Očista stadionů od výtržníků a darebáků

04. 03. 2009 | 12:05
Přečteno 6080 krát
Uplynulý týden přinesl mnoho řečí o fotbale, ale také několik jasných činů. Jiří Paroubek hodlá pokračovat v parlamentu v řečech, já chci dále konat. Jeden deník mimo jiné napsal, že „...Langer válčí s fotbalem“. To je slušně řečeno hloupost. O mně se ví, že mám ke sportu, a k fotbalu zvlášť velmi pozitivní vztah, svůj život si bez nich nedokážu vůbec představit. Očištění fotbalu je pro mě srdeční záležitost a nechápu, jak mi někdo může něco takového, jako je nepřátelský vztah k fotbalu, podsouvat.

Chci dosáhnout dvou věcí: aby měl pořadatel v této zemi zodpovědnost za bezpečí těch, kteří si zaplatili vstup na soukromou akci. A abychom se přestali tvářit, že chuligáni jsou nezbytnou součástí sportu. Fotbaloví výtržníci nejsou žádní fanoušci. Nejde tedy o to, jak je nejlépe na stadionu „porazit“, ale jak udělat z prvoligových tribun bezpečné místo zábavy.

Není pravda, že kluby nemají možnost s výtržníky zatočit. Ti, kdo se chtěli připravit, to udělali. Za to jim nabízím vůli změnit fotbalové prostředí. Atmosféra na fotbalových stadionech, zatím nikdy v Česku neřešená, se nezmění po jednom nebo dvou ligových kolech. Chuligáni si musí uvědomit, že to nebudou oni, kdo budou určovat pravidla. Myslím, že jim to minulý týden došlo. Tvrdé, a hlavně rychlé tresty jsou důkazem, že máme dost možností, jak prosadit právo a pořádek. Nyní hrajeme o to, komu patří fotbal. Nemůžeme jen trestat, musíme s rváči vyhrát i psychologický zápas. Neřešením tohoto problému tu vznikla „elita“, která se rituálně každý víkend za pozornosti médií a policie vyráží poprat. Hráči, majitelé i šéfové klubů musí dát jasně najevo, koho na stadionu chtějí, a kdo je pro ně nežádoucí. A to represivní složky státu dokázat nemohou.

Očekával bych od Jiřího Paroubka, který se na fotbale nechává rád vidět, že podpoří zájem všech slušných fanoušků: Tvrdě postupovat vůči těm, kteří nedodržují návštěvní řády jednotlivých stadionů. Ale nepřející politik v Paroubkovi zvítězil nad fotbalovým fanouškem. Já si dovedu představit český fotbal bez výtržníků a kluby bez dozoru policie. Kluby jsou určitě schopné zbavit se těch, kteří jim kazí dobrou pověst i byznys. Nevěřím, že po odchodu výtržníků budou stadiony prázdné. Přijdou ti, kteří se tam dosud bojí nebo kteří se takovéhoto způsobu sportu odmítají účastnit. Mám dvě možnosti. Buď ustoupíme chuligánům, předáme jim tribuny fotbalových stadionů a za peníze daňových poplatníků opět uděláme z policie pořadatelskou službu. Nebo každý, kdo má fotbal rád, odvede svůj díl práce: policie, státní zastupitelství, soudy, kluby, a pak musíme uspět. Jiřímu Paroubkovi při nedostatku vlastních myšlenek zbývají řeči a víra, že výtržníci jsou silnější než slušní lidé. Já - na rozdíl od něho - mám cíl, prostředky i vůli prostředí na fotbalových stadionech změnit.

Poznámka na závěr: Poslanecká sněmovna v úterý 3. března nakonec o Paroubkově iniciativě ohledně možného návratu policie na stadiony vůbec nejednala - poslanci o jeden hlas program této mimořádné schůze neschválili.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Čochtan napsal(a):

".. aby měl pořadatel v této zemi zodpovědnost za bezpečí těch, kteří si zaplatili vstup na soukromou akci.."
To zní rozumně. Fotbal je soukromá akce, a nikdo nemůže chtít po dańovém poplatníku aby financoval pořádek na té akci.

Nevím ale, jak to chcete pane Langer provést, leda snad výtržníkům vypálit na čelo cejch aby se už na žádný stadion nedostali. Jinak nevím. Nebo vytetovat ?
04. 03. 2009 | 12:18

talentovaný šibal napsal(a):

Proboha Íčko se ozvalo! Jen chci připomenout že je pracovní den Ivánku, měl bys radši pracovat a ne psát články do médií. To si dělej o víkendu nebo po pracovní době. To jako nemáš dneska co dělat? Zrušili ti snad oběd s Hugem Sekyrou, Pitrem nebo jiným kámošem?

K tomu fotbalu co mě natom úplně zaráží je ta tvoje neschopnost.
Tak když v tom Brně tu bitku vyprovokovali Poláci a přijelo se jich tam porvat přes 70 pak nechápu proč je výsledek takovej že byl VYHOSTEN POUZE 1 POLAK. To je snad vtip, proč nebyli vyhoštěný všichni ??

Podle mě by mělo Íčko znovu vylézt na Kilimandžáro a už tam zůstat!
04. 03. 2009 | 12:28

Jiftach napsal(a):

Pane Langere,
z určitého úhlu pohledu máte pravdu a jsem schopen pochopit Vaší argumentaci, na druhou stranu podle mého názoru není možné činit ze slušných návštěvníků sportovních utkání rukojmí neschod mezi státní správou a soukromými subjekty. Je pravdou, že každý občan má právo být dostatečně chráněn před neurvalci a soukromé ochranky mají jen velmi malou možnost legálními prostředky tuto ochranu zajistit. podle mého názoru je třeba tento problém vyřešit legislativně. Až zemřou na stadionu lidé, bude pozdě litovat toho co se stalo. Zrovna dnes jsem četl článek o tom, že by situaci mohl řešit zákaz vstupu podnapilým na stadion. I to je třeba způsob jak návštěvníky chránit. Je mi jasné, že to není na na Vás, ale jistě by stálo za to o tom více komunikovat.
04. 03. 2009 | 12:28

Petr Havelka napsal(a):

Co to zkusit jako v Anglii. Známé "firmy" mezi takyfanoušky mají stanoveno soudem "Dostavit se v době zápasu na policejní služebnu a tam setrvat stanovenou dobu" jinak vězení.

Nejvíce mne pobaví, když policie doprovodí takyfanoušky od zdemolovaného vlaku na fotbalový stadion. Měla by je doprovodit na osiřelé neútulné místo v blízkosti stadionu, aby k nim mohla dolehnout zvuková kulisa utkání.
04. 03. 2009 | 12:30

Al Jouda napsal(a):

Stále mi není jasné, jak chcete vyúčtovat náklady, které údajně vznikly policii v souvislosti se zásahem na stadionu.
1) Platy příslušníků zásahových jednotek jsou tarifní a měsíční, takže ať hlídkují nebo se válí na služebně, je to jedno.
2) Jejich výstroj a výzbroj je již jednou zaplacena, takže alespoň se pocvičí.
3) Náklady na pohonné hmoty na jejich výjezd mikrobusy jsou marginální. Kolik km ujedou tam a zpět ? Kolik mají km limit na cvičné akce za měsíc ?
4) Nic dalšího mne nenapadá.
04. 03. 2009 | 12:41

pozorovatel napsal(a):

Ta vaše policie je supr ,vrhli se na toho kdo se tám motal, byl nejmenší nikoho nemlátil s nikým se neškubal a ještě ho zavřeli , Policie jsou opravdu hrdini , před minimaxem utíkali co jim nohy stačí .
04. 03. 2009 | 12:42

Meňo napsal(a):

Ano, ale stejně si myslím, že policie by měla konat. Fotbal je věc veřejná, né jen majitelů stadionů a fotbalových klubů. Mám pocit, že v cizině (na západ od našich hranic) se to praktikuje.
Mám rád Anglii, a ta jako kolébka fotbalu si dovedla poradit i s vandaly a chuligány. Za kanálem La Manche ostatně policie MÁ RESPEKT mimo jiné také proto, že si ho dovede VYNUTIT. Demokracie-nedemokracie, když při jejich přehlídce překročíte lajnu, kam až smí diváci (třeba abyste si jenom pořídili fotografii, t.j. 3 vteřiny), nekompromisně na vás napřáhnou pendrek a nenechají vás na pochybách, že při delším trvání mého přestupku by ho neváhali použít. To u nás bychom řekli, že policie se zachovala nedemokraticky.
Inu, jiný kraj, jiný mrav. Chtěl jsem jen ukázat, JAK se dají řešit problémy dříve, než skutečně nastanou.
Dík za pozornost.
04. 03. 2009 | 12:50

Míval napsal(a):

Nechtěl byste někdy napsat něco milého - třeba "Očista vlády od darebáků"?
04. 03. 2009 | 12:51

češka napsal(a):

Pane Langře, já nerozumím tomu, co je a co není soukromá akce a jak jinak chce stát zajistit práva o ochranu svých občanů-fanoušků.
Pokud vím, sport je se souhlasem státu a jeho právními úpravani financován Sportkou.
Kdyby se stát nezřekl dobrovolně zisku této firmy, šly by ty peníze do rozpočtu. Takže se jedná o peníze, který stát sportu daruje.
Tyto peníze jsou hlavním zdrojem financí sportovních klubů. Takže utkání nejsou soukromé akce.
04. 03. 2009 | 12:52

vlkodlak napsal(a):

to talentovany sibal,
Jen chci připomenout že je pracovní den "talentovany sibale", měl bys radši pracovat a ne psát články do médií.
A totez plati pro dalsi "talentovene sibaly" jako Sobotka, Rath, Krecek, Havel, Paroubek...atd. Sibalu z CSSD co by meli pracovat misto psat do medii je tu mnohonasobne vice nez sibalu z ODS. Prece jsou vsichni placeni i tebou. Cim to je ze tu hlavne zvatlaji v pracovni dobe hlavne ti z CSSD?
04. 03. 2009 | 12:59

Xury napsal(a):

Pro češku:
pokud se nemýlím, tak peníze ze Sazky nejdou do vrcholového fotbalu, natož aby byly hlavním příjmem.
Pro ostatní:
celých dvacet let tam ta policie asistuje a nic se nezměnilo. Možná není Langrova cesta ta správná, ale aspoň se pokouší s tím něco udělat. Bublan toho schopen nebyl. Ten akorát na Paroubkův příkaz poslal zmlátit bezbranné technaře. Kupodivu si na rowdies netroufl.
04. 03. 2009 | 13:09

Aleš napsal(a):

KLasika demagogie z obou stran ODS i ČSSD, místo snahy řešit opravdu závažný problém
Mne se líbil tento názor.
http://hn.ihned.cz/2-348018...
04. 03. 2009 | 13:11

dříve ruda napsal(a):

pane ministře,

ví se o vás a podsouvá se vám toho mnohem víc. Nepřátelský vztah k fotbalu je tím nejmenším.
04. 03. 2009 | 13:19

štamgast od tygra napsal(a):

V zásadě se jedná o to zavést pořádek na stadionech. Jenže jestli se to nepodařilo za účasti policie, pak lze jen těžko předpokládat, že se to podaří bez ní. Seberme rozum do hrsti, adoptujme právní úpravu z Anglie a důsledně a bezodkladně jí aplikujme za asistence policie, klubů, svazu, majitelů stadionů atd. Až se podaří stav na stadionech zlepšit, stáhněme polici, ale ne dřív!
04. 03. 2009 | 13:28

lubka napsal(a):

Mám jenom jednu otázku,pane Langr.
Jak má pořadatel zajistit bezpečnost proti 1000 členné,dobře organizované skupině grázlů.To není žádná hospodská rvačka,ale regurélní boj.
Žádná agentura do toho nepůjde,protože žádná nemá status české policie (tj.veřejný činitel). Grázlové to dobře vědí a umějí toho využít. Pokud se stane,že grázlovi při zákroku zlomíte např.ruku,papínek na vás poštve armádu advokátů a budete rád,že z toho vyjdete s pokutou.
Ono dělat líbivá gesta a špulit pusinku do televize umí každý trouba,ale zařídit legislativu tak,aby to co navrhuji bylo proveditelné už taková sranda není,že?
A jen na závěr. Pokud se nemýlím,policie zajišťuje pořádek mimo stadion. Takže musí být přítomna před stadionem před a po zápase. Pak nechápu,proč nemůže být i na stadionu.
Ono je toho ne vás k nepochopení víc.
04. 03. 2009 | 13:32

juvel napsal(a):

pro Xury: No a vidíte, od té doby, co dostali technaři výprask, s nimi již nejsou vážnější problémy. Nescházejí se už tajně a na divoko, dodržují předpisy a je víceméně klid. Je ovšem pravda, že už to pro ně není taková adrenalinová záležitost jako dříve a proto je to už tak nebaví.
04. 03. 2009 | 13:40

student napsal(a):

Pane Langere, moc nemusím poslance Křečka. Ale ten tady před časem vznesl otázku: Co udělají policisté, kteří pod ochranou dovedli na stadion hordu fanoušků, když jim fotbalový klub řekne "odveďte je zpět, my je tady nechceme"
Vydal jste v tom smyslu nějaké rozkazy ?
04. 03. 2009 | 13:41

neo napsal(a):

lubka:

stačí je nevpustit na stadion.

Jinak pořadatel má v mezích zákona celkem dost možností a policie opravdu není placena námi poplatníky aby hlídkovala na soukromých akcích. Běžná praxe platná hooodně dlouho je, že policie je přivolána, až když dojde k nějakému porušení zákona.
Takže milý lubko, když budeš mít doma párty z kamošama, policista ti tam jistě hlídkovat nebude. Teprve až se ožerete jak dobytek a vytřískáte sousedovi okna...bude policie pravděpodobně přivolána a vy opilci výtržníci patřičně zpacifikováni.

Pokud to nepochopíš ani po takovém příkladu, tak fakt nevim.
04. 03. 2009 | 13:42

Teo napsal(a):

Pan Langer má moje sympatie co se fotbalového šílenství týče. Už roky jsem nebyl raději na žádném fotbale první ligy. Nestojí to za ta rizika, včetně odstavení auta na parkoviště u stadionů. Nízká návštěvnost na zápasech první ligy je přímý důsledek chuligánství debilní části obyvatelstva. Že s tím nedokázal zatím nikdo zatočit, považuji za neschopnost funkcionářů fotbalu i ministrů vnitra.
Takže Langerovi přeji úspěch s tímhle skutečným tahem proti chuligánství na stadionech. A jestliže nebude mít účinek, pak ať fotbal raději na stadionech pro veřejnost opravdu skončí. Oni si to pánové od fotbalu moc rozmyslí i sázkové lobby bude mít utrum, a tak určitě vrhnou proti chuligánství vše, ba i své vlastní peníze!
04. 03. 2009 | 13:43

pavlik napsal(a):

Pane Langr poslouchaj, vidím, že se snažíte býti dobrý stratég.
Fotbalové manýry s pořadateli a výtržníky vidím, že mají větší cenu a přednost, než krakatická politická záležitost, týkající se všech lumpů a darebáků.
04. 03. 2009 | 13:45

orinoko napsal(a):

Zatímco početní stav policajtů se snižuje, tak si Íčko jede ve svém spektáklu - Pomáhat a chránit.
Tak jak se nám soudruhu připravuješ na Obamu? Nepřípustné, aby mu někdo z našinců nabídl třeba jointa nebo velkýmu ruma. Z toho by mohl mít bavič Topolánek lisabonské osypky.
Tak , kam ho nasměrujete? Od Tygra přes U kocoura až ke Sluncům? Bacha na černé mafie! Nedávno mi už zase jeden zhmotnělá tma nabízel nějakou Bulharku. - Aby nedošlo k diplomatickému fópá. Obama sice vypadá tak nějak lidově , ale musí být ve formě. Na Hradě se bude oteplovat /Zahradil už má rezervé v páté brázdě/ , tak ne aby se nějaký bodygárd pro něco neohnul. To by pak přítomný celek mohl chytnout ptačí chřipku.
Co ti budu povídat. Hlavně Pocákat a bavit.
04. 03. 2009 | 13:50

123 napsal(a):

Pane Langer- kdo má podle zákona právo legitimovat fanouška na zápase - jedine policie! Vy bohužel o realite na českých stadionech víte málo
04. 03. 2009 | 13:52

lubka napsal(a):

Neo:
Na základě čeho je nevpustit na stadion.Když nebudou evidentně ožralí a agresivní.
Jaké má pořadatel možnosti zakročit proti takovéhle tlupě?
Tebou avizovaná běžná praxe způsobí,že škody budou několikanásobně vyšší. To,co by policie spacifikovala hned v zárodku bude řešit s daleko větším nasazením a následky.
Přirovnání mé párty s tlupou hajlujících fanoušjků beru opět jako pokus fór. Ha,ha ha.
Pokud nepochopíš,že tady nejde o nějakou hospodskou rvačku,ale o dobře organizované skupiny, které vědí co dělají,tak fakt už nevím
04. 03. 2009 | 13:55

Jindřich Mathe napsal(a):

Ale vždyť ti chuligáni řádili i mimo stadion, demolují dopravní prostředky, restaurace atd... To snad není věc soukromá, ale nanejvýš veřejná! A tady policie nedělá nic, jen v klidu ty výtržníky doprovodí na stadion a zpět. Takže je ten fotbal opravdu jen privátní záležitost? Myslím, že určitě ne! A pak také nechápu argument pana Langra, když říká, že pokud by se policie vrátila na stadiony, tak těm lidem vlastně ustupujeme. Já si naopak myslím, že jsme jim právě ustoupili tím, že policie ze stadionů odešla. Souhlasím, ale s tím, že by si přítomnost policie měli kluby zaplatit, alespoň by je to více motivovalo.
04. 03. 2009 | 13:56

juvel napsal(a):

Pro neo: Pane, policejní činnost je také prevence (a to je jedna z její nejdůležitějších činností). Proto se snaží být na místech, kde je hrozí a je pravděpodobné, že může dojít k porušení zákona. Na každém mejdanu jistě nebude, ale jsou mejdany, kdy je dobré být poblíž. A zrovna tak z preventivních důvodů je dobré aby byla na určitých fotbalových utkáních. Je smutné, že s člověkem jako je Langer se nedá rozumně mluvit.
04. 03. 2009 | 13:58

Vico napsal(a):

Policajti už nebudou jezdit k nehodám, policajti už nebudou na stadionech, policajti už nebudou pátrat po osobách bez trvalého pobytu a předávat jim předvolánky, policajti již nebudou..v rámci naplňování sloganu "Pomáhat a chránit".
Tak bože, ochrańuj nás aspoň ty.
04. 03. 2009 | 14:06

neo napsal(a):

juvel: souhlas. tak to i je. policie byla blízko, ne?
lubka:
zkuste občas mrknout na nějaké to nádraží. Ty skupiny jsou agresivní a ožralé už od nástupu v Ostravě či Praze nebo Brně.

Je výhradním právem pořadatele akce nevpustit na akci určité lidi, nesplňující jím stanovené podmínky. Stačí důkladná osobní prohlídka, odsouhlasená samozřejmě návštěvníkem.

Poté by se šikla vstupenka na jméno a kamery na stadionu.

A nakonec by mohl přijít politik a prosadit zákon o doživotním zákazu vstupu na stadiony výtržníkovi.
04. 03. 2009 | 14:07

Jagoda napsal(a):

Langer píše populisticky drsná pojmenování výtržníků, nazývá je darebáky, chuligány.
Informuje, že kluby měly dost času se připravit. Nějak mně uniklo, jaké možnosti mají, jaký model jsme přejali. Britský? Žádný?
Je úplně idiotské postavit desítky policistů do akce, která spočívá v doprovodu hochů na a ze stadionu. A z čekání na okamžik, kdy se uvnitř něco strhne. Kde jsou ty úspory? Jak je to čekání placeno?
04. 03. 2009 | 14:07

Vladimír napsal(a):

Nejlepší ze všeho je Paroubek, který se -jak je jeho "dobrým" zvykem- z ničeho nic stal odborníkem na fotbalové násilí. :D
04. 03. 2009 | 14:07

Frank napsal(a):

Pane bohužel ministře,policie,pokud jste to za svého zbytečného působení v jejím čele ještě nezjistil,je placena z daní občanů tohoto státu a proto je její povinností tak jak jste nechal nalepit na auta, pomáhat a chránit.

Ale protože to vy nevíte,snažíte se přesně ve stylu Vaší loupeživé strany ze služby policie ještě něco vytřískat.( Potřebuješ policii k nehodě- zaplať, potřebuješ zajistit sportovní akci - zaplať )

Pak mi jenom vysvětlete,proč strkáte čumák do soukromých akcích na loukách a hospodách, a vaši těžkooděnci kopou do neozbrojených lidí, kteří na rozdíl od fotbalových magorů,jsou nebezpeční možná jen lesní zvěři.

Přestaňte si otírat svoji křivou hubu o další členy parlamentu,a uvažujte o rychlém odchodu,neboť vy a vaši členové spolku Dmt,jste zatím podělali co jste mohli.

Pak už mě jen napadá, že podle vašeho vzoru si zaplatím.Chlapa s dalekohledem na kterém bude mít záměrný kříž.
04. 03. 2009 | 14:09

Čochtan napsal(a):

Vyřešit to mohou jen slušní lidé, když přestanou chodit na fotbal. O nic nepřijdou, za celých 90 minut je to pár vteřin, kdy je na co koukat. Zkuste si to někdy stopnout.
04. 03. 2009 | 14:14

lubka napsal(a):

Neo,mě to už unavuje. Ty si pořád meleš svou,jak by to mělo být a jak to určitě je,ale evidentně nevíš,jaká bije. Teorie je hezká věc a ty spolu s Langrem jste jistě výborní teoretici.
Bohužel jste oba mimo realitu,což u tebe tak nevadí,protože nejsi ministr vnitra.
U Langra je to na pováženou.
04. 03. 2009 | 14:16

rr72 napsal(a):

Obdivuji lidi, kteří doteď nepochopili, proč výtržníci na fotbal ves kutecnosti chodí. Oni tam nejdou kvůli fotbalu, ale právě kvůli těm střetům a i kvůli střetům s policií. Pokud majitelé klubů neřeknou, že o ně a jejich peníze nestojí, nic se nezmění.To co udělal Langer je jen posunutí větší zodpovědnosti na kluby a teď záleží jen na nich jaký přístup zvolí, zda budou brečet a nebo přijmou opatření.
04. 03. 2009 | 14:17

Xury napsal(a):

Pro Lubka, Mathé a další, kteří chtějí policii na stadionech:
vámi obhajovaný stav tu byl dvacet let a nic se neměnilo a když tak k horšímu. Pokud nejste schopni navrhnout jiné lepší řešení, tak si myslím, že byste měli mlčet. Jinak vámi vzývaní socialisté byli u vesla osm let (tedy čtyřikrát déle než současná vláda) a nezlepšili v tomto naprosto nic.
04. 03. 2009 | 14:29

lubka napsal(a):

Xury:
Psal jsem,že nejdřív měla přijít změna legislativy,která by pořadatelům,nebo zasahujícím agenturám dala status veřejného činitele,jak to má policie. To ti nestačí?
Langr to řeší populisticky a nelogicky (stejně tak reaguje Paroubek)
Nevím,kde jsem v téhle diskuzi vzýval socialisty.
No nic,máš to asi nějaké popletené.
04. 03. 2009 | 14:38

doktor napsal(a):

Ústavní soudkyně Eliška Wagnerová dnes ráno v Českém rozhlase (Jak to vidí) Langrovu DOMLUVU s předsedou Českomoravského fotbalového svazu jednoznačně odsoudila jako velmi nebezpečnou. Fotbalová hřiště jsou veřejný prostor. Aby tam policie nezasahovala při ohrožení zdraví neboi života občanů, na to by musel být ZÁKON.
04. 03. 2009 | 14:39

neo napsal(a):

doktor:
natvrdlý?

policie tam samozřejmě zasáhne, při ohrožení života či zdraví občanů. Ale není povinna tam předem hlídkovat
04. 03. 2009 | 14:45

Pocestny napsal(a):

Nojo, tak zase znova, pro lobotomiky

1.Kdo vstoupí bez dovolení na hrací plochu / jeviště, aby narušil průběh veřejného podniku, spáchá trestný čin.

2. Kdo naruší průběh veřejné akce verbálním (v počtu nejméně tří osob) či fysickým útokem, spáchá trestný čin,

protože v obou případech zneužívá veřejné povahy akce ke zviditelnění svého trestného činu, je mu kromě trestu odnětí svobody i soudně vysloven zákaz náštěvy příslušných veřejných podniků.

Toto, pánové, není byznys pro Mr. Langer & Comp., ale pro Mr. Pospíšil & parlament.

Bez tohoto právního instruimentu se nic nezmění..

Podotýkám, že neexistuje žádné právo na policejní doprovod, protože se tím rovnou dává najevo, že se s porušováním zákona počítá.

Zároveň vzhledem k tomu, že ti "cizí gangsteři" se po týdnu stanou "našimi nejvěrnějšími", protože si kluby pěkně svůj dobytek chrání pro domácí podporu klubové kasy, nikdo tomu dobytku nečelí.

Je potřeba si říci, že pokud je potřeba u každého fotbalu pluk fízlů, pak není potřeba samotný fotbal.
Pokud ČMFS neumí okopírovat to, co dávno udělala Anglická FA, je prostě potřeba zavřít klubu, který vyšle "spanilou jízdu" stadion do té doby, než se těhle bezmozků zbavíme.

Sedm mrtvých a přes stovku dosmrti poznamenaných "civilů" a ještě fízlochranu od eráru, to je levnější ty kotle nechat prostě postřílet.

Ono by stačilo ustřelit hlavu jednomu, zbylí by prchli, jsou to jen náckové, to byly vždy krysy zbabělé.
04. 03. 2009 | 15:00

doktor napsal(a):

Ad NEO:
Policie tam nezasáhne SAMOZŘEJMĚ, ale jen na žádost pořádajícího klubu. Vy nejste natvrdlý, jste přímo debilní (druhý stupeň trvalé poruchy intelektu, třetí je idiot, k čemuž směřujete). Krom toho je celý můj příspěvek jen CITÁTEM soudkyně Wagnerové. Neumíte ani číst. Ta porucha se nazývá negramotnost - ať jste taky trochu vzdělanej.
04. 03. 2009 | 15:06

Vasja napsal(a):

Tady to je jak u blbejch, u socanů.
Když pořadatel privátní akce nemá prachy/náladu/schopnost zvládnut 1000 vožralů, tak ať jich tam pustí jenom 10. Svět se nezboří. Jenom ing. Paroubek pukne.
04. 03. 2009 | 15:09

jeden napsal(a):

Pane Langere - z jiného soudku, ale týká se to koneckonců vaší politické kultury (myslím tím té absentující....)Ještě na podzim loňského roku jste hlásal pln spravedlivého hněvu, jak hrstka extrémistů v Janově napadá chudáky nevinné romské spoluobčany a že v žádném případě nebudete tolerovat tyto jevy ve společnosti. Naprosto nehorázným způsobem jste zařadil slušné občany města mezi rasisty jen proto, že uvítali iniciativu DS, která jako jediná měla odvahu v té době ukázat prstem na ten nehorázný bordel, který v této zemi dopustila vaše politická garnitura. Nyní se ukazuje, že většina národa bude v příštích volbách zvažovat postoj politiků k této problematice a ejhle, najednou v partii na Primě není většího zastánce slušných lidí než pan Langer....tak už se zase vezete na nějaké té zaručené politické vlně....? Jste největší farizej polistopadové politické scény a doufám, že jednou sklidíte, co jste zasil.
04. 03. 2009 | 15:13

bohdan napsal(a):

Nejsem příznivce ČSSD a nemám socialisty rád,ale snaha o uzákonění policie na stadionech a o šrotovném je správná a má mé sympatie.
04. 03. 2009 | 15:14

Rozumný pocestný napsal(a):

Od čeho tu je policie Langere? Aby sbírala špínu na politické oponenty, nebo chránila zákon a pořádek?
Vaše hloupé žvásty o soukromých akcích si nechte pro své omezené členy. Policie má být přítomna tam, kde je velmi pravděpodobné, že bude docházet k trestným činům. Je jedno o jaké shromáždění občanů se jedná, zda o fotbalový zápas, či přátelskému setkání skinů s anarchisty. Může li dojít ohrožení občanů, je vaší povinností tam být. Shromáždění na podporu vaší strany podléhá menší prioritě, než fotbalový zápas. To je poznámka pro lobotomika Pocestného.
Zrušte proto policii, a jako první krok žádám zrušení toho vašeho bezvýznamného místa, protože jste tam úplně k výkalu!
04. 03. 2009 | 15:15

neo napsal(a):

doktor: jste vzdělaný, to se pozná. :)

Policie normálně zasahuje tam, kde je porušován zákon a většinou na něčí zavolání...co se Vám na tom nezdá? Pokud budete doma fackovat manželku, pravděpodobně policie nezasáhne, pokud ji na Vás sama nezavolá...nebo nějaký všímavý soused.

Jinak pokud zde citujete názor někoho, pravděpodobně ho uvádíte také proto, že s ním souhlasíte, ne?
04. 03. 2009 | 15:18

Xaver35 napsal(a):

To Frank
Naprostý souhlas!Jen neklaďte p.t.ministrovi otázky,odpovědí je vždy nebetyčná demagogie.Jeho psaná i mluvená "vystoupení" jsou zpola o ničem,zpola zaplněna Paroubkem,Paroubkem a zase Paroubkem (v tomto je opět asi pět nebo šestkrát).Z čeho by tento ministr "vařil",kdyby nebylo "Paroubků"?!Už je s tím trapný (a nejen s tím).
04. 03. 2009 | 15:21

kristusek napsal(a):

"Jiří Paroubek hodlá pokračovat v parlamentu v řečech, já chci dále konat." - možná vám to uniklo, ale poslanec je od toho, aby vedl řeči v parlamentu a předkládal zákony - vy jako ministr jste od toho, abyste konal.
Pochopil jste ten rozdíl?
04. 03. 2009 | 15:23

Ivan Hochmann napsal(a):

Tak dobře,dejme tomu

akceptujme variantu,že fotbalová hřiště jsou veřejný prostor.(To je ale hovadina)Na veřejném prostoru se hrají soukromé hry .Za peníze.Profitují na to fotbalové kluby.Kdo chce ať tam jde ,zaplatí kouká.Nikdo nikoho nenutí.

Žádná policie - ať jim grázlové ty krásné stadiony roztřískají na mraky .Je to majetek fotbalových bosů.Kdo chce kam pomožme mu tam.A pokud půjde normální člověk šmírovat tuhle bídnou podívanou dobře mu tak.Ať přijde o pár zubů ,nebo o život - lidí máme dost.Měli bychom se starat o nemohoucí,nemocné a výchovu dětí,aby z nich nevyrůstaly takové zrůdy viditelné na stadionech.

Jiná věc je ale gangsterství v ulicích.
Tady je to opravdu VEŘEJNÝ PROSTOR a já jako občan mám mít zaručenou bezpečnost.Já i můj majetek.To jest obchod,automobil,dům.

A vážení teď se podržte:Pokud nezařídí dodržení bezpečnosti onen ministr vnitra a jemu podřízené složky policie.Postarám se o bezpečnost sám.Kdyby mělo po mém OBRANNÉM ZÁKROKU zůatat na místě činu pár grázlů s prostřelenými parourami. A mohlo by být i hůře pokud by mě šlo o život.Docela s klidem vezmu pár grázlů ssebou.

Nedělejte si zbytečné iluze .Společnost k tomu dospěje tak,nebo tak.To co se událo v Athénách,v L.A.je pouze předobrazem doby.

Doporučuji místo pitomých žvástů co je čí povinnost přečíst následující odkaz:

http://zpravy.idnes.cz/mfdn...

A nemusíte chodit na fotbal.
Těšilo mě Ivan.
04. 03. 2009 | 15:26

Pocestny napsal(a):

A hele, se množim, bez vlastního vědomí...

To, cos napsal, řeší tvoje psychické problémy, ale neřeší to chuligánství.
To řeší zákon.

Pokud ochranka není schopná nevpustit tam dobytek, policie to leda celé může rozehnat plynem a gumovou municí, zavřít stadion, protože privátní vlastník není schopen uspořádat veřejnou produkci bez maléru.

Naopak doufám, že jednou někdo najde odvahu postavit se wohnoutům a lobotomikům a celé to zlodějství a kšeft s bílým masem pod hlavičkou ČMFS strčí tam, kam patří, za katr.

Malá otázka - děje se něco podobného na hokeji?? Kromě druholigových vidlákovů ne.

Tak je vidět, kdo tu na co chodí.
Nevšiml ,jsem si, že by byl alarm, když se hraje basket, házená, hokej - jenom fotbal....

V Praze probíhá jeden velký koncert za druhým, ale když přijede Baník, je na ulici tolik pojicajtů jako když přijede Obama.

Bych ten dobytek upálil ve vagonu, kterej rozmlátí, pěkně v poli
04. 03. 2009 | 15:41

Rozumný pocestný napsal(a):

Když pochodují příznivci politických stan ODS, ČSSD (srovnání s basketbalisty), není přítomnost policie potřebná. Pochodují li političtí sympatizanti DS kdekoli, nejen k cikánské čtvrti, je přítomnost policie na místě.
Tolik k vašim nelogickým argumentům srovnávání shromáždění davů.
Kdy si konečně uvědomíte, že policie na stadionu nemá chránit majetek klubu, ale bezpečnost občanů platících daně?! Těm poplatníkům by měl být Langer podřízen, a ne aby odmítal svoji povinnost je chránit. Konečně "pomáhat a chránit", to si vnitro dalo jako hlavní slogan policie. Ve světle jednání Langera je toto poselství lidem ještě upřímnější, než Grossova upřímnost k voličům. Langer svoji destruktivní činností snese srovnání leda tak se socialistickou VB a její parodií na právo a ochranu soudruhů občanů.
04. 03. 2009 | 16:17

jk-jiny napsal(a):

Milé Íčko! Jako ministr vnitra bys mohl vědět, že stát je mimo jiné privilegium na násilí na určitém území. Je-li možné zvládnout něčí řádění jen násilím, nikdo jiný než prodloužená ruka státu to udělat nemůže: ať je to u Mrázka doma (abych použil něco, co je ti blízké), nebo na náměstí nebo na stadionu. I na městské strážníky to deleguje stát zákonem. Mluvit o penězích... proti ekonomickým škodám způsobeným touto koalicí jde o pakatel. Policie na stadiony, Íčko zveřejnit Krakatici a pak snad jednou bručet.
04. 03. 2009 | 16:23

vlkodlak napsal(a):

Ale no tak damy a panove,
Tady preci vubec nejde o bezpecnost na stadionech. Tady jde o politicke body. Tentokrat jak se zda Paroubek nemel k dispozici pruzkum verejneho mineni a tak zvastnusl nesmysl. 99.5 procent obcanu CR pane Paroubku si preje aby si fotbalove kluby udelali doma poradek. Evidenci chuliganu pomoci kamer a registru, dozivotnim zakazem vstupu na stadiony, popripade uzavreni stadionu. Paroubku! Danovi poplatnici nechteji platit dalsi kapriky . Vzdyt na to ti soukromi podnikatele snad maji. Kdyz maji miliony na hrace na hristi, tak snad sezenou par desitek tisic na ochranu jejich investic i mimo hriste.
04. 03. 2009 | 16:25

patriot napsal(a):

Langer je nepochybně první ministr vnitra na světě, který začal „bojovat“ s trestnou činností tím, že z míst jejího výskytu stáhnul policii. Ve skutečnosti vyklidil pole a přenechal stadióny napospas grázlům. Tentýž Langer rozpustil svého času finanční policii – zřejmě proto, aby účinněji potíral hospodářskou kriminalitu. Nikoho by tedy kroky tohoto zkorumpovaného pošuka neměly překvapovat!
04. 03. 2009 | 16:31

Rozumný pocestný napsal(a):

Jaký pořádek, Vlkodlaku, si mají kluby udělat? Pokud se nemýlím, na krizových utkáních zasedá okamžitý soud. Je strašně málo co může klub udělat, aby se sám nedostal do rozporu se zákonem.
Zákon může uplatnit jen policie, která to však odmítá. Když ty zavřeš podezřelého z krádeže jablek do sklepa na 24 hodin, je to omezování osobní svobody. U policie se tomu říká předběžné zadržení a je zákonné.
04. 03. 2009 | 16:34

Snílek napsal(a):

Pane Langere, jen čekám kdy tu policii zprivatizujete a občané si budou moci za úplatu pronajmout její služby. To by bylo totiž té vaší partě cynických dogmatiků podobné. Škoda že jste neřekl, jak se měli pořadatelé připravit. jak se zastane se stát pořadatele který třeba v potyčce zraní výtržníka? a proč jste dopředu nepřipravil zákon, který by nařizoval nežádoucím fandům hlásit se na policii v době konání zápasu. Tak nějak je tomu v U.K., ale my vlastně do Evropy nemusíme, jsme tady v Kocourkově přeci nejchytřejší ...
04. 03. 2009 | 16:34

Konigman napsal(a):

Navrhuji změnit slogan policie - Pomáhat a chránit na slogan - Vymáhat a bráti. To plně podpoří ekonomiku MV. V Brně za 300-500 Kč byla vytvořena skupina pořadatelů, která holýma rukama a bez pravomocí měla udržet opilce, rváče při násilném skotačení. Policisté, místo aby se dívali zadarmo na fotbal seděli znuděně v autobusech a čekali, až to začne. Majitelé klubů by měli zvážit, jestli vynakládat prostředky na náhodně sehnané pořadatele, nebo zaplatit MV, kteří jsou na tom tak špatně. /Zřejmě před privatizací./
04. 03. 2009 | 16:53

vlkodlak napsal(a):

To pocestnemu co si ukradl aspon cast popularniho nicku. Jiste umis english. So this is also for you...
Football (Offences) Act 1991
1991 CHAPTER 19
Be it enacted by the Queen’s most Excellent Majesty, by and with the advice and consent of the Lords Spiritual and Temporal, and Commons, in this present Parliament assembled, and by the authority of the same, as follows:—
1 Designated football matches (1) In this Act a “designated football match” means an association football match designated, or of a description designated, for the purposes of this Act by order of the Secretary of State.
Any such order shall be made by statutory instrument which shall be subject to annulment in pursuance of a resolution of either House of Parliament.
(2) References in this Act to things done at a designated football match include anything done at the ground—
(a) within the period beginning two hours before the start of the match or (if earlier) two hours before the time at which it is advertised to start and ending one hour after the end of the match; or
(b) where the match is advertised to start at a particular time on a particular day but does not take place on that day, within the period beginning two hours before and ending one hour after the advertised starting time.
2 Throwing of missiles It is an offence for a person at a designated football match to throw anything at or towards—
(a) the playing area, or any area adjacent to the playing area to which spectators are not generally admitted, or
(b) any area in which spectators or other persons are or may be present,
without lawful authority or lawful excuse (which shall be for him to prove).
3 Indecent or racialist chanting (1) It is an offence to take part at a designated football match in chanting of an indecent or racialist nature.
(2) For this purpose—
(a) “chanting” means the repeated uttering of any words or sounds in concert with one or more others; and
(b) “of a racialist nature” means consisting of or including matter which is threatening, abusive or insulting to a person by reason of his colour, race, nationality (including citizenship) or ethnic or national origins.
4 Going onto the playing area It is an offence for a person at a designated football match to go onto the playing area, or any area adjacent to the playing area to which spectators are not generally admitted, without lawful authority or lawful excuse (which shall be for him to prove).
5 Supplementary provisions (1) In section 24(2) of the [1984 c. 60.] Police and Criminal Evidence Act 1984 (arrestable offences), after paragraph (d) insert—
“(e) any offence under the Football (Offences) Act 1991.”.
(2) A person guilty of an offence under this Act is liable on summary conviction to a fine not exceeding level 3 on the standard scale.
(3) In Schedule 1 to the [1989 c. 37.] Football Spectators Act 1989 (relevant offences for purposes of restriction orders, &c.), after paragraph (l) insert—
“(m) any offence under the Football (Offences) Act 1991.”.
6 Short title, commencement and extent (1) This Act may be cited as the Football (Offences) Act 1991.
(2) The provisions of this Act come into force on such day as the Secretary of State may appoint by order made by statutory instrument, and different days may be appointed for different provisions.
(3) This Act extends to England and Wales only.

?CR?
04. 03. 2009 | 16:54

vlkodlak napsal(a):

Jo a jeste!
Under the UK Football (Disorder) Act courts can impose banning orders on individuals who have been involved in disorder, even if they have not been convicted of specific football offences.

Takze Cesky. Chuligani kteri byli zaznamenani i na jinych akcich ( napriklad fasiste z NS) nebudou mit pristup na fotbalove stadiony. Neni to rozumne reseni?
04. 03. 2009 | 17:04

Vasja napsal(a):

Páč voe pochoduje ulicema Janova a to je veřejné prostranství.
Až si je pustíš pochodovat do kvartýru a ještě budeš vybírat vstupný, tak tvůj problém. Dohlížet nebudou.
A neber nicky, skopová hlavo.
04. 03. 2009 | 17:15

Martin napsal(a):

Hodne lacine pane Icko,
nejdrive jste mel nachystat system tvrdych postihu pro chuligany, hlaseni na sluzebnach, projednat se svazem zakazy vstupu na stadion - podporene statni moci, napriklad predanim (pokud je mozne v ramci ochrany osobnich udaju) informaci i o mimostadionovych vytrznicich a tisice dalsich veci. Misto toho sedite se zalozenyma rukama a rikate no prece to nebude platit danovy poplatnik. Ale ten to prave platit bude a to kdyz ty same rozjasane hordy neandrtalcu vylezou ze stadionu. Jde o to aby ti neandrtalci na stadiony vubec nesli a to zadny poradatel neomezi.
04. 03. 2009 | 17:22

vlkodlak napsal(a):

To stale rebel,
Covece ty si myslis ze Bohus Sobotka ekonomii rozumi? A pokud si to myslis tak tedy proc? Rad si poslechnu chytreho muze jako jsi ty.
04. 03. 2009 | 17:25

alan napsal(a):

Pan chytrý ministr Íčko si pře nedávnem nechal schválit novelu zákona o Polici, ve které je umožněno zasahovat na soukromých oslavách nácků. Zde většinou také pořadatelská služba selhává. Nechápu proč nechce zasahovat na podobných akcích. Poslední poznámka, policie je povinna přijmout oznámení o podezření z trestného činu a učinit potřebna opatření. Pokud někdo ze stadionu policii přivolá pro podezření z výtržnictví, tak tam stejně bude někdo muset přijet.
04. 03. 2009 | 17:28

vlkodlak napsal(a):

Sorry guys,
Wrong trainstop, lol. stale rebel is on another platform.
04. 03. 2009 | 17:29

Hajný napsal(a):

Pane Langre!
Pusu na čelo,že jste mne dneska donutil souhlasit s pocestným a Ivanem Hochmanem!
04. 03. 2009 | 17:38

Ulík napsal(a):

Pane Langře - co to je - dvojdoktor a takové scestné myšlení. Jedině co vás lidsky omlouvá je vaše členství v ODS.
04. 03. 2009 | 19:24

Petr z Tábora napsal(a):

Pane ministře, děláte vše pro to, aby Policie ČR nepomáhala a nechránila občany. Naivně jsem si myslel, že s Vaším příchodem přijde větší pořádek. Ne, jen odkopáváte od sebe práci a povinnosti pro policii. Pokud povinnosti, tak těm druhým.Příklady nemusím opakovat, nejde zdaleka o stadiony. Myslíte, že takto získáte pro ODS její příznivce nové či bývalé ?
04. 03. 2009 | 20:24

VOM napsal(a):

Náhodou, jak to Íčko zmatlal, je jen pěkná ukázka, jak nedokáže vyřešit jednoduchý problém, ve světě zdařile vyřešený.
Domluvil se s vedením fotbalového svazu, nedomluvil se s kluby, nepřipravil policii a teď se bude překřikovat s bláznivým Jyrkou.
Co k tomu dodat, aby to pan Stejskal nesmazal?
04. 03. 2009 | 20:38

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden text obsahující hrubé nadávky, které jsou v rozporu se záměrem těchto stránek poskytovat prostor pro slušnou a korektní diskusi.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
04. 03. 2009 | 20:42

urednik napsal(a):

Pan ministr Langer a policie ČR je ve stylu totalitní televize denně v hlavních zprávách, s jednou blbostí za druhou nikdo se nedozví nic objektivního, pouze se jede drsné PR jako u Arielu: Do jisté mmíry z toho jde strach, poprvé po listopadu je ministrem někdo z koho jde opravdu strach pro jeho obratnost a demostrativní povrchnost, která zakrývá všemožné kšefty a rozvrat Policie.
Ahoj dohledejte si mě .... - viz žert
04. 03. 2009 | 20:58

Nick napsal(a):

K věci Langer - škoda slov něco napsat.
04. 03. 2009 | 21:24

bobr napsal(a):

Dnes tady k tématu vydatně opruzuje známý provokatér mandrake pod nickem vlkodlak.
Ale k věci. Íčko má nedostatek policajtů, protože ti zkušení a schopní mu utekli a dále utíkají. A tak dělá z nouze ctnost. Policisté nemusejí jezdit k méně závažným dopr. nehodám, ať se řidiči třeba porvou. Policie nemusí na stadióny pokud nejde o vážné ohrožení životů a majetku. Prý to stojí hodně peněz daňových poplatníků. Zásah v Brně vyčíslila policie na 80 tisíc. Ale ochranka přeběhlíka Melčáka stojí mnohem více. A jsou to také peníze daňových poplatníků.
04. 03. 2009 | 21:34

Jiraak napsal(a):

Přijede-li banda chuligánů zdemolovaným vlakem, policejní doprovod by je neměl od nádraží doprovázet na stadion, ale na opuštěné místo a tam je zrubat do bezvědomí.. Stejně přijeli kvůli tomu. Ve vězeňských nemocnicích by pak měli čas přemýšlet jak naložit s cenou zdemolovaných vlaků, autobusů, zastávek, výloh atd. soudně předepsanou jim k úhradě..
04. 03. 2009 | 21:56

Ikena napsal(a):

Rekneme si uprimne, same skvele vysledky.
Dohoda se svazem a hned prvni utkani bac ho, vsechno jinak. Delnicka strana - zatocime, zakazeme a vysledek u soudu, nedostatecne pripravene podklady ze strany ministerstva.
Jen jedna vec je na 100%, a to stala mlcenlivost o Krakatici. Tam je to sychr, to si pan Langer ohlida.
04. 03. 2009 | 22:01

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva spamy (opakované identické texty, které nesouvisejí s obsahem) plus jeden blog obsahující hrubé nadávky, jejichž publikování je na těchto stránkách v rozporu s Kodexem disktujících.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
04. 03. 2009 | 23:35

locksmith napsal(a):

Pochopte,že "íčko" využívá fotbalové chuligány pouze k tomu,aby zakryl to,že kriminalistům zakázal hovořit o spisu "KRAKATICE".To je,aby se veřejnost nedozvěděla o styku "íčka" s lidmi,kteří jsou navázáni na podsvětí.Takže si vymyslel kauzu "bezpečnost na stadionech",která se dostala na titulní stránky novin,a zakryla jeho zákaz zproštění mlčenlivosti policistům,kteří chtěli promluvit o "KRAKATICI".Této fintě se říká "vrtěti psem" podle stejnojmenného amerického filmu.
05. 03. 2009 | 00:18

Ladino napsal(a):

Co vam vadi na tom, kdyz ma nekdo pravdu? Fotbal, pokud neni, by mel byt soukromou akci a pokud to nekdo neumi zvladnout a nebo to obecne nejde zvladnout, tak by to nemel provozovat. Kdyz budete mit na diskotece opakovane vytrznosti takoveho kalibru, tak vam ji bez skrupuli zavrou. Opicky s vyhrazenymi vlaky, policejnim doprovodem na stadion a naslednym rozhanenim, jsou do nebe volajici nesmysl.
05. 03. 2009 | 01:21

jeden napsal(a):

Jenže Langerovi h...o záleží na bezpečí při fotbale. Zavětřil možnost nasbírat levně body do příštích voleb a už se zase veze. Prosím vás, vzpomeňte si na jeho výroky o lidech protestujících v Janově ještě vloni na podzim. Ze všech udělal rasisty a extrémisty, úplně odmítl vzít na vědomí, že tam protestovala spousta obyčejných lidí. Dnes hlásá nulovou toleranci porušování pořádku a zákona, protože cítí, že se na tom dá slušně přežít další volební období. Je to totálně bezpáteřní demagog co se potřebuje udržet u koryta.
05. 03. 2009 | 06:47

Milan napsal(a):

Ivane a kdy začne očista vlády od mafiánů a darebáků? Začni prosím u sebe a odstup než budeš defenestrován společně se svou modrou zlořineckou vládní SVOLOČÍ. Děkujeme Ti. Občané ČR
05. 03. 2009 | 07:00

jeden napsal(a):

Né, neděkujem....vypadni, p....ls, cos mohl!!!
05. 03. 2009 | 07:06

Langer napsal(a):

Chtělo by to očistu, ale pořádnou ve vládě !!! Langera jako prvního vykopat !!!
05. 03. 2009 | 07:51

Kalkul napsal(a):

Líný, ale do své kapsy vynalézavý,nebezpečný s nápady typu transportéry a kukláči se právě blíží k parlamentu, tudíž žádná legrace, ale skupina s Vidímem uvažuje o udržení se u moci touto cestou.Již na pohled tento šikula nevypadá na mafiána.
05. 03. 2009 | 08:01

ostravak ostravsko napsal(a):

Ivánku,zatím jsem vypozoroval že máš pozitivní a kladný vztah tak jedině k servilnosti,intrikaření,blábolení o ničem a nejvíce k plnění svého konta,ale k fotbalu?!?!?! To snad nemyslíš ty kluku ušatá vážně!!!!
05. 03. 2009 | 08:30

petr napsal(a):

víte langere co je to prevence?
To může být i přítomnost policie na stadiónu.
Máte 2 vysoké školy - inteligenci lze u vás tedy předpokládat!
05. 03. 2009 | 08:39

ostravak ostravski napsal(a):

Pro Petra-Předpokládat inteligenci u Íčka je totéž,jako čekat na Godota.Marnost nad marnost.
05. 03. 2009 | 08:57

Jane napsal(a):

Zase jedna debata o ničem.

Pravdu má samozřejmě jak Paroubek tak Langer. Je to přece triviální. Langer chce převychovat pořadatele a Paroubek zajistit bezpečnost slušným divákům. Dokud nebude obé zajištěno bez policie, musí hold asistovat. Stejně tak jako v případech, kdy demonstrující politická strana si nedokáže na ulici zjednat autoritu u svých příznivců či odpůrců.
Je zcela nepochybné, že Langer musí zajistit bezpečnost bez ohledu na kvalitu pořadatelů fotbalového utkání. Jestli bude policie přímo na stadionu či vzdálena 10 m za rohem je pouze taktická a odborná záležitost.
Ivánek si může současně testovat kvalitu pořadatelů a v okamžiku, kdy bude spokojen, tak na vlastní triko policii odvolat.

Opravdu není o čem diskutovat.
05. 03. 2009 | 09:44

jeden napsal(a):

Řešení je ještě jednodušší: pokud pořadatelé nezvládají zajistit pořádek, hrát pře uzavřenými stadiony, oni by se bafuňáři hezky rychle vypjali k akci, kdyby měli přijít o prachy z reklamy a za vstupné.
05. 03. 2009 | 10:17

parr napsal(a):

vidim dva nebezpecne trendy, ktere pan Langer pripravuje. a) soukrome agentury nemaji pravomoc jako policie a nemohou podobne situace resit. Chce to pan Langer zmenit? Jake chce dat nastroje poradatelum na to, aby se s chuligany vyporadali? Zatim nemaji vlastne zadne. Nemohou zakazat vstup, nemohou vytvorit registry chuliganu, nemohou si poridit soukromou armadu. Langer rika, ze se poradatele nepripravili. To je sproste. Oni nemaji jak. Neexistuji zakony, ktere by jim umoznili se s tim vyporadat. b) pan Langer nazval fotbal soukromou akci a za vyjezd policie chce platit. Ale na policii vsichni platime ze svych dani. Za vyjezd by tedy poradatel platil podruhe. Kdyz me na soukrome akci u me doma bude manzelka mlatit, ja zavolam na policii, budu za to jeste platit? Za co vsechno bude v budoucnu Langer chtit platit? Pokud mame platit za vyjezdy policie, budou se snizovat dane na policii? Bude policie placena z vyjezdu?
05. 03. 2009 | 11:24

Honza999 napsal(a):

Od výtržníků (Topolánek, dopouštějící se na veřejnosti hrubých neslušností) a darebáků (ti ostatní, Íčka nevyjímaje) by ze všeho nejdříve měla být očištěna především naše vláda..
05. 03. 2009 | 13:53

pavel špašek napsal(a):

Výtržnictví na stadionech je přeci dlohodobý problém. V televizi, v novinách a i na vlastní oči to vídáme řadu let. Npamatuji si situasi, kdy by policije zadrženého výtržníka poslala před soud třeba za napadení veřejného činitele. Připadámi že Langer a spol dávají ruce pryč tohoto dění a nechávají pořadatelskou službu napospas chuligánům. Plicista má přeci mnohem větší pravomoce, více prostředků a je i na toto cvičen. Bylo by férovější od Vás pane Langře nejprve pomoci vytěsnit tuto pakáž ze stadionů a pak to nechat na kluby. Momentálně se mi vůbec toto řešení problému od Vás vůbec nelíbí. Co taky čeakt od člověka, který má velmi šedou minulost a je zapleten do několika afér, že pane ÍČKO ???
05. 03. 2009 | 16:48

sedi napsal(a):

lubka:

co popsal neo jako moznosti reseni, jsou uz zrealizovane napriklad v Nizozemi, kde byly neuveritelne problemy mezi Amstrem a Rotterdamem. Fanousek je registrovan u sveho klubu, s fotem. Vstupenku dostane jen na svou legitku. Chova-li se hrube (kamery) o legitku prijde a vstupenku si nekoupi. Pred stadionem zajistuje bezpecnost policie.
05. 03. 2009 | 22:08

JC napsal(a):

Ivánku,
Co takhle těm výržníkům a darebákům svěřit ochranu na stadionech a tím je mít pod kontrolu ?
To mě jen tak napadlo v souvislosti s tím tvým vyjádřením ke Kočkově zakázce.
06. 03. 2009 | 14:49

honza napsal(a):

Člověk, který se zapletl s mafií, brání vypovídat kriminalistovi, který rozpustil finanční policii, nemá právo nikoho poučovat.
V demokratickém státě by už dávno byl na smetišti dějin, pokud ne v kriminále.
06. 03. 2009 | 20:17

honza napsal(a):

Když se dívám na jeho fotku, tak mi je na zvracení!
06. 03. 2009 | 20:19

rudla napsal(a):

První věc za Vaše ministrování se kterou s Vámi plně souhlasím panem LANGER, policie na stadion nepatří.
26. 03. 2009 | 13:52

Bisnis Online napsal(a):

Would you ever write something nice - should be "Cleansing the Government of a scoundrel"?
11. 06. 2009 | 12:58

lv napsal(a):

Ano, ale stejně si myslím, že policie by měla konat. Fotbal je věc veřejná, né jen majitelů stadionů a fotbalových klubů. Mám pocit, že v cizině (na západ od našich hranic) se to praktikuje.
Mám rád Anglii, a ta jako kolébka fotbalu si dovedla poradit i s vandaly a chuligány. Za kanálem La Manche ostatně policie MÁ RESPEKT mimo jiné také proto, že si ho dovede VYNUTIT. Demokracie-nedemokracie, když při jejich přehlídce překročíte lajnu, kam až smí diváci (třeba abyste si jenom pořídili fotografii, t.j. 3 vteřiny), nekompromisně na vás napřáhnou pendrek a nenechají vás na pochybách, že při delším trvání mého přestupku by ho neváhali použít. To u nás bychom řekli, že policie se zachovala nedemokraticky.
Inu, jiný kraj, jiný mrav. Chtěl jsem jen ukázat, JAK se dají řešit problémy dříve, než skutečně nastanou.
04. 07. 2009 | 04:53

cheap tiffany jewelry napsal(a):

z určitého úhlu pohledu máte pravdu a jsem schopen pochopit Vaší argumentaci, na druhou stranu podle mého názoru není možné činit ze slušných návštěvníků sportovních utkání rukojmí neschod mezi státní správou a soukromými subjekty. Je pravdou, že každý občan má právo být dostatečně chráněn před neurvalci a soukromé ochranky mají jen velmi malou možnost legálními prostředky tuto ochranu zajistit. podle mého názoru je třeba tento problém vyřešit legislativně. Až zemřou na stadionu lidé, bude pozdě litovat toho co se stalo. Zrovna dnes jsem četl článek o tom, že by situaci mohl řešit zákaz vstupu podnapilým na stadion. I to je třeba způsob jak návštěvníky chránit. Je mi jasné, že to není na na Vás, ale jistě by stálo za to o tom více komunikovat.
31. 07. 2009 | 15:08

iPhone SMS Transfer napsal(a):

You article is very informative. thanks.
20. 03. 2010 | 09:33

cartier love napsal(a):

TU water fish known, is also the source of happiness.
27. 03. 2010 | 05:51

laptop battery napsal(a):

laptop battery: http://www.uk-laptopbattery...
Acer Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
Apple Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
Compaq Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
Dell Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
Fujitsu Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
Gateway Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
HP compaq Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
HP Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
IBM Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
Lenovo Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
LG Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
Panasonic Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
Samsung Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
Sony Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
Toshiba Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
28. 03. 2010 | 09:26

nike air max napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
29. 03. 2010 | 08:58

laptop battery napsal(a):

laptop battery: http://www.uk-laptopbattery...
Acer Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
Apple Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
Compaq Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
Dell Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
Fujitsu Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
Gateway Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
HP compaq Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
HP Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
IBM Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
Lenovo Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
LG Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
Panasonic Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
Samsung Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
Sony Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
Toshiba Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
laptop battery http://www.ukbatterystore.c...
laptop battery: http://www.batterieslaptop.net
laptop battery: http://www.batteries-shop.net
Acer Laptop Batteries http://www.ukbatterystore.c...
Apple Laptop Batteries http://www.ukbatterystore.c...
Asus Laptop Batteries http://www.ukbatterystore.c...
Compaq Laptop Batteries http://www.ukbatterystore.c...
Dell Laptop Batteries http://www.ukbatterystore.c...
Fujitsu Laptop Batteries http://www.ukbatterystore.c...
HP Laptop Batteries http://www.ukbatterystore.c...
IBM Laptop Batteries http://www.ukbatterystore.c...
Lenovo Laptop Batteries http://www.ukbatterystore.c...
Sony Laptop Batteries http://www.ukbatterystore.c...
Toshiba Laptop Batteries http://www.ukbatterystore.c...
ACER 91.49S28.001 Battery http://www.uk-laptopbattery...
ACER 90.AA202.001 Battery http://www.uk-laptopbattery...
ACER SQU-410 Battery http://www.uk-laptopbattery...
ACER LC.BTP03.011 Battery http://www.uk-laptopbattery...
ACER 60.49S22.011 Battery http://www.uk-laptopbattery...
ACER 909-2420 Battery http://www.uk-laptopbattery...
ACER BTP-W31 Battery http://www.uk-laptopbattery...
ACER GARDA32 Battery http://www.uk-laptopbattery...
ACER 916-2320 Battery http://www.uk-laptopbattery...
ACER BTP73E1 Battery http://www.uk-laptopbattery...
ACER 91.46W28.001 Battery http://www.uk-laptopbattery...
ACER 916C4310F Battery http://www.uk-laptopbattery...
04. 04. 2010 | 17:01

discount air max shoes napsal(a):

<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 90</a>
<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 95</a>
19. 04. 2010 | 05:36

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy