Klausovy hrochodýlí slzy

08. 01. 2012 | 20:19
Přečteno 4913 krát
"Odešel člověk, na kterého budeme vzpomínat s vděkem, úctou a respektem."
Václav Klaus na zádušní mši pro Václava Havla

Krátké postskriptum a poslední slovo k předchozímu blogu. Všichni dobře víme, že živočišných druhů neubývá, jak tvrdí ekoteristé a alarmisté. Naopak jich samozřejmě přibývá, jak již nás v minulosti poučil Václav Klaus. Ten zasadil výše zmíněným -istům další tvrdý úder tím, že dokonce zcela nový živočišný druh SÁM VYTVOŘIL, a to rovnou sám ze sebe...

Během pár týdnů následujících úmrtí Václava Havla se mu totiž úspěšně podařilo metamorfovat z renesančního vizionáře, státníka, eurodisidenta a sběratele suvenýrů v jakéhosi zcela originálního a unikátního plazosavce - říkejme mu zatím pracovně HROCHODÝL - což je genetický hybrid hrocha (kůže), krokodýla (slzy). Ve vědecké komunitě se stále debatuje o tom, bude-li se tento nový živočich nazývat 'crocopotamus' nebo 'hippodile'. Nechme se překvapit. Jisté je však to, že mu, tj. Václavu Klausovi, jeho vznik - spolu s věhlasným chilským videoklipem, jenž obletěl svět - zaručuje aspoň na několik dní SLÁVU A NESMRTELNOST, po níž tolik touží a o které se jeho předchůdci ani nesnilo.

Čím se vyznačuje tento živočišný druh? Jaké jsou jeho hlavní charakteristiky? Hrochodýla (crocopotamus/hippodile) okamžitě poznáte podle jeho schopnosti říkat pravý opak toho, co si myslí, přisvojovat si bez nejmenších rozpaků úspěchy, zásluhy (a věci) jiných, předstírat, že černé je bílé a bílé je černé, pět ódy a ronit truchlivé slzy nad hroby těch, jež ještě pár dní před tím zatracoval jako bezmála zrádce národa a největší škůdce lidstva od dob Džinghischána, a po grossovsku při tom vypadat, jako když to MYSLÍ opravdu, ale opravdu UPŘÍMNĚ.

Ale i hrochodýl, na rozdíl třeba od klíštěte, s nímž jinak sdílí pár společných atributů, má emoce a pociťuje bolest. Klausovi toto veřejné představení, neřkuli ponížení, muselo být mírně řečeno velmi nepříjemné, nemluvě o nevýslovné agonii, kterou musel pociťovat při pohledu na státníky, kteří jej sice už léta nikam nepozvali, ale přesto si našli čas přibýt na Havlův pohřeb. Aspoň bratrská Rus si pouze znuděně zívla ...

Bylo tudíž jasné, že toto adventní bodnutí do zad pravdolásce jen tak neprojde. Tak se také stalo. A tak ještě dříve, než se hrochodýl jal pietně truchlit, hradní a podhradní agitpropka už se dala do práce, v zápalu pro věc poněkud zapomínajíc na onu proverbiální noblesu a slušnost, jejíž absenci vždy plačtivě vytýká těm, kdo si dovolí byť i letmo se otřít o zbožňovaného monarchu. Za hlásnou troubou byl vybrán Klausův oblíbenec Lukáš Petřík a jeho euportál.cz. Petřík mimochodem také provozuje prohradní internetový deník Parlamentní listy, jenž má sice s Parlamentem asi tolik společného jako Hájek s opicí, ale financují jej bývalí šíbři z pražského Mafiánského náměstí kolem Béma, takže si určitě nevede špatně.

Zde je seznam článků, které na euportálu.cz vyšly během pár týdnů po Havlově smrti. Úsudek nechť si udělá každý sám pro sebe.

"Největší škůdce polistopadového vývoje Václav Havel zemřel" (autor L. Petřík, 18.12. 2011)

"Byl Havel fašista a neomarxista? Filosof odpovídá"

"Budete mít na Silvestra to, co měl Václav Havel ve vězení?"

"Ministr školství Dobeš: Smrti Havla zneužili v boji proti Klausovi"

"Havlův neomarxismus a boj havlistů za novou tvář světa"

"Senátor: Havel se zasloužil o smrt mnoha lidí. To dejte do zákona"

"Gustáv Husák svých hříchů litoval, Václav Havel nikoliv"

"Nepůvodní, vykřičený, strojený, kosmopolitní a osudový pohřeb Václava Havla"

"Václav Havel se již možná nachází nad propastí Pekla"

"Havlománia alebo príval mediálnych, sentimentálnych splaškov ako za Brežněva"

"Václav Havel byl prasák, narcis a amorální zbabělec. Osobní svědectví"

"Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu 'kdo nepláče, není Čech' a hnůj všech hnojů"

"Mediální prostitutky, truchlete si, přehánějte, ale památku T.G. Masaryka Havlem neznesvěcujte! Soutěž s tryznou Kim Čong-ila"

"Václav Havel... média a 'Smrt na prodej. Zn. : levně.' Aneb o mrtvých jen dobře?"

"Víme, že Havel byl 'starý prasák' - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou"

Coup de grace pak zasadil sám velký Ladislav Jakl svým mudrováním o tom, že občanská společnost je vlastně srovnatelná s fašismem. A ten by to měl vědět.

(Za kompilaci příspěvků bych chtěl poděkovat Hradní partičce.cz.
Původně jsem zamýšlel sem jen dát odkaz na její článek, ale jeho titulek mně bohužel přišel zbytečně vulgární)

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Buvol napsal(a):

Ano, pan Klaus měl jasně říct, že odešel podvodník !!
08. 01. 2012 | 20:36

Maximus napsal(a):

Pane autore vykašlete se na V.K., ale máme tu před sebou daleko důležitější problém, totiž "vyrovnání s církvemi?, které nám všem má pěkně pustit žilou!!! Zkusme toto téma.

Jak jistě víte, opět nastala doba, kdy církevní představitelé začali vyskakovat, že konečně musí dojít k vyrovnání ztrát církve (rozuměj „katolické“ církve), kterou církev „utrpěla“ po roce 1948 v důsledku „konfiskací majetku“ a represálií ze strany komunistického režimu.

Ale je tomu úplně jinak.
Už císař Josef II. kolem roku 1780 kromě zrušení nevolnictví provedl faktické zestátnění církve (samozřejmě katolické, protože jiná v té době ani nesměla být...)
Císař Josef II. (syn Marie Terezie) už měl totiž dost rozpínavosti a arogance církevních představitelů, zavedl toleranci všech náboženských vyznání – a církev v podstatě zbavil veškerého majetku. Nadále byli církevníci jen „správci a provozovateli“ všech církevních statků, které od té doby patřily státu. Tedy alespoň v tom byl Josef II. císař „blahé paměti“. Udělal kus záslužné práce. Dokázal to, co nedokázali ani husité!

Tento stav přetrval i konec Rakousko-Uherska a vznik ČSR.
A fakticky přetrval i celou dobu komunistického režimu. Komunistický režim katolíkům nepřál a jak mohl, tak je diskriminoval, případně zavíral.
Ale žádný majetek jim komunisté nemohli zkonfiskovat ani znárodnilt. Ne, že by nechtěli, ale prostě nemohli. Proč nemohli? Protože už neměli co znárodnit a zkonfiskovat.
Církev už přibližně 170 let žádný majetek nevlastnila... Jak už bylo řečeno, od vlády císaře Josefa II. byla jen správcem a provozovatelem církevních statků, ne majitelem.
Komunisté církevníky bez náhrady vyháněli z různých staveb a pozemků, které původně využívali, ale v žádném případě jim nemohli nic vyvlastnit!

Není to ostatně poprvé, co církev takto vykřikuje a domáhá se majetku, který jí byl údajně „ukraden“ nějakým státním režimem.
Vždycky to dělá v době, kdy je nepřehledná politická nebo hospodářská situace, nebo když se mění státní zřízení.
Tehdy začne křičet, že chce peníze, majetek – a zase peníze, které ji „byly ukradeny“.
Bylo to v roce 1919, kdy se na prezidentovi Masarykovi domáhala „odškodnění“ za pozemkovou reformu a další údajné ztráty, které „utrpěla“ v důsledku vzniku ČSR.
Bylo to v roce 1945, kdy využila poválečného zmatku a zase chtěla – tentokrát na prezidentu Benešovi peníze za „konfiskaci majetku“ v době války.
Posléze to bylo krátce po „hadrovém puči“ v roce 1989. Ani tehdy však neuspěla. Jen ukázala „zuby“, když určitou chybou v rozhodování tehdejších představitelů, se jí podařilo „uškubnout“ např. bývalý klášter Voršilky v Praze – div jsme při tom nepřišli o kus Národního divadla.
V roce 1998 tehdejší vicepremiér JUDr. Pavel Rychetský požadavky církve prošetřil a vydal prohlášení, že majetek není ve vlastnictví církve. Totéž potvrdila expertiza právníků.

Ale církev to zkouší stále znovu a znovu. Před lety chtěla získat Svatovítskou katedrálu, ale tehdy jí to zase naštěstí nevyšlo.
Ale vida! Současná vláda (dnes je 10.11.2011) jim hodlá vyhovět a vydat jí majetek, na který už církev nemá právo zhruba 230 let!

Nestydíte se církevní představitelé, vždyť je to vědomý podvod!
To o sobě tvrdíte, že zastupujete Boha na zemi?
Jaký je tento váš Bůh, když strpí vaše hochštaplerství?
Když mu nevadilo, že jste po staletí mučili a vraždili jinověrce, konfiskovali jejich majetky – a teď, místo abyste se snažili svoji temnou minulost alespoň trochu odčinit, máte pocit ukřivděnosti a chcete (navíc v době krize) další majetky, na které nemáte právo?

Lidé, tento svět je váš a ne žádných světských nebo církevních chamtivců!
Využívejte Boží dary, které jste dostali – k tomu nepotřebujete žádné církevní zástupce!
-.-
08. 01. 2012 | 20:41

honolulu napsal(a):

Pan presidente NEDEJTE SE ! Oni Vam zavidi, ze jste chytry.
08. 01. 2012 | 20:42

Martin napsal(a):

Co to mělo být Matoušku ? To měla být reklama na europortal ?
Co takhle radši napsat že mainstreamové média do jednoho se při skonu Havla zdiskreditovala prokazatelnou a prvoplánovou cenzurou, kdy se patrně bála o Havlovi otisknout kritické byť písmenko a že v případě Havla by to vydalo na román.
08. 01. 2012 | 20:51

Karel Mueller napsal(a):

Pane Matoušek,

díky za typy, se zájmem se na to kouknu.

Můžete mi navrhnout, co dle Vás měl president říct? Je zcela jedno, co si president o svém předchůdci myslí, nebo co v danou chvíli cítil. Očekávala se řeč vhodná pro presidenta.

Je jasné, že i předseda "dělníků" by, jsa ve funkci presidenta, vyloudil nějaký vzdech.

Mě se tato presidentova věta zdá patřičná a zcela odpovídající funkci hlavy státu.
08. 01. 2012 | 20:53

Midori napsal(a):

Pro lidi, které to zajímá:
http://www.petice24.com/proti_prejmenovani_letiste_ruzyne_na_letiste_v_havla
*
Pošli to dál, po větru ven...
08. 01. 2012 | 21:00

RA napsal(a):

ano, euportál pravidelně čtu, kromě jiných internetových novin, a pokládám ho za vynikající a pravdivý. Na rozdíl od tištěných novin nemá potřebu lhát a pojmenovává věci tak, jaké jsou. Bohužel, tohle pravdoláska nikdy nemůže pochopit a ani to nechce dopustit, nezapadá to do hlavního povoleného proudu pravdolásky. Vše, co tam bylo o Havlovi uvedeno, je bohužel pravda.
08. 01. 2012 | 21:05

Jáchym napsal(a):

NÁVRH ÚSTAVNÍHO ZÁKONA
Já bych to už pomalu tlačil na plichtu:

"Václav Havel a Václav Klaus se významně zasloužili o zánik důvěry ve Stát!"

(A za popírání stanovit jeden až tři roky vězení.)
08. 01. 2012 | 21:29

Maximus napsal(a):

honolulu
Pane kolego, vcelku si vážím Vašich názorů, ale ohledně V.K. si myslím, že jste vedle jako ta jedle. V.K. je ani ne tak chytrý, ale spíše vychytralý. Vy zde už od r.1968 nežijete, takže máte zprostředkované informace, ale věřte, tenhle človíček je neštěstím pro tuto zem a pro nás Čechy. Vždy musíte lidi hodnotit podle činů a né řečí, pokud ovšem zkusíte najít to co pro tento stát a naše lidi V.K. udělal pozitivního, tak nenaleznete téměř nic. Jeho kupónová privatizace znamenala pro tuto zem doslova neštěstí, kdy byl zejména přes fondy rozkraden veškerý státní majetek včetně 22 bank natolik, že už dnes v naší zemi není nic naše. Je to skoro druhá Bílá hora, kdy Češi doslali opratě, ohlávku a roubík do huby! Hospodaření politiků (zprava i zleva)zavedlo za 22 let hospodářství státu do pasti. Máme neustále se zvětšující se st. dluh (nyní činí 1.500mld.Kč) a jenom zatím platíme úroky. Země je prolezlá korupcí a naši lidé dělají za 1/3 platy oproti našim vyspělejším západním sousedům, průměrná mzda je něco málo přes 1.000,-USD/měsíc. Přitom Češi jsou jinak velmi pracovití, vynalézaví a velmi šikovní, ale tohle všechno už přestává platit.
Mějte se a nechte Klause Klausem, to není dobrý člověk.
08. 01. 2012 | 21:29

skeptický napsal(a):

Po nastolení nových světlých zítřků bude církev vyvlastněna jako nacistům pomáhající pedofilně teroristická organisace,tudíž je třeba aby před uzávěrkou nebyly žádné pohledávky.Tak to to neztěžujte.
08. 01. 2012 | 21:32

RA napsal(a):

Maximus......kdybyste soudruhu ráčil mluvit za sebe a ne za Čechy, za Čechy se snaží mluvit kdekterý primitiv.
08. 01. 2012 | 21:33

český maloměšťák napsal(a):

Vzhledem k tomu co napsal Maximus a vzhledem k tomu, že investice do církví je investicí špatnou/z hlediska mezních výnosů /, protože jejich historickou úlohu převzaly již dávno instituce světské (které se však novodobé fundamentalistické bandy psychopatů a zlodějů snaží rozvrátit) -měl by Kalousek a jeho ehm..tedy jeho , jak jen to...no prostě jeho parta :))celou věc...měli by ji přehodnotit.

/via Maximův příspěvek se nabízí srovnání reforem Josefa II. s dnešními hokuspokusy ...a zda tak nejde vlastně o "rereformu"...jakýsi návrat do dob, kdy lidé chodili nuceně do roboty, na doktora kdo neměl tak natáh brka, místo důchodů byl karabáč nebo chudobinec a celé se to nazávalo Boží Prozřetelností...ale to je čirá spekulace..../
---------------------------------------------------------------------------
Majetková práva odblokovat tak, ať je to v zájmu občanů, obcí, krajů a státu - ne pouze v zájmu církví. Každopádně po navrácení konec privilegií a stoprocentní odluka církví od staátu - včetně zrušení všech výjimek via daňový systém.

Jinak je s podivem , že inženýr Kalousek zde už asi tři roky všude vykřikuje , jak je nesprávné zadlužovat příští generace...a sám jim se svou band...tedy partou... vystavuje docela mastný účet (nikdo zatím nevyvrátil , zda náhodou ona " smlouva" nemá např. i inflační doložku - což by tedy bylo už úplně absurdní /některým církvím Spasitel pobírání úroku zakazuje - nevím nevím, jak obstojí před sv. Petrem....spíše bych to pak viděl na toho Lucifera.../).

Dále - mám takový dojem, že finanční vyrovnání spolu může nést budoucí justiční spory z řad těch restituentů, kteří žádné kompenzace neobdrželi - a majetek byl jim často vydán ve velmi špatném stavu.

V neposlední řadě to jsou okolnosti aktuální reality - IMF tedy nepůjčíme, ale papeži nasypeme a budeme dále sypat...no, není nad to si pojistit život vščný, že...

K blogu :
To média tvoří realitu. Narvat se ve správnou chvíli do médií - o to jde. A pět na notu, která zrovna letí... tak NIKDO nemůže nic pokazit. (leda by se ho moderátor zeptal proč teda si s tím tikem v oku nezajde k lékaři....ale to nejsou moc časté případy - většinou vše proběhne tak, jak proběhnout má a dokonce se přitom neztratí ani jedna propiska..).

P.S: Docela zábavné by bylo, kdyby pan Klaus podepsal tu "smlouvu " - však moc dobře víte čím...se nedělejte, že nevíte....
08. 01. 2012 | 21:35

Kanalnik napsal(a):

crocopotamus/hippodile:

hippodile/crocopotamus
hippo-dile/crocopotamus
hippo-crocopotamus
hippo-crocotamus
hippo-crotamus
hippo-critamus

hippocritamus maximus
08. 01. 2012 | 21:43

Maximus napsal(a):

RA neříkej mi soudruhu ty s tím nickem Rudý Ataman!
Běž mezi lidi a zkus jim říci, že miluješ Klause. V tom lepším dostaneš jenom kopanec do zadku....
Mimochodem, nějaký argumentíček by nebyl?
08. 01. 2012 | 21:43

Kanalnik napsal(a):

Pro lidi, které to zajímá:

http://www.letistevaclavahavla.cz/
08. 01. 2012 | 21:45

pepík napsal(a):

Napišme mezinárodní žalobu na PSP a pomozme si EU Parlamentem, seznamíme jej s podvodnou praxí v PSP a rozpustit Poslaneckou Sněmovnu ČR bude reálné. Zločin musí být potrestán i u politiků!!!
08. 01. 2012 | 21:55

Jáchym napsal(a):

Letiště ? stejně ho za chvíli prodají a nový majitel ho přejmenuje.

Přejmenujme Strašnické krematorium hezky,česky a pietně na

PRAŽSKÉ SPALOVNY PRAVDY A LÁSKY VÁCLAVA HAVLA !
08. 01. 2012 | 21:57

:) napsal(a):

Pane Matoušku, zatímco píle, s kterou byly shromážděny ty titulky vaše nebyla, ty kýble žluči nad ní vaše jsou. Zřiďte si také nějaký euportal, máte to zapotřebí.
08. 01. 2012 | 22:08

bella ciao napsal(a):

Jáchym
Kde máte petici? Hned připojím podpis.
08. 01. 2012 | 22:09

Carlos V. napsal(a):

český maloměšťák :
člověče, od Vás bych to snad ani nečekal, ale v restitucích máte plnou pravdu.

Ale uslyšíte :
- 2 miliardy není moc (a x35 taky ne...)
- co se vzalo, musí se vrátit (a KSČM, ROH, SSM a NSDAP taky)

Jen bych ještě navrhl - kromě NErestitucí - zrušení příspěvku státu. Na ten můžou mít nárok včelaři, ne církve.
08. 01. 2012 | 22:20

Jáchym napsal(a):

Ad PRAŽSKÉ SPALOVNY PRAVDY A LÁSKY VÁCLAVA HAVLA:
bella ciao napsal(a):
Jáchym
Kde máte petici? Hned připojím podpis.
***********************
Víte co, Bello ? Nejsem škrob: Založte si internetové stránky, pověřuji Vás funkcí vrchního petičníka s právem vybírat petičné ve vlastní režii.

Já si počkám na Václava Klause, nemusím vyžrat všechno.
08. 01. 2012 | 22:23

slavwin napsal(a):

Autor
Pane Matoušku já už to ani nečtu, myslím, že toho je dost. Ti rudí fandové se dostatečně prezentovali je nepřesvědčíte a kdo je Klaus kdo to chtěl zjistit už to ví. K těm rudým fandům ti špičkoví to jsou klauzijáni ti bruslí je možná trochu namíchnete. Pak tu je dost velký podíl těch, kteří v rodině často slyšeli že za první republiky byl hlad a farář je bil. To je skutečnost na západě je to nějaká literatura, myslím u Němců Thomas Mann, u angličanu Dickens - ten byl možná o 2 generace dříve a je od hladu zachránili Rusáci a vitězný únor, že v té době byl na Ukrajině hladomor nechtějí slyšet a považuji to za imperialistickou propagandu. 42 let propagandy nesmažete jejich provokováním, protože tu to nebylo úplně hubou dolů a přechod byl samet. Jinak pracoval jsem s Tondou Matouškem u VOKD, je to už dávno vypadáte podobně.
08. 01. 2012 | 22:26

Emissary napsal(a):

Pane Matoušku,

Vy jste skoro stejný s Maximusem, tak mu třeba vyskočte na hrb. Karel Mueller se Vás ptal slušně, tak mu laskavě odpovězte.

Normálně bych Vaše šplechty porovnal s choroboplodnými zárodky, ale to bych je nespíš poškodil, i když mají stejnou vytrvalost.a cíl – škodit lidskému organizmu. Jinak mě dojímá ta vaše oddanost jednomu Václavovi in memeriam a druhému ante mortem. Není to posedlost?
08. 01. 2012 | 22:28

Carlos V. napsal(a):

Ad změna názvu :

Pakliže by si nějaký člověk přál, aby se po jeho smrti pojmenovávaly ulice a instituce, pak takový člověk se takovou výsadu nezaslouží.

A pakliže by si to ten člověk nepřál, nemá smysl po něm cokoliv pojměnovávat.

Je zvrhlé pojmenovávat instituce po lidech - živých i zemřelých.
08. 01. 2012 | 22:31

donal napsal(a):

maximus
pškně napsáno
08. 01. 2012 | 22:32

donal napsal(a):

donal
pěkně
08. 01. 2012 | 22:33

Almo G™ napsal(a):

Záhada. V poslední době jsem se vícekrát přistihl, že souhlasím s Carlosem V.
08. 01. 2012 | 22:46

Heretique napsal(a):

Bravo! Dávno jsem se tak nepobavil.
08. 01. 2012 | 22:52

Carlos V. napsal(a):

Almo G™ : klídek ;-)

Já se někdy s levičáky shodnu.

Buď s levičáky svobodomyslnými, kteří o problémech přemýšlejí a mají odpor k vnucování jednoho světonázoru.

Anebo s levičáky dogmatickými, kteří zrovna odsuzují stejný (třeba náboženský) dogmatismus jako já, ale místo chtějí lidem vnucovat dogmatismus jiný.

Je na Vás, kde se cítíte ...
08. 01. 2012 | 23:00

Sylva Šauerová napsal(a):

Výborně, pane Matoušku. Podle reakcí některých diskutujících se zdá, že lépe by bylo předstírat, že podobné způsoby "práce" prezidentových lidí neexistují. Tak to, prosím, ne. Je třeba je vidět, je třeba je zveřejňovat a je třeba o nich mluvit. Kdyby platilo, že za 424 dnů tomu bude konec, člověk by nad tím i mávnul rukou. V tak rozehrané hře, jíž jsme a ještě budeme svědky, to ale, bohužel, není možné.
Díky.
P.S.: Na dobrou noc patří úsměv. Tak mě napadá, četl již někdo něco podobného od B. Kurase ? :-)
http://www.ceskapozice.cz/domov/politika/spasitel-ceskeho-naroda-petr-hajek
08. 01. 2012 | 23:02

český maloměšťák napsal(a):

slavwin
Co vím, tak Dickens byl velký humanista - ale byl proti institucializované sociální ochraně - ve smyslu tom, že by to mělo být záležitostí státu.
Jen tak na okraj.(tím netvrdím, že jsem "neodickensista" ?)))

Carlos V.
Překvapení ? Proč ? Proč byste měl být překvapen, když Xurymu někdo napíše že 700 milionů je (vzhledem k výši státního rozpočtu)malichernost, za měsíc pak přijde jiný s něčím jiným a řekně že i miliarda je podružná záležitost, za půl roku vystoupí v televizi jiní dva a řeknou že i dvě miliardy je stále v mezích etc etc...no a pak přinde Jouza z Dolního Hlupákova - obejde ty kreatury všecky ...a SEČTE to - no a ejhle...UŽ JE TO NAJEDMOU DOCELA DOST.

Nicméně jak jsem napsal jinde - jestli jě nekdo zvyklý každým rokem zcizit či prošustrovat 40 až 180 miliard...tak pro takové jsou dvě tři m iliardy asi skutečně jen výtratné na jejich cestě za pořádným balíkem...

Je to prostě špatná investice. Navíc v nevhodné době provedená - a jak už bylo řečeno vykopává se mrtvola předreformační doby (myšleno reformy Josefa II a Marie Terezie...i když v dnečním pojetí je to spíše až výsledek organizovaného dělnického hnutí, Bismarckova lišíctví - jak vyfouknout trumfy sociální demokracii a dynamiky v oblasti produktivity práce díky technickému pokroku a ropě coby energetické surovině...
Pokud je investice do složitosti zcela prokazatelně mimo oblast rostoucích výnosů - je to pitomá investice....opodstatnění by měla pouze pokud by nebyl alternativní projekt - do čeho investovat - efekivní projekt nejlépe s multiplikačními účinky v budoucnu...

Mimochodem pojem "investice" je stejně zavádějící, protože stát hodlá toto stejně financovat dluhem, že...aby se mohlo hovořit o investici v čisté podobě - musely by být zdrojem úspory...jenže věřící ovečky a beránci takto postupovat nechtějí - neb by se jednalo O JEJICH úspory...no a takhle to prostě zatáhneme všichni - všichni v jednom šiku vymodlíme republiku...

Dobrou noc.
08. 01. 2012 | 23:11

Almo G™ napsal(a):

Carlos V: Promyslím si to ;-).

A kupodivu i se S.Š. už se nějakou dobu v mnohém shoduji... Něco se mění.
08. 01. 2012 | 23:12

Almo G™ napsal(a):

P.S: Ke Klausovi. Vsadím se, že přímá volba projde jen pod podmínkou, že Klaus může potřetí kandidovat. (Leda že by mířil ještě někam výš (EU?).)
08. 01. 2012 | 23:17

Carlos V. napsal(a):

český maloměšťák - proč říkáte investice ?

Předpokladem uznání investice je, že :
- bude generovat výnosy
- po více než jeden rok (nebo po době delší než jeden rok)

Vidite někde NĚJAKÝ výnos z církevních investic ?

Podle mého názoru je to neuznatelný náklad, tedy náklad k ničemu.
08. 01. 2012 | 23:20

Karel Matoušek napsal(a):

emissary

Za mě Vám i Karlu Muellerovi odpověděla výborně Sylva Šauerová. Zjevně nerozumíte psanému textu. Klaus asi těžko mohl ventilovat svou závist a nenávist vůči Havlovi na státním pohřbu. To došlo i mně. Jeho poskoci to pak dělali a dělají za něj. Dobrou noc.
08. 01. 2012 | 23:25

RA napsal(a):

o tomto výblitku pana Matouška ani nemá cenu polemizovat. Je to prostě zaujatá pravdoláska.
08. 01. 2012 | 23:25

Helmut von Fartland napsal(a):

Cely svet miluje Vaclava Klause a doufa, ze nikdy nezemre.
08. 01. 2012 | 23:27

RA napsal(a):

ale pane Matoušku, vždyť všichni víme, jaký Havel byl, a to, že to někdo řekne, co s tím ?
08. 01. 2012 | 23:28

český maloměšťák napsal(a):

Sylva Šauerová
424 ?!? Ještě 424 ???
No - tak to jte mě teda dost nasr...eh tedy " potěšpánbů".

Člověk si ani nestačí vyčistit zuby, nakoukne sem - a už má zase po klidném spánku...

:)
08. 01. 2012 | 23:28

ghándí napsal(a):

matouško,
realita je taková, že si za chvilku nikdo na havla ani nevzpomene. neřešte furt takový nesmyly.
08. 01. 2012 | 23:31

Carlos V. napsal(a):

Karel Matoušek : Vy fakt nemáte VK rád, že mu přisuzujete EUportál jako hlasnou troubu :-)
08. 01. 2012 | 23:32

český maloměšťák napsal(a):

RA
No ještě že máme vás. Jinak by to tady byl sám nevychovanec a pokrytec, že Rudý Atamane ?

Taky odpočítáváte, Atamane - anebo už jste se dal na okamurování ?
----------------------------
Nebudeme sem dávat ty mnohačetné lobby příspěvky , že ? Nebudeme v neděli večer šít z ostudy polštář, co - Rudý Atamane ?

Stejně ale - co spojuje RA s Klausem a Okamurou ?

Za domácí úkol to dostanou všichni ti, co nechtějí volit Saxanu či Ozáka . Zkontroluje to hanah a podepíše Silvie.

Dobrou noc. definitivně.

A nezapomeňte na Otčenáš (ateisté také !!! - kardinál se z CT 24 na vás dívá...přepněte na ČT 2 - tam sedí policajt a říká - copak vy nemáte CT 24 ???)
08. 01. 2012 | 23:34

Karel Matoušek napsal(a):

český maloměšťák

RA, Klaus a Okamura se nebojí zvolat Čechy ČECHŮM, oi oi. Mám to richtig?
08. 01. 2012 | 23:39

RA napsal(a):

český maloměšťák....váš příspěvek je tak chaotický, že nemám, čeho bych se v něm zachytil. Nejste nemocen ?
08. 01. 2012 | 23:41

RA napsal(a):

Katel Matoušek.....a volat Čechy Němcům je lepší ??? Podle vás určitě ano...
08. 01. 2012 | 23:43

Karel Matoušek napsal(a):

RA
To je fakt blbá odpověď. Musíte na sobě pracovat. Jestli nevykřikuji skinheadská hesla, jsem automaticky agent Witikobundu? Cituju jen Tomíka mimochodem.
08. 01. 2012 | 23:47

RA napsal(a):

pane Matoušku, jen jeden dotaz.......čím se zabývá vaše firma, jestli to ovšem není tajné, obdržela od státu, nebo EU nějaké dotace nebo granty ???
08. 01. 2012 | 23:48

RA napsal(a):

Karel Matoušek........ovšem, heslo Čechy Čechům pokládám vcelku za správné, to, že ho někdo někdy vyslovil v nějakém kontextu, to mě nezajímá. Kdybyste vyřazoval slova a hesla, která někdy někdo ošklivě vyslovil, pak bychom se těžko domlouvali,že....
08. 01. 2012 | 23:51

český maloměšťák napsal(a):

RA
Tak jo. Napsal jste si o to, Rudý Atamane.
Jeden jediný blog. Jediný blog(Paroubek) prosím :
------------------
RA napsal(a):
ale řeknu Vám , pakliže by Tomio Okamura kandidoval na prezidenta, dovedu si ho na té funkci představit rozhodně víc, než někoho z toho politického panoptika příšer, které je nám nabízeno.... Tomio Okamura je úspěšný a uznávaný odborník ve svém oboru , je schopen se vyjadovat k věci srozumitelně, na rozdíl od "politických odborníků", typu uslintaného Sobotky z ODS, knížete, co nemluví cesky a podobného ks...dlu, který ani není schopen hájit zájmy občanů tohoto ebsurdistánu.
06. 01. 2012 | 17:51

RA napsal(a):
na funkci prezidenta by byl Tomio Ogamura nejlepším kandidátem. ˇUspěšný člověk ve svém oboru, úspěšný podnikatel s vyjadřovacími schopnostmi, v nejlepším věku pro takovou funkci, nesvázán se skorumpovanými politickými stranami. Strany budou prosazovat samozřejmě člověka, který nepůjde proti současnému zkorumpovanému politickému systému, a pak by bylo téměř jedno, kdo tam sedí, zda stoletý kníže, nebo slintavkou napadený Sobotka, tito dva by jim vyhovovali, do ničeho by nekecali a brali plat.
06. 01. 2012 | 21:01
RA napsal(a):
já osobně jsem nikdy příznivcem přímé volby prezidenta nebyl.......ovšem, když vidím ty kreatury, které nabízejí politické strany jako kandidáty......například knížete, který se do svých sta let nenaučil cesky a usne na každém mezinárodním jednání, nebo uslintaného podrazáka Sobotku z ODS, mydliče schodů, tak ve srovnání s těmito "kandidáty" vidím pana Okamuru jako velice schopného člověka, který se vypracoval vlastní pílí a vlastním talentem a navíc jako prezident by nemusel lézt politickým stranám do zadnice, nemusel by jim být vděčný za zvolení, čehož se tyto asi nejvíce obávají.
07. 01. 2012 | 10:20
RA napsal(a):
pamatujete, že anketu o největšíhoˇčecha vyhrál Jára Cimrman ? Tak přímá volba prezidenta absurdistánu, to bude něco podobného !!!!
Ovšem, když srovnám pana Okamuru s nabízenými kandidáty, knížetem, Paroubkem, Sobotkou, Fischerem (kdy už se proboha od těch bolševiků osvobodíme), ....bral bych všemi deseti pana Okamuru.
07. 01. 2012 | 22:29

český maloměšťák napsal(a):
Pavel Krajtl
Tak - a už jsme dva...
:))
----------------------------------------------------
Soused taky říkal, že asi společně s manželkou budou volit Okamuru. Neb doposavad se stále hádali - on chtěl Saxanu a ona Ozáka. Okamura jim to dilema vyřešil. Moc dobrý nápad, říkali - tehle Okamura....jen sousedka se bojí, aby z televizní obrazovky nevytlačil toho Ozáka....
Sdělil jsem jí, že se toho obávat nemusí.
Že blbosti bude na světě vždycky dost pro všechny.
08. 01. 2012 | 15:05
RA napsal(a):

český maloměšťák......tak to já jsem všemi deseti pro velkoknížete, kterého nám doporučila velká TOP , protože když se kecají blbosti, tak spí. V poslední době spí neustále a jeste neumí cesky. Tak to je asi ten sto%ní kandidát. Ve srovnání s ním působí Okamura tak nějak normálně a přirozeně inteligentně. A mluví cesky.
08. 01. 2012 | 15:51

------------Nezapomeňte na domácí úkol !!-------------------------------------

Ne , já nemocný nejsem, dokonce ani nemám nutkavou neurozu - na jednom blogu hanět Havla(no - ono je to alew spíše jeho bashing ve směru podpory Klause, že...) a na druhém vynášet do nebes Okamuru.

Hezké sny, plné japonských erotických představ, Rudý Atamane.
08. 01. 2012 | 23:51

český maloměšťák napsal(a):

Karel Matoušek
Jedna minus. (ještě by se dalo leccos dodat - ale to by se nám RA nervově zhroutil nebo konvertoval ke komunistům...a jsme přeci jen křesťané - i když někteří z nás pouze manifestní...).

Bez podpisu hanah a Silvie to ale stejně neuznám, pane Matoušek.

Dobrou noc. :))
08. 01. 2012 | 23:54

Chcaldo Rini napsal(a):

Kurňa , dyk to byl funus , tam se mluví dycky dobře. Měl snad Klaus říkat , že to byl dobry synek , ale kurvachlap ? To by se Vám líbilo ?
08. 01. 2012 | 23:54

RA napsal(a):

český maloměšťák.....ale dobře, já si vcelku za těmi svými příspěvky stojím, vždyť i malé dítě vidí, jakým kandidátem by byl kníže a kdo ho prosazuje, musel se pominout rozumem. Obávám se , že těch lidí tady pár je.
08. 01. 2012 | 23:59

mb napsal(a):

to je zas v alejích nablito ...
09. 01. 2012 | 00:03

Karel Matoušek napsal(a):

ČESKÝ MALOMĚŠŤÁK
Hanah se určitě objeví. Čochtan a vasja a silvie si taky nějak prodloužili weekend, koukám. :) "Matoušku, vy hnusný prase, měl by jste (sic) chcípnout". Přijdou ... se těším na komentáře a gramatiku.
09. 01. 2012 | 00:03

skeptický napsal(a):

Za komančů se tu na prvního máje chodilo na expo - existenční pochod.To dost vysvětluje.

A to se prosím slavilo,že antichristi hodili bombu mezi policajty.
09. 01. 2012 | 00:04

RA napsal(a):

pane Matoušku....když už tedy v hlavičce uvádíte tu vaši firmu, mohl byste mi prosím odpovědět, zda je tato firma příjemcem dotací,či grantů z EU, nebo naší republiky ? Nebo je tato informace tajná a i tajnou zůstane ???
09. 01. 2012 | 00:04

Buvol napsal(a):

Na tenhle článek, kde je přehledně vysvětleno, co byl ten havel vlastně zač, autor cudně zapomněl :
http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/2508-obcan-havel-nejvetsi-skudce-polistopadoveho-vyvoje.aspx
09. 01. 2012 | 00:06

Buvol napsal(a):

Mně z toho vychází, že havel byl pravděpodobně největší podvodník a zločinec v novodobých českých dějinách ..
09. 01. 2012 | 00:13

RA napsal(a):

Buvol....dnes je stav, že spousta lidí je na Evropské Unii zainteresovaných finančně, jsou příjemci grantů a dotací z peněz, které jsou pracujícím občanům strženy z daní a odeslány do Bruselu, kde (samozřejmě po odebrání části na výplaty bruselských ouřadů) jsou přerozděleny spřáteleným firmám . Samozřejmě, že majitelé těchto firem budou hájit Evropskou únii do roztrhání těla . Oni si totiž krásně žijí z takzvaných "měkkých" penízek, o které nemusejí soutěžit v tržním prostředí a my všichni se jim na ten jejich krásný život v socialismu složíme...
09. 01. 2012 | 00:17

mb napsal(a):

že to těm kopačum do havla za to stojí ... už je po něm a furt kopou ... ne že bych si nekopnul do Klause ... viz. ...

http://www.novinky.cz/veda-skoly/254852-zmena-klimatu-muze-prevratit-naruby-40-procent-ekosystemu-do-konce-stoleti.html

My s Klausem víme, že člověk životní prostředí neničil a neničí

živočišných druhů přibývá ...

a k žádné devastaci planety nedochází ...

a to i tehdy, když se otepluje 100násobným tempem než v minulosti ...

ať žije prezident Klaus, ať žije prezident Klaus, ať žije velíííkyj .... KLaus ...

njn ... stane se ...
09. 01. 2012 | 00:22

Zdenda napsal(a):

Je škoda, že si tolik chytrých a vzdělaných lidí nenajde užitečnější a hlavně zajímavější téma k diskuzi...
09. 01. 2012 | 00:25

Karel Matoušek napsal(a):

RA
Další blbá otázka, si to nagooglujte. Pokud naznačujete, že jsem napojený na štědrý prs Bruselu, jste úplně mimo. Zkuste Zahradila.
09. 01. 2012 | 00:27

Karel Mueller napsal(a):

Pane Matoušek,

paní S.Š. odpověděla až po dotazu pana Emissaryho a nenašel jsem tam odpověď na svoji otázku.
To jen k poznámce o porozumění psanému textu.
09. 01. 2012 | 00:38

Dáša N. napsal(a):

Hezká reklama. Vážně ten euportal existuje?
09. 01. 2012 | 00:49

S.Š. napsal(a):

Ještě pro pana Matouška
Tohle se prozměnu špatně poslouchalo druhé straně, pane Matoušku, řekla bych, že to mohlo i zabolet :

"...Když teď slyším Tvá slova: „Pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí“, je mi jasné, že jsi nebyl agnostik, jak se to někdy zdálo a mnohým se to bude zdát i dál. ... Ve svobodě sloužím tuto mši svatou. A další obraz se váže ke mši a zároveň k tomuto místu. Mše sv. 25. listopadu 1989 při velkolepém poděkování za svatořečení sv. Anežky Přemyslovny a zároveň za zázračný dar svobody. Nikdy od té doby se nestalo, že by katedrála nepojala zástupy, které se shromáždily - až dnes. ... Nemohu za nikoho mluvit, ale sám za sebe Ti chci přede všemi říct, že s Boží pomocí a její ochranou uchovám naše přátelství a budu dál hájit hodnoty, na nichž je založeno: pravdu, lásku, úctu ke každému člověku především. Kéž Tě - laskavého a do krajnosti solidárního s každým, kdo trpí bezpráví - svatá Anežka doprovodí tam, kde v království Pravdy a Lásky panuje Ten, který JE - jak jsi řekl při našem posledním setkání. A o němž jsi v posledních týdnech vezdejšího života mluvil jako o pravém Bohu. Nás ať chrání před lží a nenávistí a vede dějinami po cestách pokoje". Mons. Dominik Duka OP (Zdroj: Arcibiskupství pražské, 23. 12. 2012).

P.S.: Uvidíme, jak to dopadne teď s těmi restitucemi. Posledně je shodil V. Tlustý, pamatuji-li se správně.
09. 01. 2012 | 01:04

Dáša N. napsal(a):

Že se tak Klaus na Havlově pohřbu roztesknil, nepřekvapuje. Při akci ve Vladislavském sále, která pohřbu předcházela, bylo vidět, že má strach. Strach ze smrti, která se zesnulým prezidentem jej navštívila v jeho, byť dočasném, domě.
Ano, v jeho očích bylo vidět strach.
Viděl v té rakvi totiž sám sebe.
09. 01. 2012 | 01:08

Důchodce68r napsal(a):

Pane Matoušek.
Tak výstižné vyjádření mých vlastních soustředěných pozorování
za dosavadních téměř 20 let jsem ještě nečetl. Díky, potvrzuji.
09. 01. 2012 | 01:14

Hurá napsal(a):

Pane Matoušku, a jak jinak by měl prezident republiky mluvit o zemřelém exprezidentovi ? Nedovedu si ani představit, jak byste prskal, kdyby o VH mluvil tak, jak by si zasloužil. Moskva asi ví své ! A leckdo jiný také, tedy mimo vás. A ty pohřební orgie a'la Severní Korea, to byla přímo chuťovka k sezobnutí.
09. 01. 2012 | 02:07

JenTak napsal(a):

Tak, tak, pane Matoušku. Máte recht.
09. 01. 2012 | 06:10

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Panenko skákavá,
co lidé nevymyslí za nadávky, prý ´hrochodýl´!
Pane Matoušku, dík za odkazy, jestli budu mít čas (pochybuji), mrknu na ně. Zatím jsem ztratil čas čtením Vašeho výtvoru.
09. 01. 2012 | 07:04

vasja napsal(a):

Slintomat.
09. 01. 2012 | 07:11

honza napsal(a):

Taky Vám pane Matoušek přijdou reakce zdejší "pravicové" chátry stejné, jak kdysi mluvili o Václavu Havlovi bolševici?
09. 01. 2012 | 07:19

Marcus Agrippa napsal(a):

V.Klaus je prvotřídní populista a politický ochotník. Ovšem je pravda, že už ani nedokáže vnímat fatální rozdíly, mezi tím co řekl v lednu a co v červnu. Celkově - současná politická reprezentace, je jak vystřižená z pořadů s I.Mládkem. Problém je, že rozhodují o osudu a budoucnosti 10 mil.státu.
09. 01. 2012 | 07:39

jenicek napsal(a):

Matoušek Klause a spol. tajně miluje, proto je tak monotematický, musí na svoji lásku myslet i ve spaní:-)
09. 01. 2012 | 07:48

cx napsal(a):

Tradiční otázka, hlupák, či lotr? :-))
09. 01. 2012 | 08:07

petra napsal(a):

Dejte uz s tim Havlem pokoj. Narodu po r 89 uskodil a nic na tom nemeni ani Goebelsovske 100 x oppakovani lzi
09. 01. 2012 | 08:37

Taoiseach napsal(a):

Karel Matoušek

"pět ódy a ronit truchlivé slzy nad hroby těch, jež ještě pár dní před tím zatracoval jako bezmála zrádce národa a největší škůdce lidstva"
To už je přece známé nejpozději od dob Puškina a carského Ruska: MILUJÍ JEN MRTVÉ !
09. 01. 2012 | 08:49

resl napsal(a):

Jasně Matoušku, Klaus celý život nastrkuje za sebe "hlásné trouby" když cítí, že by mu to neprošlo. Jakmile ucítí populistickou kořist, hned se předvádí jako první. V tomto srabáckém stylu bude pokračovat i po odchodu z Hradu.
09. 01. 2012 | 09:05

Michal Macek napsal(a):

pane matousku to ste si moh odpustit....
09. 01. 2012 | 09:49

Emissary napsal(a):

Pane Matoušku,

ale jděte Vy filozofe. Zdá se, že časová posloupnost Vám nic neříká, jak nakonec konstatoval Karel Mueller. Kromě toho Sylvie Bauerová na nic neodpověděla, já nic nepředstírám. A myslím si, že „prezidentovi lidí“ a tábor„pravdoláskařů“, do kterého patříte nesporně i Vy si vůbec nemají co vyčítat. Stejné metody, stejné praktiky, stejná dehonestace, stejná ubohost.

Asi by bylo dobré říct, jak to vzniklo. Co já vím, Klaus jako premiér a Havel jako prezident spolu někam letěli. Havel v letadle hulil jako fabrika, což se pochopitelně Klausovi jako nekuřákovi nelíbilo. A pak už to jelo, což svědčí o arogantnosti obou pánů. Ta Klausova nebyla tolik skrytá, on to nakonec ani moc nedokáže. To ovšem neznamená, že se musí jednat o nenávist, spíš bych řekl neshody, jiné pohledy na svět, možná opovržení.
09. 01. 2012 | 10:13

Lada napsal(a):

Matousek je zase pomatenej
09. 01. 2012 | 10:23

slavwin napsal(a):

Opravdu když jsem tu hodil svůj první komentář přečetl jsem z autorova textu první odstavec a žádný komentář, pak už jsem to sledoval jen dolů, něco se dozvěděl, něco ujasnil, přesto bych se přimlouval aby se více diskutovalo u Pikory nebo Michla, Klause to více odhalí a snad se rychleji objeví nějaké řešení, které osloví čestné politiky.
09. 01. 2012 | 10:50

B. napsal(a):

No, pominu zde fakt, že téma "Havel" se dobře prodává i po skonu onoho Monarrrchy, či, že Klaus si těžko mohl dovolit při projevu o zádušní mši pustit svůj kousavý slovník na špacír.
To on - ekonom - zase ví, že body politické mu přinesou žvásty o přiteplené horlivosti ke Geniálnímu Drrramatikovi, než prostá česká upřímnost (za kterou by si on - businessman však nic nekoupil).
Jsem neschopná slova, když slyším, že by se měly "zásluhy" Václava Havla dát do zákona!
A co tam spíše dát zásluhy všech těch bezejmenných, které "vůdcův stan pražské Charty" nepřijal, a kteří "bručeli" v teplácích stejně dlouho i déle bez amerických cigaret a bez popularity?
A ti obyčejní by těžko někdy tolerovali StBáky na předních místev v Chemapolu.
To víte, prachy jsou prachy a za ty i charter pokřivím - platí jak pro Václava Prvního tak Druhého.
Prachy, jen prachy a lhostejno jest ODKUD.
Což se mi s "morálkou" - tolik troubenou novináři a medii - u obou jaksi příčí!!
09. 01. 2012 | 11:03

Libuše Šlezarová, Olomouc napsal(a):

Paní, vy jste exemplární typ tzv. obyčejného člověka, který nic nečte, nestuduje a všechno ví "jen tak". Kdyby to tak nebylo, nemůžete napsat takové hlouposti.
A vůbec, stavět génia průměrnosti Klause vedle slušného Havla, Klause, který lže, kde může a neštítí se ohřívat na výsluní zemřelého a lhát i nad jeho rakví (Havel mne pozval do OF !!!), když mu celý život jen závidí a hloupě jej za vše povýšeně peskuje, mstí se za všechno, co sám neumí, to je chucpe.
09. 01. 2012 | 11:26

buldatra napsal(a):

Hrochodýl, kdyby byl, by byl tvor asi zajímavý.
Buď býložravec, obojživelník, kolem 1Om délky s tlustou kůží a dlouhým ocasem, teplokrevný, neškodný, apetýtem podobem kapustňákovi, žral by vše zelené.
Anebo šelma tlustá obojživelná, nelétajcí, studenokrevná, postrach všeho živého v okolí. Lovec ryb, kokodýlů, ptactva i všelikého savectva suchozemského. Zkrátka takový menší tyranosaurus dneška.
Oba tvorové by měli společnou tu vlastnost, že občas uroní slzu.

Je dobré přirovnávat politika k neexistujícímu tvorovi, má-li být politik k něčemu přirovnáván, protože nevinní a bezbranní přirození a přírodní tvorové existující si něco takového zkrátka nezaslouží.
09. 01. 2012 | 11:32

JC napsal(a):

honza,

Matoušek duševně souzněl s Havlem
Havel duševně souzněl s Dalajlámou
Dalajláma o sobě prohlásil, že je Marxista.

P.S. To se nám to zamotalo, že ?
09. 01. 2012 | 11:45

Karel Matoušek napsal(a):

Paní Šlezarová bravo. Jinak jak fajn a osvěžující, když někdo napíše své jméno a nevymýšlí nevalné nicky. Ta lež o tom, jak ho Havel pozval do OF, je pro klause TAK typická.
09. 01. 2012 | 11:55

JC napsal(a):

Karel Matoušek

"Ta lež o tom, jak ho Havel pozval do OF, je pro klause TAK typická."

Vy jste u toho byl ?? Nebo jste snad byl zpovědníkem Havla nebo Klause ?
09. 01. 2012 | 12:28

buldatra napsal(a):

…Jinak jak fajn a osvěžující, když někdo napíše své jméno a nevymýšlí nevalné nicky…

Hihihi.

Nečesaná nemytá veřejnost je brána jako lid, masa, shluk, množina, která se někdy hodí do krámu, jindy ne. V tom shluku každý něco říká, ale když se to vezme dohromady, je z toho šum, popřípadě hluk. Hluk anonymního davu.
Hlas ulice.

Nad davem ční pojmenovaní, kteří ční rádi, zhusta za peníz vezdejší a kteří té nečesané nemyté veřejnosti něco předhazují, přičemž někteří ti předhazovatelé to předhazují v očekávání nějaké reakce.
Čnění je tedy pro pojmenované jejich potřeba.
Tuto potřebu nemá však každý.
Někomu stačí třeba jen když sdělí myšlenku.
Někdo neučiní ani to, páč má zcela jiné potřeby.

Nick je svým způsobem praporek, který z toho shluku signalizuje, že se jakás reakce dostavila a pojmenovaný by měl být rád, že mu někdo zadarmo něco sděluje.
Nejdůležitější pro pojmenované by mělo být poznání, že si nečesaná nemytá veřejnost něco myslí a sděluje to díky nickům pokud možno na plnou hubu. Nehodící se bývá smazáno, páč někdy je ta huba příliš plná.
Je však možné, že pojmenovaného zajímají ani ne tak reakce, jako jména.
Kdo ví?

Anonymita má i svá pozitiva, kdyby neměla, neexistovala by.
Pokud to pojmenovaný neakceptuje a podaří se mu to změnit, dočká se určitě jmen a korektnějších a třeba i líbivějších reakcí, ale zmizí něco upřímnosti.
Je to něco za něco.
09. 01. 2012 | 12:35

buldatra napsal(a):

JC,

zdali byl nebo nebyl někdo někam někým pozván, je bezpředmětné, protože nakonec se tam stejně slezli, což je podstatné.
Jak švábi na pivo.
Anebo jak vrána k vráně, i když,vrány se neslézají, ale slétají.
No a když se tam tak pěkně slezli, tak něco ukuli rukou společnou, nerozdílnou.
A to je, myslím, podstatné.
09. 01. 2012 | 12:43

JC napsal(a):

buldatra,
Mno nějak tak to bylo, ale to já na rozdíl od Matouška neřeším.
Kdo přišel a nezdráhal se tak nějakou tu funkcičku v první vládě dostal.:-)))
09. 01. 2012 | 12:53

Karel Matoušek napsal(a):

JC
No jo, tak když lže, že ho tam přivedl Havel, to je podle vás oukej? Přivedl ho Komárek a nikdo ho tam nechtěl, protože všem lezl na nervy svojí arogancí a otravností. Ale nezbavili se ho včas, že jo?
09. 01. 2012 | 13:00

buldatra napsal(a):

Je také možné, že ti dva žili tak nějak v symbióze, jako například klaun očkatý (Amphiprion ocellaris) v symbióze se sasankou velkolepou (Heteractis magnifica). No a nyní ten zbylý zjišťuje, že mu něco chybí, cítí se sám, širému světu napospas.

Zapeklitá situace.
Podobné, jako když se někam vypaří vděčný veřejný nepřítel, čili téma, vůči kterému se ví, jak se vymezit.
Zkrátka, osiřelo dítě...
09. 01. 2012 | 13:08

argun napsal(a):

Karel Matoušek

"Jeho poskoci to pak dělali a dělají za něj."

Poskoci vždy dělali, dělají a budou dělat "to" za "někoho". Taková je přirozenost poskoků. Zkuste někdy otevřít dějepis Matoušku. A nebo si opatřete své poskoky. Ale kromě toho navštivte lékaře, myslím, že to akutně potřebujete. Obsedance je nemoc.

Prezidentův projev na pohřbu VH byl takový, jaký být musel. A vůbec nebyl trapný, ba naopak, byl důstojný a hodný prezidenta této země.
09. 01. 2012 | 13:15

JC napsal(a):

Karel Matoušek,
Momentálně nemám moc času, ale podívám se jestli Klaus řekl "přivedl" nebo "pozval"
Co se mi vybavuje tak Havlovi a spol se v počátku hodila každá "ruka noha" jen když byl proti bolševikovi.
Jistě, že tam Klaus přišel s Komárkem a Zemanem, sám tam přišel i kovář z ČKD Műller, jehož jedinnou kvalifikací na budoucího ministra sociálních věcí bylo možná/kdo ví jestli/ jeho sociální cítění.
To že Klause nikdo z "pravdy a lásky" nemohl cítit již od začátku je pro mě nová informace....Taková pravda a láska v přímém přenosu:-)))
Klaus se nakonec vyprofiloval až později založením ODS. To, že nemůžete rozchodit, že je po 20 letech na rozdíl od jiných "zakládajících" ve vysoké politice jen váš problém.
09. 01. 2012 | 13:16

RA napsal(a):

ten pan Matoušek, to bude bojovník Pravdy a Lásky. Z jeho příspěvku je ten boj za slušnost hned cítit.
09. 01. 2012 | 13:22

buldatra napsal(a):

Bojovníci za pravdu a lásku by měli mít neustále na paměti, že
láska kvete v jakémkoliv věku, přičemž na pohlaví nezáleží.
Ostatně, i Lucie Bílá o tom zamlada zpívala.
Bojovat za pravdu a lásku se však asi musí opatrně, až delikátně, aby se někumu nějak neublížilo. Páč je velice tenká hranice mezi láskou a nenávistí.
Tedy nic pro slony v porcelánu.
09. 01. 2012 | 13:41

Karel Matoušek napsal(a):

RA
A vy se učíte noblese a slušnosti na euportálu? Typický kikinofil to tak má, slušnost platí jen pro druhé. Prasák, ochlasta, fašista atd., to je slovník vás lžinenávistníků, a ne můj.
09. 01. 2012 | 13:45

vysedlina napsal(a):

buldatra
perlíte, ha,ha
09. 01. 2012 | 14:19

Pepa Řepa napsal(a):

Nechápete nikdo nic.
Karel Plíhal si cvičil svůj vlastní funus nanečisto, jukal za kamenem a koukal, jestli to je důstojné, piloval každý detail, chtěl to mít sám takový "hezký".
Můžete jen spekulovat, zda to šlo VK "od srdíčka" či ne.

Pravdu má Karel Mueller.
Kdyby pohaněl, dostane facku. Když pochválil, dostane ji taky.
Tady se jeden nezavděčí, i kdyby kázal jako Jan Zlatoústý.
Ruka byla napřažena předem.
09. 01. 2012 | 14:31

JC napsal(a):

Pepa Řepa,
" Kdyby pohaněl, dostane facku. Když pochválil, dostane ji taky."
to je fakt.
Líbí se mi i Argunovo
"Prezidentův projev na pohřbu VH byl takový, jaký být musel. A vůbec nebyl trapný, ba naopak, byl důstojný a hodný prezidenta této země."

Musím si ovšem také zaspekulovat.
Už před pohřbem napsal pan Matoušek blog, že ať řekne Klaus cokoli, nebude mu věřit. U Klause/dle Matouška/ ještě nezvítězila pravda nad lží. Stane se tak v okamžiku, až Klaus veřejně prohlásí, že Havel byl politická nula dosazené do úřadu KGB a STB. :-)))
09. 01. 2012 | 14:39

Pepa Řepa napsal(a):

Dáša N.
Jste bystrá žena, o životě víte víc než ty dvě party klausohryzců a bijců opuštěných sirotků dohromady. O tom co píšete to bylo především.
Člověk by se měl zamyslet nad tím, že jsme tady na chvíli a máme to všichni za pár, ztrácíme zbytečně čas.

Jeden hrochodýl je zakousnutý do zadku druhého, až splývají v jedno těleso.Nepustí ani jeden.
A zatím hodiny tikají.
09. 01. 2012 | 14:43

Abe Normalni napsal(a):

Nekdo je Hrochodyl a nekdo proste vul. Chapu spravne, ze vy mate pravo rikat o Klausovi, ze je pokrytec, hrochodyl, lhar, taky naznacujete, ze je zlodej, ale hosani (to se o nich rika) z euportalu.cz nemaji pravo napsat na svem webu svuj nazor na Havla? Jste shopen vysvetlit ten zjevny rozpor nebo jste vyse jmenovane zvire?
09. 01. 2012 | 16:02

Karel Matoušek napsal(a):

Abe Normalni
Fakty versus flusance. Elementary, dear Watson.
09. 01. 2012 | 16:14

Midori napsal(a):

Pane Matoušku,
máte rodinu, děti, práci kterou máte rád?
Představte si, někteří docela pohodoví lidé o tyto atributy spokojeného a naplněného života přišli vinou vašeho idolu. V naší zemi i v zemích, které nám nic neudělaly.
Nedivte se tedy, a smiřte se s tím, co vychází najevo a druzí vice méně popisují a komentují. Nechutné bylo farizejství s logem vašeho idolu.
Neměl jste tento blog vůbec psát.
09. 01. 2012 | 16:19

resl napsal(a):

o Klausovi se mimo čr říká, že je vůl a o Havlovi se to neříká. tady se říká to samé tak na 50%. po sečtení to vypadá pro V.H. líp. no jo, ti cizáci, copak tomu můžou rozumět líp, než českej knedlík ?
09. 01. 2012 | 16:21

Abe Normalni napsal(a):

Karel Matoušek Ocenuji, ze ctete komentare. Sam vidite, jak prijemne je cloveku, je-li konfrontovan s podobne neslusnym chovanim. Proto se vas znovu ptam, jaky je rozdil mezi vami a euportal.cz? Stejne jako oni i vy lijete spinu. O fakta jsem ve vasem clanku nezavadil, uz jen ten osli mustek mezi Klausem a eupotral.cz je skutecne osli...A muzeme se bavit treba o tom peru, ktere jsem uz tady otloukl o hlavu ruznym jinym oslikum, chcete by dalsi v rade? Udivuje me, ze si pod fotku vypisete, kde vsude jste co studoval a pak predvadite tak primitivni zpusob dikuze/argumentace.
09. 01. 2012 | 16:53

Karel Matoušek napsal(a):

Abe Normalni
Tak to jste mě pobavil. Ten můstek mezi ním a Petříkem je asi tak oslí, jako ten mezi Bémem a Janouškem. Existuje věc zvaná google. Primitivnost, závist a zášť jsou doménou vašich idolů, z kterých mně osobně je na blití a to nezmění ani Váš 'erudovaný' diskurz..
09. 01. 2012 | 17:02

jenicek napsal(a):

Typický kikinofil to tak má, slušnost platí jen pro druhé. Prasák, ochlasta, fašista atd., to je slovník vás lžinenávistníků, a ne můj.

Uvodit komentář cizího slovníku termínem "typický kikinofil" je vskutku originální vlastní gól od ctěného arbitra vkusu a kultivovanosti:-) Matoušku, máš pravdu, tvůj slovník je pln pravdy, lásky a naděje:-)
09. 01. 2012 | 17:12

Abe Normalni napsal(a):

Karel Matoušek "a to nezmění ani Váš 'erudovaný' diskurz.."
Jste me inspiroval k novemu rceni:
Vul zustane volem, i kdyz jde Buh kolem...:-D
Slunce v dusi a hlavne klid. Kikina to za rok zabali a na Hrad urcite usedne nekdo, koho si zaslouzime...
09. 01. 2012 | 17:44

petrof napsal(a):

pane Matoušku, tak už neblbněte!!! Věnce, co plavou po Labi už budou stejně asi v Hamburgu...??? Taková pitomost může napadnout opravdu jenom "kocáby". A ten kameník tu práci "přes noc" stihnul, když už Dáša na to v tom "víru smutnění" zapomněla!!! Cha-cha. Tak vo co go...???
09. 01. 2012 | 19:58

RA napsal(a):

Karle Matoušku...jste pouze sprostý hulvát, zkrátka pravdoláskovec.... primitiv
09. 01. 2012 | 21:12

S.Š. napsal(a):

Pepa Řepa, ad "Kdyby pohaněl, dostane facku. Když pochválil, dostane ji taky".
Ne, pane Pepo Řepo. Pochválil, zatímco jeho lidé, ti, které může jediným pokývnutím zásadně ovlivnit, neboť jsou na něm existenčně závislí, chrlili to, co vypočítává blog (nejen na "Parlamentních" listech, aby bylo jasno). O tom píše pan Matoušek a je celkem zbytečné se tvářit, že jde o něco jiného. Nejde. K čemu pokusy o jiný výklad ? Máte za to, že je třeba dělat, že nic takového neexistuje a dívat se útrpně stranou ? Proč ? Díky za vysvětlení.
09. 01. 2012 | 21:45

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Pane Matoušku,
Jakou máte vlastně představu o smyslu Vašeho blogu?
Nejsem anonymní nick a neflusám. To druhé bohužel nemůžete říct Vy.
09. 01. 2012 | 21:50

UmKab napsal(a):

Kdyby Klaus řekl: "konečně ten hajzl chcípnul" vyhrknul do sebe šampáňo a pak se mu vychcal na rakev tak by Matoušek kafral uplně stejně. Ty plačky připomínaj komoušský obviňování typu " a obviněnný vydal Fučikovi malý boty a ten pak nemohouc utéct před esesákama zahinul bídnou smrtí".
09. 01. 2012 | 22:39

Karel Matoušek napsal(a):

UmKab
To by ale neudělal, i kdyby mohl, protože nemá koule. Najímá si na to bezpáteřní šašky. :)
09. 01. 2012 | 23:18

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Panebože, to je nechutný šašek!
10. 01. 2012 | 01:00

resl napsal(a):

správně Matoušku,
jinak se s hradníma náckama nedá jednat. SŠ je velmi trpělivá ve vysvětlování a řežou jí hlava nehlava. Jsou to asi zaměstnanci Hradu. Národ se ukázal na pohřbu se vší parádou a to Havlovi nikdy intrikán se svými slouhy nezapomene. I kvůli nim mělo rozloučení s V.H. takový ohlas. A nejvíc je štve, že po Klausovi svět ani neštěkne. Ani ten Putin.
10. 01. 2012 | 07:43

Pepa Řepa napsal(a):

S.Š
Dvě arabská přísloví

Čím více provaz napneš, tím snáze se přetrhne.

Vítr nevane podle přání plachetnic.
10. 01. 2012 | 07:44

Pepa Řepa napsal(a):

S.Š
Mimochodem, vedete pořád stejnou válku. Obě party.
Nejdříve byl seznam jmen, teď seznam článků. Druhá parta vytvoří zase svůj seznam.
A tak pořád dokola. Jako s tím provazem.
Nevyznávám heslo: Seznam, najdu tam, co neznám.
10. 01. 2012 | 07:54

Jáchym napsal(a):

Pane Matoušku,
nejblíže je mi v této diskusi Pepa Řepa, jakkoli je v mnoha ohledech můj protiklad.

Držím palce každému, kdo hájí křišťálovou studánku Pravdy, o které tak hezky psal pan Václav Havel.Přiměl mnoho slušných lidí, aby ji čistili, zvelebovali a zkrášlovali.

Jen kdyby do ní nechodil tak často s partičkou potměšile čůrat, když měl pocit, že se nikdo nedívá...

Jestli ale máte dost Sava, držím Vám palce. Já už se sanační brigády nezúčastním,ne že bych nechtěl, ale nausea je nausea.
10. 01. 2012 | 08:57

scallop napsal(a):

Pepa Řepa

Podstata blog je o rozdilu mezi slovy Klause samotneho a plivanci od rezniku, kterymi se Klaus obklopil. Je to od neho medialne sikovne, ale taky pokrytecke.
10. 01. 2012 | 09:29

Jáchym napsal(a):

scallop

Pochopitelně.
Pokrytecké je ovšem přehnaně slušný eufemismus - je to,dámy prominou,typicky klausovské.
10. 01. 2012 | 10:06

Jáchym napsal(a):

P.S.
A neurážejte, prosím, řezníky! :-(
10. 01. 2012 | 10:20

Karel Matoušek napsal(a):

Jáchym
Jo, řezníci nejsou slizouni jako Petřík. :)
10. 01. 2012 | 11:09

Pepa Řepa napsal(a):

scallop
no to jsem rád, že jste mi to vysvětlil. Děkuji.
Na to bych nikdy nepřišel.
:-)))
Nemáte ještě doporučení na nějakého halálkošérřezníka u kterého by měl každý povinně nakupovat?
10. 01. 2012 | 12:18

scallop napsal(a):

Pepa Řepa

Rado se stalo !
10. 01. 2012 | 12:36

Ivanka napsal(a):

Resle- přestaňte se už ohánět mezinárodním ohlasem Havla - kdyby mně politik cizí země předal jejich majetek zadarmo tak jak my jsme předali vše Němcům a USA, také bych se s radostí postaral o mezinárodní ohlas a čestné doktoráty . Stejně Gorby a opi lý Jelcin jsou chváleni západem za rozbití mocného svazu , zatímco Put.in je nenáviděn že znovu vybudoval mocný stát.
Havel politik- když odcházel- nevymahatelnost práva, kriminalita, schvalování nesmyslných válek a humanitárního bombardování, zdevastovaná země ekonomicky, společensky a morálně
..
Havel dramatik- proč ho divadla nehrají a proč za jeho Odcházení nedali vstupné ani největší pravdoláskaři.
..
Opravdu si myslíte že 100 x opakovaná lež vytvoří legendu???
10. 01. 2012 | 13:07

selskýmozek napsal(a):

Maximus
TLESKÁM VÁM A DĚKUJI

Doplnil bych jestli mohu, že církev všechem majetek nabyla konfiskacemi a ožebračováním těch nejubožejších, kterým nezbývalo k přežití už nic jiného než víra v Boha.
STYDĚT BY SE MĚLA VLÁDA, KTERÁ JIM MAJETKY CHCE DÁT. NIC JIM NEPATŘÍ ! CÍRKEV BYLA VĚTŠÍ ZLO, NEŽ VŠECHNY VÁLKY A TOTALITY!
10. 01. 2012 | 13:07

Sylva Šauerová napsal(a):

Pepa Řepa : Aha. Jinými slovy, máte za to, že je třeba dělat, že nic takového neexistuje, jak jsem už napsala, resp. že ti, jichž se to týká, mají držet ústa (teď jde o Havla, předtím o Bartošův seznam, jak správně píšete). Vidíte, já si to nemyslím. Doba, kdy některé, vybrané skupiny lidí, byly pranýřovány (kdyby jen to), je pryč. Vypadá to, že jsou lidé, kterým se po takových časech stýská, a nejsou to, kupodivu, jenom komunisté. Proti tomu - právě se vzpomínkou na dřívější dobu bezpráví - se pár jiných lidí brání. Zbytek, totiž většina, jak se zdá, už zas nechce vidět nic.
Lituji, pane Pepo Řepo, souhlasit s Vámi nemůžu.
Dnes jsem si přečetla na několika webech o případu soudního znalce Michala Mazla, "Je to Žid, proto je podjatý". Ta věc, o níž zde vedeme řeč, totiž spolu souvisí. Jde o extrémismus, pane Pepo Řepo, o nic jiného. Odkud byste řekl, že advokát, který takto argumentuje ve prospěch aktivistky DSSS, získal podporu ? Správně, právě odtamtud, odkud si myslíte. Je to totiž stále stejné. Ten puch vane stále z jednoho místa, z Pražského hradu. A je jedno, jestli jde o "Satana" Halíka, "nevysvěceného kněze", Dvojčata, která si zbourali sami Američané (Hájek), a zabili tak několik tisíc vlastních obyvatel, "fašistickou občanskou společnost" (Jakl), seznamy "Pravdoláskařů" (geniální Adam B. Bartoš), intelektuály, kteří mají jít "do hajzlu" (Bátora) nebo to, že "podjatost soudního znalce může být vyjádřena mimo jiné odkazem na možný židovský původ" (Hasenkopf). Víte, pane Pepo Řepo, hovoříme o úřadu prezidenta republiky, nikoliv o nějaké bezvýznamné skupince lidí, jejichž názory mají nulový dopad. Prezident republiky a jeho úřad požívají v naší společnosti nemalé úcty a jako takoví mají na vytváření názorů lidí nemalý vliv. O to je ta věc nebezpečnější. Je totiž stále zřejmější, že podobné myšlenky mezi lidmi stále více rezonují. A o to více je třeba se tomu bránit. Často jsou to titíž lidé, totiž ti, kteří to byli i dřív (posměšně jsou Klausovými lidmi, těmi, kdo pro svobodu země nikdy nehnuli prstem podobně jako on, nazýváni věčnými aktivisty, věčnými petenty). Je třeba tyto lidi podpořit. Vy se domníváte, že ne, O.K., i to je legitimní názor. Takových lidí byla koneckonců i za minulého režimu naprostá většina.
10. 01. 2012 | 14:14

Jáchym napsal(a):

Pane Matoušku,
víte, co mi od počátku vrtá hlavou ? (Teď už Vám snad diskusi nezaplevelím, už tu nejspíš nikdo není.):
Kdybych chtěl co nejvíc lidí upozornit na protihavlovské články a toužil po tom, aby si je přečetlo co nejvíc "prohavlovsky" smýšlejících a váhajících lidí, napsal bych přesně stejný článek jako Vy,s podrobným seznamem těch článků hned v úvodu.
Je to nedovtipnost, zlomyslný záměr nebo práce podvědomí ?
Zkuste třikrát hádat, které variantě věřím já.
Jak klausovské, milý Watsone.
Mám rád Pepu Řepu - zatím mám dojem, že přišel na to, že myslet si můžeme mnohé,ba i opačné,ale oblbovat( i sami sebe )je nesmírně sebedestruktivní.
10. 01. 2012 | 15:51

Pepa Řepa napsal(a):

Jáchym
děkuji, ale nejsem čtyřprocentní.
:-)
sebedestruktivní?
Přesně tak.
10. 01. 2012 | 16:03

Karel Matoušek napsal(a):

jáchym
Vy i starý pepa beagbeet zkoušíte mou trpělivost. Není od věci na tyto prasárny UPOZORNIT. Stejně jako třeba na včerejší výroky Hasenkopfa ohledně nezpůsobilosti žida soudit neonacistu atd. Pokud po přečtení oněch výplodů euportálu někdo konvertuje na anti-havlistu, je mi jej upřímně líto. Mluvit o nedovtipnosti mně ve vašem případě přijde jako eufemismus.
10. 01. 2012 | 16:06

Karel Mueller napsal(a):

Pane Matoušek,

pokud jde o ony váhající, tak má pan Jáchym pravdu, naprosto.

A těch váhajících značně přibylo poté, co se dva roky brečelo nad malou Natálkou a o případu bestiálního mučení malého Patrika jsme s museli dozvědět z netu od oněch "extremistů". Rozhodnutí soudu jen přililo ohně do oleje.

Češi jsou sice ovce, ale mnozí nejsou takoví idioti, za které je považujete.
10. 01. 2012 | 16:19

Jáchym napsal(a):

Pepařepa10. 01. 2012 | 16:03
Oprava:
Ač zatvrzelý heterosexuál, občas se intelektuálně ukájím četbou Pepy Řepy, přestože mě zhusta šíleně sere tím, že to,co říká, vypadá jako pravda, přestože je to hnusné a vůbec s tím nesouhlasím.
Nicméně - budu se těšit, až zase napíše. Jsem totiž flagelant a masochista.
Je to lepší, Pepo ?
10. 01. 2012 | 16:43

Jáchym napsal(a):

Karel Matoušek 10. 01. 2012 | 16:06
Vždyť já s Vámi souhlasím.
Naše sousedka, stará Karla Jungová, mi vždycky říkávala: Jáchyme, ty seš úplně blbej, s tebou nemá cenu si špinit psychoanalytický kanape.
10. 01. 2012 | 16:50

Pepa Řepa napsal(a):

Jáchym
i pro Vás jedno arabské
Qul al-haqíqa wa ažžil bir rahíl ba'den
Říkej pravdu, ale brzy se odstěhuj daleko.
-------------------------------------------
Obě skupiny jsou naprosto totožné, jedna listu říká "Bartošovy seznamy", druhá "Hradní partička". Ani jedna si nepřipustí, že je ve své zaťatosti srovnatelná, namlouvá si, že je lepší.
Co bylo dřív? Slepice nebo vejce?
Nemám zájem ani o jedno.

Neptají se proč
......"vítr nevane podle přání plachetnic"?.....inu, poručí větru, dešti.
Kdo nefouká s námi, fouká proti nám.

Víc to rozebírat nebudu. Nemá to smysl.
Nechápou, že jim ujíždí vlak, chytli pehebacil, soustřeďují se posedle na Klause- zdá se jin o něm i v noci-který ale za rok končí, místo aby cílevědomě a konstruktivně připravovali cestu solidní alternativě.
Je otázkou, mají-li co nabídnout.
Mějte se. Já nemám sousedku, zato bydlím s Alzigkem Heimmerem.
Proto možná nabízenou alternativu nevidím.
10. 01. 2012 | 17:28

Jáchym napsal(a):

Ještě snad tohle - nečekal jsem, že tu ještě někdo bude, ale když už...
Pod blog Zdenka Mullera, který mimochodem velmi doporučuji, jsem napsal tohle (Pepo, to není pro Vás,tak devótní přece nejsem !)
"Jáchym napsal(a):
Chtěl bych poděkovat autorovi i naprosté většině diskutujících za nejlepší diskusi za dobu, co tyto blogy čtu.
Nejpodnětnější čtení o islámu, co jsem kdy četl. A to počítám i Korán, který jsem předloni poctivě přelouskal.
A děkuji panu Stejskalovi za to, že jej zařadil mezi blogy pod hlavičkou Doporučujeme, jinak by mi býval utekl, člověk nestíhá všechno.

Kdyby všechny diskuse vypadaly takhle, asi bych "diskutoval" tak desetkrát méně, ale za chvíli bych měl plný harddisk.
Nejde o to, že bych neměl co říci - ale bál bych se do diskuse hrábnout, abych ji neodklonil tam, kde bych se sice cítil víc doma - ale doma to člověk už zná, že ?
Jste frajeři, pánové !
10. 01. 2012 | 16:28"
*************
Pane Matoušku, já jsem čerstvý penzista.
V r. 1969 jsem velmi svinským způsobem s velmi (dodnes na tom trvám a jsem na to hrdý)čistými a bohulibými úmysly zmanipuloval asi tisícovku lidí,z nichž asi polovina byla chytřejší než já. Šokován nečekaným úspěchem jsem se zařekl, že s politikou nechci mít nic společného.
**********************
"Stejně jako třeba na včerejší výroky Hasenkopfa ohledně nezpůsobilosti žida soudit neonacistu"...
No fajn, Hasenkopf je holt hlava: Perfektní reklama, Sokol bledne závistí. Reklama jak stehno! Kdo umí, umí, to je nejmíň za půl melounu, ale nepochybuji, že Vás by to v životě nenapadlo.Já mám smůlu, jsem právnický synek a tudíž paranoidní.
10. 01. 2012 | 17:45

Jáchym napsal(a):

Pepa Řepa:
Vyhledávač:
"Pro vyhledávací dotaz „Alzigk Heimmer“ - nebyl nalezen žádný výsledek
Hledáte AlzHeimer?"
(Děkuji,nehledám, mám).
10. 01. 2012 | 18:13

resl napsal(a):

Jó, puch skutečně vždycky vane z Hradu. Všechny ty Jochy /kopie Hitera a polyká koncovky/, Bátory, Drobily atd. by mohl hradní vejtaha zastavit pozdviženým obočím. To ale neudělá, protože nechce.
10. 01. 2012 | 18:26

Midori napsal(a):

Matoušek
Patent na prasárny (váš výraz) má dnes už neexistující nebožtík.
Podvedl národ. Z Českosloveska udělal trapný dvoutřetinový pahýl bez základny.
Lhal. Nikdy nedodržel slovo. Je toho mnohem víc.
Pokud vám tento váš guru pořád velí ze záhrobí, připravte se na to, že na akci přijde reakce. Jednou budete platit za něho. Ta doba přijde.
10. 01. 2012 | 18:30

S.Š. napsal(a):

Midori : Tak pardon, oprava. Nejen z Hradu vane ten svěží větřík, ale také ze Slušovic. :-) Nevyhrožujte, pane Midori. Čas, kdy se lidé báli, je pryč. Btw., Čuba nové vzorové JZD dohromady nedá ani s 8, 10 či 15 miliardami. I jeho čas už minul. A banky nejsou padlé na hlavu. :-)
10. 01. 2012 | 22:34

Zbyněk Matyáš napsal(a):

S.Š.:
Děkuji, připomněla jste mi ekonomický zločin, na kterém se také V. Havel aktívně podílel. Čas F. Čuby opravdu minul, byl přetrhnut z politických důvodů kriminálními metodami tehdy vládnoucí elity, žádnými bankami.
11. 01. 2012 | 21:19

Meewayday napsal(a):

chinese language font store your pictures online http://afurrpb.hostingsociety.com/acrobat-9-standard.html acrobat 9
17. 02. 2012 | 14:31

Midori napsal(a):

S.Š. 10. 01. 2012 | 22:34
Vaše řeč je řečí zločince: "My jsme vám zapálili stohy, teď už nebudete moci mít obživu."
07. 03. 2012 | 13:51

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza C Cimburek Ludvík Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav O Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Růžička Michal · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy