Prezident je blbec

10. 03. 2008 | 11:58
Přečteno 95803 krát
Bývalý polský prezident Lech Walesa v přímém televizním vystoupení řekl o současném polském prezidentovi, že je blbec, a minulý týden polská prokuratura rozhodla o tom, že se exprezident nedopustil urážky hlavy státu, za což by mu mohlo hrozit až tříleté vězení. Lech Kaczynski se však může proti rozsudku ještě odvolat.

Stejně tak soudci neshledali nic urážlivého na tom, když pan Walesa na svém blogu nazval prezidenta Kaczynského „zkurvy synem“ a bývalý senátor Občanské platformy ho počastoval slovy „malý zakomplexovaný člověk,“ napsala Mladá fronta Dnes.

Český premiér Mirek Topolánek zase před našimi prezidentskými volbami prohlásil o Janu Švejnarovi, že jeho výdaje na kampaň sice mohly dosáhnout 500 tisíc, ale v eurech, což je asi 13 milionů korun, a nařkl ho, že za ním může stát „prokorupční koalice“. Pan Švejnar od té doby od něj marně žádá důkazy, nebo veřejnou omluvu. V minulých dnech zveřejnil vyúčtování prezidentské kampaně, která ho prý stála 850 tisíc korun, uvedlo Právo. A Martin Bursík v souvislosti s názory pana prezidenta Václava Klause na ekologii prohlásil, že je nemocný.

Ve Spojených státech podle agentury The Associated Press Samantha Powerová, poradkyně demokratického kandidáta Baracka Obamy, řekla na adresu Hillary Clintonové v Ohiu, kde probíhala prezidentská kampaň, v rozhovoru pro skotské noviny: „Je to zrůda – to prosím nezveřejňujte – která se sníží k čemukoli.“ Noviny to ale zveřejnily.
Mluvčí paní Clintonové zase přirovnal Obamovy kampaně k praktikám Kennetha Stara, soudce, který v devadesátých letech dotáhl sexuální aféru Billa Clintona se stážistkou Monicou Lewinskou až na pokraj jeho odvolání z funkce prezidenta.

Jediný, kdo ze svého chování vyvodil okamžitě důsledky, byla poradkyně pana Obamy Samantha Powerová, která v pátek minulý týden odstoupila a ještě k tomu dodala: „Řekla jsem to, a hluboce svých slov lituji.“ Paní Powerová je profesorkou politologie na Harvardské univerzitě.

Všechna média, která cituji, jen dál šíří urážky, ale nikde jsem se nedočetl, o čem toto zhrubnutí veřejného prostoru a neúcta k prezidentům či prezidentským kandidátům vypovídá.

Důvodů je zřejmě řada, připomenu jen několik.

Za prvé, zeď kolem ghetta bulváru byla definitivně zbořena a hrubá slova se tudíž snáze dostávají do médií a hlavně do titulků, o což často politikům jde. Jsou vulgární úmyslně.

Za druhé, díky tomu, že postmodení svět se dívá na zpravodajství v médiích jako na hru, v níž je vše dovoleno, a informace, drb, lež, fantasmagorie či polopravda mají v neustálém mediálním toku (medialitě) stejnou váhu, i politikům přestává být jedno, jak se o nich píše: důležitější je, aby byli v médiích stále prezentní.

Za třetí, neexistence obecně uznané hierarchie hodnot už neumožňuje vyrůst autoritám, které byly vždy garanty nějaké platné hodnotové škály.

Za čtvrté, občané ztratili důvěru ve stát (a jejich představitele), protože stát už není schopen zajistit pro ně řádnou bezpečnost, zdravotní péči ani sociální zabezpečení v důchodu, a to za situace, kdy se věk lidí prodlužuje.

Za této situace nemůže být politika o hodnotách, ale jen o technologii moci, marketingu a penězích, a toho si těžko může nějaký občan vážit. Je to, jak například říká John Cavanagh, „důsledek globalizace, kterou vymysleli a vytvořili lidé, kteří měli specifický cíl: vyzdvihnout ekonomické, to znamená korporativní hodnoty nad všechny ostatní“. Tito lidé jsou ale anonymní (jsou prezidenty jen korporací), hněv a urážky se proto přesouvají na prezidenty, kteří jsou vidět, ale jejichž vliv je ve skutečnosti čím dál tím menší.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Ročník 53 napsal(a):

Občas souhlasím i s prezidenty, zvláště těmi bývalými. Musím souhlasit také s výrokem bývalého polského prezidenta Walesy, že prezident je blbec. Jen se divím, že na to přišel až nyní. Češi mají v tomto až na pochopitelné výjimky jasno již dávno.
10. 03. 2008 | 12:23

Ivan Hochmann napsal(a):

Hlavně,že jste napsal:
PRESIDENT JE BLBEC.Vraťte ocenění,které vám evidentně nepatří "pane novináři".
Ivan.
10. 03. 2008 | 12:29

Ročník 53 napsal(a):

Ivane Hochmane, vy jste nějaký fanda Lecha Kaczynského?!
Pokud ne, tak podle čeho soudíte, že se jedná o útok na Klause? Vy něco víte víc?! Dejte to tedy na sklo, ať si to všichni přečtem.
10. 03. 2008 | 12:37

vanoce3000 napsal(a):

Václav Klaus je ale opravdu nemocný... říci to o něm ovšem není urážka, jen konstatování faktu... Myslím že vím proč pan Klaus onemocněl. Příliš se obklopuje lidmi jenž ho uctívají. Dávají mu pocit mesiášství. Myslím že on sám za to ani moc nemůže...
10. 03. 2008 | 12:39

Čochtan napsal(a):

No, kdyby Lech Walesa nazval Paroubka „zkurvy synem", tak by ho pan Stejskal smazal. Alespoň, že zde panuje jakžtakž trošička slušnosti.

Lech Walesa mi byl kdysi velice sympatický, ale teď bych rád prohlásil v polských novinách, že je to samé co tvrdí o panu Katzynském. Kdysi bývali Poláci dost "nóbl" národ. Kdysi... :-(((

Váš nadpis také není "kóšr"!
10. 03. 2008 | 12:44

Čochtan napsal(a):

Co se výdajů na kampaň pana Švejnara týče, pravdu mohou mít oba. Pan Švejnar, že opravdu nevydal víc jak 850000 (z vlastní kapsy) a pan Topolánek, že kampaň stála mnohem víc.

O Bursíkovi škoda mluvit. Je mnoho slov na "b" která na něj pasují ! Třeba buran.
10. 03. 2008 | 12:53

Al Jouda napsal(a):

Někdy slovo "blbec" vyjadřuje skutečné charakterové vlastnosti člověka.Tak proč je opisovat nějakými synonymy ?
10. 03. 2008 | 13:12

stejskal napsal(a):

To si pište, pane Čochtane ;-)

Neprošel by zde ani slovník, na jehož používání je řada našich politiků zvyklá ze sněmovny. Kodex platí pro všechny, jsem v tomto ohledu dost úzkoprsý ;-)

Libor Stejskal
10. 03. 2008 | 13:46

Petr napsal(a):

Pane Ročníku 53, Vy jste nějaký fanda V.K.? Pokud ne, tak podle čeho soudíte, že Ivan Hochmann myslel, že se jedná o útok na V.K.? Vy něco víte víc?! Dejte to tedy na sklo, ať si to všichni přečtem.
10. 03. 2008 | 13:48

Ročník 53 napsal(a):

Pane Petře, když pan Hochman, známý to bijec rudých ďáblů a obdivovatel se rozhořčí slovy: "Hlavně,že jste napsal: PRESIDENT JE BLBEC.Vraťte ocenění,které vám evidentně nepatří "pane novináři".", znamená to co?!

Buď že je fanda Lecha Kaczynského a příspěvek ho oprávněněn rozčilil, a nebo ví, proč by Klaus měl být považován za blbce a proto to na něj automaticky vztahuje.

Takže pane Petře, ode mě to už na skle máte. Možná také už chápete, že nejsem fanda V.K. Je to dost jasné? Pokud ne, přečtěte si to vícekrát. Ono to do té hlavy půjde.

Teď ještě kdyby se rozepsal pan Hochmann.
10. 03. 2008 | 14:30

nalim napsal(a):

Čochtane nejste náhodou Topolánkova podržtaška?
10. 03. 2008 | 14:32

Michal napsal(a):

Pane Hvížďalo, ještě mi ve vašem výčtu chybí, jak čsdd, ale i Švejnar tvrdí, že Klaus byl zvolen díky korupci a také žádný důkaz! A žádný trest za pomluvu. To jste ale záměrně zamlčel, nejste objektivní.
10. 03. 2008 | 14:47

PAUL napsal(a):

Je pan Hvížďala kámoš s Pehem? Já si nějak často pletu jejich články.
10. 03. 2008 | 14:54

honza napsal(a):

Hezky jste to sepsal. Zapoměl jste ale na okopávání kotníků a podrazy, ve čemž byl mistr V. Havel a vy ho pilně následujete.
Nadávka, facka je někdy lepší - čestnější, než dýky vrážené do zad. Jen z očí do očí je to horší, to vám nějak nejde.
10. 03. 2008 | 15:13

Ivan Hochmann napsal(a):

Ročník 53:

Víte dobře,že se na stránkách profesorů,docentů a Rudého panoptika nevyskytuji a nerozepisuji.K čemu by jim to také bylo,když nejsou ochotni ani slevit a jen čekají ,aby mohli slinit.Tady jsem se ozval vysloveně jednorázově,poněvadž mě
takové "novinářské manýry" už lezou krkem.Aby si pan Hvížďala nemyslel bůhví jak je chytrý.

Ivan
10. 03. 2008 | 15:21

Pedro napsal(a):

Pane Hvížďala,kdy předloží důkazy Paroubek Rath a další socani, o korupci poslanců, kteří volili p. Klause. O Melčákovi, Pohankovi a dalších.To je asi normální, že? Oni si to můžou dovolit jsou to totiž socani.
10. 03. 2008 | 16:11

Luba napsal(a):

Bylo od počátku jasné, že Lecha Walesu soud osvobodí.
Nedopustil se urážky hlavy státu, ale jeho pohlaví.
10. 03. 2008 | 16:45

šestiletý napsal(a):

Já se chci zeptat, který prezident je teda blbec? Pan Hvížďala chce být taky prezident, jako pan Švejnar? Proč píše takové věci? Taťka mi za to, že jsem řekl kamarádovi blbec, dal pohlavek, který teď mají zakázat, tak já si přeji, ať to pan prezident odsouhlasí.
10. 03. 2008 | 17:50

Aragorn napsal(a):

Když jsem spatřil titulek článku, tak mě napadlo jen "ten Havel si ale troufá" ... :o)
A ono je tam řeč o prezidentovi sousedního státu :-D
10. 03. 2008 | 18:46

kodl napsal(a):

Zajímavé,náš taky.
10. 03. 2008 | 18:55

Karel Mueller napsal(a):

Pane Hvížďala,
dnes jste mě mimořádně překvapil. Příjemně.
Ovšem říkáte jen A. Musíte uvést zamyšlení nad tím, proč v tomto stavu jsme.
10. 03. 2008 | 18:59

Honza napsal(a):

Kdyby nicim, tak posledni odstavec vas usvedcil z levicactvi nejhrubsiho zrna. Globalizace nevznikla proto, ze by nekdo chtel ale proto ze to bylo vyhodne. Generovalo to zisk.

To je presne mysleni levicaku, vsechno musi nekdo ridit. A ty vase experimenty se socialnim inzenyrstvim, zatim vzdy dopadly jako katastrofa. Ale nedate se odradit a zkousite to dal a dal.
10. 03. 2008 | 19:14

Ročník 53 napsal(a):

Honzo, kdybyste jako znalec myšlení věděl jaké je přesně myšlení blbců, napište to sem. To byste byl možná až nepříjemně překvapen, jací diskutující patří do vaší škatulky "blbci".
10. 03. 2008 | 20:11

hanah napsal(a):

pane Stejskale, připadá vám v pořádku příspěvek nicku vanoce 3000 z dneška ve 12.39?
Mně jste smazal Havlovo pehe a nyní necháte ...VK je opravdu nemocný.........?
Díky
10. 03. 2008 | 20:21

vodák napsal(a):

Slušný novinář nepoužívá zavádějící titulky. Nejen proto, že to není fér ale není to vtipné ale hloupé.
10. 03. 2008 | 20:33

Pepa Řepa napsal(a):

Spíše než názory autora mne zaujal poslední odstavec tedy názory Johna Cavanagha.
Vím o něm někdo víc než Google? Vyšlo něco u nás?
10. 03. 2008 | 20:40

stejskal napsal(a):

Dobrý den, paní hanah,

jestli se, ptáte na to, zda pan vanoce 3000 neporušil Vámi zmiňovaným textem zdejší pravidla, pak jsem přesvědčen, že nikoliv. Nejedná se ani hrubou urážku, ani o vulgarismus. Je to slušně vyjádřený názor dotyčného diskutujícího, se kterým samozřejmě nemusíte souhlasit.

Libor Stejskal
10. 03. 2008 | 20:40

hanah napsal(a):

Hm, díky. Mně to jako urážka připadá. Navíc v kontextu s blogem, ke kterému přispívá...
10. 03. 2008 | 20:55

bobr napsal(a):

Čochtane a Pedro:
Proč do této diskuze pletete Paroubka a Ratha? Nechte si to pro jiné téma, tady je řeč o prezidentech, především o tom polském.
10. 03. 2008 | 21:10

West napsal(a):

A který že to prezident je blbec? Znám minimálně tři na které se toto pojmenování naprosto přesně hodí!
10. 03. 2008 | 22:13

Ročník 53 napsal(a):

Franto z pastoušky. Pan Hvížďala není prezident, takže pana Hvížďalu nemůžete hanobit jako prezidenta. Dopustil jste se trestného činu, víte to?
Pokud ano, jste pěkný lump. Pokud ne, jste zase lump, protože neznalost zákona neomlouvá.
10. 03. 2008 | 22:29

BOSS napsal(a):

...tak nějak jsem si vzpoměl na Škutinu
10. 03. 2008 | 23:58

kwich napsal(a):

S odpuštěním mi to připomíná fór z šedesátých let, kdy se zatčený ospravedlňoval tím, že myslel prezidenta de Gaula. Vyšetřovatel se na něj osopil: "My dobře víme, který prezident je vůl!"
11. 03. 2008 | 08:26

Železnohorský napsal(a):

Zajímavá diskuse... Jak se tu bavíte o tom, jestli je prezident blbec, nebo ne... A přitom je ten blog o něčem jiném... Ale to se tu stává často... Ročník 53: Ivan Hochmann není "bijec rudých ďáblů", ne, řekl bych, že má nějaké osobní problémy, krize staršího věku, nenaplněné ambice... Karel Hvížďala: Nejdůležitější příčina zhrubnutí veřejného prostoru je asi ta poslední. Není divu, když jsou političtí prezidenti jen emblémy na maskách automobilů, že sem tam schytávají nějaký ten mušinec... Atd.
11. 03. 2008 | 09:02

kazi napsal(a):

Dobrý a kupodivu výstižný článek, jakoby z jiného pera. V každém případě excelentně popsaná fakta o vývoji ve společnosti. Jen mi tam chybí opravdu ta fakta proč? a čím to asi bude? a taky jestli za tím není rudá záře - třeba ta na Kladnem. Víte, pane Hvížďala, s vámi je problém - prostě se vám nedá věřit - ostatně kterému novináři. 5ekl jste opravdu jen to A)....
11. 03. 2008 | 09:09

lada_sf napsal(a):

No, já bych strašně rád, kdyby to na té obrazovce šlo, přepsal ten titulek na "Hvížďala je blbec" a ještě k tomu bývalý komunista :-)))
11. 03. 2008 | 10:09

Martin Jochim napsal(a):

Článek nemá žádnou hodnotu, nic neřeší, nad ničím se vážně nazmyšlí, jen provokuje. Zrušit ekonomické procesy pro jiné hodnoty, nesmysly. Žádné zhrubnutí se nekoná, ukazuje to jen, jací jsme každý den na ulici, nic víc a že chce někdo něco zveřejňovat, to je jen účelové případ od případu podle toho čemu to slouží. Nic obecného. Jde jen o ten nadpis... i vám.
11. 03. 2008 | 12:55

Jimm napsal(a):

Velmi zajímavej článek!
Vice takových novinářů, jako je pan Hvížďala!
Díky.
11. 03. 2008 | 14:41

waiders napsal(a):

někteří lidé přeci prokazatelně jsou blbci. když o někom řeknete, že je blbec, mohl by vás usvědčit z pomluvy či lži, ale jedině, když vy prokážete, že nejste blbec. jenomže to lze dost těžko. navíc člověk, kterého urazíé taková drobnost, že o vás někdo řekne, že jste blbec (což se stává zcela běžně), je asi opravdu blbec... nechápu, proč by občasná nadávka či vulgarismus měla znamenat něco negativního. pokud si někdo o Hillary Clinton myslí, že je zrůda, je podle mě upřímnější a lepší, když řekne "je to zrůda", než kdyby řekl "není to má prezidentská kanididátka". tento diplomatický newspeak, jakož celá politická korektmost, je daleko horší nebezpečím veřejného života než nějaké zhrubnutí.
11. 03. 2008 | 22:22

waiders napsal(a):

omlouvám se, mám tam logickou chybu, čímž jsem se sám usvědčil, že jsem blbec - samozřejmě ta první věta má po "..ale jedině" pokračovat "když prokáže, že není blbec". dál už je vše, jak jsme původně myslel.
11. 03. 2008 | 22:23

Honza napsal(a):

Dobrý článek, vystihuje podstatu problému
12. 03. 2008 | 16:14

skeptický napsal(a):

Takže vážený soude,

Zde přítomný údajný blbec pan Roubíček podává žalobu na pana Khona,za urážku na cti...
16. 03. 2008 | 06:20

student politologie napsal(a):

"Za čtvrté, občané ztratili důvěru ve stát (a jejich představitele), protože stát už není schopen zajistit pro ně řádnou bezpečnost, zdravotní péči ani sociální zabezpečení v důchodu, a to za situace, kdy se věk lidí prodlužuje."

Větší nesmysl jsem už hodně dlouho neslyšel. Autor podle mého názoru kauzálně spojil dvě skutečnosti bez přemýšlení a bez podání jakéhokoli důkazu, že spolu souvisí. Určitě by nebylo obtížné vyvrátit hypotézu, že důvěra obyvatel ve vlastní stát je úměrná míře s jakou stát plní výše uvedené funkce. Jen tak namátkou: doporučuji si přečíst Demokracii v Americe od Tecquevilla. Jen málokdy a málokde v novodobých dějinách se lidé tak usilovně snažili, aby byl jejich stát co nejmenší a nejúspornější a zasahoval do jejich životů výhradně v situacích, kdy nebyli schopni pomoci si navzájem vlastními silami, a zároveň měli svůj stát ve větší úctě jako občané Spojených států ve třicátých letech devatenáctého století. Na druhou stranu by se dala jistě uvést řada států, které skutečně bezpříkladně plnily výše uvedené funkce, a přesto v ně měly obyvatelé tak malou důvěru, že dokonce proběhly revoluce.
17. 03. 2008 | 01:01

Jochim napsal(a):

Studente, tleskám.
25. 03. 2008 | 22:26

witeg napsal(a):

Když jsem četl ty odstavce "Za prvé...", "Za druhé..." atd., říkal jsem si, že by bylo vtipné začít následující odstavec taky "Za...", no a vy to tam fakt máte :)

Jinak, studente, jméno onoho autora se píše Tocqueville. Taková chyba váš příspěvek poněkud zabíjí...
27. 03. 2008 | 15:27

Hynek napsal(a):

Pane Hochmane,
pan Hvížďala je, ne že není, moudrý člověk. Ostatně Vy také. Proč jste tedy napsal, 'aby si pan Hvížďala nemyslel, že je chytrý?'
03. 04. 2008 | 07:54

Jerzy Putymann napsal(a):

Na Václava Klause by měl podat žalobu pro nactiutrhání každý občan této země! Proč?
Protože z každého dělá blbce, ať doma nebo v cizině! A když už ne, měl by být důkladně psychiatricky vyšetřen!Jeho jednání není
normální více než si myslíme!"Volba" v únoru 2008 byl podvod placený komunisty, i když ti to popírají!Jeho vlezdoprdelky na těchto
stránkách ať se zdrží komentářů! Kašleme
na ně
17. 11. 2008 | 22:09

cestovatel napsal(a):

Kdysi někdo napsal na zeď: válka je vůl. Pod tím kdosi další připsal: Vy jste všichni volové. Válka. Já se ptám? Poznal se v tom někdo z vás.
09. 03. 2009 | 21:28

vl napsal(a):

Jerzy Putymann: Zdá se, že máte aspoň zčásti pravdu. Z vás někdo toho blbce udělal. Jen nevím, jestli v tom má prsty V. Klaus.
23. 04. 2009 | 22:27

vl napsal(a):

Bývaly doby, kdy V. Klaus každou chvíli vystupoval někde na veřejném shromáždění. Na každou vážně míněnou otázku odpovídal. Ne vždy jsem s ním mohl souhlasit, ale nepostřehl jsem, že by z někoho chtěl dělat blbce. Jiná věc je, že "většina lidí je pitomejch"- jak kdysi říkal náčelník otce p. Dr. Peheho a jak můžeme zřetelně vidět na této diskusi. A neopravujte mne, že diskuse by se měla psát se z.
23. 04. 2009 | 22:37

a Novák napsal(a):

Pro pana Hvíždalu:

Výborný článek, další z celé řady Vašich článků. Přesto, že je vlastně pesimistický udržuje tento a další podobné ve mě naději. Naději, že stále ještě někomu zaleží na tomto národu, na lidské slušnosti, na tom, že lidská existence má smysl.

Naději, že - třeba alespoň v budoucnosti - se vzpamatujeme, ať už obecně jako lidstvo, tak jmenovitě tento národ, který má evidentně stále vážné problémy sám se sebou, se sebedůvěrou, s důvěrou vůbec v něco jiného kromě tzv. "pragmatismu" tj. přízemní účelovosti a snaze být na vítězné straně. A to za každou cenu kterou zaplatí nekdo jiný, bez toho, že bych k tomu jakkoliv přispěl .

Úpřímně děkuji a prosím pokračujte. Je to důležité. Vy sám jste důležitý (vím, že spychnutí Vám nehrozí)
24. 04. 2009 | 12:00

Dalik napsal(a):

Já nevím co máte někteří proti panu prezidentovi ? Já bych řek že čím je starší má více zkušeností a hlavně rozumu ! Protože dobře ví co normální běžný občan republiky chce a potřebuje ! Tak ho nechte napokoji ! Jste všichni chytří jak radio ale akorat tak na tlachání v blogu ! Pane Stejskal volám vás k odpovědnosti ! Trochu ty lidičky umravnite at si více váží hlavy státu !!! Zdraví Dalimil.
11. 05. 2009 | 23:10

Ka napsal(a):

Mezi vítězným únorem a sametovým listopadem se vyprávěla anekdota:
Po ulicích v Praze chodil pán a vykřikoval:Prezident
je blbec! Když to přišlo s soudu, tvrdil, že myslel presidenta USA a nikoli ČSSR. Soud ho usadil:Pane obžalovaný, my moc dobře víme kdo je blbec. Máte 15 let nepodmíněně. Obhájce se ohradil, že za urážku na cti je to moc vysoký trest. Předseda senátu na to:
Pane obhájce probuďte se, tady od začátku soudíme vyzrazení státního tajemství!
27. 05. 2009 | 15:22

Bisnis Online napsal(a):

excellent news and report finally, information even the government can understand.

Thank You sir..
09. 06. 2009 | 06:04

Koppa napsal(a):

O Topolovi je už dávno známo, že je to kurevník a blb!
17. 08. 2009 | 15:12

Cyril napsal(a):

Laus proprior sordet .
27. 08. 2009 | 15:28

magor napsal(a):

proč toliko intelektuální energie kolem ... doba zprostla, nebo spíš, vyrovnala se nerovnováha mezi formou a obsahem...
04. 09. 2009 | 12:07

viper60 napsal(a):

Prezident není blbec,on jen využívá vysokého procenta blbců,kteří ho podporují i když se chová jako blecha,která také dává svou přítomnost najevo pouze tím,že kouše.
21. 10. 2009 | 19:14

Mojo napsal(a):

Nechápu ten titulek, ale jak se jedná o Hvížďalův článek, je jasné že naráží na českého prezidenta.
No jo, Hvižďalo, vy jste prostě ubožák...
02. 11. 2009 | 12:31

Nový napsal(a):

Hvížďala je bbec !
07. 11. 2009 | 17:19

krolich napsal(a):

Ano, je to tak. Člověk s tak zřetelnýmí rysy kretenismu, který si momentálně nechává říkat prezindent České republiky, je nejen bezmocný, ale také škodlivý. Mít prezidenta, který připraví občany své země o jejich sociální práva a znevýhodní je tak v evropské hospodářské soutěži na úkor občanů jiných států, je opravdu unikát. Vzhledem k bezmoci a otrlosti politické reprezentace se nedivím, že hrubne nejen jejich slovník. Veřejný prostor je zamořen pakulturními a zcela podprostředními projevy. Ovšem když se dívám na Vaši fotografii, pane Hvížďalo, musím konstatovat minimálně slabomyslnost, která by Vás mohla s postupujícím věkem zcela připravit o schopnost jakéhokoli racionálního úsudku a nakonec ústit až v debilitu.
13. 11. 2009 | 10:54

smrnda napsal(a):

Naprosto souhlasím. Společnost už se nezajímá o jiné hodnoty, než materiální. Je to škoda a doufejme, že nás z toho zase nebude muset vyléčit váleční konflikt. Pokud se tímto termínem nedá označit i naprostá arogance k slabším a stav společnosti např. při Vánočních svátcích (viz. sestavení posledního rozpočtu, kde se neziskovým organizacím v rámci úspor přidělila zhruba polovina rozpočtu roku 2009. = postižení by se asi podle dnešních konzervativců měli postřílet).
23. 12. 2009 | 23:31

Soraja napsal(a):

Pane Hvížďalo,

čtu si poprvé Vaše články. Mnohé mne upoutaly svojí přesností fakt, výstižností. A také již něco pamatuji.
25. 02. 2010 | 09:21

tag heuer link napsal(a):

Good recommended website.
12. 03. 2010 | 08:54

tag heuer monaco napsal(a):

I am looking forward for the next updates of your awesome worship. It would be great if you have other great things just like this. I really love it. Thanks!
12. 03. 2010 | 08:55

cartier libre napsal(a):

They weren't looking to make a lanieres political statement or to be pioneers of gender liberation.
26. 03. 2010 | 08:45

HELENA napsal(a):

Stale hovorite o nekom, kritizujete, a zadna prace a skutky uhani o zavod jen s pomluvy. Narode probud se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BYT NOBL, JE USLECHTILE!!!!!!!!!!!!!!!
TEDY BUDTE!!!!!!!!!!!!!!!!!
05. 09. 2010 | 23:06

mb napsal(a):

prezident je blbec ...
11. 10. 2010 | 22:58

Euphemos napsal(a):

V Klaus nemůže být označován za "blbce" on totiž patří do úplně jiné kategorie.A víte které? Zkuste hádat!
08. 11. 2010 | 10:57

jíra napsal(a):

Škoda pro spoustu polských lidí, že si polský prezident nevzal vlastně spíš varovná slova svobodně uvažujícího spravedlivého člověka včas víc k srdci.

Už jednou měl namále, ale hlavní pilot byl tehdy na svém místě, přežili to, i když přišel kvůli údajně nemístné neposlušnosti o práci. Nahradili ho bohužel pilotem jiným, ke své i cizí škodě.

Polsko by nedávno nemusela postihnout taková katastrofa...

Článek skoro dva roky starý, vypovídá ale i o tom, co se pak bohužel vlastně potvrdilo, tím nejnešťastnějším způsobem.

A kolik je v něm pravdy aktuální i dnes...
26. 12. 2010 | 03:05

Břetislav Marek napsal(a):

Pan Drozd,
zase dělá hrdinu, nadpis a zase jen ty jeho NIC NEŘEŠÍCÍ PLKY ??

Jen jako v BULVÁRU ???
NADPIS ??? Ten nejvíc blbne občana ??

Zase opět něco naznačuje - naše občany snad nezajímá co řekl jeden stejně pomatený polák,
a američanka ??? Kdyby platilo to prohlášení jak to zde deklarují blogeři na toho OPRAVDOVÉHO BLBCE a tak pan DROZD může i třeba naznačovat tak on to VEŘEJNĚ OBČANŮM NESDĚLÍ ???

On silně POZNAMENÁN SYSTÉMEM a jeden z těch MOCNÝCH PRIVATIZÁTORŮ - MLADÉ FRONTY ZA 1 Kč tak to pochopte PŘECE NEZRADÍ KÁMOŠE - GENIA a ohněstrůjce tohoto MAFIÁLNSKÉHO SYSTÉMU - SANTU ????

Tak jen čekám kdy bude zase pět nějaký opravdový lidský teplý a manipulovatelný LALALA ???

Občané pozor už zahnízdil a začne brzy ZANÁŠET ?????
30. 12. 2010 | 01:08

resl napsal(a):

v čr máme taky prezidenta, proto nás tak nadpis zaujal. dost se nás těšilo, že by se mohlo jednat o hradního intrikána. tak snad až příště, to už budou struktury demokratického státu zcela zničeny a z tlap ruského medvěda budeme hrozit eu a americe. msta za ponižování našeho cara bude krutá. hlavně pro nás.
04. 04. 2011 | 08:56

Iva napsal(a):

Pane Hvížďalo: „zkurvy synem“ nebo „zkurvysynem“?
Když to rozdělujete, tak proč ne rovnou „z kurvy synem“?
06. 04. 2011 | 22:23

Třetí napsal(a):

Myslíte, že označit Václava Klause za nemocného je urážka? Samozřejmě se míní duševní nemoc, řekněme to rovnou: prezident Klaus je psychopat. Naplňuje vetšinou projevů této nemoci, tak jak se na ní učí v psychologii a zřejme i psychiatrii. Důkazem je pak jen lékařská vyšteření, a tedy etika toho kterého lékaře. Např. doktor Hnízdil je pro mne v tomto směru autoritou (viz jeho blog).
20. 06. 2011 | 12:43

degas napsal(a):

A není prezident BLBEC i v červenci 2011? V tom horku s e to
pozná, má přiškvařený slepičí mozek!
17. 07. 2011 | 23:58

Ládik!!! napsal(a):

Iva -
správně je ..."kurwy... je to přece polsky. http://www.youtube.com/watch?v=80RcLZ6aawc&feature=related
11. 08. 2011 | 20:46

Petr Pokorný napsal(a):

Pane Hvížďalo, i když si vás vážím, se 70% nesouhlasím. Na tomto textu (i jinde) mě hrozně vadí, jak si zahráváme se slovem fašismus, rasismus a xenofobie, aniž tušíme, co to vůbec je a jak vzniká. A bohužel tento dojem mám občas i u Vás. Zde jenom krátce: pokud někde máme poklidný domov, děti, vnoučata, hezkou zahrádku a přijede horda grázlů a vše vykrade, splundruje a potom celé noci a celé dny začne řvát před domem, že jsme svině... Máme právo na to, abychom se bránili, nebo jsme fašouni a rasisté, kteří nechápeme svobodu jiných? A to je podstata problému, nikoliv skutečný rasismus od majority.
23. 08. 2011 | 16:54

Petr Pokorný napsal(a):

Ja to poslal jinam, omlouvám se.
23. 08. 2011 | 16:56

starej komsomolec napsal(a):

Nejhorsi vlastnosti prezidenta je ze on nereaguje na zadne autolalie ci klausolalie ani se nesoudi. Zrejme ho zajima akorat anonymnich 70% od IVVM a tim to pro nej hasne. Cert vem takoveho!
23. 08. 2011 | 16:57

kreditor napsal(a):

Řekl bych slovy Lecha Walesy, že tady všichni prezidenti od dob Edvarda Beneše kromě generála Svobody, který za vlast opravdově bojoval a ne jen žvanil, jsou zkurvysini a blbci.
28. 01. 2012 | 16:52

vl napsal(a):

Pan Stejskal mi smazal příspěvek, který se zabýval pouze vznikem jména pana Hvížďaly. Dobře mu tak, ale když nechává dvojsmyslný titulek, mohl by nechat i dvojsmyslné příspěvky. Ledaže mu je proti mysli vznik jména Hvížďala. Mně je proti mysli, jak se pan Hvížďala vyjadřuje. Podobnost vzniku jeho jména se vznikem slova, označujícího špatného člověka, je nápadná
15. 02. 2012 | 17:32

Arrinsbrics napsal(a):

<a href=http://buypropeciaonlineone.com/#bblog.aktualne.centrum.cz>generic propecia</a> - <a href=http://buypropeciaonlineone.com/#ablog.aktualne.centrum.cz>generic propecia</a> , http://buypropeciaonlineone.com/#sblog.aktualne.centrum.cz buy generic propecia
06. 09. 2012 | 03:50

Philosoph napsal(a):

Protože jsme všichni nedokonalí a nevíme všechno, jsme na základě toho větší nebo menší blbci. Bůh jediný vše vidí a vše ví, takže ten jediný se vymyká jakémukoliv označení nebo pojmenování....ale ani toto nepatrné sdělení o Bohu spousta blbců nikdy nepochopí. Blbci se většinou nebo skoro nikdy nedozví, že jsou blbci.
19. 11. 2012 | 09:51

Radovan napsal(a):

Jsou to paradoxy, ve volbě prezidenta i ve volbě vedení senátu. Jsou tam i hoštapleři, kteří tam nepatří a už dávno. Lež má krátké nohy a daleko nedojde, někdy ano- až do vysoké politiky, když má pohnojenou cestu Topolánkem a dalšími kmotry. Dnešní volby v Senátu odhalili farizeje v Klubu KDU - doufejme, že to půjde dál a odhalí se více !!! V KDU - ryba smrdí od hlavy !!!
Tak jako v roce 2006 dostal Čunek hlasy za to, že na přání městské smetánky vyhnal Romy do plecháčů na smetišti a další vyvezl na aeverní Moravu v noci jak židy do plynu za strašného řevu, protože je odděloval od příbuzných do polorozpadlých barbizen.Letos opět zneužil Charitu OLomouc k napsání dopisů, aby občané volili jen Pána Boha- Čunka - korupčníka. ALe Pán bůh si nemyslí, že je Čunek. Pan Bělobrádek Čunka nezná,a pěje na něho ody, zřejmě je velmi naivní,a naletěl mu na jeho sebechválu.
Čunek měl v senátu z 1326 hlasování 700 absencí, co dělal, chodil za senát, nebo pil slivovici. Takoví senátoři se volí na místopředsedy senátu,??? Klub KDU musí být stále v lihu !!! Také na místní radnici měl Čunek za rok 82% oabsence, za co bere peníze v senátu a na radnici ??? Tak jak vyhodil ze sedla Cyrila Svobodu, tak by brzy vyhodi Bělobrádka,který je naivní jak stařeček z kotárů, který také volil Čunka, prý mu Čunek říkal, že zařízuje vrácení majetků církvi a tak naletělo dalších tisíce vesnických voličů a farářů na kecy pan Čunka. A nikomu nevadí, že Čunek nemá žádné vzdělání ????? Copak automechanik má aprobaci pro místopředsedu senátu, naivní pane Bělobrádku? Probuďte se,naletěl jste kecům tohoto prohnaného politika ze Zlína, tam jsou také takoví burani opěvují modré tuneláře a pomlouvají poctivé občany. Baťa by je hnal i s Čunkem svinským krokem Nejvice Vám potvrdí farizejskou povahu Čunka, redaktoři TV, kteří zjišťovali jeho průsery v roce 2006. protože policie neměla zájem a na příkaz Topolánka nesměla Přerovoskému zastupitelství byl případ Čunek na rozkaz justiční mafiánky Vesecké odejmut. Justiční mafie nám dala zpět do politiky člověka, který je schopen zmanipulovat i Pána Boha. Čunek pošpinil KDU na mnoho roků dopředu pane Bělobrádku, myslete hlavou a ne zadkem,Inteligentní občané vám rádi o Čunkovi napíší pravdu !!!!Jedině paní Judr.W8gnerová si zachoval si svou tvář. Komu není shůry dáno v apatyce nekoupí milá KDU !!! Quo vadis KDU s Čunkem. DO pekel !!!!
21. 11. 2012 | 22:51

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Arnoštová Lenka Teska B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Bursík Martin C Cimburek Ludvík Č Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr · Gregor Kamil H Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokeš Tomáš · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hůle Daniel · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman J Janeček Karel · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Košák Pavel · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Křeček Stanislav · Kubita Jan · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav · Novák Martin O Oláh Michal · Outlý Jan P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Procházka Adam · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Shanaáh Šádí · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Staněk Pavel · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tejc Jeroným · Tejkalová N. Alice · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy