S Danielem Landou nespolupracuji

11. 12. 2012 | 20:21
Přečteno 37984 krát
Za účelem vymezení se proti nejrůznějším lživým a negativním spekulacím ohledně mého vztahu s Danielem Landou jsem se rozhodl sepsat tento blog.

Mediální hluk způsobený televizním vyhlášením letošních Slavíků vyvolal ozvěnu šeptandy a spekulací: Daniel Landa prý někde prohlásil, že nedělá nic jiného, než lítá od čerta k ďáblu, od Janečka k Babišovi a shání peníze na svůj marketingový projekt Žito 44… Daniel Landa mě údajně bude korunovat králem králů… Daniel Landa o mně prý mluví jako o šéfovi svého mozkového trustu a hlavě devatenácti vůdců…

Domníval jsem se, že podobným „zaručeným zprávám“ a uměle konstruovaných pomlouvačným spekulacím od nejrůznějších vychytralých jedinců není třeba věnovat pozornost. Jsme v týmu Pozitivní evoluce příliš zaměstnáni dolaďováním dalších kroků, které máme připravené pro rok 2013. Čas můj i mých spolupracovníků a spolupracovnic je příliš vzácný, než abychom se točili na této epizodě českého obchodu s mediální zábavou.

Postupně jsem si ale začal uvědomovat, že mých několik osobních setkání s Danielem Landou a následně několik novinových článků o nich si začíná žít svým vlastním životem. Po pravdě řečeno, ani to by mně až tolik nevzrušovalo, kdyby tento virtuální spektákl nezačal zamlžovat celý projekt Pozitivní evoluce.

Věřím v projekt Pozitivní evoluce a snažím se maximálně věnovat svou energii a čas pozitivním věcem. Obvykle ignoruji nejrůznější absurdní spekulace, nesmyslné lži a pomlouvačné bláboly o mé osobě. Bohužel jsem nyní nucen udělat výjimku a věnovat svou pozornost negativní energii. Odpovídám tedy jasně:

S Danielem Landou jsem se několikrát sešel, vyslechl si něco z jeho dalších plánů a stejně tak mu naopak popsal záměry Pozitivní evoluce. Osobně respektuji jeho úsilí, které v současné době věnuje hledání sebe i své další cesty. Pozitivní evoluce svou cestu zná a já i celý tým právě tvrdě pracujeme na jejím úspěšném zvládnutí. Nespolupracuji s Danielem Landou a naše společenské aktivity nejsou nijak propojeny. Nadace Bohemia je jeho aktivitou, žádné peníze jsem panu Landovi nedal a neplánuji dát. Korunovace na Vyšehradě se nezúčastním. Fakt, že mě pan Landa prohlásil za symbolického krále králů, považuji za projev důvěry v moje postoje a otevřenosti pana Landy k mým názorům. Současně se ale necítím být jakkoli omezován vyjadřovat se případně i kriticky k jeho názorům a praktickým krokům.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

vasja napsal(a):

Králem králů je Kraus, když teda né pan Janeček
11. 12. 2012 | 20:34

PB napsal(a):

Karle, Vy jste si v tom vysvětlování asi spletl zeměpisnou šířku, ne? Chápu, že jste asi rozhořčen, ale touto obhajující se statí neřešíte nic. Kdo Vám doteď chtěl věřit, věřil i bez tohoto článku.
Kdo Vám věřit nechce, nepřesvědčíte ho.
Landovci proti Janečkovcům?
Lidi mají naštěstí jiné starosti, než zkoumat podivnou proměnu někdejšího krylologa v nosiče kohoutů, a zabývat se Vašimi starostmi.
Kdybyste žil jako většina lidí, asi byste v této chvíli řešil životnější starosti ...
11. 12. 2012 | 20:34

Pepa Řepa napsal(a):

Maxíku
co říká iluminát tím palcem?
11. 12. 2012 | 20:36

Kamil napsal(a):

Autorovi Janečkovi:
Bylo by velice zajímavé, kdybyste vysvětlil, v čem je Pozitivní přínos vašich modelů automatické bleskové spekulace na světových burzách. Určitě jsou velice Pozitivní, jen se o tom dost neví. Jsou dokonce kritici, kteří tento způsob obchodování na burzách považují za nesmírně nebezpečný a ve svých důsledcích stejně společensky škodlivý jako třeba korupce nebo daňové ráje. Vysvětlete to, prosím.
11. 12. 2012 | 20:41

vaclavhorejsi napsal(a):

Autor:

"Za účelem vymezení se..."

Ta cestina... :-(

..
11. 12. 2012 | 21:31

Ládik!!! napsal(a):

Co to je za lidi?
11. 12. 2012 | 21:45

skeptický napsal(a):

Jména jsou tu trochu popletená,Daniel je starozákonní,ale nějak to připomíná causu Jana Křtitele.

Pokud by autor a ten druhý pán byli narození půl roku od sebe,a tou dobou se někde vraždila neviňátka,už by to nebyla náhoda.

Ale spíš ne,protože Petr zapřel Pána.Možná,že je to nějaká permutace na starý námět.

Kamil
Tajemství je zásadně spekulovat s cizími penězi.
11. 12. 2012 | 21:47

Zbyněk napsal(a):

Nevěřím, že autorem je pan Janeček.Člověk takového formátu, který na světových burzách vydělává miliardy, nemá něco takového zapotřebí. V případě, že je opravdu autorem, doporučuji příště poradu. Králové na to měli šašky.
11. 12. 2012 | 21:51

rejpal napsal(a):

Ale není král Žito s kohoutem v ruce pitoreskní? Každopádně veselejší postava než všichni ti Kubové, Peakeové, Blažkové a další. Ti jsou spíš ganz tragédi.
11. 12. 2012 | 21:52

bohorodičko napsal(a):

pane janečku,
docela by me zajímalo co je pozitivní evoluce. to jako že právo oplodnit bude mít jenom ten nejsilnější jedinec jako v šimpanzí tlupě? vy máte nějaké ambice ovlivnovat veřejný život a chod státu. chcete to dělat prostřednoictvím jakéhosi projektu. hodláte zustat mimo demokratickou politickou soutěž? mimo volby? myslíte si, že parlament už nepotřebujeme, když máme matematiku?
11. 12. 2012 | 21:53

LUF napsal(a):

Proč jste se s tím náckem vůbec scházel?? Doufám že jste se poučil ...
11. 12. 2012 | 21:56

liljic napsal(a):

Pro bohorodičku:
http://www.pozitivnievoluce.cz/cs-CZ/
11. 12. 2012 | 22:00

bohorodičko napsal(a):

liljic,
díky za odkaz. klasický utok na politické strany jako zdroj všeho pekelného zla na zemi schovaný za boj za spravedlnost a občanskou společnost . volby nebudou o střetů ideí a myšlenek reprezentovaných politickými stranami, ale budou to volby jakýchsi z nebe spadlých osobností a mravních autorit posvědcených z janečkovi nadace. podle mmě je to utok na parlamentní demokracii. politické strany nemužou být nahrazeny nadacemi. nikdo nemuže rozhodovat o kandidátkách , kromě samotných členů té strany. pak už to nebudou volby a demokracie, ale nějaká satira. pan janeček by si měl koupit nějaký ostrov a tam s nějakýma vydlabancema založit sektu. já si myslim, že k tomu spěje.
11. 12. 2012 | 22:36

Maximus napsal(a):

Pepa Řepa

Pepíku, iluminát v Česku žádný není, tady jsou jen poskoci na zednářské nižší úrovni a tajtrdlíci, co si hrají na tajemné síly a kdoví co. Prostě šaškové jako třeba Barták (ten pošahanec co je
spolumajitelem Modřanské kliniky a co se choval k pěkným ženám jako trotl). Venku ve světě ilumináti jsou ještě nad 33 vrstvami pyramidy světské moci. U nás to asi "hodností" nejvýše dotáhl spící purkrabí Kárl von Bahnhof, to je pašák z Bilderbergu, kde už byl po čtyřikráte. Zednář Háfl či Hejvl to také dotáhl vysoko, toho měl rád i Bill saxofonista a madam Madlenka Ólbrajtová. Musíš více studovat. Ale abych ti udělal radost, trochu se na Janečka pozeptám. Tihle týpci jako třeba Fischer aj. co si dávají na fotkách pacičku před ksichtík či nebo brejlouni s posazenýma čočkami na nose jako Babiš, Hvížďala nebo Topfer, nemám rád, když už, tak nejlepší byl Berlusconi, ten byl zachycen fotografy, jak se dloubal v nose, prohlédl si to, jestli to stojí za to a cpal si to do huby. To je neskutečné prasisko. A to jsou představitelé moci, ale raději to nebudu komentovat, neb by mě musel bdělý l.s. smáznout!
P.S.
Jo Havel se nechal párkrát vyfotit, když třeba seděl na židli a mezi nohama udělal ve svém klíně sepnutými rukama symbol "renaultu". Zkrátka asi tehdy už myslel na Píku.
Tak čus Pepíku a nech si zdát o iluminátech!
11. 12. 2012 | 22:49

MartinO napsal(a):

bohorodička:
Nesmyslně plácáte páté přes deváté a ani se nenamáháte si ten návrh volebního zákona přečíst. Samozřejmě, že kandidáty budou v jednotlivých okrscích nominovat jednotlivé politické strany a nikdo do toho stranám mluvit nebude. Plus voleb se může zůčastnit i nezávislý kanditát který získá v daném okrsku 1000+ podpisů.
11. 12. 2012 | 22:50

Maximus napsal(a):

Pepa Řepa

Jo, Pepíku, tenhle pán bude také nevěrohodný a pošahaný. Zkus si zadat do googlu: "Karel Janeček zednář" a je to jasné.
Třeba článek od autorky: Petry Bostlové | Publikováno: 23.4.2012 | Rubrika: U NÁS je doost výmluvný:
“Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana...

Ona ta parta těchto lidí bude asi pěkně vyčůraná. Potřebovali by udělat na čele cejch a dát na rameno kohouta! Oni vědí, že lidé u nás jsou nespokojení se stávajícím stavem společnosti a vládou odkloňovačů a tak zneužívají zmatené a špatně se orientující lidi v této zemi.
Dobrou!
11. 12. 2012 | 23:00

MartinO napsal(a):

maximusi,
opět jste nezklamal. Citovat cokoliv od chudinky pošahané pámbíčkářky a paranoidní schizofreničky Bostlové už předpokládá opravdu pokročilé stádium demence. Viz její poslední blog

http://bostlova.blog.idnes.cz/c/310789/Prirucka-Jak-uz-nebyt-satanistou-Jak-se-navzdy-vyvazat.html

Jestli tyto bláboly berete vážně a ostatně všechno co vám "vyhodí google", tak bych si dovolil nabídnout vám sadu luxusních hrnců za 50.000Kč, skvělý vysavač za 30.000 a spoustu podobného skvělého zboží skoro zdarma. Jestli nemáte hotovost tak není problém se domluvit na splátkách, ručit budete vaší nemovitostí. Takoví jako vy, kterým je možné nakecat absolutně všechno, jsou ideální cílová skupina.
11. 12. 2012 | 23:34

bohorodičko napsal(a):

martio,
podpisy.....mno. já myslim, že to u těch presidentských kandidátů stačilo. nechci tvrdit, že uplně všechno, co řiká janeček je špatně. vadí mě forma. ono jít do politiky a tam se utkat v konkurenci a prosadit nějakou myšlenku je těžký. v politických stranách to bolí, tam to nejde bez námahy. ale to je právě ta poziztivní evoluce. prosadí se ti nejlepší. janeček zbohatnul, protože odhalil nějaký slabiny burzy. já to neodsuzuju. je to legální. a ted zkouší v politice uplně to samé, co se povedlo na burze. najít nějaký trik , nějakou okliku. něveřím na nadace. jsem k tomu velice skeptický. náše politická scéna je v podstatě vyprofilovaná. je v zájmu zavedených politických stran ,aby dávaly prostor těm nejschopnějším. oni to musejí dělat, jinak ve volbách neuspějí.
12. 12. 2012 | 00:36

Enkidu napsal(a):

Já myslel, že král Králů byl Sovák...
12. 12. 2012 | 02:45

honolulu napsal(a):

Maximus, berete ho prilis vazne. On nema osobnost a neumi mluvit k davu. O nebude ani svudcem ani vudcem lidu....Mozna by nas pobavil, takze je ho skoda.
Zazracny prcku z Wall Str. honem se prihas do kurzu na rethoriku.
Zednar ? To jsou ti co behaji nazi kolem bazenu a padaji na hubu ? Tim by mohl byt.

Toto je smutna doba v politice. Nikde nic, ani u vas, ani u nas. Zadna osobnost. Aspon kdyby se narodil nejaky novy Vlasta Burian, ze ano.
Janecku, trochu zivota do toho umirani.
12. 12. 2012 | 03:04

drevoluce napsal(a):

MartineO, až se probereš ze sna bude hodně pozdě. Dějiny se opakují. Nebo jsi Janeček ?

Jinak...celá pozitivní poluce je pouze a jen kampaní pravdoláskařů.
Dočkejte času, za okamžik začnou kus po kuse vystrkovat rohy.
Opět a jen ubohý boj o moc, cílený na ty "pomalejší", kteří mají cestu usnadnit a následně budou po zásluze odměněni.
12. 12. 2012 | 04:13

Janek napsal(a):

MartinO

staré přísloví praví " Na každém šprochu, pravdy trochu" i to stačí, ni ?
12. 12. 2012 | 04:17

andelspasy napsal(a):

Považoval jsem se za slušňáka, ale z této celé agresivní lásky a
"slušnosti" se mi udělalo nevolno.
12. 12. 2012 | 04:27

synáček napsal(a):

Divím se a zíííírááám. Lidi asi nemají jiné starosti, jenom se zabývát bláznem a nemocným člověkem. To jsme již tak nemohoucí společnost? Podobné indivídua je potřeba zavřít v některém z psychiatrických zařízení. Jistě se místo najde. Nemocné je potřeba léčit, no a když jsou nebezpeční, tak zavřít. Na co se čeká?
12. 12. 2012 | 06:17

Pepa Řepa napsal(a):

Maxíku
srdce mi krvácí, ale musím s vámi souhlasit. Odlepily se mi dlaždice u bazénu na čtyři tempa-heč- a zednáře jsem nesehnal. Přišel nějakej šmudla druhé kategorie, už to zase opadává. Přitom vidím billboardy Lidé zděte, taky zednářská znamení?
S tou řečí rukou si nejsem jist. Znám jednoho, dloube se pořád v nose, ale moc bystrosti nepobral. To pan Janeček bude jiná třída.Fandovi na zrní nedá, Babiš by si ještě od Fandy nějaké půjčil.
Ten je dál.

33 vrstev říkáte? To je hodně nebo málo?
Co kolega maloměšťák? Toho bych tipoval hodně vysoko, na NYSE je jako doma, se Sorošem je jedna ruka.
Vidím, že studujete hodnotnou literaturu. Studujte, a až zase objevíte další spiknutí tátů iluminátů ze sedmé vrstvy dejte vědět.
Silvestr se blíží.

POzitivní evoLUCI, aneb POLUCI zdar.
12. 12. 2012 | 07:30

Ládik!!! napsal(a):

Diskuse lepší článku.
12. 12. 2012 | 08:01

Drzá zrzka napsal(a):

Spousta zpráv si žije svým vlastní životem. Pak se zkuste v kupě navršeného balastu dopátrat pravdy.
12. 12. 2012 | 08:09

rejpal napsal(a):

Drzá zrzka
Není to už jedno? Za pár dní je KONEC světa, a ten PŘEŽIJí jen ti, co vylezou na nějakou horu ve Francii. Může existovat ještě větší pitomost?
12. 12. 2012 | 08:14

Drzá zrzka napsal(a):

rejpal

Pitomost až blbost je přece nekonečná. Konec světa. Kterého světa. Mayského? Světa bez pitomosti nebo blbosti?:-)
12. 12. 2012 | 08:21

Stařeček napsal(a):

konec světa nebude. Když naše TOP-ky kradou dál, je jasné, že se konec světa odkládá. Tak pitomí nejsou, aby nevěděli, že by jim to po jednadvacátém nebylo na nic. To, že hrabou dál, je stejně jasné znamení, jak to, že podle množství slupek na cibuli se pozná, jaká bude zima.
12. 12. 2012 | 08:44

vico napsal(a):

Janeček : No dobrá, s Landou jste nespolupracoval, ale ještě ve vzduchu visí otazník, zda jste mu nepropůjčoval konspirační byt anebo nebyl jeho důvěrníkem byť nevědomě spolupracujícím. Máte lustrační osvědčení?

Fámy jsou fámy, ale Janečkova reakce na Landovo extempore na Zlatém slavíku, mne skoro šokovala. Byla totiž veskrze pozitivní. Tak takhle by případně mohla ta pozitivní evoluce vypadat?

Autor nám tedy slibuje, že se vlastní korunovace na krále králů nezůčastní. To je ale škoda. Prej to bude moc vydařený muzikál s ústředním hitem/ve druhém a znova v posledním dějství/s názvem :

Budu králem lidských srdcí

Úryvek ze scénáře :
Janeček po korunovačním obřadu, kdy scénu již opustil baletní soubor Karlínského divadla, unaveně usedá na trůn. Snímá z hlavy korunu, která ho evidentně tíží stejně tak jako obrovská odpovědnost, kterou převzal

Janeček : Cítím se znaven a sláb. Ta pozlátková faleš ta adorace mých budoucích katů...

Na zadní promítací stěně se zjevuje Landa v rytířské zbroji

Landa elektronicky zkresleným hlasem jakoby ze záhrobí

K tvé koruně ti přidám můj meč
ne ty ne já
zakusí tu smrtelnou křeč.
Ne oni, ale my, ale my
vyrazíme na steč
Buď králem lidských srdcí

A pak už se sálem rozezní chytlavá melodie ústřední písně

Budu králem

Dobrá rada na závěr. S těmito proprietami se i dobrá věc může změnit ve frašku.
12. 12. 2012 | 08:53

Drzá zrzka napsal(a):

Hajný si pomyslel, že je les v pořádku.
Tak do něj nechodil, spravoval zahrádku.
Tvářil se, že ho nic v tom lese nepálí.
Vlci les ovládli, hajnýho sežrali.
12. 12. 2012 | 09:03

alhambra napsal(a):

Jj, pan Janeček vadí kudy chodí :(
viz třeba:
http://cesky-neplatic.cz/karel-janecek-jako-fackovaci-panak/
12. 12. 2012 | 09:07

jiras napsal(a):

Nacističtí pohlaváři si také o sobě mysleli, že jsou ve vyšších sférách a v oblastech, kam se nikdy žádný obyčejný smrtelník nikdy nemůže dostat. Jejich tajné kulty, pro většinu lidí nepochopitelných, jim dodaly pocit absolutní vyjínečnosti a nadřazenosti. Tím v nch upevnily přesvědčení o vlastní vyjímečnosti a a bohem darované moci. Přesto je však porazili obyčejní lidé, pijáci vodky a žvýkači žvýkaček.
12. 12. 2012 | 09:27

Pesimista napsal(a):

Vážený pane Janečku,

jsme zhruba stejně staří a upřímně dost se divím tomu a obdivuji to, že stále ještě (cca v mém věku) věříte na spravedlnost a snažíte se ji pomoci na svět.
Osobně jsem v poslední době pesimisticky zoufalý a ztratil jsem veškeré iluze o tom, že bude dosahováno spravedlnosti.

Pokud se podívám na posledních několik ministrů a poslanců a jejich kauz (byť i jen údajných daňových "opomenutí"), je mi jasné že slušnost, poctivost a čestné jednání se u většiny z nich definitivně vytratily.

Pokud se podívám např. na důchodovou reformu, nic reformního na ní oproti dosavadnímu systému státního pilíře a dobrovolného připojištění není kromě toho, že se skutečně nově revolučně napakují pojistné ústavy za podpory státu. Bezděkova státní komise, složená především ze zástupců pojistných ústavů, byla výsměchem občanům této země a jednoznačným střetem zájmů, vybraní jedinci beztrestně obdrží nádherné všimné či pracovní posty.

Pokud se podívám na záhadné náhlé složení mandátu 3 poslanců, svrbí mě prst na pomyslné spoušti - je zcela jasné že byli nějakým způsobem uplaceni nebo jim byly slíbeny lukrativnější pozice.

Pokud se podívám na rychlé rozhodování parlamentu, kdy nevinně vyhlížející premiér k prosazení svých zájmů narychlo využije odsouzeného člověka a po použití se k němu veřejně postaví zády jakožto k někomu s kým nechce mít morálně nic společného, je jasné že morální úpadek je v této zemi totální.

Pokud se podívám na církevní restituce, jde o naprosto netransparentní vyplácení čehosi, co církve často nikdy neměly a jen hypoteticky by to za stávajících nesmyslných podmínek časem od státu mohly obdržet - opět se zde někdo ze zákonodárců významně přiživí.

Pokud se podívám na postoje ČR ke Kosovu nebo Palestině, nalézám naprosto protichůdná a jednostranná stanoviska, která nehledají skutečnou spravedlnost a správné řešení problému pro obě strany, stanoviska jsou narychlo rozhodována jen na základě trvalého mezinárodního vazalství k někomu.

Pokud se podívám např. na mírotvorné jednotky OSN, NATO či různé soukromé bezpečnostní agentury pověřené vládami působením v různých částech světa, páchající beztrestně pod mezinárodní imunitou kriminální zvěrstva (vraždy, provokace, obchod s bílým masem, obchod s drogami, zajištění obchodu s palivy, nerosty či jiných obchodních zájmů kohosi v pozadí) za která by se nemusel stydět ani údajně kdysi "mírotvorný" Hitler, uvědomuji si že žiji ve světě lidí, který se vůbec nijak od toho světa z hitlerovské doby neodlišuje. Tehdy si lidé také nevšímaly toho, že pár set kilometrů od nich existují nějaké koncentrační tábory, jen málokdo si připustil že něco takového je vůbec možné. Přitom i dnes se dějí podobné zrůdnosti pár tisíc kilometrů od nás za podpory zákonodárců z "vyspělých" západních ekonomik.

Prosím máte nějaký recept na to co s tím vším mám jako řadový tvor na zeměkouli dělat, když ani volby nepomáhají zbavit se skorumpovaných politiků nebo nesamostatně rozhodujících vazalů?

Děkuji
12. 12. 2012 | 09:43

1984 napsal(a):

Sakra, cizí agent Janeček začíná panikařit, že by mu nácíček Landa mohl narushit ten jeho pozitivní shit jakožto přípravu na chystaný sametový podvod II.
Ti, co vám to nežerou, pozdravují Zbraslav...:-)
12. 12. 2012 | 10:06

ld napsal(a):

Drzá zrzka,

vy zas máte dnes náladu laděnou v pes (imismu), že?
Co kdybych zakoupil pár lahváčů, vlezeme si spolu večer do vany a s následným pořešením kopulačního spektáklu necháme Žita pochodovat smeťákem svědomí?
12. 12. 2012 | 10:16

kalvas napsal(a):

Národ čeká spasitele. A proč by ne pan Janeček. U mně ale ztratil důvěru. Bylo nutné, aby se sešel i s panem Landou. Aby odpovědně mohl zvážit, zda by spolupráce s ním nemohla být celku prospěšná. Sejít prosím, a jednou. On se s ním ale scházel víckrát. Potřeboval to pan Janeček k tomu, aby poznal, kdo Landa skutečně je? Nelze o jeho inteligenci pochybovat, pak tedy nutno pochybovat o něčem jiném. Spasitel prostě nepřijde. K nastartování slušnějších způsobů ve společnosti je potřeba několik generací. A obávám se, že u nás Čechů znamená několik třikrát více, než je celosvětový průměr.
12. 12. 2012 | 10:17

stýv napsal(a):

http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/2416-cekani-na-janeckovu-vladu-iluminatu.aspx

http://bostlova.blog.idnes.cz/c/310391/Satanisti-iluminati-zednari-v-CRJakou-budoucnost-nam-pripravili.html
12. 12. 2012 | 10:22

Drzá zrzka napsal(a):

Id

pesimista je dobře informovaný optimista. Informace postrádám neustále, tak jakej pesimista?

Ta vana není zas tak špatný nápad. A kdyby byla plná fialek, nemělo by to chybku.

Jo a taky nějakou svíčku by ten obrazek snesl. :-)
12. 12. 2012 | 10:23

český maloměšťák napsal(a):

Nic jsem se nedozvěděl jak z blogu - tak z diskuze.
Tedy kromě toho, že se pan Janeček necítí být svázán s Landou natolik, aby ho někdy nutně musel sponzorovat. A že práce na Pozitivní evoluci je v plném proudu.

Ještě že tady je aspoň ten Řepa - nezávazně žertující ...ten vždy bránici potěší, srdce dojme...potěší.
Asi tak, jako když se otevře plechovka sardinek.
12. 12. 2012 | 10:35

šašek z Jihlavy napsal(a):

Zbyněk napsal(a):
Nevěřím, že autorem je pan Janeček.Člověk takového formátu, který na světových burzách vydělává miliardy, nemá něco takového zapotřebí. V případě, že je opravdu autorem, doporučuji příště poradu. Králové na to měli šašky.
11. 12. 2012 | 21:51
xxxxxxxxxxxx
Mne do toho netahejte, já tak leda dělat pacholka katu Mydlářovi. Neviděl jste náhodou včera v TV reportáž o tom šikovném člověku, co sbírá, vyrábí a renovuje gilotiny? Myslím, že by tu měl mít svůj blog, nebo alespoň ceník a číslo telefonu.
Říkali, že je to velmi humánní systém, tyhle gilotiny. Asi se to ujme, fik a řepa se odkutálí.
První půjde na zkoušku kohout Fanda, rekviem složí Landa. A král králů Janeček?
Dolů míří paleček...
12. 12. 2012 | 10:36

depended byVicen napsal(a):

No jo, jenže když člověk vyprodukuje takový článek, jako pan Janeček vyprodukoval s pomocí Idnes, to se pak nesmí divit, že u některých lidí skončil.

Co se týče pan Žita - ten by místo pomatených řečiček měl především domluvit svému kamarádu (bývalému) rytíři Bartákovi, ať se dostaví na Policii ČR.
12. 12. 2012 | 10:39

Vlkodav napsal(a):

Fandím panu Janečkovi, je jeden z mála boháčů, kteří se neopalují na Floridě ale snaží se o zlepšení situace v naší zemi.

Pan Landa je kontroverzní osobnost, né se vším souhlasím, ale je to člověk co něco dokázal. Přeji mu v jeho další cestě úspěch.
12. 12. 2012 | 10:42

choche napsal(a):

A pane Janečku jak je to se vztahy a šmelinkami s panem Mlejnským na Praze 11. Vždyť i Landa patří do jeho fanklubu.
12. 12. 2012 | 10:49

ld napsal(a):

Drzá zrzka,

vhodné jsou ty plavací svíčky, neboť já cákám jak vorvaň v říji; nechť romatiku plápolajícího plamínku nepřeneseme v zahoření nemovitosti.
U dveří se ozvu zvonkovou signalizací 69 v morseovce. Buďte vlídná, večer bude "samec", takže zmrzlá paže může vyťukat i jiné znamení.
V každém případě je plán s květy vhodný. Těmito lístky vám na nahatá ramena vyskládám mokrá sgrafita, která budou budou v tekoucích potůčcích trasovat místa pod čáru ponoru, nestojí li v cestě chloupečky.
:-)
12. 12. 2012 | 11:08

Antisionista napsal(a):

Janečku, kde je Vaše pozitivní evoluce, kterou tak propagujete, proč jste se nepovznesl nad Landou a neposlal mu několik pozitivních evolucích. Už před cca pěti lety jsme byli ujišťování, že příjde spasitel, který zachrání svět. Bohužel nespatřuji tu záchranu ve Vaší režii, pokud pominu Vaše STBácký rodiče, Vaší matku, kterou si dokonce přivede na Váš čajíček do lucerny, tak zrovna Vás obchodníka s deriváty si nemohu Vážit ani co se za nehet vejde. Právě obchodníci jako jste vy, jsou přímo odpovědni za současný stav ve světě. Obchody s deriváty je virtuální obchod, který nic neprodukuje a pouze vyčerpává trhy a jejich profit je pouze z potu lidí. Každopádně každý se může podívat co znamenají obchody s deriváty! Prezentujete se jako nějaký guru a spasitel, Vaše protikorupční aktivity jsou pouze mocným nástrojem vydírání; Hlavně vyzařujte pozitivní evoluce ))) a teplo v duši! Všichni ti janečkobé, Babišové jsou pouze nastrčené loutky skutečného zla!
12. 12. 2012 | 11:23

Daniel napsal(a):

Ano píše se o Landovi a hned se tu ozvou ovce jenž musí okamžitě hlásat " ten nácek " !!!! Kdo s nímspolupracuje či mluví tak automaticky je také " nácek " !!! Lidi sáhněte si do svého svědomí a minulosti zda jste kdysi byli všichni čistí a nepropagovili něco jenž je dnes odsuzováno!!! Kdož jsi bez viny hoď kamenem !!!
Kdysi jsem také vyznával různé směry a idealy, ale dnes jeto pro mne jen vzpomínka na léta kdy mi bylo 15-20 let a je to jen minulost, která dnes ve mne není a když jo tak jen a pouze ve vzpomínkách !!!
Vím, je mezi námi hodně těch, kteří nevidí a neslyší - za to nespoutaně křičí a poukazují aniž by věděli...
Národ český umírá a nechává se utlačovat a misto toho aby se postavila čelil útlaku tak plive jeden na druhého !!! Takto brzy skončíme!!!
12. 12. 2012 | 11:25

Antisionista napsal(a):

Pana Janečka přestalo uspokojovat onanování u peněz a postoupil do další fáze a ke svému úchylnému ukujení, potřebuje moc. Jak říká janeček, nechci být politikem, nechci politickou stranu, ale navrhovat volební systém, systém státu by chtěl. Nějak to ale nejde do sebe že? Dělat politická rozhodnutí bez toho stát se politikem.
12. 12. 2012 | 11:29

Jaja napsal(a):

Omyl pana Janečka a dalších.
Myslí si, že je možné manipulovat lidmi tak snadno, stejně jako s penězi na burze. Hledá vlnu nespokojenosti se současnou politikou a nechce být ten s kým budou lidé nespokojeni, nechce se umazat, již tím se umazal.
12. 12. 2012 | 11:34

Do napsal(a):

Vynikající, jednoznačné a slušné vyjádření. Fandím vám.
12. 12. 2012 | 11:37

Viola napsal(a):

To je hrozné, jak napadají paní Bostlovou, která jak je vidno, je upřímná věřící.
Jeden z mailů, který ji přišel o tom, co dělá p. Janeček

"Vážená paní Bostlová,
se zájmem čtu Vaše články. Z důvěryhodných zdrojů, ano, kdysi jsem se mezi těmito lidmi pohyboval, ale Bůh mne zachránil, vím, že Karel Janeček mimo jiné sponzoruje slovenskou hudební skupinu "Pentagramček", která se zaměřuje na získávání malých dětí pro satanismus. Ostatně - podívejte se sama, co zpívají: http://bandzone.cz/pentagramcek Je to jen taková perlička, ale myslím, že každý střípek je důležitý."
12. 12. 2012 | 11:43

melanie napsal(a):

Peníze jsou dobrý sluiha ale špatný pá. nyní se to ukázalo v reálu. Peněz je třeba uzmět užívat, jinak se brotimajiteli obrátí jako zbraň,se kterou špatně nečbo neopatrně nakládal a ona ho poranila. Asi je to jen otázka času,kdy se to takovému přihodí. TZady nbelze zvětšovat třídení rozdíly a tvořit zákony pro skupiny, které jsou privilegované a mnohí jedinci takřka beztrestní.
12. 12. 2012 | 11:54

Antisionista napsal(a):

Přesně tak každý střípek je důleží, jelikož pan Janeček se snaží získat důvěru lidí mytitický a to může být velice nebezpečné. piště vše co o Janečkovi a jeho aktivitách najdete! Ať je ten jeho blok alespoň k něčemu dobrý. Lidí se nesmí nechat obelhat!
12. 12. 2012 | 11:59

paprika napsal(a):

Antisionista-závist je moc ošklivá vlastnost, zkuste ji alespoň skrýt, působíte směšně.
12. 12. 2012 | 12:04

Minks Jaroslav. napsal(a):

Co se týče pa Janečka,tak bych řek,že pokud je někdo schopen vydělávat takové monožství peněz,má asi nějaký sedmý smysl a nebo dokáže velice dobře ovládat lidi a podsouvat jim různé své myšlenky.To jsi musí přebrat sám v sobě pan Janeček,ale je důležité jestli je v životě spokojen a čtasten.Což je otázka,kterou jsi zodpoví jen on sám.Pokud svůj vliv používá ke správným věcem je vše v pořádku,ale pokud né,tak je to jeho svědomí a s tím svědomím musí žít.
Přeji všem krásný den.
12. 12. 2012 | 12:05

Tomas Jendo napsal(a):

A ceho presne se tyka plan vasi pozitivni evoluce?
Kdyz to shrnu, jsou to sepsana slova, ne ciny!!
Je mi osobne jedno, jestli se nekamaradite s Landou, ale urcite je vase organizace vedena jako napomocna lidem, ci zlepseni situace v tomto state, zde narazim na problem, ktery mi neda casto spat. Az to budes myslet zkutecne dobre, tak se neco zacne dit, mozna i zpravnym smerem, ale to je nepravdepodobne, ze by jsi to s nekym z nas myslel dobre, jako kazdy si timto vyjadrenim hlidas pozici ktera ti nese slusnej vydelek. Organizace pod ruznymi nazvy si navzajem oponuji i pres to ze dobro a pravda je v kazdem z jejich sloganu a obchodnich hesel...
Sortujte se tridte se a kazdej z vas je vic nez ten druhej! Jedine tak dosahnete vrcholu dnesni konzumni doby, vzdyt ja se nemohu rovnat s nejakym povlem co jezdi mondeem, ford je pro socky, bmw 17te rady je pro me idealni volba abych si dokazal ze jsem vic nez ostatni, tedy nadcolovek.
Vubec to neni tak, ze by jsme se meli semknout jako lidi sobe rovni, nejde o to prozit zivot dustojne, ale musite makat, zde neni cas byt clovekem, pokud nesplnis planovanej rust trzby, tak jsi k nicemu a stara te opusti kvuli jinemu uspesnemu frajerovi.
Pipejte v tescu za 8500 Kc a rikejte si proc jsem tak ubohej budizknicema, NENI TO TAK ze pokud neprijde do tesca nikdo z vas, tak se mamazer pobocky nezblazni protoze bez vas mravenecku to nezvladne, sam je k nicemu, ale vy uz jste si moooc zvykli ze jste prave ten povl.
Je tedy cas na nejakou tu pozitivni evoluci, muzeme tomu rikat jek chceme, ale fakta jsou takova, ze je to jen hra spoutana nejakou humalnosti a zakony, ktere prinesli zlodeji a vrazi, proc? Protoze vedi ze strach na vas plati a nikoho z vas nenapadne ze strach muzou mit i tito nadlide co vam rikaji za kolik budete v tomto state sockovat. Nebrante se nasili, ale rozumnemu a pozitivnimu.
Da se namitnout nasili plodi jen nasili, a musim souhlasit, jsem nasilne a nehumalne nucen na tomto systemu, ktery nefunguje od te doby co se do nej vlozil clovek a nikdo se me neptal jestli to tak chci, spolupracovat.
Potom mam potrebu se osvobodit od tohoto danemi a korupci zatizeneho cehosi, maji pro to i nazev, ale to je jen slovo, jakymkoli zpusobem. Po dobrem to uz zkouseli a jak dopadli, takze zbyva jen jedna moznost, utlak a nasili vzdy platilo a moc dobre vite jak platilo v letech minulich i minulejsich na vas!
Demiokracie, komunismus, terorismus, cirkev, zpousta podle me skodlivich instituci funguje a nemely by a je treba s tim neco delat, nez se do toho zamotame natolik, ze nam nezbyde ve finale nic jineho, nez smireni z absolutnim koncem.
Zavody ve zbrojeni, birokracie, az prerostou tyhle veci beznym smrtelnikum pres hlavu, tak bude konec, hadka nebo valecny konflikt nikdy nemyvaji stastny konec pro obe strany, ale jde to i jinak, se slusnosti a pokorou k dobrym radam, s odporem, i nasilnym odporem k jakemukoli druhu zla a s trochou nadhledu a lidskosti, ktere snad v sobe alespon trochu jeste kazdy mame. Malichernosti lidi, na ktere casto dane zakony nemaji ani vliv, se snazi do tohohle lidi zamotat, ne nema to nic spolecneho z konzumni dobou, konzumujte! Ale vy vlastne nemate za co :-D. Skoda ze to ty, co trh ridi nezajima, stejne jako nase politiky lidi v tomhle state, a boha jak je vydno nezajima vubec nic :-D. Porad je to jen nejake skupinkovani, planeta, staty, mesta, komunity, rodina a jednotliva osoba.
Od mala je nam vstepovano, ve fotbale je banik lepsi nez sparta, fanda bude presvedcen, i kdyz tomu tak nebude, coz je paradox a tupost, to ma treba teprve 10 let a hulaka z ochozu nesmysly o tom ze ostrava je nejvic, stareho psa novym kouskum nenaucis, stejne jako reklama se v dnesni dobe smeruje na mladci a mladci, oni uz to totiz vi ze na co si clovek zvykne jako malej toho se potom tezko zbavuje.
Misto uvedomeni ze jsme vlastne vsichni lide, soutezime o cool pocit nadrazenosti rasy, fotbalovich klubu ci domorodych kmenu.
Fakt je ten ze jsme vsichni snadno citelni, ne pro kazneho, ale pro par lidi ano, pro ty je dulezita vase nevedomost a poslusnost!!!
12. 12. 2012 | 12:18

Viola napsal(a):

Maxime, co máte proti brejlounům s posazenýma čočkama hodně nízko?
Takový je na fotu i profesor Hořejší.
12. 12. 2012 | 12:23

stýv napsal(a):

Změna musí přijít od zdola, nápravou společnosti, lidí..pak teprve lidé budou schopni zvolit si kvalitní zástupce: Nařízením se shora se nic nevyřeší ani za pomocí peněz ani bez nich ...každý musí s nápravou začít sám u sebe
12. 12. 2012 | 12:26

Petra Bostlová napsal(a):

http://bostlova.blog.idnes.cz/c/306149/Landuv-kral-kralu-anebo-Antikrist-Karel-Janecek.html
Karla Janečka si googlujte. Čtete články o něm od Adama B. Bartoše. (Třeba na jeho osobní webové stránce.) A šiřte, prosím. Mainstreamová média jsou Janečkem koupená a spolupracující. Ušila se na vás hrozná habaďůra. Nedejte se. Petra B.
12. 12. 2012 | 12:34

Petra Bostlová napsal(a):

http://bostlova.blog.idnes.cz/c/296791/Janeckova-Pozitivni-REvoluce-v-rezii-americkych-tajnych-sluzeb.html
http://bostlova.blog.idnes.cz/c/295782/Svet-se-zblaznil-Satanista-Karel-Janecek-bude-prednaset-o-moralce.html
http://bostlova.blog.idnes.cz/c/301210/Vyhrozuji-mi-smrti-a-po-statnim-prevratu-ma-byt-premierem-Korytar.html
http://bostlova.blog.idnes.cz/c/302403/Prepis-vyhruznych-telefonatu-Janeckovy-Pozitivni-evoluce.html
http://bostlova.blog.idnes.cz/c/309234/Odpoved-Janeckovu-M-Hausenblasovi-aneb-Jak-umlcet-Bostlovou.html
12. 12. 2012 | 12:42

MartinO napsal(a):

Paní Bostlová,
je mi vás upřímně líto. Lidé už si z vás dělají legraci a posílají vám legrační maily kde se vydávají za ilumináty a zednáře. A vy jim to ve své paranoi žerete i s navijákem. Jděte se léčit, osobo.

Co se týká "novináře" Bartoše tak toho vyhodili za psaní jeho bludů z MF Dnes a dokonce bylo jeho blábolení oceněno cenou "Bludný balvan"¨
http://www.sysifos.cz/index.php?id=vypis&sec=1333128955
12. 12. 2012 | 12:46

Johan napsal(a):

nenech se Karle rozhodit !!!! Jen do toho !!!
12. 12. 2012 | 12:47

Maximus napsal(a):

Viola

Tak se ho na to zeptejte...... (-:
12. 12. 2012 | 12:50

Viola napsal(a):

Příšerná hudba, že je nezavřou.

http://www.youtube.com/watch?v=25Gc70e2_Oo
12. 12. 2012 | 12:50

Viola napsal(a):

Maxime, ale já se mohu teď ptát vás, co proti nošení brýlí nízko máte? To je opravdu nějaký znak? Já také nosím brýle a zaostřování mi už moc nejde a tak občas brýle posouvám nízko a překukuji přes horní obroučky, řekla bych že je to normální znak unavených očí a jestli se někdo tak nechá vyfotit, tak dává najevo, že pro samou práci nemá čas ani sundat brýle, anebo lépe nasadit. Ale na České pozici má novou fotečku, ještě hezčí a s brýlemi přesně na nose.
12. 12. 2012 | 12:55

Petra Bostlová napsal(a):

MartineO, my se přece známe, co Vy mi budete povídat, jste všude, na diskuzích, kde se jedná o Janečka, neb patříte k najatým jeho masérským diskutérům. Ať už placeným nebo ne, patříte k nim, do jejich party.
http://bostlova.blog.idnes.cz/c/299206/Janeckova-zmena-volebniho-systemu-podvod-stoleti.html
http://bostlova.blog.idnes.cz/c/309840/SatanistakralJanecek-CIApremierKorytar-a-okultni-polstrZMENA.html
(p.s. Mně nevadí, že jejich najaté hordy všude masérsky útočí proti mně a každému, kdo se proti Janečkovi a jeho zhoubné partě postaví. Pro mě je důležité - vás, lidi, informovat.)
12. 12. 2012 | 12:55

Viola napsal(a):

Johane,
tak aby bylo panu Janečkovi možno alespoň trochu věřit, měl by vysvětlit to ďábelské foto. Vysvětlil ho někde? No klidně by mohl říci, že to byla jen taková legrace, ale s ďábly nejsou žádné žerty, o tom by mohli povídat exorcisté.
12. 12. 2012 | 12:58

Antisionista napsal(a):

pane paprika" závistivý je každý člověk na světě, ovšem v tomto případě se nejedná o závist jako tako takovou, jelikož nevím co bych mu měl závidět, myslíte peníze? ale to já vůbec nevím zda nějaké peníze pan Janeček má! Jde o to že přezentovat se mystickým způsobem je velice nebezpečné! Možná jsem pro Vás směšný, ale nejsem naivní jako přisluhovači janečka. Takže závěrem zamyslete se na slovem závist, než začnete psát hlouposti. Raději se pokuste obhájit Janečka, když ho zřejmě obdivujete, jinak Váš příspěvek je naprosto mimo a směšný pak můžete bát vy§
12. 12. 2012 | 12:59

Petra Bostlová napsal(a):

pozn. Odpověď na otázku výše: Co znamená postoj Karla Janečka na jeho foto k blogu? (Je to fotka, kterou měl na plakátech Pozitivních měst.) Je to hlavní satanistický symbol. (Tohle postavení palce.) Poznávací. Aby se navzájem poznali. (p.s. U jeho dřívější fotky na blogu to byl symbol zednářský, ta podepřená brada a tím způsobem. Nyní mnohonásobně přiostřil, jak vidno.) Na své osobní webové stránce tam má zednářský symbol, podepřená brada tím způsobem. Ze začátku tam byl iluminátský symbol, hned v úvodu, přes tvář měl vztyčený kazovák. Tu fotku ale okamžitě poté stáhli. Vydržla tam tak jen velmi kratičce. (To jsem zvědavá, za jak dlouho mě tu smažou.)
12. 12. 2012 | 13:04

MartinO napsal(a):

Bostlová:
Na diskuse chodím jen sem a vyjímečně se pobavit na freeglobe nebo zvědavec nad výplody konspiračních pomatenců. Samozřejmě, že patřím k NIM, jsem iluminát 21. stupně a taky satanista.

Tady tento pán ( samozřejmě taky satanista a zednář) vás a vaše postižení popsal na svém blogu myslím trefně.

http://kojot.name/2012/12/05/petra-bostlova-vs-karel-janecek-cili-satanska-opereta/
12. 12. 2012 | 13:05

Antisionista napsal(a):

zednáři jsou banda teplejch zbohatlíků, kteří ve snaze stát se členy předali veškerý svůj majetek této sektě. Proto je tato sekta neveřejná a je určená hlavně zbohatlíkům a to že nejsou mezi nima ženy je jasný důkaz jejich homosexuality! Je důležíté se informovat politiků, zda jsou členy podobných sek, jelikož právě sekta zednářů je je sektou neveřejnou, tak nikdo z nás neví pro koho a za co takový člověk pracuje! Ve vládě není možné aby byl svobodný zednář a ani v ostatní vrcholné politice! pozor zednáři nejsou konspirace, ale realita o které nikdo nic neví!
12. 12. 2012 | 13:06

Drzá zrzka napsal(a):

Mistra navštívil univerzitní profesor a dotazoval se o Zenu. Mistr při tom podával čaj. Nalil svému hostu plný šálek a stále pokračoval v nalévání. Profesor sledoval, jak šálek přetéká, a už se nemohl udržet:
"Je to plné! Už se tam nic nevejde!"
"Jako ten šálek," řekl Mistr "jste i vy plný vašich názorů a spekulací. Jak vám mám ukázat Zen, když jste ještě nevyprázdnil svůj šálek?"
12. 12. 2012 | 13:07

Maximus napsal(a):

Viole

"Karel Janeček mimo jiné sponzoruje slovenskou hudební skupinu "Pentagramček", která se zaměřuje na získávání malých dětí pro satanismus".

Ano dobrý odkaz a texty dětské skupiny a oduševnělé texty typu jsou opravdu výživné:
"Můj malý pes Bóbi, vykopává hróbi....."

On bude velmi pravděpodobně patřit k těm pošahancům, co mají roupy a hrají si na satanisty. Duševní choroby jdou napříč lidskou populací a je jedno, jestli někdo je bohatý nebo chudý či starý nebo mladý popř. vzdělaný či nevzdělaný....
12. 12. 2012 | 13:08

stejskal napsal(a):

Dobrý den, paní Bastlová,

hlouposti nemažem (tedy pokud už nemají atributy toho, čemu se říká tapetování), hloupostem se smějem ;-)

Libor Stejskal
12. 12. 2012 | 13:13

Antisionista napsal(a):

Jedním z důvodů proč se zednáři domlouvají pomocí symbolů je ten, že když na to někdo upozorní jako nyní na palec janečka, tak si většina zaťuká na hlavu, ale bohužel je to tak gesta ruk mají svou zednářskou váhu.
12. 12. 2012 | 13:15

Maximus napsal(a):

Měl bych pár pěkných oduševnělých písní pro Janečkem sponzorovaný "Pentagramáček", třeba tohle:

Na přechodu pro chodce,
drtí Tatra důchodce.

Drtí drtí drtí,
udrtí ho k smrti.

Střeva tečou do kanálu,
ale Tatra, ta má páru!

Drtí drtí drtí,
udrtí ho k smrti!

Prosím potlesk!
12. 12. 2012 | 13:22

Drzá zrzka napsal(a):

stejkal

To ze zachvatů smíchu nevylezete, co? :-)
12. 12. 2012 | 13:24

MartinO napsal(a):

Maximus:

Tak vy věříte i téhle hlouposti?

"Karel Janeček mimo jiné sponzoruje slovenskou hudební skupinu "Pentagramček", která se zaměřuje na získávání malých dětí pro satanismus".

Tak to je vážně síla :-D No ale není divu když věříte že světu vládne anglická královna a Rothschild má majetek 231 bilionů dolarů.
Tak co s tou nabídkou sady skvělých hrnců za 50.000Kč. Berete?
12. 12. 2012 | 13:27

stejskal napsal(a):

:-) paní zrzko.

Mimochodem: Na přechodu pro chodce aneb Lady in Black... krásná vzpomínka. To nám mohlo být tak patnáct a občas už nám někdo i nalil pivo. Kdepak, tehdy to byly krásné časy. Žádní ilumináti, zednáři, tajná gesta, všechno bylo jasné a jednoduché.

Hezký den všem.

Libor Stejskal
12. 12. 2012 | 13:28

Drzá zrzka napsal(a):

Maximus

teeeda...střeva, krev...dobrou chuť k obědu přejí Tatry
co třeba tuhle

Kakao se rozlilo, moc a moc se zlobilo. A Ludmila plakala nad tou louží kakaa. „Promiň“, řekla Ludmila, „ to já jsem tě rozlila.“ Usmálo se kakao, řeklo : „Nic se nestalo.“
12. 12. 2012 | 13:28

Drzá zrzka napsal(a):

jeee Uriáši...na Lady in Black jsme zpívali poněkud jiná slova... Tím, že je nenapíšu, ušetřím Vám mazání. :-)
12. 12. 2012 | 13:33

stejskal napsal(a):

Vodňanský, héééééézký ;-) To přišlo až později, nejdřív Uriah Heep, jejich česká verze a pak i Vodňanský, Skoumal, Vyskočil, Borna s Duškem a tak. Všechno mělo svůj čas.

Libor Stejskal
12. 12. 2012 | 13:34

stejskal napsal(a):

:-) Ta Vaše slova na uriáše znám taky :-) Ale někdy jsme je střídali s tatrou :-) l.s.
12. 12. 2012 | 13:35

roman napsal(a):

A co je špatného na pozitivní evoluci? A že se někdo snaží změnit volební systém, aby lidi věděli, že volí místního gaunera, nebo faráře?
Já Vás pane Janečku podporuji a jak jste se vyjádřil výše k D. Landovi, tak to beru.
Mohu být sice později i zklamán, ale to nevadí.
Češi mají mnoho prvenství za sebou, tak proč se nepokusit o další?
12. 12. 2012 | 13:35

Tomas Jendo napsal(a):

A zase jsme u toho, zednari, kalisnici a fasisti, ci muslimove, nebo negri ??
Kdo je vic??
Ten kdo vic vydelava, nebo umi lepe varit, mozna jde zkutecne o barvu pleti, nebo se bavime o ho...nech.
Jakakoli instytuce, pod jakymkoli nazven nemuze byt dobra, i kdyby se o to snazila, coz samozrejme nedelaji, a proc? Protoze nemusi, a osudy lidi jsou jim ukradene.
Podle komentaru co ctu se me zda, ze kazdej zrcadli ten svuj mindrak, nebo nezpokojenost.
Uvedomte si, ze veci o kterych nemate moznost rozhodovat neexistuji, muzete cokoli, staci si jen uvedomit ze to jak se chovate se vam vraci, tim co cinite prave vy si tvorite kolem sebe realitu. Kdyz budu premyslet nad tim ze mi nic nejde, tak se situace nezmeni, a naopak kdyz vemu pusku a sundam kazdyho zlodeje od topolanka az po zastupitele na krajich, tak se neco zmeni...
Jestli jim nikdo nedokazal kradeze a zpronevery nehraje roli, penize at si nechaji, me okradaji o moznost zit dustojne v teto zemi.
12. 12. 2012 | 13:35

Viola napsal(a):

Petro Bostlová

zkuste se podívat na foto pana Bohuslava Sobotky, je podle vás vpořádku?
12. 12. 2012 | 13:39

Demo napsal(a):

Nejak mi to hlava nebere...Tady vsude dookola slysim chvalu nad Landou ale muj osobni pocit je ten ze kdo jednou tihne k nacionalismu tak u mne nema co delat..Ostatni je jen divadlo a zastrasovani..
12. 12. 2012 | 13:47

Antisionista napsal(a):

Pane Romane, jistě není nic špatného na pozitivním chování,ale pokud to není podávané formovou Jehovistů" dále není nic špatného na voůebním systému, která si jsistě zaslouží změnu, ale zase v podání Janečka je je jeho systém ještě horší, než ten co zde nyní je. V janečkově systému není možné odvolat politika což je hlavní pilíř, který by ten systém měl obsahovat a na dotaz proč, odpověděl, že je to zbytečné, že špatného kandídáta více nikdo volit nebude, to má pravdu, ale co špatný politik může za své volební období způsobit si jistě dokážete představit. Pan Janeček prostě je naprosto mimo realitu a jeho medialní působení je až mysticky trapné. To už ten Landa alespoň ze sebe udělal sedláka. Janeček je přesně vyškolený ideologií, která není určená pro tento stát a jeho propaganda na pozitivní evoluci, je jak předpověď počasí! Víte vůbec někdo koho se zde zastáváte?
12. 12. 2012 | 13:48

Viola napsal(a):

MartinO

Využijme skvělé příležitosti, že je tu paní Bostlová a zeptejme se jí, odkud ví o tom sponzorování té příšerné skupiny ovlivňující děti z mateřské školky. A proč pan Janeček, když má skvělou příležitost zde komunikovat, neodpoví na to jeho přemalování na ďábla.
12. 12. 2012 | 13:49

Maximus napsal(a):

stejskalovi
Uriah Heep, docela slušné, ale moc vokálů..... To už bych dal přednost Jetro Tull!
12. 12. 2012 | 13:50

Tomas Jendo napsal(a):

Nejlepsi by vlastne bylo, kdyby jsme vsichni prestali platit dane a socialni ci zdravotni pojisteni, EONu takz ni to samo RWE.
myslite ze vam odstrihnou vsem naraz proud ci teplou vodu? to asi tezko, na to nemaji tolik zamestnancu a predstavte si tu castku mesicni o kterou budou mit mene vlivu, treba za el. energii. 1000 Kc prumer krat pocet obcanu mravenecku...
Podle me by nakonec nemeli nasi politici za co nakupovat, pokud vytvorime nesouhlasnou situaci timto zpusobem!!
Jeste jim ty penize jako oslove nosime primo pod nos a jak to dopadne? Vsechno mame nejdrazsi i proti nemecku ci USA, zato ale v nejhorsi kvalite a stejne to kupujeme proc!?
Kdo je pro prestat platit dane? Stejne z toho nikdy nic mit nebudete!!!!
12. 12. 2012 | 13:54

rejpal napsal(a):

Drzá zrzka
Já ta slova znám taky!
A taky znám velmi zemitou verzi kdysi velkého hitu Toma Jonese Delilah, nazpívanou přímo prominentními hvězdami Sefamoru. Škoda, že se mi ta kazeta někam ztratila.
12. 12. 2012 | 13:58

pravda.zvítězí napsal(a):

Jediný, s kým v téhle zkorumpované zemi soucitím je pan Landa. Všichni lidi si hrabou jen na vlastní píseček a to je určující. Kolik managerů, businessmanů a šamponů dělá něco pro obyčejné lidi bez toho, aby se chtěli pouze zviditelnit, nebo dostat dotace.. Na to,že je mi 24 let se zde cítím jako alenka v říši ZMRDů, pardon..
12. 12. 2012 | 14:06

Drzá zrzka napsal(a):

rejpal

Třeba se kazeta najde.. až nastane čas růží. :-)
12. 12. 2012 | 14:11

ld napsal(a):

Ano, východ republiky se vždycky zachvěl odporem, když Pražáci zpívali, že jsou kluci z Moravy...
12. 12. 2012 | 14:19

John Matrix napsal(a):

Vážený pane K.Janečku,

nezlobte se, ale mám z Vás rozporuplné pocity. Přestože cítím velké sympatie k vaším filantropickým aktivitám (protikorupční fond, podporad vědy atd.), nemohu se ubránit dojmu, že jste podcenil "mentalitu průměrného Čecha". Zkrátka byste měl přizvat do svého týmu nějaké psychiatry, psychoanalytiky, sociology, filosofy a antropology. Jste až příliš racinální a idealistický - leč společnost se vyznámnou měrou nese ve víru iracionálních a nevědomých impulsech (a to Vy neberete v potazzdá se). Nevědomí má vždy navrch nad vědomím - člověk není pánem ve svém domě (Freud ad.)
Vaše projektivní selekce, příkré rozdělení na tzv. zlojedy (Klause) a tzv. dobroděje (Randáky) bohužel neodpovídají realitě. Mnohé inteligentní a vzdělané lidi tímto příkrým rozdělením odpuzujete (jste si vážně jistý, že prezidet Klaus je stoprocentní zlojed!!??). Realita je poněkud plastičtější, méně jednoznačnější. Pan Klaus v mnohch z nás probouzí negativní emoce (např. jeho vyjádření směrem k p. Michálkovi), ale termíny typu "stoprocentní zlojed" musím odmítnout. Příliš se zaměřujete na povrchní zjevování (jiným slovy operujete s nedostatečným penzem implicitních kontextů a společenských interakcí). Pokud chcete skutečně měnit společnost, měl byste si nechat udělat velmi hloubkovou analýzu -a to nejenom hloubkou analýzu této společnosti (což jste podle všeho neučinil). Vaše inženýrské snahy působí fantasktně a rovněž poněkud kýčovitě. Nějaký škarohlíd by mohl nadto namítnout, že něčím připomínáte ony neblahé komunisty (ti také snili o vizi jakési lepší společnosti). Uvědomujete si, p. Janečku, co pod povrchem dříme? Na jak křehkém ledě se můžete pohybovat?

Nabízím několik kritičtějších rezonancí, které se dotýkají vašeho počínání (myslím, že se jedná o docela chytré lidi).
www.tomasrektor.cz/positivni-matrix/
http://denikreferendum.cz/clanek/14443-otravena-medicina-krale-karla
http://tippelt.wordpress.com/2012/10/30/deja-vu-kaji-janecka-prazdne-duchovno-a-lepsi-lide/
http://ivocerman.blog.idnes.cz/c/307684/Vlny-evoluce-Janeckovi-o-etiku-nejde.html
www.blisty.cz/art/66393.html
http://dialog.ihned.cz/c1-58191380-psychedelicka-revoluce-karla-janecka
www.ceskapozice.cz/domov/politika/karel-janecek-na-naivnich-vlnach
P.S. http://www.rozhlas.cz/cro6/komentare/_zprava/petr-prihoda-fenomen-karel-janecek--1141948
12. 12. 2012 | 14:22

stejskal napsal(a):

Jethro Tull a zejména Genesis jsem poslouchal někdy mezi uriáši a The Doors, pane Maxime :-) l.s.

P.S. "My sme kluci z Moravy, my vzali sme si do hlavy, že budem' nosit dlouhý vlasy džíny děravý..." Západ zdraví odporem rozechvělý Východ, pane ld :-)
12. 12. 2012 | 14:26

Viola napsal(a):

Johne Matrixi

není naškodu si přečíst i něco z druhé strany

http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/1950-janecek-dlouhy-a-dabel-ukryty-v-detailech.aspx

A Pan Janeček ve svém týmu má psychiatra pana Hnizdila.
12. 12. 2012 | 14:28

Maximus napsal(a):

Stejskalovi:

Jo jo, to je pěkná hudba. Já jsem vždy spíše inklinoval k melodickému rocku, třeba australští INKS nebo američtí Eagles a hlavně moje koně ZZ TOP, tak to je krása!
Mějte se!
P.S.
S Pepou Řepou zkusím založit skupinu "Iluminates kosher". (-:
12. 12. 2012 | 14:37

Maximus napsal(a):

John Matrix napsal mimo jiné:
Nevědomí má vždy navrch nad vědomím - člověk není pánem ve svém domě (Freud ad.)

Pane Vy jste hodně chytrý člověk, smekám před Vámi. Asi toho hodně o lidské duši víte.
12. 12. 2012 | 14:40

Emissary napsal(a):

Nic mi do toho není, koukám že Maximus se z těch zednářů, Židů a iluminátů definitivně zcvoknul. A ještě k tomu si našel i spřízněnou duši. :)

Ve dvou se to lépe táhne, že Maximusi? :)
12. 12. 2012 | 14:42

roman napsal(a):

Antisionista
Možná nevím, koho se zastávám, ale nemohu vědět všechno a apriori někoho odsuzovat že je třeba v nějaké církvi nechci. Názory a postoje pana Janečky jsou mi blízké, souhlasím s nimi a necítím z nich nějaké vedlejší nepoctivé úmysly. Jeho NFPK je prospěšná činnost, která přináší výsledky. A nemohu pominout, že on sám se chová jako mecenáš, což je na české poměry nezpochybnitelná vyjímka.
Co se týká konkrétností jím navrhované změny volebního systému, tak všechna fakta neznám a seznámím se s nimi. Obecně se mi už ale teď líbí víc, než současný systém voleb, kdy máme kolikrát s manželkou problém, koho zodpovědně volit.
Jinak, jestli je to zednář, nebo kdo, je mi jedno. Na mne působí dobře. Pracoval jsem kdysi jako obchodní zástupce s Jehovisty, kteří byli ti nejlepší v plnění. I když mne nikdy o své víře nepřesvědčili, měl jsem je přesto za slušné a poctivé lidi. Což se o všech těch našich "drábcích" nedá absolutně říct.
Apropo. A Vy jste u nás někdy viděl lidmi odvolaného politika? To, že máme některé politiky v base a některým to ještě hrozí Vás neděsí? Jestli po něčem volám, tak po podobných Janečcích. A ať mám z čeho vybírat.
12. 12. 2012 | 14:54

Maximus napsal(a):

Emissary
mám za to, že by si potřeboval psychiatra spíše ty, příznivče modrých strak. To, že si nepochopil text J.Matrixe svědčí o hloubce tvého myšlení a znalostech. Na rozdíl od tebe jsem se nějaký čas psychologií lidí zaobíral, prostě mě to zajímalo a docela se mi to v praxi hodí a hodilo. A představ si, že do lidí tvého typu vidím hned jako do hubené krávy. Třeba Pepa Řepa nemá spoustu názorů shodných se mnou, ale tak nějak musím uznat, že je osobnost a leccos o životě ví, ovšem to není tvůj případ.
12. 12. 2012 | 14:54

Emissary napsal(a):

Maximus

Jenomže já jsem ho pochopil, alespoň si to myslím. Ale je jasné, že Vy to víte lépe. :)

A aby bylo jasno, z různých důvodů nejsem fanda pozitivní evoluce, to ani náhodou.

"Na rozdíl od tebe jsem se nějaký čas psychologií lidí zaobíral, prostě mě to zajímalo a docela se mi to v praxi hodí a hodilo."

To pravda může být, je vidět, že to na Vás zanechalo stopy. :)
12. 12. 2012 | 15:19

český maloměšťák napsal(a):

Maximus napsal(a):
stejskalovi
Uriah Heep, docela slušné, ale moc vokálů..... To už bych dal přednost Jetro Tull!
12. 12. 2012 | 13:50
-----------
A co Mozart ?
Moc not v každém taktu, co ? :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Jethro_Tull_%28agriculturist%29

http://en.wikipedia.org/wiki/Uriah_Heep

Ja, ja...moc not jak tam byt...ani potem jeten neposnat co to oni chrat :

http://www.youtube.com/watch?v=bxfi0g_5CiM
12. 12. 2012 | 16:06

Bedřich napsal(a):

to Viola

A co je na tom, že má údajně p. Karel Janeček v týmu Dr.Jana Hnízdila? Vy myslíte toho obrozeného a prozřetelného psychosomatika, co chtěl zlojeda Klause poslat do Bohnic?
http://www.ceskapozice.cz/domov/politika/jan-hnizdil-politicti-psychopati-nas-vedou-ke-zkaze-mozna-i-k-valce?page=0,1
http://spiknutilekaru.wordpress.com/korespondence-lekaru/

Ano, Klaus je přece neebzpečný zlojed. Říkají to přeci chlapci z Protikorupčního nadačního fondu (Janeček, Kraus, Randák).A co říkají tito protikoupční bojovníci, to písmo svaté!
12. 12. 2012 | 16:28

Drzá zrzka napsal(a):

Třeba některým udělá radost :-)

http://www.youtube.com/watch?v=F4OXrmxDp44
12. 12. 2012 | 16:32

Bedřich napsal(a):

to Roman

O tom se nepochybuje - o tom, že Protikorupční fond K.Janečka provádí veřejně prospěšnou činnost. Koneckonců posledně obdarovaný "hrdina" byla řádně odměněn.
www.tyden.cz/rubriky/domaci/lekar-jenz-upozornil-na-podezrelou-milost-klaus-neni-muj-prezident_254907.html
http://abbartos.wordpress.com/2011/10/20/klausova-milost-havlovi-psychiatri-zase-na-scene/
P.S. Víra v adorovaného nepřátele (zlojeda) zaručeně spojuje:-)
12. 12. 2012 | 16:35

Pepa Řepa napsal(a):

Paní Bastlová
nedejte se!
Co ještě umíte? Hádat z ruky, vykládat karty?
Vy jste lepší než knírač na letišti. Vyčucháte ilumináta dřív než Alík koks.
Jak se množí, když nejsou na ženský? Dělením nebo chodí světlo dokola, někdy sedne na ..... Světélkují v noci? Musí nosit antireflexní vestu? Umí osvítit fotopapír? Chodí na záchod? Svítí jim exkrementy? Proč jen mužský? Ta paní pro neslyšící mezi ně nepatří? Kterému stupni zasvěcení patří ukazovák v nose?
Paní Bastlová, safra to je otázek, nechcete do Interpelací?
Chtělo by to oživit.

Maximus napsal(a):
S Pepou Řepou zkusím založit skupinu "Iluminates kosher". (-:
----------------
Mě vynechte. Máte paní Bastlovou
Duo Péťa a Maxík á la Eva a Vašek.
To by byly-panečku-přednášky.
12. 12. 2012 | 16:40

Bedřich napsal(a):

Janečkem obdarovaný psychosomatik Konečný:
"Další pozitivní věc je, že tahle kauza spustila řadu otevřené kritiky výkonu funkce pana Václava Klause".
www.tyden.cz/rubriky/domaci/cyril-hoschl-politika-zneuziva-psychiatrii_233509.html
http://www.hoschl.cz/?text=3956&lang=cz
12. 12. 2012 | 16:43

Pepa Řepa napsal(a):

Paní Bastlová, víte, já jsem jen obyčejná řepa, ale nechápu dvě věci.

1. Proč a pro koho-podle Vás a Maxíka-dělají na fotografiích ilumináti gesta, když zároveň říkáte, že jsou v přísném utajení, bojí se aby se jejich tajné iluminátszví neprofláklo, prostý lid je nenávidí a jejich málo
Co by tím získali?
Myslíte, že počet hlasů u voleb? Ale od koho, když jsou přece nepopulární, svět je nenávidí.
Jediné vysvětlení nacházím v tom, že někde ztroskotala raketa a naši ilumináti se vysypali na zeměkouli, ztratili mezi sebou kontakt a teď-pomocí gest- hledají jeden druhého.
Těžko, přetěžko je iluminátovi samotnému.
Asi jim je smutno.

2. Oni ti pejzatí ilumináti jsou zároveň vyznavači toho, jehož jméno nemají vyslovit a zároveň jeho protikladu Satanáše?
Nemáte v tom trochu hokej?

A to ponechávám stranou stránku praktickou, jak by chtěli ovládnout planetu ve které je kapitál nejen v rubášce, ale má hlavně šikmé oči a jí hůlkami, nebo jeho prachy zdaleka přesahující prachy pejzatých, smrdí naftou.

Ostatně i v Petrohradě kdysi si nějací ilumináti na ulici cvrnkali do krku, libo-li 200 gramů vodečky, aby se našel spoluiluminát a složil se na butilku. Pak ji vychrupli a každý šel svou cestou.
Třeba to bude s finančními táty ilumináty taky tak.
12. 12. 2012 | 17:59

buldatra napsal(a):

No, je fakt, že lidi jsou různí a vymýšlí různé chujoviny.

Někdy se taková chujovina ujme a stane se světovou, její věhlas a význam překročí oceány.
Tak například někdo, před nějakou dobou, vymyslel pozitivní diskriminaci. Tedy čosi také, ako kladné mínus. Na to musí být jeden panečku hlava.
A hafo nadšenců to sežralo i s navijákem a raduje se z toho dodnes.
Bezva.

A někdo další vymyslel držák na kočky:
http://www.netlore.ru/files/uploads/2007/06/cat-carrier.jpg

O nás se říká, že jsme malí a bezvýznamní, navíc samej zlojed že je to tady.
Naštěstí, vždy se u nás najde někdo renesanční, kdo je schopen vymyslet chujovinu obrformátu, která má šanci stát se světovou.
A tak bylo vymyšleno například tunelování.
Naštěstí se to zatím do světa okolního příliš lavinovitě nerozšířilo a patří to spíše k našemu národnímu koloritu.

Nicméně.

Nyní tu máme pozitivní evoluci.
Konečně něco pořádnýho.
Ve světle pozitivní evoluce bledne i Landa s kohoutem.
Jásejmež.
12. 12. 2012 | 18:03

Pepa Řepa napsal(a):

buldatra
na lidi by to nešlo?
Fakt je, že micina nebude trpět zácpou.
Chce to jen pořádně dotáhnout šroub.
12. 12. 2012 | 18:18

buldatra napsal(a):

Pane Pepo,

na lidi by to šlo (některým by se to určitě i líbilo a pan Golgo by o tom jistě napsal pěkný článek).
Akorát by to muselo být větší a na kolečkách.
Páč, kdo by se s tím nosil?
12. 12. 2012 | 18:24

Baba Jaga napsal(a):

V zemi, kterou "točí" paní Peake (pokud to není jinak a není náhodou "točena" ona jinými), je možné všechno.
Ï to, že Pozitivní evoluce získá kýžených milion až dva příznivců a začne zkoušet volit poslance bez podpory stran, každého s nějakými individuálními názory názory. V parlamentu ale bude muset být zavedeno, že budou zasedat tak dlouho, dokud se nesjednotí - jako u volby papeže. Takže by sněmovna měla být co do počtu osob silně omezena - tak na max. 2 osoby za jeden kraj (a bez poradců), aby to bylo reálné.
Však on to pan Janeček nějak namodeluje. I když ani matematika není všemocná...
12. 12. 2012 | 18:55

jiří kudrbna napsal(a):

.... a kdo teda dava Landovi penize, kdyz ne Janeček? Babiš určitě ne, to je kolenovrt .... jestli se nakonec pan Landa žitomír nezbláznil ... :)
12. 12. 2012 | 21:13

JardaV napsal(a):

Že Landa sháněl u Babiše žito,je logické.Třeba ho chtěl prodat na burze,a k tomu byste mu mohl pomoci Vy.Na Slavíku se asi chtěl Landa jenom zviditelnit,a to se
mu podařilo.Ale taky se mu podařilo,že se na to chvílemi nedalo koukat.Ty doby,
kdy sprosté slovo mohlo rozesmát,jsou dávno pryč.To si mohl dovolit Werich,když
v hledišti seděla generace,která se styděla mluvit sprostě,ať už proto,že si sama
sebe vážila,nebo tak byli prostě vychováni.A Werich to použil vyjímečně,a snad i
na správném místě v přiměřeném kontextu,kdežto většina těch dalších už tomu
nedokázala dát tu správnou intelektuální šťávu.Zato Landa tomu dal rozměr řvoucího
plebsu,takže se ho asi začnou i fanoušci trošku štítit.
Pokud budou vznikat další a další strany a sdružení politických záměrů,bude to voda
na rudý mlýn.Je to vidět při volbách,mraky zvolených stran,ale žádná procenta,
někde spíš promile.A voliči spíš ti,které ostatní otrávili,ale pořád ještě chtějí něco málo udělat.Hledejte spojence.A neperte do toho prachy ve velkém.To přitahuje
"skvělé" osobnosti,kteřé Vám budou mávat a jásat,dokud budete solit.Pak si najdou někoho jiného.
12. 12. 2012 | 21:18

Pepa Řepa napsal(a):

JardaV
Proč všichni řešíte Landu?
Všiml jste si, jak se kohout Fanda choval distinguovaně?
Na Fandu si nikdo nevzpomene.
12. 12. 2012 | 21:39

JardaV napsal(a):

Pro Pepa Řepa

Neřeším Landu ani žito.....Kohout Fanda je formát,nesplašil se,nešílel,možná do něho
nalili panáka.A byl to opravdu pěkný kohout.Jeden Iránec mi tvrdil,a možná nekecal,že u nich chovají bojové kohouty,mnohem větší než naši největší,a ti mají schopnost hlídat dvůr jako psi.Prý (??) takový kohout dělá jakoby nic,a pak skočí
nezvanému hostu na záda a začne ho klovat do zátylku.Ty kohouty používají na kohoutí zápasy - samozřejmě se sází, a prý je to maso.Jiná země,jiný KVOK....
12. 12. 2012 | 21:47

buldatra napsal(a):

JardaV,

možná jsou to bojoví kohouti z revoluční gardy.
Jedna z nově vyvíjených tajných Íranských zbraní.
12. 12. 2012 | 21:55

rejpal napsal(a):

JardaV
Stejně by se mi víc líbilo, kdyby se prohlásil za krále Ječmínka a v ruce držel půllitr. Bylo by to národnější. A já žitnou nepiju.
12. 12. 2012 | 21:55

Petra Bostlová napsal(a):

Violo, k Vašemu dotazu: Ano, vím o té fotce B. Sobotky. V pořádku není - a kam a na koho odkazuje, už víte. (Základní prstoklady: zdvižený ukazovák - iluminát, rukou podepřená brada do véčka - zednář, hra palce, jako KJ nahoře - satanista. To jsou základní prstokladové ukazatele.) Stejně jako fotka Z. Bakaly nedávno na aktualne.cz - hra palce jako u K. Janečka nahoře atd.) Proč to dělají? Jak všude píši: oni se potřebují navzájem poznat. A pro Vás, MartineO: Ano, autor toho článku - satanská opereta - satanista je, sám se přiznal ve svých textech předchozích. (Ale to Vy přece víte.) A pro pana Stejskala Libora, admina KJ zde: pane Stejskale, jste ten pan Stejskal Libor, který úzce pracoval pro Holešovsku výzvu? Jste to vy, že? To se pak nedivím, že se "smějete". (Když jste všichni z jednoho hnízda.)
12. 12. 2012 | 22:00

rejpal napsal(a):

Petra Bostlová
Ta gesta jsou rozeznávacím znamením mimozemšťanů. Jsou mezi námi již desetiletí. Je na to spousta odkazů literárních i internetových. A jejich nejtypičtějším projevem je vztyčený prostředník. Ten vypadá naprosto nevinně.
12. 12. 2012 | 22:17

Petra Bostlová napsal(a):

p.s. pro Libora Stejskala: a jste-li zednář jako oni, pak váš "smích" skutečně nedokazuje vůbec nic, kromě zednářské hrůznosti. Dokonce i pod gilotinou Marie Antoinetty se zednář smál, se slovy "každý má svůj způsob zábavy" (cituje osobní dopis panovnice). (Hrůzná francouzská revouce byla zednářským dílem - od A do Z.)
12. 12. 2012 | 22:18

Maximus napsal(a):

Bohouš Sobotka a zednář.... cha cha cha, ten by mohl z fleku hrát
v Černých baronech vojína Jasánka.... a mohl by k tomu odříkávat básničku "Vy vrazi z Wallstreetu"! a ještě by hrozil svojí pacičkou!!!
Kontrolní otázečka:
Co mají společného Marek Benda, Ivan Langer a Bohuslav Sobotka?
Jedno ano, nic v životě pořádného neudělali, po škole ihned začali politikařit a nic neumí, vlastbně ano, jen žvanit a žvanit a kalit vodu.... (-:
Víc takových "odborníků" poslanců a chcípli bychom tady všichni hlady!
12. 12. 2012 | 22:27

JardaV napsal(a):

Pro buldatra

Asi jsem k tomu měl napsat letopočet,kdy jsem se to dověděl,tedy někdy 1977.A to byl svět trošku jiný.Iránský Šáh byl opravdu tvrďák,ten by nějakou revoluční gardu vyřídil krátce po snídani.Jiný Iránec mi vyprávěl děsný příběh jeho rodiny.Bojovali
proti Šáhovi.Měli doma nějakou oslavu,přijelo komando a na místě jich 16 (!!!!)
zastřelili,bez zdůvodnění.Byl trošku na nervy,ale nebylo divu.To dneska se víc žvaní než vládne,naštěstí pro obyčejné lidi.

Pro rejpal

Ano,to je ryzí slovo.A byl by blíž k větší skupině lidí.S tím kohoutem to bylo takové nejasné vystoupení,nějaké Žito je mimo běžné komiksy,zato pivovarů jsou mraky,hlavně těch sympatických mini.Dokonce bych si dokázal představit pivní vílu,
tak s rozměry Oliny Schoberové,a protože víly jsou malé,tak samozřejmě bez šatů,jenom v průhledném závoji....jak se vznáší nad varnou a vábí zpěvem a vlnivými
pohyby nás,kteří se v tom okamžiku ihned cítí opuštění a připravení toto osamocení řešit....
12. 12. 2012 | 22:31

MartinO napsal(a):

Bostlová:
Tak oni se nescházejí v lóžích kde plánují NWO nebo na satanistických rituálech kde obětovávají malé děti, jak jinde tvrdíte? Oni se navzájem vlastně vůbec neznají a musejí si dávat znamení aby se poznali?

Já už se vám od teď nebudu smát, protože smát se fyzicky či duševně postiženým lidem je hloupé a ubohé. Doporučovat vám zcela vážně návštěvu lékaře je zřejmě zbytečné protože vy si váš problém neuvědomujete.

Máte děti? Já doufám, že nemáte a ani nebudete mít, protože jestli byste je vychovávala v duchu těch blábolů které tu prezentujete tak to by bylo vážně na jejich odebrání sociálkou.
12. 12. 2012 | 22:51

pavel v napsal(a):

Karel Janeček se silně angažoval v boji proti korupci. Postupoval způsobem padni, komu padni. Pokud nějakého darebáka označil jako darebáka, neohlížel se na to, zda onen člověk patří k pravici nebo k levici. Snad každý musí uznat, že šlo a jde o záslužnou činnost. Přesto pozoruji, že Janeček některým diskutérům nevoní (např. český maloměšťák). Důvody jsou pravděpodobně následující:
1. Až se prosadí Janečkův v podstatě většinový volební systém, bude to znamenat pohromu pro komunisty. Ti v posledních senátních volbách aspirovali na slušný volební úspěch, který se pak nekonal, protože se proti nim voliči spojili.
2. Když levice haní pravici kvůli korupci, nejde jí ani tak o vymýcení korupce jako o vytloukání politických bodů. Levice má totiž také svoje korupčníky, ale snaží se tvářit jakoby sama byla čistá.
12. 12. 2012 | 23:06

mb napsal(a):

pentagramáček:

už jde rudoch od válu
střeva lezou z kanálu

už jde rudoch opět k válu
střeva lezou do kanálu

vládne šedý úředník
střeva lezou na chodník

vládnou ilumináti
střeva křičí jako klatí

vládne revoluční lůza
střeva křičí: jaká hrůza

vládne pošahaný ajťák
střeva křičí: ajta krajta

vládne moudrý maximus
střeva myslí na funus ...

hezký večer a dobrou nos ...
12. 12. 2012 | 23:20

Prabába napsal(a):

Mně to připadá, že ten Landa s tím Janečkem jsou chovatelé domácího zvířectva. Jeden chová slepice a druhý králíky, zřejmě nějaké královské plemeno král králíků. A oba jsou zřejmě šmrncí Darwinem, když mluví o evoluci. Tak hlavně pozor na čmelíky a miksomatózu.
13. 12. 2012 | 00:04

Milena Vašková napsal(a):

To Bostlová:
Omlouvám se, ale nějak nerozumí následuijícímu: "Dokonce i pod gilotinou Marie Antoinetty se zednář smál, se slovy "každý má svůj způsob zábavy" (cituje osobní dopis panovnice)". Nechápu, jak něco takového lze citovat z dopisu panovnice, když byla pod tou gilotinou. To měla ještě čas a náladu na psaní dopisů v průběhu, kdy na ní padal ostrý nůž? To mi nějak nesedí.
13. 12. 2012 | 00:18

Milena Vašková napsal(a):

Mě tento článek vyděsil ještě víc než ten minulý. Schválně jsem si prolezla stránky Pozitivní evoluce a situace stran mého vyděšení se ještě zhoršila. On a Landa stojí vedle sebe. Pravda mají jinou formu, ale ta obsahová podstat je stejná a stejně děsivá. Hledají jen ovce, které se stanou jejich nástrojem k něčemu, co je nám stále utajeno. To jak rozebírá volební systém, mi přijde, že neví dost o stávajícím systému a že není dost aktivní, aby se dozvěděl o kandidátech potřebné informace. Což pochybuji, protože se zase staví do role nad člověka, který ví, cituji: "Základní problém stávajícího volebního systému je vytváření málo průhledných až téměř anonymních volebních kandidátek. Logickým důsledkem stávajících pravidel je, že systém přitahuje a podporuje kandidáty s nízkými etickými hodnotami (tzv. zlojedy), jejichž primárním cílem je maximalizace osobní politické moci a osobního finančního zisku." Pokud kdokoliv chce, tak s eo kandidátech dozví, co potřebuje stejným způsobem, jako při "jeho" volebním systému. On ani jiný způsob není. Neexistuje způsob, jak pro širší publikum zjistit,zda se nejedná o zlojeda. Mě se líbí, jak svobodné volby, po kterých se tady x let volalo, jsou "logickým důsledkem toho, že přitují morálně flexibilní jedince", proto je třeba zavést nový volební systém ala Pinochet a zbavit se levice, ačkoliv tady 20 let kradla pravice. Bože, Karle to je přeci tak logické. Pěkná je taky věta:" Čím více lidí bude zajímat, co se děje za jejich plotem, tím lépe." To jako že jsme všichni Hobiti a on je Gandalf, který nás teď vezme na prima dobrodružství? Nebo v nás chce vybudit slídilství? Kdo z Vás chce, aby se vědělo co se děje u něj za plotem?
To je demagog. Když je někdo takhle raplej, se pak nedivím, že někoho napadají konspirace o satanech a iluminátech. Já si myslím, po přečtení stránek Pozitivní evoluce, že díky vydělaným penězům ujíždí na super drahým a kvalitním kreku, protože to člověk ze sebe opravdu jen tak nevydá.
13. 12. 2012 | 00:31

MartinO napsal(a):

Mileno Vašková,
projektujete do Pozitivní evoluce a Janečka vlastní hlouposti které v PE nejsou. Viz například nesmysl a lež že se chce Janeček zbavit levice (pokud tedy nepokládáte za levici extrémistické komouše).
Doporučuju vám si stránky PE pročíst ještě jednou s chladnou hlavou a shlédnout nepředpojatě záznam třeba z Lucerny a o věci popřemýšlet. Pokud budete i potom "hrozně vyděšena" tak na PE prostě zapomeňte, nikdo vám nic nenutí.
13. 12. 2012 | 01:03

Panda napsal(a):

TISKOVÉ PROHLÁŠENÍ ŽITA 44 alias DANIELA LANDY

Vážení spoluobčané,

v uplynulých týdnech jste se stali svědky křiklavé události, kde si svobodný umělec, ve stylizované sebeparodii, v rámci velkého projektu a radikální transformace umělecké tvorby, vystřelil sám ze sebe i z hejna slepic, jejichž kvokání je místy slyšet do dnešních dnů.

Stačilo poslouchat, co jsem vlastně řekl. Jsem Žito44, kouzelník, blázen a kejklíř. Přinesl jsem si na pódium speciálně pro tuto akci vycvičeného kohouta (podle staré pověsti jezdil středověký Václavův šašek Žito v spřežení šesti černých kohoutů). Jasně jsem na začátku řekl, že nehovořím k lidem v sále. Neurazil jsem tedy nikoho v sále přítomného (až na lehký výstup s černým kohoutem Fandou, nejpilnějším z šestispřeží - zde bláznova NADSÁZKA a umělecká licence) Dokonce jsem nazval přítomné šoubyznysmeny a šoubyznysmenky milými lidmi, mezi které ovšem já, jedovatý klaun, nepatřím.

Poté jsem oslovil všechny zloděje sedící u obrazovek. Řekl jsem jim, že jsou zmetci. Že jsem na ně nasrán. Ano, jsem děsně nasrán, protože rozebírání země do šroubku už přeteklo okraj poháru. Možná už ani není co rozebírat. Bylo třeba bouchnout do stolu, aby to bylo skutečně slyšet a o to se postarat jak vidno umím, toť chléb můj letitý. Také jsem řekl, že si jako šašek myslím, že takové cesty, které nabízí kupříkladu Karel janeček, jenž se teď v důsledku mediální agresivity od Žita malinko distrancoval, považuji za dobré. Řekl jsem to v nadsázce a svými slovy, abych na jeho projekt upozornil obrovské množství lidí. Nyní je jeho úkolem vysvětlit jim svůj záměr. To je jeho věc, třeba to bude muset malinko modifikovat nebo ne. To neřeším, jen jsem to nabídl veřejnosti, aby se o tom dozvěděla. Tak, jak to umí jenom problematický rockový šansoniér. Karel se distancoval, ale jen malinko, jsme celkem kámoši a tak chápu, že chce aby mu v tuto chvíli jeho evoluce nenasmrádla nebezpečným mediálním zločincem Žitem.
Má pravdu, prachy od něj nechci a chtít nebudu. Oslovil jsem ho jako mozek, jako jeden z mnoha mozků, které zvu ze soukromého sektoru na Vyšehrad. Bájný král králů, nebo také koordinátor chytráků, chcete-li. Jestli nebude chtít, nutit ho jistě nebudu, ale myslím, že to není tak horké. Je to projekt svobodných lidí, takže kdo se zúčastnit nechce, nemusí. Je to jen o svobodné volbě, zda se oslovení pokusí nezištně vytvořit synergii s ostatními oslovenými osobnostmi anebo ne. Můj záměr v tomto není zištný, peníze si vydělám venku, neboť mám pro zahraníčí výborný produkt a detailní plán, kterému věřím. A basta.

Dále jsem řekl zmetkům a zlodějům, že hodlají-li Janečkovi a jemu podobným lidem vyhrožovat, nebudu nečinně přihlížet. Všichni, kdo se ve svém světě nějakým způsobem mimo politiku snaží o nápravu věcí, zaslouží metál a ne jedovou slinu. Významným zlodějům mohu velmi ublížit, to je pravda a to jsem také řekl. Mediálně i společensky. Mohu je veřejně označovat, propírat a možná i úplně znemožnit a zničit. Anebo je žádat, aby pokorně a mlčky ze svého nabraného pomohli své zemi, která se kácí, protože žije hlavně z cizích peněz a dřiny zvenčí. Zvažuji obojí. Uvidím. Nejsem pitomec, abych vyhrožoval v přímém (nebo nepřímém i jiném) přenosu fyzickou likvidací nebo násilím. Mé hodnoty a díla jsou již léta konstantní.

Žito šašek mluví, jak mu zobák narost. Bude lepší ho propříště do opery nezvat, co kdyby se zas neudržel a provedl nějakou taškařici. Raději ho propříště na Slavíky nevolte, protože počítejte s tím, že pro ty své zase něco darebného vyvede. Cenu za rockového rebela a kontroverzní osobnost bude lépe předávat bez kamer a u popelnice. Co kdyby se zase ten kašpar projevil. Má obrovské plány, takže s médii občas tančí tanec smrti. Je to jako v rally autě nebo se žraloky v hlubině na nádech. Prostě valčíček na pohodu.

Slušní lidé, Vy se prosím bavte a neurážejte se, nejste přece Zlodějové, takže ani Zmetci, na Vás to mířeno nebylo. Však se potrefené husy ozvou. Komunisti už se ozvali. Já mluvil jen tam, kde mne pozvali. Nikde jinde. Trochu humoru a nadhledu do toho všeho supění a durdění přeje

Žito44 šašek a kejklíř
13. 12. 2012 | 05:09

Drzá zrzka napsal(a):

Když se k protějšku budete chovat jako k nemocnému, začne "být nemocný". Budete-li se k protějšku chovat jako k bláznovi, začne "bláznit". V mnoha případech pokud se začnete chovat k protějšku jako k rovnocennému partnerovi, nebude vědět, jak se má chovat, protože jeho přirozenost už je zanesena nemocemi, bláznostvím a kdovím čím ještě. :-)
Zlo a dobro jsou všeobecné pojmy, pod kterými si každý může představit, co chce. Bojovat proti zlu...pro některé je zlo kuřáctví druhých. Někomu ale nevadí kuřáci cigaret, ale kuřáky marihuany už do zla zahrnou...i zlo by se mělo definovat.
13. 12. 2012 | 05:37

Maximus napsal(a):

Landoši, Landoši!
když se na to podíváme z odstupu, tak se nebízí starý omšelý vtip,
kdy v hotelu přichází k recepčnímu jeden z hostů a povídá. Poslal jsem vám postel. Recepční po podiví a povídá, ale pane my máme postelí dost, ale přesto Vám děkujeme. Host na to:
Plosím, ládo se stalo!
No a Landoši, asis' to celé poslal a také si posvítil na Janečka a ukazuje se, že to s tou jeho snahou uvést český prostor do lajny a hauptáku, zas´ tak nebude úplně v pořádku! Vždycky když se někdo kdo se dostal k velkým penězům snaží tímto stylem o nápravu společnosti, která to ovšem potřebuje, tak je za tím něco divného! Ta hloubka marasmu, ve které se nachází Česko, které podlehlo vůni a diktátu peněz, je ovšem ohromná a tohle už nejde dát do pořádku normální výměnou slušných nehamižných a morálkou zasažených politiků a normálními prostředky. Nejsou totiž lidi a to v potřebném počtu. Spíše se zeptejme, a kdo nám to tady takhle pěkně nastavil pravidla vhodná hlavně pro lumpy?
Kdo nám tady vhání do náruče komunistů početnou skupinu občanů a ti co mysleli, že pravice to tady dá do pořádku, raději zůstali při posledních volbách doma?
Pěkný den!
13. 12. 2012 | 06:48

Drzá zrzka napsal(a):

Maximus

Čím komunisté drželi pořádek? A jaký to byl vlastně pořádek?
13. 12. 2012 | 06:54

Maximus napsal(a):

Drzá zrzka

Nikdo nevzývá komunisty, tedy alespoň já ne, ale chtěl bych žít v zemi kde je pořádek alespoň na úrovni Skandinávských zemí či Německa popř. Švýcarska! Už si rozumíme?
13. 12. 2012 | 07:43

Maximus napsal(a):

Drzá zrzka

Ještě jedna perlička. V ČB prý 16 studentů gymplu vyhlásilo hladovku proti koalici soc.dem s komunisty. Tak mě napadlo, že by měli trochu počkat a nechat dovládnout Kalouska a spol. a potom budou držet hladovku spolu s většinou občanů této země stále a nebudou to muset deklarovat! (-: Jo, naivní mladí lidé, proč nedrží hladovku proti masívnímu rozkrádání eráru v této zemi?
13. 12. 2012 | 07:49

Drzá zrzka napsal(a):

Maximus

Chtít pořádek někdy nestačí. Každý něco chce, ale když se zeptáte, co proto dělá, obyčejně nastane ticho. Někdy je nutno jít osobním příkladem.

Studenti řeší své problémy. Nelíbí se jim, jak to jiní zaonačili. Spousta jich k volebním urnám jít kvůli věku nemůže. Nic jiného s tím stejně dělat nemohou než dát najevo svůj názor. Nesouhlas. (Do hladovky bych nešla, na tu musí být člověk připraven.)
Už jen fakt, že se dali dohromady a protestují, považuji za přínos do budoucna.
13. 12. 2012 | 08:29

Skogen napsal(a):

Pan Janeček je zkrátka jako blesk. Bleskově otáčené komodity, bleskové zisky, blesková spolupráce. Než Žito stačí říct „cep“, dělá už Janeček jiný byznys. No, ta naprázdno vymlácená sláma asi nakrkne...
13. 12. 2012 | 08:34

Skogen napsal(a):

Drzá Zrzka,

díkybohu, že k urnám jít nemohou. Co by tam proboha taky dělali.
13. 12. 2012 | 08:37

Milena Vašková napsal(a):

To MartinO:
Nechápu, proč jste vždy tak osobní. Neznáte mě! Jestli nedokážete "s chladnou hlavou" přijímat názory a postoje druhých, tak raději nekomentujte. Taky bych Vám mohla napsat, že byste se mohl vzdělat minimálně na úrovni Slovníku cizích slov a vyhledat si pojmy komunismus a extremismus a přečíst si volební program KSČM. Jen aby Vás zase nenapadly debilní komentáře, nejsem voličem žádné ze zdejších stran. I když s minulostí otce p. Janečka by se mu to mohlo líbit, ale obávám se, že je to rodina, která se dokonale dokže přizpůsobit situaci a jít s proudem, což je typické pro převlékače kabátu, tedy pro lidi s "nízkými etickými hodonoptami". Taky bych mohla být natolik osobní, že bych mse Vás mohla dotázat, proč za jménem používáte "O". Je to snad náznak bkližšího vztahu s Janečkem, chcete za každou cenu dokázat, že jste anální speleolog. V tom případě by spíše než Pozitivní evoluci potřeboval lubrikant.
K Vašemu doporučení na závěr mohu jen dodat - NÁPODOBNĚ. Pokud se Vám nelíbí, co píšu, nečtě te to a zapomeňte na mě!!!
13. 12. 2012 | 08:38

aga napsal(a):

Tiskové prohlášení Žita

No těpic. Co autorovi blogu na emocích a expresivitě chybí (působí jak zdařilá verze androida s programem bůhvíodkud), to jeho šaškovi přebývá. Obávám se ale, že ke kýžené synergii nedojde - jen se zvýrazní chorobná extrémnost těchto protikladů.
13. 12. 2012 | 09:48

MartinO napsal(a):

Vašková:
Já že jsem osobní? Vás si, osobo, pamatuji že jste pod minulým blogem napsala několik osobních, nenávistných a hlavně lživých výpadů na Janečka, například tento:

"Opravdu milé. Moralizování od někoho, kdo okrádá náš stát. Začněte platit daně v naší zemi jako všichni pracující zaměstnanci a ne přes země - daňové ráje, pak Vás lidé začnou brát vážně. Zatím Vás bere jen hystericky uřvaný Kraus a starý nácek Landa."

Včera jste se přiznala, že jste teprve včera poprvé nakoukla na stránky PE a začala zjišťovat o co vlastně jde. Tak že ty vaše hromady blábolů pod minulým blogem byly založeny na ničem.
Komunisti se sami nazývali komunisty a i dnes se nazývají komunisty. Na co se mám tedy dívat do slovníku? Jejich volební program? Spadla jste z višně? Přečtěte si jejich program z před roku 1948. Najdete tam vraždění odpůrců drátování hranic, krádeže majetku zemědělcům a živnostníkům? Jste opravdu tak hloupá nebo se z nějakého důvodu snažíte tahat lidi za nos? Kádrování podle rodičů jaké tady předvádíte byla parádní disciplína právě komoušů takže to vidím na druhou možnost.
Proč používám za jménem "O"? Ne že by to bylo důležité, ale předpokládal jsem, že i člověku mdlého rozumu musí být jasné, že jde o první písmeno přijmení. No přecenil jsem vás.
13. 12. 2012 | 09:53

Milena Vašková napsal(a):

To MartinO:
Jak tak koukám nedokážete porozumět textu. No, kdfyž žijete v době 1948 není se co divit. "O" tedy zjevně Omezernec.

V předchhozích příspěvcích jsem neútočila na Vás. Jestli jste si zvolil roli hlídacího psa, obtěžujte tím někoho jiného. Já jsem své příspěvky psala na základě osobních zkušeností, následné čtení PE bylo jen poslední kapkou. A jestli jsou Janečkovi příznivci jako Vy a Landa je jasné, proč je to celé tak ubohé.

Neobtěžuj!!!
13. 12. 2012 | 10:11

MartinO napsal(a):

Vašková:
Vaše citace kterou jsem uvedl není žádná vaše zkušenost, ale bohapusté lhaní a očerňování. Asi pro to máte nějaký důvod. A netykejte mi a už vůbec ne s vykřičníky, soudružko kádrovačko.
13. 12. 2012 | 10:27

Milena Vašková napsal(a):

MartinO:

Jak jsem psala, Omezenče, nedokážeš porozumět textu. Dokonce ani jednoslovnému vyjádření. O mých zkušenostech s touto rodinou víš míň než pramálo.
Tak ještě jednou - Neobtěžuj!!! A běž si prozměnu zaštěkat k jinému kurníku, hlídací pse.
13. 12. 2012 | 10:37

MartinO napsal(a):

Vašková:
No hezky jste se odkopala.
Naschle.
13. 12. 2012 | 10:41

Miki napsal(a):

Pane Janečku:
a teď vážně, jakých výsledků, posunu jste za ty roky údajného boje proti korupci dosáhl? Aby to nebylo jako to vládnutí 22 let tady a stále bojuji a výsledek kladná nula!!!!
Protože jde o to, zda je opravdu mým záměrem bojovat s korupcí a zda to umím dělat efektivně a vím pravou kořenovou příčinu tohoto stavu...

Tak jestli děláte něco proti korupci, postarejte se o to, aby všichni státní úředníci co selhali byť jednou, skončili na hodinu ve státní správě a byli vyšetřováni a kontrolováni.
Zorganizujte masívní kampaň- mediální proti všem odpovědným politikům, úředníkům. Podpořte orgány činné v trestním řízení - na odměny krminalistů, kteří vyšetří jakoukoliv korupci- zlodějnu!Sepište všechny korupční znění- věty norem v zákonech a uveřejněte je... a....

Kdyby jste to myslel vážně s tou korupcí, toto vše jste již dáááávno udělal...
13. 12. 2012 | 10:52

Milena Vašková napsal(a):

To Panda:

Teď je to konečně srozumitelnější. Měl si to napsat na papír a tam to přečíst. Blbý na tom je, že takových práskačů rukou do stolu a upozorňovačů na zlořády a křivdy v historii už bylo a buď se nic nestalo, nebo ho objesili nebo to dalo zelenou koncentračním táborům a jízdenkám na Sibiř. Buďme rádi, za to co máme, za to že žijeme v míru a snažme se žít slušně. Na politiky, vrchnost, hodnostáře se vždy nadávalo, a vždy kradli. První korupční záznamy jsou staré více než 3. tis.let (Egypt), to se opravdu vymítit nedá stejně jako chřipka; v kontextu s tím buďme rádi, že se podařilo vymítit neštovice (myšleno obrazně). Na světě je 7 miliard lidí, všichni nejsou hodní, všichni nejsou chytří, všichni nejsou bohatí a krásní :-). Podle mě jde jen o to, sám za sebe se snažit žít slušně, produktivně, konstruktivně, plodně tak, aby ta kára kterou tlačíme, a na které se veze spousta lidí zadara, ať se posouvá kupředu. Že je zapotřebí ty lidi vyházet, aby taky tlačili a jen se nevezli, to je jasné, jenže tam stejně další nalezou, pak zase přijde nějaký Janeček a řekne, že tam nemají jezdit zadara. To ví každý, slovy Járy Cimrmana můžeme o tom diskutovat, vézt spory, ale to je asi tak jediné co se s tím dá dělat.(Jakkoliv je to smutné a demoralizující)
13. 12. 2012 | 10:52

Milena Vašková napsal(a):

To MartinO:
Zase špatně. SBOHEM!!!
13. 12. 2012 | 10:54

Miki napsal(a):

Pane Janečku:

V ý s l e d k y a i n f o r m u j t e o n i ch !!!
V případě , že nějaké jsou a mají vlastně být????
V případě, že chcte informovat širokou veřejnost a víte, že neinformovat, zanmená vlastně neexistovat!!!!

W A K E UP !!!
13. 12. 2012 | 11:03

Viola napsal(a):

pavle v

ten volební systém jeden + a dva - by mohl vlastně znamenat, že se zvolí jen takoví lidé, kteří nikomu nebudou vadit, bez výrazného názoru, bez žádné kontraverze, možná jen takové šedé poddajné myšky se kterýma se bude lehčeji manipulovat. Protože z jednoho tábora se dá hlas jednomu dobrému a do druhého tábora se pošlou dva hlasy těm, co jsou ukřičení a to samé se udělá z druhé strany, takže zůstanou takoví ti mlčenliví a poslušní beránci.
13. 12. 2012 | 11:04

Viola napsal(a):

Martine O
píšete paní Bostlové: "Tak oni se nescházejí v lóžích kde plánují NWO nebo na satanistických rituálech kde obětovávají malé děti, jak jinde tvrdíte? Oni se navzájem vlastně vůbec neznají a musejí si dávat znamení aby se poznali?"

Někdo má čas si přečíst na internetu, jak se to dělá. Na těch setkáních se účastní v kuklách jako kuklux klan, takže si nevidí op obličeje a proto si dávají znamení. Místem jejich setkávání je prý jakási Bohemie, ale Čechy to nejsou.
13. 12. 2012 | 11:10

Viola napsal(a):

Sakryš a mám 3 jedničky.
13. 12. 2012 | 11:11

Viola napsal(a):

No a teď už čtyři, to jsou jasná znamení, ale ne schválně, je to náhoda, která neexistuje, co dává znamení.
13. 12. 2012 | 11:12

Vratiprst napsal(a):

P.Ř.
Toto gesto tradičně znamená podříznutí krku.
Jestli Landovi, to se musíte zeptat osoby popírající spolupráci.
Nejlépe na polygrafu.
13. 12. 2012 | 13:10

Petra Bostlová napsal(a):

Violo, odpovím Vám (protože MartinO je prachobyčejný jejich provokatér, on moc dobře ví, jak to je). Dávají si mezi sebou rozlišovací znamení, protože je jich početně hodně, v žádném případě se všichni navzájem osobně neznají. Dále, patří k nejrůznějším skupinám, a ty mají též své rozlišovací znaky. Jsou to dorozumívací metody směrem od shora dolů a od zdola nahoru. (A odpověď paní Vaškové, ohledně citace Marie Antoinetty: Ten zednář pod gilotinou parafrázoval citaci jejího dopisu, který psala o zednářích, ještě než je prohlédla, celkem dávno před svou smrtí.)
13. 12. 2012 | 23:28

Pepa Řepa napsal(a):

Tak jsem zase mluvil s Fandou.

Říkal, že lidi jsou děsně blbí. Když se ilumin´áti navzájem neznají a musí se dorozumívat pomocí gest-jak tady tvrdí vědma Bastlová a Maxík- tak přece stačí se nechat vyfotit s prstíky do véčka nebo palečkem nahoru jako v Colosseu a hned jste jejich, hned jste také iluminát se všemi výsadami (netuším jakými).
Kdo Vám dokáže, že ne?

Říkal Fanda. Kdepak jsou chvíle, kdy i kohout je chytřejší.
14. 12. 2012 | 16:01

Pepa Řepa napsal(a):

Na Jungmańáku byla provozovna družstva Fotografia. Notorici Procházka a Langhans tam fotili smrada s medvědem nebo kačenkou. Doba pokročila. Dnes to zkuste sami s iPhonem a dejte na net.
To bude tátů iluminátů.
Co Čech to iluminát.
14. 12. 2012 | 16:06

briescl new napsal(a):

Tak koukam ze se konecne landovi po letech co jsem ho nesnasel, povedlo ziskat me sympatie. Ze verejne znemoznil toho trotla Janecka. Poprve v zivote ti Lando musim zatleskat, tvuj polibek, polibkem srmti je.
16. 12. 2012 | 06:49

Viola napsal(a):

Pepo Řepo

děti jsou nevinné, ale když se tak nechají vyfotit dospělí?
17. 12. 2012 | 01:18

fikus napsal(a):

p. Janečku, stejně Vám nezbyde než jít s Bernardem, Jančurou do vysoké politiky.
18. 12. 2012 | 14:06

Richard napsal(a):

Král králů? che che, to zní skoro jako "capo di tutti capi".
01. 01. 2013 | 13:28

Skopicka Skopii napsal(a):

Ahoj vsici,
budte slusnymi obcany v CR i mimo ni. Chovejte se jako lidi a nebudete muset poslouchat, rozebirat ani se jebat do vyroku ani Janecka ani Landy ..... tito dva lide jsou svobodne zijici, myslici a nezavysli ocane CR, kteri svym chovanim a praci k verejnosti mohou jit snadno prkladem pro vetsinu lidi na tyhle planete. (tedy jestli jejich plany a praktiky nebudou fungovat jen v jejich osobni obohace). Tito lide veri v moznost zmeny mysleni alespon v nasem narode zpet k spravnemu, veri ze muze prijit vec jako bylo narodni obbrozeni pred x stoletimi kdy se nas narod spojil a tim se i zachranil......diky lidem jako byl J Jungman, Dobrovsky a pod. Takze lidi zacnete zit jak mate..... a lide jako tito dva nebo tri nabo kolik jich je budou v kazdym z nas.

Nejlepsi by byla kombinace vsech znamych spolecenskych systemu Komunismus, Demokracie, Dikttura, Monarchie....... vzit ze vsech tehle veci hnaci motory system by byl genialni............... takze pojdte do toho
03. 02. 2013 | 23:00

kuku kuku napsal(a):

dobrý - jasný, srozumitelný, výstižný,
dávám palec nahoru!!!
08. 02. 2014 | 19:50

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy