodějem. Státní zastupitestlví požádalo o další souhlas s vydábím Ratha, protože se rozšiřovalo trestní stíhání. Prostě na každý samostatný skutek musíte mít požehnání sněmovny. Víte,m když vás chytnou s lupem v ruce a douhodobě vás odpsolouchávají, tak už s tím fakt nic nenaděláte. Prostě jsou věci jasné a méně jasné. Tato patří mezi ty jasné. Je mi líto.
26. 11. 2012 | 06:40

Občan napsal(a):

Dane,

to "podezření" tu pěstuje nějaká Bradáčová už dva roky a furt je z toho jenom kulový. Dodnes nedodala kubicie ani zblo důkazů - ZEJMÉNA NE PROTI Rathovi.

Bradáčová se oprávněně bojí blamáže, protože právě a pouze uměle a na POLITICKOU zakázku VYFABRIKOVANÁ "kauza Rath" ji vynesla do vytoužené sesle, o niž by strašně nerada přišla. A to dost reálně hrozí. Proto má kubicie úkol dodat COKOLI, co by se proti němu dalo použít. SZ Jirát, který výrobu "důkazů" dostal za úkol, se nedávno kasal, jak bude mít do konce září, října a pak listopadu dostatek důkazů pro podání obžaloby. Nemá NIC, což už přiznal a nechal se už také slyšet, že "vyšetřování" se potáhne i po Novém roce.

Kubice to prostě zvoral a nezařídil, co dostal za domácí úkol. Bradáčová mluvila rychleji než myslela a má PROBLÉM. PROTO Rath hnije v base, zatímco SKUTEČNÍ zločinci se nějenom prohánějí po svobodě a businessu, ale dokonce dřepí ve Sněmovně.
26. 11. 2012 | 06:55

Občan napsal(a):

Kočko Šklíbo,

to, že někteří na těchto stránkách smějí zcela beztrestně napadat a urážet diskutující a hanobit národnosti, rasy, přesvědčení náboženské i politické, zatímco jiní jsou mazáni i za zcela PolCor příspěvky jenom proto, že je napsali oni, přece víte.
Nic s tím nenaděláme, protože cenzor si vždycky najde nějakou hrozně "oduševnělou" a "vtipnou" výmluvu, kterou nám sem prskne s přáním hezkého dne. To, že jeho výběrová slepota by už vydala na pěkně dlouhý seznam (obsahující navíc i výroky, které jsou hodně daleko za hranicí trestného činu) ho netrápí.

Je před vánocemi, cenzor má děti a nerad by skončil na dlažbě zrovna teď. Přejte mu ten kus žvance...
26. 11. 2012 | 07:10

Občan napsal(a):

Jo, Dane, když už jste takový agilní - KDY se začne Bradáčová zajímat o náměstka ministra spravedlnosti?

Ten snaživý chlapec nejenom že poklidně podniká (Klinické laboratoře Tábor, a.s.), ale navíc je většinovým majitelem AK, která zastupuje jistého údapce PROTI státu. Přičemž ten úpadce dluží státu a ZP skoro ČTVR MILIARDY Kč a "někdo" se postaral, aby se stát PĚTKRÁT nepřipojil k insolvenčnímu řízení.

Stalo se tak až napošesté a jen díky osobní statečnosti někoho z ČSSZ. Mezitím narostl dluh úpadce vůči státu a ZP ze 46 mega Kč na dnešních 216 mega Kč.
26. 11. 2012 | 07:26

Libertad napsal(a):

Pane Rathe, když jste mohl, sloužil jste pouze ve svůj prospěch, občas ve prospěch strany, v které jste se zrovna nacházel. Zcela jistě jste nesloužil svým spoluobčanům, kteří Vaši stranu volili.
Možná, že až Vám exekutor vše sebere, zjistíte, že u nás žijí i bezdomovci a že zákon o exekutorech je právní paskvil.
Stále máte mandát. Na jedné straně konstatuji, že to je s nevětší pravděpodobností důvod, proč jste ve vazbě, na druhé straně vyjadřuji moji zvědavost.
Jaký prvý nový zákon navrhnete až (a jestli) se objevíte v PS? Nebo nenavrhnete žádný, protože nemáte dojednanou politickou podporu?
Tedy jestli z vazby rovnou nenastoupíte trest.
Doznávám, že Vás vůbec nelituji. Ta Vaše zpupnost a bezohlednost s jakou jste vykonával všechny své funkce byla kolosální.
Také doznávám, že se mi zdá, že Státní moc nezachází s Vámi stejně jako se stejnými podobnými výlupky jako jste Vy. Tedy, že jste diskriminován.
26. 11. 2012 | 07:40

Chris napsal(a):

Davide, stačilo tak málo.
NEOKRÁDAT nás, občany platící daně.
A nemusel jste řešit, jestli je vazba spravedlivá
26. 11. 2012 | 08:24

stejskal napsal(a):

Dobrý den, paní Kočko Šklíbo,

jsem zbabělec a proto odpovím (navíc se i zbaběle podepíšu svým jménem). Žhavý Dráth není hanlivé komolení jména, ale internetový deník pana poslance Davida Ratha http://www.zhavydrath.cz/articles.php

Zkomolit něčí jméno z Issová na P.Issová (z anglického to "piss" neboli "močit" či "nasrat") naopak sprostota - i když to tak jistě mnohým nepřipadá - je.

Přeji zajímavou debatu.

Libor Stejskal
26. 11. 2012 | 10:21

Jos napsal(a):

Pane Stejskale,
je opravdu dojemné jak pečlivě a sofistikovaně pečujete o čest lidského odpadu jakým jsou Zelenka,Mádl a Issová. On je to váš, pravicový, odpad. Ten je třeba chránit za všech okolností. Ovšem v téže diskusi vás explicitní nadávka Rathovi dacan nijak nevzrušila. Takže Kočka Šklíba má pravdu. A všimněte si, kolik dobrých a intrligentních diskutérů odsud, právě pro tyto vaše praktiky, odešlo.
26. 11. 2012 | 14:18

stejskal napsal(a):

Všímám, pane Josi.

Budete-li nazývat lidi "odpadem" (což je narozdíl od "dacana" velmi hrubá nadávka a je jedno, komu je určena. Podobně jako velmi vulgární komolení jména), budu Vaše vstupy mazat.

Přeji hezký den a pokud možno zajímavou a slušně vedenou diskusi.

Libor Stejskal
26. 11. 2012 | 14:29

Občan napsal(a):

Dacan - hrubá nadávka/urážka, znamenající obecněji "příslušník opovrženíhodné společenské spodiny"; tedy "drban", "darebák", "pobuda", "lump", "buran", "grázl", "spratek", "hajzl"

Odpad - je-li použito jako nadávka, znamená totéž jako "dacan", tedy "opovrženíhodná společenská spodina/vnější projev společenské spodiny".
26. 11. 2012 | 16:26

Jos napsal(a):

Hle, jak se hrubá nadávka "dacan" mávnutím kouzelné hůlky pan Stejskala proměnila v salonní termín, ovšem za podmínky, že je užita vůči levicovému subjektu. Zázrak!
26. 11. 2012 | 17:15

Občan napsal(a):

Ani to však není, Josi, úplně jednoznačné. Ještě totiž také záleží na tom KDO ji použije; jen v případě pečlivě vybraných objektů (jako např. pan Rath) není nick rozhodující.
26. 11. 2012 | 18:40

Vandal napsal(a):

Dejme tomu, že žijete ve stalinistickém Rusku a přimalujete Stalinovi upíří zuby. Přijde Čeka , sebre vás...a soudy vám nařídí veřejné práce.
Vy ale na ně nenastoupíte - protože chcete i takto si stát za svým...že tedy Stalina lze v určitých kontextech jeho činů přirovnat k upírovi.
Jste tedy lenoch.

Ve stalinistickém Rusku / po smrti Lenina 1924 / již Čeka neexistovala, v r.1922 byla nahrazena GPU. Namalovat Stalinovi "upíří zuby" a být dopaden, znamenalo jistou smrt. To přirovnání silně kulhá, dnes nežijeme ve stalinistickém Rusku.
Nabídnu jiné přirovnání - opálený loupežník zmlátí a oloupí invalidu na vozíku, dostane od naší přísné justice drakonický trest, 100 hodin veřejných prací. Odmítne z důvodu rasového pronásledování nastoupit tento trest. A následně je odsouzen na 1 měsíc kriminálu. Je také bojovníkem proti nelidskému režimu?
26. 11. 2012 | 19:05

stejskal napsal(a):

Popravdě řečeno mne nenapadlo, že by někdo mohl klást rovnítko mezi výrazy "dacan" a "příslušník opovrženíhodné společenské spodiny", "darebák", "lump", "grázl" či "hajzl".

"Dacan" je dle mého nevychovaný člověk, neomalený, neotesaný, ten, který se neumí chovat (a to má do "darebáka", "lumpa", "grázla" či "hajzla" setsakra daleko.

Ale chápu, že ne po každém lze vyžadovat nadprůměrnou znalost mateřské řeči či dokonce jazykový cit podložený zkušenostmi mnohaleté práce s jazykem.

Bavte se tu hezky. A nezlobte. Za chvíli přijde paní Kočka Šklíba, jsem zvědav, jak statečně odpoví na fakt o www.zhavydrath.cz, který jsem uvedl výše.

Libor Stejskal
26. 11. 2012 | 19:36

Občan napsal(a):

O žádném webu "zhavydrath" tady nikdy nebyla a není řeč. Ti, kdo užívají slovo "drath", je užívají zásadně jako urážku, nadávku, výraz opovržení.

Tedy v tom samém smyslu, v jakém jiní NESMĚJÍ užít pojem "odpad" či "duševní odpad" - jako označení názoru, zasluhujícího opovržení.

Dacan JE totéž jako hajzl, zmetek, spratek, parchant, darebák, lump apod. Užívá se obvykle ve vztahu k nezletilým a -náctiletým, kteří dělají něco, co velmi vadí jejich okolí.

Ale abych se vrátil k tématu - vzhledem k tomu, že proti panu Rathovi dodnes nebyl schopen SZ ani sesmolit obžalobu (přesto, že se titíž SZ již při zatčení pana Ratha kasali, že proti němu mají zcela nezpochybnitelné důkazy), je použití slova "dacan" vůči jeho osobě úmyslnou hrubou urážkou a ničím jiným.
Okřikovat a mazat ty, kteří kritizují přispěvatele nadávající panu Rathovi a správně označí jejich příspěvky, je tedy buď pokrytectvím nebo přímo vyjádřením souhlasu s těmi, kteří porušují pravidla slušné diskuse.
26. 11. 2012 | 20:15

stejskal napsal(a):

Určitě, pane Občane, tak se mějte. Hezký večer.

Libor Stejskal
26. 11. 2012 | 20:25

stejskal napsal(a):

P.S. A jen na okraj, výraz "dacan" není totéž co "hajzl, zmetek, spratek, parchant, darebák, lump" apod. není to ani to samé jako "lidský odpad" (to byl ten "odpad", jémž byli označeni dva konkrétní lidé, a proto jsem to smazal. Ale mažu to i jako abstraktum, nemám rád, když se výraz "lidský odpad" používá ve vztahu k lidem obecně).

Čili hrubé nadávky, které zde zaznamenám, odtud zmizí. A to bez ohledu na sémantické úvahy jednotlivých diskutujících resp. fanoušků různých politických či ideologických klubů. Popřípadě na různé zajímavé hypotézy na téma, jak kdo co myslí či nemyslí.

Libor Stejskal
26. 11. 2012 | 20:39

JenTak napsal(a):

český maloměšťák - kočka šklíba
Jestli Rath nese v krabici od vína sedm milionů a policie ho na ulici zatkne protože z odposlechu ví, že Rath se těmi 7. miliony nechává uplatit, není co řešit.
Nosit v krabici 7 milionů jen tak může kdokoli, ale policie nesmí mít důkaz o předání úplatku. Nebo si opravdu myslíte, že Ratha zatkli jen tak náhodou? Hejtmana s imunitou?! Když ho zatkli, tak důkazy musí být skutečně pádné i pro ČSSD, a jejich poslance. To jen vám nic nestačí.
Vy jako Rathovi věrní budete obhajovat i neobhajitelné. Jste jako Svědci Jehovovi, které nepřesvědčí žádný důkaz.
26. 11. 2012 | 23:06

Občan napsal(a):

Pane Stejskale,

máte nějaké řízení na blogu "Proč lidé neumějí pracovat ve službách?". (25.11.2012, 21:58)
Visí Vám to tam už druhý den a já Vás vyzývám, abyste konal podle toho, co zde opakovaně tvrdíte.

Děkuji
26. 11. 2012 | 23:55

didusin napsal(a):

Kam vkročí Yosif K je diskuse obohacena, trocha kabaretu neškodí nikdy. Napsal toho víc, ale četl jsem málo, však přece jen : Rathových 7 milionů se možná do krabice od vína vešlo, Vondrova půlmiliarda možná ani do banánky. Parkanové, Drobilové Drábkové či Kalouskovy drobné atd. běhají virtuálně po sítích, to je jistější a není to tak materiálně objemné. "Objemnost" pocítí občané. A teď si přečtu, nechť předložím důkazy a podám trestní oznámení. Nu dobrá, jenže trestní oznámení by mělo být podáno na vládnoucí za správu země en bloc ...
27. 11. 2012 | 16:26

OZZY napsal(a):

JEN SI STĚŽUJ DEBÍLKU HLAVNĚ ŽE SI V CHLÁDKU A DLOUHO BUDEŠ :-D
20. 12. 2012 | 23:48

Jarmila napsal(a):

Jsem ráda, že zdaleka ne všichni baští tu justičně-mediální frašku kolem p. Ratha. A přestože si myslím, že nic neprovedl, bojím se, že bude odsouzen. Což mi přijde hrozné, kam až jsme to s tou naší totalitní demokracií dopracovali. Ale třeba jim něco zhatí plány, tak jako např. při volbě prezidenta. Před volbami byla odvaha říct opačný názor a stejné je to i v této kauze. A i p. Rathovi přeju, stejně jako p. Zemanovi, aby, byť sám proti všem, dokázal nemožné a zvítězil.
02. 02. 2013 | 15:26

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Obluk Karel · Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy