Karolíno, Kristýno, Kateřino, Miroslavo! Probůh proč?

08. 08. 2013 | 20:16
Přečteno 8768 krát
Ženy v politice ano nebo ne? Pokud se podíváte, co nám dámy předvádějí v těch nejvyšších patrech, máte chuť ženám odebrat i volební právo.

Karolína Peake se ve svém věku nejenom neumí obléci do sněmovny, a ukazuje namísto mozku holá záda tak, že níže už to nejde, ale její nedospělost a absence charakteru a přirozené inteligence ji měla z politiky diskvalifikovat už dávno.

Kristýna Kočí, to lidské mládě, které nám vyjednávalo vládu, se nám také svlékla, tentokrát do mundůru dominy, pak předvedla slovník hodný dlaždiče, a s přeceněním vlastní důležitosti dojela na svou přirozenou, omlouvám se, blbost. Naštěstí hodně brzy.

Kateřina Klasnová jako profesionální budoucí a následně faktická manželka šedé eminence VV Víta Bárty nás také oblažovala v plavkách, dokonce i na Jadranu, škody zatím nadělala nejméně, ale jinak je to bída a utrpení – ty fráze a naivní řeči mladé dámy z horních deseti tisíc, která nepoznala nic z toho, co 90% občanů této země, už také jen iritují.

Miroslava Němcová z toho vychází relativně nejlépe – především se nesvlékla, ani nechodí polonahá ve sněmovně, ale tím, že léta přihlíží tragickému dění v ODS, se také nemůže a neměla by chlubit. A chtít být premiérkou jako nouzové řešení je v podstatě urážka ženského pokolení v politice.

Takže děvčata a dámo, proč nám to probůh děláte?

A koho myslím tím nám?
Ženám, které se o politiku zajímají, k politice se vyjadřují a politiku dělají – zejména na komunální úrovni. Protože dovolit si setinu toho, co vy tam nahoře, můžeme to zabalit.

Znám desítky starostek napříč politickým spektrem s jasným politickým talentem, pracovitostí, inteligencí, a především přirozenou autoritou, až si tak říkám, proč si toho ti jejich často méně talentovaní a méně pracovití (o to více schůzující) spolustraníci nevšimli? Že by obavy z konkurence? Že by pohodlnost ty talenty hledat a vidět?

Těžko říct. V každém případě není pravda, že politické partaje jsou personálně vyprahlé. Alespoň některé mají tam někde dole hned několik Margaret Thatcherových. Možná nemají těla modelek, a určitě se nikdy nesvléknou na plakát, jen možná sem tam použijí jadrný výraz. Ale především – UMÍ.

Tak proč jsou tam, probůh, nahoře stále ty druhé, co nám dělají takovou ostudu?





Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Asi ták napsal(a):

Chce to nové ksychty ,ty dámy už jsou ze hry . Dívát se znova na Škromacha Urbana Kalouska ,Nečase v sukni ,není taky zrovná příjemna představa a ták zbývá Usvit s Okamurou ,nebo komunisti . Změna je život .
08. 08. 2013 | 20:26

honza napsal(a):

Štěkající Miruna, jako loutková premiérka Kalouska... To je strašná představa.. Mně z toho panoptika, co tady představujete, vychází nejlépe paní Klasnová. Suveréně nejhezčí a oceňuji, že hlasuje pro předčasné volby i když si je dobře vědoma, že se do příští sněmovny nedostane.
08. 08. 2013 | 20:28

vv neboli vul verejny napsal(a):

A co ta uknucena babka Vitka Bartova? Ta je z nich nejvice trapna.
08. 08. 2013 | 20:29

Gudka napsal(a):

"Miroslava Němcová ... především se nesvlékla, ani nechodí polonahá"

Proboha, to by ještě scházelo!
Tato slepicoidní matrona chodí stále v jedněch černých gatích, většinou má přes ně přehrnutou ne úplně bílou kamizolu, někdy kamizolu s kanýry...
08. 08. 2013 | 20:30

pepa napsal(a):

ceskej honza nejvice ze vsech politicek miluje Semelovou. Je hezka a chytra a navic klade vence na hrob jeho hrdiny.
08. 08. 2013 | 20:32

Soňa Mazalová napsal(a):

Ženo, vy máte takovou pravdu, že bych vám ráda potřásla rukou. Fakt.
08. 08. 2013 | 20:32

Bestia triumphans napsal(a):

Z tohoto blogu, ale i z těch předešlých zní urputné volání paní Hamplové:

JÁ JSEM TADY! Haló! Tak si už mě někdo všimnete, krucinál.
Přeci neshniju jako starostka někde v Mohelnici, probůh.

P.S.
Ale titulky umíte dělat lákavé, to se musí nechat.
08. 08. 2013 | 20:38

čert }:o napsal(a):

baculky mají šmrnc
taková Benešová je pěkná šťabajzna
Ale i Jandák je k světu nebo ti dva
co podrazili odeesku jsou kluci
jako buci o Fischerovi nemluvě
08. 08. 2013 | 20:41

gramousi writing napsal(a):

čert: jsem nevěděl, že bisexuálové mají tak vytříbený vkus..
08. 08. 2013 | 20:47

Gerd napsal(a):

Protože prodává tvář, a jsme masírováni reklamou i mediální. Image makers vytvoří za pomoci fanklubu zarytých fanoušků a masivní podpory médií intelektuála s několika opakovanými hospodskými frázemi i z nedostudovaného polodegenerovaného starce s viditelným loutkovodičem v pozadí. Podpora politických stran je v podstatě daná a v průběhu času se mění jen tím, pokud ti jejich provedou hodně těžký faul a zapomenou na voliče (jako teď ODS). Dělení na levici (asi 2/3 národa) a pravici (asi 1/3 národa) je stále stejné, jen lidé jsou přesvědčováni mediální masáží volit proti svým zájmům. A tak lidé, jejichž zájmy zastupuje levice, volí pravici, protože se tím cítí poctěni příslušností k privilegované bohaté vrstvě, i kdyby žili doma od výplaty k výplatě. Naopak voliči levice jsou přesvědčováni, že vše je vlastně předem dáno a nemají ani chodit k volbám.
Dobře působí fráze o odpovědném hospodaření (i kdybyste nakonec republiku zadlužili jako M. Kalousek po jeho volebním tahu o řecké cestě zadlužování státu), klidu na práci (to působí na spořádané občany maloměšťáckého střihu už od 1989 a generální stávky proti komunistům - ti samí lidé, kteří tehdy byli proti generální stávce, dnes do krve hájí některé své "odpovědné" politiky), a oběti (odpovědném utahování opasků, aby se potomci měli lépe - zvláště rádi to mají lidé s masochistickými sklony a křesťané).
Lidé chtějí vidět sympatickou tvář a trochu známé jméno, i kdyby v negativním slova smyslu. Protože i ti negativné ovlivnění nakonec najdou své zastánce proti názorovému proudu většiny národa, a obvykle to stačí na poslaneckou sesli a imunitu, což je cíl těch negativních tváří v politice.
Nejvíce mediální masáž zabírá na hospodyňky a odpovědné manželky, které vybírají alfa samce zhruba stylem, že takového slušného premiéra by si představovaly jako prototyp manžela pro svoji středostavovskou dcerunku, tedy podle neverbální komunikace, a vzhledu. Dále na drobné střadatele a jistoty jejich nahromaděných majetečků, jak už věděl jistý A. Hitler. Někde za tím se schovají skutečně velké ryby.
Ženy do politiky volí zase chlapi, a ti chtějí zhusta v TV političku, na kterou mohou se zalíbením pohlédnout. Masírováni všudypřítomnými reklamami s polonahými modelkami totéž vyžadují od političek, pokud je mají trochu zaujmout.
Jediné, na co mohou pracovité matrony v politice spoléhat, jsou inteligence a výsledky práce, když už moc krásy nepobraly nebo ji odvál čas. V tom jsou zase muži féroví a žena obyčejného vzhledu neurazí ani tisícovky žen méně šťastných při pohledu do zrcadla. Smůla je, že aby se ženy v politice prosadily, musí mít buď výrazně ženské vlastnosti a apelovat na sexuální stránku, nebo naopak výrazně mužské vlastnosti zaměřené na výkon, díky kterým je ale muži nebudou považovat za ženu, ale spíše mužatku.
Železných ladies je možná potenciální přehršle, ale muži ji zase tolik nepřijmou, protože už od dob A. Jiráska platí: "Běda mužům, kterým žena vládne!".
Typický český muž - volič tíhne spíše k charakteru macho.
Lidé jsou ale úplně blbí, vždyť mediální masáž dokázala udělat rádoby sexy symboly i z takových krasavic, jako byly Barbara Streisand nebo Jiřina Bohdalová. Tedy z žen, které jsou hezčí jako starší dámy než kdy byly za mlada.
Protože voličům lze nakecat úplně cokoliv a typický český volič je velmi přístupný mediální masáži, tedy totálně blbý, je možné udělat z dostatečně bohaté ženy, která si může hodně masivní kampaň dovolit zaplatit, i premiérku. Jinak ani náhodou.
Takže až dotyčná dáma nakrad ehodně peněz a zaplatí si pořádnou mediální kampaň, dostane se do politiky. Ale proč by to pro ukojení svého ega dělala? To provede jen muž. Proto žen v politic enebude nikdy mnoho, i kdyby na to byly kvóty.
08. 08. 2013 | 20:47

Yosif K napsal(a):

No paní Hamplová ještě že vy jste žena na svém místě a že statečně hájíte zájmy chudiny a plebejů v obecním zastupitelstvu v klobrcu jako vystřiženým z červený knihovny a s ksichtíkem jako teta Kateřina ze Saturnina......
08. 08. 2013 | 20:48

Asi ták napsal(a):

Třeba volit Okamuru s úsvitem a ty kriminály budou potom praskát ve švech . Komentovát ty jmenované dámy je už celkem zbytečné .
08. 08. 2013 | 20:51

čert }:o napsal(a):

gramousi writing
bisexuálové jako multinickové ono je to všechna
jedna banda =o)
08. 08. 2013 | 20:51

čert }:o napsal(a):

paní Hamplová jděte do sněmovny taky
myslím že Váš dvoubarevný účes z roku
cvaj určitě ty dinosaury rozparádí
Už takhle se jim v šuplíkách válí
kondomy a viagry Což teprv kdybyste
tam nastoupila Vy
08. 08. 2013 | 20:53

JC napsal(a):

Hamplová, co dělá Iveta ? Už je u maminky ?
08. 08. 2013 | 21:02

Jakelin de Mailly napsal(a):

čerte,

vzal jste mi to z klávesnice, ještě jste zapomněl na to sombrero de cazadores colonial.
Čímž se vůbec nezastávám v blogu haněných kreatůrek.
08. 08. 2013 | 21:04

Ládik!!! napsal(a):

Zapomněla jste na Zubovovovou.
08. 08. 2013 | 21:05

drzá zrzka napsal(a):

Chlap by tohle nenapsal. :-)
08. 08. 2013 | 21:06

Ládik!!! napsal(a):

snad jsem to nepoplet
08. 08. 2013 | 21:07

vasja napsal(a):

Důležitý je, aby nebyly lakomý.
Iderologie de stranou.
08. 08. 2013 | 21:10

Milouš Jakeš napsal(a):

"Pokud se podíváte, co nám dámy předvádějí v těch nejvyšších patrech, máte chuť ženám odebrat i volební právo."

Jedním slovem odpad!
08. 08. 2013 | 21:14

Karel Mueller napsal(a):

Paní Hamplová, asi Vám nemusím zdůrazňovat, co si myslím o feministkách a o současném feminismu. Ale tentokrát se žen zastanu.

Ženy jsou různé. Víc než muži, my jsme daleko víc "uniformní". Také víte, co lze od mužů čekat.

Nicméně tady na netu jsem v debatách poznal řadu skvělých žen, leckterou bych rád viděl i v nejvyšších patrech politiky, třeba babičku Anbu. Proč tam nejsou? Protože by je tam nikdo nepustil a pokud by se tam ocitly, tak by byly velmi rychle odstraněny.

Žena není muž a tak i v politice bude klást důraz ne trochu jiné věci. Je tomu tak i v pracovním procesu. Ale v řadě věcí bychom se zcela shodli. Samozřejmě by to nesměla být praštěná feministka sledující, jestli ji nějaký chlap kouká na zadek, nebo tvrdící, že mezi muži a ženami nejsou rozdíly.

Ale ženy, které u nás v politice jsou na vyšších patrech, jsou jen štafáž. Asi to vědí a tak se podle toho i chovají ...
08. 08. 2013 | 21:14

Stejskalem dozivotne zabanovany napsal(a):

A co Vlasticka, zvana arizonska penice, tu nam soudruzi z TOPky nejak upozadili, i ve snemovne ji tedka strcili do posleni rady. Ze by selhavala pamet, nebo to bylo ucelne?
08. 08. 2013 | 21:15

Yosif K napsal(a):

Stejskalem dozivotne zabanovany napsal(a):
A co Vlasticka, zvana arizonska penice, tu nam soudruzi z TOPky nejak upozadili, i ve snemovne ji tedka strcili do posleni rady. Ze by selhavala pamet, nebo to bylo ucelne?
08. 08. 2013 | 21:15
Na spravedlnost jest nutno nyní koukati z třídního hlediska. technická ignorantka Vlastička patří za katr - nechala podespat obejdnávky na letouny CASA a navíc zpívala za radar.

Generál Picek jest nyní ministrem u halvního bijce trunelářů a potírače korupce - Picek sice objednávky na CASY také podepsal ale alespon nezpíval za radar.

Cesty obětavého boje za blaho plebejů a chudoby jsou prostě někdy velmi klikaté až nevyzpytatelné......

Ura ura ura, zemanovcy pajut!
Čerez rečku Volgu na konikach plavut!
08. 08. 2013 | 21:24

Papouch napsal(a):

seznam si zaslouží rozšíření - Parkanová, Gajdůšková, Hanáková
08. 08. 2013 | 21:24

Drzá zrzka napsal(a):

Ono ve vyšších patrech politiky mi i muži nepřipadají jako muži, nýbrž jako stroje na přemisťování peněz. Čím víc, tím lépe. Otázkou je, pro koho lépe?
08. 08. 2013 | 21:25

Sal napsal(a):

Jano, Hamplová, Zwyrteková! Probůh! Proč...
... až teď?
08. 08. 2013 | 21:26

udiven napsal(a):

Papouch,

Gajdůšková je žena ?
08. 08. 2013 | 21:28

Jana Zrzavá Drzá napsal(a):

Sal

budou volby a nových tváří je potřeba. :-)
08. 08. 2013 | 21:29

čert }:o napsal(a):

Jakelin de Mailly
Tak to se omluvám nebylo to mým úmyslem =o)
---
Drzá zrzka
máte pravdu chlap by to nenapsal
Ale naši poslanci mě potěšili šuplíkovou zásobou
první poslanecký pomoci =o)
Zajímalo by mě zdali je jim jedno ze které strany
sexuální objekty jsou a berou se napříč celým
politickým spektrem nebo jestli to je povinná
pomůcka na vysexování národa =o)
08. 08. 2013 | 21:38

No toto napsal(a):

No toto

by chlap chlapovi neudělal. Kdyby v politice byli mužský skvělé osobnosti... což nejsou, zato jich je víc, takže nadělají taktéž víc škody, ne? Takže paní Jano, kritizujte maskulinně
08. 08. 2013 | 21:38

jansuchanek napsal(a):

Pro jistotu a s velkým sebezapřením jsem blog přečetl třikrát. A s klidným srdcem můžu prohlásit, že je to PRO MĚ ten nejubožejší, nejnechutnější, nejarogantnější a nejvíc donebevolající blog, který jsem tu kdy četl (a že jsem jich četl tisíce).

Nenávidím buranství vůči ženám a nesnáším šovinistické kecy ubožáků mužského pohlaví. Ovšem že tohle napíše nemuž, tak z toho jsem úplně perplex.

Bůh nás chraň od těchto neustále kňučících a ZÁVISTIVÝCH individuí s miliony komplexů, které si musí kompenzovat zveřejňováním výšky svého IQ.
08. 08. 2013 | 21:40

operni kritik napsal(a):

Drzá zrzko,

Slecna Vitka Bartova je podle me nejhezčí zenska v PS. A ma perfektni soprán. Jeste ze neni muzem. To by asi zpivala jako kastrato.
08. 08. 2013 | 21:40

Jakelin de Mailly napsal(a):

Čert

Prosím Vás odneste v pytli Yosifa K, ale nezapomeňte mu dát roubík, jinak z toho "ura ara ura" zblázní i peklo.
08. 08. 2013 | 21:45

honolulu napsal(a):

Obnazena krasna pani na ulici ve Znojme - Leta Pane 1437 zapricinila, ze ZIKMUND I. spadl z kone na makuvku...
Tim obnazenim se Cesky narod zbavil tyrana.

Damy s hlubokymi vystrihy v ceskem parlamentu se snazi o to, aby politikove nasledovali Zikmunda I. a spadli na makuvky take...
Coz se mi stalo uz nekolikrat.

Uz jsem Vam nekolikrat radil Cesi, aby jste zvolili do parlamentu krasnou pani Bobosikovu ! Bude-li ta chodit s hlubokym vystrihem, tak beru prvni letadlo do Evropy.
08. 08. 2013 | 21:49

vojtechnavratil napsal(a):

http://www.psp.cz/sqw/detail.sqw?id=5401&o=4
08. 08. 2013 | 21:51

boss belzebub napsal(a):

Čert
Prosím Vás odneste nekam v pytli Jakelin de Mailly. Nejlepe do KLDR. Tam nikdo nesmi mit odlisny nazor. Bude se tam citit jako doma.
08. 08. 2013 | 22:04

honolulu napsal(a):

V dejinach zeny v politice jasne dokazaly, ze do ni patri !
Nektere z nich predcily vsechny svoje vrstevniky mezi muzi a zacloumaly celym svetem...

Precte si napr. o kralovne z Palmyri, Zenobii, nebo rimske Livii...
Mozna, ze nejaka takova chodi mezi vami po Praze...
Ma-li hluboky vystrich, tak ma i sebevedomi...A me se to libi..
08. 08. 2013 | 22:04

xyzy napsal(a):

Hynku! Viléme!
08. 08. 2013 | 22:05

Franta napsal(a):

to autorka, napsala:"Znám desítky starostek napříč politickým spektrem s jasným politickým talentem, pracovitostí, inteligencí, a především přirozenou autoritou,
..."
-----------

Tou charakteristikou myslíte sebe, madam Hamplová?
Lepší vtip jsem za 25 let neslyšel!!!!:-))))))))))))))
08. 08. 2013 | 22:09

Jakelin de Mailly napsal(a):

belzebub

Nejde o odlišný názor.
Jde o "ura ura ura" pod téměř každým blogem.
08. 08. 2013 | 22:10

Madison napsal(a):

To Bestia triumphans.
Tebe kdyby zvolili někde v Mohelnici starostou, tak si budeš myslet, že jsi ministrem zeměkoule, je tak?
to Gerd:
Ve svém rozsáhlém příspěvku sice pěkně vše popisuješ, ale na konci píšeš něco v tom smyslu, že "až si dotyčná dáma nakrade....atd". Mohu Tě ujistit, že autorka blogu to nemá zapotřebí.
to Milouš Jakěš 8.8.20.59. Kdybys viděl autorku blogu v jejích mladších letech (jako svobodnou), slintal bys. A proč v dalším příspěvku záměrně komolíš její jméno?
08. 08. 2013 | 22:11

Janě napsal(a):

Já mám jediný recept pro ODS - pokud to tedy s renovací myslí vážně. ZBAVIT SE NĚMCOVÉ A ZBAVIT SE BENDY.
Věčně ubrečená a polointeligentní Miruna a zpola dostudovaný Marek - klon svého otce - jsou kaňkami strany tak viditelnými, že pohřbívají tuto stranu.
Ale pokud tam setrvají, bude to fajn. ODS skončí.

Karolína Peake je důkazem extraligy politického korytářství v ČR.
Nic neuzná, je stále "usměvavě vystresovaná", jde tam, kam jdou prachy. Jsem zvědavá, kam její politický turismus míří - po VV a LIDEM - dál. Věřím, že normální člověk by jakoukoli stranu s Karolínou nevolil.

Parkanová je korytářka též vyšší soutěže.
Namísto toho, aby ZALEZLA - pokud má být stále vyšetřována - klidně včera hlasovala o věcech, s kterými již musela ztratit kontakt. Ale prachy jsou prachy.

Jano, proč nevstoupíte do vyšších pater politiky Vy?
Slušnost se již přestala nosit, u Vás by byla slušnost hnacím motorem Vaší nově založené STŘEDOVÉ strany.
Zkuste to!
Natřete to "dámám" ve vrcholné politice!
Jsou neschopné, když doteď nic nedokázaly.
Kdy nastoupíte?
08. 08. 2013 | 22:11

Jakelin de Mailly napsal(a):

Honolulu

Bratře v Kristu,

Zenobia by Vás uchlastala nebo přejela na velbloudovi, ve výstroji a la palmyrský clibanarius. Stejně jako Boadicea, její revolta k ničemu nevedla a ničemu nepomohla.
Stejně jako Rani z Jhansi.
Opomněl jste Joan d´Arc.
A skýtské ženy.
08. 08. 2013 | 22:21

Mony napsal(a):

Pro autorku

Dámo, týká se váš blog také osoby jmémem Jana Zwratek Hamplová? V politice jsou lidé spíš chytří nebo hlopupí, milí nebo nesnesitelní, zištní nebo štědří, úplatní nebo čestní... a až potom muži či ženy.
08. 08. 2013 | 22:22

jenda lendy napsal(a):

Dobry den, radare,proste welcome,
tak jsme se konecne dockali,
dobry den,radare, ja ti tleskam, kamosi [Ladik, Neo] usarnou mavali
holky ze skolky top 09 jsou nejlepsi
08. 08. 2013 | 22:25

Mona napsal(a):

Omluva: Zwrytek.... i když
08. 08. 2013 | 22:25

blue jay napsal(a):

Hey Honolulu this is just for you.....
Once upon a time in the Kingdom of Heaven, God was missing for six days. Eventually, Michael, the archangel, found him, resting on the seventh day.

He inquired of God, "Where have you been?"

God sighed a deep sigh of satisfaction and proudly pointed downwards through the clouds, "Look, Michael, look what I've made."

Archangel Michael looked puzzled and said, "What is it?"

"It's a planet," replied God, "and I've put Life on it.

I'm going to call it Earth and it's going to be a great place of balance."

"Balance?", inquired Michael, still confused.

God explained, pointing to different parts of earth, "For example, northern Europe will be a place of great opportunity and wealth while southern Europe is going to be poor; the Middle East over there will be a hot spot. Over there I've placed a continent of white people and over there is a continent of black people," God continued, pointing to different countries. "This one will be extremely hot and arid while this one will be very cold and covered in ice."

The Archangel, impressed by God's work, then pointed to a large land mass and said, "What's that one?"

"Ah," said God. "That's Florida, the most glorious place on earth. There are beautiful lakes, rivers, streams and climate. The people from Florida are going to be modest, intelligent and humorous and they are going to be found traveling the world.

They will be extremely sociable, hardworking and high achieving, and they will be known throughout the world as diplomats and carriers of peace."

Michael gasped in wonder and admiration but then proclaimed, "What about balance, God?" You said there would be balance!"

God replied wisely, "Wait until you see the idiots I'm sending them from the North every winter!
08. 08. 2013 | 22:27

blue jay napsal(a):

jenda lendy v akci se svym tatinkem...

http://www.youtube.com/watch?v=sUB146pkVCU
08. 08. 2013 | 22:31

zdenekb napsal(a):

jansuchanek:
Pokud máte tento blog za "nejubožejší, nejnechutnější, nejarogantnější a nejvíc donebevolající", doporučuji přečíst cokoliv od Urbana, 2xdr Buquoye nebo Bucherta - a nasadit stejný metr. Budete překvapen.

autorka:
Souhlasím, že největším přínosem paní Němcové v politice je, že se dosud nesvlékla. Není to mnoho, ale i to se cení.
08. 08. 2013 | 22:38

Naštvaný napsal(a):

Zajímavé, i když...
08. 08. 2013 | 22:41

rejpal napsal(a):

Taky mi nějak uniká, proč tolik špatostí na hlavu Klasnové. Byly doby, kdy byla neviditelná - vypadá to, že pobyt VV v koalici jí moc k duhu nešel, ale byla loajální k manželovi. Možná o není dobře, ale pochopit to lze. Ale po rozpadu VV bych řekl, že patří k tomu lepšímu, co tam je. O paní Němcové bych to řekl těžko. Jediné, čím mi kdy utkvěla, byla bezmezná oddanost k Václavu Klausovi. Jinak by byla nahraditelná kýmkoli vytaženým z klobouku. Že z ní chtěla ODS mít premiérku, to už je projev absolutního zoufalství.
08. 08. 2013 | 22:41

Asi ták napsal(a):

Okamura až se dostane do parlamentu to bude bomba . Starých ksichtu už bylo dost .
A pro Jakeše . To myslíš tu Klasnovou co v minulosti hlasovalá s koalici pro všechny ožebračující zákony a najednou zázračně prozřela?
08. 08. 2013 | 22:42

Jícha napsal(a):

Klasnovou bych z toho seznamu vymazal. Není hloupá a v politice začíná s relativní slušností. Místo ní bych zařadil rigidní, floskulemi obalenou
H. Langšádlovou.
08. 08. 2013 | 22:42

jenda lendy napsal(a):

blue jay napsal(a):
jenda lendy v akci se svym tatinkem...
----
:O]]]
Si delas pr.el ,ale tady v Irsku je colarodo beetle uhlavni nepritel naroda
mas povinost hlasit jeho vyskyt a to si predstav ze tu komous nikdy nevladl
a co se tyce meho taty tak byl slovenskej sudetak
08. 08. 2013 | 22:44

veverka napsal(a):

Autorka nějak pozapomněla na dvě ještě daleko horší sněmovní ženštiny.

Na radarovou pěnici Vlastičku a Hanákovou jejíž vystoupení v událostech komentářích k církevním restitucím je už dnes legendární.

Bohužel legendární v tom negativním slova smyslu.

A další taková perla je Bursíkova Kačenka biomasa....
08. 08. 2013 | 22:44

Karel Mueller napsal(a):

Gerd:

Napsal jste řadu zajímavých i pravdivých postřehů, ale myslím si, že muže trochu podceňujete. Jaké ženy chtějí muži v politice? Erotické přebornice určitě ne, toho je v Česku taková přehršle, že to spíš otravuje.

Chtějí poctivou a odpovědnou maminu od dětí, které je vlastní sociální cítění a která bude nadprůměrně inteligentní (žádný Einstein to být nemusí) a která je dokáže přesvědčit, že je naprosto férová a čestná. A také zná svoje limity.

Právě tohle v české politice naprosto chybí, paní Němcová nebo Roithová jsou vlastně velmi vhodné typy. Ale ony dělají politiku způsobem, že právě o tom nejdůležitějším nedokáží voliče přesvědčit.

Víte, dnešní český občan žádnou železnou lady nepotřebuje, spíš naopak, potřebuje to, co jsem popsal. Proto by paní Hamplová neměla moc šancí - reprezentovala by spíš tu železnou lady.
08. 08. 2013 | 22:47

color blind napsal(a):

zdenekb ?
a co Bohus Sobotka ci Zaoralek? Nejsou to stejne nejubožejší, nejpopulistejsi, nejnechutnější, nejarogantnější a nejvíc donebevolající blogy jako ty ktere zminujete? Jak ty blogy kadrujete? Podle sve politicke prislusnosti a nebo podle sve politicke prislusnosti?
Me osobne pripadaji blogy tech co jste zminoval stejne pitome jako ty co jsem zminoval ja. Merim totiz stejnym metrem vsem. A navic jsem barvoslepej.
08. 08. 2013 | 22:49

Mona napsal(a):

zdenekb

Pokud s autorkou soutěžíte o bobříka sprostoty, svým přípěvkem ve 22:38 jste vyhrál.
08. 08. 2013 | 22:50

zdenekpelda napsal(a):

Nó, asi seknu s houbami a dám se na typologii něžného pohlaví. Jmenované dámy ovšem tvoří jen marginální výseč možných adeptek na pregnantní ohodnocení jejich image a kompetentnosti.Jsa vytrénován polepšovnou, dávám přednost střídmosti a uměřenosti odsudků a příkrých hodnocení, spíše se ptávám qui bono a doporučuji hic Rhodos, hic salta...Mám přesně na mysli, jak by asi autorka dopadla, kdyby se nějaký čas pohybovala na této první scéně a pak by ji její alter ego vystavilo podobně surový účet...
08. 08. 2013 | 22:55

Karel Mueller napsal(a):

Mona:

Jste šťastná žena. Pokud tuto poněkud sžíravou i newchutnou poznámku považujete za vrchol sprostoty.
08. 08. 2013 | 22:56

rys napsal(a):

veverka ma sve sexy zenske. Martu Semelovou a Kacu Konecnou. Pri pohledu na ne jak by rekl Pavel Bem provozuje autoerotiku.
08. 08. 2013 | 22:56

Jakelin de Mailly napsal(a):

Pane Pelda,

nerostou :-(
V lese je to jak na Kalahari.
08. 08. 2013 | 22:57

xx napsal(a):

Příčinu paní autorko, najdete v principech na kterých funguje lidský mozek.

Konkrétně jde o tzv. Dunning-Kruger efekt. Podle této hypotézy, hloupí lidé nejen činí nesprávná rozhodnutí, ale navíc nejsou skrze svou hloupost schopni si to uvědomit.
Následný experiment tuto hypotézu prokázal a zjistil, že hloupé lidi o jejich hlouposti nepřesvědčí ani naprosto jednoznačné důkazy. A navíc nejsou schopni ani rozpoznávat schopnosti druhých.

Zkrátka, pro hlupáka každý hloupý.

Proto si hlupáci v politice neumí vybrat chytré lidi do čela. Nemohou za to, nemají tu schopnost. Hlupáci nerozhodují na základě racionálních úvah, lze tedy i vyloučit ten kalkul, že nechtějí aby je dotyčný nepřevyšoval. Hlupáci si prostě nejsou schopni připustit že je někdo může převyšovat, protože si nedokáží připustit vlastní neschopnost.

Kalkulací s nebezpečím konkurence se zabývají spíše ti schopnější, kteří jsou schopni si sami uvědomit vlastní nedostatky.
08. 08. 2013 | 23:05

xx napsal(a):

xx: Oprava: "nechtějí, aby je dotyčný převyšoval"
08. 08. 2013 | 23:07

jansuchanek napsal(a):

zdenekpelda: zkuste věnovat pozornost odkazu vojtechanavratila výše v diskuzi, snad jen krátká upoutávka:

Mgr. Jana Hamplová
poslankyně od 24. 7. 2005 do 15. 6. 2006
Výbor
Ústavně právní výbor, člen od 19. 8. 2005 do 15. 6. 2006
Ústavně právní výbor, ověřovatel výboru od 14. 9. 2005 do 15. 6. 2006
Komise
Vyšetřovací komise Poslanecké sněmovny k prošetření hospodaření Všeobecné zdravotní pojišťovny České republiky, člen od 9. 12. 2005 do 15. 6. 2006

http://www.psp.cz/sqw/detail.sqw?id=5401&o=4
08. 08. 2013 | 23:10

blue jay napsal(a):

Trochu mimo topic,
"Otec paterčat natáčí o dětech časosběrný dokument" tak se jmenuje clanek na nejmenovanem levicovem serveru. Podle me je to nejlepsi server na ukazku ceske spolecnosti a jak premysli neb cesi jsou vetsinove zamereni do leva. Precetl jsem si tam nazory vzorku ceske spolecnosti a byl jsem zdesen. Ta zavist a nenavist je opravdu odporna. A pak se divite ze tu mate moralni marase. Wake up Czechs !
08. 08. 2013 | 23:15

Dumpling napsal(a):

Paní autorku

vlastně máte pravdu. Paní Němcová je úžasná žena. Krásnější než ona už je jen Angela Merkelová (v těch hráškově zelených kalhotech).
08. 08. 2013 | 23:17

Gerd napsal(a):

Madisone,
pokud má paní zwyrtek - Hamplová dostatek peněz a je ochotna je věnovat na reklamní kampaň, prodejní čeští novináři a nějaký schopný image maker už udělají zbytek, a pak se klidně může stát premiérkou.

Karle Muellere,
vzpomínáte na stranu NEI, Nezávislá Erotická Iniciativa? Ta si své voliče našla, i když jich nebylo mnoho. Půjde spíše o to, na jakou cílovou skupinu voličů chce dotyčná dáma působit. Italové si zvolili i bývalou pornohvězdu.
08. 08. 2013 | 23:20

sexuolog napsal(a):

Milouš Jakeš,
Vy musite byt samec ! Pocitam ze vy se denne probouzite vedle blondate Barbie s IQ ktere se rovna tomu vasemu. Hrk, hrk...
08. 08. 2013 | 23:21

Mona napsal(a):

Karlík Mueller

No jo, jsem :-) Co kdybychom se dohodli, že já budu právem kritizovat političky a vy politiky? Já se uzývám a vy uštvete.
08. 08. 2013 | 23:23

obycejna zena napsal(a):

Dumpling,

nejkrasnejsi je cesky muz co si rika dumpling. Uz ten nick rika vse. Pivni pupek 30 kg pres vahu ale povazuje se za Adonise za dona Juana. Cim vetsi huba a pupek tim mensi pindik.
08. 08. 2013 | 23:29

zdenekb napsal(a):

Barvoslepec:
Blogy "nekádruji", jen se snažím rozlišovat, zda jde o souvislý vyargumentovaný text (nemusím s ním zrovna souhlasit) nebo krátký a prvoplánový plivanec... případně projev určité psychicky dané nutkavosti si ublognout (zvlášť patrné u Buquoye a Urbana).

Mona:
Já jsem paní Němcovou v podstatě pochválil. Jestli k jejím pozitivům máte něco navíc, nestyďte se, a dejte to do placu.
09. 08. 2013 | 00:37

Vlad Naiva napsal(a):

Dobré téma, také jsem o tom mnohokrát přemýšlel.
"Tak proč jsou tam, probůh, nahoře stále ty druhé, co nám (ženám) dělají takovou ostudu?"

Není to jen v politice, některá zahraniční vydavatelství zaměstnávají na pozicích středního managementu především ženy (vysoký management je v zahraničí, takže to zde působí, jakoby to měly ženy vše ošéfováno). Tam si lze ověřit, co kariérní systém udělá s ženstvím. Šéfredaktorky působí jako ženy vizuálně, jinak činí naprosto vše dle mužských pravidel: Pro kariérní postup jsou schopny loktem vyrazit soupeřce oko. Podrazáctví a podlézání je na denním pořádku, působí to jako nepovedená karikatura konkurenčního prostředí.

Je to zřejmě systémem, nastaven je mužsky, tudíž proniknou mužatky (nikoli vzhledem, ten pouze umí žena využit nesrovnatelně lépe než muž). Na vyšší pozice v patriarchálním systému může proniknout jen žena, která se přizpůsobí, čímž potlačí ženskost.
Co si to tom myslíte? A hlavně, to neustále netuším, jak vyřešit, CO S TÍM? Protože se domnívám, že (skutečné) ženy na vyšších místech hierarchie by byly obrovským přínosem, velkou nadějí.

Pozn.:
M.Němcová z vašeho hodnocení vyšla nejlépe proto, že se de facto dosud příliš neprojevovala. Jakmile začala, její kredit i poupularita prudce poklesly. Fráze jí jdou nejlépe a když už jsme u srovnávání, na rozdíl od K.Klasnové nedokáže zachovat klid a sklouzává k emotivním reakcím namísto argumentace. To, že oproti půvabu Klasnové je šedou myší, by mně tak nevadilo.
09. 08. 2013 | 00:54

Maximus napsal(a):

Nevím proč tolik emocí a i vášní. Autorka má zcela pravdu a ten výčet dam, co se chovaly v politice jako slon v porcelánu by šel o dost vylepšit. Ale ruku na srdce, je lepší takový Benda, Langer aj. co byli nebo jsou v politice než výše uvedené dámy? Samozřejmě nikoliv, dámy na ně nemají řečeno ironicky. Takže můžeme se navzájem škádlit, ale to je tak všechno. Ženy jsou krásné, nádherné a bez nich to nejde a svět by stál za velké kulové, kdyby tu nebyly. Mohl bych tady hodit do placu pár hlášek o ženách, ale raději ne, vlastně zaujala mě hláška jednoho známého pražského právníka, že prý žena? Jo, to je jediné zvíře, které se naučilo mluvit! Když to jednou řekl a nevšiml si, že za ním stojí jeho manželka, tak byste měli vidět ty pohledy, docela jsem se zasmál.
Dobrou noc.
P.S.
Stejně je to divné, ve filmech vždy zachraňují krásné ženy či hrdinky jsou lepé krasavice a padouchové to vždy projedou. Divím se, že ještě nenapadlo někoho si z toho udělat prču, hlavní zachraňovaná hrdinka by byla ošklivá 120 kilová dáma a nakonec by vyhrál padouch a hrdina by ostrouhal. Alespoň by to bylo v reálu, tak jak to v životě spíše je, jen by to asi nemělo tu sledovanost, že? Mařena z prasečáku to také říkala!
09. 08. 2013 | 00:59

honolulu napsal(a):

Blue Jay, (22:27) t.j. narez ! Napiste to cesky, at je nejaka sranda.
Akorat nevim myslite-li krajany (Canadian snowbirds), nebo dokonce OZDOBU Floridy - me !...V pripade, ze me, - mam na to papiry...

Rytiri Jakeline de Mailly,
takovych zen, jake jste jmenoval je malo. Zena je bud matka, nebo statnice. Z matek jsou laskave babicky. Ze statnic jsou carodejnice v New age...
Mam je rad vsechny a pouzivam proti nim i magii.

Napr., kdyz chcete zaujmout hezkou pani ucitelku, tak se musite nahrbit a sklebit se jako ministr Zdenek Nejedly...Zarucuji Vam, ze si Vas vsimne s vyrazem obdivu. (Nebo udivu.)

K vysoce intelektualni universitni profesorce, je nejlepe pristoupit kulhave a predstavit se primou vetou : "Spisovatel Tacitus, potrebuji Vas v historickem obraze !"..

V Chicagu v tancirne me jednou zujala moc hezka pani...
Moje zariva osobnost, podtrzena charmem a muj neodolatelny zjev mi zarucoval uspech. Pani me vsak prerusila otazkou : "Odkud jste, mate accent" ! Bal jsem se rici z Johannesburgu, tak jsem rekl, "z Nemecka"....
Oh...panove ona zacala mluvit vodopadem slov v Nemcine a ja neumim nemecky ani steknout...

Psychologie je dulezita a vnitrni intuice - take ! I v tom parlamentu, kde politicky maji hluboke vystrihy.

(Musim se zeptat, mohl-li bych vstoupit do strany Sovereignty. Udelam z ni prvni stranu v Cesku.)
09. 08. 2013 | 01:53

honolulu napsal(a):

Vsem politickam s hlubokym vystrihem posila honolulu projev obdivu and admirations with BZN - Golden medley. (Na YouTube.)
09. 08. 2013 | 02:29

Dáša N. napsal(a):

Klobouček autorky mi připomněl, bůhvíproč, klobouk vláknice Patouillardovy.
Zrovna tak se můžeme ptát, co nám to děláte, Václave (Havle, Klausi), Petře (Nečasi), Miroslave(Kalousku) a další...
Rozdělovat politiky na ženy a muže nemá valného smyslu. Jediný smysl dává posuzovat politiky podle toho, zda jdou za svým zájmem, nebo zájmem celku.
A zmiňovat M. Thatcherovou jako vzor politika, tak to už je úplný úlet. Žena, která kvůli jakémusi skalnímu útvaru kdesi v moři zničila životy velkého množství mužů, je úplná ostuda tvorů svého druhu.
09. 08. 2013 | 03:08

Marie napsal(a):

Co nám to děláte, Jano! Strefovat se do vlastních řad, to je jako když Schwarzenberg v zahraničních médiích znečišťuje hnízdo, o kterém tvrdí, že je jeho srdci nejbližší - Českou republiku.
09. 08. 2013 | 03:16

honolulu napsal(a):

Slova teto stare pisne jsou site na kazdeho politika v kazde zemi. Je v nich touha, nadeje i smutek...Ulevi se vam, kdyz si ji budete zpivat pri sklenici Burgundy posledni den v parlamente.

I'd rather be a sparrow than a snail.
Yes I would.
If I could,
I surely would.
I'd rather be a hammer than a nail.
Yes I would.
If I only could,
I surely would.

Away, I'd rather be sail away
Like a SWAN that's here and gone
A man gets tied up to the ground,
he gives the world
its saddest sound,
its saddest sound.

I'd rather be a forest than a street.
Yes I would.
If I could,
I surely would.

I'd rather feel the earth beneath my feet,
Yes I would.
If I only could,
I surely would.

Melodie - El Condor Pasa...

Neplakejte, velky Cicero byl na tom hure...Jemu usekli ruce a pribily je na vrata senatu...
09. 08. 2013 | 03:21

Kelisova napsal(a):

V pripade , kdyby se Hamplova nedej boze dostala do snemovny , musela by se kvuli ni postavit pavlac.
09. 08. 2013 | 03:47

Luba napsal(a):

Hampl-Zwyrtek mj. napsala:

"... V každém případě není pravda, že politické partaje jsou personálně vyprahlé. Alespoň některé mají tam někde dole hned několik Margaret Thatcherových. ..."

Proboha! Jen to ne!!!

Furt lepší slepice než zrůda.
09. 08. 2013 | 04:19

Petr Havelka napsal(a):

Paní Hamplová,

Mně se záda Karolíny Peake líbí, rovněž Kristýna Kočí dovedu si představit situace kdy ten její sprostý slovník - ou je, Kateřina Klasnová vyloženě burcuje mé ochranitelské pudy no a Miroslava Němcová ta starostlivá teta. Jsou to všechno nádherné bytosti.

Ženy ve sněmovně a v politice vůbec jsou báječné, vlastně jsou báječné tak nějak všeobecně. Usmějí se na vás a rázem je na svět jiný pohled.
09. 08. 2013 | 06:03

Ládik!!! napsal(a):

Ženy v PS nedosahují požadovaných kvót. Zato kohoutů je v ní nadbytek.
09. 08. 2013 | 06:21

Anuszka napsal(a):

Dobrý den.

zdenekb napsal(a):
Barvoslepec:
Blogy "nekádruji", jen se snažím rozlišovat, zda jde o souvislý vyargumentovaný text (nemusím s ním zrovna souhlasit) nebo krátký a prvoplánový plivanec...
Zdenkub, tohle je vyargumentovaný text??? Tak to už nám ke kvalitní politické diskuzi stačí pár argumentů: jak se kdo oblíká a že je opravdu, ale opravdu úplně blbý...

Děsivé.
09. 08. 2013 | 06:48

vasja napsal(a):

Ženy v parlamentu.....
Bych si to představoval takhle, dybych tam byl.

http://www.youtube.com/watch?v=UYxxgvA8rlM
09. 08. 2013 | 06:48

v + f = s + 2 napsal(a):

já bych to zobecnil: ve vyšších paterch opolitiky se stírají rozdíly mezi mužským a ženským chováním
Já bych seznam rozšířil o muellerovou, hanákovou...
Klasnová je z nich jediná, která zatím nemá v hlavě seno. A že se nechala fotit v plavkách? V takové Itálii a Belgii se nechávají fotit i bez plavek.
09. 08. 2013 | 06:50

mužský napsal(a):

Zapomněla jste na Parkanovou. Lišku ryšavou, která už dávno měla nosit pruhovanej kabátek.
Na hrad bych z fleku poslal paní profesorku Dvořákovou. Umí se obléct vždy na úrovni a v hlavě taky nemá vygumováno. Ta by panečku srovnala svou inteligencí a vědomostma v parlamentu i mužské pokolení přežrané z levného vykrmování v parlamentní kantýně a jejich dutým hlavám nalila trochu vědomostí. Doufám, že s ní bude po volbách počítano.
09. 08. 2013 | 07:20

Klíma napsal(a):

Jediné positivum. Napsala to ženská. Kdyby to napsal chlap, baby by ječely jak pominuté.
Jinak je to doslova pravda, mohu podepat.
.
Jiná věc je proč se Hamplová pořád zviditelňuje plkáním o věcech které ví každý, a o věcech o kterých ona sama netuší o čem mluví?
Grafomanka nebo chce ke korytu kde se hrabe ale nemaká?
09. 08. 2013 | 07:21

Ládik!!! napsal(a):

Blíží se volby a potřební se čepýří.
09. 08. 2013 | 07:33

Baba Jaga napsal(a):

To: zdenekpelda
Zůstaňte, prosím, u hub a přírody - Vaše fotečky i povídání by moc chyběly.
Možná byste ale dámy lehce přiblížil zpět lidu.
Blog paničky Hamplové - bez komentáře. Uvidíme, za koho bude tentokrát v předčasných volbách kandidovat tahle mohelnická starostka a zda si ji do čela mohelničtí opět zvolí.
(Opravdu nejsem stroj.)
09. 08. 2013 | 07:33

olga napsal(a):

Děvčata se chtějí líbit. A muži chtějí, aby se jim děvčata líbila. A muži v politice? Nechají se utáhnout na vařané nudli. Jak se u nás říká? Jen se podívejte. Kolik našich představitelů zůstalo věrných své rodině? Nevím. Zatím vím hlavně o těch, kteří nezůstali. Z toho se dá snadno usoudit, proč politiku dělají...
09. 08. 2013 | 07:37

stará Konopnice napsal(a):

článek je opět tak nějak polovičatý,zapomínáte na soudružky poslankyně z bolševické strany a soudružky socialistky.
09. 08. 2013 | 07:52

Urban napsal(a):

Hodnocení političek je vždy neobjektivní jak ze strany mužů tak žen. Každý muž má jiný vkus a pokud se mu žena líbí lecocs ji odpustí. U žen to hodnotit nebudu. Domnívám se, že u paní Němcové, ke vší úctě k její kariéře a ambicím, musím konstatovat, že její státnické vystupování a jednání je na úrovni okresu nebo menšího města. O oblečené ani nemluvím, obléká se jako stará mladá. Myslím si, že patří k typum lidí, kteří mají větší ambice než schopnosti. Za zmínku stojí ještě paní Klasnová-Bártová vyprofilovala se a určitě by z ní byla dobrá politička, má sociální cítění a umí mluvit. Ostatní bych považoval spíše za hlásné trouby svých stranických kolegů, v tomto vyniká paní Langšajdlová, tu nastrcčí všude tam, kde je nutné trvat na dogmatech bez jakékoliv samostatné úvahy. Mně je nejsynpatyčtější paní Gajdůšková, zralá žena a mluví k věci, ale jak říkám ,je to věcí vkusu, názoru a sympatií.
09. 08. 2013 | 08:16

Ládik!!! napsal(a):

Gajdůšková, matka pluku?
09. 08. 2013 | 08:18

Analytik napsal(a):

Milá autorko!
Vámi nakousnutý problém se netýká jenom žen. Možná si toho u mužů tolik nevšimnete, ale podstata tkví v inteligenci účinkujících.
Inteligentní lidé se do vysoké politiky nehrnou, spíše se jí aktivně brání. Vědí totiž, že podle pravidla "kdo chce s vlky býti..." by je smečka brzy vyštípala, pokud by v čemkoli vyčnívali.
Proto vídáme na plakátech a ve Sněmovně to, co vídáme a slýcháme ... až hanba!
09. 08. 2013 | 08:18

Pavel napsal(a):

Dobré téma = hodně diskutérů, díky za to. Vyjmuto : "Tak proč jsou tam, probůh, nahoře stále ty druhé, co nám dělají takovou ostudu?"
Odpověď : Protože jim 'v těch výšinách chybí zpětná vazba', jak paní Hamplová zde porovnává ty dvě polit-úrovně. Měly by ty nestoudné 'venčičky psů' prodělávat pravidelné kolečko opakovanou praxí někde na Obecním úřadě. Ovšem stejně tak ti političtí pytlíci, jako například 'ta ukňučená Vítka Bártová' (vypůjčeno s dovolením od diskutéra "vv neboli vul verejny").
09. 08. 2013 | 08:25

gaia napsal(a):

pokud bychom podrobili zmiňované ženy pohledu módní policie, pak dle mého názoru, je Němcová nejhůře oblékanou osobou v parlamentu.
Nosí jen 2! halenky, jednu s kanýry a jednu bez a jen 1! kalhoty a to pořád. jejich obnošenost a sepranost je vidět i z obrazovky, zvlášť pro ty, co mají HD rozlišení je pohlen na ni již neúnosný. (naštěstí nám obrazovky ještě nejsou schopny přenášet i pachové vjemy).
Dále má asi 5 utěrek, které si hází přes ramena nebo kolem krku a to je konec její kreativity.

Poslední dobou se prezentovala jako velmi hysterická a neovládající své emoce, divák u obrazovky si řekl, že by toho babka už měla nechat a jít do penze, že už na to nemá a nezvládá to. Rozumná žena by to dávno již udělala, navíc být pro smích, jak se oháněla tou 101 a nakonec skutek utek. Rozumný člověk by hodil ručník do ringu a šel dělat něco užitečného, ale ona to , ne.

Jedině ta Klasnová se mi líbí a zdá se rozumná, ta jediná by mohla v politice zůstat. ( ale to by platilo i pro nejméně 70% mužů se tam plácajících, hlavně ti, co tam jsou už 20 let by měli odejít povinně!)
09. 08. 2013 | 08:33

pgjed napsal(a):

Všechna hodnocení zcela přesně sedí. K paní Němcové bych jenom doplnil, že se za desetiletí v ODS ani jednou nepostavila proti ODS všepronikajícím kmotrovinám, mafiánství, lumpárnám a bezuzdnému pragmatizmu. A přijetí premiérské kandidatury vzhledem k jejímu (ne)vzdělání a praxi svědčí o ztráte jakékoliv soudnosti!
Ale bylo by dobré pokračovat i v hodnocení dalších žen ve sněmovně. Namátkou Parkanová, Langšádlová, Putnová...
09. 08. 2013 | 08:44

TomášL napsal(a):

Paní autorko,

nu, holky jsou to pěkné a raději bych si nechal vypíchnout oči, jak Vás vidět u Jadranu, no. Pokud jde o Vás jako o člověka (=charakter), tak Vás musím přehlížet, neboť bych si jinak musel -doživotně- zkurvit pohled na ženy.
09. 08. 2013 | 08:46

Filuta napsal(a):

Kateřina Klasnová určitě nepatří k tomu nehoršímu, co se ve sněmovně vyskytuje.
Minimálně je loajální a nemá pokřivený charakter.
Její vystupování mě nijak neuráží, není arogantní,vypadá dobře a přiměřeně se obléká.
Dokázala ,na rozdíl od jiných, odejít ze své funkce, aby podpořila svého manžela(k němuž mohu mít výhrady). Možná je naivní idealistka, ale u politika takové vlastnosti pokládám spíše za přednost.

Němcová je oproti ní šedá myš bez názoru, bez vzdělání, bez jiskry a charakteru, loajální jen k těm, kteří jsou momentálně v ODS u koryt.

Autorka blogu se očividně snaží upozornit na vlastní kvality-to už tady jednou bylo, jak napsal trefně suchánek.
09. 08. 2013 | 08:48

Filuta napsal(a):

pqjed

Langšádlová je mimořádně odporná osoba - z té ctižádostivost a dominance stříká proudem.
Nechtěl bych to mít rozhodně doma.
Kdo je Putnová?
09. 08. 2013 | 08:51

myrta napsal(a):

Autorko,proč tak velká shovívavost k Němcové ???????
Tato osoba je něco tak křivého a podlého ,co se tak hned nenajde. A mimořádně hloupého,pardon,ale není výraz přiléhavější.
09. 08. 2013 | 08:56

Filuta napsal(a):

mužský

"Profesorka Dvořáková" se obléká pořád jako exbolševička z venkova.
Příšerný účes - trvalá á la osmdesátky a nevkusné, nemoderní oblečení. To by ale nebylo to nejhorší. Nejhorší je, že tuhle ženskou pokládají za "odbornici na všechno a politoložku" i ve veřejnoprávní TV.
Zcela jistě nejste chlap, protože žádný chlap by Dvořákovou nemohl pokládat za atraktivní. Je to relikt minulosti -komunistická fosilie.
09. 08. 2013 | 08:57

zdenko napsal(a):

Paní autorko, v podstatě jste vystřihla můj názor. Ovšem až na paní Němcovou. U ní jste zapoměla uvést, že má na obou zápěstích přivázané nitky, kterými nechá se ovládat jako loutka. Sice měla v minulosti okolo sebe dost knih, ale žádná moudra z nich asi nevyčetla a nebo pro samé schůzování si je ani nezapamatovala.
ODS byla vždy stranou velkých osobností! A musí být na tom ted dost blbě, když nastrčí do čela loutku...
09. 08. 2013 | 09:14

Milan napsal(a):

Ženský pohled na na příslušnice stejného pohlaví na čelných místech poslankyň PČR je vždy pozoruhodný.U mužské většinové časti se vyskytují exempláře ve všech možných kategoriích a jejich pády bývají tvrdé ,ale tak to na světě chodí.U žen se předpokládá větší obratnost a předvídavost,ale ve zmiňovaných příkladech došlo k pádům a zvratům,které tyto ženy nezvládly a ještě předstírají ,že se vlastně až tak nic moc nestalo.To už patří do výzbroje tohoto pohlaví.Opět se ukázala nevypočitatelnost těch tří žen ,kromě pí Němcové,která nemohla uspět ani náhodou v této krizi i když se domnívám,že to byla od ní arogance a celé její strany,že vzala tuto velmi vysokou státní funkci.Snažila se jí udržet do poslední chvíle ,ale bylo to silnější mne ,jak řekl kurát Katz ,když prohrál i tu stovku ,kterou mu dal Švejk.Pí Němcové zbývá ještě dohrát tuto tragikomedii uskutečnit výsledek o rozpuštění Sněmovny a jako dobrý voják Švejk odejit do jiné služby ve Velké válce.
09. 08. 2013 | 09:22

Analytik napsal(a):

gaia 08:33

Ty kalhotky nejsou nové.
Jsou vyprané v Perwolu!
09. 08. 2013 | 09:22

zdenekb napsal(a):

Anuszka:

No... toto není ze zrovna nejlepších a argumenty nejnabitějších textů paní Hamplové, ale je jich alespoň prokazatelně schopna. Já jsem uvedl autory, kteří (z mého pohledu) produkují pouze ty plivance (v reakci na rozhořčení, cloumající výběrově útlocitným panem Suchánkem).

Jak se kdo obléká je mi srdečně jedno. Pokud se ale někdo rozhodne na mužské voliče pomrkávat v plavkách z billboardů, a v ještě lehčím outfitu z kalendářů, může očekávat, že to bude zpětně komentováno.

Bůh, matka Příroda i p.Stejskal jsou mi svědky, že větší zastoupení žen v politice si přeju dlouhodobě (a také ženy velmi rád a pravidelně volím), takže misogyna ze mě Mona (ani nikdo další) neudělá... autorka má nicméně pravdu, že to málo žen, co se do nejvyšších pater dostalo, těm ostatním dělá dost bídnou 'reklamu'. Což, myslím, je hlavní sdělení textu, nikoliv ty 'urážky'. Ostatně - v některých případech považuji hodnocení paní Hamplové za přehnaně laskavé.

Pokud zde budou holky, dívky a dámy sveřepě bránit dlaždičku Kočí a korouhev Peake, jen pro jejich pohlaví (pro co taky jiného), dělají si do budoucna medvědicí službu.
09. 08. 2013 | 09:32

rejpal napsal(a):

pgjed
Zejména mě zajímá Parkanová. Nevím, co se s ní stalo. Před dvaceti lety jsem ji znal a pokládal jsme ji za slušnou, veskrze normální osobu.¨Langšádlová - jediné co mi utkvělo, je její kličkování na jakýkoli dotaz. Tu třetí taky neznám.
Zajímavý by byl pohled na VV z hlediska alternativní historie, kdyby ve VV nebyl Vít Bárta a přesedou byla Klasnová nespoutaná partnerskou loajalitou. Nejspíš by VV nikdy nevstoupily do vlády, ale umožnily vládu menšinové koalice. Otázkou je, jak dlouho by taková vláda přežila, ale spousta věcí by nejspíš byla jinak. A při troše racionality by VV mohly mít slušnou budoucnost. Nikdy předtím nezískala malá neideologická strana tolik hlasů a vlivu na budoucnost politické scény. Kvůli touze po korytech tenhle kapitál prohýřila za pár měsíců. Jenže alternativní historie je jen hra...
09. 08. 2013 | 09:33

Jáchym napsal(a):

Jana Hamplová:
To, že jste zcela opomněla Arizonskou pěnici Parkánovou, mne rozesmutnilo.

To je Žena s velkým, dvojitým ŽŽ !

Šak si toho všiml o velký znalec, obdivovatel a konzument žen, Václav Havel-Ruzyňský !

Uvažoval o ní jako o možné budoucí české prezidentce, když to kvůlivá zaneprázdnění (v důsledku svých osobních hospodářských investic v Kosovu) nevzala Madlenka Olbrajtojc.
09. 08. 2013 | 09:35

gaia napsal(a):

Milan

jen potvrzujete, že žena v mužském světě když chce uspět, musí být ještě lepší, pracovitěkší a dokonalejší, než průměrný muž a stejně to nestačí, ve sněmovně, kde je spousta podivných a hrozných chlapů, nemožně oblečených a divně se chovajících, ale pozornost se stejně soustředí na ženy,

a ještě je autorka schopna napsat

Ženy v politice ano nebo ne? Pokud se podíváte, co nám dámy předvádějí v těch nejvyšších patrech, máte chuť ženám odebrat i volební právo.
v kontextu této logiky by nesměli mít volební právo ani muži
Mne by spíš, pokud zůstanu u toho genderového hlediska, zajímalo, proč ve sněmovně je větší hustota břicháčů, než ve zbytkové populaci?

A když jde o nějaké obzvláštní svinstvo, vždy v tom jedou přednostně břicháči.
09. 08. 2013 | 09:37

konkurenční výhoda napsal(a):

Hamplová ZÁVIDÍ mladým a štíhým, má mindráky se svojí tělesnou schránkou, když se musí občas na své tělo v zrdcadle ráno odívat ... tak velice trpí.

Evolučně, ženy užívají svoji vizuání image atd. aby obstaraly pro sebe a potomky starostlivého muže, který by je víceméně zaopatřoval.

Na tom feminismus ani marx-leniniosmus a jeho "manželství je chomout na ženy" nic za dlouhá desetietí u drtivé části ženské a mužské populuace nezměnil.

Takže, í. Hamplová ... kdy užijete své evouční genderové výhody a budete také v bikinách v kalendáři?

Nikdy?
Vaše konzistentní prudérská kritika stran obnažování těl nezabírá ...
09. 08. 2013 | 09:39

Mona napsal(a):

zdenekb

...misogyna ze mě Mona (ani nikdo další) neudělá...

Svou kritikou vaší jizlivosti a la ... jediné, co hovoří ve prospěch paní Němcové je fakt, že se v PS dosud nesvlékla, z vás jistě nepřítele žen nedělá, zato hulváta bezpečně ano.

Jestli vám to nedošlo, tak jedním z důvodů, proč se inteligentní ženy do politiky nehrnou, jsou hulváti.
09. 08. 2013 | 09:47

JK napsal(a):

A co Buzková?

o někoik let nejoblíbenejší politik v zemi.
Navíc vyspěá, hlavně vepředu.

Ale líná a s malým nasazením, nic v politice, stejně jako drtivá většina žen co jich tam za komunismu i od sametu je, nic nedokázala.

A že se koncem svých 30. et rozhoda mít jedno dítě, o které se staray chůvy, tak to jí výmluvu na mateřství neuznávám.
09. 08. 2013 | 09:47

Jerry napsal(a):

Paní Hamplová: Občas čtu Vaš úvahy. Mají hlavu a patu. Skoro bych souhlasil i tímto příspěvkem a charakteristikou dívčin a jedné dámy. K Vašemu zvolání na závěr "Tak proč jsou tam, probůh, nahoře stále ty druhé, co nám dělají takovou ostudu?" Proč asi? Protože se zřejmě vrcholní straničtí funkcionáři usnesli, že ve vedení takové typy žen chtějí. Co brání tomu, aby si "vzali" do vrcholové politiky ženy zkušené z politiky komunální a se zdravým selským rozumem? Zřejmě je to záměr, aby mohli (muži politici) deklarovat rovnoprávnost a také aby mohli předsouvat před sebe někoho, na koho se dá "koukat". Co se paní Klasnové týká, myslím, že ta jako jedna mála dobře vypadá a současně se dá také poslouchat.
09. 08. 2013 | 09:48

Radek Statný Mohelnice napsal(a):

Pani Hamlová poté co zaplakala, že některé dámy z parlamentu se odhalují, napsala:
...Protože dovolit si setinu toho, co vy tam nahoře, můžeme to zabalit.

S tím musím plně souhlasit.
Pani Hamplová musí nosit burku! Jakmile se objeví na veřejnosti s odhaleným obličejem, ať to zabalí!

K celému blogu se dá pouze říct, že se od pani Hamplové jedná o slepou závist. Hledá podporu u obdobně závidějících. To není inteligentní ani politicky korektní, to je čistá demagogie. Ostatně se pod tento blog dost demagogů podepsalo. Pani Hamplová je ještě hnusnějíší politička jak ony dámy v jejím blogu. Nejenže odpudivě vypadá, Hamplová odpudivě i jedná.
09. 08. 2013 | 09:48

zdenekb napsal(a):

gaia napsal(a):
"Mne by spíš, pokud zůstanu u toho genderového hlediska, zajímalo, proč ve sněmovně je větší hustota břicháčů, než ve zbytkové populaci?"

Sedavé zaměstnání, nekvalitní (byť předražené) jídlo v kantýně, stres, a tíha zodpovědnosti, která poslancům drtí ramena a sune se níž...
09. 08. 2013 | 09:49

gaia napsal(a):

konkurenční výhoda

to s těmi starostlivými muži nemáte pravdu

http://www.novinky.cz/veda-skoly/309589-samci-likvidovali-cizi-potomky-zivot-v-paru-vznikl-jako-jejich-ochrana.html
09. 08. 2013 | 09:52

zdenekb, hulvát napsal(a):

Mona:

Naštěstí jako rozený hulvát nejsem v politice, takže se naopak ženy snažím do politiky cpát zezdola, z běžného života.
A vy na mě takhle...
09. 08. 2013 | 09:53

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik příspěvky, které neměly nic společného se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
09. 08. 2013 | 09:55

gaia napsal(a):

zdenekb

a není to spíš tím, že se tam hrnou převážně muži neukáznění, požitkářští, neukojitelní hladoví a nedisciplinovaní?

pokud by platilo to, co jste napsal, musely by být obezní i ženy ve sněmovně, neb pro ně je ta práce stejná.

Ženy ve sněmovně ale tak netloustnou, jako muži

takže odpověď neberu

napište něco přijatelnějšího
09. 08. 2013 | 09:57

Myšelín napsal(a):

gaia

Nejste vy náhodou módní policistka Františka Čížková? Té se vždycky spolehlivě leknu, když náhodou zabrousím na stránky, kde má tato dáma neurčitého věku svůj stan.
Paní Němcová má náhodou i brokátový kaftan, který měla na inauguraci prezidenta, nejen oděv, který popisujete. Ale uznejte, ona je z Vysočiny, kde již dlouho kvůli zaneprázdnění nebyla a v Praze určitě na ubytovně nemá místo na kompletní garderobu. Pracovní vytížení posledních měsíců jí, jakožto aktivní osobě, již neumožňuje zabývat se módou na plný úvazek. Všimněte si ale, že třeba náušnice má, na rozdíl od halen, několikery.
V dobách poklidného předsedování Poslanecké sněmovně měnila drahé modely co chvíli, rovněž i jistě nákladné loktuše. Horší je u ní fakt, že nepřizpůsobila svoje nitro tomu, co věší na svůj zevnějšek.
Určitou kompenzací pro Váš vytříbený smysl pro estetično by mohl představovat vždy elegantní Kníže z Nebesníže. Pokud ovšem nemá zrovna pokydaný motýlek od eintopfu.
09. 08. 2013 | 10:03

čert }:o napsal(a):

tak koukám že můj testík neobstál:
Marně hledám kdo se do mě obuje za můj
nemorální příspěvek z 08. 08. 2013 | 20:41
a ono nic. Spíš naopak se přidávají další
přikladači polínek
Sice nějaký náznak od multinicka tu byl
ale pokazil si to tím "vytříbeným vkusem"
čímž v podstatě nechtěně potvrdil můj příspěvek
Tedy závěrem:
každý máme nějaký xicht a bylo by dobré se
nejdříve na sebe do zrcadla kouknout
Ti oškliví by měli mlčet a ti krásní
by měli jít do politiky
Tímto se omlouvám všem jmenovaným i
nejmenovaným z mého příspěvku že byli
použiti jako návnada.
Jen paní Hamplové se omlouvat nebudu
protože ta si to nezaslouží!
09. 08. 2013 | 10:07

lser napsal(a):

Autorko, až na tu Parkanovou dobrý blog. Je jenom škoda, že se čistá Němcová nestala alespoň na chvilku premiérkou, byla by větší legrace v těchto vedrech.
09. 08. 2013 | 10:09

gaia napsal(a):

Myšelín

ano kaftan, to jste řekl dobře

ale holá záda Karolínky, kožená opěradla ve sněmovně(nebo možná jen koženková? ještě hůř) a 35°c vedro, to musí být hrozné.
ˇUplně jsem ji litovala, jak tam tak seděla a divně se tvářila, ve zprávách to vypíchli, že je to její rekce na hlasování, ale já spíš myslím, že ta olepená záda musela udělat své

snad tam mají dobrou klimatizaci

a jak ten kníže kritizoval kritiku Zemana na tuto dámu, že prý se k dámě není možné takto chovat a pak nakonec ženu, která si vybere za své jméno mužskou podobu Peak a on ji nazve paní Píková, což je pro takovou stejná úrážka, jako když jeho někdo nazve Švanzenberkem moc o elegantním a noblesním knížeti nesvědčí, možná, že ho kvůli tomu nesnáší a tu 101 rozbila kvůli tomu z pomstychtivosti
09. 08. 2013 | 10:11

Anna napsal(a):

autorka
"Pokud se podíváte, co nám dámy předvádějí v těch nejvyšších patrech, máte chuť ženám odebrat i volební právo. "
--------------------------------------------------------

Pokud se podíváte, co nám pánové předvádějí v těch nejvyšších patrech, CO máte chuť udělat mužům?
09. 08. 2013 | 10:12

mohelničák napsal(a):

to radek statný
To se dalo čekat, že vyleze bývalý poskok bývalého starosty v Mohelnici !
09. 08. 2013 | 10:12

xyzy napsal(a):

to Filuta 09. 08. 2013 08:57

Zato Vy máte, jak vidno z mnoha Vašich příspěvků, problém s uznáváním skutečných odborníků. Chybí Vám rozlišovací schopnost?
Ženské módě taky asi moc nerozumíte, a soudit kohokoliv podle toho, jaký má účes, promiňte, to je argumentace dětí nebo pubošů.
09. 08. 2013 | 10:14

Radek Statný napsal(a):

to mohelničák,
a nemám pravdu?
09. 08. 2013 | 10:19

xyzy napsal(a):

to čert 08. 08. 2013 20:41

Baculky, na rozdíl od baculínů, šmrnc neztrácejí, příkladně Homolkovic baletka, Laďka Kozderková a další. I Miloš Kopecký prý říkával Stelle Z.
"pár kilo navíc, zato jedno kilo hezčí druhého!" :-)
A ti kluci jako buci, jak jste psal, těm se stačí kouknout do obličeje a ženská okamžitě ztrácí veškeré iluze.
09. 08. 2013 | 10:28

xyzy napsal(a):

Anna 10:12
:-))
09. 08. 2013 | 10:29

Myšelín napsal(a):

gaia
nejsem odborník na outfity, ale neměla na sobě paní Peak náhodou malé večerní šaty? Třeba se chystala na nějakou večerní akci a už se jí nechtělo jít domů převlékat. Nevíte, kam šla z Poslanecké sněmovny? Pokud si dobře pamatuji třeba model, který měla na sobě při příležitosti schůze obou komor Parlamentu při příležitosti státního svátku 28. října, tak ten byl nanejvýš střízlivý. Trochu mi k současné době a osobě neseděl, byl jako z jiných časů, kdy panovaly odlišné mravy. I když je možné, že si dobu obrozenectví idealizuji.
Možná, že by průzkumné agentury měly zavést jiný typ hodnocení politiků, než jsou preference.
Něco jako existuje v krasobruslení. Technické provedení a pak taky umělecký dojem. Možná by to pomohlo zlepšit neradostný stav politiky.
09. 08. 2013 | 10:34

Pepa Janda napsal(a):

Já si myslím, že z těch o kterých se zmiňujete má nejvíc prázdnou hlavu Kočí a Němcová. Obě mají sklony k podvodům. Kočí aféra s půjčkou a Němcová zneužívání služebního auta. Ta ještě navíc zbankrotovala coby knihovnice - o tom se ale nepíše.
Nehorázná je její touha po moci. Nevím, kde se bere v ní taková drzost, neomalenost a chtíč být premiérkou!!!!!!
09. 08. 2013 | 10:39

Bestia triumphans napsal(a):

Když už je tu řeč o holých zádech, tak musím přihodit i záda špinavá
:-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCHTPViFnBM

Potkal jsem ji na Žofíně,
celá v černém nesla se jak páv.
Záda bílý od stěn měla, u šatny mě chytla za rukáv.

Špinavá, špinavá, špinavá,
špinavá krásná holka,
ta mě na kolena dostala, teď po mně jen tak kouká.
Špinavý, špinavý, špinavý, vona má špinavý záda,
nepije, nekouří, nesladí a má to tolik ráda.

Cestou taxůvkou pak domů, zašpinila trochu sedadla.
Pak za dveřma v jejím bytě kolem krku mě hned popadla.

Špinavá, špinavá, špinavá,
špinavá krásná holka,
ta mě na kolena dostala, teď po mně jen tak kouká.
Špinavý, špinavý, špinavý, vona má špinavý záda,
nepije, nekouří, nesladí a má to tolik ráda.

Ráno zase na ulici řekla mi, že byl to jenom žert.
Schlíplej beru ranní tramvaj, sakra holka ať tě veme čert.
09. 08. 2013 | 10:43

čert }:o napsal(a):

xyzy
až vyrostu budu baculkou =o)
09. 08. 2013 | 10:43

čert }:o napsal(a):

Bestia triumphans
krásná písnička tu miluju
09. 08. 2013 | 10:45

Roni napsal(a):

Do politiky se chodí "si nakrást" a to že má někdo výstřih až na pr... - to je druhotná - přímo malicherná - věc.

A může mít rozmnožovací orgány jaké chce.

To máš holka při svém vzdělání vědět.
09. 08. 2013 | 11:03

Mona napsal(a):

zdenekb

No, rodilý hulvát asi nebudete, leč příležitostný asi ano. Zdá se, že se mírně kajete, což se cení....
09. 08. 2013 | 11:09

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pánové čerte }:o a Bestia triumphans,

a co takhle Soudružka žena :-) http://www.projektpunk.cz/obsah/V/Vitkovo-kvarteto/Soudruzka-zena/

Libor Stejskal
09. 08. 2013 | 11:20

Medikolog napsal(a):

Paní JZH,

nejde o to, co na sebe poslanec/poslankyně navěší, ale jak pro co a v čím zájmu ve sněmovně hlasuje. Ty všechny vaše ženy propadly.

A argument, že se Miruna Odesácká neoblékla mladistvě, je irelevantní. Není již mladá ani krásná A MÁ CO SKRÝVAT.

Při jmenování nouzové vlády (doufám, že ji president pověří vládnout v demisi až do instalace vlády vzešlé ze svobodných VOLEB) paní Němcová nejenom svým odchodem dokázala, že nemá dost velkorysosti, ani potřebnou úroveň. Může zase prodávat sebrané spisy Václava Klause pod sjednocujícím názvem "Jak jsem státničil".

Zlatokopka Peake alespoň bez výmluv opustila VYRABOVANÝ DŮL. Má dost soudnosti, takže chápe, že má větší šanci na zvolení u protinožců.

Zbývající dvě poslankyně také hlasovaly pro všechny zločinné zákony Kalouskovy triády.
09. 08. 2013 | 11:36

xyzy napsal(a):

čerte

První rohatá baculka!
09. 08. 2013 | 11:37

zdenekb, příležitostný hulvát napsal(a):

Milí huliči, pozor! Krajina před volbami.
Karolíno, Kristýno, Kateřino, Miroslavo! Probůh proč?
Jde o emoce, hlupáku!

(volně navazuje na titulkový dialog níže: Vraťme do politiky ideje - Vymyslet Ahmadínežáda...).
09. 08. 2013 | 11:43

Bestia triumphans napsal(a):

Stejskal:
Jo, Vítkovo kvarteto, to bylo moc dobrý.
Na ten song si už moc nepamatuju, škoda, že není na Youtube.
Ten odkaz jsem neznal, dík.
09. 08. 2013 | 11:52

PK napsal(a):

Tu Kateřinu Klasnovou jste paní Hamplová zařadila mezi ten "výkvět" jistě omylem. Ta právě dělá ženám spíše čest.
09. 08. 2013 | 11:52

Michal Macek napsal(a):

pani Hamplova

me nezajima naha koci klasnova peake a uz vubec ne nemcova....ale kdybyste se svlekla vy tak mate muj hlas i cokoliv jineho :)
09. 08. 2013 | 11:52

čert }:o napsal(a):

Stejskal
ale no tak fuj i Vy si přikládáte polínko?
Sice to není jmenovité ale my dobře víme
o koho jde =o)
p.s. to je krásný a píseň i odkaz taky neznám
tak ukládám a přeposílám muzikantům =o)
09. 08. 2013 | 11:57

gaia napsal(a):

Myšelín 10:34 poslední odstavec je velmi inspirativní, to by se mělo zavést
09. 08. 2013 | 12:13

rejpal napsal(a):

Vzpomínám si, jak v létě 2010 se v tisku psalo o výjimečně nadstandardním počtu žen v parlamentu. Dělaly se rozhovory, fotky, mělo to krásný étos a spoustu očekávání. A pak přišla všední realita - o polovině z nich jsme téměř už nic neslyšeli (což může být i dobře, pracovat se dá i bez mediálního poprasku). Ale drtivou většinu těch, co jsme o nich slyšeli, lze rozdělit na neřízené a nevypočitatelné střely a na loajální figury bez názoru. A protože zhruba totéž lze říci i o mužské části (s tím, že navíc tam je skupina starých harcovníků,.kteří jednoznačně dominují), vidím smysl v genderovém hledisku jen v tom, že některé ženy tam jsou hezké. Ale hezké by byly, i kdyby byly jinde.
09. 08. 2013 | 12:23

karl von bahnhof napsal(a):

Plně s vámi souhlasím.Ještě bych dodal, že podle statistiky je ve společnosti 48% mužů a 52% žen, tedy zhruba fifty-fifty.Z toho vyplývá, že by v politice, státní správě, státních podnicích, zkrátka všude kde stát činí, by měly být ženy zastoupeny polovinou.Toto řešení je jednou z možných cest nápravy věcí veřejných.
09. 08. 2013 | 12:30

xyzy napsal(a):

to Medikolog 11:36

V tom případě by velká většina nemladých, už vůbec ne krásných pánů poslanců, kteří mají co skrývat fyzicky i fakticky, musela oblékat do roboty disdash, případně bubu. Tvář by halili třeba šéšem. Tak by snad skryli nevhodné emoce a dokázali zachovat zdrženlivost.
---------------------------------------------------------------------
"Miruna Odesácká ... Není již mladá ani krásná A MÁ CO SKRÝVAT."
09. 08. 2013 | 12:42

suchánek napsal(a):

zdenekb napsal: "Pokud máte tento blog za "nejubožejší, nejnechutnější, nejarogantnější a nejvíc donebevolající", doporučuji přečíst cokoliv od Urbana, 2xdr Buquoye nebo Bucherta - a nasadit stejný metr. Budete překvapen."
-------------------------------------------------
1. dal jsem si zvlášť záležet, aby bylo nepřehlédnutelné to "PRO MĚ"
2. co konkrétně si představujete pod neoficiální jednotkou "stejný metr"? (abych vám ušetřil práci, stejný metr neexistuje, nikdy neexistoval a nikdy ((dej bůh)) existovat nebude, nějaký čtyřicetiletý pokus tu sice kdysi byl, ale to už je za námi)
3. Někdy se krátce zamýšlím nad tím, jestli jsou víc nebezpeční všehoschopní kariérní politici nebo ti naiovové, co jim na ten populismus skáčou. Vítězí u mě to "B". Mgr. Jana Zwyrtek Hamplová, bývalá pracovnice Městského národního výboru a bývalá členka ČSSD nám zde píše srdceryvný útvar na téma "Tak proč jsou tam, probůh, nahoře stále ty druhé, co nám dělají takovou ostudu?". Ona je totiž i bývalou poslankyní. Je pravda, že se s tím moc ve svém profilu nechlubí (vágně píše něco o zkušenosti s vysokou politikou), každopádně nahradila poslance Dostála a měla v parlamentu dva roky na povznesení kultury, oblékání a inteligence ženského pohlaví - jako poslankyně. Než ji začnete baštit ty kecy o její schopnosti, možná by pár informací neuškodilo. Možná třeba blog o výsledcích "Vyšetřovací komise Poslanecké sněmovny k prošetření hospodaření Všeobecné zdravotní pojišťovny České republiky, od 9. 12. 2005 do 15. 6. 2006", jejíž byla členkou, by jistě zvládla dle vašeho vkusu argumentačně obohatit. Tenkrát se ve VZP totiž bez skrupulí kradlo v miliardách.
4. v něčem se každopádně shodneme, taky bych měl raději mnohem více žen v parlamentu. Ale jestli jsem na něco super háklivý, tak jsou to zamindrákovaní lidé. Jsou totiž PRO MĚ nejnebezpečnější.
5. Pod tímto blogem nejste příležitostný hulvát, ale naivní buran co se nechá opít rohlíkem. Věřím, že pod jinými blogy to bude lepší :-)
09. 08. 2013 | 13:04

honolulu napsal(a):

Panove budme spravedlivi !
Mladi, 3 ze 4 jmenovanych poslankyn, zarucuje urcitou emocionalitu a nevyrovnanost. Mladi lide jsou ve vyvoji, proto se snadno kritizuji...Oni sami v tomto nevyzralem veku jeste objevuji a tapaji, hledaji to, co je jejich poslani, at uz v politice ci jinde....

Pani Nemcova, je na tom lepe. Ona ma zkusenosti a je nadana na politickou praci v teamu - skupine. Ma zajimavy horoskop. Hvezdy o ni rikaji, ze je charmantni, inspirativni, inteligentni, romanticka a ma mnoho stoupencu v jejim okoli. Je i obetava, ale nesoustredena a casto odcizena. Spravna terminologie = Aloof = vzdalena mentalne, coz je nekdy brzda jejiho uspechu. Jeji uspesna kariera vsak ani zdaleka nekonci.
(Tyto vety plati pouze, je-li narozena 17.11...)

Jedna z tech mladych devcat o kterych pani Hamplova pise je nadana herecka a tato kariera by ji zarucovala uspech...
Hvezdy to rikaji. Vycitil jsem to vsak predem... Poznate to take ?

A dale zde prohlasuji, ze pani Bobosikova patri do politiky na 100 %. Ochuzujete se Cesi.
09. 08. 2013 | 14:04

honolulu napsal(a):

Panove, zapomel jsem vas upozornit na jednu vec, ktere sam nerozumim. Nejvice je to videt prave zde. (Florida.)
Nektere zeny maji immunitu proti casu a nestarnou.
Nekdo tvrdi, ze za to muze Folic Acid, jedina vec co obnovuje odumirajici bunky a nebo...,ze by vzletna duse...
Pro politiku je vzletna duse velmi potrebna.
Proto prosim pani Hamplovu , aby vice popisovala vsechny v parlamente.
09. 08. 2013 | 14:21

Míval napsal(a):

Paní Němcová kdysi prohlásila, že se cítí být, či snad dokonce chce být Šmoulinkou taťky Šmouly (Klause). Myslím, že to přesně vystihuje její schopnosti i roli v politice.
09. 08. 2013 | 14:26

Jáchym napsal(a):

Suchánek o Z. Bromovi:
" Pod tímto blogem nejste příležitostný hulvát, ale naivní buran co se nechá opít rohlíkem. Věřím, že pod jinými blogy to bude lepší :-) "

Musím se Zdeňka důrazně zastat - v žádném případě nepatří mezi naivní burany !
Dokáže být sofistikovaně paranoidní - občas se mne zmocňuje žárlivá obava, aby mne někdy nedohnal (zatím mi dosahuje v tomto ohledu někam ke kolenům, ale čert nikdy nespí (že Čerte ?), takže se stále snažím držet náskok.

Paranoia a schopnost vyjadřovat se zaumně je totiž to jediné, čím jej občas převyšuji, jinak je bohužel chytřejší.
09. 08. 2013 | 14:33

stejskal napsal(a):

Čistě technická: pánové Zdeněk Brom a zdenekb jsou dva různí lidé. l.s.
09. 08. 2013 | 14:38

čert }:o napsal(a):

Jáchym
nespím to je fakt ale nevím a nikde nemohu
trefit kde byl Z.Brom paranoidní neřknu-li
hulvát. Nějak mi to na něj nesedí
09. 08. 2013 | 14:55

čert }:o napsal(a):

xyzy napsal(a):
čerte
První rohatá baculka!
09. 08. 2013 | 11:37
---
jasně tím budu až vyrostu =o)
09. 08. 2013 | 14:57

Jáchym napsal(a):

stejskal napsal(a):
Čistě technická: pánové Zdeněk Brom a zdenekb jsou dva různí lidé. l.s.
09. 08. 2013 | 14:38
Ježišmarjá, omlouvám se.
Asi na mě leze na stará kolena dyslexie.To mám z toho rychločtení.
Dík.
09. 08. 2013 | 15:25

Jáchym napsal(a):

Čerte,
že by byl Zdeněk Brom hulvát, to tedy ani náhodou, máte pravdu!

Co se týče míry paranoidnosti - záleží na měřítku.

Já používám pro sebe (a zprostředkovaně tím pádem pro ostatní,podle sebe soudím ostatní, kdo by se s originálním metrem L.S. všude tahal),
tedy - používám kvalitní etalon Libora Stejskala, přes to vlak nejede, se šéfem odmítám o axiomech diskutovat :-).
09. 08. 2013 | 15:38

argun napsal(a):

"Tak proč jsou tam, probůh, nahoře stále ty druhé, co nám dělají takovou ostudu?"

Paní Jano Zwyrtek Hamplová, Vy jste to vůbec nepochopila. Ony nám ostudu nedělají, nýbrž nás svým pobytem "nahoře" - někdy i "nahoře bez" - odměnují. Je to přece úplně jednoduché. Moc a prachy jsou pro jistý druh žen tím nejlepším afrodisiakem. Nikdy to nebylo jinak. A chlap, který má moc a prachy, a tím pádem je považován danovým poplatníkem Frantou Wohnoutem, a samozřejmě i médii, za alfa samce, potřebuje jako statusový atribut vedle sebe kozatou blondýnu. Kozatá blodýna - jsouce ve vleku svého libida naprogramovaného na výše uvedené afrodisiakum - pak má zcela neomylný instinkt jak tu moc a prachy dostat do postele. Svojí. Odměnou za postelové výkony v souladu s potřebami alfa samcovými jsou pak pro kozatou blondýnu - jak jinak - prachy. Ovšem nikoli z kapsy alfa samcovy, což by bylo jaksi příliš ordinérní, ale z kapsy danového poplatníka, což alfa samec obvykle umí snadno zařídit. Vedlejším produktem tohoto obchodu pak je, že danovému poplatníkovi je dovoleno shlédnout rozkošný zadeček kozaté blondýny - do úmoru pracující pro poplatníkovo blaho - na fotce v kalendáři. Takže všichni jsou vlastně spokojeni - kozaté blondýny, danový polatník, i moc a prachy. Tak jendoduché to je. A myslím, že nikdy nebude jinak.

Všem kozatým blondýnám, jejichž libido je naprogramováno zcela jinak, než uvedeno, se hluboce omlouvám. Je jich tu jistě hodně.
09. 08. 2013 | 16:00

argun napsal(a):

Suchánek 08. 08. 2013 | 21:40

Achich ouvej, ušlechtilý nešovinistický krasoduchu, upřímně soucítím s Vaším utrpením... A že jsem tak smělej - Vy patříte mezi muže nebo nemuže?
09. 08. 2013 | 16:13

argun napsal(a):

karl von banhof

"Z toho vyplývá, že by v politice, státní správě, státních podnicích, zkrátka všude kde stát činí, by měly být ženy zastoupeny polovinou."

Vskutku neotřelá a inovativní myšlenka. Jen drobná technická - kolik už jste porodil dětí?
09. 08. 2013 | 16:33

Sofi napsal(a):

Ne, že by v politice nebyla přemíra úplně blbých mužských k nekoukání. Ty zmíněné ženy jsou více na očích, protože jich je v politice málo. Nicméně, nevolili je snad voliči? Právě tak, jako volili Zemana? Někteří voliči by potřebovali zbavit svéprávnosti! Na jejich volbu pak doplácíme všichni.
09. 08. 2013 | 16:33

čert }:o napsal(a):

Jáchym
no víte mám teorii a zkušenost že kdo něčím
trpí rád to přisuzuje druhým
Tím Vás nehodlám soudit ale spíše se zamyslet
Osobně se Z.Bromem nemám problém.
Ale méně čtu konverzační příspěvky mezi druhými
a jak říkáte záleží i na měřítku =o)
09. 08. 2013 | 16:39

xyzy napsal(a):

honolulu 14:04

Ohledně paní Bobošíkové: s tou dejte pokoj! v ČT už před lety ukázala, co v ní dřímá. Doufám, že Češi budou mít dost rozumu na to, aby jí nepodpořili, pokud možno v žádné z jejích četných politických snah.
Ale chápu, že její (pro některé chlapy pohledný) zevnějšek může obluzovat mysl. :-)))
09. 08. 2013 | 16:43

gaia napsal(a):

takže argun by rád z veřejného života vystrnadil matky?
nebo jak rozlklíčovat jeho dotaz na počet púorozených dětí?
09. 08. 2013 | 16:44

xyzy napsal(a):

čerte

Omlouvám se, měla jsem napsat rohatý BOUBELEK :-)
09. 08. 2013 | 16:44

gaia napsal(a):

xyzy

honolulu asi podlehl té ňaderné přitažlivosti
09. 08. 2013 | 16:45

karl von bahnhof napsal(a):

To argun.Stát žije z daní.I ženy jsou daňovými poplatníky.Severské státy se k této filosofii blíží, všude kde je to možné.
09. 08. 2013 | 16:45

zdenekb, rohlíkový opilec napsal(a):

jansuchánek:
ad1) Vaše zdůraznění, že jde o váš názor, jsem nikdy a nijak nezpochybnil

ad2) Pod pojmem "stejný metr" si představuji snahu o objektivitu. Tzn. že než začnu vykřikovat o něčem, že je to NEJ-NEJ-NEJ (v pozitivním či negativním smyslu), zkusím zašátrat v paměti, provedu krátké srovnání a alespoň trochu se zamyslím. Vřele doporučuji. Že objektivity dokonalé člověk nemůže dosáhnout je mi jasné, proto píšu "snahu". S údivem ale zjišťuji, že i taková (dle mého prospěšná) snaha je pro vás odporným reliktem komunismu... aneb 'co všechno lze vnímat tak nějak třídně, antisoudruzi, že'.

ad3-5) Uznávám, že mé kádrovací schopnosti ohledně minulosti a charakteru paní Hamplové vedle vašich blednou. Rádobypsychologické dálkové odsudky o "mindrácích" druhých máte rovněž zmáknuté lépe. Jen se divím, že mi po takových výlevech spolu s ostatními vyčítáte nějaké hulvátství či buranství. Já jsem pouze jedinkrát podotkl k paní Němcové, že do politiky nic dobrého nepřinesla (a využil jsem autorčiny věty o svlékání - mohl jsem to klidně formulovat jinak, mít Jáchymovu jazykovou 'zaumnost' ;o) ). Docela zírám, jaká lavina mravních pouček se na mě za to nabalila...

PS: panu Bromovi se omlouvám, že mu zde opět kazím pověst
09. 08. 2013 | 16:50

john petres napsal(a):

Vážená autorko,víte asi stejně dobře jako já,že ty stále stejné -jak říkáte(po pravdě)ksichty-jsou tam pořád proto,že se buď na levárnách těch druhých spolupodílejí, anebo aspoň za ty prachy,které berou,jsou ochotny držet ústa a krok(jinak poletí).A to včetně paní Němcové.U ní je fakt nutno obdivovat to,jak nic(v ODS) neví ani nevidí.Mlčeti zlato zde platí mnohonásobně...Hezký den,J.P.
09. 08. 2013 | 16:52

xyzy napsal(a):

gaia 16:44

Jaký podivný dotaz. Matka je svou vnitřní silou prakticky nevystrnaditelná. Odkudkoliv. :-)

Njn, ňádra nejsou všeechno.
09. 08. 2013 | 16:55

gaia napsal(a):

xyzy

kvůli čemu jinýmu by honolulu mohl tu Bobo obdivovat?

naštěstí jsou na světě také dolňáci a je jich dost a taky spoustu neurotiků, co velká ňadra nemohou, neb se jim při styku (dle Freuda)s nimi vybaví vina za Oidipa a jejich nemoc se horší.
09. 08. 2013 | 17:00

čert }:o napsal(a):

xyzy napsal(a):
čerte
Omlouvám se, měla jsem napsat rohatý BOUBELEK :-)
09. 08. 2013 | 16:44
---
klid budu vším čím chcete =o)
Třeba blbou blondýnou ;o)
09. 08. 2013 | 17:01

xyzy napsal(a):

gaaia

Vzneste dotaz přímo na honolulu. Třeba Vám prozradí. :-)
09. 08. 2013 | 17:03

xyzy napsal(a):

čerte

Co s blonckou, jsem přísně hetero. :-)
09. 08. 2013 | 17:05

čert }:o napsal(a):

xyzy
tak budu blonďák =o))
p.s. mrkněte se pod blog kardinála ;o)
09. 08. 2013 | 17:08

honolulu napsal(a):

Ciste technicka poznamka,
a tajna informace od americkeho spiona Suskyna nasazeneho do parku pred Wilsonakem...(Ano, jsem tam v prestrojeni za bezdomovce.)

Pan zdenekb je pravidelnym navstevnikem nadrazni restaurace Praha-Hlavni nadrazi. Je vetsinou doprovazen pani kockou sklibou, kde oba dva holduji ceskemu gulasi a planuji levicovy prevrat..
Pan zdenekb je take snazivy a uspesny vynalezce, ktery vyrobil novou zazracnou pomazanku, po ktere porostou v budoucnosti vlasy. (Nevydrzel na sebe pohledv zrcadle.).

Pan Zdenek Brom zije na Sumave, jmeno zapadakova/predelakova se ztratilo pri komunikaci se CIA...Tento velmi inteligentni pan - reditel skoly, je predurcen na pozici ministra skolstvi. On je pravy cesky vlastenec a o pomazanky na vlasy zatim zajem nema. O posezeni pri gulasi s pani kockou sklibou zatim nepozadal....
(Spion Suskyn - honolulu - sice pozadal, ale byl odmitnut a odehnan pro konekce s imperialisty.)
09. 08. 2013 | 17:10

čert }:o napsal(a):

musím běžet návštěva =o((((
tetička s psíkem zvící krysy
a chování tuplované krysy
Udělám mu botičky z víček
od šampáňa co tetička vychlastá
Naštěstí je z nepokrevního
příbuzenstva tak mi nehrozí
dědičnost =o)
pa
09. 08. 2013 | 17:11

xyzy napsal(a):

čertisko

Mrkla jsem jen zběžně na nečertící blog. A vidím, že snad gaia není gaia, co to? Zbytek počtu jindy, taky musím pádit. Bacha na krysíka, nezasednout! :-)
09. 08. 2013 | 17:16

gaia napsal(a):

čert se přiznal k zoofilii
09. 08. 2013 | 17:20

čert }:o napsal(a):

gaia
bingo
jsem nehorázný prase
09. 08. 2013 | 17:34

Ládik!!! napsal(a):

BT -
tu jsem neznal (myslím písničku), paráda. Ještě si dám soudružku.
09. 08. 2013 | 18:22

Ládik!!! napsal(a):

Text soudružky ženy se mi líbí, ale nenašel jsem zvukovou nahrávku.
09. 08. 2013 | 18:39

argun napsal(a):

gaia

Čtěte pozorněji matko. Napsal jsem, že argumentovat statistickou proporcí mezi počtem žen a mužů ve společnosti při vymáhání pozitivní diskriminace - tedy požadavku na totožnou proporci mezi počtem žen a mužů ve státní správě - je dle mého soudu totální pitomost. A zeptal jsem se karlíka von bahnhof, autora této inovativní myšlenky, zda už začal rodit děti. Místo těch žen, které budou sedět poslanecké sněmovně třeba.. Odhaduji, že nikoli každé by dělalo radost kojit v poslanecké kantýně.

karl von bahnhof

Že se k této "filosofii" severské státy blíží všude kde je to možné nutně neznamená, že tato "filosofie" není pitomost.
09. 08. 2013 | 18:58

Jáchym napsal(a):

Přátelé (+přítelkyně Jano Hamplová),

smutnou skutečností zůstává, že s každou inteligentní a schopnou ženou, která zblbne a zevšehoschopní v české vrcholové politice, ztrácí většinová společnost jednu použitelnou ženu (často i více, je -li ve fertilním věku)

A každého schopného, inteligentního a poctivého člověka je škoda, tím spíše, měl-li tu smůlu, že se narodil jako žena či nenarodil-li se vůbec.
09. 08. 2013 | 19:21

Anba napsal(a):

Karle Meullere: náhodou jsem nahlédla na tento blog a ejhle, co nevidím, Karel na mne vzpomíná, ale ne v dobrém - zařadil by mne do parlamentu mezi ty dámy, které popsala paní Hamplová.:-)
Tak nikdy, nikdy. Jednak bych se stala terčem kritiky takových dam, jako je ona, které by sledovaly hlavně oblečení, ale vůbec by netušily o co jde.
A tušit by měla, když tam byla. Co dokázala? Veškerou snahu i schopné ženy (za takovou pokládám p. Klasnovou) zhatí muži (i ten její), protože jsou nenasytně mocichtiví , rádi se předvádějí a ve většině jsou málo solidní (charakterní).Ať paní Hamplová zůstane tam, kde je, pokud je opravdu starostkou v Mohelnici (čtu to v diskuzi), tak tam může dost pro lidi udělat a parlament může bombardovat náměty na zákony dle skutečných problémů. Není nad to vidět konkrétní výsledky své práce, ale to v parlamentu nemůže, protože vždy je pletichaření pokřiví nebo zhatí docela. Marnost takové práce je ubíjející a není divu, že se někteří poslanci do ní ani pořádně nepustí, ale že řadu slabších nátur to tam zkazí a poslanecké posty používají jen ke svému obohacení.
Závěr této politické sezony mne však pobavil, ženy dokázaly to, co tolik můžů nezmohlo. Naďová svrhla vládu a Píková poslaneckou sněmovnu.Pokud by pres. Zeman jmenoval na druhý pokus premiérkou p. Němcovou, věřím, že by dokázala i větší věci, třeba ODS by mohla dostat ve volbách i 4,8%.

Karle M. - doufám, že jste zdráv a vesel, já ano.Navíc u nás prší, tak je vše v pořádku. Zdravím.
09. 08. 2013 | 21:45

zdenekpelda napsal(a):

Dášo N. Klobouk (třeba i paní autorky) dolů. Byť Vám připomíná nebezpečnou jedůvku (ten klobouk, samozřejmě...), nechovám k paní Hamplové nijakou zášť a spíše oceňuji její odvahu jít naproti očekávaným atakům. Moudrý pohled na svět politiky je očekávanější právě z druhé strany gonádní barikády a tady se to docela naplňuje...Falklandy buďtež důkazem...
09. 08. 2013 | 22:11

zdenekpelda napsal(a):

Jakelin de...Ale rostou, ale ne pro každého a ne všude...Dnes jsem přinesl z lesů několikakilovou směsku, kterou moje choť obdivně ohodnotila konstatováním, že to je super kvalita. (A že je dost kritická...). Hřiby dubové, kováři, koloděje, kozáci, sírovec žlutooranžový, pstřeň dubový, růžovky, řada holubinek, kotrč kadeřavý, syrovinky...Jičínsko a Turnovsko...
09. 08. 2013 | 22:19

Jakelin de Mailly napsal(a):

zdenek pelda

Pane Pelda, jste šťastný muž. Jičínsko a Turnovsko mám přes celou republiku.
Prolezl jsem u nás /MS Beskydy/ i stinné, odvrácené svahy, hluboká koryta potůčků a potoků.
Našel jsem jen pár mumifikovaných kuřátek a holubinek.
Ale věřím, že po dešti to vypukne.
Zatím přeji hodně zdaru !
09. 08. 2013 | 22:34

honolulu napsal(a):

Certe, (17:08) nac se divat na bloq pana kardinala, kdyz on usiluje o to, stat se cestovnim agentem a popisuje putulku po Brasilii...Spiritualita, ani informace o ni - nikde nic !...

Lide neznaji a nevi o politicke bitve jakou mel Kristus s Caiaphasem, ohledne bankovnictvi, nebo vymene a uskladnovani penez. O ritualnim ocistovani a koupani Zidu v Judei, atd...

On je tuctovy byrokrat a podrztaska Zednaru, ktera se pokloni Kristu, ale nerekne o nem ani slovo z politickych duvodu...

Napis mu, at nam vysvetli rozdil mezi latrinou Jeruzalemskou a Rimskou ! Co meli ke snidani Zide a co Rimane.
A nebo radej zapomen na jeho bloq uplne a pockej az rytir Jakelin de Mailly otevre bloq jeho. Bude urcite zajimavejsi.

Do te doby radeji zustaneme s pani Hamplovou a budeme se poucovat o budoucich hvezdach ceskeho politickeho nebe. Budeme je svlekat.... Myslim dusevne, nerestniku !
09. 08. 2013 | 23:30

honolulu napsal(a):

Vazeny pane uciteli Pelda...Verit mi nebudete, ale hribky rostou i v Drakensbergu v Africe ve vyssich polohach...

Nasel jsem je tam nekolikrat, ale nikdy jsem si je netroufal jist...
Cernosi se nebali a jedli je 2x. Oni byly neztravitelne, tak to co snedli, vyprzdnili pres cedak, a snedli to jeste jednou...
Zminuji se o tom proto, ze po jejich integraci do Evropy se to mozna ujme i v Cesku...
09. 08. 2013 | 23:42

Milouš Jakeš napsal(a):

Soudružko Hamplová prosím - neodhalujte se!
10. 08. 2013 | 00:15

Jakelin de Mailly napsal(a):

Honolulu

Bratře v Kristu,

vždycky umírám smíchy při Vašich komentářích o Africe.
Musíte napsat "Vzpomínky na Afriku".

Něco speciálně pro Vás - hlavně ty skřeky v pozadí.

http://www.youtube.com/watch?v=fbJ2fX3Lgvs
10. 08. 2013 | 00:27

honolulu napsal(a):

Jakelin de Mailly,
pane rytiri, o Africe nejde psat kvuli panu Stejskalovi a jeho vysokemu moralnimu standardu. Jak mam napsat, ze po urcite NEjmenovane pochoutce, ktera roste v bushi, maji panove stejne testikles jako lvi...(Testesterone.)

Uz mi napadlo, jak by to bylo fain, namichat odvar pro demonstranty v Budejovicich. Tezkoodenci by dostali nakladacku.
To by se mi libilo !
Kdyz byla kmenova valka v Africe, tak jsme tim zasobili obe strany. Kwazulu - Natal, ta zeme byla stvorena andeli a ukradena certy.
Tesim se na Vas bloq o Carnuntum...
10. 08. 2013 | 01:58

Jakelin de Mailly napsal(a):

honolulu

Byl jste i v tom "Museum Carnuntinum" v Petronellu ?
Je tam úžasný oltář Mithraického kultu.
10. 08. 2013 | 02:09

kormoran napsal(a):

Ono obleceni se da rychle prevleci. Horsi je to s 'uniformou' v CR . Napr. Fsichni musi mit znackovou brasnu pres rameno!))))

Nebo zvlaste u starych ' paprik' - cim vice barev na hlave , tim vice ocekavam , ze me nejaky uchyl v parku znasilni .)))-Kez -by.

Ale ma to svuj vyznam. Priroda ve vetsine pripadech prave obdarovava samce krasou barev k uchopeni samicky.

U lidi a zvlaste v CR je tomu naopak. Cim starsi obruslena brusle , tim vic barev na palici. )))

Tim jsem nemyslel autorku .)))
Ta se drzi cernobile !))))
10. 08. 2013 | 08:14

šašek z Jihlavy napsal(a):

vasja napsal(a):
Ženy v parlamentu.....
Bych si to představoval takhle, dybych tam byl.

http://www.youtube.com/watch?v=UYxxgvA8rlM
09. 08. 2013 | 06:48
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
To by se mi též líbilo, ale musel bych být tím hadem (ne na tři). Protože jsem tvor plachý, schoval bych se švarné Karolíně do zadního výstřihu (jsem dolňák).
Ta skluzavka byla docela lákavá, ať už si paní Hamplová myslí cokoliv, umělecký dojem byl dokonalý a odchod ze scény impozantní. Ten obraz mi zůstane v paměti spolu s udiveným pohledem předsedkyně PS, kam že se poděla stojednička. No přeci v tom zadním výstřihu, přesněji řečeno, o trochu níže (i pan kníže musí uznat, že ho převezla). Nevím proč mi vytanula v mysli vzpomínka na skupinu Horkýže slíže, asi že se to rýmuje s těmi, co mají k lidem úplně nejblíže.

A ještě vzkaz panu Peldovi: Tady nic neroste, i když je v lese mokro až dost. Taková vedra nepamatuji, musela poškodit podhoubí a bude asi trvat déle, než se vzpamatuje.
10. 08. 2013 | 12:13

honolulu napsal(a):

Rytir Jakelin De Mailly, v Carnuntum jsem byl v roce 2002 od te doby ne. Nekdy mam chut se rozjet do Evropy. Trojuhelnik Rakousko, Nemecko a Cesko me stale laka.. Jine zeme rozhodne ne.

Pani Hamplova, rimsky senat NEBYL PLACEN, presto to byl vrcholny organ moci a nejvetsi pocta, kterou politik mohl docilit bylo jmenovani senatorem. (Zaradil se tim do tridy PATRICIU.)

O zvoleni senatora se postarala jeho "klientela" na zaklade cinu, ktere budouci senator udelal pro povzneseni lidu.
Finanncni prijem senatoru byl z podnikani a nebo z vlastnictvi pudy a z jmenovani do specificke funkce....Za clenstvi v senatu rozhodne placen nebyl...Statni penize byly ulozeny ve 22 chramech....

Politicke boje v Senatu byly intenzivni, ale rozhodne ne za ucelem zbohatnuti, ale za ucelem MOCI. Senatu patrila i vetsina provincii...

Statni penize byly nedotknutelne mimo dob obcanskych valek. (Napr. XIII legie, ukradla tunu zlata Pompeyovi a dala ji Casearovi.)
Dr. Rath by stratil hlavu behem tydne po chyceni...

Zminujim se o tom vsem proto, ze lide, kteri budou v pristich volbach zvoleni, by si meli neco precist o umeni vladnout.
Zminena civilizace dala zaklady Evrope a Americe.
10. 08. 2013 | 14:28

arbitr napsal(a):

Nesměle bych si dovolil podotknout, že ty dámy do politiky musel někdo volit a dosadit. Že by voliči?
Před čtyřiceti lety jsem byl na pozvání DA v tehdejší NSR. Tam se široko daleko nikdo politikou nezabýval, na můj dotaz proč mě bylo sděleno, že vládnoucí politici vesměs prošli speciální nebo vysokoškolskou přípravou na politickou funkci, že to zvládají a občané se o to nemusí starat. U nás jde do politických funkcí množina politicky negramotných barabů, toužících se jen obohatit na úkor daňových poplatníků. Naberou si půjčky a hypotéky a pak ječí, když jsou pro neschopnost vyhnáni od koryta a nemají čím splácet dluhy. Že jde o politickou negramotnost lze dokázat z návrhů zákonů, které jsou od samého počátku paskvilní a musí se několikrát předělávat, až jim to vysvětlí ti, co tomu skutečně rozumí. Ono je asi těžké volit politicky gramotné a slušné občany, mezi tu sebranku je nedostanete ani heverem, takže předpokládám, že po připravovaných volbách se v podstatě nic nezmění a paní Němcová za ženskou populaci jako lídr ODS tomu nasadí korunu a nakonec bude hrozně ráda, až ji do zaměstnaneckého poměru přijme některá okresní, nebo obecní knihovna. Prozatím to politicky vypadá na rošádu, ve které se budou politici zdravit "Čest práci, až na věky!".
10. 08. 2013 | 17:52

zdenekpelda napsal(a):

Šašku, lépe bych to nevystihl, teda o těch houbách, natürlich. Přirovnávám to k "člověče, nezlob se". Podhoubí jede a jede, pak přijde vyhazov. Vrátíme se (po vhození srážkové šestky) zase na start a zase nedojedeme k plodnicím...D.C. al fine nebo etc. Dobrý postřeh...
10. 08. 2013 | 18:48

čert }:o napsal(a):

honolulu 09. 08. 2013 | 23:30
no mě to pod kardinálovým blogem baví
je tam spousta myšlenek a moje malé
testování lidí je mi přínosem =o)
10. 08. 2013 | 20:41

honolulu napsal(a):

Certe podle predpovedi Fatimi, jeste dva papezove a pan kardinal Duka, bude pracovat v Travel Agenci. (Nevim jak se to jmenuje cesky. To je ten, co prodava listky a pamflety pro turistaku v Brasilii..- On se zacvicuje !

Pani starostova Hamplova je daleko zajimavejsi. Proto ji zaspivam obdivnou pisen :

"Pani starostova, starosty je dcera,
proto se nam nadchla pro muzneho asfaltera.
Do pul tela svlecen, budil obdiv slecen,
laskou skonci tato era, starostky a asfaltera".
(Dale je to cenzurovano...)
A nebo...
"Na kopecku na strani, lezi pani starostova v plavkam,
az odzvoni klekani...(Take cenzurovano...)
V Cesku uz nejde vubec zpivat...
10. 08. 2013 | 23:42

honolulu napsal(a):

Panove,
to je dojemne ty oslavy sv. Vavrinece v Cesku. Presidenti a autority se splahaji po horach, (jako na stare Krete), aby byli blize mocnostem o kterych jsou tak malo informovani. Jelikoz kardinal Duka je myslenkami u hlubokych vystrihu na plazi v Riu, (nic neni podle kostelniho radu), tak byvaly koordinator z NEW AGE, nick honolulu musi zaskocit.

Vite proc je Sv. Vavrinec popularni ? Protoze byl POKLADNIK a nikdo z neho nedostal ani floka !...Neco jako muj oblibeny - vas ministr finnanci pan Kalousek....

Sv. Vavrinec puvodem z Pyreneji se rozhodl, ze nebude past kozy na horach, ale, ze bude 'vzdelany'...

Ve meste Zaragoza se stal na theologickem institutu studentem indoktrinace a nasi (uz skoro katolicke) propagandy...
Hvezdy mu byly nakloneny, nebot jeho spolustudujici byl budouci papez Sixtus II.

Kdyz se Sixtus stal papezem v roce 257 A.D., tak nezapomel na svojeho kamose Vavrince a udelal ho DEKANEM pres cirkevni finnance... Velmi vysoka funkce !

Jenze v te dobe rimsky cisar Valerian 253-260 A.D., potreboval penize na valku proti Persanum, kteri napadli vychodni cast jeho rise a penize bral kde se dalo, a jak se dalo.

Vsichni mu dali, akorat ten krkoun krestansky Vavrinec, si na ne sedl, a nedal, a nedal mu NIC...

Valerian vydal rozkaz : "Jeste drive nez budou legie pochodovat proti Persanum, tak musi povrazdit vsechny Krestany !".
A to se stalo ! Sextus se schovaval na hrbitove. Tam byl chycen, a tam byl zabit.... Samozrejme, ze chytli Vavrice take a zadali o vydani penez a zlata...

Vavrinec byl vsak MASOCHISTA..Pri strasnem muceni se jim smal a rikal, ze ma schovano vice zlata a penez, nez mel kdysi davno Tiberius a Krasus dohromady a ze ma i Holy Grail - coz je cise ze zlata z ktere pil Kristus vino 4.4.29 A.D., kratce pred zatcenim. (To byla masochisticka propaganda. Kristus nepil, ze zlate cise nikdy).

Legionari ho opekali za ziva na rostu a on Vavrinec, jim radil, ktera strana jeste neni dobre udelana, aby ho na ni obratili. Byl umucen v roce 258 A.D. ve veku 33 let. Rimane cirkevni zlato a penize nikdy nedostali a valku s Persany prohrali v roce 260 A.D.
Cisar byl zajat a svleknut z kuze za ziva. (Umucen.)

POUCENI ! Nedostanete ani floka ! Proto se autority klani Sv. Vavrincovi. A budete stahnuti z kuze za ziva, jako Valerian, protoze jste stejni bezboznici jako Rimane.

POUCENI ! Devcata v politice ! New Age, Vam rozesle prihlasky, kdyz nebudete mit uspech v parlamente. Muzete se stat uznavanymi astrolozkami, kartarkami, carodejnicemi, occultistami, spiritualistkami, bylinarkami, coz je vlastne stejne jako politicka. Je to jedno...
(Vavrinec ma chram v Severni Karoline...Byl jsem tam na seanci. Rikal, ze je uz davno andelem..)
11. 08. 2013 | 05:23

Karel Mueller napsal(a):

Anba:

Srdečně zdravím babičko :-).
Tady už konečně prší také, ale má to zase přijít, ty paříky. Jsem rád, že se Vím vede dobře, já mám občas zase různé problémy, ale snad to není kritické :-).

Ze by se Vám do toho spolku nechtělo Vám věřím, také by Vás tam nepustili :-).
11. 08. 2013 | 18:27

xxx napsal(a):

Tak autorko, podle mého /a nejen mého/ úsudku z Vámi uváděné čtveřice nejlépe vyšla
Katka Klasnová/pokud odmyslím její stranu - veverky/.
Němcová je /hodně slušně řečeno/ slepice jaké rovno není a ty dvě další "dámy" raději nehodnotím: nemá se zde psát sprostě.
11. 08. 2013 | 21:26

Marie napsal(a):

honolulu
Vavřinec je, vedle Muller Thurgau, nejčastěji pěstovaná stará odrůda na Moravě. Bordeaux to sice není, ba ani Champagne, ale jsou lidi, který by i pro něj šli třeba i na Sněžku. Jednoho takového jsem tam v kaftanu viděla, tedy jen v TV!
12. 08. 2013 | 02:43

regenerator napsal(a):

S autorkou naprosto souhlasím.
Hysterický povyk a urážky na její hlavu svědčí o tom, jak strašně český národ nesnáší ženy v jiné podobě než nahé nebo poslušné.
12. 08. 2013 | 09:00

honolulu napsal(a):

Pani Marie, mam nejradej Burgundy..Myslel jsem si, ze to roste nekde u Vas ve Francii. Ale lide tvrdi, ze je to nekde z Californie...

U nas jsou uprostred vinic zahradni restaurace a lide pri odpoledni hudbe popiji vino a prikusuji salamy a syry.

Je to velmi romanticke. Kdyz se vsak vracite domu, tak za zatackou je vzdy nejaky snazivy policajt...

Nejhezci Wineries jsou v Pennsylvanii.. Nevynechejte je, az sem pojedete na dovolenou. (Blizko dalnice I-90).
12. 08. 2013 | 20:12

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeiler Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy