Máme vládu podvodníků?

18. 04. 2007 | 19:03
Přečteno 9236 krát
„ Finanční spoluúčast ve zdravotnictví se nebude povinně zvyšovat.“
To není citace z programu ČSSD, ale to je doslovná citace článku II. Bod 6. Smlouvy ODS s voliči podepsané panem Topolánkem v červnu 2006. Neuplynul ani rok a ejhle, smlouva je cárem papíru. Nehlásá ODS náhodu „nedotknutelnost“ svobodně uzavřených smluvních vztahů? Nebo to se stejně jako nulová tolerance korupci vztahuje „jen“ na ty druhé?

Před volbami jistě každá politická strana slibuje a přehání. Třeba Pavel Bém svoji předminulou kampaň založil na sloganu „ Zajistím průjezdnější Prahu“. Praha se samozřejmě průjezdnější nestala, ale zase na druhou stranu Pavel Bém nezrušil a nenechal zabarikádovat většinu ulic tak, aby se Praha stala naprosto neprůjezdnou. V loňských volbách ODS hodně slibovala a ty sliby byly velmi konkrétní. Třeba 1000 Kč pro každého důchodce od 1.ledna 2007. ČSSD důchodcům slíbila 500 Kč. S trochou nadsázky jsem tehdy říkal, že bychom měli slíbit 1 500 Kč, když ODS přichází s tisícovkou. Kolegové Sobotka a Škromach vzali moji nadsázku vážně a přesvědčovali mě na racionálních argumentech, že horko těžko bude i na 500 Kč. Měli pravdu, ODS přidala těch námi slíbených 500Kč, o slíbené tisícovce mlčí jako ryby. Osobně jsem potkal mnoho důchodců, kteří díky vidině tisícovky volili ODS. Nic jiného je nezajímalo. Dalším podvodem byl příslib 0% DPH na potraviny. Už se o něm také nemluví, ale jako hotová věc se prezentuje růst DPH u potravin z 5% na 9%. Na plakátech ODS + se psalo jaký pěkný plat budou mít zdravotní sestry, pokud si dobře pamatuji tak nějakých 28 tisíc. Dnes mají v průměru nějakých 19 tisíc a příští rok nedostanou poprvé za 8 let přidáno. Další nesplněný slib. Před volbami každá strana přehání, ale málokterá si dovolí tak průhledný podvod na voličích. Jak nazýváme ty co poruší písemnou smlouvu? Jak nazýváme ty co nám dají konkrétní a zcela přesný slib a v zápětí jej zásadně poruší? Jak označujeme ty co podvodem získali nějakou věc či výhodu? Takovým označením napříště titulujme dnešní ODS a její vedení.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Vladimír Hromek napsal(a):

Pane poslanče, máte naprostou pravdu. Upozorňoval jsem na to spoustu lidí před volbami, nevěřili mi a nyní se nestačí divit co je ODS zač.
18. 04. 2007 | 19:20

host 1 napsal(a):

Ano,máme vládu podvodníků.Doufejme,že co nejrychleji skončí.Už i voliči ODS se probouzejí.Ne,že by to tu dřív bylo ideální,ale od loňského června tápeme mezi trojími pocity.Máme se stydět,zuřit ,nebo se zoufale bezmocně smát té neuvěřitelné komedii?
18. 04. 2007 | 19:22

Jaryn napsal(a):

Souhlas, předpokládám, že do roka a do dne přijdou podobně jako za minulé vlády ODS osvědčené "balíčky" jako bonus celému národu. Nakonec ale každý má co si zaslouží.
18. 04. 2007 | 19:24

K.B. napsal(a):

A jak označujeme ty, kteří v žádosti o místo uvádějí lživé údaje o svém vzdělání? A jak označujeme ty, kteří zkouší uspět v politických stranách zprava doleva? A jak označujeme někoho, kdo mluví do něčeho, čemu nerozumí?
Je snad jednobarevná vláda ODS? Nejprve po vás musíme zaplatit dluhy a na konci volebního období se uvidí, tak si laskavě nechte svoje prognozy pro Paroubka.
18. 04. 2007 | 19:41

Zdenda napsal(a):

Běž s tím už do háje, neschopný doktůrku.
18. 04. 2007 | 19:43

Martin - Ostrava napsal(a):

Je mi z vás na blití. Jste členem starny parazitů, vrahů, zlodějů, korupčníků...Uvažuji, jestli vůbec existuje trestný čin, kterého se nedopustil někdo z vysokých kruhů téhle kohorty.
18. 04. 2007 | 19:43

Michal napsal(a):

Populisticke a lacine. Pripomina mi to ono "Zlodej vola chytte zlodeje". Jeste prilis kratka doba uplynula od kratkeho pusobeni pana Ratha na Ministerstvu zdravotnictvi, abychom zapomneli na jeho styl. Pokud pan Rath pouziva populismus pro ziskavani svych volicu, je nutno mu odpovidat jeho stylem: uz si nepamatujete na jeho proplaceni neuveritelne vysokych odmen svym kamaradum, na jeho hmotnem zabezpeceni sve pritelkyne-tiskove mluvci,kterou poslal za velke penize na nekolikatydenni skoleni kdesi v dalekem zahranici(to aby byla kvalifikovana pro vykon sve funkce, kterou mela vykonavat zhruba 3 mesice), na jeho uvaleni nucene spravy na VZP, jehoz vysledkem byla statni dotace ve vysi 3 mld Kc, na jeho lzi, za nez byl odsouzen k omluve a pokutam....Pan Rath moc dobre vi, ze na tyto jeho prohresky se zapomene, kdyz bude hodne hlasite volat: Chytte zlodeje!
18. 04. 2007 | 19:45

mafilipes napsal(a):

Bodejt by zbylo na predvolebni sliby, kdyz se Vam ( pardon vy jste socan z vycuranosti sotva snad rok ) za 8 let podarilo zadluzit na desitky let dopredu. Za 8 let jste neudelali zadne reformy ve zdravotnictvi, duchodovem systemu a jen lidem mazete med kolem pusy tim, ze neni potreba nic delat a ze dluhy netreba splacet. Nasekali jste schodky 100mld kazdym rokem, z toho se opravdu dobre rozdava na pastelky a kuouje volice.
18. 04. 2007 | 19:45

Z-RADAR napsal(a):

Vláda podvodníků, ale hlavně nelegitimní vláda. O tom se jaksi radši ani nemluví. Ať se na to dívám z kterékoliv strany, tyto volby byly velkým podvodem celé. Tato vláda ani parlament nemají řádný mandát. Nebo mi snad chce některý z voličů ČSSD říci, že jí volil proto, aby dva poslanci mohli fakticky přeběhnout k ODS?
18. 04. 2007 | 19:50

AD napsal(a):

A PROČ JE NEŽALUJETE PRO NEDODRŽENÝ VEŘEJNÝ SLIB VY POLITICI. JSTE VŠICHNI STEJNÍ, JEDNI JAKO DRUZÍ. VRÁNA VRÁNĚ OČI NEVYKLOVE ŽE?
18. 04. 2007 | 19:51

Ford napsal(a):

To nám to rychle uběhlo. Tak je tu rok 2010 a další volby, že Rath učtuje sliby? Já bych řekl že ne a tudiž je tu někdo pěkný hňup.Co si tak probrat sliby ČSSD od roku 1998?
18. 04. 2007 | 19:52

Nováková napsal(a):

Pane doktore, jste jeden z mála odvážných, kteří pojmenovávají věci pravým jménem. Nikdo si nemůže stěžovat, že způsob reformy je novum. Upozorňoval jste na silnou lobby farmaceutických firem, které za sebou budou vláčet koncepci zdravotnictví ODS. Už je to tady!
18. 04. 2007 | 19:55

Vácav Koten napsal(a):

Pane Rathe, já zcela chápu vaši snahu o kontroverzi s ODS za každou cenu. Nicméně pro ostatní čtenáře bych rád zmínil několik skutečností:

1. Naší zemi nevládne ODS. Vládne koalice, která musí dělat kompromisy. Její program je průnikem programů všech koaličních stran.

2. Nové zákony musejí odrážet aktuální neutěšený stav veřejných rozpočtů ČR. Není třeba ekonomického vzdělání, aby člověk poznal, kdo může za dluhovou past, do které se naše země řítí či za povolební období bez vlády.

3. Reformy, které nová vláda připravuje, jsou podle ekonomů (našich i evropských) nezbytné pro stabilizaci veřejných rozpočtů ČR. Každá státotvorná strana se k nim musí přihlásit, žádná populistická strana s nimi souhlasit nemůže.

4. Co se týče nesplnění předvolebních slibů, tak v tom je náš největší odborník ČSSD:
http://aktualne.centrum.cz/...

Více na:
http://cssd.unas.cz/
18. 04. 2007 | 20:02

helena napsal(a):

"Lid vládne v den voleb, pak už vládnou jen ti zvolení"
Voltaire
18. 04. 2007 | 20:07

Ohm napsal(a):

Mě to jako populistické a laciné nepřipadá, je to jen pouhý výčet slibů a porovnání s realitou. A nepřipadá mi reálné, že by ODS dokázala realizovat své sliby do konce svého volebního období. To se v konečném důsledku nepodařilo žádné straně. V tomto ohledu mají politici tak trochu černé svědomí. Myslím si, že se dost odráží na volební účasti. Nepřipadá mi vhodné se vychloubat volebním výsledekem nad 30 procent v případě, že k volbám nepříjde ani polovina voličů. V tomto ohledu se politici chovají jako malé děti, že se před tímto faktem schovávají.
18. 04. 2007 | 20:07

Patriot napsal(a):

Tak nám laskavě sdělte jak by podle Vás měla probíhat reforma zdravotnictví, když je státní kasa po minulé vládě prázdná. Státní dluh již činí 980 miliard Kč.
18. 04. 2007 | 20:22

LEVAK napsal(a):

Za našich mladých časů se u nás takovým lidem říkávalo "podegry".A když si je vezmete v té celé koalici je to jeden jako druhý.Jen taková demonstrační ukázka.Tupolánek v neděli v Otázkách VM zapřel svoje vulgární gesto i když bylo několikrát obrazově zadokumentováno.To že modří ptáci svůj slib slavnostně podepsaný nedodrží bylo jasné z prohlášení Tupolánka,které dne 16.4.2006 uveřejnily Lidové noviny.Doslova tehdy řekl"My nemůžeme národu říci všechno co chceme po volbách dělat,protože by nás nikdo nevolil!".Ti z vás,kteří považujete nedodržení takového slibu veřejně a slavnostně uzavřeného nemají v normální demokratické společnosti co dělat!Ti z vás kteří jste zapoměli na Klausovy úsporné balíčky a v jakém srabu tehdy bylo naše hospodaření a kam je ČSSD dostala jsou buď sklerotici a nebo modří slepí fanatici.Těm bych doporučoval si zazpívat Tmavomodrý svět od Jaroslava Ježka.Hlavně by se měli zaměřit na pasáž "....vidím jenom že nevidím nic..."!
Na závěr bych si dovolil k Čunkiádě citovat přísloví- "člověk je ztělesněním protikladů,čím více mu tvrdne svědomí tím více mu měkne mozek!"My nemáme vládu trojkoalice,my máme bandu karieristů,kteří jsou schopni za ministerské křeslo zahodit cokoliv a myslím že zapřít i sama sebe jako Petr Krista!
18. 04. 2007 | 20:27

MARUK napsal(a):

Dnes se modráci schovávají za koalici, jako by byli nuceni být v područí menšinových stran. Nevyjadřovat se však k vlastním převolebním slibům je přinejmenším nekorektní, jako celá jejich politika rádoby mocenského a vládnoucího politického uskupení.
18. 04. 2007 | 20:34

Kosymak napsal(a):

Kdyby nebylo té schválnosti,kterou provedl Havel svou stížností u ústavního soudu, mohli jsme mít silnou jednobarevnou,max.dvoubarevnou vládu a pak by se nikdo nemohl vymlouvat na koaliční kompromis.
Na ty Rathovy bláboly je škoda reagovat.
18. 04. 2007 | 20:34

Roven napsal(a):

Je škoda, že si ti mladší nepamatují úsporné "balíčky" ODS. Bankovnictví bylo citelně zadlužené pro nesplácené dluhy tzv. podnikatelů. Růst HDP záporný. Nyní se snaží příznivci ODS vyčítat dluhy ČSSD, když museli sanovat obrovské dluhy bank. Mimochodem kdo zprivatizoval IPB (pan Philip)?
Jako první zvýšili valorizační podmínku pro důchody z 5 na 10 %.
Pan MUDr. Rath má ve svém článku pravdu zejména v tom, že někdo nedodržel sliby. Prosím, pokud to nebylo možné, neměli před volbami slibovat. Sliby ČSSD byly alespoň realistické. Vždyť předvolební rodičovské příspěvky, pastelkovné atd. odhlasovali všichni, včetně ODS.
Za které vlády se trend obrátil zejména díky podpoře zahraničních ivestic. Za vlády ODS to nebylo, která proti podpoře investic bojovala.
18. 04. 2007 | 20:37

MUDr.Jan Martinsky napsal(a):

Pane kolego co jste to za člověka ? Vy který jste léta letoucí tvrdil, že doplatky pacientů jsou nevyhnutně nutné (a jsem si 100-ně % jist, že jste o tom přesvědčen dodnes, jelikož to máte v hlavě, pokud jde o tuto problematiku,celkem srovnané), nyní brojíte proti nim, jen proto že je prosazuje ODS.Nemám slov..........
Dokud se nebude platit více za léky, za den v nemocnici, za lékařskou péči, za neakutní sanitky (!), do té doby se reforma zdravotnictví nehne z místa. A Vy to velice dobře víte !!!
18. 04. 2007 | 20:38

qwe napsal(a):

Vláda podvodníků to je a bohužel bude naší zemi škodit asi celé volební období. Nevěřím, že by si přeběhlíci Melčák s Pohankou pod sebou podřízli větev shozením této vlády např. nehlasováním pro tzv. "reformu".
18. 04. 2007 | 20:40

Jan napsal(a):

M8te naprostou pravdu, co bychom ale mohli chtít od vlády parazitů, vrahů, zlodějů a korupčníků pod vedením tuneláře Tunelánka, největšího lháře a smilníka, bude hůř, ale jen do přístích voleb, pak tuhle partičku neschopů pošleme do háje!
18. 04. 2007 | 20:45

Jag napsal(a):

Rathe připomenu jen slova pana exministra financí Sobotky,když bylo ČSSD u vlády a před volbami.Fiskální reformu nemůžeme dělat před volbami,protože bychom tím nahráli našim soupeřům.Po volbách na ni bude času dost.....naštěstí nebo prostě díky smůle už ji nerealizuje.A co se týká ODS.Za prvé je to na celé volební období.Smlouva se vyhodnocuje po uplynutí její platnosti a Topolánek určitě,i kdyby prohrál za to,že ji nezvládl dodržet,tak nebude hystericky ječet po volbách,že tady máme únor 1948.Natolik bych na něho vsadil.
18. 04. 2007 | 20:53

Roven napsal(a):

Panu MUDr. Janu Martinskému bych chtěl říci, že zvyšování doplatků a plateb u lékaře se nic nevyřeší. Lze souhlasit s platbou v nemocnici za jídlo. Zdravotnictví je třeba reformovat zejména zevnitř vysoce úspornou politikou manažérů. To pan Rath se snažil pomocí bonusů a restrikcí ředitelům, hodnocením nemocnic atd.
Stávající zdravotnictví je schopno ať už z objektívníc i neobjektívních důvodů spotřebovat celý státní rospočet.
18. 04. 2007 | 20:56

dedamn napsal(a):

Rath je prostě jenom neskutečný hajzlík a prospěchář, který pro svůj prospěch a zviditelnění udělá cokoliv. Arogantní a podrazácký.
18. 04. 2007 | 21:03

Mil. napsal(a):

To co se stalo za posledního půl roku mi silně připoníná planetu opic ,tam se staraly opice jen o opice a né o lidi,
18. 04. 2007 | 21:09

Petr napsal(a):

Vy politici máte všichni hroší kůži a je úplně jedno z které strany jste. Jde Vám jen o koryta a být vždy v tu správnou dobu a na správném místě když letí vzduchem tučný úplatek.
Celá politika je jen kšeft mezi stranami, já na bráchu ....
Je mi z Vás nanic, ubožáci!
18. 04. 2007 | 21:10

t.w.o. napsal(a):

"Ty sliby nebyly zasazeny do reálného ekonomického rámce a dnes v konfrontaci s realitou neobstojí. Byli bychom blázni, pokud bychom trvali na něčem, co není ekonomicky reálné, a tlačili zemi do větších schodků jen proto, abychom prosadili naše politické sliby," vysvětlil už v roce 2003 deníku MF Dnes ministr financí Bohuslav Sobotka.
18. 04. 2007 | 21:15

t.w.o. napsal(a):

Jenže letos tyto "tlaky" zažívá ČSSD nejspíš znovu. Příklad? Slib, že za narození prvního dítěte dostane rodina 60 tisíc korun, za třetí pak 120 tisíc.

Ministr zemědělství Jan Mládek to vysvětlil v Hospodářských novinách: "Podívejte, samozřejmě že racionalita dostává zabrat. Pravicová strana se změnila v sociálně lidovou a také nabízí kdeco. To je věc, které se v této chvíli těžko čelí. Řekněme to tak, že obě strany slibují o něco více, než jsou schopny splnit," uvedl.

Ministr Škromach oponuje: "Některé věci se nedají prosadit za jedno volební období. A určité věci jsme nemohli prosadit kvůli koaličním partnerům," říká ministr práce.
18. 04. 2007 | 21:17

Jirka napsal(a):

Pane poslanče, jen slepej nevidí. To, jak jste šlápnul na kuří voko VZP, bylo děsně dobrý. To se kroutila jak žížala a taky měla proč. To, že praktici dělaj 4 hodiny a chtěj plat za normální pracovní dobu taky není v pořádku. Jen modrej blbec, kterej je teď u vesla a není při tom legálně zvolenej (stejně jako vostatní) vidí jen to, že může nahrabat. Mám dojem, že si myslí, že je nesmrtelnej. Nebo nemá nikoho blízkýho, kterej je závislej na tom, co udělaj doktoři.
18. 04. 2007 | 21:17

t.w.o. napsal(a):

Nejkratší ordinační dobu ze všech karlovarských praktiků má jistý MUDr.Larva. Je to šéf zdejší ČSSD...
18. 04. 2007 | 21:20

Jirka napsal(a):

Nezáleží na tom, jestli je někdo růžovej nebo žlutej. Jde vo to, že je to proti voličům, který byli podvedeni.
18. 04. 2007 | 21:28

Jožka z Dědiny napsal(a):

Tak a dost lhaní !!!!

Nežeru ODS vše, ale lži mne vytáčejí..

Těch 1000 Kč důchodcům měla být kompenzace za srovnání obou sazeb DPH na 15 %

To se ale nestalo...dolní sazba se zvýšila jen na 9%

Rat jistě ví, že KOALIČNÍ program je něco jiného než program jedné strany.

Jen se mu to nehodí do krámu.
18. 04. 2007 | 21:40

Karel napsal(a):

Máte pane doktore pravdu a nečekejte, že Vás někdo veřejně
pochválí. Modří ptáci ještě budou řádit. Nedejte se.
18. 04. 2007 | 21:41

AAA napsal(a):

Myslím, že ti oklamaní se mohou chytnout za nos sami, že skočili na špek. Na jednu stranu sice ODS něco slibovala, na druhou stranu její předseda Mirek Topolánek bez servítků upozornil voliče, že neříkají pravdu, prptože by je potom lidi nevolili. Tak co brečíte?
18. 04. 2007 | 21:42

Jožka z Dědiny napsal(a):

Čtěte zde ..komentáře netřeba:

http://aktualne.centrum.cz/...
18. 04. 2007 | 21:51

libor napsal(a):

Lepší si připlatit u doktora. Souhlasím, aspoň k doktorovi nebudou chodit babičky na pokec, ale opravdový pacoenti ktrým něco je. Ovšem vyvstává tady otázka na co si potom platíme zdravotní pojištění. Co ho potom zrušit??? ale je toto lepší systém jako za p. Ratha. Lepší v tom, že budeme vědět co budeme platit a ne, že přijdte do lékárny a nestačí se člověk divit, co stálo 20,-Kč je najednou za 30,-Kč. To je potom skryté zdražování.
18. 04. 2007 | 21:58

tyčka napsal(a):

Používám jeden přístroj na dýchání,jeho prodejní cena je pro pojišťovnu 41000kč,hadice 2300kč a maska 2200kč.V sousedním Polsku je v přepočtu za 15000kč komplet a na aukčních serverech Ebay,zejména německých obdobné,kde se tedy u stovek přístrojů,léků ztrácejí ty miliardy.Vy jste to veřejně odhalil a za to dík.
18. 04. 2007 | 22:08

pje napsal(a):

Snažím se doufat, že člen Rotary klubu svá slova myslí tak, jak je z úst vypouští. Julínek je proti němu jen tuctový realitní makléř s úrazovkou v Brně - ty pozemky se přece nenechají pitomýmu profitýmu doktorů, kterému není široko daleko rovno... Sliby jsou chyby a důvěru již politici povětšinou ztratili, otázka je kolik jí komu ještě zbylo...
18. 04. 2007 | 22:09

Frank napsal(a):

Ano, článek je naprosto pravdivý. Reforma zdravotnictví se týká pouze pacientů. Ale kdo udělá pořádek s doktory, kteří předepisují léky a potažmo s dodavateli léků, kteří uplácejí doktory různými formam. Můj známý se vykašlal na doktořinu a začal se věnovat distribuci léků. Uplácí lékaře, aby předepisovali drahé léky. Jaká je motivace doktora předepsat stejně účinný lék, který levnější? Pacienti nemají komory, loby a nedemonstrují.
18. 04. 2007 | 22:21

ESKOM napsal(a):

Nejsemžádným politologem ani filozofem, ale už ledaco pamatuji. Když v roce 1953 byla měnová reforma, tak v Dikobrazu na titulní straně byl rádoby vtip, kdy na dotaz zákazníka v prodejně "co dostane za novou stovku" se jej zeptali zda má venku vozík. Ano už tehdy a věřím, že od nepaměti se stále jedná pouze o oblbování. Napřed to dělala církev tvrzením, že po smrti budou lidé odměněni v nebi a pak to převzaly politické strany stále zůstává jen u těch slibů jenpm to nebe si nikdo neověřil a proto je zde stále množství věřících, kteří ani neumí svou víru zdůvodnit, podle mne je to nedostatek lidského myšlení, nikdo se nechce smířit s tím, že po smrti všechno končí, že živit jednotlivce je z hlediska vesmíru méně než nic. Snad se má slova nejeví jako slova k věci, ale zde je právě zakopaný pes. Člověk kvůli stromům nevidí les. Snaha člověka mít se stále lépe, ale nespočívá v bohatství, ale ve spokojenosti a někteří naši občané nebudou nikdy spokojeni.Derou se nahoru bezohledně po zádech druhých a ti nejlepší se dostávají do vlády a na ministerská křesla kde jsou oproti průměrným občanům velm i dobře placeni za mlácení hubou bez ohledu na pravdu. Socani, kteří o sobě tvrdí, že jsou stranou levicovou se straní komunistů, ale jen do té míry pokud nepotřebují jejích hlasy proti stranám pravicovým. Proč se zde vlastně plantá levice a pravice jsou to snad ruce do páru a jak každý ví je špatné když ta druhá chybí. Prosím ať se politici vyblbnou před volbami, ať po sobě hází bláto a plivají si do ksichtu, ale po skončení voleb by, podle zdravého rozumu, měly spolupracovat jako ty dvě ruce ve prospěch nás všech. Opak je však pravdou, politici se chovají tak, že si pouze podráží nohy a lidé za to trpí.
Proč je vlastně všechny nevykopeme? Potřebujete nějaké politiky? Budete snad díky jim déle na světě, nebo Vám bude lépe chutnat? Prosím, když to bez nich nejde tak ať si postaví parlament a senát,ať mají kontrolní funkci a snad i zákonodárnou, ale na ministerstva a do vlády posaďme vzdělané a zasloužilé odborníky, kteří se mohou parlamentu zodpovídat, takhle ovšem nikdy nikam, nepovede. Vítězná strana obsadí všechny důležité funkce a když potom se něco nepodaří, nebo se najde nějaký korupční či zloděj tak to přece musí přikrýt, byla by to přece ostuda celé strany. O tom by se dalo psát ještě hodiny a hodiny, ale k panu Rátovi Už jeho jméno je zkomoleninou anglického výrazu, který v češtině znamená krysu a vzpomeňte si na jeho drzosti vůči prezidentovi, kterém on sám nesahá ani po kotníky. Nechal se nakazit panem Paroubkem, ale to není omluva chtěl zkrátka turečtější než turek. Když byl krátce na minsterstvu zdravotnictví (záměrně neříkam ministrem, protože on ministrem nikdy nebyl) tak za tu krátkou diobu nadělal tolik zla, že kdokoliv jiný by to nezvládl za celé volební období. Tím ovšem nechci říci, že dnešní ministr je nějaká hvězda, ty jeho poplatky u lékaře a v lékárnách, tedy předpokládaných 5000.- za rok pro něj je jistě maličkost, ale co to znamená pro třeba důchodce to už se asi promlčí. Není potom se čemu divit, že důchodci by nejraději brali komunisty a to zatím jakési důchody jsou co budou říkat příští generace, jejichž platby na sociální pojištění jsou už dnes rozkradeny. Ale jak už jsem řekl musel bych ztrávit u počítače celou noc a ještě bych neměl dost času, abych poukázal na všechny nešvary v naší společnosti. Proto děkuji všem, kterým leží na srdci spokojenost celého národa a nekoukají jen na svou kapsu.
18. 04. 2007 | 22:23

AZ napsal(a):

Nemá cenu se tímhle vzrušovat - je to věrohodné asi tak, jako jako kdyby se notorický žhář hlásil k hasičům nebo kdyby se Goebbels dušoval, že nikdy nelhal. Jenom snaha být viděn a dál opruzovat..
18. 04. 2007 | 22:25

Jarda napsal(a):

Ja nevim co tu proboha resite... Zaplatit tech par Kc u doktorka je jak flusnutim do zita... Lidi drzkuji jak je furt draho a ze maji todle a todle platit.. Jdete se podivat kamkoliv do supermarketu ... Davy lidi, plny vozejky... Ale penize nikdo nema, vse je drahy... Tento narod je narodem vyzirku a vycuranku. Kazdy ceka ze dostane vsechno zadarmo, a ze proto nebude muset nic udelat, ze to udela nekdo jiny za nej. Zdravotnictvi by melo byt placeny a to mnohem podstatnejs... Kdyz se tedy pan Rath takhle zastava neplaceni v nemocnicich , tak at zaridi at v kazdem velkem meste existuje 1 nemocnice pro socky (neco jako chudobinec) a kdo chce at si priplati za kvalitni peci v komercni nemocnici... Ja sam jednou za dva roky musim k doktorovi a je to vzdycky zalezitost na pul dne.. rad bych zaplatit treba 1.000 Kc za to ze si domluvim navstevu na konkretni hodinu a nemusim cekat ve spinavy cekarne.. Nyni nemuzu.. Jinak k tem "Rotary" vsichni tyto radoby pomocnici druhym tuto cinnost delaji jen proto aby si uvolnily svoje svedomi z necistych obchodu... Napr. davaji 10% sveho zisku na charitu... Ale ne z dobreho srdce ale proto aby to svedomi tolik nebolelo kdyz 90% svych kseftu ziskaji pomoci uplatku a podobnych ilegalnich aktivit...
18. 04. 2007 | 22:31

Tomas napsal(a):

Jupiii! Uz zaplatbh nemame vladu podvodniku. Ta skoncila, po 8mi letech. KONECNE :)
18. 04. 2007 | 22:31

t.w.o. napsal(a):

Vážený pane, přijmeme-li jako pravdivou tezi, že každý je zodpovědný za své postoje, musíme připustit, že dnešní penzisté sklízejí ovoce čtyřiceti let komunismu, které svou pasivitou a kolaborací drtivá většina z nich umožnila. Obávám se, že, tak jako v minulosti, ani dnes jim komunisté uděl nezlepší.
18. 04. 2007 | 22:32

ročník 79 napsal(a):

mým modrým spolubesedníkům z restaurantu došly argumenty...každý z nich dříve nebo později doznává, že OPĚT naletěli velkohubým slibům...říkám si: zase o pár odéesáků míň a dávám si ještě jedno...na zdraví!
18. 04. 2007 | 22:39

datel napsal(a):

Máme vládu věrolomnou,její přední členové jsou lháři a podvodníci.Pan Langer, MV je výbornej herec, měl by dostat některou z cen /oskara/ za únik Kubiceho zprávy a za to jak dnes tento předvolební zločin se snaží svést na jiného a sebe vynechat
18. 04. 2007 | 22:43

datel napsal(a):

Máme vládu věrolomnou,její přední členové jsou lháři a podvodníci.Pan Langer, MV je výbornej herec, měl by dostat některou z cen /oskara/ za únik Kubiceho zprávy a za to jak dnes tento předvolební zločin se snaží svést na jiného a sebe vynechat
18. 04. 2007 | 22:43

Erich napsal(a):

Jste křivé povahy. Sobec a zahleděný do sebe. Pro kus žvance jste schopen zapřít nos mezi očima. Ve vaší mysli všichni okolo jsou nedokonalí, neschopní, blbci a proti vám zaujatí. Domnívám se, že byste měl vyhledat svého ošetřujícího lékaře a požádat o hospitalizaci. Jste nebezpečný sám sobě.
18. 04. 2007 | 22:47

t.w.o. napsal(a):

S největší pravděpodobností máme vládu podvodníků.S naprostou určitostí jsme ji měli i v letech 1998-2006. O jednotlivých podvodnících, kteří např. falšovali doklady o své lékařské praxi nebudu raději psát...
18. 04. 2007 | 22:53

MASH napsal(a):

Vybornej komentar! Rath mi zacina byt celkem sympatickej! Jen tak dal...
18. 04. 2007 | 22:56

No name napsal(a):

Od té doby, co ODS nastoupila do funkce, tak neslyším nic jiného, než že se bude kde co zdražovat! Ona žádná strana není bůh ví jak super, všichni jsou to stejně mrchy, co si hrabou hlavně na sebe,ale co dělají ty burani z ODS, to už je příliš! Je to strana jen pro bohaté, střední třídu odřou tak, že spadne na úroveň sociálně slabých! Je mi z toho špatně a opravdu se mi nelíbí představa, že bych měla platit u doktora za recept a pobyt v nemocnici. Na co si tedy platím zdravotní a sociální? Navíc,ani doktoři z toho nejsou vedle,stanou se z nich účetní,kteří se budou vypisovat s účtenkami.A to se teprve návštěva doktora protáhne! Prostě katastrofa, děs běs! ODS má taky svoje aférky a podvody, jenže o to se nikdo nestará.Ale když se něco najde v ČSSD, tak to je poprask. Čunek,ačkoliv s ním za ty ejho výroky sympatizuji,tak by měl stejně odstoupit,jak za výroky, tak hlavně za ty peníze.
18. 04. 2007 | 23:20

V.Kruliš napsal(a):

Velice dobře si pamatuji Vaše vystoupení v TV ,jako mladý a nadějný doktor,mám to na videu.Již tenkrát jsem měl z Vás divný dojem.Dal jsem si práci a již vím proč je mě z Vás na zvracení.Prostudoval jsem všechny ,pro mne dostupné materiály o Goeblsovi a zjistil,jak velice jste si podobní.Byl také vzdělaný,pohledný,uměl mluvit a měl štěstí,že měl svého vůdce,jinak by se tak nemohl zviditelnit.Vy máte svého velkého vůdce JYrku Paroubka,máte nepřítele a bohužel i posluchače,kteří Vámi krásně zabalené lži a bláboly poslouchají.Pokud by jste byl Vy ministr zdravotnictví,dělal by jste přesně to samé,co dělá nynější ministr a vím určitě,že by Julínek takový žvásty ,co píšete, on nepsal.Zdravím Vás a přeji,aby jste tou strašnou nemocí,která se nazývá nenávist nakazil co nejméně lidí.
18. 04. 2007 | 23:26

george napsal(a):

Nic jiného si nepřeji, aby se chopila moci opět vláda rozhazovačů a slibů na na dluh. Až definitivně nebude z čeho dávat, úroky z dluhů seberou veškeré příjmy, nebude ani na sociálky a důchody, potom národ takové, jako Ráthy a další žvanily pověsí na lucerny. A teprve potom nastane to pravé utažení opasků a krvavé trápení.
18. 04. 2007 | 23:28

franta napsal(a):

je to fakt debil :-)))
18. 04. 2007 | 23:36

jaf napsal(a):

Pokud "Aktualne" uz opravdu nema lepsiho prispevatele nez Ratha, pak to svedci pouze a jenom o kvalite serveru "Aktualne". Az nektery z Vasich redaktoru bude mit volnou chvilku, necht si da tu praci a podiva se na vyroky Dr. Ratha od roku 1989 a jejich casovou souslednost, urcite se sami budete divit. Kdyz se stane doktor odborarem, pak to snad ani jinak nejde, proto se obvykle lekari odborovymi funkcionari nestavaji, od toho mame prece Skromachy a Stechy a dalsi. Jako vzdy plati, koho chleba jis, toho pisen zpivas, ze ano!? Jako priklad, s nekterymi nazory Dr. Pafka treba srdecne nesouhlasim, nicmene mi to nebrani v tom, abych si zmineneho pana nevazil. Jsem si totiz jist, ze on se snazi pro nas prosadit to, co je podle jeho nazoru nejlepsi. A v tom to je, jsou lide schopni kultivované diskuze, bohuzel jsou i jini. Pacient prece musi trpet, nepripominá Vám to nekoho? Ale na druhou stranu, pro Vas je jde prece pouze o pocet pristupu, ze!?!
18. 04. 2007 | 23:55

Fckt napsal(a):

http://www.kartinki.cz/show...

jj jste DEBIL :0)
18. 04. 2007 | 23:55

LOL napsal(a):

<a href="http://www.kartinki.cz" target="_blank"><img src="http://www.kartinki.cz/imag..." border="0" alt="Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket"></a>
19. 04. 2007 | 00:00

Kantu napsal(a):

Škoda slov.
19. 04. 2007 | 00:07

Jan Hlavicka napsal(a):

Kazdy inteligentni clovek vi, ze predvolebnimy sliby nema smysl se zabyvat. Tak holt funguje politika. Dulezite pro me je, jestli me nekdo zadluzuje na roky dopredu (a nedejboze argumentuje tim, ze vyspele evropske staty jsou jeste zadluzenejsi - to jsou, ale ono to jednou krute bolet i je) a penize, ktere si jako zivnostnik nevydelavam lehko, rozdava socialne slabym. Ale klidne pojdte a navezte se do tech druhych, ze nesplnili predvolebni sliby. Vsak on vam to zase jednou nekdo vrati, az to same pripomene vam:-)
PS: Kdyz te vidim, dokturku, mam sto chuti dat ti jednu stejne, jako mel to stesti Mr. Macek:-) A Sobotkovi bych jich pridal 10 navrch.
19. 04. 2007 | 00:48

Jan napsal(a):

Velmi výstižný komentář napsal pan Koten.
Jinak je velmi nesnadné číst ty Rathovi bolševicko - socansko populistické žvásty. Bohužel ještě jsou mezi lidem tací, kteří mu přikyvují. Ale to k demokracii patří.
19. 04. 2007 | 00:50

Jay napsal(a):

Vám nepřijde zoufalé, že nějací důchodci volí stranu kvůli 1000Kč? Bohužel, na tom a jenom na tom je založena celá politika ČSSD. Dáme vám peníze zadarmo. Prostě je nějak natiskneme a koupíte si víc věcí v supermarketu. A na stát nemyslete, ten se zhroutí díky časové prodlevě až za příští vlády. A my si na ní zanadáváme. ČSSD je ubohá
19. 04. 2007 | 00:52

Jan Hlavicka napsal(a):

Mimochodem, jsou tady i taci prispevatele, kteri, ac jsou politiky, dokazou sve blogy psat na jine/zajimavejsi tema, nez je politika, respektive opakovani dokola toho sameho, co muzeme vidat a slychat kazdy den z medii...ale dneska jsem si precetl Vas, pane doktore, stejne tak jako Sobotkuv....jezisi, co ja bych dal za to, kdybych vam dvema mohl dat deset poradnych dlani za krk...
19. 04. 2007 | 00:53

Demokrat napsal(a):

V tomto článku se hovoří pravdivě o nesplněných předvolebních slibech ODS. Velmi mě zarážejí odpovědi některých diskutujících: místo toho, aby vyvrátili věci o nichž MUDr. Rath píše, tak neurvale MUDr. Rathovi a ČSSD nadávají a nekonkrétně je osočují. Jejich "argumenty" jsou typu "a vy zase bijete černochy".
Vážení naučte se věcně diskutovat, přesvědčit oponenta fakty a ne nadávkami, osočováním a podsouváním něčeho špatného.
19. 04. 2007 | 01:10

Big_G napsal(a):

Napíšu pouze jediné. S článkem se zcela ztotožňuji.
Nicméně to, že naprostá většina předvolebních slibů nikdy nebyla splněna, je nevyvratitelný fakt. Takže se vy politici nad tím zamyslete, ať si mi prostí lidé nemusíme nadále myslet, že jste jen banda prospěchářů.

A co se týče prhlubování či neprohlubování státního dluhu - uvědomte si všichni přispívající, že před 17.12.1989 neexistoval žádný státní dluh.Naopak, náš stát měl značné pohledávky. Až Klaus svojí privatizací započal dlouhou cestu ke dnu. Nejdříve rozdání a rozkradení státního majetku, poté naprostou devastaci státních rezerv a na závěr zadlužení nad hranici únosnosti.

Němci nás za války nedostali silou - nyní nás dostanou (a v mnoha ohledech už dostali) penězi.
19. 04. 2007 | 01:50

Big_G napsal(a):

Samozřejmě mělo být před 17.11.1989.
19. 04. 2007 | 01:51

hugo napsal(a):

Kdyby ODS dělala takovou sociální politiku, jako dělala ČSSD, tak by jste uchcávali štěstím. Jenže ono už není z čeho. Teď je potřeba, aby ta nynější koalice zase sehnala do kasy peníze, což nejde jinak než nepopulárně, a pak zase bude z čeho rozdávat. Pak budou všichni zase řvát pryč s ODS a koalicí, dost bylo utahování opasků a zase si zvolí ČSSD a komunisty... na to oni čekají. Zas to budou ti "dobří", a ti "špatní" půjdou od válu. Nejsme nějak střelení ??
19. 04. 2007 | 04:02

Robert Markus napsal(a):

Když čtu komentáře tak dělají na mně dojem,že je píšou dementi.Hlavně urazit toho druhého,ale ba co více ,jak krátkou paměť někteří mají.In margine.Tisícovka ?hahaha ta nebude.Důchodci,kupte si kladívko a vytlučte si jí z hlavy.Zapomeňte na ní.
19. 04. 2007 | 05:26

DEMENT JAKO RÁTH napsal(a):

RÁTHE. TY KARIKATURO DI DO PRDELE A NA PSICHIATRII!!!
19. 04. 2007 | 06:21

b52 napsal(a):

19. 04. 2007 | 06:51

Jana napsal(a):

článek pana Ratha je samozřejmě pravdivý, a bude hůř. Jsem zvědava, jak se stím pak vyrovnají příznivci reformy nejen zdravotnictví, pokud mají příjem pod třicet tisíc. Když čtu urážlivé příspěvky některých čtenářů, je mi jasné, že se svým vzděláním a způsobem myšlení nemohu volit ODS, musela bzch si snížit slovní zásobu asi o devět desetin. Na urážky ja pan Rath bohužel už zvyklý. Když nejsou argumenty...
19. 04. 2007 | 07:10

Terry napsal(a):

Pane Rathe,
na vlády podvodníků jsme si už zvykli (nevím, co zrovna vás udivuje), a i vládu lhářů (dokonce s lhářem premiérem), s osnovateli vražd (Úřad vlády, MZ), zvykli jsme si na aroganci a lhaní politiků (kakaový Bob), úplatkářské aféry, vulgaritu a buranství nového premiéra, fackování namyšleného a arogantního fracka...
Naši politici, včetně vás, nás už ničím nemůžou zásadně překvapit. Podle vývoje politické "kultury" nelze žádné zlepšení očekávat, protože mezi kariéristy, hrabivci, sobci, podrazáky, lháři může vyniknout jen ten "nejkvalitnější".
19. 04. 2007 | 07:29

Václav napsal(a):

Jana, jdi do kuchyně. Tam budeš prospěšnější.
19. 04. 2007 | 07:36

Jura napsal(a):

Strategií pana Ratha je napadání ostatních. Já si myslím, že občan by měl být trochu motivován starat se o své zdraví, už proto, že zdravotnictví dokáže být jáma naprosto bezedná. Po osmi letech vlády sociálních demokratů dluží moje rodina prostřednictvím státního dluhu přes 300 tis. Kč aniž by se mě ptali, zda chci být tak velkým dlužníkem. Zdravotní reforma pana Julínka s omezením spoluúčasti pacienta na max. 5000 Kč za rok je rozumný krok a nedělá zdravotní péči pro někoho nedostupnou, pouze si ji bude občan více vážit.
19. 04. 2007 | 07:55

Silvie napsal(a):

Pane Rath,

jste narcisista, rektální arivista a excentrik, který využíval lékařů ,jako rukojmích držených proti jejich vůli v lékařské komoře. Nyní za vás tuto "záslužnou" práci činí dr.Kubek, ale blýská se na lepší časy. Lékaři o vás mluví, jako o parazitovi. Vaše vyjádření k reformám pokládám za asi tak relevantní, jako vyjádření babky z Horní Dolní.
19. 04. 2007 | 08:09

DEMENT JAKO RÁTH napsal(a):

Jano,Ráth je na rozdíl od tebe chytrý,on na rozdíl od tebe dobře ví proč píše takové zhovadilosti a kde má za jakou nit zatahat.On oslovuje skupinu občanů právě takového myšlení jako máš ty.Lidi co si hrají na inteligenty,bez názorů na širší souvislosti.Moci chtivý demagog Ráth se neštítí použít žádných prostředků k tomu aby se dostal k moci.Všimněte si , jaký začal ,za poslední dva roky , používat slovník ,na akou ůroveň klesl.Prostředí mezi socanskou lůzou na něho působí jako na slona v porcelánu.Čekám , kdy si obleče montérky a rádiovku.Proto volí lidé , kteří se na tento hnus už nemůžou dívat ,takový slovník.
19. 04. 2007 | 08:12

XXX napsal(a):

Zloděj křičí chyťte zloděje
19. 04. 2007 | 08:14

Rudolf napsal(a):

Vládu podvodníků nemáme poněvadž v ní nejste!
Jste jako ten kdo zabije rodiče a brečí že je sirotek.
Měl by jste se s panem taky doktorem Sládkem chytnout za ruce a zatančit si jako duševní příbuzný čtverylku.Chytřulíni všech zemí spojte se.
19. 04. 2007 | 08:29

Eva napsal(a):

Článek pana Ratha je dle mého názoru velmi laciný, opět a to mě nepřekvapuje, zaměřen upozornit na chyby "těch druhých" a samozřejmě nekonstruktivní.

Jsem osobně znechucena současou politickou scénou, jelikož dvě hlavní strany této země brojí proti té druhé, aby ji uvedly do špatného světla před veřejností, ale jejich hlavní úkol, za které se ji všichni daňoví poplatnící platíme, a to je rozvíjet prostředí pro trvalý růst ekonomiky a kulturní a životní úrovně obyvatel, jim velmi často uniká.

U politiků postrádám etické zásady, morální ukotvení, což vede k tomu, že jejich počínání je spíše alibistické a ve veřejném prospěchu až na posledním místě.
19. 04. 2007 | 08:34

ghb napsal(a):

Kdyz jsem Vas spatrila poprve, tak jste se mi zdal velice sympaticky. Dokonce jsem s Vami mela i eroticky sen :-)
Bohuzel postupem casu a asi i vlivem politiky jste se mi zosklivil.. myslim ze na mladou generaci jiz neplati vzajemne obvinovani a breceni a vzajemne urazeni, neskodila by Vam trocha "Bursikova gentlemantstvi" preji hezky den Lenka
19. 04. 2007 | 08:38

Jag napsal(a):

Rathe nech toho sraní z huby.Když jsem slyšel tvoje řvaní v parlamentu,tak jsem to musel vypnout.Tolik demagogie,lží, sprostoty a urážek jsem už dávno neviděl.1000kč je tvoje další lež.Slíbena byla,ale v podstatě o ní hlavně mluvil Tlustý s tím,jak se rozjede jeho ekonomická reforma.Máme Kalouskovu a koaliční a tím se asi realizovat nebude.Mělo to spojitost se skutečnou rovnou daní.A nech už těch sprostot,kdo to má v české politice poslouchat a číst.jsi jen žumpa a totalitní diktátor.Měli by si na tebe všichni voliči dát pozor.
19. 04. 2007 | 08:42

Rouzaf napsal(a):

Sice mnoha lidem leží pan Rath v žaludku, ale fakta, které zde předkládá jsou bohužel pravdivá a ideologie v tom nehraje žádnou roli. Moc Ratha nemiluji, ale musím s ním souhlasit.
Bohužel :-((
19. 04. 2007 | 09:11

Amet napsal(a):

Co to povídáte?? Jakých 28 tisíc bylo kde na plakátech? Bylo tam 18 tisíc a sám říkáte, že "Dnes mají v průměru nějakých 19 tisíc"... to je věc snadno ověřitelná. O těch vašich dalších výmyslech alias "slibech" typu 0% DPH na potraviny atd. jsem nečetl a neslyšel nikde.
Jen tak dál... Díky vám a vám podobným jsem začal chodit k volbám.
19. 04. 2007 | 09:13

vera napsal(a):

Pane Ráthe, nespletl jste si dobu? Takovýto článek bych přivítala ne konci volebního období. Ne, že by se mi všechny návrhy této vlády líbily, taky si zanadávám, ale po 100 dnech vládnutí se přece nekontrolují předvolební sliby.
19. 04. 2007 | 09:13

Jarda 41 napsal(a):

Pane Ráthe, chtělo by to něco na zklidnění. Kdyby byl doplatek pro Vás příliš vysoký, rád Vám vypomohu. Rovněž Vám uhradím pročištění WC, abyste nemusel chodit zvracet na www.
19. 04. 2007 | 09:20

Jirka napsal(a):

Rathe, jak se to může stát, že se tolik špatných vlastností sejde v jednom člověku. Za co se Vám Bůh pomstil. Ta nejrychlejší spermie musela být pěkně šmejdská.
19. 04. 2007 | 09:30

jasnovidec? napsal(a):

Podle mého je vláda podvodníků menší zlo než vláda iniciativních blbů.
19. 04. 2007 | 09:33

dan napsal(a):

paní věro vy jste prostě úžasná, tedy Vaše logika o posuzování slibů až na konci volebního období.
Podle této logiky tedy pokud ODS vyhlásí:„ Finanční spoluúčast ve zdravotnictví se nebude povinně zvyšovat“ a pak celé volební období dělá pravý opak, který by zrušila v posledním měsíci své vlády TAK BY SPLNILA SVŮJ SLIB CO DALA VOLIČŮM ?! To je úžasné, uvažuji takto i ostatní voliči ODS?
19. 04. 2007 | 10:04

Ruda napsal(a):

Pane doktore ,přemýšlím proč je tady tolik nenávistných příspěvků proti vaší osobě Většinou se jedná o vulgární ,sprosté utoky a nepsali je nevzdělaní lidé ,tím je to smutnější .Za vším hledej peníze ,asi jste leckterého zloděje připravil o jeho lup.Myslím ,že čas ukáže,že jste konal správně a ve prospěch nás obyčejných lidí i lékařů,kteří se nezpronevěřili svému poslání .Nedavno jsem si půjčil v MK knihu povídek ,kterou jste napsal ,má docela slušnou uroven .Zdravím-a bude líp
19. 04. 2007 | 10:08

Karel Matula napsal(a):

Lidé kteří píší komentáře k článku Dr.Ratha, jsou pravděpodobně gramotní a dostatečně inteligentní, když zvládli základní práci s počítačem. Ale tím to končí. Nevšímají si podstaty věci a píšou svoje politická stanoviska souhlasná či nesouhlasná. Podstata problému zdravotnictví jsou peníze.Je třeba si uvědomit , že peněz které plynou do zdravotního systému je dost.Proto, že je jich dost se plošně , tedy ve všech zařízeních počínaje praktickými lékaři a konče nemocnicemi všech typů plýtvá. Zdravotní pojištovny hospodaří s našimy prostředky mizerně, ale bohužel podle zákona.Pracovníci ministerstva zdravotnictví a ministerstva financí jsou pod tlakem různch lobujících skupin, a tvořivost jak vysát peníze ze systému je veliká.Ten zmatek je vytvářen záměrně, je pak možné se odvolávat na kde co.V každém případě je třeba zdravotnictví řešit od začátku.Nový zákon o zdravotnictví a zdraví lidu, jasný a srozumitelný, bez vyjímek, dodatků a přílepků.Snížit odvody do zdravotního pojištění, zrušit kapitační platby, zavést platby za návštěvu lékaře, za recept, za pobyt v nemocnici, zrušit tzv. nadstandart v v péči o nemocné v nemocnicích.Soukroní lékaři ve svých praxích, si stanoví pracovní dobu sami, ve státních nemocnicích podle stupně odbornosti a postavení pevné platy, žádné příplatky za služby a příslužby.Např. primář má pevný plat 80.000 Kč měsíčně a nebude vymýšlet žádné finty jak přijít k penězům, ale bude řídit a pracovat,aby jeho oddělení bezvadně fungovalo.Vedení nemocnice musí tvrdě hodnotit jeho práci, nestačí-li, nový primář, nebo finační postih. Źijeme v době převrácených hodnot,fotbalista , který se tak tak podepíše, vydělává 200. mil ročně, a universitní profesor, který přednáší na fakultě, řídí kliniku a operuje, místo aby byl oprostěn od jakých koliv existečních starostí, vydělává směšný peníz díky našemu současnému systému. No a takových zásadních změn je třeba udělat desítky.Proto je třeba i s gruntu nový zákon.
19. 04. 2007 | 10:46

Mastodont napsal(a):

... Na plakátech ODS + se psalo jaký pěkný plat budou mít zdravotní sestry, pokud si dobře pamatuji tak nějakých 28 tisíc. ..

Nic takového tam nebylo. Bylo tam "+ 28 tisíc" a bylo to míněno za celý rok.

.. pokud si dobře pamatuji ...

Ano, nejlepší způsob, jak lhát bez možnosti postihu. Fuj.
19. 04. 2007 | 10:50

xxl napsal(a):

Vážený pane doktore, souhlasím s "Demokratem", soudruzi z ODS, kteří se starají pouze o své výdělky, se poznají podle komentářů.Nediskutují k věci, protože pravděpodobně namjí kladné argumenty a přesvědčivé důkazy, tak jim asi nic nezbývá než sprostě nadávat, kolem sebe kopat a vyhrožovat. Váš článek je pravdivý, důvěryhodný a varující.Vaše články se mi moc líbí,(dobré jsou i články p.Jiřího Havla),pište dál, upozorňujte na nebezpečí v zdravotnictví, které se připravuje, prostý lid to nezná.Držím Vám palce.
19. 04. 2007 | 11:12

poiu napsal(a):

Lidstvo existovalo, i když nebyly nemocnice a nebyli titulovaní mudrci, co si v nich hrají na šamany. Takže co s těmi pod cenou koupenými špitály budou ti privatizéři dělat, když lidi přestanou platit zdravotní pojištění a přejdou k lidovým léčitelům, jak to bývalo odjakživa? Pokud vím, tak sociální pojištění povinné bylo a i to je snaha zrušit, ale zdravotní povinné není. A on v tom jeho neplacení pro většinu moc velký rozdíl nebude, když se stejně za všechno má platit a případný úraz lze pojistit komerčně. S čím kdo zachází, s tím také schází, rce prastará moudrost našich předků. Hamižník skončí nešťasten, že si neurval ještě víc. Proč mu to potěšení nedopřát, když se jím sám potrestá.

Každý jednou musí umřít a přirozená selekce udržuje druh životaschopný. Však od doby co se lidští jedinci této přirozenosti naivně vzpouzí a snaží se získat nesmrtelnost, či alespoň prodloužení své pozemské agónie z pohledu lidstva mnohdy zcela nesmyslné, tak degeneruje. Co degeneruje, to vyhyne a lidstvo je tak ohrožený druh, pokud ten rozum co má navíc, nezačne vbrzku.rozumně používat. Jak svůj rozum někteří z přítomných užívají, ukazují svým rozštěpením se ke zdání větší podpory svým žblebtům účastí pod více nicky, neuvědomujíce si kontraproduktivnost svého počínání jeho snadným odhalením.
19. 04. 2007 | 11:36

Jana napsal(a):

Neomylně se mi potvrzuje, že jakmile žena poukáže na své vzdělání, je posílána do kuchyně, zde voliči ODS. Prý si hraju na inteligenta, ví dement. Zajímavý poznatek. Kde argumenty nestačí...Pan Rath je zvyklý, já si zvykám, primitivové triumfují, zatím.
19. 04. 2007 | 12:15

Jan napsal(a):

Pane Ráthe.Kam jste to došel.Od Sokrata až po takovou žumpu,jako je psaní do blogu.Dle četnosti vašich příspěvků usuzuji ,že vaše převtělení v socana Vám zatemnilo mozek,možná je to následek Mackova pohlazení,lékařské vzdělání pověsíte na hřebík a požádáte nějaký ten bulvár o angažmá?K Vašim člankům a jejich obsahu se nemá cenu vyjadřovat.Oni mluví samy za sebe.O Vašem skrytém talentu jsem opravdu nevěděl.
19. 04. 2007 | 12:24

ghb napsal(a):

jo a dejte si prosim jinou fotku, na tehle Vam to moc neslusi :-)
19. 04. 2007 | 12:25

Dement jako RÁTH napsal(a):

JANO.Vytrhuješ slova z textu.TREFENÁ HUSA ZAKEJHÁ.Dement jako Ráth jsem napsal jen proto, že jsem chtěl vyjádřit tu ubohost ůčasnit se zde takové diskuze.Zdruhé strany mlčet , znamená souhlasit.
19. 04. 2007 | 12:38

Romana napsal(a):

Pokud ODS nevládne sama, nemůže všechny své sliby zákonitě splnit. V koalici jsou další dvě strany a musí se zvolit kompromis. Ve většinovém volebním systému by byla kontrola plnění slibů jasnější...
19. 04. 2007 | 14:57

poiu napsal(a):

Lidstvo existovalo, i když nebyly nemocnice a nebyli titulovaní mudrci, co si v nich hrají na šamany. Takže co s těmi pod cenou koupenými špitály budou ti privatizéři dělat, když lidi přestanou platit zdravotní pojištění a přejdou k lidovým léčitelům, jak to bývalo odjakživa? Pokud vím, tak sociální pojištění povinné bylo a i to je snaha zrušit, ale zdravotní povinné není. A on v tom jeho neplacení pro většinu moc velký rozdíl nebude, když se stejně za všechno má platit a případný úraz lze pojistit komerčně. S čím kdo zachází, s tím také schází, rce prastará moudrost našich předků. Hamižník skončí nešťasten, že si neurval ještě víc. Proč mu to potěšení nedopřát, když se jím sám potrestá.

Každý jednou musí umřít a přirozená selekce udržuje druh životaschopný. Však od doby co se lidští jedinci této přirozenosti naivně vzpouzí a snaží se získat nesmrtelnost, či alespoň prodloužení své pozemské agónie z pohledu lidstva mnohdy zcela nesmyslné, tak degeneruje. Co degeneruje, to vyhyne a lidstvo je tak ohrožený druh, pokud ten rozum co má navíc, nezačne vbrzku.rozumně používat. Jak svůj rozum někteří z přítomných užívají, ukazují svým rozštěpením se ke zdání větší podpory svým žblebtům účastí pod více nicky, neuvědomujíce si kontraproduktivnost svého počínání jeho snadným odhalením.
19. 04. 2007 | 15:06

poiu napsal(a):

To opakování mého příspěvku je neklamným projevem profesionality administrátora zdejšího serveru, kdy na obnovení zobrazovaného obsahu je reagováno opětovným odesláním posledního z již odeslaných příspěvků.
I veliké věci jsou složeny z detailů a v makro pohledu na společnost tak nelze nevidět, že nejen pilíře naší demokracie, ale i nejlépe honorované posty v hospodářské sféře jsou složeny z odborníků na svém místě a naše budoucnost je tak vložena do zaručeně dobrých rukou a hlav výkvětu inteligence národa, jemuž budiž útěchou, že i ty ostatní národy jsou na tom obdobně, "díky" zatím nesjednocenému plebsu. Ovšem jak praví jeden ze zákonů profesora Parkinsona, "vše co může nastat, také jednou nastane" a toto nastání tomu výkvětu inteligence ani trochu nezávidím. Plebs má někdy pod prapory svobody, rovnosti, svornosti a bratrství, roztodivné očistné manýry.
19. 04. 2007 | 16:15

Luboš napsal(a):

Proč vaši operátoři mažou některé příspěvky!Čí je to vlastně server?!Blue ....?!
19. 04. 2007 | 17:07

Big_G napsal(a):

4 Jana: Nediv se tomu poslání do kuchyně. Příznivci ODS Jsou totiž ti "nejvzdělanější" a ti ostatní jen póvl. Čili ženská odběhla právě z kuchyně a chlap odkud? Z chlívku?

Co se týče chování politiků, je to jednoduché. Nikdo totiž nenese žádnou právní odpovědnost za své politické činy. Takže jim o nic nejde. Jen o ty peníze. Učiňme politiky odpovědnými za své politické činy. To je moje výzva.
Na každého jednou dojde.Jen doufám, že to bude brzy.
19. 04. 2007 | 23:18

Ladin napsal(a):

Stačí přečíst prvních pár příspěvků do diskuze a je zřejmé, že článek Ratha zabral. O co jediné tu jde je udržet lidi v soustavné nejistotě co vlastně protistrana dělá, jak mi obyčejní budeme trpět a co za to oni mají. Článek Ratha mne nikterak nepřekvapil, přesně splnil mé očekávání, protože víc tento člověk neumí. Jen kritizovat, urážet. Jen k poslednímu odstavci - jak se říká těm co neplatí dluhy?? A co s nimi, proč zde se jen vykřikuje o podání žalob a kde je skutek. Proč Rath nereaguje na některé příspěvky? Protože na to nemá.
20. 04. 2007 | 07:00

jirka napsal(a):

Článek je porovnáním předvolebních slibů s připravovanou reformou, takže je to tvrdá realita.
Pane Rath,článek je dost měkký, chce to trošku přitvrdit, samozřejmě pravdivými argumenty, ať modrý fanklub pořádně kejhá!!
20. 04. 2007 | 07:56

Petr1 napsal(a):

Ano ano, Rate, synku z StBácké rodiny. Titulujeme je podvodníci. Takže kontrolní otázka. Kolik dlužíte Altnerovi? Jak se těšíte na konkurs na ČSSD???
20. 04. 2007 | 15:13

host 1 napsal(a):

Pane Petře 1,co kdybyste se zkusil smysluplně vyjádřit k tématu.Dr.Rath má ve všem pravdu a to právě ODSáky s.re.Pracuji ve zdravotnictví a vidím to na vlastní oči denně.
20. 04. 2007 | 16:33

Jag napsal(a):

Pro všechny slušné kolegy z blogů.Na blogu Kostolána byla vytvořena manipulace s mým názorem,který byl upraven.Manipulace nejhrubšího zrna,a to proto,že pan Kostolán neustále každého diskutujícího napadal a tím vypadal jako neurvalý hulvát.Každý kdo si dovolil mu to říct,byl mazán a nakonec byly odpovědi pozměněny.Ubohost zdejší doby a ubohost dotyčného.Neunesl chudák diskusi,kde se projevoval jako xenofob a narcista,podobně jako pan Rath.Ten si ale příspěvky aspoň neupravuje.
20. 04. 2007 | 18:08

Petr1 napsal(a):

Pane hoste1, jen dotaz. Pracujete ve státním špitále, nebo v soukromé ordinaci? Takže k článku. O průjezdnosti Prahy nic nevím. Důchodci- 1000,- kč. Divím se, že vůbec dostali 500,-kč. Banda, co zde vládla posledních 8 roků, vykradla státní rozpočet. Sestry ve zdravotnictví- o tom nic nevím. Vím jen,když Rath ještě vládl Lékařské odborové komoře/ neplést s Lék. odb. klubem/ vystávkoval předloni s lékaři z nemocnic roční navýšení platů o 7 miliard. Další díra do rozpočtu. Nechci připomínat co slibovali bolševičtí socialisti před volbami- příspěvek na auto....a potom vyhráli volby. Připouštíte, že Rath je nemocný člověk? Diagnozu neznám, snad ji určíte vy. Na závěr. Mám několik příbuzných ve zdravotnictví, takže mám trochu přehled. Jeden ředitel okresní nemocnice, další dva privátní, další dva zaměstnanci v nemocnici. Sestry. Rath udělal jednu parádní věc. Rozeštval státní nemocnice se soukromými lékaři. A nikdo to již nedá do pořádku. Je úsměvné, jak zaměstnanci státních špitálů Ratha chválí a privátní lékaři na něho nadávají. Na úplný závěr. Smekám klobouk před sestrami , mám úctu ke všem lékařům. Těší mě jedna věc a to, že Rath již nikdy nebude šéf LO komory, již nikdy nebude lékař a až socialisti pro.erou v Praze příští volby, tak nebude ani poslanec.
20. 04. 2007 | 18:48

host 1 napsal(a):

Pane Petře,nemocný jste vy.Dg.-modrá nenávist.Výčet vašich vykutálených příbuzných zdravotníků hovoří za vše.Máte pravdu v jednom-privátní lékaři jsou ve vatě za zlomek odvedené práce lékařů ve státním,a tudíž se namají moc rádi.atímco soukromník se válí na Bahamách,jeho pacienti se s chutí obracejí na státní.Mám jedinou zkušenost-soukromí doktoři by po sobě sežrali i enónoa stále naříkají.Ve státním se stále maká od nevidím do nevidím za almužny.Tuneláři skupují za babku nemocnice od kámoše Bendla a dovádějí je ke krachu,aby následně se ziskem rozprodali budovy a pozemky...atd.Jedna taková společnost byla i v naší nemocnici a svými praktikami a nadstandardtnimi vztahy s VZP se dokonce chlubili.Naštěstí přišel dr.Rath a sli do jetele(dnes už jeden z nich bručí).Mám pokračovat?...
20. 04. 2007 | 19:24

Petr1 napsal(a):

Nemusíte pokračovat. Ten jeden vykutálený příbuzný je ředitel socialistického špitálu. Mám vám napsat, co se nakupovalo předloni v prosinci v tomto špitále za zbylé peníze? Ani to nechtějte vědět. Soukromá ordinace by si to nikdy nedovolila. Jistě, co soukromník, to podvodník. Bahamy, Mercedesy, možná dávají soukromý toaletní papír do nákladů. Škromachova slova, to je ten bývalý komunista a šéf nějakých odborů. Znám pár soukromých lékařů, mám i osobního dvorního doktora. Zajímavé je, že nebyl ani na Bahamách a jezdí Škodovkou. Naštěsí Rath již není ministr a nikdy již nebude. On se bude starat jen o své činžáky, které mu v Praze patří a jezdit na Bahamy.
20. 04. 2007 | 20:12

host 1 napsal(a):

To ovšem nepíšete o svém příbuzném nic pěkného.Je-li ředitelem,tak zodpovídá za výdaje a tedy nakupoval on.Takže pěkná žába na prameni-ale to už tak ředitelé bývají.Dokonce si je někteří kupci ve funkci ponechávají.S vaším "osobním" doktorem vás jistě nepojí jen vztah lékař-pacient,nejspíš si rozumíte i jinak(že by obchodně?)Ty Bahamy byl jen příklad,existují i jiná podobná místa a ty škodovky už také dosahují luxusních cen,tím nemlžte.Doufám,že se Dr.Rath jednou vrátí a zatrhne tipec všem kšeftařům se zdravím.
20. 04. 2007 | 20:28

t.w.o. napsal(a):

to host: Vy pracujete ve zdravotnictví jako politruk? Nebo si skutečně myslíte, že každý soukromý lékař je líný milionář, zatímco "státní" lékaři jsou chudí a obětaví géniové ve službách Armády spásy? Tak jako znám špatné provozovatele NZZ, znám i příšerná oddělení ve fakultních, krajských i okresních nemocnicích a naopak... Skvělý úspěch privátního lékaře, soudruha exministra Ratha, podle hesla: Divide et impera.
20. 04. 2007 | 20:35

Martin napsal(a):

Nevymlouvejte se priznivci ODS na to, ze vladnete v koalici. Pred volbama to prave obcansti demokrate vysvetlovali co CSSD z volebniho programu nesplnila a nikdy nikde nepadlo ani slovo o koalicnich problemech. Budte stejne dusledni.
21. 04. 2007 | 00:01

Petr1 napsal(a):

Hoste1, pokračujte jak to chodí ve vašem špitále, kde všichni pracují za almužnu. Jen jednu otázku. O kolik miliard opět letos zadluží státní špitály VZP?
21. 04. 2007 | 10:10

Pátek napsal(a):

Na tyto proparoubkovské "zplodiny" jste docela plodný, doktore. Že by kompenzace neplodnosti na jiném, třeba smysluplnějším a pro rovného muže přirozenějším poli, než jsou malé politikářské ňachty a špína? :-) Přemýšlejte o tom a zkuste vzít rozum do hrsti. Trochu úrovně, prosím!
21. 04. 2007 | 18:40

Sobota napsal(a):

Pokud někdo věří panu doktorovi, bude tomu jistě Rath. Dle mého názoru potřebuje takový jedinec pomoc úplně jiné odbornosti. Jen jedno bych dodal. Proč je Mudr. politikem? Že by se jako lékař neuživil? Pokud je někdo ve své odbornosti dobrý, nepotřebuje šaškovat v politice.
21. 04. 2007 | 22:51

host 1 napsal(a):

Pane Petře,zadlužil nás bývalý ředitel,dosazený radnicí(8 let bez konkurzu).Ale postavil si domeček a byl odejit s pěkným odstupným.VZP naděluje plnými hrstmi polosoukromé nemocnici,zatímco naši cíleně likviduje.Jistě víte,že je to právě VZP,která rozhoduje,který špitál nechá žít a který pohřbí nenasmlouváním péče,bez ohledu na přání pacientů.Jsou to jen a jen provázané kšefty osob s dlouhými prsty.Jestli mi chcete tvrdit,že to tak není,tak jste nejspíš z jiné planety a nebo jeden z nich.
22. 04. 2007 | 12:41

diagnostic napsal(a):

Pan Rath, nepovazuji ho za lekare, ale prodejneho politika se opet vyznamenal. Na otazkach VM se dokonale znemoznil. Zna ten clovek vubec realitu?
22. 04. 2007 | 15:29

poplatnik napsal(a):

Pan Rath vydaval casopis. Do dnes se nevi kam ty miliony danovych poplatniku zmizely. A pak si dal do vedeni Zentivy svoji milenku. Je to mozne?
22. 04. 2007 | 15:33

host 1 napsal(a):

Diagnosticu,tento člověk zná realitu velice dobře a vy to víte.Vás jenom štve,že ji zveřejnil.
22. 04. 2007 | 17:41

Karel napsal(a):

Klaus vetoval převod nemocenské na firmy
Schvalování navrženého zákona o nemocenském pojištění – nemoci v prvních 2 týdnech mají vyplácet lidem místo státu firmy:

Klaus: Neexistuje důvod pro to, aby nemocenskou platil zaměstnavatel, protože NEMŮŽE mít za zaměstnance jako celek odpovědnost.

„To by mohlo být opodstatněné pouze v systému, v němž zaměstnavatel VLASTNÍ zaměstnance, což z historie známe jen a jedině z ÉRY OTROKÁŘSTVÍ.“Více na(http://www.andele-svetla.cz)– sdělení 2702.
22. 04. 2007 | 19:33

Petr1 napsal(a):

Hoste 1, která strana dosadila ředitele VZP ? A kdopak zde vládl posledních 8 roků?
22. 04. 2007 | 20:13

Bufin napsal(a):

Je lépe mlčet a být pokádán za hlouého, nežli promluvit, a rozptýlit tím všechny pochybnosti.
23. 04. 2007 | 07:15

jfk napsal(a):

Rozkrást na ministerstvu desítky milionů a převest je na učet svých kamarádů ,následně to omluvit ,že se jedná o proplacení práce přesčas...Pane Rathe tleskám ....!!!
23. 04. 2007 | 10:35

Jag napsal(a):

O morálce nás poučuje člověk,který se veřejně přizná,že bude hájit toho,kdo víc zaplatí a kdo ho zvolí.Jdu blejt......
23. 04. 2007 | 11:40

host 1 napsal(a):

Petře1,naše radnice je modrá jak švestka.Někteří modří si sice říkají "nezávislí",ale jejich závislost na hmotných statcích je od jejich zvolení udivující.A pro vaši informaci-"porevoluční" dějiny této zemičky nezačaly až v r.1998.Kdopak nám tu tunelařil při zhasnutých žárovkách a kdopak neznal špinavé peníze?Vzpomínejte.Náš pan starosta je kádr ODS a má kolem sebe samé dobré kamarády.Dokonce i pan Bendl tu byl hostem(to mi bylo opravdu nanic,jak kolem něj skákali).
23. 04. 2007 | 15:52

Petr1 napsal(a):

Hoste 1, z vašeho pohledu je obsazení radnice u vás problém. Určitě tam ale byli zvoleni v demokratických volbách. Co vám brání, abyste příští volby vyhráli a tu modrou pakáž vykopali? Já jsem z Brna. Vládla zde ODS mnoho roků. Přestože volby vyhráli, tak nyní radnici vládnou socialisti. Vyházeli modrásky ze všech postů a vládnou. Náš primátor má nyní kolem sebe jen dobré kamarády. Ale tak to prostě chodí. Pije mně to krev, ale mohu jen čekat na příští volby a doufat, že oranžoví dostanou na frak. Přestože jsem volil ODS, nejsem jejich příznivec. Pro mě jsou moc leviciví, ale nemám jinou volbu. Rudé nebo oranžové bolševiky volit nebudu. Ale to jsme trochu mimo téma.
23. 04. 2007 | 17:11

host 1 napsal(a):

Petře1,takže vy jste ještě větší lump,než ti modří?Tohle není ani o levici,ani o pravici.Je to o slušnosti,spravedlnosti a podobných věcech,které jsou vám,s ostrými lokty cizí.Stále tvrdíte,že všichni,co si nenakradli,jsou socky,lenoši a podobně.Já pracuji hodně a poctivě 35let,ale díky vyžírkům vašeho ražení nejsem majitelem milionů.O demokracii v této zemi nemůže být řeč,hlavně dnes,kdy je modrá totalita,na kterou se komunisti nezmohli.Nejsem dokonce ani voličem ČSSD,ani komunistů,to pro vaši informaci.Doufám,že v příštích volbách dostanou na frak ti,kteří parazitují na práci druhých,tedy pravděpodobně i vy.
23. 04. 2007 | 19:19

emil napsal(a):

Kdo obhajuje styl facka macka-fracka-narcise a dokonce by tuto ubohou formu odplaty
za tzv. pomluvu rád viděl ve větší je absolutní ksindl a darebák (ještě větší než slizovitý macek-fracek)
a přál bych mu takových útoků aspoň 5 za rok a to až do konce života.
23. 04. 2007 | 21:27

Petr1 napsal(a):

Hoste 1 i když nevolíte bolševiky, tak máte typické levicové myšlení.Věřte, že mně to nevadí. Takže kontrolní otázka. Kde vzal synek z StBácké rodiny Rath peníze na nákup činžáků v Praze? A pamatujte, vždy je to o pravici a levici.
24. 04. 2007 | 06:45

Jag napsal(a):

Kdyby jako moje dítě prohlásilo,že zastupuji doktory-hájím doktory,když zastupuji voliče-hájím voliče....dám mu facku taky.Kvůli výchově a aby si srovnalo charakter.....Dnes se bude říkat,že ne "aby z něho nevyrostl křivák",ale dostal facku,aby z něho nevyrostl Rath.
24. 04. 2007 | 08:39

host 1 napsal(a):

Jak myslíte,Petře1.Čtěte příspěvky svých modrých soukmenovců a bude vám jasné,co myslím tou slušností.Jste si naprosto jist,že vaši rodiče u Stb nefigurovali.Promiňte,ale to už je tak laciná a ohraná písnička,že ztrácí na grádech.Vyřváváte ji vždy,když vám dojdou argumenty,stejně jako strašíte komunisty.To se jich ještě stále tak bojíte?.Pročpak?Vždyť lid je nadšen porevolučním vývojem.Nebo není?
24. 04. 2007 | 11:51

Petr1 napsal(a):

Hoste 1, není slušné odpovídat otázkou na otázku. Ptal jsem se vás,kde vzal synek z StBácké rodiny Rath peníze na nákup činžáků v Praze? Nevadí vám zbohatlík Rath? Komunistů se nebojím, ale zničili mně polovinu života, proto je k smrti nenávidím. A nejlepší vrstva komunistů a vrstva vápna.
24. 04. 2007 | 13:19

Karel napsal(a):

Takové nadávky jako mají modří opeřenci, měly rudí po roce 1948. Je to stejná pakáž.Vede je modrý kmet, který po roce 1990 přivedl tuto zem k velkému zadlužení, nebyla to ČSSD jak nám chtějí namluvit modráci.
24. 04. 2007 | 17:54

Jag napsal(a):

Karle,asi jsi nečetl zprávu Ministerstva financí asi před 2-3 roky za vedení vašeho Sobotky,která říká,že většina státního dluhu pochází od vlády ČSSD.Jen asi 20procent jsou transformační náklady.Včetně zlodějen.Takže máte smůlu,i Sobotka proti tomu v televizi nic tehdy nenamítal.
24. 04. 2007 | 20:20

host 1 napsal(a):

Petře1,dr.Rath je proti modré sebrance zlodějů ve velkém naprostý troškař,takže se po původu jeho domů nijak nepídím,mě nepoškodil.Zato porevoluční modří tuneláři mi už vytahali z kapsy peněz hodně.Dokonce mi také ničí život.Zapláčete nade mnou?Jakpak vám komunisti zničili tu půlku života? Kdyby tomu tak bylo,byl byste asi jinde.Jen kecáte.Hrst vápna i na vás.Líbí?
24. 04. 2007 | 21:43

antipetr napsal(a):

Hoste 1, souhlas.
Velký zloděj křičí chyťte velkého zloděje. Metody, které používá občanská demagogická strana, aby ohlupila ty, jejichž zájmy vůbec nehájí,
a aby se dostala k moci jsou nemravné, nedůstojné. Ale o tom je také život. Kdo dokáže toho druhého "oblbnout" vyhrává.
Ten kdo věří ODS by se měl
ohlédnout do minulosti.
Odrhovačka o dluzích pro naše děti už je k pousmání. Možná nebýt hospodaření ODS v 90tých letech ... A vedoucí politici ODS žádné dluhy nemají ?!...
24. 04. 2007 | 22:19

Petr1 napsal(a):

Hoste 1, možná doktore. Pláči nad vámi, jak vám tento režim ničí život. V které zemi jste žil, že nevíte, jak komunisti ničili život všem lidem v této zemi. Komunistická elita se měla na jaře 1990 houpat na šibenicích. Ale jsme opět mimo téma. Přečtěte si v dnešních novinách MfD o testu, který udělala redaktorka v několika špitálech. Věřím, že to není pravidlo. Moje zaměstnankyně by se jen jedenkrát takhle zachovala k mému zákazníku. A potom by šla. Takže všechny špitály zprivatizovat. Toto by se v soukromé nemocnici nemohlo stát. A pokud ano, tak by byly následky.
Antipetře, o kom mluvíte? Svoboda, Snobková, Srba, Doležel, Fencl, Zgarba nebo snad StBák Kavan, se statisíci v trezoru na ministerstvu?
25. 04. 2007 | 07:00

host 1 napsal(a):

Petře1,v mých 57 letech mi neupřete zkušenost s komunistickým režimem.Dnes se stále omílá jeden jediný příklad(Horáková).Je to sice hrůza,ale proti neustálé touze voličů ODS po věšení a zabíjení všech ,kdo s nimi nesouhlasí je to docela směšné.
K těm nemocnicím-domíváte se,že za minimální mzdu od soukromníka se na vás bude někdo usmívat a poskytovat vám superpéči? Proč?Všichni odejdou a vy si budete muset uplatit někoho v těch pár zbylých nemocnicích,aby se na vás dostala řada.Jste samolibý hlupák a tím zůstanete,jinak byste věděl,že zdraví si za peníze nekoupíte.Medicínské vzdělání také nemáte,takže krafete do něčeho,o čem nemáte páru.Žádné kšeftaření zdravotnictví nepomůže,jen si farmaceutické firmy opět naplní kapsy a péče se stane pro valnou většinu lidí nedostupná.Nebudou se léčit běžné záležitosti,ale jen ty mediálně atraktivní(i když ty úspěchy nejsou nijak třeskuté,hodně lidí na to skočí).
26. 04. 2007 | 12:47

Jag napsal(a):

No neřekl bych,že se zdraví nedá koupit.Jako všechno se částečně koupit dá,jinak by za něho občané neplatili.To ale asi není to hlavní.Jestli něcemu komunismus škodil byla to hlavně morálka.A ta se koupit nedá.
26. 04. 2007 | 13:45

Jarda napsal(a):

Ano, ODS řekla:Finanční spoluúčast ve zdravotnictví se nebude povinně zvyšovat

Ale všichni z minula víme, že pro ODS je zcela normální - lhát.

A proto ta věta z programu ODS vlastně ani neplatí.
26. 04. 2007 | 14:45

Petr1 napsal(a):

Hoste 1, perfektní odpověď s tou min. mzdou. Ve které nemocnici pracují za min. mzdu? A mírněte se v těch výrazech. Všiměte si, že já jsem vás zatím ani jednou nenapadl. Omlouvat se nemusíte. Co pořád všichni mluvíte o farmaceutických firmách. Díru ve VZP dělá přece úplně někdo jiný. Na okraj, jsem o něco starší než vy. Také něco pamatuji. Takže, jaké řešení navrhujete, aby špitály nevyráběly každoročně miliardové schodky? Otázku kladu bez jakýchkoliv emocí.
26. 04. 2007 | 15:16

Petr1 napsal(a):

Jardo jasně. ODS stále lže. Jardo, jsou dvě možnosti, jak dorovnat peníze ve zdravotnictví. Buď trochu finančně přispívat a nebo třeba snížit mzdy ve zdravotnictví. Zeptejte se zde přítomného Hosta 1, co na to bude říkat. Jiné řešení není. Zvýšit příjmy, nebo snížit náklady. Je fakt, že je ještě třetí možnost- žít na dluh. Toto zde praktikovala bolševická vláda pod vedením Paroubka a jeho předchůdců.
26. 04. 2007 | 15:23

Jag napsal(a):

Jardo,pozvěte si na léčení Ukrajince a Rusy.Ti budou dělat za málo,snížíte náklady a nebudete se čertit.mám dojem,že ti ostatní si radši rádi připlatí za naše doktory,když si budete dbát o své zdraví,tak to nebude žádný velký výdaj,a naši doktoři i když taky dělají chyby budou léčit nás tady a ne v Anglii,Německu nebo Rakousku.Ovšem Rath to není doktor,to je politická špína.
26. 04. 2007 | 15:33

Jag napsal(a):

Kdyby se zdraví nedalo koupit,tak nevím,proč se tady levičáci tak rozčilují,že pro někoho bude léčba dostupnější a kvalitnější.Že by levičáci vyráběli víc zmetků a taky si víc ničili zdraví svou blbostí?Jinak nevím,proč řvou.Zdraví se přece nekupuje.Tak ať neřvou,že do něho chtějí víc peněz a daní od druhých.Tak ho prostě neplaťte a uvidíme,zda budete mít nějakou péči.
26. 04. 2007 | 15:37

Petr1 napsal(a):

Jardo, jak je možné, že je u nás největší nemocnost a spotřeba léků? Jak je možné, že je u nás nejvíce lékařů a lůžek v nemocnicích v přepočtu na obyvatele? Proč ČSSD za osm roků vládnutí neprovedla reformu zdravotnictví? Pouze každý rok zalepila díru v rozpočtu VZP z našich daní. SEm tam si špitály pod vedením Ratha zastávkovaly o přidání platů,platy se přidaly a zase další větší díra. A to asi musí skončit.
26. 04. 2007 | 15:52

host 1 napsal(a):

Zato pojišťovny jen kvetou-z peněz,které dáváme na zdr.pojištění-luxusní vybavení+luxusní platy(ale peníze nejsou na nic).Farmaceutické firmy,pořádající velkolepé rauty s kulturními programy pro stovky lékařů(jen kvůli předepisování jednoho nového léku).Dovolené za mořem pro ty nejsnaživější(kšeft je kšeft).Julínek,tvrdící,že lék bez doplatku je totožný s dalšími 10léky za mastné doplatky(proč je tedy ty lékárny mají,když je to stále stejná směska chemikálií?).Prodej nemocnice v Brandýse za 7,8 milionů včetně vybavení,přestože cena kteréhokoliv přístroje se pohybuje v řádu milionů a jistě v tom Brandýse RTG,EKG,VATRU a podobné věci mají...mám pokračovat? Už vámm došlo,kam ty peníze mizí?Do kapes vykuků "podnikatelů" a ti nikdy nemají dost.Zdravotnictví je poslední resort,kde ještě něco zbylo.Tak hrrr do toho,modré straky.
26. 04. 2007 | 19:52

Petr1 napsal(a):

Hoste 1, stále jen kritika, co dělala bolševická vláda za svého osmiletého vládnutí? Ptal jsem se, jak to řešit. Tak čekám. Pamatute si, že typická nemoc levičáků je závist. Že vy jste nebyl na žádném rautu s kulturním programem. Váš milovaný Rath se svou milou určitě byl. Pokud budete jen kritizovat a nadávat do modrých strak, tak vám napíši poslední komentář.
26. 04. 2007 | 20:34

host 1 napsal(a):

Ale byl,shodou podivných okolností na třech,nebo čtyřech,ovšem jsko náhradník(pozvánky byly dvě a jedna osoba nemohla,tak proč se nepodívat,že?).Jinak doporučuji návštěvu očního specialisty,či zakoupení slabikáře.Neučiníte-li to,budete odpověď hledat marně.
26. 04. 2007 | 21:59

Petr1 napsal(a):

Hoste 1, doktore. Tak naposledy. Nenapsal jste nic, jak by to šlo řešit. Pouze oznamujete že doktoři jezdí za peníze farmafirem na výlety, v Brandýse prodali špitál. Víte, co je to nabídka a poptávka? Můj příbuzný dostal v restituci zámek. Žádná ruina. Hodnotu odhaduji tak na 40 melounů. Z této sumy slevil na dnešních 12,5 mil. a není zájemce. Takže nemocnice v Brandýse měla zřejmě tržní hodnotu 7,8 mil. a hotovo. Asi nechápete, jak funguje trh. S jakými dluhy koupil dotyčný tuto nemocnici? Proč jste tu nemocnici nekoupil sám?
Takže se zapojte příště do předvolebního boje bolševiků, ať vyhrajete a bude zde ráj na zemi. S Rahem vystávkujete další navýšení mezd a bude pohoda. Ono je ale také možné, že bude zrušeno povinné členství v Lékařeké odborové komoře pro zaměstnance ve zdravotnictví. Toto je jedna z mnohých absurdit v našem zdravotnictví. Takže přeji krásný usměvavý dnešní den.
27. 04. 2007 | 09:29

host 1 napsal(a):

Petře,díky vašemu příspěvku se budu usmívat celý den...nad vaší hloupostí.Oponovat vám,že nejde na prvním místě o mzdy,by bylo zbytečné.Vaše kupecká hlavinka by to nepochopila.Takže hodně zdraví,budete ho potřebovat.
27. 04. 2007 | 09:48

Ivan Langer napsal(a):

http://www.langer.cz - Vítejte na stránkách jednoho z nejpůsobivějších postrevolučních politiků.
27. 04. 2007 | 14:31

Osbaldo napsal(a):

http://66a3c335bb13df9cbbf4... <a href="http://66a3c335bb13df9cbbf4...">66a3c335bb13df9cbbf47d20b4a68b14</a> [url]http://66a3c335bb13df9cbbf4...[/url] [url=http://66a3c335bb13df9cbbf4...]66a3c335bb13df9cbbf47d20b4a68b14[/url] [u]http://66a3c335bb13df9cbbf4...[/u] ea78825356eb351ec59c21491a3acee3
26. 05. 2007 | 02:34

Milan napsal(a):

Pravda - nic než pravda, a proto jsou příznivci ODS tak rozdivočení - navávají autorovi a nejsou schopni diskuse.
17. 06. 2007 | 14:07

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy