Modří, opeření predátoři

08. 04. 2007 | 16:59
Přečteno 22692 krát
Necelé dva dny jsem nyní strávil v Bratislavě. Pozval nás tam klub nejsilnější vládní strany – Směr – Sociální demokracie. Poprvé vládne Sociální demokracie na Slovensku, premiér je oblíbený Robert Fico, jeho koaliční vláda se těší důvěře nějakých 60% obyvatel. Vládne prakticky stejně dlouho jako u nás Topolánek, jehož vláda se těší důvěře pouhých 35%.

Úspěch Slovenské sociální demokracie pramení z „děsivých“ dopadů reforem předchozích pravicových koalic. Reformy hodně pomohly těm nejbohatším a hodně zkomplikovaly život většinovému zbytku společnosti. Pravdou je, že slovenské hospodářství roste. Je to především díky velkým zahraničním investicím, které jsou za podobným výsledkem i u nás. Na otázku jaký podíl na růstu mají masivní pobídky pro investory a jakou mírou se podílela rovná daň , není důkazy podložená odpověď. Neoliberálové věří, že pomohla především rovná daň, levice spíš přísahá na proinvestiční politiku. Vzhledem k tomu, že u nás žádná rovná daň nebyla, ale existovala promyšlená proinvestiční politika, přičemž výsledky jsou obdobné, lze se oprávněně domnívat, že víc za úspěch může podpora investic. Kdyby ministr Říman přestal po sekernicku decimovat úspěšný CzechInvest, tak by to mohlo i setrvačností pokračovat. Takhle nás jen čeká Římanovo zkoumání slepých uliček, kdy překvapivě zjistí, že vyfukováním tabákového kouře do vody zlato nevznikne, tedy v problematice nezkušený partajník z ODS v čele této instituce nenahradí výkon zkušeného odborníka. Konečně to nikoho znalého poměrů nepřekvapuje. ODS je strana „bolševického“ typu a tak navazuje na své vzory. Přečkali jsme doby, kdy se z traktoristy stal rozhodnutím strany třeba soudce. Teď se zase rozhodnutím strany stane z druhořadého magistrátního „ouřady“ odborník na získávání zahraničních investic a na fondy EU. Že na to doplatíme? My určitě ano, pan Říman jistě ne. A rodná strana ODS? Ta si zajistí peníze z fondů. Pokud je ovšem ten jejich „expert“ do Čech vůbec dostane…

Zajímavá byla i diskuse o realitě reforem zdravotnictví na Slovensku, které jsou pro našeho Julínka velkým vzorem. Jeho návrhy jsou ve skutečnosti opsány od Zajaca. Na Slovensku je pravice realizovala 8 let a výsledky jsou více než žalostné. Zdravotnictví zadlužené, úroveň výrazně pod tou českou, zdravotníci mizerně placení a mnozí hledají uplatnění raději v cizině. Velmi spokojeni jsou vlastníci několika soukromých zdravotních pojišťoven. Ty jim vykazují každoroční zisky. Pacienti a zdravotníci z toho nemají zhola nic, respektive o to dostanou méně a horší zdravotní péči. Proto připravují sociální demokraté zákon, že všichni státní zaměstnanci musí být u státních zdravotních pojišťoven. Pokud Julínek zrealizuje u nás své plány opsané na Slovensku, pak máme na mnoho let o velkou zábavu postaráno. Vzhledem k tomu, že se jedná o zdraví, tak je to docela černý humor.
Ještě jedna zajímavost. Ptal jsem se, zda nová vláda dělá takové personální čistky jaké dělá u nás ODS. Bylo nám řečeno, že jistě několik výměn bylo, ale nic dramatického. To naši hoši z ODS to vzali pěkně od podlahy. Prostě dobyté území je třeba vyčistit a plně ovládnout modrými ptáky – jsou to takoví naši opeření predátoři.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

David Baar napsal(a):

Pane doktore, umíte psát i jinak, než se jen navážet do druhých?
07. 04. 2007 | 17:19

Ročník 53 napsal(a):

Pane Baare, nemusíte souhlasit s panem Rathem, ale proboha snad víte, že není člen ODS. Je v opozici a nechápu, proč by měl mít stejný názor jako současně vládnoucí strana? Notabene když má ve většině argumentů podle mě úplnou pravdu? To není navážení, ale nesouhlas. Příznivci ODS jsou ve své nekritičnosti vůči své vlastní straně obdivuhodní. Klobouk dolů.
07. 04. 2007 | 17:44

via napsal(a):

Článek sice o ničem, ale pořád lepší než Langerovy pohádky o odposlouchávaných dětech. Ratha si vždy přečtu.
07. 04. 2007 | 18:01

Peter napsal(a):

Hodně demagogický článok.
07. 04. 2007 | 18:27

mb napsal(a):

Pane Rocniku 53, pritel exbolsevik Rath jednou clenem ODS byl, nepripdada vam obrat 180 stupnu paradoxni?
07. 04. 2007 | 18:29

Ročník 53 napsal(a):

Pro mb:
V naší zemi je to obvyklé a mě to už nezaráží. Nejsem příznivec ODS, ale ani ČSSD a nikdy v životě jsem nebyl členem vůbec čehokoli! Přece, závodně jsem sportoval, takže člen ČSTV.
Jen nechápu, proč by měl opoziční politik šetřit vládnoucí stranu. Má na to stejné právo, jako měla ODS v opozici. Když Langer, kterého já osobně také nemusím, má daleko primitivnější výpady vůči opozici stylu "a lá Zeman", příznivci ODS jsou na vrcholu blaha...
07. 04. 2007 | 18:53

Ročřník 64 - Martin Škapík napsal(a):

Oo mb: Podle této teorie by nikdo neměl právo na vývoj názoru a odchod ze strany, která jej zklame, byť tam vstoupil z dobrými úmysly? Je každého věcí kolika projde stranami a jak pracuje se svými myšlenkami, pokud tím nedělá z druhých otroky a idioty. Na politiku nevěřím, ale David zde jen napsal, jak věci jsou. Díky zhůvěřilým médiím a jistě i nezkrocené ješitnosti mnoha tedy asi politiků, teď čeká mnoho lidí velké rozčarování a rozhodně ne pana doktora Ratha, který sociální "slabotou" netrpí. Přesto mu jde o rozumnost a nikoliv o diktaturu, kterou tady provádí Filip Morris a jím sponzorované právo a politika, je můj názor. Martin
07. 04. 2007 | 18:57

Pavel M. napsal(a):

Je třeba také říci, že SMER-socialna demokraci neni žádnou sociální demokracií! Ta strana je "sociálně demokratická" jen ve svém názvu.
07. 04. 2007 | 19:42

JK napsal(a):

Dobře napsané, věcné, tak proč lehce nepřitlačit na stylu, zvlášť když se jedná o hlas opozice. Ušlápnutost tu nemá místo. Držím Vám palce.

P.S. Příznivci současné vlády, proč se znervózňovat a stresovat v reakcích? Vždyť vládu máte, většinu v PS a Senátu taky, tak se ráje na zemi ve střihu ODS jistě dočkáme a poznáme, jak to je. Že šakali vyjí? No a co, karavana přeci táhne dál.
07. 04. 2007 | 19:48

Aktron napsal(a):

Pane Rath, to co zde prezentujete není pravda. Slovenská rovná daň, byť to byl omyl, který již naštěstí zrušili, opravdu hospodářství pomohl - copak my tu měli růst kolem 9-10 %? Ani omylem. Jeden rok sedm, a nyní to bude méně, kdežto Slováci mají pomalu již dvouciferná čísla co se týče růstu (čtvrtletí). Avšak ono růst sice je, ale otázkou je pro koho a za jakou cenu. Myslím, že to byste vy, i celá česká levice měli zdůraznit.
07. 04. 2007 | 20:40

Pepa Řepa po ročník 64 Martina Škapíka napsal(a):

Vážený pane Škapíku. Omlouvám se blogu Davida Ratha, nicméně mě fascinuje, že se tady objevujete jako glosátor a mluvíte o diktatuře Filip /asi Phillip/ Morris. Přitom na stejném serveru máte svůj blog. Na tento blog jsem 5x umístil nevulgární příspěvek k tématu. Ten spočíval v tom, že jsem vyjádřil svůj názor, že odkazujete na stejné stránky jako muslimští radikálové.Podle vás útoky na NY 21, září nebyly atentáty, američané vše zinscenovali sami.Pokud chce těmto blábolům někdo věřit, je to jeho věc i když si myslím, že to je stejné, jako tvrdit, že se židé sami spalovali v Osvětimi nebo američané sami vybombardovali Pearl Harbour. Podstata je ale jinde. Vy jste 5x hbitě můj slušný, neurážlivý příspěvek ze svého blogu smazal. Mazat cizí názory, k tomu se zatím nesnížil ani David Rath ani Ivan Langer. Tím jste jedině potvrdil,že vaše představa o demokratické diskusi se kryje s představou muslimských listů.
Když uvážím návštěvnost vašeho blogu,která činí 50 přečtení,z toho 5x moje připomínka a 5x vaše smazání, je bilance čtyřiceti zvědavců, kteří na váš blog zabloudili opravdu tristní.
07. 04. 2007 | 21:28

Lokutus napsal(a):

Pane doktore, jsem vám moc vděčný za vaše limity. Díky nim se opět zvýraznila šedá zóna, jak za komunistů. Když chci vyšetření, jdu za známými doktory a dám jim malý úplatek. A ty ostatní socky stojí frontu na rentgen. Kéž byste se vrátil a dotáhl ten svůj bolševismus do konce. To bychom se se svými známými doktory měli tuze dobře.
07. 04. 2007 | 22:44

Jiraa napsal(a):

Jděte už do háje. Na vaše výlevy tohoto typu tu niko není zvědavý. Napište něco rozumného, ať vidíme, že jste člověk.
08. 04. 2007 | 02:19

bobek napsal(a):

pan macek není můj styl ale jedno plus u mne má ( ta sedla)
08. 04. 2007 | 03:31

Sylva napsal(a):

Výsledky žalostné,zdravotnictví zadlužené,úroveň výrazně pokleslá,mizerně placení doktoři utíkají raději do ciziny.Toto není opravdu černý humor!To je to,co zbylo po vašem působení v soc.vládě.Při čtení vašeho článku jsem nabyla dojmu,že jste ho napsal o sobě.Modrými ptáky se neohánějte,co mají dělat,když po vás je potopa.Čistky jste taky dělal,dosadil jste si své lidi.Proč to jiným vytýkáte?Z vašeho článku čiší zhrzená touha po moci.Neměl jste od Ptáků odcházet,nestýskalo by se vám po zlatých časech.
08. 04. 2007 | 08:40

sanborn napsal(a):

Mr.Rath silně zapomínáte na dobu vládnutí strany v které momentálně vegetujete ,kdy se odvolávali lidé,kde se dalo/např.poletující Tvrdík/ takže ti kdo vládnou dnes jenom kopírují ty před nima,že
08. 04. 2007 | 09:23

Karel napsal(a):

Dobré dopoledne pane Rathe. Běžte si radši přes Velikonoce trochu odpočinout, možná Vám to prospěje.
08. 04. 2007 | 09:31

Václav napsal(a):

Tragedií pro národ je exaktní, elelementární, sofistikované apod. plkání. Když si plkají mezi sebou univerzitně vzdělaní, je to ignorované. Mikroterorismem je, když je úmyslně "vylágrováván" mozek občanům méně vzdělaným. Je v zájmu národa, tohoto vrchního "vylágrovače" neutralizovat.
08. 04. 2007 | 09:43

AZ napsal(a):

Divím se, že se někdo zdržuje uvahami nad výlevy veleváženého pana doktora. Vždyť to, co dosud předvedl a jeho styl jednání dokazuje jen to, že on sám není nic jiného než narcis a hochštapler, který si momentálně hraje na politika. Doufám, že už nebude mít šanci do "svého oboru" dál kálet. A snad ani do jiného.
08. 04. 2007 | 09:50

dan napsal(a):

Pěkný článek, srozumitelný, jasný a podložený argumenty. Bohužel pravdivý. I ten nejskalnější příznivec ODS, pokud mu zbylo jen trochu soudnosti musí uznat, že si ODS dovoluje dělat čistky ve významných institucích jako kdyby po 50 letech svrhla nějakého absolutistického diktátora! V uplatňování na vysokých i středních postech se modrá knížka skutečně začíná stávat trumfovým esem.
08. 04. 2007 | 09:59

soptík napsal(a):

Dr.Rath trochu opomněl uvést,jaký stav a životní úroveň byly na Slovensku před nástupem pravicové vlády a jak uplynulé období hodnotí nejvýznamější světové instituce,vč.EU.Ale asi to je pro něj moc složité a určitě to nikoho nepřekvapuje,vždyť je to Rath.
08. 04. 2007 | 10:07

Lokutus napsal(a):

2soptík: Je to socan. Ti vždycky používají jen to, co se jim hodí do krámu.
08. 04. 2007 | 10:16

Terry napsal(a):

"To naši hoši z ODS to vzali pěkně od podlahy. Prostě dobyté území je třeba vyčistit a plně ovládnout modrými ptáky – jsou to takoví naši opeření predátoři."

Jakoby to ČSSD, když v roce 1998 převzala moc, nedělala.

Trochu farizejské. Nebo že by platilo: "Cokoli ČSSD činí, dobře činí?" To je jen zbožné přání, a to ve vztahu ke všem našim vládám. Bohužel. Bohužel pro stát a občany.
08. 04. 2007 | 10:28

Host napsal(a):

Jeno abychom po pár letech rozkrývání levicových aférek z dob Grosse a Paroubka od pana Ratha neslyšeli zase pravicově zanícené filipiky o tom jak je nutné privatizovat nemocnice. Jako lékař byste měl vědět pane doktore jak důležitá je páteř. Bez ní máte totiž slovy jednoho profesorana pražské lékařské fakultě .. prdel na šrákách. A to vy, nezlobte se, máte. Nevolím v České republice vůbec takže případnému označování za pravicového voliče se odsud z Vídně předem bráním.
08. 04. 2007 | 11:03

JSP napsal(a):

...k p. Rathovi jen jedna poznámka: onen pověstný Mackův záhlavec by se v tomto případě měl replikovat každý den místo snídaně - škoda, že na to nepřišli Rathovi rodiče, teď už je asi pozdě!!
08. 04. 2007 | 11:08

Karel napsal(a):

Jé, jistě máte radost pane doktore, kolik ODS-áků Vás čte a že jste jim "šlápl" na kuří oko.
Opeřenci s modrou "knížečkou" se již jistě třesou, že jim jejich "idylka" skončí a "eso"
bude pryč.
Fandím Vám a nejsem sám.
08. 04. 2007 | 11:14

ver napsal(a):

nejsem fundovaný , abych se vyjadřoval k tematikám , které kdekdo lehce "řeší". Určitě vím , že bych si dr Ratha nikdy nevybral za ošetřujícího lékaře
08. 04. 2007 | 11:25

Nechápající napsal(a):

Naprosto výstižný článek !

I když pana Ratha úplně moc nemusím (někdy je přeci jen moc arogantní), tak mu musím dát za pravdu.
Btw ve srovnání s fackujícím Mackem, fuckujícím Topolánkem (při vyhodnocování jeho "ES KOMMT DER TAG" nezapomínejte na vojenské gymnasium, které ho formovalo v době "myšlenkového dospívání"). Pánové, co byli na vojně se jistě vzpomenou na tyto "zelené mozky" či "gumy".
A toto " Vylez, zabiju tě" je díky ODS teď naším premiérem !!!
A kdo z modrých si vzpomene na dobu kdy Říman dělal ministra dopravy a pak se to spoustu let napravovalo, tak pochopí co p.Rath říká.
08. 04. 2007 | 11:28

kryg napsal(a):

Nazdar Davídku! Vzal sis pilulku? Zase trošičku ulítávaš.
Všichni, kteří se kdy dostali k moci obsadili svoje posty "svými" predátory. Tak si nehraj na malé růžové poupátko, ty lumpíku.
08. 04. 2007 | 11:43

Jiří Jakeš napsal(a):

No, Rathe, další snůška lží, gratuluji (mimochodem, víte, že vznikla o vašich lžích celá stránka? http://nasrath.kvalitne.cz/ ).

Hospodářský růst: Je velice zvláštní, že evropské země, které měly loni vyšší růst (až dvojnásobný), jsou většinou země s rovnou daní (Lotyssko, Litva, Estonsko, Slovensko http://www.euroekonom.cz/gr... ). O těch traktoristech a soudcích v narážce na M. Římana, druhořadého ouřady (přednosta okresního úřadu a zástupce starosty) - ano, krásným příkladem budiž vyučený elektromontér Z. Škromach a jeho resort.

Zdravotnictví: to, co jste tu vypotil, se týká pouze státních nemocnic! http://www.aktuality.sk/eko... . Soukromé jsou bez dluhů nebo se závazky v době splatnosti. To stejné lze říci i o platech lékařů, které jsou v soukomém sektoru mnohem vyšší (čísla jsem bohužel nenašel).

Zdravotní pojišťovny: Ano, pacienti jsou na tom u soukromých pojišťoven bídně, a proto jich začátkem roku přešlo od státních k soukromým půl milionu http://financie.etrend.sk/8... .

Rovná daň (z diskuze): na Slovensku zrušena nebyla, Fico poznal, že tak špatná není. Nebyly zrušeny třeba ani poplatky za recept (jen snížena sazba na 5 Sk).

dan: Rath má v zápisku něco podloženo argumenty?
08. 04. 2007 | 11:49

Libor napsal(a):

Nemáme Sládka,máme Ratha......
08. 04. 2007 | 12:02

Speedy napsal(a):

Jako obvykle - reakce ze strany voličů a příznivců modrého supa urážky a vyhrožování "Mackovým záhlavcem". Argumenty prostě chybí - ono kde nic není, ani ODS nebere! Na protiargumentaci musí být alespoň částečně pravděpodobný důvod - ten zde vzhledem ke "kvalitě" vlády ODS viditelně není. Navíc je třeba vlastnit alespoň částečně použitelnou inteligenci - pokud jí někdo oplýváte, zkuste ji i používat. MUDr. Rathovi rozhodně nechybí a to mu neupírají ani jeho protivníci z ODS.
08. 04. 2007 | 12:09

tatina napsal(a):

Tak to byl tedy hóóódně pitomý článek od člověka,který se neštítil udávat druhé a donášet na ně svém u představenému.To samé nyní dělá ve straně ČSSD.Dobře si pamatuji,když při nástupu sliboval,že do třech týdnů představí nějakou koncepci pro jehi resort,ale za celou dobu se nic takového nestalo.Soudruh Rath není ani dobrý doktor,ba ani dobrý člověk.Udavač zústane vždy jen udavačem.Takový lidé se nikdy neuplatnili v ODS a proto odešel za svým srdcem-ČSSD a s.Pararoubkem.
08. 04. 2007 | 12:15

J.a.k.53 napsal(a):

tatino,každej nemůže být takovej inteligentní, rovnej,slušnej,hovořit jen spisovně jako ten Tvůj idol,Vůdce Mirek.
08. 04. 2007 | 12:31

tele napsal(a):

soptíku,věřím že umíš číst,
tvá inteligence je po Ráthovi
kotníky.
08. 04. 2007 | 12:50

obyčejný volič napsal(a):

Pan Rath, který svým jednáním řeznického psa čeká ve frontě aby vlez Paroubkovi do p... si vůbec neuvědomuje, že díky zákonům, která schválili KSČ a ČSSD pro podporu své volební kampaně stojíme u vyžraného krámu s holým zadkem. Za tři roky nebude už ani zaplacení úroků z dluhů, které ČSSD nadělala. Veškeré vybrané daně se rozptýlí pro chytráky, kteří dělají načerno, takže neplatí daně, zdravotní a sociální pojistky a navíc stojí pravidelně na pracáku ve frontě na podporu. Zaměstnavatel ušetří 33% odvodů za zaměstnance a všichni jsou spokojeni. Reforma, kterou ODS navrhuje, skutečně není ani zdaleka dokonalá, ale alespoň nějaká. Mám obavy, že parlamentem neprojed a budou nové volby. Tím se reformy, které mají dnes už 5 min. po dvanácté oddálí nejméně o 2 roky. A protože dluhy se platit musí a vláda na ně nebude mít, začne to, co zažilo Polsko na počátku 90. let.
1. Klesne spolehlivost ČR a důvěra investorů jak do průmyslu, tak do měny
2. Na mezinárodním trhu se objeví přebytek Kč a měna padne
3. Zvýší se inflace v divoké spirále na několik tisíc procent.
4. Tím se sníží státní dluh, protože dluhopisy se stanou bezcennými. Zároveň se znehodnotí veškeré úspory obyvatel. Doplatí na to ti méně movití, co mají nějakou tu babku v bance, protože bohatší řeší přebytek peněz investováním.
5. Až bude stát bez dluhů, stane se postupně důvěryhodným a „odrazí se od dna“
6. Bohatí zbohatnou a chudí zchudnou
7. ČSSD a KSČ získá dostatečný počet potenciálních voličů, aby konečně nastolili vládu bolševiků.
Připravený to mají hezky. Pod vlivem těchto stručných závěrů se ptám: Je skutečně pan ČSSD poslanec Rath tak upřímným ochráncem chudých jak se tváří?
08. 04. 2007 | 13:04

podvratačka napsal(a):

Rath má aspoň pravdu .Ne jako ta špína z Ods Julínek s tím prevítem Topolankem ,Langrem, Tlustým,Gandalovičem a Němcovou
08. 04. 2007 | 13:17

podvratačka napsal(a):

milí Obyčejný voliči si tupý hlupák který si nevidí ani na konec svého nosu . Kdybys byl normální člověk tak bys takhle nemluvil ,ale ty máš určitě plat tak 5O tísíc . takže ty tvé názory nebudu brát moc vážně . Ty ODSaku jeden
08. 04. 2007 | 13:21

obyčejný volič napsal(a):

Omyl podvraťačko! Nejsem ODSák, ani žádný partajčík. Jsem obyčejný člověk s obyčejným platem, který si pouze umí spočítat 1+1. Lidi jako ty umí jen slepě poslouchat kydy poslanců z kterékoliv strany. Mně je pouze jasné, že poslanci u moci, aby si naklonili lidi před volbami, jsou schopni zaťat sekyru do státní kasy a zajímá je jen to, jak bude do příštích voleb. Je to stejné zprava i zleva. Upřímně je mi ODS líto, že přišla ke státní ekonomice (té privátní se paradoxně daří) ve stavu v jakém je, stejně jako je mi líto, že nemám vliv na to aby moji pravnuci místo budování velkolepých děl , silnic, nemocnic, parků a dětských hřišť budou splácet dluhy, které nadělali politici posledních let. Zkus si spočítat, kolik dnes splácíme z bilionového dluhy, když se stát pořád zadlužuje. Brzy už nebude co privatizovat...
08. 04. 2007 | 13:33

Priatel pravdy napsal(a):

Dovolim si zopar upresneni informacii, ktore zazneli v tomto blogu Davida Goebbelsa Ratha.

- Zajac bol ministrom iba posledne styri roky, v prvej Dzurindovej vlade bola aj lavica - reformy sa nerobili.Zajac zdravotnictvo oddlzil, dnes normalne funguje...
- Personalne vymeny ficovej vlady boli obrovske, za vsetko hovori fakt, ze vyhodili este aj vsetkych 24[!!!] riaditelov narodnych parkov.
- Oblubenost dnesnej vlady vyplyva z toho, ze mnohi ludia pripisuju dobre hospodarske vysledky Ficovi, pretoze sa dostavili az niekolko mesiacov po volbach.Fico nechcel po Dzurindovi nechat kamen na kameni, neurobil absolutne nic, pretoze mu fungujuce hospodarstvo pochopitelne vyhovuje.

Ako obyvatel Slovenska vam bez akehokolvek prehanania hovorim - David Rath vas klame!
08. 04. 2007 | 13:36

Jarda 41 napsal(a):

Konečně 2x nějaké "moudro" Vy nemáte doma ani suchý WC(to je záchod), že musíte blejt do WWW?
08. 04. 2007 | 13:47

Jarda 41 napsal(a):

Jarda 41 psal pro podzvraťačku.
08. 04. 2007 | 13:51

Nook napsal(a):

Clovek si to precte a aspon se o Velikonocich muze pobavit.
08. 04. 2007 | 14:01

mirek napsal(a):

Pan dr.Rath je známý karierista, posedlý mocí... Tento clánek mne o tom jen znovu presvedcil. Neumi v podstat nic, tak se dal na politiku.Lidé, co zajímá jakákoli profese a jsou úspesni se do politiky nehrnou, a kdyz tak ke konci sve kariery.
08. 04. 2007 | 14:02

fiam napsal(a):

zamysli se nad sebou!
08. 04. 2007 | 14:07

procházka Jiří napsal(a):

Dobrý den,
pane Rathe, mohl by jste na stránkách ČSSD odpovědět na diskuzní příspěvek
p. Jiřího Jakeše : co ten Váš (jako strany) elektromontér a jeho resort
a příspěvek "priatel pravdy" - tento, je pro mne, co by neznalého slovenského prostředí dost zajímavý
Děkuji Vám.
08. 04. 2007 | 14:22

Dave napsal(a):

:-))) Kdyby se me nekdy treba 6tilete dite ptalo ,,co je to demagogie?,, tak bych mu ukazal asi to co tady tedka napsal pan Rath, protoze to je opravdu ,,ucebnicova,, demagogie jak je u pana Ratha zvykem pouziva casto naprosto absurdni primitivni vyrazy neumi sam formulovat ani svuj vlastni nazor jak by co melo vypadat...na druhou stranu to dela dobre, protoze jeho ambici je zviditelnit a je uz jedno jestli tim, ze bude kazdemu inteligentnimu cloveku pro smich nebo ho bude brat vazne...navic mnoho tech jednodussich a primitivnich volicu socialnich demokratu ty urcite spise privitaji jeho urazky a absurdni sdeleni nez nejaky odbornejsi nazor cloveka, ktery necemu rozumi.
08. 04. 2007 | 14:30

Vera napsal(a):

Pane Rathe,cisi z Vas nenavist! Potrebovalo by to p.Macka a pekne zleva do prava.Treba byste se uklidnil,coz jako lekar urcite vite.
08. 04. 2007 | 14:42

bloggerka 23 napsal(a):

k poslednímu odstavci-tohle se děje za všech vlád, bohužel.co třeba v resortu kultury pod vedením pana Jandaka např v oblasti památkové péče?
08. 04. 2007 | 15:07

Jiří Procházka napsal(a):

Julínek škodí pacientům - 30.října 2006
-----------------------
Ministr Julínek přistoupil na falešnou hru několika jednotlivců, kteří se sami pasovali do role mluvčích nás všech a ti mu mají radit. Jde o některé takzvané pacientské organizace. Nikdy jsem nepotkal žádného člena pacientské organizace paní Boškové, nebo pana dr. Vepřeka. Pan Olejár je elektrikářem v metru a tudíž nikdy neměl s medicínou nic společného a navíc doložil jen devět členů své organizace.

Pane Rathe, mluvíte o Luboši Olejárovi - presidentu Svazu pacientů ČR, který v roce 2002 přijal nabídku ČSSD Praha 12 kandidovat v parlamentních volbách ?

Tento pán, je ve funkci od roku 1996 a tak jste ho jako ministr musel zažít jako partnera.

Občas si přečtěte svůj archív článků, ať nevypadáte jako blb.
08. 04. 2007 | 15:24

Milující socan napsal(a):

Lidský dobytek se časem samozřejmě realizuje v té správné straně... Kritika estébáckého synka a prolhaného zloděje a zkurvysyna je opravdu dojemnou atrakcí našich oranžových debilů, kterým už to mohou žrát jen zechcané socky a sociální závisláci. Kupředu s Jyrkou, Bohoušem a Drathem...
08. 04. 2007 | 15:50

Normální člověk napsal(a):

Vážení,pravda se ukáže později. Dnešním představitelům jde jen o poslední zprivatizování výdělečných podniků - Budvar,ČEZ, Dráhy a zdravotnictví. Peníze jsou mocnější než pravda a morálka. Všechny díry za minulých vlád (IPB, banky atd.) budou slabým odvarem toho, co bude díra našich státních peněz kvůli plánované Olympiádě - 400 nebo 500 mld.?! Ne nějaké politické rozpory ve zdravotnictví s ročními ztrátami 2-5 mld.Kč. To je ještě brnkačka.
Lidé, používejte svůj mozek, nepapouškujte nějaké scestné myšlenky našich politiků... a ještě se kvůli nim hádejte. Vždyť z nás mají jen srandu a pak prospěch.
08. 04. 2007 | 15:53

Aspoň nelžete!!!! napsal(a):

Proboha, vy dogmatický nabubřelče a ignorante, když už neumíte nic jiného než pomlouvat, tak alespoň uznejte úspěchy pravicové vlády na Slovensku!

Vy děláte, jak kdyby za růst Slovenského HDP téměř 10% mohl Váš polobůh Fico! Za celou dobu, co je v úřadě, neudělala jeho vláda vůbec nic. Před volbami měl spoustu populistických řečí o rušení rovné daně atd. atd. a co z toho zbylo? Vůbec nic!! Jenom zavedl paskvil jménem milionářská daň, který pokud má nějaký účinek, tak negativní a jinak vše nechal tak, jak bylo! A také by byl sebevrah, kdyby nenechal, když díky politice pravicové vlády Slovenská ekonomika roste jako málokterá jiná na světě, ze srovnatelných žádná!

Vaše demagogie, kterou tu předvádíte nemá obdoby a někteří neprozřetelní vám to bohužel i věří. Těm, kteří by namísto pomluv očekávali nějakou vaší koncepci, nenabízíte vůbec nic. Ostatně jako celá ČSSD se svou antiODS kampaní - vlastní program nemáte nebo ho radši tajíte a tak musíte jenom tahat lži a polopravdy na politické soupeře!
08. 04. 2007 | 16:08

Otec Fura napsal(a):

Nazdar drÁTHE, tak jak Ti to šlape ? Nic moc, že ? A ještě ke všemu teď když chystá Pospíšil tu protikorupční reformu ... to si budeš muset dávat majzla !
12 roků za blbé přistižení při přebírání pár miliónků to za to přece nestojí ne ?
08. 04. 2007 | 16:12

Pavel napsal(a):

Jsem vždy rád, když nám poradí někdo z oboru, někdo kdo sám něčeho významného dosáhl. Mezi takové odborníky pak řadím Tvrdíka (letectví), Ratha (lékařský časopis)a další experty soc. dem. Dejte mi 5 českých na stůl a taky Vám všem poradím.
08. 04. 2007 | 16:12

Otec Fura napsal(a):

PS : Příště až budeš uvádět nějaká čísla nebo DOKONCE psát nějaké myšlenky, tak prosím uvěď i zdroj odkud čerpáš, protože tyhle zkreslené žvásty bys asi sám nevymyslel ... i když ...
08. 04. 2007 | 16:18

vel napsal(a):

Davide, měl jsi na tom Slovensku zůstat. Myslim, že bys tady nikomu nechyběl - kokotů tady máme ještě dost...
08. 04. 2007 | 16:23

VANĚČEK napsal(a):

JAKO BÝVALÝ VOLIČ JE MI DNES Z ODS ZLE. HANBIL JSEM SE ZA CELÝ NÁROD, ŽE FACKOVÁNÍ OD POREVOLUČNÍHO KSINDLU MACKA PROŠLO BEZ TRESTU.STOJÍM ZA VÁMI A VÍM, ŽE JSTE BYL JEDINÝ TYP, KTERÝ ZAČAL MĚNIT ČESKÝ ZDRAVOTNÍ ANTISYSTEM.ČEŠI JEZDÍ JEN NA VLNÁCH LÁSKY A NENÁVISTI, TAKŽE SI MUSÍME POČKAT AŽ SE PŘESTANOU LÍSAT K FAŠIZUJÍCÍ ODS PATŘÍCÍ POLITIKOU DO 19.STOLETÍ...
08. 04. 2007 | 16:36

Ašek napsal(a):

Pane Rath,jsem rad že tak pišete,i vaši spolustraníci musí citit že jste přitěž pro ně a pro každeho dalšího spojence,jen snad komunisti mužou tleskat.Děkuji F.Z
08. 04. 2007 | 16:45

dědy napsal(a):

zase jsi nezklamal ty komoušskej patolízale. bravo
08. 04. 2007 | 17:09

mira napsal(a):

Přečetl jsem si skoro všechny komentáře až na ty blaboly. Pane Vaněčku musím s vámi do písmene souhlasit. Váš písemný postřeh je zcela přesný, vystihuje současnou situaci na politické scéně. Hulváti se ujali vlády , ale věříme, že brzy skončí.
08. 04. 2007 | 17:10

Mard napsal(a):

Udivilo mne že pan Rath si s útoky nedá pokoj ani o Velikonocích, přeci jen jsemdoufal ... Dále mne zaujalo že se naváží do svého kolegy Vlčka, který je nyní předsedou sněmovny a dříve byl traktoristou. Asi je pan Rath "univerzální bojovník"!
08. 04. 2007 | 17:38

h.h. napsal(a):

pane rath vy jste nevěra na 2.vás nezajímají osudy lidí jenom hlasy a moc.a jo co mnohoženství?jste samec na minus 360 stupnu obratu.
08. 04. 2007 | 18:21

Ada napsal(a):

A co ty tvoje holky, doktůrku? Furt dobrý... ??
08. 04. 2007 | 18:44

dejv napsal(a):

http://nasrath.kvalitne.cz/

Tady si přečtěte jak to s tímto lžidoktorem, jehož otec byl konfidentem StB a on sám podváděl o svém vzdělání vlastně je.
08. 04. 2007 | 18:57

dejv napsal(a):

http://nasrath.kvalitne.cz/

Tady si přečtěte jak to s tímto lžidoktorem, jehož otec byl konfidentem StB a on sám podváděl o svém vzdělání vlastně je.
08. 04. 2007 | 18:58

dejv napsal(a):

http://nasrath.kvalitne.cz/

Tady si přečtěte jak to s tímto lžidoktorem, jehož otec byl konfidentem StB a on sám podváděl o svém vzdělání vlastně je.
08. 04. 2007 | 18:59

dejv napsal(a):

http://nasrath.kvalitne.cz/

Tady si přečtěte jak to s tímto lžidoktorem, jehož otec byl konfidentem StB a on sám podváděl o svém vzdělání vlastně je.
08. 04. 2007 | 19:00

Sportovec napsal(a):

Pane Rath, rád jsem si tento článek od vás přečetl a budu rát, když zase něco napíšete. I když chápu, že asi spousta těch nadávek a urážek od modrých fanatiků vás od psaní asi musí hodně odrazovat.
08. 04. 2007 | 19:04

dejv napsal(a):

http://nasrath.kvalitne.cz/

Tady si přečtěte jak to s tímto lžidoktorem, jehož otec byl konfidentem StB a on sám podváděl o svém vzdělání vlastně je.
08. 04. 2007 | 19:06

bagr napsal(a):

Davide, dobrej blog!
08. 04. 2007 | 19:17

antikomanc napsal(a):

Darebakum lharum a zlodejum tipu rath se neda verit ani pozdrav natoz clanek ve kterem je kazde slovo lez.Jestli je rath v necem profik ,tak ve lhani zlodejinach a podvodech.Meli by ho zavrit, dela jen ostudu.
08. 04. 2007 | 19:24

malma napsal(a):

I já se připojuji k podpoře pana dr.Ratha.
A je až trapně směšné, jak zoufale se ho snaží zdiskreditovat. Uchylujou se k urážkám,pomluvám a to jenom proto,že nemají na to,aby panu Ráthovy dokázali oponovat.
08. 04. 2007 | 19:25

Jiří Jakeš napsal(a):

Malma: přečtěte si můj komentář, myslím, že podávám víc protiargumentů než Ráth argumentů.
08. 04. 2007 | 19:48

pnestor napsal(a):

Máte to marné, pane Rate. Topolánek se vyjádřil jasně: "Es kommt der Tag." A bible, slovo boží, k tomu jasně dodává:(Marek, 4:24) "Tomu, kdo má, bude totiž dáno více, ale tomu, kdo nemá, bude odňato i to, co má." Co k tomu víc dodat? Potlačme závist a nízké pudy chudých před spravedlivými horentními zisky zbohatlých!
08. 04. 2007 | 19:48

Já napsal(a):

opravdu jsem netušil, že chameleon Rath je jedním z největších finančních a ekonomických odborníků ve státě....
08. 04. 2007 | 20:02

Datel napsal(a):

Jezisi to je blbec... s prominutim..
08. 04. 2007 | 20:10

pergy@centrum.cz napsal(a):

po peti letech by meli jit vsicni vod koryta, protoze uz toho vyzirani bylo dost.ze jim neni na zvraceni prasata nenazrany.
08. 04. 2007 | 20:15

jan9 napsal(a):

Perfektní článek, bohužel pravdivý.
08. 04. 2007 | 20:21

opipe napsal(a):

RAth je komunistický spratek a Paroubkuv pes pustěný ze řetězu, je nasranbý že nevládne tak kope kolem sebe. Chudák duševní břídíl
08. 04. 2007 | 20:30

Paja napsal(a):

Po posledních clancich, ktere jsem procetla, musim napsat, ze s panem Rathem zacinam stale vice a vice souhlasit!
08. 04. 2007 | 20:35

Petr Hajný napsal(a):

Pane Rathe, když mi někdo řekne abych si představil zlo,
představím si vás.
08. 04. 2007 | 21:45

Andy napsal(a):

Velká obrazová kniha pana předsedy již vznikla.Asi se na
nás chystá kniha esejů a článků
jeho pravé ruky.Bůh nás ochraňuj.
08. 04. 2007 | 22:05

Pablo Pablo napsal(a):

Podvodník často vypadá jako slušný a důvěryhodný člověk, zejména naši starší důvěřiví spoluobčané často uvěří, že tyto lidské hyeny jim přináší výhru (blahobyt) a pustí ho do domu (dají mu svůj hlas - vždyť tak hezky mluví). Rath je podvodník, který Vám Vaši důvěru, hlas a svěřené peníze z rozpočtu použije pro sebe a své kamarády. Na to je snad paragraf - kdo zneužije něčí nevědomosti k vlastnímu obohacení bude potrestán ... ?
08. 04. 2007 | 22:17

Mary napsal(a):

Je to ubohost to co děláte s Paroubkem vždytˇvás oba už nejde sledovat,co předvádite,stydím se,že jsem byla vašim(ČSSD)sympatizantem
08. 04. 2007 | 22:54

Jirka napsal(a):

Čím to je, že jak příznivec ODS tak jen útok a urážky. Skoro žádný není schopen konstruktivní diskuse.
Proč se divím?? Asi se skutečně nedá od tupých hlav nic jiného čekat. Zvláště od toho co si tady pochvaloval "ta sedla".
08. 04. 2007 | 23:44

dupro napsal(a):

Rathe, vaše vystupování má i svou diagnozu. Najdete ji v lékařském oboru zvaném psychiatrie.
09. 04. 2007 | 02:08

Effenberger - ze stejné základní školy napsal(a):

Jen mne mrzí, že se tolik lidí zabývá grafomanem, který byl se žluklou slinou v koutku úst párkrát v televizi.

Každému je jistě jasné, jak ten chlapec asi trpěl jak ve škole (základní, vím, že to této chodil) tak i v jeho rodině...

Svým chováním však nadále, jako celý svůj dosavadní život, stále jen prosí o další a další políčky.

Bylo mi ho líto už ve škole. Nyní je mi hlavně líto všech, kterým beztrestně ublížil.
09. 04. 2007 | 02:33

Ročník 53 napsal(a):

Pane Effebbergeře. Je mi smutno z toho jaký jste měl nešťastný život. Chodil jste do jedné školy s tím primitivem a grafomanem se žluklou slinou v koutku úst.

Píšete, že vám ho bylo líto již ve škole. Představuji si, jak jste ho vodil domů, protože by tam sám netrefil. Stíral jste mu svým kapesníkem tu žluklou slinu a bránil ho před dětskými posměváčky a tyrany.

Váš osud je o to smutnější, že Foglar o vás nic nevěděl, a proto chybíte v jeho knihách. Červenáček jste mohl být vy! No a teď se vám opět osud vysmál: Ten primitiv vystudoval medicínu a vy, který jste ho vodil přes ulici, jste zůstal jen obyčejným nýmandem.

Jste ještě mladý, přestaňte myslet na dobro ostatních a věnujte se vlastnímu vzdělání. Ještě není nic ztraceno. Dokončete ZDŠ, vstupte do politiky a tam vám již poradí, jak na to. Můžete být JUDr., nebo třeba i soustružník!
09. 04. 2007 | 06:19

napsal(a):

Zírám, jak ti fešáci, kteří odhodili rudou knížku a pořídili si tu modrou, řádí jako pominutí. A nejhorší prý jsou valaši :)!!
09. 04. 2007 | 07:13

Jirka napsal(a):

Včera po 20 hodině na ČT24 jakýsi ekonom hájil "reformy" ODS slovy, že je dobře, když se zvýhodní skupiny těch, co mají nejvyšší příjmy - udrží to v této republice mozky. Asi měl na mysli příklad, uvedný těsně předtím : ředitel dopravního podniku Plzně (mimochodem v TV hájený zastupiteli ODS) bere měsíčně 315 tisíc. Asi přišel na to, že trolejbus potřebuje k jízdě oba klacky na drátech :o))
09. 04. 2007 | 07:43

Franta napsal(a):

MJyslím, že řádění rudé mafie stačilo, a že Dr. Rath také vyhazoval jednoho za druhým, kdo se mu nelíbil...
09. 04. 2007 | 07:56

Ročník 53 napsal(a):

Nechápete Jirko, že ředitel dopravního podniku z Plzně dokáže jezdit 15. trolejbusy najednou?!
To takový "management" pošty dokáže za jeden den roznést podle výplat poštu minimálně za 1000 listonošek. Také je bude propouštět! Lemry líné...
09. 04. 2007 | 07:56

Pavel napsal(a):

To nemá chybu - tedy skoro nemá. Jen více a silněji. Paroubek si také nebere servítky - a Zeman, to byk přece také známý decentní taktik. Já nevám, proč levicoví politici jsou skoro všude tak odpudivě zákeřní, arogantně sprostí s neskutečně vyvinutým smyslem pro lezení do zadku svýn stranickým nadkolegům. Nebo, že by zaražená lítost nad vlastními neúspěchy? Takoví tu již byli. V historii se promítli jedinci jako komunista Kopecký, republikám Sládek - že by teď socdem balzamovač Rath? Vědomí vlastního neúspěchu dokáže některé lidi vybídnout k neuvěřitelně intenzivnímu kopání kolem sebe. Nemyslím, že by v současnosti bylo všechno v pořádku, ale pánové - ta úroveň a nenávist?? Že by zase vyšší úroveň třídního boje??
09. 04. 2007 | 08:04

bobulka napsal(a):

Dostala jsem se k článku i ohlasům náhodou, ale jsem velmi znepkojena vyjadřováním diskutujících a jejich slovníkem.Zvláště z řad příznivců ODS je mnoho vulgarit a primitiv. Nechápu, jak si mohou dovolit urážet člověka, který je inteligencí mnohonásobně převyšuje a ve značné části má pravdu. Nepodceňuji lidi méně vzdělané, nemá každý nadání na vysokoškolské studium. Ba naopak, vážím si všech stolařů, pekařů, automechaniků ......., vždyť někdo musí vyrábět rukama, péci pečivo, opravovat auta .... i těm bohatým a hlavně jim. Ale proč nezachovávat při vyjadřování svého názoru elementární slušnost?! Ale potvrzuje se zde přísloví " RYBA PÁCHNE OD HLAVY". A pan Topolánek je zářným příkladem pro své příznivce.
Jen aby dlouho nevládli! Nebo je budou naši potomci za x let kritizovat obdobně, jako je dnes pod palbou kritiky KSČ.
Podotýkám, že jsem čerstvou důchodkyní, niky jsem nebyla členkou žádné strany, za dob před r.1989 jsem byla často velmi nespokojená. Ale dnešek se mi jeví tak nehumanní,nahrává prospěchářům, roste agresivita mezi všemi věkovými skupinami,a bohužel peníze jsou idolem mnoha. A ti slušní, obyčejní pracovití lidé jsou z toho nešťastní a rozčarovaní.
Pane Rathe, doufám, že vás ti neslušňáci neodradí a zachovávejte svůj názor.
09. 04. 2007 | 08:25

Betty napsal(a):

Vážená Bobulko, jsem v podobném věku jako vy. Nemohu si ale vážit člověka, který mě možná inteligencí převyšuje, ale který zároveň patří právě mezi ty prospěcháře (v kolika politických uskpeních už byl?)a agresory. Nebo jste neslyšela jeho komentáře na adresu jeho oponentů? Jeho demagogické projevy, vyvolávající jen závist? A nezlobte se, když slyším výrazy "slušní pracovití a obyčejní lidé", naskakuje mi husí kůže. Každý člověk je snad neobyčejný a všude se najdou lidé slušní a pracovití. A doba je taková, jakou si ji děláme sami, včetně anonymních vulgarit na internetu.
09. 04. 2007 | 08:51

Jirka napsal(a):

Ale paní Betty. Snad si nemyslíte, že když má člověk za politické oponenty Topolánka s fakujícím prostředníčkem... Langera, který s patetickým výrazem tvrdí, že opozice nechává odposlouchávat děti, aby pak podle IMEI vyšelo najevo, že on sám toto divadlo zinscenoval. Nečase s jeho třírychlostní likvidací žen na mateřské...Kalouska s jeho neprůhledným financováním výstavby doma a ještě neprůhlednějšími nákupy padáků na MO apod.. Macka ( poradce Klause) udělující zbaběle zákeřné rány zezadu...Že s nimi se snad dá vyjít podle Gutha-Jarkovského?
09. 04. 2007 | 09:06

PRD napsal(a):

Kdosi tady napsal"Nemáme Sládka,máme Rátha!"Hergot,až teď jsem si uvědomil,že jsou si tím ksichtem docela podobní!!!!
09. 04. 2007 | 09:09

Betty napsal(a):

Pane Jirko, dáváte dohromady vše možné. Ale co se týče politické kultury - přisprostlé výrazy se začaly objevovat především za vlád ČSSD. A pan Rath, ač akademicky vzdělán, si v nich vede rovněž úspěšně. Rozhodně se v tomto nezastávám chování ostatních.
09. 04. 2007 | 09:22

franta62 napsal(a):

Vykašlete se na Ratha, Langera, Škapíka a podobná individua. Přečtěte si třeba paní A.Nelis nebo Hanáka. A pokud si chcete počíst a v čengliš, tak doporučuji
http://eliah.bloguje.cz/. Pěkné velikonoční pondělí a bez politické kocoviny.
09. 04. 2007 | 09:26

Jiří Dekař napsal(a):

Naprosto souhlasím s Bobulkou.Je velmi smutné číst některé příspěvky lidí kteří se umí jen vulgárně vyjadřovat a napadat všechny co mají jiný názor než ONI. Běžte se prosím realizovat na Novinky.cz, úroveň tamních diskuzí Vám určitě bude vyhovovat. Někeří diskutující se ohání výsledky reforem na Slovensku. Ano je velmi snadné dosáhnout desetiprocentního růstu když začínáte z nuly. Že přitom dochází k totální pauperizaci obyvatelsva nikoho nezajímá. Je velmi snadné dosáhnout vysokého růstu když svou bídu úspěšňe exportuji do zahraničí. Chtěl bych vidět ta "ohromující" čísla kdyby se všichni Slováci vrátili domů ( je jich u nás přes 200 000 legálně a kolik nelegálně ..)a zatížili sociální systém nároky na podopry...slovenské školství ušetří nemalé sumy za studenty kteří u nás studují (7000 studentů).Všichni společně nemalým způsobem dotujeme Slovenskou ekonomiku, to se to pak roste.
09. 04. 2007 | 09:29

bobulka napsal(a):

Vážená pani Betty, děkuji za odpověď,ale nutí mě to k odpovědi.Vy znáte nějakého politika, který by nebyl prospěchář? Já si nemohu vybavit ani jediného.Ujišťuji vás, že jsem slyšela snad všechny jeho výroky a ve srovnání s ostatními nevnímám velký rozdíl. Ale co se týká jeho názorů na zdravotnictví, má je stále stejné a podle mne správné. Nelíbí se mi tolik věcí na řízení zdravotnictví (neříkám, že ve zdravotnictví samotném. a už vůbec nekritizuji personál, zvláště ten střední - ale vše je v lidech a jejich povahách. Ale silně mi vadí,odpusťte toto slovo "kšeftování" se zdravím,soukromé pojišťovny a nemocnice. Po revoluci jsme stále slyšeli slova o tom, jak se soukromě osoby umí o svůj majëtek starat lépe jak stát.Zní to logicky, ale kde jsou všechny ty továrny, instituce...., které byly zprivatizovány? Velké fin. prostředky byly vytunelovány, dostaly se do soukromých rukou a stát je chudý. Ne, tak jsem si to opravdu nepředstavovala. A věřte, že nezávidím, miliony bych ani nechtěla. Nemyslím si totiž, že mnoho peněz = štěstí.
Nejvíc mě zamrzelo, že vám naskakuje husí kůže při slovech"slušní a pracovití lidé". Žiji na malé vesnici, pozoruji lidi kolem sebe a divím se, jak zvládají s malými platy, nezaměstnaností, skromnými důchody a velkou námahou každodenní život. A to jsou pro mne ti slušní obyčejní lidé s každodenními starostmi, jak nejlépe hospodařit s prostředky, aby dali dětem, co potřebují a důchodci, aby alespoň slušně přežívali po celoživotní mnöhdy velké dřině.
A já zase nerada slyším o tom, že doba je taková, jakou si ji děláme. Já, moje rodina i přátelé se snažím seč mohu, být slušná, ........atd., ale společnost se řítí stále do větší morální propasti. Není to přehánění, nebo snad mým vyšším věkem, konzultuji to i s mnohem mladšími lidmi a zastávají stejný bezútěšný postoj. Přeji vám hezké dny příští.
09. 04. 2007 | 09:30

kodl napsal(a):

Na Slovensku teď prohospodaří to co se nastřádalo za předchozí vlády. Je logické a na to snad máte dost roků, abyste pochopil, že lidé budou rádi když dostanou přidáno. Vůbec je nezajímá, že dostávají peníze dluhové.
Je to jen projev tohy po vládě a moci.
09. 04. 2007 | 09:32

Fracek napsal(a):

Pamatuji si, jak pan Rat před lety v médiích začínal: jako drzý povýšený nenažranec, skutečný predátor, který pochopitelně (lidi jsou lidi) zaimponoval jiným hlupákům z branže.
09. 04. 2007 | 09:41

bobulka napsal(a):

Pane Jiří Dekaři, děkuji za souhlas. K tomu Slovensku, plně s vámi souhlasím. Mám tam 2 velmi dávné přítelkyně - jedna je pracovnicí v lékárně,žije s rodinou v Košicíh, druhá je úřednicí v malém podniku a žije v Bratislavě. Je to na velmi dlouhé popisování, ale obě jsou tak znechuceny ekonomickou situací a vím jak se musí se svými téměř dospělými dětmi ohánět, aby vůbec s penězi vyšly. Zvlášť ta z Košic - až se divím, že tak může žít. Nemá na nic, když zaplatí všechny provozní náklady spojené s bydlením a vydržuje spolu s mužem 2 děti na stř. škole.Je mi to až líto! A podobně žijí všechny rodiny, i tak zvané patřící ke středu. A to si vzali páni Kalouskové za vzor. Mám přesně spočítané púodle tabulek uveřejněných na netu, o kolik se nám zvýší finance, pokud bude "batoh" pana Topolánka schválen. Náklady se naší rodině zvednou nejméně o 600 kč měsíčně (při skromné úvaze).Taky mi vadí, že z nás vláda dělá hlupáky, přimo mě to uráží. Je to logické, že státní kasa musí vydělat a peníze někde vzít. Je to takové "Vládní perpetum mobile", kteé jak víme, je utopie. Zdravím všechny, kteří mají sociální cítění.
09. 04. 2007 | 09:46

nestor napsal(a):

Všechny ty debaty vyřeší finálně pocity většiny občanů,
budou-li "reformní" kroky plně realizovány. Bude -li více spokojených nebo těch rozzlobených se ukazuje už teď, natoř potom.
Jinak jsou to jen místy "jedovaté sliny" jednotlivců,a ti ani v té dnešní jaksi pokřivené účelové opravdové demokraci neznamenají mnoho.
09. 04. 2007 | 09:54

A.Simonides napsal(a):

Pane Rathe,
jste jeden z mala politiku,kteri se dovedou postavit tem modrejm kriminalnikum na odpor.Jsou to lide (az na vzacne vyjimky) s kteymi se slusne jednat neda.Jen tak dal,drzime Vam palce a vydrzte
09. 04. 2007 | 10:27

Polaris napsal(a):

:::: A.Simonides

"Vy všichni odboráři" už zase "žádáte poprav"? Neschopní jsou čas od času až dojemní ve své malé nenávisti.
09. 04. 2007 | 10:43

Polaris napsal(a):

:::: bobulka

Víte, zobecňujete jednotlivosti a v argumentaci to není příliš korektní. Vytrhovat věci z kontextu a ukazovat je jako podporu vlastích názorů není příliš korektní.

Navíc - stejně jako většina lidí nechápete základní princip - důležitý není až tak momentální stav, ale trend, dynamika vývoje. Navážíte se tu do stavu na Slovensku, ale nechápete to, že se ten stav určitým směrem pohybuje. Rovněž tak stav u nás. My si žijeme "lépe", ano, protože jsme v posledních letech (i díky vystupování Pana Ratha už to skončilo a tímto mu děkuji) prožrali obrovské kvantum vypůjčených peněz. Maskovali jsme náš skutečný stav.

Evidentně to lidé jako vy socialistům s radostí jedli přímo z ruky - "ó my se máme i bez reforem". A nyní tu máme vedle sebe dva lidi - Čecha a Slováka. Čech má sice auto a plné břicho, ale úvěr který bude muset splácet a rovněž ten, kdo jej doposud živil je zadlužený. Slovák si auto teprve půjde koupit a začíná teprve jíst, jenže není zatážen tím dluhem.

Osobně problém nemám, dal jsem si záležet na tom, abych měl své rezervy. A co vy bobulko, také jste se zajistila? ;-)
09. 04. 2007 | 10:52

Jiří Jakeš napsal(a):

A. Simonides: Proboha, jak může někdo těmto lžím (celý Rathův příspěvek je jedna lež, viz výše můj příspěvek - snad jen to, že byl v Bratislavě by mohla být pravda) říkat stavění se na odpor? To jste vážně tak naivní, že mu věříte? Nebo pokládáte za korektní podobné útoky založené na 100% lži, neznalosti a utopických domněnkách? Občas skutečně žasnu, čeho jsme my Češi schopni :-(
09. 04. 2007 | 10:56

poiu napsal(a):

Obyčejný voliči, nějak se v tom nevyznám.
Fakta:
1. Údajně nepodnikatel tady vystupuje jako prognostik
2. Kuponový podvod vytuneloval státní majetek i úspory občanů a prognostik to neví
3 U vyžraného krámu po hodech ODS stála před 8 lety ČSSD a KSČ není v parlamentu
4 ČSSD dělala dluhy pro záchranu sociálního smíru a tak dokázala získat investory, zhodnotit měnu, udržet nízkou inflaci snížit nezaměstnanost a HDP již několik let roste

Domněnky a demagogie:
5. U vesla je s převahou ODS, od prezidenta až po senát a neprojdou jí reformy?
6. Ty vaše body 1 - 3 jsou podloženy čím? Křišťálovou koulí?
7. Váš bod 4 je rozporuplný. Přebytky peněz k investování do dluhopisů mají movití, obyvatelé mají dluhy a ne úspory, tak kdo na ten státní krach vlastně doplatí?
8. Tím že stát zkrachuje, stoupne počet potencionálních voličů ČSSD a nastolí se bolševizmus?

Z vašich slov tedy vyplývá, že ČSSD za umělého zpevnění měny, udržení rozumné inflace, snížení nezaměstnanosti a růstu HDP, schválně přivedla státní finance do předlužení a pak nechala ODS vyhrát volby tak, aby to byla plichta, nakonec ukecala své 2 poslance ke zradě aby mohla ODS přijít s reformami podle KDU-ČSL, které nebudou přijaty a padne vláda, pak se uchopí moci ČSSD (s KSČ která se do parlamentu nedostane) a přivodí státní krach, aby mohla nastolit bolševizmus. Nic naplat, zkušená ruka prognostika se nezapře.
09. 04. 2007 | 11:01

Marťan napsal(a):

Místa působení p. Ratha jsou možná celkem tři:
1. Jako lékař
2. Jako ministr zdravotnictví
3. Jako nově procitnuvší člen ČSSD s "odborností" na zdravotnictví.

Podle mého odhadu a znalostí z medií, včetně jeho vlastního vyjadřování, je nejméně škodný ad.3. Tak mu dejte laskavě pokoj, ať v plné míře svůj narcismus uplatní touto formou. Hodně lidí tím značně rozčílí, ale ale jinak snad od něho bude pokoj!
09. 04. 2007 | 11:04

standa666 napsal(a):

kazdy den se modlim, abyste zdechnul
09. 04. 2007 | 11:05

bobulka napsal(a):

==== Polaris

Nemám ten pocit, že bych vytrhovala věci z kontextu!To je velmi častý argument i politiků - viz p. Čunek.Rovněž "nikomu nejím přímo z ruky". Velmi a velmi o všech názorech přmýšlím a srovnávám.Že si má dělat každý rezervy - ať už se jedná o stát, nebo jednotlivce je jasné. Ale nbezdá se vám, že v v devdesátých letech za vlády ODS bylo zbytečně promrháno enormně mnoho peněz - obohatili se bohužel podvodníci viz p. Kožený, vytunelovaly se podniky a dnes jsme tam, kde jsme. Nesvádějte vše jen na socialisty.
Píšete, že osobně problémy nemáte a dal jste sizáležet, abyste měl rezervy. Ono je také podstatné, zda je z čeho tvořit rezervy. To víte, že určitou malou rezervu mám, tak nezodpovědná nejsem, ale při tom když s podprůměrnými platy postavíte do života 3 děti a dáte jim patřičné vzdělání, moc toho nezbývá - ale nestěžuji si, spíš lituji ty, co jsem popsala v předcházejících vstupech. A vžádném případě neuznávám stejnou startovací čáru. I přesto, že jste mým oponentem,přeji krásné jarní dny.
09. 04. 2007 | 11:15

bobulka napsal(a):

Omlouvám se za překlepy
09. 04. 2007 | 11:16

Jirka napsal(a):

Polaris..
myslím, že většina zde diskutujících chápe, že reformy jsou nezbytné, ať to zadlužení způsobil kdokoliv. Ono to není zas tak jednoznačné hodit to na předchozí vlády, ten skrytý dluh už zde byl od poloviny 90.tých let. Většina lidí má však problémy s přijetím navrhovaných reforem současnou vládou. Ano, reformy bolí. Ale asi jinak bude bolet například 10 tisíc ročně mínus zdravotní sestru a jinak stejná čátka ředitele Dopravního podniku Plzně s 315 tis./měsíčně. Nehledě k tomu, že onomu řediteli se nic odečítat nebude, tomu se ještě asi 60-80tisíc přidá. Nikoli za rok, ale měsíčně. To má být reforma???
09. 04. 2007 | 11:17

bobulka napsal(a):

Pro standu666


Nepoužívejte slovo "modlím se" k tak hrůzným účelům !!!!!!!!!!!
09. 04. 2007 | 11:18

bobulka napsal(a):

pro Jirku ..... vyjádřil jste to přesně
09. 04. 2007 | 11:19

koko napsal(a):

Jen podporujte Modrou totalitu!
Vše se tu řídí heslem "Kdo nejde s námi je proti nám".
Čtěte názory jiných a dělejte si srovnání hlavně se svým svědomím.A ještě něco . Bude hůř. To mi věřte.
09. 04. 2007 | 11:20

vodák napsal(a):

Líbí se mi,když se takto vyjadřuje bývalý člen ODS. To, že někdo byl z nějakého důvodu komunista, to ho samozřejmě nectí, jestliže po r. 89 vystoupil a nyní je proti komunistickému režimu, ten kdo dobu totality zažil, dokáže pochopit. To, když někdo svobodně vstoupí do ODS a potom na úplně opačnou stranu,do ČSSD a na stranu, které byl členem nadává, způsobem jako pan Rath, je nedůvěryhodný, naprosto bezcenný vůl.
09. 04. 2007 | 11:25

Jag napsal(a):

Rathe,ty jsi jen sprosté uboh hovado.Poslechni se někdy,co mluvíš.Nebo jsi tak nekritický,že když se slyšíš v parlamentu máš u toho orgasmus.Ostatně jako pravý Štír,jestli tedy skutečně jsi,tak to jsou masochisti.Ale do politiky bys to zatahovat neměl.Fuj
09. 04. 2007 | 11:47

MONTGOMERY napsal(a):

DEMAGOGIE MÁ JMÉNO RATH. RATH SENIOR BYL AGILNÍM ČLENEM STB. NA TO KDO JE, A JAK OKRÁDÁ STÁTNÍ KASU PŘI PRONÁJMU NEMOVITOSTÍ RATH JUNIOR JE NEJLEPŠÍ SE ZEPTAT V ROUDNICI NAD LABEM. JMÉNO RATH JE SYNONYMEM PRO SLOVA KŘIVÁK, PŘEVLÉKAČ KABÁTŮ, DEMAGOG. RATH JE SVINĚ NA KTEROU SE VAŘÍ VODA.
09. 04. 2007 | 11:47

Jirka napsal(a):

Jagu, co k tvému výlevu dodat? Snad jen to, že jsi jednička. Ta vašeho vůdce :o)
09. 04. 2007 | 12:00

AZ napsal(a):

Nedá se to tady číst - zleva určizě a často ani zprava, nenadávejte mu - on za to nemůže. Už se na toho kašpara vykašlete nebo si ten nadutý tlučhuba bude myslet, že je opravdu politik a má nějaké názory hodné diskuze,chudáček. Důležité je jen to, aby se už nedostal k lizu, neměl pravomoc a šanci do něčeho mluvit a dál škodit.
09. 04. 2007 | 12:02

Ladin napsal(a):

Pane (i když se mi toto oslovení ve Vašem případě příčí), od Vás nelze čekat nic jiného. Váš fanatizmus je už tak znám, že lze přesně dopředu čekat co bude v další větě. Bez jakékoliv skurpule zde v tomto státě urážíte každého kdo Vám přijde do cesty. Děkuji panu Mackovi , ale ten záhlavec byl málo, chtělo to pořádnou ránu. Třeba by si Vám po ní rozsvtilo.
09. 04. 2007 | 12:52

andy napsal(a):

nevim proc, ale rath ma ten dar, ze me vzdycky dokaze zvednout srdecni akci ke 150 za minutu! co to tam zvatla o stejne ekonomice!!!! na slovensku jsou zdravy verejny finance, zadne dluhy, ekonomika roste pres 8% (druha v evrope), slovenska koruna se stala nejrychleji posilujici menou na svete za lonsky rok, nezamestnanost klesa rychleji, tvorba pracovnich mist je je o malinko vyssi nez u nas, ale je treba si uvedomit, ze v SR zije polovina lidi..timto tempem slovensko dostihne nasi uroven za 10-15let!!! tamni pravicova vlada si uvedomila, ze zkratka nejsou penize na slepe rozdavani na rozdil od CSSD... nerikam, ze slovenska ekonomika je top, ale urcite zdravejsi nez CR..jejich rovna dan nebyla spatna, ale zaplatila to stredni vrstva..coz je spatne...ale ty investory, co rath oslavuje, ty sem natahla zemanova vlada...a myslim, ze je na case zmenit strategii, protoze zatim tady mame hlavne manualni prace, tudiz jen co se priblizime zapadni evrope v cenach, platech (otazka 10let), investori pujdou dal na vychod...zkratka to, co tady investori buduji ma malou pridanou hodnotu k finalni verzi vyrobku (dve soucastky dohromady umi ukrajinec se ZS ci VS i ghanan bez niceho)..jinak nechci oslavovat modry, sice sem pravicak, ale to, co premier predvadi nejsou hluboke reformy!!! on ostatne trochu zpychl, ze ma moc, tak se nejak nestara o sve chovani a navic koalice ma slabou pozici v PS...asi by mely byt predcasne volby...
09. 04. 2007 | 13:00

diagnostic napsal(a):

Diagnoza obcana Ratha....Pravdepodobne nenaplnená touha po moci ústí v nespokojenost z osobní životní situace, jež je citelná v neuveritelne radikálních postojích, které David Rath zaujímá k sebemenší kritice. Zpusob, jakým ji vyhodnocuje, je pro cloveka v jeho funkci prakticky neúnosný. Cítí se jí být totiž napadán, zesmešnován i destruován, ale jenom ne osloven. Jde v jistém smyslu o vážné selhání osobnosti, o stále skrytý permanentní fóbický stav, který prakticky znemožnuje postiženému konstruktivne komunikovat se svým okolím. Je možné, že takovýto clovek, pokud má funkci, trpí primárním pocitem stálého ohrožení a nedocenenosti. Stále se snaží delat všechno proto, aby své okolí presvedcil o své jedinecnosti, jejímž úcinným nástrojem je demagogie. Bez schopnosti prirozené kritické reflexe , s myslí neustále preplnenou myšlenkami \"vrátit úder\", se však stává sice nebezpecnou, nicméne smešnou postavou. Diagnoza:,egoistic dementia.
09. 04. 2007 | 13:02

johny1591 napsal(a):

David Rath vždy dokáže přesně popsat situaci. Má naprostou pravdu a jen fanatičtí ODSáci to nechtějí vidět. Myslím, že i lidé, kterým je D. Rath nesympatický, tak musí uznat, že je to co píše je naprostá pravda.
09. 04. 2007 | 13:28

johny1591 napsal(a):

A ještě k tomu Slovensku-myslíte, že kdyby se pravicové vládě na Slovensku tak dařilo, že by takhle drtivě prohrála volby?V tuto chvíli by podle průzkumu na Slovensku volilo 49,2% Slováků sociální demokracii-SMER
09. 04. 2007 | 13:30

Pavel Pekárek napsal(a):

Nemohl bych |Vám za 3000 jako Macek dát facku?
I když si myslím, že vám bych dal podstatně větší,
podle mě si to za své sprostoty a lži zasloužíte.
Ještě dodatek- jste u mě na druhém místě za Paroubkem v soutěži o nejodpornějšího politika od roku 1989
09. 04. 2007 | 13:37

Vincenc napsal(a):

Mě nezajímá žádné Slovensko. Pro mne jsou důležití naší obyčejní lidé, které chce modrý predátor ožebračit.Proč nehledají peníze u sebe ? Tam jsou miliardy.Různé zašívárenské instituce včetně toho nejhoršího prognostického.Ať se tam ta modrá verbež odstěhuje a bude klid.Jo, ať sebou vezmou i ty hlupáky zelené, než zputoší tuto zemi.
09. 04. 2007 | 13:37

Jiří Jakeš napsal(a):

johny1591: Můžeš tu jeho pravdu doložit? Já ti pak doložím (už podruhé), že ve všem lže. Mimochodem, podle http://www.statistics.sk/we... to je o něco méně (a zdá se, že mírně ztrácejí, i když to je zřejmě jen statistickou odchylkou).
09. 04. 2007 | 13:39

andy napsal(a):

johny1591 vyhrali kvuli tomu, ze na slovensku jsou ohromny rozdily mezi bohatymi a chudymi..a tamni pravicova vlada udelala reformy, kdy platci byli hlavne stredni trida, ktera diky tem reformam "ochudla"..mimochodem cr patri po skandinavii k nejvyrovnanejsim spolecnostem v evrope... ale schvalne podivejte se na prispevek Jiřího Jakeše, ten je naprosto objektivni podlozenymi fakty a naprosto s nim souhlasim..doufam, ze se nebude zlobit, kdyz sem ho sem zkopiroval..

citace:
"Hospodářský růst: Je velice zvláštní, že evropské země, které měly loni vyšší růst (až dvojnásobný), jsou většinou země s rovnou daní (Lotyssko, Litva, Estonsko, Slovensko http://www.euroekonom.cz/gr... ). O těch traktoristech a soudcích v narážce na M. Římana, druhořadého ouřady (přednosta okresního úřadu a zástupce starosty) - ano, krásným příkladem budiž vyučený elektromontér Z. Škromach a jeho resort.

Zdravotnictví: to, co jste tu vypotil, se týká pouze státních nemocnic! http://www.aktuality.sk/eko... . Soukromé jsou bez dluhů nebo se závazky v době splatnosti. To stejné lze říci i o platech lékařů, které jsou v soukomém sektoru mnohem vyšší (čísla jsem bohužel nenašel).

Zdravotní pojišťovny: Ano, pacienti jsou na tom u soukromých pojišťoven bídně, a proto jich začátkem roku přešlo od státních k soukromým půl milionu http://financie.etrend.sk/8... .

Rovná daň (z diskuze): na Slovensku zrušena nebyla, Fico poznal, že tak špatná není. Nebyly zrušeny třeba ani poplatky za recept (jen snížena sazba na 5 Sk)."

Rath nemá v zápisku nic podložene argumenty....
09. 04. 2007 | 13:39

baci napsal(a):

Vždy mně přijde půvabné,když o sociálních problémech a ochraně "chudých" hovoří pan doktor R.-tož tak.Je to takové"čelem k masám"
09. 04. 2007 | 14:27

ach jo napsal(a):

Jen se mezi sebou hádete.Alespoň bude čes připravit na lůzu/svobodný ,šťastný a spokojený lid/ dalsí jobovku.
09. 04. 2007 | 15:18

redys napsal(a):

Pane Rath ja som Slovák a musím povedať že súhlasím (a nielen ja) s niektorými bodmi Zajacovej reformy. 20,- Korun neznamená nič ani na Slovensku ani v Čechách ak chodíte k lekárovi 2x do mesiaca (a to tam chodím menej ;) ,keď ste starý a chorlavý tak 20,- Korun neplatíte. Výsledky ohľadne šetrenia boli až prekvapivo veľké. By ste sa čudovali kolko percent všetkých vybratých liekov na Slovensku neboli nikdy použité ,ale museli byť zo zdravotnej poisťovne zaplatené. To že na Slovensku je zdravotníctvo na tom horšie a platy nižšie nieje dôsledok vlády pravice ale historický fakt. Prosím keď presviedčate svojich voličov netrepte hovadiny o Slovensku Vy "odborník" !
Okrem toho vláda na Slovensku má obrovskú podporu u obyvateľov, ale u hlavne u nevzdelaných s nižším príjmami , ktorí radi uveria Vašim socdemáckym kecom. Fico na Slovensku pred voľbami lhal a lhal. Všetko bolo zlé ekonomika sa vraj rútila do dole kopcom a všetci všetkých vykorisťovali. Dva dni po volbách sa rétorika otočila a všetko je super ekonomika napreduje a nikto nikoho nevyužíva. Reformy (v podstate aj tá zdravotnícka) chvalabohu zostali tam kde sú. Ak si spomeniete tak sa vytvorila nejaká skupina ľudí ktorá pomáha slovenské socdemácke skúsenosti s opozíciou preniesť aj do Čiech (aj preto ste bol v Bratislave), preto som presvedčený že do roka a do dňa budete aj vy vykrikovať ako je všetko na hovno a úspešnejší sú úspešnými iba vďaka využívaniu iných ľudí. Už sa teším ako aj Vám sadne na lep polka Čechov a Moravákov a budú zase voliť Československý socdem = socializmus s ludskou tvárou. S pozdravom slovenský pravičák.
09. 04. 2007 | 15:18

Karlitto napsal(a):

Rath je demagog, programovy lhar a oportunista touzici po moci a je mu jedno jak se k ni dostane. Doufam ze brzo zdechne, takovyhle kreatury nici ceskou spolecnost.
09. 04. 2007 | 16:09

asitak napsal(a):

Skutečně mě přepadá zoufalství při neomalených projevech existencí, které se zmocnily kormidla české politiky. O názory takových lidí bych nestál, ani kdyby jejich pracovním nástrojem byla lopata, přestože tomu by jejich duševní nadání odpovídalo. Opovrhuji a stydím se za všechny bezmozky, kteří jim to svými hlasy umožnili, stejně jako ostatní strany svým vnitřním rozkladem a slabostí vůči propagandě. Pan Rath alespoň disponuje schopností vidět problémy, zdravým rozumem a koncepcí, což z většiny jeho spolustraníků opojených mocí dávno vyprchalo.
09. 04. 2007 | 16:21

rither napsal(a):

Křivák od pohledu
09. 04. 2007 | 16:50

Paroprase napsal(a):

Vezměte se s Baroubkem za ruce a skočte společně pod vlak uděláte tím většině národa radost vy dvě arogantní hovada nevychovaný.
09. 04. 2007 | 16:53

Josef B napsal(a):

Pane doktore,

děláte to dobře a nedejte se. Přesně a výstižně vyjadřujete názory, postoje a pocity značného počtu lidí. Lidí, kteří nemají prostředky ani vliv, aby prefabrikovali Kubiceho zprávy a jiné podrazy, kterými si česká pravice za podpory médií pravidelně pomáhá ve volbách.
Držím vám palce.
09. 04. 2007 | 17:24

Jirka napsal(a):

Lidi bohužel až moc pozdě pochopí, že Vaše řešení krize ve zdravotnictví bylo to nejschůdnější. Obyčejní lidé Vás nenáviděli, ale nevyčítejte jim to. Hodně "opravdových lékařů" Vám stále věří a ikdyž jste možná kariérista a narcis jak o Vás píší, své práci rozumíte. Držím Vám palce.
09. 04. 2007 | 17:49

Martina z Komory - pamatuješ? napsal(a):

Článeček klasicky o ničem, poplatný ideologii strany, ve které se zrovna v tuhle chvíli vyskytuješ. Zůstat v ODS, bylo by to naopak, že? Ale v ODS nebyla perspektiva postupu, v ČSSD, kde je nejen ve vedení jeden čuráth vedle druhýho, je ta naděje větší a navíc byla šance, že pokud se strana udrží u moci, neskončíš kvůli machinacím v ČLK se Sobotkou a Paroubem oprávněně v jailu. Teď to vypadá dost na levačku, co? Soudruzi nějak ztratili páru, z buldozeru je hromada šrotu a tobě už zbývá jen ta arogance a strach, že někdo začne mluvit dřív, než se zase nacpeš do vedení... no třeba ti to ještě jednou vyjde. Pěsti nedržím, je mě v podstatě to úplně jedno. Ale znovu bych v tvý blízkosti pracovat nechtěla a nikomu to nedoporučuju.
09. 04. 2007 | 18:15

DuDu napsal(a):

Jste vůbec člověk nebo něco podobného člověku?
09. 04. 2007 | 18:23

Zdeněk z pohraničí napsal(a):

Hezké, Martino. Nějak to Vaše "svědectví" hovoří za vše, co jsme kolem tohoto nadutce v posledních měsících slyšeli i četli, takže - díky! Hulvátů a drzých niemandů je v České kotlině vysoká koncentrace, ale tento exemplář je zvlášť povedený, nebylo by marné jej zahubit éterem a připíchnout do přírodovědné sbírky v Národním muzeu. Ačkoliv - kdo by ned ním chtěl bádat, že? Hezký den!
09. 04. 2007 | 18:23

ještě Zdeněk z pohraničí napsal(a):

Zdá se být čím dál zřejmější, že takováto hnusná a arogantní provokace jeho okolí je pro pana (snad?)doktora asi ten nejlepší způsob sebeukájení se, ten vztek a nevěřícné reakce jeho okolí jej zjevně blaží, to jej rajcuje. A proto: už sem nechoďme, nedělejme mu radost z tak početné návštěvy jeho šťastného hnusu a špíny. Nashledanou na návštěvě u někoho lidštějšího. Zdeněk
09. 04. 2007 | 18:28

Jonákyz napsal(a):

soudruhu dráte prosím komu mám poslat milion, abych vás mohl oslovit?
09. 04. 2007 | 18:58

Hynek napsal(a):

podnikám(pracuji,výrábím,jdu s vlastní kůží na trh,mám podvojné účetnictví atd),to vše již 15 let.Za toto období jsem coby daňový subjekt odvedl tomuto státu cca 65 milionů Kč na všech daních.Posledních 8 let mi však srdce krvácelo každý den víc a víc,když jsem musel pouze sledovat,co naši "spravedliví" a neodvolatelní socani za naše daně předvádějí a co vše se platí i z mých daní.Parazit Rath je typický představitel
09. 04. 2007 | 19:35

Ročník 53 napsal(a):

Pošli ho mně, a pak můžeš oslovovat jaký drát chceš. Třeba ten pod proudem, aby se ti rozsvítilo.
09. 04. 2007 | 19:45

josef napsal(a):

Komunistický fracku, stejně nakonec skončíš za svoje lumpárny v kriminále.
09. 04. 2007 | 20:11

pavel napsal(a):

Me se pan Rath líbí.Je chytrej.Zjistil,že když nebude moct v budoucnu rozhodovat o tom,které léky VZP proplatí a které ne najel na nový byznys plán.vyprávět lidem,že hájí zájmy chudých a čekat,že se zpátky dostane k lizu.Jen u toho vypadá divně v těch drahých hadrech co má na sobě.kdyby tak na tom náměstí v Havířově řekl lidem jak žije on a porovnal se s těma,které jakoby hájí.Ale šikovnej teda je.To klobouk dolů.
09. 04. 2007 | 21:05

Pavel S. napsal(a):

To neni blog ale propaganda. Nevim, jaky maji prispevky tohoto typu vyznam. Akorat otravuji vzduch. A ten vecny jizlivy usklebek patrny z kazde vety! Takze klasika: uz tento blog nebudu cist.
09. 04. 2007 | 21:20

ročník 79 napsal(a):

Kéž by na naší politické scéně bylo více takových politiků, kteří se nebojí pojmenovávat věci pravými jmény, i když (modře)manipulovaný trend ve společnosti je opačný. Všechny příspěvky MUDr. Ratha vystihují podstatu věci, bez kliček a schovávaček. Držte se!
09. 04. 2007 | 22:55

Ing.Václav Votruba napsal(a):

Protože Vám z mediciny zůstal již jen ten titul, soudě dle nesmyslů které jste v křesle ministra vymýšlel, a protože jste mladší, než mé děti, chci Vám připomenout systém z první republiky, která v té době byla na špičce evropských států. Tehdy nebyly nemocenské pojišťovny řízené státem, každá měla různou výši pojistného a lékaři i nemocnice měli různou výši sazeb za stejný úkon. Stejně tomu bylo i v dalších požitcích mzdových apod. Žádný rozpor ve společnosti tyto skutečnosti nevyvolávaly, protože obecně bylo hodnoceno vzdělání a schopnosti. Dnes ale zůstala rezidua ideologie "stejného žaludku", která vedou společnost do pekel. Dovolím si Vás upozornit, že Zákon o přebudování národního pojištění č.102/50/51 Sb.již není v platnosti. Připomenu jen § 1.: Účel zákona "Velké dílo národního pojištění je jednou z hlavních vymožeností pracujícího lidu, které dosáhla dělnická třída svým slavným únorovým vítězstvím. Učíce se ze zkušeností Sovětského svazu, přebudujeme národní pojištění tak, aby podporovalo rozvoj výroby, aby všestranně a stále dokonaleji pečovalo o pracujícího člověka a aby bylo nástrojem k trvalému zvyšování životní úrovně všech pracujících".To zůstalo jako Vaše krédo?
09. 04. 2007 | 22:56

zdendamandaryn napsal(a):

dejve přečetl jsem si, vytiskl jsem si a dám kolovat,vůbec nechápu jak může být někdo tak přímo blbý a nechá si třeba acylpyrin napsat na recept a jde kvůli tomu k doktorovi, když stojí pouhejch 12,50 a bohužel ho úplně zbytečně platí pojišťovna úplně zbytečně celej
09. 04. 2007 | 22:57

Tenkdonemá Ráthvyčůránky napsal(a):

Je to oranžové, stoupá z toho kouř a plameny, občas z toho vyskočí nějaký mrzák, kdo vejde dovnitř, už nevyjde ven, čím víc peněz se do toho dá, tím více to chátrá. Víte co to je?...přece Ráthova nemocnice:)
09. 04. 2007 | 22:58

Jájínek napsal(a):

Dnes jste p. Rathe obvzlášť vypečený. Řekněte mi ale upřímě: Kdyby jste se dostal zpět do funkce ministra zdravotnictví, vy byste své podřízené (členy ODS) nevyházel? Vzhledem k vaší vypečenosti zcela určitě ano. A tak by to udělali socani ve všech resortech. Nebo jste cíleně ztratil pamět? Vždyť kým byly doposud řízeny všechny vysoké posty v rezortech ? No přece členy ČSSD. A jak jste se na tyto posty dostali ? No vyhozením členů ODS.
Udělejte si prosím ve svých výrocích pořádek a hlavně přestaňte lhát a oblbovat poctivé lidi.
09. 04. 2007 | 23:00

jaf napsal(a):

Váření,

čekám marně na politika, který si odpustí dělat z nás, i ze svých ideových oponentů, naprosté voly a začne konečně používat i šedé buňky mozkové. Stručně, vadí mi všichni ti, co řeknou a udělají v zájmu své kariéry cokoliv, zájem nás jiných obyčejných lidí je prostě nezajímá. I ten nejomezenější hospodář přece ví, že co si půjčí, tak musí splatit, bohužel naši politici se o to až tak nestarají, to přece zaplatí až ti další. A nikoliv oni, vždy to zaplatíme my, obyčejní lidé. Kdy už konečně přestanou mlžit a řeknou nám jasně, tolik a tolik jsme si my na Vás a na Váš účet půjčili a tolik pak za nás zaplatíte a je na Vás, jestli naše půjčky posoudíte jako rozumné, či nikoliv.
Obávám se ovšem, že slovutný Dr. Rath, který vždy velmi vehementně hájil především zájmy své a to vždy značně nevybíravým způsobem, už to o něčem svědčí. Nakonec minulost odborového předáka (pacient přece musí trpět, aby se lékařský stav svého domohl!) rozhodně nesvědčí o jeho altruismu. Je ovšem řada politiků i dalších lidí, jejichž názorů si mohu vážit, ač s nimi vřele nesouhlasím, jako příklad uvedu p. Miloše Zemana. Bohužel Dr. Rath mezi ně patřit v žádném případě nemůže. urážkami a invektivami se stát budovat nedá, to by si konečně měli uvědomit polici všech stran. Pokud tomu tak bude, tak vážení počítejte s tím, že shledáme, že není koho volit.
09. 04. 2007 | 23:44

alien napsal(a):

Prestoze se mi lide v ODS prilis nezamlouvaji, byl jsem je volit, prestoze jsem v zahranici. Rad bych se nekdy do CR vratil, ale urcite ne za soucasne situace, kdy na politicke scene neni ani jedina pravicova strana (videno irskou optikou) a neni spolecenska snaha jakkoliv motivovat lidi, co opravdu pracuji. Navic kdokoliv ma penize, ihned je oznacen za zlodeje (jak jinak by vydelal, ze) nebo modrou straku... Co se to s tou ceskou mentalitou stalo, copak to nikdo nevidi?

Jestli bude tohle komunisticke spolecenstvi dale pokracovat stejnou cestou, brzo nezbyde nikdo schopny, kdo by na ty ostatni delal - vsichni odejdou do normalnich nesocialistickych statu. Platim tady v Irsku jako specialista dost dani a rad bych je platil v CR, ale za soucasnych podminek bych tam zil jako zebrak.

Normalne bych nevolil, pac neni koho, ale pan Paroubek me svymi rudymi vizemi (Svedsko daval za vzor apod.) natolik vydesil, ze jsem volil stranu relativne nejpravejsi - ODS.

Argument "modri jsou straky" neberu - straky jsou temer vsichni politici, ale nekteri skodi spolecnosti a vedou ji do Ciny a Severni Koreji.
09. 04. 2007 | 23:51

vasek napsal(a):

Rathova nemocnice ?
Nemam ho rád,ale mam informace , kam dosla reforma na Slovensku. Známý tam měl vážnou dopravní nehodu.Zlámenané ruce, nohy apod. Když viděl plesnivý operační sál, tak se nechal rači na reverz přepravit do Čech.
10. 04. 2007 | 00:23

Znechucený občan napsal(a):

RÁTHE-Ani jsem ty zblitky nedočet.Vidím, že jsi se pořád nedal vyšetřit!!!
10. 04. 2007 | 05:59

jirka5871 napsal(a):

teda to je mazec :-). na tohle jsem narazil nahodou a uplne ziram, ze ten jouda ma svuj blog ... to je jak sveho casu s leninem - kam se kouknes, tam byl
10. 04. 2007 | 06:25

pája napsal(a):

-> vaskovi: ... a myslíte, že před reformou plesnivý nebyl??
10. 04. 2007 | 07:38

Andrews2 napsal(a):

Jejda to co pisete je blbost. Slovensko se po reformách probramlo a jen mu to pomohlo!!! Jakto že mate blok, to vypada spiš na propagaci čssd. Pište si ty soc. tlachy na svoje stránky..
10. 04. 2007 | 08:06

Honza napsal(a):

Více Macků, jen houšť a větší facky, třeba by tahle terapie Rathovi pomohla. Macek to s ním v podstatě myslel dobře, i když zvolil nové postupy v léčení psychických poruch :)
10. 04. 2007 | 08:06

Miloš Zeman napsal(a):

cssd=fuj
fuj=paroubek
paroubek=humus
humus=rath
ratf=kresten
=cssd=banda blbců
10. 04. 2007 | 08:09

Fany napsal(a):

Doktor Rath je přesně ten typ člověka,který kdyby Česko okupovali Zulukafři,tak si pověsí kruh do nosu,vetkne hliněnou dýmku do otvoru v ušním lalůčku a v sukénce z trávy skáče s oštěpem kolem ohně.A pokud by vycházely noviny pan Rath by psal články o prospěšnosti kruhu v nose.....
10. 04. 2007 | 08:13

Drrath napsal(a):

Rathe, Rathe, ty jeden rektální alpinisto a přebíhavý uličníku. Taťka Paroubek tě za článek jistě pochválí.
10. 04. 2007 | 08:16

Honza napsal(a):

Stojí za přečtení:
http://www.nasrath.kvalitne...
10. 04. 2007 | 08:24

Ivan Dorica napsal(a):

Vítejte Davide Rathe !
Dávám si pozor abych Vám neuv ěřil,neboť máte právo na omyl.A soudruzi aby se mýlili spravedlivě- museli změnit zákon.Bible píše "Nejpřevracenější je srdce člověka! Přeji pěkný den ! S pozdravem Jesus Life !-zůstává Ivan Dorica
10. 04. 2007 | 09:09

Mirek napsal(a):

Myslím,že pan Ráth je v novodobých dějinách největší "skočdoprdele"a za rohlík by se nechal uplatit!
10. 04. 2007 | 11:23

Autor napsal(a):

Chtěl bych se omluvit čtenářům sousedního blogu Martina Škapíka, který pečlivě maže všechny nesouhlasné názory za svého blogu. Známe se od dětství a jako malí kluci jsme hráli hru na autora a cenzora, Jeden něco napsal, druhý to vymazal. Martin nikdy nechtěl být autorem. V mazání byl nepřekonatelný, naše profesorka říkala, že se narodil s gumou v ruce.
Víte, ten nebohý chlapec za to nemůže. Na vině je naše společnost, která mu neumožňuje své povolání řádně vykonávat. Zatím..
10. 04. 2007 | 13:58

Honza napsal(a):

Snad není nikdo tak naivní, aby považoval články pana Ratha, J.Havla a podobných za jejich názory - je to jen placená propaganda ČSSD.
- to, co mě děsí je bezmyšlenkovitá nesmiřitelnost většiny reakcí: uvědomujeme si,jak se polarizuje celá společnost? Jak nás rozeštvávají. Zeman mluvil sprostě, ale od éry Paroubka je to už jen čirá nenávist.
10. 04. 2007 | 16:10

Karel napsal(a):

Bohužel ten Narcisův výron pořád berou někteří prudce inteligentní spoluobčané vážně.On jej nemůže brát vážně ani sám.Nechci se dotýkat jeho inteligence,ale největší škodnou je vychytralý darebák a to u tohoto Paroubkovýho vlezdoprdelky platína 100%.Nikde ve světě po sobě političtí oponenti neplivou jako u nás.A proto se snaží rozeštvávat i voliče.Nenechte se a používejte vlastní rozum.Ostatní se vzrušujte.
10. 04. 2007 | 17:19

Martin napsal(a):

Honzo, nelzete o ere Paroubka a nenavisti. Poslechnete si jak ODS mluvila o Spidlovi a Grossovi, tehdy tu zadny Paroubek nebyl.

Jinak pane Rathe, plne souhlasim s Vasim clankem, k te ekonomicke casti, tak i Dzurinda priznava, ze vetsina rustu je z investic a ty investice tam prichazely - kdyz se podivame na cisla z jejich ministerstva - pouze kdyz byly velmi solidne zaplacene, v ziline dokonce rovnodanovy raj, co tak laka investory musel preplatit nabidkou progresivni pekla v polsku a ceske republice, tak je ta rovna dan zajimala pri vyberu mista podnikani.
10. 04. 2007 | 18:21

mattiCZ napsal(a):

Opět hřebíček na hlavičku, Davide! Důkazem jsou i zde přítomní vzteklí psi (příznivci ODS), kteří ač argumentačně zcela nuloví, o to víc štěkají a vrčí. Dámy a pánové z ODS, máte prosím nějaký pádný protiargument? Pokud ne, strčte si své urážky a výpady proti D. Rathovi za své ctěné klobouky a račte se uchýlit do jiné dikuse. Zaplevelujete zde veřejný prostor.
10. 04. 2007 | 18:51

kitten78 napsal(a):

Pane doktore Rathe, přestaňte už tady nám všem rozumným vyprávět takové "kraviny".Už pár krát jsem se přesvědčila, jak český člověk, který věří v nereálné sliby ČSSD, dokáže být hloupý a naivní. Už je na čase, abyste přestal obviňovat všechny ostatní kolem sebe, včetně ODS a zametl si před vlastním prahem. A to Vám řeknu, že je toho požehnaně!!!!
10. 04. 2007 | 20:55

jaromir napsal(a):

Primitivní a sprostí odpůrci
dobrého MUDr.Davida Ratha,
to je výsledek demagogie
většiny masmédií.
10. 04. 2007 | 20:58

Jaromir napsal(a):

ročník 79 napsal(a):
Kéž by na naší politické scéně bylo více takových politiků, kteří se nebojí pojmenovávat věci pravými jmény, i když (modře)manipulovaný trend ve společnosti je opačný. Všechny příspěvky MUDr. Ratha vystihují podstatu věci, bez kliček a schovávaček. Držte se!
09.04.2007 22:55:30
10. 04. 2007 | 21:01

Jaromir napsal(a):

Josef B napsal(a):
Pane doktore,

děláte to dobře a nedejte se. Přesně a výstižně vyjadřujete názory, postoje a pocity značného počtu lidí. Lidí, kteří nemají prostředky ani vliv, aby prefabrikovali Kubiceho zprávy a jiné podrazy, kterými si česká pravice za podpory médií pravidelně pomáhá ve volbách.
Držím vám palce.
09.04.2007 17:24:48
10. 04. 2007 | 21:03

Ivo napsal(a):

Co říkal ten Ratz?
11. 04. 2007 | 12:04

tomin99 napsal(a):

Zdravicko pane Rathe,
Primpominate mi svymi nazory Vase predchudce z doby totality,ale s tim stranou..
Zvlášte se nechci opakovat a souhlas s Kitten78,presne tak...

A pozdravujte madam Buzkouvou a jeji debi*ni vymysl o srovnavacich zkouskach na sestiletych gymnaziich,nebot je to trastne napadnutelne...

Ale od toho stranou,kdyz tedy ODS je modry,opereny predator,tak vy jste rudy samec od jednoho hospodarskeho zvirete...

Ale hodne kuraze do dalsiho podpalovani...
11. 04. 2007 | 15:38

Doto napsal(a):

Vý pan Rath koho chválí(největší ostude evrposké politické scény za poslední roky).Parádní ukázka arogance a samolibosti, Fico je oblíbený hlavně pro svoji podbnost z Rathem (arogance, populismus, provokace), díky bohu, že u nás tak oblíbený není nikdo takvý jako on (Sládek). Fico a jeho pomocníci pouze úspěšně parazitují na tvrdých, ale správných reformách bez ,kterých se zákonitě musí (sociální) stát zhroutit,zodpovědnost za své problémy (zdraví, důchod, podpora v nezaměstnanosti) se musí přenést především na občany samotné nikoliv je řešit jaksi systematicky. takový system je natolik náročný až neuskutečnitélný.Je to jako na houpačce Čssd přišla táké po vládě ODS a z toho jak dlouho tam vydržela předpokládám, že ODS drvě vykročila správným směrem a proč nebýt středoevrpoským tygrem stejně jako Slovensko za předchozí vlády. Pravice odvede opět nepopulární špinavou práci, která je, ale nutná a pak nastoupí spasitelé, kteří pouze sklízejí ovoce a tvří se, že to zachránili.Bůh opatruj Slovensko před jeho nacistickou minulostí a Česko před komunistickou.
12. 04. 2007 | 13:32

Beruna napsal(a):

Chudak, ale co kazdy jsme nejaky :)
12. 04. 2007 | 13:42

Jirka napsal(a):

Divím se Vám, že se takovou nicotnou nulou, jako je Rath zabýváte. Já bych ho nepraštil, protože bych se štítil ho dotknout.
12. 04. 2007 | 13:54

Morava napsal(a):

Tohoto člověka je mi upřímně líto.Hlavně jeho příbuzných jak se za něj musí stydět.
12. 04. 2007 | 14:05

Rudý Rath napsal(a):

To je zase perla, že raději nedržíte půlky. To jste si pane Rath, ještě nenahrabal dost? K utrucovanému Paroubkovi se opravdu hodíte. Vaše ubohost je bezbřehá. Běžte pryč z ČSSD, nebo musí po panu Zemanovi odejít i všichni ostatní slušní socialisté (většina) ? Dehonestovat tuto stranu se Vám (s panem "rudým únorem") teda povedlo. Hamba Vám! Bůh s ČSSD !
12. 04. 2007 | 14:28

DALI napsal(a):

Milý pane,působíte na mne jako had,který se zezadu pomalu, potichu přibližuje a najednou ...Pevně doufám,že se Vám a vaší straně povede hůř a hůř.
12. 04. 2007 | 14:42

DD napsal(a):

Ekonomika roste ať vládne CSSD nebo ODS - jsme levní mezci mezi úspěšnějšími státy.

"Proto připravují sociální demokraté zákon, že všichni státní zaměstnanci musí být u státních zdravotních pojišťoven."

Jasan, jen se o sebe starejte. Zdraví bohatí a známí.
12. 04. 2007 | 14:49

JITKA napsal(a):

Pan Rath se zřejmě dosud nevyrovnal se ztrátou velice atraktivního místa. Z toho pohledu je nutno brát jeho kritiku. a NAVÍC JAKO PATOLÍZAL EXPREMIERA Paroubka musí národ "obohacovat" svými zvratky
vylitými na stránky tisku.
12. 04. 2007 | 15:47

Franc napsal(a):

Články pana Ratha jsou výstižné a přesné. Proč teda na něj tolik komentátorů tak sprostě útočí? To teda nechápu.
12. 04. 2007 | 16:39

Franc napsal(a):

Re jitka
Na základě čeho ususujete, že se nevyrovnal se ztrátou (podle vás atraktivního) místa? On se nyní nemá o moc hůř.
Proč jej nazýváte patolízalem a píšete o nějakých zvratcích? Jiný důvod, než že jste zakomplexovaný prosťáček, který se potřebuje ventilovat (čím vulgárněji, tím lépe) nevidím.
12. 04. 2007 | 16:44

ročník 50 napsal(a):

Dříve tu byla pojišťovna jedna, pravděpodobně zaměstnávala více lidí,než by musela, jako tenkrát všude. Dnes máme mnoho soukromých pojišťoven a jednu Všeobecnou, která se chová jako soukromá. Postavila spoustu paláců, managment si nasadil nekřesťansky vysokou laťku výplat (jako mnohde jinde). A jaksi zapomínáte, že tuto pojišťovnu ovládalo ODS až do příchodu Dr.Ratha. A teď opět. A vše, co se ve zdravotnictví odehrává, diriguje pojišťovna. Tu vždy ovládalo ODS. Tak kde je zádrhel? Kdo ovládá sdělovací prostředky? Pravice. Když tato fakta Dr.Rath vynesl na světlo boží, udělali z něho a ČSSD toho škůdce zdravotnictví. Drzost nejhrubšího zrna...!
12. 04. 2007 | 21:22

Tomáš Urban napsal(a):

No, pan Rath není můj oblíbenec, ale čekal jsem aspoň něco k věci - ale krom kritiky ODS - navíc zcela nemastné a neslané jsem tu nic jiného nenašel.... Pan Rath asi velkým literárním nadáním netrpí....
12. 04. 2007 | 23:58

Andrews napsal(a):

Cetli jste si prispevky " Jaromir" to¨psal Rath!!! Vim to
13. 04. 2007 | 09:00

Dolli B. napsal(a):

Už jsem to konečně pochopila. Tak takhle vypadá SŇATKOVÝ PODVODNÍK.Ůžasné!!!
13. 04. 2007 | 09:56

ALAN D. napsal(a):

RÁTHE.TY P R A S ÉÉÉÉÉ §§§!!!
13. 04. 2007 | 09:58

Jiří napsal(a):

Pane doktore, asi máte pravdu, tedy aspoň soudě dle reakcí zdejších modrých svazáků, kteří to furt nějak nemohou rozdýchat.....
13. 04. 2007 | 20:49

Petr H. napsal(a):

Rad bych vedel, pane doktore, proc vetsina volicu ODS jsou vysokoskolaci a vzdelani lide a proc levicove strany voli mene vzdelani lide. Zkuste se k tomu, prosim, vyjadrit, aniz byste ty mene vzdelane spoluobcany urazil.
13. 04. 2007 | 21:05

Ročník 53 napsal(a):

Pro Petra H.
Přečtete si diskuzi ke blogům pan Ratha a pana Langera. Až to uděláte, napište sem spravedlivě, jaká je inteligenční úroveň sympatizantů ODS a ČSSD.
Musíte dojít k závěru, že mezi sympatizanty ODS je daleko větší počet primitivů, než mezi sympatizanty ČSSD.
Vy sám, vy máte VŠ?
13. 04. 2007 | 22:25

Petr H. napsal(a):

Pro Rocnik 53: pravdu mate v jednom: uroven prispevku je trizniva, ale anonymita internetu nevypovida nic o skutecnosti, kterou jsem uvedl a ktera byla uvadena i medii behem pruzkumu voleb. Bylo by irelevantni delat si obraz o volicich ODS nebo CSSD podle toho kdo co sem pise.
14. 04. 2007 | 00:09

Petr H. napsal(a):

Jeste dodatek pro Rocnik 53: VS nemam.
14. 04. 2007 | 00:10

Hurá napsal(a):

Nesmí se ale při těch všech perzonálních čistkách zapomenout na sílu, která je nadřazena i samotné ODS. Tou je totiž agresivní celomoravský nacionalizmus.
14. 04. 2007 | 01:10

Terry napsal(a):

pro Jiří Jakeš napsal(a): "O těch traktoristech a soudcích v narážce na M. Římana, druhořadého ouřady (přednosta okresního úřadu a zástupce starosty) - ano, krásným příkladem budiž vyučený elektromontér Z. Škromach a jeho resort."

Už kdysi od začátků vládnutí komunistů platila stranická poučka, že ředitel VŮBEC NEMUSÍ ROZUMĚT firmě (instutuci), kterou řídí. ON TAM POUZE ZATUPUJE STRANU. Aby firma fungovala, od toho tam má 5 náměstků (a ti by měli být odborníci).
Od doby komunistů se v naší "demokracii" změnilo to, že i posty náměstků a i nižších státních úředníků (když se v roce 1992 dostal na Slovensku k moci Mečiar, tak výměny na ministerstvech "postihly" i uklízečky) jsou obsazovány POUZE ze stranického hlediska (jak jinak by se na Úřad vlády dostal hochštapler z Vysočiny Doležel a na ministerstvo zahraničí Srba, jejich "účinkování" ve státních funkcí skončilo plánováním vražd). A současné "úřadování" ministra Římana tento trend jen potvrzuje. Ke škodě fungování státní správy a nás všech.
14. 04. 2007 | 11:25

Terry napsal(a):

pro dejv napsal(a):

Dejve,
pro normální, inteligentní lidi stačí napsat příspěvek jednou. Vícenásobným vložením se jeho kvalita nezvyšuje, spíše to odrazuje se takovými neurotickými výplody vůbec zabývat.
14. 04. 2007 | 11:35

gesho napsal(a):

i jacku jacku
14. 04. 2007 | 13:00

ďoďo napsal(a):

Ahoj Davčo, líbí se mi, jak vidíš věci černobíle, jsi opravdu dobrý straník, škoda že sis na blog nevzal svého oblíbeného puntíkovaného motýla, to bych ti potom nevěřil ani to, že si v nějaké Bratislavě byl.
14. 04. 2007 | 13:27

vanoce3000 napsal(a):

Proč nebloguje Jiří Paroubek? Nebo Miloš Zeman? Škoda, pánové tohoto ražení zde chybějí, pan Rath je plně nezastoupí.
20. 04. 2007 | 13:59

honcek napsal(a):

pane rathe, vite co je to demagogie? Vase prispevky jsou klasickou ukazkou. Uvedu zde par veci na pravou miru. Populisticka levice zvitezila ve volbach diky tomu, ze naslibovala zrusit temer vsechny reformi kroky vlady minule. Po nastupu do funkce ovsem zjistila, ze temer vse co chtela zrusit jednoduse zrusit nelze, protoze by slovenska ekonomika zkrachovala. Populisticky tedy alespon zrusila poplatky ve zdravotnictvi. A k vasi poznamce kdo se diky komu a cemu stal tim ci onim. Domnivam se, ze vy jste vystudoval diky vasemu "bolsevickemu" otci, atestaci jste dostal podvodem, a "politikem" jste diky vasi slizkosti, drzosti a neurvalosti, kterou mate podobnou s udavacem roko paroubkem a nasliboval jste mu, jak pro neho vyhrajete volby. Takze bych vas rad pozadal a trochu soudnosti pri vasich vylevech.
27. 04. 2007 | 17:24

Modrý Ramboš napsal(a):

Macek a jeho facka? Jak se přišoural potichu zezadu a zákeřně udeřil? Úžasný hrdinský čin, takhle nasazovat život.
10. 05. 2007 | 19:54

petr napsal(a):

Ti co jste volili ODS by jste měli platit za nás, kteří jsme je nevolili. Zloděj se pozná, sle musíte být objektivní, nezaujetí a více naslouchat co kdo říká a nenechat se zmanipulovat. A pamatovat si, že mezi námi žijí lidé, kteří chtějí bohatnout na úkor druhých a hloupých lidí to je málo informovaných lidí. Tady z minulého režimu žijí lidé, kteří kolaborovali z Rusama, lezli jim do "zadnice" a dál chtějí mít výhody a ještě větší bohatství než jakou měli, kterými oplývali do roku 1989.
14. 05. 2007 | 15:00

Tanner napsal(a):

http://0fc481452724a1418df8... <a href="http://0fc481452724a1418df8...">0fc481452724a1418df8a8d6f7e2c973</a> [url]http://0fc481452724a1418df8...[/url] [url=http://0fc481452724a1418df8...]0fc481452724a1418df8a8d6f7e2c973[/url] [u]http://0fc481452724a1418df8...[/u] ea78825356eb351ec59c21491a3acee3
26. 05. 2007 | 02:30

Kelly napsal(a):

http://2e2f4c1672bc15685a05... <a href="http://2e2f4c1672bc15685a05...">2e2f4c1672bc15685a05b5e26462123d</a> [url]http://2e2f4c1672bc15685a05...[/url] [url=http://2e2f4c1672bc15685a05...]2e2f4c1672bc15685a05b5e26462123d[/url] [u]http://2e2f4c1672bc15685a05...[/u] ea78825356eb351ec59c21491a3acee3
26. 05. 2007 | 02:33

Sarka napsal(a):

Pane Rathe a cela CSSD, chci podekovat jak jste zadluzili nasi zemi tak, ze mladym lidem se narodi deti uz s dluhem na krku. Naucili jste temer polovinu naroda,ze za ne vse plati stat. Jako ministr a cela CSSD jste zklamali. Stydte se!
08. 06. 2007 | 12:35

max napsal(a):

Pane Rathe,dokonale jste zastoupil pana Sládka
26. 06. 2007 | 16:53

vzaz napsal(a):

Pane Rath. Pomlouvat ODS, to umíte a jako ministr jste také dělal jen ostudu.
12. 07. 2007 | 11:45

K4my napsal(a):

to vzsas: Kde a cim delal ostudu?
19. 07. 2007 | 10:36

Saavedra napsal(a):

Koukaj už zmizet!Když je vidim,tak mi nechutná.
10. 10. 2007 | 09:19

vlastep napsal(a):

Má-li tento pán legitimaci modrou či červenou,jediným výsledkem byl jen orgasmus nesmyslů a blábolů, na které snad ani není radno reagovat.
16. 11. 2007 | 21:18

Andrea Serbusová napsal(a):

Chce se mi brečet, když si vzpomenu, že budete středočeským hejtmanem. Přeju vám jen to nejhorší, protože jste komunista, populista a prospěchář. Neumíte nic jiného než poukazovat na chyby ostatních. Vlastně ano, umíte ještě poukazovat na úspěchy ostatních a dělat z nich chyby.
27. 10. 2008 | 17:41

Vlasta napsal(a):

Andrea Serbusová- nebyl náhodou pan ing. Bendl svazáckým funkcionářem? Zeptejte se ho! Anebo ani nemusíte, v chatu on line to říká sám, dá se to najít na IDNES.
05. 11. 2008 | 15:56

p90x Workout DVD napsal(a):

11. 09. 2010 | 09:53

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy