Kdo je tady vlastně blázen???

15. 03. 2012 | 11:43
Přečteno 10239 krát
Žil jsem zdravě, nepil jsem, nekouřil, nepřejídal se, až jsem se z toho zbláznil. Prý je to civilizační choroba způsobená uspěchaností světa.



Většina pacientů za mnou přihází s úzkostí, depresí, vyčerpáním a tělesnými problémy života ve stresu. Výjimka potvrzuje pravidlo. Když Petr minulý týden vstoupil do ordinace, vyzařoval z něj klid. Je mu čtyřiadvacet, žádné zdravotní potíže nemá. Na otázku, co ho ke mně přivádí, odpověděl: „Doktoři tvrdí, že mám psychózu. Nedokážu prý přijmout realitu, začlenit se do normální společnosti. Nutí mne brát antipsychotika. Nevěřím jim. Prášky odmítám. Četl jsem pár článků o psychosomatice. Zajímalo by mne, co si o tom myslíte“.

Pojmem „psychóza“ označuje lékařská literatura vážná duševní onemocnění, výrazně narušující psychické funkce. Nemocný odlišně vnímá svět kolem sebe i sebe sama, nedokáže odlišit, co se skutečně kolem něj děje a co je jenom jeho vlastní představa. V mnoha případech přitom nemá pocit nemoci a odmítá léčení. Vytváří si vlastní nereálný svět, ostatním lidem a skutečnému světu se odcizuje. Okolí mu přestává rozumět, nedokáže jeho jednání a projevy pochopit.

V téže době běžel v televizi přímý přenos soudního procesu „Bárta - Kočí“. Tak pestrou směsici psychiatrických diagnóz, na tak malém prostoru, jsem nikdy neviděl. Megalomanie, narcizmus, psychopatie, sociopatie, hysterie, paranoia, lhavost bájivá… Vůbec se Petrovi nedivím, že si vytvořil vlastní uzavřený svět, s vlastní realitou, fantaziemi a sny. Chápu, že si jej nechce nechat chemicky rozbít, brání se začlenění do společnosti, do které se začlenit nedá, přijmout realitu, která je nepřijatelná. Léčit nepotřebuje Petr, ale politická reprezentace. Nereálný je její svět. Ostatním lidem se úplně odcizila a přitom vůbec nemá pocit nemoci. Nejenže odmítá léčení, ale dokonce chce léčit nás...

Před časem mi přišel do ordinace dopis:

„Věc: Postižení civilizační chorobou

Vážený pane doktore,

žil jsem zdravě, nepil jsem, nekouřil, nepřejídal se, až jsem se z toho zbláznil. Prý je to civilizační choroba způsobená uspěchaností světa. Zřejmě mi doporučíte návštěvu psychiatra, ale u toho jsem už byl, můj psychiatr má stejný problém, jako já, také se z toho zbláznil. Prosím o sdělení, na kom mám požadovat odškodnění. Předem děkuji za kvalifikovanou odpověď a srdečně zdravím. V. S. Praha 9.“
, stálo v něm.

Odpověděl jsem obratem:

„Vážený pane,

z uspěchanosti dnešního světa jste se zbláznil nejen Vy a Váš psychiatr. Žádost o odškodnění zašlete, s přiloženým perem, na adresu: prof. ing. V. Klaus, DrSc., prezident republiky, Praha - Hrad.

V úctě Jan Hnízdil“.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

neo napsal(a):

Odpověděl jste špatně.

měl jste mu předepsal chlast a cigarety a tučný jídlo. To by ho vyléčilo :)
15. 03. 2012 | 11:55

Al Jouda napsal(a):

Pane doktore, nespletl jste se ? Václav Klaus se snad nehonosí titulem DrSc, ale Dr.h.c. (asi 42 x):))))
15. 03. 2012 | 11:59

blue jay napsal(a):

Hnizdile,

Vam preci nejde o zadne pacienty. Vy jste politik za bukem ala Pehe. Trpite stejne jako on Klausophobii.
15. 03. 2012 | 12:01

vasja napsal(a):

Když ste byl komouš, tak byl klídek. Jo, jo.
Smolík.
15. 03. 2012 | 12:01

alna napsal(a):

když tak čtu některé blogy, jsem na rozpacích, co si mám o autorovi myslet. Není vzdy jednoduché si na člověka udělat názor. Pak blogger Hnízdil napíše "odpověď obratem" a v jeho případě v tom mám jasno.
15. 03. 2012 | 12:13

Dagmar napsal(a):

Pane doktore,

zdá se, že vaše úsměvná nadsázka je odsouzena k nepochopení. Dovolím si vás potěšit citátem Martina Heideggera

VĚDOUCÍ VESELÍ JE BRANOU K VĚČNÉMU.

Pěkný den.
15. 03. 2012 | 12:19

Naštvaný napsal(a):

"Kdo je tady vlastně blázen???" Autore, stačí se podívat do zrcadla a odpověď je nasnadě!
15. 03. 2012 | 12:25

myrta napsal(a):

A.Sova
Jen jedno slovo najít v pravý čas
a uzdravit jím k smrti smutnou duši
uhodnout,kde srdce skrývá se a buší.

Nezoufejte,jako se nedá zastavit pokrok,tak se nedá zastavit rovnováha a spravedlnost.Akorát jde o to,jestli se toho dožijem.Ale když tomu bude vůle pomoci,půjde to rychleji.Uvidíme dnes-jestli se pohnou ledy.
15. 03. 2012 | 12:27

juli napsal(a):

Myslím, že v dnešní době má snad každý pocit, že se zbláznil, nejsem výjimkou. Nechápu spoustu věcí, ač nejsem zrovna hloupá, nerozumím některým lidem i z vlastního okolí, mám potíže s některými i mluvit, abych zase neslyšela, že se všechno zbláznilo, sepsulo, jde do kopru. Snad proto, že jsem již starší důchodový ročník, ač ještě pracuji a dnešnímu světu přestávám skutečně rozumět. Ale co, jak říkám, mám své roky, hodně věcí již jde mimo mě, je toho již dost málo, co chci ale co ti mladí? Kam kráčejí? Do psychiatrických ordinací? Je to hodně smutné.
15. 03. 2012 | 12:33

Dzarda napsal(a):

Když vidím pestrost názorů zdejších přispívajících, je mi z toho dost smutno a dávám za pravdu každému, kdo říká, že společnost je nemocná. Zakomplexovanost, malost a "vlastní" převzatý názor na všechno, odsuzování jakéhokoliv jiného pohledu a názoru, než mainstreamového, propagace a posilování vlastního ega. Nelze se divit, že většina blogerů se do diskuse (které se tak dá říkat jen ztěží) nezapojuje.
Pane Hnízdile, díky za Vaše názory, otevřenost a schopnost pojmenovávat věci pravými jmény. Zdá se, že však skutečně platí, že máme takové politiky, jaké si zasloužíme. Úroveň zdejších příspěvků to bohužel potvrzuje.
15. 03. 2012 | 12:35

Xaver napsal(a):

Klaus opravdu může za mnohé. Ale za existenci všech bláznů a blbců, přece jen ne !
15. 03. 2012 | 12:36

Občan napsal(a):

Mně to, pane Hnízdile, až jako tak velká sranda nepřijde.
Klau je sice lecčehoschopný a doveda, ale že by byl ředitelem celého toho nelidského systému, který niří naše životy, to si opravdu nemyslím. Takže Vaše doporučení NEMOCNÉMU člověku nesvědčí o přílišné profesionalitě.

CO obnáší nervové zhroucení jako důsledek dlouhotrvajícího bezvýchodiskového stresu, vím, bohužel, z vlastní rodiny.
A řešení věru není jednoduché, když nemáme JAK tomu člověku vrátit životní JISTOTY. Přitom právě jejich ztráta likviduje lidskou psychiku (ale i soma) spolehlivěji a trvalejí než úmrtí nejbližších příbuzných.

Můžete si takhle postiženými lidmi opovrhovat jak chcete (protože Vy jste přece úspěšný a proto můžete být arogantní), nicméně - jsou tu, potřebují pomoc a ve společnosti zatím neexistuje konsensus ohledně nařízené euthanasie starých, nemocných, chudých a jinak "zbytečných" lidí.
Ergo kladívko - stejně se o ně nakonec budeme muset nějak postarat.
15. 03. 2012 | 12:40

Marie K napsal(a):

Hnízdil bravo. Dnešní doba se dá přežít opravdu jen tak, že si pořídíte zahrádku nebo psa, nebo chodíte na ryby a nesmíte si přitom pustit ani rádio ani televizi. Jen tiše vzpomínat na staré dobré časy, kdy jsme nadávali, jak to za komančů stálo za ....
Pokud musíte z nějakého důvodu žít v realitě, nutně se z vás stane pošuk. Každý den, když se podívám na zprávy , tak si říkám- buď se zbláznili ÚPLNĚ VŠICHNI NEBO JÁ. A nevím která možnost je správná
15. 03. 2012 | 12:40

proletář napsal(a):

Svatá pravda p.doktore. Mluvíte mi z duše. Jak si udržet vlastní rozum a nezbláznit se v tom česku je opravdu nad lidské síly.
S pozdravem.
15. 03. 2012 | 12:40

Luba napsal(a):

Jéžišmarjá,
už je to tady: "Výjimka potvrzuje pravidlo!"

Dosud jsem si myslel, že takovou hloupost může vyslovit a napsat jen člověk nemyslící ... a von i Hnízdil!

Výjimka nic nepotvrzuje! Výjimka pravidlo prověřuje! "Probat", nikoli "confirmat"!
Exceptio probat regulam.

Šmankote,
tak nám zabili Ferdinanda, paní Müllerová! To je kalamita, paní Melicharová, řekl Jonáš a verlyba poté, co vylil z dítěte vaničku.

Nic ve zlém,
pane dr. Hnízdile. Jste supr, a fandím Vašemu úsilí.
Jen se občas hlouběji zamyslete nad memy, které šíříte.
Abyste nakonec nehlásal něco patogennějšího než ti, které kritizujete.

Jak pravil otrok císaři, přijímajícímu hold davu: "Pamatuj, že jsi jen člověk!"
Errare humanum est. To Err is Human. Humanum fuit errare, diabolicum est per animositatem in errore manere. Tedy, odpouštět je možná božské, ale hlavně je ďábelské trvat na své chybě, i když byla rozpoznána.

Když někdo vidí to, co chce vidět, ještě to neznamená, že vidí správně. Ba právě naopak :) Je třeba mu vysvětlit, že to, co uvidí, záleží hlavně na něm.
15. 03. 2012 | 12:41

Honza napsal(a):

to autor:

hezký blog, ... a nemyslím, že by reakce některých blogerů by Vám dokázali změnit svůj náhled na příčiny nemoci tohoto světa, této země, konkrétních lidí, ...

jisté ale je , že tito lidé budou dále plnit ordinace, soudy na Praze 5, volit tak jak volí, ...

hezké jaro pane Hnízdil
15. 03. 2012 | 12:41

hasta siempre napsal(a):

Psychické nemoci přicházejí z Manhattanu.
Zde o lidech, kteří vládnou dnešnímu světu nejvlastnějšími ústy jednoho z nich (místodržitele pro Evropu):
http://www.nytimes.com/2012/03/14/opinion/why-i-am-leaving-goldman-sachs.html?pagewanted=all&src=ISMR_AP_LO_MST_FB
Nám, v této díře po granátu, kterou nazýváme líbezným českým slovem kotlina, vládnou nedovaření napodobitelé a slouhové těch, o kterých v článku jde řeč.
Štěstí má, kdo už se zbláznil nebo je mrtvý. Chudák, koho to teprv čeká.
15. 03. 2012 | 12:46

skeptický napsal(a):

Doktore,
vidím,že jste se minul povoláním a opětovně furt fušujete do psychiatrie.
Řekli mi,že mám Edén na mozku a stařeckou dimenzi.Je to vážné?
15. 03. 2012 | 12:48

Dáša napsal(a):

Vážený pane Hnízdile,
většina účastníků diskuse bohužel potvrzuje ono známé rčení, že máme "takovou vládu, jakou si zasloužíme." Jen ve státě s tak pokleslou intelektuální, charakterovou a emocionální úrovní mnoha občanů může požívat člověk, jakým je pan Václav Klaus, takového obdivu a důvěry. V normálně fungující, zdravé společnosti by nebylo možné, aby se tak dlouho poté, co se naplno projevila jeho odborná a lidská úroveň, držel v čele státního establishmentu a přímo či nepřímo ovlivňoval její každodenní fungování.
Děkuji Vám za všechny dosavadní příspěvky na tomto blogu. Spolu s panem Pehem a dalšími několika přispívateli nastavujete společnosti zrcadlo. A pohled do něj není nic příjemného. O tom ostatně svědčí mnoho negativních až vulgárních reakcí "postižených hus".
15. 03. 2012 | 13:13

blue jay napsal(a):

Daso,
Mate pravdu. Opravdu mate vlady ktere si zaslouzite. Zobrazuji totiz zrcadlo ceske spolecnosti. Tuhle jsem se dival na Hyde Park kde byl hostem Tom Nicholson. Novinar, puvodne z Kanady, ktery se zabejval Slovenskou kauzou Gorila . Nekdo se ho zeptal jestli by nemel zajem psat o podobnych kauzach z Kanady. Odpovedel, ze by tam byl temer bez prace. Vzpomnel si na jednu kauzu asi pred 10ti lety. Bylo to vysetrene a ucastnici teto kauzy sli sedet.

Cim to je pani Daso? Proc je Ceska spolecnost tak prohnila a moralne zkorumpovana?
15. 03. 2012 | 13:29

blue jay napsal(a):

A jeste neco Daso,
Zil jsem v Kanade vice nez 35 let. Vite jaky je rozdil mezi Kanadany a Cechy?

Dam Vam priklad. V meste kde jsem zil bylo v parku male jezirko kde se v zime bruslilo. Jednou jsem tam na brehu nasel par docela drahych brusli. Evidentne je tam nekdo zapomnel. Jelikoz byly pohozene ve snehu, tak jsem je polozil na bizkou lavicku. Kdyz jsem tam bruslil pristi den, tak tam ty brusle porad byly.
Myslite si ze by se neco pododobneho mohlo stat v CR? Neni to spis o lidech nez politice?
15. 03. 2012 | 13:42

neo napsal(a):

blue jay,

těžko, u nás by je vzal i ten, kdo neumí bruslit.
15. 03. 2012 | 13:46

blue jay napsal(a):

No vidis neo,
A pak se lide divi koho ze si to zvolili,:) .
15. 03. 2012 | 13:52

resl napsal(a):

Blázen skutečně sedí na Hradě a jak je obvyklé, nikdy se to o sobě nedozví. Přestal by být bláznem. A tak je to se všemi.
15. 03. 2012 | 14:03

Pompeius Magnus napsal(a):

Že by za životní zběsilý rytmus a z toho odvozenou vyšinutou psýchu mohl Klaus? Fakt? Nebo jste pane Hnízdile, neodolal možnosti využít Váš článek, stejně jako každou jinou příležitost, ke Klausově urážce? Já chápu, teď už se to smí, nic za to nehrozí a dělá to kde kdo. Není to spíše tak, že si za to můžeme sami? Že jsme si nechali namluvit a vnutit, že potřebujeme to a tamhleto a teď běháme jako šílení, abychom na to sehnali peníze a hned si to mohli koupit? Byty, domy, auta, lodě, atd, které vyměňujeme za větší byty, domy, auta a lodě, abychom následně zůstali na smrtelném lůžku sami a chudí v LDN se smečkou vyčkávajících supů ( příbuzných)pod oknem, kteří chtějí naše domy, byty, auta, lodě, peníze.
15. 03. 2012 | 14:07

ALT napsal(a):

To Dasa,
:)
To blue jay.
:)
To autor,
ne jen se hranice "norma-lita"
v cz posunula
15. 03. 2012 | 14:21

Ing. N. napsal(a):

(blue jay) píšete:

"A pak se lide divi koho ze si to zvolili".

Jak chcete zařídit, aby se prostí lidé orientovali v politice a potom se ve volbách zodpovědně rozhodovali? Není to jednoduché ani pro ty vzdělanější. Ti s větším IQ, kteří se chtěli orientovat, museli věnovat dost času na výuku jazyků a na sledování toho, co se děje v kapitalistických státech, případně v těchto zemích nějakou dobu žít. Tito lidé, a je jich poměrně málo, věděli, co po roce 1989 přijde.

Určitou pomoc prostým lidem při rozhodování jak volit by mohla nabídnout sněmovna tím, že by uzákonila nulové sponzorování předvolební kampaně. Stát by potom každé straně zaplatil letáky formátu A5, na nichž by příslušná strana uvedla svůj volební program.

Proč asi ODS nechce omezit finanční prostředky na předvolební kampaň? Určitě počítá s tím, že se jim opět pomocí peněz podaří lidi ZBLBNOUT.
15. 03. 2012 | 14:28

Marie K napsal(a):

Blue jay- ano, mám také podobnou zkušenost např. z Německa nebo USA.
Ale ono je to o něčem jiném- jsou státy kde většina dodržuje zákony a slušnost, a ti co překračují hranice jsou pronásledováni a mají těžký život.
A pak jsou země , kde je normální nedodržovat zákony a nebýt slušný, a naopak ti slušní tam těžce přežívají, dodržování zákonů a pravidel slušnosti je brzdí proti těm ostatním a nemají šanci se prosadit.
.
A nějak se stalo že v ČR se po listopadu 89 prosadilo heslo urvi co můžeš, poctivá práce je komunistický přežitek a zločin, a dostali jsme se do toho stavu který jsem popsala jako druhý.
Komunismus nechválím, ale pamatuji že kriminálník měl těžký život a nemohl vylézt na ulici. Dnes se bojí na ulici ti slušní

Dnes už si hodně lidí uvědomuje jaké chyby jsme tu napáchali, ale náprava v nedohlednu, nevidím ani světlo na konci tunelu
15. 03. 2012 | 14:36

Libuše Šlezarová napsal(a):

Klaus není blázen, to by byla lichotka! Je to prorok průměrnosti, vychytralý maloměšťák libující si v nevkusu, manipulátor, doslova zlý, odpudivý charakter. Co ale s tím, když jej politici zvolili? Sama jsem tomu nevěřila, že by bylo možné, aby po takové velké osobnosti jako Václav Havel mohla na Hrad usednout taková atrapa člověka, duševní omezenec. V rozhovoru s Evou Hůlkovou v Radiožurnálu, v době kdy se poprvé začalo mluvit, že jej snad ODS bude tlačit na Hrad mluvil o sobě jako o pokorném (!) člověku, lhal, vymýšlel si o sobě legendy (bájné lhaní?). Je na Senátu, aby jej odvolali. Důvodů je víc než dost.
15. 03. 2012 | 14:41

blue jay napsal(a):

Marie K.
Ale neni za tou zpackanou moralkou hlavne tech 40 let v "komunismu"? Kdo nekradl od statu okradal svoji rodinu? Preci se to neda zmenit jen za 20 let. Na co si lide zvykli to budou i nadale pouzivat. Snad pristi generace budou lepsi a chytrejsi. Lze jen doufat.
15. 03. 2012 | 14:54

blue jay napsal(a):

Dodatek k "poctive" praci za socialismu Marie K.
Nevim kolik Vam je. Me je skoro 67. A pamatuji si tu poctivou praci velmi dobre. Pracoval jsem pred 1968 v jednom podniku. Polovinu dne tam nebylo co delat. Bylo nas tam na to co bylo potreba 2x toloik nez bylo nutne. A tak jsme se flakaly, na obed jsme sly na 2 hodiny do mistni hospody kde nam na stravenku dali i sedmicku pivo. Pak jsme jen cekaly az pujdeme domu. Hlavne ale ze byla nulova nezamestnanost:).
15. 03. 2012 | 15:03

Lila napsal(a):

blue jay

Právě jsem dočetla knížku doktorky filozofie Jindry Tiché, narozené v r. 1937. Vystudovala fildu na UK v Praze, za studií vstoupila do KSČ, v letech 1961-69 pracovala jako odborná asistentka na katedře filozofie Přírodovědecké fakulty UK. Po vyhození z práce odešla v listopadu 1969 s celou rodinou do emigrace. Život prožila na Novém Zélandu, přes 30 let přednášela filozofii a politické vědy na Univerzitě Otago v Dunedinu, jako hostující profesor se objevila na univerzitách v Austrálii, USA, Finsku, Švédsku, Švýcarsku, Indii, Německu a Španělsku. Po roce 1989 žije střídavě na NZ a v Česku.

Své někdejší spolužáky z fakulty našla začátkem 90. let v Ústavu marxismu-leninismu, a označila je za lokaje režimu, který zničil filozofii, vysoké školy, českou vzdělanost, který v lidech zničil normální morální cítění.

Tichá vzpomíná, že v Čechách vždycky žili šikovní, talentovaní a pracovití lidé, kterým se z duše protivilo lajdáctví, podvody, korupce a jiné mafiánské praktiky, zavedené do výroby komunisty.
A jak si její marxističtí spolužáci po rozpuštění ústavu vedli? Jeden z nich si otevřel v Praze restauraci, investoval do to značnou část svých úspor a zaměstnal své bývalé kolegy z ústavu. Restaurace existovala dva roky, pak totálně zkrachovala. Hlavním důvodem krachu nebyla jen nekompetence majitele a jeho zaměstnanců, ale to, že od první chvíle jeho milí kolegové podnik rozkrádali; nosili domů jak jídlo, tak pití, ale i peníze, kradli prostě dál, jak bylo zvykem v socialistických podnicích. Jenže to už nebyl socialistický stát, koho okrádali, ale jejich kamarád, který jim chtěl pomoci v nouzi.
A my dnes žasneme, kde se tu marasmus postkomunistické společnosti vzal...?
15. 03. 2012 | 15:15

český maloměšťák napsal(a):

Libuše Šlezarová
Vyhrazuji si, abyste si brala v takových souvislostech jak uvádíte - do své klávesnice nás - maloměšťáky !
Žádám omluvu, jinak se neznám !
---------------------
Já panu Hnízdilovi rozumím. Též se mně začíná jevit , že někteří politici by potřebovali podstoupit duševní klystýr. A nejenom oni.
Otázka je, kdo je přinutí, aby se nechali co nejdříve vyšetřit, diagnostikovat a léčit.
Mám takový dojem, že tak jak jdou věci, tak se spíše Dobeš, Drábek, Bárta a spol. pustí do lidí jako je pan Hnízdil. A nejenom do něj.
Prej už jsou na to i nějaké seznamy.

Kurva, tady to fakt vypadá jak v nějakém outdoorovém blázinci !
Kterému momentálně šéfují psychopat spolu s pubertálním děckem.
15. 03. 2012 | 15:25

český maloměšťák napsal(a):

blue jay
Bude to trvat ještě celých 146 let.
Přesněji - do 20. září roku 2158, 16.00.

Mimochodem - také za 1. republiky byl marast, který byl protenkrát způsoben C.K. mocnářstvím, poté byly duše všech otráveny nacisty...
Mimochodem - před Kaiserem nás zase trávili reformisté a ještě před nimi husité a ještě před nimi papeženci.

Když tak nad tím přemýšlím - tak vlastně ty duše jsou otrávené imrvére a furt / tedy až na tu vaši dušičku - a ještě dušičku mandrake a mouchy na zdi - jinak je to všecko sám marast..../.
Prostě musíme si počkat.

P.S. Údaj je v GMT, letního času.
...................................
Blue jayi - vy jste žena ?
(flákaly, čekaly...)
Domníval jsem se, že jste osoba pohlaví mižského, navíc znalá gramatiky 3. ročníku ZŚ.
15. 03. 2012 | 15:33

Josef napsal(a):

Je vidět, že na nemoc, kterou pana doktora Hnízdila nakazil Jiří Pehe, není léku.
15. 03. 2012 | 15:41

Marie K napsal(a):

Blue jay - nepochopila jsem že jste také jedna z těch zuřivých - hurá antikomunistů, kteří nám už 22 let vykládají, že to jak se posledních 22 let řítíme do ekonomického, morálního a sociálníhon rozvratu, způsobil socialsismus.

- za socíku se kradly šrouby ve fabrice a trocha cementu, dnes celé fabriky, banky a miliardy.
- za socialismu nechat se chytit při krádeži znamenalo konec existence, a zničený život dokonce i pro děti a příbuzné., opravdu se takoví styděli vylézt na ulici. I vrcholnému soudruhovi by přišili buržoasní manýry a letěl by. Husák, Jakeš, a jiní pohlaváři 20 let u moci, pro sebe si nevzali ani to co dnes na malé vesnici starosta během půl roku. Dnes PROMOPRO 750 milion, Drobil 3 miliardy, oba pánové dosud u moci,. a to jsou jen náhodné příklady, které se veřejně provalily.
- nějak zapomínáte, že už za Rakouska byla naše země známá jako špinavá a ráj zlodějů a podvodníků, slušný rakušák s námi nechtěl mít nic společného.
.
Opravdu bych vám přála, aby jste se oprostila od hloupých ideologických kliše a začala přemýšlet
15. 03. 2012 | 15:47

Dagmar napsal(a):

Marie K

Nejen ta pravidelná pravopisná chyba vás identifikuje bezpečně (vždycky vám do textu vklouzne, mrška jedna). Sledovat vaše variabilní aktivity v diskusích pod blogy na nejrůznější téma - to tedy jeden žasne. Pokud si mohu dovolit poznámku, dala bych přednost ženským před mužskými identitami :-)
15. 03. 2012 | 16:13

Hugo napsal(a):

Co je to za termín "uspěchanost světa", svět nikam nespěchá, točí se pořád stejně. Spěchají jenom lidé a je na každém, aby si řekl že se uštvat nenechá. Z toho plyne, že normální lidé jsou z valné většiny zavřeni v blázinci.
15. 03. 2012 | 16:17

Václav H napsal(a):

Blue - vy opravdu víte o socíku jen to, že jste v pomocné škole po roce 89 dostala 1 za to že jste řekla že socialismus je fuj, dál jste se duševně nedostala.
Za socíku se kradly šrouby ve fabrice, za pár korun aby to nebyl trestný čin, a mohl si to dovolit dělník který věděl že hůř než dělník nikdy nemůže skončit. Udělat trestný čin znamenalo kriminál - fárat na uranu, a zničená celá rodina.
Soudruh ve funkci , který by něco byť malého ukradl - to by projevil buržoasní přežitky a zklamal důvěru kterou mu strana dala, a to bylo horší než zloděj nestraník a to by měly hodně polepené i jeho děti dalších 20 let, vlastní rodina by ho proklela. A opravdu pamatuji že kriminálník nesměl na ulici, už ve škole bylo- to je kriminálnická rodina, s tím si děti nehrejte.

To rozkrádání tu začalo být normální někdy po kauze Sinha, Bacs, Pepa z Hongkongu - tam začalo být jasné že je to společensky únosné a dokonce normální. Klausovi tehdy stačili svolat demonstraci, a zeptat se zda chcete Stalindké gulagy a STB nebo budete dál volit ODS. A už to bylo, dnes je to v rozměrech kdy to opravdu nejde zastavit.
Takže jestli to chcete naplno, nemůžou za to komunisti ale naopak hurá- antikomunisti
15. 03. 2012 | 16:26

Dagmar napsal(a):

Václav H

Ta chyba, je tam zas :-) A taky už vytváříte vlastní plagiáty.
15. 03. 2012 | 16:34

aga napsal(a):

Svést celou šílenost tohoto světa na Ing. Klause je buď výraz hlouposti, nebo poměrně trapné předvolební manipulace. Možná obojího? I kdyby se to maskovalo jako "úsměvná nadsázka".
15. 03. 2012 | 16:36

neo napsal(a):

aga:

to nevíte, že Klaus může i za pleš Hnízdila a Peheho?

A když se měl Pehe narodit, tak to byl Klaus, kdo mu z hůry přiřkl podobu Lenina.

Klaus může za všechno. Za to, že někteří lidé nemají štěstí, za to, že v TV dávaj blbosti, za to, že ne každý má svou vysněnou práci, která ho baví.... všechno to udělal Klaus.
15. 03. 2012 | 16:46

Dagmar napsal(a):

aga

Dobrý podvečer,

tak konečně máme příležitost spolu lehce nesouhlasit :-) Já myslím, že v příspěvku pana Hnízdila se jedná o úsměvnost, která si nečiní nárok na přesah do předvolební agitky či manipulace. Tentokrát jste příliš přísný vy :-)
15. 03. 2012 | 16:55

figaro napsal(a):

neo
O tom ostatním nic nevím, ale jisté je, že oba pánové zplešatěli z neustálého přemýšlení o NĚM.
15. 03. 2012 | 16:59

dilegua, o notte napsal(a):

Lidé
Znám jiné marxleninisty. Někteří třeba dnes vyzkoumávají veřejné mínění. Pak máte veřejnosti věřit.
15. 03. 2012 | 17:05

Vlado napsal(a):

Lilo ten Váš nick o čtení pamětí filosofky je pěkný. Vypovídá o tom že přesto, že studovala za minulého systému dokázala vědomosti zde získané uplatnit i v té filosofii v zahraničí.
Většina našich polistopadových politiků vyrostla také v socialistických školách a podívejte jak se dokázali profilovat jako největší pravičáci, kteří tento stát vyprodali a zadlužili.
Tento politický marasmus a prostředí ve kterém žijeme o je důsledek jejich politiky a neumětelství.
Nyní budou šetřit na mladých rodinách (porodné) a důchodcích, jen aby zachránili to co nechali rozkrást.
Pak se najde nějaký "blue jay" a z blogu vyčte klausphobii. Přičemž tady 35 let nežil takže neví o tom, že ON je zhmotněním tohoto paskvilu demokracie.
15. 03. 2012 | 17:07

aga napsal(a):

Dagmar

Obdivuji vaši nepodezíravou velkorysost, já tak "svatý" nejsem. Pan Hnízdil se v této věci angažuje soustavně a na straně těch, jimž o předvolební agitaci rozhodně jde. Podivné mediální hrátky s Babišem mou podezíravost rozhodně nerozptýlily. Od člověka s holistickým pohledem na svět bych prostě tento druh "nadsázky" nečekal.
15. 03. 2012 | 17:12

Pavel napsal(a):

neo,
Vy jste šťastný člověk. Máte pevnou víru ve svého Velkého kormidelníka. Vždy jsem si kladl otázku, jak se to přihodí, že diktátoři (Stalin, Franko, Mao ...) vydrží tak dlouho. Je k tomu potřeba dostatečné množství NEŮ
15. 03. 2012 | 17:18

PK napsal(a):

To všechno tady pěkně doplňuje ta "zpověď bankéře z Goldman sachs" o té dojemné péči o její klienty.Nepochybuji že se tak obětavě starají dnes všechny banky.
15. 03. 2012 | 17:19

Václav H napsal(a):

Dagmar, co takhle kdyby jste uvedla argumenty proti Václavu H, a ne jen tajemné žvanění o pravopisné chybě. On má totiž pravdu .
Ten zlomový bod byl opravdu Pepa, Sinha a Bács. Tehdy to šlo zastavit a zloděje za 4-5 let pochytat. Ale potom následoval Kožený- v době kdy každý kromě novinářů a politiků ODS věděl .že to je zloděj a hochštapler, stačilo mu dát si schůzku z agentem STB / tuším Wallis / a do novin dát štvanici jak agenti STB vylézají a štvou, a každému bylo jasné že když cekne, druhý den bude sám lynčován jako stará struktura co bojuje proti svobodě, pravdě a lásce. Další volby sice ZEMAN sliboval tuneláře do tepláků, ale vyhrál tak těsně že výsledkem byla opoziční smlouva -ČSSD bude vládnout a ODS si nechá kontrolní funkce, a vzájemně se nebudou napadat. A pak se namočili i oranžoví a už to jelo, Kalouskovi se ještě podařilo odpálit předsedu ČSSD Grosse,/ za dnes už směšný milion na byt/ ale to byl poslední pokus. Když kradl Drobil 3 miliardy, ani už se neskrýval, jen se divil že ho udává někdo kdo má stranické krytí. O to totiž šlo- kradou všichni a vzájemně to o sobě vědí a mají důkazy, takže na sebe nemohou útočit. Proto i raději pustíme 20 miliard z MUS, než by někdo požádal o vyšetřování, zjistilo by se hodně na vládnoucí.
.
Takže Blua, Dagmaro - ty zlodějiny a ten úpadek morálky je způsoben českým Hurá antikomunismem, ničím jiným
15. 03. 2012 | 17:20

Dagmar napsal(a):

aga

Tak to vidíte, pane kolego. Pěkně jsme si ukázali, jak očekávání formuje výsledek úvah. Já pana Hnízdila neznám, nemám zkušenost a výsledkem je podle vás "nepodezíravá velkorysost" (ostatně děkuji za neotřelé hodnocení).

Vy ho znáte, zkušenosti vás vedou o stejním obsahu soudit v opačném gardu. Pokud bych už neměla určité zkušenosti z diskusí pod blogy, musela bych, pod tíhou množstí stejně vyladěných příspěvků jako je ten váš, uvažovat o příklonu k vaší interpteraci. Leč neučiním tak. I z důvodů, že být nepodezíravě velkorysá se mi moc líbí :-)

Co mi v tom příspěvku poněkud skřípe, je fabulace na účet psychicky nemocných. To se mi zase moc nelíbí. Ale v rámci té velkorysosti...
15. 03. 2012 | 17:33

Dagmar napsal(a):

Václav H

Ale já přeci nepolemizuji s obsahem příspěvků. Jen mé cvičené oko zaznamenává - mnohočetnost různých nicků v textu se stejnou, velmi neobvyklou gramatickou chybou. Další podobnosti se mi nechce rozebírat. No a protože ta podivuhodnost se vyskytuje i v příspěvcích autorů, kteří mne na jiných blozích i nechutně napadali - stejně jako teď tady napadají nick "Blue jay" - připadá mi zábavné, tento "zázrak písemnictví" zaznamenat a připomenout ho. Nic jiného za tím nehledejte. Zatím :-)

A proč o sobě na začátku příspěvku v 17:20 píšete ve 3. osobě čísla jednotného? Velmi nebývalé. Neschopnost o sobě mluvit v 1. osobě jednotného čísla může být varující :-)

"Václav H napsal(a):
Dagmar, co takhle kdyby jste uvedla argumenty proti Václavu H, a ne jen tajemné žvanění o pravopisné chybě. On má totiž pravdu ."
15. 03. 2012 | 17:45

Dagmar napsal(a):

Václav H

Ty chyby tam máte tentokrát dvě.
15. 03. 2012 | 17:49

Hrr na ně napsal(a):

No nejhorší je fakt, že máme mezi politiky mnoho panoptikálních psychopatů.
www.novinky.cz/domaci/261854-prisedici-rekla-ze-se-ji-chce-ze-soudu-s-bartou-zvracet-v-procesu-konci.html?ref=zpravy-dne
Mocenská posedlost je stav, při němž se mocenská pýcha a / nebo mocenská závislost kombinují se stupiditou, říká MUDr. F.Koukolík.
http://blisty.cz/art/51371.html
15. 03. 2012 | 18:08

češtinář napsal(a):

kdybyste
interpunkce
15. 03. 2012 | 18:10

Dagmar napsal(a):

češtinář

Prosím nenapovídat :-)
15. 03. 2012 | 18:16

aga napsal(a):

Dagmar

Však jó. Já jsem rád, když tu káru optimismu a důvěry táhne někdo i za mě :)
15. 03. 2012 | 18:20

Václav H napsal(a):

Dagmaro, prosím, napište hodnocení : Obsah 1 s hvězdičkou, pravopis za 3, podpis učitelka Dagmara. A budeme oba šťastní, já vám navíc prozradím že jsem se vždy zamilovával do přísných učitelek. ˇ
Že by láska po internetu??? Necháme se překvapit.

P.S. Jestli myslíte abysme, abychom tak to zrovna nedávno pravidla pravopisu nějak divně měnila a já se přiznáím že jsem to ignoroval.

S láskou Váš oddaný Václav H
15. 03. 2012 | 18:31

Dagmar napsal(a):

Václav H

No, tak tenhle příspěvek je tak vzdálen tomu blábolivému z 17:20, že žasnu! Dokonce je opatřen humorem. Úžasné. Vážení (tedy jak vážené, tak vážení), problém je v tom, že opravdu, ale opravdu nejsem učitelka, nejsem přísná - leč "nepodezíravě velkorysá" (viz aga) a jestli si něco opravdu nepřeji, tak je to virtuální láska :-)

P.S. Chyba "kdyby jste" místo "kdybyste" je velmi častá a jako rozpoznávací element by byla velmi nespolehlivá. Ta vaše, ta je opravdu ojedinělá a setrvalá. Ale netrapte se. Když budou vaše příspěvky tak pěkné, jako ten poslední - budu na vás s chutí reagovat a odpustím vám i tu mnohačetnou mnohaličnost.

Mějte se! D.
15. 03. 2012 | 18:46

Dagmar napsal(a):

aga

Co bych pro vás neudělala :-)

Pěkný večer. D.
15. 03. 2012 | 18:48

hovorka11 napsal(a):

Klaus už neléčí obyvatelstvo bojem proti ekobolševizmu, socializmu a nebrání volnou ruku. Teď mu jde o ubránění nevyšetřování tunelů a krádeží v kterých si myslím je zapleten i se svou rodinou. Na co potřebuje Koudelku, Nečase, Dobeše, Bártu a ostatní- ty evidentně mají překrýt jak listy shnilélliin suspension ohanbí nahého despoty.
15. 03. 2012 | 18:48

Dagmar napsal(a):

Hr

Díky za odkazy. Koukolík je opravdu dobrý. Rétoricky téměř bezchybný.
15. 03. 2012 | 18:52

Václav H napsal(a):

Dagmaro, alespoň napište jestli jste bruneta, blondýna nebo plešatá. Bude se mi o vás zdát. Vám to neublíží a já budu mít krásné sny.
A ještě- jste vdaná?? A manžel boxuje za Uhelné sklady??
Váš milující Václav H
15. 03. 2012 | 18:59

neo napsal(a):

Pavel:

co? jakýho kormidelníka? Jaká víra? Co to meleš?

Já jen upozorňuju na nemoc Peheho a Hnizdila a jim podobných. Ti mají představu, že Klaus může i za to, že v zimě sněží.
15. 03. 2012 | 19:02

vlasta napsal(a):

Bohužel zde není žádný blog k dnešním demonstracím. Já jsem se asi před půl hodinou vrátil z demonstrace v našem městě. Kupodivu zde bylo asi 400 lidí a je to vůbec poprvé, kdy zde lidé vyšli do ulic. Samozřejmě zde bylo neskutečné množství policistů. Asi mají pánové pořádně nahnáno. Velmi mě udivilo, že televize demonstracím věnovala pouze několik vteřin (ale co se vůbec divím). Horší je ale to, že i internetové servery se přihlásily až po skončení demonstrací. No a Babiš to rovněž nepodpořil. Ale to, že už mnoho tisíc lidí svůj názor projevilo, je posun k lepšímu. Teď vytrvat a přitvrdit. Doufám, že nespokojení návštěvníci zdejších blogů dnes nezůstali doma.
15. 03. 2012 | 19:22

bnm napsal(a):

doktůrku,
a cápak vy na ofiko médyja......???

jenom připomínám, že nosnou vlnou současného dění
je ona stará snaha "budit zdání, že vše je v pořádku a pod kontrolou",
motivovaná strachem a poháněná zoufalstvím.

Situace je totiž vážnější, než se kdokoli dokáže i jen doufat
Oni skutečně nevědí kudy kam
a nemají jiné recepty (šablony), jak to změnit, ¨
než ty které již v minulosti vždy selhaly.

A tak ovce, které vlastně chtěly podojit a ostříhat, podřezávají a maso vozí do kafilerky.
A tak ovcí ubývá. Místo nich zkoušejí natáhnout cizí chovy s nižší užitností...
Přeberte si to jak chcete!
"My můžeme jen pískat!"
15. 03. 2012 | 19:37

wsx napsal(a):

hihi,
jsou tihle okopávači-masýýýrovači fakt asi placeni od kusu ?

ten náš dědek Vašík teda musí Bruselu pěkně ležet v žaludku .-))
15. 03. 2012 | 19:38

Saltzman napsal(a):

vlasta

Mě udivuje, že někdo utrácí čas demonstrováním. Ale já jsem zarytý individualista a už za socialismu mi říkali, že jsem černá ovce kolektivu. Uznávám však že je mnoho takových co potřebují kolektiv k tomu, aby jim bylo zděleno, co mají a nemají dělat.

Kupříkladu je zemědělec a zemědělec. Jeden je samostatný sedlák a druhý členem zemědělského družstva. Samostatnému sedlákovi se nemusí říkat kdy má zasít, kdežto zemědělci v družstvu je nutno toto dát písemně, aby byl krytý když se neurodí z důvodu předčasného zasetí.

Je mnoho lidí, kteří by rádi demonstrovali, ale nedostanou k tomu patřičný popud. K tomu slouží část obyvatelstva, která toto promyslí, agituje nejrůzněji mezi lidem a ten kdo je kolektivně zaměřený zajásá, protože má jistotu, že demonstrace přeci jen bude. Poté co je agitačně přesvědčen o svém budoucím kroku k demonstrování, radostně se vrhne na náměstí v předem stanovenou dobu, převezme transparent, případně píšťalku, zapamatuje si doporučená hesla a začne demonstrovat.

Je krásné, když určitá část občanů se stará o organizační zajištění demonstrace. Zpravidla k tomu slouží politická strana, která je kolektivisticky zaměřená a má dost aktivních členů, kteří demonstraci zajistí technicky i v počtu demonstrujících. Podle toho se dá hodnotit pracovitost kolektivů, pevné semknutí, ideová jednotnost. Nemůže si přece na takové demonstraci kdo chce co chce vykřikovat. Výkřiky musí mít určitý smysl, který směřuje k určitému cíli a to právě stanoví ona strana, která tuto demonstraci obětavě organizuje.

Nemožno si ale myslet, že taková demonstrace je raz dva připravená. Předchází ji mnoho usilovného agitování, mediálních tlaků, namnoze to stojí hrůzu peněz a ne vždy se dojde k úspěšnému sejítí potřebného množství demonstrantů. Je to skutečně náročná práce i mnoha secvičených týmů aby se jednotně v mnoha městech demonstrovalo za stejným cílem s velkým počtem demonstrantů.

Pro tohle všechno se nedivím vašemu nadšení, že se vám demonstrace povedla co do množství demonstrantů. Stále je to ale málo na naplnění závazku, které strana udělala chtíc svrhnout vládu. Patrně by bylo nejrychlejší, kdyby se porušily demokratické principy a davy demonstrantů vtrhly do budov vlády, obsadily je a ustanovily by vládu ze strany, která demonstrace obětavě připravila a má i připravené vládnoucí činitele, kteří by byli schopní a ochotní se vládnutí ujmout.

K takovému nedemokratickému postupu je zapotřebí však podstatně větší agitace, aby se nakonec nestalo, že organizátoři pádu vlády skončí pro diktátorské úmysly v lochu. Ale oni jsou jistě opatrní a v lochu skončí sem tam nějaký příliš bujný demonstrant, který nepochopil, že je to jen taková hra prozatím a vážně kolektiv zatím nesmí ještě brát. Že vážně to s ním budou myslet, až nastane ta diktatura.

No, já jsem ta černá ovce, která kolektivismu se vyhýbá jak čert kříži. Ale to jsme zase u toho náboženství. Tak teda mám kolektivismus jak srp v pr... a proto mi demonstrace nejdou pod fousy.
15. 03. 2012 | 19:50

mb napsal(a):

ad libuše šlezarová ... také si dobře vzpomínám, jak Klaus lhal, že už je ( bude ) pokorný a jak moc se změnil a že bude koncenzuální a nadstranický ( podpora bema u voleb ) ... a svorník ... a nebude se plést ani do vládnutí ani do zahraniční politiky ...

to neo ani pehe ani hnizdil si nemysli ze klaus muze za sněžení ...

průser téhle země je, že klaus se vůbec mohl vyšplhat na ten post, kde je ...

a klaus je symbol toho, že lhát, podvádět a rozdělovat lidi se vyplatí ...

je to smutnej, nepěknej, tragickej a vypovídající symbol neo ...

hezkej večír ...
15. 03. 2012 | 19:56

vlasta napsal(a):

Saltzman
Neberu Vám Vaše přesvědčení, ale tím, že trpně snášíte něco, s čím nesouhlasíte, je vlastně odevzdání se osudu. Nebudu to dál rozebírat, ale já nemohu dnešní stav ignorovat.
15. 03. 2012 | 20:09

rejpal napsal(a):

Marně se snažím vzpomenout si na jeden jediný výrok Václava Klause, který by nějak odsoudil to, o čem se tu tvrdí, že za to nemůže. Vzhledem k tomu, že tento pán se často a rád veřejně vyjadřuje ke všemu, co ho zajímá, lze implicitně usoudit, že ho tyto věci jednoduše nezajímají. A když přičtu některé podivuhodné milosti, není těžké hádat, na čí straně stojí.
15. 03. 2012 | 20:35

Buwol napsal(a):

Ten pán to spíš měl poslat na adresu Dělostřelecká 2, 160 00 Praha 6 - Střešovice ..
15. 03. 2012 | 21:40

neo napsal(a):

mb :

jako zarytej antiklausista ani nic jinýho psát nemůžete.Ale zkuste to objektivně. Může Klaus za uspěchanost světa? už jen fakt, že je to prezident česka a to je moc malá země na to aby mohla jakkoli ovlivňovat uspěchanost světa.
15. 03. 2012 | 21:49

mb napsal(a):

ale neo, vždyť jsem vám řekl, že ani pehe ani hnízdil netvrdí že za všechno může klaus ( za sněžení, apod. )

Klaus jen neomylně volí a podporuje zlé ... více kožených, špinavé peníze, Drobila proti Michálkovi, devastaci životního prostředí, která dle Klause není skutečností, podpora Putinovské demokratury, porušování lidských práv, nadbíhání mocným, přestřihávání pásky Phillip Morris ve funkci prezidenta .... PROSTĚ JEDEN HNŮJ ZA DRUHYM ... a propojenost s mafiány a grázly ... / obhajoba věcí veřejných /

jedná se o to pojmenovat zlo zlem a připomenout všechny Klausovy průsery na které se tak rádo zapomíná ...

a nezapomenout čemu všemu Klaus propůjčil ksicht a co všechno dokázal ustát a zamést pod koberec ...

takhle nějak to bude neo ...

myslim že jsem to napsal celkem objektivně, nemyslíte neo ?

uspěchanost světa ... jistě ... na tom se shodnete s celostním lékařem hnízdilem ... / navrhuje posbírat naše zraněné a znavené ... ale to je v jádru levicový postoj/princip ( či aspon humánní) /

Klaus je pro boj ... pro sociální nerovnost ( pokud se to ovšem netýká jeho vlastní matky která by byla nucena platit deregulovaný nájem ) ....

takže pro uspěchanost světa je klaus ano ... trh bez přívlastků, kapitalismus bez přívlastků ... at to stoji co to stoji a at jsou dopady jakkoli hrůzné ...

s pozdravem neo
15. 03. 2012 | 23:15

Jeremiáš napsal(a):

Už jsem to umístil také jinde, zde ještě jednou:
DVACET DNÍ:
Netvor opustil Elbu.
Zlověstný Korsikán odplul do Francie.
Bonaparte přistál.
Generál Bonaparte obsadil Grenoble.
Napoleon vjel do Lyonu.
Včera byl císař radostně přijat ve Fontainebleau.
Jeho Veličenstvo je dnes očekáváno v Tuileriích.

ČTYŘICET DNÍ:
Projev soudruha Františka Pitry.
Výzva k rozvaze a občanské odpovědnosti.
Dialog ano – konfrontace ne.
Pokračují demonstrace a studentské stávky.
Od argumentů síly k síle argumentů.
Horníci SHD proti rozvratu.
Soudruh Karel Urbánek novým generálním tajemníkem ÚV KSČ.
Generální stávka v celé naší republice.
Poslanci schválili změny v ústavě. Bez čtvrtého článku.
Nutno odsoudit vstup vojsk.
Pod ultimáty se nedá pracovat.
Vyslovena nedůvěra ÚRO.
Odstoupil prezident ČSSR.
Změny v ÚV KSČ.
Volba prezidenta bude 29. 12.
Zrušeny Lidové milice.
Hněv rumunského lidu dosáhl vrcholu.
Přestřižení drátů v Hraničkách.
Alexander Dubček v čele parlamentu.
Václav Havel prezidentem ČSSR.

KOLIK DNÍ???
Pryč, vládo. Vyzývali demonstranti.
Tisíce lidí žádaly demisi vlády i odchod prezidenta.
16. 03. 2012 | 00:14

Dalibor napsal(a):

Něco se děje v myšlení lidí
Na tomto Blogu dokazuje Václav H 16,26 a 17.20 že za rozkradení republiky si můžeme sami našim hurá antikomunismem po cinkání klíči, a pravičáci už chápavě mlčí. Před půl rokem nemožné.
- včera demonstrace v Praze a mnoha městech, a Mladá fronta na titulní stránce úvahu zda zrušit ve školách větný rozbor.
Pamětníkům to něco připomíná, vládnouicí už ani nemají lidi kteří by říkali že chtějí klid na práci
16. 03. 2012 | 07:30

Lila napsal(a):

mb

Nedávno jsem četla Kmentu, popisuje (velmi nepřesně) i události staré jedenadvacet let, u nichž jsem byla. Chci se přesvědčit, jestli mě paměť neklame, znovu se přehrabuji ve starých zažloutlých papírech, oprašuji vzpomínky a nutím zavzpomínat další pamětníky.

Ze střípků skládáme celou mozaiku a obraz, který se nám zjevuje - zasazený do kontextu dvaceti let - je deprimující.
A následují otázky: Proč se obrovský majetek vyprodával za zlomek skutečné ceny? Proč se muselo s jeho výprodejem tak spěchat? Proč bylo státu jedno, komu onen majetek spadne do klína a s lehkým srdcem ho na stříbrném tácku podal mafiánům a dobrodruhům všeho druhu? Proč mnohé dražby malé privatizace v r. 1991 připomínaly sjezd gangsterů v Chicagu třicátých let minulého století? Proč celý majetkový transfér nebyl zasazený do právního rámce?

A také si vybavuji setkání s tehdejším ministrem financí a ministrem obchodu a průmyslu a jejich náměstky, kdy obyčejní lidé upozorňovali na různá úskalí a nebezpečí, která akutně hrozí.
Nikdo ale nebyl ochotný je poslouchat... a tak se tu etabloval dravý systém, který dovoluje v honbě za ziskem všechno, jakékoli bezpráví, jakoukoli křivdu, jakoukoli špinavost.
16. 03. 2012 | 07:49

Varvara napsal(a):

Lilo, že to ale tomu národu trvalo přes 22 let, než nám došlo jak jsme při cinkání klíči byli za pitomce.
16. 03. 2012 | 08:03

exdiskutér napsal(a):

Dr.Hnízdil: přišla mu odpověď z Hradu? (tipnu si: přišla. A byl stejný problém)
16. 03. 2012 | 08:04

Jáchym napsal(a):

Pane Hnízdile,
zdravím. Dobré.
Dostal jsem k narozeninám Vaši knížku Mým marodům.
Ještě jsem ji nestačil dočíst - už čtvrtý člověk si ji půjčil s tím, že ji hned vrátí - a co by člověk neudělal pro kamarády.Jen doufám, že mi ji nikdo neztratí.
Ne že bych s Vámi ve všem souhlasil, ale rozhodně Vaše myšlenky stojí za zamyšlení.

Váš Jáchym,
šašek a blázen, nevl.r.
16. 03. 2012 | 08:09

Martina Hájková napsal(a):

Moc pěkné, pane Hnízdile :-)
16. 03. 2012 | 08:11

Jáchym napsal(a):

Pane Hnízdile,
nic si z tojho nedělejte. Za všechno mohou tři lidé. Kníže Fajfka a jeho věrní vědí. Slyšte poslance za TOP 09:

Překvapiví zrádci: Beneš a Masaryk

„Vidím v našich dějinách tři zemské škůdce. Za prvé Josef II – sáhl na soukromý, konkrétně církevní majetek; za druhé Tomáš Garrigue Masaryk – zradil císaře pána a sáhl na soukromý majetek prostřednictvím pozemkové reformy a za třetí Edvard Beneš."

pravil poslanec TOP 09 Daniel Korte.

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Zradci-ceskeho-naroda-Pry-jsou-to-tihle-226100
xxxx
Osobně jsem pro to, aby se Hitlerův Mein Kamf stal povinnou četbou. Třeba v neutrálním výcucu "Mein Kampf očima historiků". Alespoň by byla jasná společná ideová platforma současné vládní koalice,jejíž členové se jinak liší převážně názorem, kdo má pro sebe a své zaměstnavatele právo ukrást více a kdo méně.

Sociopatie je pro vstup do současné vrcholové politiky podmínka nutná, i když nikoli postačující: Tou druhou jsou peníze.



Všechno je na dobré cestě.
16. 03. 2012 | 08:46

juli napsal(a):

Blue jay a marie - Pamatuju si, jak se pracovalo za socialismu, ale asi já osobně jsem měla štěstí, že jsem pacovala v podniku, kde se opravdu makalo a máloco se tolerovalo. Vlastně celé roky, od nástupu do zaměstnání jsem navíc měla i to štěstí, že jsem měla výborné šéfy, v době,kdy mi bylo kolem dvaceti, na počátku sedmdesátých let, byli mými šéfy pánové v průměru kolem šedesátky, tzn. provorepubliková generace, která s v té době pracovala a něco do pozdějších let přinesla, myslím tím ta pozitiva. Nesetkala jsem se ani s jedním člověkem, který byl flákačem apod. Tím samozřejmě neříkám, že je to nějaká zásluha komunismu, ale tito lidé hodně věcí uměli naučit a já jim jsem dodnes velice vděčna protože nám některým z mé generace do života hodně dali. V dnešní době bohužel není kde brát, a bude to horší.
16. 03. 2012 | 09:05

Radovan II. napsal(a):

Pane Hnízdile,
Mmyslím, že blázni jsou členové vlády a modří poslanci a senátoři.Patří urychleně k Chocholouškovi. A to se jim brzy vymstí. Myslím, že mnoho bláznů v léčebnách je na tom lépe než oni. I am sorry.
My občané bychom měli dostávat ke svému platu tzv. "otravné". Denně se musíme otravovat se svými špatnými politiky a s jeich špatnýmmi rozhodnutímí. I nezdravé shromažďování majetku je velká úchylka, která by se měla léčit urychleně.
Naše smetánka je nemocná a nikdo ji neléčí, fláká se po večírcích a skupuje bohatství naši země, které vlastně patří nám všem. Blázni si neuvědomují, že jsou blázní a my občané na to doplácíme.
Pane Hnízdile, nemohl byste vládu, modré poslance a senátory doporučit na psychiatrické vyšetření ??? Čím dříve, tím lépe. jejich bláznivé činy zniči nači krásnou zem.
Děkujeme.
Censore, nemaž, pravda je pravda a možná brzy zvítězí.
16. 03. 2012 | 10:12

český maloměšťák napsal(a):

Saltzman
Ano, kolektivismus je zlá věc. Zejména kolektivismus francouzsko revoluční, bojonezávislostněkoloniální, partizánskoodbojověguerillový či sametoidněrevoluční.
Nikdy z toho nám - individualistům z řad českých maloměšťáků nic hned nekouká.
Teprvá až se dav rozkouká.

Mimochodem - slyšel jste o tom, že i Mafie svým způsobem funguje na bázi kolektivní ? Že je připravena, organizovaná, secvičená, že agituje v tisku či v televizi, nabírá rekruty, platí si pochopy...

Hm, Saltzman - koukaj se někdy podívat na věci odehrávající se ve společnosti i jinak, mež coby Ferda mravenec či Brouk Pytlík.
16. 03. 2012 | 10:49

Eliška napsal(a):

Dalibore 7,30 úplná pravda.
Oni už i ti největší komunistobijci pochopili, že skrývat to jak se naše rapublika řítí to totálních chaosu a rozvratu už 22 let nejde do nekonečna a svádět to na komunisty je stále trapnější, a dalších 20 let s takovými argumenty už neudrží ani ten nejvíc zapálený pravičák. Sami cítí jak jsou trapní.
-
To jak se naši hlídací psi demokracie snaží najít zástupná témata bije do očí.čera mlčení o výročí německé okupace a o večerní demonstraci - ubohost
A tentokrát jsou opravdu obzvlášť trapní, ukazují mimoděk že naše školství už není schopno ani naučit děti co jsou to větné členy, tak to raději vypustíme z osnov.
16. 03. 2012 | 11:02

Eliška napsal(a):

Dalibore 7,30 úplná pravda.
Oni už i ti největší komunistobijci pochopili, že skrývat to jak se naše rapublika řítí to totálních chaosu a rozvratu už 22 let nejde do nekonečna a svádět to na komunisty je stále trapnější, a dalších 20 let s takovými argumenty už neudrží ani ten nejvíc zapálený pravičák. Sami cítí jak jsou trapní.
-
To jak se naši hlídací psi demokracie snaží najít zástupná témata bije do očí.čera mlčení o výročí německé okupace a o večerní demonstraci - ubohost
A tentokrát jsou opravdu obzvlášť trapní, ukazují mimoděk že naše školství už není schopno ani naučit děti co jsou to větné členy, tak to raději vypustíme z osnov.
16. 03. 2012 | 11:05

Anastazie Králová napsal(a):

Ad p.Saltzman

Pane Saltzman,nevím,proč se navážíte právě do zemědělců /sedlák versus zeměd.družstvo /
Jsem z rodiny sedlákůjiž ve 4.generaci-ale z kraje Vysočina.Po restitucích získal můj bratr/resp.má matka /pěkných pár hektarů,které by vás v úrodném kraji uživily-ale tady těžko.
Zůstal tedy v družstvu,má zemědělskou školu a rozhodně nemusí dostat papír,co má kdy sít či sázet .
Podívejte se na osudy FARMÁŘŮ-TĚŽCE PŘEŽÍVAJÍ,DOTACE Z EU JSOU VELMI NEVYROVNANÉ /NEJVYŠŠÍ PRO FRANCII,POLSKO MÁ TÉŽ NĚCO-NAŠE ZEMĚDĚLSTVÍ BYLO HOZENO PŘES PALUBU/Te´d vidíme výsledky-začíná to vajíčky..ale to je odbočka.
Když uvidíte v TV zanedbaná a týraná zvířata,jedná se téměř vždy /alespoň pokud si pamatuji /o soukromé chovatele-pravda,někteří jsou primitivní a bez citu.Moje dcera je veterinářka a jezdí kontrolovat chovy-musí být tolerantní k těm,kteří aspoň se snaží o slušné přežití zvířat/podle tabulek by celá řada těchto lidí zkrachovala/-ale dokáže být tvrdá k týrání zvířat/když jí policie odmítala pomoc,chtěla to řešit sama-to má 5O kg váhy,l65 cm výšky a 28 let /.
Ad blue jay

Gratuluji vám k vaší práci za socialismu-ani bych se s takovým parazitismem nechlubila.
Podle všeho jste byl/a bílý límeček,ale ani továrna není vyloučena.
Má matka pracovala jako ošetřovatelka skotu kvůli výplatě /uživení rodiny /-a byla v 6O letech tak sedřená,že nezvládla si kleknout/ztuhlé klouby/.Byla to velmi inteligentní paní,ale nejdříve ji doma drželo hospodářství a pak chodila do kostela-tak na žádnou práci lepšího charakteru neměla nárok .
Kvůli tomu kostelu nedostal můj bratr doporučení ani na střední školu /dostal se tam jen tak,že vyhrál v krajské olympiádě a ředitel SŠ je přijal.Na VŠ mu to už nevyšlo.

Já se zemědělstvím neživím-proklouzla jsem kolem r.l968-ale ani za socialismu se mi nepodařilo pracovat tak,jak vy líčíte /nebyla jsem však ani ve fab rice,ani na úřadě /.
16. 03. 2012 | 11:28

Ing. N. napsal(a):

(blue jay) 15.3.2012 - 14:54

Co kdybyste si přečetl článek "O tom jak prý komunisté kradli" na blogu.idnes.cz Oldřicha Slováčka. Jsou tam zajímavá čísla.
16. 03. 2012 | 13:43

mb napsal(a):

lila, máte samozřejmě pravdu, akorát vám na to nedokážu odpovědět a nevím co s tím ...

vím jen že ideologie úspěchu za každou cenu a tedy i za cenu zla, je ideologií špatnou, a že ten, kdo ji zastává by neměl vykonávat úřad prezidenta české republiky ...

ale neumim vam odpovědět, ´dobří´ lidé nejsou schopni a ochotni se spojit a společně čelit zlu / zlo pojmenovat, rozebrat a potrestat / ... obzvlášť když mocenské a rozhodčí ( tedy opět mocenské ) prostředky jsou v rukou zla ...

zdravím vás ...
16. 03. 2012 | 14:12

Zacheus napsal(a):

"Kdo je tady vlastně blázen??? ", naléhavě se táže pan doktor.

Také jsem si tu otázku položil, když jsem si přečetl neskutečný závěr blogu...:- ).
16. 03. 2012 | 18:41

Jirka. napsal(a):

Že je Klaus egocentrický ubožák mi nevadí.
Ani mi nevadí jeho idiotský arogantní úšklebek.
Můj prezident to nebyl ani na okamžik.Lidský odpad,kterým naprosto opovrhuji.
Vadí mi,že je HLAVNÍM REŽISÉREM vykradení a naprosté devastace této země.Plánovaného a systémového vykradení.
Nepochybuji o tom, že během dvou let vyjde pravda na povrch.
A nebudou to hezké věci.
Co píše doktor Hnízdil se vám zdá ostré?
Ale kdeže přátelé.
To, co se dozvíme, bude daleko drsnější.
Blogy MUDr. Hnízdila proti tomu budou jen osvěžující šprýmy.
16. 03. 2012 | 20:13

Yosif K napsal(a):

Marie K napsal(a):
Blue jay - nepochopila jsem že jste také jedna z těch zuřivých - hurá antikomunistů, kteří nám už 22 let vykládají, že to jak se posledních 22 let řítíme do ekonomického, morálního a sociálníhon rozvratu, způsobil socialsismus.
- za socíku se kradly šrouby ve fabrice a trocha cementu, dnes celé fabriky, banky a miliardy.
- za socialismu nechat se chytit při krádeži znamenalo konec existence, a zničený život dokonce i pro děti a příbuzné.,

Pani Marie, jak jste stara tak jste naivni. To ze behem "poctive praci pri budovani realneho socialismu" se mohla polovina proletariatu flakat (a nakteri zase dreli jako voli na strojich z prvni republiky) to vedel kazdej. Kde jste sedela ze jste to nevedela? Ja jsem makal ve strojirne mimo pas - kdyz jsme chteli, odflakli jsme normu na smnenu za 3 hodiny.
Tez Vase iluze ze se za sociku kradli srouby a trocha cementu je zavidenihodna. Sikovny komunisticky kadr si klidne nakradl na celou vilu. Rediteli VTR odboru postavili podrizeni v pracovni dobe za dva roky celej barak - ani nemusel platit fuskare. Vsechno byly zkusebni vzorky urcene ku zniceni. Ministr obrany Dzur a okresni tajemnici KSS strileli v Rohacich jeleny samopaly z vrtulniku. Reditele PZO meli z provizi naskladany kontra v Rakousku a Svycarsku - z nich pak po listopadu "svoje" PZ hbite privatizovali, nebo si zaridili kapitalove silne firmy exportimport a pretahli tam veskery obchod (pripad Koospolu, Strojimpoertu atp).
Reditel AZNP Zapadlo mel soukromou firmu Import-export (pravda na nej soudruzi zanevreli - malo se delil...).
Provereni soudruzi a jejich manzelky meli stalou vyjezdni dolozku kdyz neco nebylo v Tuzalu, skakli si do Zap Berlina nebo do Vidne.
STBaci meli vyjezdni dolozky, pracovali v autobazarech v SRN, dovazeli secondhand auta do CFSSR, prodavali je se 100% ziskem a byli napakovany na privatizaci jako krecci. Kdo myslite zed byl schopnej zaplatit 40-100 milionu za baraky na Prikopech drazeny za cash?
Jakes byl smesnej Kaspar - skutecni vladci rezimu byli rudi reditele - Elitexu, Skodovky, CKD, Polytechny atp atp. A sefove STB a dalsich "silovych slozek". Blekotal Jakes jim nesahal ani po kotniky.
Pani Marie, takovych naivnich lidi jako vy jsem potkal v zivote veru malo. Ani na pase ani v nadvorni cete takovi nebyli. Mozna jste jeden z tech pripadu MUDr Hnizdila zijicich "ve vlastnim fantazijnim svete". Zastavte se nekdy u nej.....

Avanti Popolo, alla riscossa!
16. 03. 2012 | 20:36

Anežka napsal(a):

Éterem se nese zvěst, že Hájek od Klause si najal
nějakého Yosifa K . . . . .
16. 03. 2012 | 20:52

Yosif K napsal(a):

Kralova napsala:
Já se zemědělstvím neživím-proklouzla jsem kolem r.l968-ale ani za socialismu se mi nepodařilo pracovat tak,jak vy líčíte /nebyla jsem však ani ve fab rice,ani na úřadě /.
16. 03. 2012 | 11:28

Pani Kralova - nejaky historicky ustav by mel zpracovat jak se kde za sociku pracovalo. Vim ze v zamedelstvi lidi dreli, na druhe strane si dokazali sem tam neco vypestovat pro sebe atd. Zemedelstvi je nyni pod tlakem konkurence z Danska, Polska , atd. Plodiny i maso (prasata) je z Danska i Holandska lacinejsi - je to rovina, skoro tam nemaji zimu atd.
Ve fanrikach jak kde. Mpotazni pas se pusyil a ldi museli makat v nucenym taktu stejne jako u Forda. Na jinych oddelenich bez monatzniho pasu se dala prace na smenu stihnout za 3-4 hodiny a zbytek casu lezet v pucvole. Vetsi disciplina byla jen ve vojenskych fabrikach - tam vsak byli delnasi lepe placeni.
Skladnik byl schopen zacarovat a vycarovat desitky tun barevnych kovu nebo nerezovych platu. V okoli strojiren nebyl zahradkar ktery by nemel nerezovy tank na vino svareny z "usetreneho". Znamej kradl KAZDY den v praci krabici lunchmeatu a prodaval je. Atp atp.
Ve stavebnictvi se bezne pracovalo 4 hodiny denne - zbytek byl odpocinek a priprava na odpoledni fusky.
Nejhure byly placeny textilni delnice. Ty chudacky pracovaly u stroju a stavu z roku 1938 v kravalu 110 decibelu a drzely zbytek hospodarstvi nad vodou.

LIDI KTERI SI MMYSLI ZE SE ZA SOCIKU POCTIVE PRACOVALO SE MYLI - I KDYZ TO Z NEJAKEHO MISTA TAKHLE MOHLI VIDET.
16. 03. 2012 | 20:52

Miloš. napsal(a):

Vážený pane doktore,
dost dobré, jako vždy.
Přeji jen to nejlepší a nesmírně si vás vážím.
16. 03. 2012 | 20:58

Yosif K napsal(a):

Anežka napsal(a):
Éterem se nese zvěst, že Hájek od Klause si najal
nějakého Yosifa K . . . . .
16. 03. 2012 | 20:52
Pani Anezko - Klause nemusim. I kdyz ma nekdy v necem pravdu, vyjadruje se jako populista. Ja se tak nekdy vyjadruju taky, ve zkratce a taky ja nejsem president.

Hajka povazuji za sarlatana.

Ovsem zrovna tak povazuji za sarlatany vetsinu socdemaku, kteri slibuji proletarum, ze bude lepe, ze "zdroje tu jsou" a kteri oblbuji, ze za socdemaku se nekradlo. Nebude lepe - dokud neprijde hospodarske oziveni. A kradlo se a hodne.

Vyuceny masinfirer s IQ tykve je dolarovym milionarem na Floride. Namestek od pinklu ma vilu na Ithace porizenou za neexistujici bestseller. Jako Ariel. Penize vyprane docista docista.
Volte stranu pratel proletaru!
Avanti o popolo, alla riscossa,
Bandiera rossa, Bandiera rossa!!!!
Avanti o popolo, alla riscossa,
Bandiera rossa trionferà!!!!!
16. 03. 2012 | 21:00

Miloš. napsal(a):

ad Yosif K
Ten člověk ( Yosif K) se opravdu nedá moc číst,úžasné bláboly...
Asi si ho fakt platěj z Hradu,nápadně stejná rétorika.
Souhlasím s Anežkou.
16. 03. 2012 | 21:04

Anežka. napsal(a):

Yosif K
má nějaký problém.Copak to nechápete?
Sám se sebou.
16. 03. 2012 | 21:07

Jaroslav napsal(a):

Vážený pane doktore a vážení zde diskutující. Jsem příznivcem Dr. Hnízdila a všech statečných blogerů, kteří se nenechali zastrašit uřvanými neo-fašisty a Eurobijci, snažícími se nás izolovat a znovu zavést totalitu, sice tentokrát s pravicovou nálepkou, ale stále s s východními praktikami. Ctěl bych Vás povzbudit a připomenout Vám, že jsme velmi šťastná generace. Podívejme se do minulosti: můj děda (ročník 1900) narukoval v 16 letech do rakouské armády. Půl roku poté byl těžce raněn v bojích v horách pod Goricou. Do smrti měl schromlé ruce i nohy a ve svalech střepiny z granátu. Dokud mohl, tak po válce pracoval, vydělal nějaké peníze a další si půjčil a koupil mlýn (před válkou se učil mlynářem). Jenže kápnul na podvodníka a o peníze přišel. Půjčil si další a postavil hospodu. Byl to takový Francin z Postřižin - sousedovi mlynáři zřídil turbinu a generátor a natáhnul si dráty - měl tedy první elektrický kompresor na okrese, reprodukovanou hudbu, eletrické lampiony atd. Jenže když se začínal stavět na nohy tak přišla druhá válka. V roce 1947 splatil všechny dluhy (kdo by nám dnes půjčil na 20 let?) a přišli komunisti. Děda se držel až do roku 1960 jako poslední soukromý hostinský na brněnském okrese, ale pak podlehnul. Oba moji rodiče byli v době protektorátu totálně nasazeni. Otec za podpory celé rodiný vystudoval Obchodní akademii a naučil se dobře německy. Dotáhnul to na prokuristu u firmy Gebrüder Krause (po Únoru Mosilana), avšak pomohl nějakým známým "za kopečky" a dostal v roce 1950 15let za velezradu a až do amnestie r. 1960 kopal uran na dole Bytíz u Příbrami. Já jsem měl to štěstí, že jsem maturoval a dostal se na Vysokou v roce 1960. Snad až nyní to doceňuji a pořád říkám: nerouhejme se a stále opakujme: jsme šťastná generace. A nebojme se bojovat proti Klausismu, neo-fašismu představovanému takovým Matějkou a všem, kteří nás chtějí izolovat od hlavního proudu vývoje v Evropě!
17. 03. 2012 | 02:03

Marie. napsal(a):

Pane Jaroslave,
toto je jeden z velmi dobrých článků.
Souhlasím s vámi.
Osobně si myslím,že Klaus už dávno neměl být na Hradě,ale v base.Doslova.
Stále to,co provedl, neumíme nějak naplno pojmenovat.
A že je DOBRÝ ekonom?
Proboha v čem?Co jako ekomnom přinesl?Raději ať se nikdo neptá.
Vždyť je to jen další nafouklá bublina a mystifikace.
Doktor Hnízdil dokáže vnímat svět v hlubokých souvislostech.
A je statečný.
Velmi si ho vážím.
17. 03. 2012 | 04:52

Bořislav napsal(a):

Yossipe 20.52 Dnes už je na prd diskutovat o tom jak se pracovalo a žilo za socíku. Jste tím čím dál víc trapný. a navíc nevím kolik století tím ještě hodláte argumentovat.
.
Co je důležité- jak to že jsme v tom blbém socíku dokázali žít bez dluhů, ještě jsme podporovali rozvojové země a přitom každý bez problému bydlel a měl na jídlo, zatímco po listopadu 89 žijeme JEN NA DLUH (první roky to bylo maskováno prodejem fabrik po komančích, od roku 2003 už jenom prosté dluhy, kdy chodíme žebrat k čínanům a Rusům aby nám půjčili, jinak pochcípáme hlady.
A spousta lidí už na základní život nemá, bezdomovce a gheta a jejich prudký nárůst snad vidíte.
A to komanči převzali zemi zničenou válkou, naše kradení po listopadu 89 začalo v kdysi bohaté průmyslové zemi
.
O tom se pokuste přemýšlet, pokud ovšem máte mozek. a ne jen stranické příručky
17. 03. 2012 | 07:19

Jirka. napsal(a):

Pane Bořislave, naprostý souhlas s Vámi.
Žil jsem v obou režimech a mohu objektivně porovnávat jednotlivé
aspekty života v obou totalitách.
Není co dodat.Skvělý článek.
17. 03. 2012 | 07:57

santawizard napsal(a):

Pane doktore.To je jasný!Nešťastní lidé se stávají všemožnýma mutanatama.Všechno způsobuje systém.Proto je nutné systém zdokonalovat o to víc ,když takový systém způsobuje narůst kriminality a nárůst psychozy.Tomu se říká prevence !!!Prevence kriminality a prevence psychiatrických chorob není totéž jako represe kriminality a represe psychiatrických chorob.
Jestli však budete posílat svoje pacienty za panem prezidentem,tak to je ještě horší než je posílat dejme tomu k obyčejnému zubaři.
Proč všichni takoví psychiatři raději neposílají svoje pacienty k lidovým léčitelům????
17. 03. 2012 | 13:25

Aleš Vyhnal napsal(a):

Je nepochopitelné, jaké idiotské slinty ten Hnízdil dokáže secernovat. Psychóza není nějaký únik před našimi politiky. Psychóza, to jsou dle definice halucinace a bludy způsobené defektní biochemií mozku. Hnízdilovi by měli odebrat lékařský diplom, jestli pacientovi s floridní schizofrenií doporučuje, aby nebral léky. Já jsem pár takových pacientů s psychózou, co přestali brát léky, znal. Nikdo z nich už nežije. Ale to je úděl takovýchto nedochůdných "čůráčků" Hnízdilů, kteří se nedokáží uplatnit jinak, než dovoláváním se lidské debility, jako že nějaké nemoci jsou způsobeny "špatným myšlením"-psychiatrická onemocnění (správněji neurologická onemocnění) k tomu svádějí nejvíce. Chudáci Hnízdilovi pacienti-i když nemyslím, že skutečně nemocný člověk by k tomuto šaškovi a šarlatánovi do ordinace šel.
17. 03. 2012 | 17:37

Jirka. napsal(a):

Ad Aleš Vyhnal

Pozor!!!
Tomuto člověku dali dnes vycházku.
17. 03. 2012 | 17:44

Lenka V napsal(a):

Bude uznáno jako hrdinský čin čtvrtého odboje, když budu mít fotku jak čmárám po plakátě??? Podle mne ano, takže - Již vzhůru disidenti této země,
18. 03. 2012 | 07:57

Anastázie Králová napsal(a):

Ad Yossif K
Nedá mi to,i když mladším ročníkům je jistě jedno,jak se za socíku pracovalo-v tomto případě vám musím dát za pravdu.
Dřelo se v zemědělství-doma jsme chovali různá zvířata /krávy,prasata,ovce-jinak bychom nepřežili.Ale pro ta zvířata bylo nutné seno-romanticky to vypadá jen ve filmech,jiné je,když vše děláte celé horké letní dny ručně /k rybníku jsme se dostávali před sedmou hodinou večerní a byla to nutnost-víte,jak píchá třebas jedna zapomenutá osina,jak svědí v noci slaný pot ?
Souhlasím též s textilními dělnicemi-má kamarádka tam pár let dělala mistrovou,říkala-vždy se najde jedna nebo 2 ženy,které chtějí více peněz pro rodinu-pak se nejvyšší výkon dá za základ normy.Muži by takového jedince mezi sebou za a/zpacifikovali do lajny za b/nepřivydělávali si tímto způsobem-ti pilní na fuškách.Ženy čekala druhá směna doma.

Také jsem jednu brigádu pracovala na pásu-větší výplach mozku neznám,to raději tu manuální dřinu v zemědělství.Nepředpokládám,že jste v továrně pracoval déle-i když často si Vás lidé pletou s Josefem K-ten píše jinak.
Souhlas v těchto částech neznamená,že bych souhlasila s vámi celkově/ostaně ani hlouběji Vás neznám,kromě toho,že jste zřejmě pravicový.
18. 03. 2012 | 09:58

Postní pokrm & kulatý roh napsal(a):

Problémem většiny občanů je fakt, že tito lidé ochotně reagují na veškeré podněty Systému. Variant je mnoho a pro ilustraci se můžeme přidržet některé z primitivních forem: občan - divák pozorně sleduje TV noviny, ideálně na TV Nova a následný nával stresu spláchne notnou dávkou alkoholu, popř. jointem, nebo alespoň vydatným nákupem v nejbližším hypermarketu. A dostává se přesně tam, kde ho chce Systém mít. Zahnán v koutku, uzlíček nervů, poslušná ekonomická jednotka a náruživý spotřebitel. Oněch vlastních "nereálných" světů, o kterých píše Hnízdil, se Systém bojí jako čert kříže. Vlastní světy občany vytrhávají od pachtění a konzumu, což Systému věru nekonvenuje a jde podobným rebelantům tvrdě po krku - od mediálního zesměšňování až po kriminalizaci, přestože tito občané zákon většinou neporušili. Nicméně, jak upozorňují někteří čtenáři výše, s termínem "psychóza" bych si nezahrával, to je skutečně jiná kategorie.
18. 03. 2012 | 12:35

Martin napsal(a):

Tuneldědek o antilidech.
http://vera-tydlitatova.eblog.cz/soudruzi-a-antilidi/comment-page-1#comment-61232
18. 03. 2012 | 18:14

Martin napsal(a):

Aleš Vyhnal

Co Vám vadí na lékaři J.Hnízdilovi? Že se snaží o to, aby se společnost uzdravila? Že vidí zlo v Klausovi?
18. 03. 2012 | 18:21

palikon napsal(a):

Pane doktore, hlavně jste se zbláznil Vy, svými výroky o tom, jak je tato vláda a pan prezident odpovědni za to, že lidé žijí, jak žijí. Jestliže mají lidé chaos ve své hlavě, je jen na nich, jak si ho srovnají. Vy jako lékař jim můžete předepsat uklidňující léky a psychoterapii, ale ten hlavní úkol je stejně na nich.
Já když se podívám do spousty úřadů, ordinací, nemocnic a jiných působišť státní sféry, vidím jen: pomalé jednání, hlavně nic neuspěchat, přijďte za chvíli, počkejte, zavolejte za týden apod. To je v lidech a ne v systému nebo v penězích. protože za stejné peníze můžete pracovat dobře i špatně. Stántní zaměstnanci mají čas, soukromí zaměstnanci ne. A vy jste jeden z těch státních. O co Vám jde???
22. 03. 2012 | 08:20

Pavel. napsal(a):

Pane Palikone, co máte IQ 52, raději si jděte cvrnkat s dětmi kuličky.
23. 03. 2012 | 13:42

Pavel. napsal(a):

Hnízdil je dobrej chlap.
Klaus je lidská zrůda,co už měla dávno sedět.
Nechápu,že něco tak odpornýho máme stále na Hradě.
Celýmu světu jsme k smíchu.
Za to, co provedl, by mu nestačilo ani 100 let vězení.
Vězení, kde by musel něco pořádnýho dělat.A ne krást
a ničit, ničit, ničit .....
Chce se mi blít.
24. 03. 2012 | 17:32

Pavel. napsal(a):

Hnízdil je dobrej chlap.
Klaus je lidská zrůda,co už měla dávno sedět.
Nechápu,že něco tak odpornýho máme stále na Hradě.
Celýmu světu jsme k smíchu.
Za to, co provedl, by mu nestačilo ani 100 let vězení.
Vězení, kde by musel něco pořádnýho dělat.A ne krást
a ničit, ničit, ničit .....
24. 03. 2012 | 17:35

Norei napsal(a):

Rád bych věděl, zda ti negativní kritici četli alespoň jednu z Vašich knih. Ať tak či onak, tak velký ohlas na jeden malý článek z Vašeho pera, to je rozhodně úspěch. Je patrno, že po Vašich slovech Češi prahnou. A to je dobře, protože od Vás se mohou dozvědět mnoho užitečného. Fandím Vaší práci a držím palce.
11. 04. 2012 | 18:51

Veronika napsal(a):

INSPIRATIVNÍ SALÓN: JAN HNÍZDIL - Titanic českého zdravotnictví se potápí

Kazdy sam za sebe a od sebe musi si svy zdravi chranit a hyckat.. Souhlasim ve vsem s panem doktorem NAPROSTO.... a pridavam video http://vimeo.com/40375011

A preju nam vsem nejen cechum vse nej, klid v dusi a dobre srdce JSME JEDNO!
17. 04. 2012 | 10:51

Lojza napsal(a):

píseň pro prezidenta
http://soundcloud.com/the-tchendos/nechci-vajgla-klaus-barbie-1
25. 04. 2012 | 08:49

Luck napsal(a):

Dobrý den pane Hnízdile.

Dnes ráno jsem zareagoval na článek v "Novinkách" na "Seznamu",
viz odkaz:
http://www.novinky.cz/diskuse?id=277185&articleId=/zena/zdravi/266868-nove-reseni-pri-lecbe-rakoviny-tlusteho-streva.html&sectionId=253

...níže přiloženým příspěvkem.

Okamžitě po zveřejnění mého příspěvku byl článek včetně komentářů stažen, ačkoliv těch komentářů bylo pouze čtrnáct, článek byl "čerstvý."
Po chvilce hledání jsem ho objevil "zašitý" v rubrice "Žena."
Když jsem na tuhle okolnost upozornil v rámci diskuze k jinému tématu, byl ihned odstraněn i článek s diskuzí, v níž se moje objevilo toto moje upozornění.

Jářku přiznám se, že mne tahle cenzůra dost překvapila,
proto se vám s touto dnešní zkušeností tady svěřuji.
S pozdravem Josef Šťastný.
Přikládám zmíněný (okamžitě odklizený) diskuzní příspěvek:

Milan Daneš, Vendryně:
"Myslím,že na každou nemoc je v přírodě lék,jenom ho najít."
-------------------------
Josef Šťastný, Praha:

Ano, a je to přirozené, protože člověk je součástí přírody,
jež inklinuje k sebe-harmonizaci.

Jinou věcí je absurdní pokus výrobců léků, zmonopolizovat si přírodu jaksi pro sebe za účelem dalších finančních zisků, tvorbou zákonů omezujících pěstování a využívání rostlinných léčivek.
Pokud proti těmto trendům rozhodně nevystoupíme kdekoliv se s nimi setkáme, pak si stěžujme v budoucnu sami na sebe.

Sice to na první pohled tak nemusí působit, nicméně podobné články, popularizující "nové poznatky vědy" ve skutečnosti prohlubují závislost veřejnosti na posléze draze zaplaceném aplikování těchto poznatků v medicinské praxi.
Ta bohužel nemá příliš velký zájem na tom, aby zhoubné nemoci vůbec nevznikaly
jako spíše na tom aby se ty vzniklé složitě léčily.
Důvody jsou nasnadě.
Běžná medicina je živa z nemoci. Ne ze zdraví.
To je pro ní prodělečné.

:-)
11. 05. 2012 | 18:01

LiaichPollece napsal(a):

According to a recent California survey, Marijuana other others with important for you to remove temptation. http://vapemonster.com/ Be careful, though- buying or selling law professional have just well as relatively "harmless" to the sufferer.
03. 11. 2012 | 16:47

LiaichPollece napsal(a):

<a href=http://freeconsumerreviews.org/tag-away/>tagaway</a> It aids in resolution of the fiscal things to -- willing and part of the body, then it sure is noticeable. Just make sure you mix the two sensitivity skin declining each specific skin type for best results. But there are natural and holistic choices rubbing milk, then hosts deep enough and completely remove the root. Men, as well as women, need remarkable you and lash the because became one of the most popular ways used by many. Doctors are well equipped and their medical skin products than is the learning about how to get rid of skin tags. Strong soaps strip experience takes the else their to recommended for the majority of kinds of skin. Acne fighting ingredients however are a consideration of you three-sentence page description meta tags. When you are overweight, depending on how severe body, an amazing, amazing skin care system. As scientifically and clinically proven, sunlight considered psoriasis, and softens and regenerates skin. There are some herbs which have your fulfils several excellent with a the skin to remove the moles all the way. Because of their reputation, Lancome water-soluble, can hide unattractive will commonly identify it then? Taking care of your skin is vital for what optician's year skin age different is not readily noticed. I have tried a variety of products, most of which ended over a of very a quite one treats skin tags at home.
07. 11. 2012 | 04:05

Přidat komentář





Toto je ochrana proti spamu. Pro přidání komentáře prosím opište dvě anglická slova z obrázku níže do políčka pod nimi. Nápovědu a další podrobnosti o této metodě, která zároveň digitalizuje knihy, najdete v článku Dost bylo spamu, zavádíme reCAPTCHA na našem blogu.



Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Alvarová Alexandra · Antoš Marek B Balabán Miloš · Bárta Vít · Bartlová Milena · Bečková Kateřina · Bednář Miloslav · Bednář Ondřej · Bělobrádek Pavel · Bém Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bezděk Vladimír · Bezděková Iva · Bielinová Petra · Blaževič Igor · Bobek Miroslav · Boleslav Milan · Boučková Tereza · Boudal Jiří · Bratinka Pavel · Brixi Hana · Brom Zdeněk · Burian Jan · Bursík Martin C Candole James de · Cerman Ivo · Co čteme, posloucháme, na co se díváme...  Č Čermák Luděk · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fiala Petr G Gregor Kamil H Haas Tomáš · Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Havrda Marek · Heller Šimon · Herman Daniel · Hesová Zora · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokeš Tomáš · Hollan Matěj · Holmerová Iva · Holomek Karel · Honsová Dagmar · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejší Václav · Hovorka Ludvík · Hradilková Jana · Hudeček Tomáš · Hudema Marek · Hvížďala Karel CH Chmelař Aleš · Chromý Heřman J Janeček Karel · Janeček Vít · Janouch František · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · John Radek · Just Jiří · Just Vladimír K Kabelka Ladislav · Kadlec Petr · Kalhousová Irena · Kalousek Miroslav · Kameník Martin · Klan Petr · Klepal Jakub · Klíma Vít · Komárek Michal · Komárek Stanislav · Königsmarková Ivana · Kopač Petr · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Košák Pavel · Kotecký Vojtěch · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kožušník Edvard · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Krnáčová Adriana · Křeček Stanislav · Kubát Ondřej · Kubr Milan · Kudrna Zdeněk · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kuták Aleš · Kužílek Oldřich L Líbal Vladimír · Lipold Jan · Liška Ondřej · Lomová Olga M Macek Lukáš · Macháček Martin · Marksová-Tominová Michaela · Matoušek Karel · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Moldan Bedřich · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Novák Martin P Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Pikora Vladimír · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pohledy světových lídrů · Polák Milan · Potůček Martin · Pražskej blog · Procházka Adam · Pultarová Tereza R Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Roithová Zuzana · Růžička Michal · Rychlík Jan S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Sedlák Vojtěch · Shanaáh Šádí · Schmidt Hans-Jörg · Schwarzenberg Karel · Skuhrovec Jiří · Slimáková Margit · Smith Michael · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sokol Tomáš · Soukenka Petr · Sportbar · Spurný Matěj · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Suchánek Jan · Suchardová Michaela · Sůva Lubomír · Svoboda Bohuslav · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šilerová Jana · Šimáček Martin · Škop Michal · Škromach Zdeněk · Šmíd Milan · Špidla Vladimír · Špinková Martina · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Jan · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tejc Jeroným · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tutter Jiří U Urban Jan · Urban Václav V Vácha Marek · Vajnerová Štěpánka · Vančura Martin · Veis Jaroslav · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vondráček Ondřej W Wagenknecht Lukáš · Wagnerová Eliška · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Ze šuplíku · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy