Soumrak demokracie

17. 04. 2013 | 12:45
Přečteno 3747 krát
V demokracii patří všechna moc lidu, který si vládne prostřednictvím volených zástupců a i pomocí referend. Je mediálně módní volat po větší nezávislosti struktur státu. Nezávislosti na čem? Přeci na vůli lidu. Nezávislost je jen zástěrkou pro snahu vymanit se z kontroly lidu, tedy lidem volených demokratických struktur.

Nezávislost na volbách

Lidé mají jediný účinný a rychlý prostředek jak uplatnit svoji vůli – a tím jsou volby. Vše ostatní funguje jako doplněk či součást předvolebních mechanismů. Pokud se lidem nějaká strana či politik nelíbí, nehájí jejich postoje, nepracuje v jejich prospěch, tak si vyberou něco jiného a politik či strana dočasně či trvale končí. Strukturám, které drží určitou moc, se to nelíbí. Proč by měly dbát na vůli lidu, když oni tomu rozumějí lépe. Tak začalo sílit volání po nezávislosti.

Neodvolatelní odborníci

Mediální mainstream roky do lidí vtlouká, že politici jsou svoloč. Prostě volíte si hajzly, kteří myslí jen na svůj prospěch a na vás kašlou. Ovšem jsou tu přeci zkušení odborníci, kteří pro vás budou nezištně makat do roztrhání těla, jen jim dejte nezávislost. Nezávislost na vámi zvolených zástupcích. Taky jim dejte definitivu, tedy neodvolatelnost, ať mohou v klidu pracovat pro vaše dobro.

Vyhnout se kontrole

Kde se bere jistota, že kdo je neodvolatelný a nemusí se nikomu zpovídat, se bude chovat lépe, než politici volení maximálně na 4 roky a čelící neustálému zájmu médií i veřejnosti? Samozřejmě opak je pravdou. Kdo má jistotu neodvolatelnosti a nemusí ze své práce skládat účty, ten podléhá všem svodům mnohem jednodušeji a rychleji.

Napálit veřejnost

Přesto hoří urputné bitvy, aby byli státní zástupci neodvolatelní a nikomu se nezodpovídali. O totéž usilují i úředníci od ministerstev až po jednotlivé obce. Zákon o státní službě, tedy zákon o jejich definitivě a nezodpovědnosti, má být jednou z vlajkových lodí boje s korupcí. Myslím si, že protimluv je zcela jasný.

Štěkají proti demokracii

Rok od roku sílí vytrvalá snaha omezit moc lidu nad sebou samým a tuto moc svěřit do rukou osvícených, nikým nevolených a neodvolatelných „odborníků“. Média si ráda říkají hlídací pes demokracie. V tomto případě většinově štěkají proti demokracii. Je otázka, proč tak činí.

Řídit soudy

Jedinou, na vůli lidu nezávislou složkou, mají být soudy. Ty mají hledat spravedlnost a neohlížet se na momentální přání lidu. To je teorie a ideál. V naší realitě je patrná snaha mainstreamových médií diktovat přímo rozsudky. Zde tedy nejde o snahu prosadit názor většiny lidí, ale podvolit se vůli nejsilnějších médií.

Názory médií nemusí být názor společnosti

Dalším fenoménem je snaha zaměňovat většinový názor médií za převažující postoj celé společnosti. Několik desítek novinářů a editorů vytváří často dojem, že nemluví za sebe, ale za drtivou většinu lidí. To mnohdy není vůbec pravda. Nedávno jsme to mohli vidět při volbě prezidenta republiky. Kdo věřil médiím, ten by vsadil na výhru Karla Schwarzenberga. Názor většiny voličů byl však jiný.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

pamětník napsal(a):

Mlčeti zlato.
Zvláště ve Vašem případě.
17. 04. 2013 | 12:58

Michal Macek napsal(a):

zdarec

vim ze se nudite ale nechcete delat neco jineho?treba cvicit kung fu? bylo to zabavne ale ted uz je trochu nuda to cist...
17. 04. 2013 | 13:02

Přidat komentář napsal(a):

Kůň senátorem a tenhle kriminální delikvent prezidentským vězněm. Stejná hloupost. Rath, už nepište, otravujete tady vzduch.
17. 04. 2013 | 13:06

jednotka chytrosti - jeden antizaorálek napsal(a):

"Jedinou, na vůli lidu nezávislou složkou, mají být soudy"...a co váš guru soudruh paroubek, který bez výzkumu veřejneho mínění neidělal ani krok?. 3 antizaorálci.
17. 04. 2013 | 13:09

melčákova pohanka napsal(a):

Paní Bradáčovou,již přijala vláda mezi sebe a nahradila ve funkci první p....y K.Peake. Myslíte,že to je odměna,že se na Vás udělala? A je pravda,že manžel Bradáčové jede se Šiškou v tom tunelu s IT ?
17. 04. 2013 | 13:28

melčákova pohanka napsal(a):

Přidat komentář. Vy nebudete asi žádný náročný,co? Když vám ten puch tady stačí! Takové lidi Kalousek potřebuje! Kolik vás tu ještě smrdí?
17. 04. 2013 | 13:30

Jan Novák napsal(a):

Nedělám si iluze o MUDr. Rathovi. Nicméně on je jediná velká ryba, která je v base. Ale ptám se: proč on jediný? Adeptů je přeci celá řada. Takový Drábek i s Šíšou by jen v trochu normální zemi byli přinejmenším ve vazbě, nebo disident Vondra, nebo Bém a další a další
17. 04. 2013 | 13:40

pamětník napsal(a):

Jan Novák:
Stoprocentní souhlas.
17. 04. 2013 | 13:50

Jurist napsal(a):

To určitě, Jane Nováku. Jenže nejdřív by je museli chytit při nějakém činu, který by vzbuzoval vážné podezření na porušení zákona. Jako Ratha. A to se zatím nestalo (výkřiky na internetu na to nestačí). Je to smutný, ale tak to chodí. Zavřít někoho jenom proto, že si jiný myslí, že by ho bylo dobré zavřít, už nejde.
17. 04. 2013 | 13:50

melčákova pohanka napsal(a):

Jurist. Vy žijete v lese? Copak Dalík,Barták,Janoušek,Parkánová,Wolf a další nebyli obviněni? Ale jde o rychlost a scénář procesu... A mimochodem vrcholem všeho je obžalovaná rada Prahy,která místo,aby byla,aspoň mimo zdroj peněz,tak žaluje Policii a sama dále může pokračovat v tr.činnosti...Ale závidím vám,žít mimo realitu!
17. 04. 2013 | 14:00

honolulu napsal(a):

Pane ministre Kubice,
samozrejme, ze zde ctete a sledujete "statnika" dr. Ratha.
Tato Vase cininnost mi dava moznost Vas oslovit na strankach
Aktualne CZ...

Chci Vas upozornit na slabinu ve Vasi praci. Prumerny obcan Vasi zeme zije v terroru a stalem strachu z privilegovaneho a silne kriminalniho etnika, parazitujiciho na Vasem narode. Strachu z Cikanu.
Lide se dovolavaji pomoci presidenta ve svych dopisech a inklinuji ve svych tuzbach k nedemokratickym "silnym" rezimum.

Vase povinnost, CESTNA POVINNOST, je chranit delny a bezbranny lid vasi zeme... Vim, ze mate svazane ruce. Doporucuji Vam proto si vzit pristi dovolenou v Chile a zucastnit se tamniho skoleni pro policejni dustojniky, jak zatocit s kriminalitou a udrzet demokracii pri zivote...

Demokracie NENI kriminalni bordel a ma mnoho zbrani legalnich i nelagalnich, jak zajistit bezpecne ulice. Tak se o to snazte !
Ono to prosakuje do sveta a dela to spatny dojem.
17. 04. 2013 | 14:13

Libertad napsal(a):

Smutné, velmi snutné, že Vás museli zavřít pane Rathe, abyste došel k poznání, které normální občané (ti co nemají jako pracovní metodu krást) to ví už dávno. Jistý P. Cibulka už dávno žádá odvolatelnost "demokratických" zvolených poslanců, senátorů etc. Všichni politici včetně Vás ho mají v lepším případě za blázna.

12 let vězení Vás nemine. Smutné je (pro normální občany). že tam budete sám (bez Vondry, Janouška, Kalouská a dlouhé etc.)

Bez pozdravu

Sidonio Libertad
17. 04. 2013 | 14:16

Jurist napsal(a):

Pohanka. Ne, v paneláku. O Dalíkovi, Bartákovi, Janouškovi, Parkanové, Wolfovi nebyla v tom příspěvku řeč. Odpovídal jsem na otázku, proč nejsou v base disident Vondra, Bém, Drábek a Šiška.

Jinak: Janoušek obviněn z přípravy vraždy, na tahu je žalobce, pak soud rozhodne, zda je to pravda. Wolf se skrývá, je na něj vydán mezinárodní zatykač (to nemůže trvat dlouho, než ho chytí). Parkanová obviněná, obvinění prošetřuje žalobce, pak rozhodne soud. Rada Prahy není obžalovaná, ale obviněná (to je dost rozdíl, ale to vás asi nezajímá). Teď rozhoduje žalobce a pak soud. Barták je stále vyšetřován. Ani Parkanovou, ani radní nechytili jako Ratha s úplatkem v ruce (to, že je někdo z něčeho podezřelý ještě neznamená, že se mu to podaří dokázat). Proces u všech probíhá standardně.
17. 04. 2013 | 14:20

Yosif K napsal(a):

No to je pěkný že se MUDr Rath zastal pana presidenta Zemana proti zlým mediím.

Kdo si připravbuje půdu pro nějaký zásah shora ve smyslu propuštění atp, tak musí samozřejmě zkoušet všechno.

Nakonec Klaus tzaké říkasl že nedá amnestii a dal. I Zeman může říkat že nedá amnestii a pak ji dá. Kdzž jeden sedí, zkusit je nutno všechno. Napsání blogu a pochvala Zemana nic nestojí a něco z toho být může. Proč to nezkusit.
17. 04. 2013 | 14:34

Neudržitelný napsal(a):

Autor
"Je mediálně módní volat po větší nezávislosti struktur státu. "
"Přesto hoří urputné bitvy, aby byli státní zástupci neodvolatelní a nikomu se nezodpovídali. O totéž usilují i úředníci od ministerstev až po jednotlivé obce. Zákon o státní službě, tedy zákon o jejich definitivě a nezodpovědnosti, má být jednou z vlajkových lodí boje s korupcí."
Asi si pletete pojmy a dojmy. A volby. Volíme politiky do parlamentu, do senátu, nebo do místních zastupitelství. Tím to končí. Všichni ostatní, od matrikářky na obecním úřadu v Kotěhůlkách po všechny úředníky ministerstva obrany nevolíme! Změna může být provedena v rámci volby jen na ministerských křeslech. Ministr pak stanovuje směr a cíle daných ministerstev, nebo starosta se zvolenou radou určuje konkrétní cíle. Ale proč by měli být vyměňováni po každé volbě všichni zaměstnanci? Proč? Protože nově zvolení politici mají plno kamarádů, příbuzných, známých, pak také naslibovali za své zvolení různé prebendy,.......
A tak se vždy téměř všichni vyhodí, a začne se nanovo. S lidmi kteří to neznají, neumějí, a koukají za ty 4 roky co nejvíc nakrást.
Pěkně děkuju.
17. 04. 2013 | 14:41

Kateřina napsal(a):

Chápu pana Ratha, proč tak brojí proti neodvolatelným úředníkům, odborníkům, soudcům, st. zástupcům, ve státní správě, vždyť takoví podobní ho dostali tam, kde nyní je... dokonce má v jistém smyslu i pravdu, že jim také není radno věřit, že každý může selhat, že... Jenže jiná lepší cesta není, není už dále možné, aby všichni úředníci státu byli závislí na volbách, a byli měněni ne podle svých schopností, a zkušeností, ale podle stranické knížky či svých známostí s konkrétním politikem... Na takové úředníky platí stejné trestní právo, jako na všechny ostatní občany, včetně, ještě navíc zodpovědnosti jako osoby veřejně činné, tak by to správně mělo být... a je ostudou této země a jejich politiků, že u nás takový služební zákon, který by toto zaručoval, ještě nebyl schválen, jako v ostatních civilizovaných zemích...
17. 04. 2013 | 14:58

gabriela napsal(a):

Srdečně zdravím doktore Davide Rathe. Mám na Vás jednu nesmělou otázku: "Kdy už Vás konečně pustí z vyšetřovací vazby na čerstvý vzduch ?" ...

Viděla jsem snímky z vazební cely na webu a musím říci, že je to dost otřesný pohled. Moderní mučírnu pro vazebně stíhané korunuje hned metr či dva od postele otevřený záchod bez dveří.
Zamřížovaná okna bez možnosti si vyvětrat, atd. atd.

Jsem šokována, kam jsme se to dostali za více než 20 let demokracie v oblasti vězeňství...

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/zive-vysilani/videozaznam-452389-brifink-helsinskeho-vyboru-o-vazebnich-veznicich/

Naše "elity" se na Vás už vyřádily za téměř celý rok vazby víc než je zdrávo. Asi je stále trápí uražená ješitnost, jinak by Vás vyšetřoval(y) už dávno na svobodě ...

***************************************************************
http://www.youtube.com/watch?v=BZAcD4wLgpE
***************************************************************

Citace Vašeho textu ...

"Nedávno jsme to mohli vidět při volbě prezidenta republiky. Kdo věřil médiím, ten by vsadil na výhru Karla Schwarzenberga. Názor většiny voličů byl však jiný."

Jestli to není tím, že většina voličů hledala info tak dlouho, až našla to pravé. Předci Karla Schwarzanberga byli totiž upíři :-) Nechtěli riskovat ztrátu krve ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=KJM0a3oEVHs

I když skutečná pravda je možná trošičku jiná a z Karla Schwarzenberga se postupem vývoje vyvinul roztomilý topinkový demokrat a azylový humanista. Přesvědčete se sami ;-)

http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/1488-bude-valka-schwarzenberg-pry-domluvil-azyl-pro-zidy-cesko-prijme-az-milion-prchajicich-izraelcu.aspx
17. 04. 2013 | 15:04

Kateřina napsal(a):

A jinak osobně na volby a jejich regulérnost nevěřím, ne v této zemi, kde korupce vládne úplně všemu, kde si většina rádoby "politiků" chodí do politiky jenom ukořistit co nejvíce peněz a majetku, a na lidi opravdu doslova kašlou... To, v jakém marasmu nyní žijeme, je dílem drtivé většiny bezohledných a chamtivých politiků, a dílem jejich nezodpovědných voličů, kteří je volili znovu a znovu, i přesto, že věděli, co páchají ve svých funkcích... Největší zlo tedy pochází z politických stran, které pouze sbírají hlasy voličů za svými sobeckými cíly, a do světa vypouští jenom intriky, neustálý boj o funkce a moc, špínu a hádky... To, co se podle mně nejvíce společnosti nedostává, je většina normálních slušných a poctivých pracovitých lidí na všech úrovních, vypadá to jednoduše, ale je to strašně těžké, až téměř nemožné v této morálně zdevastované zemi, kde je zlodějna považována za normu (!)...
17. 04. 2013 | 15:06

gabriela napsal(a):

oprava

Předci Karla Schwarzenberga ...
17. 04. 2013 | 15:08

Ládik!!! napsal(a):

Hrajete s bachařema pinponk a ještě máte čas na tohle.... Je vidět, že v base je nuda.
17. 04. 2013 | 15:20

aga napsal(a):

Jurist

Aby byl něko chycen při činu, musí se ho někdo snažit chytit. Nasaďte 200 honicích psů a masivní odposlechy na kteréhokoli z vámi jmenovaných i nejmenovaných (jako na Ratha) a přidejte veleochotnou státní zástupkyni, a máte je všechny. Kde ovšem není ke všemu ochotný žalobce/žalobkyně, není ani soudce.
17. 04. 2013 | 15:20

gaga napsal(a):

aga: A to je tvoje domněnka, přání, sen, věštění z kávové sedliny, znalost z restaurace na Růžku, nebo odkud to máš? Na případu Rath pracovalo do jeho zatčení tuším pět detektivů. Kde by se jich vzalo 200?

Koukám, že do toho vidíš nejmíň tak dobře jako Novák a Melčákova pohanka. Prostě to říkala Manča a Zaorálek v telce, tak to bude pravda. Jenže kvůli tvým, Mančiným a Zaorálkovým pravdám nikoho do krimu poslat nejde. Už tu není bolševismus.
17. 04. 2013 | 15:31

aga napsal(a):

gaga

Bolševismus zajde až s takovými bolševickými manýry, jaké tu předvádíš ty, soudruhu.
17. 04. 2013 | 15:44

aga napsal(a):

PS

Ty tři vagony spisů, které soudce na Ratha dostal, taky vypotil jeden policejní příručí ve svém volném čase, viď.
17. 04. 2013 | 15:46

melčákova pohanka napsal(a):

Jurist. Tak se modlete,ať tato selektivní spravedlnost nesedne na vás! Možná váš panelák je standartní,ale proces s Rathem je na české poměry nestandartní resp. standartní pro léta,když stavěli váš panelák!
17. 04. 2013 | 15:54

neo napsal(a):

Tak oni chytnou politika jak krade a hned zde máme soumrak demokracie.

Než byl chycen a zavřen, tak nic...
17. 04. 2013 | 16:17

Andrejj napsal(a):

Hlavně se, (ne)vážený pane Rathe, smráká nad Vámi. A to je dobře. Doufám, že s vámi v base zasedne ještě řada dalších zlodějů, jako jste vy!
17. 04. 2013 | 16:31

marxík napsal(a):

neo
Bývalý kolego, kdybych vás chytnul a prošacoval, tak bych taky určitě zjistil , že kradete.
17. 04. 2013 | 16:38

Čankajšek napsal(a):

Divné, velmi divné. Na to, že MUDr. Ratha chytili údajně při činu, drží ho ve vyšetřovací vazbě nějak moc dlouho. Při současném stavu politického systému bych se vůbec nedivil, kdyby MUDr. Rath nakonec z toho všeho vyšel jako vítěz.
17. 04. 2013 | 16:50

neo napsal(a):

marxík:

toto si laskavě odpusťte. Nekradu. Nejsem ani komunista ani politik.
17. 04. 2013 | 16:52

melčákova pohanka napsal(a):

neo. Ale vždyť o soumraku demokracie a praktikách z padesátých letech dnes mluvil,jistě vámi uznávaný,ministr Blažek,i když v Brně ho považují za součást místní mafie....
17. 04. 2013 | 16:57

marxík napsal(a):

neo
To tvrdí i Rath. Proč bych měl věřit vám a Rathovi ne?
17. 04. 2013 | 16:58

justice napsal(a):

Soumrak Ratha,
tento podvodnicek jde konecne k soudu. A ani jeho blogy ho nezachrani. Pujde popravu sedet.
17. 04. 2013 | 17:29

otaznik napsal(a):

Čankajšek,

proc udajne? Ratha proste chytili. Ty si myslis ze kdyby toho ukecaneho zbabelce pustili na kauci, ze by neudelal Wolfa?
17. 04. 2013 | 17:33

otaznik napsal(a):

marxiku?

Veris na marxismus-leninismus?
17. 04. 2013 | 17:35

stredocech napsal(a):

Ja jen doufam,

ze az bude Rath sedet natvrdo, tak bude mit na vezenskych teplakach nasitej stitek, "Zasluhou hejtmana Ratha".
17. 04. 2013 | 17:39

justice napsal(a):

Tebe snad zachrani jen zpivani Rathe,
Zapej u soudu jak CSSD financuje sve volebni kampane, a mozna uvidis sve deti jeste nez budou dospele.
17. 04. 2013 | 17:44

jirátovi sourozenci napsal(a):

Stčedočeská justice to je otazník aneb,kdyby hloupost nadnášela...Veselé diskutování !
17. 04. 2013 | 17:50

Joe Ratata napsal(a):

Už zjisti ten náš Cattani v sukni,kolik dostalo Bendlo od vodáren za to přehození nákladů údržby vodovodních řadů na odběratele?
17. 04. 2013 | 18:14

zemedelec napsal(a):

Pane marxík.
Dobře pro neo.
Jenomže Rath to nikomu neukradl,on to přece dostal,buď víno,nebo jak tvrdí policie,že v krabici bylo 7mil.To přece ukradl,nebo vyšmelil někdo jiný,jenom ať řeknou čí to byly peníze.Když to řeknu normálně,dalo by se to posuzovat,že ho někdo chtěl podplatit a policie mu zabránila,aby zveřejnil kdo ho chtěl podplatit.
17. 04. 2013 | 18:31

otaznik napsal(a):

jirátovi sourozenci.

Uz se vznasis? Ci je vas vice?
17. 04. 2013 | 18:32

otaznik napsal(a):

zemedelce,
Rath pouze ukradl tu krabici. Tech 7 milionu se tam nejak zahadne dostalo. Jaka je vase teorie? Ufouni?
17. 04. 2013 | 18:40

český maloměšťák napsal(a):

V kauze CASA údajně přišel Český stát snad až o 600 milionů korun.
V kauze Rath nevím o kolil korun kdo přišel a zda vůbec o něco přišel Český stát - ale podle zásad logiky, symetrie , krásy a etiky...měla Parkanová už mít svůj vězeňský mundúr značně obnošený a sepraný.

Ale jak už zde kdosi napsal - česká justice má k dispozici hned několik metrů.
Podle toho, jak to je pro tu či onu Mafii výhodné...podle toho se vytáhne i ten metr.
Pak to ale taky všecko podle toho vypadá - když se takhle měří.
17. 04. 2013 | 18:45

zemedelec napsal(a):

Pane otazníku.
Přece to dostal od Pancové s tím,že je to víno,neukradl krabici ani víno ani ten obsah co našla policie.Je to jenom moje teorie,co kdyby po zjištění obsahu to udal na policii?
17. 04. 2013 | 18:50

ZdeněkJ. napsal(a):

jurist
"Ani Parkanovou, ani radní nechytili jako Ratha s úplatkem v ruce ".
Ratha chytili s krabicí od vína, kde bylo údajně 7 mil. Kč. Nic víc, nic míň - takto uvažuje standartní demokrat, kdežto juristům je to jasné předem, tak jako to bylo vždy jasné "lidovým demokratům" před mnoha léty.
17. 04. 2013 | 18:54

Joe Ratata napsal(a):

Soumrak české demo demokracie.
17. 04. 2013 | 19:17

SuP napsal(a):

Ládik!!! -
To víš, nesprchuje se, tak v mezičasech píše kokotiny.
17. 04. 2013 | 19:44

stopa napsal(a):

otaznik

Mandrake odkud víš že Rath tu krabici ukradl? To jsme ještě neslyšeli a nečetli.
Mandrake proč používáš nick otaznik když jindy píšeš jako blue jay nebo student nebo mandrake?
17. 04. 2013 | 20:07

otaznik napsal(a):

Co te zere stoppa?

Si myslis ze anonymni priblblej nick stoppa je lepsi nez ten muj?
PS. A proc si myslis ze tu krabici Rath neukradl? Copak toho neukradl dost? Pamatujes na kauzi Tempus medicorum ? Rath zacal jako zlodejicek a dopracoval to na nechutnecho zlodeje co zneuzival sve pozice. Doufam ze ten byvalej hejtmanoposlanec dostane aspon 6 let natvrdo.
17. 04. 2013 | 20:33

otaznik napsal(a):

zemedelce,
co kdyz se ukaze u soudu ze Rath moc dobre vedel co v te krabici je. Budete ho porad obhajovat?
17. 04. 2013 | 20:38

marxík napsal(a):

zemedelec
Kolego, byl jsem si zabruslařit, a pak svlažit hrdlo.

Pokud si dobře vybavuju první záběry z tohoto politického procesu, tak byl Rath nad krabicí s penězma vskutku převapen, ne však vyděšen.
Patrně se tenkrát myslel, že se to brzy vysvětlí. Buď je skvělý a pohotový herec nebo to na něj ušili.
Já vysoce favorizuju šití, i s ohledem na známé okolnosti před a po polapení.
17. 04. 2013 | 20:52

pamětník napsal(a):

marxík:
Podle čeho se domníváte, že jde o politický proces? MUDr. Rath okrádal už před léty ČLK jako její prezident, divil bych se, kdyby nedělal totéž jako hejtman.
17. 04. 2013 | 20:59

stoppa napsal(a):

otaznik

Mandrake já nevím jestli ukradl tu krabici nebo jestli ji dostal. Ty to víš?
Mandrake ty střídáš nicky ale zcela zbytečně. Jseš dobře poznat.
17. 04. 2013 | 21:01

marxík napsal(a):

pamětník
Žádnému jinému politikovi se dosud nevěnovala taková péče ze strany příslušných (někdy i nepříslušných) orgánů jako Rathovi.
Počínaje prvotním impulsem pro jeho sledování, přes akční Němcovou , až po jeho roční samotku.
17. 04. 2013 | 21:15

melčákova pohanka napsal(a):

otazník,atd. Chci se zeptat vás,zda v případě,že se ukáže proces s D.Rathem,jako vykonstruovaný a s politickým podtextem,takže se nám omluvíte a především D.Rathovi? Také jsem si všiml,že jste jednou otazník,podruhé....atd.. S vaší nenápadností by neměla problém ani PČR!
17. 04. 2013 | 21:41

Pepa napsal(a):

Na Ratha bylo nasazeno 700 elitních policistů , aby vládní zločinci mohli beztrestně krást.Vždyť každý den média ukazuji, že tam a tam byl podvod, krádež v řadu desítek milionů, bohužel policie nikoho nezadržela a soud sebejistě prohlásí, že nejsou důkazy.Nejsem Rathův příznivec,ale Rath je největší politický vězeň a justiční mafie bude jej tak dlouho držet až se pověsí a Duka mu poskytne poslední pomazání, ještě po něm bude požadovat milodar, aby se dostal do nebeského království.
17. 04. 2013 | 21:46

Yosif K napsal(a):

Pane Pepa,
a co causa Tempus Medicorum? To nastražil na Ratha také Kubice?

Konspiracioniste si dokáží vysvětlit konspriracemi všechno, i nahrávky, i to že Rath řekl že je jenom malej čudla. Malej, jak se to vezme. Samozřejmě jiní kradou taky ale nejsou tak suevrenní paka aby nosili paš v krabicích od vína.

Rath se měl učit u Palase a Tesaříka jak se elegatně krade.
Palas má hotel za 30 mega a všichni mu mohou škrabat záda. tesarřík má bráchu multimilonáře skrzevá subdodávky pro Autocont. Prachů jak želez a absolutně právně neprůstřelné.
17. 04. 2013 | 22:07

pamětník napsal(a):

marxík:
To je sice pravda, však také šlo bezesporu o nejdrzejšího provokatéra mezi politickými lídry, ale jeho zlodějství zřejmě bude prokázáno.
17. 04. 2013 | 22:13

pamětník napsal(a):

melčákova pohanka:
Nekojte se lichou nadějí, proces s Rathem určitě vykonstruovaný nebude.
17. 04. 2013 | 22:14

pamětník napsal(a):

Pepo,
neplácejte, zbytečně se zastáváte zloděje.
17. 04. 2013 | 22:15

melčákova pohanka napsal(a):

pamětník. Jestli vás neděsí masa štěnic a narušení osobní intimity,tak jste zvláštní člověk. Toto jsou klasické estébácké praktiky a dnes Rath a zítra vy nebo já,ale ne nikdo z vládní mafie....
17. 04. 2013 | 22:39

Antroid napsal(a):

Zajímavé téma, (snad prvně) zčásti souhlasím, jakákoli neodvolatelná moc představuje závažné riziko.

Osobně jsem pro volené soudce s limitovaným mandátem, podobně jako např. v USA. Není důvod, aby občané nemohli zvolit soudce, mohou-li volit poslance či prezidenta. Zejména pokud víme o řadě případů, kdy soudci porušili zákon či pracovali liknavě.
Podobně státní zástupci.
17. 04. 2013 | 23:09

honolulu napsal(a):

Pane dr. Rathe na povzneseni nalady na cestu do Gulagu, Vam nick honolulu posila pisen o ztrate svobody.

Bianca Schweigender Don Herlinde Grobe na Youtube.

Dale Vas urcite potesi, ze panu ministru hrozi v budoucnosti podobny osud za nezvladnuti poulicniho terroru od pristi poprevratove vlady. Vim to vsechno z Tarotu a logicka dedukce to ukazuje take.
Napred Vas nekdo fackoval v parlamente a ted jste v aincliku..
Vy jste na tom jako ja za mlada.

Ale to vsechno pomine. Na me strileli v Angole v Mozambique a v Rhodesii a ted jsem stastny a spokojeny. Vy budete jednou take.
18. 04. 2013 | 01:21

Ládik!!! napsal(a):

Dejve,
jaký soumrak? Po osmiletém panování ČSSD tady byla naprostá tma.
18. 04. 2013 | 06:52

Matrix napsal(a):

Ale Rathe, jseš v loji

http://www.lidovky.cz/zalobce-neveri-historce-o-milionech-rathova-otce-v-obzalobe-vytahl-3-trumfy-16n-/zpravy-domov.aspx?c=A130417_130512_ln_domov_rak
18. 04. 2013 | 07:53

čert }:o) napsal(a):

mám radost že Rath
dusí ve vlastní šťávě
a s ním jeho povedení
soudruzi
18. 04. 2013 | 08:14

Ernesto napsal(a):

Mistře Honolulu dobré ,moc dobré ! Zdravím ze záhrobí E.
18. 04. 2013 | 10:40

melčákova pohanka napsal(a):

čert. Vzpomínám si,že jste virtuálně o mně usoudil,že jsem zlý člověk. A já si myslím,že vy jste hodný a láskou k bližnímu,až posedlý ....Nějak mi nejde napsat člověk a klávesnice je v pořádku...
18. 04. 2013 | 10:43

melčákova pohanka napsal(a):

honolulu. Vy jste,ale realista a to jsem vás bral jako šprýmaře... Nemohl byste jsem cáknout trochu mořské vody ? Díky!
18. 04. 2013 | 10:46

čert }:o) napsal(a):

pohanko
Rath není bližní
a taky netvrdím
že oplývám dobrotou
Nemáme si co vyčítat ;o)
18. 04. 2013 | 11:48

pamětník napsal(a):

melčákova pohanka:
"pamětník. Jestli vás neděsí masa štěnic a narušení osobní intimity,tak jste zvláštní člověk." Nebýt zlodějů jako je MUDr. Rath a dalších zločinců, nebyla by potřeba masa štěnic. Děsí mne, že s takovými rathy se svezou i ti slušní.
18. 04. 2013 | 13:44

Křemílek napsal(a):

Koukám klub důchodců to tady u Rátha zase rozjel ! Stařešinové se tetelí blahem když si občas můžou vyhodit s kopita a napsat sem nějaký blábol ! Panu cenzoru k radosti ,pravda !
18. 04. 2013 | 14:46

melčákova pohanka napsal(a):

pamětník. Děsí mě lidé jako vy,kteří soudí před soudem... Věřím,že si letos nezměníte nick a že si o Rathovi ještě popovídáme. Viděl jste Ucho ? To k těm štěnicím! Ale lidé vašeho typu nepochopí,dokud se ty štěnice netýkají vás...
18. 04. 2013 | 15:46

čert }:o) napsal(a):

pohanko
protože politici nejsou
poctiví tak je třeba
je nějakým způsobem
usvědčit když to jinak
nelze
A je jedno zdali to bude
rudej modrej oranžovej
takže štěnice do bytů
a kanceláří všem přeju
Co se týče mě osobně
pokud se jim podaří
naroubovat štěnici ke
mě tak klidně
nemám totiž za potřebí
okrádat lidi ani stát
který naopak okrádá
a zadlužuje bez mého
souhlasu mě s
bravurností mistra
Ratha a dalších
jen doufám že všichni
se sejdou v kriminále
na grupáči
18. 04. 2013 | 17:13

melčákova pohanka napsal(a):

čert.1. Selektivní spravedlnost je nespravedlností 2.Počkejme na soud,který zodpoví na oprávněnost či neprávněnost odposlechů. 3.Mně také můžou nasadit štěnice,protože nekradu,ale např. prdím na záchodě,atd.,ale naštěstí jsem pro bulvár nula,tak o mých prdech psát nebudou,ale o Ráthových prdech či slintání do polštáře si nejsem jistý...
18. 04. 2013 | 18:58

pamětník napsal(a):

melčákova pohanka:
O Tempus medicorum jste snad slyšel, ne? Svým privátním Supplementem, kam odklonil lukrativní inzerci farmaceutických firem, prezident ČLK MUDr. Rath okradl Komoru o několik se tisíc korun. A když se na to začalo poukazovat, účetnictví ČLK za inkriminované období se ztratilo. Vím, vzhledem k miliónům v jeho hejtmanské etapě jde o zlomek, nicméně nějak se začít musí, že. Tak tady nevyprávějte o někom, kdo ví, že soudí před soudem. Až skončí tato kauza, o tomto tématu rád si s Vámi povykládám. Ovšem, jestli se Vám bud chtít. :)
18. 04. 2013 | 20:52

kosoúhlý průmět čtverce napsal(a):

Milý Rathe,
Místo psaní blábolů o tom, jak vylepšit demokraturu v tomhle Krachistánu, udělal byste určitě lépe, kdybyste se věnoval studiu svého vlastního spisu.
Soud se blíží...................
19. 04. 2013 | 00:34

Franta Flinta napsal(a):

Snad po pravomocném odsouzení pana Ratha pan Stejskal jeho blog zruší. Do prostoru blogu, který má přinášet společnosti normotvorné názory osobností a rozšiřovat intelektuální rozhled čtenářů , případně kultivovat zajímavé myšlenka a názory již pan poslanec Rath svým osobním profilem myslím nezapadá. Rozhodně mu přeji a neupírám blog někde ve veřejném prostoru pro jedince jeho kvalit určeném, kam čtenář zabloudí, pokud o názory zločinců podobných autorovi bude mít zájem. Ale na aktuálně.cz bych blog pana Ratha nečekal a nehledal, uráží to dle mého také ostatní autory blogů na aktuálně. Pro Kajínka, Ratha, Wolfa, Kota, Pancovou a další osobnosti je myslím prostor pro blog kdekoli jinde, ale proč zde?
19. 04. 2013 | 09:57

uno napsal(a):

Franta Flinta: pan Rath není zločinec, to by musel být odsouzený a on dosud pro zmatky v policii a justici odsouzen ani případně osvobozen není. Pokud se Vám nelíbí svobodné šíření informací, jděte si číst Jízdní řád vlaků na lampárnu. Bude to na Vaší intelektuální úrovni, žádné zajímavé a podnětné myšlenky jsem ve Vašem příspěvku nezaznamenal. Ono je třeba měřit všem stejným metrem, to se ovšem v tomto čechistánu neděje, mám vlastní zkušenosti s Městským soudem v Praze. Pan Rath jako neodsouzený má právo publikovat a Vy nemáte právo kohokoliv v jeho právech omezovat. Chovejte se demokraticky!
19. 04. 2013 | 10:43

uno napsal(a):

To Křemílek: v češtině slovo kopito nepoužíváme, něco jiného by bylo, kdybyste použil slovo kopyto. Zdá se, že jste byl zdárný záškolák. Apropo, stařešinové jsou obvykle zmoudřelí svým věkem, na rozdíl od Vás, vy se tetelíte hloupostí!
19. 04. 2013 | 16:47

klk napsal(a):

Jaké překvapení- kauza JULÍNEK- ten š.... je od května 2012 obviněný !!!!!
Věděl vůbec někdo, že je obviněný ???
Škoda asi 3/4 miliardy. PŘI TROŠE VŮLE JISTĚ PROKAZATELNÁ .....
Jakže to zpívá- Absurdistán ???? Každý slušný soudný člověk u nás věří
v budoucnost demokratickou ....
20. 04. 2013 | 00:02

Iwigirl napsal(a):

Jaká je pravda o Rathovi?
http://beranovaadela.blog.idnes.cz/c/333141/Kompletni-shrnuti-kausy-MUDr-Davida-Ratha-bez-cenzury.html

"Protož, věrný křesťane, hledaj pravdy, slyš pravdu, uč sě pravdě, miluj pravdu, prav pravdu, drž pravdu, braň pravdy až do smrti: nebť pravda tě vysvobodí od hřiecha, od ďábla, od smrti dušě a konečně od smrti věčné, jenž jest odlúčenie věčné od milosti Božie..." (Jan Hus - Výklad viery 1412)
11. 07. 2013 | 08:15

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy