Jen nám líto, ale nemáme na to, pane ministře

26. 08. 2010 | 09:32
Přečteno 8065 krát
Ministr vnitra Radek John na své poslední tiskové konferenci sehrál další z řady svých groteskních vystoupení, jehož obsah byl daleko smutnější, než jeho provedení. Ohlašování miliardových škrtů, které poškodí náš záchranný integrovaný systém, ztíží práci hasičům a policistům měl Radek John připravené s patřičnou dramatizací. Struktura a argumentace jednotlivých škrtů ovšem naplno odhalila, jak nekompetentní člověk v současné chvíli toto klíčové ministerstvo vede.

Je smutné, že musíme v denním tisku číst rozhovor s ministrem vnitra, jehož zřejmě jedinou programovou prioritou je „vymazlenost“ resortu, a který se až nyní konečně přiznává k tomu, že „řídit vnitro se musí teprve naučit“. Petr Nečas podřídil své touze stát se premiérem vše – včetně jmenování Radka Johna ministrem vnitra přes všechna varování a pochybnosti. Dnes už musí všichni vidět, že tento krok poškodil nejen samotného ministra, bránice českých novinářů, policisty a hasiče, ale především bezpečnost všech občanů naší země.

Ministr vnitra nezvládl základní věc – nedokázal si ani jako místopředseda vlády a předseda nepostradatelné koaliční strany u ministra Kalouska obhájit daleko menší škrty, než 8,3 miliardy korun. Tady totiž nejde jen o peníze, tady může jít o život. O život lidem, ke kterým se včas nedostanou záchranáři nebo policie.

Nesmyslnost Johnových kroků vyjadřuje i otevřená výzva k odchodu policistů („opravdovou tragédií by bylo, kdyby žádný policista neodešel“), ponoukání, aby „podnikatelé kupovali nepotřebný nemovitý majetek vnitra a udělali tak výhodný kšeft“ nebo nabídka současných hasičských aut jako „veteránů do muzeí“.

Pane ministře, dovolím si Vám připomenout, že na těchto „veteránech“ zachraňují hasiči lidské životy. A díky škrtům, které jste nedokázal nijak redukovat ani přesměrovat, budou hasiči na těchto nevyhovujících „veteránech“ riskovat při záchraně druhých své životy dál.
Anebo možná nebudou. Vždyť jste je vyzval, aby odešli a děláte vše pro to, aby to skutečně udělali. Pak už Vám tam zbudou opravdu jen ti veteráni.

Je na čase, abychom si všichni uvědomili destrukci takových škrtů. Zatím jsou to jen čísla na papíře, ale až začnou první zkušení policisté balit věci, až začne masivní nedostatek odpovídajícího vybavení, až nebude na benzín pro hasičská a policejní auta ani v těch nejnutnějších případech, pak opravdu všichni naplno pocítíme, jak vypadá „rozpočtově odpovědné řešení“.
Je na čase otevřeně říci: „Pana ministře Johne, je nám líto, ale škrtáme Vás, nemůžeme si Vás dovolit – prostě, nemáme na to!

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

neo napsal(a):

První odstavec mluví za vše. Tejc se do křesílka nedostal a tak obviňuje zvolené ministry z nekompetentnosti.
26. 08. 2010 | 09:36

Michal Macek napsal(a):

zadneuj ucenej z nebe nespadl - chtel bych videt vas...
26. 08. 2010 | 09:39

Míval napsal(a):

neo: to je sice možná motivace, ale vůbec to nevylučuje možnost pravdivosti tvrzení pana Tejce. Ono to zatím není tak úplně znát, ale až se některé provázky, na nichž pana Johna vodí, ošoupou a přetrhnou, pak teprve začne mazec.
26. 08. 2010 | 09:41

Sladký napsal(a):

Zvolené ministry, neo? A kdopak je zvolil,kolika hlasy a kdy?
26. 08. 2010 | 09:49

libertad napsal(a):

Poslanče Tejci, mám dva dotazy:

1) občan GRROS byl více kompetntní než pan JOHN ??

2) ona existuje škola, kde se vyučuje řídit ministerstvo vnitra
26. 08. 2010 | 09:49

Vico napsal(a):

John se zřejmě za vládní koalici bude starat o legraci. Tento dříve respektovaný investigativní žurnalista a spisovatel se stane expertem pro negativní reklamu Nečasově vládě rozpočtové neprozřetelnosti.

Při rozhovoru s Martinem Veselovským málem překonal zdánlivě nepřeskočitelnou laťku, kterou nastavila Biomasa.

Škrtreforma v Johnově podání je satirickou skečí na vládou naordinovanou redukční hladomornu.

Rozprodat hasičské záchranné vozy do muzeí je sice dobrý bavičský gag, ale leda tak do Nováckých ptákovin.

Temnou postavu Ivana Langra, který chtěl "pomáhat a chránit" vystřídal kašpar s rolničkami.
26. 08. 2010 | 09:52

Michal Macek napsal(a):

ale co takovej Barta - podle me je hustej :)
26. 08. 2010 | 09:52

neo napsal(a):

Sladký:

nejprve je samozřejmě zvolili občané. Preferenční hlasy si vyhledej sám.

Poté byli v jednotlivých stranách navrženi a schváleni celou koalicí.
26. 08. 2010 | 09:54

ZdeněkJ. napsal(a):

Michal Macek
"zadneuj ucenej z nebe nespadl" - ale pitomce jako by shazovali, viďte.
26. 08. 2010 | 09:55

Cech napsal(a):

Pane Tejc popsal jste co je všeobecně známé a jasné.Postrádám ve Vašem blogu nějaké to novum.Myšlenkový tok, který by nejen obecně popisoval ale ukázal nějaké novum.Třeba systém jakým funguje tato loutkohra a herce kteří vodí loutky nám lépe představit.
26. 08. 2010 | 09:57

Sladký napsal(a):

NEO, občané VOLILI MINISTRY? Už dlouho je mi jasné,že s tvou psychikou není vše v pořádku-ale až doposud se to příliš netýkalo intelektu.Ale co se divím- s rozumem na štíru je zde velká část "pravičáků."
26. 08. 2010 | 10:05

martys napsal(a):

Tejc samozřejmě z pochopitelných důvodů přehání, ale v podstatě má naprostou pravdu!!!
a kdo to nevidí ten by měl "jít na ředu první" !!!!
26. 08. 2010 | 10:08

honza napsal(a):

Jasně, podle ČSSD dál zadlužovat, půjčovat si - socani jsou bohužel nepoučitelní.
26. 08. 2010 | 10:11

zdenda k napsal(a):

Pane Zdenku J ,
A odkud podle Vas spadl Tejc? A zbytek stinoveho kabinetu CSSD ? Z Marsu? A nebo jen z visne? Tot otazka Zdendo J.
26. 08. 2010 | 10:12

Sladký napsal(a):

Nepochybně,vlku.Jen jste si neuvědomil,že v tomhle měřítku je láčkovec ve srovnání s vámi něco jako Einstein.Napište ještě něco chytrého, docela jste mne pobavil.
26. 08. 2010 | 10:16

občan napsal(a):

Pane Tejci, kdyby Vaše partaj 8 let ve vládě neuplácela nemakačenky, ale podporovala jen skutečně potřebné, tak by nebyl sociální systém tak náročný a zbyly by prostředky na normální chod státu.
A jen tak mimochodem, někde jsem viděl statistiky a z nich plynulo, že ve Švédsku je v přepočtu na obyvatele skoro o polovinu méně policistů. A vůči ostatním "normálním" zemím jsme měli policistů o dost více. Takže... Možná až krize nás naučí jak správně hospodařit.
26. 08. 2010 | 10:17

neo napsal(a):

Sladký: ne občané nevolili ministry. Ministři byli vybráni z lidu aniž by byli zvoleni:)
26. 08. 2010 | 10:18

Sladký napsal(a):

Tak ještě jednou,neo,i když je to asi marné.Ti lidé byli zvoleni jako poslanci do parlamentu,nikoli jako MINISTŘI.Jako ministry je nikdo nevolil,nikdo z voličů neměl ani tušení,do jaké funkce se dostanou.
Ještě jinak- tvoje tvrzení by se dalo jakž takž pochopit,kdyby před volbami existovala nějaká STÍNOVÁ VLÁDA, v níž by dotyční byli ministry.Ale ani pak by to nebyla volba ministrů.
26. 08. 2010 | 10:23

Lex napsal(a):

libertad
Aniž bych chtěl předjímat, že by snad Stanislav Gross byl lepším ministrem vnitra než Radek John (Stanislavu Grossovi se v rezortu říkalo "Standa plácačka" - jeho projevy a řeči byly velmi místné, leč skutek většinou utek, jakým bude John ministrem, to se uvidí - sdílím však v tomto smyslu názory poslance Tejce), musím oponovat, že něco jako "škola, kde se vyučuje řídit ministerstvo" - jakékoliv, nejen vnitra, je vrcholová politika, především ve funkci poslance s výkonem činností ve výboru, nejlépe v pozici předsedy nebo místopředsedy, v oboru, ve kterém později působí jako ministr.
Tu si, prosím, račte srovnat angažmá Stanislava Grosse - "Roku 1992 byl zvolen do České národní rady, z níž se po rozdělení Československa stala Poslanecká sněmovna Parlamentu České republiky. Od 17. ledna 1995 byl předsedou poslaneckého klubu ČSSD, jímž zůstal i po dalších dvojích volbách; po volbách roku 1998 byl i místopředsedou Poslanecké sněmovny (od 17. července 1998 do 5. dubna 2000). Od 20. ledna 1996 působil jako odborný mluvčí ČSSD pro resort bezpečnosti, současně byl členem předsednictva ÚVV ČSSD. 5. dubna 2000 byl jmenován ministrem vnitra ČR ve vládě Miloše Zemana; stejné ministerstvo řídil i ve vládě Vladimíra Špidly 2002-2004, jejímž byl 1. místopředsedou." s Radkem Johnem. Domníváte se, že letitá praxe investigativního novináře, výstavní tvář televize NOVA a několikanásobné ocenění cenou TýTý je skutečně kvalifikací pro činnost v nejvyšší exekutivní funkci?
Kromě dlouhodobého působení ve vrcholové politice je samozřejmě školou po řízení ministerstev též dlouhodobé působení ve vysokých manažerských pozicích ve státní správě, v ekonomice či jiné sféře (zdravotnictví, školství, věda, kultura apod).
Insufucience Radka Johna je do očí bijící, jeho neinforomované, diletantské názory pronášené s o to větším důrazem, by byly pro zainteresované skutečně komické, kdyby nebyly tragické.
26. 08. 2010 | 10:23

Carlos V. napsal(a):

Domnivam se, ze John je pro vladu prinosem.

Svoji historii a svym vystupovanim na sebe stahne vetsinu zajmu medii, a tak ostatni ministri maji mnohem volnejsi ruce.

Ba ani VV si nemuze stezovat, protoze klicova osoba, strelec Barta, je stale mnohem prijatelnejsi nez John.

A vnitru ? Tomu John neuskodi, vnitro je odjakziva zvykle ridit se samo.

Cimz ovsem netvrdim, ze John vnitru pomohl ...
26. 08. 2010 | 10:32

jozka napsal(a):

Sladky:

A pockej az to neo rozjede s plnou paradou. To ti oznami, ze ON je spokojeny, takze TY si nemas co stezovat a MUSIS pockat ctyri roky. Je to takovy maly Radek John :-)
26. 08. 2010 | 10:34

neangažovan napsal(a):

Lexi,
vsak se to dlouhodobe "angažmá" Grossovi vyplatilo.

Zhruba třetinový podíl v Moravia Energo si Gross koupil za podivných okolností od kamaráda Roberta Sýkory. Nákup financovala slovenská pobočka české poradenské firmy Key Investments. Dluh u ní za Grosse údajně zaplatil podnikatel Richard Kučík, spoluzakladatel Moravia Energo, který na její účet složil 13,5 milionu korun. Gross pak prodal 31 procent akcií společnosti Arca Capital Bohemia slovenského finančníka Pavola Krúpy. Dostal za ně 80 milionů korun.


Uvidime jestli John bude stejne schopny.
26. 08. 2010 | 10:36

kasparek napsal(a):

Heh pane autor, zrejme jste ziv praci pro statni sektor, pak proste akceptujte vetsinovy nazor a to ten, ze statni sprava nechutne nabobtnala, je nadale financne neudrzitelna.
Pri akceptaci tohoto zakladniho faktu (proste nemuzete dal okradat lidi co pracuji a neco tvori) mi pak v textu chybi navrh reseni. Treba: seberte to sestrickam, meli se ucit na doktorky. Nebo: duchodci vic penez nepotrebuji, stejne nemaji zuby, pojdme jiim zadotovat kase misto masa. Cokoliv, kde kdyz se ty penize vezmou, tak to bude horsi, nez kdyz se sahne na platy zrovna policistum a hasicum. Me (jako skoro vsem coznam) se plat snizil uz dost, zamestnani je vratke a vyhlidky nejsou ruzove a definitiva ani nehrozi. V MEM pripade pak podobne odborarske vykriky, ktere nevnimaji ostatni a haji ciste sve osobni sobecke zajmy, pak logicky vedou ke stejnemu postoji. Co mi je do policajtu chtelo by se rici, ale to kupodivu nikdo nedela. Jenom politicti pracovnici vaseho kalibru a odborari.
26. 08. 2010 | 10:37

neo napsal(a):

Sladký:

Aha,už chápu tvé rýpání. Nepochopil jsi význam slova zvolit. Možná jsem se špatně vyjádřil já. Volba nemusí být brána pouze ve smyslu voleb do sněmovny ,senátu či zastupitelstev, ale také jako prostý výběr.

Samozřejmě, že občané nevolí ministra. Volí si své zástupce, kteří si pak zvolí(vyberou) ministry mezi sebou a ti jsou schváleni celou koalicí.

Omlouvám se za mé nepřesné a zavádějící vyjádření.
26. 08. 2010 | 10:41

Rumcajs napsal(a):

Máš štěstí Tejci, že mě poslali do kouta.

V opačném případě by jsi byl za své populistické plácání vystaven hrubým urážkám.
26. 08. 2010 | 10:50

pozorovatel napsal(a):

Jak tak pozoruji tak tu dalsi stin prinesl sve reseni:"Nula,Zilch,Nada". Ale co nakonec lze ocekavat od stina.
26. 08. 2010 | 10:50

David napsal(a):

..."Je na čase, abychom si všichni uvědomili destrukci takových škrtů."...

Kdo všichni?

My všichni dole to už vidíme, kam to povede.

Jen ti darebáci nahoře dělají, že to nevidí.

Tentokrát kroky vlády povedou k rozvratu.

Věci veřejné zahájily boj proti korupci, tím, že nejdříve paralyzují policii.

Krejčíř a Pitr se mohou chechtat.

Nám zbudou jen oči pro pláč.

Vládní koalice zatím vůbec neslyší varování, která se ozývají.

Jsou dvě možnosti, buď vládní koalice je složena z hlupáků, kteří nevědí co činí, nebo naopak je složena z darebáků, kteří chtějí tento stát rozvrátit na principu rozděluj a panuj.

Ale co se tím dá dělat, když budou tu hrůzu prosazovat silou 118 hlasů?

Vládní koalice brutálních „bouráků“ ukazuje, že o skutečném životě obyčejných lidí toho moc neví.

Přímo nás občany zaplavila řadou různých názorových nápadů, kde jeden je horší než druhý. Že mezi občany vzrůstá existenční nervozita ještě „bouráci“ nezaregistrovali.

Ani je nenapadlo, že dopady brutálních škrtů nemají jen číselný rozměr, ale zejména rozměr Psychologický.

Velmi, velmi improvizované, nepromyšlené škrty, bez seriózních analýz způsobí jen rozvrat celého systému.

Problém není v tom, že by se nemělo šetřit. Problém je, kde a jakým způsobem nejdříve a kde potom.

Vládní koalice "bouráků" jde cestou nejmenšího odporu.

Místo toho, aby co nejdříve zrušila akcie na doručitele, zdanila hazard 20%, zdanila prostituci, bojovala proti daňovým únikům a různým tunelům státního rozpočtu jakým je např. nemravná dotace fotovoltaiky, tak psychicky týrá obyčejné lidi.

Věci veřejné boj proti korupci zahájily kroky, které budou policii skutečně paralyzovat. Čas to zcela jistě ukáže.

Stejně tak vláda velmi podceňuje varování mladých lékařů, že ke konci roku podají výpovědi a odejdou na západ.

Co bude vláda dělat, pokud k tomu skutečně dojde?

Tady už jde o život.

Je nejvyšší čas zase vyjít do ulic. Tentokrát, ale už pořádně.
26. 08. 2010 | 10:52

Marcus Agrippa napsal(a):

Jednorázové smysluplné šetření se dá určitě pochopit. Ale postavit na tom celou dlouhodobou politickou koncepci?! Navíc pořád ještě Nečasova vláda neprezentovala, jak zajistí příjmovou stránku. Tím pádem budou následovat zase jen škrty. To je velmi špatná idea.
26. 08. 2010 | 10:55

Fibonucci napsal(a):

Tak nám Tejci vyčíslete, o kolik horší bude záchranný systém seškrtáním jejich rozpočtu o každé jednotlivé procento? Kolik těch vašich životu ohrozí škrt o jedno, kolik šrkt o dvě, pak o tři procenta, atd... Jsem na to zvědavý, když tady takto brojíte.

A pak nám řekněte, jaké měl předpoklady k řízení vnitra kdokoliv před Johnem. Johnova nevýhoda je možná ta, že narozdíl od svých předchůdců, jsa nováček v politice, upřímně přizná, že se musí učit. Jeho ostřílení předchůdci nehnuli brvou a tak to vypadalo, že se pro funkci narodili a všemu od prvního dne rozumí.
26. 08. 2010 | 10:57

Carlos V. napsal(a):

David : nesvadejte vse na soucasnou vladu.

Soude dle Vaseho prispevku, Vas nekdo psychicky tyra jiz radu let.

S pranim brzkeho uzdraveni

Carlos V.
26. 08. 2010 | 10:57

pozorovatel napsal(a):

Jak tak pozoruji, tak ucelem opozice neni hledat reseni, ale vse kritizovat. Slysel tu nekdo od opozicnich stinu nejake smysluplne navrhy jak by to oni delali lip ? Ja tedy ne. Jedine co tu slysim je jejich vyti.
26. 08. 2010 | 10:58

Jan Žura napsal(a):

Doufám, že konečně došlo i několika mým přátelům, voličům VV, že velké naděje vkládané do Johna začínají být velkým zklamáním. Na hasiče a záchranáře proboha nesahejte, vždycky vyžerou jen to nejhorší, i za různé zblblíky a hazardéry.
26. 08. 2010 | 10:58

bacil napsal(a):

Lidé čekali že se něco změní když zvolí věci veřejné a ono nic , zase dodrží jen naprosté minimum volebního programu
26. 08. 2010 | 10:59

Xury napsal(a):

Pro Davida:
ty "brutální" škrty napříští rok, činí cca 6% výdajů SR. A to v situaci,kdy si stále ještě budeme půjčovat o cca 4.6% více než tato země vyprodukuje. A pokud jd o to snížení OBJEMU mezd o 10%? Zkuste se podívat do zahraničí, jak vypadají brutální škrty.
A pokud jde o ten zbytek, co jste napsal, tak by bylo dobré si nejprve něco přečíst, abyste nebyl za alternativně inteligentního. Mám na mysli třeba tu fotovoltaiku, kde žádné státní dotace nejsou (všichni to platíme z vlastní kapsy).
26. 08. 2010 | 11:01

Marcus Agrippa napsal(a):

Xury:
co dělá Nečasova vláda pro to, aby země víc vyprodukovala? Jaký má plán pro oživení hospodářství a zvýšení koupěschopnosti obyvatelstva? A prosím nepište - moc toho udělat nemůže apod.
26. 08. 2010 | 11:07

Rumcajs napsal(a):

Jen dva prstíčky si ohřeju a hned zas půjdu...

Je to groteskně fascinující pohled na naši socanskou opozici včetně zdejší socanské galerky v čele se stále rebelem,vlkem(dík za zastání chlupáči),prirodovedcem a pod.,kdy před volbama přesně věděli, kolik se ztrácí v investicích díky korupci (Skoro celý HDP), ale dnes, ať ta vláda řízne kde řízne, všechno špatně. Všechno je zastaralý,nevyhovující... a každý škrt defacto ohrožuje existenci příslušné složky.

Ať mi někdo vysvětlí, jak je to možný ? Já když slyšel tady lamentovat socany, tak jsem nabyl dojmu, že lze pořídit 2* tolik investic za půlku peněz, než tomu bylo doposud.

Tak dotoho Tejci ! Sežeň někde požární vozy za polovic.
26. 08. 2010 | 11:09

Jarda napsal(a):

Píšete, že vám je líto ale na fotce se řechtáte jak protrženej.
26. 08. 2010 | 11:09

Tencokida Hnuj napsal(a):

Nejsem ekonom, pouze drobný investor, ale myslím si, že právě v období takovém, jaké zažíváme teď, je stát schopen docílit dobrých cen v oblasti nákupu investic.
A pokud to bude mít i multiplikační efekt v podobě dlouhodobě udržitelných pracovních míst, tak vidím škrtání za každou cenu skoro jako demagogické náboženství.
Naopak prodeje aktiv právě v této době znamená pro vlastníka (stát) často ztrátu.

Neměli bychom zapomínat na to, že co je pro jednoho ziskem, může být pro druhého úměrně velkou ztrátou.

Buy on rumours, sell on the facts.

Měli bychom chtít, aby se stát choval racionálně. Ne aktivisticky. Když už má suplovat roli bohatých na poptávkové straně.

Ale to chceme po lidech, kteří jsou u moci v ČEZku asi příliš.

Mnozí nejsou schopni vykoktat ani nejprostší originální úvahu, jen pořád dokola omílají právě ta dogmata.
Někdy mě připadá, že zdejší vládnutí je spíše otázkou víry, než rozumu.
26. 08. 2010 | 11:10

pozorovatel napsal(a):

Pozoruji a vidim Davida a poslance Tejce (toho s muznou bradou) jak pochoduji v ulicich. Nad nimi vlaje vlajka internacionalniho socialismu a hraje jim k tomu Alexandrovův soubor písní a tanců. Pochoduji...az na nelblizsi krizovatku kde je hezka hospudka. Tam se vytraci David. Tejc to vydrzi az k hotelu Kempinski. A je fuc. Zbyl po nem jen prapor na chodniku.
26. 08. 2010 | 11:11

stále rebel napsal(a):

Pro občan.
Počet policistů kolem 44 tisíc je stav již z devadesátých let.

Jak rostl rozpočet za Langera - rozpočet vnitra
2006 51 miliard
2008 58 miliard
2009 62 miliard

Problém česka jsou především státní zakázky, které za vlády ODS ještě narostly.

Množství peněz vkládaných do veřejných zakázek se zvyšuje
„Praha - Stát loni investoval do veřejných zakázek 630 miliard korun. To je zhruba 17 procent hrubého domácího produktu České republiky. Od roku 2006 se objem veřejných investic zvýšil o 66 miliard korun.“

„To však nebyla jediná změna, ke které v souvislosti s veřejnými zakázkami od roku 2006 v ČR došlo. Podstatně se také snížilo množství zakázek, které jsou zveřejňovány v Informačním systému o veřejných zakázkách. Zatímco v roce 2006 jich tam bylo zveřejňováno 62 procent, v roce 2009 to bylo už jen 54,6 procenta.“
http://www.ceskenoviny.cz/z...
http://www.mmr.cz/Pro-media...

Tady je srovnání výše sociálních výdajů.
http://www.czso.cz/csu/2008...$File/1607080322.pdf
26. 08. 2010 | 11:11

pozorovatel napsal(a):

Stale Rebele,
pozoruji ze v CR je mnoho policistu a malo vysetrenych pripadu. Cim to je? V KLDR je jeden policista na kazdeho obyvatele a zlocinost je tam temer- dissadon nulova. Neni tohle reseni ala Stale Rebel? Predem dekuji za Vasi odpoved.
26. 08. 2010 | 11:19

David napsal(a):

Carlos V.:

Současná vláda, pod vedením dinosaurů Kalouska a Nečase jen dokončí to, co se nepodařilo Klausovi.

O mé zdraví nemusíte mít obavy.

Co se týká ostatních psychicky týraných občanů, tak si zajděte mezi - obyčejné lidi - a zeptejte se jich, jak se jim líbí ta "léčba" od koaličních "bouráků".
26. 08. 2010 | 11:25

Carlos V. napsal(a):

stale rebel : vitam to neoliberalniho tabora :-)

Sohlasim, prusvihem Ceska jsou statni zakazky - povetsinou predrazene nesmysly, jejiz ucelem je zejmena dat vydelat.

A o teprve kdyz cast zaplati EU, pak se postavi kazda kravina, kterou EU odkyve.
26. 08. 2010 | 11:27

Carlos V. napsal(a):

Davide, prijdete mi opravdu vyjimecny. Nemluve o lidech, co znam osobne, tak treba sem pise spousta levicovych prispevatelu - a neslysel jsem si styskat vlka, prirodovedce ba ani Vilema na psychicky teror.
26. 08. 2010 | 11:30

Vico napsal(a):

Rumcajs : Omlouvám se, že jsem se tě nezastal, ale řídím se heslem -Pomoz si a bude ti pomoženo.

Vidím,že sis pomohl a jsi odbanován. Nechceš pomoci?

pozorovatel : nechcete ten dlouhý nick zkrátit? Třeba na PSVB.
26. 08. 2010 | 11:31

Cech napsal(a):

pozorovatel
Souhlasím s pozorovatelem.Přesto je dle mého mínění nutné nejdříve ukázat pravé záměry trojky(118).Vysvětlit i laikům co se na ně chystá a jak to bude fungovat, pro 2/3.Potom si myslím že "plebs" navrhne to nejoptimálnější řešení.
26. 08. 2010 | 11:34

Petr Havelka napsal(a):

Takže z boje proti korupci, nebo jak se to prozpěvovalo před volbama, bude kulový a velký.

Protože minule tam byl zametač Langer a v současnosti se na daném ministerstvu vyskytl diletant John.

Kalousek s Nečasem si mnou pracky.
26. 08. 2010 | 11:34

pozorovatel napsal(a):

Davide,

jak jsem pozoroval, tak obycejni lide sli k volbam. A vysledek byl, obycejni lide 118, Davidove 82. Uz to konecne pochop Davide.
26. 08. 2010 | 11:35

almost glossed™ napsal(a):

1. Nemůže být horší ministr vnitra než ochotník s bachovskými sklony Langer.

2. Nevzdělaný, neinformovaný, pohodlný John, který svou roli ani nechápe, natož aby ji dokázal realizovat, je ZATÍM nebezpečný spíše "vedlejšími" škodami, asi jako slon, který se snaží otočit v davu. Sem tam někoho rozdrtí a je mu to jedno nebo mu to připadá zábavné. Horší bude, až zjistí, že může ze své pozice lidi zašlapávat záměrně. A on to časem zjistí.
26. 08. 2010 | 11:41

Petr Havelka napsal(a):

http://www.policista.cz/cla...

Počet obyvatel na jednoho policistu

http://www.policista.cz/cla...
26. 08. 2010 | 11:41

pozorovatel napsal(a):

pozoruji ze Havelka,

ma porad prujem ze zariveho vitezstvi. Mel by si ale uz ted zacit kupovat protiprujmove pripravky. Na podzim se mu budou jiste hodit.
26. 08. 2010 | 11:44

jj napsal(a):

Nahoře byl zmiňován p. Gross, jestli je lepší či horší než John. O překonání této mety se bychom snad bavit neměli.
Článek p. Tejce je povrchní, takový předvolební. Chci něco lepšího.
26. 08. 2010 | 11:46

mudrc napsal(a):

Struktura a argumentace jednotlivých škrtů ovšem naplno odhalila, jak nekompetentní člověk v současné chvíli toto klíčové ministerstvo vede. Začal jsem socany rozčleňovat rasisticky. Tzn. fyzický rasista a duševní rasista. Fyzický rasizmus již zaniká (barva kůže, ...). Duševní rasizmus je to pravé, co bude žít v 21:století. Mozek má asi 100 miliard neuronů. Většina Čechů zapojuje do aktivity dvě třetiny neuronů. Socani jsou schopni aktivovat daleko méně neuronů z celkového množství. Proto je nutné je "převychovat" v koncentrovaných táborech, kde práce osvobozuje. Tejc by tam měl jít přednostně!
26. 08. 2010 | 11:47

jo napsal(a):

Nikdo neodejde. Kdo chce v dnešní zlodějské a odíračské době pracovat u soukromníka?
26. 08. 2010 | 11:48

pozorovatel napsal(a):

pozoruji ze nove heslo CCSD je,
"Vsichni za nic, jeden za vsechny."
26. 08. 2010 | 11:48

yara ze země krys napsal(a):

Pane Tejc, vemte to za Radka Johna! Vy všemu i s Vašimi šibaly
z ČSSD rozumíte a všichni co z Vašich řad nastoupili na funkce ministrů byli perfektně připraveni! Nejlepší byl Koloťuk, ten nastavil laťku náročnosti opravdu nejvýše. Dovolte mi se upřímně zasmát.
26. 08. 2010 | 11:49

neo napsal(a):

jo napsal(a):
Nikdo neodejde. Kdo chce v dnešní zlodějské a odíračské době pracovat u soukromníka?
.
.
.
Tak třeba já.
26. 08. 2010 | 11:54

pozorovatel napsal(a):

pozoruji ze "jo" nechce pracovat u zlodejskeho soukroumnika. A kde tedy "jo" pracuje?
26. 08. 2010 | 11:54

JC napsal(a):

Petr Havelka,
Zajímavé statistiky. Z toho by mohlo plynout, že pokud odejde polovina "cliftonů" do civilu, dle "vlčí smečky" se úroveň bezpečnosti "zhorší" na úroveň Skandinávie a třeba UK.
26. 08. 2010 | 11:55

Tencokida Hnuj napsal(a):

Mezi policisty v ČEZku je , stejně jako jinde ve státní správě, mnoho zášivek a ignorantů. Není to o počtu, ani o platech.
Je to o zbabělosti na straně jedné a o prodejnosti na straně druhé.
Chovají se jako homogenní dav - kasta.
A ta, jak známo, "drží basu".

Proto jsou jejich plánované společné protesty komické. Nic nenabízejí. Žádnou změnu. Jen natahují ruce.
26. 08. 2010 | 11:56

jarpor napsal(a):

Budeme konstruktivní opozicí, budeme přicházet s vlastními konkrétními návrhy jako alternativa k vládní hospodářské politice...
Tak nějak to říkal B. Sobotka.

Hmm... Zaorálek, Tejc... buď kašlou na úředujícího předsedu, nebo asi neví, co mínil onou konstruktivní kritikou...

Porozovatel a Rumcajs více napsali za mne...

A pro ty zleva... jasně, nač šetřit ?
Přispívat, dotovat, přidávat, zadávat... však on to někdo zaplatí...
Co platilo včera - předražené stavby, množství neefektivních úředníků, Carlosovy V "kraviny", jen když na ně dá EU (tedy zase my)... to vše se včera krtitizovalo. I zleva nebo právě zleva.
Dnes, když stoosmnáctka na to sáhla, je zas vše špatně...

Stále stejná písnička... jak zde kdosi končí... ach jo.

Hezký den
26. 08. 2010 | 11:57

Petr Havelka napsal(a):

Pane pozorovateli,

kdepak já volby totálně projel, protože jsem volič Zelených.

To mi ovšem nebrání dělat si samostatné úsudky.

Pokud se nepletu, debata o boji z korupcí nám jaksi spadla pod stůl, místo toho je tu šetření, nic proti němu nemám. Proto sem vkládám odkaz na zajímavou jev. Policistů máme ažaž, jen je efektivně využít, V současnosti mají vyčerpané peníze na pohonné hmoty, takže se nevyskytují v ulicích.

Ve Velké YBritanii mají 1policistu na 408 obyvytel u nás je 1:210

Polsko 1:380.

Čísla mohou být mírně zavádějící, dejme tomu s úkoly, které jsou na policisty kladeny v Polsku.

Ale rozdíly jsou opravdu výrazné, ne?
Stejně mi pane pozorovateli příjde, že si se mnou chcete hodit pravou či levou páku. Špatný adresát milej pane :)
26. 08. 2010 | 11:58

Duroy napsal(a):

To Mudrc: Ano, kdo nejde s námi, jde proti nám a takové je třeba zlikvidovat. Vy jste prostě geniální kabátník pro každý režim.
26. 08. 2010 | 12:00

Xury napsal(a):

Pro Marcuse Agrippa:
jednak zvedá od 1.1. 2011 důchody, dále plánuje schodek SR ve výši 4.6% HDP - čemuž by keynesiánci měli freneticky tleskat, byť si nejsem jistý, jestli by tak činil Keynes. Snižováním schodku snižuje do budoucna i náklady na dluhovou službu. Raději bych sice viděl rychlejší pokles schodku, ale aspoň takto. JInak aby mohla země víc produkovat musí být po té produkci poptávka, a to jednak zahraniční (pro nás rozhodující) a jednak domácí. Ovšem ta domácí nemůže být dlouhodobě na dluh, protože jak věděli už naši pradědové, dluhy ujídají z talíře.
Pro rebela:
obávám se, že nejde pouze o investice ze SR, protože ten tolik peněz na veřejné zakázky nemá, ale do toho objemu jsou zřejmě započítány i evropské peníze, které si kontroluje Brusel a patrně také investice samosprávy.Nicméně souhlasím s tím, že tady je nutno vše zůkladně zkontrolovat a prověřit, ale to se už stoprocentně nestihne do termínu předložení návrhu SR do PS.
26. 08. 2010 | 12:02

Fibonucci napsal(a):

Tencokyda Hnuj:

no ano, potenciál pro dobré nákupy zde je, ale pouze pro dobré investory. Pro vás tedy ano. Stát není dobrým investorem a ani to není jeho úlohou. Pokud jsou prostředky na investování, raději ať jsou investovány rukama soukromých investorů, než rukama státu. Ono se to vlastně vylučuje - každá koruna utracená státem znamená o korunu méně utracenou soukromým sektorem. A shodneme-li se na tom, že soukromý sektor utrácí (či investuje) moudřeji a hlavně spravedlivěji než stát, pak dává smysl, že čím méně peněz bude utrácet stát, tím lépe, protože o to více útrat se provede v soukromé sféře. Utrácení státem neznamená vytváření dodatečných zdrojů. Toto platí samozřejmě ve velkém měřítku a dostatečně dlouhém časovém horizontu, takže ojedinělý, z času a prostoru vytržený příklad nedoloží, že lepší varianta je, když investice či jiné nákupy provádí stát.
26. 08. 2010 | 12:02

JC napsal(a):

Petr Havelka,
Když už jsme u to šetření, dnes jsem zaslechl v rádiu, že kontrola na ministerstvu/nepamatuji se na kterék/ zjistila, že ministerské auto se umývá 38 x za měsíc - cena za jedno umytí 500 kč.
Jsou to takové "blbůstky" ale 100x nic umořilo osla.
26. 08. 2010 | 12:03

David napsal(a):

Xury - 11:01:48:

nezlobte se, ale toho, kdo bez seriózní analýzy přikáže plošné snížení objemu mezd o 10%, tak toho považuji za velkého hlupáka.

Znám konkrétní příklady z praxe, k jakým absurditám tento - PRINCIP ŘÍZENÍ - vede.

Naše zadlužení je ve srovnání s ostatními státy stále relativně malé.

Bohužel je už zcela jistě také nesplatitelné a řešení přinese patrně jen hyperinflace.

Tím vůbec neříkám, že bychom přesto neměli šetřit. To už jsme měli dávno.

Už babička od Boženy Němcové říkala, že dobrá hospodyňka i pro pírko přes plot skočí.

A co nám desítky let ordinovali všichni ti slavní ekonomičtí „experti“?

Utrácejte, půjčujte si, největší růst HDP zajistí spotřeba obyvatel.

Kdo ty státní dluhy nadělal?

Nestal se kozel zahradníkem?

Pan exministr Janota byl největším expertem na sestavování rozpočtů od dob totality až do současnosti.

Za ty roky jsem neslyšel, mimo posledních 2 let, že by "jím" navrhované rozpočty, odmítala Sněmovna schválit.

Rozebírat minulost brutálního šílence - nejlepšího ministra financí z 31 zemí rozvíjejících se ekonomik, nemá smysl.

Kalousek asi chce být nejlepším ministrem financí na světě.

To se mu ale nepodaří, protože svět lidí nejsou jen čísla.

Ze zahraničí bych si taky příklad moc nebral, protože právě politika, kterou nám ordinovala EU nás přivedla tam, kde jsme.

Loď se potápí.

EU je v rozkladu – zachraň se kdo můžeš.

Co se týká té fotovoltaiky, tak si myslím, že tak jak jsem to myslel, to pochopili nejen odborníci Vašeho formátu, ale i laikové.
26. 08. 2010 | 12:10

poste.restante napsal(a):

Pane Tejci.

To, co píšete o důsledcích nedomyšlených kroků nového ministra a potažmo celé vlády je vcelku zřejmé a jasné každému, kdo nemá před očima pravicovou mlhu.

Pokud jsme léta slýchali o nedostatku policistů a najednou slyšíme o jejich nadbytku, pak buďto tehdy anebo dnes někdo prostě musel lhát.

Potřebnost hasičů a záchranářů a jejich vybavenost technikou je snad nutné zdůvodňovat pouze opravdovým hlupákům.

To je ale trochu málo.
Nestačí pouze pokřikovat: "Koukejte, jak to dělají oni špatně."
Chcete-li získat ztracenou hodnověrnost, musíte nabídnout více, nežli jen vágní prohlášení o prioritách. Protože když čtu různá prohlášení Vašich spolustraníků, pak mám pocit, že prioritiu je vše, o čem vládní garnitura deklaruje, že na to nejsou peníze.

To, co ale od Vás, jako opozičního politika občané očekávají, je, že dokážete předestřít alternativu. Jinou možnost, jak problémy vyřešit. Zkrátka, jak by jste to dělali Vy.

Pokud nejste schopni nabídnout jinou konstrukci státního rozpočtu, jiný, alternativní směr a program, který by občané mohli akceptovat, pak raději mlčte.
Jinak se totiž sami deklasujete do role známých psů, poštěkávajících za karavanou.
26. 08. 2010 | 12:21

pozorovatel napsal(a):

pozoruji Havelko ze moc nepozorujete,
2010 police (per capita) by country



Rank Countries
# 1 Montserrat: 7.81501 per 1,000 people
# 2 Mauritius: 7.28432 per 1,000 people
# 3 Dominica: 6.40311 per 1,000 people
# 4 Italy: 5.55565 per 1,000 people
# 5 Hong Kong: 4.79374 per 1,000 people
# 6 Macedonia, The Former Yugoslav Republic of: 4.7868 per 1,000 people
# 7 Portugal: 4.64878 per 1,000 people
# 8 Kazakhstan: 4.54998 per 1,000 people
# 9 Latvia: 4.51878 per 1,000 people
# 10 Czech Republic: 4.47613 per 1,000 people
# 11 Slovakia: 3.72086 per 1,000 people
# 12 Lithuania: 3.53934 per 1,000 people
# 13 Malaysia: 3.43936 per 1,000 people
# 14 Thailand: 3.35665 per 1,000 people
# 15 Kyrgyzstan: 3.25049 per 1,000 people
# 16 Slovenia: 3.14023 per 1,000 people
# 17 Moldova: 3.01481 per 1,000 people
# 18 Germany: 2.91153 per 1,000 people
# 19 Ireland: 2.8989 per 1,000 people
# 20 Hungary: 2.88528 per 1,000 people
# 21 Spain: 2.86696 per 1,000 people
# 22 South Africa: 2.7668 per 1,000 people
# 23 Estonia: 2.72543 per 1,000 people
# 24 Poland: 2.61367 per 1,000 people
# 25 Jamaica: 2.57054 per 1,000 people
# 26 Georgia: 2.46034 per 1,000 people
# 27 Norway: 2.42412 per 1,000 people
# 28 Turkey: 2.38057 per 1,000 people
# 29 Iceland: 2.24441 per 1,000 people
# 30 Romania: 2.18728 per 1,000 people
# 31 Colombia: 2.12215 per 1,000 people
# 32 Australia: 2.09293 per 1,000 people
# 33 France: 2.049 per 1,000 people
# 34 United Kingdom: 2.04871 per 1,000 people
# 35 Switzerland: 1.93617 per 1,000 people
# 36 Netherlands: 1.92448 per 1,000 people
# 37 Denmark: 1.91716 per 1,000 people
# 38 Chile: 1.85583 per 1,000 people
# 39 Korea, South: 1.85461 per 1,000 people
# 40 Japan: 1.81103 per 1,000 people
# 41 Sri Lanka: 1.72484 per 1,000 people
# 42 Canada: 1.70767 per 1,000 people
# 43 Zimbabwe: 1.68859 per 1,000 people
# 44 Finland: 1.56347 per 1,000 people
# 45 Zambia: 1.13674 per 1,000 people
# 46 Papua New Guinea: 0.985032 per 1,000 people
# 47 India: 0.956207 per 1,000 people
# 48 Costa Rica: 0.370767 per 1,000 people
26. 08. 2010 | 12:21

Xury napsal(a):

Pro Davida:
vzhledem k časové tísni se plošné snížení nákladů zdá nejreálnější. Alternativou je cca 180 mld. schodek a nárůst nákladů dluhové služby. Není pravda, že je dluh nesplatitelný - stačí se podívat na evropské země v posledních 20 letech. Řada z nich měla větší zadlužení a dokázala ho snížit velmi podstatně. Slavní ekonomičtí experti velmi hlasitě doporučovali v době, kdy ekonomika rostla, aby měl stát přebytkové rozpočty a také aby se připravil na dobu, kdy bude málo peněz na důchody. Nevzpomínám si, že by nám EU ordinovala schodky SR. Říkají vám něco Maastrichtská kritéria?
26. 08. 2010 | 12:24

Tencokida Hnuj napsal(a):

Fibonucci
(kida - od kidding)

Fibonucci
Moje úvaha není o tom, zda stát má utrácet či nikoliv. Stát i kdyby znal Váš a můj názor , stejně utrácet bude. O tom byl můj komentář. Jakou kvalitu má mít podstata jevu při daném stavu.

K zamyšlení o chování potenciálních soukromých investorů, takto jevu ne úplně ekonomickém, ale spíše psychologickém :

nejde dát odkaz : wsj /markets/ latest news /prozac for the rich,

I o tom byl můj komentář.

Náboženství jedince je jedna věc. Realita chování davů pak druhá.

Mějte se.

P.S. Přestává mě to tady bavit. Nejde dát odkazy, recaptchy v azbuce a v arabštině, vzhůru obrácená písmena . Prostě bordel.
Anebo záměr. protože posláním recaptchi tohle asi není. Takhle prudit.
26. 08. 2010 | 12:26

Petr Havelka napsal(a):

Pane pozorovateli,

nezbývá mi než napsat "Buď je blbej von nebo já"
26. 08. 2010 | 12:29

Tencokida Hnuj napsal(a):

pozorovatel
Díky za usnadnění práce.

Tristní je zejména srovnání se Švýcarskem.

Takto mnohokrát označovaným "policejní stát".
/Já osobně si to ale nemyslím./

Znovu : Líná, úplatná a nevychovaná byrokracie. Uzavřený kruh. Nebo pentagram, chcete-li.

Asi pentagram - jak ve významu starořeckém, tak novodobém.
26. 08. 2010 | 12:31

Charlie napsal(a):

pane Tejci (a ostatní z ČSSD)

co pořád máte - lidi si zvolili šetření tak se musí šetřit - nebo ne?

Jen si možná po českém způsobu mysleli, že se začne šetřit u toho druhého.

Za osm let vlády ČSSD jste dopustili ve státní správě zvyšování mezd mnohem vyšším tempem, než byl růst produktivity práce. Takže teď navrhněte jak se bez drastických škrtů vrátit do normálu!!
26. 08. 2010 | 12:31

Duroy napsal(a):

Budu souhlasit s Milošem Zemanem, ten před nedávnem doporučil vrátit výši sociálních dávek a daní na úroveň roku 2006 a problém se státním rozpočtem by byl vyřešen.
Neměl tak úplně pravdu, jednalo by se o cca 110 mld. (30 mld. soc. a to především příspoěvky na péči o osobu blízkou a 80 mld. zásek v daních a sociálním).
Pokud i snížíme objem státních zakázek na úroveň roku 2006, tak nevidím problém, aby stát i za současných podmínek hospodařil se schodkem cca 40-50 mld. A z těchto šetřit nebude problém, např. -10 % u státních zaměstnanců+zrušení či zavedení daní na výsluhy a podpory stavebek, to máme bratru nějakých 10 mld.+3 mld.+ 7-10 mld.). A tak by se dalo pokračovat. Výhodou těchto opatření by bylo, že by se na řešení hospodářské krize podílely všechny soc. skupiny obyvatel a taktéž velké korporace.
26. 08. 2010 | 12:35

poste.restante napsal(a):

pozorovatel, havelka:

Pánové, statistiky jsou sice hezká věc, ale je nutné srovnávat srovnatelné.

Jsou země, kde vyšetřovatelé spadají pod gesci ministerstva spravedlnosti, jinde zase hranice střeží armáda a nikoliv policie, atd.

Také rozsah výkonů je různý.
U nás se například z policie stala doručovací služba pro soudy a ochranka pro provozovatele sportovních a kulturních akcí.

Také počet vyšetřovatelů je podle mne třeba vztahovat spíše k počtu trestných činů a nikoliv na počet obyvatel, protože jsou země, kde se holt jezdí po silnicích slušněji a vraždí o něco méně.

Zkrátka jde o téma na obsáhlejší analýzu a nikoliv o pár čísel vysypaných z googlu.
26. 08. 2010 | 12:35

pozorovatel napsal(a):

pozoruji pane Havelko,

ze vas toto dilema zajima. Ja se jen ptam. Je vic policajtu zaruka bezpecnosti?
26. 08. 2010 | 12:36

bape napsal(a):

Pane Tejci

ať děláte, co děláte, je to špatně, byť máte pravdu, ale nenabízíte alternativy, jen popisujete to, co dělají novináři. Navíc se hádate mezi sebou, což vás znevěrohodnuje. Měli jste udělat to, co řekl Foldyna: okamžitě sjezd, odstoupení gremia, nové mandáty a nové myšlenky, nikoli nutně všechny nové tváře...ale vy zjevně /hlavně Hašek a Onderka/ nevnímáte realitu....to bude válec!
26. 08. 2010 | 12:38

Petr Havelka napsal(a):

Pane pozorovateli,

pozorně si pročtěte moje příspěvky.
26. 08. 2010 | 12:41

pozorovatel napsal(a):

pozoruji Havelko ze lide s temi nejvetsimi svaly si bud barvi vlasy a nebo si nechaji na neexistujici brade narust par chloupku aby vypadali "muzne". Je to komedie. Stin bez brady se pousti do kritiky, ale zadne reseni nema.
26. 08. 2010 | 12:48

Petr Havelka napsal(a):

Pane pozorovateli,

končíme, jděte k šípku.
26. 08. 2010 | 12:50

t... napsal(a):

Tenco, poslal jsem Vám mail.
26. 08. 2010 | 12:56

Peppone napsal(a):

Pravičáci zavinili světovou krizi a v naších poměrech dokonce rozkradli republiku. Tak proč ne v tom pokračovat v Praze. Lidé, copak jste dosud neprohlédli? To jsme národ blbců? Já se za Vás stydím. Pravičáci nás všechny okrádají a vy jim ještě tleskáte. Co jste zač? To už máte všechno v hlavě vypatlané? Nadělali z Vás žebráky a se žebráky se bavit nebudou. Prý je to daň za demokracii.
26. 08. 2010 | 12:59

Amarcord napsal(a):

Až budou zdejší policisté sloužit podle služebního řádu a předpisů pro policejní službu, které byly platné v roce 1938, jo, tak teprva bude zde veřejný pořádek. A za ministra někoho jako Udržal; a nebo Švehla.
Jen žádné Tejce a Ohony!
26. 08. 2010 | 13:03

Marcus Agrippa napsal(a):

Amarcord:
nechci se nějak zvlášť zastávat českých policistů ( osobně mám spíš pozitivní zkušenosti ). Ale podívejte se jaké pravomoci mají policisté v USA nebo Německu. Pokud by u nás stejně nekompromisně chtěli postupovat i naši policisté, tak co by asi tak následovalo?! Totalita, komoušské praktiky, kontroloři lékárníček apod. duchaplné komentáře. Náš národ by si měl v první řadě srovnat co vlastně chce. Nebo to chceme ten neuvěřitelný chaos na silnicích, kdy si dělá každý co ho napadne?!
26. 08. 2010 | 13:12

neo napsal(a):

Peppone: můžete být konkrétní? jak pravičáci zavinili krizi a jak nás všechny okrádají?
26. 08. 2010 | 13:15

David napsal(a):

pozorovatel – 11:35:32:

Obyčejní lidé šli k volbám a byli - ZASE - podvedeni!!!

Rozložení sil by bylo jiné, kdyby Věci veřejné nezradily své voliče.

Moc dobře si pamatuji, jak John před volbami říkal, podpoříme každý dobrý návrh bez ohledu na to, zda s ním přichází pravice nebo levice.

Vstupem do vládní koalice tento slib Věci veřejné nemohou plnit.

Válcování opozice silou 118 hlasů považuji za to nejhorší co se mohlo stát.

Je to konec nadějí na novou politickou kulturu.

Takže pozorovatel – už to konečně pochop.

--------

Xury – 12:24:44

Stát to není hračka pro hlupáky nebo darebáky.

Plošné snížení nákladů bez seriózní analýzy považuji za velkou chybu.

Časová tíseň je nám „ordinována“.

Snížení podpory stavebního spoření o 50% jde i zpětně. Zdanění hazardu 20% se „možná“ dočkáme až od roku 2013. Lobby už pracuje na tom, aby ani po roce 2013 žádné zdanění nebylo. Už vyhrožují arbitrážemi.

Snížení zadlužení nepovažuji za splacení dluhů.

Vzpomeňte si jak nám bylo ordinováno, že musíme snížit daňové zatížení právnických osob a výsledek těch „závodů“ je, že prostě příjmy státního rozpočtu klesají a nemohou utáhnout mandatorní výdaje.

Co dělá vláda proti tomu, že 4% všech firem utíká do daňových rájů?

Už na Maastrichtských kriteriích je vidět, jaký je v EU bordel. Nás by chtěli buzerovat a když je přestalo plnit Německo a Francie, tak najednou se už dodržovat nemusely.
26. 08. 2010 | 13:16

Da.Rock napsal(a):

Tragédií naší politiky je, že se velké strany musí spoléhat na diletanty ze strany malých a přenechat jim nějaké korýtko, aby vůbec mohly sestavit vládu. Káča biomasa byla zoufala omezená, ale aspoň nezastávala žádnou významnou funkci, ale to, co teď předvádí John, je naprostou tragédií. Tyhle nové strany mají sedět aspoň jedno volební období v parlamentu a učit se politice. A ne se hned hrnout na ministerská křesla a pak v tom dupat jako slon v porcelánu.
26. 08. 2010 | 13:21

saša napsal(a):

A neměli by současní politici po vzoru Sametově nabyté republice tuto republiku sametově předat někomu jinému, nebo dokonce vrátit?!
26. 08. 2010 | 13:22

Emissary napsal(a):

A jeje,

další rychlokvaška a lá Sobotka, pět let praxe koncipienta, honem do politiky a alespoň poslancovat, když už nemůže být tím MV. Smlouva na celý život, stačí jen bít do vládní mříže, pak už jen samá pozitiva a sociální jistoty.

A policajtů, těch všiváků, stačí jich polovina, stejně nic nedělají, jen vysedávají v kancelářích a PC používají jako psací stroj jednoprstý, maximálně dělají bohulibou činnost – měření a kasírování. Když náhodou o něco zakopnou, pak na udání. Když člověk využije práva nevypovídat, pak chodí, otravují, skrytě vyhrožuji, ale jinak jsou manipulátoři a statisté.
26. 08. 2010 | 13:23

Marcus Agrippa napsal(a):

Emissary:
ano a měří pořád velmi málo. Tak neukázněné řidiče jako v ČR neuvidíte nikde jinde v EU + silnice a dálnice v tak zbědovaném stavu.
26. 08. 2010 | 13:32

Tencokida Hnuj napsal(a):

I Biomasák už čistí :

http://aktualne.centrum.cz/...

Hmm. Jaksi mi to ale připomíná IDEOLOGICKOU ČISTKU.

Sám nevím proč.
26. 08. 2010 | 13:35

Rumcajs napsal(a):

Socanův život je jednoduchý, asi jako život cikána ve Francii. Nikdy si nebude lámat hlavu s tím, jak něco zefektivnit,jak se vlastním úsilím dopracovat k lepší výplatě či sám začít podnikat.

Vždycky bude jenom sedět na zadku, a přemýšlet, proč je ten druhý bohatší a jak ho zdanit.

A ani se u toho nezačervená. Parazitismus dovedený cikány k dokonalosti asi není důvodem ke studu, že Davide ?

Ale začíná přituhovat. Z Francie už vás pomalu ženou a možná se přidají další.
26. 08. 2010 | 13:42

Rumcajs napsal(a):

Vico:

To nevadí Vikouši. Jako by se stalo.
26. 08. 2010 | 13:45

Emissary napsal(a):

Marcus Agrippa:

jistě, ale když se jim nedaří, pak si to měření a kasírování sami zmanipulují a vykonstruují.

Země, kde se platí silniční daň, dálniční známky, nemalé pokuty a už i mýtné, nemá na údržbu dálnic a silnic.

Ach jo, kam ty peníze sypou?
26. 08. 2010 | 13:51

Emissary napsal(a):

Zdravím, Rumci.

Za co pak tě pan Stejskal trestal? Nechce to vybalit.
26. 08. 2010 | 13:53

Tencokida Hnuj napsal(a):

Rumcajs
Nepij tolik. Mohl bys z toho zblbnout dočista.

Měj se.
26. 08. 2010 | 13:54

bape napsal(a):

Rumcajs

A opět jen pěješ píseň dokola, stylem: podle sebe soudím tebe. Pravicový, zapšklý populisto. Ty jen myslíš na to, jak parazitovat na druhých. Zavidíš těm sockám.Jinak bys se o ně neotíral stále dokola, kafemlejnku.
26. 08. 2010 | 13:58

Kelt napsal(a):

Co je možno po pár týdnech vypozorovat na Johnovi a Bártovi a i dalších-svoji nekompetentnost maskují unáhlenými razantními řešeními,která přijímají bez hlubší znalosti podstaty problému.
Výsledkem je,že řadu svých opatření musí v krátké době revidovat,nebo hloupě omlouvat.
Jsou zatím oba za šašky-bohužel řada jejich kroků bude mít do budoucna nedozírné následky.
26. 08. 2010 | 14:01

Rumcajs napsal(a):

Emiisary:

Už mě nebavilo být "jemně" ironický .

Ale na druhou stranu, bylo to ve stylu na hrubý pytel hrubá záplata.
26. 08. 2010 | 14:01

Rumcajs napsal(a):

bape:

Nech mě napokoji socane ! Víš že nemůžu být sprostý, tak neprovokuj.
26. 08. 2010 | 14:02

pozorovatel napsal(a):

pozoruji ze oranzova vuvuzela bape nekoho soudi,
Rika ze sockam jako je on kazdy zavidi. Jen se jen ptam. Kdo?
26. 08. 2010 | 14:03

Emissary napsal(a):

Rumci,

ještě jedna věc mě zajímá. Na koho byla ta záplata? A byl také smazán? :)
26. 08. 2010 | 14:05

SuP napsal(a):

Rumcajs -
Můžeš, ale NESMÍŠ!
Já stejně vim, cos mu chtěl říct. Já totiž taky.
26. 08. 2010 | 14:15

vasja napsal(a):

Hele pane Rumcajs, tak sem napište co ste chtěl napsat ale nakonec si to rozmyslel.
To by mohlo projít.
26. 08. 2010 | 14:26

Rumcajs napsal(a):

Emissary:

Už si ho nepamatuju, ale byl.
26. 08. 2010 | 14:27

Rumcajs napsal(a):

SuP,vasja:

Nebudeme dráždit hada bosou nohou.
26. 08. 2010 | 14:32

Emissary napsal(a):

Rumci,

já jsem se už vyučil. Když napíši něco, co by mohlo nějakého socialistu rozzuřit, chvíli se nedívám, Stejskal to smaže, já o ničem nevím a jsem bez práce. :)

Posledně jsem to důsledně neuplatňoval a Slimbach toho zneužil. Jinak, co se týče pana Stejskala, mám dojem, že žije svou Knihou mrtvých. :)
26. 08. 2010 | 14:50

ld napsal(a):

Policejní devastaci začal Langer personálně. John ji dokončí finančně.

Už dnes prakticky policii není vidět. Když k tomu připočteme, že v noci bude sloužit ještě méně, pak se stane službou mizivou, okrajovou.

V rámci přemýšlení o tom, kam asi potáhnou cigáni vyhnaní z Francie jednoho napadne, že ráj na dělání bordelu vznikne v České republice. Takže kde zakotví? Na martýrium s jejich princem-neplavcem si pamatuje každý.

Nutno však dále konstatovat, že současná ČSSD je slaboučkou opozicí. Výkřiky o krakenech, Tejcovo plácání o zřejmých věcech rozklad nezastaví. Při čekání na jarní sjezd a volbu předsedy se lze snadno dosíci, že se tato strana octne někde kolem 6-7% volitelnosti. To už tady ale bude dávno panovat anarchie, despocie, zmar.

Někdo tady kdysi psal: "Volím..., uvidíme". Tak teď to začíná mít jasnější kontury.
26. 08. 2010 | 14:54

Píďalka napsal(a):

Před dvěma roky zareagovali ve Velké Británii na začátek krize tím, že navýšili počet tabulkových míst policie o 3000, protože krize sebou určitě přinese zvýšení kriminality. U nás se těšíme z toho, že tisíce poldů s více než patnáctiletou praxí budou donuceni odejít.
Bravo, za rok budeme chodit kanálama, nebo vycházet z domu alespoň ve třech.
26. 08. 2010 | 15:01

Emissary napsal(a):

Id,

nelze devastovat to, co zdevastoval komunista.
26. 08. 2010 | 15:03

Rumcajs napsal(a):

Emissary:

Budu se snažit dělat to stejně.
26. 08. 2010 | 15:09

Aleš Balcar napsal(a):

Problémy nemusí být ve škrtech samotných, ale spíše v jejich nastavení, viz můj text:
http://balcar.blog.respekt....
26. 08. 2010 | 15:13

ld napsal(a):

Emissary,

objasněnost trestných činů byla násobně větší než je teď. A to přestupky pošoupli 5 tisícovou hranicí někam, zač se kdysi dávala podmínka.

Jestli drbana zavřel komouš nebo sameťák je šuma fuk. Podstata blogu je ta, že už neexistuje ani jeden, ani druhý.
26. 08. 2010 | 15:16

SuP napsal(a):

ld -
To byl Vykydal. To bylo furt "Volím VV, uvidíme...". A nakonec to hodil Zelenejm. Asi protože je "drobný investor". Ten taky asi jde na burzu, že si koupí ČEZ a domů přijde s Mlékárnou Kunín. Kůň.
26. 08. 2010 | 15:16

ld napsal(a):

Rumcajs,

aby podnikatelé platili daně z příjmu.

Ale ty můžeš spát klidně. Loupežníci mají u nás daňový ráj.
26. 08. 2010 | 15:18

Emissary napsal(a):

Id,

nepovídejte. Mně v té době šest krát vykradli auto a ani jednou to nevyšetřili. Jaká objasněnost? Třikrát jsem podal TO za podvod, opět nula vyšetřená. To říkejte tomu, komu nic nemohou ukrást.
26. 08. 2010 | 15:21

Rumcajs napsal(a):

Je otázka, na kolik tato vláda myslí svůj boj s korupcí a předraženýma zakázkama vážně, ale pokud přeci jenom trochu, můžeme počítat s frontovým útokem mafiánů, kteří se nezastaví před ničím.

Jako první vlnu můžeme očekávat mediální štvanici se silným sociálním akcentem a podporou státních odborářů, kteří mají k mafii rovněž blízko.

Pokud se to nezdaří a štvanice neosloví dostatečný počet mentálně unavených spoluobčanů, přijdou na řadu klasické socansko-mafiánské praktiky ala Srba,alis Kočka či Benda.

Vůbec těm hochům ministerskejm nezávidím.
26. 08. 2010 | 15:23

ld napsal(a):

SuP,

máte samozřejmě naprostou pravdu. Svým rčením se zařadil do Dvorany slávy hesel. Něco jako vložka s křidélky.
26. 08. 2010 | 15:27

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Emissary,

to děláte moc dobře. Nečiní mi větší potěšení než zde působit jako obecní slouha, který po někom uklízí svinstvo, abychom v něm nemuseli všichni šlapat (a postupně se začít tomu místu plnému svinstva vcelku pochopitelně vyhýbat).

Děkuji. A přejí zajímavou výměnu názorů.

Libor Stejskal
26. 08. 2010 | 15:31

ld napsal(a):

Emissary,

pak někde soudruzi z NDR udělali chybu. No, asi jste člověk omylný.

Podívejte, vykradená auta je fenomén. S tím kulhají i jinde. A o tom podvodu který citujete mám málo informací.

Spíš se pomněte objasněnost násilných a zvlášť závažných trestných činů. Dnes je bohužel dost mordů s pomníkem. Toto nebývalo.
26. 08. 2010 | 15:32

Emissary napsal(a):

Ale jděte, pane Stejskale,

chcete snad naznačit, že píši svinstva?

Ale jinak Vás mám rád, i dobrý den řeknu.
26. 08. 2010 | 15:36

Emissary napsal(a):

Id,

jistě, soudruzi stejně řekli jen to, co se jim hodilo. Ostatní jakoby nebylo.
26. 08. 2010 | 15:38

JC napsal(a):

Píďalka,
njn. v UK povolali 3000 cliftonů, ale stále jich mají na obyvatele polovinu než ČR.
P.S. Policajti jsou povětšinou pouze sepisovateli událostí.
26. 08. 2010 | 15:51

PetrK napsal(a):

Soudruhu Tejci, prohlášení ministra Johna (ač jej osobně nemusím) jste poslouchal patama, jen jste si předtím neumyl nohy.
26. 08. 2010 | 16:15

Kelt napsal(a):

Rumcajs-Vy zřejmě asi moc pijete a máte to všechno nějak pomotané.
Vezměme to prakticky-předražené mistrovství světa v kl.lyžování-když vyjdu z Vaši teze,že za tím stáli mafiáni-jinak majitelé firem,tak to bylo vše organizováno v modré barvě,od Topolánka,přes Kittnera až po přítele naší ol.vítězky,která"husa hloupá"to vše pokryla.Dnes se k stamilionovým dluhům nikdo nechce znát.
Nic se dít nebude,na to můžete vzít jed,neb ti mafiáni/vlastníci firem/jsou štědrými sponzory naší famiglie 118.
Proberte se!
26. 08. 2010 | 16:19

stejskal napsal(a):

Asi jsem ten Váš text špatně pochopil, pane Emissary (to míním vážně, teď při druhém čtení mi to dává jiný smysl).

Nemyslím, že byste mi zrovna Vy přidělával moc práce.

Omlouvám se.

Libor Stejskal
26. 08. 2010 | 16:27

Emissary napsal(a):

Pane Stejskale,

nic se nestalo, nemusíte se omlouvat. Jenom nechtějte po mně, abych přál k svátku Pehe. :)

To raději uctím památku Jeffa Uptona, i se zpožděním.

Hezký den.
26. 08. 2010 | 16:40

Rumcajs napsal(a):

Kelt:

Co to meleš hochu ? Umíš si představit firmu napojenou na státní cecíky, co bude propagovat škrty ?

Já teda ne.

A to MS a mafiánské firmy ? Nehrabe ti trochu. Nejsou to právě ty firmy, co nedostaly zaplaceno ?
Nebo ty spatřuješ nějaké zvláštní terno, když ti někdo nezaplatí ?
26. 08. 2010 | 16:42

stejskal napsal(a):

Má narozeniny ;-) l.s.
26. 08. 2010 | 16:45

Emissary napsal(a):

Hm, zajímavé,

opět mě zmátl nějaký revanšista. :)

Mluvilo se tam o jmeninách.
26. 08. 2010 | 16:51

Dvacetiletý hroch napsal(a):

Co může dělat politik, který prohrál volby a který nemá žádný vlastní program, než jen kritizovat ostatní, kopat kolem sebe a strašit lidi?

Napadlo někoho zamyslet se, kde by vzali peníze hasiči a policisté, až by nám přestali naši věřitelé půjčovat každým rokem několik set miliard korun?
26. 08. 2010 | 18:09

stále rebel napsal(a):

Pro Rumcajs.
„Umíš si představit firmu napojenou na státní cecíky, co bude propagovat škrty ?
Já teda ne.“

Já ano. Dokonce tento ofenzivní způsob považuji za nejlepší. Tedy alespoň pro ty, kteří mají sílu prosadit ty správné záměry a škrtnou ty druhé.
26. 08. 2010 | 18:56

bape napsal(a):

Rumcajs

Nejsem socan, ale ani neokonzervativní neoliberál. Špatně jsi mne zuaškatulkoval.Jak jsem řekl: závidíš, proto pliveš jedovatou slinu . Měl bys zalistovat v Britských listech, aby ses posunul dále abyl trochu kultivovanější a širšího rozhledu.Už jsi dost starý na to, abys zmoudřel dřív, než bude pozdě. Život není jen o mamonu a aroganci a pomíjivých úspěších.Nebo zesměšňování " neúspěšných".
Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá! Tak bacha!
26. 08. 2010 | 18:58

Rumcajs napsal(a):

Tak si tak čtu Tejci a vidím, že další poslanec si postavil vilu za poslanecký náhrady.Ambrozek alespoň odstoupil, ale co ten tvůj spolustraník Sobotka ? Ten má teda silnej žaludek.

Kdepak škrty, že jo ? Kam byste vy poslanci pak přišli ? To by vám ty vaše prášule ještě někdo mohl vyčítat, tak radši budem rozhazovat dál.

"Po nás potopa" se tuším volalo v Římě.
26. 08. 2010 | 18:59

Rumcajs napsal(a):

stále rebel:

Zapomínáš na to, že je to jedna banda. Kdo bude odstaven, bude zpívat.

A to by se spoustě lidí asi nelíbilo.
26. 08. 2010 | 19:03

Rumcajs napsal(a):

bape:

Četl jsem pár článků z BL, ale je to mimo můj inteligenčbí rádius. Přenechám to tedy radši Tobě.

Jinak se pleteš, že zesměšňuju neúspěšné. Já pohrdám pouze parazity a pokrytci s plmou hubou sociálna a to je rozdíl.

Znám spoustu chudých lidí, kteří si šlapou cestičku životem bez toho, aby neustále natahovali k někomu ruce a pořád si stěžovali na malý dávky a ty mě ani náhodou nevadí,dokonce je mi sněma dobře.

Taky nevím jak jsi přišel na to, že jsem bohatý. Manka dělá půl roku u nandnárodní firmy a už má větší výplatu jak já.

Jo není nad to, být zaměstnancem.
26. 08. 2010 | 19:13

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, už jsme vás konečně škrtli socíci. Kupovat si hlasy nefachčenků za tzv. sociální výhody na to tahle republika prostě nemá. Je nám líto sockomové...
Veselé krizování bude líp...
http://media.novinky.cz/729...
26. 08. 2010 | 20:02

Tencokida Hnuj napsal(a):

Socíci - to je nové kuku, kuku ... ?
Nebo jen reminiscence na krásné doby sepisování propagandistických scénářů objednaných ÚV KSČ za účelem výchovy stranického dorostu mezi učňovskou mládeží ?
Zajímavá obsese vlastní minulostí.

Pokračujte prosím.

Skutečně skvělý materiálek. A navíc - zcela zadarmo.

Nu - neberte to, socíci. :)))
26. 08. 2010 | 20:10

yara ze země krys napsal(a):

Pro Id:
Cituji Vás:
Policejní devastaci začal Langer personálně. John ji dokončí finančně.
Tak tohle je tzv. překrucování faktů, pokud vím, tak Johnovi sebral peníze Kalousek a to je podtatný rozdíl! Patříte asi k těm
co rádi překrucují fakta. No a poznámka pro Vás, já jsem volil VV a i když mám určité dílčí výhrady, tak VV jsou zatím z celého politického spektra pořád nejlepší!
26. 08. 2010 | 20:35

karel napsal(a):

diky za clanek, autore.
26. 08. 2010 | 20:40

bape napsal(a):

Rumcajs

Tvoje replika mne příjemně překvapila a děkuji za ni. Nicméně akční rádius B.listů není jen o inteligenci, nýbrž o emočním kvocientu čtenáře. Vzhledem k tomu, že se tam vyjadřují k aktuálním tématům společnosti renomované autority ze všech oblastí společenského života / i ekonomiky/, může čtenář tříbit své názory, pokud není fanatikem a fundametalistou.
26. 08. 2010 | 20:47

stále rebel napsal(a):

Langer rozházel 'na rozloučenou' ještě 3,2 milionu!
http://www.blesk.cz/clanek/...

„Přepočteno to dělá velmi pěkných 83 tisíc za měsíc. Taková částka ovšem nutně vzbuzuje otázky.Především: Langerův koncipientský plat je zcela výjimečný - oslovení advokáti se shodují, že běžný plat koncipienta je dnes v Praze kolem 15 tisíc - třiaosmdesátitisícová mzda je zcela nepředstavitelná.“
http://zpravy.idnes.cz/lang...

Jak nejmenovaný mafián využíval Íčko aneb co už si v novinách nepřečtete
http://zpravy.idnes.cz/jak-...

Langer lobboval i radil. Podle právníků nezákonně
http://zpravy.idnes.cz/lang...

Víme, kolik stál Melčák: 960 400 korun ze státníh
http://zpravy.idnes.cz/vime...

Langer: Obraz Dzeržinského na mě vypadl z Bublanovy skříně
http://www.novinky.cz/domac...
26. 08. 2010 | 20:52

Kelt napsal(a):

Rumcjas-zkuste zalistovat v dobových materiálech-které firmy a na koho napojené dostaly"exklusivitu".Říká Vám něco firma Syner?
Pokud ne,tak opět jenom opilecky blábolíte.
Napovím Vám-na který cecík byl napojen liberecký primátor?
26. 08. 2010 | 20:57

ld napsal(a):

yara ze země krys,

jarouši, koho jste volil je mi putýnka. Bude záležet jen na vás, jestli se ke své volbě budete hlásit tak za rok touto dobou.

Pokud by John nesouhlasil s rozpočtováním vnitra, mohl jako chlap odejít. Pokud to neudělal, vnitřně se ztotožnil, že policie a hasiči budou natolik podhodnocení, že zaniknou na úbytě.

Johnovi jde o ministrování natolik, že si v něm bude lebedit až k jeho zmaru. Už i moderátorka ČT Drtinová vyřkla na obrazovce bez obalu, že se povídá o tom, že je jako ministr nula, nejméně schopný a připravený vést tak velkou a významnou firmu.

Jarouši, mějte si za ikonu koho chcete, je to vaše věc. Nikdy bych si nepomyslel, že budu hájit Kalouska. Ale tady John dobrovolně oběma nohama šlápl do hovna.
26. 08. 2010 | 21:36

Skogen napsal(a):

Koukám, že Radek John se pouští do dalšího Mementa a dost lidí má o to zájem..

Neděje se nic jiného, než minimalizace státu. K čemu však na konci bezzubý a bezmocný stát vlastně bude, je mi záhadou. K prosazování zájmů majoritního voliče asi těžko. Tou dobou si budou vše podstatné ku svému obrazu řídit elity. Návrat zpět jedině revolucí a kruh se uzavírá..
26. 08. 2010 | 21:45

ld napsal(a):

yara ze země krys,

ještě drobnou noticku; Kalousek je s vaším Johnem soukmenovec ve vládě. Tam není já, ty, ale my.

Koalice má tu výhodu, že její tvarůžky smrdí stejně, ačkoli byly naložené jindy.
26. 08. 2010 | 21:46

vlk napsal(a):

John je dokonalý duševní tragéd! prostě žvanil!
Nic jiného. A také člověk, který lže. Lhal leta svojí rodině. Ledva nastoupil na ministerstvo , lhal opět - ohledně Moroze. Prý jej nominovala TOP. Ukázalo s e že nikoli. Pak VV. Opět , ukázalo se, že nikoli. Nominoval jej sám osobně John.

prohlásit, n a tiskovc e, kd e ruší policejní místa, škrtá benzín a hasičská auta, že nemáme na luxis, že nemáme na nadstandard.
Pokud je pro tohohle exota bezpečnost na ulicích nbeo funkčnost záchraných systémů a odpovídající technické vybavení nadstabdardem či dokonce luxusem, měl by se prostě sbalit, na nci nečekat a vypadnout!

jestli že je bezpečnsot občanů a funkčnost záchranných integrovaných systémů nadstandard nejen pro tragického komika Johna, ale také pro ostatní členy vlády, měli by se vzít za ruce a vypadnout všichni.
Ale cápu, že ODS a Kalousek a jeho provařené ksichty rozhdoně nemají naprosto nic proti ochromení činnosti policie. Zejméan jejích specialisovaných útvarů. Za Langera s e rozehnala finanční policie a a UOOZ, dne s s e tedy přes finance , ochromí ty ještě funkční trosky, které by je snad chtěly funkčně nahradit a něco četřit!! To tak. Aby se někdo hrabal v řebíčkování, čachrech s e zemědělskými odtacemi a smlouvách na ministerstvech, podobných těm, co byli uzavírány na dopravě a d nes zveřjěny v MfD!
To tak!
26. 08. 2010 | 22:33

vlk napsal(a):

Rumcajs
když už si u toho Ambrozka, tak si laksavě připomeň, že jaksi ty náhrady syslil zejména, když byl členem Topolánkovy vládní většiny!

Ale Ambrozek byl jen trapný nedouk. To ministři dopravy za ODS - Řebíček, Bendl, Slamečka, tak to byli úplně jiní kanoni.
mejt popelnici 328x za měsíc, pokaždé za půl litru nebo angažovat firmu na zalejvání kytek , co kytka a zalití to 460 kaček a tak dále atak dále, to fakz každý nedokáže.
A ty tad y budeš kecat o nemakačenkách s nataženou rukou.

Jo vlastěn - natažená ruka ti nevadí. Do státního , to ne, a le ten kdo ji natahuje musí takzvaně makat a fachat. Jako třeba Řebíček.

Hauuuuuuuuuuuuuuuu!
26. 08. 2010 | 22:38

snowfox napsal(a):

Geronimo Tace

Bártu na tebe a tobě podobné, pacholku!
26. 08. 2010 | 23:17

t... napsal(a):

Autor je v opozici, přesto do diskuse nezavítá. Vůbec to vedení ČSSD se neúčastní diskuse, vzpomínám si pouze na Křečka, ten se účastní ojediněle a zvláštním způsobem, ale účastní.
26. 08. 2010 | 23:27

t... napsal(a):

Pane Vlku,
(nevím zda jde o jméno nebo přezdívku)

píšete tady hodně. Když tak zde pročítám diskuse, tak je to boj jedněch proti druhým o to, kteří politici jsou horší než druzí.

Místo těch neustálých, nic neřešících hádek zkuste napsat něco jiného.

Jakým způsobem najít do výkonu vládních a parlamentních postů nějaké lepší lidi a následně něco o způsobu jak ve volbách tyto lepší lidi prosadit.
26. 08. 2010 | 23:45

Narabi napsal(a):

Dobrý den,
co byste řekli tomuto návrhu:
Zaměstnanci státu byli v posledních dnech obdarováni laskavým dárečkem naší nové vládní koalice v podobě chystaného snižování platů. Nejprve byli rozčarováni z toho, že takový dáreček si skutečně ale skutečně všichni nezaslouží. Naštěstí se objevila nová zpráva pro všechny zaměstnance státu, kteří vládní koalici nevolili, že jich se tento dáreček radikálního snížení platů netýká. Jedná se pouze o milou pozornost pro ty, kteří jej očekávali a proto volili strany vládní koalice a samozřejmě také pro ty, kteří volit nešli.
Co myslíte, neměli bychom dát najevo, že voličům ODS, TOP 09 a VV tento dáreček ze srdce přejeme, ale s díky jej odmítáme my všichni, kteří nepropadáme falešné propagandě, máme všech pět pohromadě a používáme zdravý selský rozum?
27. 08. 2010 | 00:13

tomas napsal(a):

to vlk, nepatri to k teto diskusi, ale ta, do ktere to nalezi,m jiz je vousatejsi, k cetnym diskusim na tem amasinove jsem narazil na videorozhovor s josefem masinem, kde muzete slyset jeho nahled na vec
http://www.ustrcr.cz/cs/jos...
27. 08. 2010 | 05:35

vizour napsal(a):

laciný socanský pošťuchování, ministerstvo dopravy je typickou ukázkou toho, jak se hospodařilo. Hospodařit nebo rozházet nějaký balík peněz je něco, co socan nikdy nepochopí
27. 08. 2010 | 06:12

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat...
http://ateo.cz/f/images/m/m...
Veselé krizování bude líp...
27. 08. 2010 | 07:52

00 napsal(a):

Správně pane poslanče.

Ale máme tu státní správu, která by obsloužila 50ti milionový stát! Věřím, že si to uvědomujete a že v krátké době podáte návrh na snížení poslanců na 99, zrušení senátu, zrušení paraelních struktur ve státní správě a samosprávě a v obou snížení stavu úřednictva o 20-30%.

Ano?
27. 08. 2010 | 08:05

ld napsal(a):

t...,

nic mi není proti vašim výhradám k vlkovi, ale vaše námitka"Místo těch neustálých, nic neřešících hádek zkuste napsat něco jiného.

Jakým způsobem najít do výkonu vládních a parlamentních postů nějaké lepší lidi a následně něco o způsobu jak ve volbách tyto lepší lidi prosadit".

Proč to neuděláte vy? Sedíte jako pecka na lejnu a pasivně čekáte na svého brouka. Vaše mentorování, že se autoři blogů neúčastní diskuse je relevantní, jako diplom z Plzně. Zkusil jste vy problém personifikovat? Nebo našel jste v Johnových krocích pozitiva? Jestli ano, sem s nimi! Pokud ne, je lepší fakt čekat na brouka.
27. 08. 2010 | 08:27

t... napsal(a):

Id,

nepíši zde, nevím jak to řešit.

Napadlo mě zda to neví jeden z těch, který zde hodně píše.

Do hádek, který z aktivních politiků je horší, se zapojovat nemíním.

Na brouka nečekám. I skrze sběr brouků je možné se dostat do průšvihu.
http://www.tyden.cz/rubriky...
27. 08. 2010 | 09:13

SuP napsal(a):

ld -
John, stejně jako ostatní , svoje kroky teprve připravují. Tedy ještě žádné neudělali. Nelze hodnotit. Nicméně pokud zadání zní snížit výdaje o 10%, tak se těžko dá předpokládat, že výdaje zůstanou na původní výši.
27. 08. 2010 | 09:32

Acidburn napsal(a):

Vážený pane Tejci,
ve svém stručném článku jste zapomněl zmínit pár detailů: v prvé řadě fakt, že poprvé od roku 1999 bude ministerstvo vnitra (tedy potažmo policie a hasiči) hospodařit s nižším rozpočtem. Dalším detailem je zajímavý výsluhový systém, zavedený vaším kolegou Stanislavem Grossem, o kterém si ostatní profese mohou nechat leda zdát.

Tvrzení, že snížením platů těchto státních zaměstnanců půjde o život, nemáte nijak podložené, uznávám však, že ke strašení lidí se toto heslo výborně hodí.

Konečně by nebylo od věci srovnat platy policistů a hasičů s platy jiných státních zaměstnanců. Možná je to pro vás překvapení, ale třeba platy učitelů jsou ve srovnání s nimi směšné a nerostou minimálně posledních deset let. O život jde totiž ve školství méně vyditelně, než v případě požáru či pouliční kriminality. Další zajímavou skupinou na srovnání s policisty a hasiči by byli lékaři nebo vojáci. Pokud lze bez větších potíží škrtat v armádě, mělo by to jít též u policie (minimálně část argumentů bude stejná).

Hájíte pouze některé sociální skupiny, které umí nejvíce řvát. Koncepční řešení platů státních zaměstnanců však nemáte. A poslední věc: když mohl být ministrem vnitra mašinfíra Gross, jistě jím může být i žurnalista John.
27. 08. 2010 | 09:36

ld napsal(a):

SuP,

ministr vnitra má 6 náměstků. Já jsem tedy četl, že řadoví zaměstnanci budou buď vyhozeni, nebo se jim sníží platy. Není to v konečném výsledku jen 10%. Takže se tážu, není 6 náměstků přespříliš?

A dál, přestane li se nakupovat technika, není pak po čase na čem a s čím zasahovat. To je taky jednoduchá aritmetika.

Znáte přísloví o tom, z čeho se bič nedá vytvořit, že? Pamatujete si, jak Parkanová zrušila záchranné prapory vhodné na přírodní pohromy? Tak tady je přesná analogie; jedna dovedla věc ke krachu, druhý učiní totéž. A na vše krutě doplatíme.
27. 08. 2010 | 09:53

Svatopluk napsal(a):

myslím si, že v době krize, krerá panuje celosvětově a bude panovat ještě tak 5-10 let dle odborníků nelze jen škrtat a škrtat.. v době krize by se spíše mělo trochu pustit žilou.. a to doslovně..přidat lidem peněz a nebo jim neubírat.. už i laik přece musí vědět, když budu někomu ubírat, tak nebude nic nakupovat.. začnou krachovat prodavači a dodavatele.. jsou to prostě spojené nádoby..šetřit se má pokud HDP roste a ekonomika je v rozkvětu..my máme ještě jednu nevýhodu a to tu, že naše země je jako banánová republika.. vše vlatní někdo jiný, moc toho u nás sami nevymyslíme, pouze sloužíme jako montažní závody a lidé zde pracují pouze za plat a vše ostatní ze zisku jde firmám do zahraniči..proto tu nejsou peníze a nikdy už nebudou..to si musíme narovinu říct..
27. 08. 2010 | 11:55

Tencokida Hnuj napsal(a):

ad Tencokida 26.8.2010 11:10:39
ad Fibonucci 26.08.2010 12:02:41
ad Tencokida 26.08.2010 12:26:16

http://aktualne.centrum.cz/...

Náboženství vyhnije když se stane pouze mechanickou vírou. Bez aktuálních obsahů.
27. 08. 2010 | 12:47

SuP napsal(a):

ld -
To si opravdu všichni myslíte, že už se dál bude FURT jenom šetřit? To jako myslíte, že "letadlo" už jde na přistání?
Vy optimisti!!!
27. 08. 2010 | 13:06

SuP napsal(a):

Dovedu si představit ten řev, kdyby vešlo ve známost, kolik stojí ta šestiletá pohotovost záchranných praporů, v dobách, kdy není co zachraňovat.
27. 08. 2010 | 13:09

ld napsal(a):

SuP,

při sledování této diskuse byste hravě zjistil, že některé argumenty netřeba vznášet, respektive je adresovat jinam. Já jsem odsoudil finační podvázání, drakónii, která je na vnitru ale i v celé společnosti připravována. Takže až mi zase budete chtít nšco napsat, tak na vaše myšlenky o mokré vodě a stromech s kořeny už reagovat nebudu, neb je pokládám za nicotné.

"Dovedu si představit ten řev, kdyby vešlo ve známost, kolik stojí ta šestiletá pohotovost záchranných praporů, v dobách, kdy není co zachraňovat."

Lékař který zrovna neoperuje je zralý na výpověď. Právě nehasícího hasiče je nutno vyhodit. Nepotřebujeme ani starostu ve volební kampani obhajujícího svůj post. Tak to je malá ukázka příměrů logiky vašeho myšlení-krátkozrakost.
27. 08. 2010 | 13:52

SuP napsal(a):

ld -
Ano, je to tu jak na "Mistrovství světa v nalézání nejnehoráznějšího smyslu čehokolv". Přirovnávat nehasícího hasiče a neřežoucího chirurga ke zrušenému ženistovi je jeden z vrcholů. Doporučuji Zlatou!
27. 08. 2010 | 14:56

SuP napsal(a):

Jinak řečeno. Hasič, kterej nehasí pro prachy, ale proto aby byl užitečnej bude hasit o s platem o 10% nižším. Pokud by hasil o 10% míň, stejně zaslouží vyhodit.
Problém je, že by tihle neobolševičtí experti jako pan poslanec, měli být v rámci "sociálního smíru" schopni hasičovi vysvětlit, že na ostatní už došlo dávno před ním.
27. 08. 2010 | 15:03

ld napsal(a):

SuP,

jen tak na okraj, i záchranáři mimo ostré akce cvičí, studují, zkoumají novou techniku, takže se neflákají. Tohle vám nedošlo, ani analogie ostatních příměrů.

Z další diskuse pro její evidentní zbytnost se omlouvám.
27. 08. 2010 | 15:18

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat...
http://de.fishki.net/picsw/...
Veselé krizování bude líp...
27. 08. 2010 | 16:46

Jedla napsal(a):

autorovi:

Pane advokáte, mohu z jiného soudku? Koho podpoříte do čela Vaší strany?

Tohle je samozřejmě koalice podvedených voličů. Jenže to byl profesionálně udělaný podvod. John to zná - točil do svého pořadu lidi, co si nakoupili od podomních obchodníků obyčejný "zázračný" vysavač nebo nerezové hrnce "se zlatýma ušima" za desítky i stovky tisíc. A získal cennou zkušenost: Čím víc takový hejl naletí, tím víc se brání přiznat si to. Bude zcela vážně tvrdit, jak báječně ten jeho krám vysává, jak skvěle ty obyčejné hrnce vaří.
Tak se chovají i diskutéři zde - krásně poznáte, kdo členy koalice podvedených voličů volil, a nyní sám před sebou (v prvé řadě) svoji volbu potřebuje hlasitě hájit.

Co ale dělá ČSSD, kdy bude mít "hlavu" a tvář, a koho podpoříte vy osobně, pane poslanče a advokáte?
27. 08. 2010 | 18:22

RandiHAMPTON19 napsal(a):

freelance writer
29. 05. 2011 | 05:59

average auto insurance rates napsal(a):

Usually I do not read article on blogs, but I would like to say that this write-up very pressured me to check out and do it! Your writing style has been amazed me. Thanks, quite nice post. <a href="http://topautoinsurancerates.net/">auto insurance rates</a>
18. 10. 2011 | 05:02

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy