Homosexualismus a klausismus

06. 08. 2011 | 12:22
Přečteno 9768 krát
Svým neobyčejně pronikavým upřesněním rozdílu mezi homosexualitou a homosexualismem, které, jak celý svět ví, učinil Václav Klaus před několika dny v projevu na univerzitě v Melbourne, pokračuje český prezident v předešlých myšlenkových výbojích.

V nich, jak víme, rozlišil mezi „environmentem“ (životním prostředím) a „environmetalismem“ (nebezpečným totalitním hnutím), lidskými právy a humanrightismem (nebezpečnou doktrínou nikým nevolených elit), nevládními organizacemi a NGOismem (nebezpečnou ideologií občanské společnosti), evropskou unií a evropeismem (úplně nejnebezpečnější ze všech nebezpečných ideologií dneška).

Jsou i další módní „ismy“, kterých se prezident velmi, ale velmi obává, jenže jejich vyjmenování a analýza by si zasloužily samostatnou publikaci, čehož se historici jednou dozajista ujmou.

Někteří nepřející duchové odmítají, že o tom, který „ismus“ je nebezpečně módní nebo naopak módně nebezpečný, rozhoduje v naší parlamentní demokracii náš pan prezident.

Snad i proto malomyslně připomínají, že když Mirek Topolánek na sjezdu ODS v roce 2002 servilně navrhnul, že „odéesovské myšlenkové schéma“ je vlastně totožné s ucelenou ideologií „klausismu“, odcházející předseda strany a z moci komunistů budoucí prezident, ani nehlesl, jakkoliv se takové označení mohlo zdát v té době mnohým „nebezpečně módní“ či prostě jednoduše „pitomé“.

Zdá se, že někteří neodbytní kritici českého prezidenta si dokonce myslí, že hlavním nebezpečím pro Českou republiku nejsou „ismy“ vyjmenované a do hloubky analyzované panem prezidentem, ale především onen zmíněný „klausismus“, který je deviantní, což pro tyto nevzdělance evidentně neznamená "hodnotově neutrální". Je zcela šokující, když si někdo dovolí takto relativizovat zcela zřejmé rozdíly mezi „klausismem“ a například „homosexualismem“.

Musíme rezolutně odmítnout jakékoliv pokusy označit ucelenou soustavu názorů českého prezidenta, s nimiž nedávno například ohromil celou Austrálii, což sám popsal v intelekttuálně brilantních zápiscích ze svých cest, za nějaký módní „ismus“, který mohl vymyslet jen někdo tak intelektuálně substandardní, jako je dutý a prázdný Topol.

Kdybychom tak neučinili, mohli bychom se například brzy nadít teorií, že se coby odnož „klausismu“ v okolí prezidenta rodí módně nebezpečná ideologie, kterou lze nazvat „hradismus“ nebo „hájkismus“, a která, jak někteří už naznačují, si nezadá s nebezpečnými ideologiemi minulosti, zejména těmi hnědšího zabarvení. Je prostě třeba trvat na tom, že Hrad je Hrad, a Hájek je Hájek.

Stejně tak musíme se vší energií hájit názor bývalého personálního šéfa bezpečnostní agentury ABL, nyní ministra školství, že bývalý volební lídr extrémistické Národní strany Ladislav Bátora je ve skutečnosti „svědomitý katolík a národovec“. Neustojíme-li tento souboj se silami Pravdy a Lásky, mohou brzy začít mluvit třeba i o „bátorismu“ coby o nebezpečně módní obdobě fašismu.

Pan prezident přitom už celému národu vysvětlil, že pan Bátora je obětí novodobé „hilsneriády“. Je sice pravda, že někteří členové Ústředního výboru Pravdy a Lásky vzápětí pana prezidenta obvinili z nechutného historického příměru a postupného příklonu k fašizujícímu světu českého maloměšťáctví, ale každý, kdo má trochu rozumu v hlavě, ví, že je to jen chorý výplod nebezpečné ideologie „pravdoláskismu“.



Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Analytik napsal(a):

Ještě schází, aby Někdo vyrukoval s termínem "tunelismus".
Právě Otec-zakladatel strany tunelářů má na to prioritní právo.
06. 08. 2011 | 12:36

hovorka11 napsal(a):

To, co předvádí náš prezident by u normálního zaměstnance skončilo vyhazovem, v horším případě pobytem v psychiatrickém ústavu.
Prezident je ovšem reprezentant občanů a osoba s velkou vážností (obvzlášť u nás).
Jsem zvědav, jak daleko tato prezidentská fraška dojde. Osobně vnímám jeho objevování pravdy jako stupeň k dalšímu a drzejšímu kroku vůči občanům tohoto státu.
06. 08. 2011 | 12:37

Johanna napsal(a):

A to víte, že poté hrozí i "peheismus", "karlohvížďalismus"
a také "marksismus - ..."?
Jinak je to napsané moc hezky.
Málokdo umí tak srozumitelně napsat, že objekt merita věci článku může být "dost "na hlavu"", ale umí to vždy v RÁMCI (nikoli RÁMU-tím neprojde) nonšalance sobě vlastní obhájit.

Některé poslední Klausovy obhajoby se rovnají tvrzení, že zelená krychle je červená koule.
Pokud mu to ale lidé žerou ...
06. 08. 2011 | 12:38

Johanna napsal(a):

hovorko11, neprojevuje se již dostatečně jasně, že Klaus nemá v úřadu prezidenta co dělat?
Člověk, který "se nechal zvolit" v r.2003 třítýdenním brekem do televize a ubečeným apelováním na občany "Tak už mě konečně zvoltéééééééé"
a v r.2008 prý koupenými hlasy a podporou komunistů (on - pravičák!),
nyní jasně prokazuje, že na prezidentský úřad nestačí.

Jo, jsem pro, aby se neurážela hlava státu ...
Hlava státu se však chová tak, že neuráží občany?
06. 08. 2011 | 12:43

David napsal(a):

S Pehem souhlasim asi tak jednom za padesat jeho textu, ale tohle je presne ten pripad...
06. 08. 2011 | 12:43

antoninovy napsal(a):

Jiří, ano souhlas

ale dovolil bych si připodoknout, že i české deníky se lepší, viz včerejší reporty o zvěrstvech policie na Šumavě, dnešní report o stanovisku Karla Schwarzenbergka, rovněž ke Šumavě.

Pan Stráský a jeho patron se ještě snaží zachránit co se dá, Klaus zoufale potřebuje další sjezdovku na svoje lyžařské švihy a jeho slouha Stráský dělá co může.

Nemluvě o partičce ods podnikatelů, kteří si myslí, doufají, že holiny je přivedou k dalším nemravným ziskům, bez zdanění, neexistují registrační pokladny, přece.

Hovnajs, jak pravil král Ubu, žádné zisky tam nebudou, neboť nikdo na to nebude na to mít, kromě Klausovy sberby.

Ten vzorek tzv. ochránců Šumavy, včetně paní zubařky, nu to vskutku pěkný vzorek, náplav a tamějších "podnikatelů", náplava z Maďarska, Slovenska a ze severní Moravy, Haliče.

Tato Šumava, nechť zhyne včetně parasitů a ods kůrovců a přesunou se jinam, třeba do Kosova. Tam se jim bude líbit, tam najdou soudruhy a pojedou.

Ať žije export do Kosova !
06. 08. 2011 | 12:48

antoninovy napsal(a):

A ještě něco, pokud chcete mít dobrý lyžařský zážitek, vykašlete se na ty vydělávače v Železné Rudě a jeďte přímo do Bayrische Eseinstein, tam jsou slušní a milí lidé, za dobré a slušné ceny, levněji něž na české straně.
06. 08. 2011 | 12:56

mb napsal(a):

pan doktor Hnízdil pravil, že se to bude zhoršovat, a nemýlil se ... njn ...
06. 08. 2011 | 13:11

antoniovy napsal(a):

Mfdnes,

ústy svého reportéra sdělila, že jednu starou paní, která sympatisovala s odpůrci těžby, ""upustili" jejím obličejem do bahnité kaluže, to se opakovalo i u dalších zadržených. Všechny náhodou ksichtem upustili do bahnité kaluže !

Co si to dovoluji, nadržení, tupé hlavy, vybraní zmetkové, ale hlavně, kdo jim velí ?

Pane Lessy, toto není v pořádku, vy dnes, nyní, musíte odvolat velitele těchto složek a nařídit kárná opatření ! Jinak jste na odstřel, pane.

Oznamte prosím, pane Lessy, kdo velel těmto složkám, prosím.

Jeden pán zvolal, zadrželi jste moji nezletilou dceru, potřebuji být s ní, dostal pěstí pod bradu, poté sražen, dostal další údery a dostal pouta.

Pane Lessy, oznamte prosím jméno velícího důstojníka i jméno jeho podřízeného, který brutálně zbil nevinného občana.

K... kde to jsme, to je horší než na Národní !

Kubice za svoji neschopnost musí okamžitě odstoupit, nijak se nevyjádřil, tento bývalý taxikář !

V každé další civilisované zemi je to na demisi, přece !

Toto přerůstá již veškeré meze, dělejme něco, občané !

V této zemi zmanipulovaná policie, Stráským, ODS, bije lidi !!!

Stráský, bývalý člen KSČ. Jak dlouho si to necháme líbit, lidé.
06. 08. 2011 | 13:20

kája stařík ze sluje napsal(a):

Pane Pehe prezident Klaus je přece zdrojem myšlenkové inspirace zejména pro Vás z levé části spektra.

No považte třeba nejen Vaše blogy, ale i komentáře blogerů jako socana Bédy apod. Ten např. v jednom kuse nezná skoro nic jiného než zlé nitky finančního korporativismu nebo obludu finančního globalismu potažmo čertovské nadnárodní společnosti - vše šmahem označuje pro levouny nálepkou - pravý zloduch nebo nefalšovaný bezlebub.

Tím chci říci, že každé spektrum levouni i pravouni by si měly určit své vlastní terapeuty pro vymítání bludů o spiknutí a jiných útoků ismů.

Slovo terapeut pro levouny - kádrovák se srpen, hvězdou a rudou růží na klopě.
Slovo terapeut pro pravouny - vymítač ďábla.

Co bude pehe a ostatní jeho nohsledi dělat až Klaus nebude prezidentem?
06. 08. 2011 | 13:21

občanka napsal(a):

Názor obyčejný ženský: To vše, co pan prezident dělá i se svým týmem, pokládám za promyšlenou dokonale padnoucí taktiku a strategii na voliče. Pan prezident ví, že se mu blíží konec prezidentování. V jakých vodách bude lovit voliče pro svoji novou politickou stranu? Ví o xenofobii v našem národě a o rostoucím příklonu mládeže k nacistické ideologii. Co jinak by mohlo vynést novou stranu na výsluní. Mám velké obavy, že se dějiny budou opakovat. I Hitler byl poměrně vzdělaný člověk.
Dokázal strhnout davy k nenávisti, vraždění a rozbití celé Evropy. A tak si jen přeji, aby funkční období hlavy státu utíkalo, co nejrychleji.I při vzpomínce na nedůstojnou volbu za pomocí přeběhlíků , předpokládám i úplatky/ KSČ a krádež pera v Peru. Taky si přeji, aby pam prezident již raději nejezdil na zahraniční zájezdy a dotřepal to neslavné prezidentování dokonce raději doma.
06. 08. 2011 | 13:27

Ajta napsal(a):

A kdopak nám ty -ismy tvoří - autorovi soukmenovci ...
Všichni význační představitelé neomarxismu měli co do činění s touto tzv. kritickou školou. Herbert Marcus, Theodor Adorno, Jürgen Habermas, Erich Fromm, Walter Benjamin, Max Horkheimer a spousta dalších. Po roce 1933 společně utekli do Spojených států, důsledně se vyhýbajíce Sovětskému svazu. V souvislosti s jejich útěkem je nutno zmínit jednu skutečnost, ze které není nutno vyvozovat radikální závěry, ačkoliv přeci jen představuje zajímavý jev. Je fakt, že téměř všichni příslušníci frankfurtské školy byli Židé, včetně milionáře, který je dotoval. V následujících letech se ze stejných zdrojů rekrutovali i jejich asistenti a spolupracovníci. Někdy je zábavné číst kupříkladu poděkování na předsádce knihy Herberta Marcuse Jednorozměrný člověk. Jména Robert Cohen, Arno Mayer, Hans Meyerhoff, David Ober, Louis Rabinowitz působí svou homogenitou v anglosaském prostředí jako pěst na oko. V kontextu toho není překvapující, že úvodní citát v nejslavnější knize Ericha Fromma Útěk před svobodou pochází z Talmudu a zní: "Jestli nejsem sám pro sebe, kdo bude pro mne?"
http://jdem.cz/qhh35
06. 08. 2011 | 13:30

s... napsal(a):

Homosexualista je horší než homosexuál, protože homosexuálem není, ale pomáhá jim...

Zajímavé je, že hradnímu homosexuálovy vadí, že primátor pospoří nějakou akci, ale že jako president podpořil například nácka (svědmitého národovce a katolíka), to je košer.
06. 08. 2011 | 13:30

Xury napsal(a):

Pro antoninovy:
já vím, že pro vás platí, že "za vše může ODS", ale překvapuje mě, že podpora starostů a hejtmanů z řad ČSSD vám v tomto případě nevadí.
06. 08. 2011 | 13:33

Milouš napsal(a):

Pane Stejskale, dovoluji si vás upozornit na urážku hlavy České republiky v příspěvku blogéra "mb". Já bych takovou věc smazal. Klaus není žádný "magor", to bych si vyprosil, aby takhle někdo spřízněný s nulou napadal hlavu mého státu. Děkuji vám.
06. 08. 2011 | 13:37

jarpor napsal(a):

No,... peheismus v krystalické Peheho podobě, jeví se mi.

To když píše :
"...neobyčejně pronikavým upřesněním rozdílu mezi homosexualitou a homosexualismem,..."

"...soustavu názorů českého prezidenta, s nimiž nedávno například ohromil celou Austrálii,..."

"..intelekttuálně brilantních zápiscích ze svých cest..."

To pronikavé... ohromující... brilantní... to použil autor, pan Pehe, aby demostroval, jaký je prezident ňouma..
Patrně ovšem Pehe strádá... nikdo jej do Austrálie nepozval... tak si alespoň léčí delší absencí Klause "klausovský komplex"... peheismem.

Pravda, ony zápisky z cest jsou na prezidenta hodně plytké... pokud by to takto nějak bylo konstatováno, bez defektního sarkazmu, kdy jeden ješita - Pehe, si léčí komplex na příkladech jiného ješity - Klause, dalo by se dát v této části autorovi za pravdu...

"Někteří nepřející duchové odmítají, že o tom, který „ismus“ je nebezpečně módní nebo naopak módně nebezpečný, rozhoduje v naší parlamentní demokracii náš pan prezident."

"Stejně tak musíme se vší energií hájit názor bývalého ....!

Zajímavé... Pehe prý si bude myslet podle prezidenta co je méně a více nebezpečné... hájit cosi...
To já nemusím. A ostatní normální také ne...

Klaus totiž o mé mysli, jakož i o myslích ostatních... nerozhoduje...
Klaus vyjádřil názor... jeho názor, bez toho, aby si jej museli osvojit všichni ... to zas je jen peheismus... že prý rozhodl...
To samé platí o tom druhém... co "musíme"...

No raděj toho nechám... škoda si kazit sobotu ... panem Pehe a jeho peheismem.

Hezké odpoledne
06. 08. 2011 | 13:43

mb napsal(a):

jarpor napsal: Patrně ovšem Pehe strádá... nikdo jej do Austrálie nepozval... tak si alespoň léčí delší absencí Klause "klausovský komplex"... peheismem.

... ve slusne zemi by klaus abdikoval z duvodu ze jej platí soukromé společnosti aby prezentoval sve obskurni nazory na globalni oteplovani a zmeny klimatu ...

v roli prezidenta republiky / kterym neprestava byt 24 hodin / aby neprosel ramem ... pak vsak ma reprezentovat nazory ceske republiky ... a ne sve ujete / uchylne / deviantní názory ... njn
06. 08. 2011 | 13:56

Miflonides napsal(a):

Pane autore, je mi to líto ale tentokrát se mýlíte. Nejde o ideologii, ale o filosofii! Vemte si jen tu jeho svobodu, která je ohrožena ze všech možných i nemožných stran! Zlí jazykové by tvrdili, že svoboda je pojem příliš neurčitý, že nakonec se vlastně ani neví, o co že tu jde. Já ale říkám: tudy cesta nevede! Jde o svobodu jako takovou; jak my filosofové rádi říkáme, jde o svobodu an sich.

Pak jsou tu ještě nevěřící Tomášové. Zdá se, že postupně dochází k jakési světodějné změně - oni nám totiž začínají věřit! Začínají věřit tomu, co náš pan prezident říká a co píše. První náznaky toho, že jde o VÍRU víc než o cokoli jiného jsem odvodil z jakéhosi jeho australského interview.

Stojíme na rozcestí: budou řešeny palčivé problémy této planety cestou filosofie, a nebo cestou víry? Moje pracovní hypotéza zní: tak i onak, ono je stejně jedno. Jak říkává náš bodrý lid: chleba levnější nebude.
06. 08. 2011 | 13:57

hanah napsal(a):

Nebýt klausismu, nebyl by peheismus a tudíž, jako by nebyl ani Pehe. Strašná představa...
06. 08. 2011 | 14:08

PTP 73 napsal(a):

A co na to pravdoláskař č.1? Ten který byl iniciátorem všeho toho svinstva které tu dnes máme. Mlčí. Vyvaluje zadek po doktorech a na chalupě. Léčí se za alkoholické a kuřácké orgie své disidentské kariery.Už zapoměl na projev k občanům této země. Nebojte se budou vás strašit atd. Lidi vzpamatujme se.Naši předkové by nám měli být příkladem(defenestrace).Volby nic nevyřeší.
06. 08. 2011 | 14:16

Buvol napsal(a):

Pane Pehe, dnes je to velmi slabé .. Doporučuji k přečtení toto:
http://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost-myslet-hlavou-09d-/p_spolecnost.asp?c=A110803_220052_p_spolecnost_wag
Už dlouho jsem nečetl tak jasnozřivou analýzu dnešní doby ..
A k těm homosexuálům, ať si s pánembohem jsou, ale proč to maj ještě demonstrovat na veřejnosti a ještě pod tak blbým názvem Prague pride, to fakt nechápu!
A k tomu "klausismu" to jako myslíte, že by to mohlo být něco jako leninismus nebo snad stalinismus? To snad ne! Vždyť se většinou jedná o obyčejné pravdy typu, že jedna a jedna jsou dvě ....
06. 08. 2011 | 14:17

ZM napsal(a):

Co ten Klaus bude dělat, až nebude prezidentem ? :) Možná bude sepisovat další knížky, nebo bude dál šířit jeho "moudra" na různých univerzitách :) Každopádně už se blíží doba, kdy bude potřeba rozhodnout, koho místo něj.Možná tam nakonec přece jen zvolí Švejnara. Není vyloučený, že to bude Schwarzenberg, kterej se do té doby naučí mluvit česky :)
06. 08. 2011 | 14:18

ghándí napsal(a):

jakej je teda rozdíl mezi klausismem a homosexuálismem??
06. 08. 2011 | 14:22

Johanna napsal(a):

Milouši, ono to je s tím tvrzením - pane Stejskale smažte - těžké ...
Kdybychom žili jinde a měli pokornějšího prezidenta, ne tolik namachrovaného prezidenta, ne tolik přespříliš sebevědomého prezidenta a ne tolik "divadelního" prezidenta (hrajícího si na intelektuála), byla bych pro, aby mezi mnou citovaným a slůvkem MAGOR nebylo rovnítko.
Ještě před časem bych přece jen byla pro - neurážet.

Mám ale dojem, že "se blýská na jiné časy"!
Naše hlava státu již bude brzy končit, potom už bude obyčejným smrtelníkem...,
leč IQ mu zůstane ...

Víte jistě, že hlava státu je na tom s intelektem lépe než "mb"?
Proč urážíte "mb" nulou?
MB by jistě vykonával funkci prezidenta lépe!

Udělat si z prezidentského úřadu cestovní kancelář a denně se občanům vysmívat svými postřehy,
pohrdat bezpečnostními nařízeními
a být spojován s chilským perem ...

Nestálo by za to, kdyby se k tomu prezident alespoň vyjádřil?

Ono prezidentovat tak jako Klaus - bez komunikace s lidmi a jen s neustálou nadřazeností, absolutním nerespektováním kohokoli a čehokoli, zesměšňováním čehokoli, co není modré, pravicové, standartní, či "klausovské" ...
To už jednomu dojde trpělivost a uleví si.
Uleví si tím magorem.
Vy jste si nikdy neulevil?

Myslím, že teď je právě ta doba neustále na Klausovy extrabuřty poukazovat.
Prezident nešéfuje "stádu"-ač se tak k nám chová!!
Mnozí a mnohé z nás ho již můžeme mít plné zuby a začít se pošklebovat jeho nabubřelým skutkům!
06. 08. 2011 | 14:31

L.B. napsal(a):

Milouš: Klaus je vyšinutý psychopat. Pokud někdo vypadá jako stůl, má vlastnosti stolu pak s největší pravděpodobností to stůl bude. O skomírajích psychických vlastnostech Klause tady jeden blog v minulosti byl.

Ta akce s odvoláním Klause pro nezpůsobilost z psychických důvodů asi vyšuměla. Což je škoda. Trpět ho v úřadu (sic už jenom dva roky) je pro naši zemi katastrofa. On nám vysloveně kam příjde škodí. Nechci být spojováný s někým o kom si v zahraničí myslíš, že je šašek, zloděj a magor. Fakticky ne.
06. 08. 2011 | 14:34

jarpor napsal(a):

mb

Vaše pocity obskurnosti a úchylnosti... nepociťuji.

Za to pociťuji u Vás "Klusovu ješitnost", tedy myslet si, že jen Vy /on/ máte pravdu... Pyšné a namyšlené...

Hezký den
06. 08. 2011 | 14:34

ZM napsal(a):

L.B. - v historii byla v minulosti a je i v současnosti celá řada lidí, které lze označit jako psychopaty. Např. Hitler, Stalin,nebo v současné době Kim Čon Il. To jsou diktátoři. Klaus je naštěstí "jenom" prezident :) Není vyloučený, že kdyby získal moc, tak bychom se dočkali převýchovných táborů, kam by vozili odpůrce klausova "učení" a ve škole by se učili klausovi výroky a povinná četba by byly klausovy knížky :)
06. 08. 2011 | 14:42

dexx napsal(a):

antoninovy:

Klaus a ODS potřebují těžit rezonanční horské smrky v NP Šumava především proto, protože ODS vlastní anonymní akcie LČR a těžebních firmem, které se od LČR oddělily za ředitelování dosazených ředitelů s knížkou ODS. Strana musí být z něčeho živa!
Bácz a Sindh už nežijí, Drobil krádež 3 miliard Kč z SFŽP s 500 000 000 Kč přímo do pokladny ODS zpackal a pár stovek milionů z Vondrovy krádeže PROMO PRO to nenahradí. Zvláště, když některé incidie nasvědčují, že Vondra, kůň CIA v ČR a spoluvlastník konzultační firmy Dutko, která lobbuje v ČR za zbrojní zakázky US firem, je Usáky dosazený místodržící a ODS na něho nemůže. Vondra tak může krást na vlastní triko, případně pro někoho jiného než ODS...
06. 08. 2011 | 14:46

L.B. napsal(a):

ZM: Až tak hrozné mínění o Klausovi nemám :) Ale jeho škození obrazu ČR v zahraničí mě vysloveně kaká.
06. 08. 2011 | 14:48

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý a nadávku obsahující příspěvek, neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů

P.S. Ne proto, že se týkala hlavy státu (mimochodem trestný čin Hanobení hlavy státu byl zrušen v roce 1993, neboť to byla nedemokraticá hloupost, urážka je sprostotou, ať se týká kohokoliv), ale proto, že zde jsou nadávky v rozporu s pravidly. Osobně si pak myslím, že neustálá snaha podstatné části společnosti navzájem se urážet je důvodem dnešního poněkud neutěšeného stavu věcí (současného pana prezidenta ani zdejší debatéry nevyjímaje).
06. 08. 2011 | 15:03

Iktus napsal(a):

Pane Pehe, škodíte jen sám sobě.
Jak pana Klause nemusím již od dob bankovního socialismu, tak jsem vždy ochoten uznat, že má alespoň nějakou vlastní koncepci a tvář.
Oproti všem ostatním bezzubým fašistoidům a houbovitým příživníkům, mezi kterými je Krysína Kočí příjemně vyhaněným a zřetelným zjevem.
06. 08. 2011 | 15:04

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, pan Klaus, na rozdíl od všelikých klémů, zápotondů a jiných gustávů je zatím nejlepší prezident, které ho jsem zažil. Jinak díky za každé nové pehe.
O ekopošukismu pak více zde...
http://www.antimeloun.cz/?p=1339
06. 08. 2011 | 15:12

honolulu napsal(a):

Kazdy den na vas Brusel sije nove habadury. Rika vam jak musite jednat a myslet. Vas president mysli samostatne. Snazi se vas chranit - vasi suverenitu a statnos.
Brusel na vas chysta quotu. Prijdou k vam "cernousci" !
Budete vzpominat na Cigany jako na katolicke ministranty. To vas ceka !
Vas president je svaty clovek, za trpelivost s vami, vy slepisi.
Ja bych vas vymenil za bednu toaletniho papiru "soudruzi".
Sama kritika nadavky a nic konstruktivniho. Kdyby nebylo pera v Santiagu, tak si vymyslite neco jineho...Protoze vase "pero" uz nepise...
Za dva roky vas znovu nikdo nebude volit. Uz se tesim, jak se vam bude chechtat.
06. 08. 2011 | 15:14

Iktus napsal(a):

Ajta

Talmud, vedle úplných hovadin obsahuje, jako každá literatura, i skvosty moudrosti. Vámi uvedený citát k nim patří.
Zrovnatak Frankfurtská škola zplodila vedle spousty škváru opravdu humanistická díla prohlubující lidské poznání. Jmenovaný Fromm myslím přispěl spíš k tomu druhému.
Jestli chápu správně váš nick, znamená to: Ajta, zase žid! Zkuste se někdy vydýchat.
06. 08. 2011 | 15:18

zemedelec napsal(a):

Pane Honolulu.15:14z
Vy jste se zapomnel poradit u hvězd,tohle napsat,tak začínám pochybovat o Vašem zdraví
06. 08. 2011 | 15:28

Stařeček napsal(a):

pane Pehe, obyčejně Vás čtu a souhlasím s Vámi. Zaobírat se ale takovými ptákovinami jako je všeobecný slet homosexuálů a Klausovy výlevy, to je v situaci, ve které se nacházíme, opravdu na silný žaludek.
06. 08. 2011 | 15:29

sulestino napsal(a):

Takže už můžeme pro něj oficiálně používat termín deviant, říkal to pan prezident. Hurá. Klaus je politický deviant. Klaus je ekonomický deviant. Klaus je environmentální deviant...
Zní to fajn, je to hodnotově neutrální a poměrně přesně označující realitu. Asi to začnu používat pořád. Myslím, že by si to mohl dát na vizitku, zní to dobře.
Čtvrtníček a Klaus v dřevních dobách České sody
http://www.youtube.com/watch?v=5C1yzZrjGNA
06. 08. 2011 | 15:56

ghándí napsal(a):

mužete na klause nadávat jak chcete, ale kdyby jsme ho poslouchali, tak neska nemáme žádné problémy. klaus na začátku devadesátých let navrhoval ustavní zákon o vyrovnaném rozpočtu. oranžoví a rudí komunisti z toho dostali záchvat a prskali deset metrů daleko. neska se k tomu samozřejmě žádný socbolševik nehlásí, ani k tomu, jak ještě před pár lety oranžový komunisti v čele s paroubkem vykřikovali, že se klidnně můžeme zadlužovat, protože např. v porovnání s itálií máme dluh směšně malý. naštěstí alespon já mám dobrou paměť.
06. 08. 2011 | 16:05

Mud.. napsal(a):

Pehe
Pan Klaus má jednu vystudovanou vysokou školu. Pan Pehe má tři vysoké školy a celých dvacet let nepřetržitě toho jedno titulovaného oponeturuje!!! Ten Pehe určitě přečte všechny informace o panu Klausovi a vymezuje se. On nikdy nic pořádného nedělal. Byl gumaprávník, gumafilosof a gumazahraničnívztahák. Všichni znají vztahy mezi titulovanými! Pehe - Klaus nepadne jediné vulgární slovo. Víte jak Klaus dává najevo nevětší pohrdání-mlčením, nereagováním. Kolikrát vy netitulovaní jste byli od titulovaných odraženi mlčením? Určitě netitulovaný Breivik byl z části procent "zabiják" z viny titulovaných, kteří nereagovali na multikulti kritiku.
Pehe, napíši tomu panu Klausovi, aby z vás sejmul malinkým reagováním toho prokletého traumatu k němu! Viděl jste V.Havlla? Viděl jste V.Klause? Rozdíl pět let a takový příšerný vzhledový rozdíl, co? Klaus hold mládne Pehemu na just. Udělejte s ním rozhovor, než si ho odnese pan Generální Bůh všech galaxií!
06. 08. 2011 | 16:12

Zrzkismus drzkismus napsal(a):

Homosexualismus a klausismus. Češtino, braň se.
06. 08. 2011 | 16:14

Kalousková napsal(a):

Nebýt Klause, tak máme Euro. A všichni víme, jak to s Eurem brzy neslavně skončí. Ještě budeme všichni děkovat Bohu za našeho presidenta.
06. 08. 2011 | 16:22

Johanna napsal(a):

Mud., to myslíte vážně?
Klaus spíše mlčí, neb nemá co říci. Všechna jeho arogantní "zazdívání" již známe, slůvka, větičky a urážečky také.
Peheho neobhajuji, ten je neškodnej. Jak někdo poklonkoval a sloužil Havlovi, myslím si o něm svoje.
U Klause mě mrzí, že když potřeboval lidi na své zvolení, skřípal zuby, že musí něco jako "prosit". Když ho zvolili, nikdy již nedal najevo - ni brvou - něco jako "vděk" či pokoru.

Pokud mu jeho velkopanskost neumí vytknout ani Lííívie při podávání dvou kravat každé ráno, je to asi na občanech ČR (který dělá prezidenta), aby mu bez skrupulí řekli, co si o něm skutečně myslí.
Máme mu pochlebovat a padat na zadek? Toho si snad při svém úřadování se servilitami užije dost.
Klaus si nesmí myslet, že je absolutně vše dovoleno. Obyčejný ekonom a podprůměrný prezident prostě není hoden.
Pokud jste z něj tady někdo ujetej, buďte.
Já ho prokoukla ještě v r.1989, kdy si ho všechny ženy se vzdechy lepily do kanceláře.
06. 08. 2011 | 16:27

Johanna napsal(a):

Paní/Slečno Kalousková, to asi bylo jedno z mála posnažení se Klause, že to euro nemáme.
To bych snad čekala jako samozřejmost, ne?
Máme tu však naštěstí slovutnější ekonomy a Klaus naštěstí nerozhoduje o všem jako absolutistický monarcha. On sám by totiž neprosadil nic. Myslím, že to byla zásluha více lidí, ale Klaus (jako správný Čecháček) vzal lesk a slávu na sebe.

A co Klausovo angažování se v Rumové aféře, Pepovi z HokgKongu, pádech bank, tajemných sponzorech ODS ...?
Opravdu Vám nepřijde "divné", že ho chtělo dost lidí Sarajevským atentátem odstřelit?
Copak, oni ho asi neměli rádi, anebo zjistili, že to není ten správný odborník?

Trochu se nad tím zamyslete.
06. 08. 2011 | 16:37

Čochtan napsal(a):

Milé sulestino,
deviace je odchylka od normálu, nebo i úchylka.
Klaus se odlišuje. Ne od normálu, ale od průměru. Je mnohem inteligentnější, než většina zdejších diskutérů. To ovšem těžko nazvat úchylkou.

Honolulu má pravdu.
Socialistická EU chystá hnusné podrazy. Třeba nucený nákup dluhopisů. Od roku 2013 mají podle chystaného nařízení banky a fondy kupovat především dluhopisy Evropské unie a Záchranného fondu eurozóny! Kdo nebude kupovat dost těchto dluhopisů, čeká ho odebrání bankovní licence.

Těšte se. Vaše úspory budou v (cenzurováno)
06. 08. 2011 | 16:47

Johanna napsal(a):

Pane Stejskale, asi je stále ještě rozumné mazat příspěvky s MAGOREM na adresu hlavy státu,

ale,

dovolte, abych zde zopakovala, že za zhrubnutí poměrů, nárůst arogance, nepokory, machrování, zpanštělosti a ješitnosti a neuvěřitelné zpupnosti (když není po jeho) zde zejména začali zpočátku "naší křehké demokracie" přispívat oba prezidenti.
Havel, když nám dal políček (kromě amnestie a omluvy sudeťákům) tím, že na jedné straně stále mluvil o svém komunistickém kriminále a zrůdnosti StB, ale na straně druhé se dal do tandemu s Čalfou a ponechal Junka (vzdor jasným pravidlům o býv.členech StB na vedoucích místech)ve vedení Chemapolu...
Co si měla zkoprnělá věřejnost, stále si ještě idealizující Havla o tomto dramatikovi myslet???
A Klaus?
V minulém příspěvku p.t.Kalouskové jsem uvedla Klausovy minusy, které - promiňte, ale snad rozeznáme kvalitního ministra financí a premiéra ČR - byly, jsou a budou alarmující.
A Klaus? Místo aby začal tyto svoje stíny včerejška napravovat, cynicky jede dál a vyrábí dokonce os(t)udné příhody.
Zapomíná, že reprezentuje ČR!
Že nedělá ostudu jen sobě!
A to máme dál mlčet? Normalizace snad skončila, ne?

Děkuji Vám za názor a odpověď.
Pokud jsem se v osobě Klause dotkla Vašeho favorita, tak promiňte. Chlapa a prezidenta svého si představuji jinak.
Bohužel, volba hlavy státu je unás stále ještě jako VOLBY za minulého režimu. Sice nikam nemusíme, ale k výběru prezidenta se před zvolením vyjádřit nelze ...
06. 08. 2011 | 16:49

Johanna napsal(a):

Čochtane, tak v čem je ten Váš Klaus tak super vzdělaný?
Jako prezidentka bych si (při zaměstnání) dodělala profesuru z ekonomie také. Stačí mi vzdělávání "kádrů" na plzeňské VŠ.
Co tam máte dál?
Angličtina? Umím zřejmě lépe a nejen anglicky.
Co tam máte dál?
Že si umí vydupat pozornost a svými úšklebky dělá z lidí p.tomce?
To snad není klad.
Co tam máte dál?
Že píše knihy? No, to mu píšou jiní, asi by na to při prezidentování neměl čas.
Co dál?
Cestování za peníze daňových poplatníků?

Vás asi mylně informuje jeho prohnanost a pohotovost reagovat na každou otázku. No, v televizi to vypadá jinak a na besedách se studenty je přísný výběr jak studentů tak otázek.
To je potom jako vystoupení s pejsky v cirkuse.
Co tam máte dál?
06. 08. 2011 | 16:57

nesvazák napsal(a):

Nevím co by musel Klaus udělat,aby jeho skalní fanatičtí obhájci řekli,tak to už je na demisi. Klaus neměl být nikdy prezidentem,a když už se stalo díky Grossovi a poté díky komunistům,tak měl být již několikrát odvolán. Historie se všem těm obhájcům tohoto sebestředného Narcise jednou vysměje... Ale to oni již budou vyznávat kult někoho jiného a na jméno Klaus si již nevzpomenou.
06. 08. 2011 | 16:58

hanah napsal(a):

honolulu

nebojte, nejsme všichni klausohryzci, někteří z nás mají ještě zdravý rozum a vědí, za co si mohou Klause vážit.

Některé ....jej ovšem prokoukly už v roce 1989. Těm je těžké oponovat :-)
06. 08. 2011 | 16:58

zemedelec napsal(a):

Pane Pehe.
Pořád dobré,díky.
Kalousková,jste vedle jak tá jedle.
Pani Johanna to napsala dobře,já bych musel použít nemravná slova.
06. 08. 2011 | 16:59

Johanna napsal(a):

to zemedelec:děkuji.
Myslím, že bychom se mohli osmělit - a to všichni - a slušně, leč asertivně se na adresu pana prezidenta začít -poněkud důrazněji-ozývat.
Pokud to totiž neuděláme, nelze se potom divit, že se Klaus bude dál chovat "klausovsky"=dál bude nosit hlavu v oblacích, přehlížet nás jako chrám Sv.Víta a dále si bude myslet, že jsou téměř všichni kmáni pouze nepříjemná masa, která stále jen něco chce, ale málo ho obdivuje...
Strašně ráda bych ho za něco obdivovala, ale není zač!!
Která žena by zkousla, že "ten její" bere pera v zahraničí a obletělo toto video několikrát celý svět?
To je pro paní Lííívii něco jako reklama?
Která žena by zkousla, že ten její rozumí absolutně všemu, včetně letecké bezpečnosti?
Myslím, že Klaus může mít až patologickou nenávist ke všem a všemu, co - dle něj - chce snižovat "jeho vážnost", "jeho ego" a "jeho narcizmus".
Neslyšela jsem nikdy, že by někoho uznával či obdivoval.
Je tu přece ON, inženýr všeho.
06. 08. 2011 | 17:10

Johanna napsal(a):

No tak, hanah, ven s tím!
Za co si máme Klause vážit?
Já připouštím, že nevím všechno, tedy jen směle do toho!
Nebo se necháte prosit jako prezident?
Jste primadona?
Nebo si budu myslet, že jen nevíte, co napsat!
06. 08. 2011 | 17:14

bluebird napsal(a):

Nejlepší je Honolulu, ale šetřet munici, Klausovi ještě chybí rokapůl, bude se to zintenzivňovat a bude asi docela velká sranda. Ale mám dvě otázky: Chce tím Klaus říci, že cítí s homosexuály, kteří se se svou orientací necpou na náměstí, protože se stydí dělat si z toho program? Je to tak, že Klaus může být homosexuál, ale nemůže být homosexualista, protože je klausista? A ještě, může mi někdo ukázat přednost toho, že nejsme v euru, když stejně neseme plné náklady sanace Řecka máme v tom banky, celou škodovku, ale nemůžeme do toho mluvit? To sitady jako někdo myslí, že přežijem s korunou, pokud lehne euro a třeba Bavorská ekonomika, jejíž jsme součástí. Ale, přidám si ještě další, neví někdo kde jsou ty stovky sudetoněmeckých žalob po vstupu Lisabonu v platnost? Ale homosexualismus vpřed, klausismus ho zpopularizuje, o to asi jde.
06. 08. 2011 | 17:20

mb napsal(a):

johanno děkuju ... ale myslim že si vaši obhajobu nezasloužím ... samozřejmě že NENÍ SLUŠNÉ říci o hlavě státu, že je magor ... ale znate to: ma to čtyři nohy jako pes, štěká to jako pes, vrčí a kouše to jako pes ... bude to pes ...

říká to: environmentalisté jsou horší al kajdy
člověk žp neničil a neničí
nerozliší to špinavé peníze
dává to příklad jen v sobectví, bezohlednosti a
neurvalosti
a živočišných druhů přibývá

bude to ... Klaus ...

/ jo a navic vytváří virtuální slova proti kterým pak o to zuřivěji bojuje .../

nahnědává, nahnědává, hnědne, nahnědává ...

njn ... johanně díky a hezky den všem diskutujícím ...
06. 08. 2011 | 17:30

hanah napsal(a):

Johanna

Nenapsala jsem, že si někdo má Klause vážit. Natož vy.

Btw - co je to zkousnout ?
06. 08. 2011 | 17:30

mb napsal(a):

a jarpor vam tedy nevadi ze se klaus nechava platit soukromými koncerny ? v pozici hlavy státu ? necítíte ten rozpor ? klaus chce aby se k nemu okolí chovalo jako k hlavě státu 24 hodin denně ( viz. neprojití rámem a vyjádření ochvata ) ... a přitom prezentuje minoritní a osobní názory, kterými českou republiku nerepresentuje ( či jí dělá ostudu ) ....

přestřihne pásku phillip morris a jde pobesedovat se školáky na 1. září .... vždyť je to zvrhlé, úchylné a zrůdné ...

njn ...
06. 08. 2011 | 17:33

Johanna napsal(a):

Zkousnout je něco jako "zatnout zuby" anebo "něco přetrpět".

Stůjte si za svými názory, já osobně Vás lámat (něco jako přesvědčovat) nebudu.
Všechny nás zhodnotí dějiny.
Možná snad přiznáte, že Vaše veselí (=radost) nad osobou Klause v r.1989 jste již možná do dnešních dnů "přehodnotila".
06. 08. 2011 | 17:41

mb napsal(a):

hanah 16 58 ... nekdy nekde jste psala ze uz klause nemusite ... pokud ovsem nekdo nezneuzil vas nick ... zdravím
(jo myslim ze to bylo v souvislosti s perem) ... zdravim
06. 08. 2011 | 17:44

Sutech napsal(a):

Klaus je na funkci prezidenta už podle mne trochu moc starý, přecijenom mu letos je 70 roků. Nicméně s tím, že existují některé nebezpečné ismi se dá souhlasit.

Co se týče Hájka, zdá se mi, jako by ten člověk byl mírně zamrzlý v čase. Nicméně, taktéž nevidím důvod, proč by měla být taková akce podporována z vedení města. Nevšiml jsem si, že by demonstrace ať už kohokoliv měly oficielní podporu.
Ono je totiž nejlepší řídit se pravidelm "V ložnici si dělěj co chceš, ale neobtěžuj s tím"

Ohledně v článku zmíněného pana Bátory, nevidím v jeho přístupu problém. Navíc pochybuji, že by ze své současné pozice mohl nějak zasáhnout do chodu státu, ikdyby se pokoušel zěmnit právo, musel by jeho návrh schválit parlament.
Jestli se někomu nezdá akce D.O.S.T., dvolím si zde uvést jednotlivé body.

Odmítnutí antidiskriminačního zákona
Odmítnutí Lisabonské smlouvy a podpora prezidenta Václava Klause
Ochrana rodiny založené na manželském svazku muže a ženy
Odmítnutí multikulturní společnosti
Uznání nedotknutelnosti soukromého vlastnictví

Jediné, co se mi zdá, že může být někým chybně pochopeno je to o multikulturní společnosti. Je pravda, že moderní je ji obhajovat, ale jak se ukazuje a jak loni prohlásili i někteří státníci, tak multikulturalismus SELHAL, viz. například vraždy ze cti.

ti co jej chtěli odvolat poskytl IP:213.129.130.*
Nemoh se zbavit dojmu, že vadí jen jedné skupině obyvatel, které, jestli se nepletu, tak je podle oficielních údajů jen 30 000

Seunam těch aktívistů:
Jarmila Balážová, předsedkyně ROMEA, o. s.
Zdeněk Ryšavý, výkonný ředitel ROMEA, o. s.
Jelena Silajdžić, ředitelka o. s. Slovo 21
Jakub Čihák, ředitel o. s. R-mosty
Katarína Klamková, ředitelka IQ Roma servis, o. s.
Klára Kalibová, ředitelka In IUSTITIA
Dáša van der Horst, ředitelka Amnesty International
Markéta Kovaříková, ředitelka Českého helsinského výboru
František Kostlán, ROMEA o.s.
Věra Roubalová Kostlánová, psychoterapeutka pracující s migranty
David Beňák, člen Rady vlády pro záležitosti romské menšiny
Lenka Balogová, členka Rady vlády pro záležitosti romské menšiny
Božena Filová, RomPraha, o. s., členka Rady vlády pro záležitosti romské menšiny
Renata Köttnerová, členka Rady vlády pro záležitosti romské menšiny
Cyril Koky, člen Rady vlády pro záležitosti romské menšiny
Lýdia Poláčková, členka Rady vlády pro záležitosti romské menšiny
Jozef Holek, člen Rady vlády pro záležitosti romské menšiny
Lenka Kurová, členka Rady vlády pro záležitosti romské menšiny
Jozef Baláž, člen Rady vlády pro záležitosti romské menšiny
Jan Cverčko, místopředseda sdružení HCB 3000

vím, že jsem mírně ujel mimo rámec tématu, ale vše se vším souvisí.

P.S. nikde jsem nenašel, že by D.O.S.T. vystoupilo proti židovské obci, tedy nechápu, proč ona vystoupila proti nim.
06. 08. 2011 | 17:51

Johanna napsal(a):

mb, jak byste nazval současnou českou hlavu státu se všemi jejími atributy?
Tak buď byste nemluvil pravdu a musel přibarvovat
anebo byste krátkým, řízným a výstižným pětihláskovým a všem zrozumitelným výrazem-nám Čechům známým od školních škamen-počastovat někoho (zde hlavu státu)kdo si to plně zaslouží.

Myslím, že si tu stále hrajeme na demokracii, ale občas si ulevit na adresu hlavy státu-kterou já jsem nevolila, ani jsem si ho nepřála-stále nemůžeme.

Tak jako se ze zločince Grasela stala nadávka, ze staroněmeckého da Heisel rovněž, můžeme se nadát i jiného zdomácnění.
Mi k smíchu stačí imperativ od slovesa KLAUEN (šlohnout) Klau´ s objektem ES.
Ne nadarmo se říkává NOMEN OMEN.
06. 08. 2011 | 17:54

honolulu napsal(a):

Pane zemedelec,
ja jsem se poradil s hvezdami ohledne Vaseho presidenta uz 2x . On je Geminy, 3. - dum a je na tom dobre.
Ma analyticky mozek a do vseho vidi. Prokoukne kazdou habaduru.
Je velmi inteligentni, ale nedba na diplomaticke chovani, tak jako po nem zadaji prizdisraci a korouhvicky.
Ma schopnost inspirovat a motivovat druhe. Je nadany na vyzkum, PSANI, socialni reformy a je sikovny na politiku.

Je hodne snazivy, a to ohrozuje jeho zdravi. Vydava ze sebe velke mnozstvi energie. Umi zenergizovat i druhe a je persistent. To vse ho vycerpava. Potrebuje proto vice odpocinku.
Jeho velka Arcana je XIX. Slunce t.zn. uspech, ale predstavte si lidi, on ma rad i umeni a nejakou vedu.

Pane Cochtan,
zdravim Vas. Jsem Vas stoupenec. Jste zde kralem logiky.
Tam, kde vladnou ideologie a emoce, je nebezpeci, ze z Vas chce nekdo udelat Johannku z Arku a upalit Vas na hranici "sv. inkvizice". Proto, prosim Vas zvazte kazde slovo, ktere by mohli certi zneuzit proti Vam. Tencokyda ma na Vas slozku.
Ve hvezdach jste registrovan jako general rytiru. (Grand master). Nedejte chochoracum do rukou zbran proti Vam dokud na ne nekdo nenasype DDT.

Pani Hanah,
chtel bych Vas poprosit, aby jste vice psala. Prece nevyklidime pole chochoracum.
(A ted jdu plavat.)
06. 08. 2011 | 17:54

zemedelec napsal(a):

Pani Johanna.
Pořád dobré,jenom vydržet.
Taky jsem od Klause očekával něco jiného.Na ekonomickém poli mu pšenka nekvete,na to nemá,zajímavé proč.Tak se pouští,jak se říká na pole neobdělané,třeba klimatologii,kde tu úrodu nebo neůrodu nemůžeme ani odhadnout.Jenom dodám po našem,všechno umí,ale nic dobře.
06. 08. 2011 | 17:54

mb napsal(a):

johanno .. ja ji nebudu nazyvat nijak ... jednak to pan stejskal nema rad ... a jednak je to neslusne ( mimochodem jsem vam vynadal ze jste vyjadrila hrube k pani tominove ... takze me necti ze sam se neudrzim na adresu ´hlavy statu´)

kazdopadne vas zdravim ...
06. 08. 2011 | 17:59

hanah napsal(a):

johanna

Tak to jste asi chtěla napsat skousnout :-). Nic se neděje, žádný učený z nebe nespadl.

Za svými názory, i pokud jde o Klause, si stojím. Nikoliv však od r. 1989, kdy jsem o něm ještě nic nevěděla.
06. 08. 2011 | 18:07

mb napsal(a):

pro johannu aspon náplast ...

a (uprimny) pozdrav i panu stejskalovi ...

http://www.youtube.com/watch?v=dl1bkAg3Q-Q&NR=1
06. 08. 2011 | 18:09

kim napsal(a):

MY, Václav Klaus, zvaný Velká Kikina, Capo di tuti capi, tunel más que todo tunelos, jednička mezi jedničkami, prohlašujeme:

největším odborníkem na homosexualitu v republice i na celém světě a možná i vesmíru jsme MY! Moji věrní pravičáci, rodná ODS, milí Mladí Konzervativci a absolventi Langerova institutu CEVRO i vy odpovědní občané, kteří nejste lůza, již brzy se dozvíte další z mých převratných myšlenek kromě ekologie sociologie, politologie, ekonomie, futurologie, biologie, chemie, fyziky, klimatologie, etiky, lékařství, strojnictví, ergonomie, vědeckého náboženství i k tomuto tématu, v němž kromě prakticky všech dalších témat, jak musím skromě podotknout, jsem v republice bez diskuze nepřekonatelný a s dojetím musím vzpomenout, že již dávno jsem překonal svůj dávný idol, totiž M. Friedmanna! Péťa Hájek, můj věrný "strážce Kikiní božské podstaty", připravuje k vydání mé sebrané spisy. Tyto osobně vybavil předmluvou, kde vysvětluje, jak máte chápat Naše božská slůvka a máte chápat Naše činy. Budr to zároveň návod, jak pravičácky myslet a jednat, tedy žít. Bude se to jmenovat "Růžová, nikoliv modrá, planeta aneb co je ohroženo více: klima nebo naše heterosexualita?" Moji milí pravičáci, užívejte toto dílo v pohodě, pracujte, plaťte daně ve prospěch ODSTOPABL, oni jsou nejpovolanější odborníci a myslí jen na vaše dobro a utáhněte si opasky, abychom se v budoucnu měli lépe!
poznámka - snad to Stejskal nesmaže. Myslím, že to není nic závadného.
06. 08. 2011 | 18:15

Johanna napsal(a):

mb, díky za Červeného Trpaslíka (Kamilu).
Ano, takto to u nás v poslední době chodí.
Kdyby prezident udělal cokoli, jede se dál.
Kdyby všichni prezidentovi muži udělali cokoli, Klaus se jich zastane.
06. 08. 2011 | 18:16

mb napsal(a):

johanna krivdite prezidentu ... kdyz hajek rikal ze bin laden neexistuje ( že je mystický, mediálně fikční a pohádkový) ... tak se klaus vuci hajkovi vymezil ... a řekl že věří v bin ladina ... takze zas nesmite prezidentu krivdit .... ale uz se o nem nebudu/odmitam bavit .... zdravim ...
06. 08. 2011 | 18:22

Johanna napsal(a):

kime, z Vás něco bude.
Dřív bych se snažila tuto filipiku na hradního pána eliminovat,
leč časy se mění a já si budu jeho aroganci posledních dní také pamatovat.
Myslím, že chodí na WC stále ještě do stejné místnosti(ač s panáčkem) a nemusí ze sebe dělat nadčlověka.

Jako psycholožka bych spíše řekla, že za celou jeho "velkoústností" je pouze malý český strach z toho, že někdo odhalí, že to je obyčejný mluvka.
Zaplať nám to Bůh, že už to celý národ - krom supernatvrdlých - ví.

Politický podzim v ČR bude horký a já doufám, že dojde i na setrvání prezidenta v úřadě.
06. 08. 2011 | 18:22

Johanna napsal(a):

mb, chápu!
Prezident "věří v Bin Ládina" (jak píšete),
mnozí z nás zase věří v Boha.
Nikdo však nevěří v Klause ...
06. 08. 2011 | 18:25

Johanna napsal(a):

hanan, ach ano.
Jistě že SKOUSNOUT - omlouvám se.
06. 08. 2011 | 18:29

hanah napsal(a):

Za to se, milá Johanno, neomlouvejte. Já jen, že mj. byla řeč i o vzdělanosti, tak abyste ze sebe příště nedělala trubku.
06. 08. 2011 | 18:35

zemedelec napsal(a):

Pane Honolulu.
Děkuji za odpověď.
Nejsem astrolog,ale rád pozoruji oblohu,když mám k tomu příležitost.Tak hluboce,abych porozuměl vesmíru,nemám.Jenomže u hodnocení V.Klause,jste určitě zapomněl na nějakou hvězdu.Vědec, odborník,inteligent,nikdy ze sebe neudělá to co nám předvádí prezident.Jeho činy a jednání by museli být jiné,právě takové jak pišete,ale u V.Klause jsem je nezaznamenal.Pane Honolulu ještě jednou se tam pidívejte.
06. 08. 2011 | 18:38

mb napsal(a):

hanah ... jeste prosim zareagujte zda jste ještě klausistka nebo uz ne .... fakt jsem mel pocit ze uz mate dost ( v souv. s perem) ... ale mozna se pletu ... nebo nekdo zneuzil vas nick ... zdrvm
06. 08. 2011 | 18:41

JC napsal(a):

Klausismus ? No jistě, když existuje antiklausismus. Ten se nazývá Peheismus.
A tak si budeme pamatovat, že vyznavač Peheismu by se raději nechal přežíznout 4% "normálem" než by přiznal, že Klaus má recht.
Doufám, že příští president půjde v čele oné parade s růžovou špeckou na hlavě a bude tak celému světu demonstrovat, že už jsme opět normální zemí.
06. 08. 2011 | 19:02

kim napsal(a):

Johanno,

děkuji, že jste ocenila můj záznam spontánního vyjádření Václava Klause k aktuálnímu tématu! Věnuji se trochu Kikinologii, takže mám rozbory projevů Božského z první ruky! :)

Také doufám, že podzim bude horký a že Božská Kikiní podstata, ona neprůstřelná aura našeho Velkého myslitele, vytvářená jeho pochlebníky, kterými se obklopil a podplacenými médii za peníze ukradené státu, utrpí nějaký ten šrám...
hezký večer
06. 08. 2011 | 19:05

jarpor napsal(a):

mb

Představuji si Vás, jak byste "řešil" pozvání... kocernů i Philips Moris... a zahájení školního roku...,
jak ochotně vlezete do každého rámu... a jak odpovídáte : Většinový názor je sice takový, ale můj osobní, tedy, prezidentský je onaký...

Chorobná nenávist jakou zde projevujete Vy, k lidem s jiným názorem je mi opravdu cizí...

Každý jsme z masa a kostí, s chybami i s dobrými stránkami... Já, Vy i Johanna.

A teď se omlouvám...
Je krásný večer... Klaus, Vy, Johanna... lituji. Nejsem fanatik...

Hezký večer
06. 08. 2011 | 19:57

Věra napsal(a):

Johanna

Píšete, že umíte zřejmě lépe - a nejen anglicky - než prezident Klaus. Jako prezidentka byste si při zaměstnání dodělala profesuru z ekonomie také, víte, že VK knihy nepíše, protože by na to neměl čas - autorem je podle Vás někdo jiný....Když máte o sobě tak vysoké mínění a tolik toho umíte, měla byste to v příštích prezidentských volbách určitě zkusit. Třeba by si Vás muži v ČR se vzdechy také vylepovali v kancelářích. Ti, kteří by Vás hned prokoukli, by to holt museli skousnout.
06. 08. 2011 | 20:25

Kafral napsal(a):

Když už jsme u těch "ismů", připomněl bych, v souvislosti s "klausismem" také možný "tunelismus", i když se mi jako vhodnější líbí "tuneliáda". On to byl více méně sportovní výkon, oblafnout tolik lidí. Ale nevnucuji, račte si vybrat.
06. 08. 2011 | 20:41

mb napsal(a):

jarpor ... myslím že to není chorobná nenávist ( ale třeba se pletu ) .... Klaus je podle mne (extremní a extremistický) škodič ... který se za svou politickou karieru dopustil tolika neudržitelných přešlapů ... že by to komukoli jinemu zlomilo vaz, Klausovi ne ...

mě to spíš není jasné že mu všechny jeho věci procházejí ...

a proto myslim že problem neni klaus ale společenská odpověď na Klause ... která je nedostatečná ...

v současnosti zneužívá / tuneluje prezidentskou funkci k propagaci svých úchylných ( deviantních ) názorů ...

já s tím nic nenadělám ...

zdravím .... ( snad ) rovněž nejsem fanatik ... ale Klaus me relativně (dost) vytáčí ... njn ...

i vam hezky vecer ...
06. 08. 2011 | 20:43

Kritik napsal(a):

tentokrát se pan prezident s tou homosexualitou a homosexualismem docela trefil. Bylo by dobré tuto definici pojmů ještě rozšířit obecně o genderismus, který je velmi módní zejména v Evropské unii.

Takže nevím, pane Pehe, přestože si člověk nanejvýš váží Vašich analýz a rozborů, tentokrát by bylo na místě se mírnit a uznat logické uvažování našeho prezidenta. On totiž neřekl nic jiného, než co říkají jiní filozofové a teologové - jsme neustále obklopování novými ideologiemi, které si činí nárok na naši svobodu a které nás mají přivést do tupého otroctví. Počínaje reklamními "nevaž se, odvaž se", kde se ke svobodě (skutečně však ke zotročení) požaduje naše závislost na koupi nějakého zboží ("hovádka Boží nakupují zboží") a konče různými -ismy, např. homosexualismem, který nemusí být konečný a může zrovna tak vyústit v legalizaci např. pedofilismu.

Co se týká "pravdy a lásky" včetně jejich vítězství, určitě bychom tomuto výroku pocházejícího z křesťanství neměli nic vytýkat. I když zde ho pronesl jeden bývalý prezident jen tak mimochodem, aniž si uvědomil, že jej musí také potvrdit svými skutky.
06. 08. 2011 | 20:54

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Krysař zapískal a klausohryzci se houfují.
06. 08. 2011 | 21:09

Johanna napsal(a):

Milá Věro, nemám v sobě tolik možné zášti jako prezident Klaus vůči obyčejným lidem, abych šla do všeho!
Možná se mi příčí být v možném "dobytčáku" všehoschopných lidí.
Máte dojem, že bych mohla být jako prezidentka Old Shatterhand v sukních? Těžko.
A protože nemám tak otrlou povahu - jako prezident Klaus - urvat si co do peněz z prezidentského úřadu maximum (asi jste, milá Věro, málo informovaná o tom, co se děje na vrcholu společnosti),
budu raději dál kritizovat Klause a snažit se dosáhnou neprohnilé společnosti.
Jste teda holka naivní. Vás by bavilo, že by Vás bulvár snímal na záchodě, pochybné firmy by Vás kontaktovaly pod rouškou humanity a postklausovské kádry by Vám nedaly dýchat?
VY byste to, Věro, dělat nemohla!!
06. 08. 2011 | 21:39

Johanna napsal(a):

kime, myslím, že na podzim naše kikina konečně skončí.
Je to proces neodvratný, ač kolem sebe bude kopat dostatečně.
První pád zažila kikina v r.1997-to ji ještě Macek zachránil.
Nyní je o dalších 2x7 let dál, takže už by mohl "odprejsknout".
Promiňte mírně expresivní výraz, ale on jinak nerozumí.
Prezident kterýkoli jiný by byl lepší.
06. 08. 2011 | 21:45

Johanna napsal(a):

hanah, ale já jsem trubka! Čistě splachovací!
Jestli Vy jste se někdy nespletla, paní Dokonalá, tak to já zase jo.
Jistě umím i tak gramatiku lépe než Vy!
I tak díky moc za upozornění.
Za trest nebudu mít v neděli kafe s milencem.
Ostatně-bulvár Vás o tom bude brzy informovat!!

C´est la vie!
06. 08. 2011 | 21:50

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Johanna:
"Prezident kterýkoli jiný by byl lepší."
To jsme poznali už na tom předcházejícím. ☻
06. 08. 2011 | 21:52

Johanna napsal(a):

Ale Zbyněčku!
Prezident Havel byl něco jako ministr let (krvavých) padesátých a ministr let svobodnějších šedesátých.
Tento prezident Klaus JE prostě závadovým prezidentem, neb neumí komunikovat s lidmi, udělal si z prezidentského úřadu byznys (tím se nikdy netajil) a jeho ješitnost, arogance a nabubřelost je prostě nevídaná.
Nevídané je též to, že mu to nikdo zatím neřekl.
Nevím, k čemu je mu jeho paní Lííívie, která zřejmě je na prachy stejně jako on.
Ať ty prachy seženeme kdekoli, hlavně když je máme-je asi heslo bývalé příbuzné komunistického pohlavára Šalgoviče.
06. 08. 2011 | 22:08

Zilvar napsal(a):

Větší blábol jsem už dlouho nečetl pane Pehe,mám zato, že kdokoliv si přečte Klausovo vyjádření (a ne jen co kdosi o tom napsal) musí s ním souhlasit, není tam nic z čeho je obviňovaný. A proto se mi nechce věřit že jste byl kdysi nejrychlejší spermie pane Pehe.
06. 08. 2011 | 22:29

mb napsal(a):

hanah mi neodpovedela ... skoda ...
06. 08. 2011 | 22:34

BAPE napsal(a):

pro Pehe

Tentokrát má Klaus, jako že ho vůbec nemusím, pravdu v tom, že dělat z homosexuality nějakou přednost a" předvádět se" neboli upozorňovat na to prostřednictvím výstředností / hezky: extravagance/ pestré a pyšné / anglicky: pride/ procházky městem, jako na Prvního máje ,to je zpupná provokace docela malé menšiny / 4 procenta v populaci/. To jistě odporuje ustanovení o dobrých mravech.Tolerance je o snesitelnosti, nikoliv o propagaci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
06. 08. 2011 | 23:12

honolulu napsal(a):

Pani Johanno,
ja si zacinam myslet, ze jste se do pana presidenta ZAMILOVALA !
Ano, asi to tak bude. Vy ho tak silne nemate rada, ze to hranici s laskou. Prece vite jako psycholog, ze nenavist i laska jsou sourozenci.

Jak k tomu prijdu ja, kdyz ja jsem zamilovan do Vas, pro Vasi vzletnou dusi, intelekt a znalost 10 jazyku. Nejdrive jste me ranila, kdyz jste oznamila, ze jste vdana a dnes jsem se dozvedel, jak silnou emoci ve Vas pan president vyvolava. A ja s mojim obdivem k Vam a ruznymi fantaziemi jsem odstaven na neurcito. Nikdy Vas nezajimaly moje prednosti a dary z nebes.
Vy si proste myslite, ze bydlet na kopci vedle kostela (hrad) by bylo lepsi nez se mnou ve stanu nekde v Everglades. (Hadi, aligatori.)
Pani Johanno, vzdyt mate popletene priority, nemrzi Vas to ?...
Ujmul bych se Vas a ukazal cestu ke svetlu a logice. Byla by jste pravicove zamerena.
(Ted radeji zmizim, aby me Vas pan manzel nenamlatil).
06. 08. 2011 | 23:14

Oliver napsal(a):

Argumentacni vybava antiklausovcu je stale stejna, tunelovani, spinave penize, kikina, pruzinsky, arogance atd.. Nevadi, ze jsou to myty, tak dokonale zivene novinami nebo lidmi jako Pehe. Ono je obtizne priznat, ze se ten clovek tak malo plete a oni se pletou skoro porad. To je zdrojem takove nenavisti, ktera se jen tak nevidi. Pehe je postizeny, je jen reprezentantem techto zamindrakovanych lidi. Neni skoro prispevku za poslednich patnact let, aby nepsal o Klausovi, to neni normalni, rekl bych ze je to skoro deviantni.
06. 08. 2011 | 23:27

HLEDÁ SE KVALITNÍ NOVINÁŘ napsal(a):

Pane Pehe,

pan Urban z vedlejšího blogu pracuje pro University of New York. Nevíte jestli letos otevřou obor HOMOSEXUALISMU ?

K dnešnímu blogu se nevyjádřím. Je to trapárna. Jo, kdyby nebyl Klaus, kde by byl pan Pehe ?
06. 08. 2011 | 23:51

Anita napsal(a):

Pýcha předchází pád (čím větší a delší pýcha, tím tvrdší a bolesnější pád)

V nejlepším přestat (každý by měl vědět, kdy za včasu a se ctí odejít, než stane se šaškem pro lidi)
07. 08. 2011 | 00:52

Maximus napsal(a):

Božínku, božínku, ten náš růžovoučkej Kikinka podobojí je proti nám??? Ále kdež, to zas´ bude jen nějaká hra, jako před časem když se nechal vidět s mladou domnělou milenkou, však také to dalo práci Livče tu holku vybrat, zakomlexovaní Češi potřebují přece mužné lvy salónů, už se těším jak ho zase zapíchnu, ach jo....
07. 08. 2011 | 05:27

Maximus napsal(a):

Oliveri a jiní, ale vážně. S tím Pružinským a Kikinou to mohou být kecy, ale tunelování a špinavé peníze? To si děláte snad srandičky! Mohu Vám tady uvést spoustu argumentů, navíc už toho bylo i zde spoustu napsáno od jiných lidí a bylo dokázáno, že často V.K. stál nebo se pohyboval poblíž rozkrádání a ničení ekonomiky této země a to už od začátku 90-tých let, nikdy od něj nebyly učiněny razantní kroky, aby proti tomu z titulu své funkce zasáhl a učinil tomu přítrž. A měl k tomu celou řadu příležitostí jako ministr financí, předseda vlády a nakonec jako president. Zkuste si projít jeho veškeré dostupné články, které publikoval anebo to co někde na veřejnosti řekl. Nikde, ale nikde není za 21 let ani malá zmínka, že by V.K. vystoupil proti tunelování, rozkrádání a podivným praktikám určitých lidí v hospodářství našeho státu! No a že má občas snad pravdu? Myslíte s počasím nebo EU? S počasím to není vůbec jisté jak to vše je a s EU je možné, že tento ruský obdivovatel mohl mít obyčejné zadání z východu od lidí co ho už od začátku kariéry drží v šachu a mají na něj "jeho" složku. Rusko od začátku nechce jednotnou a silnou EU. Nebo celá ta trapná plejáda lidí z komunistického prognosťáku? Vždyť také kdo mohl za vlády komunistů jen tak studovat prestižní zahraniční vysoké školy a bez problémů jen tak cestovat ven? Bolševil nedělal nic zadarmo,vždy jednal pragmaticky!Vždyť i na takového bankéře Tošovského se zjistilo (dotáhl to chvilku na předsedu vlády ČR), že byl zapleten s KGB. Fakt celá řada nepřímých indicií, činů a chování usvědčují V.K., že s ním není něco v pořádku, tenhle největší škůdce ekonomiky a hospodářství této země.
Fakt už jste Vy někteří klauzofilové obyčejně trapní a obhajujete něco, co nejde obhájit!
Přesto Vám přeji pěkný den tavařišči pardon graždaninové!
07. 08. 2011 | 05:51

tomeek napsal(a):

Mily pane Honolulu --
Re: vas prispevek v 17:54, totiz vase apoteoza Vaclava Klause.
Kdybuch nevedel, ze to byl Stanislav Kostka Neumann, kdo napsal "Lenin majak, Lenin zvon, ...", tak jste to musel byt vy. Sice byste musel byt asi stolety, ale stejne: ta vroucnost, ten obdiv...
07. 08. 2011 | 06:59

jarpor napsal(a):

Pane Maximusi, a další...

tak vážně..., slovy doktora z Vesničky střediskové :
Co tam máte dál ? .... :-)

Hezkou neděli všem
07. 08. 2011 | 07:51

Zacheus napsal(a):

V každém případě si myslím - nikomu svůj názor nevnucuji - že jít do nějakého průvodu s prezentací svého pohledu na sexualitu - ( a ještě tomu říkat pochod hrdosti) - standardním chováním asi není . Obávám se,že toto opravdu není nejlepší cesta a příklad tolerance k názorům druhého. Ale Praha přežila i jiné věci: -).

"Není důležité, co s námi život udělá, ale co my uděláme se životem"

napsal Gerhard Uhlenbruck.
07. 08. 2011 | 09:30

zemedelec napsal(a):

Pane Maximus.
Čím dál tím lepší příspěvky.
Přivedl jste mne na tuhle myšlenku.Které pak straně jdou preference nahoru,že se dotáhla na ODS.Mohl by se V.Klausovi splnit sen a konečne ho vzali mezi sebe.Přece prohlásil,že nehodlá odejít s veřejného života.
07. 08. 2011 | 09:31

Oliver napsal(a):

Uvedte maximusi spoustu argumentu a tech dukazu, ze VK se pohyboval pobliz rozkradani, rad si to prectu. Kde to bylo "dokazano"? Mluvite totiz dost nekonkretne. Cemu mek ucinit pritrz? To jako mel ze sebe delat Stalina a o vsem rozhodovat? Zblaznil jste se?

Prosel jsem si clanky a dokonce knihy a musim rici, ze nevidim duvod proc by predseda vlady nebo nekdo mel vystupovat demonstrativne proti rozkradani a tunelovani. To maji delat slozky k tomu urcene a ne predseda vlady clovece nestastna. Predseda vlady je od rizeni vlady a ne soudce ani rpokurator. Ze to osttani predsedove vlady delaji, to je jen dukazem nepochopeni sve role a populisticke povahy. Je li Klaus populista, jak se mu nelogicky rika, pak by prave toto silene tema velmi dobre dokazal vyuzit, protoze kdejaky trouba o tom vi.
Co neni s pocasim jiste? Ostatni vase slinty jsou opravdu kouzelne. On Klaus studoval za vlady komnistu prestizni vysoke skoly? Jen uroven vasich znalosti a co vse dokazete smotat dohromady o necem svedci.
07. 08. 2011 | 11:25

kristýnka napsal(a):

To Johanna :
O.K. Souhlas, ale Johanna - připomínka na kterou jste zapomněl/a.
Nikde neuvádíte, že zloděj nemůže být prezidentem.
A to je moje připomínka.
07. 08. 2011 | 12:22

hanah napsal(a):

Doporučuji k přečtení

http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/c/204101/Ostudou-neni-pruvod-gayu-a-leseb-ale-zastita-politiku-nad-nim.html
07. 08. 2011 | 12:44

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden příspěvek, který neměl nic společného se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Paní Johanno,

to, že zde mažu hrubé nadávky a urážky (jakož i vulgarismy, násilnické příspěvky resp. podezření na porušení zákonů), nemá nic společného s Václavem Klausem, Vámi ani jakoukoliv jinou konkrétní osobou, ba ani mými názory na kohokoliv či cokoliv. Snažím se tímto jen udržet prostor pro debatu (ostatně jsem to zde psal už mnohokrát).

Libor Stejskal, editor blogů
07. 08. 2011 | 13:10

honolulu napsal(a):

Pani Johanno,
pan Stejskal neco smazal a ja nevim co. Dival jsem se na tanecky PYGMIS z Conga, abych zanalyzoval pristi strategii CSSD ve volbach v Cesku.
V pripade, ze to bylo Vase vyznani panu presidentovi, tak mi o to nejde, ale v pripade, ze to byl projev pratelstvi ke mne, mohla by jste mi to podat (oznamit) "zabalene".
Pan Stejskal je prisny a maze vsechno nalevo - napravo.
Me smazal uz mockrat. Za dalsi rok ze mne bude diplomat (koktavej), ale vim, ze to mysli dobre.
Mate me aspon trochu rada, pani Johanno ?
07. 08. 2011 | 14:57

honolulu napsal(a):

Mily pane Tomeek,
zde je vysvetleni k Vasemu prispevku (06:59).
Ja nekdy ctu hvezdy a umim to, pouze, kdyz jsem zvedavy na urcitou osobnost. Jinak mi to moc nejde. To, co jsem napsal, je z hvezd, to neni z me makuvky.
Kdybych umel psat apotezy, tak bych ji napsal takto :

"President, tot vase bojova je slava !
Vzdyt narod vedl a jemu vzdy pral.
Rozkvet jeho v hojnosti mu dava.
Na strane jeho verne v bojich stal".

Myslite si, ze si me ted pani Johanna vsimne, nebo me prestane vnimat uplne ?
07. 08. 2011 | 15:22

Desiderius napsal(a):

homosexualismu je stejně inteligentní výraz jako nekafe,to se nedá vůbec komentovat
07. 08. 2011 | 15:25

arnazach napsal(a):

Že by se rodil nový dobrý komik? To by bylo skvělé - zoufale se jich nedostává.

Nejsem náhodou stroj.
07. 08. 2011 | 18:36

F.Urie napsal(a):

Pane Adamec, to co jste napsal je historicka skutecnost o ktere nechce nikdo slyset natoz hovorit. Jsem rad ze jeste existuji lide kteri nemaji kratkou pamet a nezapominaji na zlociny ktere byly spachany proti lidstvu. I dnes jsme svedky zlocinu ktere se odehravaji v byvalem Ceskoslovensku a vetsina z nas bude mlcet, protoze strach nam nedovoluje verejne odhalovat politicke zlociny. Statecnych lidi je velmi malo a smysl pro spravedlnost zustava i nadale pouhou myslenkou.
07. 08. 2011 | 19:21

Standa napsal(a):

Pozor já mám nový výraz pro žvásty pana Pehe - Peheismus. To bych měl poslat na Hrad Venda by měl radost.
07. 08. 2011 | 19:27

hanah napsal(a):

Pehe, kuk

http://janasimonova.blog.idnes.cz/c/204258/O-propagande-homosexualismu.html#t2
07. 08. 2011 | 20:05

Brdelen napsal(a):

Rektální alpinisté, "uberte plyn"! Mějte na paměti, že váš grafomanský obdiv k V.K. je organickou součástí klauseismu, velmi nebezpečné odnože ostatních "ismů".
Pokud se chcete od svého guru dočkat uznání, volte raději obdivné mručení.
07. 08. 2011 | 20:30

Zbyněk Matyáš napsal(a):

hanah:
Výborné odkazy.
07. 08. 2011 | 21:08

Jag napsal(a):

Uprimine nevim cim nas pan prezident je nebo by chtel byt. Ekonom, ktery nedokaze nakreslit krivku meznich nakladu, ktery prohlasi, ze ekonomika musi predstihout pravni ramec, neni ekonom. Nehlede na to, ze vedome nechal rozkrast nasi republiku. Neni ani statnikem protoze se tak neumi chovat. Kdybych rekl, ze je prodejna zenska urazil bych nejstarsi remeslo. V Australii posunul nas pan prezident rozmer sveho chovani a nasi ostudy o krok dal. Myslim, ze se budeme vzoru jeho chovani at uz v politice nebo ve spolecnosti zbavovat hodne dlouho a tezko. Vaskovi jde uz jen o jedno. Nechce aby na nej dejiny zapomneli, ale ja verim, ze se tak stane, protoze on za to nestoji.
08. 08. 2011 | 08:20

Jag napsal(a):

Jeste namet na diskuzi. Jak je mozne, ze VK mohl za komunistu cestovat do Ameriky? Byl ve strane? Nebo delal pro KGB? Lecos by to vysvetlovalo.
08. 08. 2011 | 08:26

Marty napsal(a):

Praktická otázka - může pan Bátora po zveřejnění svých názorů na homosexuály efektivně vykonávat funkci personalisty ve státní správě? Narážím na skutečnost, že homosexuálně orientovaný zaměstnanec ministerstva školství po výpovědi z pracovního poměru se může objektivně domnívat, že byl vyhozen na základě svojí sexuální orientace a má argument do soudního sporu ...
08. 08. 2011 | 08:53

Artur Klement napsal(a):

Dle mínění ministra je Bátora dobrý národovec a katolík.Slyšíte ten rozdíl mezi slovem"vlastenec" a "národovec"?Já to slyším velmi,ale opravdu velmi hnědě.Oni ti hnědí až černí chlapci to mají hnědé i na trenýrkách,a to hnědým dozadu(černým po živočišném uhlí a po borůvkách).A co se týká všech -ismů našeho hradního všeználka,Mičurina ekonomie(nebo ekonomismu?...už jsem z těch polucí z hlavy Modrého Praptáka zmaten),jen ať se vypovídá nebo vypíše Už se těším jak si půjdu na autogramiádu knihy Václav Klaus : Rok poslední.Při zahraničních návštěvách bych pak prosil o zostřenou ochranu V.K a České Republiky.Před V.K.
08. 08. 2011 | 10:14

Občan napsal(a):

Já nejsem homofob a je mi naprosto "ganc egál", co dělají homosexuálové za dveřmi svých bytů (pokud je to ještě v mezích zákona). Ale není mi jedno, co dělají na veřejnosti.
Pokud mají potřebu svou homosexualitu hlasitě vyřvávat do světa, jako tomu budou činit v Prazer, pak jsem proti. Zahrádkáři také necourají po ulicích s transparenty v rukou a neřvou "My jsme zahrádkáři!". Ani heterosexuálové nemají potřebu se takto zviditelňovat. Nevidím tedy jediného důvodu, aby tak činili homosexuálové.
Jsem tedy klausista (bátorista či hájkista), kdyš odmítám být homosexualistou?
08. 08. 2011 | 10:30

hanah napsal(a):

Zbyněk Matyáš

:-)). tak ještě jeden, do třetice

http://blog2.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A110808_204394_blogidnes
08. 08. 2011 | 14:53

dede42 napsal(a):

Myslím,že HOMOSEXUALISMUS není tak nebespečný jako KLAUSISMUS.
08. 08. 2011 | 17:01

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Nejhorší je plácalismus, resp. blábolismus.
08. 08. 2011 | 17:06

starej komsomolec napsal(a):

Klaus se nemuze divit ze tolik velice inteligentnich lidi totalne propada chorobne klausolalii (viz wiki). Vzdyt tu minulou dobu ledovou pekne zpackal.
08. 08. 2011 | 19:12

palivec napsal(a):

nelíbí se mi vyjadřovat se o hlavě státu pejorativně,
ale hlava státu by se měla chovat jako hlava státu a ne jako vožralej feldvébl.pisálkové,co dávali dohromady ústavu byli stiženi přílišným optimismem,co se týče kvality budoucích zájemců o tohle koryto.měli se držet víc při zdi a nebyl by problém,tohle je to podhoubí terorozmu,bezmocnost.
08. 08. 2011 | 19:12

šlapka napsal(a):

Občan
Homosexualismus stejně jako právdoláskařismus , dženrtetismus. multikulturalismus je konstrukt. Pro méně chápavé jedince. Je to symbol, který v chabém obsahu své lebeční schrány jsou schopni pojmout, zabývat se jím , rozvíjet ho, vymezovat se proti němu, otkrojovat jej ostatním, na jeho bázi budovat svou jinak chatrnou osobnost...
Ta fakta, empirie jsou ve skutečnosti totiž složitější. Hodnotícími soudy - jejich hyperinflací se nikterak nemění - fundamentálně jsou mimo tato hodnocení.
To ale právě parazity a nositele takových konstruktů dráždí - že nejsou schopni s těmito fakty nic udělat. Tu šáhnou po pochybných ideálnětypických konformních pojmech, tu dají k dobru nějaký extrémní příklad, tu zavtipkují /většinou nevalně a prvoplánově pejorativně/, tu vyvolávají džina bezbřehé jinakosti, tu jsou jen šmudly ve službách svých šéfů...

Nevím, skutečně nevím , jak nějaká manifestace jinakosti - pokud je prováděna nenásilně, v rámci právních norem...jak může ohrozit moji svobodu faktickou či mou svobodu abstraktní.

Pokud to víte - sem s tím.
Jsem jedno oko.
08. 08. 2011 | 19:54

Mengelle napsal(a):

Nechápu proč vězni v kriminálech nemohou pracovat.Tím nahradit státu ztrátu a poškozeným vrátit co zničili.Ženy by mohly za úplatu podržet a tak si vydělat na vězeňský pobyt.Úchyláci dostanou více práce jako čištění žumpy a kanalizace nikam jinam nepatří.Tvrdý režim,na 4%,lezby,pedofily,exhibionysty,fe´táky,kuřáky,alkoholiky a nezaměstnané.přičemž ta poslední skupina je terorizovaná dost.U lékaře odebírat i litr krve,mléko,sperma všechno co se státu hodí.Zavést bití vězňů,na pracovišti,týrání zaměstnanců...
08. 08. 2011 | 20:31

Walter napsal(a):

Odchylky od normálu házet do Macochy - pozor je tam výběrčí z Jánských lázní.??Práce v kamenolomu ,dozor s bičem pomáhá osvěžit ducha a nemocné léčí.Po propuštění jenom myšlenka na návrat, budí děs.Rychle si rozmyslí laskominku jako dítko nebo něčí řiť.Nebo krást a tunelovat.Nyní si v kryminálech krátí chvilku že si ....dirku.
08. 08. 2011 | 20:41

Zmatek Klaus napsal(a):

Klaus má zmatek uvnitř v kalhotech, neví kde má zadek a kde má předek, a jak ho má používat, už ani neví co je homosexualismus a klausismus, a jestli je v tom rozdíl !!!
09. 08. 2011 | 08:35

plch napsal(a):

hovorka11 - to je nesmysl, tohle že je prezident?! Demonstraci proti Klausovi - Klaus z Hradu!
09. 08. 2011 | 10:49

HICKS27Adrienne napsal(a):

freelance writer
26. 12. 2011 | 01:03

Roxanne25England napsal(a):

freelance writer
28. 01. 2012 | 15:03

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy