Bendl v kurníku aneb loupež století

15. 04. 2007 | 07:37
Přečteno 12093 krát
Tak nám místopředseda ODS Petr Bendl nechává prodat většinu špitálů ve středních Čechách. Při pohledu na cenu mi místo slova „prodal“ vyskakuje přiléhavější „rozdal“. Včera jsem navštívil skoro prodanou nemocnici v Rakovníku. Je docela pěkná a velká. Má řadu budov, rozlehlé pozemky, na kontě prý nějakých 30 milionů v hotovosti, další desítky milionů na cestě od pojišťoven. Má i vlastní dialýzu, kterou by šlo obratem pronajmout, třeba na 10 let za 50 milionů.

Účetní hodnota, před dvěma lety byla přes 200 milionů, před pár měsíci asi 120 milionů a bude prodána za 61 milionů. Nemocnice hospodaří bez dluhů a dokonce i v posledních letech investovala do svého rozvoje. Novým majitelem, světe div se, je vybrána firma směřující svým vlastnictvím k rodině hejtmana z ODS Zimmermana (Plzeň). Určitě jde o náhodu. Před časem jsem byl i v hořovické nemocnici. Pěkná nemocnice. Stát do ní v posledních letech nalil na rekonstrukce přes 200 milionů. Hospodaří vyrovnaně, má pěkné budovy a rozlehlé pozemky. Za ní kraj dostane nevídaných 50 milionů korun.

Před týdnem mi místopředseda ODS Petr Bendl veřejně sděloval, že privátní nemocnice jsou lepší než ty státní. Tak jsem se ho zeptal, proč šel nedávno na plánovaný a banální zákrok do státního IKEM a nevyhledal „lepší“ soukromou nemocnici, kterých má v kraji hned několik a takto běžný zákrok by přitom zvládl každý městský špitál. Prý ho nechtěli rychle objednat, ale v IKEM asi žádné pacienty nemají, tak ho vzali rovnou…

Nemocnici v Brandýse nad Labem prodávají za necelých 8 milionů korun. Není to překlep, je to jen „podnikání“ made in ODS. Pěkně jsme se všichni na to složili a nastal čas, kdy to někdo dostane. Tím to ale nekončí. Soukromý majitel natáhne ke státu – městu – kraji brzy prázdnou dlaň a bude žádat dotace. Ty také z našich daní dostane (mnozí je už dnes dostávají). Má přeci právo na výdělečný byznys. Má právo být bohatý a my mu to musíme z našich daní samozřejmě zajistit. Že se vám to nelíbí? Že z vás někdo dělá úplného hlupáka? To je sice pravda, ale byli jste to vy co jste „pustili kunu do kurníku“ ve volbách. Tak se nedivte, když vám zůstanou oči pro pláč.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Martin napsal(a):

A cekal snad nekdo neco jineho ? Po zkusenostech z 90. let je toto jen logicke pokracovani. Mimochodem jen jsem narazil na informace ze do rekonstrukce slo jeste vic penez /a u Horovicke nemocnice ze to ma byt taky docela vtipny pomer mezi prodejni cenou a hodnotou/
15. 04. 2007 | 07:44

Jag napsal(a):

Socani prodávali zase do vlastnictví byty,které prodávali za desetiny skutečné hodnoty bytu a tak mi tyto výtka připadají spíš směšné.Zloděj křičí,chyťte zloděje.Přitom většinu bytů dával stát zadarmo a navíc k tomu druhé lidi oškubal přes daně.
15. 04. 2007 | 07:58

Honza napsal(a):

Prvni vec, co po rano ctu a je mi zle. Ze ho tahle retorika, narazky a doslova slizska mluva bavi. Clovece, nazory mate mistama i rozumne, ale pokud to budete podavat jako hovado, tak si lidi s IQ vetsim nez 90 fakt neziskate...
15. 04. 2007 | 08:08

Martin napsal(a):

Do vlastnictvi byty prodavaji obce a tam ve vetsine pripadu vladne kdo ?
15. 04. 2007 | 08:08

Tenis napsal(a):

No, Martine, v obcích vládne převážně ODS. Jag nebude moc inteligentní, tak si ho nevšímej. To bude chudák, který naletěl propagandě velké ODS.Přeji všem hezký den.
15. 04. 2007 | 08:21

SKEPTYK napsal(a):

Včera jsem navštívil skoro prodanou nemocnici v Rakovníku....
To byla od vašeho ošetřujícího lékaře odvaha, pustit vás na tak dalekou cestu! Vrátill jste se v pořádku, nabo musili poslat zřízence se svěrací kazajkou?
15. 04. 2007 | 08:23

Dan K. napsal(a):

Dobrý den pane Rath,
věcně k Vašim argumentům. Cena nemocnic pro prodej byla nastavena jak? A z jakých důvodů? Já to nevím, ale od Vás se to taky nedozvím. Prodej k rodině pana hejtmana je opravdu trestuhodně trapný, nicméně to asi vychází z rozhodnutí zastupitelstva, z nastavení podmínek prodeje, z odhadů apod. Já bych tedy myšlenku privatizace nemocnic, které nejsou schopny efektivněji hospodařit podpořil, už bych ale tak nesouhlasil s postupem prodeje, o kterém se ale můžu dočíst maximálně z médií. Stát fakt neumí hospodařit, jste zaslepen? Co se týče kuny v kurníku, nechte si ty Vaše bonmoty do místností s toaletním papírem a zaplivaných putyk. Já jsem volil ODS a taky začínám při pohledu na její kroky pochybovat o vlastní soudnosti, ale ta Vaše zaslepenost, že jsme snad měli při volbách na vybranou, když nám Váš předseda předvedl únorový slovník a gestikulaci samotného fuhrera na sjezdu ČSSD......mohl bych pokračovat, ale trapnost předvolebních kampaní mám plné zuby. Po volbách to nebylo o nic lepší a Vy, Váš předseda i pan premiér a další a další nám stále dokola dokazujete, jak jste vtipní, jak se umíte urážet, ale žádné konstruktivní řešení nebo kompromisy zůstavají viset v nekonečně dalekém nedohlednu.
15. 04. 2007 | 08:28

Jiří Jakeš napsal(a):

Hihi, ty lži už jsou fakt síla :-) Rath uvádí, že rakovnická nemocnice hospodaří bez dluhů. No, našel jsem na http://stredocesky.socdem.c... (stránka ČSSD), že ještě loni byl dluh 62 milionů. To ho za pár měsíců stáhli? To se až jednomu nechce věřit...
15. 04. 2007 | 08:28

Martin Bačkovský napsal(a):

Vážený pane doktore,
Vaše strana přivedla zadlužováním tuto zemi skoro ke krachu. Tak se budu modlit, aby ODS měla dost sil to po Vašem řádění dát dohromady. Škoda, že lidem lžete,ale při povídání neustálé pohádky, jak můžete všem poskytovat sociální dávky, by jste měl také říct, že si na ně půjčujete a že je to všechno na dluh, který tito stejní lidé, jejich děti a vnoučata jednou zaplatí i s úrokem.
15. 04. 2007 | 08:41

Karel napsal(a):

Hodnota nemocnic včetně pozemků je nesrovnatelně vyšší, než za kolik budou "prodány". Cílem každého soukromého subjektu je především tvořit zisk a to často bez ohledu na prospěch klientů (pacientů). Každá taková nemocnice se postupně bude zbavovat nelukrativních oborů, je to zcela logické. Zájem klienta (pacienta) bude pro vedení nemocnice druhořadý. Pan Rath má vytříbený vkus, je to odborník a útoky na něj ze strany příznivců ODS jen dokazují, že má pravdu.
15. 04. 2007 | 09:27

Josef napsal(a):

Pane doktore,
souhlasím s vaším výrokem,že ODS vyhrála volby podvodem.Např.na předvolebních letácích bylo psáno:zdravotní sestra bude mít výdělek 28000kč,ale zatím pan Julínek sebral holkám rizikový příplatek(asi 500kč)s odůvodněním,že práci kde se přímo nepracuje s HIV pozit.nelze považovat za rizikovou.Ono vlastně pracovat v laborce se vzorky krve,moči,utírat pos...zadky lidí,jež nemají hotov test na HIV,žloutenku atd.je vlastně úplná pohoda a nic nehrozí.A co teprve práce na septice,ty mokvající rány,prostě pohoda bez rizika.Hlavně mě zajímá,kam tímto způsobem "ušetřených"či spíše ukradených asi 6mld. za rok přijde,když například nneziskovka v Letovicích,kde se starají o tělesně i mentálně postižené děti s vynikající pověstí to musí zabalit,neboť bez škrtnutého státního příspěvku se neobejdou.Věřím,že za tyto peníze lze postavit slušné sídlo na Bahamách.
Nenechte se zničit a pokračujte ve své práci,jste jediný kdo udělal ve zdravotnictví pořádek.Doufám,že brzy budete moci plně v této činnosti pokračovat!Ale zlodějům se to moc líbit nebude.
15. 04. 2007 | 09:32

Jag napsal(a):

Mě by jen zajímalo,proč když nějaký debil vleze do politiky,tak ho musí celý národ poslouchat a musí se mu hned zakládat nějaký blog.A on má radost,že se může předvádět a vykécávat hovadiny.My občané máme demokracii,tak klidně můžeme,ale když vidíme,jak politik žvaní a představíme si,že to tady a poroučí,tak je to na provaz.Už kvůli tomu,že se nedovedu představit,s kým to ve státě žiju,že to volí.Prostě voli.
15. 04. 2007 | 09:47

frettie napsal(a):

Pane Rathe, je mi lito, ze musite uz i na svem "Blogu" hazet spinu na lidi, ale to dablove a zlodeji delaji. Zrovna vy si budete stezovat na manipulaci statu s majetkem, proc zrovna vy?
15. 04. 2007 | 09:53

Jag napsal(a):

Tenis ty budeš asi ten socialistický inteligent.Napřed dáš zadarmo byt,necháš ho platit za 50korun,pak ho vybydlíš-na opravy to nestačilo,pak argumentuješ sociální nouzí,byt dostaneš za pár korun a dnes,když sypeme do Bruselu,tak sem jdou zase naše prachy,ale pod rouškou EU a Bruselu,aby nikdo nemohl řvát,že jsou to naše daně,ale přes Brusel.Tak se do tohoto vychcanismu pořád sype,ale cizí pomoc je naše vlastní.Tak mlč,bydli a buď rád,že tě někdo nekopne za tu sviňárnu do držky.
15. 04. 2007 | 10:07

Milan napsal(a):

Diskutovat s tímto hloupým a nenávistným narcisem je pod úroveň slušného člověka :-(
15. 04. 2007 | 10:09

Ada napsal(a):

Rathlíku, že tě hanba nemlátí!! Ty bys opravdu potřeboval ještě nějaký ten pohlavek navrch...
15. 04. 2007 | 10:21

valsidal napsal(a):

S některým názorem Dr.Ratha sice nesouhlasím,ale v této věci má naprostou pravdu a to v žádném případě nejsem voličem ČSSD.
15. 04. 2007 | 10:26

Pepi napsal(a):

Hmm, je to smutné, ale Rath má pravdu, opět privatizace, opět zlodějina, opět ODS.
15. 04. 2007 | 10:39

Ohm napsal(a):

Když čtu příspěvky některých glosujícíh lidí připadá mi to ubohé. V někteých věcech také s pane Dr. Rathem nesouhlasím a jeho rétorika neí podle mého vkusu, ale výroky o pohlavcích a debilech se mi zdají nemístné a neslušné. V jednom ale s panem Rathem souhlasím. Začíná se opět opakovat vlna divokých privatizací z 90let. Ono toho už v naší republice moc na privatizování není.Podívejte se jak dopadly vlajkové lodi našeho průmyslu, Plzeňská Škodovka, ZPS Zlín. Značky které měli zvuk. Teď přišlo na řadu zdravotnictví. Myslím si, když někdo chce začít s podnikáním, ať si sežene vlastní prostředky a vybuduje vlastní nemocnici, nebo zaplatí za již vybudovanou nemocnici tržní cenu. Jistě můžete namítnout, že v soc. dem. je také moc kulíšků a je to i pravdou. Na pánech z ODS je však vidět přílišná sebejistota, že oni si mohou dovolit vše, nemusí nic skrývat, nám se nemůže nic stát.
15. 04. 2007 | 10:40

Jag napsal(a):

V republice,kde nechápou,že tržní ekonomika je jen tehdy bez krádeží,pokud je justice a policie funkčí se nelze divit.Jen se Rath jaksi zapomněl zeptat,kdo vládl 8 let a ta se divím,proč tak zuří a zda by se neprivatizovalo i divokou metodou.Ono by se samozřejmě privatizovalo,protože dluhy by to udělaly samy.Na Slovensku bylo zdravotnictví už před zadluženým kolapsem.Problém naší republiky je jednoduchý.Krade se,kradlo se a krást se bude.Privatizace je nutná,oddělení které nejsou efektivní by se prostě normálně zhroutily.Tak jako určité podniky a můžeme vést diskusi,které to měly být a které ne.Rath je tlachá a zdravotnický problém je,že se nenastavila péče základní a stím i není daná síť nemocnic,která by to poskytovala.zdravotnických zařízení je moc,některá oddělení zbytečná-nikdo si nezruší funkci a práci.Ale když se nic nedělá,nic se tím nevyřeší.Máme dnes exekutory,dluhy a tak by se klidně mohlo stát,že by nemocnice zadlužila a klidně prodala,tedy zprivatizovala i bez chtění nebo nechtění.Někteří prostě žijete ještě v socialismu.To,že se u toho někdo obohatí je jen smutný konec celého lidského a politického bordelu,i v našich duších a srdcích.
15. 04. 2007 | 10:55

AZ napsal(a):

Pochlebovat Rathovi, že má vytříbený vkus a že jako odborník někde udělal pořádek může napsat buď úplný ignorant nebo tak ještě on sám. Vypadá to, že tady funguje jeho klaka, která jej papouškuje a tleská za každý blábol, který ten neúnavný šoumen napíše a okamžitě z politických pozic spílá každému, kdo to nebere. Tady nejde o názory - pan Rath tady dělá jen čistou propagandu a pokouší se využívat toho, že mnohokrát opakované lži se stávají pro někoho pravdou.
15. 04. 2007 | 10:57

Jiří Jakeš napsal(a):

Ohm: Škoda Plzeň nemá ve světě zvuk? Máš na mysli tu Škodu, která je jedním z největších světových výrobců parních turbin? Která vyvíjí první lokomotivu (380), jež by měla být schopna jezdit po celé střední a části západní Evropy? Ano, bývala na tom lépe (z nedostatku konkurence? To nevím...), ale že by neměla zvuk... A když už jsme u té Plzně. Co třeba Prazdroj? Zprivatizován 1992-94 a že ten by neměl zvuk?
15. 04. 2007 | 11:02

JirkOl napsal(a):

A Aktuálně.cz je vlastně co zač, že se na nás z úvodní stránky šklebí nějaký Rath?
15. 04. 2007 | 11:18

asitak napsal(a):

Nikdo z nás sice nevidí do budoucnosti, ale pro některé spoluobčany je asi schopnost logického uvažování neznámý pojem a musí se tedy setkat s krutou realitou aby se jim v lebce rozbřesklo. Všechno co se dnes děje bylo předvídatelné a vinu na tom nese i ČSSD svou slabostí v prosazování sociální politiky, kdy si své závazky vůči voličům nechala ukrást jako laciné předvolební sliby ODS. Také si nemyslím, že dnešní doba přeje osobnostem typu p.Paroubka ve funkci předsedy strany. ČSSD nutně potřebuje do čela získat člověka nejen inteligentního, ale také schopného kultivovaně a s noblesou reagovat na slovní výpady naší pravice, kterou já považuji za naprosté, nejen politické, dno. Tomu také odpovídají příspěvky jejích voličů, kteří si dokonce ve své prostoduchosti dovolí projevy pana Ratha označovat jako vulgární. Nejspíše je rozčiluje, že pan Rath dokáže i bez vulgarismů hovořit o problémech důrazněji, než by oni sami byli schopni i za použití těch nejoplzlejších slov.
15. 04. 2007 | 11:25

Jarda 41 napsal(a):

Pan Bráth je docela vobyčejně nasranej, že privatizace jde mimo něho!
Svoji politickou kariéru prokaučoval a je to dobře :-)
15. 04. 2007 | 11:33

stbacky synek Rath napsal(a):

Atestace

Podle revizní komise zasedající před sjezdem ČLK v roce 2003 Dr. Rath lhal o své praxi lékaře v žádostech o Osvědčení k výkonu soukromé praxe v oboru interní lékařství, o Osvědčení k výkonu funkce vedoucího lékaře – primáře v oboru interního lékařství a o Osvědčení k výkonu samostatné lékařské praxe v oboru urgentní medicína. V závěru šetření revizní komise se dočteme:

"V žádosti o Osvědčení k výkonu soukromé praxe v oboru interní lékařství z 17. 11. 1993: je neoprávněně (a nedoloženě) uvedena praxe ve FN I s FP v délce 7 měsíců, protože pokud by byla vykonána v době civilní služby, byla by vykonána v rozporu se zákonem; je neoprávněně (a nedoloženě) uvedena praxe ve FNM v délce 27 měsíců, protože v době podání žádosti byl žadatel zaměstnancem FNM teprve 18 měsíců (od 1. 5. 1992 do 30. 10. 1993); je nesprávně uveden začátek členství v ČLK jako rok 1991, ačkoliv žadatel do ČLK vstoupil teprve v květnu 1992. K datu podání žádosti tedy žadatel mohl vykázat nejvýše 24 měsíců (2 roky) praxe, takže nemohl splňovat podmínky stanovené tehdy platným Licenčním řádem ČLK k vydání Osvědčení o splnění podmínek k výkonu soukromé praxe člena ČLK v oboru interní lékařství. Toto Osvědčení k výkonu soukromé lékařské praxe v oboru interního lékařství tedy bylo vydáno v rozporu s platnými stavovskými předpisy ČLK."

"V žádosti o Osvědčení k výkonu funkce vedoucího lékaře – primáře v oboru interního lékařství a o Osvědčení k výkonu samostatné lékařské praxe v oboru urgentní medicína: je neoprávněně uvedena praxe ve FN I s FP v délce 1 rok, protože pokud by byla vykonána v době civilní služby, byla by vykonána v rozporu se zákonem; je nedostatečně uveden rozsah pracovní činnosti ve FN Motol, kdy zejména rozsah praxe v letech 1999 a 2000 v oboru interní lékařství nebyl (při vytížení více než 250 hodinami výkonu funkce prezidenta ČLK a 0,5 úvazku vedoucího lékaře ZS) ani uveden ani prokázán; je dostatečně uvedena (i když neprokázána) praxe v délce více než 36 měsíců v úvazku nejméně 80 hodin měsíčně v oboru urgentní medicína v letech 1997 až 2000; není nijak uvedeno, v čem spočívá výjimečnost této žádosti, v níž jsou všechny doby praxe prokazovány jen čestným prohlášením žadatele. K datu podání žádosti tedy žadatel mohl vykázat maximálně 105 měsíců (tj. 8 a 3/4 roku) praxe v oboru interní lékařství, takže nemohl splňovat podmínky stanovené tehdy platným Licenčním řádem ČLK k vydání Osvědčení o splnění podmínek k výkonu vedoucího lékaře – primáře v nestátním zdravotnickém zařízení v oboru interní lékařství."

Obě zmíněná osvědčení tedy byla vydána v rozporu s platnými stavovskými předpisy ČLK. Rath tyto lži nakonec veřejně přiznal a omluvil se za ně. V odpovědi na otázku, kterou mu den před sjezdem (kde obhájil post prezidenta ČLK) položil deník Dnes, zda rozlišuje lži na zásadní a nezásadní, tuto lež bagatelizoval slovy: "To myslím rozlišuje každý… Začíná to už ve škole, když dostanete poznámku a rodičům to zapřete. Naprosto nezásadní lež je pro mě prohlášení Billa Clintona, že s Monikou Lewinskou nic neměl. Spíš to ukázalo, že část Američanů je úchylná, když jim ta skandalizace stála za to." Nelze přece srovnávat dětské zapření poznámky nebo špatné známky ve škole ze strachu před rodičovskou autoritou se lží dospělého muže, který dobře věděl, proč říká nepravdu a jaký cíl tím sleduje. V případě dr. Ratha šlo navíc o atestaci vázanou na určitý počet odsloužených let. Pokud je tato podmínka pro její získání tak nezásadní, proč existuje? Znamená to snad, že i další čeští lékaři v tomto směru fixlují a že i jim jsou takové "nepodstatné podvody" tolerovány?

Lež je zkrátka lež. Když člověk zalže, musí být připraven nést následky. Pokorně, bez utrhování se nebo dokonce šikanování toho nebo těch, kteří lež objeví, případně zveřejní. Není na lhářích, aby sami posuzovali, zda jejich lež je zásadní nebo ne. To musí posoudit ostatní. Výjimku z tohoto pravidla mívají pouze diktátoři. Ti rozhodují o všem, vlastní lži nevyjímaje.
15. 04. 2007 | 11:35

stbacky spratek Rath napsal(a):

Životopis pana ministra

V článku Pan Rath pohledem laika naleznete pár informací z života pana ministra a jeho rodičů. Z tohoto článku vyplývá, že již v životopisu pana ministra na stránkách ČLK byla zřejmě uvedena lež. Škoda, že už není na stránkách lékařské komory k dispozici onen životopis (nyní umístěn zde), kde je vypíchnuto, jak prarodiče z obou stran byli komunistickým režimem poškozováni a pronásledováni, přičemž jeho "rodiče se seznámili na pražské lékařské fakultě". Otec na dotyčnou fakultu musel nastoupit někdy v roce 1949, nebo 1950, tedy v době kdy druzí byli na základě nevyhovujícího třídního původu vyhozeni. Ve skutečnosti se otec prof. MUDr. Ratmír Rath DrSc. vyskytuje i na seznamu konfidentů StB jako důvěrník, agent a tajný spolupracovník. O čemž mimo jiné píše i MUDr. Vladimír Rácz v otevřeném dopisu prezidentu republiky.

Současný životopis umístěný na stránkách ministerstva zdravotnictví je o poznání kratší. Člověk by podle něj řekl, že na lékařskou činnost Dr. Rath ani nemohl mít čas, vzhledem k činnosti předsedy v Lékařském odborovém klubu a následně České lékařské komoře, ale opak je pravdou. Pan doktor ještě měl čas podnikat ve společnosti 4R s.r.o. do 23.11.2005.
15. 04. 2007 | 11:37

stbacky spratek Rath napsal(a):

Lži Davida Ratha
http://nasrath.kvalitne.cz/
15. 04. 2007 | 11:38

antiRath napsal(a):

Je mozne verit cloveku, ktery -
1.lze a podvadi o svem vzdelani a kvalifikaci
2.je schopen presedlat ve svem karierismu od ODS az k CSSD
3.vyrustal v rodine StBaka
4.jeho arogance a hulvatstvi zakryva jeho vzdelanostni deficit, a to predevsim co se ekonomie tyce
5.casopis CLK mu slouzil k vlastnimu nezakonnemu obohaceni
6.najima si lidi, aby mu psali kladne reakce a sam tu vystupuje v diskuzi pod cizim jmenem
7.prostrednictvim funkci si vyrizuje osobni ucty
15. 04. 2007 | 11:44

hp napsal(a):

Rathe, ty asi nejsi s češtinou moc kamarád. Jinak typická demagogie od nedovzdělaného Paroubkova vlezdoprdele. Proč nenapíšeš, jaká jsi byl kuna v kurníku ty se svojí fušerskou reformou.
15. 04. 2007 | 11:51

Paroubek napsal(a):

Cokoliv vyleze z huby tohoto kariéristického Goebbelse stojí za to. Nejlepší je ovšem číst jeho moralizující litanie, zvlášt, když žije ve vztahu, kdy jeho současné konkubíně nevadí, že u nich na vesnici chodí šukat sousedku a ještě se tím chlubí.
15. 04. 2007 | 11:54

Pavel napsal(a):

Zajímalo by mě jak je možné,že taková hovada jako Havel a Rath mohou zaplavovat solidní server aktualně.cz takovýma sračkama a my to musíme číst.
15. 04. 2007 | 12:21

Jiří Jakeš napsal(a):

Pavel: tebe někdo nutí to číst? Nebo máš tak slabou vůli, že když vidíš odkaz David Rath: Bendl v kurníku..., tak nemůžeš odolat na něj kliknout...?
15. 04. 2007 | 12:24

Edy napsal(a):

DOKTOR KTERY NIKDY NELECIL,
DOKTORAT ZISKAL DIKY,SPOLUPRACI S STB,KSC.
15. 04. 2007 | 12:38

relais napsal(a):

Dan K: Jenom a pouze vaše chyba, že jste se při volnách řídil gesty a ne programy. Ona se vám n y n í přestává líbit ODS, přestože jste ji volil? Teď po volbách? Teď, kdž vás ponížila nesplněnými sliby? Ano. O vlastní soudnosti začínáte pochybovat právem. Před volbami jste měl používat nejen oči ale i uši a rozum.
15. 04. 2007 | 12:43

asitak napsal(a):

Pane "stbacky spratku Rathe", "antirathe", "hp", "Paroubku", vy opravdu musíte být velice zoufalý, když se pod různými přezdívkami snažíte vyvolat dojem silné opozice p.Ratha.
15. 04. 2007 | 12:48

jan napsal(a):

Je od Vás hanbou,že haníte každý pokus,který někdo navrhne dřív,než je uveden v život.Vy sám jste neudělal nic jako šéf komory ani jako ministr.Přes noc jste se stal politikem zítra klidně i hotentotem,když Vám to ponese.Uvědomte si,že ČSSD za 8 let neudělala nic ,stejně jako Vy.Pamatzuji,když jste jezdil se záchrankou a kritizoval jste jak se zneužívá.Teď tvrdíte pravý opak.Vaše dítě se jednou za Váš morální kredit bude stydět.jan
15. 04. 2007 | 12:53

NObody napsal(a):

No jo no pravice nás vytuneluje levice zadluží takže ať vládne Petr nebo Pavel stejně na to nakonec doplatí obyčejný občan...
15. 04. 2007 | 13:47

Otec Fura napsal(a):

Jéééé Davídek si nám tady zase vylévá srdíčko ... ale pro dnešek by to už stačilo ! Davídek dostane prášeček, půjde se proběhnout na zahradu ať ho můžeme v pondělí propustit do práce, viď Davídku :)
15. 04. 2007 | 16:09

Martin napsal(a):

Asitaku, to jsou lide co neumi oponovat Rathovi vecne tak vsude do kolecka pisou to samy
15. 04. 2007 | 16:25

Havelka napsal(a):

Stoupenci ODS jsou pravděpodobně lidé kteří se bojí o svůj majetek ,mají svoji víru a iluze ,které nejsou podloženy argumenty proto jsou sprostí a vulgární,prostě politováníhodní chudáci.Samozřejmě ,rozkradou zbytek toho co nestačili v minulosti ,bohužel doplatíme na to doslova všichni ,tento národ potřebuje zažít katarzi-očištění,bohužel bude to kruté ,snad si ti lidé ,kteří volili ODS uvědomí co provedli.Tchoři jsou zase v kurníku vyženeme je!!
15. 04. 2007 | 17:13

Novotná Jitka napsal(a):

Dočetla jsem až sem a došla jsem k tomuto názoru:
1) Každý, kdo je z oboru a něco opravdu o problému provatizace nemocnic ví, je za panem Dr. Rathem
2) Každý, kdo nic o tom neví,ale je zarytým stoupencem ODS tady plive špínu na Dr. Ratha aniž by uvedl jediný, opravdu rozumný a nevyvratitelná názor,kterým by panu Rathovi mohl skutečně oponovat.
Můj závěr z toho je, že je to opravdu skutečná lumpárna od ODS, stejně jako tomu bylo již za přechozí vlády ODS pod vedením pana Klause -pod heslem " co vidím a líbí se mi se dá zprivatizovat, já na to mám odvahu a co víc je třeba? Zhasnout! " Pro neznalé: pod pojmem "provatizace ODS se skrývá přemístění majetku státu(všech) do mé, šikovné, šibalské kapsy!"
Nemáme proti tomu obrany, je to děsivé!
Všem slušným posílám pozdrav, víc nemohu!
15. 04. 2007 | 17:43

Petr Novák napsal(a):

Myslím,že v současné době máme zdravotnictví na dobré úrovni a to že se lidé tohoto státu neustále
straší tím co to stojí peněz a až to dostane soukromník
ten že se pak postará ten umí jinak hospodařit:-))).Tak
neví co se bude dít- potom osobně jsem viděl počínání
soukromých privatizátorů v některých podnicích 90-let
mohu si dovolit říct že teď nás čeká něco obdobného
a ať je pan Ráth jaký chce/kariérista... atd./v této věci tomu bezpečně rozumí a musím s ním jedině souhlasit
a zkušenosti ze slovenska tomu plně nasvědčují.
15. 04. 2007 | 18:52

A.Simonides napsal(a):

Jitko presne jsi vystihla co si mysli kazdy slusny clovek.Nesmis se proto divid,ze vetsinou volici ODS jsou bud hlupaci,zlodeji,nebo sprostaci.Ono se rika,ze ryba smrdi od hlavy a kdyz se podivas na nasi vladu (hlavne cleny ODS),tak tam nenajdes slusneho cloveka.A i kdyz tito lide budou brzy vyhnani,tak se zajisti do konce sveho zivota a o obycejne lidi jim vubec nejde.
15. 04. 2007 | 18:54

Pravda napsal(a):

Pane Rath, vidím, že se tu na Vás vrhli jako supi! Nepřekvapuje mě to, je toho na ně hodně, musí odvádět pozornost od věci klasickými goebbelsovskými metodami, a to nejméně 100x v naději, že pak se to stane pravdou. Jenže lež se nikdy pravdou nestane, a tak mají opravdu velký problém.
15. 04. 2007 | 19:12

Alf napsal(a):

Už neobtěžujte s tímhle idiotem
15. 04. 2007 | 19:15

Tomas napsal(a):

Hehe, loupez, Mr Rat? :) Ja bych vedel o poradne zlodejine, co vy na to: Kde jsou ztracene miliony z casopisu, za jehoz vydavani jste byl svym rozhodnutim zodpovedny? Kdepak jsou tyhle miliony Mr Rat? Ja vim, ze vy nevite :) Tak kdyz nevite, tak se prosim nestarejte o jine miliony. Dokud nenajdete ty miliony z casopisu lekarske komory, tak vam budou lidi tezko verit, ze vite, co to je milion a jak se s nim ma hospodarit. Nekompetentni amater se rika tem managerum, kteri nevim, kam mizi miliony...
15. 04. 2007 | 19:29

Klas Jaroslav napsal(a):

Vybavení nemocnic zaplatili pojištěnci ze svého pojištění.Jde tedy o majetek pojištěnců.Prodat tedy tento majetek je od vládních garnitur sprostá zlodějna,kterou bude třeba v brzké budoucnosti tvrdě potrestat.
15. 04. 2007 | 20:23

Jiri Daniel napsal(a):

Pokud se tyka Paroubkova projevu tesne po volbach, inu nazval veci spravnymi jmeny.Jak nazvat chovani Topolankova klanu za kvalitniho prispeni tzv.policisty Kubice ? Proste demokracie dostala na frak a je to velmi podobne Unoru 1948.A kdyz si date do souvislosti chovani Topolanka a spol. a jak nam hnednou,setkani s predsedkyni p.Nedlmanovou na Janskem vrsku, rikam si p o z o r na ne .A rozprodavani spitalu ? To budou lide umirat, pokud nebudou mit penize na osetreni.Dr. Rath ma pravdu, vidi jim az do bricha.
15. 04. 2007 | 20:31

Skeptik napsal(a):

Vážený pane doktore, máte asi pravdu a osobně Vám držím palce. Jenom Vás chci varovat - pozor na "silná slova" ve Vašich prohlášeních. V situaci, kdy je naprostá většina médií proti Vám, je nutné každé slovo vážit - stačí pár chyb a šikovný střihač z Vás ve zprávách udělá ukázkového "padoucha", o novinách nemluvě. Stačí, co ve volbách pokazil Váš kolega Paroubek svými siláckými prohlášeními - nebýt jich, možná by se dnes nemocnice neprivatizovaly ...
15. 04. 2007 | 20:46

Protiráth napsal(a):

Ráthe jdi do hajzlu ty mocichtivej dobytku a vezmi sebou i dementa Paroubka
15. 04. 2007 | 21:01

Adam Reinberger napsal(a):

Tak co PR frajirci politickych stran? Poklabosili jste si tu dobre? Jste vazne komedianti...
15. 04. 2007 | 21:13

LEVAK napsal(a):

Po roce 1992 ODS začala privatizovat a Klaus,Kočárník,Říman a další vyhlásil praktickou beztrestnost a zmrazil činnost police,státních zástupců etc.Skončili u úsporných balíčků. 8 let to ČSSD dávala dohromady a až to bylo jakž takž v pořádku už je tu zase ODS s privatizací.Typněme si za jak dlouho budeme tu mít předloženy úsporné balíčky?Já to tak odhaduji na rok 2010.Dnes mě o tom zvlášť silně přesvědčilo vystoupení Tupolánka na ČT 1 v OVM.
15. 04. 2007 | 21:30

Vlastimil napsal(a):

JAG - typický ODSácký plácal. Tak za prvé: byt nám byl v devadesátých letech prodán za vlády ODS, nikoliv "socany" a pořizovací cena v době, když byl nově postaven byla něco nad 100 000 Kč. Po více než 20 letech cena logicky klesne.Škodovku za 45 000 by jenom zloděj, jako je bezpochyby JAG, prodával po 20 letech za 1 milión.
15. 04. 2007 | 21:35

Bloud napsal(a):

Proč když slyším "Rath" je mi čpatně?
Ten blbeček se už sere do všeho - hnus!
15. 04. 2007 | 22:02

Jarek napsal(a):

Při sledování internetových diskusí mám stále sílící dojem, že ODS vydává pro svoje stoupence nějaký návod, jak diskutovat: stále stejné fráze, nadávky, útěky od otázek (my sice tunelujem, ale socani tunelovali 8 let, nám jde vždy o pacienta, stát je špatný hospodář, máme jen 100 poslanců plus 2 kostruktivní přeběhlíky a musíme hledat kompromis v trojkoalici atd.) Co takhle přidat něco ze své hlavy, jen ne další vulgarity!
15. 04. 2007 | 22:10

hama napsal(a):

Je až neuvěřitelné co se tady sešlo modrých fašounů.Nic k věci jen urážky.Pravda je ta, že prodávat zdraví je zrůdnost.Pravda je také ta ,že ptáci to rozkradou.A naše média mlčí a čumí.Ale je ptřeba stát pevně za Tupolanem.Co chtít od party Tupolů.Co nemají v hlavě to mají v gatích.
15. 04. 2007 | 22:19

KRAKEN napsal(a):

mně se líbí, jak každej zkurvenej kapitalista nadává, jak je stát špatný hospodář a přitom se všichni z nich třesou na státní zakázky...i když možná nějaká pravda na tom je, když ho sami řídí, že... :)))
15. 04. 2007 | 22:27

anonym napsal(a):

Je krátká doba na hodnocení.
15. 04. 2007 | 22:40

anonym napsal(a):

Vážený EDY sere tě že má pravdu a umí to napsat tak aby tomu každý kdo chce rozuměl. Zato tvůj příspěvek je mezi chlapy na rozbití držky Ty maš IQ pokojového teploměru.A to jsem slušný.
15. 04. 2007 | 22:57

JIrka napsal(a):

No, ty ceny nemocnic jsou opravdu ohromující, ale jako třešnička na dostu pro přátele modrého ptáka jsou podmínky provozování. Na ty nemocnice asi platit dotace z rozpočtu moc nebudeme, protože při prodeji je podmínka pokuty 10milionů CZK, nebude-li v nich zachován po 5let provoz v dosavadním rozsahu. To je ale srandovní podmínka; nemocnice budou zlikvidovány coby dup (a platbě se bude dát jistě vyhnout - kdo to bude posuzovat ?? asi prodávající modré ptactvo)
15. 04. 2007 | 23:01

Robin napsal(a):

Zajímalo by mne, proč do privatizace nemocnic nejdou města, ve kterých stojí. Snad by to pro své obyvatele mohly udělat a banky by jin jistě půjčily.
15. 04. 2007 | 23:07

klokan napsal(a):

Všimli jste si někdy, kolik měří? Zloprcek je to, tak se nedivte,co z něj padá.
15. 04. 2007 | 23:25

jůra napsal(a):

Vidím, že jsou pořád v ČR primitivové, kteří věří v boha ODS.Nikdy jsem nepřál nikomu nic zlého, ale doufám, že jim ještě více zmodrají (zadky),až jim za pár let do nich lidi nakopou.
16. 04. 2007 | 00:02

Jůra napsal(a):

A propos : zdá se mi, že KSČ byla vystřídána jinou stranou (ODS), která chce být stejně autoritativní, ale ve své podstatě pokračuje v téže politice pod záminkou ekonomických reforem. Ale o demokracii jen žvaní. Také pan Julínek chce opravdu lidi ožebračit,to co vymyslel, je slušně řečeno nehoráznost a zlodějna. Myslím že tento "člověk" se nikdy neměl ani narodit.
16. 04. 2007 | 00:12

Babeta napsal(a):

Drahy pane Jiri Jakesi,jsem bez politicke prislusnosti,takze nefandim zadne politicke strane,neb je mi ze vsech na zvraceni,Ale vyprovokoval jste mi svoji neomalenosti.Psal jste vladnouci CSSD,dohnala tuto zami na mizinu.Mate zrejme kratkou pamet,co ODS a privatizace?Myslim si,ze tuto zemi ma na svedomi zcela jina politicka strana,nez CSSD.Presto ze vsech politickych stran v nasi zemi mam deprese.Kazdy politik se snazi co nejvice nahrabat a nakrast pro sebe,bez ohledu na volice.FUJ !!!!!
16. 04. 2007 | 01:23

Kuba4 napsal(a):

Rath je mimo. Sám to napsal. Stát narval do všech nemocnic dotace a postavil jim na drahých pozemcích obrovské budovy (které ovšem neléčí) a pár takových nemocnic skutečně hospodaří dobře. Ale co ty ostatní? Soukromé nemocnice sice žádají v mnoha případech o dotace a granty, ale nedostanou a nedostávají nic. Nabídka jejich služeb je tedy limitována tím na co mají. Optimálním řešením je samozřejmě síť soukromých nemocnic.
16. 04. 2007 | 07:18

papouch napsal(a):

Vážení přátelé proč se pokoušíte diskutovat s neštastníky, na první pohled se podle pravopisu a vybraného slovníčku okamžitě pozná jaká sebranka fandí ODS, je to žumpa společnosti
16. 04. 2007 | 07:28

Jiří Jakeš napsal(a):

Babeta: Prosím tě, kde jsem psal něco takového? Takovéto to soudy já nevypouštím. Nespletl/a sis jen autora příspěvku?
16. 04. 2007 | 07:33

Martin... napsal(a):

Fakt nevím proč se ještě dnes vyskytne lhář a pitomec takového formátu jako je Rath...
16. 04. 2007 | 07:39

Terry napsal(a):

Pokud si vzpomínám, tak o "loupeži století", tj. o privatizaci v ČR, mluvil v předvolebním období 1996 Miloš Zeman, a taky slíbil, že pokud se ČSSD dostane k moci, tak "odhalí celou pravdu o loupeži století". ČSSD byla u moci (a i bez opoziční smlouvy) cca 8 let, a copak nám v této věci "odhalila"? Takže používat nyní opět v ČSSD výraz "loupež století" se jeví pouze velkohubé a teatrální. Ještě by mohl pan Rath začít používat výraz "Akce čisté ruce", třeba by zase šel nějaký vysoký funkcionář ČSSD sedět.
16. 04. 2007 | 07:41

ameba napsal(a):

Jagu, zabal to. Seš už trapnej svou závislostí na ODS. Asi maš doma modrej i záchod, protože si to neumím už jinak odůvodnit.
16. 04. 2007 | 08:09

zajíček8 napsal(a):

Než napsat takový článek bylo by dobré poohlédnout se o okolí. Třeba Polsko. Odmítání reforem ve zdravotnictví tam zrodilo soukromou sféru. Ten, kdo má peníze, je léčen v soukromých zařízeních na úrovni, kterou si zaplatí. Ten, kdo peníze nemá, je léčen ve státních zařízeních na úrovni, kterou je stát schopen nabídnout všem a zdarma. Kam myslíte, že se snaží dostat pacienti?
16. 04. 2007 | 08:37

Hanka napsal(a):

Vlastním pouze ojetou Felicii.můj plat je 10.000,-Kč čistého, tudíž se jevím jako volič ČSSD, ale já jsem zvyklá za vše platit a nic nedostávat zadarmo .Moc nemarodím, ale k té padesátce přeci jen nějaké potíže jsou a tak jsem si velice ráda zapalatila lůžko v soukromém sanatoriu. Přístup personálu je perfektní, kvalita výkonu a péče maximální.Prostě jsem dala přednost soukromému sektoru před fakultní nemocnici již potřetí a pokud někdy budu potřebovat hospitalizaci opět si vyberu soukromou kliniku.
Takže jak jsem již napsala skoro nic nemám, plat zaručeně podprůměrný, ale léky které nejsou na předpis si koupím sama pokud je budu potřebovat a návštěvu u lékaře si také bez reptání zaplatím.
16. 04. 2007 | 08:42

D. napsal(a):

V olomouckém kraji se chystá dlouhodobý pronájem tří nemocnic. Situace obdobná - zatím tečou do nemocnice státní (čti občanů) peníze - radostně se opravují podlahy, mění okna...ať se soukromý majitel cítí dobře... Dlouhodobý pronájem-tady uvažovaných 20let, se prakticky neliší od prodeje. Navíc rozhodovat bez mandátu (cca 20% z 20% volední účasti) o zdravotní péči cca 300 000
občanů na dobu velmi překračující volební mandát zastupitelstva, bez konsenzu s opozicí asi nemá v civilizovaném světě obdoby.
16. 04. 2007 | 08:55

Mirek napsal(a):

Pane doktore, pokud si opravdu myslíte, že to je loupež, tak proč nepodáte trestní oznámení?
16. 04. 2007 | 09:07

rambajs napsal(a):

Zkuste někde prodat svůj dúm za odhadní cenu, vysmějí se vám. Bude li to za třetinu, budete úspěšní. A zkuste si koupit něco , co za vás ovládá VZP atd. . . .
16. 04. 2007 | 09:24

kritik napsal(a):

ODS = tunel...to platilo,platí a platit bude....
16. 04. 2007 | 09:32

Robert Fajfr napsal(a):

Pane Davide Rathe, Váš populismus mne skutečně už unavuje. Zamyslete se nad sebou. Vaše poslání vyplývající z Vaší funkce a Vašeho "zamestnání" jako politika (kdy zaměstnavatelé jsme tady my všuchni) by mělo být neustálé hledání pravdy a správné cesty sloužící zejména poctivým, čestným a pracovitým lidem, souhlasíte? Není to podněcování nechutných vlastností Vašich voličů, jako jsou závist, chamtivost, prolhanost, lstivost a lidská malost. Chodíte snad ke Sládkům na kafe? Jste si totiž poměrně podobní. Uvědomujete si to?
16. 04. 2007 | 09:40

mirda napsal(a):

Pan Rath je pouze zhrzený stranický turista a všehoschopný kverulant, který kolem sebe kope stejně jako jeho guru. Pouze se šplhá co nejvýš, ale pád bude tvrdý. Jeho hadí oči říkají vše.
16. 04. 2007 | 09:46

Petr napsal(a):

Dobbrý den pane Rath,
ikdyž jsem člověk, který má svoje zásady a díky nim nenadává a nikoho do prdele bezdůvodně neposílá, u Vás udělám ráth vyjímku. U mě jste veliký žvanil, který zatím nepředvedl nic než žvásty. Nejsou mi nepříjemný jen ty kecy a urážky, ale i Vy sám osobne. Držte hubu a neotravujte normální lidi. Nechte tuhle republiku už konečně vykročit správným směrem a nebuďte tou pomyslnou koulí na noze Vy neschopnej troubo. Vemte si ty vaše zkorumpovaný oranžový růže, toho debila Paroubka a běžte už konečně do prdele. Nechte nás prosím normálně žít. Copak je celý národ slepý, bože můj ...
16. 04. 2007 | 09:46

pepa napsal(a):

volte modré ptáky, jen se podívejte na premiéra,to je úroveň,a brzy slavný Julínek, ten Vám zahýbá s peněženkou, v čí prospěch, kdo na tom vydělá? tak se ptejte, jsou to podvodníci,ale zatracujete Ratha,který o těch sviňárnách lecos ví, a to se některým nelíbí!!
16. 04. 2007 | 10:02

Nechápající napsal(a):

Jak silné musí být modré brýle než skutečně procitnete?
Nejdřív k vašemu premiérovi používajícímu nacistickou rétoriku :
Nikdy jsem nevyplazoval jazyk a neukazoval prostředníček !(včera v OVM)
Skutečnost i s fotkama: http://www.blesk.cz/Clanek7...

Pak k "prodeji" nemocnic. Opravdu si myslíte, že kdyby na tom byly ty nemocnice tak špatně, že by si je jiný ODéSáci kupovali? A ty, které se neprodávají má Rubášovic rodina (bývalý ministr zdravotnictví za ODS) pronajaty za 1,- či podobné směšné částky ročně.
16. 04. 2007 | 10:02

Jan napsal(a):

Co je to za diskusi? Kde je věcnost? Věty typu "Rath lituje, že to nestačili rozkrást sami..", no to je slabuduché. Faktem je, že ČSSD nic podobného neuděla. Podobně jsou na tom věty typu "Rath je slizký..". Každý je přece nějaký, to podstatné je, že zde mnohým otvírá oči a oni by mu měli děkovat ne jako lékaři, že je zbavuje slepoty. Kromě toho jeho projev není vulgární. Lidé, kteří těží z rozkrádání státu nejsou účastníky internetových blogů. Proto si myslím, že mnoho přívrženců ODS z této diskuze bude za rok za dva silně rozčerováno. Možná si potom na Davida Ratha vzpomenou v lepším světle.
16. 04. 2007 | 10:07

panjan napsal(a):

Věřím, že privatizace nemocnic je další z velkých českých krádeží. Pan Rath mi byl sympatický do doby, než svůj projev ponížil na úroveň svých oponujících primitivů. Moc velká škoda!
16. 04. 2007 | 10:21

Dsef napsal(a):

To bych chtel videt chudaka, ktery koupi za ucelem zisku nemocnici za papirovou "ucetni hodnotu"? Bylo jasne ze privatizace se bude ubirat timto smerem - tak jako tomu bylo vzdycky.
Ono tvrzeni, ze statnim nemocnicim zalezi vice na pacientech nez soukromym je take jen demagogicky zvast. Pripustme si, ze nejsme tak bohati jako Svycari, abychom si mohli dovolit statni nemocnice.
16. 04. 2007 | 10:24

Ing. Miloslav Žižka napsal(a):

Stále se nám tvrdí, že:
Příznivci ODS jsou převážně mladší a vzdělanější. Po přečtení nesouhlasných příspěvků, které nesou jednoznačně rukopis příznivců ODS a v nichž jsem kromě vulgárních nadávek nenašel jediný věcný argument, mi pak vychází:

(mladší a vzdělanější)=>
(vulgární a neumí pravopis)

Pane doktore nedejte se. Na množství nehleďte, nepřátel se nelekejte. Můj prapra-jmenovec by z vás měl radost.
16. 04. 2007 | 10:56

jirka napsal(a):

Davide, zase pravdivý článek.
A reakce modrých jen demagogie a nadávky.
Napiš co nejvíce pravdou podložených článků a tím ty demagogy vygumuješ!
Držím palce.
16. 04. 2007 | 15:58

Otec Fura napsal(a):

No tak nalijme si čistého vína ...

PROSTĚ TĚ DAVIDE SERE, ŽE SI NEMŮŽEŠ SPLNIT SVŮJ SEN A ŽÁDNOU NEMOCNICI SI TEĎ NEMŮŽEŠ KOUPIT !

To by Tě lidi rozcupovali za živa...njn vybral sis zase blbou partaj :)))

Příště to snad vyjde, držím palce ;)
16. 04. 2007 | 17:40

jaromir napsal(a):

Petr napsal(a):
Dobbrý den pane Rath,
ikdyž jsem člověk, který má svoje zásady a díky nim nenadává a nikoho do prdele bezdůvodně neposílá, u Vás udělám ráth vyjímku. U mě jste veliký žvanil, který zatím nepředvedl nic než žvásty. Nejsou mi nepříjemný jen ty kecy a urážky, ale i Vy sám osobne. Držte hubu a neotravujte normální lidi. Nechte tuhle republiku už konečně vykročit správným směrem a nebuďte tou pomyslnou koulí na noze Vy neschopnej troubo. Vemte si ty vaše zkorumpovaný oranžový růže, toho debila Paroubka a běžte už konečně do prdele. Nechte nás prosím normálně žít. Copak je celý národ slepý, bože můj ...
16.04.2007 09:46:53

Já ti kulišáku (pane petře, nikoliv pane petr) dám vykročit správným směrem -to už tady asi před 10ti-15ti lety bylo. A 1/4národa je opravdu slepá, jako ty, svatá prostoto.
16. 04. 2007 | 22:34

xy napsal(a):

jste lhář, kterému rodiče neposkytli kinderstube. je mi vás líto.
17. 04. 2007 | 09:23

Mistr Jan Hus napsal(a):

Přesně tak pane doktore! Banda modrých zlodějů to je, nic jíného. A umějí jenom krást, nějaká jiná (tvůrčí) činnost je jim cizí.Krást, zadlužovat a opakovat nesmyslná demagogická hesla, to jediné jim jde.
17. 04. 2007 | 13:16

brblavec napsal(a):

Nemocnice městské a okresní,ty stavěla,zřizovala města pro své občany v dobách,kdy slovo socialistická bylo neznámé.Úmyslem bylo sloužit občanům města či regionu.Nemocnice přežily hospodářskou krizi ve 3Otých letech,přežily protektorát,přežily i komunisty.Bohužel,nepřežijí vládu členů a příznivců ODS.Před dvěma lety začali odesáci měnit nemocnice na akciovky s tvrzením že je lhostejné zda jsou akciové či neziskové.A už je odesáci vykrádají,za hubičku prodávají zase svým příznivcům,na národě jim nezáleží.Proto tak nenávistně,sprostě útočí na Ratha,který jediný se snažil to vykrádání a rozkrádání zastavit.Všichni vidí,jak peníze pacientů Julínek směřuje k lékárníkům a doktorům,nikoliv na vyrovnané hospodaření.K moci se dostala arogantní strana,která již od zrodu jde jen za prospěchem horních deseti tisíc.
17. 04. 2007 | 17:47

Josef napsal(a):

Po přečtení, pravda né všech příspěvků, jsem pochopil, proč volby dopadly, jak dopadly. Jsme opravdu národ složený ze spodiny a nejodpornějšího kalu. Za peníze jsme schopni prodat svou vlastní čest. Před námi jsou varováni všichni zahraničí návštěvníci, kteří se chtějí podívat do Česka. Co tedy chceme jiného, než vládu kalu a hnusu. Jsem tedy plně za to, aby nemocní co nejdřive vymřeli, kvalifikovaní lékaře se sebrali a vystěhovali do zahraničí a vznikly dalši pračky špinavých peněz a "oficiální výrobny drog". To je totiž hlavní záměr celé akce, kterou v tisku nazývají privatizace. A náš lidský kanál to žere a ještě u toho mlaská. Je mi ho líto, ale to je tak asi všechno co k němu cítím. Je mi hamba, že jsem se narodil v Československu. K panu doktorovi. Přiznám se, že ho nemám rád, nešel bych sním na kafe, ale to neznamemá, že po měm budu plivat. Vím, že je vzdělaný, pracovitý, cílevědomý, svědomitý, trpělivý, má ostrý jazyk, ale né vulgární, a co je nejdůležitější, že vidí do karet výrobcům léčiv a pojišťovnám. A to je ten hlavní kámen úrazu. Mám v živé paměti jeho snahu o snížení marží u léčiv. Zisky fam. koncernů jsou tak astronomické, až se to nechce věřit. Drogové kartely jsou vedle nich otrhaní žebráci. A teď se kruh uzavře. Soukromé kocerny na léčiva - pojišťovny - nemocnice. Do tohoto kola na výrobu a šrotování peněz, bude nálíváno z prostředků vybraných na zdravotním pojištění. To bude kšeft jako víno. A pacoš, na toho se kašle už hodně dlouho, ten se s tim musí smířit, stejně musí umřít, na tom není přece nic divného. A jak k tomu dojde, to nemusí přece nikoho zajímat.
19. 04. 2007 | 01:13

host 1 napsal(a):

Nemocnici v Brandýse včetně vybavení prodal Bendl za 7,8mil.Kč.To je cena 2 bytů.
29. 04. 2007 | 15:17

Haruki napsal(a):

Pane exministře,
chci se s vámi podělit o zkušenost mé rodné země, Japonska. Problém s přestárlými osobami byl až do 19. století řešen tak, že po dosažení 70 roku věku, byly tyto osoby svými potomky odvedeny do lesů, kde jím bylo řečeno, že mají čekat, až přijde božstvo. Pravda, většinou nepřišlo, ale problém byl vyřešen. To prosím není vtip, můžete si to ověřit u každého Japonce. My Japonci vtipy neděláma. Myslíte, že by se tato důchodová a zdravotní reforma dala využít v Čechách?
02. 05. 2007 | 07:14

Cikrt napsal(a):

Pane Haruki,
je pravdou, že zdravotní a důchodová reforma je z části inspirována asijským modelem, nese dokonce pracovní název Harakiri.Problém odchodu do důchodu je však v gesci Ministerstva práce. Náš rezort pouze připravuje vybírání poplatku za odchod do lesa. V jaké výši bude poplatek vybírán a hlavně komu připadne, se vede odborná diskuse. Také musíme brát v úvahu nedisciplinovanost našich občanů, na rozdíl od obyvatel vaší rodné země, kteří měli již od 65 let sbaleno.
02. 05. 2007 | 07:15

Terry napsal(a):

Rath, odpůrce privatizace, kupuje polikliniku

http://aktualne.centrum.cz/...

Něco jiného je rétorika za ČSSD, ale přece jen důležitější je VLASTNÍ KAPSA.
07. 05. 2007 | 08:44

Doktor napsal(a):

Kdo z nás, kteří se snažíme diskutovat máme dostatek kvalitních a úplných informací.
Vždy bylo a bude: "Veřejné mínění je formováno mašinérií, aby produkovalo obyčejného občana příslušné té politické straně která vládne. A historie - tu přeci dělají vítězové. Tak místo práce křičme a vylévejme si srdéčko, uvědomte si, že psy štěkají a karavana táhne dál.Vůbec nezáleží na tom o čem si popláčeme, zanadáváme, když se do práce pro společnost nezapojíme. Ti kteří jsou před námi jsou vítězové.
07. 05. 2007 | 16:19

Honzík napsal(a):

Největší problém je, že každý si zvykl mít všechno za pusu, ale měli bychom si uvědomit, že takhle to prostě nejde. Mimochodem, ty ceny nejsou nesmyslne. Byl bych rad, aby nam pan doktor take odpovedel na otazky, kdo by zadluzene nemocnice kupoval za vyssi ceny. Navic je jasné, že se nebude vyhovovat nejnižší nabídce. Rád bych si také nechal říct výklad následující věty: "Novým majitelem, světe div se, je vybrána firma směřující svým vlastnictvím k rodině hejtmana z ODS Zimmermana (Plzeň). " - hlavně to "směřující svým vlastnictvým". Z té věty není v podstatě jasné, co chtěl pan doktor říci. (že by opět nějaký polopravdicka?) Pokud by to bylo mysleno tak, jak to vsichni pochopili, pak to jiste stoji minimalne za pokrcene celo.

Rad bych taky poprosil pana doktora, aby nepoužívál výrazy typu "z našich daní" a podobných jednoúčelových větiček a bonmotů. Tyto argumenty jsou sice velmi chytlave, ale hodne leda tak primitivka. Pokud to vytahujete, pak vas musim upozornit, jak jste kazdeho zadluzili za vasi vlady. Na kazdeho z nas to cini zhruba 80 000 korun. :-) Ve výsledku potom 810 miliard? No pane doktore, jste vy to sikulove, je to docela ranec, co? A co ta vase nemocnicka, fajn a za docela slusny peniz, co? :-) No jo, vy jste nam to ale sibal. :-) A prosím, už nelžete. Když lžete, tak je to na vás poznat, tváříte se pak docela divně. :-)
07. 05. 2007 | 16:33

Hippo napsal(a):

Pane Rathe, při čtení vašeho blogu jsem se dobře bavil... Bohužel, není myšlen jako černý humor a nadsázka, což je škoda, protože kdyby byl nezbylo by mi než vám zatleskat. Reagovat na vaše tvrzení a vyvracet a vaše názory je zbytečné mrhání časem, nejde vám o diskuzi ale o vaše sebeuspokojení.
07. 05. 2007 | 16:58

Michal napsal(a):

Připadá mi, že dobrých 90 % pisatelů nemá asi ponětí o co tu vlastně opravdu jde !Dotaz, proč by dávali za špatně prosperující nemocnice takové velké peníze je toho důkaz. Proč? Zaplatim třeba 103 mil. za Mělnickou nemocnici, která leží na velmi lukrativním a velkém pozemku,musim ji pět let provozovat pod pokutou 20 mil. Kč. Když jí prodám za 200 mil. zaplatím 20 pokutu a jsem vysmátý. Těm ,kteří tyto nemocnice prodávají je absolutně jedno, kdo je koupi, obálková metoda - kdo dá víc je jeho a co bude dál , co pacienti ? Ty jsou vedlejší, já (BENDL)si zajedu do IKEMU a oni si počkají rok,dva na operaci. To jestli ODS nebo ČSSD , to je celkem jedno,ale jedno se panu Rathovi nedá upřít, první si trochu došlapl na hospodaření pojišťoven a očividně se jim to moc nelibilo-proč asi ? A co já vím, tak jeho prognozý o tom jak to dopadne s s nemocnicema,které hejman Bendl prodá, podporuje hodně lidí kteří do toho vídi a mají k tomuto problému dost blízko. Zdraví máme každý jen jedno a proto by stranická příslušnost měla jít stranou.
07. 05. 2007 | 17:16

azz napsal(a):

To co politik rika na verejnosti a treba v blogu .. hmm to bych nekomentoval , jsou to plky .. ale jedna vec je pravda ze minimalni mnozstvi z komentujicich je ze zdravotnictvi .. kdo tam nepracuje nemuze to videt, muze o tom jen kecat .. hodne nahore jeden takovy byl a moc pozitivni to nebylo .. ve zdravotnictvi by to chtelo nejaky krok nekam .. ale to co zapocalo s vladou uz pred tim nez bylo jejich 100:100 vubec odsouhlaseno .. nevypada pro nas do budoucna v nemocnicich dobre.. Mozna ani s panem R by to nikam nevedlo .. ale tohle neni z blata do louze .. tohle je z louze do blata .. nekdy se mi zda jestli ne jeste mnohem hur .. :( A co se proti tomu da delat .. NIC .. jen jednou tady vsichni za par let budeme vzpominat na tuhle vydarenou akci .. a budeme ji mit v hlave jako spousty predchozich privatizaci .. ach jo ..
07. 05. 2007 | 17:17

anton napsal(a):

navrhuji aby všichni sympatizanti ODS nesměli chodit do státních nemocnic ať si užijí těch dokonale soukromých a pak můžou mlátit slámu dál
PS: Rozkrádat nemocnice si dovolí jen ODS a ta se budou brzo likvidovat rok 2008 je za humny ...
07. 05. 2007 | 17:54

Fialovy Krokodyl napsal(a):

Máte bohužel pravdu, pane doktore.
07. 05. 2007 | 18:05

Robert napsal(a):

Mě je uplně jedno která nemocnice mě bude operovat a za kolik.Díky Vám a usporným opatřením které jste zavedl v nemocnicích mě nikde nechtěli odoperovat totalní náhradu kyčelního kloubu.Tak jsem denně musel užívat ibalgin tím jsem si ničil jatra ,noha se zkrátila o 3 cm tím jsem si ničil páteř .POněvadž jsem jí šetřil svalovina se zmenšovala. Nyní jsem půl roku po operaci naposled mě noha bolela v den před operací jse rad že mohu bez bolesti pracovat.Nebýt Vás ,byl bych těchto bolestí ušetřen mnohem dříve.Jen lituji že pan Macek zůstal jen u jednoho pohlavku měl to vyřešit pěstí.
07. 05. 2007 | 18:13

kratochvíla Josef napsal(a):

Dobrý den,

se zájmem jsem si přečetl Váš článek týkající se prodeje a privatizace středočeských nemocnic. Upozorňuji na to, že v České televizi v Otázkách VM z Brna pan ministr zdravotnictví Julínek řekl, že: "Prvně je třeba provést reformu zdravotnictví a teprve pak je možno privatizovat nemocnice!" Žel jeho spolustraník středočeský hejtman Bendl však nerespektoval tento správný odborný názor svého - ODS ministra zdravotnictví a důsledně provádí přesný opak toho. Prodej stř. nemocnic v sobě obsahuje řadu neřešených problémů a chyb:

a) není dostatečně jištěn (10 mil. Kč a 5 let provozu zdrav. zařízení jsou pro podnikatele směšné nízká kritéria.....)

b) není cenově ošetřeno to, že stát v posledních 10ti letech do řady nemocnic "nalil" na přístroje a investice stovky mil. Kč. Je proto pravděpodobné, že toto zřejmě bude i obsahem žaloby na kraj od ČSSD a Vás.

c)není dostatečně rovnoměrně zajištěna stejná lůžková zdravotní péče v rámci stř. kraje pro jeho občany. Občané stř. kraje se tedy z hlediska nemocniční péče "dělí na rovné a rovnější". Jak to? Počítejme společně, ve stř. kraji žije asi 1,5 mil. obyvatel. Pak lidé žijící v místech oblastních nemocnic (Kolín, Ml. Boleslav, Kladno, Příbram a Benešov) a jejich okolí (cca 0,5 mil. obyvatel) mají a budou mít podstatně lepší lůžkovou zdravotní péči než zbývající milion obyvatel kraje, kde se lůžková zdravotní péče od nástupu hejtmana Bendla systematicky zhoršuje a omezuje. Avšak Rada kraje a jeho hejtman by měly dbát na to, aby lůžková péče o jejich občany kraje byla rovnoměrná a stejně kvalitní a dostupná. Jsou přece zástupci VŠECH obyvatel kraje a ne jen jedné třetiny.

Vezměme si jako "modelový příklad" nemocnici Nymburk. Kdo si prohlédne ročenky nemocnice v Nymburku vydané před 25ti lety (ke 100 letům nemocnice) a nyní ke 125 výročí nemocnice, zjistí, jak výrazně se nemocniční péče zhoršila a snížil počet lůžek, oddělení, počet lékařů a zdrav. sester. Např. na interním oddělení nemocnice bylo až 6 druhoatestovaných internistů, nyní je to jen jeden a to je 70tiletý důchodce! Obdobná "zdravotní situace" je i na ostatních lůžkových odděleních. Některá přitom byla zrušena úplně (oddělení ORL a dětské, mluví se i o rušení odd. novorozeneckého a gynekologie). Radikální postupné omezování provozu nemocnice od roku 2003 je sice vyváženo výrazným zlepšování stavu 5ti spádových nemocnic kraje, to ale není pro obyvatele mimo tato centra (a tedy i v Nymburku) řešením. Dopravní dostupnost (vlak, autobus, auto) totiž prakticky z většiny míst celého kraje je ve Středočeském kraji dlouhodobě pracovně i historicky vedena JEN na hlavní město Prahu a ne napříč krajem. Nárůst pacientů ze stř. kraje v pražských nemocničních zařízeních a problémy s jejich přijímáním a hospitalizací podtrhl ve výše zmíněné diskusi v OVM v Brně i pan prof. Pafko.

Navíc kupec nymburské nemocnice - město Nymburk se silně zadluží (musí si na nákup nemocnice vzít cca 100 mil. Kč úvěr; 87 mil. Kč platba za nemocnici a 20 mil. Kč investice do nemocnice). Tedy místo, aby město Nymburk udělalo vše pro to, aby zajistilo, zprovoznilo, zlepšilo a investovalo do své nemocnice a pro své občany 100 a více mil. Kč. , odevzdá tyto peníze (87 mil. Kč) vedení kraje a hejtmanu Bendlovi, což ještě více zvýši nerovnoměrnost kvality lůžkové péče v kraji a nerovnoprávnost občanů kraje v oblasti nemocniční péče! Otázka též zní KAM tyto peníze v rámci kraje půjdou?

Zásadním problémem ale je, že vedení stř. kraje chybí dlouhodobější představa/koncepce o rozvoji nemocnic a jednotlivých medicínských oborů v kraji jako celku obecně. Chybí též jasná hlubší představa/koncepce o dalším „prolínání“ středočeského zdravotnictví s pražským zdravotnictvím. Není bez zajímavosti, že stř. kraj zřejmě nemá ani žádnou smlouvu s lůžkovými zdrav. zařízeními v hlavním městě v Praze. To vše mne vede jednoznačně k tomu, že v současnosti by se privatizace nemocnic neměla provádět tak, jak ji provádí středočeský kraj, hejtman Bendl a jeho Rada.
07. 05. 2007 | 18:25

deerhound napsal(a):

je to poměrně estébácký slovník, a sedí to u člověka, který sám kupuje polikliniku. No , myslím, že v Česku je naprosto jedno, zda je "politik" pravicový nebo levicový..autentická pravice ani levice, tím méně poctivá, u nás neexistuje, a slovo politik jsem do uvozovek dal záměrně. Nejsem naivní
07. 05. 2007 | 18:57

ivo conolly napsal(a):

dobrý den všem,
můj názor na věc..reforma zdravotnictví je těžký oříšek,myslím,že to není věc jedné vlády,ale spolupracovat by měly všechny subjekty a lidé,kteří se spolupodílejí na provozu a fungování zdravotnictví a nemocnic.mělo by se místo neustálého hádání a házení špíny na druhé a nekonstruktivních řečí mudr.Ratha,Paroubka společně s Topolánkem dojít k určitému kompromisu,který bude vhodný pro obě strany a všechny ve státě.myslím,že vzájemný antagonismus by měl dát přednost odpovědnosti za efektivní fungování a hospodaření zdravotnictví..
07. 05. 2007 | 20:52

Peol napsal(a):

Nedej boze pls abych byl nemocny .. a dekuji ze uz nebydlim ve stredoceskem kraji
07. 05. 2007 | 21:25

Peol napsal(a):

tak v tom bude zasadni a principialni problem, nebot hlavni kriteria obou stran nespocivaji ve SNAZE POMOCI nemocnemu zdravotnictvi, ale zakladni principy jsou
- slibit nekomu neco za neco
- pospinit nekoho necim
a tak rozhodnuti udelane jednou vladou se po case jinou a nebo tou samou vezme zpet a penize promrhane za politiku se stavaji zcela vyhozenymi a nebo hure za docasne rozhodnuti zaplati obcane svym casem a penezi.
Otazka je co s tim, ze jit na beznou operaci do okresniho mesta je prinejmensim o drzku.
07. 05. 2007 | 21:34

Ondra napsal(a):

Po precteni komentaru k tomuto, ale i jinych politickych clancich musim konstatovat, ze vetsinu snad pisi stejni lide. Nebo snad vsichni lide v CR uvazuji a jednaji stejne? Ted nevim co je horsi. At je tema jakekoli, tak vzdy skonci tim ze jeden tabor hazi spinu na ten druhy(vetsinou pak papouskuji co sliseli v televizy). Malokdo se pokousi rozumne zduvodnit sve stanovisko. Vsichni jen zaslepene veri svemu stanovisku. Je to proste my proti nim. Nehajim zde volice zadne strany( prekvapive se vsichni totiz projevuji stejne). Jen bych byl rad, aby se lidi naucili zamyslet se a posoudit danou situaci i z druhe strany. Pouze s timto pristupem a dobrou informovanosti, muzete pronaset vyroky, ktere pronasite, tak aby to nevypadalo smesne.
07. 05. 2007 | 22:29

tomáš napsal(a):

Bedlivě jsem si přečetl všechny uvedené komentáře a opět jsem se utvrdil co je v našem národě zloby.Pochopitelně tomu napomáhá i naše politické klima.Nyní k článku pana Ratha.Prodej nemocnic je veliká lumpárna a to z několika důvodů.Kraje dostali nemocnice ze dvou třetin oddlužené (poslední třetinu hejtmani svorně písemně odmítli).Postupně tyto nemocnice vytunelovali ve jménu vytvoření nových nemocnic a.s.(na a.s.byl bezplatně převeden hmotný i nehmotný majetek odlužených nemocnic).Ty zadlužené zbytky-původní třetinový dluh, odložili nový majitelé-kraje a zároveň nový zřizovatelé jako kostlivce do skříní a tam do dnešního dne leží ale mají svého placeného řiditele.Celou dobu jsme hejtmany byli přesvědčováni,že nové a.s. fungují perfektně a bez dluhů.Nedávno jsem četl zprávu Nejvyššího kontrolního úřadu (NKÚ),která hodnotila stav hospodaření nemocnic a.s.,které řádí kraje.Zpráva konstatovala,že nové nemocnice jsou zadlužené více,než když je stát předával krajům.Toto potvrzuje i tvrzení pana hejtmana Bendla,který prodej nemocnic odůvodňoval tím,že jsou dlouhodobě neziskové.Když se připravoval zákon o neziskových nemocnicích,který měl mimo jimé zabránit prodeji nemocnic,všichni hejtmani říkali.že o prodeji neuvažují.Mám si snad myslet,že lhali.Mimo jiné o prodeji nemocnic neuvažuje jenom středočeský kraj.Když jsem slyšel podmínky za kterých se má prodej uskutečnit,vede mi to k přesvědčení,že se jde novým majitelům na ruku a to nemluvím o cenách.Podmínka,že mavý majitel musí zdravotnické zařízení provozovat maximálně pět let je směšná.Ptám se co bude po onich pěti letech.Odpověď je celkem jasná.Některé nemocnice zaniknou a ty co s pomocí peněz ze zdravotních pojišťoven a dotací státu zůstanou,zruší pro ně neekonomická oddělení.Bohužel taková je realita a je třeba si v této souvilsosti vzpomenout na privatizaci z devadesátých let.Ce se tehdy zašantročilo i dobře proslerujících podniků atd.To že Rakovnickou nemocnici kupuje náhodně blízký příbuzný pana hejtmana Zimmermanna opravdu není náhoda.A ještě k osobě pana hejtmana-je to člověk,který neumí svému voliči ani odpovědět na jeho písemné otázky,které se týkali právě hospodaření zdravotnických zařízení v plzeňském kraji.To tedy není ten správný člověk na místě hejtmana a je mi úplně jedno za jakou politickou stranu.Poslední poznámka:uvedené informace nejsou vymyšlené ale pochází ze zdrojů Krajského úřadu plzeňského kraje.
08. 05. 2007 | 12:59

Hrouda napsal(a):

pokrašujte, držím Vám palce.Tyhle řeči se ODSce těžko poslouhají.
08. 05. 2007 | 13:12

gamb napsal(a):

Pan Rath (jak priznacne jmeno) je hovado ktere tu snad jeste nebylo
08. 05. 2007 | 13:52

Karla napsal(a):

Pan Bendl je známý lhar, ktery uz si nakradl hned za zacatku, koupil si nove auto pro psa za erarni penize. ted chce rozkrast jeste ten zbytek, cesky receno je to blbec
08. 05. 2007 | 21:22

Ivoš napsal(a):

Nedá mě to a musím něco napsat.Se soukromími lékaři a nemocnicemi bych souhlasil v případě , že to nebude na úkor stavu z roku 1989.Tím myslím ponechání státní zdravotní péče.Chceš podnikat - tak ano ale za své a bez dotací ze zdravotních pojišťoven a státu.Potom se uvidí , kolik budete mít platících pacientů.Za státní a ze státního se DOBŘE privatizuje.
09. 05. 2007 | 10:05

Sarah napsal(a):

Pan Rath se bouří proti prodeji nemocnic pod cenou, ale sám si pro jistotu jednu rychle utíká koupit?!?!? A s nabídkou 16 mil. vyhrává výběrové řízení, když min. cena byla 5 mil. - to jest CENA VĚTŠÍHO BYTU V KRAJSKÉM MĚSTĚ??? A vlastníkem nemocnice se stane s.r.o. se základním jměním 100 tis. Kč??? Závěr nechť si učiní každý sám :(
09. 05. 2007 | 10:29

Lucie napsal(a):

Ja naopak obdivuju pana doktora Ratha za to, jak vystizne dokaze popsat problem. Nemyslim si, ze jeho slovnik je vulgarni. Naopak si myslim, ze vsichni zname mnohem vulgarnejsi ceske slovicka, nez ktere pouziva pan Rath. Souhlasim, ze privatizace nemocnic je zlodejina a nechapu, jak se neco takoveho muze dit. Zdravi se neda kupovat, je to jedna z nejzakladnejsich jistot zivota.
Nevolila jsem ani CSSD ani ODS. CSSD si zvolila spatne vedeni a ODS hleda ve vsem ten nejlepsi bysnys, trosku socialniho citeni by jim opravdu neuskodilo.
09. 05. 2007 | 11:32

Honza Š napsal(a):

Milá Lucie,
Zdraví se opravdu nedá kupovat, ale každý by se o něj měl starat, což se bohužel neděje. A to jestli je nemocnice privátní nebo krajská na péči o Tvé zdraví vliv nemá.
V Čechách nemůže přežít nemocnice bez smlouvy s pojišťovnou a jen na pojišťovně je, jakou péči svým pojištěncům nasmlouvá a s kým. Rušení oddělení lze velmi snadno zabránit právě ve smlouve se zdravotní pojišťovnou, vše je jen otázka smluvních vztahů a nemusí do toho žádný ferda z ministerstva, ať rudý nebo modrý mluvit. Soukr. majitel bude mít hlavně zájem na produktivitě práce personálu, na neplýtvání materiálem a léky a na vystupování zaměstnanců při jednání s klienty ( pacienty ). Nic z toho neplatí ve státní, tím méně neziskové nemocnici. Jen doufám, že nikdy nebudu muset být ošetřen v podobném Rathově neziskovém zařízení, příkladů je mnoho ve státních nemocnících v Anglii - dop. všem kritkům vyrazit na exkurzi.
P.S. Slovo zisk není synonymum pro slovo krádež, stejně jako slovo soukromník není synonymum pro zloděje, jak se nám snaží socialisté už 8 let vtloukat do hlavy. A z našich daní se již zaplatilo tolik politických lupáren, že je komické když se nějaký politik neustále ohání tím co zvorali Ti druzí.
09. 05. 2007 | 14:50

Lucie napsal(a):

Mily Honzo, pokud je nemocnice privatni, tak majiteluv cil je ekonomicky zisk A profitovat na zdravi lidi je opravdu nechutne a pokud by tohle melo byt standardni chovani a jedine chovani v nemocnicich´ v CR, tak bych se opravdu stydela. Je to pro me neprijatelne. Ja vas naopak poslu na exkurzi do nemocnic do Danska. System v Dansku je srovnatelny s tim v Ceske republice, nemocnice jsou statni. Akorat ten pristup a chovani je podstatne odlisny. Pece je zdarma, ale to neznamena, ze si zaujdete k doktorovi, kdy se vam zachce a ze lidi budou chodit nemocnice jak do marketu. Pokud nemate opravdu vazny problem, jako zlomenou ruku, tak si musite nejprve zavolat svemu obvodnimu lekari, vysvetlit co vam je a ten vas pote objedna na navstevu. Pokud je to nalehave, tak vas doktor vezme jeste ten den. Myslim si, ze vse prameni z pristupu nemocnic a jejich zamestnancu. Pokud by se zmenilo chovani a pristup v nasich ceskych nemocnicich a pojistovnach, tak by bylo vse temer vyborne a resili bychom malicherne problemy. Vsichni, kteri se pohybuji ve zdravotnictvi by si meli uvedomit proc tam jsou, ze je to zdravi lidi a ne bysnys. Ve statnich nemocnicich v Dansku dostane kazdy standardni peci a pristup bezohledu na to, jestli ma na konte nulu nebo milion korun. Zamestnanci jsou ochotni a mili a to prameni z uvedomeni - proc tam jsou. Jsou tam pro ostatni, aby pomahali a ne aby na nemocnych vydelavali. A tak to ma byt. A pote mate privatni zarizeni vedle statnich, kde si muzete zaplatit a dostat tu nejlepsi peci. Takovy system, si myslim, je fer.
Jeste me zarazi, sam rikate, ze nemocnice nemuze existovat bez smlouvy s pojistovnou a kde podle vas bere pojistovna penize, ktere pote proudi do nemocnic a lekarum? Je to samozrejme od nas, co si plati pojisteni sami, nebo za ktere plati stat ze statniho rozpoctu - takze z dani, ktere zase platime my. A proc by tyto penize mely proudit do soukromych subjektu, jejichz cilem je zisk? Jakozto se uz deje v zprivatizovanych subjektech, ktere jsou v soukromych rukou ale s prijmy od statu. Takovymto zpusobem proste nemuze byt soukromy a verejny zajem provazan..
12. 05. 2007 | 14:18

Francesco napsal(a):

Pana Ratha nemusím, má dost velké narcistní sklony podobně jako pan Macek. Ale jako lékař zachránil mé přítelkyni život, když prosadil její převezení do IKEMU, ačkoliv to ostaní lékaři považovali už za zbytečné. Uděla to zcela nezištně, a prosadil svůj odborný lékařský názor.
V porovnání s loupeživým hasičem Bendlem z ODS je to šlechtic, a s tím bezprecedentním rozkradením nemocnic ve středočeském kraji má bohužel pravdu.
15. 06. 2007 | 15:16

Ing. Novák (Havířov) napsal(a):

Souhlasím plně s autorem článku. ODS je špína
18. 06. 2007 | 11:37

Martin napsal(a):

Nic překvapivého. Už před volbami jsem věděl, když bude u koryt ODS, že tuto zemi rozkradou. Vždyť to udělali už v roce 1992 do roku 1997. Mají praxi. Co nestihli prvně teď to dokončí. Všichni se chtějí zaopatřit bezpracně do budoucna. Už za komunistů tady byla tajně vyšetřována ekonomická mafie, která tady existovala. Ale komunisti s ní nic nezmohli. Co jim nakázali oni nerezpektovali a nedodržovali. Proto ta revoluce a taková privatizace. Vzpomeňte si, když tady bya velká povodeň každý přispíval jak mohl s penězi, jenom pan Bendl si koupil luxusní auto za milion korun. Tato strana se neštítí ničeho a neví ani co je morálka, a neuvědomuje si že je placena z našich daní.
26. 06. 2007 | 12:54

kárl napsal(a):

jasně a co s tim uděláš dádo?
30. 07. 2007 | 19:24

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy